Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Thomasx4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:52:
Vind trouwens dat MTV mobile ding wel héél debiel; éénmalig een kans om 50% korting te krijgen op een veel te duur abbo.
Klopt, over 2 jaar betaal je daar totaal 990 euro. Het is wel met 6GB data, maar toch... bizar duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:06
CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:39:
Mooi :) Heb je al een nano-simkaart? Wat zijn je eerste bevindingen, indrukken, welke kleur heb je?
Gebruikt die een andere type simkaart? Heb gewoon een micro sim volgens mij in mijn htc one s,moet dan een andere aanvragen voordat ik one koop.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Die anandtech conclusie is in ieder geval wat gerelativeerd en niet alleen maar afzeikerig over de camera.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:15:
Gebruikt die een andere type simkaart?
Yup

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:50:
Wat heb je betaald als ik vragen mag? Kom je van iPhone af of ander android toestel?
Heb er 599 voor betaald en kom inderdaad van iPhone af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Z2 zeker ook...toch maar nano sim bestellen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Z2 is microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:59
Deze "review" kwam ik daarstraks tegen in mn subscriptions, een iets wat andere manier van reviewen maar wel leuk. Diegenen die veel telefoon/tech dingen volgen op Youtube zullen wel een of meerdere bekende gezichten voorbij zien komen. Daarbij worden er een paar punten aangehaald die je (vrijwel) niet in andere reviews hoort, maar voor wat betreft dagelijks gebruik toch wel handig zijn om te weten.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:37:
Heb sinds net de htc one in huis via de UK. Moet zeggen eerste indruk is goed. Mooi scherm en alles loopt vlotjes
Welke firmware draai je, 1.54?
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:58:
[...]

Heb er 599 voor betaald en kom inderdaad van iPhone af
Waar heb je hem vandaan?

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-03-2014 22:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:05:
[...]

Klopt, over 2 jaar betaal je daar totaal 990 euro. Het is wel met 6GB data, maar toch... bizar duur.
Mja, je komt niet echt onder dure abbo's uit tegenwoordig (zelfs sim-only + los toestel is duur), maar vind vooral "van 80 euro" idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 10:26
check review op nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg hoogwaardige review, dank!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:26:
Het is typisch Nu.nl-review achtig, maar ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met de conclusie en ze halen de camera niet zo hard naar beneden als andere mensen dat doen. Wat ik zelf ook overdreven vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:48
Uhu. Aan deze review kunnen sommige +3-userreviews nog een puntje zuigen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
Vind het eerlijk gezegd (buiten het deel over de camera) gewoon een opsomming van de specificaties die door HTC zijn afgegeven, of die je zelf ook wel ziet:
- Mooi design (kun je zien)
- Minder goede camera
- 5 inch full hd scherm (klopt ja)
- Betere speakers die harder kunnen
- Micro SD kaart

Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar niets nieuws in ieder geval. En dat ze minder waarde aan de camera hechten betekent niet direct dat de review goed (of beter) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:45

BPP

barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:03:

En dat ze minder waarde aan de camera hechten betekent niet direct dat de review goed (of beter) is.
Je zit er echt mee hé? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Haha, ja onwijs. Het is volgens mij meer dat de review juist als goed wordt bestempeld omdat de geliefde M8 niet wordt afgezeken op basis van de camera :) Want de review is wel écht dertien in een dozijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:09:
Haha, ja onwijs. Het is volgens mij meer dat de review juist als goed wordt bestempeld omdat de geliefde M8 niet wordt afgezeken op basis van de camera :) Want de review is wel écht dertien in een dozijn.
HTC heeft wederom voor een ultrapixel-camera gekozen. Dat wil zeggen: pixels die groter zijn dan normaal en daardoor meer licht opvangen. Dat zorgt in de praktijk voor betere foto's in het donker. De kleurweergave is beter en er worden meer details vastgelegd dan bij bijvoorbeeld de Galaxy S4 en iPhone 5S.De problemen bij dag- en kunstlicht zijn helaas niet opgelost. De HTC One M8 moet het dan afleggen tegen zijn concurrenten en heeft minder natuurgetrouwe kleuren en kampt eerder met ruis. Bovendien zijn de 4,1 megapixels voldoende voor sociale media, maar bij inzoomen kom je al snel pixels te kort.
De bijzondere camera heeft een extra sensor die diepte-informatie vastlegt. Daardoor kunnen achteraf foto's worden scherpgesteld. In de praktijk werkt die functie lang niet altijd goed waardoor soms onbedoeld op verkeerde delen gefocust wordt. Bovendien is het in onze ogen slechts een gimmick die je snel weer vergeet.

Want dit stukje is zo geweldig positief over de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 06:48
barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:09:
Ik weet niet of ik het nog duidelijk moet maken, maar ik vond het absoluut geen goede review. Sarcasme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
BPP schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:11:
[...]
Want dit stukje is zo geweldig positief over de camera?
Nee, dat zeg ik ook niet, maar men schrijft de telefoon niet af op basis van de camera. Hoeft ook niet - is maar net wat je wensen zijn - maar dat is voor mij niet een reden om het een goede review te noemen. En op basis van de rest noem ik het ook geen goede review.
DwightKSchrute schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:12:
[...]
Ik weet niet of ik het nog duidelijk moet maken, maar ik vond het absoluut geen goede review. Sarcasme...
Snap ik. Jij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 21-09 21:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:03:
Vind het eerlijk gezegd (buiten het deel over de camera) gewoon een opsomming van de specificaties die door HTC zijn afgegeven, of die je zelf ook wel ziet:
- Mooi design (kun je zien)
- Minder goede camera
- 5 inch full hd scherm (klopt ja)
- Betere speakers die harder kunnen
- Micro SD kaart

Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar niets nieuws in ieder geval. En dat ze minder waarde aan de camera hechten betekent niet direct dat de review goed (of beter) is.
Eens. Review zonder inhoud.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:21:
[...]

Nee, dat zeg ik ook niet, maar men schrijft de telefoon niet af op basis van de camera. Hoeft ook niet - is maar net wat je wensen zijn - maar dat is voor mij niet een reden om het een goede review te noemen. En op basis van de rest noem ik het ook geen goede review.

[...]

Snap ik. Jij wel ;)
Het is inderdaad geen beste review. Maar als anderen dat wel vinden so be it. Wat een probleem om niets. Daarbij, dat jij de One geen optie vindt i.v.m. de camera is zo langzamerhand wel duidelijk, maar niet iedereen hoeft m.b.t. de camera dezelfde mening te delen als jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik heb het ook niet over de camera (of wat ik daarvan vind). Ik heb het over het feit dat de review wordt bestempeld als goed. En mijn vermoeden is dat dat komt doordat men de camera niet teveel afzeikt (en daarmee de telefoon).

Overigens zeg ik niet dat de telefoon geen optie is. Ik wil immers eerst de telefoon zelf zien, voelen, gebruiken en daarmee ook de kwaliteit van de camera beoordelen. Wel zeg ik dat het een gemiste kans is: een camera die (door velen) slecht beoordeeld werd in de M7 opnieuw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:34:
Ik heb het ook niet over de camera (of wat ik daarvan vind). Ik heb het over het feit dat de review wordt bestempeld als goed. En mijn vermoeden is dat dat komt doordat men de camera niet teveel afzeikt (en daarmee de telefoon).

Overigens zeg ik niet dat de telefoon geen optie is. Ik wil immers eerst de telefoon zelf zien, voelen, gebruiken en daarmee ook de kwaliteit van de camera beoordelen. Wel zeg ik dat het een gemiste kans is: een camera die (door velen) slecht beoordeeld werd in de M7 opnieuw gebruiken.
De review van Nu zegt anders wat elke andere review zo'n beetje roept. De One M8 is een geweldig apparaat met een buts camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:34:

Maar wie bestempelt de review hier als "goed" dan? Als het goed is weet iedere Tweaker dat reviews van Nu-Tech nu eenmaal van een lage en niet grondige kwaliteit zijn. Ze kunnen die reviews gewoon schrijven zonder het apparaat überhaupt in hadden te hebben gehad en het zou me zelfs niet verbazen als dat zo gebeurt daar.

Desalniettemin kan men het nog wel eens zijn met de conclusie die geschreven wordt.
En zoals BPP hierboven al vermeldt; praktisch iedere review over de HTC One M8 komt op hetzelfde neer. Daarbij laat de ene reviewer laat zich meer uit over de kwaliteit van de camera dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
je kunt ook alleen de fotootjes kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Steeffoon schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:27:
[...]

Ik dacht dat ik de inleiding gelezen had, was de recensie al afgelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:45
Zou het achteraf gezien niet veel logischer zijn geweest om ipv 2 Ultrapixel sensors 1 Ultrapixel sensor en een 12MP normale sensor te plaatsen? Kies welke je wanneer wilt gebruiken, en hebt het beste van 2 werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Foto's bij de Nu review nog eens gekeken, wat een pracht toestel toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik twijfel wel over de kleur; lichtgrijs of donkergrijs? Het schijnt dat de donkergrijze variant gladder is dan de andere varianten, maar ik weet niet meer waar ik dat nou had gelezen (Cnet of Engadget?)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Niku schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:41:
[...]

Ik dacht dat ik de inleiding gelezen had, was de recensie al afgelopen :+
Ghehehe >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:33:
Ik twijfel wel over de kleur; lichtgrijs of donkergrijs? Het schijnt dat de donkergrijze variant gladder is dan de andere varianten, maar ik weet niet meer waar ik dat nou had gelezen (Cnet of Engadget?)
Klopt, de metal grey versie is wat meer glimmend en een stuk gladder dan de matte zilveren versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

tweaker2010 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:38:
[...]

Klopt, de metal grey versie is wat meer glimmend en een stuk gladder dan de matte zilveren versie.
Ohjee, dan heb ik toch een probleem, nu ik de gun grey (metal grey) heb besteld. :P Las wel ergens dat de witte randen bijvoorbeeld die aan de achterkant (antenne), sneller verkleuren/vergelen en dat dat erg lelijk oogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
  • Laatst online: 04-09 10:31
Dat was vooral bij de M7, die had wit plastieken randen (aan de zijkant) die verkleurde door je vingervet. Volgens mij zal het bij de M8 wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
Steeffoon schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:27:
[...]
haha! en discussieren over de kleur van het toestel is natuurlijk wel erg inhoudelijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Miel71 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:04:
Dat was vooral bij de M7, die had wit plastieken randen (aan de zijkant) die verkleurde door je vingervet. Volgens mij zal het bij de M8 wel meevallen.
Vingervet? :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ook mijn woord van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 19-09 21:56
Zo te zien komt de M8 met 65Gb gratis Googledrive cloudopslag.
Dus niet meer met Dropbox.
Jammer.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
snah001 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:08:
Zo te zien komt de M8 met 65Gb gratis Googledrive cloudopslag.
Dus niet meer met Dropbox.
Jammer.
Google Drive is toch net zo goed als Dropbox, snap het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miel71
  • Laatst online: 04-09 10:31
Niku schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:47:
[...]

Ook mijn woord van de dag :)
:P Sebum/talg/huidvet* dan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 12:45

UMD

You don't say

wat betreft de kleur, ik heb ook heel lang zitten dubben over de kleur. De gunmetal grey heeft natuurlijk een voorkeursbehandeling van HTC gekregen, maar ik merkte ook al dat het erg gladjes lijkt en geverfd is. Dus uit de handen glijden en duidelijk zichtbare krassen waren de redenen dat ik voor de zilveren ben gegaan.

Daarnaast loopt straks natuurlijk iedereen met die gunmetal versie rond. Altijd leuk om iets anders te hebben dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

mcauseway schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:11:
[...]

haha! en discussieren over de kleur van het toestel is natuurlijk wel erg inhoudelijk? :+
Whahaha, uhm.... :+
UMD schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:29:
wat betreft de kleur, ik heb ook heel lang zitten dubben over de kleur. De gunmetal grey heeft natuurlijk een voorkeursbehandeling van HTC gekregen, maar ik merkte ook al dat het erg gladjes lijkt en geverfd is. Dus uit de handen glijden en duidelijk zichtbare krassen waren de redenen dat ik voor de zilveren ben gegaan.

Daarnaast loopt straks natuurlijk iedereen met die gunmetal versie rond. Altijd leuk om iets anders te hebben dan de rest.
ik heb geswitcht op het laatste moment, van een zilveren naar de donker grijze, nu nog hopen dat ike r vrijdag geen spijt van krijg:P maar dat zal wel niet (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parshift
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:27
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mxjndavlnn_wd1280.jpg

Ook in die foto's van die nu.nl review lijken de gaatjes van de speakers precies niet allemaal even netjes doorgeboord. Iemand al enig idee of dit wat optisch bedrog is of als er werkelijk slechte toestellen tussen zitten? Tweede keer dat ik dit nu zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_BZRK_ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:53:
[afbeelding]

Ook in die foto's van die nu.nl review lijken de gaatjes van de speakers precies niet allemaal even netjes doorgeboord. Iemand al enig idee of dit wat optisch bedrog is of als er werkelijk slechte toestellen tussen zitten? Tweede keer dat ik dit nu zie
bij mij zijn de gaatjes ook niet allemaal netjes. Maar op de foto is het wel erg vergroot hoor. Ik denk eigenlijk dat het zo hoort, kan nou niet echt zeggen dat het een fabricagefout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij gaat echt lang mee. Vanmorgen om 6.00 uur uit de oplader gehaald. Nu nog op 42%. Aangezien het de eerste dag is dat ik heb,heb ik er ook best wel veel meegedaan. Wifi, locatie, 3g alles staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg natuurlijk ook niet alles, misschien stond je scherm maar 2 minuten aan ;) Screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:20:
Zeg natuurlijk ook niet alles, misschien stond je scherm maar 2 minuten aan ;) Screenie?
dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Picca? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
_BZRK_ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:53:
[afbeelding]

Ik heb een videoreview gezien dat de daadwerkelijke speaker maar een klein deel van de gril die te zien is in beslag neemt. De rest van de "gaatjes" die dus niet volledig zijn uitgeboord zijn om de lijn van het toestel te bewaren. Valt niet te zien als je 'm normaal gebruikt. Naast de speaker zit alleen nog de microfoon ernaast, en rest is "fake" : )

[ Voor 5% gewijzigd door Gutterjaw op 02-04-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
en hij kan tegen een stootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Denk dat de one mini een betere camera zal hebben dan ze grote broer,micht dit zo zijn dan is het echt dom van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals, ligt eraan wat je onder 'beter' verstaat en zo kunnen we eeuwig blijven doorgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20
Heb net even een uurtje met het toestel gespeeld, camera ook kunnen testen. Moet zeggen dat het qua behuizing erg super aanvoelt, maar hij is toch wel een tikkeltje lang. De notificatiebar is bijv toch net wat lastiger te bereiken. Ook merkte ik dat ik dit apparaat echt voel in m'n zak, vooral als ik ga zitten.

Daarnaast ben ik tot de conclusie gekomen dat de camera écht matig is (vanuit mijn beleving). Ik ben geen pro fotograaf ofzo, maar maak toch vaker foto's dan ik had verwacht met mijn mobiel, en waarbij details soms écht nodig zijn. De foto's zien er op het toestel mooi uit (niet altijd, maar vaak wel), mede dankzij het prachtige scherm natuurlijk. Ook de extra features van de camera zijn leuk voor in het begin, maar weet dat de kans groot is dat ik dat na een tijdje niet echt ga gebruiken. Bovendien vind ik ufocus slechts een klein extraatje, en voegt het niet zo bijzonder veel toe (het werkt redelijk tot goed).

Over het scherm gesproken: prachtig natuurlijk. Toestel voelt razendsnel aan, en met de accu schijnt het ook goed te zitten. Qua behuizing is het prachtig en degelijk, maar wel erg lang. Voor mij misschien net iets té lang vrees ik.

De Galaxy S5 zal waarschijnlijk mijn primaire telefoon worden, gecombineerd met de HTC One M8 (die ik toch gewoon ga halen omdat het kan haha, en zodat ik lekker kan switchen wanneer nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Kijkend naar deze foto en die van b.v. de experia Z2 Snap ik niet waarom ze dat HTC logo er zo op hebben laten zitten (en waarom het toestel dan zo langer is geworden). Wilden ze er mogelijk een groter scherm in zetten? 5.2" zoals de Z2?
De Z2 is even groot alleen dunner met grotere scherm & accu + IP55/IP58 & aanzienlijk betere camera.
Het enige wat HTC overhoud is de looks. En nu komt er nog de premium versie van de Galaxy s5 (of galaxy F) Ik denk niet dat dit het gehoopte succes gaat worden voor HTC, daarbij komt nog de ongelukkige camera en diepte gizmo.
Ik ben niet zeker of ik wel een M8 haal of een ander model.
(Bij het Z2 model krijg je nog een noisecancelling systeem erbij ook :) )

[ Voor 5% gewijzigd door D0gtag op 02-04-2014 15:39 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:35:
Kijkend naar deze foto en die van b.v. de experia Z2 Snap ik niet waarom ze dat HTC logo er zo op hebben laten zitten (en waarom het toestel dan zo langer is geworden). Wilden ze er mogelijk een groter scherm in zetten? 5.2" zoals de Z2?
Nee, de ruimte achter die zwarte balk (met het HTC logo) heeft HTC gebruikt voor de grotere accu en andere componenten. Het heeft verder geen enkele functie, ik hoop dat ze het bij een opvolger beter wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:43:
[...]

Nee, de ruimte achter die zwarte balk (met het HTC logo) heeft HTC gebruikt voor de grotere accu en andere componenten. Het heeft verder geen enkele functie, ik hoop dat ze het bij een opvolger beter wegwerken.
Ja je loopt nu HTC na te praten :+ , ik geef niks voor niks het voorbeeld van de Sony Z1 met identieke hardware grotere accu en dunner geheel (groter scherm). Ik denk dat ze voor wat voor reden dan ook een kleiner scherm hebben gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door D0gtag op 02-04-2014 15:49 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:45:
[...]

Ja je loopt nu HTC na te praten :+ , ik geef niks voor niks het voorbeeld van de Sony Z1 met identieke hardware grotere accu en dunner geheel (groter scherm). Ik denk dat ze voor wat voor reden dan ook een kleiner scherm hebben gebruikt.
Groter accu zegt niet zo veel. Zelfde geldt voor het schermformaat.
Je kunt beter de reviews van de Z2 afwachten.

Stel je eens voor dat de Z2 een slechtere accuduur heeft dan de M8, en dat de display slechter is.
Dan maakt het formaat van de M8 opeens veel minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SAWYER schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:51:
[...]

Groter accu zegt niet zo veel. Zelfde geldt voor het schermformaat.
Je kunt beter de reviews van de Z2 afwachten.

Stel je eens voor dat de Z2 een slechtere accuduur heeft dan de M8, en dat de display slechter is.
Dan maakt het formaat van de M8 opeens veel minder uit.
De z2 is vandaag of morgen te koop de m8 volgende maand (5mei?).
Hier een review van beide naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:45:
[...]
Heeft de Z1 Boom Sound speakers? Dacht het niet, hardware bestaat uit meer dan alleen accu + het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:04:
[...]

Andersom bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
[...]

Bij centralpoint schijnt de M8 al op voorraad te zijn, tenminste, dat stond in hun nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:04:
[...]

Heeft de Z1 Boom Sound speakers? Dacht het niet, hardware bestaat uit meer dan alleen accu + het scherm.
Ja kennelijk voor jouw een selling point ik luister al mijn muziek altijd met headphones en nooit met een losse telefoon op tafel of iets dergelijks. Hier een filmpje tussen de verschillende telefoons en hoe belangrijk die boomsound is (of juist niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:09:
[...]

Ja kennelijk voor jouw een selling point ik luister al mijn muziek altijd met headphones en nooit met een losse telefoon op tafel of iets dergelijks. Hier een filmpje tussen de verschillende telefoons en hoe belangrijk die boomsound is (of juist niet).
Ik ben echt fan van Boomsound. Ideaal en daarnaast is de gesprekskwaliteit ook helemaal top :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
[...]

Op die pagina staat dat de HTC One M8 waterdicht is, dat is toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
DennusB schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:11:
Ik ben echt fan van Boomsound. Ideaal en daarnaast is de gesprekskwaliteit ook helemaal top :D
Ondanks dat de andere kant praat in een ongetwijfeld inferieur microfoontje ja?
Nee, maar dat staat er dan ook helemaal niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 02-04-2014 16:13 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

DennusB schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:11:
[...]

Wat Brad al zegt dito over waterproof.
Andersom idd. alleen die info was niet juist de Z2 komt 7 april.

Volgens enkele reviews zijn de schermen van de HTC en Z2 aan elkaar gewaagd de een heeft betere wit (htc) de andere heeft betere zwart en kleuren. Qua geluid doet de HTC het marginaal beter, maar slecht op camera gebied. De z2 heeft ook een DOF functie alleen die doet het met een enkele camera en naar wat ik gezien heb doet de Z2 dit erg goed.
En als ik de z1 moet geloven zal de z2 uitstekend presteren in low light, zo niet beter dan de HTC.

Ik blijf de HTC het mooiere toestel vinden misschien veranderd dit als ik beiden in me handen heb.

[ Voor 65% gewijzigd door D0gtag op 02-04-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Sorcerer8472

Mens sana?

DennusB schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:12:
[...]

Ja, maar waarschijnlijk willen ze geen marketinggedoe zoals andere fabrikanten hebben gehad toen ze aankondigden dat hun telefoons waterdicht waren. Een klein productiefoutje en je hebt al een probleem...

Er is een video waar de telefoon een uur lang onder water ligt in een schaal water. Doet het nog prima na afloop. Dus zo lang hij een keer per ongeluk te water komt zal hij het wel overleven gok ik :)

(tenzij hij bijv. al een keer flink hard is gevallen en er een microscheurtje ergens zit waardoor er toch water in komt, tja, dan heb je pech)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
D0gtag schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:09:
Daar gaat het niet om. HTC heeft gekozen voor Boomsound (en een dubbele camera), dus meer/grotere hardware, dus meer ruimte nodig, dus toestel langer, dus zwarte balk met HTC logo. Lijkt me redelijk aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hebben we voor de M8, Z2 discussie niet dit topic [Discussie] Xperia Z2 vs HTC One M8 vs Samsung Galaxy S5 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net al mijn eerste update gehad. Ik ga maar eens ff kijken wat er veranderd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
[...]

Ben je dom of ingehuurd door Sony??

De m8 is al leverbaar en vanaf volgende week officieel uit.
De Z2 pas in mei, en dus niet andersom.

En dat is geen review, maar puur de specs naast elkaar 8)7 8)7

En idd: [Discussie] Xperia Z2 vs HTC One M8 vs Samsung Galaxy S5

[ Voor 8% gewijzigd door SAWYER op 02-04-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:09:
Heb net al mijn eerste update gehad. Ik ga maar eens ff kijken wat er veranderd is
Naar 1.54?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 1.54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
The changelog:

System Improvements

Stability improvement
Call audio performance improvement

Connectivity

Bluetooth interoperability improvement
WiFi firmware update

Power Management

Power saving mode improvements

Camera

Fine tune Auto Focus

Video Highlights

Theme Improvement
UI Update

Photo Editor

Improvement to Foregrounder & Dimension Plus effects
Add Cut & Paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:08:
The changelog:

System Improvements

Stability improvement
Call audio performance improvement

Connectivity

Bluetooth interoperability improvement
WiFi firmware update

Power Management

Power saving mode improvements

Camera

Fine tune Auto Focus

Video Highlights

Theme Improvement
UI Update

Photo Editor

Improvement to Foregrounder & Dimension Plus effects
Add Cut & Paste
Dank je. Fijn om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toestel is niet 'waterdicht', wel IPx3 gecertificeerd, dus een regenbui'tje gaat wel lukken.

'That black area with the HTC logo on M8? Underneath is a huge amount of circuitry, antennae, etc. It's not "empty" by any means.' Tevens behouden omdat anders de schermratio vernaggeld was, aldus Strata.

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 03-04-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpimp
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-08 22:28
al winnaars bekend met de .actie? Erg benieuwd, ik neem zelfs een dag verlof daarvoor! Wil heel graag een userreview schrijven over de M8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

"De gelukkigen krijgen op 4 april bericht", nog een dagje geduld dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes aan de winnaars :) Heb zelf de actie gemist...
Denk veel mensen met me, want 4500 stemmen is bar weinig voor zo'n Tweakers-actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Argh, ook gemist, en wilde de winst van vorig jaar wel even verdedigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:35
CLB, hoe kun jíj die nu gemist hebben als bijna-altijd-online-op-tweakers-tweaker?

Mwoh, toch iets meer dan één procent kans om uitgenodigd te worden. Behalve CLB dan, die was te druk met schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B.M.O. schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:04:
CLB, hoe kun jíj die nu gemist hebben als bijna-altijd-online-op-tweakers-tweaker?

Mwoh, toch iets meer dan één procent kans om uitgenodigd te worden.
Behalve CLB dan, die was te druk met schrijven ;)
Waarschijnlijk dat laatste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

CLB schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:01:
Toestel is niet 'waterdicht', wel IPx3 gecertificeerd, dus een regenbui'tje gaat wel lukken.

'That black area with the HTC logo on M8? Underneath is a huge amount of circuitry, antennae, etc. It's not "empty" by any means.' Tevens behouden omdat anders de schermratio vernaggeld was, aldus Strata.
Dit is wat ik ook gelezen heb bij HTC, alleen als tweakers verwacht ik wel dat we iets meer doordenken.
Ze hadden ook een 21:9 scherm kunnen gebruiken of iets dergelijks, want alles is form over functie, maar laten ze daar toch wel een steek vallen, en misschien had het toestel iets breder kunnen zijn en minder lang. Dan was er geen probleem geweest met verhoudingen. Daarom zeg ik steeds net als de Z2 :) Die heeft gewoon alleen scherm en ruimte boven en onder het scherm (genoeg ruimte voor speakers). Logo staat op het bovenste gedeelte.
Maten:
146.8 x 73.3 x 8.2 Xperia Z2
146.36 x 70.6 x 9.35 One M8
Dit klinkt misschien als dikke negativiteit :+ , maar ik ben nog steeds reuze benieuwd naar het toestel in het echt.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/r/s/727x/assets/images/phprgvawl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je snel terugkomt van 'liever iets breder', maar dat kan ook persoonlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:49:
Ik denk dat je snel terugkomt van 'liever iets breder', maar dat kan ook persoonlijk zijn :)
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Laatst online: 21-09 12:45

UMD

You don't say

+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
= 7 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ja ja

[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 03-04-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Nu kan hij wel weer, de meesten van ons kunnen al geruime tijd tellen, terug naar de discussie over de HTC One M8

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2014 14:11 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:15:
Succes aan de winnaars :) Heb zelf de actie gemist...
Denk veel mensen met me, want 4500 stemmen is bar weinig voor zo'n Tweakers-actie :)
Mijn kans om de HTC One M8 te winnen is zojuist gestegen van 1 op 90 naar 1 op 5!

Mijn geluk zal nu wel op zijn, dus ik ben benieuwd hoe groot de korting voor die overige 40 wordt! 8)7

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:49:
Het gaat over 2.7 mm (dat is het verschil met de Z2) en dan heb je een .2" groter scherm, ze hadden of het toestel kleiner moeten maken (dumpen van de 2de camera) met een 5" of een 5,2 inch scherm en 2.7 mm breder maken of the bezel kleiner maken. Hoe dan ook de HTC logo voor is lelijk en slecht bedacht. :)
Tripl3 D schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:18:
[...]

Mijn kans om de HTC One M8 te winnen is zojuist gestegen van 1 op 90 naar 1 op 5!

Mijn geluk zal nu wel op zijn, dus ik ben benieuwd hoe groot de korting voor die overige 40 wordt! 8)7
Gefeliciteerd alvast :)

[ Voor 25% gewijzigd door D0gtag op 03-04-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:23:
Het gaat over 2.7 mm (dat is het verschil met de Z2) en dan heb je een .2" groter scherm, ze hadden of het toestel kleiner moeten maken (dumpen van de 2de camera) met een 5" of een 5,2 inch scherm en 2.7 mm breder maken of the bezel kleiner maken. Hoe dan ook de HTC logo voor is lelijk en slecht
Meer dan 70mm is voor mij persoonlijk te breed :)
Ik deel je mening wat betreft de zwarte balk, volgens HTC was het nodig...

Geef mij maar een HTC One met deze specs in 'n kleinere behuizing... wachten dan maar op de M9 ;)
Van de week komt de M8 hier echt binnen om eens goed aan de tand te voelen, we zullen 't zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

D0gtag schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:23:
[...]

Het gaat over 2.7 mm (dat is het verschil met de Z2) en dan heb je een .2" groter scherm, ze hadden of het toestel kleiner moeten maken (dumpen van de 2de camera) met een 5" of een 5,2 inch scherm en 2.7 mm breder maken of the bezel kleiner maken. Hoe dan ook de HTC logo voor is lelijk en slecht bedacht. :)

[...]

Gefeliciteerd alvast :)
Sommige mensen vinden de M8 gewoon mooier, mag dat? Als we allemaal voor een toestel zouden gaan met de minste bezels, dan zou iedereen wel de G2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of een Sony Xperia ZL of een Sharp AQUOS Serie mini SHL24 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

BPP schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:30:
[...]

Sommige mensen vinden de M8 gewoon mooier, mag dat? Als we allemaal voor een toestel zouden gaan met de minste bezels, dan zou iedereen wel de G2 kopen.
Sommige mensen vinden een m8 mooier dan een m8 zonder HTC logo? ja dat klopt ik ook :+ . Volgens mij heb ik al eerder gezegd dat ik de HTC mooier vindt. Alleen de ontwerpkeuzes zijn wat raar. Ik wil ze eerst in het echt zien voordat ik er eentje haal. (de nokia 930 vind ik trouwens ook goed gelukt, en de LG g2 opvolger komt er nog aan).
CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:30:
[...]

Meer dan 70mm is voor mij persoonlijk te breed :)
Ik deel je mening wat betreft de zwarte balk, volgens HTC was het nodig...

Geef mij maar een HTC One met deze specs in 'n kleinere behuizing... wachten dan maar op de M9 ;)
Van de week komt de M8 hier echt binnen om eens goed aan de tand te voelen, we zullen 't zien.
Daar ben ik ook benieuwd naar, als deze m8 een succes wordt zien we volgend jaar wel een m9 zonder HTC logo :)

[ Voor 34% gewijzigd door D0gtag op 03-04-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet de Find 7's niet en de OnePlus One, die laatste lijkt mij erg interessant... nog 3 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

CLB schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:37:
Vergeet de Find 7's niet en de OnePlus One, die laatste lijkt mij erg interessant... nog 3 weken wachten...
Ik ben blij dat ze de bouwkwaliteit verbeteren t.a.v. de iphones, want ik ben nog steeds verliefd op me oude Motorola milestone en razr v8 :+ ( en volgens mij was jij dat ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

SAWYER schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:17:
[...]

Ben je dom of ingehuurd door Sony??

De m8 is al leverbaar en vanaf volgende week officieel uit.
De Z2 pas in mei, en dus niet andersom.

En dat is geen review, maar puur de specs naast elkaar 8)7 8)7

En idd: [Discussie] Xperia Z2 vs HTC One M8 vs Samsung Galaxy S5
Nou, lezen is niet je sterke vak, de Z2 komt 7 april in de winkels te liggen (9 april bij Coolblue), maar het is geen fanboy wedstrijd hoor. Volgens mij is dit een discussie thread en niet een HTC is god thread. Kritiek mag niet anders ga je zo reageren?...
En je noemt een ander dom zonder op het fimpje te drukken.... ja. Hopelijk heb je vandaag een betere dag :+
barrymossel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:01:
[...]

Daar gaat het niet om. HTC heeft gekozen voor Boomsound (en een dubbele camera), dus meer/grotere hardware, dus meer ruimte nodig, dus toestel langer, dus zwarte balk met HTC logo. Lijkt me redelijk aannemelijk.
Is dat zo, kijk even het filmpje van de vergelijking in audio tussen de HTC m7 M8 en Z2.(eerder gepost)

Dit is geen discussie welk toestel beter is (kunnen jullie mensen niet tegen kritiek of zo) ik zeg alleen dat ze merkwaardige ontwerpkeuzes hebben gemaakt, en onderbouw dit aan de hand van andere toestellen.

Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.

Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).

De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie