Maar ik zou het toestel gewoon zelf houden. De lengte van het toestel is even wennen, maar na enkele dagen weet je niet meer beter (was bij mij althans) qua formaat scheelt het wel veel tov de one x
Ik weet het, het blijft lastig om vanuit foto's en specificaties over het formaat te kunnen bepalen wat het verschil nu echt is met de One X. Ook ik ben overgestapt van deze telefoon.
Wellicht helpt dit iets:
- De One X en de One M8 zijn ongeveer even breed
- De One X en de One M8 zijn ongeveer even dik
De lengte:
Als je beide toestellen op elkaar legt, dan is de One M8 langer en wel met dit verschil:
De One X komt ongeveer even hoog als waar de M8 de speakergrill begint. Dus de extra lengte zit
in dit stuk. Dat is ongeveer de lengte op de One X vanaf het HTC logo (zwarte rand waar het scherm begint tot aan de top.
Dus als je de One X nu bekijkt, moet je daar de lengte vanaf het HTC logo (waar scherm begint) tot aan boven erbij denken.
De M8 past in mijn One X inschuifhoesje. Waar de One X er helemaal in gaat, steekt bij de M8 het grijze vlak met speakergrill eruit.
Verder is alles in de M8 vergeleken met de One X stukken beter. Ja, ook de foto's zijn stukken beter.
Geluid subliem, beeld subliem, snelheid is heerlijk.
Ik heb de One X 2 jaar lang met plezier gebruikt en heb altijd gedacht dat ik niet echt beter hoef, gezien wat diit toestel al kon. HTC heeft met de M8 echt een geweldig toestel gemaakt die de One X wat mij betreft laat vergeten.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j