Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Karish schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:30:
[...]

Ik heb het niet ontvangen ?? jij hebt wss je CID veranderd :(
Heb net nog gechecked, maar hier ook nog steeds geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dit is even enigzins apart, probleempje dat gisteren opdook. Note: zaterdag werkte alles nog naar behoren.

Koptelefoon aansluiting (TRRS jack) werkt met mijn AIAIAI Capital On-ear niet meer. AIAIAI werkt nog wel op een andere telefoon en ook op mijn pc wel, alleen moet ik dan de plug een milimeter terugtrekken.

Stock geleverde oortjes bij de M8 werken nog gewoon en ook andere Creative's werken nog. Ook een X-Mini II werkt nog, al kraakt het geluid daar behoorlijk. Kan zijn dat het daar gewoon aan de batterij oid ligt, al een tijd niet meer gebruikt.

Afijn, het probleem blijft dus een beetje vaag. Ik voel als de plug ingestoken is wel een soort kleine "hobbel" waarin deze nog niet loslaat, maar het contact met andere oortjes verdwijnt dan wel.

Ik heb zelf bij Coolblue even een tweetal andere koptelefoons besteld om eens te testen of het aan de plug ligt. Hopelijk biedt dat duidelijkheid, want ik heb geen zin om mijn M8 een tijd te moeten missen. Of gaat reparatie via HTC zelf snel / betrouwbaar genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

R2L schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:13:
Weet je wat ik niet snap? Een week na het uitkomen van kitkat 4.4.4 hebben wij 'm in Nederland nog steeds niet. Waarom lukt het Apple wel om een update wereldwijd te verspreiden? Zo groot kan het volume van HTC ONE' s toch niet zijn??
Volgensmij is 4.4.3 (met elementen uit 4.4.4) de meest recente update die HTC one M8 (non-branded) bezitters ontvangen hebben in Nederland.

Ik denk dat HTC bewust in fasen uitrolt. Mocht er alsnog iets mis zijn dan hebben niet gelijk alle toestellen er last van. Soort extra safety.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij komt 4.4.4 nu binnen (nederlandse toestel, taal engels).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OLLYzMz.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iyqjN8N.png

[ Voor 75% gewijzigd door [ti] op 20-10-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Bij mij komt 4.4.4 ook binnen. Unbranded NL toestel.

[ Voor 26% gewijzigd door cops op 20-10-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:23
Sinds een dag of 5 wil mijn toestel niet verder dan ongeveer 70% opladen, ik heb het toestel al een paar keer gereset, ook al eens uitgeschakeld tot 100% opgeladen, maar daarna is het niet verholpen. Zie onderstaande grafiek van GSAM battery monitor, hierin zie je de groene lijn oplopen tot ongeveer 3 uur 's nachts, en daarna vlak blijven totdat hij van de lader afgaat om 08.00.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12922799/Skitch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
cops schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:28:
Bij mij komt 4.4.4 ook binnen. Unbranded NL toestel.
Net weer even gechecked, ook ik krijg 'm nu aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
jopie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:39:
Sinds een dag of 5 wil mijn toestel niet verder dan ongeveer 70% opladen, ik heb het toestel al een paar keer gereset, ook al eens uitgeschakeld tot 100% opgeladen, maar daarna is het niet verholpen. Zie onderstaande grafiek van GSAM battery monitor, hierin zie je de groene lijn oplopen tot ongeveer 3 uur 's nachts, en daarna vlak blijven totdat hij van de lader afgaat om 08.00.

[afbeelding]
Hoe bedoelt je paar keer gereset? Hardreset (fabriek setting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Bij mij komt de update ook binnen (342 MB), vodafone branded. Ik wacht nog even; eerst ff kijken of het toegevoegde waarde heeft.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:35
Iemand een idee of de dot view cover in de brievenbus wordt bezorgt en hoe lang het ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:58
NeWSJuNK schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
Iemand een idee of de dot view cover in de brievenbus wordt bezorgt en hoe lang het ongeveer duurt?
Wordt via DHL verzonden, als pakketpost. Gaat dus niet door de brievenbus. Het kan heel snel gaan, als er voldoende voorraad is. In geval van geen voorraad, dan duurt het langer. Ik had wel van HTC begrepen, nadat ik gemaild had met de vraag wanneer ik de DotView kon verwachten, dat de actie een groot succes is. Dit heeft logischerwijs gevolgen voor de voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
NeWSJuNK schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:43:
DHL handtekening van ontvangst vereist. Duurt twee werkdagen normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:35
Hartelijk dank voor de informatie.!

Hier inmiddels ook de update binnen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:27
Ook een update hier. Toestel is van Tele2, maar unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hier ook update(vodafone unbranded). Maar zitten nu al wat verbeteringen aan de camera app.

- Split foto, dus en front en back camera, maar dan half scherm(niet zoals de selfie modus).
- Camera recording kan nu ook vanuit het hoofd paneel, je hoeft niet eerst filmen optie aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:52

Sorcerer8472

Mens sana?

Automatische kleurbalans en sluitertijd zijn volgens mij verbeterd nu :)
Benieuwd of er nog op andere vlakken verbeteringen te bemerken zullen zijn.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 22:26

Zorian

What the fox?

Ik heb wederom een update bovenop de update van jullie.
Die jullie nu kregen is .6, ik krijg nu .7 binnen. Niets boeiends veranderd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier nog niks binnen, T-Mobile unbranded!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:23
Wat een toeval, na het installeren van de update laadt mijn telefoon ook weer tot 100% op.
Snap niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Versie is bij mij 3.29.161.5, komt dit door de Vodafonebranding?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 09:40
Update is hier ook binnen (unbranded toestel), stuk beter dat je nu gelijk vanuit het camera scherm kan wisselen tussen foto en video

[ Voor 8% gewijzigd door bluecupra op 20-10-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
Update ook binnen :) (Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
cops schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

DHL handtekening van ontvangst vereist. Duurt twee werkdagen normaal gesproken.
Mijn Dot View lag gewoon op de deurmat hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Camera updaten prima, maar laat de oude modus dan erin. Kijk ik erlangs of mis ik die split foto, foto in een foto..

[ Voor 98% gewijzigd door NeoMe op 20-10-2014 23:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
SPOXYWOXY schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:15:
[...]

Mijn Dot View lag gewoon op de deurmat hoor
DHL heeft z'n werk goed gedaan hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
NeoMe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:04:
Camera updaten prima, maar laat de oude modus dan erin. Kijk ik erlangs of mis ik die split foto, foto in een foto..
Split zit er gewoon in.
Camera --> Vierkantje met 4 rondjes klikken --> Split Opname (Foto van camera voor en camera achter tegelijk) of is dat niet welke je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
Over de update naar Android 4.4.4 op branded Tmobile toestellen: ik had getwitterd naar hun webcare. Ze antwoordden dat de update vorige week getest is (wat dat ook moge zijn) en dat ze wachten op bevestiging om de update te mogen vrijgeven.

Waarom houden providers niet op met het 'branden' van toestellen? Alsof het plasje dat zij er nog eens over willen doen er nog toe doet. Er zijn volgens mij ook geen mensen die denken: yes, ik heb een gebrandmerkt Tmobile/Vodafone toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Nadat eerst het Update bestand beschadigd was, is het daarna gelukt. Merk dat Skype nu ongewild geïnstalleerd is. Kan je wel uitschakelen, maar niet verwijderen. Slecht zeg. Bij meer mensen het geval?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Steeffoon schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:42:
Nadat eerst het Update bestand beschadigd was, is het daarna gelukt. Merk dat Skype nu ongewild geïnstalleerd is. Kan je wel uitschakelen, maar niet verwijderen. Slecht zeg. Bij meer mensen het geval?
Ja ik heb ook Skype en ik wil dat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Het klopt dat Skype er ongevraagd bij is gekomen, helaas, maar gelukkig is het wel mogelijk om apps te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Is die actie van de DOT View case misschien al afgelopen? Ik heb al een aantal maal een mail gestuurd, maar krijg geen reactie terug met de registratiecode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elchorro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 10:06
mawi schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:12:
Is die actie van de DOT View case misschien al afgelopen? Ik heb al een aantal maal een mail gestuurd, maar krijg geen reactie terug met de registratiecode...
Ik heb ze via Twitter (@HTC_NL) benaderd, direct message en een gewone tweet en vervolgens begon het balletje te rollen en na flink aandringen heeft de medewerker mij zo'n code gegeven. Via de mail kreeg ik ook niks terug en bellen werkte ook niet.
Gewoon even flink zeuren, is die case wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
rendejo schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:34:
Over de update naar Android 4.4.4 op branded Tmobile toestellen: ik had getwitterd naar hun webcare. Ze antwoordden dat de update vorige week getest is (wat dat ook moge zijn) en dat ze wachten op bevestiging om de update te mogen vrijgeven.
As we speak komt de update binnen op m'n Tmobile toestel! Uiteindelijk toch nog redelijk vlug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
elchorro schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Ik heb ze via Twitter (@HTC_NL) benaderd, direct message en een gewone tweet en vervolgens begon het balletje te rollen en na flink aandringen heeft de medewerker mij zo'n code gegeven. Via de mail kreeg ik ook niks terug en bellen werkte ook niet.
Ga ik proberen, dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:17
Daantje20 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:26:
Het klopt dat Skype er ongevraagd bij is gekomen, helaas, maar gelukkig is het wel mogelijk om apps te verbergen.
Hebben ze denk ik gewoon mee geïnstalleerd vanwege de Eye Experience, zolang het mijn accu niet leeg trekt vind ik het best.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 09:32

Tripl3 D

Brother in Arms

nieuws: Samsung presenteert Galaxy S5-variant met 4g+ en Snapdragon 805 in Nederland

Vind het toch wel een gemiste kans van HTC dat zij niet met een upgrade komen.
Was een mooie tussenoplossing tussen de M8 en de M9 geweest als ze er ook een betere camera in hadden gedaan.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tripl3 D schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:07:
nieuws: Samsung presenteert Galaxy S5-variant met 4g+ en Snapdragon 805 in Nederland

Was een mooie tussenoplossing tussen de M8 en de M9 geweest als ze er ook een betere camera in hadden gedaan.
De M8 is toch snel zat? Denk je nou dat je dat merkt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
elchorro schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Heeft inderdaad geholpen, ze gaan een code opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
mawi schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Heeft inderdaad geholpen, ze gaan een code opsturen!
:O d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
DennusB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:07:
[...]

De M8 is toch snel zat? Denk je nou dat je dat merkt?
De M8,5 ;)
Echt Samsung, wederom een toestel erbij om zo de hele markt te overspoelen terwijl er weinig merkbare wijzigingen zijn.

De nieuwe mogelijkheden met de camera zijn echt geweldig, vooral de vier selfies op 1 foto en de twin camera. Had deze toevoeging niet verwacht maar ben er zeker blij mee, een hele verbetering dus zonder een nieuw toestel uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ipje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:46:
[...]

De M8,5 ;)
Echt Samsung, wederom een toestel erbij om zo de hele markt te overspoelen terwijl er weinig merkbare wijzigingen zijn.

De nieuwe mogelijkheden met de camera zijn echt geweldig, vooral de vier selfies op 1 foto en de twin camera. Had deze toevoeging niet verwacht maar ben er zeker blij mee, een hele verbetering dus zonder een nieuw toestel uit te brengen.
Dat ligt eraan of je iemand bent die het gebruikt of niet. Ikke niet. De photo booth optie waarbij je 4 selfies kunt maken met telkens 2 sec ertussen werkt alleen als je een foto van jezelf wilt maken met 4 verschillende soorten duckfaces. Voor de rest ben je niet snel genoeg. Maar goed, omdat ik het niet gebruik wil niet zeggen dat het slecht is he :)

De SplitImage vind ik dan wel weer een verbetering t.o.v. de dual-shot die ze eerst hadden. Nu krijg je gewoon 2 foto's die evenveel ruimte op het beeld in beslag nemen ipv 1 mini selfie foto die je dan ín de gewone foto kunt rondverplaatsen.

De live makeup...tja, leuke feature, maar wederom gebruik ik em niet ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Die nieuwe camerafuncties vind ik bullshit, maar een snapdragon 805 vind ik ook onzin. Hij is al snel zat, het punt is inmiddels bereikt dat een telefoon in dagelijks gebruik amper sneller kan zijn, en een 805 brengt wat dat betreft in ieder geval geen verbetering dus het is een beetje bullshit IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Tripl3 D schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:07:

Ik heb de one x plus gekocht 2 jaar terug deze is een maand of 6 later uitgebracht als de "populaire" one x. Fijn toestel maar ik had toen beter de normale one x kunnen bestellen. Ten eerste was hij veel duurder terwijl de oude versie toen aantrekkelijker was qua prijs. Ten tweede stopte de ondersteuning vanuit HTC gelijk met de one x. Krijg je dus een half jaar minder updates....
Ten derde ook veel minder custom roms omdat de meeste mensen kiezen voor het nieuwste vlaggenschip en geen update ervan.
Ik zou dus zelf nooit geen update van een galaxy s of one meer kopen, je kunt dan beter de goedkope "oude versie" kopen of wachten op de echte nieuwe.
Of de behuizing zo een mooie update moeten krijgen, of andere features of schermupdate.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 18:15
Er is al een htc one m8 met 13 megapixel camera,helaas niet vooor eu.Gemiste kans van htc,denk dat deze s5 plus aantrekkelijk wordt als s6 uitkomt.

[ Voor 58% gewijzigd door Amaze86 op 21-10-2014 20:36 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Ik twijfel om deze telefoon te gaan kopen omdat hij toch flink wat groter is dan mijn huidige S2, kunnen jullie je one M8 goed bedienen met 1 hand? En is het ook handig om deze telefoon met 1 hand te unlocken? Dit omdat de power button helemaal bovenaan zit, en niet aan de zijkant.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Daarom kun je doormiddel van twee keer tikken het scherm unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
Strider schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:30:
Ik twijfel om deze telefoon te gaan kopen omdat hij toch flink wat groter is dan mijn huidige S2, kunnen jullie je one M8 goed bedienen met 1 hand? En is het ook handig om deze telefoon met 1 hand te unlocken? Dit omdat de power button helemaal bovenaan zit, en niet aan de zijkant.
Ik heb als zakelijk toestel een S2 Plus en privé een M8. Ik vind de S2 persoonlijk een onding met het priegelige lage resolutiescherm en de touchwiz interface vergeleken met het HD scherm en de Sense interface van de M8.

De M8 is voor mij makkelijker met één hand te bedienen dan de S2. Ik heb bij beide toestellen dezelfde pattern lock aan staan en het kost mij moeite om deze op de S2 met een hand in één keer goed in te voeren.

Bij de M8 heb je de power button alleen nodig als je deze wil uitzetten of herstarten. Het scherm en aan uit zetten doe je gewoon met een dubbele tap op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redlightning
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 10:58
De volgende update zit blijkbaar ook al concreet in de pijplijn. Volgens dit artikel ten laatste februari 2015 Android 5.0 op een M8!
http://be.hardware.info/n...ndroid-50-lollipop-gelekt

d:)b

HTC beloofde wel een snelle update, blijkbaar houden ze hiermee toch woord.

[ Voor 14% gewijzigd door redlightning op 22-10-2014 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 21:09

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Sinds kort ook een htc one alleen heb ik een klein probleem.
Ik heb hem bijna gelijk toen die binnen was geroot en een custom rom erop gegooid alleen vergeten een backup te maken.

Nu ben ik wel wat thuis is rooten enzovoort (Sinds de htc desire hd) alleen het leuke is dat me CiD T-mob003 is en ik geen idee momenteel heb hoe ik terug naar stock kan gaan om ota updates te krijgen.

Hij is niet s-off. Heb me wezenloos gezocht ook op xda en google en al heel wat backups geprobeerd maar faalt iedere keer.
Iemand die me toevallig kan helpen.
Hboot 3.16.000
Update is de laatste ota van t-mobile voor die van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
DidierB schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:06:
Ik heb hem bijna gelijk toen die binnen was geroot en een custom rom erop gegooid alleen vergeten een backup te maken.

Nu ben ik wel wat thuis is rooten enzovoort (Sinds de htc desire hd) alleen het leuke is dat me CiD T-mob003 is en ik geen idee momenteel heb hoe ik terug naar stock kan gaan om ota updates te krijgen.

Hij is niet s-off. Heb me wezenloos gezocht ook op xda en google en al heel wat backups geprobeerd maar faalt iedere keer.
Hboot 3.16.000
Kun je hier iets mee: http://www.droidviews.com...bile-htc-one-m8-to-stock/
Uiteraard op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DidierB schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:06:

Hboot 3.16.000
HTC heeft helaas de exploits die S-OFF verkregen gepatched. Nu is het alleen nog maar te realiseren via SunShine. Helaas kost je dat wel 25 dollar, maar dan kan je wel echt álles met je toestel. Ik heb het zelf ook gedaan om bijvoorbeeld de firmware aan te passen/upgraden en een andere DSP te installeren.

Wil je dit niet, dan is je enige optie om terug te gaan een RUU vinden voor je CID. Mocht die er (nog) niet zijn, dan houdt het voor je op.

[ Voor 45% gewijzigd door Zorian op 22-10-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ipje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:46:
[...]

De M8,5 ;)

Ik heb ook een tijdje met die "live make-up" functie zitten spelen net, ik vroeg me al af waar die slider ineens voor diende: zoomen met de frontcamera? Maar nee, toen ik de slider naar rechts sleepte verdween warempel m'n baard van m'n gezicht :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Wat ik nu meemaak, de H van HTC op de achterkant is er gewoon vanaf gevallen daarnet, lag ineens een letter H op mn bureau. Hoe kan dat in godsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik kan niet echt de juiste informatie vinden maar is de M8 nou het toestel waar je ook Windows Phone op kan installeren? en dus een soort van dual boot hebt? Of was dit de M7 ?

Oh nevermind via deze post: Pinobigbird in "[HTC One M8] Ervaringen en Discussie"

Zie ik dat er nog helemaal niets is.

[ Voor 30% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-10-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Jackson6 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:48:
Wat ik nu meemaak, de H van HTC op de achterkant is er gewoon vanaf gevallen daarnet, lag ineens een letter H op mn bureau. Hoe kan dat in godsnaam.
Dat is hier vaker gemeld en ik vind het persoonlijk van nogal slordige kwaliteit van HTC. Het schijnt dat het makkelijk op te lossen is, ik dacht dat je via HTC eea kunt aanvragen. Misschien dat iemand anders hier ervaring heeft met dit euvel en je meer info kan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

kaasaanfiets schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:49:
Ik kan niet echt de juiste informatie vinden maar is de M8 nou het toestel waar je ook Windows Phone op kan installeren? en dus een soort van dual boot hebt? Of was dit de M7 ?
Er is een M8 met Windows Phone. Ik weet echter niet of hij al uit is en of het mogelijk is om dan ook de al bestaande M8's te converteren naar WP of andersom.
dafmay schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Dat is hier vaker gemeld en ik vind het persoonlijk van nogal slordige kwaliteit van HTC. Het schijnt dat het makkelijk op te lossen is, ik dacht dat je via HTC eea kunt aanvragen. Misschien dat iemand anders hier ervaring heeft met dit euvel en je meer info kan geven...
Drupje secondelijm erop en weer erin duwen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 22-10-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Majesty schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:27:
[...]

Ik heb ook een tijdje met die "live make-up" functie zitten spelen net, ik vroeg me al af waar die slider ineens voor diende: zoomen met de frontcamera? Maar nee, toen ik de slider naar rechts sleepte verdween warempel m'n baard van m'n gezicht :o .
Welke slider was dat? Zeker de huidverzachter (of hoe ze de softfocus ook precies noemen?
Zat me meer te verbazen over de gezichtversmaller (die werkte nog wel redelijk) de ogen vergroter en vervanger waren een stuk enger om te zien.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Iemand hier al met de gesproken woorden 'cheese' of 'action' een selfie kunnen maken? Ik dus niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Yonix schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:29:
Iemand hier al met de gesproken woorden 'cheese' of 'action' een selfie kunnen maken? Ik dus niet. :P
Je kan ook foto zeggen ;) , met cheese lukt het btw bij mij ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Karish schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Je kan ook foto zeggen ;) , met cheese lukt het btw bij mij ook niet :(
Foto lukt ook niet. :P Het ziet er, in ieder geval, gek uit; een volwassen kerel die tegen zijn telefoon loopt te schreeuwen 'foto', 'cheese' en 'action'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Zorian schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

Drupje secondelijm erop en weer erin duwen. ;)
:) indeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Yonix schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Foto lukt ook niet. :P Het ziet er, in ieder geval, gek uit; een volwassen kerel die tegen zijn telefoon loopt te schreeuwen 'foto', 'cheese' en 'action'. ;)
Heb je spraak selfie aanstaan ? Dit Kan je vinden in camera opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dus het is blijkbaar normaal dat binnen een tijdsbestek van een uur de H en de C eraf vallen en dan moet je het maar gaan lijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Jackson6 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Dus het is blijkbaar normaal dat binnen een tijdsbestek van een uur de H en de C eraf vallen en dan moet je het maar gaan lijmen?
Nope...deed alleen even mee met de ongein ;)

Zoals je kunt lezen (dan moet je dat natuurlijk wel ook even doen hè) heb ik eerder aangegeven dat ik het behoorlijk slordig vind van HTC. Lijmen blijft een erg beperkte 'oplossing'...dat zal nooit helemaal zonder lijmsporen lukken.

Ps en waarom reageer je op mijn bericht, terwijl ik niet degene ben die de grap in 1e instantie maakt 8)7

Enfin...je weet genoeg ga ik ff van uit en je weet wat je te doen staat...ik wens je zeer veel succes :z

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 22-10-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
indofk schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:49:
Daarom kun je doormiddel van twee keer tikken het scherm unlocken
En als je het scherm weer wilt locken?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Karish schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:37:
[...]

Heb je spraak selfie aanstaan ? Dit Kan je vinden in camera opties :)
*KUCH* Nu wel. *KUCH* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:28:
[...]

Welke slider was dat? Zeker de huidverzachter (of hoe ze de softfocus ook precies noemen?
Zat me meer te verbazen over de gezichtversmaller (die werkte nog wel redelijk) de ogen vergroter en vervanger waren een stuk enger om te zien.
Geen idee, ik had enkel het vinkje bij "Live Make-Up" aan gezet, toen verscheen de slider.
De gezichtsversmaller en ogenvergroter heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Strider schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

En als je het scherm weer wilt locken?
Door weer 2x tikken :)
Check dit filmpje:
YouTube: Using Gestures and Motion Launch on the HTC One M8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Majesty schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Geen idee, ik had enkel het vinkje bij "Live Make-Up" aan gezet, toen verscheen de slider.
De gezichtsversmaller en ogenvergroter heb ik nog niet gevonden.
In galerij onder Effect en dan bijwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Weet iemand wat de app Power to give is? Had m nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 21-09 02:08
Dan doneer je rekenkracht aan een door jou gekozen doel op momenten dat je je telefoon niet gebruikt geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
mac1987 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:16:
Dan doneer je rekenkracht aan een door jou gekozen doel op momenten dat je je telefoon niet gebruikt geloof ik.
En nu snap ik er nog niets van. ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Veel makkelijker dan dat kan je het niet uitleggen eigenlijk. Het is een app die ervoor zorgt dat als je telefoon niks staat te doen, de rekenkracht van je telefoon gebruikt wordt voor onderzoeken naar bijvoorbeeld ziektes. Op de site van HTC Power to Give staat het nog wat meer uitgelegd: http://www.htc.com/us/go/power-to-give/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Hahn schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:24:
Veel makkelijker dan dat kan je het niet uitleggen eigenlijk. Het is een app die ervoor zorgt dat als je telefoon niks staat te doen, de rekenkracht van je telefoon gebruikt wordt voor onderzoeken naar bijvoorbeeld ziektes. Op de site van HTC Power to Give staat het nog wat meer uitgelegd: http://www.htc.com/us/go/power-to-give/
Ik heb een HTC One. Dat ding staat nooit niets te doen O-)

Ik ga de site wel bekijken. Ik heb geen flauw idee wat rekenkracht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Jackson6 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Nee zoals een paar reacties eerder al is aangeven contact opnemen met HTC en sturen ze je nieuwe letters toe. In 1 van de M8 topic is een andere tweaker die dit had en een nieuwe set heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
MikeOO schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:59:
[...]

Nee zoals een paar reacties eerder al is aangeven contact opnemen met HTC en sturen ze je nieuwe letters toe. In 1 van de M8 topic is een andere tweaker die dit had en een nieuwe set heeft gekregen.
Heb ik ook gedaan. Je krijgt dan een soort sticker met nieuwe letters erop thuisgestuurd. Geen gebruiksaanwijzing of begeleidende brief of zo. Voorzichtig op de goede plek leggen en de letters goed aandrukken (met een tandenstoker bijvoorbeeld). Ik heb geen lijm gebruikt en ze zitten er nu al maanden goed op. Ze liggen wel dieper omdat ik de dikke zachte lijmlaag die overbleef na het eruit vallen van de letters heb weggepulkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ben behoorlijk aan het twijfelen of ik voor de m8 moet gaan of toch voor een z3 compact. De laatste heeft in principe alles wat ik wil alleen een glazen voor/achterkant spreekt me niet zo aan. Ik laat mijn telefoon altijd wel een paar keer per jaar vallen.

Mijn huidige telefoon is een s2+. Deze begint wel wat kuren te krijgen en blijft af en toe haperen (daar stoor ik me behoorlijk aan).
Is het nog verstandig om een m8 aan te schaffen of kan ik beter nog een half jaar door de bittere pil heen bijten en wachten op de m9?
Uiteraard zal de m8 dan ook behoorlijk in prijs dalen lijkt me. Nu zou ik nog op €40,- per maand uit komen en dat vind ik toch wel behoorlijk aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
scorpio81 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:29:
Ben behoorlijk aan het twijfelen of ik voor de m8 moet gaan of toch voor een z3 compact. De laatste heeft in principe alles wat ik wil alleen een glazen voor/achterkant spreekt me niet zo aan. Ik laat mijn telefoon altijd wel een paar keer per jaar vallen.

Mijn huidige telefoon is een s2+. Deze begint wel wat kuren te krijgen en blijft af en toe haperen (daar stoor ik me behoorlijk aan).
Is het nog verstandig om een m8 aan te schaffen of kan ik beter nog een half jaar door de bittere pil heen bijten en wachten op de m9?
Uiteraard zal de m8 dan ook behoorlijk in prijs dalen lijkt me. Nu zou ik nog op €40,- per maand uit komen en dat vind ik toch wel behoorlijk aan de prijs.
2 zeer verschillende toestellen, al zijn ze qua snelheid vrijwel gelijk (antutu rond 44.000).

Ik heb een M8 en een collega sinds gisteren de Z3 compact.

Ontwerp is persoonlijk, zal ik niet over reppen. Maar ik vind de Z3 wel mooi compact! De M8 kan groot uitvallen, en zeker zwaar aanvoelen. De Z3 zullen de meeste mensen denk ik als prettiger ervaren.

De scherm grootte van de M8 heeft dan denk ik weer de voorkeur, in ieder geval scheelt het behoorlijk met de Z3 compact. Maar ook dit blijft een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Aluminium behuizing vs glazen behuizing? Allebei erg persoonlijk (ik val in herhaling :) ), maar ik vind de Z3 in het echt een stuk mooier en strakker dan ik had verwacht (adhv internet afbeeldingen)

Dus...beiden met specifieke voordelen, maar tegelijkertijd beiden volwaardige toestellen in mijn ogen. En qua specs zit je voorlopig zeker goed.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 24-10-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Idd, met hierboven :)
Wil je een betere camera en een kleiner formaat: Z3 compact
Wil je een groter scherm, betere accuduur, een alu behuizing en een iets cleanere skin: M8.

Overigens geloof ik wel dat die Z3 C prettig is, maar formaat is niet alles. Ik vind de handligging van de M8 ook echt geweldig. Zwaarheid boeit me dus echt niet, het gaat zich erom dat ie lekker in de hand ligt en de M8 doet dat naar mijn mening een stuk beter dan (kleine) sony toestellen die ondanks hun handzamere formaat nog steeds hoekig aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 10:55
Deathchant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:11:
Overigens geloof ik wel dat die Z3 C prettig is, maar formaat is niet alles. Ik vind de handligging van de M8 ook echt geweldig. Zwaarheid boeit me dus echt niet, het gaat zich erom dat ie lekker in de hand ligt en de M8 doet dat naar mijn mening een stuk beter dan (kleine) sony toestellen die ondanks hun handzamere formaat nog steeds hoekig aanvoelen.
Dit ik had tijdje terug een toestel in me hand wat heel licht was.
Maar daardoor had ik juist het idee dat die niet lekker in je hand ligt.

Dus de zwaarheid van het toestel maakt niet zoveel uit denk ik, maar de verdeling van het gewicht en het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 01:50
Deathchant schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:11:
Idd, met hierboven :)
Wil je een betere camera en een kleiner formaat: Z3 compact
Wil je een groter scherm, betere accuduur, een alu behuizing en een iets cleanere skin: M8.

Ja doei. De Z3 Compact heeft de beste accuduur van alle flagships en bijna de beste accuduur van alle smartphones momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Camera was ik inderdaad nog even vergeten, de 20MP van de Sony presteert heel erg goed. De 4MP ultrapixel cam van de One is daarentegen beperkt. Niet slecht, maar kwalitatief gezien zeker het mindere broertje van de Sony cam (en al helemaal tov de Nokia 930).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

cordonbleu schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

Ja doei. De Z3 Compact heeft de beste accuduur van alle flagships en bijna de beste accuduur van alle smartphones momenteel.
Ja je hebt gelijk, ik zie t. De Z3 compact gaat een uur langer mee. My bad ;)
Ik had er van moeten maken "beter scherm" ipv "betere accu" (ten gunste van de M8 dan)

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 24-10-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Is dit een HTC M8 topic of wordt het een algemeen topic.
Voor dit soort vragen kun je beter een eigen topic maken.

[ Voor 34% gewijzigd door MikeOO op 25-10-2014 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb sinds de laatste update 4.4.4 last van als ik de telefoon een tijdje niet gebruik de wifi het niet meer doet.
Dan zet ik de wifi aan maar die gaat niet aan.
Als ik de telefoon herstart dan doet de wifi het ook weer.
Mijn vraag is hebben meer mensen hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 10:19
Voegt niets aan de discussie toe...

[ Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 26-10-2014 19:04 ]

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Gisteren de one m8 nog eens in de MM uitgeprobeerd en het viel mij op dat ik hem wel kon unlocken met dubbel tab, maar niet kon locken? En hij blijft toch wel lang aanvoelen, is dat niet irritant in je broekzak?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
De dingen die je vraagt en aan twijfeld zijn erg persoonlijk en persoons gebonden , kleine handen grote handen ben je klein , groot of wat dikker , het zijn allemaal details wat er voor zorgt hoe een smartphone aanvoelt of zit .
Als ik jou twijfels zo hoor kun je beter voor een iPhone 4s gaan , weet je zeker dat je hem altijd weer kunt locken met 1 hand en dat ie in de broekzak zal passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Zie ik het goed? Loopt de HTC tv gids nu eindelijk gelijk door de wintertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 18:21
Strider schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:51:
Gisteren de one m8 nog eens in de MM uitgeprobeerd en het viel mij op dat ik hem wel kon unlocken met dubbel tab, maar niet kon locken? En hij blijft toch wel lang aanvoelen, is dat niet irritant in je broekzak?
Geen problemen hier met het formaat.

Dubbel tap maakt het scherm wakker en vice versa (mits je nog op je lockscreen zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Strider schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:51:
Ik had dat gevoel ook in het begin, maar ben inmiddels helemaal gewend en kan voor 95% de telefoon met 1 hand bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
dafmay schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:23:
[...]

Ik had dat gevoel ook in het begin, maar ben inmiddels helemaal gewend en kan voor 95% de telefoon met 1 hand bedienen.
Ik heb hem vandaag nog eens uitgetest, en ik denk dat met 1 hand bedienen wel goed gaat lukken. Twijfel nu alleen nog of hij niet te groot is voor mijn broekzakken.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Strider schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:14:
[...]

Ik heb hem vandaag nog eens uitgetest, en ik denk dat met 1 hand bedienen wel goed gaat lukken. Twijfel nu alleen nog of hij niet te groot is voor mijn broekzakken.
Ook dat valt erg mee :) Ik draag overigens geen jeans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
dafmay schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:26:
[...]

Ook dat valt erg mee :) Ik draag overigens geen jeans.
En wat voor broeken draag je dan? :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Strider schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:29:
[...]

En wat voor broeken draag je dan? :)
:) Chinos...of hoe dat tegenwoordig weer mag heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Laatst online: 23-08 11:26
Amps schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Geen problemen hier met het formaat.

Dubbel tap maakt het scherm wakker en vice versa (mits je nog op je lockscreen zit).
Werkt dit goed? Ik heb alle mogelijke "zelf ontwaak functies" uitgezet.. is mij te vaak gebeurd dat mijn tel een eigen gang gaat in mijn broekzak.

Zijn er daarnaast nog mensen hier die merken dat de beide camera's (front en back) fish-eye achtige foto's maken aan de bovenkant van het scherm? Hij lijkt een deel uit te rekken boven aan de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-01 22:14
Voor het 'locken' van het scherm vanuit het hoofdvenster (dus niet meer binnen de lockscreen) gebruik ik een app (screen off).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 18:21
Basxt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:51:
[...]

Werkt dit goed? Ik heb alle mogelijke "zelf ontwaak functies" uitgezet.. is mij te vaak gebeurd dat mijn tel een eigen gang gaat in mijn broekzak.
Werkt prima. Als je je telefoon 'over de kop' in je broekzak steekt (met sleep/wake knop beneden), worden die ontwaakfuncties automatisch disabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Toch maar een HTC one m8 aangeschaft, alleen ik moet toch nog wel even wennen aan het formaat :+

Ik ben aan het rondkijken voor een Micro sd kaart, en twijfel om de Scandisk micro sd extreme 64GB sdxc te kopen, maar het is mij niet helemaal duidelijk in hoeverre de one M8 gebruik kan maken van de snelheid capaciteiten van de extreme versie. Merk je bijvoorbeeld een verschil tegenover de Scandisk ultra?

[ Voor 10% gewijzigd door Strider op 28-10-2014 19:27 ]

BlaBlaBla

Pagina: 1 ... 34 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie