Dat was de basis versie van NTM5 toen.
Ik had eerder verwacht dat NTM5 tegelijk met de Holden zou komen.
Ik had eerder verwacht dat NTM5 tegelijk met de Holden zou komen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ze hadden gepost ergens dat het waarschijnlijk niet meteen allemaal werd bijgeschreven.....
Verwijderd
Hoorde gisteren iemand zeggen dat die credits tot een dag kunnen duren voor je die ontvangt.
Ik had die al wel gehad, de baan had ik niet volgens mij.pdukers schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:15:
Heeft iemand de credits ontvangen voor de retired Chevy B. De Phoenix credits heb ik wel ontvangen.
Kan best zijn. Alleen raar dat er al mensen zijn beide hebben ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:20:
[...]
Hoorde gisteren iemand zeggen dat die credits tot een dag kunnen duren voor je die ontvangt.
How do you save a random generator ?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Fixedpdukers schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 18:30:
[...]
Kan best zijn. Alleen raar dat er al mensen zijn beide hebben ontvangen.
Verwijderd
Maar het is wel beter? Zelf kan ik de nieuwe build donderdag pas proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:33:
Banden zijn anders. Heb het gevoel dat de 'grens' niet meer eindigt met een winkelwagen wieltjes. Ook de grip in de achterwielen voelen totaal anders aan dan voorheen. (Nascar B @ Donnington / Phoenix).
Ik heb nu 2 auto`s geprobeerd Skip en Spec, en ik denk dat ze eindelijk iets ermee hebben gedaan waar we allemaal al jaren op zitten te wachten.Niellie41 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:38:
[...]
Maar het is wel beter? Zelf kan ik de nieuwe build donderdag pas proberen.
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Setups waarmee ik reed gen6 en natiowide op de ovals waren te slecht om iets over te zeggen. Er schijnt ook drop off in de banden te zitten, ik hoop niet zo'n cliff als de laatste 2 JSF races. moet wat koeler worden voor ik zin heb serieus te testenNiellie41 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:38:
[...]
Maar het is wel beter? Zelf kan ik de nieuwe build donderdag pas proberen.
JoepW schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:29:
Dit is super realistisch.....
[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 22-07-2014 21:48 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
AC is toch ook zo? Dat wordt als de holy grail beschouwd qua bandenmodel, dus iRacing is nu ook realistisch.dabelg schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:48:
mmm juist met mclaren zitten rijdendenk dat ze beetje hebben zitten overdrijven met grip.
vang gewoon alles op nu. dwars op raidillon en toch direct in goede richting zetten die neus !!!!
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het probleem met alle bandenmodellen tot nu toe was dat ze rond de limiet niet klopten, vooral omdat een foutje niet meer te corrigeren was. Klinkt alsof juist dat verbeterd isdabelg schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:48:
mmm juist met mclaren zitten rijdendenk dat ze beetje hebben zitten overdrijven met grip.
vang gewoon alles op nu. dwars op raidillon en toch direct in goede richting zetten die neus !!!!
Verwijderd
Verwijderd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door elni op 23-07-2014 12:28 ]

Toen het kart event was zat ik in Rome 😉BobvK schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:03:
Veel plezier in Rome Thijmen
Auto's voor Team Bilstein zijn klaar. Wellicht geen originele teamnaam, maar zo is het wel duidelijk welke auto's bij het team horen
[afbeelding]
[afbeelding]
whoops, veel plezier in Maleisie dan!thijmennabuurs schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:53:
[...]
Toen het kart event was zat ik in Rome 😉
Nu zit ik in Maleisie. Dus mis ik 2 leuke events 😜
Ik ging nu ook van 1.58 naar 1.56 dus ook geslaagd, maar sommige bochten zijn best tricky zal mij benieuwen.-PassY- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:01:
Dat was best een nuttige practice
PB naar 1:54.4 weten te krijgen, en mijn optimal naar 1:53.5 gekregen. Allebei 2 volle secondes omlaag
Ik gebruik de nieuwste versie zonder problemen. Wel viel mij op dat als ik stuur uit of aan zet mijn SLI-F1 even uit / aan gaat.anc schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:25:
Heeft iemand de juiste RPM configuratie voor Fanaleds voor de Williams? Fanaleds zorgt er namelijk voor dat mijn SLI-M te vroeg gaat knipperen, in de hogere versnellingen veelste vroeg.
Het is niet alleen deze auto, maar hierin kan ik de RPM's niet uitvogelen om ze per auto te configureren.
Daarnaast vraag ik mij ook af of er meerdere zijn die terug moeten vallen op 2.2b (deze werkt prima!)
2.2c en 2.2e crashen na init.
2: Setting up hardware
2: Beginning device enumeration
2: Error reading serial
2: Hardware found on ID: 0 name: GP-Wiz40 vendor: GGG ver: 0.0 ser: RAWID-fafa-0035
2: Hardware found on ID: 1 name: SLI-M Interface vendor: Leo Bodnar ver: 0.16 ser: B08805
3: Found device match in config from serial: B08805
2: Error reading serial
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
En welke van de 2 mazda's bedoel je? De SM hoop ik.....Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:22:
Mazda rijd top na de build vele malen beter dan de vorige build. Setups prima bruikbaar.
Nice one Dennis.Phydomir schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:59:
Mijn DW12
[afbeelding]Click image for fullscreen
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik denk de MX5 gezien de practive, maar was wel een goede practice gisteren ondanks dat ik niet de hele tijd kon rijden.JoepW schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 23:08:
[...]
En welke van de 2 mazda's bedoel je? De SM hoop ik.....
[...]
Nice one Dennis.
Er zit echt een groot verschil in snelheid op de rechten stukken, maar opzich ging het allemaal wel goed.derx666 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 00:05:
Het inhalen van de MX-5-jes gaat opzich goed, maar ik denk dat het wellicht wel goed is om nogmaals erop te wijzen dat de MX-5 jongens gewoon hun racelijn moeten blijven rijden, en dat de Kia's er dan wel omheen kunnen. Nu had ik toch nog vaker dat ik vrij snel op een MX-5 af kom, en diegene dan gaat twijfelen welke kant hij op moet, of mij ruimte wil geven, waardoor ze ineens voor me langs kruisen. Hou gewoon je racelijn, die Kia is zo snel dat hij er makkelijk op exit er voorbij komt.
[ Voor 52% gewijzigd door Ithric op 24-07-2014 07:54 ]
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ow ja....Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:17:
.....Het was de Sloeber Mazda Joep, de downforce wagen is niet mijn ding.
[ Voor 40% gewijzigd door JoepW op 24-07-2014 11:39 ]
Verwijderd

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
T R A I N E N!Fuelke schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:44:
Het is al sinds half juni geleden dat ik nog op het iRacing forum was geweest, getuige de ongelezen PM's daar.
En het is nog langer geleden dat ik achter het stuur heb gezeten. Volgens mij geef ik beter forfait voor de Sonoma 150.
Race Times:tim.w schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:16:
Iemand enig idee op welke dagen en tijden de 2.4 uur van Spa zal plaatsvinden?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Verwijderd
ProficiatArfman schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:51:
Ook een kleine donatie gedaan![]()
Ondertussen vader geworden van Emma, 4285 gram en 54 cm lang. Dochter en moeder maken het goed en zijn lekker thuis.
Xbox
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq