Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:49

Steeffoon

Smartphone-nerd

Yonix schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:31:
[...]

Ik hoop dat Majesty zijn verklaring klopt en dat de batterij gewoon weer even een paar cycles moet doorlopen om goed te kunnen werken. Echter, toch heb ik ergens het vermoeden dat de oorzaak iets dieper ligt en ik koppel dit probleem dan automatisch aan het switchen van Android's runtime van Dalvik naar ART.

Naast de accu heb ik ook het idee dat mijn Wi-Fi-verbinding slechter is geworden. Maar goed, dat kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten. ;)
Ben bang dat het niet tussen je oren zit. Merk het hier ook, problemen met WiFi. Lijkt instabieler. Heb hier ook dat de accu minder lang meegaat. Kan geen oorzaak ontdekken :'(

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:38
Steeffoon schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:54:
[...]
Ben bang dat het niet tussen je oren zit. Merk het hier ook, problemen met WiFi. Lijkt instabieler. Heb hier ook dat de accu minder lang meegaat. Kan geen oorzaak ontdekken :'(
Om even een ander geluid erin te gooien, hier totaal geen negatieve ervaringen met batterij verbruik en wifi. Dus de oorzaak is meer een persoonlijke ervaring met het toestel en geen algemeen beeld. Hier geen klachten... Natuurlijk hoop ik voor dat jullie de oorzaak snel boven water hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door ipje op 30-01-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Hier ook WiFi "problemen". Lijkt inderdaad instabieler. Ik merk het omdat ik met Whatsapp Web werk op mijn werk, erg regelmatig valt de verbinding weg en wanneer ik dan op mijn telefoon kijk zie ik dat WiFi ook weg is gevallen. Dit doet zich overigens thuis ook voor, voorheen op beide plaatsen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Voor de wifi problemen, ga eens testen met de optie "slaapstand"= data verbinding uitschakelen tijdens lange periode van inactiviteit. Het is maar een idee, bij mij staat deze "aan" maar ervaar geen problemen zoals jullie hebben.
De optie is te vinden onder instellingen ==> energie en dan helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier vooral problemen met Soundcloud en WiFi lijkt inderdaad ook instabieler. Moet zeggen dat ik sowieso minder streepjes heb dan ik met mijn One M7 had.

Wat batterij betreft zou ik niet mee kunnen praten. Vandaag toch erg lang game open gehad, maar dan gaat het wel snel.

Gisteren weinig gedaan met toestel op werk, toen kwam ik thuis met nog ruim 70%.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Ik hoor mensen klagen over hun wifi bereik. Maar bij mij is er echt niks veranderd. Ik denk dat het eerder een soort placebo effect is. Je let er nu wat meer op en denkt dat het slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ipje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:13:
Voor de wifi problemen, ga eens testen met de optie "slaapstand"= data verbinding uitschakelen tijdens lange periode van inactiviteit. Het is maar een idee, bij mij staat deze "aan" maar ervaar geen problemen zoals jullie hebben.
De optie is te vinden onder instellingen ==> energie en dan helemaal onderaan.
Mijn data verbinding staat uit, dus voor mij gaat die vlieger niet op helaas.
kevinkrs schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:36:
Ik hoor mensen klagen over hun wifi bereik. Maar bij mij is er echt niks veranderd. Ik denk dat het eerder een soort placebo effect is. Je let er nu wat meer op en denkt dat het slechter is.
Ik zie nog geen klachten over bereik, behalve de vergelijking met een M7. Het gaat om instabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Majesty schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Mijn data verbinding staat uit, dus voor mij gaat die vlieger niet op helaas.

[...]

Ik zie nog geen klachten over bereik, behalve de vergelijking met een M7. Het gaat om instabiliteit.
Paar pagina's terug zag ik mensen klagen over het bereik en brakke wifi. Ik heb trouwens alle streepjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5.0 voor de htc is echt een flop, ik merk helemaal niets dat beter is geworden. Normale apps zoals whatsapp instagram en internetten duurt veel langer en reageren slomer (soms reageren ze gewoon niet meer), ik moet om mijn telefoon te unlocken 2 x slepen ipv 1 (niet uit te zetten) en voor de snelle instellingen moet ik nu ook 2x slepen i.p.v. 1, is er een manier om terug te gaan naar de vorige versie?

:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Sorry voor het nog eens vragen, maar zijn er verschillen in de camera app? Werkt filmen in low light nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:41
Ik ben ook negatief over de update, veel is anders, weinig is beter.

Weet iemand hoe ik de vertrouwde widget weer terugkrijg met wifi-bluetooth-locatie-sync-helderheid?
Dit is nu een lege plek geworden, en ik vind de widget niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja niet te spreken over het feit dat de batterij meer word gedrained en mijn HTC veel warmer is na de update, hoop dat er snel iets over bekend word.

Tevens het multitasken wat bijna helemaal verpest is, een lange rij met ALLE, en dan ook ALLE apps die je ooit hebt geopend, ik vond de rijen met apps toch veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:31
Wat ik mis zijn de notificatie iconen bij een locked situatie. Bijv geen gmail icoon, maar wel mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:54:
Owja niet te spreken over het feit dat de batterij meer word gedrained en mijn HTC veel warmer is na de update, hoop dat er snel iets over bekend word.

Tevens het multitasken wat bijna helemaal verpest is, een lange rij met ALLE, en dan ook ALLE apps die je ooit hebt geopend, ik vond de rijen met apps toch veel fijner.
Dit vind ik zelf ook vervelend. Als je alle apps ziet die je hebt geopend oogt het wat onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:40
Nou veel can de schade van de lollipop update terug kunnen draaien. Chrome is weer zoals eerst met tabs.

Maar for the life of me....ik kan die heads up notificatie niet kwijt krijgen. Ben iets aan kijken. En hop daar is weer een berichtje. En iets in landscape aan schrijven
Jammer dan. Dit popt er ff tussen. Verschrikkelijk.
Iemand een tip? Op de webz ook nog geen oplossing gevonden. Alleen maar gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 22:45

Deathchant

Don't intend. Do!

Mensen, ik heb per ongeluk op OK geklikt en heb dus nu ook lollipop :'( Kep er nu al spijt van.
Allerlei extra apps en weer ongevraagd dingen als power dashboard verwijderd. Maar het grootste nadeel vind ik dat Orbot het niet lijkt te doen.

Ik krijg de melding:
Tor (1): error: only position independent executables (PIE) are supported
Unable to start Tor: java.lang.Exception: Torrc config did not verify

Ik heb deze tip geprobeerd:
https://trac.torproject.org/projects/tor/ticket/13764

Ik kan de APK wel downloaden en proberen te installeren en dan zegt ie: APP NOT INSTALLED.

De orbot apk in de link installeerde nu wel na een reboot van de telefoon.
Maar nu kan ik dus met de DuckDuckGo app niet meer via Tor browsen (ik gebruik duckduckgo als browser). Als ik Enable Tor doe en dan de status check dan zegt ie dat ik niet met Tor verbonden ben. Het lijkt alsof ie DuckDuckGo niet met de Orbot app wilt samenwerken.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 21% gewijzigd door Deathchant op 30-01-2015 20:30 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik merk weinig van slechter WIFI en batterij issues. Lijkt allemaal hetzelfde als voorheen. Vind wel de animaties door het hele OS heen stukken mooier. Daarnaast merk je duidelijk snelheidsverschil met de apps openen, dat gaat stukken sneller en vloeiender. Hier doet ART zijn werk goed.

Probleem waar ik mee zit. Ik heb SmartLock ingesteld en mijn thuis en werk toegevoegd bij locaties dat mijn telefoon daar niet gelockt mag zijn. Maar dit werkt voor geen ene meter, ik moet 9 van de 10keer nog steeds mijn pincode invoeren. Zijn er hier al mensen die dit succesvol gebruiken?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Xanion schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:59:
Zijn er hier al mensen die dit succesvol gebruiken?
Ik gebruik bluetooth ipv locatie, mocht je de mogelijkheid hebben gebruik dan bluetooth. Kan mij voorstellen dat als er een slechte GPS ontvangst je tegen dit probleem kunt aanlopen.

Maar andere zullen vast weer over de batterij, wifi en vele onnodige apps beginnen, die ik nog niet ben tegengekomen beginnen. Hierdoor raken andere vragen onder gesneeuwd. Maar ik zal het wel helemaal verkeerd zien
😉

[ Voor 3% gewijzigd door ipje op 30-01-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickh18
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:49
Als ik een berichtje ontvang, dan verschijnt er een popupje met het bericht. Echter de enige optie die ik heb is om het bericht (en dus ook de notificatie) weg te slepen. Ik kan het bericht dus niet openen door het aan te klikken. Doe ik iets verkeerd of is dit een ontwerpfout?

Edit: een keer opnieuw opstarten en het werkt weer.

[ Voor 9% gewijzigd door rickh18 op 31-01-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Er lijkt ook iets met de gallery app te zijn veranderd. Krijg nu na het opladen regelmatig een melding over dubbele afbeeldingen van de Cloud oid(terwijl ik nooit iets met Cloud gedaan heb).

@ de 'problemen' mbt multitasken die mensen hierboven schrijven. Lees even een paar paginas terug, je kan de klassieke rasterweergave weer gewoon instellen :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Uh?
http://www.nu.nl/mobiel/3...toestellen-vertraagd.html
De Android 5.0 Lollipop-update voor de HTC One en One M8 heeft vetraging opgelopen.
Welke 5.0.1 update heb ik dan vorige week gekregen :?

[edit] Tweakers artikel is al een stuk duidelijker

nieuws: HTC kampt met vertragingen bij uitrol Android 5.0 voor One en One M8

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 31-01-2015 10:09 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 08:34
Batterij probleem treed alleen op direct na de update, volle laadcyclus later is het weer normaal/beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb de update naar Lolipop bewust nog niet gedaan, mijn collega wel.

We hebben nagenoeg dezelfde config en hebben zonet allebei een uur Spotify geluisterd via Wifi.
Onze batterij was allebei met 4% geslonken.

Hier dus geen verschil in batterijgebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
[...]

Yup dat kan ik ook bevestigen. Met name de 5ghz band is beduidend slechter.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
BAS80 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:41:
[...]

Yup dat kan ik ook bevestigen. Met name de 5ghz band is beduidend slechter.
Raar, ik heb geen last van de 5ghz band hier. Draait zoals altijd. Al ben ik wel benieuwd hoe de gpe editie draait :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vandaag kreeg ik ineens bij het multitasken de mogelijkheid om te switchen naar rasterweergave (zoals hiervoor) dat gedaan en de apps afgesloten via dat scherm. Volgens mij gaat het toch niet helemaal goed ermee. Ook apps als WhatsApp en battery monitor worden 'hard' afgesloten waardoor ik toch maar weer naar de kaartenweergave ben gegaan. Zit nu op 62% en om half tien van de lader gehaald. Heb niks bijzonders gedaan. Gaat echt lekker....

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Steeffoon schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:15:
Vandaag kreeg ik ineens bij het multitasken de mogelijkheid om te switchen naar rasterweergave (zoals hiervoor) dat gedaan en de apps afgesloten via dat scherm. Volgens mij gaat het toch niet helemaal goed ermee. Ook apps als WhatsApp en battery monitor worden 'hard' afgesloten waardoor ik toch maar weer naar de kaartenweergave ben gegaan. Zit nu op 62% en om half tien van de lader gehaald. Heb niks bijzonders gedaan. Gaat echt lekker....
Wat eet er zo erg aan je accu dan? Heb je een verse installatie gedaan of alleen een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:42
Ik ervaar ook de nodige achteruitgang. Bluetooth streamen gaat met schokken of het ligt aan de wi-fi..? Mijn batterij gebruik is nu nog maar 11 uur op een lading ipv de 16 die ik voorheen haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Heeft iemand eigenlijk Revolution HD? hoe draait dat? stabiel? niet? Bugvrij? Performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

kevinkrs schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Wat eet er zo erg aan je accu dan? Heb je een verse installatie gedaan of alleen een upgrade?
Dat is een goede vraag. Ik zie dat 'Systeem' veel vraagt (deze komt ook meerdere malen voor in de batterij monitor). Daarnaast Google Play Services.

Ik heb een upgrade gedaan, omdat dit met 4.4.4 ook geen problemen opleverde.

Edit: Kan je trouwens notificaties weer op de oude manier weergeven? Ik vind het erg storend als ik zit te internetten en precies bij mn tabbladen staat dat notificatievenster. Je kan hem wel wegslepen, maar dan verwijder je ook de hele notificatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Steeffoon op 31-01-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Weet iemand hoe je die energie besparing aan melding weg krijgt van je vergrendelscherm? Verder een top update, ziet er weer mooier uit en werkt fijn met de meldingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Laatst online: 23-08 11:26
Klopt het dat je nu dus ook whatsapp berichtjes kan lezen vanuit je lockscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:23
Steeffoon schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:29:
Dat is een goede vraag. Ik zie dat 'Systeem' veel vraagt (deze komt ook meerdere malen voor in de batterij monitor). Daarnaast Google Play Services.
Heb jij ook zoveel 'Awake' tijd?

Zoals aan de 'Screen on' time te zien heb ik de M8 gisteren amper gebruikt (lees: af en toe een paar WhatsApp berichtjes gestuurd/gelezen, een paar foto's gemaakt, maar wel een batterydrain van 60%+ |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hq1fvBKw4lOgpzTTTOGQ1DCp/full.png

Vandaag had de grafiek ook weer gigantisch veel Awake lijntjes :/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9ZqCzsc4qV36DOzCURnR7Y4M/full.png
De screen on tijd van vandaag is een beetje lastig in te schatten, maar als ik bij Settings --> Power --> Battery usage de tijden van de apps onder het tabje 'screen on' bij elkaar optel kom ik op een kleine 2,7 uur uit..

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 02-02-2015 23:06 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Basxt schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:32:
Klopt het dat je nu dus ook whatsapp berichtjes kan lezen vanuit je lockscreen?
Ja dat klopt,is nu mogelijk en vind het heel chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Nadat de update klaar was gekozen voor de optie om een notificatie te zien op het lockscreen.
Iemand een idee waar je dit kunt instellen, kan het nergens vinden waar je dit weer ongedaan kunt maken,

Tevens valt mij inderdaad op, zoals meer gemeld, dat WiFi vaak uitvalt. Terwijl ik in de woonkamer zit zie ik ineens dat ik op 4G zit. Zet ik WiFi uit en weer aan en hij pakt WiFi weer netjes op en blijft het weer een tijd werken.

Voor de update nooit een probleem mee gehad en andere apparaten hebben totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Weet iemand hoe je de melding "batterijbesparingsmodus" weg krijgt in de notificatiebalk en dus ook op het lockscreen?

Bij app-meldingen van de app (Energie) wordt het niet gemeld. Als je de applicatie opzoekt bij 'Applicaties' -> 'Energie', staat meldingen aangevinkt, maar die kan ik niet onvinken.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Laatst online: 06-03 22:45
ralph0603 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 08:13:
[...]

Ja dat klopt,is nu mogelijk en vind het heel chill!
Hoe dan? Bij kitkat kon je alles lezen op het lockscreen, nu blijft het bij het naar beneden trekken van de melding bij mij, waardoor je de helft iets kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49

Felyrion

goodgoan!

kgb545 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:00:
Ik heb de oplossing gevonden voor de missende menu optie bij "recent apps", zodat je terug kan schakelen naar de klassieke weergave (met tiles). Bij mij ontbreekt het optie menu (de 3 puntjes). Maar deze komt wel tevoorschijn als je de "recent apps" in landscape mode bekijkt. Dus gewoon je telefoon kwartslag draaien en je hebt het instellingen menu. Hij verdwijnt weer als je naar landscape gaat.

Ik zit nu dus gelukkig weer in de classic mode, waardoor ik met een druk op de knop alle actieve apps kan sluliten.

Bron: XDA-Developers
Thnx, alles nagezocht en dan is de oplossing zo simpel 8)7 maar bedankt, dit was 'm _/-\o_

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Felyrion schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:38:
[...]

Thnx, alles nagezocht en dan is de oplossing zo simpel 8)7 maar bedankt, dit was 'm _/-\o_
Hoe kun je de limiet van de recente apps aanpassen? Ik krijg 3 pagina's vol maar dat is erg onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 18:50

nIghtorius

Poef!

WiFi is bij mij echt slechter geworden; niet instabiel - gewoon traag.

voorbeeldje:

Voor de 5.0.1 Android-L update had ik thuis WiFi snelheden van 40/18mbps. Maar na de update zit ik op 4.8/2.8mbps of 1.5/11mbps.

Best wel vervelend aangezien ik ook soms Chromecast gebruik op het toestel en het is erg te merken dat er WiFi problemen zijn (screencasting hapert extreem nu)

Mijn oude OneX heeft iig geen WiFi problemen. Ik hoop dat misschien hiervoor een workaround heeft?

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 23:17
Bij mij zijn de Facebook en Messenger app verschrikkelijk traag sinds de Lollipop update. Het scherm blijft soms gewoon hangen en ik kan dan niks meer.

Veel dingen voelen gewoon ineens traag. Ben er nog niet echt enthousiast over.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Roger_Rabbit schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:32:
Bij mij zijn de Facebook en Messenger app verschrikkelijk traag sinds de Lollipop update. Het scherm blijft soms gewoon hangen en ik kan dan niks meer.

Google maps is anders wel behoorlijk stuk vloeiender geworden. Buiten dat ben ik er ook nog niet helemaal tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 23:24
SmiGueL schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:34:
[...]

Zoals aan de 'Screen on' time te zien heb ik de M8 gisteren amper gebruikt (lees: af en toe een paar WhatsApp berichtjes gestuurd/gelezen, een paar foto's gemaakt, maar wel een batterydrain van 60%+ |:(
Exact hetzelfde probleem hier! Heb al een hele resem dingen geprobeerd, maar niets brengt soelaas.
Mijn awake balkje is zelfs helemaal donker. Telefoon wil gewoon niet in slaap modus gaan.

Ben ergens wel blij dat ik niet de enige met dat probleem ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
SmiGueL schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:34:
[...]

[afbeelding]

Vandaag had de grafiek ook weer gigantisch veel Awake lijntjes :/
[afbeelding]
De screen on tijd van vandaag is een beetje lastig in te schatten, maar als ik bij Settings --> Power --> Battery usage de tijden van de apps onder het tabje 'screen on' bij elkaar optel kom ik op een kleine 2,7 uur uit..
Controleer eens bij Settings - Beveiliging - Trust agents of Smartlock aanstaat. Ik had ook een zwarte stroom wakelocks bij Energy, maar die is zwaar afgenomen nu ik deze heb uitgezet. (En het hele Smartlock gedeelte werkt voor geen ene meter)

Voor degene die zeggen dat hun WIFI uit gaat als ze telefoon tijdje niet gebruiken. Ga eens naar WIFI - Geavanceerd en kijk naar 'WIFI tijdens slaapstand ingeschakeld houden' . Deze had ik op 4.4 op 'Altijd' staan, maar na de update naar Lollipop stond deze bij mij weer op 'Nooit'

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaar dat de batterij het slechter doet onder deze update en ik heb spijt dat ik geupdate heb |:(

Geen fijne toevoegingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:04:
Heeft iemand eigenlijk Revolution HD? hoe draait dat? stabiel? niet? Bugvrij? Performance?
Ik heb hem. Zeer stabiel, geen bugs tegen gekomen.
Performance is uitstekend, alles vliegt met Mach 10 over het scherm en de accu vertikt domweg leeg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Zorian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:10:
[...]

Ik heb hem. Zeer stabiel, geen bugs tegen gekomen.
Performance is uitstekend, alles vliegt met Mach 10 over het scherm en de accu vertikt domweg leeg te gaan.
Accu beviel me al in de stock rom. Blij om te horen dat je positief bent, ik ben zelf wellicht ook van plan om over te stappen gezien stock HTC rom veel bugs heeft.

Heb jij Android Lollipop of Android 4.4.4 (ART of Dalvik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:42:
[...]

Accu beviel me al in de stock rom. Blij om te horen dat je positief bent, ik ben zelf wellicht ook van plan om over te stappen gezien stock HTC rom veel bugs heeft.

Heb jij Android Lollipop of Android 4.4.4 (ART of Dalvik?)
Gezien ik de nieuwste ARHD gebruik, Android Lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Zorian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:48:
[...]

Gezien ik de nieuwste ARHD gebruik, Android Lollipop.
Hoe draait sense 6 vergeleken met stock? Als je een app opent flikkert de statusbar dan een beetje? (erg vervelend op stock). Heb je nog iets bijzonders aan je setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:51:
[...]

Hoe draait sense 6 vergeleken met stock? Als je een app opent flikkert de statusbar dan een beetje? (erg vervelend op stock). Heb je nog iets bijzonders aan je setup?
Geen idee hoe die versus stock draait. Toen ik de telefoon kreeg was een custom ROM het eerste wat er mee ging gebeuren. Stock voelde direct al stroperig aan.

Ik heb geen last van flikkerende bars ofzo, nooit gezien ook.
Wel heb ik zoveel mogelijk apps die ik niet gebruik geblokkeerd. Denk aan diverse Google/HTC apps, dingen als Twitter, LinkedIn, apps als Aandelen en al die gare onzin. No use? Disable it.
Hierbij maak ik deels gebruik van Titanium, aangezien ik niet alles via Android zelf kan disablen.

Ook vermijd ik expres accuslurpende apps zoals Facebook (Messenger) en game ik er niet op.

[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 02-02-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Zorian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:53:
[...]

Geen idee hoe die versus stock draait. Toen ik de telefoon kreeg was een custom ROM het eerste wat er mee ging gebeuren. Stock voelde direct al stroperig aan.

Ik heb geen last van flikkerende bars ofzo, nooit gezien ook.
Wel heb ik zoveel mogelijk apps die ik niet gebruik geblokkeerd. Denk aan diverse Google/HTC apps, dingen als Twitter, LinkedIn, apps als Aandelen en al die gare onzin. No use? Disable it.
Hierbij maak ik deels gebruik van Titanium, aangezien ik niet alles via Android zelf kan disablen.

Ook vermijd ik expres accuslurpende apps zoals Facebook (Messenger) en game ik er niet op.
Bij het disabelen staat het nog steeds op je interne geheugenkaart. Waarom verwijder je het dan niet :P En ik geloof dat je tijdens de installatie van Revolution HD zelf kunt kiezen welke apps je wilt installeren :P

Ik game er zelf ook niet op, doe eigenlijk niks bijzonders. Al vind ik op kitkat Google Maps erg traag werken (verken je omgeving, als je daar scrolt hapert je telefoon, verschrikkelijk zeker als je iOS gewend bent) en op stock HTC lollipop scrolt youtube erg stroef helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:57:
[...]

Bij het disabelen staat het nog steeds op je interne geheugenkaart. Waarom verwijder je het dan niet :P En ik geloof dat je tijdens de installatie van Revolution HD zelf kunt kiezen welke apps je wilt installeren :P

Ik game er zelf ook niet op, doe eigenlijk niks bijzonders. Al vind ik op kitkat Google Maps erg traag werken (verken je omgeving, als je daar scrolt hapert je telefoon, verschrikkelijk zeker als je iOS gewend bent) en op stock HTC lollipop scrolt youtube erg stroef helaas.
Ik heb ruimte zat, dus ik ga me niet druk maken om enkele tientallen MB's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Zorian schreef op maandag 02 februari 2015 @ 01:02:
[...]

Ik heb ruimte zat, dus ik ga me niet druk maken om enkele tientallen MB's. ;)
Heb je de 32GB variant? Ik heb de 16GB variant en ik zit behoorlijk krap na de installatie van Android. Ik hou iets van 6GB over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38
Hoe kan ik ook alweer instellen welke informatie er wordt getoond op het vergrendelscherm? Ik kan mij herinneren dat het mogelijk was om agenda-items, gemiste telefoongesprekken en Facebook-meldingen te laten zien op het vergrendelscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Heeft iemand nog een idee hoe je de DuckDuckGo-app weer via Orbot kunt laten werken, zodat je met DuckDuckGo ook via Tor kunt browsen? Dit werkt niet meer sinds de lollipopupdate :'(

In de app kun je zeggen Enable Tor, maar als je dan checkt, dan zegt ie dat je niet verbonden bent met Tor.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op maandag 02 februari 2015 @ 01:07:
[...]

Heb je de 32GB variant? Ik heb de 16GB variant en ik zit behoorlijk krap na de installatie van Android. Ik hou iets van 6GB over...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vw3nQwxl.jpg

Meer dan voldoende.
Stop er een grote micro SD in en zet daar je muziek en films op. De camera slaat ook automatisch alle opnames daar op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xjj7u6Fl.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 02-02-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 16:44
Sinds vrijdag Andorid lollipop geïnstalleerd op mijn HTC One M8 en ik ervaar nu behoorlijke battery drain! Waar ik tot vorige week nog twee dagen kon doen met een volle accu, haal ik sinds vrijdag amper de avond.

Just my 2 cents qua ervaringen met mijn HTC One M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 23:17
Mijn telefoon is echt merkbaar trager met wifi aan. Gewoon op 4g laad alles stukken sneller.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:43

DizzyWeb

Ondertiteld

Mijn batterij gaat met 5.0.1 ook flink sneller leeg. Ook merk ik dat mijn bereik op mijn 5G wifi netwerk veel slechter is. Heb nu geregeld in de slaapkamer dat hij de verbinding verliest. Komt dan ook niet meer terug, moet handmatig verbinden. Heb dan ook echt maar 1 streepje bereik, terwijl het 2,4G netwerk gewoon 100% bereik lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kisters
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 16:04
Na het updaten van lollipop verschillende problemen:

Luidspreker gaat vanzelf aan en uit tijdens gesprekken
Internet pagina's verversen verschillende keren
Internet pagina's keren vanzelf terug
Auto Modus gaat vanzelf aan
Scherm gaat vanzelf aan
etc. etc.

Vandaag het toestel opnieuw geïnstalleerd:
Werkt bijna alles naar behoren maar nu krijg ik geen GPS signaal nog iemand met dit probleem ??

AMD Ryzen 7800X3D - NZXT Z63 - Asus ROG B650E-E - Kingston Fury 32GB @ 6000Mhz - Sapphire Nitro+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X - EVGA SuperNova 1200 platinum - iiyama G-Master Red Eagle GB2760QSU-B1 - ASUS TUF VG279QM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 23:57
Ik krijg met geen mogelijkheid de laatste update geïnstalleerd hij installeert een gedeelte en dan een rode driehoek in beeld betreft een gewone originele M8, heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Ik probeer mijn toestel weer S-off te krijgen. Nu zegt sunshine dat mijn toestel niet compatable is. Ik draai gewoon stock HTC. Eerst werkte het bij mij op 4.4.4 en lager. Nu werkt het zelfs niet meer op 4.4.2.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb sinds de update dat als ik gebeld word, de landcode +31 niet meegestuurd word.

Voorbeeld, ik heb mijn huistelefoon in mijn M8 staan als: +313846*****.
Als ik nu met de huistelefoon bel, dan zie ik (Onbekend) 038 46***** in mijn display staan.
Hetzelfde geld voor mobiele nummers.

Herkend iemand dit probleem?
Ik heb al een fabrieksreset gedaan, zonder resultaat.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
kevinkrs schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:40:
Ik probeer mijn toestel weer S-off te krijgen. Nu zegt sunshine dat mijn toestel niet compatable is. Ik draai gewoon stock HTC. Eerst werkte het bij mij op 4.4.4 en lager. Nu werkt het zelfs niet meer op 4.4.2.. Iemand een idee?
Lijkt erop dat ik hboot 3.19 heb (van lollipop) en dat ik daarom sunshine niet kan draaien. Is er een oplossing hiervoor? Ik zit een beetje vast nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38
Vanavond ook weer tegen twee vervelende 'bugs' aangelopen:

Allereerst is daar de bug die blijkbaar (automatisch) de achtergrond van je blokkeerscherm op één of andere manier wijzigd als je via een internetpagina of YouTube een filmpje kijkt. In mijn geval was dat via YouTube waar ik de TV-spot van de film 'Tomorrowland' bekeek. Toen ik daarna mijn telefoon wilde ontgrendelen werd ik begroet door het onderstaande scherm:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pdif2ylAi391HPP4iFhN1El7/medium.png
En dat terwijl YouTube en Chrome niet meer actief waren. Uiteindelijk was een herstart nodig, want ik kreeg de achtergrond niet meer hersteld, ook niet via instellingen > aanpassen etc.

De volgende bug heeft te maken met de extreme energiebeheer-modus die zich automatisch activeert. Naar mijn weten moet je deze modus zelf activeren, tenzij dat in Android 5.0 anders is. Maar goed, de modus wordt nu blijkbaar door iets - niet de user - automatisch geactiveerd waarbij de volgende melding wordt weergegeven:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2VV6ctdrM4TDMoi423Ec3qYu/medium.png
En ik vraag mij af welke geluidsopname Android bedoeld, want ik ben - naar mijn weten - niets aan het opnemen. :s

Wat mij betreft is dit de slechtste versie van Android ooit, of is HTC wel erg gehaast te werk gegaan om de update in 90 dagen tijd te leveren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

Electra schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:31:
Ik heb sinds de update dat als ik gebeld word, de landcode +31 niet meegestuurd word.

Voorbeeld, ik heb mijn huistelefoon in mijn M8 staan als: +313846*****.
Als ik nu met de huistelefoon bel, dan zie ik (Onbekend) 038 46***** in mijn display staan.
Hetzelfde geld voor mobiele nummers.

Herkend iemand dit probleem?
Ik heb al een fabrieksreset gedaan, zonder resultaat.
Dat kan ook nog je provider zijn, zeker omdat er nog een extra manipulatie toegepast wordt (de voorlop 0 wordt terug geplaatst). Ik heb het net getest door naar mijn werk mobiel te bellen (dus van Vodafone naar Vodafone), maar daar werd +31 meegezonden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Iemand een idee wanneer Sunshine 3.0 uitkomt eigenlijk? In december hebben ze gezegd dat het binnenkort zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 23:57
Hij heeft problemen met libspeexwrapper.so dacht dat het bij Google now hoorde, opnieuw geinstalleerd maar hij blijft vastlopen met het updaten, al weet ik na wat ik hier lees of sowieso updaten slim is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Xanion schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:33:
[...]

Controleer eens bij Settings - Beveiliging - Trust agents of Smartlock aanstaat. Ik had ook een zwarte stroom wakelocks bij Energy, maar die is zwaar afgenomen nu ik deze heb uitgezet. (En het hele Smartlock gedeelte werkt voor geen ene meter)

Voor degene die zeggen dat hun WIFI uit gaat als ze telefoon tijdje niet gebruiken. Ga eens naar WIFI - Geavanceerd en kijk naar 'WIFI tijdens slaapstand ingeschakeld houden' . Deze had ik op 4.4 op 'Altijd' staan, maar na de update naar Lollipop stond deze bij mij weer op 'Nooit'
Ik heb werkelijk waar nog nooit een Screen Lock*, dus laat staan een Smart (un)Lock gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mq3MidYxf8cdNIvCikoPZCZT/full.png
*Ik gebruik alleen de standaard swipe/dubbeltik unlock, maar nooit patronen of pincodes oid.
Echt heel apart dat deze 'Awakes' zo vaak voorkomen. :|

Morgen maar even een Factory Reset proberen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door SmiGueL op 03-02-2015 00:07 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:50
Vraag Mensen,

Ik wil in China een HTC one m8 kopen nadat mijn Nexus 5 is gesneuveld na een jaar. Nexus was leuk maar ik mis HTC daarnaast is een Nexus een google divice en Google en China gaan slecht samen dus kan ik hier ook niet aan een nieuwe komen.

Dus een HTC one. Maar dan wil ik wel de stock versie zoals die in Nederland draait. Niet een met al die Chinese rommel. Is het denken jullie mogelijk om hem om te zetten naar een nederlandse versie?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik had een Chinese, heb ik meteen omgeruild voor ééntje uit Hong Kong. Helemaal niets wat ook maar in de verte met Google te maken heeft werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Sanction schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:11:
Ik had een Chinese, heb ik meteen omgeruild voor ééntje uit Hong Kong. Helemaal niets wat ook maar in de verte met Google te maken heeft werkt.
Die uit Hong Kong zijn wel goed? Heb je daar nog van de Chineese rommel op staan of is die wel gewoon internationaal en schoon?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 07:59:
[...]

Die uit Hong Kong zijn wel goed? Heb je daar nog van de Chineese rommel op staan of is die wel gewoon internationaal en schoon?
En al staat er rommel op, flash een custom ROM en alles is weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexboy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:02
Electra schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:31:
Heb ik ook gehad, dit kun je weer terug zetten als volgt:
app contacten => menu (drie puntjes rechts boven) => Instellingen => Instellingen voor thuis bellen => daar selecteren dat je altijd "+31" toevoegt aan een nummer.

Dit loste het bij mij op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Flexboy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:13:
[...]

Heb ik ook gehad, dit kun je weer terug zetten als volgt:
app contacten => menu (drie puntjes rechts boven) => Instellingen => Instellingen voor thuis bellen => daar selecteren dat je altijd "+31" toevoegt aan een nummer.

Dit loste het bij mij op. :)
Bedankt voor de tip, echter deze optie had ik al gevonden en aangezet.
Helaas lost dit mijn probleem niet op, ook niet na opnieuw opstarten, of zelfs een fabrieksreset.
Ik krijg nog steeds 06 te zien in mijn display ipv +316 zoals in al mijn contacten.

[ Voor 4% gewijzigd door Semper Fight op 03-02-2015 09:55 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Voor degene die nog benieuwd zijn waarom DuckDuckGo na lollipop niet met Orbot samenwerkt om via Tor te kunnen browsen:
Q:
Hi all,

After the lollipop update on the HTC One M8, Orbot does not seem to work anymore. After downloading and installing Orbot from this link https://trac.torproject.org/projects/tor/ticket/13764
it works again, but now DuckDuckGo won't use Orbot anymore.

What can I do to fix this?
A:
caine@duckduckgo.com:
We are in the process of merging and releasing a fix for this. Thanks for the report!

caine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
Yonix schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:44:
Vanavond ook weer tegen twee vervelende 'bugs' aangelopen:

Allereerst is daar de bug die blijkbaar (automatisch) de achtergrond van je blokkeerscherm op één of andere manier wijzigd als je via een internetpagina of YouTube een filmpje kijkt. In mijn geval was dat via YouTube waar ik de TV-spot van de film 'Tomorrowland' bekeek. Toen ik daarna mijn telefoon wilde ontgrendelen werd ik begroet door het onderstaande scherm:
[afbeelding]
En dat terwijl YouTube en Chrome niet meer actief waren. Uiteindelijk was een herstart nodig, want ik kreeg de achtergrond niet meer hersteld, ook niet via instellingen > aanpassen etc.

Wat mij betreft is dit de slechtste versie van Android ooit, of is HTC wel erg gehaast te werk gegaan om de update in 90 dagen tijd te leveren. :(
De bug die de achtergrond verandert heb ik ook op mijn nexus 7 en nexus 9. Maar dan met BubbleUPnP. De achtergrond is dan het album wat ik heb gestreamd.
Behalve opnieuw opstarten weet ik ook niet wat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Zorian schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:49:
[...]

En al staat er rommel op, flash een custom ROM en alles is weg. ;)
Kan dat je dat doen met een standaard versie van Android. Al vind ik ergens sence wel mooi en handig dus wat dat betreft zou ik die wel graag willen hebben

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:30:
[...]

Kan dat je dat doen met een standaard versie van Android. Al vind ik ergens sence wel mooi en handig dus wat dat betreft zou ik die wel graag willen hebben
Jazeker, ik heb deze ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694917

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Alleen chatheads voor whatsapp prive gesprekken, waarom geen chatheads voor groepsgesprekken .::(... Is dit een bug of moet dit ingesteld worden ergens ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Karish schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:44:
Alleen chatheads voor whatsapp prive gesprekken, waarom geen chatheads voor groepsgesprekken .::(... Is dit een bug of moet dit ingesteld worden ergens ??
Kun je dat niet beter vragen in Google Play & Androidapps - Deel 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Inmiddels zijn we in dit topic zover gekomen dat alles de schuld is van HTC... Men kijkt verder niet meer wat ze nog allemaal hebben geinstalleerde of wat hun instellingen zijn.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
ipje schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:48:
[...]

Inmiddels zijn we in dit topic zover gekomen dat alles de schuld is van HTC... Men kijkt verder niet meer wat ze nog allemaal hebben geinstalleerde of wat hun instellingen zijn.
:|
Oke je hebt een punt, helaas reageer je op de verkeerde persoon. Ik heb ik nooit de schuld aan HTC gegeven omtrent chatheads, Vroeg me gewoon af of ik dit ergens moet instellen in whatsapp of niet, of dat het een bug vanuit de kant van whatsapp is.

Anyways ik vraag dit wel ergens anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Aha dit is een rom met sense 6 erop en de rest geen rommel of iets.

Dan zou dat de beste optie zijn. Je hebt wel gewoon toegang tot de playstore etc?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:07:
[...]

Aha dit is een rom met sense 6 erop en de rest geen rommel of iets.

Dan zou dat de beste optie zijn. Je hebt wel gewoon toegang tot de playstore etc?
Natuurlijk. Het is een verbeterde en geoptimaliseerde stock ROM als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Zorian schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:13:
[...]

Natuurlijk. Het is een verbeterde en geoptimaliseerde stock ROM als het ware.
Dan ga ik dat eens proberen. Van het weekend even een HTC one M8 op de kop tikken. Alles eraf pleuren en dit erop zetten. Dank je voor de tip.

Alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet rooten.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:17:
[...]

Dan ga ik dat eens proberen. Van het weekend even een HTC one M8 op de kop tikken. Alles eraf pleuren en dit erop zetten. Dank je voor de tip.

Alleen nog even uitvinden hoe ik hem moet rooten.
Ben je ook S-off? Anders kun je hem niet installeren. Helaas kan dat niet bij de laatste hboot kwam ik gister achter. Over een aantal maanden komt er waarschijnlijk een update uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

kevinkrs schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Ben je ook S-off? Anders kun je hem niet installeren. Helaas kan dat niet bij de laatste hboot kwam ik gister achter. Over een aantal maanden komt er waarschijnlijk een update uit.
Zo te zien moet ie hem nog kopen.
Tip in dat geval: NIET je telefoon updaten. Als je dat wel doet is de exploit voor SunShine gepatched.
Haal dus direct SunShine (kost je even 25 dollar maar dat is het echt waard) om S-OFF te verkrijgen, en pas als dat gelukt is en je S-OFF in je bootloader ziet kan je aan de slag. Al is updaten sowieso niet nodig aangezien je de firmware voor de custom ROM los moet flashen voor je de ROM flashed. Dus dat komt wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 03-02-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
kevinkrs schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:29:
[...]

Hoe bedoel je precies? ( Leek )

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:31:
[...]

Hoe bedoel je precies? ( Leek )
Zie 1 post naar boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Zorian schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:31:
[...]

Zo te zien moet ie hem nog kopen.
Tip in dat geval: NIET je telefoon updaten. Als je dat wel doet is de exploit voor SunShine gepatched.
Haal dus direct SunShine (kost je even 25 dollar maar dat is het echt waard) om S-OFF te verkrijgen, en pas als dat gelukt is en je S-OFF in je bootloader ziet kan je aan de slag. Al is updaten sowieso niet nodig aangezien je de firmware voor de custom ROM los moet flashen voor je de ROM flashed. Dus dat komt wel goed.
Aha een waar haal ik sunshine vandaan?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:34:
[...]

Internet.
Hier dus: http://theroot.ninja/

Je toestel moet geroot zijn om het te draaien. Hij controleert of je device compatable is. Zo ja kun je kiezen om s-off te doen en 25 dollar te betalen. Als je zojuist geupgrade bent naar lollipop is het helaas niet mogelijk (zelf gister achter gekomen :'( )

[ Voor 46% gewijzigd door kevinkrs op 03-02-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

GerGio schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:34:
[...]

Hier.

Hij controleert eerst of je toestel geschikt is voor je moet betalen, dus je kan niet fout zitten ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Zorian schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Hier.

Hij controleert eerst of je toestel geschikt is voor je moet betalen, dus je kan niet fout zitten ermee.
Thanks guys ik ga het van het weekend even proberen. Ik houd jullie op de hoogte

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 17:43
Bij de ViperRom had je de optie om Sense te verwijderen. Maar die is er nog niet van Lollipop.
Weet iemand een Lollipop Rom waarbij dat kan?
Ik kan natuurlijk ook een gpe Rom installeren. Maar ik wil de camera + gallery van Sense.
Nou weet ik dat je die los kan installeren op een Lollipop Rom. Maar bij werkt dan alleen de camera. Als ik dan via het thumbnail in de camera app naar de gallery wil, kan dat niet. Dat vind ik irritant.

Dus het liefst een Sense Rom,zonder sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger_Rabbit schreef op zondag 01 februari 2015 @ 20:32:

Hier hetzelfde met Facebook. Liken duurt nu ineens een seconde of 10 voordat je verder kan. De camera heb ik nog niet getest, maar ik hoop dat 't verbeterd is qua in het donker filmen.

Wacht dus maar weer op een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Kitser schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:51:
Bij de ViperRom had je de optie om Sense te verwijderen. Maar die is er nog niet van Lollipop.
Weet iemand een Lollipop Rom waarbij dat kan?
Ik kan natuurlijk ook een gpe Rom installeren. Maar ik wil de camera + gallery van Sense.
Nou weet ik dat je die los kan installeren op een Lollipop Rom. Maar bij werkt dan alleen de camera. Als ik dan via het thumbnail in de camera app naar de gallery wil, kan dat niet. Dat vind ik irritant.

Dus het liefst een Sense Rom,zonder sense
Of je installeert gewoon een andere launcher, probleem ook opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:57

Pinobigbird

doesn't share food!

Er is weer een update voor HTC Internet, de stock browser. De veelgemiste Labs met snellebedieningsknoppen is weer terug. Ik had het nooit gebruikt, maar ben nu wel nieuwsgierig geworden na alle ophef over het verwijderen ervan. Toch ook maar proberen dan.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Jups, Eindelijk weer de Quick Controls in de browser terug! :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v5zaZO50stAVQkiRXyv8a8vj/full.png

Toch mooi dat ze wel luisteren naar de reacties van hun gebruikers.
Ze moesten eigenlijk ook wel want er kwamen elke dag echt LADINGEN aan negatieve reacties/ratings binnen van mensen die de Quick Controls terug wilden hebben. (en terecht :+)

Nu nog de verslechterde accuduur fixen en ik ben weer helemaal blij :P
Ik heb een kleine clue dat het bij 'WiFi uit' niet optreed, dus ik ga onder advanced settings maar even met wat verschillende instellingen spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door SmiGueL op 05-02-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Uhmm hebben ze de agenda op de lockscreen verwijderd ... Ik zie het namelijk niet meer ?
Pagina: 1 ... 42 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie