Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:26

Steeffoon

Smartphone-nerd

Merken jullie ook dat het beeld met het geluid niet altijd even sychroon loopt bij de HTC One M8, in ieder geval bij YouTube.
Bijvoorbeeld bij dit filmpje. Hebben jullie dat ook?, maar heb het ook gemerkt bij andere filmpjes.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MYNLQjrBVPo]

[ Voor 8% gewijzigd door Steeffoon op 30-04-2014 22:55 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DwightKSchrute schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:15:
[...]
Denk dat die 5MP de front-camera is. 18MP achter.
Nee, er staat 5MP UP (die UP slaat op UltraPixel, dus dat is de achterkant neem ik aan).

PS: http://www.nieuwemobiel.n...n-de-HTC-One-M8-mini.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
DwightKSchrute schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:15:
[...]

Denk dat die 5MP de front-camera is. 18MP achter.
Er staat Depth achter, dus die 18 is waarschijnlijk eerder 1.8 voor de gimmicky depth features camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:32
tweaker2010 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:28:
[...]

Nee, er staat 5MP UP (die UP slaat op UltraPixel, dus dat is de achterkant neem ik aan).

PS: http://www.nieuwemobiel.n...n-de-HTC-One-M8-mini.html
Hm, dit klinkt logischer. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Steeffoon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:55:
Merken jullie ook dat het beeld met het geluid niet altijd even sychroon loopt bij de HTC One M8, in ieder geval bij YouTube.
Bijvoorbeeld bij dit filmpje. Hebben jullie dat ook?, maar heb het ook gemerkt bij andere filmpjes.

[video]
Geen last van , ook niet met het filmpje van jou link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

indofk schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Geen last van , ook niet met het filmpje van jou link
Hmmm... apart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 11:57
Steeffoon schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 21:40:
[...]

Heb ik ook met de flipcover. :(
Ik heb zojuist ook een RMA aangevraagd voor het retourneren van m'n Flip Case, ben er niet tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 13:28
Steeffoon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 22:55:

[video]
Ook wel eens last van. Ligt volgens mij meer aan het netwerk of aan YouTube op dat moment.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heeft iemand enig idee hoe je uit kan schakelen dat bij het omhoog vegen van de home button, Google zoeken beschikbaar komt? Zo storend en irritant.

Google Now staat overigens al uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:55
Steeffoon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:32:
Heeft iemand enig idee hoe je uit kan schakelen dat bij het omhoog vegen van de home button, Google zoeken beschikbaar komt? Zo storend en irritant.

Kan alleen door hem te rooten.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:47
bluecupra schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:19:
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb de order gisteren geannuleerd en zal binnenkort elders (niet rechtstreeks bij T-Mobile) bestellen. Wel erg slecht dat de klantenservice zo expliciet aangeeft dat het om een unbranded/simlock vrij toestel gaat... :z
Let op: ook sommige winkels verkopen branded telefoons, of beide modellen met een prijsverschil. Toch even navragen dus voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:43
bilgy_no1 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:56:
[...]

Let op: ook sommige winkels verkopen branded telefoons, of beide modellen met een prijsverschil. Toch even navragen dus voor de zekerheid.
Heb nu bij Coolblue een non T-Mobile versie gekocht, ga ik vanavond uit het werk ophalen. Erg benieuwd naar het toestel als opvolger van mijn ONE-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Steeffoon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:32:

Google Zoeken bij apps uitschakelen dan werkt het niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Michele_M_ op 02-05-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:55
Zelf heb ik ontdekt dat om hem te unlocken ik niet vanuit de home hoef te starten, als ik in het midden van het scherm omhoog veeg unlock ik hem ook. Dit voorkomt bij mij veel irritatie aan Google Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
weet iemand hoe ik de menu functie op longpress home krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Michele_M_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:15:
[...]

Oh, ga ik even doen dan, wat wordt er verder uitgeschakeld als ik dat uitzet, of verder niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Steeffoon schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:18:
[...]

Oh, ga ik even doen dan, wat wordt er verder uitgeschakeld als ik dat uitzet, of verder niks?
De widget.
En je kan m daarna gewoon weer aanzetten als je het mist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44
Repair at repair center - Started 2-5-2014 11:14:40
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 2-5-2014 15:57:51
Repair at repair center - Finished 2-5-2014 15:57:51
De winkel had hem binnen gestuurd voor losse volumeknop en oneffenheid tussen scherm en bovenste speakers, nu ben ik toch wel eens benieuwd of het allemaal is opgelost (meer informatie dan hierboven geven ze niet in de tracking). Toch geen zin om hem nog eens terug te moeten sturen. Volgende week kan ik hopelijk eindelijk mijn 'domme' nokia dumpen, want het T9-typen ben ik echt wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
bluecupra schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:23:
[...]

Heb nu bij Coolblue een non T-Mobile versie gekocht, ga ik vanavond uit het werk ophalen. Erg benieuwd naar het toestel als opvolger van mijn ONE-X
Heb hem zelf ook sinds vandaag in huis. Ook voor paar tientjes meer de non branded versie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Sinds gisteren heb ik ook een M8 als opvolger van mijn OneX. Dacht dat de OneX al snel was maar de M8 gaat hier nog aardig overheen. Alles is veel "snappier" en vertraging merk ik nergens op.

Is het overigens niet mogelijk om een paneel links in te voegen? Kan hier enkel de Blinkfeed in of uitschakelen maar een paneel voor snelkoppelingen krijg ik niet. Op dit scherm had ik favoriete contacten en de energie beheer widget staan. Zou makkelijk zijn als dit ingesteld kan worden. Ook kan ik de optie niet vinden voor de taskmanager toets zoals op mijn OneX, hierbij kon er ingesteld worden lang vasthouden is menu en indrukken taakbeheer of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
bluecupra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:15:
Sinds gisteren heb ik ook een M8 als opvolger van mijn OneX. Dacht dat de OneX al snel was maar de M8 gaat hier nog aardig overheen. Alles is veel "snappier" en vertraging merk ik nergens op.

Is het overigens niet mogelijk om een paneel links in te voegen? Kan hier enkel de Blinkfeed in of uitschakelen maar een paneel voor snelkoppelingen krijg ik niet. Op dit scherm had ik favoriete contacten en de energie beheer widget staan. Zou makkelijk zijn als dit ingesteld kan worden. Ook kan ik de optie niet vinden voor de taskmanager toets zoals op mijn OneX, hierbij kon er ingesteld worden lang vasthouden is menu en indrukken taakbeheer of andersom.
Home screen "verplaatsen" naar recht-- links in voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
cops schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:34:
[...]

Home screen "verplaatsen" naar recht-- links in voegen.
Kijk aan, zo kan het ook _/-\o_ thnx. Alleen is het niet mogelijk om al ingedeelde pagina's te verplaatsen. Moet dan de pagina's eerst leegmaken en vervolgens opnieuw indelen. Of mis ik een instelling?

[ Voor 27% gewijzigd door bluecupra op 03-05-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Deze week heb ik besloten over te gaan van mijn vertrouwde iPhones/Ios naar Android.
Voor mij een flinke stap (nooit android gehad), maar ben gewoon toe aan wat nieuws en ik heb het vermoeden dat de aankomende iPhone 6 mij weinig nieuws gaat brengen.
(De voornaamste redenen zijn dat ik miracast naar mijn tv wil, ir-blaster, een 5"+ fullhd scherm, knock-on, etc.)

Na tig reviews bekeken te hebben kwamen er voor mij twee kandidaten uit: De LG G2 en de HTC One M8.
Twee toestellen in compleet verschillende prijscategorieën, maar dat is nou juist waarom ik ze beide koos.
Qua specificaties zijn ze flink aan elkaar gewaagd, de ene heeft een iets snellere processor, de ander een betere camera, etc. etc. Het zijn de kleine dingen waar de verschillen in zitten.

Qua design gaat mijn hart naar de m8. Voelt degelijk, net als alle iPhones die ik gewend ben.
Was alleen érg bang voor de krasgevoeligheid van de aluminium (gun metal look) achterkant van de m8.
Want áls ik dat toestel zou kiezen, dan zou dat voornamelijk om het veel mooiere design gaan, en daarom zou ik er dan ook geen hoes om heen willen.

Proef op de som genomen en een dummy gekocht ( :9 :*) ;) ). Zo kan ik ervaren hoe hij qua gewicht voelt, hoe hij in mijn broekzak zit en hoe krasbestendig hij is.
In de broekzak draagt hij fijn. Ik merk niet dat ik zo'n 'groot' toestel op zak heb. Dit komt denk ik door zijn fraaie afgeplatte/afgeronde hoeken. Hij lijkt veel te wegen maar weegt stiekem hetzelfde als mijn piepkleine iPhone 4s (154gram vs 160gram).

De aluminium achterkant beschadigd helaas bijzonder snel/makkelijk. Als test bijv een sleutelbos in mijn zak gestopt bij mijn telefoon en er zo wat mee gelopen. Hem wat hardhandig op andere voorwerpen gelegd en nog wat krastesten gedaan. Niks bijzonder heftigs. Gewoon wat met dagelijks gebruik zonder hoes op kan treden.

Resultaat (putjes en krassen):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21854296/foto.JPG

Mijn hemel, als dat al na een dag of wat zou gebeuren met het echte toestel, dan zou ik flink verdrietig zijn.Hebben anderen hier aansluitende of tegensprekende ervaringen mee?

Dit zou voor mijn nml de keus richting een plastic achtige LG g2 makkelijker maken. Daar zou ik gewoon een hoesje voor kopen, zodat je die lelijke zwarte(of witte) plastic achterkant niet ziet en bijna voor de helft van het geld klaar zijn (LG +/- 350,- HTC +/- 600,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb hier ook over gelezen, ben zelf ook erg voorzichtig met de telefoon. Je krijgt er een hoesje bij die de achterkant beschermt, die zit er hier redelijk vaak op maar is niet ideaal. Voor de rest stop ik hem nooit met iets anders in een broekzak, dst helpt ook wel.

Heb hem hier nu bijna 2 weken, af en aan wel en geen hoesje gebruikt. Ben er wel erg voorzichtig mee, maar er zitten nog 0 krassen op (zowel voor als achter).

Toch nog een klein defectje gevonden op m'n m8, rechts onderin een bobbeltje in de speaker grill, hij zit daar iets hoger dan de rest van de grill. Helaas, maar kan ik mee leven.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 03-05-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Telefoon in dezelfde broekzak als je sleutels?? Dat is mijn inziens vragen om beschadigingen..zelf draag ik mijn telefoon over het algemeen in mijn linker broekzak en sleutels rechts. Denk dat alle telefoons bekrast raken van sleutels in dezelfde zak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
bluecupra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 10:49:
[...]

Kijk aan, zo kan het ook _/-\o_ thnx. Alleen is het niet mogelijk om al ingedeelde pagina's te verplaatsen. Moet dan de pagina's eerst leegmaken en vervolgens opnieuw indelen. Of mis ik een instelling?
Blijven drukt op blanco of ingedeelde pagina's (1S), kunt hm verplaatsen naar links of recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
bluecupra schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:50:
Telefoon in dezelfde broekzak als je sleutels?? Dat is mijn inziens vragen om beschadigingen..zelf draag ik mijn telefoon over het algemeen in mijn linker broekzak en sleutels rechts. Denk dat alle telefoons bekrast raken van sleutels in dezelfde zak....
Idd normaal gesproken doe ik dat ook niet, maar het wil wel eens gebeuren dat ik het toch bij elkaar gooi. Zo stop ik wel eens (per ongeluk) mijn bos autosleutels en mijn telefoon allemaal in mijn jaszak zodra ik uit mijn auto stap. Dan krijg je dus al zulke beschadigingen zoals op mijn bovenstaande foto.
Natuurlijk ben je er altijd zelf bij en kan je een hoop voorkopen. Ik ben zelf ook erg voorzichtig.
Gaat mij er alleen meer om dat 'als' je telefoon op enig moment in aanraking komt met andere 'sterkere' materialen zoals sleutels, dat hij dan gelijk zo heftig beschadigd.
Bij een toestel met een plastic /polycarbonaat behuizing zal je dit gewoon niet hebben.
Ik zou érg balen van zulke krassen op mijn htc m8. En om er nou een hoesje omheen te doen, tja dan kan ik niet zo goed dus bijv. de veel goedkopere lg2 aanschaffen.
Dat is dus mijn dilemma en vond het daarom wel handig dat ik voor een prikkie een dummy heb gekocht om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zou me niks verbazen als die dummy van een ander materiaal is dan de echte m8, ziet er anders uit dan mijn toestel.

E: Filmpje;

Zou hem niet in een broekzak met sleutels doen dus.

[ Voor 35% gewijzigd door Thomas op 03-05-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Thomasx4 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:50:
Zou me niks verbazen als die dummy van een ander materiaal is dan de echte m8, ziet er anders uit dan mijn toestel.
Is zelfde materiaal, kleur van de dummy was echter niet de gun grey maar die 'roze' versie. Niet zo goed zichtbaar op mijn foto. Ik heb hem in de winkel naast een echte m8 gehouden en voelt identiek.
Jouw filmpje toont idd ook hoe snel die dus krast, hoewel ik zelf niet met messen er op heb getest en ook niet zo hard heb geprobeerd. Zachtere aanrakingen met diverse harde andere voorwerpen zorgen hier dus ook al voor.

[ Voor 20% gewijzigd door Allewijn op 03-05-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
cops schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Blijven drukt op blanco of ingedeelde pagina's (1S), kunt hm verplaatsen naar links of recht.
Kan drukken wat ik wil om de schermindeling te veranderen echter gebeurd er niets, ook niet na het toestel uit en aangehad te hebben.

@edit, heb het voor nu even leeg gemaakt en opnieuw ingedeeld, voor mij is het zo ook opgelost :)

[ Voor 12% gewijzigd door bluecupra op 03-05-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Jongens, het is een telefoon, het is geen voorwerp waar je spijkers mee in hout kunt slaan. De telefoon opzettelijk ALTIJD met sleutels in je broekzak doen om dan achteraf iets te zeggen over de krasgevoeligheid, is hetzelfde als een TV in het water gooien en dan zeggen dat het een kut tv is als ie stuk gaat.
Natuurlijk bekrast het je telefoon als je sleutels erbij gooit in een krappe broekzak :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:38
Deathchant schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:01:
Jongens, het is een telefoon, het is geen voorwerp waar je spijkers mee in hout kunt slaan. De telefoon opzettelijk ALTIJD met sleutels in je broekzak doen om dan achteraf iets te zeggen over de krasgevoeligheid, is hetzelfde als een TV in het water gooien en dan zeggen dat het een kut tv is als ie stuk gaat.
Natuurlijk bekrast het je telefoon als je sleutels erbij gooit in een krappe broekzak :)
Tuurlijk, het blijft een gebruiksvoorwerp. Echter verwacht ik wel (voor deze prijs) dat je met voorzichtig gebruik geen krasjes op je telefoon krijgt. Het is gebleken dat bij het grijze model best krasgevoelig is. Het is geen deal-breaker voor mij, maar het is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:19

BPP

Amps schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:09:
[...]

Tuurlijk, het blijft een gebruiksvoorwerp. Echter verwacht ik wel (voor deze prijs) dat je met voorzichtig gebruik geen krasjes op je telefoon krijgt. Het is gebleken dat bij het grijze model best krasgevoelig is. Het is geen deal-breaker voor mij, maar het is wel jammer.
Mijn MacBook kostte ook bijna 2000 euro en daar zitten nu ook een paar beste krassen op. Aluminium krast nou eenmaal sneller en dient dan ook met meer zorg te worden behandeld imo. Tenzij je geen reet geeft om wat krasjes hier en daar natuurlijk. :P

[ Voor 5% gewijzigd door BPP op 03-05-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Aluminium is nou eenmaal gevoeliger voor krassen, en daar kan je niks tegen doen.
Als je gewoon premium gevoel wilt en dat het degelijk aanvoelt dan raad ik je gewoon aan om een M8 aan te schaffen of een ander merk zoals Apple of Sony met hun glas/aluminium kwaliteit. Maar mijn Elite probook van HP is ook van aluminium brush en die zit ook gewoon de krassen en noem zo maar op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Mijn M8 is laatst van een meter hoogte op een stenen vloer gekletterd en is daardoor zitten er aan de zijkant al wat beschadigingen. Niet echt heel goed zichtbaar maar wel voelbaar. Dit zijn gewoon gebruikssporen en naar mijn mening moet je daar niet moeilijk over doen. Het is inderdaad een gebruiksvoorwerp en over 2-3 jaar komt er toch weer een nieuwe.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 12:45
Deathchant schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:01:
True. True. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Toestel bevalt mij tot nu meer dan goed alleen de Android versie 4.4.2 heeft wel zijn beperkingen. Met mijn HTC One X (Android 4.2.2) kon ik met Super Back-up wekelijks een backup maken van de SMS en call logs. Naast deze back-up maakte ik ook wekelijks via Foldersync een back-up naar mijn Synology van de DCIM, Whatsapp en Download folder. Op mijn Nas loopt vervolgens een wekelijkse taak om deze back-up te kopieeren naar een andere disk. De applicatie Super Backup voor SMS en call logs werkt deels. Deze kan zijn bestanden niet meer wegschrijven naar een aangemaakte map op de SD card. Ook kan de applicatie Foldersync niet meer lezen uit de door mij ingestelde back-up mappen op de SD card. Vind dit echt wel een beperking waarvan ik de meerwaarde niet zo snel zie. Beveiliging is leuk maar dit gaat voor mij ten koste aan functionaliteit. Hoop dat Google hiervoor z.s.m. een aanpassing doorvoert zodat je de rechten op de SD card zelf kunt bepalen.

Nu heb ik een toestel met uitbreidbaar geheugen en kan dat enkel gebruiken voor opslag van foto's en video. Applicaties zoals TomTom, Super Backup, Total Commander, ES File Explorer en Folder Sync hebben enkel (schrijf) toegang tot het interne geheugen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door bluecupra op 04-05-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 21:36
Tja het komt toch echt door Android 4.4.2.
De permissies zijn net wat anders.
De ontwikkelaar kan de app aanpassen waardoor deze wel weer kan wegschrijven naar de sd.
TomTom heeft dat met de laatste update al aangepast. Naar mate 4.4.2 steeds meer standaard wordt zullen de ontwikkelaars steeds meer druk hebben om hun apps aan te passen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Eeen Bose ultra mega deluxe 7.1 super subwoofer special edition XXL extreme edition van 15.000 euro...daar komt vast en zeker super geluid uit, maar als de kat erlangs begint te krabben, dan komen daar geheid krassen op, maar het verandert de kernfunctionaliteit niet. Of ga je dan ook zeggen: voor 15K verwacht ik dat ie niet zo snel bekrast...

Point is: geen enkele telefoon is gegarandeerd gevrijwaard van krasjes, welk materiaal dan ook, welke prijs dan ook ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 04-05-2014 13:30 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Deathchant schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:27:
Point is: geen enkele telefoon is gegarandeerd gevrijwaard van krasjes, welk materiaal dan ook, welke prijs dan ook ;)
Sure, maar de ene afwerking van het aluminium kan eerder krassen dan de andere (bijvoorbeeld de brushed finish van de grijze variant vs. de anodized aluminium van de zilveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:55
Ik zou er niet op ingaan, als je al een dummy koopt om een formaat te testen ga je wat verder dan de gemiddelde consument in je vooronderzoek. Dan stel je misschien ook andere eisen aan krasbestendigheid dan de gemiddelde consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
jopie schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:22:
Ik zou er niet op ingaan, als je al een dummy koopt om een formaat te testen ga je wat verder dan de gemiddelde consument in je vooronderzoek. Dan stel je misschien ook andere eisen aan krasbestendigheid dan de gemiddelde consument.
d:)b inderdaad. Thanks. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:10
Ben erg aan het twijfelen tussen gunmetal grey of zilvere,heb die gunmetal grey in me handen gehad en vond hem erg glad,die zilvere viel wel mee.Vind ze beide super mooi....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Amaze86 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 17:30:
Ben erg aan het twijfelen tussen gunmetal grey of zilvere,heb die gunmetal grey in me handen gehad en vond hem erg glad,die zilvere viel wel mee.Vind ze beide super mooi....
Had ik ook, maar is echt heel persoonlijk. Ben voorde gun metal grey gegaan, en ben nog steeds erg te spreken erover! Keus kunnen wij helaas echt niet voor je maken :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Hallo, als ik mijn M8 unlock, dan start ie standaard een zoekscherm op ipv m'n homescreen. Iemand een idee hoe dit aan te passen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Dan zat je waarschijnlijk op dat zoekscherm toen je hem uitzette? als je het scherm naar links veegt dan kom je direct op je homescreen uit, als je naar rechts veegt op Blinkfeed, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Thomasx4 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:27:
Dan zat je waarschijnlijk op dat zoekscherm toen je hem uitzette? als je het scherm naar links veegt dan kom je direct op je homescreen uit, als je naar rechts veegt op Blinkfeed, misschien dat dat helpt.
Nee, dat is het niet, hij start blijkbaar standaard Google Now. Dit kan ik dmv een "schuifje" wel uitzetten, maar dan kom ik vervolgens standaard dus op Google search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Hoe unlock je je telefoon? Probeer eens gewoon in het midden van je scherm naaf boven/links/rechts te swipen (niet vanaf het onderste puntje van je scherm dus), misschien is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Michele_M_ schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:15:
[...]

Klopt het dat Google Now/zoeken bij het uitschakelen hiervan, nu vervangen is door een andere app? (in mijn geval nu twitter-client Twidere? :P) Kan ik dit ergens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Thomasx4 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:44:
Hoe unlock je je telefoon? Probeer eens gewoon in het midden van je scherm naaf boven/links/rechts te swipen (niet vanaf het onderste puntje van je scherm dus), misschien is dat het.
Dat is het inderdaad, ik swipte van helemaal beneden naar boven. Swipen vanaf het midden gaat wel goed. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:56
Wie kan mij helpen met de tv app. Tijd en tijdzone staan op automatisch maar alle programma's in de tv app staan een uur te laat. Bv. het journaal staat in de app op 21:00 ipv 20:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Aangezien er geloof ik geen los topic voor is : Heeft iemand hier al een custom ROM op z'n M8 draaien? En zo ja, welke? :) Ik ben wel toe aan een beetje spelen met ROM's :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Daar heb ik uiteraard al gekeken :) Dat was de vraag ook niet. Was meer even benieuwd naar de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ok! Heb er nog weinig over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Ik draai al vanaf het begin Viper net als op mijn M7. Ik denk dat ik 2 uur stock gedraaid heb.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:06:
Ik draai al vanaf het begin Viper net als op mijn M7. Ik denk dat ik 2 uur stock gedraaid heb.
En Viper doet het goed? Vaak updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ein-de-lijk: *;
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bm8UjFQCEAAzcKf.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds zaterdag ook de M8, als vervanging voor mijn One X.
Heerlijk toestel, ondanks dat de lengte even wennen is. Maar verder lekker snel, goed geluid en een prachtige premium look and feel.

Nu had ik al gemerkt dat het toestel heel glad is en ik dus voorzichtig moet zijn om hem niet uit mijn handen te laten glijden. Ik ben er dan ook erg voorzichtig mee en stop hem met hardlopen bijvoorbeeld wel in het hoesje, laat hem niet met sleutels in mijn zak zitten, etc.

Maar wat zag ik vanochtend tot mijn schrik, er zit een klein barstje in het scherm, halverwege de linkerkant. En ik heb het toestel niet eens laten vallen.
Heb bij Vodafone al gevraagd wat hieraan te doen is, maar ze willen alleen repareren (ik heb geen schade verzekering). Ik werd wel geadviseerd om bij de Vodafone winkel waar ik hem gekocht heb nog even langs te gaan, misschien dat zij nog iets kunnen/willen doen.

Ik baal wel een beetje. Toestel is 4 dagen oud.
Als ik hem nu zelf uit mijn handen had laten flikkeren, was het jammer maar eigen schuld.
Iemand ervaring met dergelijke situaties?

Ik lees trouwens uiteenlopende verhalen over Motion Launch. Ik vind het verschrikkelijk en heb het meteen uitgezet. Elke keer als ik mijn telefoon uit mijn zak haalde en op bureau/tafel legde, ging hij aan. Dat hoeft voor mij echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zamorano schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:38:
Maar wat zag ik vanochtend tot mijn schrik, er zit een klein barstje in het scherm, halverwege de linkerkant. En ik heb het toestel niet eens laten vallen.
Hoe bedoel je? Is het geen kras? Een scherm barst niet zomaar lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Hoe bedoel je? Is het geen kras? Een scherm barst niet zomaar lijkt mij.
Nee, het is echt een barst.
Het is maar een klein stukje, een soort hapje uit de zijkant, links tegenover de volume knoppen.

Ik vraag me ook echt af wat het veroorzaakt heeft, maar vanochtend zat het er niet en toen ik op werk kwam was het er. In de tussentijd heb ik de telefoon in mijn jaszak gehad, zonder andere voorwerpen erin, en in de auto ligt de telefoon in een vakje waar het eigenlijk niet eens verschuiven kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
DennusB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:11:
[...]

En Viper doet het goed? Vaak updates?
Viper doet het prima. Veel opties. Wat bedoel je met vaak updates? Ze updaten regelmatig om nieuwe tweaks toe te voegen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:56
Ben inmiddels ook trotse eigenaar van deze telefoon. Galaxy SII heeft het lang volgehouden maar het was toch echt tijd.

Om ineens weer ads te zien in apps is dan wel weer storend maar wil liever nog niet gelijk rooten.. even aanzien hoe ik daar over een week of 2 over denk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
OK ik heb de M8 nu een halve week in gebruik en een paar dingen vallen mij op. Op het web alleen maar positieve zaken (behalve de camera) die ook allemaal kloppen, dus hier alleen mijn negatieve bevindingen:

- menu animaties zijn traag bij het bekijken van foto's in de galerij. Als ik op het scherm tik schuiven eerst de menuknoppen in beeld, dan pas de bewerkingsknoppen. Niet dat het hapert, maar de vertraging die het oplevert is wel onhandig. Onnodig geprogrammeerde vertraging.

- Weinig geheugen over na installatie. Heb nog maar 8,38 GB over na opstart en installatie van mijn apps. Heb ook nog niet eens muziek erop gezet oid. Weliswaar heb ik er een 64 GB sd in zitten, maar je kunt er maar weinig apps op draaien (tot nu toe nog nul gevonden) en je kunt ook niet bijvoorbeeld de gebruikersdata van je mail app naar de sd wegschrijven.

- swype op HTC toetsenbord is te gevoelig. Als de druk maar iets verandert verliest hij de swype. Gelukkig brengt SwiftKey verlossing.

- standaard toetsenbord is te breed voor eenhandig gebruik, ook door de genoemde gevoeligheid. SwiftKey biedt de mogelijkheid om een smaller toetsenbord te gebruiken dat wel met de duim van een hand is te bedienen.

- Helaas nog steeds niet-verwijderbare third party apps.

- camera levert op zich goede plaatjes, maar het is tijd voor HTC om iets nieuws te gebruiken. Ultrapixels, OK. Maar dan bijv 8 MP op een significant grotere sensor. Ik had hiervoor kort de Lumia 1520 en dat is een wereld van verschil. Die camera komt ook in de Lumia 930.

Ben benieuwd of andere gebruikers deze punten ook herkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Je eerste punt vind ik af en toe ook storend maar kan er prima mee leven. Weinig geheugen ben ik het mee eens, maar ik heb persoonlijk toch niet heel veel nodig. Swype gebruik ik niet, toetsenbord/scherm is smal zat IMO. third party app's zijn ook jammer, camera zal me een worst wezen, hij schiet toch prima plaatjes en vind uFocus e.d. een leuke toevoeging. Als ik echt goede foto's wil maken dan neem ik een losse DSLR mee, telefoon gebruik ik alleen af en toe voor random kiekjes.

Ben er zelf erg tevreden over tot nu toe (2 weken na aankoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:10
Het Japanse HTCSoku claimt al te weten welke specs de Taiwanese fabrikant zoal in de One (M8) Prime zal stoppen:
- Een 5.5 inch QHD (1440 x 2560) display
- 2.3 GHz quad core Snapdragon 805 processor mer 3GB RAM
- 18 megapixel HTC Duo camera
- USB 3.0

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Amaze86 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:26:
Het Japanse HTCSoku claimt al te weten welke specs de Taiwanese fabrikant zoal in de One (M8) Prime zal stoppen:
- Een 5.5 inch QHD (1440 x 2560) display
- 2.3 GHz quad core Snapdragon 805 processor mer 3GB RAM
- 18 megapixel HTC Duo camera
- USB 3.0
Vraag me af hoeveel waarde je moet hecthen aan de camera. Wat ik heb gezien is dat het een 5 ultrapixel gaat worden en een 18 MP camera om scherp te stellen.

Toch vind ik beide een beetje onwaarschijnlijk.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Speaker van mijn HTC was na 2 weken kapot, dus ik heb via HTC afspraak gemaakt om hem te laten maken. Na 3 weken krijg ik hem terug maar dan met schade op 5 plekken. Nu wilt HTC dat ik hem nogmaals terug stuurt voor reparatie maar dan ben ik meer dan 1 maand telefoon kwijt en wie betaalt mijn abo geld en niet bereikbaar zijn enzovoort? Heb nu even genoeg van HTC haha

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben binnenkort van plan te verlengen en een M8 te nemen, maar ik lees nu wat enge verhalen over een snel krassende cameralens. Ik heb er dus wat vragen over.

Hebben jullie last van een krassende cameralens?
Waar en wanneer hebben jullie hem besteld?
Waar en wanneer is het toestel geproduceerd? Dit kan je aan een serienummer zien, dat begint met HT, FA of SH, wat staat voor de fabriek. Daarna volgen wat cijfers en letters, zoals 43A, wat staat voor 2014 maart 10. De 4 staat voor 2014, de 3 voor maart en de A voor 10 (na 1 t/m 9 gaan ze over op letters van het alfabet).

Ik zou het erg waarderen als jullie de vragen beantwoorden, ookal heb je misschien geen last van krassen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Doe er gewoon een hoesje om. Het hyperion hoesje kan ik aanraden. De achterkant krast toch bij het minste of geringste, dit helaas in tegenstelling tot de m7. De cameralens van mijn m8 is nog 100% heel, en ik heb 'm sinds de launch.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjnieuw schreef op maandag 05 mei 2014 @ 22:23:
Wie kan mij helpen met de tv app. Tijd en tijdzone staan op automatisch maar alle programma's in de tv app staan een uur te laat. Bv. het journaal staat in de app op 21:00 ipv 20:00.
Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DJkim schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:27:
Speaker van mijn HTC was na 2 weken kapot, dus ik heb via HTC afspraak gemaakt om hem te laten maken. Na 3 weken krijg ik hem terug maar dan met schade op 5 plekken. Nu wilt HTC dat ik hem nogmaals terug stuurt voor reparatie maar dan ben ik meer dan 1 maand telefoon kwijt en wie betaalt mijn abo geld en niet bereikbaar zijn enzovoort? Heb nu even genoeg van HTC haha
Neem contact op met de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Mogelijk kun je daar uit coulance een nieuw toestel krijgen. Zij zijn jouw 1e aanspreekpunt, niet HTC of het reparatiebedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Zou iemand kunnen kijken welke tijdzone je op de telefoon hebt gekozen. De mijne staat op GMT +2 (Central European Summer Time) en ik heb automatisch gekozen.

Ik heb een probleem met de HTC TV App, alles staat een uur later in de EPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Sorcerer8472

Mens sana?

brama schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:16:
Doe er gewoon een hoesje om. Het hyperion hoesje kan ik aanraden. De achterkant krast toch bij het minste of geringste, dit helaas in tegenstelling tot de m7. De cameralens van mijn m8 is nog 100% heel, en ik heb 'm sinds de launch.
Weet iemand hoe het zit met de krasbestendigheid van de zilveren versie?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wjnieuw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:12:
Zou iemand kunnen kijken welke tijdzone je op de telefoon hebt gekozen. De mijne staat op GMT +2 (Central European Summer Time) en ik heb automatisch gekozen.

Ik heb een probleem met de HTC TV App, alles staat een uur later in de EPG.
Hij moet ook op GMT +1.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Sorcerer8472

Mens sana?

DennusB schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:40:
[...]

Hij moet ook op GMT +1.....
We leven nu in GMT+2 (CEST) omdat het zomertijd is. In de winter is het GMT+1 (CET).

[ Voor 10% gewijzigd door Sorcerer8472 op 08-05-2014 15:43 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Waarom niet gewoon Autom. tijd en datum en automatische tijdzone aanvinken?
Dan blijf je toch gewoon altijd in sync met de netwerk tijd/datum ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ik heb de tijdzone en tijd op automatisch gezet en deze staat dan on GMT +2 (zomer tijd), alleen staat alles in de TV app een uur later, ik denk dat dit met de tijdzone heeft te maken. Is er iemand die dit ook heeft. Ik heb Ziggo als provider en de taal heb ik op US Engels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik zal wel heel stom zijn... Maar weet iemand hoe ik widgets op mijn lockscreen plaats? Heb alles al geprobeerd maar niks werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Eerst de mogelijkheid aanzetten onder beveiliging in je instellingen, dan moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 14:44
Hier draait ondertussen Android Revolution HD, om het toch zo stock mogelijk te houden. Root was voor mij een vereiste mbt titanium backup. Daarnaast heb ik ook xposed draaien met de sense 6 toolbox. Een paar aanraders in de toolbox:
-Hold power button for torch
-Swipe <richting> on homescreen to lock (een stapje dichter bij doenbaar gebruiken met 1 hand :) )
-Automatic unlock on correct pin (voelt toch een stuk vlotter aan)

Daarnaast heb ik via een tip de app 'muzei' ontdekt: een soort 'live wallpaper' die je achtergrond om de x tijd verandert, en dit ism de reddit plug-in werkt wonderen om automatisch leuke wallpapers van r/earthporn, r/spaceporn (eigenlijk elke subreddit die je maar wil) te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

DennusB schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:00:
Ik zal wel heel stom zijn... Maar weet iemand hoe ik widgets op mijn lockscreen plaats? Heb alles al geprobeerd maar niks werkt
Misschien heb je hier wat aan?
http://www.androidpit.de/...screen-widgets-einrichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

tweaker2010 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:17:
[...]

Neem contact op met de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Mogelijk kun je daar uit coulance een nieuw toestel krijgen. Zij zijn jouw 1e aanspreekpunt, niet HTC of het reparatiebedrijf.
Was het maar waar, ik heb het bij Belsimpel besteld en ik krijg meteen te horen dat ik direct met HTC contact op moest nemen en Belsimpel wil niets doen als toestel voor tweede keer met schade terug komt dan willen ze pas actie ondernemen. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom niet door hun regels. Ik ga maandag weer opsturen. :(

Verder is mijn micro sd erg traag .. dat alleen bij HTC .. internet oplsag is gewoon zeer snel zoals het moet? Is het ook normaal bij HTC?
:|

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
wjnieuw schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:14:
Ik heb de tijdzone en tijd op automatisch gezet en deze staat dan on GMT +2 (zomer tijd), alleen staat alles in de TV app een uur later, ik denk dat dit met de tijdzone heeft te maken. Is er iemand die dit ook heeft. Ik heb Ziggo als provider en de taal heb ik op US Engels staan.
Volgens mij hebben meer mensen hier last van, zag het een aantal keren terugkomen. Ook bij andere aanbieders. Net was er een update maar dat heeft niet geholpen. Nog steeds een uur verschil.
\ :/

Doet de tv gids het eindelijk met alle zenders, (M7 had dit ) klopt de tijd niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ok, ik dacht dat ik de enige was. Heb jij de taal op NL en ENG staan, misschien heeft het daar mee te maken. Ik heb de helpdesk gebeld, maar die moeten nog terugbellen met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
DJkim schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Was het maar waar, ik heb het bij Belsimpel besteld en ik krijg meteen te horen dat ik direct met HTC contact op moest nemen en Belsimpel wil niets doen als toestel voor tweede keer met schade terug komt dan willen ze pas actie ondernemen. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom niet door hun regels. Ik ga maandag weer opsturen. :(

Verder is mijn micro sd erg traag .. dat alleen bij HTC .. internet oplsag is gewoon zeer snel zoals het moet? Is het ook normaal bij HTC?
:|
Consumentenrechten ;) Lees je er maar in.

Welke MicroSd kaart gebruik je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Las al dat andere mensen ook het probleem hadden dat de speaker grill hier en daar niet goed zit, heb het zelf ook met mijn 2e toestel (eerste omgeruild vanwege defecte pixel). Ik vind het niet heel storend o.i.d., maar iemand een idee of het erger kan worden of wat het veroorzaakt? Hier even een foto;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CYZl4m4.jpg

Het bobbeltje is voor zover ik weet niet echt groter geworden en is minder dik dan een vel papier, maar als het erger kan worden ga ik er misschien toch even mee terug (heb het toestel 3 weken terug aangeschaft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

DJkim schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:18:
[...]
Zij moeten zich aan de regels houden en zich niet verschuilen achter (door Belsimpel) zelf verzonnen regels.
Als consument heb je rechten, alleen daar moet je wel voor op komen helaas. Ik zou net zo lang bellen of om een leidinggevende vragen totdat het gefixt is. Laat je niet afschepen, stalk ze totdat ze het zat worden. ;)
http://www.belsimpel.nl/k...sales/suggesties-klachten

PS: verder lees ik op hun website: In geval van een DOA krijgt u een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen. Dus de eerste keer toen je speakers binnen 2 weken defect waren, had je je toestel helemaal niet hoeven te laten repareren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Thomasx4 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:20:
Las al dat andere mensen ook het probleem hadden dat de speaker grill hier en daar niet goed zit, heb het zelf ook met mijn 2e toestel (eerste omgeruild vanwege defecte pixel). Ik vind het niet heel storend o.i.d., maar iemand een idee of het erger kan worden of wat het veroorzaakt? Hier even een foto;

[afbeelding]

Het bobbeltje is voor zover ik weet niet echt groter geworden en is minder dik dan een vel papier, maar als het erger kan worden ga ik er misschien toch even mee terug (heb het toestel 3 weken terug aangeschaft).
Zoiets zou mij ook niet echt storen (mits je geen scherp randje voelt). Ik plak er tevens ook een glazen screen protector erop, dus een verschil in dikte ontstaat er dan toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Nee hoor, geen scherp randje, stoor me er verder ook niet aan maar heb er ook geen zin in dat de hele grill er straks afvalt :P. Voor de rest overigens nog heel tevreden, heb hem nu iets meer dan 3 weken geloof ik, nog geen krasje/beschadiging te bekennen waar dan ook op het toestel (zonder hoes trouwens, maar ben er wel redelijk voorzichtig mee). Enige storende is dat er af en toe iets vast komt te zitten in zo'n gaatje en er vervolgens heel moeilijk uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michele_M_ schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:26:
[...]

Volgens mij hebben meer mensen hier last van, zag het een aantal keren terugkomen. Ook bij andere aanbieders. Net was er een update maar dat heeft niet geholpen. Nog steeds een uur verschil.
\ :/

Doet de tv gids het eindelijk met alle zenders, (M7 had dit ) klopt de tijd niet 8)7
Ja idd en dan wel hele tijd updates voor zenders 8)7. En blijkbaar hebben veel mensen geen last van want google levert niet veel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Ik denk dat niet veel mensen de tv app gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:12:
[...]

Ja idd en dan wel hele tijd updates voor zenders 8)7. En blijkbaar hebben veel mensen geen last van want google levert niet veel op...
HTC rechtstreeks benaderen met deze bug, facebook / Twitter.?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Heb ik al gedaan. Ze weten geen oplossing en ze zouden me nog terugbellen met een oplossing. Ik denk dat we moeten wachten op de wintertijd. Dan loopt de tijd weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de CPU 64 bit? Net als de A7 van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:10:
Is de CPU 64 bit? Net als de A7 van Apple?
Nee. Heb je dat nodig of ga je dat merken op welke manier dan ook, nee en nee. In de toekomst wel, dan kan het nodig zijn dat er meer dan 4GB geheugen geadresseerd moet worden voor bepaalde apps of software op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:18
Heb hem vandaag binnen, wat is die fijn! Heb alleen een motorola box van kpn, echter pakt hij deze wel maar is die heel inacuraat met overzetten en zenders invoeren. Als ik 1 verder druk slaat die vaak 3 zenders over en als ik bijvoorbeeld kanaal 14 intyp gaat die naar 144 of 4 :( meer mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dglavimans schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:08:
Heb hem vandaag binnen, wat is die fijn! Heb alleen een motorola box van kpn, echter pakt hij deze wel maar is die heel inacuraat met overzetten en zenders invoeren. Als ik 1 verder druk slaat die vaak 3 zenders over en als ik bijvoorbeeld kanaal 14 intyp gaat die naar 144 of 4 :( meer mensen met dit probleem
Ja heb ik ook. Wat ik gedaan heb is alle knoppen handmatig configureren. Kost wat tijd maar dan werkt het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:45:
[...]

Ja heb ik ook. Wat ik gedaan heb is alle knoppen handmatig configureren. Kost wat tijd maar dan werkt het perfect
Hey gaaf dat werkt perfect! Wist niet wat alle knoppen waren maar kan nu iig alles doen wat ik denk nodig te hebben!

Twijfel nog om het bijgeleverde hoesje erom te doen.. Hij is zo mooi eigenlijk zonder maar heb ook geen zin in krassen na een week op de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 12:28
Wat een topding, net paar uurtjes in bezit! En ik dacht dat me HTC One X nog wel snel was, maar deze slaat alles :D! Heerlijk! Ook mooi dat er een hoesje bij zat :-), toch een mooi pluspunt!
Pagina: 1 ... 22 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie