Specs van de Desire Eye zijn overigens niet helemaal gelijk aan de M8.Arwintju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
zo dom is dat niet, hier komt de Desire eye uit. Ook een prima telefoon, gelijkwaardig aan de M8 maar met een betere camera. Denk ook dat de M8 eye sterk gelijkwaardig is met beide telefoons. Komt er misschien wel op neer dat de Desire eye de M8 eye is, maar dan met een andere naam.
Geen Wifi ac en een accu met minder capaciteit zijn er sowieso al 2 die me opgevallen waren.
Dat geldt misschien voor jou, maar een vriend van mij is voor de Galaxy S5 gegaan, voornamelijk omdat deze een betere camera had. Had de M8 de camera van de S5 gehad, dan was het voor hem een no brainer geweest om voor de M8 te gaan.Arwintju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Ik vind trouwens wel dat je niet slim bezig bent als je een telefoon niet koopt vanwege een ultrapixel camera die je niet bevalt. Het toestel heeft zoveel meer te bieden dan dat. Maarja dat is mijn mening
Dan vraag je je af waarom? Simpel: Hij gebruikt zijn telefoon als 99% vervanger van zowel compactcamera als DSLR camera en daar kun je over discussiëren, maar er zijn hordes mensen die er hetzelfde over denken. Zo veel mogelijk in 1 apparaat.
Dit dus.Help!!!! schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:24:
Als de gemiddelde gebruiker er geen mooie foto's mee kan maken / ze niet mooi vind en met die van de concurrentie wel en dus je telefoon niet koopt is het dus een slechte camera.
[ Voor 10% gewijzigd door Tripl3 D op 10-10-2014 14:35 ]
It is better to be roughly right, than precisely wrong.