Dat was de oplossing inderdaad. Thanks!
Inmiddels heb ik het toestel zo'n 4 dagen in gebruik, hopelijk kan ik vanaf vandaag ook gaan bellen (wacht nog op de nano-simkaart), maar wat is de HTC One (M8) een topper van een telefoon zeg!
Mijn vorige telefoon was een HTC One X en ik had niet verwacht dat ik zo'n groot verschil zou merken. De M8 is sneller en heeft: een (veel) betere batterijduur, nog meer opties en instellingen dankzij de nieuwe Android-versie, BoomSound als leuke feature, betere camerasoftware en ga zo maar verder. Echt fantastisch!
Trouwens, ik heb daarnet wel een softwarefout ontdekt. Het viel mij namelijk gisterenavond op dat ik, na het bewerken van een foto, steeds lastig gevallen werd met de melding: 'Afbeelding werd niet opgeslagen in de gallerij'. Dat terwijl de foto's wel degelijk werden opgeslagen.
Enfin, nu ben ik vanochtend even op onderzoek uitgegaan. Ik was namelijk benieuwd wat er in het Engels zou staan. Op die manier kon ik dan gerichter zoeken in Google. Dus heb ik de systeemtaal op Engels (US) gezet en toen kreeg ik tot mijn verbazing de volgende melding:
De afbeeldingen worden dus gewoon netjes opgeslagen. Echter, in de vertaling of misschien in de aansturing van de (fout)melding is een fout geslopen.
Zoals je kunt zien staan alle afbeeldingen netjes in de gallerij, opgeslagen en wel.
Maar goed, nu heb ik als HTC One (M8) leek nog wat vragen: zijn er nog tips & trucs met betrekking tot het gebruik van de HTC One (M8)? Misschien interessante apps? Trouwens, ik maak gebruik van de bijgeleverde siliconen case. Nu las ik in dit topic dat er één gebruiker was die negatieve ervaringen heeft met deze case - uiteindelijk vlekken in het aluminium. Zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben?