Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:17
Anoniem: 385294 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 00:04:
Hier nog wat info over deze wegwerp-tablet van de 'gekke yank' mike cane.

http://mikecanex.wordpres...-onda-v975m-not-all-that/
Jeetje, nu voel ik me wel wat bedrogen door onda :'(

Ik ben ondertussen terug naar. 04 gegaan, tablet is veel smoother, youtube werkt perfect.

[ Voor 12% gewijzigd door C00P op 14-02-2014 00:37 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07

Niks mis met een tegengeluid. Voor bestellen was me al duidelijk dat dit een verre van perfecte tablet is, maar er ook nog kans op verbetering is. Voor 150 euro vind ik een mooi design, redelijk tot goede bouwkwaliteit en een mooi scherm al interessant zat. Dan maar wat lag en vastlopen erbij.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:37
Ik heb gemailed en op zeer korte termijn (na het nieuwe Chinese jaar) komt er een nieuwe tablet. Nog in de Android 4.3 serie.

Ik heb herhaaldelijk gevraagd naar een release date, maar die kreeg ik er niet uit...

Android 4.4 staat ook op de planning zoals wellicht bekend. Ik denk dat aangezien 1.04 smooth was, 1.05 wat minder smooth, 1.06 een aardig stabiele firmware zal zijn. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577822

Toch met korrel zout te nemen. Samsung cheat ook met benchmarks. En benchmarks zijn synthetisch, is een indicatie maar die score boeit me voor geen meter. Het is de user experience die van belang is. Ik heb in het verleden op mijn smartphones altijd custom roms gehad, bepaalde roms.scoorden super in benchmarks maar werkten niet vlot. Anderen werkten super en hadden minder goede benchresults.....

Uit alle comments hier kan ik alleen concluderen dat hij vlotjes dikke games aankan op retina resolutie en dat is weinigen gegeven en zegt imo meer dan 20 of 30k in antutu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-06 19:34
Anoniem: 577822 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Toch met korrel zout te nemen. Samsung cheat ook met benchmarks. En benchmarks zijn synthetisch, is een indicatie maar die score boeit me voor geen meter. Het is de user experience die van belang is. Ik heb in het verleden op mijn smartphones altijd stom roms gehad, bepaalde roms.scoorden super in benchmarks maar werkten niet vlot. Anderen werkten super en hadden minder goede benchresults.....

Uit alle comments hier kan ik alleen concluderen dat hij vlotjes dikke games aankan op retina resolutie en dat is weinigen gegeven en zegt imo meer dan 20 of 30k in antutu...
Ga ik volledig mee akkoord.

Ik heb ondertussen GTA SA ook kunnen testen en loopt ook heel vlot.
Heb 1 keer een slow down gehad, zoals je soms ook een slowdown hebt van de UI, dus lag daar waarschijnlijk aan.

Ik ben nog steeds enorm gelukkig met mijn tablet!

Ben nu nog aan het twijfelen of ik opnieuw downgrade naar 1.0.4 of wacht op bovengenoemde 1.0.6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik wacht persoonlijk nog even op de nieuwe firmware, maar de huidige 1.0.5 is MIJNSINZIENS drama:

- Veronica TV Gids app lagged
- YouTube app lagged/niet bruikbaar
- Reclamefolder app lagged
- Android UI lagged
- RTL XL zwart scherm
- Vaak een zwarte achtergrond als ik terug ga naar het homescreen, enkele seconden later komt de achtergrondafbeelding pas tevoorschijn.

En nee ik wil geen andere launcher, vind de huidige mooi (iPad-achtig :) )

Of bovenstaande allemaal aan de firmware van de tablet ligt weet ik niet, maar met de theoretische specs van het apparaat kan het in ieder geval niet liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Gusev schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:48:
Ik wacht persoonlijk nog even op de nieuwe firmware, maar de huidige 1.0.5 is MIJNSINZIENS drama:

- Veronica TV Gids app lagged
- YouTube app lagged/niet bruikbaar
- Reclamefolder app lagged
- Android UI lagged
- RTL XL zwart scherm
- Vaak een zwarte achtergrond als ik terug ga naar het homescreen, enkele seconden later komt de achtergrondafbeelding pas tevoorschijn.

Of bovenstaande allemaal aan de firmware van de tablet ligt weet ik niet, maar met de theoretische specs van het apparaat kan het in ieder geval niet liggen...
Toen ik van 1.0.4 naar 1.0.5 ging, had ik echt de indruk dat de UI veel vlotter werkte.
Youtube was inderdaad gebroken, maar de Onda launcher werkte wel bruikbaar.
Ik ben denk ik de enige met die ervaring.

Ik vind de Onda Launcher ook erg mooi, maar vind het zeer spijtig dat je dan geen gebruik kan maken van widgets...
Daarom ben ik maar overgestapt op Nova launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gusev schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:48:

Dan kan je misschien een van deze eens proberen (zelf nog niet getest dus weet niet of ze goed zijn)
http://androidworld.nl/ni...ndroidtoestel-ios7-looks/
Google Play: Espier Launcher 7 HD

EDIT:

Er zijn er blijkbaar hopen van deze...
Google Play: iOS 7 Launcher (Fake iPhone)

zo kan je misschien toch je ipad achtige look en fool (en sommige is zelfs niet ipadachtig maar exact hetzelfde) houden en toch minder laggy zijn?

ALs je er getest hebt en ze werken goed post je dan hier je bevindingen? kan nuttig zijn voor anderen ;-)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 577822 op 14-02-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420791

Heb m besteld bij Onda Tablet. Echter hij is nu onderweg heeft iemand een gemiddelde verzendtijd? Begin ongeduldig en nieuwsgierig te worden :9~ . Kan ik een afstreepkalender maken...
Staat namelijk al enkele dagen op dezelfde status dat hij richting NL is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Anoniem: 420791 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:04:
Heb m besteld bij Onda Tablet. Echter hij is nu onderweg heeft iemand een gemiddelde verzendtijd? Begin ongeduldig en nieuwsgierig te worden :9~ . Kan ik een afstreepkalender maken...
Staat namelijk al enkele dagen op dezelfde status dat hij richting NL is
DHL of met de post?

Bij mij op 20 januari in Shenzhen opgehaald en 22 januari in de namiddag bij me thuis met DHL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420791

iemand nog heffingen moeten betalen of wordt het verzonden als "moederbord replacement", "fotolijstje" of commercial sample?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44
ik ben eerlijk gezegd wel tevreden over firmware 1.0.5, alles loopt bij mij vlotjes, behalve youtube app en af en toen een freezertje, soms ernstig, en nog steeds die wifi problemen(hoop dat dat de firmware is) fingerscrossed!
ook zit er bij mijn tablet helaas 5 stofjes linksboven onder het scherm wat ik dus niet kan weghalen... en het grootste stofje zit toevallig net naast de tijd waar ik dus best vaak naar kijk en valt ie dus behoorlijk op!

[ Voor 32% gewijzigd door krissie100 op 14-02-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bij mij 3 weken en zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag zaken zoals bestellingen / betalingen / invoerkosten in een apart topic in TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyx666666
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-06 14:35
krissie100 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:11:
ik ben eerlijk gezegd wel tevreden over firmware 1.0.5, alles loopt bij mij vlotjes, behalve youtube app en af en toen een freezertje, soms ernstig, en nog steeds die wifi problemen(hoop dat dat de firmware is) fingerscrossed!
ook zit er bij mijn tablet helaas 5 stofjes linksboven onder het scherm wat ik dus niet kan weghalen... en het grootste stofje zit toevallig net naast de tijd waar ik dus best vaak naar kijk en valt ie dus behoorlijk op!
zit het niet onder de al geinstalleerde screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
onyx666666 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:59:
[...]

zit het niet onder de al geinstalleerde screenprotector ?
nee, je kan duidelijk zien dat het onder het scherm zit naar mijn idee, ook zitten er helemaal geen bubbeltjes onder de screenprotector en anders is dat volgens mij wel altijd zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
De screen protector zit er wel zeer strak op
Dus misschien heb je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ja, maar ik vind het zonde om em er vanaf te halen in verband met krasjes, want als ik een nieuw screen protector erop moet doen is het één grote chaos met bubbeltjes, zal wel ff kijke wat ik ermee ga doen

EDIT: heb net ff de linken bovenkant van de screen protector losgemaakt en het vuil zit idd onder het scherm helaas, dit vindt ik niet heel erg netjes van onda, ik vindt namelijk dat je een tablet eigenlijk niet kan versturen met viezigheid onder het scherm

[ Voor 38% gewijzigd door krissie100 op 14-02-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Ik heb mijn screen protector eraf gehaald,ik ben er verder erg voorzichtig mee dus niet nodig.

De. 04 zou ik zo weer installeren, veel smoother, geen vertragingen en YouTube werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Anoniem: 577822 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Toch met korrel zout te nemen. Samsung cheat ook met benchmarks.
Ja oké maar om er even 50 % bovenop te gooien is wel erg veel hè, hoeveel overdreef Samsung hier in?

Net even moet de Galaxy tab van een collegae zitten spelen, mooi toestel maar de van mij mag er gerust langs staan vind ik.
Onze heeft ook quad core en meer geheugen en is een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:17:
[...]

Ja oké maar om er even 50 % bovenop te gooien is wel erg veel hè, hoeveel overdreef Samsung hier in?

Net even moet de Galaxy tab van een collegae zitten spelen, mooi toestel maar de van mij mag er gerust langs staan vind ik.
Onze heeft ook quad core en meer geheugen en is een stuk goedkoper.
Ik heb geen idee hoeveel er gecheat wordt door samsung en htc en alle anderen. maar het staat wel vast dat ze het doen. (als ik me niet vergis ging samsung overclocken op moment dat er een bech gestart werd)
Maar net zoals je zegt deze moet niet onderdoen (ik spreek niet uit ervaring want ik wacht nog steeds :( ) en is veel cheaper... je kan ook niet verwachten dat de onda zelfde prestaties haalt als een toestel van 500€ maar voor - 200€ goede performance is toch geweldig...

Btw niet vergeten dat dit retina is he. de GPU moet veel meer power leveren dan 1920 of zelfs 1280 resolutie... (zoals die galaxy tab heeft bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Retina is gewoon een naam die Apple heeft bedacht.

Wikipedia :

Retina-display is een merknaam gebruikt door Apple voor lcd-schermen die volgens hen een pixeldichtheid hebben die hoog genoeg is, zodat het menselijk oog geen onderscheid meer kan maken tussen losse pixels vanaf een bepaalde kijkafstand.

Ik weet niet welke resolutie de tab heeft maar het viel me wel op dat het scherm heel fel stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:07:
Retina is gewoon een naam die Apple heeft bedacht.

Wikipedia :

Retina-display is een merknaam gebruikt door Apple voor lcd-schermen die volgens hen een pixeldichtheid hebben die hoog genoeg is, zodat het menselijk oog geen onderscheid meer kan maken tussen losse pixels vanaf een bepaalde kijkafstand.

Ik weet niet welke resolutie de tab heeft maar het viel me wel op dat het scherm heel fel stond.
Ja ok retina is mss fout verwoord. in alle geval een resolutie van 2048 x 1536. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Dus met andere woorden, ons scherm is mooier :-)
Binnenkort leg ik ze eens naast elkaar, dan kan ik ze vergelijken.
Op basis van wat ik nu gezien heb heb ik liever de onda, betere specs, alleen heeft de Samsung een enorme achterban welke alles uit de hardware trekken wat erin zit, wij mogen al blij zijn als er een alternatieve rom ontwikkelaar is die wilt developen voor onze tablet vrees ik.

Zijn er nog andere tablets met vergelijkbare hardware zodat het eenvoudiger is om te porten?

[ Voor 12% gewijzigd door C00P op 14-02-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:43:
Dus met andere woorden, ons scherm is mooier :-)
Binnenkort leg ik ze eens naast elkaar, dan kan ik ze vergelijken.
Op basis van wat ik nu gezien heb heb ik liever de onda, betere specs, alleen heeft de Samsung een enorme achterban welke alles uit de hardware trekken wat erin zit, wij mogen al blij zijn als er een alternatieve rom ontwikkelaar is die wilt developen voor onze tablet vrees ik.

Zijn er nog andere tablets met vergelijkbare hardware zodat het eenvoudiger is om te porten?
Ik vrees ervoor.Ik heb nog geen enkele met de amlogic 802 tegengekomen...
Maar de onda is volgens iedereen zeer goed dus die.community komt wel op gang. Het is.nog vroeg...
I hope ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik vind dat de tablet het erg goed doet. Voor de prijs heb je een zeer snelle tablet met zeer goed wifi bereik
De tablet heeft een mooi scherm hij is erg snel hij lagt af en toe maar niet schokkend
Ik heb 1.05 en ga niet terug naar 1.04 ik wacht wel op de volgende update
Hiervoor had ik de onda vi40 elite en daar waren verschillende roms voor en de vi40 doet het nog steeds
Het is te hopen dat er voor deze ook nog roms komen bv van Christian troy maar we wachten het af.
Dus gewoon erg tevreden over de tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
C00P schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:13:
Ik heb mijn screen protector eraf gehaald,ik ben er verder erg voorzichtig mee dus niet nodig.

De. 04 zou ik zo weer installeren, veel smoother, geen vertragingen en YouTube werkt gewoon.
Ik heb toch maar 1.0.4 opnieuw geflashed.
Youtube werkt inderdaad vlotter, maar de UI lijkt toch minder smooth.
Ik ga hem er even laten opstaan, ik hoop dat hij met verloop van tijd beter loopt.
Ondertussen hoop ik uiteraard ook nog op een nieuwe rom van Onda zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
neelle schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:25:
Hiervoor had ik de onda vi40 elite en daar waren verschillende roms voor en de vi40 doet het nog steeds
Het is te hopen dat er voor deze ook nog roms komen bv van Christian troy maar we wachten het af.
Waren dat standaard rom's ontdaan van de chinese apps of een geheel nieuwe rom in de vorm van cyanogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
BastienVH schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Ik heb toch maar 1.0.4 opnieuw geflashed.
Youtube werkt inderdaad vlotter, maar de UI lijkt toch minder smooth.
Ik ga hem er even laten opstaan, ik hoop dat hij met verloop van tijd beter loopt.
Ondertussen hoop ik uiteraard ook nog op een nieuwe rom van Onda zelf...
Ik gebruik nova launcher, voor mij is de UI even vlot als bij de. 05, alleen stottert hij nog amper en dat is wel belangrijk, door dat stotteren had ik geen zin meer om ermee bezig te zijn.

Ik wacht ook op een afgeslankte 4.4 versie, liefst cyanogen of consorten.
Maar nu is hij terug werkbaar voor mij en kan ik gerust verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Ik zit nog te twijfelen tussen deze tablet en de VIdo M10, vooral omdat ik nogal wat klachten over de software heb gelezen en hij toch best veel op de iPad Air lijkt, dus ik heb nog een aantal vragen.

- Hoe zit het met de bouwkwaliteit van de tablet?
- Welke Antutu scores halen jullie?
- Wat zijn softwarematig de problemen?
- Is Android 4.4 via een custom rom verkrijgbaar en zo ja, zijn daar nog problemen mee?
- Komt er nog 4.4 van Onda zelf?

Alvast bedankt :).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Remcom00 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:46:
Ik zit nog te twijfelen tussen deze tablet en de VIdo M10, vooral omdat ik nogal wat klachten over de software heb gelezen en hij toch best veel op de iPad Air lijkt, dus ik heb nog een aantal vragen.

- Hoe zit het met de bouwkwaliteit van de tablet?
- Welke Antutu scores halen jullie?
- Wat zijn softwarematig de problemen?
- Is Android 4.4 via een custom rom verkrijgbaar en zo ja, zijn daar nog problemen mee?
- Komt er nog 4.4 van Onda zelf?

Alvast bedankt :).
- de bouwkwaliteit vind ik superieur, echt heel goed, voelt heel stevig aan, als het aan mij ligt zeer vergelijkbaar met de ipad
-wij halen 30000 antutu score, maar met een niet gecheate antutu rom 20000, maar zelf vind ik antutu niet zo boeiend, het gaat om de gebruikerservaring van de tablet
-software matig: youtube hapert, af en toe freezt de tablet, onda launcher loopt niet altijd even vloeiend.
- er is nog geen custom rom 4.4 verkrijgbaar
- 4.4 lijkt er aan te komen maar is er nog niet.

ps. onder mijn scherm van de onda zit in de linker bovenkant wat stof, dus misschein hebben meerdere dit, dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Zie wel wat berichten staan van Onda dat 4.4 er aan komt, nog maar even afwachten wat de problemen daar mee zijn dan.
Hoop eigenlijk ook nog op wat MTK Octa-core tablets.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Ik vind deze tablet behoorlijk interessant, maar heb nog wel wat twijfels. Ik ben vooral erg benieuwd naar de gebruikerservaringen op het gebied van de accuduur. Hoe lang houdt de accu het uit in het dagelijks gebruik en is de verhouding tussen ontladen en opladen qua tijd?

[ Voor 7% gewijzigd door HenkPatat op 17-02-2014 10:27 ]

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Past een screen protector van de Ipad Air op onze Onda tablet ?

Deze lijkt me erg prettig werken :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HenkPatat schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:26:
Ik vind deze tablet behoorlijk interessant, maar heb nog wel wat twijfels. Ik ben vooral erg benieuwd naar de gebruikerservaringen op het gebied van de accuduur. Hoe lang houdt de accu het uit in het dagelijks gebruik en is de verhouding tussen ontladen en opladen qua tijd?
Ik haal er max 5 uur uit, en opladen duurt ook 5 uur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ote]krissie100 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:13:
[...]

Ik haal er max 5 uur uit, en opladen duurt ook 5 uur bij mij.
[/quote]
5 uur lijkt me niet zo slecht. Is ook afhankelijk wat he doet, gamen of surfen is wel groot verschil.

Maar 5 uur opladen lijkt me lang. Iedereen dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Anoniem: 577822 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:35:
5 uur lijkt me niet zo slecht. Is ook afhankelijk wat he doet, gamen of surfen is wel groot verschil.

Maar 5 uur opladen lijkt me lang. Iedereen dit fenomeen?
Ow ja hoor, die van mij hangt ook meerdere uren aan de lader en dat staat ie zo ongeveer op 88%. Dus 5 uur is zeer plausibel.

[ Voor 18% gewijzigd door Gusev op 17-02-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Sheit, kom er net achter dat d'r geen Bluetooth aanwezig is, dus ik ga m niet halen :'(.

[ Voor 26% gewijzigd door Remcom00 op 17-02-2014 14:20 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gusev schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:14:
[...]

Ow ja hoor, die van mij hangt ook meerdere uren aan de lader en dat staat ie zo ongeveer op 88%. Dus 5 uur is zeer plausibel.
Heeft er al iemand een andere lader geprobeerd dan de standaard onda? misschien dat die te weinig kan leveren? ik zal het testen wanneer ik de mijne heb als niemand het heeft gedaan voordien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
De onda lader geeft 2000 ma,is bij mijn weten de zwaarste voor micro usb.

Ik laad hem altijd snachts op, en ik kom er makkelijk een hele dag mee toe dus voor mij is het wel ok.
Vroeger had ik een asus transformer met een extra accu in het toetsenbord, ik gebruikte hem niet zoveel maar die ging makkelijk enkele weken mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:51:
De onda lader geeft 2000 ma,is bij mijn weten de zwaarste voor micro usb.

Ik laad hem altijd snachts op, en ik kom er makkelijk een hele dag mee toe dus voor mij is het wel ok.
Vroeger had ik een asus transformer met een extra accu in het toetsenbord, ik gebruikte hem niet zoveel maar die ging makkelijk enkele weken mee.
zo een asus had (heb) ik ook maar enkele weken deed ik er toch niet mee hoor. enkele dagen wel. maar ook niet zo'n gigantisch intensief gebruik.
Battery life is moeilijke materie aangezien iedereen ander gebruiksgedrag heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles1965
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2024
Opladen
Met betrekking tot het opladen. Het is misschien handig om te controleren of het opladen met de tablet aan of uit plaatsvindt. Ik heb tot nu toe geen slechte ervaring met opladen maar zal hier eens wat proefjes gaan doen.

Rooten
Ik had een root uitgevoerd die echter niet permanent was. Het was me niet duidelijk in de topic start waar de su.apk precies naar toe gecopieerd moest worden. Heb op een ander forum wel gevonden dat een andere manier was om de root permanent te maken was om de su.apk niet te updaten via google play.

Antutu score
Heb inderdaad bij AntutuX maar een score van iets over 20000 echter wat mij wel opviel was dat de cpu op 1.6 GHz geklokt was. Zou een gedeelte van het verschil in een overklok kunnen liggen bij gebruik van de normale Antutu. iets om uit te zoeken. Ik heb ook enkele tablets van het kruidvat inmijn vingers gehad en kan zeggen dat ik deze 10 keer liever heb. Ik heb er alle vertrouwen in dat we betere roms tegenmoet kunnen zien. Van Onda zelf of de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand een download link voor versie 1.04?
die van onda zelf ( http://pan.baidu.com/s/1gdyvTdx ) werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Er is een nieuwe update van Onda: v1.0.6.
Zie linkje officiële site.

Hier de google translate versie.
Blijkbaar zou het probleem met wifiverlies bij screen off verholpen zijn.
Ook iets over de SD kaart, maar ik weet niet wat ze ermee bedoelen.

Wie test hem uit vandaag? :P

[ Voor 54% gewijzigd door BastienVH op 18-02-2014 07:34 . Reden: extra update info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
We kunnen veel zeggen van Onda, maar snel zijn ze wel met hun updates :-)

Straks na het werk ga ik hem eens updaten, jammer dat we geen backup kunnen maken van de huidige ROM,. 04 werkt behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:09:
Ja, mede door de berichten dat Onda een aardige ondersteuning biedt, heb ik gekozen deze tablet te bestellen. Je hebt dan tenminste een kans dat oneffenheden eruit gestreken worden in de nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Hyp Hyper schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:18:
[...]

Ja, mede door de berichten dat Onda een aardige ondersteuning biedt, heb ik gekozen deze tablet te bestellen. Je hebt dan tenminste een kans dat oneffenheden eruit gestreken worden in de nabije toekomst.
Hoe blijven ze op de hoogte wat de oneffenheden zijn? Zitten ze er op hun kantoor wat mee te prutsen?

Het zou zoveel beter zijn mochten ze een forum neerzetten waar gebruikers hun klachten en ideeën konden neerschrijven, kort bij de consument staan zeg maar.

Hopelijk zien ze het ooit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:09:

Straks na het werk ga ik hem eens updaten, jammer dat we geen backup kunnen maken van de huidige ROM,. 04 werkt behoorlijk goed.
Dat mis ik idd ook een custom recovery zoals CWM zodat je huidige rom kan backuppen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Anoniem: 577822 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:47:
[...]

Dat mis ik idd ook een custom recovery zoals CWM zodat je huidige rom kan backuppen ...
Hier zegt iemand dat er op een Russisch forum mensen CWM voor onze tablet hebben gemaakt.
Is inderdaad handig om een nandroid backup te maken.
Ik heb het nog niet uitgetest.
Ik heb nu al mijn apps en wifi access points met titanium backup opgeslagen en zal als de download klaar is (duurt héél lang) 1.0.6 flashen en de apps restoren.
Ik zal laten weten hoe het gaat.

Ik weet wel niet of ik exact dezelfde ervaringen ga hebben als jullie, want in mijn ogen was 1.0.5 echt wel smoother dan 1.0.4 en ik had zelfs na mijn downgraden naar 1.0.4 problemen met stutter in Youtube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik heb bij 1.0.5 het probleem dat mijn SD kaart steeds wordt ge-eject en dan weer wordt gekoppeld dan weer ge-eject, allemaal automatisch. Hebben jullie dat probleem ook? Misschien is dat opgelost...

Daarnaast hoe maken jullie een backup met Titanium Backup? Bij mij klaagt ie over dat root niet goed staat ingesteld...

edit:

Een van onze Russische vrienden heeft de 1.0.6 firmware op Google Drive gezet:

https://docs.google.com/u...ltTjh6c0U&export=download

Op eigen risico zoals altijd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Gusev schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:22:
Ik heb bij 1.0.5 het probleem dat mijn SD kaart steeds wordt ge-eject en dan weer wordt gekoppeld dan weer ge-eject, allemaal automatisch. Hebben jullie dat probleem ook? Misschien is dat opgelost...

Daarnaast hoe maken jullie een backup met Titanium Backup? Bij mij klaagt ie over dat root niet goed staat ingesteld...
Dat probleem met de sd-kaart, dat die wordt ge-unmount als het scherm uit gaat zat tot nu toe in elke rom.

Zorg eerst en vooral dat je root in orde is. Volg HIER de uitleg en zeorg dat je SuperSU NIET update!

Hoe een back up te maken is makkelijk via google te zoeken: eerste link via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:41:
[...]

Hoe blijven ze op de hoogte wat de oneffenheden zijn? Zitten ze er op hun kantoor wat mee te prutsen?

Het zou zoveel beter zijn mochten ze een forum neerzetten waar gebruikers hun klachten en ideeën konden neerschrijven, kort bij de consument staan zeg maar.

Hopelijk zien ze het ooit in.
Ze hebben een enorme thuismarkt. Daar komt heus wel feedback uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ja Onda support zit 100% op Chinese fora. Als je een simpele blik werpt op de build.prop zie je allerlei zaken langskomen die dat bevestigen. Bv. "bug fix #xxx", "feature request #xxx", etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
EDIT: mag blijkbaar niet dus even mijn post edit/verwijderd :)

[ Voor 82% gewijzigd door msnguy op 18-02-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
We mogen het hier niet over bestellen en verzenden etc hebben ;)

Ik heb een binary compare gedaan tussen 1.0.5 en 1.0.6. Ze zijn goed bezig bij Onda. Als jullie geduld hebben kan ik een "Nederlandse" versie maken van 1.0.6. Dan sloop ik alle Chinese apps etc eruit. Is niet moeilijk, maar dan scheelt het jullie weer werk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Gusev schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:16:

Ik heb een binary compare gedaan tussen 1.0.5 en 1.0.6. Ze zijn goed bezig bij Onda. Als jullie geduld hebben kan ik een "Nederlandse" versie maken van 1.0.6. Dan sloop ik alle Chinese apps etc eruit. Is niet moeilijk, maar dan scheelt het jullie weer werk :) .
Goed idee voor dat laatste.
Ben net 1.0.6 aan het flashen, wish me luck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Good luck :P . Kan je ff aangeven welke Flash versie er geinstalleerd is bij 1.0.6. Via de instellingen > Apps is dat te achterhalen.

Ik wil namelijk de laatste Flash Player apk toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Gusev schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:23:
Good luck :P . Kan je ff aangeven welke Flash versie er geinstalleerd is bij 1.0.6. Via de instellingen > Apps is dat te achterhalen.

Ik wil namelijk de laatste Flash Player apk toevoegen.
Adobe Flash Player 11.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Geen buildnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Haha ja. Misschien maar een 'chinese tablets levertijden' topic maken. Alleen voor dit/deze tablet lijkt me weer overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Root is in ieder geval in orde met de methode die ik boven aanhaalde.
Flash Player 11.1, versie 11.1.115.25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-04 21:52
Zojuist 1.06 geflashed, ziet er goed uit. Batterij laden lijkt improved. Quickboot optie bij afsluiten. Weer ff verder testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nice. De Flash Player versie die Bastiaan aanhaalst is de "bekende" gehackte versie voor Android KitKat 4.4.

Er is een nieuwere Flash versie aanwezig. Ik ga vanavond wat rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
SD-kaart en wifi blijven ook verbonden bij screen off.
UI lijkt soepel te werken.
Quickboot nog niet getest, jij wel Zomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
En de belangrijkste :P ...YouTube app? En misschien RTL-XL / Uitzendinggemist.nl apps?

edit:

Kunnen degene die v1.0.6 hebben geflashed de volgende twee zaken controleren aub:

- Welke WPSOffice versie is geinstalleerd? v5.9.x of v5.1.x?
- Welke GameCenter versie is geinstalleerd? v2.10.00 of een andere?

[ Voor 78% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Youtube zuigt nog steeds.
Quickboot gaat snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Wat kwam je te weten toen je ze vergelijkte met elkaar?

Een aangepaste versie zou super zijn, kun je dan ook voor permanente root zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Kingsoft 5.9
Gamecenter 2.10

Als SuperSu al geupdate is, maar je hebt nog niet gereboot: in apps de updates verwijderen.
En daarna automatisch bijwerken uitschakelen in Play.

[ Voor 72% gewijzigd door Zomb! op 18-02-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Thanks! Ik zag onder andere dat er nieuwere versies van libraries toegevoegd zijn. Ik zal de binary compare even op pastebin zetten, maar eerst even verder met de "custom" Nederlandse ROM.

Overigens zie ik nu in de build.prop dit staan:
# CPU freq customized in setting menu
# normal, performance, powersaving
ro.cpumode.maxfreq=1200000,1320000,800000
Dat zou betekenen dat de tablet normaal op 1,2GHz draait en max op 1,32GHz. Ik dacht dat iemand via een app 1,6GHz had gezien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Volgens BetterBatteryStats loopt de tablet nog steeds op diverse frequenties tussen 95MHz en 1.61 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Hmm, opladen lijkt met het scherm aan het weer niet bij te kunnen houden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Werkt chrome youtube en SwiftKey nu naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik zie dat de LCD_Density op 320 staat in de build.prop. Ik heb de ideale Pixel Density berekend en kom dan op 263,9175257731959 pixels uit.

Een lagere LCD_Density betekent meer opties op het scherm, kleinere tekst, en meer het gevoel dat we met een hoge resolutie scherm te maken hebben.

Als iemand via een LCD_Density app wilt proberen wat de uitkomst is bij de waarde 264 dan kan ik deze waarde misschien default opnemen in de "custom" ROM.

Anders probeer ik het vanavond zelf :) .

edit:

En bij deze de diff tussen v1.0.5 (links) en v1.0.6 (rechts):

http://diffchecker.com/2bbg3e13

[ Voor 9% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Damn, Chrome en youtube stotteren nog steeds, SD en wifi zou wel opgelost zijn lees ik op xda.

Ik blijf nog even bij. 04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:55:
Damn, Chrome en youtube stotteren nog steeds, SD en wifi zou wel opgelost zijn lees ik op xda.

Ik blijf nog even bij. 04
Youtube werkt wel zonder probleem in de browser hoor.
Ook Tubemate doet het vlot.
Gusev schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 11:34:
Ik zie dat de LCD_Density op 320 staat in de build.prop. Ik heb de ideale Pixel Density berekend en kom dan op 263,9175257731959 pixels uit.

Een lagere LCD_Density betekent meer opties op het scherm, kleinere tekst, en meer het gevoel dat we met een hoge resolutie scherm te maken hebben.

Als iemand via een LCD_Density app wilt proberen wat de uitkomst is bij de waarde 264 dan kan ik deze waarde misschien default opnemen in de "custom" ROM.

Anders probeer ik het vanavond zelf :) .
Ik heb met LCD Density Modder de DPI proberen te verlagen naar 264, maar nu wil mijn tablet niet meer goed booten: hij geeft een volledig geelgroen scherm en een half onda logo-boot animation maar reageert niet...

Tips hoe ik dit kan oplossen zonder opnieuw te moeten flashen?

EDIT: Zie nu dat er heel wat slechte reacties zijn op de play store met mensen die ook dit probleem hebben. Niet op voorhand nagekeken...

[ Voor 7% gewijzigd door BastienVH op 18-02-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Heb zelf LCDDensity gebruikt, en die geeft die problemen niet.

Heb je al een hard reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
BastienVH schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:
[...]

TubeMote bedoel je? Google Play: TubeMote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
BastienVH schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:03:
[...]

[...]

Ik heb met LCD Density Modder de DPI proberen te verlagen naar 264, maar nu wil mijn tablet niet meer goed booten: hij geeft een volledig geelgroen scherm en een half onda logo-boot animation maar reageert niet...

Tips hoe ik dit kan oplossen zonder opnieuw te moeten flashen?

EDIT: Zie nu dat er heel wat slechte reacties zijn op de play store met mensen die ook dit probleem hebben. Niet op voorhand nagekeken...
Knal de originele build.prop die je kan vinden in de update.zip (update/system/) terug via ADB. Weet je hoe dat werkt?

Android SDK Manager downloaden > ADB tool downloaden via package manager en dan
ADB push c:\build.prop /system/
Let op, USB debugging moet aanstaan in je Instellingen ........

@Zomb!: En wat is het resultaat van de nieuwe LCD Density. Beter of slechter?

[ Voor 3% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
Zie niet veel verschil...
Zal zo nog een andere proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
Zomb! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:08:
Heb zelf LCDDensity gebruikt, en die geeft die problemen niet.

Heb je al een hard reset geprobeerd?
Ik heb een factory reset geprobeerd vanuit de recovery, maar dat helpt niet.
USB debugging heb ik ook niet aangezet, dus dat zal niet gaan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zomb! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:16:
Zie niet veel verschil...
Zal zo nog een andere proberen.
Hmm oke, 264 zou de ideale density moeten zijn. Merk je misschien betere performance op grafisch gebied tussen de default waarde en 264?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
LCDDensity past hem niet aan, blijft 320.
Heb hem nu direct in de buildprop aangepast.
Ziet er zeker beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zomb! schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:56:
LCDDensity past hem niet aan, blijft 320.
Heb hem nu direct in de buildprop aangepast.
Ziet er zeker beter uit!
Nice! Screenshot before and after is dat mogelijk :P ...

edit:

Iemand enig idee welke 3 apps (apks) worden geïnstalleerd tijdens ROOT? Zie:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1enabk.png

[ Voor 20% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gusev schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Nice! Screenshot before and after is dat mogelijk :P ...

edit:

Iemand enig idee welke 3 apps (apks) worden geïnstalleerd tijdens ROOT? Zie:

[afbeelding]
supersu is er eentje van denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Anoniem: 577822 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:53:
[...]

supersu is er eentje van denk ik
Ja klopt SuperUser.apk, maar dat is een System app. Er worden blijkbaar ook 3 andere niet-System apps geïnstalleerd. Ik ben benieuwd welke dat zijn, zodat ik kan beoordelen of ik die wel of niet in mijn custom ROM moet meenemen :) .

Hopelijk kan ik dan een ROM fixen die permanent root heeft, zonder extra stappen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
264 LCD density ziet er IDD beter uit, bedankt voor de tip :-)
Ik wacht op jou aangepaste rom voor te upgraden.

Gusev, je kan de taal ook op engels zetten, dan kunnen meer mensen gebruik maken van je rom.
Wij vinden wel uit hoe die op nederlands te zetten. 8)

[ Voor 40% gewijzigd door C00P op 18-02-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Chill, ziet er zeker beter uit. Overigens heeft de iPad Air een PPI van 263. Dus ze hebben het afgerond naar beneden en ik naar boven :P.

Ik zet het default in de ROM op 264, net zoals bij de iPad Air.

Vwb de taal:

Dan moet ik ook iets met de regio en de datum tijd notatie, die heb ik nu allebei echt gericht op de Nederlanders :) .

Regio is Europa/Amsterdam
Datumtijd notatie is dd-MM-yyyy en niet MM-dd-yyyy zoals default

edit: ik hou de ROM gericht op ons hier op het forum. Ik zal ook een Only Members tag toevoegen :) .

[ Voor 54% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Met xposed en fab7 module heb ik nu echt een tablet ui.
Ziet er nog beter uit nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Gusev weet je rond hoe laat we je rom kunnen proberen ?
Cant wait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Mensen op 1.0.5 zegt de playstore dat ik geen verbinding heb... Terwijl ik wel verbonden ben en kan browsen, iemand een idee? :-

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 18-02-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:18:
Gusev weet je rond hoe laat we je rom kunnen proberen ?
Cant wait :P
Ben er nog volop mee bezig dus hoe laat is een beetje lastig aan te geven. Sowieso is wanneer een betere vraag, want ik weet niet of het vandaag lukt ;)

Ben net thuis en nog andere verplichtingen etc.

edit:

Ik hou het vandaag voor gezien :) , krijg een tweetal foutmeldingen als ik mijn ROM wil installeren, namelijk:

1. E: Signature verification failed. Installation aborted.
2. Media wipe failed.

[ Voor 21% gewijzigd door Gusev op 18-02-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
C00P schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:57:
Met xposed en fab7 module heb ik nu echt een tablet ui.
Ziet er nog beter uit nu :-)
Ik heb vorige week even zitten kijken naar Xposed en ziet er erg interessant uit. Wat heb je juist gedaan met Phab7? Ziet de tablet-interface er zo anders uit dan wat we stock hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Geeft niet gusef, ik heb hem ondertussen gedownload en hij stottert nog steeds regelmatig, ook youtube in de browser werkt slecht, het beeld is een stuk van mijn bureau blad, Even scherm kantelen en het komt soms goed.

@BastienVH : je kan met phab7 de topmenu naar onder brengen, net zoals bij de nexus modellen.
Als je xposed zoekt met Google staat hij al bij downloads, Even aanklikken, rebooten en hij werkt.
Probeer het eens uit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Inmiddels heb ik de 16GB versie besteld i.p.v. de 32GB omdat die niet leverbaar was in de webshop waar ik hem wou kopen. Is dit voor toekomstige Custom ROMs van belang? Ik neem aan dat de 32GB Custom ROMs ook gewoon op 16GB versies werken aangezien de updates vanuit Onda ook hetzelfde is voor beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bij mij loopt v1.0.6 aardig smooth. Alles reageert snappier dan v1.0.5.

Ik heb alle Chinese systeem en user apps verwijderd en de LCD Density op 264 gezet.

Alleen inderdaad YouTube en RTL XL nog steeds bagger met shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomb!
msnguy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:32:
[...]

Spelen spellen als GTA San Andreas vlekkeloos? En als je een app updated, gaat dat dan vrij snel of merk je dat er goedkopere flash geheugen in zit?
San Andreas speelt zeer soepel, laden gaat ook snel.
Apps installeren en updaten volgens mij ook snel.

Niet veel referentiekader, tf101 gehad hiervoor.
Gusev schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:
Bij mij loopt v1.0.6 aardig smooth. Alles reageert snappier dan v1.0.5.
Ik heb alle Chinese systeem en user apps verwijderd en de LCD Density op 264 gezet.
Alleen inderdaad YouTube en RTL XL nog steeds bagger met shit.
Zeker niet ontevreden erover.
Met Nova ook zeer prettig.

En Quickboot zorgt ervoor dat je de tab wat makkelijker uit zet, spaart ook weer batterij.

Nu alleen nog even Netflix fixen. (en YouTube, en vimeo)

[ Voor 39% gewijzigd door Zomb! op 19-02-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:56
Zijn hier ook Tweakers die een Pipo M9Pro hebben/hadden en nu een Onda V975M en mij kunnen vertellen of ik moet overstappen naar de Onda? Ben tevreden over mn Pipo M9Pro, zeker met Kitkat, maar het stoeien met een nieuwe tablet is altijd extra leuk. Ik doe geen YT en 99% van mijn tablet tijd is internet of simpele games, dus bijna elke tablet voldoet, maar wil wel een topscherm en nu ook wel eens een 4:3 verhouding. Hoe is het snel scrollen in de browser? iPad smooth of net niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zomb! schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:00:
[...]

San Andreas speelt zeer soepel, laden gaat ook snel.
Apps installeren en updaten volgens mij ook snel.

Niet veel referentiekader, tf101 gehad hiervoor.

[...]

Zeker niet ontevreden erover.
Met Nova ook zeer prettig.

En Quickboot zorgt ervoor dat je de tab wat makkelijker uit zet, spaart ook weer batterij.

Nu alleen nog even Netflix fixen. (en YouTube, en vimeo)
Wat doet Quickboot dan precies? Een soort "slaapstand" ofzo activeren zoals in Windows bv?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste