Zal aangepaakt worden in de volgende MR update welke in maart verwachten worden.Basxt schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:38:
[...]
Omhoog swipen doet bij mij precies hetzelfde als naar rechts of links. Haalt de notificatie helemaal weg.
Helaas ook geen fix.
Ik wil dat witte balkje gewoon helemaal weg hebben, vond de oude notificaties prima.
Bloed irritant dat dat ding telkens in beeld komt.
En ja, het is wel handig als ik kan zien dat ik een bericht heb gekregen doordat er een whatsapp icoontje in de notificatiebalk verschijnt, maar meer hoef ik niet te zien. Daar is m'n Whatsapp widget dan weer voor, die zorgt ervoor dat ik alles kan lezen zonder dat ik online ben geweest, zodat ik weet of het om iets belangrijks gaat
.
Anyways, weet iemand of het helpt om een andere launcher te installeren, zoals Nova launcher, om dit tegen te gaan?
En ja, het is wel handig als ik kan zien dat ik een bericht heb gekregen doordat er een whatsapp icoontje in de notificatiebalk verschijnt, maar meer hoef ik niet te zien. Daar is m'n Whatsapp widget dan weer voor, die zorgt ervoor dat ik alles kan lezen zonder dat ik online ben geweest, zodat ik weet of het om iets belangrijks gaat
Anyways, weet iemand of het helpt om een andere launcher te installeren, zoals Nova launcher, om dit tegen te gaan?
ANDROID 5.1 PAKT KLEINE IRRITATIE HEADS-UP-NOTIFICATIES AAN:
http://androidworld.nl/ni...r.com&utm_campaign=buffer
http://androidworld.nl/ni...r.com&utm_campaign=buffer
Geen idee. Ik gebruik Apex Launcher Pro en ik heb er geen last van. Geen idee of het een bug is of niet.Majesty schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:40:
Ik wil dat witte balkje gewoon helemaal weg hebben, vond de oude notificaties prima.
En ja, het is wel handig als ik kan zien dat ik een bericht heb gekregen doordat er een whatsapp icoontje in de notificatiebalk verschijnt, maar meer hoef ik niet te zien. Daar is m'n Whatsapp widget dan weer voor, die zorgt ervoor dat ik alles kan lezen zonder dat ik online ben geweest, zodat ik weet of het om iets belangrijks gaat.
ze zouden beter die battery drain eens aanpakken. Kon ik vroeger mijn vrienden uitlachen dan hun gsm er halverwege de avond mee stopte, tegenwoordig hoor ik er ook weer bij.
www.weitjerock.com
Heb je al een factory reset geprobeerd?
Of Wi-Fi optimization (onder Settings - Wi-Fi - Advanced) al eens aangezet? Deze feature uitgevinkt hakte er bij mij namelijk behoorlijk in..
Moet zeggen dat de accuduur me nu prima bevalt.
@hieronder:
Ik had ook weinig zin in een reset, maar na een paar week werd ik er zo flauw van dat ik het eind van de dag niet eens/amper haalde zonder tussentijds bij te laden dat dat na behoorlijk wat testen met instellingen en disablen van tig apps wel het simpelste was wat ik kon doen.
Achteraf had ik het veel eerder moeten doen. 
Of Wi-Fi optimization (onder Settings - Wi-Fi - Advanced) al eens aangezet? Deze feature uitgevinkt hakte er bij mij namelijk behoorlijk in..
Moet zeggen dat de accuduur me nu prima bevalt.
@hieronder:
Ik had ook weinig zin in een reset, maar na een paar week werd ik er zo flauw van dat ik het eind van de dag niet eens/amper haalde zonder tussentijds bij te laden dat dat na behoorlijk wat testen met instellingen en disablen van tig apps wel het simpelste was wat ik kon doen.
[ Voor 49% gewijzigd door SmiGueL op 24-02-2015 01:07 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Geef eerlijk toe dat ik op dit moment te lui ben voor een factory reset. Andere instelling zal ik nog even naar kijken.
Maar uiteindelijk is er na de update niets verandert aan mijn instellingen, tenminste ik heb niets verandert maar de batterij gaat wel vlugger leeg.
Maar uiteindelijk is er na de update niets verandert aan mijn instellingen, tenminste ik heb niets verandert maar de batterij gaat wel vlugger leeg.
www.weitjerock.com
Andere launcher heeft geen zin. Als je een andere rom installeert wel. Bijvoorbeeld Viper daar kun je die melding uitzetten.Majesty schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:40:
En ja, het is wel handig als ik kan zien dat ik een bericht heb gekregen doordat er een whatsapp icoontje in de notificatiebalk verschijnt, maar meer hoef ik niet te zien. Daar is m'n Whatsapp widget dan weer voor, die zorgt ervoor dat ik alles kan lezen zonder dat ik online ben geweest, zodat ik weet of het om iets belangrijks gaat.
Xiaomi 13T Pro
Jij hebt dus geen witte notificatiebalk bij een Whatsapp bericht zoals in de screenshot een aantal posts terug te zien is? Maar wel een "ouderwetse" notificatie van Whatsapp in je notificatiebalk?Amps schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:25:
[...]
Geen idee. Ik gebruik Apex Launcher Pro en ik heb er geen last van. Geen idee of het een bug is of niet.
Dank voor de info, dat gaat me dan toch weer iets te verBtje schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:33:
[...]
Andere launcher heeft geen zin. Als je een andere rom installeert wel. Bijvoorbeeld Viper daar kun je die melding uitzetten.
Hahah, precies hetzelfde hier, geweldige post.Klein_Kipje schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:08:
ze zouden beter die battery drain eens aanpakken. Kon ik vroeger mijn vrienden uitlachen dan hun gsm er halverwege de avond mee stopte, tegenwoordig hoor ik er ook weer bij.
Klopt. Vandaar dat ik eerst geen idee had waar jullie het over haddenMajesty schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:06:
[...]
Jij hebt dus geen witte notificatiebalk bij een Whatsapp bericht zoals in de screenshot een aantal posts terug te zien is? Maar wel een "ouderwetse" notificatie van Whatsapp in je notificatiebalk?
Anoniem: 658886
Wie kan mij helpen met t volgende: mijn start to run app geïnstalleerd op de HTC one M8. Deze crasht telkens bij het inloggen. Android 5.0 is niet het probleem. De app werkt wel op de HTC one X. Heeft iemand een idee in dit op te lossen.
Het lijkt te liggen aan de laatste systeemupdate van HTC. Kan deze nog verwijdert worden?
Het lijkt te liggen aan de laatste systeemupdate van HTC. Kan deze nog verwijdert worden?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 658886 op 24-02-2015 18:58 ]
Vandaag antwoord van Canon dat hun app één dezer dagen zal worden geüpdate.etamboer schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:41:
Diverse apps werken niet meer sinds de Lollipop update. De leveranciers bekennen dat ook op fora. Uitzicht op updates die dit verhelpen geven ze echter niet. Iets om te overwegen indien je de upgrade nog niet hebt geïnstalleerd...
2 voorbeelden: UPC Horizon Go, Canon Camerawindow.
Edit: hij is er al en hij werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door etamboer op 25-02-2015 09:10 ]
Dank. Ik ga eens naar een andere launcher kijken dan.Amps schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:02:
[...]
Klopt. Vandaar dat ik eerst geen idee had waar jullie het over hadden
Enkele dagen geleden heb ik besloten om mijn HTC One (M8) te voorzien van een reset, omdat ik last had van enkele bugs na de installatie van HTC's Lollipop-update. Echter, de reset heeft niet veel goeds gedaan, omdat er voor de oude bugs nieuwe bugs in de plaats zijn gekomen.
Zo heb ik net een bug ontdekt waarbij het uitzetten van de optie 'woordvoorspelling' (Instellingen > Taal & Toetsenbord > HTC Sense Input > Geavanceerd > Woordvoorspelling) resulteert in een brak toetsenbord waarbij de toetsencombinatie 'shift + p' (om een hoofdletter te vormen) zich laat vertalen naar een 'Enter'. Leuks als je in WhatsApp of Hangouts een berichtje tikt dat vervolgens verzonden wordt als je 'shift + p' gebruikt.
Laat je de optie aanstaan is er niets aan de hand. 
Dat Sense 7.0 maar snel mag komen!

Zo heb ik net een bug ontdekt waarbij het uitzetten van de optie 'woordvoorspelling' (Instellingen > Taal & Toetsenbord > HTC Sense Input > Geavanceerd > Woordvoorspelling) resulteert in een brak toetsenbord waarbij de toetsencombinatie 'shift + p' (om een hoofdletter te vormen) zich laat vertalen naar een 'Enter'. Leuks als je in WhatsApp of Hangouts een berichtje tikt dat vervolgens verzonden wordt als je 'shift + p' gebruikt.
Dat Sense 7.0 maar snel mag komen!
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 25-02-2015 16:45 ]
Kan iemand mij vertellen welke 4G frequenties deze telefoon ondersteund?
Ik word er helaas niet wijzer van op Google en de officiële HTC website.
Edit:
Nevermind:
GSM:
850, 900, 1800, 1900 MHz
FDD LTE:
800 (band 20), 900 (band
, 1800 (band 3), 2600 (band 7) MHz
Data:
LTE, HSDPA+ (4G) 42.2 Mbit/s, EDGE, GPRS
Ik word er helaas niet wijzer van op Google en de officiële HTC website.
Edit:
Nevermind:
GSM:
850, 900, 1800, 1900 MHz
FDD LTE:
800 (band 20), 900 (band
Data:
LTE, HSDPA+ (4G) 42.2 Mbit/s, EDGE, GPRS
[ Voor 38% gewijzigd door renedis op 25-02-2015 22:24 ]
2G/2.5G - GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
3G - UMTS/HSPA:850/900/1900/2100 MHz with HSPA+ up to 42Mbps
4G - LTE: (Europe,Middle East, Africa): 800/900/1800/2600 MHz
3G - UMTS/HSPA:850/900/1900/2100 MHz with HSPA+ up to 42Mbps
4G - LTE: (Europe,Middle East, Africa): 800/900/1800/2600 MHz
Anoniem: 572316
Ik heb een HTC one M8 gekregen die niet aan wil. Geen idee waardoor en waarom.
Ik wil iemand erin laten kijken om te controleren of deze nog te repareren is en of dit de kosten hiervan waard is.
Nu is er in dit dorp geen mobieltjes reparateur die eerst wil kijken en dan pas wil maken. Weet iemand een reparateur in de flevopolder of in Amsterdam die dit wel doet?
Ik wil iemand erin laten kijken om te controleren of deze nog te repareren is en of dit de kosten hiervan waard is.
Nu is er in dit dorp geen mobieltjes reparateur die eerst wil kijken en dan pas wil maken. Weet iemand een reparateur in de flevopolder of in Amsterdam die dit wel doet?
Al eens 24 uur achter elkaar aan de lader gehad? Hierna 24 uur niet aan de lader om 'm vervolgens weer een aantal uren wel aan de lader te leggen en HIERNA de telefoon pas weer proberen aan te zetten, dus niet tussendoor.Anoniem: 572316 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:41:
Ik heb een HTC one M8 gekregen die niet aan wil. Geen idee waardoor en waarom.
Dat is zo'n beetje de standaard procedure voor een telefoon die niet meer aan gaat.
Tenzij de telefoon in het water is gevallen natuurlijk.
Anoniem: 572316
Dat ga ik dan proberen. Ben dus sowieso 48 uur nog zoet. Is het een eis dit met een HTC lader te doen of kan me Samsung lader ook?Majesty schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:58:
[...]
Al eens 24 uur achter elkaar aan de lader gehad? Hierna 24 uur niet aan de lader om 'm vervolgens weer een aantal uren wel aan de lader te leggen en HIERNA de telefoon pas weer proberen aan te zetten, dus niet tussendoor.
Dat is zo'n beetje de standaard procedure voor een telefoon die niet meer aan gaat.
Tenzij de telefoon in het water is gevallen natuurlijk.
Verder nog wat troubleshooting:
- telefoon gaat niet met de knop aan
- telefoon doet niks wanneer aangesloten aan de lader (geen lampje gaat branden en er komt niks op het scherm zoals een batterij ofzo)
- HTC is een keer gevallen en heeft een deuk in de achterkant.
- wanneer ik de HTC aan de computer sluit vind deze geen nieuw apparaat.
Veel meer kan ik niet melden want verder kan ik niks.
(Telefoon heeft nooit gezwommen)
als ik mijn dotview cover openmaak, zie ik op de notificatiebalk in mijn linkerbovenhoek een icoontje wat lijkt op een druppel ondersteboven met een pauze teken erin (dubbel verticaal streepje) heel ff en verdwijnt dan.. wat is dat voor een icoontje,, ik kan het nergens terug vinden.. dit is na de update zo...
Ik krijg best vaak als ik de M8 aanzet dat de camera app start, wordt nu nogal irritant. Weet iemand hoe dat kan?
Ik heb motion al uitgezet maar blijft het zelfde, ook een ander lockscreen zonder apps maar doet het nog steeds.
Ik heb motion al uitgezet maar blijft het zelfde, ook een ander lockscreen zonder apps maar doet het nog steeds.
Weet iemand of de M8 snel in prijs zal gaan zakken?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Denk het niet. Was volgens mij ook niet het geval met de M7.
[ Voor 5% gewijzigd door Amps op 01-03-2015 19:41 ]
Toch wel benieuwd naar Sense 7, hoewel ik denk dat deze de komende maanden nog exclusief voor de M9 blijft...
Zijn er meer mensen die hebben bemerkt dat HTC sense geen updates meer weergeeft van Facebook. Autorisatie voor sense is nog steeds aanwezig, maar het laden van de newsfeed geeft geen enkel bericht van Facebook.
Mocht iemand een tip hebben om het probleem op te lossen dan hoor ik het graag.
Mocht iemand een tip hebben om het probleem op te lossen dan hoor ik het graag.
[ Voor 16% gewijzigd door ipje op 02-03-2015 15:46 ]
Van de frontpage:
nieuws: HTC brengt One M8s uit als vervanging One M8
nieuws: HTC brengt One M8s uit als vervanging One M8
I intend to live forever. So far, so good.
Ik krijg bij een normale restart deze melding:
"com.htc.widget.hmsproc2 has stopped working'. Google maakt me niet veel wijzer, iemand enig idee wat dat is? Het is steeds na een restart.
"com.htc.widget.hmsproc2 has stopped working'. Google maakt me niet veel wijzer, iemand enig idee wat dat is? Het is steeds na een restart.
Heb pas een HTC one m8 aangeschaft. Vanmorgen van simyo mijn vervangende microsimkaart ontvangen maar nu moet ik bij het deblokkeren een '0' intypen en deze staat niet op mijn scherm wel de getallen 1t/9. Op mijn telefoon is schijnbaar de S-OFF versie geinstalleerd heb nog niet in detail bekeken wat dat betekend. Heb zelf al een beetje gezocht op tweakers, simyo.nl en google.nl maar nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden
Gebruikt andere telefoon om de simkaart te deblokkeren?Fugitive2008 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:50:
Heb pas een HTC one m8 aangeschaft. Vanmorgen van simyo mijn vervangende microsimkaart ontvangen maar nu moet ik bij het deblokkeren een '0' intypen en deze staat niet op mijn scherm wel de getallen 1t/9. Op mijn telefoon is schijnbaar de S-OFF versie geinstalleerd heb nog niet in detail bekeken wat dat betekend. Heb zelf al een beetje gezocht op tweakers, simyo.nl en google.nl maar nog geen oplossing voor mijn probleem gevonden
Dit probleem is inmiddels opgelostFugitive2008 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:50:
Ik zit te twijfelen tussen de M8 en de M9.
De voornaamste verandering is de camera en 64bit structuur.
Wat is jullie ervaring met de camera?
Lees verschillende reviews waar sommigen het slecht vinden en anderen het okay vinden.
En wat is de toegevoegde waarde van 64bit voor Android?
De voornaamste verandering is de camera en 64bit structuur.
Wat is jullie ervaring met de camera?
Lees verschillende reviews waar sommigen het slecht vinden en anderen het okay vinden.
Google -> android 64bitChiMan schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:15:
http://www.androidplanet.nl/spotlight/64-bit/
Voor gewoon alledaags gebruik met whatsapp, bellen, facebook etc redelijk nutteloos als je het mij vraagt.Het blijft moeilijk om 64-bit goed en duidelijk uit te leggen zonder hier en daar een concessie te maken. Kortweg zorgt 64-bit ervoor dat de software meer geheugen kan aanspreken. De winst wordt gemaakt omdat er voortaan 64-bits registers aanwezig zijn en pakweg twee keer zo veel data binnen één actie kunnen verwerken dan 32-bit op dit moment kan. Hierdoor kunnen (zware) rekenopdrachten sneller worden uitgevoerd.
Ben je een fanatieke gamer, dan waarschijnlijk wel nuttig.
Hoi!
Is het bij jullie ook wel eens voorgekomen dat er horizontale strepen over het toetsenbord heen vliegen tijdens het typen?
Ja!masterBunny schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:03:
Is het bij jullie ook wel eens voorgekomen dat er horizontale strepen over het toetsenbord heen vliegen tijdens het typen?
Ik denk telkens dat ik het verbeeld, maar het lijken een soort van artifacts o.i.d!
Heel apart..
Ik ben niet zo tevreden met de nieuwste update.
Ik krijg nu elke keer meldingen op het lockscreen. Zijn die ook weg te halen?
Ik krijg nu elke keer meldingen op het lockscreen. Zijn die ook weg te halen?
Korte vraag, ik heb een custom rom geinstalleerd op mijn M8. Ik had hem unlocked en dergelijke maar nu zou ik graag weer de std. HTC image willen gebruiken. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen?
google is je vriend:Jedi Geub schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:21:
Korte vraag, ik heb een custom rom geinstalleerd op mijn M8. Ik had hem unlocked en dergelijke maar nu zou ik graag weer de std. HTC image willen gebruiken. Hoe kan ik dit het makkelijkste doen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2751011
of
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2358738
Heeft iemand enig idee of de upload/mail limiet van 20Mb via Gmail is te omzeilen? Ik wilde mijzelf een filmpje mailen, maar dat gaat dus niet.
Of is het een limiet van Gmail?
[ Voor 10% gewijzigd door Sanction op 05-03-2015 15:58 ]
wetransfer een optie?Sanction schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:58:
Heeft iemand enig idee of de upload/mail limiet van 20Mb via Gmail is te omzeilen? Ik wilde mijzelf een filmpje mailen, maar dat gaat dus niet.
Battle.net || Strava
Tks!EWK schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:21:
[...]
Google -> android 64bit
http://www.androidplanet.nl/spotlight/64-bit/
[...]
Voor gewoon alledaags gebruik met whatsapp, bellen, facebook etc redelijk nutteloos als je het mij vraagt.
Ben je een fanatieke gamer, dan waarschijnlijk wel nuttig.
Ik heb een nieuwe M8 gekocht van een mede-tweaker
Had gewacht op de M9 maar de toegevoegde waarde van 64bit en betere camera weegt niet op voor de prijs die ik heb betaald!
Google Drive gebruiken?Sanction schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:58:
Aangezien er geen aparte topic is over M8 en rooten stel ik hier mijn vraag.
Na 3.5 jaar de Sensation ben ik sinds deze week eigenaar van de M8.
Heb jaren geleden de Sensation geroot en een andere ROM gebruikt.
Nu wil de de M8 rooten zodat ik apps kan gebruiken zoals Titanium Backup, Adaway, App Ops, etc. Maar de standaard HTC ROM wil ik blijven gebruiken.
Heeft iemand een stappenplan of een link waar het uitgelegd wordt?
I
Nu wil de de M8 rooten zodat ik apps kan gebruiken zoals Titanium Backup, Adaway, App Ops, etc. Maar de standaard HTC ROM wil ik blijven gebruiken.
I
Alleen rooten is dan toch voldoende? Tenzij je er een custom ROM op zet blijft HTC Sense er neem ik aan gewoon op staan. Zou op XDA gewoon even zoeken hoe je hem root.
Dit wil ik ook wel weten. Sinds vandaag in het bezit van een nieuwe M8 na 2 jaar M7.ChiMan schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:05:
Aangezien er geen aparte topic is over M8 en rooten stel ik hier mijn vraag.
I
Ga van de week weleens even op zoek hoe dat voor elkaar te boksen.
*weg*
[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 09-03-2015 01:42 ]
Hier vind je info hoe je kan rooten:jagermeister schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:14:
[...]
Dit wil ik ook wel weten. Sinds vandaag in het bezit van een nieuwe M8 na 2 jaar M7.
Ga van de week weleens even op zoek hoe dat voor elkaar te boksen.
http://androidworld.nl/fo...-recovery-custom-rom.html
Link naar de recovery file is niet meer up-to-date, gebruik deze:
http://www.teamw.in/project/twrp2/225
Super! Bedankt. Vanavond eens even doen, want ik word leip van deChiMan schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:36:
[...]
Hier vind je info hoe je kan rooten:
http://androidworld.nl/fo...-recovery-custom-rom.html
Link naar de recovery file is niet meer up-to-date, gebruik deze:
http://www.teamw.in/project/twrp2/225
adds op sommige sites.
Anoniem: 146055
Bestaat er een manier om on-screen knoppen uit te schakelen zonder je smartphone te rooten.
Ik zat net de Twitter feed van therootninja (sunshine) te lezen. sunshine 3.0 komt morgen waarschijnlijk uit.
https://twitter.com/TheRootNinja/status/574448384003584000
https://twitter.com/TheRootNinja/status/574448384003584000
@ChiMan: Bedankt. Bootloader unlocked, nieuwe recovery er op en device geroot
Op tweakers gaan we elkaar niet helpen om "minder legale" acties uit te halen.
[ Voor 74% gewijzigd door Bullet NL op 09-03-2015 12:27 ]
Is er hier iemand die persoonlijk ervaring heeft met zowel de M8 als de S5? Ik kan hem (tijdelijk) met iemand ruilen en lijkt me wel grappig, maar zijn er echt minpunten?
Owner of DBIT Consultancy
wel met de S4, M7 & M8. ik vind de HTC's toch prettiger omdat ze degelijker aanvoelen & aan zien. de Galaxy's hebben echter wel het superieure scherm...DennusB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:35:
Is er hier iemand die persoonlijk ervaring heeft met zowel de M8 als de S5? Ik kan hem (tijdelijk) met iemand ruilen en lijkt me wel grappig, maar zijn er echt minpunten?
verder zijn ze bijzonder gelijkwaardig (zij het dat samsung de speakers nog altijd achterop verstopt heeft zitten...)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Is het scherm zoveel beter op een Samsung? Ik dacht eerder dat die van HTC beter wasjimz93 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:30:
[...]
wel met de S4, M7 & M8. ik vind de HTC's toch prettiger omdat ze degelijker aanvoelen & aan zien. de Galaxy's hebben echter wel het superieure scherm...
verder zijn ze bijzonder gelijkwaardig (zij het dat samsung de speakers nog altijd achterop verstopt heeft zitten...)

Owner of DBIT Consultancy
Het is ook deels persoonlijke voorkeur natuurlijk, want ondanks het feit dat Samsung's AMOLED-schermen technisch beter zijn dan de Super LCD-schermen van de HTC One (M8) vind ik het scherm van mijn HTC One (M8) toch fijner en prettiger kijken. Naar mijn mening zijn de kleuren bij de Galaxy's schreeuwerig en 'in your face'; ik heb het toch graag wat subtieler.DennusB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:40:
[...]
Is het scherm zoveel beter op een Samsung? Ik dacht eerder dat die van HTC beter was
Misschien compleet offtopic hier, maar weet even niet zo snel waar ik het anders zou moeten plaatsen; ik heb de M8 met sense 6.0. Daar zit een erg handige widget in: Data dashboard.
Nu heb ik een paar weken geleden een dual sim HTC gekocht (Desire 310) die geen sense schil heeft. Is er een mogelijkheid om die widget toch toe te voegen of wordt dat een lastig verhaal?
Nu heb ik een paar weken geleden een dual sim HTC gekocht (Desire 310) die geen sense schil heeft. Is er een mogelijkheid om die widget toch toe te voegen of wordt dat een lastig verhaal?
Wordt lastig ben ik bang. Zou er een alternatieve widget voor zoeken, je kan ze helaas niet zomaar overzetten bij mijn weten.Sanction schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:53:
Misschien compleet offtopic hier, maar weet even niet zo snel waar ik het anders zou moeten plaatsen; ik heb de M8 met sense 6.0. Daar zit een erg handige widget in: Data dashboard.
Beste kenners,
Ik zit met een klein probleempje op mijn vrouw haar HTC one M8.
Ze heeft een hotmail account, maar als ze de mail op haar gsm verwijderd word deze niet verwijderd in haar hotmail account.
Hebben jullie tips of ideeen?
ben al wat aan het google maar ik vind de oplossing niet.
Ze heeft een hotmail account, maar als ze de mail op haar gsm verwijderd word deze niet verwijderd in haar hotmail account.
Ligt eraan op welke manier je het account hebt ingesteld. Als dit met POP3 is blijft e-mail op de server bewaard als je het ergens anders verwijderd, omdat dat een eigenschap is van het POP3 protocol.Denthis schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:29:
Beste kenners,
Maar je kunt onder "Account toevoegen" toch gewoon kiezen voor 'Outlook.com', dan moet het gewoon goed gaan. Of staat hij daar al op ingesteld?
[ Voor 4% gewijzigd door maus op 10-03-2015 13:36 ]
Hij staat al ingesteld op outlook. en op IMAP.maus schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Ligt eraan op welke manier je het account hebt ingesteld. Als dit met POP3 is blijft e-mail op de server bewaard als je het ergens anders verwijderd, omdat dat een eigenschap is van het POP3 protocol.
Maar je kunt onder "Account toevoegen" toch gewoon kiezen voor 'Outlook.com', dan moet het gewoon goed gaan. Of staat hij daar al op ingesteld?
Heb gister het account nog eens toegevoegd en nu verwijderd hij de mails op de gsm. maar als je doet verversen komen de mails weer terug.
Ik heb contact opgenomen met HTC en die zeggen heel leuk. Dit ligt aan hotmail en kan dus niet worden aangepast. Waarop ik heb geantwoord dat het met een Samsung S4 en een iphone 5S wel mogelijk is. en dat ik hier wel om raad ga vragen aangezien ik hier bij HTC op de verkeerde plek ben.
[ Voor 29% gewijzigd door Denthis op 11-03-2015 07:35 ]
Blijft inderdaad een persoonlijke smaak, de een vind het schreeuwerig en de ander vind het prachtig (zoals ikDennusB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:40:
[...]
Is het scherm zoveel beter op een Samsung? Ik dacht eerder dat die van HTC beter was
Advies: ga eens in een winkel kijken hoe de schermen zich tot elkaar verhouden
Bij gebrek aan een M8 problemen topic maar even hier.
Afgelopen dinsdag mijn M8 op laten halen door Dynalogic in verband met een defecte microfoon en een lamme audiopoort (yes, wel schoongemaakt).
Nu stond de reparatie gisteren al op 'voltooid', met de mededeling dat er een onderdeel is vervangen. Morgen krijg ik 'm alweer terug (zo snel heb ik ze overigens nog nooit meegemaakt).

Nu hadden ze er echter ook een foto bij gedaan:

En die baarde me wel zorgen. Alsof het aan de kleine barst in het scherm zou liggen. Maar goed, als het toestel al onderweg is kan er geen rekening meer verschijnen
.
Nu maar bidden dat er geen andere problemen zijn ontstaan door de reparatie.
Afgelopen dinsdag mijn M8 op laten halen door Dynalogic in verband met een defecte microfoon en een lamme audiopoort (yes, wel schoongemaakt).
Nu stond de reparatie gisteren al op 'voltooid', met de mededeling dat er een onderdeel is vervangen. Morgen krijg ik 'm alweer terug (zo snel heb ik ze overigens nog nooit meegemaakt).

En die baarde me wel zorgen. Alsof het aan de kleine barst in het scherm zou liggen. Maar goed, als het toestel al onderweg is kan er geen rekening meer verschijnen
kan goed zijn dat je de rekening nog voorgeschoven krijgt via je vodafone rekening (ervanuitgaande dat je via daar bij dynalogic terecht bent gekomen). Ik heb gisteren EINDELIJK mijn nieuwe htc one m8 gold mogen ophalen als coulance omruiling vanwege de uitermate slechte service van dynalogic...Majesty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:38:
Bij gebrek aan een M8 problemen topic maar even hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
En die baarde me wel zorgen. Alsof het aan de kleine barst in het scherm zou liggen. Maar goed, als het toestel al onderweg is kan er geen rekening meer verschijnen.
De kleur lijkt overigens meer brons/koper (en vind ik zelfs nog best mooi)
Hmm nee, ze moeten eerst de optie geven om 'm zo terug te sturen of te repareren.jimz93 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:25:
[...]
kan goed zijn dat je de rekening nog voorgeschoven krijgt via je vodafone rekening (ervanuitgaande dat je via daar bij dynalogic terecht bent gekomen). Ik heb gisteren EINDELIJK mijn nieuwe htc one m8 gold mogen ophalen als coulance omruiling vanwege de uitermate slechte service van dynalogic...
De kleur lijkt overigens meer brons/koper (en vind ik zelfs nog best mooi)
Mijn M8 heb ik *gratis* gekregen van HTC omdat mijn M7 wel 8x terug is geweest. Veel plezier met je nieuwe toestel
De koerier vertelde me dat het nagenoeg altijd goedkoper is om een nieuw toestel mee te geven en dat om die reden de reparaties zo goedkoop mogelijk uitgevoerd moeten worden. Wat dus vaak resulteert in alleen maar meer gezeik.
ah oké. ik heb van vodafone vernomen dat als het toestel bij de 2e keer niet goed is ze van vodafone uit kijken naar een coulance omruiling (zoals bij mij het geval is). je mag dan geen nieuw toestel kiezen maar uit een voorraad van teruggekomen toestel (niet duidelijk bij mij waarom precies). deze zijn echter z.g.a.n. bij mij leek het erop dat ie enkel aan was geweest en verder niets. helemaal in nieuwstaat verder dus dikke prima wat mij betreftMajesty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:42:
[...]
Hmm nee, ze moeten eerst de optie geven om 'm zo terug te sturen of te repareren.
Mijn M8 heb ik *gratis* gekregen van HTC omdat mijn M7 wel 8x terug is geweest. Veel plezier met je nieuwe toestel. En inderdaad, Dynafix = drama.
De koerier vertelde me dat het nagenoeg altijd goedkoper is om een nieuw toestel mee te geven en dat om die reden de reparaties zo goedkoop mogelijk uitgevoerd moeten worden. Wat dus vaak resulteert in alleen maar meer gezeik.
Da's een mooie deal inderdaad. Mij hadden ze verteld dat na 3 maal terugsturen in 2 maanden tijd tot die optie overgegaan zou worden. Heb dus ook twee keer een 'nieuw' toestel gehad, echter hadden deze weer andere problemen (paarse camera, krakende speakers, ik heb echt alles voorbij zien komen). De kosten die in dat reparatietraject zaten moeten vrij hoog zijn geweest.jimz93 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:57:
[...]
ah oké. ik heb van vodafone vernomen dat als het toestel bij de 2e keer niet goed is ze van vodafone uit kijken naar een coulance omruiling (zoals bij mij het geval is). je mag dan geen nieuw toestel kiezen maar uit een voorraad van teruggekomen toestel (niet duidelijk bij mij waarom precies). deze zijn echter z.g.a.n. bij mij leek het erop dat ie enkel aan was geweest en verder niets. helemaal in nieuwstaat verder dus dikke prima wat mij betreft
is er een optie om de telefoon te "blokkeren" in broekzak oriëntatie?
Vaak unlockt het scherm vanzelf en doet de telefoon dingen die ik niet wil in mijn broekzak.
Een optie om dus alleen het scherm aan te krijgen als de aan/uit knop naar boven wijst is een fijne oplossing.
Vaak unlockt het scherm vanzelf en doet de telefoon dingen die ik niet wil in mijn broekzak.
Een optie om dus alleen het scherm aan te krijgen als de aan/uit knop naar boven wijst is een fijne oplossing.
Die optie is er en staat standaard aan. Een soort van 'broekzakmodus'.Basxt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:14:
Echt letterlijk blokkeren als hij omlaag wijst kan niet.
Ik denk dat je wat minder strakke broeken aan moet doen of broeken moet halen met ruimere zakken.
Een alternatief is een schermvergrendeling instellen zoals een patroon.
Motion Launch gestues uitzetten kan een oplossing zijn.Basxt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:14:
ik stop hem altijd ondersteboven in mijn broekzak, dan werkt motiongestures nml niet..
Zet gewoon de Outlook app op de telefoon, werkt veel mooier voor Hotmail.Denthis schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:44:
[...]
Hij staat al ingesteld op outlook. en op IMAP.
Heb gister het account nog eens toegevoegd en nu verwijderd hij de mails op de gsm. maar als je doet verversen komen de mails weer terug.
Ik heb contact opgenomen met HTC en die zeggen heel leuk. Dit ligt aan hotmail en kan dus niet worden aangepast. Waarop ik heb geantwoord dat het met een Samsung S4 en een iphone 5S wel mogelijk is. en dat ik hier wel om raad ga vragen aangezien ik hier bij HTC op de verkeerde plek ben.
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Anoniem: 146055
Ik heb nog nooit een Android smartphone geroot en ben van plan om dit proces op mijn HTC One M8 uit te voeren. Ik heb een hekel aan on-screen knoppen omdat daarmee het scherm niet volledig gebruikt wordt.
Nu vroeg ik mij af of je het rooten ook zonder een computer kunt uitvoeren. Voorts zou ik willen weten of het ontvangen van ota updates nog steeds mogelijk is met een rooted device.
Nu vroeg ik mij af of je het rooten ook zonder een computer kunt uitvoeren. Voorts zou ik willen weten of het ontvangen van ota updates nog steeds mogelijk is met een rooted device.
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 15-03-2015 16:34 ]
Voor het rooten is een pc verplicht i.v.m. het unlocken van de bootloader zodat root verkregen kan worden met HTCDev.Anoniem: 146055 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:30:
Ik heb nog nooit een Android smartphone geroot en ben van plan om dit proces op mijn HTC One M8 uit te voeren. Ik heb een hekel aan on-screen knoppen omdat daarmee het scherm niet volledig gebruikt wordt.
Updates kan je nog steeds krijgen na rooten zolang je geen systeembestanden gaat vernaggelen.
Je kan via HTCDev je toestel rooten.Zorian schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:37:
[...]
Voor het rooten is een pc verplicht i.v.m. het unlocken van de bootloader zodat root verkregen kan worden met HTCDev.
Updates kan je nog steeds krijgen na rooten zolang je geen systeembestanden gaat vernaggelen.
Wanneer je ook een andere recovery image installeert dan kan je geen updates meer krijgen van OTA.
Hier vind je wat meer info hoe je moet rooten:
ChiMan in "[HTC One M8] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 12% gewijzigd door ChiMan op 16-03-2015 10:39 . Reden: Info hoe te rooten ]
Nu al een paar maanden de M8, nu vallen alleen mijn letters (de H en de C) uit de achterzijde. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad.
Is de oplossing: ze er gewoon weer in te lijmen?
Dat zei ik ja.ChiMan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:38:
[...]
Je kan via HTCDev je toestel rooten.
Wanneer je ook een andere recovery image installeert dan kan je geen updates meer krijgen van OTA.
Hier vind je wat meer info hoe je moet rooten:
ChiMan in "[HTC One M8] Ervaringen en Discussie"
De vraag was of het zonder PC kan, maar dat kan niet omdat je een bepaalde code moet opvragen van je toestel via een commando.
Probeer het eens via de garantie.Gietema schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:02:
Nu al een paar maanden de M8, nu vallen alleen mijn letters (de H en de C) uit de achterzijde. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad.
[ Voor 24% gewijzigd door Zorian op 16-03-2015 15:06 ]
Neem contact op met HTC. Ze zullen je een DIY-pakketje sturen met nieuwe letters die je er zelf weer op kunt plakken.Gietema schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:02:
Bedankt en zal ik doen.Amps schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:28:
[...]
Neem contact op met HTC. Ze zullen je een DIY-pakketje met nieuwe letters die je er zelf weer op kunt plakken.
Is deze al bekend?
http://forum.xda-develope...kernel-sdhub-hk-t3050324/
Is een port van de sofware van de M9. Zal dit vanavond eens proberen.
http://forum.xda-develope...kernel-sdhub-hk-t3050324/
Is een port van de sofware van de M9. Zal dit vanavond eens proberen.
Wat een ellende.. Heb al lange tijd Viperone draaien, maar was het spuugzat omdat mijn mobiel niet meer vooruit te branden was. Antieke backup teruggezet (juli 2014), en deze wou ik graag OTA updaten. Dit lukt alleen niet omdat ik de stock recovery niet heb. Toen heb ik een klein foutje gemaakt door de verkeerde recovery te flashen (sukkel!!!).
Heeft iemand toevallig een idee waar ik een stock recovery kan vinden voor mijn t-mob003...? Zit op softwareversie 1.57.114.2, maar ik zoek me wezenloos.
Moet ik overigens een stock recovery hebben of een complete nandroid backup? Lijkt wel alsof hoe meer ik erover lees hoe vager het wordt.. lol.
Overigens heb ik heel XDA afgespeurd en ben ik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2701376 tegengekomen. Daar stond voor zover ik kon zien niet de goede recovery tussen..
Heeft iemand toevallig een idee waar ik een stock recovery kan vinden voor mijn t-mob003...? Zit op softwareversie 1.57.114.2, maar ik zoek me wezenloos.
Moet ik overigens een stock recovery hebben of een complete nandroid backup? Lijkt wel alsof hoe meer ik erover lees hoe vager het wordt.. lol.
Overigens heb ik heel XDA afgespeurd en ben ik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2701376 tegengekomen. Daar stond voor zover ik kon zien niet de goede recovery tussen..
[ Voor 12% gewijzigd door Royy op 16-03-2015 19:35 ]
Probeer een van de XDA leden benaderen die de file op dropbox hadden geupload:Royy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:30:
Wat een ellende.. Heb al lange tijd Viperone draaien, maar was het spuugzat omdat mijn mobiel niet meer vooruit te branden was. Antieke backup teruggezet (juli 2014), en deze wou ik graag OTA updaten. Dit lukt alleen niet omdat ik de stock recovery niet heb. Toen heb ik een klein foutje gemaakt door de verkeerde recovery te flashen (sukkel!!!).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2772408
Waarom probeer je niet een andere ROM zoals Revolution. Draait tot nu toe erg goed op mijn M8.
doublepost..
[ Voor 98% gewijzigd door Royy op 17-03-2015 12:55 ]
Thanks voor de moeiteChiMan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:27:
[...]
Probeer een van de XDA leden benaderen die de file op dropbox hadden geupload:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2772408
Waarom probeer je niet een andere ROM zoals Revolution. Draait tot nu toe erg goed op mijn M8.
Dat topic heb ik inderdaad voorbij zien komen, maar blijkbaar gaat dat over de M7 en niet over de M8...
Kwam overigens zojuist dit tegen:
http://forum.xda-develope...-m8-cid-t-mob003-t3026026
Ziet er veelbelovend uit! Wifi is nogal traag op werk, dus maar ff proberen thuis om de ota binnen te halen..
Edit: shit.. doublepost. Vorige duurde nogal lang voordat hij werd geplaatst. Mogelijk om deze weg te halen?
[ Voor 10% gewijzigd door Royy op 17-03-2015 12:56 ]
He mede-tweakers, sinds vanochtend is zojuist Sunshine 3.0.1 uitgekomen. Ik heb hem net getest. Als je geupgrade bent naar Android 5.0.1 kun je dus nu s-off krijgen.
Wat zijn de voordelen om je toestel s-off te maken?kevinkrs schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:05:
He mede-tweakers, sinds vanochtend is zojuist Sunshine 3.0.1 uitgekomen. Ik heb hem net getest. Als je geupgrade bent naar Android 5.0.1 kun je dus nu s-off krijgen.
Een andere ROM kan met S-ON.
Als je je telefoon S-OFF krijgt, dan kan je bootloader unlocken, zonder HTCdev.. kan je CID en MID aanpassen..ChiMan schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:40:
[...]
Wat zijn de voordelen om je toestel s-off te maken?
Een andere ROM kan met S-ON.
Mocht je telefoon moeten opsturen, kan je alles terug naar stock zetten en weer S-ON.. vervolgens zal de reparatie dienst niet kunnen checken of je met custom roms bezig geweest bent enzo
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Voordeel is ook dat je partitie gedeeltes kunt flashen waarvan HTC eigenlijk niet wilt dat je die kunt flashen, of ik geloof dat HTC verplicht was om deze partities te locken. Hiermee kun je je batterij duur verlengen, andere radio's flashen etc.SuperVeloce schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:49:
[...]
Als je je telefoon S-OFF krijgt, dan kan je bootloader unlocken, zonder HTCdev.. kan je CID en MID aanpassen..
Mocht je telefoon moeten opsturen, kan je alles terug naar stock zetten en weer S-ON.. vervolgens zal de reparatie dienst niet kunnen checken of je met custom roms bezig geweest bent enzoAangezien je niet via HTCdev een unlock token hebt aangevraagd.
Jammer dat ze dan alsnog proberen om reparaties uit te voeren.Majesty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:42:
[...]
Hmm nee, ze moeten eerst de optie geven om 'm zo terug te sturen of te repareren.
Mijn M8 heb ik *gratis* gekregen van HTC omdat mijn M7 wel 8x terug is geweest. Veel plezier met je nieuwe toestel. En inderdaad, Dynafix = drama.
Heb zelf ook een upgrade naar de M8 gekregen vanaf de M7 na vier reparaties. Helaas heb ik de One M8 ook defect geleverd gekregen. De audiopoort ziet geen microfoon of bedieningspaneel in oortjes, dus maar weer op laten halen afgelopen zaterdag.
De eerste reparatie van de M7 was voor het bekende roze waas probleem van de camera. Al de reparaties en omruiling daarna waren te wijten aan Dynafix: schade aan toestel, opbolling van scherm na reparatie,defecte wifi en bluetooth hardware en nu dus defecte audiopoort.
Deze keer krijg ik een gloednieuwe... Hopelijk lost dat het probleem op! Dynafix is helaas wel erg traag. Zaterdag opgehaald, vanochtend pas ingeboekt als ontvangen. Verder is er nog niets mee gedaan
Vanochtend viel mij op dat het ontwerp van de alarmklok opeens héél erg leek op het ontwerp van de HTC One (M9).
Proof:

De klok op de HTC One (M9):

De HTC klok-widget heeft gisteren wel een update gekregen van HTC, maar ik zie helaas nog geen Sense 7.0-widget om in te stellen op het beginsherm; tot nu toe lijkt het er dus op dat het alleen de alarmklok is.
Kan iemand dit nieuwe ontwerp bevestigen of is het ontwerp al enige tijd zo?
Update: DotView heeft vandaag ook een update gekregen met nieuwe functionaliteiten, zoals lopende tekst weergeven, eigen thema's maken met DotDesign, de wekker snoozen en games spelen!
Proof:

De HTC klok-widget heeft gisteren wel een update gekregen van HTC, maar ik zie helaas nog geen Sense 7.0-widget om in te stellen op het beginsherm; tot nu toe lijkt het er dus op dat het alleen de alarmklok is.
Update: DotView heeft vandaag ook een update gekregen met nieuwe functionaliteiten, zoals lopende tekst weergeven, eigen thema's maken met DotDesign, de wekker snoozen en games spelen!
[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 18-03-2015 07:40 ]
Leuke update inderdaad. In de app omschrijving geven ze ook aan dat je de zaklamp kunt bedienen, dit is mij alleen niet gelukt. Bij iemand wel?Yonix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:30:
Het is niet zo dat je de zaklamp in kunt schakelen als de case gesloten is. Hoe het wel werkt is dat je eerst de zaklamp-applicatie inschakelt, de case sluit en dan door een 'tap' of 'double tap' de zaklamp kunt activeren en deactiveren.HammerNL schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:42:
[...]
Leuke update inderdaad. In de app omschrijving geven ze ook aan dat je de zaklamp kunt bedienen, dit is mij alleen niet gelukt. Bij iemand wel?
Blijkbaar is het nieuw, maar het is alleen op je lockscreen zo te zien. En ik denk dat de update alleen zichtbaar is voor Android 5.0 toestellen. Ik heb de update ook geïnstalleerd maar bij is zowel het lockscreen als de widget de oude versie. Ik heb 4.4.4. draaien.Yonix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:30:
Vanochtend viel mij op dat het ontwerp van de alarmklok opeens héél erg leek op het ontwerp van de HTC One (M9).
Proof:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, zo gebruik ik de zaklamp app tot nu toe nu ook. Maar in de app omschrijving/afbeelding zie je echt een zaklamp icoon, vandaar mijn vraag. Miss een M9 dingetje.Yonix schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:07:
[...]
Het is niet zo dat je de zaklamp in kunt schakelen als de case gesloten is. Hoe het wel werkt is dat je eerst de zaklamp-applicatie inschakelt, de case sluit en dan door een 'tap' of 'double tap' de zaklamp kunt activeren en deactiveren.Echter, er verschijnt geen zaklamp o.i.d. op de case.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de afbeeldingen in de HTC mail app automatisch worden gedownload?
Nu moet ik ze bij elke mail activeren.
Normaal is er een optie die je aanvinkt en dit doet voor je.
Nu moet ik ze bij elke mail activeren.
Normaal is er een optie die je aanvinkt en dit doet voor je.
Zeker jammer, onbegrijpelijk ook wat mij betreft, zelfde geldt voor jouw probleem. Bij mijn ervaringen met Dynafix (en ervaringen van anderen) is het eigenlijk nooit gebleven bij één reparatie. En dat kwam door de ontstane problemen na de eerste reparatie.dennisk. schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:49:
[...]
Jammer dat ze dan alsnog proberen om reparaties uit te voeren.
Heb zelf ook een upgrade naar de M8 gekregen vanaf de M7 na vier reparaties. Helaas heb ik de One M8 ook defect geleverd gekregen. De audiopoort ziet geen microfoon of bedieningspaneel in oortjes, dus maar weer op laten halen afgelopen zaterdag.
De eerste reparatie van de M7 was voor het bekende roze waas probleem van de camera. Al de reparaties en omruiling daarna waren te wijten aan Dynafix: schade aan toestel, opbolling van scherm na reparatie,defecte wifi en bluetooth hardware en nu dus defecte audiopoort.
Deze keer krijg ik een gloednieuwe... Hopelijk lost dat het probleem op! Dynafix is helaas wel erg traag. Zaterdag opgehaald, vanochtend pas ingeboekt als ontvangen. Verder is er nog niets mee gedaan
Afgelopen zaterdag m'n gerepareerde M8 gehad en warempel, het lijkt erop dat 'ie niet terug hoeft, alles gerepareerd en geen nieuwe mankementen
Ik krijg geen OTA binnen. Meerdere keren gecheckt of er een update is, maar vooralsnog niets.Royy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Kwam overigens zojuist dit tegen:
http://forum.xda-develope...-m8-cid-t-mob003-t3026026
Ziet er veelbelovend uit! Wifi is nogal traag op werk, dus maar ff proberen thuis om de ota binnen te halen..
Wil ook proberen om originele recovery weer terug te zetten door OTA binnen te halen en recovery.img uit zipfile te halen, maar ja... dan moet er wel een OTA update zijn.
Krijgen jullie hem wel binnen?
Volgens mij is er geen officiele update uitgekomen van HTC de afgelopen dagen.jagermeister schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:55:
[...]
Ik krijg geen OTA binnen. Meerdere keren gecheckt of er een update is, maar vooralsnog niets.
Wil ook proberen om originele recovery weer terug te zetten door OTA binnen te halen en recovery.img uit zipfile te halen, maar ja... dan moet er wel een OTA update zijn.
Krijgen jullie hem wel binnen?
Of gaat het om de Lollipop update?
Een nieuwe app (social plugin) van HTC kreeg ik binnen via google play, hopelijk is hiermee mijn facebook probleem opgelost tussen blinkfeed en facebook.
Het werkt goed en er zijn ook veel meer instellingen mogelijk om de inhoud van facebook onder controle te houden dat zal worden weergegeven via blinkfeed.
Het werkt goed en er zijn ook veel meer instellingen mogelijk om de inhoud van facebook onder controle te houden dat zal worden weergegeven via blinkfeed.
[ Voor 97% gewijzigd door ipje op 19-03-2015 14:12 ]
Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie