http://over.vodafone.nl/n...oons-masten-en-gezondheid
Vodafone heeft volgens eigen website alleen 2100! Dus nu weten we nog niets :-)
Vodafone heeft volgens eigen website alleen 2100! Dus nu weten we nog niets :-)
Klopt, had ik ook. Met Quickboot lukte het wel.Second Identity schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:20:
Eerste paar maanden waren echt top, maar nu begint ie toch echt kuren te vertonen.
Heb de telefoon altijd stock gedraaid, maar opeens valt ie af en toe uit, en krijg ik m pas aan als ik de batterij eruit haal en er weer in doe. Af en toe krijg ik de melding dat proces.android.com en nog een aantal andere processen stoppen, en dan kan ik ook niks meer doen. En staat er bovenin bij ontvangst een kruis er doorheen. Restart is dan de oplossing.
Nu denk ik, misschien gaat een firmware update helpen. Nu volg ik het filmpje(YouTube: How to Inew V3 Firmware upgrade tutorial) maar loop ik vast bij het rebooten. Hij zegt reboot with power up button and volumeback. Als ik volume - in druk tegelijk met power, krijg ik een of andere chinese menu en download ik niks?!
Druk ik power en volume + krijg ik een ander menu, maar ik download ook niks in flashtool.
Wie kan hier mij bij helpen, ik zal proberen een aantal foto's te maken
[ Voor 8% gewijzigd door Wortelstok op 24-07-2014 09:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Petrikanus op 28-07-2014 20:12 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Wortelstok op 29-07-2014 11:48 ]
Verwijderd
volgens mij is die onderdeel van de scherm replacement kit, ik zie m nergens los,Aggressor schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:19:
is dit ergens los te bestellen?
[ Voor 13% gewijzigd door Cellerie op 03-08-2014 10:30 ]
Verwijderd
Ik heb een maandje geleden hetzelfde probleem gehad, toestel zat in een bootloop. Als je de telefoon opstart door de powerknop en volume - in te houden kom je in een menu. Je kan misschien proberen de cache leeg te gooien, maar bij mij hielp het niet. Ik heb uiteindelijk via mijn PC er maar nieuwere firmware opgezet, en nu doet hij het.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:06:
Ik heb er weinig verstand van, maar zal het probleem proberen te omschrijven. Ik heb nu 4 maanden de Inew V3. Super telefoon, tot vanochtend... Ik startte hem zoals elke ochtend op. Toen kreeg ik een scherm met daarop allemaal tekst...Gele letters etc.. Wel vaker gehad, en dan deed ik de accu eraf en opnieuw aan en dan was het weer oké. Maar vandaag liep het wat anders. Nu komt het opstart filmpje ervoor en deze wordt steeds weer opnieuw afgespeeld. De hele dag door... Verder komt de telefoon niet meer. IK kan hem ook niet uitzetten, want de telefoon reageert niet op deze knop.
Mijn vraag is nu;
Hebben meer mensen dit gehad? En zo ja, is dit te repareren? En kan ik dit eventueel zelf?
Ik heb ook een mail naar de webshop gestuurd ivm eventuele garantie en zo, maar dan ben ik hem waarschijnlijk : maanden kwijt en veel verzendkosten.
Verwijderd
Hallo UtokaUtoka schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:26:
Ja met 1.1.4 is het echt een wereld van verschil. Ik komt met een gps test op 76%, accuracy 9 feet (Google Play: GPS Test)
Ik had wel wat problemen om de connectie met de telefoon te krijgen op een windows 8 machine. Hij bleef connecten en disconnecten (dat geluid) en als ik power + volume up indrukte kreeg ik "no command".
[afbeelding]
Uiteindelijk heeft deze link mij geholpen: http://www.chinaphonearen...-Help-me-flash-my-iNew-v3. De links daar werkte niet meer maar je moet dan het volgende doen.v1.1.4 is idd niet officieel omdat het lijkt dat ze over gaan naar android 4.4. Iemand in dit topic heeft een lijntje met inew lijkt:
- Disconnect je telefoon
- zoek op google naar dit: "MT65XX USB VCOM drivers". Ik heb deze gebruikt https://docs.google.com/f...ARlQZVjlMQTAwX1JFNG8/edit (bestand -> downloaden)
- Unzip de rar en install "Installdriver.exe"
- Herstart je computer voor de zekerheid. Heb ik ook gedaan. Weet niet 100% zeker of dit nodig is.
- Dan kun je de standaard Flash Tools manier gebruiken om de nieuwe versie erop te zetten. Ik heb deze tutorial gevolgd: diquan2001 in "[iNew V3] Ervaringen & Discussie"
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 23:21 ]
Mij heeft dit een paar avonden en veel frustratie gekost om dit voor elkaar te krijgen dus mooi dat ik iemand anders ermee kon helpen!
Dit lijkt met de originele accu wel weg te zijncverkooyen schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:13:
Heb jij ook nog steeds last van de batterij drop?
De chipset in de telefoon (MediaTek MT6582) ondersteunt Blutooth 4.0.FJP84 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:06:
Nog een kleine vraag. Ik zie dat sommige sites aangeven dat deze smartphone Bluetooth v4 heeft, maar andere sites geven bluetooth v2.0 aan. Ik heb iNewMobile gemaild en zij geven ook aan dat het om Bluetooth v4 gaat. Kan iemand bevestigen welke Bluetooth versie daadwerkelijk wordt gebruikt?
Wederom: alvast bedankt!
Verwijderd
Hier is een guideline voor de MTKDroidtools. Er wordt ook verwezen naar wat drivers. Helpt dat?Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:06:
Voordat ik ook maar iets op de telefoon zelf doe wil ik wel een volledige backup hebben. Iemand tips?
[ Voor 11% gewijzigd door Wortelstok op 13-09-2014 20:34 ]
Ik heb dit eerder meegemaakt bij een ander toestel, en toen zat mijn telefoon vol. Wellicht je telefoon (/SD kaart) opschonen. Een factory reset helpt daar volgens mij niet bij, want dit wist niet al je data. Dit is slechts een suggestie, wellicht goed om eerst bij je instellingen te kijken hoe vol je interne/externe opslag is.Fimme-jan schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:32:
Goedenavond,
sinds vorige week stop mijn Inew V3 diverse processen waaronder de com.google.process.gapps.
ook stopt hij de geinstalleerde apps vlak na het opstarten en wil hij soms niet unlocken.
kan dit met de software te maken hebben of is dit een hardwarematig probleem?
wie o wie kan mijn helpen? factory reset is al uitgevoerd en ik draai versie 1.0.8
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door FJP84 op 27-09-2014 13:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat er momenteel betere telefoons zijn voor €150, zoals de Xiaomi Redmi Note 4G, Lenovo S860 (4kmAh accu), Huawei Honor 3, ZTE V5 Redbull 2GB versie etc.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:46:
Ik ben echt aan het twijfelen of ik de inew v3 ga kopen. Is dit een goed toestel ? Ik wil eens iets anders dan mijn iphone 4s. En dan heb je ook natuurlijk weer wit en zwart 😪😕 . Iemand ervaring met de inew v3 ?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Werkt de THL Batterij naar behoren i.c.m. KitKat? Ik las op Chinaphonearena het volgende namelijk:KoffieAnanas schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:11:
Er is overigens een update van de iNew v3 uitgekomen, de iNew v3A (iNew v3 plus). Er zit een nieuwere processor in (MTK6592 Octa Core) en het geheugen is uitgebreid van 1 naar 2GB. Verder geen veranderingen.
Het toestel blijft mooi, voor mij het grootste pluspunt. Mijn toestel bevalt me nog steeds goed, op de GPS na. Ik heb een WHL batterij erin gestopt met grotere capaciteit en Android 4.4.2 erop gezet. Dit zorgt voor een goede batterijduur voor mij. Hopelijk is de GPS bij deze vernieuwde versie verbeterd...
Ik heb geen problemen ervaren met de THL batterij icm KitKat. Ik heb het voltage niet gecheckt sindsdien, appje niet meer herinstalleerd na upgrade naar 1.0.13.FJP84 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:59:
[...]
Werkt de THL Batterij naar behoren i.c.m. KitKat? Ik las op Chinaphonearena het volgende namelijk:
"...It looks like the KitKat Update fixes the charge problem on the iNew V3 and now it charges the battery up to 4.35v which is beyond the limit of the THL battery (4,2v) and there is danger to destroy the battery and maybe the phone too.
So everyone who update to KitKat and have the THL battery, must check the battery volts when is 100% charged with an app and if it goes over 4,2v, to swap back to the original battery..."
Schijnt vaker voor te komen door variatie in de hardware ofzo. Marsapa heeft een paar fixes, maar misschien moet je dan ook zijn FW installeren.Troxel schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:26:
Thnx voor jullie suggesties!
Ik heb ook maar even de originele er op gezet. Werkt super! Ik heb alleen nu een vreemd functionerende GPS:
- na flashen meteen gecontroleerd: 14 sat's maar 0 ontvangst (echt helemaal 0);
- toen die patch met GPS base band er over heen geflahed;
- daarna, na lang wachten signaal, tussen de 20 en 30. Echter vandaag weer helemaal niets.
Dit terwijl ik onder 1.0.8 (GPS Fix) echt best redelijk signaal had (30-40) en heel snel (<10 seconden fix). Iemand suggesties welke patch ik zou kunnen proberen?
Sdfixivo001 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:22:
Ik heb gisteravond naar een concert geweest, en wil de foto's overzetten naar mijn laptop.
Als ik mijn telefoon echter via USB op mijn laptop aansluit ziet die alleen de SD kaart en niet het telefoongeheugen. De foto's/videos staan op het telefoongeheugen, maar die kan ik dus niet zien.
Hoe los ik dit op?
Ik heb de proef op de som genomen en de de patch van Marsapa gebruikt (de 1e) en ... tadaa het werkt! GPS fix binnen zeker 10 seconden, redelijk goed signaal (net zoals in de 1.0.8 versie). Ik ben blij!Wortelstok schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:31:
[...]
Schijnt vaker voor te komen door variatie in de hardware ofzo. Marsapa heeft een paar fixes, maar misschien moet je dan ook zijn FW installeren.
Als je de kabel op je pc hebt aangesloten op "als usb opslag verbonden" drukken daar selecteer je "Media-apparaat (mpt)" en voila!ivo001 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:22:
Ik heb gisteravond naar een concert geweest, en wil de foto's overzetten naar mijn laptop.
Als ik mijn telefoon echter via USB op mijn laptop aansluit ziet die alleen de SD kaart en niet het telefoongeheugen. De foto's/videos staan op het telefoongeheugen, maar die kan ik dus niet zien.
Hoe los ik dit op?
Verwijderd
Verwijderd
Ik zag dat de v7 ook 2GB ram had. Mooie specs. Ik ben ook benieuwd of de batterij compatible is met de v3.BpeterB schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:40:
Ik zie dat er ook een inew v7 is met het uiterlijk van de v3. Nu met een batterij van 2100mah
Nog steeds tevreden met de v3 maar zou mooi zijn als die batterij zou passen.
Inw maar eens een mail sturen. Wordt (hopelijk) vervolgt
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 11:50 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door FJP84 op 11-02-2015 20:29 ]
Ik gebruik zelf de Xiaomi Pistons 2 met mijn iNew V3. Ik vind het geluid goed.Kronowitz schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:25:
Hi!
ik heb sinds januari 2014 mijn iNew V3 (dus iets meer dan een jaar), eigenlijk begonnen als test: gaat het goed een phone uit China halen, en wat vind ik van Android (had iPhone hiervoor).
Enige tijd wel flinke ergernissen gehad, en nu nog steeds wel irritaties om software die wat instabiel oogt (apps die soms spontaan crashen, restarten van de telefoon is dan de enige optie om alles weer goed te laten werken), de batterij-indicatie die nergens op slaat en de GPS die m.i. te onnauwkeurig is om betrouwbaar mee te navigeren (op de snelweg denkt ie soms dat je op de parallelweg rijdt waarmee hij met idiote routeinstructies komt)..Rond november 2014 ernstig getwijfeld of ik een iPhone 6 ging halen, maar dat vind ik toch de €700 niet waard, eerder misschien een stabielere Chinaphone (iets van Xiaomi bv.?) waarbij met name de software wat beter ondersteund wordt.
Waar ik wel echt een probleem mee heb is de headset: ik moet nu ivm werk bereikbaar zijn in de auto en het meest praktische is nu een headset inpluggen, maar de kwaliteit van de meegeleverde headset vond ik om te huilen (walgelijk geluid, blikkerig en schel) dat ik die niet gebruik. Ik heb van iemand een Samsung GS4 headset gekregen maar die wordt niet herkend door de iNew. Iemand bekend met dit probleem?
Zou de Xiaomi Piston 2 een optie zijn? Veel lovende reviews van gelezen, goede geluidskwaliteit voor €18.
Thanx in advance!
Thanx!ivo001 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:43:
[...]
Ik gebruik zelf de Xiaomi Pistons 2 met mijn iNew V3. Ik vind het geluid goed.
Ben inmiddels aan mijn 2e setje pistons, na 15 maanden had ik last van draadbruek aan 1 kant, maar heb toen voor €12 een nieuw paar gekocht
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door BpeterB op 07-06-2015 13:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door GeeDeeZet op 28-05-2015 03:28 ]
Sterke iNew heb je, is je zoon niet gewond geraakt?BpeterB schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:15:
Helaas. De inew van mijn vrouw heeft mijn zoon laten vallen. Jaar oud dus heb een elephone p2000 besteld bij howsea. Ga nog kijken of ik op het web een nieuw scherm kan laten overkomen. Goedkoopste tot nu toe was 68 euro. Als iemand tips heeft hoor ik het. Mocht scherm vervanging niet wat worden dan doe ik een bericht. Misschien dat iemand hier onderdelen kan gebruiken
ivo001 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:27:
[...]
Sterke iNew heb je, is je zoon niet gewond geraakt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik las er zelf ook iets aan....haha. heb het aangepastivo001 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:27:
[...]
Sterke iNew heb je, is je zoon niet gewond geraakt?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq