Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:38
Wat vinden jullie eigenlijk van de stock launcher van HTC? Genoeg opties om te customizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:47
Thomasx4 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:20:
Las al dat andere mensen ook het probleem hadden dat de speaker grill hier en daar niet goed zit, heb het zelf ook met mijn 2e toestel (eerste omgeruild vanwege defecte pixel). Ik vind het niet heel storend o.i.d., maar iemand een idee of het erger kan worden of wat het veroorzaakt? Hier even een foto;

[afbeelding]

Het bobbeltje is voor zover ik weet niet echt groter geworden en is minder dik dan een vel papier, maar als het erger kan worden ga ik er misschien toch even mee terug (heb het toestel 3 weken terug aangeschaft).
Bij die van mij zit dit ook zo. Heel dun randje, nauwelijks voelbaar. Ik kan het ook platdrukken, maar als ik loslaat komt het weer omhoog. Lijkt erop dat het plaatje niet goed is verlijmd.

Ik weet niet of het erger kan worden. Ik ga er wel melding van maken. Heb altijd een hekel aan reparaties, want dan zit je weer een tijd zonder en moet je van alles weer instellen op een reservetoestel. Teveel gedoe...

Ik denk ovrigens dat je met een screenprotector een luchtbubbel krrijgt door dit randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Amps schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:27:
Wat vinden jullie eigenlijk van de stock launcher van HTC? Genoeg opties om te customizen?
Ligt eraan wat je wilt customizen, is nogal persoonlijk.
Ik vind zelf de HTC launcher dermate goed dat ik weinig behoefte hebt aan customizen. Raster van de app-drawer kan omhoog gezet worden, ander achtergrondplaatje , meer heb ik niet nodig. ;-)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel sinds releasedatum in m'n bezig en 't is echt een toptoestel, maar vandaag voor 't eerst een mankement. Merkte dat mijn mobiele data niet meer werkt. Bij het inschakelen zie je het icoontje een/paar seconden in de notificatiebalk verschijnen maar verdwijnt meteen weer en zo gaat dat de hele tijd door. WiFi werkt verder zonder problemen en heb er verder niks geks meegedaan. Morgen maar even met HTC/Hi bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03:10
Ik heb zolang ik de telefoon heb het meegeleverde hoesje gebruikt en heb die er vandaag afgehaald, tot mijn verbazing zie ik nu een aantal lichte plekjes waar de donkergrijze kleur vanaf is. Dat is wel erg jammer terwijl ik een hoesje gebruik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:22:
Heb het toestel sinds releasedatum in m'n bezig en 't is echt een toptoestel, maar vandaag voor 't eerst een mankement. Merkte dat mijn mobiele data niet meer werkt. Bij het inschakelen zie je het icoontje een/paar seconden in de notificatiebalk verschijnen maar verdwijnt meteen weer en zo gaat dat de hele tijd door. WiFi werkt verder zonder problemen en heb er verder niks geks meegedaan. Morgen maar even met HTC/Hi bellen...
zou je niet eerst je telefoon herstarten?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Meulendijks89 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:12:
Ik heb zolang ik de telefoon heb het meegeleverde hoesje gebruikt en heb die er vandaag afgehaald, tot mijn verbazing zie ik nu een aantal lichte plekjes waar de donkergrijze kleur vanaf is. Dat is wel erg jammer terwijl ik een hoesje gebruik. :(
Door deze verhalen twijfel ik toch nog een beetje over de kleurkeuze. Heb je misschien een foto waarin deze plekken goed te zien zijn? Ze zijn zeker ook niet meer eraf te vegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Xanion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:06:
[...]

En een keer de sim uit/in doen.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 16:22:
Schijnt bij kpn te liggen een fout in je datalimiet. Ik heb hen Zaterdag gebeld.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

tweaker2010 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Zij moeten zich aan de regels houden en zich niet verschuilen achter (door Belsimpel) zelf verzonnen regels.
Als consument heb je rechten, alleen daar moet je wel voor op komen helaas. Ik zou net zo lang bellen of om een leidinggevende vragen totdat het gefixt is. Laat je niet afschepen, stalk ze totdat ze het zat worden. ;)
http://www.belsimpel.nl/k...sales/suggesties-klachten

PS: verder lees ik op hun website: In geval van een DOA krijgt u een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen. Dus de eerste keer toen je speakers binnen 2 weken defect waren, had je je toestel helemaal niet hoeven te laten repareren. ;)
Ik had toeste met releaste datum besteld dus rond 5 April ontvangen en 16de merkte ik dat ik niet meer kon bellen en 18de heb ik nogmaals kunnen checken dat het niet aan software lag :) had gelijk 2-3 verschillende roms erop geinstalleerd en kon pas vanwege paasweekend 22ste contact opnemen toen is het aan mij verteld dat omruilen niet mogelijk was maar enkel reparatie en Belsimpel heeft mij eerst een link gestuurd voor HTC en meer niet .. btw toestel wordt vandaag opgehaald en wordt verstuurd naar Dynafix

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Thomasx4 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:20:
Las al dat andere mensen ook het probleem hadden dat de speaker grill hier en daar niet goed zit, heb het zelf ook met mijn 2e toestel (eerste omgeruild vanwege defecte pixel). Ik vind het niet heel storend o.i.d., maar iemand een idee of het erger kan worden of wat het veroorzaakt? Hier even een foto;

[afbeelding]

Het bobbeltje is voor zover ik weet niet echt groter geworden en is minder dik dan een vel papier, maar als het erger kan worden ga ik er misschien toch even mee terug (heb het toestel 3 weken terug aangeschaft).
Wanneer had je omgeruild?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:06:
[...]

Golf2vr6 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:09:
[...]

En een keer de sim uit/in doen.
Die opties heb ik uiteraard al geprobeerd. Lost niets op.
Btje schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:22:
[...]

Schijnt bij kpn te liggen een fout in je datalimiet. Ik heb hen Zaterdag gebeld.
Heb ze ook gebeld en ze gave bij mij hetzelfde aan, dat ze last hebben van een storing en dat er aankomende nacht aan gewerkt wordt, maar er werden dan wel weer andere verschijnselen bij genoemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Zo, heb er nu ook eentje. Een zilveren. Vind hem toch nog wel redelijk glad eigenlijk, en met name ontvangst van 3G is duidelijk slechter dan die van m'n oude S3. Zit hij in m'n broekzak dan valt hij nu terug naar plekken waar hij eerst nog 3G vasthield... ook op een paar andere plekken valt hij eerder terug. Lijkt toch wel 5 dB ofzo te schelen wat ik best veel vind.

2G lijkt vergelijkbaarder, daarover binnenkort meer :P Ook over hoe goed hij 4G vasthoudt. Bizar dat je gewoon met -122 dBm nog een redelijk goeie verbinding kunt hebben met Vodafone 4G!

Accu doet het goed, maar wat minder goed dan ik had verwacht van alle verhalen, maargoed, zo vaak is hij nog niet opgeladen dus kan nog komen :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Dat hoesje wat je bij de HTC One M8 krijgt verslijt wel snel zeg, heb hem nu een maand ofzo maar hoesje is bij usb aansluiting al kapot en verder al slijtplekken en hij is wat los geworden.

Vandaar vandaag HTC One (M8) Case Slim Armor besteld ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
DJkim schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Wanneer had je omgeruild?
Dag na aankoop van de eerste. Kan hier trouwens prima mee leven hoor, ga er denk ik ook niet mee terug. Lijkt me sterk dat die grill er opeens afvalt, het is zo'n klein hobbeltje (zowel qua hoogte als "breedte") dat het me eigenlijk niet zo veel kan schelen. Jammer dat het niet perfect is maar geen dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook ik ben nu de trotse eigenaar van de HTC one m8 en ben er zeer tevreden over. Kom van de HTC Sensation, dus je kan je voorstellen dat ik het retesnel vind. Ook over de foto's ben ik zeer tevreden, zien er zeer mooi en gedetailleerd uit, ook op de pc. Begrijp niet echt de ophef hierover.

Ook de batterij gaat zeer lang mee, ik kan er makkelijk twee dagen mee bij normaal gebruik. Enig minpunt is het standaard hoesje (ook al krijg je het gratis..), na twee dagen ging het klepje aan de onderkant niet meer dicht. Maar voor de rest ben ik er zeer tevreden over. Ben wel bang voor krassen dus ga ik er zeer voorzichtig mee om en geef het liever niet aan mijn vrienden als ze er even mee willen spelen. :)

Ik heb eigenlijk maar één probleem, maar weet niet of dit het juiste topic ervoor is. Ik kan namelijk niet op de wifi van mijn sportschool. Geen problemen met wifi op mijn werk, thuis of ergens anders. Enige verschil dat ik kan ontdekken is dat de wifi op mijn sportschool een onbeveiligd netwerk is, waar je normaal gesproken als je verbonden bent direct naar een homepage komt en daar dan je gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Nu staat er wel dat ik verbonden ben met de wifi, maar ik kom maar niet op die homepage om de gegevens in te voeren. Krijg het standaard bericht dat er geen internetverbinding is.

Ik heb telefoon opnieuw gestart, het netwerk vergeten en weer verbonden, het netwerk geblokkeerd en gedeblokkeerd, andere browser gebruikt, maar niets werkt.

Wie o wie komt dit bekend voor en weet wellicht de oplossing? Op mijn Sensation had ik geen problemen ermee. Ook online kom ik geen oplossing tegen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik vind het echt stom dat Motion Gestures niet werken als je telefoon gewoon plat op tafel ligt. Bij de inmiddels toch wel redelijk oude Nokia N9 werkt dat wel gewoon. Zit je alsnog dat knopje bovenaan in te drukken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:31:
Ik vind het echt stom dat Motion Gestures niet werken als je telefoon gewoon plat op tafel ligt. Bij de inmiddels toch wel redelijk oude Nokia N9 werkt dat wel gewoon. Zit je alsnog dat knopje bovenaan in te drukken :{
dan klopt er iets niet hoor, al lig mijn M8 op tafel en ik swipe licht er aan wat ik wil doen dan werkt het gewoon perfect. Ik heb er nooit last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Gewoon keer op zijkant van telefoon duwen zodat telefoon beweegt dan werkt het wel haha }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:26

Steeffoon

Smartphone-nerd

Same here. Ik kan wel tien keer tikken, en dan gaat het scherm wel aan ;)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:18:
Zo, ook ik ben nu de trotse eigenaar van de HTC one m8 en ben er zeer tevreden over. Kom van de HTC Sensation, dus je kan je voorstellen dat ik het retesnel vind. Ook over de foto's ben ik zeer tevreden, zien er zeer mooi en gedetailleerd uit, ook op de pc. Begrijp niet echt de ophef hierover.

Ook de batterij gaat zeer lang mee, ik kan er makkelijk twee dagen mee bij normaal gebruik. Enig minpunt is het standaard hoesje (ook al krijg je het gratis..), na twee dagen ging het klepje aan de onderkant niet meer dicht. Maar voor de rest ben ik er zeer tevreden over. Ben wel bang voor krassen dus ga ik er zeer voorzichtig mee om en geef het liever niet aan mijn vrienden als ze er even mee willen spelen. :)

Ik heb eigenlijk maar één probleem, maar weet niet of dit het juiste topic ervoor is. Ik kan namelijk niet op de wifi van mijn sportschool. Geen problemen met wifi op mijn werk, thuis of ergens anders. Enige verschil dat ik kan ontdekken is dat de wifi op mijn sportschool een onbeveiligd netwerk is, waar je normaal gesproken als je verbonden bent direct naar een homepage komt en daar dan je gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Nu staat er wel dat ik verbonden ben met de wifi, maar ik kom maar niet op die homepage om de gegevens in te voeren. Krijg het standaard bericht dat er geen internetverbinding is.

Ik heb telefoon opnieuw gestart, het netwerk vergeten en weer verbonden, het netwerk geblokkeerd en gedeblokkeerd, andere browser gebruikt, maar niets werkt.

Wie o wie komt dit bekend voor en weet wellicht de oplossing? Op mijn Sensation had ik geen problemen ermee. Ook online kom ik geen oplossing tegen.

Bij voorbaat dank!
Heb je al eens geprobeerd als je op het wifi van de sportschool bent eens je launcher te directen naar een site. Probeer bijvoorbeeld google.nl eens of htc.com. Je launcher krijgt dan opdracht naar een pagina te gaan en meestal dan pas kom je op die inlogpagina!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

theduke1989 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:35:
[...]

dan klopt er iets niet hoor, al lig mijn M8 op tafel en ik swipe licht er aan wat ik wil doen dan werkt het gewoon perfect. Ik heb er nooit last van....
Het werkt echt alleen als je telefoon vlak daarvoor (< halve minuut ofzo?) heeft bewogen, anders doet hij niks met het touchscreen, waarschijnlijk energiebesparing. Ook niet na 10x tikken. Jammer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Heeft niemand last van langzame micro sd bij HTC One M8? Ik heb probleem ook aangekaart dus hopelijk wordt het gefixed maar mijn samsung micro sd wordt heel langzaam gelezen en weggeschreven. Kon zelfs fotos niet fatoenlijk opslaan. Kaart zelf was ok, heb ook met memory reader getest

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brue
  • Laatst online: 19-02 20:31
DJkim schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:59:
Heeft niemand last van langzame micro sd bij HTC One M8? Ik heb probleem ook aangekaart dus hopelijk wordt het gefixed maar mijn samsung micro sd wordt heel langzaam gelezen en weggeschreven. Kon zelfs fotos niet fatoenlijk opslaan. Kaart zelf was ok, heb ook met memory reader getest
Geen last van. Vanochtend nog een heel seizoen van een serie op de sd kaart gegooid binnen enkele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 12:28
Ik wil graag trillen uitzetten bij de wekker. Kan dit? Want ik kan het maar niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:30
In het scherm waar je de tijd van een alarm instelt kun je naar beneden scrollen, daar staat wat je zoekt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
jopie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:20:
In het scherm waar je de tijd van een alarm instelt kun je naar beneden scrollen, daar staat wat je zoekt .
Wauw dat ik daar overheen keek, top bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Iemand toevallig al gevonden of en zoja, hoe, je de applicatie kunt veranderen als je de home-button naar boven sleept?

Normaliter wordt dan Google Zoeken geopend, maar als je die uitschakelt, opent in mijn geval Twidere (Twitter-client) Ik ebn benieuwd of je dit ergens aan kunt passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Dat is volgens mij eigenlijk uitsluitend bedoeld als Google Now "command".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooi toestel dit. Overweeg 'm ook zeker te halen!

Heb de afgelopen jaren een S3, Note 3 en een iPhone 5 gehad, maar bezit momenteel een Lumia 520. Wou graag eens WP proberen op een budgettoestel, en hoewel het niet geheel tegenvalt, mis ik toch wel erg veel features die op een Android/iOS telefoon gewoon beter werken. Je merkt duidelijk dat WP nog een platform is wat niet af is en gewoon nog veel onscherpe randjes heeft.

Afijn, wil dus graag weer een high-end smartphone. In eerste instantie besloten om te wachten op de iPhone 6, maar ik moet zeggen dat de specs van de M8 mij ook goed kunnen bekoren. Ik weet niet in hoeverre de iPhone 6 een upgrade van de 5(S) gaat worden, buiten een groter formaat dan natuurlijk.

Al met al verwacht ik niet dat de iPhone 6 deze M8 keihard gaat verslaan, de verschillen zullen nihil zijn of Apple moet wel met hele revolutionaire veranderingen op de proppen komen.

Verder heb ik ook nog even aan de S5 gedacht, maar vind die behuizing gewoon te goedkoop aanvoelen voor het geld wat je ervoor betaalt, en daarnaast lijkt de M8 gewoon veel beter te presteren op softwaregebied.

Zou trouwens dan wel graag de M8 Gold willen. Helaas is die nog bijna nergens leverbaar, dus heb sowieso nog wel een week om erover na te denken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:18:

Als je het hoesje los haalt aan de onderkant en het klepje even terug naar binnen vouwt, vervolgends weer om je toestel doen, dan werkt het weer.
Tot nu toe sinds de release op deze manier gedaan, het klepje werkt nog goed

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 07:30
Ik heb het klepje er na 3 dagen afgesneden. Maar het hoesje is na 2 weken zo los geworden dat er een TPU Case in bestelling staat. De telefoon heeft te veel speling in de originele hoes. Toch jammer voor een meegeleverde accessoire, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Thomasx4 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:16:
Dat is volgens mij eigenlijk uitsluitend bedoeld als Google Now "command".
Nja, toen ik Google Zoeken uitschakelde, werd dit op een of andere manier vervangen dus door Twidere. Een applicatie die ik overigens niet eens zo vaak gebruik. Vandaar dat ik me af vroeg, of je dit ook zelf kon instellen. Vind het zo apart dat de HTC dan kiest voor Twidere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
Steeffoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:33:
[...]

Nja, toen ik Google Zoeken uitschakelde, werd dit op een of andere manier vervangen dus door Twidere. Een applicatie die ik overigens niet eens zo vaak gebruik. Vandaar dat ik me af vroeg, of je dit ook zelf kon instellen. Vind het zo apart dat de HTC dan kiest voor Twidere ;)
Wat raar. Ik heb het ook uitgeschakeld maar er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ben inmiddels overgestapt van de HTC One M8 naar de Galaxy S5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Meulendijks89 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:42:
Ben inmiddels overgestapt van de HTC One M8 naar de Galaxy S5. :)
Heb je daar nog een bepaalde reden voor gehad?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Las Vegas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:42:
[...]

Kan maar 1 reden bedenken, de camera. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook overgestapt van de htc naar de galaxy s5. Reden voor mij is toch de brouwkwaliteit geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:11:
Ik ben ook overgestapt van de htc naar de galaxy s5. Reden voor mij is toch de brouwkwaliteit geweest
Dat is dan wel een beetje de omgekeerde wereld. De S5 heeft toch een veel mindere bouwkwaliteit dan de M8? Plastic vs aluminium.

edit: Oh je hebt het over de brouwkwaliteit. Dat zal bij alle telefoons tegenvallen gok ik :o

[ Voor 12% gewijzigd door London op 14-05-2014 23:30 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:26:
[...]

Dat is dan wel een beetje de omgekeerde wereld. De S5 heeft toch een veel mindere bouwkwaliteit dan de M8? Plastic vs aluminium.
Ik heb 2 htc one m8 gehad. Bij allebei de telefoons waren de speakergrill s niet goed. Bij beide waren de gaatjes niet helemaal open. En bij eentje lag hij ook een beetje er schuin in.

Ja de s5 is van plastic maar toch vind ik hem erg degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Michele_M_ schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Ik heb zelf niet kunnen vinden waar je dat uitschakelt.
Wel heb ik de app 'Home Launcher' geïnstalleerd. Daarmee kun je van alles toewijzen aan de Home Gesture. Bijvoorbeeld icm de app 'Screen Off & Lock' kun je met de Home gesture heel snel het toestel blokkeren (dus ipv de knop aan de bovenkant).

Ik heb er ook directe toegang tot handige utility apps in gezet. Dat maakt direct weer ruimte vrij.

Overigens kwam deze tip van een mede tweaker.

Daarnaast mis ik ook een gewone standaard Gallery widget. Die zit iig wel op de Nexus en past toch wel bij een telefoon met grote nadruk op de foto's.

Hebben jullie deze widgets wel?

Zo nee, nog tips voor goede widgets in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:30:
[...]

Ik heb 2 htc one m8 gehad. Bij allebei de telefoons waren de speakergrill s niet goed. Bij beide waren de gaatjes niet helemaal open. En bij eentje lag hij ook een beetje er schuin in.

Ja de s5 is van plastic maar toch vind ik hem erg degelijk
Je weet dat inderdaad niet alle gaatjes open zijn hoop ik (dat hoort zo). Alleen links zit de speaker, de andere gaatjes zijn het ledje en beneden de microfoon geloof ik. Hier zijn de grills best "golvig" (als ik kijk naar weerspiegeling van licht), onder zit er zelfs een bobbeltje. Vind dat wel jammer, maar het lijkt me sterk dat de S5 een betere bouwkwaliteit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 01:17:
[...]

Je weet dat inderdaad niet alle gaatjes open zijn hoop ik (dat hoort zo). Alleen links zit de speaker, de andere gaatjes zijn het ledje en beneden de microfoon geloof ik. Hier zijn de grills best "golvig" (als ik kijk naar weerspiegeling van licht), onder zit er zelfs een bobbeltje. Vind dat wel jammer, maar het lijkt me sterk dat de S5 een betere bouwkwaliteit heeft.
Nee het is ook niet beter. Maar ondanks plastic wel degelijk. Ik vind het jammer van de htc want vind het een mooi en fijn toestel. Maar jammer dat het net wat minder is afgewerkt (voor mijn gevoel dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Begrijp dat gevoel ook wel, vind het balen dat die speaker grills niet perfect zitten, maar denk dat het toestel uiteindelijk wel een betere bouwkwaliteit heeft. Uiteindelijk gaat het er mij om dat de telefoon het minstens 2 jaar na behoren doet, wat cosmetische schade of een enkel probleempje boeien me uiteindelijk niet zo veel, als ik er maar niet mee terug hoef omdat er iets defect is. Heb wel problemen met al mijn telefoons gehad, hoop dat deze het eens wél volhoudt, ben altijd zuinig op m'n telefoon maar er gaat toch elke keer wel wat kapot (de HTC One X was het toppunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Las Vegas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:42:
[...]

Heb de s5 gekocht omdat de HTC One M8 snel beschadigd en daar kan ik niet mee leven :P na een maand gebruiken met het originele hoesje zaten er aan de achterkant al verschillende plekjes waar de lak weg was dus stel je voor hoe het er uitziet 6 of 12 maanden later.

En ja de HTC One m8 is van metaal maar de s5 heeft zeker geen slechte bouwkwaliteit en heeft zo zijn voordelen.

Ik heb er geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Mijn speakergrills zitten perfect. Niet scheef en geen bobbels. Toen ik hem uit de telefoon doos haalde stak de bovenste grill links een heel klein beetje omhoog dus ik dacht dat ik ook de pineut was, maar een uur later bleek hij opeens perfect te zitten, misschien heb ik hem onbewust aangedrukt of zo. Prachtig toestel overigens (3 weken oud nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:13
Ik denk dat er wat zaken door elkaar gehaald worden. De M8 heeft een meer premium uitstraling door het gebruikte materiaal(al blijft dit erg subjectief, de gemenedeler is wel zo dat de meeste mensen de M8 mooier vinden dan de S5). Echter de bouwkwaliteit is iets anders, hoewel aluminium best een stevig materiaal is, is het oooh zo gevoelig voor krassen en dutsen terwijl plastic hier minder last van heeft ivm de flexibele eigenschappen.

Ik heb zelf de M7 gehad en heb die wel eens laten vallen. Het gevolg was direct te zien ... een dikke duts in het materiaal terwijl de klap niet zo groot was. Bij mijn S5 heb ik dit ook al een keer gehad, gevolg ... niks aan het handje! Mijn M7 heb ik direct in een case gestopt en daar is hij ook niet meer uit gekomen wat natuurlijk eeuwig zonde is van het mooie design. Mijn S5 heb ik nu nog in een case zitten maar eigenljik is het niet nodig.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

De S5 ziet er trouwens ook een stuk beter uit dan bijvoorbeeld de S3 vind ik. Vrij weinig mis mee zelfs eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Laatst online: 23-09 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:11:
Heb je gewon een nieuwe gekocht en de one verkocht? Wat moest je nog bijleggen?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:10
renzo4000 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:39:
Ik denk dat er wat zaken door elkaar gehaald worden. De M8 heeft een meer premium uitstraling door het gebruikte materiaal(al blijft dit erg subjectief, de gemenedeler is wel zo dat de meeste mensen de M8 mooier vinden dan de S5). Echter de bouwkwaliteit is iets anders, hoewel aluminium best een stevig materiaal is, is het oooh zo gevoelig voor krassen en dutsen terwijl plastic hier minder last van heeft ivm de flexibele eigenschappen.

Ik heb zelf de M7 gehad en heb die wel eens laten vallen. Het gevolg was direct te zien ... een dikke duts in het materiaal terwijl de klap niet zo groot was. Bij mijn S5 heb ik dit ook al een keer gehad, gevolg ... niks aan het handje! Mijn M7 heb ik direct in een case gestopt en daar is hij ook niet meer uit gekomen wat natuurlijk eeuwig zonde is van het mooie design. Mijn S5 heb ik nu nog in een case zitten maar eigenljik is het niet nodig.
Klopt helemaal,de one m8 veel mooier.Maar ja het is eenmaal metaal en die krast snel helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btje schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:15:
[...]

Heb je gewon een nieuwe gekocht en de one verkocht? Wat moest je nog bijleggen?
Heb hem verkocht en daarnaast 50€ bijgelegd voor de s5. Misschien zonde had het ook de eerste keer "goed"kunnen doen maar ja, heb er nog geen spijt van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Zijn er trouwens ook root mogelijkheden zonder complete whipe van al je files/programs?

Kon voorheen op mijn S3 nl wel. Alleen de bootsector flashen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hi Tweakers,

Ik heb sinds een week de M8, prachtig apparaat maar ik begin toch irritaties te krijgen aan die gaatjes in de speakergrills. Vooral overdag zie je dit heel erg goed. Heb ik recht op een nieuw toestel of hebben alle toestellen dit gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Jackson6 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:07:
Hi Tweakers,

Ik heb sinds een week de M8, prachtig apparaat maar ik begin toch irritaties te krijgen aan die gaatjes in de speakergrills. Vooral overdag zie je dit heel erg goed. Heb ik recht op een nieuw toestel of hebben alle toestellen dit gewoon?
Irritaties aan die gaatjes in de speaker grills? Dichtplamuren? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik bedoel natuurlijk dat de helft "open" staat en helft niet goed is uitgeboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ach je moet van minder premium gevoel houden.
Het zal nooit in de buurt van iPhone/Apple/ en laatste Sony komen de S5 qua bouwkwaliteit.
Ik vermaak me nog prima met me HTC ONE(M8) nergens last van doet wat het doet moet doen..

Nu moeten ze nog alleen de Dot View cover maken waarop je alle messages zoals whatsapp/facebook terug kan zien dan is het helemaal goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

theduke1989 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:52:
ach je moet van minder premium gevoel houden.
Het zal nooit in de buurt van iPhone/Apple/ en laatste Sony komen de S5 qua bouwkwaliteit.
Ik vermaak me nog prima met me HTC ONE(M8) nergens last van doet wat het doet moet doen..

Nu moeten ze nog alleen de Dot View cover maken waarop je alle messages zoals whatsapp/facebook terug kan zien dan is het helemaal goed...
http://www.pdashop.nl/pro...8-dot-view-case-grey.html

Deze? :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Die laat alleen meldingen zien van officiele HTC Apps en niet van thirth party apps zoals Whatsapp/FB/Twitter/Gmail.

Wat hij bedoelde was een dot view case die ook thirth party app notificaties toont, al ligt dit meer aan de software die HTC moet bijwerken dan aan de case, de case is gewoon je ''venster'' op de software notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Meulendijks89 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 05:19:
[...]

Heb de s5 gekocht omdat de HTC One M8 snel beschadigd en daar kan ik niet mee leven :P na een maand gebruiken met het originele hoesje zaten er aan de achterkant al verschillende plekjes waar de lak weg was dus stel je voor hoe het er uitziet 6 of 12 maanden later.

En ja de HTC One m8 is van metaal maar de s5 heeft zeker geen slechte bouwkwaliteit en heeft zo zijn voordelen.

Ik heb er geen spijt van :)
Succes dan met de aluminium look rand van de S5. Bescherm die goed anders kan je ook niet meer met je S5 leven ;-)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Katmi schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:49:
[...]

Die laat alleen meldingen zien van officiele HTC Apps en niet van thirth party apps zoals Whatsapp/FB/Twitter/Gmail.

Wat hij bedoelde was een dot view case die ook thirth party app notificaties toont, al ligt dit meer aan de software die HTC moet bijwerken dan aan de case, de case is gewoon je ''venster'' op de software notificatie.
Ja hopelijk gaan ze dat dus binnenkort doen met een nieuwe update.
Want nu houd dat me nog tegen om zo'n eentje aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
theduke1989 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:08:
[...]

Ja hopelijk gaan ze dat dus binnenkort doen met een nieuwe update.
Want nu houd dat me nog tegen om zo'n eentje aan te schaffen...
Het is best een leuke case hoor. Even de flap opendoen en je HTC ontgrendelt automatisch en weer dicht gaat hij weer uit. Werkt best handig en snel. :)
Jammer alleen is dat de flap niet open blijft liggen en je m niet helemaal kan dubbelklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Succes dan met de aluminium look rand van de S5. Bescherm die goed anders kan je ook niet meer met je S5 leven ;-)
Als die hetzelfde is qua opbouw als die in de Galaxy S2 dan inderdaad.. die zag er na een jaar ook niet meer uit.

De One M7 was wel zo goed als krasloos na een jaar in mijn binnenzak. De M8 moet helaas in een hoesje vanwege de snel krassende achterkant. Niet omdat 'de lak' eraf gaat, maar omdat het geborsteld aluminium is en dat krast nou eenmaal snel. Hyperion heeft gelukkig een mooi hoesje met een transparante rook-kleurige achterkant zodat je mooie telefoon tenminste niet meteen helemaal uit het zicht is:

http://forums.androidcent...m8-hyperion-tpu-case.html

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Michele_M_ schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Apart.
Misschien ook voor de gein eens Twidere installeren? En kijken of je het dan ook hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik meerdere nummers tegelijk aan een afspeellijst toevoegen :? Kan toch niet zo zijn dat ik nummertje voor nummertje moet toevoegen :?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou, heb 'm dan ook maar besteld :D Was nog even problematisch omdat ik recentelijk ben overgestapt van Vodafone naar Simyo (sim-only). Helaas bevalt Simyo mij verder niet zo, en heb ik spijt als haren op m'n hoofd dat ik ooit de overstap heb gemaakt. Afijn, contract afkopen (90,- :'( ) en maar weer aangeklopt bij Vodafone. Die vonden me zo zielig ( :P ), dat ik nu tegen een zeer mooie prijs een M8 mocht uitzoeken

Al met al valt de schade dan toch wel weer mee, en is eens te meer gebleken dat sommige bedrijven wél goed om kunnen gaan met (ex-)klanten. Ben overigens ook niet weggegaan bij Vodafone omdat de provider mij niet beviel, maar puur omdat de kosten me iets te hoog werden.

A-a-a-a-anyyyyyyyhow, M8 Gold op komst dus! Ben heel benieuwd naar het toestel. Ga ook maar direct op zoek naar een hoesje, want ik vrees nu al voor schade en ik heb 't ding nog niet eens ontvangen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Beetje offtopic, maar wat was er precies mis mee met Simyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Amps schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:24:
Beetje offtopic, maar wat was er precies mis mee met Simyo?
offtopic:
Het feit dat betaaldiensten niet werden ondersteund was de voornaamste. Daarnaast had ik bij Vodafone vaak beter bereik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:53
Dan bevind je je waarschijnlijk meestal in wat dunner bevolkt gebied, want Simyo gaat via het netwerk van KPN en dat is het best dekkende netwerk van Nederland. Qua bereik geeft Vodafone dan ook vaker problemen dan KPN, maar dat zal dus vooral van de plaats afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Las Vegas schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:41:
Nou, heb 'm dan ook maar besteld :D Was nog even problematisch omdat ik recentelijk ben overgestapt van Vodafone naar Simyo (sim-only). Helaas bevalt Simyo mij verder niet zo, en heb ik spijt als haren op m'n hoofd dat ik ooit de overstap heb gemaakt. Afijn, contract afkopen (90,- :'( ) en maar weer aangeklopt bij Vodafone. Die vonden me zo zielig ( :P ), dat ik nu tegen een zeer mooie prijs een M8 mocht uitzoeken

Al met al valt de schade dan toch wel weer mee, en is eens te meer gebleken dat sommige bedrijven wél goed om kunnen gaan met (ex-)klanten. Ben overigens ook niet weggegaan bij Vodafone omdat de provider mij niet beviel, maar puur omdat de kosten me iets te hoog werden.

A-a-a-a-anyyyyyyyhow, M8 Gold op komst dus! Ben heel benieuwd naar het toestel. Ga ook maar direct op zoek naar een hoesje, want ik vrees nu al voor schade en ik heb 't ding nog niet eens ontvangen :D
Zit in ieder geval een hoesje meegeleverd in de doos. Bevalt me prima tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Overigens update over mijn ervaringen qua ontvangst: hij pikt de lage banden netjes en snel op, beter dan m'n oude S3. De hoge banden redelijk hetzelfde als de S3, maar dan wel iets minder goed als hij in je broekzak zit. Dus eigenlijk alleen positief verschil, behalve die broekzak dus :+

Maargoed, voor wie het boeiend vindt dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Jackson6 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:38:
Ik bedoel natuurlijk dat de helft "open" staat en helft niet goed is uitgeboord.
De bovenste grille omvat ook de notificatie-LED, en de onderste de microfoon (goed kijken). Om design-redenen (symmetrie) zijn de grilles doorgetrokken voor een evenwichtige look. Er is geen sprake van 'niet goed uitgeboord'. De speakers zijn niet zo breed als de grilles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SPOXYWOXY schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:25:
[...]

Zit in ieder geval een hoesje meegeleverd in de doos. Bevalt me prima tot nu toe :)
Ah, daar heb ik iets teveel negatieve dingen over gelezen in dit topic. Iets over schade die het hoesje veroorzaakt? Nja goed, misschien gebeurt dat incidenteel.

Overigens viel het mij ook op dat Vodafone de enige provider was die de Gold M8 op voorraad heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door London op 16-05-2014 11:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Las Vegas schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:01:
[...]

Overigens viel het mij ook op dat Vodafone de enige provider was die de Gold M8 op voorraad heeft.
Vodafone heeft een maand lang het alleenrecht om de gouden HTC One M8 te verkopen, daarna zullen ze bij andere providers hem ook aanbieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Iemand een idee hoe je rotzooi uit die grill krijgt? Lukt me maar niet hier, heel vervelend :(.

Blauw en rood... Niet mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:32:
Iemand een idee hoe je rotzooi uit die grill krijgt? Lukt me maar niet hier, heel vervelend :(.

Blauw en rood... Niet mijn smaak.
Kwastje met stugge haren en dan erin pulken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Thomasx4 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:32:
Viel mij ook al op dat ze heel erg erg gevoelig zijn voor vuil in de grill. Ik heb een kwastje die ik normaal gebruik voor het schoonhouden van mijn spiegelreflexcamera. daar gaat het wel aardig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb een vraagje over Spotify op de M8.
Volgens berichten en de help van Spotify zelf zou de externe SD kaart automatisch gekozen worden voor opslag van offline muziekbestanden als daar meer plaats is. Met een 32Gb kaart dus duidelijk meer, en daar wil ik de bestanden ook hebben staan.

https://support.spotify.c...ore-Spotify-on-my-SD-card

Echter blijven de bestanden op het interne geheugen geplaatst worden. De handeling door in Spotify de cache te wissen helpt niet (opnieuw aanmelden is dan nodig).

Heeft iemand het hier voor elkaar gekregen?

Mijn vermoeden is dat KitKat weer de boosdoener is. Echter in de update releasenotes kan je vinden dat het op KitKat wel goed zou moeten gaan.

Mijn interne geheugen loopt zo wel erg snel vol !

[ Voor 6% gewijzigd door Xymox op 17-05-2014 07:47 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Ik heb een branded Vodafone. ik Flash al jaren custom Roms maar normaal heb ik een unbranded. Kun je zo de rom vervangen dus unlocken via HTC dev en dan custom rom flashen of gaat het niet zomaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Las Vegas schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:01:
[...]

Ah, daar heb ik iets teveel negatieve dingen over gelezen in dit topic. Iets over schade die het hoesje veroorzaakt? Nja goed, misschien gebeurt dat incidenteel.

Ja, ik heb die ene post ook gelezen, maar heb zelf een totaal andere ervaring. Ik heb het toestel best vaak in en uit het hoesje gehaald en er is werkelijk niets aan te zien. (week of drie in bezit)

Wat ik op de foto bij die post zag leek op de lijmresten die op het randje waren achtergelaten door het plastic in de verpakking.

NB ik heb de zilveren variant. Tot nu toe nog krasvrij. Gebruik meestal wel het bijgeleverde hoesje, ook al maakt die de telefoon er niet mooier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
bilgy_no1 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 08:11:
[...]

Ja, ik heb die ene post ook gelezen, maar heb zelf een totaal andere ervaring. Ik heb het toestel best vaak in en uit het hoesje gehaald en er is werkelijk niets aan te zien. (week of drie in bezit)

Wat ik op de foto bij die post zag leek op de lijmresten die op het randje waren achtergelaten door het plastic in de verpakking.

NB ik heb de zilveren variant. Tot nu toe nog krasvrij. Gebruik meestal wel het bijgeleverde hoesje, ook al maakt die de telefoon er niet mooier op.
De beschadigingen/krasgevoeligheid gaan volgens mij uitsluitend over de grijze variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ah okay. Nouja goed, heb ook nog maar een goedkope case op Ebay besteld.

Ik krijg overigens de gouden M8.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoesje heeft hier trouwens niet voor beschadiging gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb sinds een paar weken de One M8.

Echter in vergelijking met de One X gaat het data verbruik veel sneller terwijl ik volgensmij de telefoon hetzelfde hebt ingesteld. Ik zit ook vrijwel altijd op WIFI.

Om erachter te komen waar het verbruik vandaan komt ben ik op zoek naar een app die kan meten hoeveel 3/4G data elke applicatie verbruikt.

Kent iemand zo’n app of heeft wellicht andere handige tips om hierachter te komen?

Thx.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Instellingen > Draadloos & Netwerken > Meer > Data gebruik

Dan naar beneden scrollen en zie je per app hoeveel er is gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het idee dat er wat mis is met m'n M8...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v6knvJvpNk8SocPXcegUPDgO/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Da's pech, camera weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat had ik niet eens gezien, dacht alleen m'n amberkleurige LED'je... :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:18
CLB schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:18:
Ik heb het idee dat er wat mis is met m'n M8...
[afbeelding]
Lijkt me eerder op een M7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
dominion99 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:31:
Ik heb een branded Vodafone. ik Flash al jaren custom Roms maar normaal heb ik een unbranded. Kun je zo de rom vervangen dus unlocken via HTC dev en dan custom rom flashen of gaat het niet zomaar ?
Even mezelf quoten, maar het is geen probleem om een andere rom te flashen op een Vodafone branded telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Laatst online: 23-09 17:44
Audiowaste schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:36:
[...]

Lijkt me eerder op een M7 :X
Is inderdaad een M7, het ledje van de M8 bestaat uit twee gedeeltes. Trucje mislukt... ;w

[ Voor 3% gewijzigd door ipje op 19-05-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
ipje schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:30:
[...]

Is inderdaad een M7, het ledje van de M8 bestaat uit twee gedeeltes. Trucje mislukt... ;w
Lijkt mij gewoon een M8 Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:18
De M8 mini heeft dezelfde achterkant als de gewone M8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thomasx4 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:57:
Instellingen > Draadloos & Netwerken > Meer > Data gebruik

Dan naar beneden scrollen en zie je per app hoeveel er is gebruikt.
Dank! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Help!!!! schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:52:
Heb sinds een paar weken de One M8.

Echter in vergelijking met de One X gaat het data verbruik veel sneller terwijl ik volgensmij de telefoon hetzelfde hebt ingesteld. Ik zit ook vrijwel altijd op WIFI.

Om erachter te komen waar het verbruik vandaan komt ben ik op zoek naar een app die kan meten hoeveel 3/4G data elke applicatie verbruikt.

Kent iemand zo’n app of heeft wellicht andere handige tips om hierachter te komen?

Thx.
Mijn dataverbruik gaat ook een stuk sneller nu! Heb het idee dat apps als Facebook nu misschien afbeeldingen in hogere resolutie laden. Geen idee of Blinkfeed (dat ik eigenlijk niet gebruik) er niet ook wat mee te maken heeft, even te lui om nu op te zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
Audiowaste schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:27:
De M8 mini heeft dezelfde achterkant als de gewone M8
Officieel spreek je eigenlijk ook niet van een M8 mini van van een HTC One Mini 2.

http://www.allaboutphones...et-de-htc-one-mini-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ipje schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:30:
Uhm nee, van heel je zin klopt niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Nu we toch off topic zijn , de (voor mij) belangrijkste vraag is , Hoe is de 13mp camera die in de HTC One mini 2 zit , maakt ie betere foto's dan de M8 , kan ie concureren met bv de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik vind de M8 trouwens gewoon goeie foto's maken, enige dat irritant is is dat je soms even moet pielen waar je op wil focussen (+ belichting op aanpassen). Als je dat eenmaal doet dan klopt witbalans en belichting een stuk meer en zijn de foto's gewoon goed, hoewel je er idd wel minder op kunt inzoomen dan bij andere telefoons. Qua kwaliteit verder zeker goed vergelijkbaar met m'n oude S3 in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sorcerer8472 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:33:
[...]

Mijn dataverbruik gaat ook een stuk sneller nu! Heb het idee dat apps als Facebook nu misschien afbeeldingen in hogere resolutie laden. Geen idee of Blinkfeed (dat ik eigenlijk niet gebruik) er niet ook wat mee te maken heeft, even te lui om nu op te zoeken :+
Ah, ben dus niet de enige die het vermoeden heeft dat de One M8 meer data verbruikt dan andere toestellen (iig mijn Galaxy S3). In het overzicht van netwerkverbruik zie ik niet veel gekke dingen, en heb bij veel dingen automatisch synchrniseren uitgeschakeld.

Pagina: 1 ... 23 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie