iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.744 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm bij mij error 404 op join race :( refresh browser niks ... pokke traag ...klaag klaag :+ dit word dus niets meer rijden DAbelg ;w

edit
Error 404 - Where Did I Put That?
Sorry, but I can't locate what you are looking for.

The iRacing.com Team

somewhere on the internet 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-03 00:11
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:38:
mmm bij mij error 404 op join race :( refresh browser niks ... pokke traag ...klaag klaag :+ dit word dus niets meer rijden DAbelg ;w
Hier ook ja.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Website down. :(

Een stuk of 10 rondjes met de Ruf Track gereden. Voelt gelukkig nog steeds goed aan. :9

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Back in one minute ;)

Arfman, gooi die visite eens eruit en kom die Radical rijden, je mist iets :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Nou die Awd is een redelijk lastig autotje :P

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 27-01-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

one min ... dat zijn microsoft minuten gvdm :) of iracing uren :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:00:
Back in one minute ;)

Arfman, gooi die visite eens eruit en kom die Radical rijden, je mist iets :+
STFU!!!!! :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
http://twitch.tv/nickthissen
Ben aan het streamen voor de geinteresseerden

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Ik kan er weer op.

Zijn er hier eigenlijk veel oval-rijders?
Ik heb het er tussendoor wat bij gedaan en ben nu D-class, dus ik zit te kijken of ik daar nog wat in wil doen maar ik heb geen idee wat wat die auto's betreft. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13
thijmennabuurs schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:02:
Nou die Awd is een redelijk lastig autotje :P
Inderdaad zeg. Overstuur is dood. Nog erger dan de RWD haast.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
volgende server ook gestart met diverse auto's op bathurst

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe laat begint het volgende seizoen? 00:00 UTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Zo, ongeveer 35 Cadillac's kromgereden op Bathurst. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dev null schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:46:

Een stuk of 10 rondjes met de Ruf Track gereden. Voelt gelukkig nog steeds goed aan. :9
Ook even wat laps met de Track gedaan na de update op Road Atlanta aangezien daar de 1e race is komende week. Voelde wat tammer aan maar dat kan ook aan mij gelegen hebben, maar nog steeds erg lekker zeg, hoop alleen dat ik nog wat snelheid ga vinden. ;) Schakelen is wel even wennen, nét een tikje langzamer maar dat is een kwestie van een avond ermee rijden vermoed ik.
Net even snel wat laps gereden op Thompson en moet zeggen dat t niet slecht voelde, leuk geluid en reed best lekker. Thompson is alleen niet echt mijn favoriet met de meeste oval auto's (lees; alleen met de Legend favoriet) dus wie weet wat t op andere banen nog gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Ik dacht ik ga nog ff lekker met de Skip rijden maar dat viel tegen.
Met de setup van gisteren lijkt ie een stuk minder grip te hebben.
Morgen maar eens kijken of daar wat aan te doen valt.

Wel een beetje zuur dat ik de afgelopen week veel bezig ben geweest met de setup en voor m'n gevoel aardig up to speed was. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:37
Bedankt voor de stream Nick

stelletje sadisten...

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5525/12178689643_47cf70ba74.jpg

[ Voor 165% gewijzigd door Fragbeestje op 27-01-2014 22:44 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Afbeeldingslocatie: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/wp-content/uploads/2013/12/michigan-header.png
Eindelijk is het dan zo ver. We staan aan de vooravond van de Piston Cup. Maar liefst 64 Deelnemers zullen strijden om de felbegeerde cup. Als eerste zal de JSF karavaan neerstrijken in Michigan voor de Boss Tires 200. 100 ronden lang zal het gevecht plaatst vinden op de Michigan International Speedway, wie zal zich de eerste winnaar van een JSF evenement ooit mogen noemen?

Boss Tires 200
Zondag 9 februari
19:00 start van de training
19:50 kwalificatie 2 rondes/15 min.
20:00 start race (100 ronden)

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:50 start de kwalificatie. Deze zal 10 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 100 laps race. Elke deelnemer krijgt 1 fast tow.

Aanmelden
Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Wij vragen zowel de vaste deelnemers, als de reservelijst rijders, zich aan of af te melden vóór maandag 3 februari. Indien je je niet op tijd aanmeldt of afmeldt verspeel je hiermee je positie op de inschrijflijst. Dit wil dus zeggen dat een rijder op de vaste lijst zijn voorrang op de reservelijst verliest. Hetzelfde geldt voor de reservelijst rijders, echter geeft deze zijn positie ten opzichte van de andere reservelijst rijders op. Na 3 februari zullen wij ook direct de reservelijst rijders een seintje geven via een pm op het iRacing Forum of ze wel of niet mee kunnen doen, zodoende zul je dus altijd voldoende tijd hebben om te voor te bereiden op de race.Hier vind je een overzicht van de ingeschreven deelnemers.

Op het iRacing Forum heeft iedere deelnemer momenteel een PM ontvangen met daarin de gegevens om zich aan te kunnen melden. Bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan Joep Willemsen een PM.

Overzicht van de huidige aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord
Het wachtwoord zal de dag voor de race via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op. Voor de mensen die wel graag willen spectaten zullen we kijken of we het wachtwoord nadat iedereen ingelogged is online kunnen zetten op de DRNL/iRacing en Tweakers Fora.

Practice Servers
Voorafgaand aan de race zullen wij op dinsdag 4 en donderdag 6 februari een practice sessie hosten. Deze sessie zal dezelfde weer instellingen hebben als de race server. Het biedt dus een mooie mogelijkheid om je set-up te fine tunen voor de race. Het wachtwoord voor deze sessies is: Geheim. De sessies duren twee uur en starten om 20:00u.

Setups
Momenteel hebben de volgende deelnemers hun setups gedeelt, wil je zelf aan de slag dan is de Fixed setup een goede basis!
Niel Hekkens
Freddie Besems
Joey Schmidt

Weer
De weer instelling voor de Boss Tires 200 zijn als volgt:

Temperatuur: 78F
Luchtvochtigheid: 55%
Windrichting: Noord
Windsnelheid: 2MPH
Skybox: Partly Cloudy

Livestream
Global Simracing Channel

Links
Digitalracing.nl
Gathering of Tweakers
Global Sim Racing Channel
Joined Simracing Fanatics

Sponsors
The Bob Shock
Derek Speare Designs
Fanaleds
Inside Sim Racing
UGX Race Simulators
Gathering of Tweakers

Admins
Dennis Gerressen
Niel Hekkens
Jeroen Ursem
Roy Visser
Joep Willemsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vergeet morgenavond de training niet voor de CRC van volgende week!
Soltice op Sebring Modified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:13

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 06-10 16:17
Die AWD is ook wel realistisch.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:44

Hoogie2004

Whohooooo

Lol @ filmpje. Lijkt me dat daar nog een fractie physics bug in zit...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Lol. Hebben ze het ding per ongeluk ook 4-wheel steering gegeven? :P

Btw, geen zwarte strepen op de weg? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:05:
Lol @ filmpje. Lijkt me dat daar nog een fractie physics bug in zit...
Zeker nog niet mee gereden? :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Voornaamste probleem van de AWD en ook de RWD vind ik is dat de remmen waardeloos zijn. Verder qua handling in de bochten vind ik de RWD erg vermakelijk. De AWD wat minder, maar dat is een ander beest, nog steeds prima vermaakt gisteren hoor :)

Mustang is wat beter geworden maar zoals Joep ook al aangaf geen gigantische verandering. Wel erg leuk om mee te driften, ontzettend goed houdbaar (of niet Joep ;) )

Corvette op zolder vond ik erg fijn, misschien dat ik die auto toch weer eens wat vaker de garage uit ga halen dit seizoen. Merkte vooral dat ik er nu veiliger op een hoog tempo mee kon blijven rijden, zonder dat hij na 1 stuurfoutje je kop eraf bijt.

Heb de radical nog niet getest en de c-spec ook nog niet, die komen misschien morgenavond aan de beurt. Maar tot nu toe is nog geen één auto voor mij slechter geworden sinds ntm5, dus dat zal ook wel goedzitten.

Hoewel, er is er één, de Mx5, begrijp helemaal niks meer van die auto.

Ik verwacht dat iRacing de komende tijd nog wel wat updates gaat doorvoeren, alle fixed setups moeten nog worden aangevuld, en hier en daar missen bijv nog wat graphics op de website. Tis weer een mooi haastig klusje geweest.

[ Voor 65% gewijzigd door DirkT op 28-01-2014 09:17 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gisteren de nieuwe build wat geprobeerd. Ik vind het een mooie update!

Mijn hoogte punten:
De banden rook is terug. Eindelijk heeft het weer nut om donuts te draaien na een overwinning op de oval! :P
- The Car Paint kit now allows you to select a slant design for your car number. This will appear in the Sim, but not in thumbnails on the Member Site.
Leuk voor de ovals! Geen idee of het ook werkt bij de road auto's.

Lucky Dog
Of je het leuk vindt of niet, het is een belangrijk element bij NASCAR en eindelijk hebben we dit nu ook in iRacing. :)

Corvette op NTM5 _/-\o_
Zo te zien hebben ze bijna heel de auto opnieuw opgebouwd, qua physics.
Hij is zo fijn om te rijden nu! Zeker geen makkelijke auto, maar hij is nu veel meer voorspelbaar. Je kan nu ook eindelijk drifts redden en corrigeren in deze auto. Dat was bij NTM4 helemaal niet mogelijk.

Dirt & grime
Heel gaaf detail. :)

RUF C-spec
Hij rijdt iets anders dan voor de build, maar niet minder leuk. Het is even wennen want hij heeft minder grip en is iets zwaarder geworden.

Nu weet ik niet meer wat ik wil rijden. :P
Waarschijnlijk wordt het sowieso de Corvette en misschien de RUF cup er bij, voor de fun en de credits.
Op de oval ga ik alleen de NASCAR iRacing Series en de JSF Piston Cup, uiteraard, rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 28-01-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had echt niet verwacht dat ze de C6R op NTMv5 zouden zetten. Hooguit de Ford GT. Ik ga uiteraard de Radical weer rijden dit seizoen maar er is een grote kans dat ik daarnaast ook nog wat races mee ga pakken in de Corvette in P/GT. Ach, en anders is er altijd nog de (waarschijnlijk) razend populaire GT3 klasse.

Het wordt een mooi seizoen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Het hangt een beetje af van de populariteit maar de FordGT in de Proto/GT series trekt me wel aan, en ofcourse EEN ruf, :P zal wel GT3 worden.

EN mijn mian wordt denk ik toch weer de B class op de ovals. Heb me erg vermaakt daarin afgelopen season

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mijn bevindingen, gisteren.

Chevrolet Corvette C6R
Even een paar rondjes in een testsessie op Zolder rondgereden.
Veel beter dan voorheen, maar nog steeds listig bocht uit als je iets te vroeg op het gas gaat.
Remmen blokkeren nog steeds vroeg, maar zijn wel beter te doseren.
Als je je in deze auto verdiept is er heel prima mee te racen ;)

Radical
Op Zandvoort. Wat een verademing!
Met de medium DF setup met minder wing, soft ARB voor en firm ARB achter heel veel fun gehad.
Absoluut een top update.
In de release notes staat het volgende:
Collision model

- We've made some small improvements to the car collisions, so car damage will be a little bit different than usual. Some cars may get damaged a little more easily, some cars will be a little more difficult to damage.
Nou dat kan je wel zeggen. In T12 (Kumhobocht) heb ik tot twee maal toe rijdend over de ribbels mijn voorwielophanging krom gereden. En kreeg meteen een BF ;(

Ford GT
Op Zolder.
Ik was altijd al een fan van de Ford GT, maar met de update heeft de auto een sprong voorwaarts gemaakt.
Helemaal prima om mee te rijden en veel fun te hebben. En ik kon zelfs over de hoge ribbels in de chicanes zonder de auto helemaal te verliezen.

RUF RT12 R AWD
Op Mount Panorama / Bathurst.
Wat een hok (voor mij in ieder geval). Rudy kon er weer prima mee rond komen.
Ik ga waarschijnlijk te hard de bocht in, maar ik vond de auto vreemd op zijn veren staan. Een beetje alsof ik in een Amerikaan aan het rijden was.
Misschien nog eens wat tijd in investeren, want meestal ben ik wel handig met auto's zonder downforce.
En Derx sorry nog voor de felle reactie, maar ik zat alle niet eetbare spullen al op te eten van frustratie en toen jij achter me zat had ik voor het eerst een clean (lees zonder schade) outlap achter de rug en het halve circuit zonder schade gereden. Dus begrijp de frustratie en felle reactie. Nogmaals en voor het laatst, sorry ;)

Ford Mustang FR500S
Gereden op Sebring.
In de basis voelt de auto hetzelfde. De baseline setup is niet je van het. Ik heb mijn endurance setup van Spa aangepast qua bandenspanning en rijhoogte en ging onmiddellijk 3-4 seconden sneller (En Dirk ook ;) )
[b][message=41676619,noline].....Mustang is wat beter geworden maar zoals Joep ook al aangaf geen gigantische verandering. Wel erg leuk om mee te driften, ontzettend goed houdbaar (of niet Joep ;) ).......
En zeker is de Mustang veel beter op te vangen. Driften met een iets grotere sliphoek is nu zeker mogelijk.

De Caddy, Kia en McLaren heb ik nog niet geprobeerd......
Overige bevindingen
De pull down menu's (in ieder geval in het opzetten van een hosted sessie) zijn niet fijn. Scrollen gaat moeizaam en de laatste keuze maken in een lijstje is in het niets klikken en hopen dat je de juiste kiest. ;(

Ik ben serieus FPS verloren. Waarschijnlijk door de dirt opbouw op de auto's of de crowds die nu meer 3D zijn (boeien!). Ik ga daar ff naar kijken, want op Bathurst was het echt vervelend.

Alle League races verschijnen nu ook bij hosted sessions. Of dat een bug is of bewuste keuze is me niet duidelijk.

Tot zover mijn bevindingen met de nieuwe build. Nu maar ff werken ;)
Ter info. SLM Template is geupdate in dit draadje, maar niet op de website!
quote: Brian Simpson
I just updated the template in this thread. It contains the headlight and decal stamps. Won't be able to update the website stuff for a while, so you'll only be able to get them here.
http://members.iracing.co...t/50/3232303.page#7749204
En vergeet de training van de CRC vanavond niet!
En please breng je stem even uit voor de autokeuze van de GoT iRacing School van donderdag as. KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Publiek is niet 3D. Die zijn nog steeds 2D, maar zien er meer 3D achtig uit. :)
Verder heb ik zelf niets gemerkt.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 28-01-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
de FPS drop had ik ook btw, ben van 120-130 naar 90-100 gegaan. (boeie met 1 60 Hz monitor, maar het is wel bijna 30% naar beneden)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
De Radical :D

De RUF AWD :X

Sneller laden :)

-------

Zo te zien (en als verwacht) is de GT3 Challenge een veredelde RUF cup.

[ Voor 45% gewijzigd door ZeeZeiler op 28-01-2014 15:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik heb denk iets van 30fps gewonnen na de update van gisteren. Ben van 160 naar 190 gegaan. Al heb ik mijn AA op 2x staan. Kwaliteit maakt me niet zo heel veel uit, en ik zie het verschil niet :) ben toch druk bezig met racen dan.

En ik heb nu mijn D licentie oval :) Al weet ik nog niet echt wat ik er mee aanmoet :D

Maar na wat testen van gisteren:

Ford GT: De achterkant kan je lekker laten glijden, en het trail braken gaat wat makkelijker.
McLaren: Geen gevoel op de achterwielen nog altijd.
Skippy: Meer bandendruk is nodig :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:30:

En Derx sorry nog voor de felle reactie, maar ik zat alle niet eetbare spullen al op te eten van frustratie en toen jij achter me zat had ik voor het eerst een clean (lees zonder schade) outlap achter de rug en het halve circuit zonder schade gereden. Dus begrijp de frustratie en felle reactie. Nogmaals en voor het laatst, sorry ;)
tis al goed hoor. Ik was ook redelijk gefrustreerd op dat moment omdat ik ook geen enkel clean rondje kon rijden zonder dat er weer een ruft voor me zat op de berg. Nu zat ik vlak achter je in m'n outlap, en ging je veel eerder en harder op de rem dan dat ik op dat punt verwachtte. My bad. Ik had uiteindelijk in de Caddy een optimal staan van een lage 2:08, maar had ook geen enkel rondje dat ik even de ruimte had om deze ook daadwerkelijk te rijden. nja, shit happens, en we raken allemaal wel eens gefrustreerd :)

Mijn ervaringen gisteren:
Ford GT: erg leuk, nog steeds geen gemakkelijke wagen, maar wel veel beter te vangen als voorheen. Misschien dat ik er wel eens een race mee ga rijden.

Radical: Veel beter dan voorheen, maar niet mijn soort auto. Ligt misschien ook aan Zandvoort, ik blijf dat samen met Philip Island erg lastige tracks vinden om snel op te gaan. Misschien dat het me ooit lukt, maar ik betwijfel het. Moet de radical nog eens rijden op een circuit waar ik goed mee overweg kan, maar op zandvoort lukte het me niet om hem goed genoeg onder controle te krijgen.

Caddy: JAAAAAHHH !! Ik ging als een trein met dat ding op Bathurst. Als ik een cleane ronde had gehad dan was ik in de buurt gekomen van Nick z'n tijd met de Ford GT.
Ik heb de baseline gepakt, de arb voor 2 clicks zachter, en achter 2 clicks harder gezet, en volgens mij de bandenspanning rondom 1 click harder. Daarmee was ie prima te rijden, en ook in bocht 2/3/4/5 goed te sturen en corrigeren. Kijken of er leuke races mee te vinden zijn.

Skip: Heb een paar rondes op Summit gereden met dezelfde setup als vorige week. Merkte meteen dat er minder grip was, wel even goed corrigeerbaar, maar algeheel wat minder grip. Bandenspanning nog iets omlaag gebracht, maar dat maakte niet heel veel verschil. Verder weinig verschil. Hij blijft goed te vangen, en hij had wellicht ook wat veel grip met de vorige build gezien het feit dat hij op road tires staat ipv slicks.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De GoT iRacing Agenda is bijgewerkt en het programma van het Monday Tournament (MT) is klaar.
Bij het MT moeten enkel nog wat details qua weer en brandstof ingevuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ford mustang B op jefferson :P interesting!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is nie goe ;)

Edit: Is gewijzigd ;)

Toevoeging: Bedankt voor het goed lezen van de post.... Je bent een uitzondering! _/-\o_

[ Voor 104% gewijzigd door JoepW op 28-01-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
maandag toernooi _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:59:
Is nie goe ;)

Edit: Is gewijzigd ;)

Toevoeging: Bedankt voor het goed lezen van de post.... Je bent een uitzondering! _/-\o_
Denk dat in week 6 ook een foutje zit. 1% brandstof voor de RUF is wel erug weinug :P

ziet er wel tof uit trouwens, leuke combi's

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:38:
[...]

Denk dat in week 6 ook een foutje zit. 1% brandstof voor de RUF is wel erug weinug :P

ziet er wel tof uit trouwens, leuke combi's
De brandstof moet nog worden uitgerekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ligt het aan mij of zijn auto's met NTMv5 veel lastiger te rijden? Had er vorig seizoen al last van met de MX5 maar nu ook met de McLaren, voor je het weet sta je achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-10 23:30
Net iets over de 70 liter verstookt op Road Atlanta tijdens de GT3 race. Volgens mij geen 1 McLaren gezien :P Reed helaas achterin iemand die voor me om zijn as draaide maar wel de race uitgereden met schade. Viel op zich nog wel mee terwijl het best een harde klap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:56:
Net iets over de 70 liter verstookt op Road Atlanta tijdens de GT3 race. Volgens mij geen 1 McLaren gezien :P Reed helaas achterin iemand die voor me om zijn as draaide maar wel de race uitgereden met schade. Viel op zich nog wel mee terwijl het best een harde klap was.
Net ook even gereden in een practice. Paar rondjes. Ik kwam nog niet echt onder de 1:20.... Maar ja heb ook maar 6 rondjes in 2 stintjes gereden 8)
Hier een echte open deur aan het adres van iemand die klaagt over spinnen op lage snelheid:
quote: Eric Hudec
Be more thoughtful with your driving perhaps by understanding why you can't navigate the corner in the fashion you are attempting?
8)7
Als we zo doorgaan hier op het forum met posten komen we aan de > 28000 post in 1 jaar ;)

[ Voor 58% gewijzigd door JoepW op 28-01-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
1.20 is redelijk, ik zat op 1.19.6xx in de practice. In de race niet genoeg om in de top te zitten maar moet nog is een goede setup downloaden ergens en misschien is een 1.18 dan ook wel mogelijk. Voor wat ik heb gezien zitten heel veel mensen wel rond de .19/.20. In de race net is het daardoor lekker close racing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zaten een paar aliens bij ons in de server..... 1:18.4 met een RUF en 1:18.6 met een McLaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Pak die setup van jovier Soto maar eens van het forum Carlos, die is wel fijn vind ik dan hehe.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
alle ze zijn weer down :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
grrr, kom Ik net thuis om eens lekker te gaan racen. Schijt mijn rechterscherm, of beter gezegd mijn DP->DVI adapter er mee uit.

dacht het zondag opgelost te hebben door de adapter zo weg te werken dat deze niet meer warm werd. Gisteren de hele dag zonder geen enkel probleem kunnen racen op 3 schermen. Maar er is geen enkel leven erin te krijgen meer :(

Vanavond maar weer eens op 1 scherm proberen dan maar, en anders wachten tot morgen. De nieuwe word als het mee zit morgen afgeleverd op mijn werk :)

/zucht

/edit: bij deze alvast excuses voor de klaag posts voor vanavond, maar geloof het of niet. Ik post het bovenstaande, lees dat de servers down zijn. Ik GVD nog meer ... zie ik in ene in mijn rechter ooghoek licht ... VERREK O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ Ik wist dat mijn pc gevoel had, maar "zij" gaat steeds meer van mij houden. Haar hoofdpijn is over O-)

[ Voor 25% gewijzigd door -PassY- op 28-01-2014 19:12 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
TuxieDeni schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:37:
Pak die setup van jovier Soto maar eens van het forum Carlos, die is wel fijn vind ik dan hehe.
Dank jullie wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Jammer dat je er niets aan hebt :P servers down.. en ik ben ingeschreven voor mijn 1e race dit season

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
tering, nu al gaan racen :o

Ik ga denk ik eerst lekker 2 dagen oefenen, beetje snelheid en vertrouwen vinden. Racen op donderdag, en dan verder in de C-Spec voor de rest van de week. Maandag weer skippen voor de SOF races en dan naar week2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

$#@!$ eindelijk tijd, vanmorgen om 06:00 opgestaan voor firewall issues op m'n werk, nu net thuis en even snel iets gegeten, PC aangeslingerd, iRacing opgesta .... site down. I can't catch a break today ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Arfman schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:18:
$#@!$ eindelijk tijd, vanmorgen om 06:00 opgestaan voor firewall issues op m'n werk, nu net thuis en even snel iets gegeten, PC aangeslingerd, iRacing opgesta .... site down. I can't catch a break today ...
Net wel nog even met de Radical kunnen spelen op Mosport :D Echt cool wagentje! mooie setup gekregen ook trouwens.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Mijn simulator draait nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Standing it back up

is de melding op de site, maar van deze engelse term heb ik nog nooit gehoord :D en het komt op mij over alsof er ook problemen zijn kwa mensen en alcohol ofzo :)

Hoe dan ook, prima moment om een chinees in de magnetron te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
server=omgevallen, dus weer rechtop zetten :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij idd correct (maar wat ongebruikelijk) engels. Jammer, wilde voor de oefensessie van vanavond nog even wat autos proberen, maar dat gaat zo niet lukken :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Eerste race (eigenlijk tweede ;-() van het seizoen gedaan, Indycar op AutoClub Speedway. Als twaalfde van start in de topsplit en lange tijd derde gelegen. Aan het einde van de race kwamen er een stelletje in mijn slipstream die ik niet kon houden dus terug naar 7e. Toch lekker 100 puntjes in de pocket en top 25 in het kampioenschap......;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Eric!
En tja, nu hebben we in W1 de normale W13 perikelen. Af en toe down ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:17

elni

Carrot

gefeliciteerd Ericjooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wilde nog ff controleren of de oefensessie wel goed staat....... Maar dat wordt dus niet controleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Eindelijk een keer tijd om te rijden, word het toch filmpje kijken :(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 13:18
Back up hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Hier heel even, maar ik denk dat de servers nu bezwijken vanwege F5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

%$#@%$#@%$#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Muhuuuuuuuuu :'( Ik heb een keer in het half jaar een weekje volledig vrij `s avonds en dan krijg je dit :( Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Error 500, de server heeft tenminste gezegd dat het niet zo goed gaat :D Beter dan ... niks :p

/edit: Standing it back up. Ik denk dat ze een betere table clamp nodig hebben

[ Voor 30% gewijzigd door -PassY- op 28-01-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gelukkig vanmiddag zitten racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Had beter kunnen blijven rijden maar wilde oval checken, niet zon goed plan. -O-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Echt superchagrijnig hier nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ennn ook mijn laatste mogelijkheid om te racen vandaag is zojuist verstreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gelukkig zat ik tot net in een server. :P
Was aan het oefenen op Spa in de Corvette. Met een paar tweaks aan de baseline ben ik tot een 2:13.6 gekomen. Kan sneller, maar dat komt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:37
Jammer, wou toch nog even verder met de national. De serie heet nu peak nog iets ! Erg leuk om te rijden al zeg ik het zelf.

Ook nog even de mustang uitgeprobeerd, maar ik voel nou niet echt verschil. Het is en blijft in mijn ogen een vrachtwaggel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
stoofpeer schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:00:
En ook mijn laatste mogelijkheid om te racen vandaag is zojuist verstreken :(
1e paar dagen na de build is het eigenlijk altijd rommelig, voor je eigen gemoedsrust is het beter daar altijd rekening mee te houden.

1e week is meestal het beste je officiele races te plannen voor het weekend of maandag, en anders zelfs al voorlopig als dropweek te beschouwen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Normaal is het niet zo erg dat de boel wat instabiel is. In w13 boeit dat niet. In W1 is het gewoon kwalijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
plus wij hadden misschien wel de meeste spannende practice ooit met de heftige solstice :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat krijg je er nu van als je de build zo fucking laat doet. Mijn kans is ook verkeken, morgen weer vroeg op, crunchtime op het werk. Bedankt iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Samen met BM en Frans als enige even met de Soltice op Sebring Modified gereden. Wel een leuke combi (als er meer auto's op de baan zouden zijn). Een foutloos rondje is wel een uitdaging. En niet omdat de auto zo moeilijk is, maar omdat je echt exact het goede lijntje moet rijden. Ik deed uiteindelijk een 1:26.611 met een optimal enkele tienden lager.
Maar wat een **&#$^*). Leuk dat ze de build hebben aangevuld met de GT en de Corvette, maar het doel van W13 gaat met een release op de laatste dag van W13 wel naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 22:01

Fuelke

Forza Ferrari

De Star Mazda is te gast op Spa-Francorchamps, dus wellicht gaat dat hem worden deze week.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hij is weer up!

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Had ondertussen en La Chouffe open getrokken ... iRacing en alcohol gaan niet samen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.Chopin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 23:20
Wat is die radical toch een lekker karretje :D rij nu 1.14 hoog. Ik verlies veel tijd in T3 helaas maar wat een bak :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
-PassY- schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:48:
Had ondertussen en La Chouffe open getrokken ... iRacing en alcohol gaan niet samen :+
Mwah, één HJ Grand Prestige was voor practice geen probleem. :+
Nu weer down helaas maar ik krijg de Skip weer een beetje onder controle gelukkig, met een andere setup.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niks gemist dus merk ik? :( helaas... Hoop dat het snel weer beter is. Donderdag in ieder geval voor de training.. Al kan ik niet beloven er bij te zijn. Een grand prestige blijft het meestal niet bij net als vandaag dus racen gaat vaak wat moeizaam :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Ik hoef het ondertussen ook niet meer te proberen. :9
Morgen maar weer verder testen, in de hoop dat het dan wat stabieler is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

NASCAR iRacing Series 2014 is ook weer bekend!
Wel cool dat je bij de open serie ook pro kan worden.
quote: Kevin Bobbitt
The NASCAR iRacing Series (NiS) 2014

Description of series: This is the official series that follows the weekly Sprint Cup track schedule, racing the Gen-6 cars for the entire NASCAR Sprint Cup Season. Note that the open setup version of this series will only run through the September 7th week (Richmond will be the last race) as it is the qualifier for the NASCAR iRacing Pro Series although all members who meet license requirements are welcome to race.

Objective: A special event style official series aimed at providing fun and competitive NASCAR racing for every license level except Rookie. This series is also intended to have a direct tie-in to the excitement of the real world NASCAR Sprint Cup Series by being at the same tracks each week and battling through a long and varied scheduled – just like the real world drivers.
Setups: There will be both Open and Fixed setup series running concurrently.

Race times:

Fixed Series:
Friday 1:00 GMT (Thursday 9:00pm est)
Saturday 09:00 GMT (Saturday 5:00am est)
Saturday 16:00 GMT (Saturday 12:00pm est)
Monday 1:00 GMT (Sunday 9:00pm est)

Open Series:
Thursday 1:00 GMT (Wednesday 9:00pm est)
Saturday 1:00 GMT (Friday 9:00pm est)
Sunday 14:00 GMT (Sunday 10:00am est)

*We will be adjusting GMT start times after the US switches to Daylight Savings Time. GMT starts times will change beginning March 9th and switch again on November 2nd. The Eastern Times will be consistent throughout the full season.

Race distance: Approximately half the distance of the real world race. Several races will be full length including the Daytona 500 and the Charlotte 600.

iRacing member eligibility: Oval license level D4.0 class and above are eligible. This will be an oval license class series even though several of the races will be held on road courses.

Resets: No resets

Server farms: US Servers only

Qualifying: Single car 2-lap qualifier 15 minutes before each race; qualifying is not required to enter the race. Qualifying times from first race of the race week carries to subsequent races, unless you post a better time in a later qualifying session.

Lucky Dog rule: The iRacing Lucky Dog rule will be in effect

Incident limits: 22 for half length races, 28 for full length races.

Race Warmup time: 10 minutes

Number of races and drop weeks:
Fixed Setup series: 36 weeks
Open Setup series: 26 weeks

Drop Weeks:
Fixed Setup series: 5
Open Setup series: 4

Field size: 32 cars max

Caution flags: Full course cautions on ovals and local yellows on road courses.

Other competition notes: These series will operate the same way as a standard iRacing series. There will be 10 standard divisions that are set based on normal procedures before the start of the series. Splitting will be done by iRating. Gridding will be done first by qualifying and then by iRating. You do not need to post a qualifying time in order to race. The standard iRacing points system is in place.

Bericht over de website:
You think the site stability has been painful for you? It has been doubly painful for us. Of course, we should be feeling the pain, and not you, and for that we apologize.

The issue is the web platform. It runs normally and then pegs itself. There is no coming back when this happens.

Don't we have multiple servers to handle the load? We do. Every one of them pegs.

Throwing hardware at it doesn't fix the problem, though we'll likely throw even more at it before things are said and done.

Didn't we test this?

Yes. We actually did. We have a staging environment that matches members so what we experience there should be the same. Can we do better? Yes.

What are we doing to fix the problem? Everything and anything. We've applied the patches that address the 100% CPU issue. Didn't work. We are following up on other leads.

If you are reading this, I hope it means we've been successful. If not, we're keeping at it and we'll do our best to keep you updated.

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 29-01-2014 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ze zijn dit keer iig re-de-lijk snel met het communiceren over het issue. Klinkt als iets wat lastig te verhelpen is, maar geloof wel dat zij er net zoveel mee zitten als wij. Die zien hun inkomstenbronnen (ons) al wegrennen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-10 05:20
Nou gisteren toch nog kunnen testen met de Skip en een race gedaan.
Valt mij op dat de Skip niet echt veel veranderd is, alleen iets langzamer en stabieler.

Heb wat veranderd met de banden en rijhoogte, waardoor ik erachter kwam dat mijn setup niet spoorde (links meer bar in de banden dan rechts. 8)7 8)7 )

Heb denk ik 60-70 ronden practice gedaan met meerdere setups, uiteindelijk maar een kleine banden tweak gemaakt aan mijn orginele setup.

Toen rond 22.15 een race ingegaan, waarbij ik 14de moest starten.
Voor de eerste bocht werd ik uitgeremd en stond ik 15de, waarna het hele veld door ging voor 1 of 2 ronden.
Toen kwamen de foutjes van andere en lag ik opeens 6de na wat vechten en foutjes van andere.

Toen zat ik min of meer vast achter plek 5, ik was wel wat sneller door de draft maar inhalen ging niet of moeizaam.
Haalde ik hem in op het lange rechtenstuk, kwam hij vervolgens later mij weer voorbij uit de draft een rondje later.
Toen ik hem uiteindelijk voor de 1st bocht had kwam de gene achter me er ook voorbij en waren wij weer in gevecht.

Toen ging het mis, we gingen 2 wide tussen bocht 1 en 2, waarop ik ruimte hield maar net het gras aantik en spin. Onvoortuinelijk kon iemand mij niet ontwijken en kreeg direct 6 inc's.

Mezelf herpakt en opgeklommen naar 8 van 11 ongeveer, laatste ronden in turn 5 rem ik zoals normaal aan de binnenkant vrij stevig en de gene achter me zag een klein gaatje aan de binnekant, ik stuur precies in zoals ik altijd doe daar omdat hij nog achter me zat en hij verremd zich en we staan er samen naast.

Uiteindelijk 9de geworden met -2 irating en --- SR, dus al met al niet erg na wat allemaal was voorgevallen.
Ik heb echt voor het eerst een leuke race gehad met veel inhalen en een opzich clean race wat echt vermakelijk was.

Vanavond maar weer even met de setup bezig, want kan nog beter en dan weer een race doen na een Qualy die ik nog niet had staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

Gisteren tussen alle website problemen door toch een raceje mee kunnen pakken in de RuF Cup.

Mocht starten op pole maar die 1e plek was ik al voor de eerste bocht kwijt. Kon de leider redelijk volgen maar door hier en daar een klein foutje uiteindelijk terug gevallen na P4 vlak achter de P3. DIe maakte 2 ronde voor het einde een fout bij het opkomen van het rechte stuk. Ik kon er na wat tijd verlies om heen maar daardoor had de P5 ineens de aansluiting en bij het in gaan van de laatste ronde gingen we 3 dik over het rechte stuk. Gelukkig kwam ik als P3 de 1e bocht uit en daarna niet meer weg gegeven.

Een kijken of ik vanavond wellicht een race in de Sports Car Series mee kan pakken. Al lijkt het er niet op dat die heel populair is. Geen enkele race officieel, maar dat kan ook aan de server problemen liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 29-01-2014 08:36 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja die race zat ik ook in. Werd redelijk fair gereden. Had wel een klote start vanaf P6 waardoor ik meteen 2 plekken verloor. Kreeg ook nog een tik van achter maar dat leverde alleen 4 incjes op en geen schade. Daarna beetje proberen aan te haken voor me wat wel lukte maar door een foutje toch weer een plekje verloren, En toen ik net in men ritme kwam ging er op het rechte stuk voor me wat mis waardoor ik dacht wel buitenom een inhaal poging te kunnen wagen. Echter misrekende ik me op het stukje gras (stuk omhoog bij start finisch) wat daar op Interlagos ligt. Wiel op het gras en boem auto kwijt. Hard de muur in en stuiterde weer terug de baan op waar ik ook nog Roy de race uit tikte (sorry).

Nou ja zal wel aardig wat SR en Irating gekost hebben. Kon het niet checken omdat de site weer down was maar ja was tot men crash leuk racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 06-10 16:17
Ik heb het even gecheckt voor je, het was -98iR. Fijne dag verder nog :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
:+ :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

:D
Altijd behulpzaam, die Paul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Owh nog onder de 100 gebleven. Altijd positief bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

Ach. Er zijn ook mensen die 120 iRating* kwijt zijn doordat de site plat ging nadat ze al geregistreerd waren. Jij hebt in ieder geval nog een kans gehad.

* Er daarbij ook twee die wel gejoined waren. +800 en +1600 iRating. Oef!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

+1600 iRating? Dat is wel echt extreem ineens, had niet gedacht dat zo'n grote sprong ineens kon.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Tsjah, als je als lage irating in een hoog veld komt en iedereen start niet :P dan gaat het hard.

De vraag is of je er blij mee moet zijn. Je komt dus steeds in de hogere splits uit waar je eigenlijk niet goed in mee kunt komen

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
maar dan ga je toch terug naar beneden en dan kom je waar je hoort.

zal ook niet boven de 4000 komen. geef eigenlijk geen moer om die IR buiten het feit dat ik gewoon graag split 1 zit voor het leuker close racen.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Pagina: 1 ... 10 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.