Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
cv8x schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:56:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar. Of ik nu kort/lang/uit zet. Blijft 2x trillen
Dat is lastig.

Al geprobeerd telefoon uit en weer aan te doen?

Of eventueel even whatsapp gesprekken backuppen, whatsapp verwijderen en dan weer installeren?

Moet zeggen dat ik zelf ook af en toe wat gedoe heb met notificaties op de M8. De app Microsoft account stuurt geeft geen meldingen, terwijl dit voorheen wel was.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 00:52
dennisk. schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:52:
[...]

Dat is lastig.

Al geprobeerd telefoon uit en weer aan te doen?

Of eventueel even whatsapp gesprekken backuppen, whatsapp verwijderen en dan weer installeren?

Moet zeggen dat ik zelf ook af en toe wat gedoe heb met notificaties op de M8. De app Microsoft account stuurt geeft geen meldingen, terwijl dit voorheen wel was.
Ik heb sowieso nog nooit één tril gehad bij wélke notificatie dan ook..

Niet alleen bij whatsapp is het 2 trillen. En dit kan je ook niet naar één veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 12:57
Zojuist een update ontvangen genaamd HTC Servicepack, erg benieuwd wat de changelog is van dit pakket. Is dit ergens te vinden? Met google kom ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:49
Mijn camera aan de achterkant is overleden, als ik de camera app open blijft hij ongeveer 10 seconden hangen en sluit zichzelf dan af. Als ik in die 10 seconden de frontcam kies, werkt alles wel gewoon.

Hij is gekocht via Vodafone, maar als ik er nu mee heen ga, ben ik de telefoon dan voor een paar weken kwijt? Dat houd mij een beetje tegen...

Telefoon is nog maar twee maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
marcop23 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:43:
Mijn camera aan de achterkant is overleden, als ik de camera app open blijft hij ongeveer 10 seconden hangen en sluit zichzelf dan af. Als ik in die 10 seconden de frontcam kies, werkt alles wel gewoon.

Hij is gekocht via Vodafone, maar als ik er nu mee heen ga, ben ik de telefoon dan voor een paar weken kwijt? Dat houd mij een beetje tegen...

Ligt eraan wat voor abonnement je hebt, met vervangend toestel service bijvoorbeeld?
Laatst heb ik nog een reparatie laten uitvoeren die na 4 dagen al weer gerepareerd en wel terug was, dat kan dus wel, maar ik heb ook al een paar keer een aantal weken moeten wachten. Het is in ieder geval handig als je een vervangend toestel hebt dat je in die tijd kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-06 09:09
Man man man. SD card formatteren heeft ook niet geholpen. android.process.media blijft 15%+ van mijn CPU verbruiken.. :( :( :(

Edit1: Uiteindelijk al m'n data maar gewiped en het *lijkt* nu goed..

Edit2: NOG steeds niet ! Factory reset, wipe user data, format SD card niks heeft het opgelost.. :(

[ Voor 42% gewijzigd door Royy op 27-03-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 07:16
marcop23 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:43:

Probeer je toestel eens in de veilige mode te starten. In deze mode is het alsof je een reset hebt uitgevoerd naar de fabrieksinstellingen. Als het dan nog steeds niet goed werkt klopt er iets niet. Hoe dit moet is meerdere keren terug te vinden in dit topic.

Werkt het dan wel weer dan is er ergens een App die roet in het eten gooit en dan kun je het beste je toestel echt resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
cv8x schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:56:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar. Of ik nu kort/lang/uit zet. Blijft 2x trillen
Potverdorie, heb het nu ook.
Misschien komt het omdat ik sinds eergisteren de belfunctie heb in Whatsapp?
Of ik nu tril notificaties uitzet, hij blijft trillen bij ieder bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:49
Misschien dat je via een App Ops trilfunctie bij Whatsapp uit kunt zetten. Ik gebruik zelf deze: https://play.google.com/s...tools.appopsstarter&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 00:52
Volgends mij was er nooit de mogelijkheid om hem op één keer trillen te zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 10:32

netblade

Sunrise

Royy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:50:
[...]

Wat mij opvalt is dat de gallerij (als ik hem via whatsapp open) en de muziekspeler (stock.. niet de google play) constant blijven verversen... ARHD lijkt imo een beetje ongepolijst, vanavond maar even opnieuw flashen om te kijken of dat verbeteringen met zich meebrengt :'(

Gaat om de service ''Mediascannerservice'' die wakeups veroorzaakt..

root@htc_m8:/ # lsof | grep media_rw
lsof | grep media_rw
sdcard 490 media_rw exe ??? ??? ??? ??
? /system/bin/sdcard
sdcard 490 media_rw 0 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 490 media_rw 1 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 490 media_rw 2 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 490 media_rw 3 ??? ??? ??? ??
? /dev/fuse
sdcard 490 media_rw 4 ??? ??? ??? ??
? anon_inode:inotify
sdcard 490 media_rw 5 ??? ??? ??? ??
? /data/media/obb
sdcard 490 media_rw 9 ??? ??? ??? ??
? /dev/__properties__
sdcard 2484 media_rw exe ??? ??? ??? ??
? /system/bin/sdcard
sdcard 2484 media_rw 0 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 2484 media_rw 1 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 2484 media_rw 2 ??? ??? ??? ??
? /dev/null
sdcard 2484 media_rw 3 ??? ??? ??? ??
? /dev/fuse
sdcard 2484 media_rw 4 ??? ??? ??? ??
? anon_inode:inotify
sdcard 2484 media_rw 5 ??? ??? ??? ??
? /mnt/media_rw/ext_sd/Music/(10) - Lost Frequencies - Are You With Me.mp3 (dele
ted)
sdcard 2484 media_rw 6 ??? ??? ??? ??
? /mnt/media_rw/ext_sd/Music/09-professor_green-astronaut.mp3 (deleted)
sdcard 2484 media_rw 9 ??? ??? ??? ??
? /dev/__properties__

En

root@htc_m8:/ # top | grep media
top | grep media
3159 3 19% S 40 1683716K 51644K fg u0_a44 android.process.media
1280 2 1% S 31 1668812K 61176K bg u0_a63 com.htc.mediamanager
490 1 0% S 3 4116K 872K media_rw /system/bin/sdcard
1523 2 0% S 29 1704508K 45320K bg u0_a52 com.htc.music:mediaplaybacks
ervice
471 2 0% S 18 106108K 11996K fg media /system/bin/mediaserver
482 3 0% S 2 2360K 256K media /system/bin/adsprpcd
2484 3 0% S 3 4248K 960K media_rw /system/bin/sdcard

Vermoedelijk ergens een corrupt bestandje tussen staan waardoor hij constant opnieuw gaat scannen.. en opnieuw gaat scannen... en opnieuw gaat scannen...
Met de stockrom lijkt alles redelijk goed te gaan, ik al sinds de eerste reboot zuiniger dan insertcoin of iedere andere sense7 rom, ik denk dat er daar nog een hoop te winnen valt. Wie weet flash ik binnenkort wel een sense 6.0 rom om te kijken hoe het verschil daar is.
Met insertcoin is mijn M7 nog zuiniger dan mijn M8 namelijk

Voor jou probleem zou ik even proberen zonder SD kaart op te starten of de SD kaart even te formateren. En dan langzaam je files terug te plaatsen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Hmm heb iets vreemds. Om de zoveel tijd wordt mijn scherm minder helder. Dit terwijl helderheid op max staat en batterij vol is. Is denk ik telkens als ik popcorntime gebruikt hebt maar ik kan nog geen patroon ontdekken...

Update: is telkens na gebruik popcorntime
(Laatste beta versie heb ik erop staan)

Snap er niks van. Heb popcorntime al2x opnieuw geinstalleerd.

Nog een update: automatische helderheid wordt telkens aangevinkt na gebruik popcorntime. Deze staat sowieso uit maar wordt geactiveerd door popcorntime.

Hoe kan ik dit aanpassen?

[ Voor 54% gewijzigd door cv8x op 27-03-2015 22:20 ]

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Amps schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:47:
Misschien dat je via een App Ops trilfunctie bij Whatsapp uit kunt zetten. Ik gebruik zelf deze: https://play.google.com/s...tools.appopsstarter&hl=en
Thanks voor de tip, mooie app. Alleen lost dit het 'probleem' niet op, maar kan wel werken als workaround.
Basxt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:52:
Volgends mij was er nooit de mogelijkheid om hem op één keer trillen te zetten toch?
Ik weet nu niet meer hoe 'ie trilde als 'ie op 'kort' trillen stond, maar niet op de manier zoals hij dat nu doet (ook als trillen uit staat). Twee korte 'bz bz' achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:36
cv8x schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:11:
Hmm heb iets vreemds. Om de zoveel tijd wordt mijn scherm minder helder. Dit terwijl helderheid op max staat en batterij vol is. Is denk ik telkens als ik popcorntime gebruikt hebt maar ik kan nog geen patroon ontdekken...

Update: is telkens na gebruik popcorntime
(Laatste beta versie heb ik erop staan)

Snap er niks van. Heb popcorntime al2x opnieuw geinstalleerd.

Nog een update: automatische helderheid wordt telkens aangevinkt na gebruik popcorntime. Deze staat sowieso uit maar wordt geactiveerd door popcorntime.

Hoe kan ik dit aanpassen?
Dit is niet een specifieke M8 probleem.
Met google heb ik gelijk de volgende antwoordt gevonden:
https://forum.popcorn-time.se/viewtopic.php?f=24&t=3441

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bedankt voor je reactie!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorrickNL
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

YorrickNL

Lurking..

ChiMan schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Dit is niet een specifieke M8 probleem.
Met google heb ik gelijk de volgende antwoordt gevonden:
https://forum.popcorn-time.se/viewtopic.php?f=24&t=3441

Succes!
Misschien helpt het om de andere fork van popcorntime downloaden?
De .se desktop variant (popcorn-time.se) bevat malware. Geen idee of het met de Android app ook zo is, het geeft in ieder geval geen veilig gevoel.
De Popcorntime.io variant is in ieder geval het proberen waard.

Zie ook: deze (reacties), deze en deze linkjes.

Bekijk ook eens mijn productreviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

YorrickNL schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:09:
[...]

Misschien helpt het om de andere fork van popcorntime downloaden?
De .se desktop variant (popcorn-time.se) bevatte malware. Geen idee of het met de Android app ook zo is, het geeft in ieder geval geen veilig gevoel.
De Popcorntime.io variant is in ieder geval het proberen waard.

Zie ook: deze (reacties), deze en deze linkjes.
FTFY :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

De .io versie brengt juist de helderheid omlaag, die andere niet. Maar is het echt risicovol om de .se versie erop te laten staan? Die werkt verder prima namelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door cv8x op 28-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
Na mijn SD kaart geformatteerd te hebben als NTFS doet hij nog steeds raar.. Kan maar niet achter komen wat het veroorzaakt.. Nu ARHD 41.0 aan het downloaden ( vandaag uitgekomen!) en kijken of dat mijn issues oplost.. Tijdelijke workaround is de app ''Mediaopslag'' gedwongen stoppen..Probleem nu is dat hij het niet altijd doet, dus voorlopig maar ff zonder SD kaartje draaien. Kijken of dat daadwerkelijk uitmaakt. Maar, eerst als ext4 formatteren. hopen hopen hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Royy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:46:
Na mijn SD kaart geformatteerd te hebben als NTFS doet hij nog steeds raar.. Kan maar niet achter komen wat het veroorzaakt.. Nu ARHD 41.0 aan het downloaden ( vandaag uitgekomen!) en kijken of dat mijn issues oplost.. Tijdelijke workaround is de app ''Mediaopslag'' gedwongen stoppen..Probleem nu is dat hij het niet altijd doet, dus voorlopig maar ff zonder SD kaartje draaien. Kijken of dat daadwerkelijk uitmaakt. Maar, eerst als ext4 formatteren. hopen hopen hopen.
NTFS is voor Windows en ik denk niet dat je telefoon daarmee overweg kan.
FAT32 moet je gebruiken voor een partitie die je zowel met je telefoon als Windows wilt kunnen benaderen en EXT4 voor de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
MikeOO schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:16:
[...]

NTFS is voor Windows en ik denk niet dat je telefoon daarmee overweg kan.
FAT32 moet je gebruiken voor een partitie die je zowel met je telefoon als Windows wilt kunnen benaderen en EXT4 voor de telefoon zelf.
Inderdaad, achter gekomen :) Nu gewoon weer FAT32, maar wéér!!! issues met de accuduur ( en weer hetzelfde proces die het veroorzaakt. Factory reset gedaan incl user data wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Royy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:10:
[...]

Inderdaad, achter gekomen :) Nu gewoon weer FAT32, maar wéér!!! issues met de accuduur ( en weer hetzelfde proces die het veroorzaakt. Factory reset gedaan incl user data wipe.
Probeer eens met een andere micro-sd kaart.
Heb in het verleden met een andere toestel problemen gehad met een bepaalde type/merk micro-sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaronnn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-06 18:08
Beste Tweakers,

Ik heb nogal een probleem met mijn M8 waar ik maar niet uit kom. Heb hem gekocht via marktplaats met een GPE 4.4.4 ROM erop. Geen probleem dacht ik, maar dat blijkt het dus wel te zijn.

Om een Lollipop ROM te installeren moet ik eerst mijn firmware update, als ik het goed begrijp. Helaas gaat het om een T-Mobile toestel waarvan ik nergens de benodigde bestanden kan vinden (Recovery, nandroid, RUU).

Momenteel zit ik op hboot 1.16
modelid: 0P6B10000
cidnum: T-MOB003

Wie kan me helpen? Of is er nog een mogelijkheid om mijn firmware te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
ChiMan schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Probeer eens met een andere micro-sd kaart.
Heb in het verleden met een andere toestel problemen gehad met een bepaalde type/merk micro-sd.
Ja, heb nu een ander kaartje erin zitten. Ben benieuwd: Mocht dit het niet oplossen ga ik Skydragon eens proberen, want ik heb nu ondertussen alles wel gehad.. :(
aaaronnn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:50:
Beste Tweakers,

Ik heb nogal een probleem met mijn M8 waar ik maar niet uit kom. Heb hem gekocht via marktplaats met een GPE 4.4.4 ROM erop. Geen probleem dacht ik, maar dat blijkt het dus wel te zijn.

Om een Lollipop ROM te installeren moet ik eerst mijn firmware update, als ik het goed begrijp. Helaas gaat het om een T-Mobile toestel waarvan ik nergens de benodigde bestanden kan vinden (Recovery, nandroid, RUU).

Momenteel zit ik op hboot 1.16
modelid: 0P6B10000
cidnum: T-MOB003

Wie kan me helpen? Of is er nog een mogelijkheid om mijn firmware te updaten?
Check je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Krijg net de Sense 7.0 update via de Appstore

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 00:08
Dat is geen sense 7 update maar de sense home update die heeft nu ook de optie om thema's in te stellen ala sense 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-06 13:07

JanAd

Wind’s howling

Inderdaad... Knappe update. _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ohja, ik het inderdaad. Bij Software information staat inderdaad nog Sense 6.0. Werd al helemaal blij :o

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik was ook direct gaan kijken. Ik dacht al, een systeem update en ik heb geen melding gezien :p

Het zijn net de dingen die me in de m9 wel aanspraken die we nu gratis bij de m8 krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24
JanAd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:18:
Ik was ook direct gaan kijken. Ik dacht al, een systeem update en ik heb geen melding gezien :p

Het zijn net de dingen die me in de m9 wel aanspraken die we nu gratis bij de m8 krijgen :)
Maar hebben jullie het al aan de praat gekregen? Bij mij blijft HTC Thema's op bijwerken staan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Yonix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:48:
[...]

Maar hebben jullie het al aan de praat gekregen? Bij mij blijft HTC Thema's op bijwerken staan ...
Dat heb ik ook. Het is mij daarentegen wel gelukt! Als je op het plusje drukt dan kan je daar het thema aanmaken. Het lukt mij helaas niet om in de menu's te komen. Dus ik kan de default achtergrond niet meer kiezen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ja bij mij werkt alles prima. Heb al diverse thema's geprobeerd en gedownload. Ook iconpacks werken mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yellowneck schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:51:
Ja bij mij werkt alles prima. Heb al diverse thema's geprobeerd en gedownload. Ook iconpacks werken mooi
Ik krijg hier op zowel Wi-Fi als 3G steeds de melding 'netwerkfout'. :s Heb de app al verwijderd (waardoor al mijn voorkeuren werden gewist, omdat Sens wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen :( ), opnieuw geïnstaleerd en ook de telefoon al meerdere malen opnieuw gestart. Geen succes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Yonix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:57:
[...]

Ik krijg hier op zowel Wi-Fi als 3G steeds de melding 'netwerkfout'. :s Heb de app al verwijderd (waardoor al mijn voorkeuren werden gewist, omdat Sens wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen :( ), opnieuw geïnstaleerd en ook de telefoon al meerdere malen opnieuw gestart. Geen succes ...
Ja vreemd, een vriend van mij heeft het ook, terwijl we tegenover elkaar zaten, op zelfde netwerk en tegelijkertijd hebben geupdate. Denk dat de servers gewoon het ff niet aankunnen o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yellowneck schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:01:
[...]

Ja vreemd, een vriend van mij heeft het ook, terwijl we tegenover elkaar zaten, op zelfde netwerk en tegelijkertijd hebben geupdate. Denk dat de servers gewoon het ff niet aankunnen o.i.d..
Probeer het vanavond nog wel een keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Laatst online: 20-08-2020
Yonix schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:02:
[...]

Probeer het vanavond nog wel een keer. :)
Yellowneck schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:01:
[...]

Krijg nog wel netwerkfout, maar zie alles nu wel :) Hoop jullie inmiddels ook.

[ Voor 17% gewijzigd door Fer00 op 02-04-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Eerst werkte alles wel, op dit moment geraak ik er niet op :o

Het zag (ziet) er wel heel goed uit, al die mogelijkheden. d:)b Good job HTC...

[ Voor 69% gewijzigd door JanAd op 02-04-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
Krijg nu ook steeds netwerkfout , wacht wel tot vannacht of morgen totdat iedereen uitgespeeld is :)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand ook na installatie van HTC Thema's dat de achtergrond van de appdrawer ineens blauw is? Dat was altijd zo mooi gewoon zwart... Krijg het ook niet 1,2,3 terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

rodie83 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:20:
Heeft iemand ook na installatie van HTC Thema's dat de achtergrond van de appdrawer ineens blauw is? Dat was altijd zo mooi gewoon zwart... Krijg het ook niet 1,2,3 terug :/
Kan je editen. Gewoon bij de app Themes, menu My Themes > My Current theme en dan edit kiezen. Dan kan je je huidige thema helemaal customizen, inclusief de appdrawer background color

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-05 23:27
Probeerde net een theme te downloaden en kreeg de melding dat je sense 7.0 nodig hebt . Denk dat hij hier over de zeik van gaat omdat wij nu op sense 6.0 en een beetje zitten (nog) :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Yellowneck schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:25:
[...]

Kan je editen. Gewoon bij de app Themes, menu My Themes > My Current theme en dan edit kiezen. Dan kan je je huidige thema helemaal customizen, inclusief de appdrawer background color
Helaas kan je geen zwart kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Voor de gein eens naar Instellingen > Aanpassen > Beginscherm gaan en kiezen voor de Eenvoudige modus. En nu terug naar normale modus :p. Had er toch even mee zitten stoeien.
Not sure of deze optie er al in zat, maar had 'm nog niet eerder gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Majesty op 02-04-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

ChiMan schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:49:
[...]

Helaas kan je geen zwart kiezen!
Ik heb m'n appdrawer toch écht zwart :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Yellowneck schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:07:
[...]

Ik heb m'n appdrawer toch écht zwart :>
Welke instelling heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Iemand anders ook gemerkt en gezien dat HTC de ondersteuning op de TV app einde deze maand stopt?
Nu bieden ze een alternatief aan genaamd Peel, maar dit werkt hier voor geen millimeter, hij kent first of all mijn samsung setupbox niet. Daarnaast is de vertaling echt heel slecht en lagt de boel als ik door tv programma's probeer de scrollen. Ben ik de enige met dit probleem of ligt het aan mijn M7 en M8?

De themes zijn inderdaad erg stoer, het werkt atm heel snel. Morgen maar eens verder mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 12:06
netblade schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:15:
Iemand anders ook gemerkt en gezien dat HTC de ondersteuning op de TV app einde deze maand stopt?
Nu bieden ze een alternatief aan genaamd Peel, maar dit werkt hier voor geen millimeter, hij kent first of all mijn samsung setupbox niet. Daarnaast is de vertaling echt heel slecht en lagt de boel als ik door tv programma's probeer de scrollen. Ben ik de enige met dit probleem of ligt het aan mijn M7 en M8?

De themes zijn inderdaad erg stoer, het werkt atm heel snel. Morgen maar eens verder mee spelen.
Bij mij werkt dat Peel nog minder dan een millimeter. Bij het starten van de TV app op zowel mijn M7 als M8 kreeg ik de vraag om Peel Smart Remote te installeren en vervolgens de melding in de Play Store "Your device isn't compatible with this version".

Ik ben ook een beetje aan het spelen met de themes en dat ziet er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Klopt inderdaad, ik maak ook gebruik van de TV app en ik heb Peel geinstalleerd, maar hij vond mijn apparatuur wel. Dus verder heb ik er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Neem aan dat de functionaliteit als afstandsbediening gewoon blijft? Daar gebruik ik 'm namelijk voor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06 14:59

Zorian

What the fox?

Ik gebruik deze app als afstandsbediening, werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-04-2024
iPhone 5S gebruikster hier... Na een Sony Xperia Z en Blackberry Z10 flop weer terug naar Apple. Binnenkort aangewezen op mijn werk op een Samsung Galaxy S6 waardoor ik me zit te bedenken (kan abonnement verlengen) prive ook weer eens Android te gaan gebruiken. Loont het de moeite nu nog een One M8 aan te schaffen? De M9 valt tegen lees ik in de reviews. De vraag is eigenlijk meer of ik me de One M8 nog een jaar of twee vooruit kan. Heb totaal geen ervaring met HTC verder. Vind dit wel echt een sublieme smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 20:26
Ja kan je makkelijk. Ik heb hem ook sinds kort en het is een top toestel op alle vlakken.
Zelfs de camera is beter dan je leest online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Kun je nu de on-screen knoppen laten verdwijnen, zoals bij de HTC One M9 of is die functionaliteit nog niet toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

MaaikeO schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:54:
iPhone 5S gebruikster hier... Na een Sony Xperia Z en Blackberry Z10 flop weer terug naar Apple. Binnenkort aangewezen op mijn werk op een Samsung Galaxy S6 waardoor ik me zit te bedenken (kan abonnement verlengen) prive ook weer eens Android te gaan gebruiken. Loont het de moeite nu nog een One M8 aan te schaffen? De M9 valt tegen lees ik in de reviews. De vraag is eigenlijk meer of ik me de One M8 nog een jaar of twee vooruit kan. Heb totaal geen ervaring met HTC verder. Vind dit wel echt een sublieme smartphone.
Met gemak, het is dat de batterijduur van de M7 me na een paar jaar toch tegen begon te vallen (niet zozeer dat de batterij slecht werd maar mijn gebruik is veranderd, en daarnaast het gemis van LTE900 welke ik graag wil gebruiken ivm slechte 4G dekking op kantoor) anders had ik deze nog als primair toestel gebruikt. De M7 is ook nog bloedsnel en ik gebruik ze nu naast elkaar. De M9 zou ik op dit moment niet kopen, wellicht over een aantal maanden als alle bugs er uit zijn en de prijs wat aantrekkelijker is. Mocht je toch snel een ander willen hebben zou ik ivm de SD801 nog even snel de M8 kopen. Anders heb je enkel nog de M8S

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 03-04-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Vandaag eindelijk kunnen spelen met de nieuwe launcher 'HTC Sense Home'. Tof om te zien dat HTC de nieuwe launcher ook naar de 'oude' modellen brengt en daarmee ook aardig wat nieuwe functionaliteiten toevoegt. :*)

Wel heb ik nog één vraag: is het nu ook mogelijk om een HTC One (M9) klok (de cursieve, zoals op het thuisscherm wordt getoond) op de HTC One (M8) in te stellen? Deze is nu alleen te zien als wekker- en lockscreenklok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaaikeO
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-04-2024
Bedankt voor de reacties. De HTC M8 als wel de M9 streven naar mijn bescheiden mening toch de iPhone 5S voorbij op het uiterlijke vlak. Over de 6 en de 6 plus kan ik me niet uitlaten daar ik met die toestellen geen ervaring heb.
Ik ben gebonden aan deze maand verlengen, de M8 staat bovenaan het lijstje waarbij de Sony Xperia Z3 compact ook nog kanshebber is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Zou lekker voor de One kiezen. Super speakers ingebouwd, ligt lekker in de hand. Veel meer (bruikbare) accesoires. Daarbij lees ik veel klachten over slechte geluidskwaliteit van gesprekken met de Z2/Z3 series.
En nothing beats de Sense schil ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Yonix schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:06:
Vandaag eindelijk kunnen spelen met de nieuwe launcher 'HTC Sense Home'. Tof om te zien dat HTC de nieuwe launcher ook naar de 'oude' modellen brengt en daarmee ook aardig wat nieuwe functionaliteiten toevoegt. :*)

Wel heb ik nog één vraag: is het nu ook mogelijk om een HTC One (M9) klok (de cursieve, zoals op het thuisscherm wordt getoond) op de HTC One (M8) in te stellen? Deze is nu alleen te zien als wekker- en lockscreenklok.
Nope, een widget van sense 7.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 20:38
netblade schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:15:
nee, je bent niet de enige. Nog sterker in dat Peel kan ik niet eens mijn eigen knoppen toevoegen.
Toch raar dat ik standaard een app krijg als ik die telefoon koop en dat ze dan overgaan naar een andere app met minder functionaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Sense 7 zal neem ik aan nog komen, vind dit in ieder geval een grappige upgrade, kan je je telefoon nog net wat meer "eigen" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik weet niet of het Android is of Sense 6 (die ik nog draai); maar vind de apps zo veel ruimte op een homescreen in beslag nemen, er past eigenlijk veel meer op. Is daar iets aan te doen (zonder te rooten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-06 15:35
Elixir widget, kun je op de plek van een 4x2 7x3 app kwijt (en andere formaten)

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Klein_Kipje schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:48:
Elixir widget, kun je op de plek van een 4x2 7x3 app kwijt (en andere formaten)
Dat ziet er vooralsnog geweldig uit (nog niet op mijn M8 geprobeerd, maar een andere HTC). Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-06 10:32
Heeft iemand Cyanogenmod met lockscreen gestures (motion launch) om te unlocken?

[ Voor 11% gewijzigd door Kitser op 04-04-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ligt het aan mij of snap ik niet van dat nieuwe htc sense home.? Je zou toch iets op je homescreen kunnen zetten? Ik kom er niet achter. Klok is anders maar voor de rest vind ik niks anders?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12

Steeffoon

Smartphone-nerd

jaydenjarno schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:17:
Ligt het aan mij of snap ik niet van dat nieuwe htc sense home.? Je zou toch iets op je homescreen kunnen zetten? Ik kom er niet achter. Klok is anders maar voor de rest vind ik niks anders?...
De nieuwe Sense Home widget kan je toevoegen aan het homescreen. Deze past zich automatisch aan, aan de plaats waar je je bevindt. Zie onderstaande foto van hoe het eruit ziet, daarbij kan je thema's nu instellen die kan je in het menu vinden onder de naam "Thema's"
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1rem4o.jpg

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Stelt dus eigenlijk niks voor. Heb de belangrijkste 4 al in mn scherm staan. Als. Je die naar boven schuift zijn ze hij geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nieuw thema, zwart en strak!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/642b58dc585510a0bdc1cf16461010da.png

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hebben er meer mensen sinds 5.0 last van dat de afspeelindicator van muziek vaak de onjuiste tijd weer geeft? Als in, wanneer ik een nummer luister en ik wil zien op welk stuk van het nummer ik ben, dat 'ie vaak halverwege aangeeft terwijl hij in feite al aan het eind van het nummer is. Dit gebeurt zowel in de muziek app zelf als in de widget op het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 20:54
Is er een manier om te updated naar Lollipop dmv Windows? mijne verekt het op iedere manier blijft vastlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik weet niet wat het is, maar soms vertikt mijn M8 het om via Chrome of de standaard browser het internet op te gaan. Facebook, mail, Whatsapp e.d. werken gewoon goed, er is dus wel connectie, maar m'n browser wil gewoon niet. Een reboot of even wachten helpt altijd wel, maar best irritant. Daarnaast ook het volgende probleem, op m'n studie als ik met de wifi daar ben verbonden crasht de hele telefoon constant. Het gebeurt echt alleen daar en is verdomd vervelend. Iemand anders hiervan last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:44
Ik heb dus sinds gisteren een HTC One M8. Ik heb de GPe ROM geflashed met OTA updates enabled. Nu vanmorgen de eerste update naar Android 5.1 geïnstalleerd, helemaal mooi natuurlijk alleen wil nu mijn externe SD kaart niet meer mounten. Het is een 64GB Sandisk Class 10 die hiervoor in mijn LG G3 gewoon werkte.

Ik heb de kaart al opnieuw geformatteerd in exFat, Fat32 en NTFS maar hij wordt gewoon niet herkent. De knopjes "Mount SD Card" blijven gewoon grijs. Ook een 16GB kaartje geprobeerd maar daarbij hetzelfde probleem. Iemand die dit wel eens gehad heeft met een custom ROM en een oplossing weet toevallig?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

Sinds ik die nieuwe Sense-dingen via de Play-store heb geupdate is m'n telefoon zo nu en dan onstabiel en herstart hij vanzelf. Heb ook het idee dat de accuduur iets korter is nu in standbymodus (heb niet het gevoel dat ik nu nog 3 dagen kan halen, voorheen wel). Toeval of is dit ook de ervaring van sommigen hier?

Hiervoor heeft hij echt een hele tijd stabiel gedraaid en kon ik bij laag gebruik 3 dagen halen (m'n dataverbindingen gaan 's nachts wel uit, da's mijn vorm van DND :))

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Sorcerer8472 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:25:
Sinds ik die nieuwe Sense-dingen via de Play-store heb geupdate is m'n telefoon zo nu en dan onstabiel en herstart hij vanzelf. Heb ook het idee dat de accuduur iets korter is nu in standbymodus (heb niet het gevoel dat ik nu nog 3 dagen kan halen, voorheen wel). Toeval of is dit ook de ervaring van sommigen hier?

Hiervoor heeft hij echt een hele tijd stabiel gedraaid en kon ik bij laag gebruik 3 dagen halen (m'n dataverbindingen gaan 's nachts wel uit, da's mijn vorm van DND :))
Ik heb ook wel wat problemen die ik bij de M7 niet tegenkom, waaronder dat enkele keren per week mijn toetsenbord er mee stopt, ongeacht of ik de HTC stock gebruik of een ander toetsenbord. Een reboot is dan het enige wat helpt. Ook is de batterijduur iets verminderd, maar dat komst vast nog wel goed. Wel heb ik al die locatiemeuk uitgezet van googlenow en de htc app widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 10:36
Davidshadow13 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
Ik heb dus sinds gisteren een HTC One M8. Ik heb de GPe ROM geflashed met OTA updates enabled. Nu vanmorgen de eerste update naar Android 5.1 geïnstalleerd, helemaal mooi natuurlijk alleen wil nu mijn externe SD kaart niet meer mounten. Het is een 64GB Sandisk Class 10 die hiervoor in mijn LG G3 gewoon werkte.

Ik heb de kaart al opnieuw geformatteerd in exFat, Fat32 en NTFS maar hij wordt gewoon niet herkent. De knopjes "Mount SD Card" blijven gewoon grijs. Ook een 16GB kaartje geprobeerd maar daarbij hetzelfde probleem. Iemand die dit wel eens gehad heeft met een custom ROM en een oplossing weet toevallig?
Welke rom heb jij gebruikt zodat je OTA krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Petert87 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:31:
[...]

Welke rom heb jij gebruikt zodat je OTA krijgt?
Ik heb de RUU GPe editie geflashed. Deze is 100% stock GPe en non-rooted.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:05
Om OTA binnen te krijgen van de GPE moet de CID GOOGLE001 zijn en moet je de RUU GPE non-rooted flashen. CID aanpassen kan alleen met s-off.
Davidshadow13 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:48:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 10:36
Davidshadow13 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:48:
[...]

Ok, zag deze ook staan. Wil alleen geen €25 betalen voor S-off. Wacht dus wel tot er een update voor de ROM is: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706441

Of SkyDragon: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2706391 Dit is dan wel een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
wilbert11 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:12:
Om OTA binnen te krijgen van de GPE moet de CID GOOGLE001 zijn en moet je de RUU GPE non-rooted flashen. CID aanpassen kan alleen met s-off.

[...]
Inderdaad klopt en heb ik gedaan met Sunshine en dus wel die $25 betaald. Maar het lijkt erop dat ik toch terug zal moeten flashen naar Stock ROM met Sense om te kijken of de microSD kaart lezer dan wel werkt en anders de telefoon terugsturen en een nieuwe claimen vanwege een hardware defect.

Er is trouwens wel al een 5.1 versie van die RUU GPe ROM.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

Sorcerer8472

Mens sana?

netblade schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:42:
[...]

Ik heb ook wel wat problemen die ik bij de M7 niet tegenkom, waaronder dat enkele keren per week mijn toetsenbord er mee stopt, ongeacht of ik de HTC stock gebruik of een ander toetsenbord. Een reboot is dan het enige wat helpt. Ook is de batterijduur iets verminderd, maar dat komst vast nog wel goed. Wel heb ik al die locatiemeuk uitgezet van googlenow en de htc app widget.
Dat toetsenbordprobleem heb ik sinds de vorige grote update. Heb er maar 2x last van gehad in maanden tijd, na reboot was het opgelost. Dit is weer wat heel anders :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Sorcerer8472 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:31:
[...]

Dat toetsenbordprobleem heb ik sinds de vorige grote update. Heb er maar 2x last van gehad in maanden tijd, na reboot was het opgelost. Dit is weer wat heel anders :P
Ik vind het aardig slordig van HTC, ik had liever nog even op KK gedraaid als ik had geweten dat de versie op de M8 wat irritante bugs zou hebben. Op de M7 draait het allemaal nagenoeg als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Nou is van de GPE editie een nieuwe versie beschikbaar (met Android 5.1), mijn telefoon heeft superSID, maar ik krijg geen OTA update beschikbaar...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? heb de op youtube bekende guide (eerder hier geplaatst) gebruik voor het omzetten, verder werkt de telefoon voor zover ik heb gemerkt gewoon goed...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ben blij dat ik gestopt ben met roms en gewoon het toestel laat zoals die is.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dit heeft niks mer roms uit te staan, is gewoon officieel google kwa software ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:03
Misschien heeft hier iemand de gouden tip. Ik krijg het niet voor elkaar om Spotify zijn offline muziek op de sd-kaart op te laten slaan. Er is ruim voldoende ruimte vrij op de sd-kaart, 26/32GB. Heb Spotify reeds opnieuw geïnstalleerd en de cache gewist.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Millert schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:46:
Misschien heeft hier iemand de gouden tip. Ik krijg het niet voor elkaar om Spotify zijn offline muziek op de sd-kaart op te laten slaan. Er is ruim voldoende ruimte vrij op de sd-kaart, 26/32GB. Heb Spotify reeds opnieuw geïnstalleerd en de cache gewist.
Telefoon rebooten, en volgens mij hielp het bij mij ook om offline online even opnieuw aan te klikken bij spotify. Moet hier even terug kijken , het is inderdaad even zoeken. Werkt niet zo 1,2,3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als je je HTC One M8 wil veranderen naar een GPE met OTA moet je je CID en MID veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Beter is om even een eigen topic hier voor aan te maken.

Dit staat verder los van de HTC zelf maar zijn app problemen. Als we elke app die problemen geeft of vragen over hebben hier gaan melden dan groeit het topic gigantische met niet relevante zaken.

Daarbij zal je meer antwoorden krijgen in een eigen topic omdat de groep lezers veel groter is.

[ Voor 19% gewijzigd door MikeOO op 11-04-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dit probleem had ik zelf ook.

Even app gegevens verwijderen (instellingen > Apps > Spotify > Gegevens wissen), waardoor het lijkt alsof je een clean app hebt geïnstalleerd. Vervolgens weer even je account instellen.

Daarna moet je naar instellingen en gaan naar de optie welke kwaliteit audio je wil bij het downloaden van je afspeellijsten. Dit moet je op extreme kwaliteit zetten.

Vervolgens een afspeellijst offline opslaan.

Dit werkte bij mij!

[ Voor 3% gewijzigd door dennisk. op 11-04-2015 14:50 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Met de HTC One M9 kun je de on-screen buttons verbergen waardoor het scherm volledig benut wordt. Zou deze feature ook naar de HTC One M8 kunnen komen met sense 7 of is dit exclusief voor de HTC One M9. Ik heb namelijk geen zin om de HTC One M8 te rooten om zodoende de on-screen buttons te verbergen, iemand die dit wellicht weet.
Afbeeldingslocatie: http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/larger_wm_brw/public/article_images/2015/03/htc-one-m9-edit-nav-buttons.jpg?itok=H3bG3pdr

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 12-04-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Anoniem: 146055 schreef op zondag 12 april 2015 @ 13:44:
Met de HTC One M9 kun je de on-screen buttons verbergen waardoor het scherm volledig benut wordt. Zou deze feature ook naar de HTC One M8 kunnen komen met sense 7 of is dit exclusief voor de HTC One M9. Ik heb namelijk geen zin om de HTC One M8 te rooten om zodoende de on-screen buttons te verbergen, iemand die dit wellicht weet.
Deze optie zit in Sense 7.
Dus hoogstwaarschijnlijk ook beschikbaar voor de M8 binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Is er eigenlijk al wat meer bekend over Sense 7 voor de M8? Ben benieuwd wanneer we die mogen verwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Yonix schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:29:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over Sense 7 voor de M8? Ben benieuwd wanneer we die mogen verwachten. :)
Ik hoop dat ze in ieder geval meteen 5.1.1 mee uitrollen, 5.0.1 vind ik qua stabiliteit maar een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-06 13:28
netblade schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:02:
[...]

Ik hoop dat ze in ieder geval meteen 5.1.1 mee uitrollen, 5.0.1 vind ik qua stabiliteit maar een drama
Was al bekend gemaakt. Sense 7 zit bij de 5.1 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spridgets
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-06 19:45
heeft iemand een idee hoe het nu zit met de M8S ? deze stond al vermeld op de website van htc maar staat er nu niet meer bij? Er is ook niks over te vinden terwijl deze nu al leverbaar zou moeten zijn?
Verder zie ik alleen een advertentie van kpn waar het lijkt of deze al leverbaar is.

zie nu dat deze leverbaar is via HI

http://www.nieuwemobiel.nl/HTC-One-M8s

[ Voor 12% gewijzigd door spridgets op 14-04-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

SPOXYWOXY schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:04:
[...]

Was al bekend gemaakt. Sense 7 zit bij de 5.1 update.
Ah top, ik wacht even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
wilbert11 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:12:

[...]
Deze waarden voldoe ik ook aan, heb zelfs mijn MID aangepast naar diegene van de GPE, maar ik krijg geen OTA updates...

Heb het weekend handmatig de 5.1 maar geflashed :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Riqy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:21:
[...]

Deze waarden voldoe ik ook aan, heb zelfs mijn MID aangepast naar diegene van de GPE, maar ik krijg geen OTA updates...

Heb het weekend handmatig de 5.1 maar geflashed :+
Welke RUU versie heb je? Als je de geroote versie hebt, daarmee ontvang je geen OTA's. Alleen als je de unroot versie hebt van de RUU met de goeie MID en CID, dan ontvang je wel OTA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik had de unrooted variant van de RUU, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Heb van het weekend de MID aangepast, dus op basis daarvan met de volgende update nog maar eens kijken...
Welke CID gebruik jij trouwens?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zo'n uitrol vindt uiteraard gefaseerd plaats. Volgens mij duren de meeste uitrolls (van Google) zo'n 14 dagen.

Afgaand op de meeste Google-resultaten is die uitrol zo'n 6 dagen geleden begonnen. Dus mij lijkt er niks raars aan dat je de OTA nog niet aangeboden kreeg.
Pagina: 1 ... 46 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie