Hebben jullie allemaal de m8 bij vodafone of belcompany gekocht vorige maand dan met die dot-view case?
Verwijderd
Ook een bevestigings mail gekregen dat de dot view gratis wordt opgestuurt
Heb een blauwe besteld , ben nu in bezit van een grijs/zwarte !
lees hier vaak het commentaar dat de dot niet genoeg sluit tegen de de display,
Dit is alleen in het begin maar na een paar dagen sluit hij voledig aan op het display
dus even geduld daarmee moet allemaal wat soepele worden.
persoonlijk vind ik het een voortreffelijk hoesje en erg handing.
Heb een blauwe besteld , ben nu in bezit van een grijs/zwarte !
lees hier vaak het commentaar dat de dot niet genoeg sluit tegen de de display,
Dit is alleen in het begin maar na een paar dagen sluit hij voledig aan op het display
dus even geduld daarmee moet allemaal wat soepele worden.
persoonlijk vind ik het een voortreffelijk hoesje en erg handing.
Verwijderd
Nope, wil geen vodafone troep er inDrowzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:00:
Hebben jullie allemaal de m8 bij vodafone of belcompany gekocht vorige maand dan met die dot-view case?

"There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. "Xanion schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:52:
Ik heb vorige week een SD-kaart aangeschaft voor mijn M8 om meer data kwijt te kunnen. (o.a. TomTom europa kaart wil ik erop)
Maar helaas lukt het me niet om data te verplaatsen er naar toe. Met ES Explorer zie ik nu ook waarom. Ik heb nu een sdcard/ en een sdcard2/ waarbij de laatste de fysieke SD-kaart is. Als ik in apps aangeef op sd te willen wegzetten komt het dus op sdcard terecht welke een gesimuleerde interne is.
Iemand idee hoe dit op te lossen? De sdcard moet dus foetsie en vervangen worden door de echte welke nu sdcard2 is
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ik heb vorige maand verlengd bij Vodafone en dus daar een Dot View Cover bij gekregen, en nu dus weer 1 via HTC friends&fans.Drowzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:00:
Mijn code is HTC-FF80-LRYC-B0DZ, wees vrij om hem te gebruiken.
Heeft er hier iemand _goede_ ervaringen met een stock Android ROM op de M8? Heb er een paar gehad maar qua battery life en zo werd ik daar nog niet echt vrolijk van
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
@Petert87: De code werkt helaas niet.
Zelf krijg ik per mail maar geen code toegestuurd
Raar, dit is de code die ik gekregen heb.NL-RaVeR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:44:
Edit: schijnt de code te zijn voor aanvraag Dot View
[ Voor 10% gewijzigd door Petert87 op 03-10-2014 10:05 ]
Na dat jij hebt aangegeven dat je mee wilt doen Friends & Fans programma, krijgt jij per mail een persoonlijke registratie code toegestuurd.NL-RaVeR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:44:
Dan ga direct naar http://www.htcfriendsfans.nl/home voor uitleg van de actie en om je te registreren met je persoonlijk code, na registratie je bent eenmaal HTC Friend, krijgt jij ook een korting code. kun je gratis een Dot View Cover bestellen via www.htconline.nl
Ook geregistreerd via de HTC Friends & Fans pagina, gratis cover is al besteld
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Bij mij duurde het een dag.HammerNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:50:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je z'n code krijgt om je te kunnen registreren bij htc friends?
Bij mij duurt 2 uur, om 1330 een email verstuurd ovv aanmelding htc vriend & Fans 1530 een emailbericht terug gekregen met een persoonlijke registratie code.HammerNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:50:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je z'n code krijgt om je te kunnen registreren bij htc friends?
Ik twijfel tussen de HTC m8, Sony Z3 en de Note4. iemand hier die ook maar iets kan zeggen waarom de M8 beter zou zijn dan de andere 2?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
de beste industriële ontwerpen!weszz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:42:
Ik twijfel tussen de HTC m8, Sony Z3 en de Note4. iemand hier die ook maar iets kan zeggen waarom de M8 beter zou zijn dan de andere 2?
@weszz: Mocht je voor de m8 gaan, dan zou ik nog eventjes wachten tot 8 oktober. HTC gaat namelijk waarschijnlijk een '+' variant aankondigen welke iig een betere back-camera heeft (13mpix). Toch de moeite van het wachten waard lijkt me.
Ah oke. Ik heb gisterenmorgen een mail verstuurd, nog niks ontvangen. Beetje omslachtige manier, om je überhaupt te mogen registreren.cops schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:41:
[...]
Bij mij duurt 2 uur, om 1330 een email verstuurd ovv aanmelding htc vriend & Fans 1530 een emailbericht terug gekregen met een persoonlijke registratie code.
Dat is niet wat ik vroeg. TomTom heeft in april al een update uitgegeven waardoor je WEL naar SD kaart kan schrijven.
Mijn probleem is dat de HTC zegt dat ik TWEE sd-kaarten erin heb zitten. Een virtuele en een fysieke. En hij weigert om de fysieke kaart te gebruiken, alles gaat naar de virtuele toe. Mijn vraag is dus, hoe krijg ik die virtuele weg, en vertel ik die phone de fysieke voortaan te gebruiken.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Allicht helpt mijn review in je keuze.weszz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:42:
Heb je nog toevoegingen op de belkwaliteit, want die heb je nu als slecht punt. Ik ervaar het bellen met de M8 namelijk als zeer goed, bijna alsof je recht tegenover elkaar zit met praten.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ligt aan de telefoon van de andere persoon. Als je over 4G belt is de kwaliteit bijzonder goed, als je met iemand zonder 4G belt dan is het "normaal".
na gekeken, heb ik geen "virtuele" SD kaart aanwezig maar een echte SD kaart.Xanion schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:28:
[...]
Dat is niet wat ik vroeg. TomTom heeft in april al een update uitgegeven waardoor je WEL naar SD kaart kan schrijven.
Mijn probleem is dat de HTC zegt dat ik TWEE sd-kaarten erin heb zitten. Een virtuele en een fysieke. En hij weigert om de fysieke kaart te gebruiken, alles gaat naar de virtuele toe. Mijn vraag is dus, hoe krijg ik die virtuele weg, en vertel ik die phone de fysieke voortaan te gebruiken.
Verwijder SD kaart dan via setting - storage probeert de "virtuele" SD kaart te ontkoppelen.
Of een hardreset terug naar fabriek setting.
Ik kreeg als code opgestuurd DUAQD.Petert87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:38:
[...]
Ik heb vorige maand verlengd bij Vodafone en dus daar een Dot View Cover bij gekregen, en nu dus weer 1 via HTC friends&fans.
Mijn code is HTC-FF80-LRYC-B0DZ, wees vrij om hem te gebruiken.
Zowel deze als de andere codes die hier zijn gepost leiden tot de foutmelding dat deze code incorrect is......
Als ik de toegestuurde code bij de aanvraag invoer blijft gewoon het bedrag van 39.95 staan..Petert87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Raar, dit is de code die ik gekregen heb.
Edit: schijnt de code te zijn voor aanvraag Dot View
Krijg net de gratis Dot View Cover binnen.
Dacht dat ze uitverkocht waren? Geen bevestigingsmail of iets vooraf gekregen.
Maar goed dat ik net wakker was

Wanneer hebt de bestelling geplaatst ?Michele_M_ schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:00:
Krijg net de gratis Dot View Cover binnen.Dacht dat ze uitverkocht waren? Geen bevestigingsmail of iets vooraf gekregen.
Enige jammere is dat het hoesje niet helemaal dichtgaat bij mij
. Nouja, het was toch gratis. Vind het trouwens belachelijk dat ze hier 40 euro voor durven te vragen.
Ik heb donderdag een mailtje gestuurd m.b.t. de actie, maar heb nog niets vernomen. Het zal wel druk zijn.
Deed ik, hoor.... Bedrag blijft 39,99. Alle geposte codes en mijn eigen toegezonden code geprobeerd.
[ Voor 19% gewijzigd door etamboer op 04-10-2014 12:07 ]
DUAQD is de registratie code, ga naar http://www.htcfriendsfans.nl/home registreert zich, krijgt je een korting code.etamboer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Ik kreeg als code opgestuurd DUAQD.
Zowel deze als de andere codes die hier zijn gepost leiden tot de foutmelding dat deze code incorrect is......
Nee, dan zegt hij dit:cops schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
DUAQD is de registratie code, ga naar http://www.htcfriendsfans.nl/home registreert zich, krijgt je een korting code.
De opgegeven unieke code is incorrect. Controleer deze en probeer het nogmaals.
Hoe heb je geregistreerd? Als ik op http://htcfriendsfans.com/home/ kijk moet ik een registratienummer invullen die ik via mail heb ontvangen, maar ik kan niet registreren als ik dat nummer niet invul???HammerNL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:50:
Het is heel raar, ik zou ff nog goed na kijken de imei nummer.etamboer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:54:
[...]
Nee, dan zegt hij dit:
Vandaag voor het eerst problemen met mijn HTC gehad, ik pakte hem uit mijn broekzak en kwam er tot de schrik achter dat die nergens meer op reageerde. Geprobeerd hem te resetten via de uit knop (lang inhouden) maar deed die ook niet.
Collega belde me, en het bleek dus dat mijn telefoon gewoon nog "aan" stond, hij ging namelijk bij mijn collega gewoon over. Thuis aan de computer gehangen, geen led die aan ging.. Android studio opgestart, en die zag mijn telefoon gewoon!
Daarna adb erbij gehaald, en hem via de command line opnieuw opgestart, en nu draait die weer alsof er niks aan de hand is.
Andere mensen ook deze problemen een keer gehad?
Collega belde me, en het bleek dus dat mijn telefoon gewoon nog "aan" stond, hij ging namelijk bij mijn collega gewoon over. Thuis aan de computer gehangen, geen led die aan ging.. Android studio opgestart, en die zag mijn telefoon gewoon!
Daarna adb erbij gehaald, en hem via de command line opnieuw opgestart, en nu draait die weer alsof er niks aan de hand is.
Ik heb het ook een keer gehad ja. Aan/uit knop inhouden werkt dan ook niet, maar blijkbaar moet je ook volume omhoog erbij indrukken, dan herstart hij wel gewoon. Voor de rest komt dit bijna nooit voor. heb btw de GPE 4.4.3 rom erop staan.
Thomasv6 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:23:
Vandaag voor het eerst problemen met mijn HTC gehad, ik pakte hem uit mijn broekzak en kwam er tot de schrik achter dat die nergens meer op reageerde. Geprobeerd hem te resetten via de uit knop (lang inhouden) maar deed die ook niet.
Gebruik je wel de code ipv je wachtwoord die ook in de mail staat?etamboer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 12:54:
[...]
Nee, dan zegt hij dit:
Lees ff een paar posts terug.Xanion schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Hoe heb je geregistreerd? Als ik op http://htcfriendsfans.com/home/ kijk moet ik een registratienummer invullen die ik via mail heb ontvangen, maar ik kan niet registreren als ik dat nummer niet invul???
Heb dit ook, allemaal code's uit dit topic geprobeerd, doet het zelfde..Michele_M_ schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Gebruik je wel de code ipv je wachtwoord die ook in de mail staat?
Dat is het vreemde, om je te kunnen registreren bij htcfriends heb je een code nodig, die kunt verkrijgen door een mail te sturen naar info@htcfriendsfans.com o.v.v. aanmelding HTC Friends & Fans.Xanion schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Hoe heb je geregistreerd? Als ik op http://htcfriendsfans.com/home/ kijk moet ik een registratienummer invullen die ik via mail heb ontvangen, maar ik kan niet registreren als ik dat nummer niet invul???
Ik heb daar donderdag een mail naar toegestuurd, maar tot op heden nog niks mogen ontvangen (spam box bekeken)
Ik had mijn hoesje ook al vanmorgen binnen terwijl ik em donderdag had besteld en er tijdelijk uitverkocht bijstond.
Overigens, ik ben niet zo tevreden met het hoesje om eerlijk te zijn. Ik heb nog nooit een hoesje met 'flap' gehad en ik vind het mega irritant typen, omdat de telefoon terugveert wanneer de flap naar achter geklapt is. Daarnaast blokkeert de flap het notificatie LEDje. Ookal dient de dotview cover zelf als notificatie dingetje, vind ik het een grote misser dat ze geen gaatje extra hadden kunnen perforeren om het notificatieledje zichtbaar te maken. Nu word je nog niet visueel alerted als er een berichtje binnenkomt.
Mij ontgaat het nut van deze dotview cover als je geen visuele alert kunt zien. Nu moét je wel dubbeltikken elke keer om te kijken of je een bericht hebt. Als je geen cover hebt, kun je aan het notificatieledje zien of het uberhaupt zin heeft om de telefoon aan te zetten.
Daarnaast is het iets lastiger om in portretstand een foto te maken, want je kunt de cover niet omklappen.
Om maar positief af te sluiten: hij ziet er mooi uit en het sluit allemaal naadloos aan op de telefoon, en dan het meest positieve: hij was gratis
Ik vind het dan wel echt niet kunnen dat dit 40 25 euro moet kosten, maar goed.
EDIT: een vraagje. Als ik dubbeltik op het scherm, dan zie ik het weer door mijn dotview cover. Waar haalt HTC deze info vandaan om te laten zien op de dotview? Ik heb namelijk locatiegegevens uit en heb geen enkele weer-app/widget geinstalleerd....
Overigens, ik ben niet zo tevreden met het hoesje om eerlijk te zijn. Ik heb nog nooit een hoesje met 'flap' gehad en ik vind het mega irritant typen, omdat de telefoon terugveert wanneer de flap naar achter geklapt is. Daarnaast blokkeert de flap het notificatie LEDje. Ookal dient de dotview cover zelf als notificatie dingetje, vind ik het een grote misser dat ze geen gaatje extra hadden kunnen perforeren om het notificatieledje zichtbaar te maken. Nu word je nog niet visueel alerted als er een berichtje binnenkomt.
Mij ontgaat het nut van deze dotview cover als je geen visuele alert kunt zien. Nu moét je wel dubbeltikken elke keer om te kijken of je een bericht hebt. Als je geen cover hebt, kun je aan het notificatieledje zien of het uberhaupt zin heeft om de telefoon aan te zetten.
Daarnaast is het iets lastiger om in portretstand een foto te maken, want je kunt de cover niet omklappen.
Om maar positief af te sluiten: hij ziet er mooi uit en het sluit allemaal naadloos aan op de telefoon, en dan het meest positieve: hij was gratis
EDIT: een vraagje. Als ik dubbeltik op het scherm, dan zie ik het weer door mijn dotview cover. Waar haalt HTC deze info vandaan om te laten zien op de dotview? Ik heb namelijk locatiegegevens uit en heb geen enkele weer-app/widget geinstalleerd....
[ Voor 26% gewijzigd door Deathchant op 04-10-2014 20:57 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
die €40 hanteren ze al heel lang niet meer.Thomasx4 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:34:
Enige jammere is dat het hoesje niet helemaal dichtgaat bij mij. Nouja, het was toch gratis. Vind het trouwens belachelijk dat ze hier 40 euro voor durven te vragen.
Ik heb mijn M8 kort na launch gekocht en de dot view case was toen 20-25 euro bij de 4launch
zie:
https://www.4launch.nl/sh...m8--donkerblauw-/tweakers
[ Voor 12% gewijzigd door jimz93 op 04-10-2014 20:56 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Een weer app zit al standaard in Sense, en ze zullen dan wel gewoon de default locatie gebruiken (of op basis van WiFi o.i.d.).Deathchant schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:50:
Ik had mijn hoesje ook al vanmorgen binnen terwijl ik em donderdag had besteld en er tijdelijk uitverkocht bijstond.
Dit is de inhoud van de mail:Michele_M_ schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Gebruik je wel de code ipv je wachtwoord die ook in de mail staat?
--------
Beste ...
HTC One (M8) is uitgeroepen tot de Most Innovative Smartphone 2014, dus hoog tijd voor een innovatieve promotie: Friends & Fans.
Jij hebt aangegeven dat je mee wilt doen Friends & Fans programma, hartstikke leuk. Als je eenmaal HTC Friend bent kun je gratis een Dot View Cover bestellen via www.htconline.nl en spaar je voor waardebonnen.
Dus ga direct naar http://www.htcfriendsfans.nl/home voor uitleg van de actie en om je te registreren met je persoonlijke code: DUAQD
Succes met sparen!
HTC Nederland
--------------------
Als ik expres een tikfout in mijn IMEI nummer maak krijg ik een foutmelding dat het IMEI nummer niet correct is, dus dat is het probleem niet.
Ik heb nogmaals een mail gestuurd vanaf een ander email adres, kijken of het dan werkt...
[ Voor 4% gewijzigd door etamboer op 05-10-2014 14:58 ]
Even een update.Electra schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:48:
Een "hard reset" heeft ook niks geholpen.
Ik heb dus een hardwarematig probleem.
Nu eens gaan uitvogelen hoe ik recht heb op de standaard fabrieksgarantie.
Na mijn telefoon opgestuurd te hebben naar T-Mobile, is mijn HTC One grondig onderzocht.
Echter hebben ze de oorzaak van het probleem niet kunnen achterhalen.
Hierdoor is er door T-mobile besloten om mijn HTC te vervangen door een nieuw exemplaar.
Uiteraard onder garantie
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Vreemd bij mij zie je ledje prima oplichten bij een notificatie...Deathchant schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:50:
Vreemd , ik heb al een paar weekjes de dot vieuw en bij kun je het ledje prima zien als er een notificatie binnen komt...
Verwijderd
Zoals wel vaker gemeld dit gaat naar paar daagjes in gebruik wel helemaal dicht, moet allemaal wat soepel worden..Thomasx4 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 11:34:
Enige jammere is dat het hoesje niet helemaal dichtgaat bij mij. Nouja, het was toch gratis. Vind het trouwens belachelijk dat ze hier 40 euro voor durven te vragen.
Grappig, aangezien de gaatjes van het hoesje niet over de notificatieLED heen valt. Dan heb je of de LED op een andere plaats zitten, of je hoesje zit scheefVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 07:00:
[...]
Vreemd bij mij zie je ledje prima oplichten bij een notificatie...ben er zeer tevreden over.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ook mail gestuurd maar nog niets binnen
Verwijderd
SPOXYWOXY schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:15:
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 12:38 ]
Verwijderd
Hoesje zit primaDeathchant schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:29:
[...]
Grappig, aangezien de gaatjes van het hoesje niet over de notificatieLED heen valt. Dan heb je of de LED op een andere plaats zitten, of je hoesje zit scheef

Ik denk dat je in de war bent. Het hoesje valt wel over het ledje.
Het ledje kan ik net zien door het tweede kleine gaatje links naast het grote gat. Als het hoesje lichtjes open staat of een heel klein beetje verschoven, kun je hem inderdaad niet zien.
Het ledje kan ik net zien door het tweede kleine gaatje links naast het grote gat. Als het hoesje lichtjes open staat of een heel klein beetje verschoven, kun je hem inderdaad niet zien.
Deathchant schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:29:
[...]
Grappig, aangezien de gaatjes van het hoesje niet over de notificatieLED heen valt. Dan heb je of de LED op een andere plaats zitten, of je hoesje zit scheef
Heb ook al 3x een mail gestuurd maar niets gehoord. Lijkt wel random te gaan.SPOXYWOXY schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:15:
Ik heb ook gemaild (afgelopen donderdag)
geen reactie tot nu toe
geen reactie tot nu toe
www.weitjerock.com
Ok, vreemd dan. Bij mij zit het notificatieLEDje net onder het stukje dat het 2e gaatje en 3e gaatje met elkaar verbindt.arene schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 13:04:
Ik denk dat je in de war bent. Het hoesje valt wel over het ledje.
[...]
Ook donderdag verstuurd, krijg nu net een mail binnen met z'n code.Klein_Kipje schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:00:
Ik heb ook gemaild (afgelopen donderdag)
geen reactie tot nu toe
Heb de HTC One M8 dotview cover via friends en family besteld. Ben benieuwd:)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Krijg hem nu ook net binnen.HammerNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:13:
[...]
Ook donderdag verstuurd, krijg nu net een mail binnen met z'n code.
Code nu ook binnen, Dot View Cover gelijk maar besteld
. Was wel tijdelijk uitverkocht, dus maar even aankijken wanneer en of ie wel binnenkomt
[ Voor 97% gewijzigd door SPOXYWOXY op 07-10-2014 10:20 ]
Ik heb me donderdag aangemeld, kreeg direct de code. 's avonds besteld en ondanks dat hij niet op voorraad was toch zaterdag ontvangen.
Nu is dit niet zo interessant om te posten, maar wat vind ik er nu van? Vooral de wow factor is groot. Ook vind ik openklappen soms handiger dan de schermblokkering die ik daarvoor had ingesteld.
Grootste nadelen? Erg instabiel als je hem neerlegt, alsof je telefoon op een trampoline ligt. Één hand gebruik gaat bijna niet meer.
Ik ben benieuwd of hij er over een maand nog op zit.
Nu is dit niet zo interessant om te posten, maar wat vind ik er nu van? Vooral de wow factor is groot. Ook vind ik openklappen soms handiger dan de schermblokkering die ik daarvoor had ingesteld.
Grootste nadelen? Erg instabiel als je hem neerlegt, alsof je telefoon op een trampoline ligt. Één hand gebruik gaat bijna niet meer.
Ik ook besteld en in de topic kun je ook lezen dat mensen hem toch gewoon geleverd krijgen ondanks niet op voorraard. Heb dus goede hoop dat hij snel binnenkomt.SPOXYWOXY schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:10:
Code nu ook binnen, Dot View Cover gelijk maar besteld. Was wel tijdelijk uitverkocht, dus maar even aankijken wanneer en of ie wel binnenkomt
Code voor HTConline: HTC-FF109-QZMC-IPNC
Let op: deze code kun je niet gebruiken om alleen de gratis cover te bestellen.
Daarvoor dien je jezelf aan te melden.
[ Voor 16% gewijzigd door MikeOO op 07-10-2014 10:40 ]
Hoi,
heb ook een DotView cover besteld. Ben benieuwd! En bij deze de code die ik met jullie delen kan:
HTC-FF112-DSRU-CHR0
Deze kun je gebruiken op htconline.nl. Als je dan een HTC One (M8) bestelt, krijg je ook de DotView Cover gratis.
heb ook een DotView cover besteld. Ben benieuwd! En bij deze de code die ik met jullie delen kan:
HTC-FF112-DSRU-CHR0
Deze kun je gebruiken op htconline.nl. Als je dan een HTC One (M8) bestelt, krijg je ook de DotView Cover gratis.
[ Voor 18% gewijzigd door rendejo op 07-10-2014 12:29 ]
Dat is inderdaad een klacht wat je meer leest. Misschien dat ze daarom ze wel gratis wegdoenjopie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:34:
Ik heb me donderdag aangemeld, kreeg direct de code. 's avonds besteld en ondanks dat hij niet op voorraad was toch zaterdag ontvangen.
Voordeel is dat je hem gratis krijgt en dan is het leuk om hem erbij te hebben. Ook praktisch als je eens een dagje iets gaat doen waarvan je van te voren weet dat wat extra bescherming handig kan zijn. En inderdaad het hoge gadget gehalte is leuk.
Dit inderdaad. Heb 'm nu een dag in gebruik gehad. Ziet er mooi uit en vooral anderen zeggen "wow" als ik even dubbel tap op de cover.MikeOO schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:38:
[...]
Dat is inderdaad een klacht wat je meer leest. Misschien dat ze daarom ze wel gratis wegdoen![]()
Voordeel is dat je hem gratis krijgt en dan is het leuk om hem erbij te hebben. Ook praktisch als je eens een dagje iets gaat doen waarvan je van te voren weet dat wat extra bescherming handig kan zijn. En inderdaad het hoge gadget gehalte is leuk.
Maar met één hand bedienen is bijna niet mogelijk meer en aangezien ik nogal een multitasker ben denk ik niet dat ik 'm dagelijks ga gebruiken, maar zeker voor als je een dag wat extra bescherming nodig denkt te hebben: mooi ding!
Bij mij sluit hij ook nog niet goed aan op m'n scherm, maar daarvoor ga ik 'm nog een aantal dagen in gebruik nemen zodat 'ie wat soepeler wordt.
Omdat ik maar geen code kreeg had ik deze ochtend maar eens een mail naar HTC support gestuurd.
1,5 uur later kreeg ik de code wel netjes gemailt. Toeval of niet maar dit kreeg ik terug van de Support.
Is dus een bekend probleem aan het worden voor de Tweakers die nog op een code wachten.
1,5 uur later kreeg ik de code wel netjes gemailt. Toeval of niet maar dit kreeg ik terug van de Support.
Is dus een bekend probleem aan het worden voor de Tweakers die nog op een code wachten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Mijn naam is **** en ik geef technische ondersteuning namens de klantenservice van HTC. Heel vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met het meedoen aan deze actie. Hierover hebben wij soortgelijke meldingen ontvangen. HTCONLINE.NL is een ander afdeling van HTC. Wij zijn uiteraard van mening dat HTCONLINE.NL in iedergeval binnen 24 uur zou moeten reageren op een email wat helaas niet altijd het geval is. Ik heb uw email direct doorgezet naar onze management afdeling van het hoofdkantoor. Zij zullen dit verder oppakken. Vanuit mijn systeem kan ik u helaas niet helpen. Ik vertrouw erop dat u zo spoedig mogelijk een reactie zal krijgen van htconline.nl . Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd. |
Dit heeft gewerkt, ik heb een nieuwe code ontvangen en deze doet het; de cover is besteld.etamboer schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:48:
[...]
Ik heb nogmaals een mail gestuurd vanaf een ander email adres, kijken of het dan werkt...
Mijn deelbare code (voor gratis cover als je een M8 bestelt) is HTC-FF130-TPI0-LEHP.
[ Voor 12% gewijzigd door etamboer op 07-10-2014 14:12 . Reden: Code toegevoegd ]
Ik heb de code maar als ik de code gebruik dan gaat gewoon door met kies een bank
Of zou dat komen omdat er staat momenteel niet beschikbaar
Net nog een keer geprobeerd en jawel geluktneelle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:04:
Ik heb de code maar als ik de code gebruik dan gaat gewoon door met kies een bank
Ik heb ook een gratis Dot View cover besteld maar heb hier nog geen bevestiging van ontvangen. Zijn er die wel een bevestiging ontvangen hebben?
Zondag mail gestuurd en vanmorgen bevestiging ontvangen. Dotview besteld, benieuwd hoe snel die binnen is.
Vandaag de cover ook ontvangen, nadat de dhl eerder zaterdag al aan de deur had gestaan
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Zijn er hier veel tevreden gebruikers die de M8 succesvol naar een Google Play Editie hebben omgezet? Ontvangen jullie nu ook echt snel updates van Google zelf? Die Android L zou dus in principe via deze weg ook sneller kunnen worden opgepikt?
Bedankt van een bijna M8 eigenaar
Android 4.4.3 onderweg 
Voor meer informatie check: http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1467
Voor meer informatie check: http://forum.xda-develope...d.php?t=2411840&page=1467
Ik heb de M8 inderdaad omgezet gehad naar een GPE. Om eerlijk te zijn vond ik het niet veel voordelen hebben, behalve dan de snelle updates. Ik vond en vind de Sense schil van HTC eerlijk gezegd wel fijn. Dingen die ik minder vond:
- Geen gallerij. Daar moest ik dan een app voor installeren (QuickPic).
- Hangouts als standaard sms-app.
- Niet mogelijk apps op het ontgrendelscherm te zetten. Of ik heb het niet kunnen vinden hoe dit te doen...
- Snel wifi e.d. aan- of uitzetten gaat niet middels die quick settings (met twee vingers naar beneden slepen). Een druk op de knop daarin brengt je alleen naar de betreffende instelling, waar je dan wifi o.i.d. aan of uit kunt zetten. Optie is wel om een widget gebruiken.
- De HTC-camera app had mijns inziens meer opties dan de Google camera app. Bovendien vond en vind ik het heel lastig om vanuit de Google camara app naar de laatst gemaakte foto te gaan. Dan moet je van rechts naar links slepen, maar dat luistert nauw. Dit is in de HTC camera app beter geregeld.
Toen ging m'n M8 kapot, waardoor ik onder garantie een nieuwe kreeg. Ik ga nu niet weer naar de GPE.
- Niet mogelijk apps op het ontgrendelscherm te zetten. Of ik heb het niet kunnen vinden hoe dit te doen...
- Snel wifi e.d. aan- of uitzetten gaat niet middels die quick settings (met twee vingers naar beneden slepen). Een druk op de knop daarin brengt je alleen naar de betreffende instelling, waar je dan wifi o.i.d. aan of uit kunt zetten. Optie is wel om een widget gebruiken.
- De HTC-camera app had mijns inziens meer opties dan de Google camera app. Bovendien vond en vind ik het heel lastig om vanuit de Google camara app naar de laatst gemaakte foto te gaan. Dan moet je van rechts naar links slepen, maar dat luistert nauw. Dit is in de HTC camera app beter geregeld.
Toen ging m'n M8 kapot, waardoor ik onder garantie een nieuwe kreeg. Ik ga nu niet weer naar de GPE.
Ik heb de M8 inderdaad omgezet gehad naar een GPE. Om eerlijk te zijn vond ik het niet veel voordelen hebben, behalve dan de snelle updates. Ik vond en vind de Sense schil van HTC eerlijk gezegd wel fijn. Dingen die ik minder vond:Benga schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:17:
Zijn er hier veel tevreden gebruikers die de M8 succesvol naar een Google Play Editie hebben omgezet? Ontvangen jullie nu ook echt snel updates van Google zelf? Die Android L zou dus in principe via deze weg ook sneller kunnen worden opgepikt?
Nice, de videofunctie en camera functie weer bij elkaar zoals het ernaar uit ziet. Wat heb ik daar veel momenten mee verpest zeg.Karish schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:32:
Android 4.4.3 onderweg
Vandaag de HTC dot cover binnen gekregen. Eergisteren besteld terwijl hij op uitverkocht stond. Via de actie van HTC, dus gratis! zeer goed!
eerste Android 4.4.4 rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2695706
[ Voor 6% gewijzigd door Karish op 08-10-2014 23:45 ]
Hoesje begint trouwens steeds beter te sluiten hier (na een paar dagen), gelukkig maar, ziet er nu een stuk beter uit!
Verwijderd
Zoals ik al vermelde hier ;-) merk wel dat ze verschillen die dots, had al een zwarte daar is het ledje prima te zienThomasx4 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 07:58:
Hoesje begint trouwens steeds beter te sluiten hier (na een paar dagen), gelukkig maar, ziet er nu een stuk beter uit!
bij een melding nu via HTC friends een blauwe binnen gekregen en daar is tie een stuk minder zichtbaar..en alle 2 zijn ze recht.
Mooi...gaan we eens aan de tand voelen. Ps LabTooFer is bijna altijd de eerste...en qua custom rom's een van de meest stabiele ook.Karish schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:40:
eerste Android 4.4.4 rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2695706
Edit : chips...vergeten dat ik sinds kort geen Windows machine meer heb maar een nieuwe MacBookPro, dus eerst maar eens ADB installeren
[ Voor 29% gewijzigd door dafmay op 09-10-2014 12:09 ]
In Duitsland is de Android 4.4.4 KitKat update met Eye Experience voor de HTC One M8 uitgerold! Hier nog niks binnen. Wie wel? bron
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
http://www.androidos.in/2...nce-android-4-4-4-update/Steeffoon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:28:
In Duitsland is de Android 4.4.4 KitKat update met Eye Experience voor de HTC One M8 uitgerold! Hier nog niks binnen. Wie wel? bron
Blijkbaar ook in NL
Mooi, jammer dat ik dan weer moet wachten tot Vodafone weer eens klaar is.cops schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:44:
[...]
http://www.androidos.in/2...nce-android-4-4-4-update/
Blijkbaar ook in NL
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
M8 eye komt ook uit,helaas niet in europa.Steeffoon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:28:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hebben andere mensen ook last van erg slecht WiFi bereik? Het is bij mij wel dermate laag dat ik overweeg om hem terug te sturen. Op de eerste verdieping heb ik 1 streep met geluk.
Om achter te komen of het aan je telefoon ligt moet je het testen met een ander telefoon!Jesse Hulscher schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:48:
Hebben andere mensen ook last van erg slecht WiFi bereik? Het is bij mij wel dermate laag dat ik overweeg om hem terug te sturen. Op de eerste verdieping heb ik 1 streep met geluk.
misschien is het modem probleem
Ik heb betere ontvangst dan mijn vorige HTC One X, mijn zusje haar oude Samsung Galaxy S3, mijn vader zijn iPhone 5 en ook iets beter dan mijn moeder haar M7, al is het verschil daarmee niet heel groot. Het kan ook aan je router liggen. De telefoon kan nog zo'n gevoelige ontvanger hebben, maar als de router niet sterk genoeg verzend of ontvangt dan houdt het ook op. Het blijft tweerichtingsverkeer.Jesse Hulscher schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:48:
Zoals degene voor mij suggereerde: vergelijk het eens met (het liefst meerdere) andere telefoons. Hebben die geen probleem, dan is er waarschijnlijk iets mis met jouw telefoon. Hebben die ook problemen, dan ligt het waarschijnlijk aan je netwerk.
Lijkt mij een domme zet. Heel veel mensen struikelen over de Ultrapixel camera en dit zou de nodige mensen over de streep kunnen trekken om alsnog een HTC te kopen.Amaze86 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:05:
[...]
M8 eye komt ook uit,helaas niet in europa.
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
zo dom is dat niet, hier komt de Desire eye uit. Ook een prima telefoon, gelijkwaardig aan de M8 maar met een betere camera. Denk ook dat de M8 eye sterk gelijkwaardig is met beide telefoons. Komt er misschien wel op neer dat de Desire eye de M8 eye is, maar dan met een andere naam.Tripl3 D schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:59:
[...]
Lijkt mij een domme zet. Heel veel mensen struikelen over de Ultrapixel camera en dit zou de nodige mensen over de streep kunnen trekken om alsnog een HTC te kopen.
Ik vind trouwens wel dat je niet slim bezig bent als je een telefoon niet koopt vanwege een ultrapixel camera die je niet bevalt. Het toestel heeft zoveel meer te bieden dan dat. Maarja dat is mijn mening
Toch zal het nu voor veel mensen raar aanvoelen om een Premium telefoon te kopen die een 'mindere' camera heeft dan een midrange telefoon.Arwintju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
zo dom is dat niet, hier komt de Desire eye uit. Ook een prima telefoon, gelijkwaardig aan de M8 maar met een betere camera. Denk ook dat de M8 eye sterk gelijkwaardig is met beide telefoons. Komt er misschien wel op neer dat de Desire eye de M8 eye is, maar dan met een andere naam.
Hetzelfde als je een dikke Audi koopt met alleen een 1.0 motor beschikbaar terwijl je ook een Volkswagen met 2.0 motor kan kopen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.
De UP camera van de One M8 is niet slechter dan de MP camera, check maar de foto's van de HTC One M8 op xda forum ..Tripl3 D schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:13:
[...]
Toch zal het nu voor veel mensen raar aanvoelen om een Premium telefoon te kopen die een 'mindere' camera heeft dan een midrange telefoon.
Hetzelfde als je een dikke Audi koopt met alleen een 1.0 motor beschikbaar terwijl je ook een Volkswagen met 2.0 motor kan kopen.
En begin aub niet over de "slechte" reviews van de UP camera, die mensen snappen er helemaal niks van
[ Voor 3% gewijzigd door Karish op 10-10-2014 12:26 ]
Als de gemiddelde gebruiker er geen mooie foto's mee kan maken / ze niet mooi vind en met die van de concurrentie wel en dus je telefoon niet koopt is het dus een slechte camera.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie