Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Gebrekige oog/hand coordinatie icm zwaartekracht = deukjes en krassen op mijn HTC One M8. ;(

Iemand al ervaringen met reparaties? Stoor mij er nu zo erg aan dat ik wel wat geld over heb voor een nieuwe case nl

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:32
Yonix schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:24:
[...]

Dat heb ik ook gedaan. Voor weinig geld heb je al een leuk SD-kaartje van 32 of 64Gb. Ik heb er onlangs een 32Gb SD-kaart in het toestel geplaatste, dus met zo een 50Gb kan ik wel even vooruit. ;)

Verder wil ik je aanraden een goed hoesje i.v.m. krasgevoeligheid van de behuizing en cameramensen.
De krasgevoelige coating schijn je met je nagel eraf kunnen krabben zodat je er geen last meer van hebt. Ik heb inderdaad een 32 GB kaartje voor 17 euro gekocht. Tevens ook een glazen screen protector aangeschat. Nu alleen het toestel zelf nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Morgen maar is langs de Mediamarkt gaan in Rotterdam centrum!

Zit nu nog te twijfelen voor een case/cover maar een screen protector is een must...
Hoop alleen niet dat het scherm dode pixel(s) heeft als hij morgen binnenkomt :+ :(

*afkloppen*

[ Voor 25% gewijzigd door Knamix op 19-06-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:18
Gebruik zelf nu een tijdje een glazen screen protector van Mime (http://mimeusa.com/produc...t-glass-screen-protector/). Eerst op de One M7 en nu op de M8. Bevallen echt super. In gebruiksgemak niet te onderscheiden van het echte scherm en zeer krasvast. Grote voordeel is ook dat de protector mooi blijft, waar een plastic protector altijd wel krassen krijgt of verkleurt.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Millert schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:24:
Gebruik zelf nu een tijdje een glazen screen protector van Mime (http://mimeusa.com/produc...t-glass-screen-protector/). Eerst op de One M7 en nu op de M8. Bevallen echt super. In gebruiksgemak niet te onderscheiden van het echte scherm en zeer krasvast. Grote voordeel is ook dat de protector mooi blijft, waar een plastic protector altijd wel krassen krijgt of verkleurt.
Waarom had je niet voor die prijs een rhino shield protector gebruikt? (tenzij het een plastic protector is want daar had ik niet naar gekeken)

Je kan er zelfs met een hamer op slaan en het scherm gaat niet kapot vanwege die shield...

Edit : klinkt een beetje dom... Glazen protector + hamer :)

(net wakker)

[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 20-06-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Zo. Ik heb een sd kaartje gekocht voor mijn M8, heerlijk.

Ik heb nu wel een probleempje: ik heb via settings/storage/make more space/ al mijn foto's naar de sd kaart geschoven. Nu is mijn gallery app volledig door de war gegooid, omdat alles wat ik verspreid op de internal storage had (in mappen DCIM, whatsapp, etc) staat nu samen gebundeld op mijn sd kaart in een rare map HTC_Makemorespace.

Als ik ze allemaal terugzet, komt de hele map HTC_Makemorespace op de internal storage terecht en ben ik dus mijn mooie gallery indeling volledig kwijt en staat er nu al mijn whatsapp zooi tussen mijn foto's.

Ik had gedacht dat, ondanks het feit dat Google met KitKat sd kaarten ontoegankelijk heeft gemaakt, HTC wel slimmer om zou gaan met bestanden dan dit :( . Heb nu een computer nodig om alle bestanden weer in de juiste mappen te plaatsen, en kan nu mijn sd kaart niet gebruiken voor waar het bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 17:03

Sorcerer8472

Mens sana?

Amps schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:05:
[...]

Ik heb gehoord dat de zilveren variant ook erg glad is (maar niet zo glad als de grijze). Stop er een SD kaartje in de rechterkant? :+
Ja, hij is ook erg glad, en omdat hij ook ietsjes zwaarder is is dat op de fiets een riskante combinatie :+
Da's wel heel erg relaxed aan Samsung's minder premium uiterlijk, dat is wel lekker stroef!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
ejtnaj schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:54:
Zo. Ik heb een sd kaartje gekocht voor mijn M8, heerlijk.

Ik heb nu wel een probleempje: ik heb via settings/storage/make more space/ al mijn foto's naar de sd kaart geschoven. Nu is mijn gallery app volledig door de war gegooid, omdat alles wat ik verspreid op de internal storage had (in mappen DCIM, whatsapp, etc) staat nu samen gebundeld op mijn sd kaart in een rare map HTC_Makemorespace.

Als ik ze allemaal terugzet, komt de hele map HTC_Makemorespace op de internal storage terecht en ben ik dus mijn mooie gallery indeling volledig kwijt en staat er nu al mijn whatsapp zooi tussen mijn foto's.

Ik had gedacht dat, ondanks het feit dat Google met KitKat sd kaarten ontoegankelijk heeft gemaakt, HTC wel slimmer om zou gaan met bestanden dan dit :( . Heb nu een computer nodig om alle bestanden weer in de juiste mappen te plaatsen, en kan nu mijn sd kaart niet gebruiken voor waar het bedoeld is.
Bij de instellingen van je camera de sd kaart instellen. Dan blijft het netjes.. De app make more space is inderdaad niet handig. Inderdaad eenmalig ff de pc gebruiken.

En ja het blijft #$%^dat kit kat en sd kaart gedoe. Dat heeft de M7 toch beter met de 32 gig ipv de 16 gig van M8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:40
Hebben hier meer mensen last van het probleem dat de mobiele data-dienst niet beschikbaar is als je overschakelt van WiFi op mobiele data? Ik heb hier sinds enkele dagen last van i.c.m. een Tele2-abonnement en volgens mij maakt Tele2 gebruik van het netwerk van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Yonix schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:04:
Hebben hier meer mensen last van het probleem dat de mobiele data-dienst niet beschikbaar is als je overschakelt van WiFi op mobiele data? Ik heb hier sinds enkele dagen last van i.c.m. een Tele2-abonnement en volgens mij maakt Tele2 gebruik van het netwerk van T-Mobile.
Mobile data aangezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Toestel afgelopen vrijdag binnengekregen met de post!

Toestel ziet er goed uit en voelt stevig aan. Jammer dat hij vanuit de doos al 3 mini plekjes heeft (kan ik denk ik toch niet omheen met aluminium)

Geen dode pixels etc!

Er vielen me wel een paar dingen op vergeleken met de M7

- de HTC logo aan de achterkant is niet mooi rond uitgesneden (in de behuizing zie je wat rechte lijntjes alsof het door een mens is gedaan zeg maar)
- backlight bleeding vanaf de bovenkant wanneer de notificatie scherm een ander kleur heeft (groen bijv in blinkfeed)

Natuurlijik is dit allemaal muggenzifterij want voor de rest heb ik niks te klagen!

accu gaat bij mij ongeveer 8 uur mee met zwaar gebruik (internet, muziek via speakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik krijg die van mij als het goed is morgen binnen :D De "backlight bleeding" bij de notificatiescherm is hierboven al een keer besproken en het blijkt dat het aan de skin ligt i.p.v. de backlight.

Hoop dat ik een binnen krijg zonder hardwaredefecten. De nano-SIM, micro SD en screen protector liggen al klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Yonix schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:04:
Kan te maken hebben met ht feit dat je voor Tele2 dataroaming aan moet zetten, omdat Tele2 'roamt' over het T-Mobile netwerk. Dan kan er ook wat vertraging ontstaan omdat de telefoon langer de tijd nodig kan hebben om te verbinden met het netwerk.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Amps schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:55:
Ik krijg die van mij als het goed is morgen binnen :D De "backlight bleeding" bij de notificatiescherm is hierboven al een keer besproken en het blijkt dat het aan de skin ligt i.p.v. de backlight.

Hoop dat ik een binnen krijg zonder hardwaredefecten. De nano-SIM, micro SD en screen protector liggen al klaar :)
Het is helaas toch echt her scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Knamix schreef op zondag 22 juni 2014 @ 21:50:
[...]

Het is helaas toch echt her scherm :(
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l0MMHoL4I9HmvZCvpC50zimZ/medium.png

Dat is toch echt een effect van de skin. Een soortgelijk effect is te zien als je op de Android-knoppen ('back', 'home' of 'applications') drukt.

Vergelijk het maar met dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oWPcyqP78FrAurLRZQ0ub2SQ/medium.png

Trouwens, zijn er meer die wel eens last hebben van het ontbreken van het geluidje dat je hoort als je het volume van de beltoon aanpast? De ene keer is het geluidje wel te horen en de andere keer niet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/644uGHklwfRdusxNvkNyYp03/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Yonix schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:25:
[...]

Bedoel je dit?

[afbeelding]

Dat is toch echt een effect van de skin. Een soortgelijk effect is te zien als je op de Android-knoppen ('back', 'home' of 'applications') drukt.

[afbeelding]

Trouwens, zijn er meer die wel eens last hebben van het ontbreken van het geluidje dat je hoort als je het volume van de beltoon aanpast? De ene keer is het geluidje wel te horen en de andere keer niet.

[afbeelding]
Nee het is zeer zeker niet de skin.. Ik zie letterlijk een lichtbalk aan de top van het scherm (witte foto) dan zie je het het beste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
De One m8 staat op dit moment hoog bovenaan mijn verlanglijstje (ik mag op dit moment verlengen). Ik vind het echter jammer dat er een Qualcomm Snapdragon 801 in zit en niet de 805. Zeker aangezien Vodafone eind van dit jaar al lte advanced gaat aanbieden, met een m8 kan hier dus niet volledig gebruik van worden gemaakt. Zijn er meer mensen die daarom twijfelen over het kopen van dit toestel? Of zal in de praktijk het snelheidsverschil nauwelijks te merken zijn? Ik hoop twee jaar met het toestel te doen, dus hij moet wel een beetje future proof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik zeker niet. Internetpaginas laden nu al snel (gemiddeld 1 seconde?)
Zou niet weten waarom ik een half jaar zou moeten wachten voor misschien een halve seconde winst. Zeker niet als je voor die advanced lte meer moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Is ook even afwachten welke telefoons er uitkomen. Kan best zo zijn dat het nog even duurt voordat er iets is dat echt interessant is...

Plus je merkt het inderdaad lang niet op alle locaties, dat lte-advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Bedoel je dit?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste toets die je doet hoor je niet ofzo. Wat extreem irritant is, is dat je het volume tijdens het bellen niet kunt aanpassen zonder het scherm aan te zetten. En als het dan eenmaal per ongeluk een keer aan gaat kun je met je wang makkelijk het gesprek muten, blijkt nu ook.

Ik begin me wel een beetje te ergeren aan dit soort stompzinnige bugs en vraag me af wat voor lui er tegenwoordig bij HTC telefoons testen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Heb net mijn toestel ontvangen en het IMEI nummer gecontroleerd bij HTC. Het blijkt een Duits toestel te zijn die branded is! Had niet verwacht dat ik een branded toestel zou krijgen, wel een unlockte van XXX land. Hebben jullie ervaring met updates met een dergelijke toestel? Ben best afgeknapt dat de updates nu via een provider gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Amps schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:18:
Heb net mijn toestel ontvangen en het IMEI nummer gecontroleerd bij HTC. Het blijkt een Duits toestel te zijn die branded is! Had niet verwacht dat ik een branded toestel zou krijgen, wel een unlockte van XXX land. Hebben jullie ervaring met updates met een dergelijke toestel? Ben best afgeknapt dat de updates nu via een provider gaat :/
Even contact opnemen met de winkel waar je hem vandaan hebt niet makkelijker? Misschien kunnen ze wat voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
J0YR1D3R schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:49:
[...]

Even contact opnemen met de winkel waar je hem vandaan hebt niet makkelijker? Misschien kunnen ze wat voor je betekenen.
Heb het toestel uit de verpakking gehaald en op het eerste gezicht zit er geen carrier bloatware of carrier bootscreen op het toestel. Of is dit gebruikelijk dat dit afwezig is bij een branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 09:51
Ik heb grotendeels het topic gelezen en kan ik ondanks dat de camera module hetzelfde is als de M7 concluderen dat het 'roze waas' probleem compleet weg is bij de M8?

Zelf heb ik namelijk een M7 hiervoor laten repareren en is het probleem half weg; camera doet het over het algemeen prima en ook in het donker. Alleen als het soms erg donker/warm is (ingrediënten voor een avondje uit) slaat de camera op hol en willen toch de verschijnselen van de roze waas terug komen en bijna net zo snel weer verdwijnen. Ik heb ermee leren leven, maar zou wel fijn zijn om te weten dat dit achter de rug is bij HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 20:46
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Wat extreem irritant is, is dat je het volume tijdens het bellen niet kunt aanpassen zonder het scherm aan te zetten.
Ik begrijp je probleem niet, je kunt toch gewoon de volumeknop tijdens het gesprek gebruiken die aan de zijkant zit? Als het scherm uit staat tijdens het bellen dan blijft het scherm uit als je deze volumeknop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja inderdaad, ik gebruik altijd dat knopje, werkt gewoon. Snap ook niet wat sommigen hier nou bedoelen met dat licht lekken aan de bovenkant van het scherm, kan iemand een keer een foto maken ofzo? Die gloed op de notificatiebalk hoort gewoon bij de skin, als ik een zwart plaatje weergeef is die gloed er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Thomasx4 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:48:
Ja inderdaad, ik gebruik altijd dat knopje, werkt gewoon. Snap ook niet wat sommigen hier nou bedoelen met dat licht lekken aan de bovenkant van het scherm, kan iemand een keer een foto maken ofzo? Die gloed op de notificatiebalk hoort gewoon bij de skin, als ik een zwart plaatje weergeef is die gloed er niet.
Inderdaad. Het is gewoon een lichtgrijs balkje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ipje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:45:
[...]

Ik begrijp je probleem niet, je kunt toch gewoon de volumeknop tijdens het gesprek gebruiken die aan de zijkant zit? Als het scherm uit staat tijdens het bellen dan blijft het scherm uit als je deze volumeknop gebruikt.
Bij mij verandert het volume niet als ik erop druk terwijl het scherm uitstaat. Kan het volume alleen aanpassen als ik het scherm wat verder weg houd zodat het aan gaat. Dan pas kan ik het volume aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
voor de mensen die het niet snappen... Het is geen skin die daarvoor zorgt. :?

zie hier een lichtbalk boven in het scherm (zo heb ik ook mijn light bleeding van de top)

http://forums.androidcent...mtaptalk1367129491252.jpg

Zeker bij een filmpje waar lichte kleuren in voorkomen zie je dat het net wat lichter is dan de rest van het scherm.

En nogmaals voor de mensen die zeggen "ja het is het notificatiebalkje..." Als ik een film kijk in landscape mode zie ik het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Het is idd een lichte vorm van bleeding. Ik heb het ook, maar het is heel licht en niet storend vind ik. Het is te zien bij donkergekleurde achtergronden en eigenlijk zie je het alleen als het ook redelijk donker is in de kamer. Toch harvey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Sorcerer8472 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:15:
Het is idd een lichte vorm van bleeding. Ik heb het ook, maar het is heel licht en niet storend vind ik. Het is te zien bij donkergekleurde achtergronden en eigenlijk zie je het alleen als het ook redelijk donker is in de kamer. Toch harvey?
Klopt inderdaad. Het stort me niet echt maar het is toch jammer om te zien bij een toestel dat zo duur is...

Denk dat ik te verwend was geweest bij de amoled schermen van Samsung :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Knamix schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:34:
[...]
Klopt inderdaad. Het stort me niet echt maar het is toch jammer om te zien bij een toestel dat zo duur is...

Denk dat ik te verwend was geweest bij de amoled schermen van Samsung :p
Dat heb ik niet. Wist niet dat je echt een streep te zien kreeg. Dacht alleen een "waas" aan de bovenkant. Die van mij gaat iig morgen weer terug :/

Ben inderdaad ook ver/gewend geraakt aan AMOLED schermen :P AMOLED gebruiken sinds het eerste uur O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zit nu toch sterk te twijfelen om een S5 te nemen.. ivm camera en scherm + compacter

Light bleeding hoort niet op een toestel van boven de 500 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Knamix schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:40:
Zit nu toch sterk te twijfelen om een S5 te nemen.. ivm camera en scherm + compacter

Het scherm is verder super hoor. LCD schermen met backlight kunnen nou eenmaal backlight bleeding vertonen, ongeacht de prijs van een toestel. Het contrast is niet te evenaren met AMOLED schermen, dat klopt. Naast het feit dat ik geen Samsung toestel meer wil, heeft de bouwkwaliteit mij overgehaald. Prachtig toestel. Aan de grootte wen je snel (althans ik wel :P). De 4MP op de achterkant heb ik maar voor lief genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Amps schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:52:
[...]

Het scherm is verder super hoor. LCD schermen met backlight kunnen nou eenmaal backlight bleeding vertonen, ongeacht de prijs van een toestel. Het contrast is niet te evenaren met AMOLED schermen, dat klopt. Naast het feit dat ik geen Samsung toestel meer wil, heeft de bouwkwaliteit mij overgehaald. Prachtig toestel. Aan de grootte wen je snel (althans ik wel :P). De 4MP op de achterkant heb ik maar voor lief genomen.
Dat is inderdaad zo + dat ik de nieuwe look van de S5 gewoon 10x niks vind...

Het scherm.. tja, het is wel het mooiste scherm wat ik ooit heb gezien maar de light bleeding verpest het jammer genoeg een beetje :(

Zat net de review te kijken van de G3 op mijn toestel in landscape... De hand van (reviewer) werd opeens een stuk lichter aan de randen :p
Toen viel het me op dat hij last heeft van light bleed ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Knamix schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:40:

HTC leert het ook nooit,keer op keer is het weer raak.Mooi duur toestel en dan al die kleine irtitante mankementen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 02:08
Amaze86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:05:
[...]

HTC leert het ook nooit,keer op keer is het weer raak.Mooi duur toestel en dan al die kleine irtitante mankementen.
Samsung: Ondanks 2,5 Ghz S801 processor nog haperingen en tientallen features die half of niet werken.
Sony: Genoeg QC gerelateerde problemen bij de Z1
Apple: Antennagate & snel krassen aluminium achterkant

Elk merk en elke telefoon heeft zo zijn probleempjes wel. Zolang het bij backlight bleeding in een donkere kamer bij zwarte achtergrond blijft kan ik er prima mee leven (ook TV's en monitoren van honderden tot duizenden euro's hebben wel in meer of mindere mate last van backlight bleeding). Bij AMOLED kan je weer inbranden krijgen (al is de kans klein).
Voor de rest werkt alles gewoon snel, soepel, duidelijk en zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Amaze86 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:05:
[...]

Valt reuze mee met de M8. Jammer dat er dingen zijn waar je op moet letten, maar een fijner toestel heb ik nog niet gehad. Elke telefoon heeft wel een probleempje hier en daar, dat is gewoon niet te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Contrast is prima hoor. In het donker merk je pas dat zwart niet helemaal zwart is. Overdag zul je geen noemenswaardig verschil zien tussen de schermen in dat opzicht.

Irritatie zit bij mij alleen in de te gladde achterkant en de software. Scherm is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Steeffoon schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:23:
[...]

Kan te maken hebben met ht feit dat je voor Tele2 dataroaming aan moet zetten, omdat Tele2 'roamt' over het T-Mobile netwerk. Dan kan er ook wat vertraging ontstaan omdat de telefoon langer de tijd nodig kan hebben om te verbinden met het netwerk.
Gegevensroaming staat altijd aan, maar ook nu heb ik last van het probleem dat het mobiele internet niet beschikbaar is buiten het WiFi-netwerk. Misschien ligt het aan de APN-instellingen, dat moet ik nog even onderzoeken. Wat tot nu toe helpt is het toestel even in 'vliegtuigmodus' zetten. Echter, dat moet niet de uiteindelijke oplossing zijn, want het opnieuw verbinden duurt een eeuwigheid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:10

[afbeelding]
That's not a bug, that's a feature! :+

Bovenstaande is volgens mij alleen het geval als hij het lock-screen weergeeft. (zie je screenshot ;))
Ideaal :D, Ik vond het altijd irritant dat JUIST als ik m'n phone wil muten (in een vergadering oid), hij met irritante geluidjes aan komt zetten. :P

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 25-06-2014 01:00 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb sinds kort ook de One m8 in bezit, en ik ben even benieuwd naar welke bescherming jullie gebruiken, de bijgeleverde bescherming vind ik niet echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:54
Daantje20 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:29:
Heb sinds kort ook de One m8 in bezit, en ik ben even benieuwd naar welke bescherming jullie gebruiken, de bijgeleverde bescherming vind ik niet echt heel goed.
Ik gebruik zelf een Nillkin slimcase. Maar ik denk dat je je vraag beter in het Accessoires voor de HTC One (M8) topic kan stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Nou, zojuist voor de tweede maal in twee maanden tijd een harde reset uitgevoerd vanuit mijn broekzak. Toch wel knap dat dit kan gebeuren en er een beveiliging in zit hiervoor (FYI, bedrijfsinstellingen zorgen ervoor dat als je 15x het verkeerde wachttwoord invoert, er een wipe uitgevoerd wordt).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Aanknop aan de zijkant bij Samsung was toch wel een stuk relaxter, die druk je minder snel per ongeluk in en druk je ook makkelijker met 1 hand in (bij HTC moet je best hard duwen, wat blijkbaar in je broekzak wel makkelijk gebeurt).

Sinds mijn telefoon een uur lang in m'n broekzak heeft gegoogled naar de meest bizarre autocorrect-dingen heb ik pattern lock altijd aanstaan als eerste laag. Dat werkt wel beter. Scherm gaat dan volgens mij ook sneller uit als je niks doet.

M'n oude Galaxy S3 herkende het automatisch als hij per ongeluk aan stond: één keer op een bolletje tikken in lockscherm zorgt ervoor dat het scherm binnen 2 seconden weer uitstaat. Bij HTC helaas niet zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Haha, ik kom dus ook van een Galaxy S3 af. Hij begon echt langzaam te worden, en via m'n werk dus een goedkope upgrade kunnen doen. Vooralsnog tevreden over de M8, maar een paar kleine dingen die gewoon irriteren. Een daarvan is dus die wipe (en nu voor de tweede keer), maar ook het doorzagen over de backup (welke ik niet in wil stellen) begint vervelend te worden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 19:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

ViNOK16Bit schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Ik gebruik zelf een Nillkin slimcase. Maar ik denk dat je je vraag beter in het Accessoires voor de HTC One (M8) topic kan stellen
Je hebt gelijk, heb dat topic niet gezien. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee daar ik ben tim appeldoorn . Ik heb sinds maandag een nieuwe htc m8. Nadat k me vorige m8 tot me grote spijt kwijt ben geraakt of gestolen is. Nu 2dagen nadat ik de nieuwe had wou ik vanochtend foto maken . Daarna kreeg k zwart beeld en krjjg hem dus niet meer aan en opladen doet die ook niet. Wel word die warm iemand enog idee wat dit kan zijn. Alvast bedank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hee Tim Appeldoorn,

Je kunt het beste even terug gaan naar de winkel en je situatie voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 15:14
Iemand enig idee of de nieuwe versie van Android ook naar de M8 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Die zal ongetwijfeld ook uitgebracht worden door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 17:54
HTC is excited about the new features in the Android L release and we can’t wait to share them with our customers. We are committed to updating our flagship HTC One family as fast as possible as part of our HTC Advantage program. We will begin rolling out updates to the HTC One (M8) and HTC One (M7) worldwide within 90 days of receiving final software from Google, followed shortly thereafter by other One family members and select devices. HTC Advantage protects your smartphone investment, ensuring you have the best smartphone experience long after purchase.
Bron: HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 15:14
Top, bedankt :D
Volgende week mag ik verlengen en ik ben er nu zeker van dat het de M8 gaat worden.

Ben nog aan het twijvelen tussen deze 2 cases, iemand ervaring met een van de twee?
http://www.amazon.co.uk/S...words=Htc+one+m8+otterbox

http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A26JU9GFBVWLS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ik zou voor die spigen case gaan,hoor goede verhalen over spigen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Amaze86 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:58:
Ik zou voor die spigen case gaan,hoor goede verhalen over spigen.
+1

Zelf niet gebruikt, maar hoorde inderdaad dat het goed spul was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Amps schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 22:51:
[...]

+1

Zelf niet gebruikt, maar hoorde inderdaad dat het goed spul was :)
Dat is het zeker: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
HTC post net op Twitter:
We’re excited about the L release and you’ll see it on (M7)/(M8) 90 days after code delivery. http://s.htc.com/1pOLQig
Yes :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Hmm ik heb het dottview hoesje, en mijn m8 wil nog wel eens spontaan gaan bellen in de broekzak. Of het nou komt omdat het klepje iets opengaat in de zak waardoor de toetsenblokkering eraf vliegt en gaat bellen door beweging of dat het via de touchfunctie van het dottview hoesje. Ik weet het niet.
Iemand ervaring mee?

Bij wijze van test heb ik de hoorn/tel. widget even in een mapje op de frontpage gesleept, tot op heden nog geen spooktelefoontjes. :P

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik gebruik geen dotview hoesje, maar broekzakgesprekken en Google Now random zoekacties heb ik wel veel last van (heb geen beveiligingscode op m'n lockscreen). Dat komt met name door de swipe gestures voor het lockscreen ben ik bang, toch maar eens uit gaan zetten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 20:46
Majesty schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:28:
Ik gebruik geen dotview hoesje, maar broekzakgesprekken en Google Now random zoekacties heb ik wel veel last van (heb geen beveiligingscode op m'n lockscreen). Dat komt met name door de swipe gestures voor het lockscreen ben ik bang, toch maar eens uit gaan zetten denk ik.
Of beveiligingcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zijn er hier tweakers die hun HTC One (M8) al hebben lopen op het Android L-runtimesysteem 'ART'? Deze feature is standaard in de aankomende Android L-besturingssysteem, maar zit al verborgen in Andoird KitKat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Yonix schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:30:
Zijn er hier tweakers die hun HTC One (M8) al hebben lopen op het Android L-runtimesysteem 'ART'? Deze feature is standaard in de aankomende Android L-besturingssysteem, maar zit al verborgen in Andoird KitKat.
Ik heb het al een weekje draaien :)
Nog geen problemen ondervonden, en het werkt prima.
(niet dat het veel sneller is ofzo^^..)

Ik snap niet dat ik er in dit topic nog niemand over gehoord heb. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik de enige ben. :+

Edit:
Benchmarks paar posts hieronder.

[ Voor 87% gewijzigd door SmiGueL op 26-06-2014 22:09 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hoe zit het trouwens met de standaard Google-versie van de telefoon? Is het nog mogelijk om legaal en zonder root/flashgebeuren naar een kale Google-versie te flashen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Yonix schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:30:
Kun je dit aanzetten zonder root :?

Overigens wel cool dat HTC Android L update belooft voor M8. (En ja ik weet dat dat in het verleden niet waargemaakt werd.)

L wordt een grote verandering.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 20:15
Help!!!! schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Kun je dit aanzetten zonder root :?
Ja waarom niet, zit toch onder Developer Options. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Sorry, verkeerde knop. :s

Anyhow, het runtimesysteem is dus gewoon aan te passen zonder root. Echter, levert het ook wat op? Ben wel benieuwd namelijk. :)

[ Voor 67% gewijzigd door Yonix op 26-06-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Yonix schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:56:
Sorry, verkeerde knop. :s

Anyhow, het runtimesysteem is dus gewoon aan te passen zonder root. Echter, levert het ook wat op? Ben wel benieuwd namelijk. :)
In theorie wel, maar ik denk dat er met ART nog genoeg geoptimaliseerd kan/moet worden waardoor het in de praktijk ook echt merkbaar wordt. Dalvik zal inmiddels wel 'uitgeoptimaliseerd' zijn.
Zoals hierboven vermeld heb ik het pas sinds een dikke week draaien, omdat ik het bij toeval in dit artikel tegenkwam.
Een echte snelheidsboost wil ik het niet noemen, maar de M8 was sowieso al geen traag apparaat. ;)

Ook de websites met benchmarks zijn niet rázend enthousiast over de huidige performance, zie bijvoorbeeld hier:
Android police - ART Performance Benchmarks

Als onderdeel van What is ART, Benefits & Compromises en ART Battery Life Benchmarks

Ik denk zelf dat er nog genoeg potentie in zit en gezien het prima draait laat ik het er lekker op staan. :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door SmiGueL op 27-06-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb hem net ook omgezet, ben benieuwd... 2 apps werkten niet meer... verder nog geen rare dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Sorcerer8472 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:21:
Hoe zit het trouwens met de standaard Google-versie van de telefoon? Is het nog mogelijk om legaal en zonder root/flashgebeuren naar een kale Google-versie te flashen? :)
Je wilt flashen zonder te hoeven flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
I heb 'm gisteren ook omgezet naar ART. Merk niet veel verschil met Dalvik eerlijk gezegd, misschien ietsje sneller (placebo effect?). Had wat problemen met een aantal apps (waaronder Plume) maar door het wipen van de cache is dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe snel de Android L release ook naar de M8 komt! Lijkt me leuk om te testen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Domokun schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 01:28:
[...]

Je wilt flashen zonder te hoeven flashen...
Op een officiële manier naar die firmware brengen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 09:14
Bij mij opent Google now als ik via de homeknop omhoog sleept.
Voor de update opende die hem dan gelijk.
Maar nu komt er een rondje met Google erop te staan en wordt mijn vinger getrackt.
Het voelt nu net of ik dan aan de linker en rechterkant nog ruimte heb om iets anders te openen.
Maar als ik mijn vinger rechtsonder of linksonder houd wordt google now niet geopent, dus lijkt meer op een cancel actie.
Ik zal het heel vet vinden als ik daar nog 2 verschillende apps kan neerzetten die ik wil openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Majesty schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:28:
Hier ook geen code, maar inderdaad die gestures uitgezet. Heb nu nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Weet iemand wanneer de blauwe versie van de HTC one M8 leverbaar wordt in Nederland? Hij is in mei announced en ik wacht er al een tijdje op. Helaas verschijnt er maar niet meer nieuws over.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gebruikers die last van stof in de speakergrills hebben. Gebruik 'n stofzuiger met een zachte borstel opzetstuk. Alle kieren en gaatjes worden dan snel stofvrij gezogen. Met 'n kwastje of stokje eruit pielen, heb je kans dat je 't juist naar binnen duwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Laatst online: 25-09 18:11
Ik heb zojuist mijn HTC One M8 ontvangen van 4Launch en mijn eerste indruk is dat het een rete snel toestel is vergeleken met mijn S3. Het toestel is zo vlot en het scherm is zo mooi en het toestel voelt echt als premium aan. Ik hoop dat ik er de komende 2 jaar veel plezier van zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
kahraman11 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:17:
Ik heb zojuist mijn HTC One M8 ontvangen van 4Launch en mijn eerste indruk is dat het een rete snel toestel is vergeleken met mijn S3. Het toestel is zo vlot en het scherm is zo mooi en het toestel voelt echt als premium aan. Ik hoop dat ik er de komende 2 jaar veel plezier van zal hebben.
Zou je even kunnen kijken of jouw toestel branded is? Dit kan met CID getter (Google Play: CID Getter) en dan het eerste regel in het rood ff overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
http://www.androidruntime.com/list. voor een lijst met apps mbt. ART compiler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
Amps schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:18:
[...]

Zou je even kunnen kijken of jouw toestel branded is? Dit kan met CID getter (Google Play: CID Getter) en dan het eerste regel in het rood ff overnemen.
Mijn CID is: HTC__E11
Laten we hopen dat hij niet branded is. Ik zie trouwens zelf geen bloatware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dat schijnt een Nederlandse unbranded telefoon te zijn :) Die van mij (Duits + T-Mo branded) had zover ik weet ook geen bloatware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Amps schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:00:
Dat schijnt een Nederlandse unbranded telefoon te zijn :) Die van mij (Duits + T-Mo branded) had zover ik weet ook geen bloatware.
En jij had hem ook van 4launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Amaze86 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:22:
[...]

En jij had hem ook van 4launch?
Nope, van topprice24. Vandaar de vraag hoe het zat bij 4Launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
Amps schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:00:
Dan is die van mij toch goed?
Hoe kan ik trouwens zien hoe lang mijn scherm heeft aangestaan? Bij Mijn s3 kon ik bij batterij het aantal minuten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
DennusB schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 07:58:
Ik ben benieuwd hoe snel de Android L release ook naar de M8 komt! Lijkt me leuk om te testen :D
Ik gok een week of 12 :P ;)

nieuws: HTC belooft Android L binnen 90 dagen na ontvangst uit te rollen op M7 en M8

Het zou marketingtechnisch ws beter zijn hem eerst voor de M8 uit te rollen, en denk zelf ook dat deze hiervoor vast wel een maandje eerder komt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 27-06-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
kahraman11 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:55:
[...]
Dan is die van mij toch goed?
Klopt. Als die branded was, zou je anders via de provider je updates krijgen i.p.v. rechtstreeks van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Thomasx4 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:13:
[...]

Hier ook geen code, maar inderdaad die gestures uitgezet. Heb nu nergens last van.
Hmm ja, zou fijn zijn als je alle gestures uit kunt zetten behalve het double tap to unlock, dat is de enige die ik gebruik namelijk. De rest zorgt er lijkt mij het meest voor dat hij unlocked in m'n broekzak.
Heb er nu een dag een beveiligingscode op staan, maar vind dat toch niks eigenlijk. Daarnaast zie ik nog steeds dat, wanneer ik 'm uit m'n broekzak haal, er allemaal is geprobeerd te unlocken. Dan maar zonder gestures :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Majesty schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:04:
[...]

Hmm ja, zou fijn zijn als je alle gestures uit kunt zetten behalve het double tap to unlock, dat is de enige die ik gebruik namelijk. De rest zorgt er lijkt mij het meest voor dat hij unlocked in m'n broekzak.
Heb er nu een dag een beveiligingscode op staan, maar vind dat toch niks eigenlijk. Daarnaast zie ik nog steeds dat, wanneer ik 'm uit m'n broekzak haal, er allemaal is geprobeerd te unlocken. Dan maar zonder gestures :(.
Dan ben ik toch benieuwd wat er allemaal met het toestel gebeurt in jullie broekzakken. Ik heb nog nergens last van gehad, ondanks het gebruik van 'Motion Gestures'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:35:
[...]

Dan ben ik toch benieuwd wat er allemaal met het toestel gebeurt in jullie broekzakken. Ik heb nog nergens last van gehad, ondanks het gebruik van 'Motion Gestures'.
Ja ik snap het ook niet.
Een andere mogelijkheid is dat de powerbutton telkens ingedrukt wordt omdat het toestel zo lang is. Ik doe 'm ondersteboven in m'n broekzak omdat ik vaak muziek luister, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Majesty schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:02:
[...]

Ja ik snap het ook niet.
Een andere mogelijkheid is dat de powerbutton telkens ingedrukt wordt omdat het toestel zo lang is. Ik doe 'm ondersteboven in m'n broekzak omdat ik vaak muziek luister, jij?
Bij mij zit het toestel ook ondersteboven in mijn broekzak en dat geeft geen problemen. En ik draag geen baggy jeans met diepe zakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Majesty schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:04:
[...]

Kijk uit dat je niet te vaak in je broekzak een verkeerde code probeert hè :+

Ik heb niet zo veel last van unlocken als hij ondersteboven in m'n broekzak zit. Maar omdat het toestel redelijk zwaar is drukt hij door z'n eigen gewicht soms zelf de aanknop in.

En stom inderdaad dat je niet zelf kunt bepalen welke motion gestures je wilt gebruiken. HTC kon je vroeger echt heel ver doorcustomizen, da's nu niet meer zo. Heb zelfs het gevoel dat ik bij m'n oude S3 meer kon customizen :+

Ceterum censeo dat de achterkant te glad is :+

[ Voor 0% gewijzigd door Sorcerer8472 op 30-06-2014 08:52 . Reden: O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ceterum censeo* B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Met dat hoesje is het wel helemaal prima trouwens. Misschien hebben die Aziatische designers wel zweethanden ofzo :P

Antislipmatje kopen voor de achterkant dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 17:09
SmiGueL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:02:
[...]

Ik gok een week of 12 :P ;)

nieuws: HTC belooft Android L binnen 90 dagen na ontvangst uit te rollen op M7 en M8

Het zou marketingtechnisch ws beter zijn hem eerst voor de M8 uit te rollen, en denk zelf ook dat deze hiervoor vast wel een maandje eerder komt. :)
Ja 12 weken naar de officiële release 'later dit jaar', dus nog niet na deze preview versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of zo iets de m8, en beviel prima, tot ik gisteren de systeem update heb geaccepteerd en geïnstaleerd. Nu lijkt het alsof er bij sommige apps of toepassingen een vertraging op de aanrakingen zit. Het toetsenbord en home-buttons reageren wel direct, maar de play/pauze knop van spotify in de app zelf en op het vergrendelde scherm reageert bijna een halve seconde later pas. Ook de snelle instellingen reageren later dan de bedoeling. Helemaal merkbaar is het bij spelletjes die met reactiesnelheid te maken hebben, zoals bijvoorbeeld Badland.

Hebben meer mensen dit probleem, of ligt het ergens anders aan en is er een manier om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik kon er niet aan ontkomen blijkbaar, want ik constateer daarnet een aantal lichte krasjes op het aluminium. Ze zitten onder het scherm waar de aluminium behuizing begint - en dat ondanks mijn Spigen Armor Case. :(

De krasjes vallen bijna niet op, maar ze zitten er toch. Echter, ik heb geen idee hoe ze daar terecht zijn gekomen. Misschien dat het komt doordat ik zo nu en dan de behuizing moet verwijderen om de cameralenzen stofvrij te maken. I don't know.
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:12:
Ik heb sinds een week of zo iets de m8, en beviel prima, tot ik gisteren de systeem update heb geaccepteerd en geïnstaleerd. Nu lijkt het alsof er bij sommige apps of toepassingen een vertraging op de aanrakingen zit. Het toetsenbord en home-buttons reageren wel direct, maar de play/pauze knop van spotify in de app zelf en op het vergrendelde scherm reageert bijna een halve seconde later pas. Ook de snelle instellingen reageren later dan de bedoeling. Helemaal merkbaar is het bij spelletjes die met reactiesnelheid te maken hebben, zoals bijvoorbeeld Badland.

Hebben meer mensen dit probleem, of ligt het ergens anders aan en is er een manier om dit te verhelpen?
Wat je zou kunnen doen:
• Het toetsel opnieuw starten: de power-knop lang(er) ingedrukt houden. Je krijgt dan een melding te zien dat het toestel zich binnen drie seconden opnieuw start;
• Het touchscreen opnieuw ijken. Daarvoor ga je naar: Instellingen > Taal en Toetsenbord > HTC Sense Input > Geavanceerd > IJkhulpmiddel;
• De runtime aanpassen van 'Dalvik' naar 'ART'. Hiervoor heb je toegang nodig tot de ontwikkelaarsmodus binnen het Android-systeem. Applicaties worden dan opnieuw geïnitialiseerd en geoptimaliseerd. Zie hiervoor deze handleiding: klik;
• If all else fails: hard reset.

Succes! :)

[ Voor 62% gewijzigd door Yonix op 02-07-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 20-09 18:35
Vraagje. Een vriend heeft een Engelse M8 gekocht. Hoe kan hij toch de Nederlandse taal erop krijgen? Is daar toevallig een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Swizzler24 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:01:
Vraagje. Een vriend heeft een Engelse M8 gekocht. Hoe kan hij toch de Nederlandse taal erop krijgen? Is daar toevallig een app voor?
Kwestie van hardreset, en dan is één van de eerste dingen die je kan doen de taal selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Heerlijk, die accu duur en schermtijd vooral _/-\o_ .
Wat ik echter nog wel storend vind is dat Blinkfeed op 10% staat terwijl ik dit niet gebruik (het scherm heb ik ook weg gehaald).
Ik dacht nog, misschien helpt het als ik het proces handmatig stop/uitschakel, maar advies voor iedereen DOE DIT NIET!. Al m'n home screens werden hierdoor hersteld naar factory instellingen, net zoals m'n app drawer. En dat was niet terug te draaien (had geen zin om middels HTC Backup te herstellen).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2014-07-02-22-54-17.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2014-07-02-22-54-28.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13412222/Screenshot_2014-07-02-22-54-35.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
Majesty schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:44:
Heerlijk, die accu duur en schermtijd vooral _/-\o_ .
Wat ik echter nog wel storend vind is dat Blinkfeed op 10% staat terwijl ik dit niet gebruik (het scherm heb ik ook weg gehaald).
Ik dacht nog, misschien helpt het als ik het proces handmatig stop/uitschakel, maar advies voor iedereen DOE DIT NIET!. Al m'n home screens werden hierdoor hersteld naar factory instellingen, net zoals m'n app drawer. En dat was niet terug te draaien (had geen zin om middels HTC Backup te herstellen).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes, ik haal jammergenoeg maar ongeveer 4 uur schermtijd. Ik heb nu nog 65% over en ik heb het scherm bijna 1,5 uur lang aangehad. Hopelijk moet de batterij nog inwerken.
Pagina: 1 ... 26 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie