Stock browser gebruiken werkt beter dan chrome. En inderdaad, de optimalisatie van de UI kan stuk beter, maar die gaat niet beter worden gok ik... Onda is daar niet zo goed mee..Da Weef schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:13:
Nou, het is eindelijk gelukt om de 1.09 Rozak erop te krijgen. Ik had de tablet bij de eerste poging gebricked, doordat het MicroSD slot niet goed werkt (kaartje blijft niet zitten). Dankzij de unbrick guide van Rozak leeft het ding weer en draait nu dus 1.09.
Mijn eerste indrukken zijn wisselend. Het beeld en prestaties onder hoge load zijn behoorlijk indrukwekkend, maar het ding vreet nog harder batterij dan ik had gedacht en het defecte MicroSD slot is natuurlijk ook wel een dompertje.
Daarnaast heb ik een aantal softwarematige issues, die wellicht zijn op te lossen. Zo krijg ik XBMC (13.1 stable) enkel werkend met een externe player en is de response op typen met vlagen heel erg laggy, in het bijzonder bij Chrome wat daardoor bijna onbruikbaar is. Installeren van Swiftkey heeft hier geen enkel effect op gehad. Iemand nog tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Ewivis op 11-06-2014 12:13 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC