Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvogs
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:21
BAS80 schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:32:
Ear jack en micro usb die ik regelmatig moet laten reinigen.
Zit hier met dat zelfde probleem, heel erg hinderlijk.
Hoe heb jij de Ear Jack laten reinigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 23:22
Yonix schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:17:
Is er al iets meer duidelijkheid over de datum waarop Android 6.0 uitgerold zal worden in Europa?
Zou volgens htc zelf niet lang meer moeten duren: http://htc.youmobile.org/

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:29
Ik ben echt helemaal klaar met de m8 Na ruim anderhalf jaar :-(
Qua snelheid en gebruik is de m8 perfect, goed scherm en resolutie camera is goed genoeg, de speakers/boomsound top d:)b al gebruikte ik het nooit. Software is ook weinig op aan te merken maar wat een bagger bouwkwaliteit. Ear jack en micro usb die ik regelmatig moet laten reinigen. batterij word razend heet bij intensief gebruik, accuduur is ruim 40% minder geworden.Hij is zwaar en glijd makkelijk uit de hand. behuizing begint lichtelijk te bollen her en der. Vrij gevoelig voor vocht, wat ook niet handig is met mijn werk..
Reparatie gaan ook vaak niet goed en zijn vrij prijzig (zie dit topic) :P Dus ik heb hem eruit gebonjoert
Herken dit totaal niet en na ook ruim anderhalf jaar is het toestel nog precies zoals ik hem op dag 1 kreeg.
microjack en usb laten reinigen komt mogelijk door de plek waar je het toestel draagt als je deze mee neemt. Mogelijk dat er stof/zand etc bij kan komen.

Glad is hij zeker, maar er zijn meer merken dit die probleem hebben, en gebruik de HTC Dot Cover en hiermee is het toestel niet glad meer en goed afgeschermd. Accu red ik het nog steeds prima mee voor een dag.

Misschien een maandag model gehad, komt wel vaker voor helaas. Accu had je 2 jaar garantie op dus die had je nog kunnen claimen als moet je je inderdaad afvragen in wat voor staat je het toestel weer terug krijgt.

Ook hangt het af hoe je met het toestel omgaat.
Voor sommige is het puur een gebruikersmiddel en wordt het toestel half misbruikt.
Als ik mijn toestel uit het cover haal is de staat nog steeds nieuw. Geen krassen/deuken of iets. Scherm is vanaf dag 1 voorzien van tempered glass en dat icm met de cover geeft voldoende afscherming voor de meeste zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben echt helemaal klaar met de m8 Na ruim anderhalf jaar :-( ....
Ik heb al enige tijd mijn tweede M8 (de eerste viel aan diggelen op de stenen) en ben nog steeds uitermate tevreden. Alles werkt, hij is snel en ziet er geweldig uit. Ik wil vooralsnog niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:57
Herken me ook totaal niet in de problemen met de M8. Super toestel en niet van nieuw te onderscheiden na anderhalf jaar gebruik.
Toch begint het wel te kriebelen en ben ik zeer benieuwd wat de M10 gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 20:35

voz

De echte kenner

Ook maar even meedoen dan: Problemen met mijn anderhalf jaar oude HTC One M8 heb ik totaal niet. Het toestel houdt zich uitstekend. De batterij gaat nog altijd lang mee. Als de batterij ineens niet meer lang meegaat, ligt dat net zo vaak aan een brakke app die je batterij leeg vreet als aan de batterij zelf.

Ik heb wel een keer de connectors "gereinigd", dat wil zeggen met een dun plastic pinnetje het stof eruit gefrutseld. Hoezo het vervuilen van de connectors aan HTC aangerekend wordt begrijp ik niet. Dat is bij mij met alle toestellen die ik tot nu toe heb gehad zo geweest, ongeacht het merk.

Ik wil er nog anderhalf jaar mee gaan doen, en daarna weer eens verder kijken. Waarschijnlijk wordt dat geen high-end toestel meer, veel mid-ends voldoen tegenwoordig ook vaak prima en zijn een stuk minder prijzig.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik ben vrij zuinig op mijn spullen, mijn vader gebruikt nu mijn Note 1 telefoon ruim 4.5 oud, mijn tablet ook een Note leeft ook nog na 2,5 jaar.
Nog geen krasje op het glas, enkel de coating op de behuizing begint van de samsung's een beetje te slijten op bep. punten maar dat is bekend na zoveel jaren.
Mischien heb ik idd. een Maandag morgen model qua behuizing verder een perfecte telefoon hoor de m8...
Maartenll schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:38:
[...]
Zit hier met dat zelfde probleem, heel erg hinderlijk.
Hoe heb jij de Ear Jack laten reinigen?
http://www.kenw.nl

Ik heb hem nog wel de m8, vanmorgen bij Kruitbosch en de Weerd de jack ear en m. usb weer laten reinigen.

Kr. en dW. adviseerde hij mij om hem op te sturen want de usb was zwart en vermoed kortsluiting al laad hij nu wel weer. Ik zit binnen het garantie termijn maarja Dynafix he, je kan je wel weer afvragen hoe je hem terug krijgt.

Ik zit een beetje te dubben, 17 Februari kan ik mijn contract verlegen. Aangezien ik altijd onbep. bellen en een mega internet bundel krijg ik een dure phone voor de helft van de aankoopprijs als je gaat terugrekenen.

Mijn vader vind de Note 1 te groot en wil graag een ander, de m8 vind hij ook te groot...(ik schuif mijn tel. meestal door)
Note 1 via zonzoo verkopen €65,-
HTC m8 via zonzoo verkopen €160,-
De Samsung Xcover3 die ik nu als nood heb heeft mijn pa wel oren naar.
hij hoeft enkel maar de bellen en te whatsappen en een melding voor email die hij bekijkt op tablet/laptop voor z'n werk.

In deze staat krijg ik er €160,- voor maar wie zegt hoe ik hem terugkrijg van Dynafix? Als ik de verhalen her en der mag geloven? krijg ik er straks nog minder voor, de 2dehands prijs ligt ook niet veel hoger en je moet er nog mee gaan leuren ook.
Ik denk dat ik voor 2 maand maar met 2 telefoons blijf lopen voor de zekerheid (ik heb nu vakantie maar voor mijn werk kan ik niet zonder) en dan een nieuwe high end telefoon neem via mijn abbo en dan de Note 1 en m8 verkoop via zonzoo en heb de xcover er al weer uit...

Edit: Volgende bericht, welke high end smartphone moet ik halen?
En toch neig ik naar de m9.
:P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 23:49
M9 is echt geen verbetering gezien er echt veel klachten over zijn helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik moet mijn mening over de M8s herzien. Ik heb een Vodafone branded versie. Uit pure wanhoop (m.b.t. de traagheid) heb ik m'n phone geroot en alle Vodafone apps er af gepleurd. Nu issie supersnel. Dat die bloatware van Vodafone zoveel resources vreet had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Ben nu weer erg tevreden met m'n phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik haal mijn abbo's en verlengingen (in dit geval ook Vodafone) via student mobiel. Altijd unlocked en unbranded.
Tippie misschien?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ja ik neem nooit meer een branded toestel als t aan mij ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Zijn er inmiddels al mensen die de Marshmallow update OTA aangeboden hebben gekregen?

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-08 12:18
voz schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:05:
Zijn er inmiddels al mensen die de Marshmallow update OTA aangeboden hebben gekregen?
Nee, ze moeten wel opschieten willen ze het hier en daar aangekondigde vierde kwartaal van 2015 voor de update nog halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens @LlabTooFer komt de update snel. zou al voor de kerst komen maar is toen opgehouden vanwege critical bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:29:
Volgens @LlabTooFer komt de update snel. zou al voor de kerst komen maar is toen opgehouden vanwege critical bugs
Bron.

We zullen zien. Op zich mooi dat het komt. Wat ik wel echt slecht vind van HTC is dat we bijna een jaar op 5.0 zijn blijven hangen waarin gewoon nog lelijke bugs zitten.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Dinsdag is dacht ik de update dag van HTC , dus hopelijk krijgen we hem morgen dan eindelijk want voor het einde van 2015 hebben ze helaas niet gehaald }:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33

Quad

Doof

Ik heb inmiddels ARHD draaien met Sense 7 en Android MM. Werkt best prima. 👍

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 21:20
Net de nieuwe OTA security update (H9) ontvangen op m'n HTC One M8 GPE. Slechts een paar dagen nadat de Nexus images online zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:08

netblade

Sunrise

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=3601223&d=1452098187
Nou de update is zo te zien voorlopig nog niet in aankomst, volgens mijn bronnen bij T-Mobile zou dit week 1 zijn (branded in that case) unbranded nog geen extra info beschikbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door netblade op 06-01-2016 21:51 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als je custom ROMs geen probleem vindt kan ik je ARHD aanbevelen.

Grootste pluspunt in de nieuwe versie is dat HTC eindelijk motion launch heeft gefixt. Wanneer je bij motion launch alleen de double tap to wake had ingesteld en de rest op 'none' dan nog registreerde het device een actie wanneer je, als het scherm uit staat, met je vinger over het scherm omhoog veegt. Hij doet dan niks verder maar geeft wel een trilling.

Dat is nu opgelost in Sense 7. :)

Voor de rest lijkt het veel sneller en soepeler te lopen dan Sense 6.. Prima werk geleverd door HTC. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had MM al een tijdje terug draaien op GPE, maar toch weer terug gegaan naar ViperOne rom met Sense 7 en Lollipop. Ik gok dat deze maand nog wel een update van die rom naar MM komt.

Overigens vond ik die functie van MM om de SD-kaart samen te voegen met het interne geheugen echt een waardeloze functie, ik zou ermee oppassen in ieder geval, want eenmaal geformatteerd naar de MM indeling is het niet makkelijk meer om het proces terug te draaien zonder allerlei back-up handelingen uit te moeten voeren.
De SD-kaart kan ook niet meer uitgelezen worden in andere apparaten.

[ Voor 7% gewijzigd door Majesty op 06-01-2016 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:15
Quad schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:55:
Ik heb inmiddels ARHD draaien met Sense 7 en Android MM. Werkt best prima. 👍
Welke firmware draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ebCcQDQ.png

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 13:15
Hoe heb je de firmware versie 6 geinstalleerd?
S-Off?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ChiMan schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:19:
[...]

Hoe heb je de firmware versie 6 geinstalleerd?
S-Off?
Nee ik ben gewoon S-On nog. Is geüpgraded van ARHD 45 naar ARHD 50.2.
Je moet natuurlijk wel unlocked bootloader hebben en custom recovery.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mijn M8 doet het nog goed, al is het touchscreen heel af en toe de kluts kwijt, dan doet 'ie net alsof er een druppel water opzit en als ik dan typ drukt hij een bepaalde letter bijvoorbeeld automatisch in. Zou wel kunnen dat het toch door vuil komt, meestal nadat ik het scherm even uitzet en schoonmaak voor zover dat kan, doet 'ie het weer. Meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelM89
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09-2024
ThomasXIV schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:50:
Mijn M8 doet het nog goed, al is het touchscreen heel af en toe de kluts kwijt, dan doet 'ie net alsof er een druppel water opzit en als ik dan typ drukt hij een bepaalde letter bijvoorbeeld automatisch in. Zou wel kunnen dat het toch door vuil komt, meestal nadat ik het scherm even uitzet en schoonmaak voor zover dat kan, doet 'ie het weer. Meer mensen last van dit probleem?
Jup, al enige tijd last van dit probleem. Vraag mij af idd of het door vuil komt tussen m'n screenprotector en het scherm zelf oid, nog niet eerder eigenlijk mijn screenprotector verwijdert, scherm schoongemaakt en geprobeerd of dat werkt. Meestal start ik de telefoon opnieuw op en is het probleem weer verholpen voor een tijdje. Persoonlijk vind ik dit erg storend want soms blijft er een hele reeks van dezelfde letter "hangen" wat nogal wil zorgen voor frustratie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Quad schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:54:
Als je custom ROMs geen probleem vindt kan ik je ARHD aanbevelen.

Grootste pluspunt in de nieuwe versie is dat HTC eindelijk motion launch heeft gefixt. Wanneer je bij motion launch alleen de double tap to wake had ingesteld en de rest op 'none' dan nog registreerde het device een actie wanneer je, als het scherm uit staat, met je vinger over het scherm omhoog veegt. Hij doet dan niks verder maar geeft wel een trilling.

Dat is nu opgelost in Sense 7. :)

Voor de rest lijkt het veel sneller en soepeler te lopen dan Sense 6.. Prima werk geleverd door HTC. :Y
Nouja ik wil altijd eerst de officiële rom hebben (icm radiorom updates) en dan als deze niet bevalt wil ik nog wel eens naar een custom rom kijken. Daarnaast wil ik graag mijn sd kaart betrekken bij het interne geheugen en dat doe ik liever met de originele rom :)
Nog even geduld dan maar, het is een beetje vaag wanneer deze nu daadwerkelijk uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
netblade schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Nouja ik wil altijd eerst de officiële rom hebben (icm radiorom updates) en dan als deze niet bevalt wil ik nog wel eens naar een custom rom kijken. Daarnaast wil ik graag mijn sd kaart betrekken bij het interne geheugen en dat doe ik liever met de originele rom :)
Nog even geduld dan maar, het is een beetje vaag wanneer deze nu daadwerkelijk uitkomt.
Pas ermee op, zoals ik ook al vermeldde in mijn vorige post, het is echt helemaal niet zo'n goede feature als het lijkt.

Ik zal ook nog een stuk quoten van XDA:
Format as Internal Storage — it's a trap. New Marshmallow feature, otherwise known as Adoptable Storage. Hides your internal storage, uses your memory card as internal storage. They don't add up. So your 80MB/s EMMC5, you don't get to use. 32GB of storage, you can move apps to it, but you can't use it for photo/media storage, downloads, etc. So say you have a 64GB card. You won't have 96GB internal, you'll have 64GB, and it's slower. microSD cards may advertise 90MB/s (like mine does) but the SDXC controller on the Snapdragon 810 (we only have the 801) throttles it to 10MB/s. 801 is probably less. So you get a little more storage (not a lot more) and it's slower. I would think even with a 128GB card, the tradeoff would not be worth it.
Bron: http://forum.xda-develope...=64665021&postcount=27343

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Net even een 1880MB file op m'n SD kaart gezet (die uiteraard in de telefoon zit)
Dit was binnen 2 minuten (115 sec) voltooid, wat betekent dat die 10 MB/s cap onzin is.
(Was een SD kaartje die ik gratis bij m'n tablet kreeg, dus mogelijk is dat ook nog eens de bottleneck)

Hoe dan ook ga ik ECHT geen SD kaart als primary opslag gebruiken.
Ongeacht de SD kaart of controller, de 129MB/s waarmee het intern geheugen uit te lezen is is sowieso een stuk sneller.

Muziek / Series zet ik standaard op SD, en gemaakte foto's alleen massaal handmatig als het intern geheugen weer vol dreigt te lopen. :)

Edit:
Na ontkoppelen en terugkopieeren naar een andere schijf ging het binnen de minuut, wat een leessnelheid van de SD-kaart van ruim 32MB/s oplevert. :) (en mogelijk een limiet van de SD-kaart is, niet van de controller)

[ Voor 18% gewijzigd door SmiGueL op 08-01-2016 00:32 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:27
ThomasXIV schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:50:
ik kan, alleen helemaal bovenaan, niet meer naar beneden swipen.
Dat is pas na een servicepack/sense home update. Verder werkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
MarcelM89 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:08:
[...]

Jup, al enige tijd last van dit probleem. Vraag mij af idd of het door vuil komt tussen m'n screenprotector en het scherm zelf oid, nog niet eerder eigenlijk mijn screenprotector verwijdert, scherm schoongemaakt en geprobeerd of dat werkt. Meestal start ik de telefoon opnieuw op en is het probleem weer verholpen voor een tijdje. Persoonlijk vind ik dit erg storend want soms blijft er een hele reeks van dezelfde letter "hangen" wat nogal wil zorgen voor frustratie ;(
Als het probleem zich oplost door het herstarten van je toestel lijk het mij geen vuil probleem wat ik al erg vreemd zou vinden. Een protector zit vast op het scherm en daar kan normaal gesproken geen vuil meer tussenkomen, hooguit tijdens het aanbrengen.

Maar je kan het eenvoudig uittesten door de protector te verwijderen en het scherm goed schoon te maken. Als het probleem dan niet meer voorkomt weet je waar het door komt. Kan ook zijn dat de protector zelf een slecht type is. Maar het zou mij verbazen als dit de oplossing is.

Tip: kijk eens naar Tempered glass eenmaal aanbrengen en je wilt niets anders meer. Super dingen en als je een goede kwaliteit neemt hoef je deze maar 1x aan te schaffen. Zit er bij mij nu 1,5 jaar op en geen kras of iets te bekennen. Ook 100x makkelijker aan te brengen dan de gewoon protectors. Tevens geeft het een extra bescherming voor je scherm als deze een keer zou vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Majesty schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:37:
[...]

Pas ermee op, zoals ik ook al vermeldde in mijn vorige post, het is echt helemaal niet zo'n goede feature als het lijkt.

Ik zal ook nog een stuk quoten van XDA:
Format as Internal Storage — it's a trap. New Marshmallow feature, otherwise known as Adoptable Storage. Hides your internal storage, uses your memory card as internal storage. They don't add up. So your 80MB/s EMMC5, you don't get to use. 32GB of storage, you can move apps to it, but you can't use it for photo/media storage, downloads, etc. So say you have a 64GB card. You won't have 96GB internal, you'll have 64GB, and it's slower. microSD cards may advertise 90MB/s (like mine does) but the SDXC controller on the Snapdragon 810 (we only have the 801) throttles it to 10MB/s. 801 is probably less. So you get a little more storage (not a lot more) and it's slower. I would think even with a 128GB card, the tradeoff would not be worth it.
Bron: http://forum.xda-develope...=64665021&postcount=27343
Wat een halfgebakken functie is dat dan, anders dan vroeger en bij Windows Mobile, ofwel je interne geheugen wordt verborgen en je moet het dan maar doen met je sd kaart geheugen. Schiet niet op dit. Misschien volgend jaar toch maar een cheap M9 op de kop tikken ivm interne opslag, die 16gig vol met bloatware waar ik er na een installatie maar 7 van overhoud schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
netblade schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 08:46:
[...]

Wat een halfgebakken functie is dat dan, anders dan vroeger en bij Windows Mobile, ofwel je interne geheugen wordt verborgen en je moet het dan maar doen met je sd kaart geheugen. Schiet niet op dit. Misschien volgend jaar toch maar een cheap M9 op de kop tikken ivm interne opslag, die 16gig vol met bloatware waar ik er na een installatie maar 7 van overhoud schiet niet op.
Dat is het zeker ja. Ik heb een sd kaartje van 128gb erin zitten weliswaar, daar kan ik wel even mee vooruit. Maar heb geen baat bij die functie. Daarnaast nadert mijn M8 ook de 2 jaar. Ik hoop eigenlijk op een goede M10 / Perfume, maar er is nog bijster weinig over uitgelekt heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 21:51
In Azië wordt blijkbaar de update uitgerold... (bron: LlabTooFeR)
Moet nou toch niet zo lang meer duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SPOXYWOXY schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:37:
In Azië wordt blijkbaar de update uitgerold... (bron: LlabTooFeR)
Moet nou toch niet zo lang meer duren....
Nou, nee hoor, ben in Hong Kong (met een toestel van hier); nog helemaal niets. Maar goed, kan nog komen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Op de Facebookpagina van HTC Nederland geven ze aan dat de update waarschijnlijk binnen een week zal zijn.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ik zie niks op hun facebook pagina staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DeoxQKf5Oyc7dxwECzDcwKC7/full.png

Hier staat het. Ben benieuwd, maar zoals ze al zeggen is het dus niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Oh ja nou zie ik 'm, thanks. Nou ik hou m'n hart vast voor de M8s en dan is mijne ook nog eens Vodafone branded :P

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 13-01-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vraag ik me af, zou het handiger zijn om nu alvast een fabrieksreset te doen?
Of zal er toch eerst de láátste htc software op moeten staan vóór deze update herkend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
raceneus968 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:23:
Of zal er toch eerst de láátste htc software op moeten staan vóór deze update herkend wordt?
Als de update er is krijg je daar vanzelf melding van daar hoef je geen reset voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
tiguan schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:14:
Oh ja nou zie ik 'm, thanks. Nou ik hou m'n hart vast voor de M8s en dan is mijne ook nog eens Vodafone branded :P
Het kan denk ik nog langer duren voor de M8s, dit omdat dit geen flagship is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Er staat Q1,2016 voor de M8s. Voor de gewone M8 staat er Q4,2015. Dus ik denk dat 't wel mee zal vallen.

Bovendien kon ik de gewone M8 niet meer kopen destijds, en de M8s was dé vervanger, ook al issie goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
raceneus968 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:23:
Ik zou dan JUIST na de update een reset uitvoeren. :)
Dan ben je iig van alle eventueel nog aanwezige 'oude Lollipop rommel' af en begin je in principe aan een cleane 6.0 installatie. :)

*Omdat mijn laatste reset ook al weer een tijdje is geleden is MM voor mij ook een mooi moment om weer met een schone lei te beginnen.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Je benadert de update net als ik lijkt wel.Dan k voor je overweging.
Ik wil ook graag van de overbodige meuk af en vroeg me eigenlijk 2 dingen af.
Na/door update zo schoon/kaal mogelijk weer opnieuw beginnen.
Zou de htc software nog iets uitmaken voor het in aanmerking komen van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
raceneus968 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:41:
Zou de htc software nog iets uitmaken voor het in aanmerking komen van de update.
Misschien begrijp ik je vraag niet helemaal, maar een factory reset brengt je niet terug naar het build nummer op het moment van aankoop van je M8.
Het is dus niet zo dat als je nu een reset uitvoert, je deze eerst moet updaten van Android 4.x naar 5.x, zodat de update 6.x beschikbaar komt.

Deze week óók een reset uitvoeren is, tenzij je een goede reden hebt, imo ook een compleet nutteloze en tijdverspillende actie, omdat je wel een (half) uur bezig bent om alle apps en instellingen weer naar je smaak in te stellen, welke over waarschijnlijk een paar dagen weer verloren gaan omdat je na de 6.0 update nogmaals een reset uitvoert. 8)7

*Als je met die laatste zin bedoeld dat je nu nog niet op 5.x zit dan zul je waarschijnlijk eerst deze moeten installeren voordat 6.0 zichtbaar wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Helemaal duidelijk nu ;)
Was idd beetje verward met de buildversies, de laatste vervangt de vorige :+
Thx voor je toelichting, ik wacht nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Beste,

Mijn vrouw heeft ook een m8. Ze heeft per ongeluk een hoop contacten verwijderd.
Ik zie bij instellingen dat de telefoon backups maakt en deze opslaat op de gsm zelf.

Hoe kan ik deze backup herstellen? zodat ik de contact personen terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Denthis schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:45:
Beste,

Mijn vrouw heeft ook een m8. Ze heeft per ongeluk een hoop contacten verwijderd.
Ik zie bij instellingen dat de telefoon backups maakt en deze opslaat op de gsm zelf.

Hoe kan ik deze backup herstellen? zodat ik de contact personen terug krijg?
Heeft ze ook een Google account (neem aan van wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Sanction schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:25:
[...]

Voor het activeren of in gebruik nemen van een Android toestel kun je volgens mij niet om een Google account heen. Al is het alleen maar om apps te kunnen downloaden uit de Play-store.

Denk dat je bedoeld, heb je ingesteld om een back-up te maken naar Google of HTC? Zodoende zou je deze back-up kunnen terugzetten en zo de contacts terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bluecupra schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:56:
[...]

Voor het activeren of in gebruik nemen van een Android toestel kun je volgens mij niet om een Google account heen. Al is het alleen maar om apps te kunnen downloaden uit de Play-store.

Denk dat je bedoeld, heb je ingesteld om een back-up te maken naar Google of HTC? Zodoende zou je deze back-up kunnen terugzetten en zo de contacts terug krijgen
Nee, hij bedoelt dat contacten vaak automatisch in het Google account opgeslagen worden.
Wellicht zijn de contacten dus alleen lokaal verwijderd en niet online. It's worth a check, maar denk dat het niets oplevert.

Een tweede vraag is hoe ze in hemelsnaam een hoop contacten per ongeluk verwijderd krijgt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Majesty schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:41:
[...]

Nee, hij bedoelt dat contacten vaak automatisch in het Google account opgeslagen worden.
Wellicht zijn de contacten dus alleen lokaal verwijderd en niet online. It's worth a check, maar denk dat het niets oplevert.
Dat dus. Kun je checken door op haar Gmail account in te loggen, dan de drop-down linksbovenaan de contacten aan te klikken.

Maar goed, dit heeft vrij weinig met de M8 te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Denthis schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:45:
Serieus, hoe krijg je dit 'per ongeluk' voor elkaar. 8)7

KAN het niet zo zijn dat ze 'met wat snel klikwerk' de Gmail contacten uit deze lijst heeft verwijderd, en alleen de lokale contacten nog zichtbaar heeft? (of andersom)

Ga voor de grap eens naar People/Contacten, en klik linksboven op Phonebook/Adresboek.

Staan hier wel alle vinkjes aangevinkt?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SnUy3i3yynxCFGtZsDLy2QjT/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 16-01-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:59
Zag in het krantje van de Belcompany dat de HTC one M8 daar los voor 250,- te verkrijgen is. Is het nog de moeite waard om dit toestel aan te schaffen? Begreep dat er een update naar MM zit aan te komen voor de HTC One m8, dus dat is wel weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik draai al op MM dmv ARHD custom ROM, werkt perfect en vele malen sneller dan 4.4 met Sense 6. Dat was op sommige momenten echt drama.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

Untouchablezz20 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:38:
Zag in het krantje van de Belcompany dat de HTC one M8 daar los voor 250,- te verkrijgen is. Is het nog de moeite waard om dit toestel aan te schaffen? Begreep dat er een update naar MM zit aan te komen voor de HTC One m8, dus dat is wel weer mooi meegenomen.
Maar dat is waarschijnlijk wel de laatste update. Ik zou het dus niet doen. Zeker als je je bedenkt dat de LG G Flex2 momenteel zo goedkoop is. Snapdragon 810, Oled-scherm, 265 euro op het moment van typen.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Sanction schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:25:
[...]

Ja maar de contacten staan daar niet in.
Stonden echt op de telefoon zelf opgeslagen.

Wat kan ik met die back up? Is deze er nog na het herstellen van de M8?

Ze heeft contacten willen samenvoegen / opruimen. en hier is het ergens fout gegaan.
Ze heeft nu dus geen contacten meer op het toetsel, sim kaarten en op haar google account.

[ Voor 21% gewijzigd door Denthis op 17-01-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
RaJitsu schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Maar dat is waarschijnlijk wel de laatste update. Ik zou het dus niet doen. Zeker als je je bedenkt dat de LG G Flex2 momenteel zo goedkoop is. Snapdragon 810, Oled-scherm, 265 euro op het moment van typen.
Ik geef je gelijk dat het waarschijnlijk de laatste update zal zijn. (jammer genoeg)
Maar ik denk daarnaast dat er momenteel geen enkel toestel is van €250 of minder welke nog wel updates > Android 6.0 krijgen..?

Voor €250 lijkt me de One M8 momenteel echt geen slechte deal hoor. :)
Vooral als ik even snel de review bekijk waar de One M8 een 9 krijgt en de LG een 5. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
De HTC One M8 kan nog prima mee op het moment. Gebruik hem nu bijna al 2 jaar zonder problemen, mag in april verlengen maar twijfel of ik nog wel een nieuw toestel wil. De M8 doet het namelijk nog steeds hartstikke goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Zelf ook al bijna twee jaar een M8 gebruiker.Toestel bevalt mij nog altijd erg goed en kan wat mij betreft zeker nog wel een tijdje mee. Qua hardware is het nog niet heel erg verouderd en apps en interface draaien prima. Dit zal alleen maar beter worden met MM (6.0).Voor 250 euro wat mij betreft daarom echt een no-brainer. Ben zelf ook erg te spreken over de HTC Dotview case, erg leuk en gemakkelijk en tevens een prima bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Enige wat echt mis is met de M8, is dat mijn HTC klaphoes stuk aan het gaan is, maar goed, mijn broertje is al een tijdje met zijn tweede bezig. Zag het net er van nooit tot ik er 1 gratis van HTC kreeg, nu maar eens kijken waar ik deze goedkoop kan bestellen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 08:47

RaJitsu

B.S.U.R.

SmiGueL schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:06:
[...]

Ik geef je gelijk dat het waarschijnlijk de laatste update zal zijn. (jammer genoeg)
Maar ik denk daarnaast dat er momenteel geen enkel toestel is van €250 of minder welke nog wel updates > Android 6.0 krijgen..?

Voor €250 lijkt me de One M8 momenteel echt geen slechte deal hoor. :)
Vooral als ik even snel de review bekijk waar de One M8 een 9 krijgt en de LG een 5. :X
De G flex 2 stond eerst natuurlijk voor een ander bedrag in de pricewatch. Verder is het zo dat die problemen inmiddels toch wel opgelost zullen zijn? Verder is de review over de M8 veel te positief. De reviews zijn tegenwoordig wat beter, maar er is een tijd geweest dat ik de reviews op Tweakers sowieso niet zo serieus nam.
Als je de conclusie van GSMArena eens bekijkt, zie je dat de toon heel anders is: http://www.gsmarena.com/lg_g_flex2-review-1209p10.php

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Denthis schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:41:
[...]

Ja maar de contacten staan daar niet in.
Stonden echt op de telefoon zelf opgeslagen.

Wat kan ik met die back up? Is deze er nog na het herstellen van de M8?

Ze heeft contacten willen samenvoegen / opruimen. en hier is het ergens fout gegaan.
Ze heeft nu dus geen contacten meer op het toetsel, sim kaarten en op haar google account.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Als je backup aan had staan een Factory reset doen en dan dit? O-)
http://www.htc.com/us/support/htc-one/howto/365635.html

Maar even voor de zekerheid:
Slaat ze alle contacten vanaf nu wel op d'r Gmail account op??

[ Voor 37% gewijzigd door SmiGueL op 19-01-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 09:33

Pinobigbird

doesn't share food!

Mijn M8 is momenteel voor reparatie opgestuurd. De simkaart maakt vaker niet dan wel contact, waardoor hij onbruikbaar was geworden. Het is een telefoon van de zaak, die handelt nu de reparatie etc af. De telefoon is 1 jaar 3 maanden.

Ik heb nu een Samsung S5 mini, oh man wat mis ik mijn eigen toestel. Regelmatig freezes en al twee spontane reboots in een week. En dan die verschrikkelijke Samsung-app-troep. Ook aan de blauwe gloed van het amoledscherm bij de kleinste kijkhoek kan ik moeilijk wennen.

Ik wil mijn HTC terug! :'(

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Ik zit in veel WhatsApp groepen, maar die mute ik allemaal. Wil niet het bericht binnenkrijgen, maar ik wil wel adhv notificatie badges zien hoeveel berichten er in WhatsApp staan. Is dat mogelijk bij de one m8? Is er een badge voor notificaties, dus niet in de balk, maar boven het icoon? Weet trouwens niet of dit app of toestel afhankelijk is, want heb nu een iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:14:
Ik zit in veel WhatsApp groepen, maar die mute ik allemaal. Wil niet het bericht binnenkrijgen, maar ik wil wel adhv notificatie badges zien hoeveel berichten er in WhatsApp staan. Is dat mogelijk bij de one m8? Is er een badge voor notificaties, dus niet in de balk, maar boven het icoon? Weet trouwens niet of dit app of toestel afhankelijk is, want heb nu een iPhone.
Er staat gewoon een nummertje bij het Whatsapp icoon, daar telt hij ook de gemute berichten in mee :).
Als je dan in je lockscreen kijkt heb je bijvoorbeeld 43 berichten in 8 chats. Maar in werkelijkheid zijn dit er bijvoorbeeld 95 in 10 chats. Op je Whatsapp icoon zal dan wel gewoon het getal 95 staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Majesty op 18-01-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexboy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 17:13
Ik ben nu Marshmallow aan het installeren.
Unbranded original Nederlands toestel!!

Eerst drie updates om de installatie van MM voor te bereiden (duurt 1 minuut), herstart is noodzakelijk.
Daarna de "echte" installatie. Is 1.04GB groot, versie 6012.114.4.

:9 :9

[ Voor 54% gewijzigd door Flexboy op 19-01-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Sweet! Ik heb ook een unbranded NL toestel maar nog geen update. Ik hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Flexboy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:38:

Eerst drie updates om de installatie van MM voor te bereiden (duurt 1 minuut), herstart is noodzakelijk.
Daarna de "echte" installatie
Cool! Hopen dat ik met mijn (omgebouwd van Vodafone naar NL unbranded) ook vandaag de update krijg!

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Flexboy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:38:

Daarna de "echte" installatie. Is 1.04GB groot, versie 6012.114.4.

:9 :9
De T-Mobile versie betreft dit toch? Frappant dat altijd in Europa de branded versies voor de 401 updates worden aangepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Zeker dat je een unbranded hebt en geen T-mobile?? (welke .114 gebruikt)

Ik ben nll 401.x gewend ;)
En handmatige check geeft, in tegenstellig tot voorgaande jaren, ook geen updatemelding.

Edit:
1 min. te laat. }:O

[ Voor 29% gewijzigd door SmiGueL op 19-01-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:22
Beste mensen is er een reden los van de speakers, behuizing, het super amoled scherm om de htc m8 boven de xiaomi redmi note 2 te verkiezen? Qua specs zie ik weinig voordeel of mis ik iets? Die belcompagny aanbieding is wel erg stoer.
En hoe ervaren jullie de camera de meningen zijn echt enorm wisselend bij reviews.

[ Voor 15% gewijzigd door Joel22 op 19-01-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
De M8 heeft geen super amoled scherm. Super LCD 3 noemen ze het geloof ik. In elk geval géén amoled.

[ Voor 47% gewijzigd door Wyckse_witte op 19-01-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Redenen om de One M8 te verkiezen zouden kunnen zijn:
+ Speakers
+ Accuduur
+ Prima scherm
+ Premium feel behuizing
+ Sense 7 icm Android MM

Waarom je er wellicht niet voor kan gaan:
- Camera, ik vind hem niet voldoende itt een Galaxy S5 bijvoorbeeld.
- Behuizing, je moet van een metalen behuizing houden
- Scherm, als je amoled gewend bent.
- Softwareupdates, ik verwacht na Sense 7 en Android MM geen update naar nieuwere Android versies.
- HTC, het gaat niet best met HTC, cijfers worden minder en het is de vraag of HTC nog een lang leven beschoren is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Als je de camera belangrijk vind, is de M8s wel een goeie optie. Tevens heeft die een grotere batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
tiguan schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:25:
Als je de camera belangrijk vind, is de M8s wel een goeie optie. Tevens heeft die een grotere batterij.
Daar betaal je dan wel €100 extra voor in dit geval.. ;) (heeft ook een tragere CPU)

Geen idee of je het als voordeel of nadeel ziet, maar die Xiaomi is natuurlijk wel een stukje groter (zowel langer als breder) De M8 vind ik iig nog goed te doen qua grootte..
Ook is het qua garantie via HTC wat beter geregeld (zelf goede ervaringen mee iig) t.o.v. een telefoon uit China. :)

Als je dan toch in die prijsklasse aan het vergelijken bent; de OnePlus X is imo ook een mooi formaat telefoon voor een goeie prijs.

[ Voor 16% gewijzigd door SmiGueL op 19-01-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik krijg de preupdates binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey_boey15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Bij mij ook :D

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 12:28
Same here. Sweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Downloading MM now (Vodafone branded) :D (duurt wel langgg :+ )

[ Voor 33% gewijzigd door SPOXYWOXY op 19-01-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 14:40
Update zelf loopt nu binnen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hWtUdx4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Download duurt lang... slechts 1.16Gb via bedrijfs-wifi...

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 12:07
Volgens mij weten ze bij @HTC_NL nog steeds van niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz

voz

De echte kenner

Wyckse_witte schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:47:
Volgens mij weten ze bij @HTC_NL nog steeds van niets :)
What else is new ;)

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Overal uitverkocht in regio Limburg. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik het toestel niet gister had gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Kost wel wat moeit zeg om die update binnen te krijgen op een 16Gb telefoon :)
Heb TomTom, Spotify en nog wat andere apps moet verwijderen voordat hij zij dat ik genoeg ruimte had om te downloaden

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Ik kreeg vlak na het installeren van de update wat WhatsApp berichten binnen, waardoor de 'QuickTips' even naar de achtergrond is verdwenen. Ik hoopte deze na het sluiten van WhatsApp weer te kunnen zien, maar kan dit scherm niet meer terugvinden. (geen idee of het 1 vester was of meerdere, maar ik heb niet gelezen wat hier stond. Ik kon waarschijnlijk op OK of NEXT klikken ergens)

Heeft hier nog wat nuttige MM info gestaan? Of was het gewoon standaard info?

[ Voor 22% gewijzigd door SmiGueL op 19-01-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 22:44
Bij mij is hij eindelijk klaar met updaten. Wat mij meteen opviel tijdens het updaten van de app's na de update is, dat er ineens de Facebook app op staat, die er vóór de update niet opstond!! Nou is dat alleen al vreemd genoeg, maar hij is dus helaas ook niet te verwijderen!! Daar ben ik het dus echt helemal niet mee eens!!
Dat ik al die google meuk mee krijg is een ding, liever niet natuurlijk maar valt nog mee te leven, maar dat er nu dus ook een niet verwijderbare Facebook app op staat gaat toch echt te ver!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
timtwist schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:53:
Bij mij is hij eindelijk klaar met updaten. Wat mij meteen opviel tijdens het updaten van de app's na de update is, dat er ineens de Facebook app op staat, die er vóór de update niet opstond!! Nou is dat alleen al vreemd genoeg, maar hij is dus helaas ook niet te verwijderen!! Daar ben ik het dus echt helemal niet mee eens!!
Dat ik al die google meuk mee krijg is een ding, liever niet natuurlijk maar valt nog mee te leven, maar dat er nu dus ook een niet verwijderbare Facebook app op staat gaat toch echt te ver!!
Dit stond er voor de update volgens mij ook al hoor.. (Facebook for HTC Sense, Twitter, Google+, Skype)

Maar onder Settings --> Apps kun je deze gewoon disablen.
Naast de 10 a 15 apps die ik al disabled had, komen er na MM nog een paar bij.. (en zijn er wss ook al een paar automatisch afgegooid) Is nog geen 5 minuten werk en je hebt er nooit meer last van..

Wat betreft die App Permissions;
Onder: Settings --> Apps --> Menu … --> Configure apps --> App permissions
Kun je in 1 overzicht voor alle apps de permissies instellen/uitschakelen.
En mocht een app deze alsnog weer nodig zijn dan vraagt hij er wel om. :)

(Let wel op dat als de melding komt dat de app eigenlijk niet bedoeld is voor deze versie van Android, het uitschakelen een appcrash kan veroorzaken. Let dan dus bij het gebruiken van deze app dus op dat als iets niet fatsoenlijk werkt het hier aan kan liggen)

Helaas staan zaken als 'Background running', 'Autostart', en 'Data network' niet bij de mogelijkheden, zodat ik bijvoorbeeld Facebook ook op deze vlakken kan killen. :X Misschien dan toch Moboclean ernaast blijven draaien..

[ Voor 39% gewijzigd door SmiGueL op 19-01-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 22:44
Ah bedankt, evt dat FB er al opstond, maar heb m nu gedisabled en is hij inderdaad weg, samen met nog wat andere meuk:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Update nu een aantal uur geïnstalleerd en de nodige HTC apps (stuk of 15) daarna ook geupdate. Eerste indruk:

- Voelt weer 'smooth' aan
- App rechten mooie toevoeging
- Eindelijk zaklamp als quick toggle!
- Sense 7 ziet er weer netter uit, nieuwe kleurtjes/icoontjes/vormgeving apps
- Nieuw toetsenbord (wel even wennen!)
- Volume knop werkt nu als niet-storen met 3 modi.

Weet iemand trouwens of de Doze functie automatisch aan staat?

[ Voor 7% gewijzigd door SPOXYWOXY op 19-01-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Doze staat volgens mij automatisch aan, kijk anders even onder batterij optimalisatie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Weet iemand hoe je 'now on tap' aan kan zetten? De mogelijkheid zoals hier beschreven staat werkt niet:
http://www.htc.com/us/support/htc-one-m8/howto/696026.html

Ik mis de optie ''now on tap'

Kan het zijn dat de hele telefoon in het Engels moet staan voordat dit werkt?

Edit: je systeem taal moet dus op Engels staan om ''now on tap' te laten werken.

[ Voor 13% gewijzigd door _MB_ op 19-01-2016 23:27 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Gisteren de update ook binnen gekregen. Na de update een factory reset gedaan om weer eens met een schone lei te beginnen.

Nu kom ik er achter dat de foto's van mijn Facebook contacten niet meer synchroniseren. Sterker nog, ik kan Facebook niet eens selecteren als 'extra' telefoonboek en/of bij synchronisatie instellingen.

Zijn er nog andere tweakers, die dit ook hebben ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik had op 5.1 de telefoon zo ingesteld staan dat als deze unlocked was (door bijv. smart lock) ik altijd op het meldingen scherm terecht kwam. Nu komt de telefoon altijd gelijk op het hoofdscherm terecht en ik krijg niet gevonden waar ik het kan instellen nog op MM. Vind dit erg hinderlijk want ik zet regelmatig de telefoon even aan om de meldingen te controleren en dat lukt nu dus niet meer.

Tevens gebruik ik Glimpse Notifications om de telefoonscherm kort aan te zetten bij een nieuwe notificatie. En ook die toont dan niet meer het notificatiescherm, maar het hoofdscherm. Daar heb ik dus niets aan zo. :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Pagina: 1 ... 53 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie