inderdaad... het materiaal lijkt in de verste verte niet op het alu van de m7
Mijn abo periode loopt van 13e tot 13e vd mnd. Mijn toestel geeft tot op heden bij mobile verbruik 55Mb aan. Terwijl in mijn provider app 75mb staat.Steeffoon schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:44:
[...]
Ah, ben dus niet de enige die het vermoeden heeft dat de One M8 meer data verbruikt dan andere toestellen (iig mijn Galaxy S3). In het overzicht van netwerkverbruik zie ik niet veel gekke dingen, en heb bij veel dingen automatisch synchrniseren uitgeschakeld.
Daar zit al een behoorlijk verschil tussen maar ook absoluut is het veel meer dan bij mijn One X op dit punt in de maand. Wellicht zijn inderdaad de plaatjes die gedownload worden groter vanwege hogere resolutie of pre-cached de M8 meer
Ik heb zelf het gevoel dat de M8 af en toe 3G/4G gebruikt terwijl hij eigenlijk WIFI zou moeten gebruiken. Bijvoorbeeld bij het ontwaken uit sleep.
Ik heb wel ingesteld dat apps alleen over wifi updaten etc.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Je kunt inderdaad instellen dat hij wifi uitzet in sleep (uitgezet), ook mobile network uit bij sleep (ook uitgezet, anders komen je notifications heel laat pas aan bijv.). Dus dat is het niet. Denk echt dat het is omdat hij nu in hogere resolutie content binnenhaalt (1080 pixels schermbreedte ipv 720 bij S3?)
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Ik vind het trouwens wel erg storend dat er zo onwijs snel stof of weet ik het wat in de grills zit van de speakers. Blijf met een kwastje in de weer:P (Kan me zo ergeren aan opvallende dingetjes in de grill XD)
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Ik zet vaak gewoon even harde muziek op, en als je dan even je vinger over de gaatjes houd die open zijn, dan blaas je al een hoop stof wegSteeffoon schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:56:
Ik vind het trouwens wel erg storend dat er zo onwijs snel stof of weet ik het wat in de grills zit van de speakers. Blijf met een kwastje in de weer:P (Kan me zo ergeren aan opvallende dingetjes in de grill XD)
Blaat het niet dan schaapt het niet
Ik begin me steeds meer te irriteren aan "HTC Backup" dat elke keer als ik een app bijwerk of installeer komt lopen zeuren of ik HTC Backup wil aanzetten. Dat wil ik niet, maar het vinkje om de beslissing te onthouden heeft geen effect.
Weet iemand hoe HTC Backup zo uitgeschakeld kan worden dat dat ding kapt met zeuren? De app kan niet worden gedisabled of gedeinstalleerd...
Weet iemand hoe HTC Backup zo uitgeschakeld kan worden dat dat ding kapt met zeuren? De app kan niet worden gedisabled of gedeinstalleerd...
Ik zie idd ook 3G/4G verschijnen bij ontwaken als WIFI gewoon aanstaan. Wellicht dat daar het verschil in data te vinden is..Help!!!! schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:08:
[...]
Ik heb zelf het gevoel dat de M8 af en toe 3G/4G gebruikt terwijl hij eigenlijk WIFI zou moeten gebruiken. Bijvoorbeeld bij het ontwaken uit sleep.
Ik heb wel ingesteld dat apps alleen over wifi updaten etc.
Inderdaad, dat bedoel ik.Vroem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Ik zie idd ook 3G/4G verschijnen bij ontwaken als WIFI gewoon aanstaan. Wellicht dat daar het verschil in data te vinden is..
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat heb ik ook met m'n HTC One X, bij aanzetten eerst een paar seconden 3G of H, daarna wordt WiFi ingeschakeld en schakelt ie over als ik in de buurt van een bekend netwerk ben.
Als het goed is krijg ik vanmiddag nog de M8, dus we gaan het zien!
Als het goed is krijg ik vanmiddag nog de M8, dus we gaan het zien!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Same here, super vervelend. Dit lijkt me juist toch één van de dingen waar je over nadenkt als je zo'n grill ontwerpt...Steeffoon schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:56:
Hmmm, dat is vreemd. Ik heb helemaal geen last van stof of viezigheid in de speaker grills.Thomasx4 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:28:
[...]
Same here, super vervelend. Dit lijkt me juist toch één van de dingen waar je over nadenkt als je zo'n grill ontwerpt...
Ik kan geen enkel stofje ontdekken na een grondige zoektocht nu net
Verwijderd
Kan freezen middels Titanium Backup niet? Als je toestel is geroot...[ti] schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:43:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan "HTC Backup" dat elke keer als ik een app bijwerk of installeer komt lopen zeuren of ik HTC Backup wil aanzetten. Dat wil ik niet, maar het vinkje om de beslissing te onthouden heeft geen effect.
@[ti]
Ik wil ook HTC Backup niet gebruiken, zit dus met hetzelfde, behalve dat ik mij er steeds meer aan ga ergeren.
Ik wil ook HTC Backup niet gebruiken, zit dus met hetzelfde, behalve dat ik mij er steeds meer aan ga ergeren.
Dat zit toch gewoon bij je instellingen?Vroem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:46:
[...]
Ik zie idd ook 3G/4G verschijnen bij ontwaken als WIFI gewoon aanstaan. Wellicht dat daar het verschil in data te vinden is..
Instellingen - WIFI - Geavanceerd - 'WIFI tijdens slaapstand ingeschakeld houden'
Bij mij valt WIFI in ieder geval nooit uit.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik mag volgende maand en ander mobiel uitzoeken.
Maar vind updates erg belangrijk.
Update HTC hun toestellen snel als google met een nieuwe update komt? Of moet je lang wachten.
Ik weet dat Samsung redelijk snel is. En als er een bug zit, krijg je dan ook snel en firmware?
Maar vind updates erg belangrijk.
Update HTC hun toestellen snel als google met een nieuwe update komt? Of moet je lang wachten.
Ik weet dat Samsung redelijk snel is. En als er een bug zit, krijg je dan ook snel en firmware?
Die heb ik ook zo staan maar ondanks dat toch vaak even 3g/ 4g in beeld...maakt voor mij niet uit, bundel is groot genoeggenoegXanion schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:27:
[...]
Dat zit toch gewoon bij je instellingen?
Instellingen - WIFI - Geavanceerd - 'WIFI tijdens slaapstand ingeschakeld houden'
Bij mij valt WIFI in ieder geval nooit uit.
Gister ineens een software update beschikbaar (1.54.161.10).
Ik had soms weleens last van dat er de hele tijd werd geswitcht tussen 3G en H+ (T-mobile) en het lijkt nu verholpen te zijn, ook heb ik beter Wi-fi bereik.
Het gaat trouwens om een Vodafone branded HTC M8.
Hier meer info over de update:
http://www.mobiflip.de/htc-one-m8-vodafone-firmware/
Ik had soms weleens last van dat er de hele tijd werd geswitcht tussen 3G en H+ (T-mobile) en het lijkt nu verholpen te zijn, ook heb ik beter Wi-fi bereik.
[ Voor 14% gewijzigd door ro-bbo op 22-05-2014 09:21 . Reden: Toevoeging update inhoud ]
Het komt ook hoogstens 1 seconde in beeld, dus als het al data verbruikt dan zal het heel erg weinig zijn. Dus inderdaad niet druk overmaken en genieten van je toestel.Vroem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:57:
[...]
Die heb ik ook zo staan maar ondanks dat toch vaak even 3g/ 4g in beeld...maakt voor mij niet uit, bundel is groot genoeggenoeg
Nou hier ook niet, mischien vaker stoffen?Sorcerer8472 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:11:
Ik kan geen enkel stofje ontdekken na een grondige zoektocht nu net
Hoi, ik heb dezelfde update binnen gekregen, ik had geen problemem met Wifi. Om deze te installeren op een unlocked en rooted One moet je de originele recovery weer flashen, dan de OTA installeren en daarna weer de customer recoverey terug flashen.
Thanks!ro-bbo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:20:
Gister ineens een software update beschikbaar (1.54.161.10).
Er staat bij jou link een update die zegt dat het voor alle M8's is
"Das Update wird generell für das HTC One M8 verteilt, nicht nur für Vodafone-Geräte, wie HTC mitteilt."
PS: Ik haal hem nu binnen op mijn unbranded M8. Iets van 68Mb groot bij mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 22-05-2014 09:57 ]
PC Specs
Krijg hier nu ook een update binnen op unbranded M8. Versie: 1.54.401.10 (66,71MB)
Changelog:
Changelog:
- Radio improvements
- Camera stability
- Video highlight stability
- FM Radio Stability
- Weather app update
edit:
Update geinstalleerd. Stomme HTC Backup bug is in ieder geval niet opgelost.
[ Voor 27% gewijzigd door [ti] op 22-05-2014 10:12 ]
Na de update voor de HTC One M8 heb ik het idee dat de verbinding (bijv na het rijden door een tunnel) sneller terugkomt. Ook de FM-radio is aanzienlijk verbeterd qua ontvangst!
Bron
Bron

Heb de update hier ook geïnstalleerd, wel een kleintje.
Wat doen jullie, resetten na deze update voor de zekerheid of gewoon zo laten?
Wat is die barometer in de M8? Wist niet dat die erin zat.
*edit* Als je nu naar de weerapp gaat zie je live de luchtdruk dus.
[ Voor 38% gewijzigd door Xanion op 22-05-2014 11:21 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Gewoon zo laten, zo'n grote update is het eigenlijk niet.Majesty schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:02:
Heb de update hier ook geïnstalleerd, wel een kleintje.
Ik weet niet of hij het meet (denk het niet) of dat hij het online ophaalt (denk het wel).Xanion schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:04:
Wat is die barometer in de M8? Wist niet dat die erin zat.
Toevallig Belgen hier die hem rond Antwerpen al hebben zien liggen in het Artic Silver?
Dat gunmetal vond ik al niet zo mooi.
Als Artic Silver ook tegenvalt dan wordt het een zwarte M7, ben ik wel ineens wat goedkoper af
Dat gunmetal vond ik al niet zo mooi.
Als Artic Silver ook tegenvalt dan wordt het een zwarte M7, ben ik wel ineens wat goedkoper af
Ik zag het getalletje de hele tijd flipperen tussen 1004 en 1005, dus denk dat het toch live is.jopie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:33:
[...]
Ik weet niet of hij het meet (denk het niet) of dat hij het online ophaalt (denk het wel).
Is dat echt de enige manier?wjnieuw schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:44:
Hoi, ik heb dezelfde update binnen gekregen, ik had geen problemem met Wifi. Om deze te installeren op een unlocked en rooted One moet je de originele recovery weer flashen, dan de OTA installeren en daarna weer de customer recoverey terug flashen.
Barometer staat apart in de specs van de M8, dus lijkt me wel iets van hardware... Techniek staat voor niks! 
In other news, Vodafone screwed up... Dinsdag M8 besteld (zakelijke verlenging), paar uur later bevestiging dat ie verstuurd was. Tot op heden nog geen telefoon, vanmiddag maar eens gebeld, blijkt dat de toevoeging van ons huisnummer niet is meegekomen naar PostNL toe (stond wel op onze bevestiging). Nu is het toestel dus weer terug naar Vodafone, komt ie vast op een stapel, moet iemand de notitie erbij pakken en opnieuw opsturen... Nog even geduld dus
In other news, Vodafone screwed up... Dinsdag M8 besteld (zakelijke verlenging), paar uur later bevestiging dat ie verstuurd was. Tot op heden nog geen telefoon, vanmiddag maar eens gebeld, blijkt dat de toevoeging van ons huisnummer niet is meegekomen naar PostNL toe (stond wel op onze bevestiging). Nu is het toestel dus weer terug naar Vodafone, komt ie vast op een stapel, moet iemand de notitie erbij pakken en opnieuw opsturen... Nog even geduld dus
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Update ook geïnstalleerd, maar nu crashed de camera aan de lopende band. De front camera laat geen beeld meer zien en ongeacht wat ik doe sluit de camera app zich na een aantal seconden (crash naar home screen, geen FC melding). Ik heb al de camera-app data gewist, hielp niet, en vervolgens telefoon ook hersteld naar fabrieksinstellingen, maar mocht ook niet baten. Baal er wel flink van, toestel is nog niet eens een maand in m'n bezit. Morgen maar eens terug naar de winkel en een nieuwe vragen[ti] schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:59:
Krijg hier nu ook een update binnen op unbranded M8. Versie: 1.54.401.10 (66,71MB)
Changelog:
- Radio improvements
- Camera stability
- Video highlight stability
- FM Radio Stability
- Weather app update
edit:

Edit: Nog een keer reset aangezet, dit keer echt álles aangevinkt om te verwijderen. Eens zien of dat helpt...
Edit 2: Geen succes. Weet niet of het de update was, maar kapot is de frontcamera in elk geval wel. Ben nu ook wel door de softwarematige opties tot herstel heen
[ Voor 12% gewijzigd door rodie83 op 22-05-2014 21:58 ]
Ja volgens mij wel. De update kan je allen installeren met de originele recovery.
Om hier even op terug te komen, heb de telefoon krap een maand, en het "bobbeltje" wordt niet erger. In ieder geval fijn om te weten dat het er niet op lijkt dat dit een "echt" probleem is (mocht je het, zoals ik, na de DOA periode ontdekken), maar enkel een cosmetisch probleem.Thomasx4 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:20:
Las al dat andere mensen ook het probleem hadden dat de speaker grill hier en daar niet goed zit, heb het zelf ook met mijn 2e toestel (eerste omgeruild vanwege defecte pixel). Ik vind het niet heel storend o.i.d., maar iemand een idee of het erger kan worden of wat het veroorzaakt? Hier even een foto;
Het bobbeltje is voor zover ik weet niet echt groter geworden en is minder dik dan een vel papier, maar als het erger kan worden ga ik er misschien toch even mee terug (heb het toestel 3 weken terug aangeschaft).
Ik heb het ook, heb ik gemerkt, bij de bovenste speaker.... moet ik niet teveel op letten:$:PThomasx4 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:17:
[...]
Om hier even op terug te komen, heb de telefoon krap een maand, en het "bobbeltje" wordt niet erger. In ieder geval fijn om te weten dat het er niet op lijkt dat dit een "echt" probleem is (mocht je het, zoals ik, na de DOA periode ontdekken), maar enkel een cosmetisch probleem.
De software update hoef je niet te installeren, die krijg je vanzelf als je rom geupdate wordt. De radio update is simpel via recovery te installeren en de firmware middels fastboot.TWRP is na de firmware update mol maar dat is snel op te lossen met bijv. Hasoon's toolkit.wjnieuw schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:06:
[...]
Ja volgens mij wel. De update kan je allen installeren met de originele recovery.
Ik merk na de update dat de telefoon af en toe erg heet wordt tijdens het browsen, vooral als ik op de wifi werk. Gisteren dacht ik dat het door een zwak signaal kwam, maar vandaag ook vlak naast de hotspot iets opgewarmd.
Het gekke is dat ik daar voor de update, op precies dezelfde plekken, nog nooit last van heb gehad (enkele weken in gebruik). Ben benieuwd of meer mensen hier na de update last van hebben.
Het gekke is dat ik daar voor de update, op precies dezelfde plekken, nog nooit last van heb gehad (enkele weken in gebruik). Ben benieuwd of meer mensen hier na de update last van hebben.
Voor die appbouwers heel interessant om realtime van heel veel devices luchtdruk te ontvangen natuurlijk!Xanion schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:57:
[...]
Ik zag het getalletje de hele tijd flipperen tussen 1004 en 1005, dus denk dat het toch live is.
ik heb nu ook iets vreemds ontdekt. Ik had een paar weken terug nog gepost dat mijn micro sd langzaam werd gelezen. Ik heb een Samsung MicroSDXC Pro 64GB Class 10 en HTC heeft probleem met deze. Ik heb net 32 gb gepakt ook van Samsung class 10 en ik heb geen enkel probleem. Hebben meerdere mensen zelfde probleem met samsung 64 gb?
Lucky Goldstar
Ja, behalve dat ik er een 64GB Class 10 Sandisk in heb. Kreeg al eens een melding dat de kaart te traag was en dat foto's daarom weer op het intern geheugen werden opgeslagen. Vandaag merkte ik dat een hoop foto's niet zijn opgeslagen (of gewoon verdwenen), dat sommige foto's niet meer openen op de One en dat er bij sommige corrupted thumbnails zijn opgeslagen. Vooral dat laatste is bizar; bij een foto is er als thumbnail een profielfoto van een mij onbekende man aangrkoppeld. Als ik de foto via Dropbox open is het toch echt een foto van mijn hond op het strand.DJkim schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:26:
ik heb nu ook iets vreemds ontdekt. Ik had een paar weken terug nog gepost dat mijn micro sd langzaam werd gelezen. Ik heb een Samsung MicroSDXC Pro 64GB Class 10 en HTC heeft probleem met deze. Ik heb net 32 gb gepakt ook van Samsung class 10 en ik heb geen enkel probleem. Hebben meerdere mensen zelfde probleem met samsung 64 gb?
Heb het gevoel dat dit ook te maken heeft met problemen rondom de update ( zie mijn post hier vlak boven), want misschien was het toestel juist aan het uploaden naar Dropbox toen de update aan de slag ging. Maar de melding over te trage sd kreeg ik voor die tijd.
Baal nu wel een beetje van de One M8. Mooi toestel, maar deze issues en het feit dat ik nog maar 8GB over heb (geen muziek, foto's naar SD, niet heel veel apps) na krap een maand verminderen het plezier wel behoorlijk...
[ Voor 3% gewijzigd door bilgy_no1 op 24-05-2014 23:01 ]
En ik vond het ook heel erg probleem en dat melding kreeg ik ook. Maar met 32gb geen enkel probleem dus hij heeft nog steeds moeite om 64gb te herkennen maar ik denk dat het puur software/firmware probleem is. Dit moet HTC zelf erkennen en fix uitbrengen denk ikbilgy_no1 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 22:59:
[...]
Ja, behalve dat ik er een 64GB Class 10 Sandisk in heb. Kreeg al eens een melding dat de kaart te traag was en dat foto's daarom weer op het intern geheugen werden opgeslagen. Vandaag merkte ik dat een hoop foto's niet zijn opgeslagen (of gewoon verdwenen), dat sommige foto's niet meer openen op de One en dat er bij sommige corrupted thumbnails zijn opgeslagen. Vooral dat laatste is bizar; bij een foto is er als thumbnail een profielfoto van een mij onbekende man aangrkoppeld. Als ik de foto via Dropbox open is het toch echt een foto van mijn hond op het strand.
Heb het gevoel dat dit ook te maken heeft met problemen rondom de update ( zie mijn post hier vlak boven), want misschien was het toestel juist aan het uploaden naar Dropbox toen de update aan de slag ging. Maar de melding over te trage sd kreeg ik voor die tijd.
Baal nu wel een beetje van de One M8. Mooi toestel, maar deze issues en het feit dat ik nog maar 8GB over heb (geen muziek, foto's naar SD, niet heel veel apps) na krap een maand verminderen het plezier wel behoorlijk...
Lucky Goldstar
Heb dezelfde Samsung 64Gb erin en heb geen enkel probleem ermee.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Hallo,
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van de HTC one m8 en heb eigenlijk maar een probleem. Ik kan muziek alleen maar afspelen via de speakers, als ik oortjes (apple, pioneer en die van HTC zelf) in-plug doet hij het gewoonweg niet. Zijn er meer mensen met dit probleem of die een suggestie hebben om dit op te lossen (iets met instellingen aanpassen?).
Met vriendelijke groet
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van de HTC one m8 en heb eigenlijk maar een probleem. Ik kan muziek alleen maar afspelen via de speakers, als ik oortjes (apple, pioneer en die van HTC zelf) in-plug doet hij het gewoonweg niet. Zijn er meer mensen met dit probleem of die een suggestie hebben om dit op te lossen (iets met instellingen aanpassen?).
Met vriendelijke groet
shit het is dus echt raar, ik heb mijn oude class 10 32gb samsung micro sd erin geprikt en snelheid is weer normaal maar 64gb krijg ik zelf error melding dat het te traag is op foto erop te slaan ..zou dit aan software liggen of reader in telefoon zelf? Zoals jij zegt, niet iedereen heeft het, enkel 64gb dansnah001 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:27:
Heb dezelfde Samsung 64Gb erin en heb geen enkel probleem ermee.
Lucky Goldstar
Ik zelf heb daar niet echt last van. Misschien even vragen aan FB pagina van HTC NLD.Beastmodus schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:44:
Hallo,
Met vriendelijke groet
Dat zij een oplossing voor je hebben...
Ik zou gelijk terugsturen en ook je klacht beetje overdreven mit je toestel minder als 2 weken hebt anders moet je naar Dynfix opsturen en duurt 10 werkdagen dus weekend niet meegeteld en sturen ze hem terug. Ik moest defecte boven speaker twee keer terugsturen en bij eerste keer hadden ze nog telefoon bekrast dus total 5 weken telefoon kwijt geweest maar als je telefoon minder dan 10 dagen hebt kunnen ze DOA verklarenBeastmodus schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:44:
Hallo,
Met vriendelijke groet
Lucky Goldstar
Officieel heb ik hem al een maand. Na eerste dag simkaart in sd slot gedaan (ik weet het, dom) dus twee weken later kreeg ik hem terug van dynafix. Ik heb hem dus nog niet echt 2 weken in gebruik, maar al wel in bezit.DJkim schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:00:
[...]
Ik zou gelijk terugsturen en ook je klacht beetje overdreven mit je toestel minder als 2 weken hebt anders moet je naar Dynfix opsturen en duurt 10 werkdagen dus weekend niet meegeteld en sturen ze hem terug. Ik moest defecte boven speaker twee keer terugsturen en bij eerste keer hadden ze nog telefoon bekrast dus total 5 weken telefoon kwijt geweest maar als je telefoon minder dan 10 dagen hebt kunnen ze DOA verklaren
ja oplossing is naar dynafix opsturen. Logistiek gezien niets aan de hand maar ze moeten mensen bij reparatie center beter opleiden want ze maken nog wat krassen tijdens het openen van kapjetheduke1989 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:56:
[...]
Ik zelf heb daar niet echt last van. Misschien even vragen aan FB pagina van HTC NLD.
Dat zij een oplossing voor je hebben...
Lucky Goldstar
Bij mij waren ze anders een keer mijn telefoon kwijtgeraaktDJkim schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:12:
[...]
ja oplossing is naar dynafix opsturen. Logistiek gezien niets aan de hand
Ok, wat ervaringen:
- in de regen is deze telefoon een ramp, touchscreen is al snel totaal onbruikbaar (S3 deed dit véél beter!)
- de redelijk dunne schermrand icm toch wat gladdere behuizing en iets hogere gewicht (waardoor je hem iets steviger vasthoudt) zorgt ervoor dat ik zo nu en dan dingen aan de rand van het scherm aantikt, wederom vergeleken met de S3
- leuk die touch gestures, maar ik moet bij dubbeltikken nog steeds het scherm unlocken maar bij van onder naar boven vegen niet, is niet te customizen
Geluid is wel prima, spraakkwaliteit ook erg goed, héél erg snel, maar toch had ik net wat meer verwacht van de M8 eigenlijk...
- in de regen is deze telefoon een ramp, touchscreen is al snel totaal onbruikbaar (S3 deed dit véél beter!)
- de redelijk dunne schermrand icm toch wat gladdere behuizing en iets hogere gewicht (waardoor je hem iets steviger vasthoudt) zorgt ervoor dat ik zo nu en dan dingen aan de rand van het scherm aantikt, wederom vergeleken met de S3
- leuk die touch gestures, maar ik moet bij dubbeltikken nog steeds het scherm unlocken maar bij van onder naar boven vegen niet, is niet te customizen
Geluid is wel prima, spraakkwaliteit ook erg goed, héél erg snel, maar toch had ik net wat meer verwacht van de M8 eigenlijk...
[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 28-05-2014 10:40 ]
De HTC one M8 is er ook in een t-mobile versie, heeft deze versie nou ook nog nadelen tenopzichte van de normale? Ik heb erop geprobeerd te zoeken maar kan de verschillen niet zo zeer vinden.
Niet echt geloof ik. Althans, ik heb een Vodafone toestel, staan wat (verwijderbare) apps op, en de startup animatie is van vodafone.
Je updates zullen trager zijn want T-Mobile zal eerst de firmware moeten goedkeuren en dan releasen, dit is een extra stap tov mensen met een non-branded device maar soms kan het tot 2-3 maanden later zijn dat je de update krijgt.
Want providers keuren vaak updates af, en dan moeten die een paar weken later weer opnieuw gekeurd worden na aanpassingen.
Stel dat HTC 4.4.3 vrijgeeft voor unlocked devices in September, dan kan het goed pas November zijn of zelfs later voor je deze op een branded toestel te zien krijgt.
Ik ben er iig geen fan van en heb jaren geleden al afgezworen van branded devices te kopen, op plekken zoals Amazon en dergelijke dubbelcheck ik altijd of het geen T-Mobile of Vodaphone branded device is maar weldegelijk een Unlocked Duits model met gewone Generic DE firmware die gewoon rechtstreeks van HTC komt zonder provider apps en opstartscherm.
Want providers keuren vaak updates af, en dan moeten die een paar weken later weer opnieuw gekeurd worden na aanpassingen.
Stel dat HTC 4.4.3 vrijgeeft voor unlocked devices in September, dan kan het goed pas November zijn of zelfs later voor je deze op een branded toestel te zien krijgt.
Ik ben er iig geen fan van en heb jaren geleden al afgezworen van branded devices te kopen, op plekken zoals Amazon en dergelijke dubbelcheck ik altijd of het geen T-Mobile of Vodaphone branded device is maar weldegelijk een Unlocked Duits model met gewone Generic DE firmware die gewoon rechtstreeks van HTC komt zonder provider apps en opstartscherm.
[ Voor 25% gewijzigd door Katmi op 28-05-2014 11:39 ]
Heb zelf ook een Vodafone branded versie.Katmi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:37:
Je updates zullen trager zijn want T-Mobile zal eerst de firmware moeten goedkeuren en dan releasen, dit is een extra stap tov mensen met een non-branded device maar soms kan het tot 2-3 maanden later zijn dat je de update krijgt.
Mijn ervaring is dat T-Mobile tering traag is en het weken tot maanden kan duren voor zij een update doorzetten en dat Vodafone altijd zeer snel is met slechts weinig vertraging tov de originele HTC update.
hoi kan ik hier een vraag stellen over rooten van mijn m8 alvast dank
Klopt inderdaad, updates voor de HTC One X waren zelfs een keer een dag later al OTA verspreid door Vodafone.Xanion schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:43:
[...]
Heb zelf ook een Vodafone branded versie.
Mijn ervaring is dat T-Mobile tering traag is en het weken tot maanden kan duren voor zij een update doorzetten en dat Vodafone altijd zeer snel is met slechts weinig vertraging tov de originele HTC update.
Wat vinden jullie van de respons van het touchscreen?
Ik lees op diverse sites dat dit de snelste telefoon is met 46ms maar die van een paar maten van me doen anders vermoeden. Goed te testen door bijv. de notificatiebalk heen en weer te slepen.
Helaas voelt een iphone nog altijd sneller aan.. (nee ben absoluut niet van de apple zooi
)
Ik lees op diverse sites dat dit de snelste telefoon is met 46ms maar die van een paar maten van me doen anders vermoeden. Goed te testen door bijv. de notificatiebalk heen en weer te slepen.
Helaas voelt een iphone nog altijd sneller aan.. (nee ben absoluut niet van de apple zooi
I love watercooling
Ik heb geen last van zulke dingen. Voelt gewoon super snel.Garrett schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:12:
Wat vinden jullie van de respons van het touchscreen?
Helaas voelt een iphone nog altijd sneller aan.. (nee ben absoluut niet van de apple zooi)
Soms te snel zelfs.
Ik heb alleen een vaag probleem met het bereik of telefoon.
Me 3G is echt super traag de laatste tijd (tele2 provider heb ik)
Ik hoop dat dit 31ste van deze maand nog met de overstap naar Vodafone wordt verbeterd.
Vandaag ook eindelijk mijn M8 gekregen. Hierbij gelukkig (tot nu toe) geen fout kunnen ontdekken.
Op dit moment heb ik nog niet een gigantisch verschil gemerkt in gebruik; net mijn oude HTC maar dan onvoorstelbaar veel sneller.
Vooral de batterij ben ik zeer tevreden mee: Twee uur continu gebruikt en maar 10% verloren, bij de HTC one X was dat eerder tegen de 30% geweest. Vrijdag dus voor het eerst in jaren naar het werk zonder oplader!
Het scherm reageert inderdaad snel, dit merk ik vooral bij het plaatsen van snelkoppelingen.
Drie van die vier pogingen vliegt hij naar een ander scherm
Op dit moment heb ik nog niet een gigantisch verschil gemerkt in gebruik; net mijn oude HTC maar dan onvoorstelbaar veel sneller.
Vooral de batterij ben ik zeer tevreden mee: Twee uur continu gebruikt en maar 10% verloren, bij de HTC one X was dat eerder tegen de 30% geweest. Vrijdag dus voor het eerst in jaren naar het werk zonder oplader!
Het scherm reageert inderdaad snel, dit merk ik vooral bij het plaatsen van snelkoppelingen.
Drie van die vier pogingen vliegt hij naar een ander scherm
Ik ben geïnteresseerd in deze smartphone.
Heb wel een aantal vragen.
Hoe is de verbinding met wifi?
Laad het toestel snel op, of moet je uren wachten voordat het toestel opgeladen is?
Krijg je van HTC snel updates?
Hoelang screentijd kun je halen met de HTC m8?
Hoop dat iemand of meerdere mijn vragen kunnen beantwoorden.
Heb wel een aantal vragen.
Laad het toestel snel op, of moet je uren wachten voordat het toestel opgeladen is?
wilke77 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:39:
Ik ben geïnteresseerd in deze smartphone.
Heb wel een aantal vragen:
Bij mij erg goed. Iig veel beter dan mijn One X.
Ik laad meestal op bij 35% en dat gaat naar mijn gevoel vrij snel en ook sneller dan bij One X. De lader die erbij zit is ook wat sterker: 1.5A
Naar mijn gevoel is het vrij aardig en beter dan vroeger maar het is geen stock android natuurlijk
Geen idee maar de batterij vind ik een sterk punt vd m8. Volgensmij komt dat ook terug in de reviews.
PC Specs
Ik heb sinds gisteren de m8 en heb het nergens terug kunnen vinden
Maar gebruikt iemand ook ART ipv DALVIK.
Want dat schijnt nog vloeiender te lopen
Maar gebruikt iemand ook ART ipv DALVIK.
Want dat schijnt nog vloeiender te lopen
3G bereik ligt denk ik aan de provider. 3G op het Vodafone netwerk is wel prima, 4G ben ik in de Randstad ook erg tevreden mee, trouwens (stiekem een verademing over 3G).theduke1989 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:
[...]
Ik heb geen last van zulke dingen. Voelt gewoon super snel.
Soms te snel zelfs.
Ik heb alleen een vaag probleem met het bereik of telefoon.
Me 3G is echt super traag de laatste tijd (tele2 provider heb ik)
Ik hoop dat dit 31ste van deze maand nog met de overstap naar Vodafone wordt verbeterd.
Valt me ook op dat de responstijd van het scherm op de M8 korter lijkt te zijn dan op m'n Nexus 7, heerlijk.
Iemand trouwens nog een goede manier gevonden om de grills schoon te maken? Blijf het irritant vinden
Ik heb vandaag de one m8 besteld.
Ik ben zeer benieuwd hoe het toestel eruit ziet.
Ik ben zeer benieuwd hoe het toestel eruit ziet.
In de startpost kun je wat foto's vinden 
sorry, kon het niet laten
Intussen erger ik me er weer aan dat de notificationled enigszins crappy is op de M8. Werkt in de meeste apps gewoon niet, ook al staat het in de app aan. Vrij weinig in te stellen ook. Dat is bij Samsung wel een heel stuk beter geregeld.
sorry, kon het niet laten
Intussen erger ik me er weer aan dat de notificationled enigszins crappy is op de M8. Werkt in de meeste apps gewoon niet, ook al staat het in de app aan. Vrij weinig in te stellen ook. Dat is bij Samsung wel een heel stuk beter geregeld.
[ Voor 59% gewijzigd door Sorcerer8472 op 30-05-2014 17:19 ]
Helemaal mee eens.Sorcerer8472 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:07:
Oh, en ik zet de hele tijd per ongeluk de telefoon op stil als hij op trilalarm staat omdat ik 1x de volumeknop even aanraak.
En motion gesture doet het eens in de 10 keer gewoon niet. Dan moet ik met de telefoon gaan schudden voordat hij wat doet. En soms werkt dat zelfs ook niet
Goeie manier om hem niet in je broekzak aan te laten gaan is op de kop erin doen, dan werkt motion gesture namelijk niet meer 
Maar wel heel erg fijn dat deze telefoon notification sound en ringtone aan elkaar koppelt, da's echt een verademing boven Samsung
En motion gesture doet het eens in de 10 keer gewoon niet. Dan moet ik met de telefoon gaan schudden voordat hij wat doet. En soms werkt dat zelfs ook niet
Maar wel heel erg fijn dat deze telefoon notification sound en ringtone aan elkaar koppelt, da's echt een verademing boven Samsung
Die tip van ondersteboven in de zak is wel handig!
Misschien dat daarom de geluidsuitgang ook onderop zit?
Misschien dat daarom de geluidsuitgang ook onderop zit?
Heb m'n M8 Gold van Vodafone nu ook een dag. Al met al echt een toptelefoon, iets waar ik keihard aan toe was na m'n Lumia 520
Enige minpuntje vind ik dat de telefoon niet automatisch doorgaat van lockscreen naar homescreen als je je pincode hebt ingevoerd. Je moet dan altijd eerst nog op enter drukken
Ja ja, mierenneuken ben ik goed in maar zou toch weer een handeling schelen!
Verder niets dan lof
Enige minpuntje vind ik dat de telefoon niet automatisch doorgaat van lockscreen naar homescreen als je je pincode hebt ingevoerd. Je moet dan altijd eerst nog op enter drukken
Verder niets dan lof
Tesla M3LR '21
Ik heb het idee dat de batterij het alleen maar langer gaat uithouden, doe er nu na drie weken in bezit makkelijk twee volle dagen mee en nog een beetje.
Ter verduidelijking:

Echt heel erg onder de indruk van deze telefoon
Ter verduidelijking:

Echt heel erg onder de indruk van deze telefoon
[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 31-05-2014 23:20 ]
In gebieden met slechte ontvangst en veel pingpongen tussen 2G, 3G en 4G gaat de accu toch nog best hard (wellicht omdat hij op 2G telkens zoekt naar 3G/4G) en met medium gebruik haal je dan een dag.
Zit hij op 4G en staat je dataverbinding en wifi 's nachts uit, dan gaat er gewoon in de nacht 0% vanaf terwijl je telefonisch en per sms wel nog bereikbaar bent
Met redelijk gemak gaat hij dan 2 dagen mee. Dat 4G maakt echt veel uit!
Zit hij op 4G en staat je dataverbinding en wifi 's nachts uit, dan gaat er gewoon in de nacht 0% vanaf terwijl je telefonisch en per sms wel nog bereikbaar bent
*weg*
[ Voor 109% gewijzigd door RoD op 01-06-2014 23:39 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vandaag mijn HTC One in ontvangst mogen nemen.
Helaas zit er een bobbeltje rechtsboven net onder de speaker...
Gelijk maar weer verpakt en morgen naar de winkel om m om te ruilen. Heb ik weer.
Helaas zit er een bobbeltje rechtsboven net onder de speaker...
Gelijk maar weer verpakt en morgen naar de winkel om m om te ruilen. Heb ik weer.
[ Voor 4% gewijzigd door Oliesjeik1 op 01-06-2014 22:46 ]
d'n oliesjeik
Vrienden, speciaal voor jullie een kleine winactie. Wie van vandaag tot en met maandag 15 juni een uitgebreide review schrijft voor de HTC One M8 maakt kans op een HTC Dot View Case. Winnen is simpel, maak je review en [url=mailto:HTCDotViewCase@tweakers.net?SUBJECT=Win een HTC Dot View Case]mail[/url] de link naar de speciale [url=mailto:HTCDotViewCase@tweakers.net?SUBJECT=Win een HTC Dot View Case]mailbox[/url]. Er zijn 40 HTC Dot View Cases te winnen.
Let wel, het gaat alleen om nieuwe en uitgebreide reviews. Alleen 'sterren' geven telt niet mee. Bestaande reviews ook niet, tenzij ze significant zijn verbeterd. Even een paar zinnen erbij frommelen om te winnen:
Let wel, het gaat alleen om nieuwe en uitgebreide reviews. Alleen 'sterren' geven telt niet mee. Bestaande reviews ook niet, tenzij ze significant zijn verbeterd. Even een paar zinnen erbij frommelen om te winnen:

Wat houdt "significant verbeteren" in? Heb al een vrij uitgebreide review geschreven, en zat toevallig al te denken om hem een kleine update te geven, maar meer dan om en nabij 200 woorden extra zit daar niet in.
sorry voor off-topic trouwens, leuke actie wel!
[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 02-06-2014 10:34 ]
Een serieuze verbetering van je review. Iets nieuws toevoegen dat nog niet in de tekst stond, een ander punt toelichten dat je nog niet hebt beschreven. Zoiets.Thomasx4 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:29:
Wat houdt "significant verbeteren" in? Heb al een vrij uitgebreide review geschreven, en zat toevallig al te denken om hem een kleine update te geven, maar meer dan om en nabij 200 woorden extra zit daar niet in.
Heb maandag de m8 gekregen. jammer er zit een bobbel in de speaker. Gisterebij coolblue omgeruild.
Deze ziet er wel goed uit.
Poosje mee gespeeld. Wat is het toestel snel.heerlijk.
Waar kun je zien hoelang screentijd het toestel opeen batterij heeft gedaan?
Bij de nexus5 drukte je op scherm en kon je zien hoelang je tijd was.
Wie wil mij helpen? Bedankt!
Deze ziet er wel goed uit.
Poosje mee gespeeld. Wat is het toestel snel.heerlijk.
Waar kun je zien hoelang screentijd het toestel opeen batterij heeft gedaan?
Bij de nexus5 drukte je op scherm en kon je zien hoelang je tijd was.
Wie wil mij helpen? Bedankt!
Volgens mij kan dat nergens. Je kan wel bij Power > Data > History een grafiekje vinden met daarin o.a. hoe lang het scherm aanstaat, maar er staat geen tijd bij.
Je ziet geen tijd inderdaad... Ik heb daarvoor de applicatie Gsam Battery Monitor, Erg interessante appThomasx4 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:55:
Volgens mij kan dat nergens. Je kan wel bij Power > Data > History een grafiekje vinden met daarin o.a. hoe lang het scherm aanstaat, maar er staat geen tijd bij.
App downloaden inderdaad. Wel maf dat ze deze functie hebben weggelaten, maar goed.
Bedankt voor het reageren. Ik ga het proberenSteeffoon schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:37:
[...]
Je ziet geen tijd inderdaad... Ik heb daarvoor de applicatie Gsam Battery Monitor, Erg interessante app
Volgens mij werd het al door meer mensen aangekondigd, maar ik weet het nu voor 95% zeker... de HTC One M8 verbruikt meer data dan bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S3. Ik weet alleen niet hoe en wat, ik doe niks anders dan met mijn S3, maar toch zit ik veel sneller aan mijn datalimiet.
Bij gegevensverbruik kan ik niks geks vinden. Ik doel in dit geval echt op het actieve gebruik, en niet wanneer het toestel in standby is. Hebben meer mensen dit ondervonden?
Bij gegevensverbruik kan ik niks geks vinden. Ik doel in dit geval echt op het actieve gebruik, en niet wanneer het toestel in standby is. Hebben meer mensen dit ondervonden?
Misschien BlinkFeed? Gebruik je geen 4G?Steeffoon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:46:
Volgens mij werd het al door meer mensen aangekondigd, maar ik weet het nu voor 95% zeker... de HTC One M8 verbruikt meer data dan bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S3. Ik weet alleen niet hoe en wat, ik doe niks anders dan met mijn S3, maar toch zit ik veel sneller aan mijn datalimiet.
Blinkfeed gebruikt nauwelijks wat. Heb het idee dat Facebook foto's in hogere kwaliteit ophaalt nu, misschien is dat het?
Weet niet of het FB is, maar je moet je inderdaad realiseren dat het scherm een hogere resolutie heeft en dus bepaalde dingen in een hogere reso zal laden > meer verbruik.Sorcerer8472 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:19:
Blinkfeed gebruikt nauwelijks wat. Heb het idee dat Facebook foto's in hogere kwaliteit ophaalt nu, misschien is dat het?
Blinkfeed heb ik ingesteld op alleen verbruik via wifi (vernieuwen). 4G heb ik hier nog niet:)tweaker2010 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Misschien BlinkFeed? Gebruik je geen 4G?
Facebook op de smartphone doe ik enkel via de mobiele website. De applicatie van hen is ongebruiksvriendelijk in mijn ogen, en ook wanneer alle meldingen uitstaan een grote slurper van je batterij. Dus die kan het ook niet zijn haha.Sorcerer8472 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:19:
Ik gebruik nu trouwens ook 4G, hiervoor op de SGS3 3G. Moet wel zeggen dat je makkelijker even doorklikt omdat je toch weet dat de volgende pagina er snel aan komt ipv dat dit lang wachten is 
De Facebook-app kost verder niet bijzonder veel accu hier. Zou me niks verbazen als hij zuiniger is dan de site. Is sterk verbeterd het afgelopen jaar hoor!
De Facebook-app kost verder niet bijzonder veel accu hier. Zou me niks verbazen als hij zuiniger is dan de site. Is sterk verbeterd het afgelopen jaar hoor!
Hey,
Ik heb de m8 ook besteld. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de voorgeinstalleerde apps. Is facebook en/of twitter bijvoorbeeld voorgeinstalleerd, of zijn ze dat niet? Zo ja, kan je ze verwijderen?
Alvast bedankt!
Ik heb de m8 ook besteld. Nu vroeg ik me af hoe het zit met de voorgeinstalleerde apps. Is facebook en/of twitter bijvoorbeeld voorgeinstalleerd, of zijn ze dat niet? Zo ja, kan je ze verwijderen?
Alvast bedankt!
Die staan voorgeïnstalleerd inderdaad.2pietjuh2 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:40:
Hey,
Alvast bedankt!
Standaard kan je deze niet verwijderen (je moet root zijn om dat te kunnen).
Je kan deze apps wel uitschakelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Xymox op 05-06-2014 15:44 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Hmm balen, maar thanks igg voor de snelle reactie! Ik hou niet van de facebook app vanwege de gigantische hoeveelheid rechten die die wil hebben. Is zoeken hoe ik m er toch helemaal af krijg dan...Xymox schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:42:
[...]
Standaard niet (je moet root zijn om dat te kunnen).
Je kan deze apps wel uitschakelen.
Ik heb 'm trouwens bij vodafone besteld, iemand ervaring met de vodafone branded versie? (als die uberhaupt bestaat)
Als je deze apps uitschakelt dan draaien ze niet. Dus dan heb je ook geen issues met rechten etc.2pietjuh2 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:45:
[...]
Ik hou niet van de facebook app vanwege de gigantische hoeveelheid rechten die die wil hebben. Is zoeken hoe ik m er toch helemaal af krijg dan...
Het enige is dat deze apps ruimte innemen op de telefoon.
Ik heb bij mij de volgende standaard apps uitgeschakeld:
- Chrome
- Google drive
- FitBit
- GMail
- Google+
- Hangouts
- Kindermodus
Dus daar heb ik geen "last"meer van.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Wat heeft deze telefoon een goddelijke accu zeg
Gebruik 'm nu 2 dagen & 22 uur redelijk actief en heb nog 20% accu over.
Zelden meegemaakt met een phone.
Zelden meegemaakt met een phone.
Tesla M3LR '21
Ben het roerend met je eens. Heb het toestel nu anderhalve dag en heb hem gelijk achter de lader gehangen. Heb hem vrij intensief gebruikt en heb nog dertig procent over. Kom van de htc butterfly en mijn grootste ergernis van dat toestel was de accuduur. Ben een blij mens
Mee eens dat eht wel beter is, maar bleef altijd op de achtergrond bij mij actief. En de cache liep al snel op.Sorcerer8472 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:40:
Ik gebruik nu trouwens ook 4G, hiervoor op de SGS3 3G. Moet wel zeggen dat je makkelijker even doorklikt omdat je toch weet dat de volgende pagina er snel aan komt ipv dat dit lang wachten is
Hmmm... ik merk dat ik niet vaker doorklik ofzo, maar misschien meer onbewust. (ook in 4G gebieden)
Maar niemand anders die merkt dat het dataverbruik bij de HTC One M8 vermoedelijk hoger ligt dan bij andere toestellen?
Een vraagje aan de specialisten hier :ik heb een HTC One M8 en tomtom Benelux app. er op
ik krijg het scherm niet in landscape i.v.m. navigatie het scherm blijft in protret staan
ik krijg het scherm niet in landscape i.v.m. navigatie het scherm blijft in protret staan
Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie