Jaja, ik zat er naast, was te enthousiast over dat stuur, sorry
Was inderdaad leuk. Beide races leuke gevechten gehad, jammer dat het in allebei de races mis ging. In de 1e race het onverwacht/onbedoeld 3-wide gemaakt en Marco aangetikt, al had ie dat zelf niet door, waardoor ik spinde en vanaf achter opnieuw kon beginnen. Uiteindelijk nog 6e geworden.
Dus vanaf P3 gestart in race 2. Tijdje Nick, Robbert en Marco achter me kunnen houden, maar Nick kwam uiteindelijk toch voorbij. Marco en Robbert hadden daar (gelukkig) beduidend meer moeite mee

Uiteindelijk 3-wide de chicane in, maar helaas ging het daar bij de 2e bocht mis en raakten Marco en ik elkaar. Geen idee of ik nog echt schade had, maar echt constant rijden zat er niet in. Zullen de banden wel geweest zijn, aangezien ik nog wel m'n snelste tijd reed daarna zal de auto wel oke geweest zijn.
Maar toch is de SRF op NTM4.x leuker dan de huidige versie, daar kon je tenminste nog wat mee glijden, dat vind de huidige echt niet leuk meer
Gister voor de GoT race nog ff geoefend met de L79 op Daytona. Hand vol, maar wél leuk. Chicane op de oval is erg gaaf als je daar goed hard doorheen kunt knallen
[
Voor 14% gewijzigd door
BM op 27-05-2014 07:43
]