Mijn bevindingen, gisteren.
Chevrolet Corvette C6R
Even een paar rondjes in een testsessie op Zolder rondgereden.
Veel beter dan voorheen, maar nog steeds listig bocht uit als je iets te vroeg op het gas gaat.
Remmen blokkeren nog steeds vroeg, maar zijn wel beter te doseren.
Als je je in deze auto verdiept is er heel prima mee te racen
Radical
Op Zandvoort. Wat een verademing!
Met de medium DF setup met minder wing, soft ARB voor en firm ARB achter heel veel fun gehad.
Absoluut een top update.
In de release notes staat het volgende:
Collision model
- We've made some small improvements to the car collisions, so car damage will be a little bit different than usual. Some cars may get damaged a little more easily, some cars will be a little more difficult to damage.
Nou dat kan je wel zeggen. In T12 (Kumhobocht) heb ik tot twee maal toe rijdend over de ribbels mijn voorwielophanging krom gereden. En kreeg meteen een BF
Ford GT
Op Zolder.
Ik was altijd al een fan van de Ford GT, maar met de update heeft de auto een sprong voorwaarts gemaakt.
Helemaal prima om mee te rijden en veel fun te hebben. En ik kon zelfs over de hoge ribbels in de chicanes zonder de auto helemaal te verliezen.
RUF RT12 R AWD
Op Mount Panorama / Bathurst.
Wat een hok (voor mij in ieder geval). Rudy kon er weer prima mee rond komen.
Ik ga waarschijnlijk te hard de bocht in, maar ik vond de auto vreemd op zijn veren staan. Een beetje alsof ik in een Amerikaan aan het rijden was.
Misschien nog eens wat tijd in investeren, want meestal ben ik wel handig met auto's zonder downforce.
En
Derx sorry nog voor de felle reactie, maar ik zat alle niet eetbare spullen al op te eten van frustratie en toen jij achter me zat had ik voor het eerst een clean (lees zonder schade) outlap achter de rug en het halve circuit zonder schade gereden. Dus begrijp de frustratie en felle reactie. Nogmaals en voor het laatst, sorry
Ford Mustang FR500S
Gereden op Sebring.
In de basis voelt de auto hetzelfde. De baseline setup is niet je van het. Ik heb mijn endurance setup van Spa aangepast qua bandenspanning en rijhoogte en ging onmiddellijk 3-4 seconden sneller (En Dirk ook

)
[b][message=41676619,noline].....Mustang is wat beter geworden maar zoals Joep ook al aangaf geen gigantische verandering. Wel erg leuk om mee te driften, ontzettend goed houdbaar (of niet Joep

).......
En zeker is de Mustang veel beter op te vangen. Driften met een iets grotere sliphoek is nu zeker mogelijk.
De Caddy, Kia en McLaren heb ik nog niet geprobeerd......
Overige bevindingen
De pull down menu's (in ieder geval in het opzetten van een hosted sessie) zijn niet fijn. Scrollen gaat moeizaam en de laatste keuze maken in een lijstje is in het niets klikken en hopen dat je de juiste kiest.
Ik ben serieus FPS verloren. Waarschijnlijk door de dirt opbouw op de auto's of de crowds die nu meer 3D zijn (boeien!). Ik ga daar ff naar kijken, want op Bathurst was het echt vervelend.
Alle League races verschijnen nu ook bij hosted sessions. Of dat een bug is of bewuste keuze is me niet duidelijk.
Tot zover mijn bevindingen met de nieuwe build. Nu maar ff werken

Ter info. SLM Template is geupdate in dit draadje, maar niet op de website!
quote: Brian Simpson
I just updated the template in this thread. It contains the headlight and decal stamps. Won't be able to update the website stuff for a while, so you'll only be able to get them here.
http://members.iracing.co...t/50/3232303.page#7749204
En vergeet de training van de CRC vanavond niet!
En please breng je stem even uit voor de autokeuze van de GoT iRacing School van donderdag as.
KLIK