Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 09:32

Tripl3 D

Brother in Arms

Arwintju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
zo dom is dat niet, hier komt de Desire eye uit. Ook een prima telefoon, gelijkwaardig aan de M8 maar met een betere camera. Denk ook dat de M8 eye sterk gelijkwaardig is met beide telefoons. Komt er misschien wel op neer dat de Desire eye de M8 eye is, maar dan met een andere naam.
Specs van de Desire Eye zijn overigens niet helemaal gelijk aan de M8.
Geen Wifi ac en een accu met minder capaciteit zijn er sowieso al 2 die me opgevallen waren.
Arwintju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Ik vind trouwens wel dat je niet slim bezig bent als je een telefoon niet koopt vanwege een ultrapixel camera die je niet bevalt. Het toestel heeft zoveel meer te bieden dan dat. Maarja dat is mijn mening ;)
Dat geldt misschien voor jou, maar een vriend van mij is voor de Galaxy S5 gegaan, voornamelijk omdat deze een betere camera had. Had de M8 de camera van de S5 gehad, dan was het voor hem een no brainer geweest om voor de M8 te gaan.

Dan vraag je je af waarom? Simpel: Hij gebruikt zijn telefoon als 99% vervanger van zowel compactcamera als DSLR camera en daar kun je over discussiëren, maar er zijn hordes mensen die er hetzelfde over denken. Zo veel mogelijk in 1 apparaat.
Help!!!! schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:24:
Als de gemiddelde gebruiker er geen mooie foto's mee kan maken / ze niet mooi vind en met die van de concurrentie wel en dus je telefoon niet koopt is het dus een slechte camera.
Dit dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Tripl3 D op 10-10-2014 14:35 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Tripl3 D schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Dat geldt misschien voor jou, maar een vriend van mij is voor de Galaxy S5 gegaan, voornamelijk omdat deze een betere camera had. Had de M8 de camera van de S5 gehad, dan was het voor hem een no brainer geweest om voor de M8 te gaan.

Dan vraag je je af waarom? Simpel: Hij gebruikt zijn telefoon als 99% vervanger van zowel compactcamera als DSLR camera en daar kun je over discussiëren, maar er zijn hordes mensen die er hetzelfde over denken. Zo veel mogelijk in 1 apparaat.

[...]
...en tegelijkertijd zijn er 'hordes mensen' die het tegenovergestelde doen, dus joh waar hebben we het over. Ieder zijn meug. De camera van de One is prima, en er zijn telefoons met betere camera's. Iedereen maakt zelf de keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ik heb mn m8 unlockt via htc en perm geroot , maar heb wel de orginele rom er nog opstaan (heb alleen sense 6 toolbox en dotview mod geïnstalleerd) , krijg ik nog wel automatisch de update of moet root eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 09:32

Tripl3 D

Brother in Arms

dafmay schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

...en tegelijkertijd zijn er 'hordes mensen' die het tegenovergestelde doen, dus joh waar hebben we het over. Ieder zijn meug. De camera van de One is prima, en er zijn telefoons met betere camera's. Iedereen maakt zelf de keuze...
Precies en als HTC dan slim is dan zorg je dat je voor de belangrijkste keuzes iets aanbiedt.

En dat doen ze in mijn ogen nu dus niet....

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik heb de M8 en het enige wat ik er minder aan vind is de camera (en,ok, dat ie tikkie lang is). Het is op zich werkbaar. Ik maak ook niet veel foto's maar ik merk wel dat ik er nu nog minder maak.

Voor mijn gevoel had er zonder extra kosten / andere nadelige zaken voor HTC ook een camera a la samsung etc in kunnen zitten.Dus vind ik het een slechte keus van HTC.

Ik denk ook niet dat HTC in het volgende topmodel een camera gaat stoppen die in de perceptie vd gebruiker niet minimaal gelijkwaardig is aan Samsung c.s.

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 10-10-2014 22:52 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Iemand de Dot Cover op of na 7/10 besteld en hem al gekregen heeft.
Heb een zwarte besteld maar daarna is het stil.

Lijkt erop dat ze nu echt op zijn en het dus even wachten wordt.
Jammer dat je ook via die site je order niet kunt terugvinden of een status kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Misschien is het handiger om accessoires te bespreken in het daarvoor bestemde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49
MikeOO schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:49:

Jammer dat je ook via die site je order niet kunt terugvinden of een status kan zien.
Ik heb de cover op dinsdag 07/10 besteld en heb hem daarnet in ontvangst mogen nemen. :*)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JEhhb1g2bOpng6gVcsy5rYev/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Heb sinds vandaag de m8. Kom van de m7. Die vond ik al erg goed dus vandaar de m8. Nu heb ik de dotcover erbij. Nu heb ik het dubbeltikken gemerkt. Is een super toevoeging. Zijn er nog andere dingen die echt anders zijn waar ik niets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 09:40
Hier ook 7 oktober (in de ochtend) besteld en nog niets gehoord / gezien en/of geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kangodo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-04-2022
indofk schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:31:
Misschien is het handiger om accessoires te bespreken in het daarvoor bestemde topic
Het is niet echt het bespreken van de accessoires en meer een speciale actie voor mensen die een HTC M8 hebben besteld.
Het gaat bijvoorbeeld niet over de kwaliteit of de functies van deze cover, dus ik vind het wel gepast om dat in dit thread te bespreken.
bluecupra schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:02:
Hier ook 7 oktober (in de ochtend) besteld en nog niets gehoord / gezien en/of geleverd..
Ook op 07-10 besteld en hij is vanochtend aangekomen, dus ik zou de brievenbus in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Kangodo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:34:
[...]
Het is niet echt het bespreken van de accessoires en meer een speciale actie voor mensen die een HTC M8 hebben besteld.
Het gaat bijvoorbeeld niet over de kwaliteit of de functies van deze cover, dus ik vind het wel gepast om dat in dit thread te bespreken.

[...]
Ook op 07-10 besteld en hij is vanochtend aangekomen, dus ik zou de brievenbus in de gaten houden.
Ook ik heb hem vandaag binnen afgelopen dinsdag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Komt deze dan per normale briefpost (PostNL of Sand)? Hoop het niet want zal niet het eerste item zijn welke "niet bezorgd" wordt. Op de website van HTCOnline.nl staat vermeld DHL als vervoerder?

[ Voor 56% gewijzigd door bluecupra op 11-10-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
bluecupra schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:00:
Komt deze dan per normale briefpost (PostNL of Sand)? Hoop het niet want zal niet het eerste item zijn welke "niet bezorgd" wordt. Op de website van HTCOnline.nl staat vermeld DHL als vervoerder?
Ik heb hem binnen. Hij kan makkelijk door de brievenbus maar ik was niet thuis en hij is door DHL bij de buren bezorgd. Ze moesten er wel voor tekenen...
Best mooi hoesje, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 16:53
rendejo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:33:
Ik heb de M8 inderdaad omgezet gehad naar een GPE. Om eerlijk te zijn vond ik het niet veel voordelen hebben, behalve dan de snelle updates. Ik vond en vind de Sense schil van HTC eerlijk gezegd wel fijn. Dingen die ik minder vond:
- Geen gallerij. Daar moest ik dan een app voor installeren (QuickPic).
- Hangouts als standaard sms-app.
- Niet mogelijk apps op het ontgrendelscherm te zetten. Of ik heb het niet kunnen vinden hoe dit te doen...
- Snel wifi e.d. aan- of uitzetten gaat niet middels die quick settings (met twee vingers naar beneden slepen). Een druk op de knop daarin brengt je alleen naar de betreffende instelling, waar je dan wifi o.i.d. aan of uit kunt zetten. Optie is wel om een widget gebruiken.
- De HTC-camera app had mijns inziens meer opties dan de Google camera app. Bovendien vond en vind ik het heel lastig om vanuit de Google camara app naar de laatst gemaakte foto te gaan. Dan moet je van rechts naar links slepen, maar dat luistert nauw. Dit is in de HTC camera app beter geregeld.

Toen ging m'n M8 kapot, waardoor ik onder garantie een nieuwe kreeg. Ik ga nu niet weer naar de GPE.
welke guide hebben jullie gebruikt om de HTC one m8 naar een GPe om te zetten? Ik ben deze aan het volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2708589
maar ik lees iets over de radio die niet helemaal goed zou zijn voor onze regio. Raden jullie aan een andere te flashen nadien of werkt de radio van deze RUU probleemloos in nederland en belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:55
Zijn jullie ook zo klaar met HTC Sync?
Op mijn Windows XP machine kreeg ik het niet goed aan de gang, en nu op de nieuwe met Windows 8 draait het ook niet goed. Er blijft maar geen Phone Connected, en de explorer vensters die de telefoon wel zien blijven uit zichzelf openen en sluiten. Tot overmaat van ramp verprutst de usb driver ook nog het gebruik van mijn Summa snijplotter, die doet het pas weer na het verwijderen van de HTC drivers en een reboot.

Kortom, het werkt niet! En ik snap niet dat een verbinding over USB in 2014 zo moeilijk kan zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00

H.Boss

Hugo Boss

Ben sinds kort ook in het bezit van een HTC one M8. Mooi en erg snelle telefoon.

Alleen is het zo dat het scherm reageert op mijn vinger terwijl ik niet eens het scherm aanraak.

Ervaart iemand dit ook? Is dat een optie? Of is er iets mis met mijn scherm.

Ik merk bijvoorbeeld bij de navigatie knoppen dat als ik me vinger er boven hou dat die dan ingedrukt wordt.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

Klopt H.Boss... als er een klein beetje water op het scherm zit gaat hij ook helemaal over de zeik. Had m'n S3 niet :P

Gevoeligheid is waarschijnlijk vanwege die cover. Heb het idee dat Swypen ook minder accuraat is dan vroeger nu.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Heb de m8 met de dotview cover. Echter vind ik die dotview nog erg drama. Allemaal leuk dat het scherm ervoor komt enzo,maar krijg geen Facebook meldingen , geen whatsapp. Hij sluit niet goed. Kan hem niet goed in een hand houden met typen. De standaard meegeleverd hoes zit veel beter. Die heeft alleen als nadeel dat het scherm niet bedekt is, maar heb daar nog nooit last van gehad. Meer mensen die dit vinden van de dotview cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:48
Iemand al de 4.4.4 update binnen gekregen? Op internet wordt overal gemeld dat hij te downloaden is, maar ik krijg nog niks binnen....
Is trouwens een m8 Vodafone branded... Maakte bij de vorige updates niet uit, kreeg ze toen wel gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00

H.Boss

Hugo Boss

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:50:
Klopt H.Boss... als er een klein beetje water op het scherm zit gaat hij ook helemaal over de zeik. Had m'n S3 niet :P

Gevoeligheid is waarschijnlijk vanwege die cover. Heb het idee dat Swypen ook minder accuraat is dan vroeger nu.
Ik heb geen cover. Gebruik de out of the box case.
Maar goed gelukkig is dat het enige minpunt van heel het toestel.
Verder een toptoestel. Ik kom van een Nexus 5, lijkt net of ik een stap van 10 jaar vooruit maak qua snelheid.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 02:08
@jopie Bij mij ziet Windows 8.1 twee externe schijven (intern opslaggeheugen en SD kaart) bij het aansluiten van de M8 op de laptop. Ik had in het begin nog geen HTC Sync geïnstalleerd. Eigenlijk totaal geen connectieproblemen hier. Misschien alle drivers inclusief HTC Sync verwijderen en opnieuw verbinden, dus eerst Windows drivers laten installeren en daarna pas HTC Sync?

[ Voor 25% gewijzigd door mac1987 op 12-10-2014 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik ben sinds kort overgestapt vanaf een windows machine op een macbook pro en probeer mijn M8 te koppelen via usb zodat ik bestanden kan overzetten. Op windows was het een kwestie van HTC Sync manager installeren en daarna weer verwijderen, de drivers bleven dan staan. Maar op de Mac krijg ik dit niet voor elkaar. Iemand toevallig een tip voor mij?

Edit : voor alle duidelijkheid, ik wil dus niet HTC sync manager gebruiken.

Edit 2 : :) Opgelost door Android File Transfer te gebruiken...werkt perfect.

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 12-10-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 15:39
7 oktober de dot view besteld, nog niets binnen helaas :(. Ze zijn wel weer op voorraad, dus hopelijk vandaag of morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-01-2023
stefan-smit20 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:46:
Iemand al de 4.4.4 update binnen gekregen? Op internet wordt overal gemeld dat hij te downloaden is, maar ik krijg nog niks binnen....
Is trouwens een m8 Vodafone branded... Maakte bij de vorige updates niet uit, kreeg ze toen wel gelijk...
ja ik met een klein omweggetje door het cid nummer te veranderen naar een ander land.

http://androidworld.nl/fo...-door-aanpassing-cid.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Meer mensen last van HTC Back-up? Het wil bij mij niet meer back-uppen.
Als ik de back-up methode wil veranderen naar Google account in plaats van Dropbox, kom ik niet meer weg uit het menu van de Google account en moet ik force quit toepassen op dat menu om weer naar de instellingen van HTC Back-up terug te kunnen. Drama.
Voorheen nooit problemen mee gehad.

Overigens werkt het back-uppen naar Dropbox ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-09 16:15
Majesty schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:09:
Als ik de back-up methode wil veranderen naar Google account in plaats van Dropbox, kom ik niet meer weg uit het menu van de Google account en moet ik force quit toepassen op dat menu om weer naar de instellingen van HTC Back-up terug te kunnen. Drama.

Zie wel dat regelmatig de backup mislukt, maar dit is zowel met Google account en Dropbox. Ik kom wel gewoon uit het menu, maar maak mij er verder niet druk om. Het lukt minstens 1 keer per week, lig er niet wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Laatst online: 21-09 02:08
Hier ook al tijden trage en mislukte HTC back-ups. Vreet accu door herhaalde mislukte pogingen en nu dus tijdelijk uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Majesty schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:09:

HTC Back-up heeft voor mij nooit goed gewerkt, dus deze schakel ik altijd uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Kangodo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

[...]
Mag ik vragen wanneer je hem gekocht hebt? ik krijg dat mijn aanvraag is afgekeurd omdat ik niet binnen de datum zou vallen van 1-09 tot 31-09 hem heb gekocht. Beetje vreemd terwijl in de winkel mij wel werd verteld dat ik een gratis dotview case kon aanvragen.. Jammer... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:21
ralph0603 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:53:
[...]

Mag ik vragen wanneer je hem gekocht hebt? ik krijg dat mijn aanvraag is afgekeurd omdat ik niet binnen de datum zou vallen van 1-09 tot 31-09 hem heb gekocht. Beetje vreemd terwijl in de winkel mij wel werd verteld dat ik een gratis dotview case kon aanvragen.. Jammer... :-(
Dat is een andere actie. Deze actie gaat over de HTC Friends & Family actie. Lees maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:39:
[...]

HTC Back-up heeft voor mij nooit goed gewerkt, dus deze schakel ik altijd uit. :)
Bij mij dus wel, HTC Back-up is echt sterk verbeterd sinds de eerste HTC One. Daar werkte het ook perfect op.

Ik heb het ook maar uitgeschakeld nu, nu maar hopen dat de update snel uitrolt hier en erna een back-up + factory reset :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:58
glenner schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:43:
[...]

welke guide hebben jullie gebruikt om de HTC one m8 naar een GPe om te zetten? Ik ben deze aan het volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2708589
maar ik lees iets over de radio die niet helemaal goed zou zijn voor onze regio. Raden jullie aan een andere te flashen nadien of werkt de radio van deze RUU probleemloos in nederland en belgie?
Ik heb (volgens mij, weet het niet meer zeker) deze handleiding gebruikt: http://sakitechonline.com...ay-edition-w-ota-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
MikeOO schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 07:49:

Inderdaad ook de 7e besteld. Wel een bevestiging er van gehad, maar nog niets in de brievenbus mogen vinden. Toevallig vanochtend gemaild naar de status van m'n bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
rendejo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Inderdaad ook de 7e besteld. Wel een bevestiging er van gehad, maar nog niets in de brievenbus mogen vinden. Toevallig vanochtend gemaild naar de status van m'n bestelling.
Zelfde verhaal hier... ook nog niets binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Heeft iemand de update al binnen over OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
neelle schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:04:
Heeft iemand de update al binnen over OTA
Nee ik heb het nog niet ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Vorige OTA waren wij ook pas laat aan de beurt, dat zal nu niet veel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Weet iemand of je hem ook ota binnen krijgt als je de m8 unlockt heb via htcdef en geroot hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Hoe is de shutter speed bij jullie ?
bij mij duurt het paar seconden voordat de camera een foto maakt (trage focus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Sla jij de foto's op het intern geheugen op of op een sd kaartje in je m8 , als je nl een traag af kaartje gebruikt dat wordt het ook trager, je zou ook kunnen kijken of je lens niet vuil/ vettig is , dat wil ook nog wel eens een trage autofocus opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Hier ook de 7e besteld en nog niets binnen, ook heb ik drie dagen geleden een e-mail gestuurd met het verzoek om een status update. Ook nog niets op gehoord, niet echt van deze tijd en/of klantvriendelijk laten we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
indofk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:53:
Weet iemand of je hem ook ota binnen krijgt als je de m8 unlockt heb via htcdef en geroot hebt
Ja ik heb hem inmiddels binnen door hed cid nummer aan te passen naar een ander land.
ik ben niet verantwoordelijk voor als je dit probeert en het gaat mis en je telefoon niet meer opstart, bricked, data kwijt of wat voor een probleem dan ook.

http://androidworld.nl/fo...-door-aanpassing-cid.html

[ Voor 10% gewijzigd door gizmobinky op 15-10-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:28

Sorcerer8472

Mens sana?

indofk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:53:
Da's bij mij alleen als ik op de fiets in het donker een foto maak, dus bij weinig licht en beweging :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
HTC Dot View nieuw update:
*music control
*veel meer App notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
cops schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:59:
*music control
Nice, thanks voor de heads up, meteen geïnstalleerd, zelfs Whatsapp zit erbij.
Nu heeft dat voor de rest weinig functie omdat je het bericht toch niet kan lezen, maar toch leuk. Muziek is wel echt handig, die miste ik wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Majesty op 15-10-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
indofk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 06:08:
Sla jij de foto's op het intern geheugen op of op een sd kaartje in je m8 , als je nl een traag af kaartje gebruikt dat wordt het ook trager, je zou ook kunnen kijken of je lens niet vuil/ vettig is , dat wil ook nog wel eens een trage autofocus opleveren.
Uhmm ik sla het intern op :).
Ik zal mijn lens ff schoonmaken wie weet dat het helpt :)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik wil graag mijn One M8 terug naar stock brengen voor een OTA update, nu is het zo dat ik geen backup heb van de stock rom.

Heeft iemand voor mij een stock nandroid backup van de One M8 voor CID T-MOB003 en firmware 2.22.401.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bij mij is op dit moment de weerservice niet beschikbaar; zowel op 3G als op Wi-Fi niet. Heeft iemand anders hier ook last van?

Edit:
Nevermind. Misschien een kleine bug o.i.d., maar toen ik de stad handmatig toevoegde deed vervolgens ook 'de huidige locatie' het weer. Daar stond eerder een uitroepteken bij.

[ Voor 48% gewijzigd door Yonix op 15-10-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jackson6 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:46:
Ik wil graag mijn One M8 terug naar stock brengen voor een OTA update, nu is het zo dat ik geen backup heb van de stock rom.

Heeft iemand voor mij een stock nandroid backup van de One M8 voor CID T-MOB003 en firmware 2.22.401.5?
Misschien heb je hier wat aan als hij erbij staat.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2701376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Nee helaas, daar staat hij niet bij. Heb ook een thread geopend daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jackson6 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Nee helaas, daar staat hij niet bij. Heb ook een thread geopend daar.
Ik had hetzelfde probleem met Vodafone heb toen mijn cid aangepast naar nl en een back-up van xda terug gezet, je toestel moet wel s-off zijn om het cid aan te passen.

[ Voor 8% gewijzigd door gizmobinky op 15-10-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
gizmobinky schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Ik had hetzelfde probleem met Vodafone heb toen mijn cid aangepast naar nl en een back-up van xda terug gezet, je toestel moet wel s-off zijn om het cid aan te passen.
Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik wil nog even niet s-off dus ik probeer eerst nog terug naar stock te gaan en anders mn custom rom downgraden omdat ik nu superlange boottijden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
Jackson6 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik wil nog even niet s-off dus ik probeer eerst nog terug naar stock te gaan en anders mn custom rom downgraden omdat ik nu superlange boottijden heb.
Dat probleem met lange boot tijden had ik ook zelfs met het terug zetten van de stock rom ben toen wel vergeten om de boot.img naderhand te flashen zou daar ook aan kunnen liggen heb ik toen niet geprobeerd.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2694994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ik heb mn m8 unlockt via htc en perm geroot , maar heb wel de orginele rom er nog opstaan (heb alleen sense 6 toolbox en dotview mod geïnstalleerd) , krijg ik nog wel automatisch de update of moet root eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Jackson6 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:46:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2714456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 22:26

Zorian

What the fox?

Ik heb zojuist een update van HTC Dot View binnen gekregen, nu ondersteund hij ook o.a. Facebook, Facebook Messenger, Whatsapp, Skype, Gmail, etc etc etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bedankt voor het melden Zorian! Heb de app meteen geupdatet. Heel chill dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Over ongeveer 90 dagen krijgen wij Android 5.0 (Lollipop) :)

bron: http://htcsource.com/2014...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
cops schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:59:
*music control
Zorian schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:42:
Ik heb zojuist een update van HTC Dot View binnen gekregen, nu ondersteund hij ook o.a. Facebook, Facebook Messenger, Whatsapp, Skype, Gmail, etc etc etc. :D
Beetje mee lezen hè :).

@ Karish: Je link werkt niet, maar dat 90 dagen verhaal was in juni al bekend gemaakt door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Majesty schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:29:
[...]

[...]

Beetje mee lezen hè :).

@ Karish: Je link werkt niet, maar dat 90 dagen verhaal was in juni al bekend gemaakt door HTC.
Klopt helemaal, maar aangezien Android 5.0 vandaag onthuld is kan het aftellen nu beginnen :p

http://htcsource.com/2014...of-official-code-release/

Ps. Als we geluk hebben krijgen we Android 5.0 eerder ivm met Nexus 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Karish schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:19:
[...]

Klopt helemaal, maar aangezien Android 5.0 vandaag onthuld is kan het aftellen nu beginnen :p

http://htcsource.com/2014...of-official-code-release/

Ps. Als we geluk hebben krijgen we Android 5.0 eerder ivm met Nexus 9
Die 90 dagen gaan pas in als ze de officele 5.0 versie van Google ontvangen als je de eerste tweet leest. Zeer rekbaar dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
bluecupra schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:19:
Hier ook de 7e besteld en nog niets binnen, ook heb ik drie dagen geleden een e-mail gestuurd met het verzoek om een status update. Ook nog niets op gehoord, niet echt van deze tijd en/of klantvriendelijk laten we maar zeggen
Heb ook de 7de besteld en afgelopen dinsdag gemailt en inderdaad totaal geen reactie. Zeer slecht en werkt niet in hun voordeel. Nog maar een keer mailen en zien wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zorian schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:42:
Merkte het ook ja! Laat ook je batterij zien als je hem oplaadt, vond het altijd vervelend dat ik dan eerst het hoesje open moest doen, hem dan op stand by moest klikken en weer aan moest klikken om uberhaupt het percentage te kunnen zien, dat hoeft nu dus niet meer *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
MikeOO schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 07:56:
[...]

Die 90 dagen gaan pas in als ze de officele 5.0 versie van Google ontvangen als je de eerste tweet leest. Zeer rekbaar dus >:)
Hahahaha idd, op moment dat ik het las stond die tweet er niet op, alleen die van de m7 :s ...

Anyways ik verwacht een update rond dec/jan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Voorlopig moeten we eerst nog de 4.4.4 eye update krijgen.
Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre ze het "material design " laten terug komen in de nieuwe sense versie , hoe wel ik het steeds meer op de sense interface vind gaan lijken , zeker als je kijkt naar het instelling menu .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die van hun M8 een GPE editie hebben gemaakt ? :) Dan krijg je vrij snel Android Lollipop ook las ik!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Krijg ik net een email binnen van HTC online:

------------------------
Beste Robin,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Als het goed is heeft u uw gratis HTC Dot View Cover reeds ontvangen. Helaas was deze een poosje niet voorradig in verband met het overweldigende succes van de HTC Friends & Fans actie.

Heel veel plezier met uw Dot View Cover!
------------------------

Alleen heb ik toch echt niets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
SPOXYWOXY schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:

------------------------
Beste Robin,

Als het goed is heeft u uw gratis HTC Dot View Cover reeds ontvangen. Helaas was deze een poosje niet voorradig in verband met het overweldigende succes van de HTC Friends & Fans actie.

------------------------

Op het moment van lezen staat DHL voor de deur :P (7 oktober besteld) Dus wellicht bij meerdere mensen vandaag een nieuwe levering.

[ Voor 4% gewijzigd door HammerNL op 16-10-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomasx4 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:09:
[...]

Merkte het ook ja! Laat ook je batterij zien als je hem oplaadt, vond het altijd vervelend dat ik dan eerst het hoesje open moest doen, hem dan op stand by moest klikken en weer aan moest klikken om uberhaupt het percentage te kunnen zien, dat hoeft nu dus niet meer *O*.
Je weet dat je bij Energie-instellingen het percentage permanent naast je batterij-icoon rechtsboven in de balk kan laten zien hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Ik werd vandaag wakker en zag opeens dat een stukje van de aluminium niet meer goed vast zat (zie foto hieronder)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2yoev6b.jpg

Ik heb het één keer laten vallen, en dat is ook zichtbaar(krassen op de achterkant enz). Wat wel grappig is dat aan de zijkanten geen krassen of iets zit, vraag me af hoe dit gebeurd is...

Kan ik het naar HTC terug sturen voor reparatie of gaan zij zeggen dat het eigen schuld is ??

Tnx

Edit: mijn excuses voor de slechte foto, heb me oude toestel gebruikt om foto te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Karish op 16-10-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
HammerNL schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Op het moment van lezen staat DHL voor de deur :P (7 oktober besteld) Dus wellicht bij meerdere mensen vandaag een nieuwe levering.
Ah das toevallig :), naja wellicht als ik thuis ben dat er iets moois klaar ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
DennusB schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:32:
Ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die van hun M8 een GPE editie hebben gemaakt ? :) Dan krijg je vrij snel Android Lollipop ook las ik!
Ja ik, maar waar heb je dat gelezen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
[quote]indofk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:06:
Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre ze het "material design " laten terug komen in de nieuwe sense versie , hoe wel ik het steeds meer op de sense interface vind gaan lijken , zeker als je kijkt naar het instelling menu .
[/quote
4.4.4 eye update heb ik al binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
gizmobinky schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:57:
[quote]indofk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:06:

[/quote
4.4.4 eye update heb ik al binnengehaald.
Welk CID heb jij dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmobinky
HTC E-11

Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn cid eerst gewijzigd heb naar noorwegen omdat daar de update al wel bezig is zo heb ik hem eerder binnengehaald :Y
Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_2014-10-10-22-10-26_zps836426d5.png
Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_2014-10-10-22-10-43_zpsb2b4e8dc.png
Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_2014-10-10-22-10-52_zpsfc2a8873.png

Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_2014-10-16-14-59-03_zpsd7596901.png
Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Knipsel100_zpsde404b4d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1060.photobucket.com/albums/t442/gizmobinky/Screenshot_2014-10-16-15-36-07_zpsda870aa7.jpg

[ Voor 137% gewijzigd door gizmobinky op 16-10-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk

------------------------
Beste Robin,

------------------------

deze mail heb ik ook vandaag ontvangen nadat ik gisteren ze gemaild had

ik heb toen gelijk een mail terug gestuurd dat ik nog niks had ontvangen , toen kreeg ik deze terug

Beste Jamy,

Ik heb zojuist je zending gecontroleerd en de Dot View Cover wordt vandaag bij je aangekomen.

Hiermee hoop ik u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen en / of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Joan

Htconline.nl

[ Voor 3% gewijzigd door indofk op 16-10-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 15:46

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Dot View vandaag inderdaad ontvangen, ziet er best netjes uit. Update van de app al gedaan, maar whatsapp notificatie zie ik nog niet.....

Edit: okay, is dus niet zo actief als bij het ontvangen van een telefoontje. Moet wel ff op knop bovenop drukken.

[ Voor 29% gewijzigd door Stormtrooper op 16-10-2014 19:42 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
En inderdaad hij lag netjes op de deurmat :). Het ding is alleen erg onhandig als je wilt typen met twee handen, omdat de flap niet lekker aan de achterkant blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zorian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Je weet dat je bij Energie-instellingen het percentage permanent naast je batterij-icoon rechtsboven in de balk kan laten zien hè? ;)
Wil m'n balk een beetje leeg houden dus doe dat liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO

------------------------
Beste Robin,

------------------------

Had de mail ook gehad en helaas nog steeds niets en ook laten weten aan ze.
Hoop dus dat het vandaag eindelijk eens zover is.

Update:
Het wonder is geschiet. UPC net aan de deur. Gaf zelf al aan dat hij in het systeem al een paar dagen zag staan maar pakket werd maar niet bij ze bezorgt 8)7
Een bezorgdienst die zelf problemen heeft met de aanlevering, het moet toch niet gekker worden.

[ Voor 16% gewijzigd door MikeOO op 17-10-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
Heb inderdaad de Dot View ook gisteren ontvangen. Had ook mail van HTConline dat de Dot View geleverd zou worden. De nieuwe voorraad is blijkbaar direct uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Dat originele HTC hoesje, wat je bij je telefoon kreeg, heeft bij mij wel wat krasjes veroorzaakt. Precies op dat dunne schuine glimmende randje, rondom de telefoon. Voornamelijk aan de onderkant van de telefoon op dat randje.

Merk het nu pas aangezien ik die dot view case nu gebruik en daarvan is de onderkant gewoon open. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rendejo
HammerNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:37:
Dat originele HTC hoesje, wat je bij je telefoon kreeg, heeft bij mij wel wat krasjes veroorzaakt. Precies op dat dunne schuine glimmende randje, rondom de telefoon. Voornamelijk aan de onderkant van de telefoon op dat randje.

Merk het nu pas aangezien ik die dot view case nu gebruik en daarvan is de onderkant gewoon open. Hebben hier meer mensen last van?
Dat viel mij inderdaad ook op! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Vandaag heeft DHL ook hier de DotView case bezorgd, duurde even maar erg leuke actie. Ook handig dat nu (na de laatse update) Facebook en Whatsapp notificaties zichtbaar zijn.

@edit, kijk net naar de ingesloten pakbon, daarop is vermeld datum verstuurd 9 oktober. Dan gaat het volgens mij aardig mis met de wijze van verzenden/bezorgen. Dan is het pakketje gewoon ruim een week "onderweg" geweest

[ Voor 39% gewijzigd door bluecupra op 18-10-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Ben ondertussen een aantal weken in het bezit van deze telefoon. Echter wil ik dat whatsapp foto's automatisch naar de SD-kaart gaan, zowel verzonden als ontvangen foto's. Dit krijg ik op geen enkele manier voor elkaar. Iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps

Dat krijg je helaas met een harde case :/ Vind het jammer dat de achterkant niet een rubberachtige coating heeft zoals de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

De enige krassen die ik zie zitten rondom de USB-poort en zijn mijn eigen schuld omdat ik wel eens op de tast de lader erin probeer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Amps schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:27:
[...]

Dat krijg je helaas met een harde case :/ Vind het jammer dat de achterkant niet een rubberachtige coating heeft zoals de voorkant.
Ik heb het over dat standaard hoesje wat je bij je telefoon kreeg (alleen achterkant bescherming), niet de dot view.

Dat hoesje is vrij flexibel/zacht, alleen de randen die om het toestel krullen zijn vrij hard/scherp. Totdat ik overschakelde op dotview heb ik de telefoon nooit zonder cover gebruikt, dus zou niet weten waar het anders van moet komen.

Zie dat er een apart accessoires topic is, my bad.

[ Voor 5% gewijzigd door HammerNL op 17-10-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noem dit topic ervaringen met hoesjes,kom jongens verzin eens iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:09

Steeffoon

Smartphone-nerd

SPOXYWOXY schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:15:
En inderdaad hij lag netjes op de deurmat :). Het ding is alleen erg onhandig als je wilt typen met twee handen, omdat de flap niet lekker aan de achterkant blijft..
helemaal mee eens inderdaad.:(

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
HammerNL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:07:
[...]

Ik heb het over dat standaard hoesje wat je bij je telefoon kreeg (alleen achterkant bescherming), niet de dot view.

Dat hoesje is vrij flexibel/zacht, alleen de randen die om het toestel krullen zijn vrij hard/scherp. Totdat ik overschakelde op dotview heb ik de telefoon nooit zonder cover gebruikt, dus zou niet weten waar het anders van moet komen.

Zie dat er een apart accessoires topic is, my bad.
Oh ja, te snel gelezen :+ Ik merk er zelf vrij weinig van met het bijgeleverde hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 22:00

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmm ze hebben nu wel die DotView app verbeterd. Ik zie nu het percentage accu erbij staan wanneer die bijna leeg is. Ik kan mp3 pauzeren en liedjes skippen op de dotview cover. Werkt wel goed moet ik zeggen :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 22:32

R2L

Weet je wat ik niet snap? Een week na het uitkomen van kitkat 4.4.4 hebben wij 'm in Nederland nog steeds niet. Waarom lukt het Apple wel om een update wereldwijd te verspreiden? Zo groot kan het volume van HTC ONE' s toch niet zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Super dat de video en foto camera nu naast elkaar zitten. Vreselijk dat je daarvoor altijd één klik extra nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

R2L schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:13:
Weet je wat ik niet snap? Een week na het uitkomen van kitkat 4.4.4 hebben wij 'm in Nederland nog steeds niet. Waarom lukt het Apple wel om een update wereldwijd te verspreiden? Zo groot kan het volume van HTC ONE' s toch niet zijn??
Hij is allang uitgerold in Nederland hoor? Heb je toevallig een provider gebonden toestel? Ik draai al een vrij lang tijdje op de nieuwste update.

[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 19-10-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
en in januari krijgen we weer Android lollypop...maar eerst 4.4.4 met eye nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Zorian schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Hij is allang uitgerold in Nederland hoor? Heb je toevallig een provider gebonden toestel? Ik draai al een vrij lang tijdje op de nieuwste update.
Die update is pas 8 oktober live gegaan, wat is lang? Of praat jij over een andere update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

HammerNL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:13:
[...]

Die update is pas 8 oktober live gegaan, wat is lang? Of praat jij over een andere update.
Toch al bijna 2 weken dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
Zorian schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Ik heb het niet ontvangen ?? jij hebt wss je CID veranderd :(
Pagina: 1 ... 33 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie