Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.993 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:48

Niellie41

[object Object]

De McLaren heeft ook nieuwe external geluiden! :D
Zo te lezen heeft wel alleen de RUF Track geen 4-way dampers nu. De BMW en de McLaren krijgen dit wel.

Ik ben benieuwd hoe de Corvette nu rijdt. :D
Long Beach Street Circuit - Brake markers added.
Mount Panorama Circuit - Brake markers added.
Phillip Island - Moved pit road exit to the nearer exit. No longer uses the narrow exit road.
Road America - Extended the yellow pit exit line
WOOHOO!
Over de pit exit op Phillip Island hebben veel mensen voor zitten lobbyen.

Echt een geweldige build. Er zitten voor mij te veel highlights in om te posten. :D

edit: Darin heeft een video geüpload met de COTA.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 22-04-2014 08:31 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:55

Arfman

Drome!

Geweldige build inderdaad!

En woohoo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nknGDaQ.png
Dankzij een volledig kampioenschap in zowel de Radical als de GT3 Challenge (RUF). $10 participation credits, COTA gratis met mijn 100% Road korting :P

En in de Radical op plek 2 geëindigd in Divisie 3. 10e plek algemeen, 1 plekje achter Nick. Ben er redelijk trots op, als ik iets meer consistentie had gehad en er niet 2 x door mensen af was getikt had ik mijn divisie zelfs wel kunnen winnen. Ik sta echter nog wel boven een paar iR 4000+ mensen en de volgende met een lagere iRating dan ik staat pas op plek 21. Niet slecht dacht ik zo 8)

Volgende seizoen zal voor mij heel anders worden. Ons kindje wordt verwacht rond week 12 maar met zo'n nieuwe build weet je het maar nooit, dus ik hou rekening met een vroegtijdige release van de nog buggy hardware :P Ik zal her en der wat races rijden, voornamelijk Radical en de GT3 Challenge omdat die vrijwel altijd official gaat. Star Mazda zal ook wel enorm in populariteit stijgen dus wellicht pak ik daar ook nog wat losse races mee.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik wil is een gode poging gaan doen om een heel seizoen mee te pakken, tot nu toe heb ik nooit alle content gehad voor een volledig seizoen en reed ik dus zo maar is een raceje mee en dan weer niet als ik de baan niet had ofzo. maar dat schiet niet op helaas..

wil me focussen op 1 of 2 cups.. maar welke? ik heb de mclaren en corvette en starmazda.. hiermee wil ik denk iets gaan doen. Al kriebelt het enorm om de ruf of bmw aan te schaffen.. maarja welke dan? denk de bmw omdat deze de nieuwste is..

ik zie dat de gt3 enorm populair is geweest en zal dit seizoen ook zo zijn. dus daar ga ik voor denk! wel zal ik een groot aantal banen moeten aanschaffen :( dat is balen..

of is de star mazda, maar dit trekt mij minder omdat het open wheels zijn.. vind dat minder gaaf eruitzien, haha..

hoop dilemma dus :(

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-11 22:05
Niellie41 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:28:

Zo te lezen heeft wel alleen de RUF Track geen 4-way dampers nu. De BMW en de McLaren krijgen dit wel.
Viel mij ook direct op, net als het gedrag over de cerbs, blijkbaar had de Mclaren dit erger dan de Track. (dat ik ermee reed had ik daar niet echt last van in de Mclaren.)

Verder ziet het eruit als een geweldige build en we gaan dus dit seizoen SM rijden op Dinsdag, dan komt die in mijn to buy mandje.
-BMW
-SM
-Truck
-Ford Fusion
-COTA

Nu nog een laatste of enkele meer, dus even kijken wat ik heb voor Maandag/dinsdag en dan bepaal ik dat wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 22-04-2014 08:53 ]

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:52:
[...]

Viel mij ook direct op, net als het gedrag over de cerbs, blijkbaar had de Mclaren dit erger dan de Track. (dat ik ermee reed had ik daar niet echt last van in de Mclaren.)
De McLaren had dit best erg. Hij stuurde dan instant naar links of recht als je net over een kerb reed.

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:10

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:52:
[...]

Verder ziet het eruit als een geweldige build en we gaan dus dit seizoen SM rijden op Dinsdag, dan komt die in mijn to buy mandje.
-BMW
-SM
-Truck
-Ford Fusion
-COTA

Nu nog een laatste of enkele meer, dus even kijken wat ik heb voor Maandag/dinsdag en dan bepaal ik dat wel.
Het voordeel van de SM is dat je de vrije training van dinsdag hebt met GoT.
En ik denk dat de SM erg populair wordt dit seizoen.

En wat jammer dat ze fov en vanishx niet per auto hebben enabled in de build :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Ik moet spijtig genoeg afzeggen voor de race van vanavond. Ik kreeg net te horen dat ik dan een voetbalmatch heb :)

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
derx666 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:06:
Zow... Seizoen 1 in de Skip is weer voorbij, en ik heb uiteindelijk P5 van divisie 2 en P19 overall gehaald. Wel evenveel punten als P4, maar hij heeft meer races gereden en meer wins gehaald.
Ben er evengoed wel trots op, want het niveau van de Skip is vrij hoog in de top, en zeker de laatste paar weken zijn er een aantal SOF races geweest van meer dan 4000.
Geweldige races gehad, zeker op het einde toen ik wat hoger in de top 10 van de sof races qualificeerde. Achterin de topsplit van de sof race of midpack van wat lagere sof races is een flinke uitdaging, en kan behoorlijk schadelijk zijn voor je iR en SR :)
Volgend seizoen probeer ik hoger te eindigen , maar ga wel 2 weken op vakantie in Juni, dus twijfel of ik het ga redden. We zien het wel.
Grats :D

Ben zelf als 81ste ge-eindigd in het kampioenschap met maar 10 weken van de 12 :)

Sonomo gemist omdat ik die niet heb, Interlagos omdat de C-Spec te leuk is achteraf gezien.

Dit was denk ik ook mijn laatste seizoen in de skip. Heb er nu 4 of 5 gedaan (met heel veel plezier), maar het word toch tijd voor iets anders :) En dat word de CSpec. Pak denk ik nog wel eens een race mee, maar alles rijden word het zeker niet.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Ithric
JoepW schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:25:
[...]

Het voordeel van de SM is dat je de vrije training van dinsdag hebt met GoT.
En ik denk dat de SM erg populair wordt dit seizoen.

Denk dat ik SM +Skip / GT3 ga doen of alle 3 net hoe het uitkomt.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Ik ga alles maar eens testen deze week en dan weer 4 weken lang overal en nergens rijden tot ik uitgevogeld heb wat het leukste is 8)7

- Radical
- Lotus 79
- HPD!!
- SM
- Riley
- BMW (maar GT3 challenge :'( :'( )

Ga proberen wel de Lotus heel seizoen vol te maken maar voor de rest wordt het gewoon afwisselen denk ik.

Mijn iRacing profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
ik vind het ook een grandioze update, hebben ze heel goed gedaan! _/-\o_
ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de caddy....denk dat hij nu met zijn tc en abs
een stuk beter te rijden valt.

We gaan het meemaken vanavond! >:)

Mijn iRacing profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
wil zeker hpd en riley checken.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:15

Hoogie2004

Whohooooo

Damn, eigenlijk helemaal geen tijd vandaag... Toch kijken of ik ergens een uurtje kan spelen met de SM @ COTA + de BMW @ COTA :)

My iRacing profile | Strava

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Dat wordt voor mij dan waarschijnlijk de Lotus 79 als prio

en de SM erbij aangezien ik dan dinsdag een goede trainings avond heb staan hiervoor :D Ik vond de SM echter niet leuk rijden, maar nu is het volgens mij een nieuwe auto zo'n beetje.

I-racing Profile

• NickThissen
Volgens mij vindt niemand de SM nu leuk rijden, want hij rijdt niet als een auto :p Hoop dat dat nu een stuk beter is, maar dat wordt even afwachten denk ik...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En laat duidelijk zijn: Als de 'nieuwe' SM rijdt als een krant en het animo is laag, dan veranderen we het programma op dinsdag ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:27:
En laat duidelijk zijn: Als de 'nieuwe' SM rijdt als een krant en het animo is laag, dan veranderen we het programma op dinsdag ;)
NASCAR Cup auto's ter voorbereiding op de NASCAR iRacing Series races? :+

• NickThissen
Lotus dan natuurlijk ;) Tenminste ik neem aan dat die nog op p2 in de poll staat, niet meer gekeken.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:30:
Lotus dan natuurlijk ;) Tenminste ik neem aan dat die nog op p2 in de poll staat, niet meer gekeken.
Mijn enige bedenking bij de Lotus is dat de groep die er in wil en kan rijden klein is. Maar goed.... Poll is Poll. ;)
Er hadden overigens wel erg weinig mensen gereageerd! (15)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:15

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb gereageerd, echter moet ik wel de tijd gaan vinden :) Nu is dinsdag voor mij de beste dag qua tijd, dus met wat mazzel ben ik er geregeld bij.

My iRacing profile | Strava

• themac1983
Voor mijn part doen we een nieuwe poll MOCHT de SM zo tegenvallen. Maar laten we voorlopig gewoon proberen 1 auto\serie leuk te doen met zijn allen, dan zien we wel verder hoe het gaat :D

Lijkt me erg leuk om bijvoorbeeld op dinsdag de trainen met zijn alle, en dan 1 race per week proberen mee te pakken (zal vast wel een SOF race zijn) waarop we met zo veel mogenlijk mensen meedoen.

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:36:......en dan 1 race per week proberen mee te pakken (zal vast wel een SOF race zijn) waarop we met zo veel mogenlijk mensen meedoen.
We maken gewoon onze eigen SoF-race ;)

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:28:
De McLaren heeft ook nieuwe external geluiden! :D

Ik ben benieuwd hoe de Corvette nu rijdt. :D
4 way dempers, jummie :D niks compromis slow vs fast. TC override jammer dat die timed is en niet zolang als je de knop indrukt.

• themac1983
Hoe werken die 4 way dempers trouwens.... Ik snap technisch niet echt hoe je verschillende dempers kunt hebben voor langzame en snelle bochten... ze zitten allebei toch vast aan je body/wiel op de een of andere manier.....

I-racing Profile

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Het gaat niet over langzame of snelle bochten, maar over langzame of snelle compressie/decompressie (of bump en rebound) van de demper zelf.

Hoe het allemaal juist in elkaar zit weet ik niet goed, maar het geeft een goede manier om gedrag over curbs of bumps in het wegdek op te vangen (fast bump/rebound) zonder een compromis te moeten sluiten voor het algemene weggedrag.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de technische details niet meer scherp, maar het gaat ook over de 'sample'-rate van de dempers. Door vaker te berekenen worden ze nauwkeuriger. Verder stond er ergens een goede uitleg, maar zoals gewoonlijk ben ik de link weer kwijt.

Verwijderd

wat een build seg, dat wordt behoorlijk wat testen ... ik kijk al uit naar straks .... en COTA :9~

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:07:
wat een build seg, dat wordt behoorlijk wat testen ... ik kijk al uit naar straks .... en COTA :9~
Hoezo? gewoon L79 op COTA testen voor 2 weken :P de rest boeit me niet eens zoveel (Behalve de star mazda dan :P)

I-racing Profile

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:00:
Ik heb de technische details niet meer scherp, maar het gaat ook over de 'sample'-rate van de dempers. Door vaker te berekenen worden ze nauwkeuriger. Verder stond er ergens een goede uitleg, maar zoals gewoonlijk ben ik de link weer kwijt.
Bedoel je deze? http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3237556.page

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ben ook wel benieuwd hoe de Star Mazda rijdt na de nieuwe build. Nu was het echt een dweil om mee te rijden, terwijl het 1-2 jaar geleden echt een hele leuke auto was. :)
Bruzski schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 02:38:
is hier iemand die in de Jetta TDI cup rijdt :? zoja is dit een prettig autootje om mee te rijden? :/
Wat mij betreft een leuke auto die relatief weinig oefening nodig heeft om er goed rondjes mee te kunnen rijden. Denk zelfs wel de makkelijkste wagen in iracing om te rijden. Maar dat is dan ook meteen zijn zwakte. Soms is hij zo makkelijk dat hij een beetje saai word als je hem veel rijdt. :P

Maar als beginners auto is het een prima keuze. Plus voorwielaangedreven auto's moeten je wel liggen, want sommige mensen vinden dat maar niks.

Mijn iRacing profiel

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:10
Na een tijdje inactief te zijn geweest, heb ik weer wat tijd gevonden om te gaan racen.
Aankomend seizoen ga ik proberen deel te nemen aan iRacing Grand Touring Cup met de MX5 en de Skip Barber Race Series. Ook wil ik m'n best doen een aantal GoT races mee te pakken.
Inmiddels m'n hardware geupgraded van Q9550, 4GB DDR2, 4870X2 naar i7 4770K, 16GB DDR3, R9 290.

• -PassY-
Ok, ik ga officeel mee naar de 6uur van Spa :D

Als ik thuis ben even een kaartje kopen :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

themac1983 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:24:
[...]
Hoezo? gewoon L79 op COTA testen voor 2 weken :P de rest boeit me niet eens zoveel (Behalve de star mazda dan :P)
>:) , de L79 heb ik mij al eens aangewaagd en ik vond er mijn ding niet in, ik kijk vooral uit naar de radical, SM, HPD, Riley (in volgorde van belangrijkheid voor mijn eigen :) )

Verwijderd

ThiJor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:57:
Het gaat niet over langzame of snelle bochten, maar over langzame of snelle compressie/decompressie (of bump en rebound) van de demper zelf.

Hoe het allemaal juist in elkaar zit weet ik niet goed, maar het geeft een goede manier om gedrag over curbs of bumps in het wegdek op te vangen (fast bump/rebound) zonder een compromis te moeten sluiten voor het algemene weggedrag.
Exact je kan daarmee het gedrag voor curbs veel beter tunen (al zullen over het algemeen de settings in de basis gelijk zijn). De slow setting kun je dan gebruiken om aanremmen, corner entry en exit beter te tunen.

Ofwel, beter voor de balans!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f7jtfoArwCY] ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 22-04-2014 12:25 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfoei, wat is die Paul A Nelson een heethoofd als het op de nieuwe, tragere Star Mazda aankomt zeg...die heeft vanochtend z'n kalmeringstabletje overgeslagen volgens mij....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
BM schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:28:
Pfoei, wat is die Paul A Nelson een heethoofd als het op de nieuwe, tragere Star Mazda aankomt zeg...die heeft vanochtend z'n kalmeringstabletje overgeslagen volgens mij....
haha, ik reageer maar niet meer, krijg ik nog een ban ook straks.

Was toch niet zo'n rare vraag?? Ik vroeg me gewoon af waarom hij het zo belachelijk vond dat de SM langzamer geworden was (las ik ook al van hem in het SM forum zelf). Wat maakt het nou uit in godsnaam, 't is niet alsof de rest wel nog met de snelle versie rond rijdt..?

Mijn iRacing profiel

• themac1983
moet...olie.....vuur.....

I-racing Profile

• -PassY-
ach, mensen en veranderingen :D

heb al een keer meegemaakt met een software upgrade waarbij het icoon van de client rood was ipv blauw. Het maakte niet uit dat er een hele boel bugs en andere problemen mee werden voorkomen, het icoon was anders, dus slechter.

Op een gegeven moment was ik het zo zat van 1 persoon, dat ik speciaal voor haar een blauw icoontje had gemaakt op citrix, maar wel de shortcut naar een textfile laten wijzen met hierin de change log van de nieuwe versie :)

5 minuten later was het rode prima, en wilde zij die graag terug, want de blauwe deed niet wat zij wilde :+

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 14:36
Sowieso is het forum nu heethoofderig. Derek Speare die niet helemaal fantastische klantenservice levert in een draadje en vervolgens de hele hardware community die gaat olie op vuur gooien. Mensen die klagen over de nieuwe SM, mensen die niet overweg kunnen met geen driver swaps, dus errogstuh build ooit.

Fantastisch, het testosteron spat van je scherm. Het ene iGorrilaatje heeft nog meer een mening ergens over dan de ander.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:39:
[...]

haha, ik reageer maar niet meer, krijg ik nog een ban ook straks.

Was toch niet zo'n rare vraag?? Ik vroeg me gewoon af waarom hij het zo belachelijk vond dat de SM langzamer geworden was (las ik ook al van hem in het SM forum zelf). Wat maakt het nou uit in godsnaam, 't is niet alsof de rest wel nog met de snelle versie rond rijdt..?
Had het 'm ook al gevraagt gister ofzo. Daar sprong John Bodin bovenop, en resulteerde weer in ruzie tussen die 2 :p
gtrNL schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:58:
Sowieso is het forum nu heethoofderig. Derek Speare die niet helemaal fantastische klantenservice levert in een draadje en vervolgens de hele hardware community die gaat olie op vuur gooien.
Ik begin Derek op het forum sowieso een beetje 'zat' te worden. Hij maakt hartstikke mooi spul, maar meer dan reclame reclame reclame zie ik niet van 'm op het forum.

Xbox

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb net iRacing een e-mail gestuurd met de vraag of de kerbs en banden stapels nog geüpdatet worden naar geel en rood. Spa heeft dit nu toch al een paar jaar en het lijkt mij niet echt een moeilijke update.
Daarnaast heb ik aangeboden om foto's te maken voor hun tijdens de 6 uur van Spa. Misschien kunnen we met zijn allen mee werken.

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Het hele probleem van het iRacing forum is dat het volledig _niet_ gemoddereerd wordt. Omdat het een "private" forum is hoeft dat natuurlijk ook minder snel. Maar toch zouden een paar vrijwilligers (of bij wijze van een paar gratis members) hier prima wat aan kunnen doen.

De focus ligt er niet... dus het zal voorlopig niet gebeuren, tot het een keer echt fout gaat.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• themac1983
Hahahah, iedereen 1 bocht :P

I-racing Profile

• BM

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:
Het hele probleem van het iRacing forum is dat het volledig _niet_ gemoddereerd wordt. Omdat het een "private" forum is hoeft dat natuurlijk ook minder snel. Maar toch zouden een paar vrijwilligers (of bij wijze van een paar gratis members) hier prima wat aan kunnen doen.

De focus ligt er niet... dus het zal voorlopig niet gebeuren, tot het een keer echt fout gaat.
Ze hebben een tijdje terug toch mods aangesteld toen het een tijdje nogal uit de hand aan het lopen was?

Xbox

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:21:
Ik heb net iRacing een e-mail gestuurd met de vraag of de kerbs en banden stapels nog geüpdatet worden naar geel en rood. Spa heeft dit nu toch al een paar jaar en het lijkt mij niet echt een moeilijke update.
Daarnaast heb ik aangeboden om foto's te maken voor hun tijdens de 6 uur van Spa. Misschien kunnen we met zijn allen mee werken.
Zou leuk zijn, maar denk niet dat we vanaf de kant foto's kunnen maken die goed genoeg zijn. Dan kunnen ze net zo goed zomaar wat inkleuren op gevoel (zou ik ook prima vinden hoor, maakt het nou echt uit dat de kleur een tintje geler is in het echt? :p).
DirkT schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:26:

Er zijn wel moderators, 't is alleen niet bekend wie dat zijn (tenminste niet officieel, er zijn vast mensen die het weten).

Mijn iRacing profiel

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Was al niet enige tijd geleden een aantal members toegevoegd tot de forum moderatie? Staat me iets van bij. Moderatie is te willekeurig op het moment, een op zich zinnige thread wordt wel eens gesloten wanneer enkelen zich misdragen. Luie moderatie, naar mijn mening. Verder zou strenger moeten worden opgetreden wanneer mensen een thread moedwillig ontsporen.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:33:
[...]

Zou leuk zijn, maar denk niet dat we vanaf de kant foto's kunnen maken die goed genoeg zijn. Dan kunnen ze net zo goed zomaar wat inkleuren op gevoel (zou ik ook prima vinden hoor, maakt het nou echt uit dat de kleur een tintje geler is in het echt? :p).
Vanaf de kant kan je goede foto's maken de baan. Je hoeft niet alle details er op te hebben. Ze moeten gewoon weten welke objecten ze moeten veranderen. :)

• gtrNL
Klopt, er schijnen best wel wat moderators rond te lope... lezen. Maar ja, die kunnen ook weinig doen tegen trolls. Regels zijn ook heel anders, het mag volgens forum regels.

Als ik hier een fijne discussie start over Assetto Corsa dan hebben we binnen de kortste keren een mod break (en terecht). Op het iForum is dat er niet, als de thread scheef gaat, gaat ie maar scheef. Alleen als je over wapens, religie of politiek begint is de thread ineens weg (en het forum stuk).

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Don't mention Assetto Corsa ;) :p

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 22-04-2014 13:36 ]

Xbox

Verwijderd

Geeft maar aan dat ze hier veel sneller er bovenop zitten :D

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:47

elni

Carrot

Wat is Asseto Corsa?

Verwijderd

Zo is het iRacig forum ook een vorm van entertainment. Zolang er mensen zijn die denken voor een paar euro per maand een heel berijf voor hun eigen persoonlijke wensen te laten developen en er niet heel veel anders is dan iRacing zal het vast een teleurstelling zijn.

Vroegah, toen had je gewoon bugs die nooit opgelost werden. Mooie update zo.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:39:
Zo is het iRacig forum ook een vorm van entertainment.
Precies. Zo zit ik vaak achter de PC wanneer ik op het iRacing zit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YCzMI.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 22-04-2014 13:41 ]

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:39:
Zo is het iRacig forum ook een vorm van entertainment. Zolang er mensen zijn die denken voor een paar euro per maand een heel berijf voor hun eigen persoonlijke wensen te laten developen en er niet heel veel anders is dan iRacing zal het vast een teleurstelling zijn.

Vroegah, toen had je gewoon bugs die nooit opgelost werden. Mooie update zo.
Of bugs die je wel op kon lossen, maar dan zelf even in je register gaan zitten klooien etc :P

Vindt tot nu toe (1 jaar lid) dat ze het gewoon goed aanpakken bij Iracing hoor. Elke update een paar fixes, nieuwe content, een paar updates aan auto's en 1 of 2 nieuwe dingen die je niet aan zag komen...Veel meer kun je niet verwachten.

En dat ze nu met 4 dingen aan nieuwe content komen is ook wel kickuh. :D Hopelijk doen ze het niet omdat ze het geld nodig hebben ofzo :P

EDIT: ben het zat.. Ga naar huis mijn Lotus 79 paint mooi maken met naam erop etc.

[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 22-04-2014 13:47 ]

I-racing Profile

• Red Baron
  • Laatst online: 16:58
themac1983 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:42:
[...]
EDIT: ben het zat.. Ga naar huis mijn Lotus 79 paint mooi maken met naam erop etc.
Dan zou ik snel even een offline test starten met je auto zodat je de paint ook nog kunt bekijken voordat de website plat gaat :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vind het een mooie update. Ben zeer benieuwd naar de BMW en ook wel hoe de Ruf en McLaren nu rijden en of ze alle 3 aan elkaar gewaagd zijn. Daarnaast ook wel benieuwd hoe de Riley nu rijd. Die is ook volledig aangepast zie ik. Misschien dat ik die dan dit seizoen ook is uit de kast ga halen.
SM zal ik op Dinsdag wel gezellig mee doen maar kijk wel of ik daar officieel in ga rijden. Ben toch meer van de GT auto's.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Moet nog ff kijken of ik vanavond 20:00 ga halen. Vanavond eerst op ziekenbezoek helaas.

Xbox

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22

Bruzski

watte ??

gtrNL schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:35:
Klopt, er schijnen best wel wat moderators rond te lope... lezen. Maar ja, die kunnen ook weinig doen tegen trolls. Regels zijn ook heel anders, het mag volgens forum regels.

Als ik hier een fijne discussie start over Assetto Corsa dan hebben we binnen de kortste keren een mod break (en terecht). Op het iForum is dat er niet, als de thread scheef gaat, gaat ie maar scheef. Alleen als je over wapens, religie of politiek begint is de thread ineens weg (en het forum stuk).
misschien zeg ik nu iets vervelend maar begrijp me niet verkeerd maar.. is het hier zoveel beter dan :?

heeft de beginneling hier een stem dan? als ik een vraag stel wordt daar namelijk overheen gelezen :/ (beetje jammer) plus ik lees alleen maar berichten van gevorderde en pro's, niet echt inspirerend voor mensen die met beginnen met iRacing, gisteravond in de laastste race van de Mazda cup reed ik 3de met de nog twee rondes te gaan gaat er ineens een sukkel midden op de weg stil staan, boom daar ging mijn 3de plek, ik was zo vreselijk boos dat ik niet meer verder wou :-(

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Bruzski schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:08:
[...]
als ik een vraag stel wordt daar namelijk overheen gelezen :/ (beetje jammer)
Als het over jouw vraag over de Jetta gaat, mijn antwoord staat 1 tot 2 pagina's terug ;)

En ja, de reden dat daar niet veel mensen op hebben gereageerd is niet veel mensen van hier ervaring met de Jetta hebben, en dat iedereen enthousiast is vanwege de nieuw build. Plus er zijn ontzettend veel berichten geschreven vandaag!

[ Voor 5% gewijzigd door BobvK op 22-04-2014 14:21 ]

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 08:45
Als er overheen gelezen wordt is dat bij mij meestal omdat het hier behoorlijk hard gaat op het forum...

Als ik nog eens check en er zijn meer dan 50 berichten gepost dan schakel ik over naar diagonaal lezen en mis ik het merendeel van hetgeen er gepost is.

Ik was toch van de indruk dat er op de meeste vragen van iedereen vrij snel een antwoord komt. Zoniet moet je het nog maar eens vragen. :+

edit : ah... de Jetta. Ik heb'm wel maar rijd er bijna nooit mee. Vind'm niet leuk rijden. Voorwiel aandrijving en (virtuele) makke diesel maar het geluid is dan wel weer beter dan de huidige F1... Maar dat wil niet zeggen dat het een leuk geluid is. Integendeel. :+

DutchDevil heeft hier vaak mee gereden maar ik dacht me ook te herinneren dat de opkomst meestal aan de lage kant was.

[ Voor 33% gewijzigd door Fragbeestje op 22-04-2014 14:22 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• NickThissen
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat we er overheen lezen vooral nu het af en toe heel snel gaat qua posts inderdaad. Gewoon nog een keer jezelf quoten is (naar mijn mening) prima in dat geval ;)

Als het over de Jetta vraag ging, zoals Bob zegt hebben weinig mensen daar veel ervaring in denk ik (ik zelf alleen een of twee hosted races).

Verder krijgen we hier af en toe binnen een korte tijd heel vaak dezelfde vragen achter elkaar, waarvan het merendeel gewoon te vinden is in de openings post die door Joep met veel pijn en moeite gemaakt is. Uiteraard proberen we dan alsnog netjes antwoord te geven maar soms wordt het wat te veel :) Dat moet je zeker niet persoonlijk opvatten, maar dat is gewoon een feit.

En het is echt niet zo dat er alleen gevorderde en pro's posten, genoeg rookies hier die ook net begonnen zijn.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Red Baron schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:57:
[...]

Dan zou ik snel even een offline test starten met je auto zodat je de paint ook nog kunt bekijken voordat de website plat gaat :P
Relevant:
quote: Tony Gardner
We are working on an offline testing mode so while in maintenance you can test/drive with any content you own. We were hoping to have it for this build but did not quite make it. We also built a new page to try and provide more info while in maintenance.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

misschien zeg ik nu iets vervelend maar begrijp me niet verkeerd maar.. is het hier zoveel beter dan :?

heeft de beginneling hier een stem dan? als ik een vraag stel wordt daar namelijk overheen gelezen :/ (beetje jammer) plus ik lees alleen maar berichten van gevorderde en pro's, niet echt inspirerend voor mensen die met beginnen met iRacing, gisteravond in de laastste race van de Mazda cup reed ik 3de met de nog twee rondes te gaan gaat er ineens een sukkel midden op de weg stil staan, boom daar ging mijn 3de plek, ik was zo vreselijk boos dat ik niet meer verder wou :-(
Paar opmerkingen en ik begrijp je niet verkeerd, maar......
  • We zijn hier een club van luitjes die allemaal willen rijden met iRacing en allemaal begonnen zijn als Rookie met alle daarbij behorende frustraties.
  • We zijn zeker NIET allemaal pro's en gevorderden. :?
  • Eens in de zoveel tijd organiseren we een rookie school (op verzoek) om mensen echt op weg te helpen met serieuze instructies
  • Dit seizoen zijn enkele races van het Maandag Toernooi (op speciaal verzoek) ook te verrijden met basic content.
  • Als vragen niet direct beantwoord worden kan het zijn (zoals al eerder aangegeven) dat er overheen gelezen wordt door de enorme hoeveelheid berichten die we hier samen genereren (gemiddeld 45 / dag !). Gewoon ff een reminder posten.
En misschien een vreselijke dooddoener en vervelende opmerking die ik in het begin ook te horen kreeg als ik mijn frustratie uitte over anderen die mijn race verkl....piep. "Je moet het leren om dat aan te zien komen en er op anticiepren" en de ander "De rookie klasse moet je door komen zonder te racen, maar gewoon (desnoods achteraan) veilig rond de rijden."

Ik heb daarnaast mijn uiterste best gedaan om de meeste vragen die je als beginnend iRacer hebt in de TS te plaatsen. En ik zou het op prijs stellen om getipt te worden als daar zaken missen ;)

• Ithric
[...]

EDIT: zie ook Nick en Joep hierboven. _/-\o_
Zoals gezegt, worden dingen over het hoofd gezien of niet iedereen heeft ervaring met het gevraagde punt.
Ben het zeker niet met je eens, sinds ik Iracing heb (januari) ben ik altijd goed geholpen en erg veel wijzer geworden.
Dat wil niet zeggen dat ik zelf ook niet actief mee probeer en denk, want als jezelf afwachtender bent kan je niet verwachten dat iedereen alles maar oplost voor je. >:)

Over de build kan ik echt niet wachten tot vanavond en vanaf morgen maar volle bak trainen voor Sebring denk ik. :P

iRacing Profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

Sorry dat er overheen gelezen wordt, maar het is ook soms niet meer te volgen en zeker als de eerste paar lezers van het bericht er niets over weten te zeggen, leest degene die er wel wat over te zeggen heeft eroverheen.

Ja in de beginnersklasse met de mazda of streetstock aan de oval kant, heb je dit soort dingen. Hier kom je alleen vanaf om supersafe te rijden en hopen dat je op alles kan anticiperen, want dat is vaak wat je als beginner ook nog niet goed kan, zeg niet dat jij dat niet kan, maar de helft(voorzichtig geschat) van de ongelukken die je in de beginnersklasse tegenkom, zijn te voorkomen. Ja en wat je moet proberen is er niet meer boos om te worden en te denken volgende keer beter(niet makkelijk, wel het beste).

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik gebruik overigens een RSS reader voor ons topic. En dat helpt me echt goed bij het goed volgen van nieuwe berichten. Puur via de webinterface raak ik nogal snel het spoor bijster in ons drukke topic. ;)
ff snel voordat iemand anders dat weer post: En dat komt door de leeftijd!

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 22-04-2014 14:55 ]

• -PassY-
en vergeet ook niet dat somige mensen Semi illegaal op hun werk zitten te posten en te lurken :p Sinds deze ochtend zijn we denk ik 1 pagina verder, dus ik heb denk ik ook flink wat gemist :D

Straks lekker relax naar huis, verwacht dat de update zoals gewoonlijk rond 19:00 klaar is. Ondertussen even eten, afwassen etc etc. En tegen de tijd dat ik klaar ben en de rest een zere vinger van het F5 heeft kan ik lekker relax gaan rijden :p

• NickThissen
Een tip: zet de download al aan zodra je kan ;)

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Half uur Q was het he, dus race om 20:30? Hopelijk gaan de downloads een beetje vlotjes dan, anders kon dat nog wel eens krap worden.

Xbox

• NickThissen
Ik ga er van uit dat we na die eerste race ook nog wel wat hosten 'on demand' :)

En voor degene die al op tijd thuis is (voor 20:00), normaal is de download al ruim voor het eind van de build beschikbaar.

[ Voor 44% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2014 15:23 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Genoeg tijd geoefend en gesetupped op alfa ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:20:
Ik ga er van uit dat we na die eerste race ook nog wel wat hosten 'on demand' :)

En voor degene die al op tijd thuis is (voor 20:00), normaal is de download al ruim voor het eind van de build beschikbaar.
En hoe download je dan terwijl de boel down is? :+

Via deze link: http://members.iracing.com/download/member/home.jsp
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/voorafdonwloaden.png

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 22-04-2014 15:27 ]

• Arfman
  • Laatst online: 14:55

Arfman

Drome!

Alphatester detected!1!!! (Ruudje)

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 22-04-2014 15:25 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:25:
Alphatester detected!1!!! (Ruudje)
En dit dan? Was wel met toestemming ;)

• gtrNL
Ik wil ook alfa tester zijn :'(

Of misch. had ik me ook gewoon moeten opgeven op het forum toen ze er naar vroegen. Weinig nut, toch nooit tijd om te rijden, laat staan testen.

Als ze ook skin-alfa-testers hadden, stond ik vooraan in de rij. Doe mij maar die early access templates.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Keep on dreaming...... Like me and Rudy ;)

• NickThissen
Haha, jullie houden niemand voor de gek :+

Ik ben ook alleen maar zo snel omdat ik altijd met 3 iteraties nieuwer banden model rij :)

[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2014 15:41 ]

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach moet ik beetje in men eentje gaan alpha testen mij niet gezien. Laat dat maar aan andere over om de eerste bugs eruit te halen. Rij ik later wel met een beter product (zeg bewust geen foutloos product lol).

btw ja ik heb 2 seizoenen met de Jetta gereden (wel op oude banden model). Leuke auto alleen als je 6 man in de Jetta had waren er dat veel. En volgens mij is dat alleen maar minder geworden dus zou niet zo snel aanschaffen. Zelfde geld voor de Kia leuke auto om mee close te racen maar er rijden te weinig mensen in de officiële serie in.
Je moet er ook echt anders mee rijden vanwege de voorwiel aandrijving maar dat vind ik wel leuk als afwisseling. Denk alleen dat er pas echt meer mensen gaan rijden met FWD als de Civic uit komt. Zitten toch wel aardig wat BTCC en WTCC fans op te wachten.

iRacing Profiel

• Ithric
NickThissen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:20:

Ik vind dat Rudy en Joep uitgesloten moeten worden, die hebben meer ervaring met de BMW (alphatesters) dan de rest. :o :+

EDIT:
@Joep:

Geef ze wat tijd, wat is iedereen toch punktueel. :+

EDIT2:
Dus je wil zeggen dat de BMW niet getest is.... :o :o

[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 22-04-2014 16:06 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow, jee..... de site is nog up (of is dat alleen voor Alphatesters?) Vertraging? :(

En hoe kan een Alfa tester nou ervaring hebben met een BMW _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 22-04-2014 16:04 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zit hier op kantoor te f5'en om dat nieuwe statusscherm ff te zien voor ik naar huis ga, blijft de site up :p

Nu wel down, maar geen bal te zien. Nahja, tot straks dan maar :p

[ Voor 24% gewijzigd door BM op 22-04-2014 16:06 ]

Xbox

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:04:
Ow, jee..... de site is nog up (of is dat alleen voor Alphatesters?) Vertraging? :(

En hoe kan een Alfa tester nou ervaring hebben met een BMW _/-\o_
Hahaha

• NickThissen
Testing Offline Testing App.
Lol.

Wel jammer dat het forum ook offline gaat. Krijg net 5 mailtjes van staff leden die weer iets gepost hebben, kan ik het niet lezen...

[ Voor 58% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2014 16:10 ]

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
Wel tof dat nieuwe 'we zijn offline' scherm, ziet er een stuk strakker uit.
Misch. wel een heel klein sneak-peakje voor operation New UI die ooit nog eens gaat komen.

iRacing Profiel

• themac1983
It is mission critical to us that we keep the service running 24/7 but to improve and upgrade iRacing we occasionally need to bring it down to roll out the enhancements. We sincerely apologize for the inconvenience.
Lolwut..... tegenstrijdige zin dit :P Doe niet zo moeilijk en zeg gewoon dat je updates uitrold om je service te verbeteren ipv je te verontschuldigen en net doen alsof je het eigenlijk niet wilt :P

I-racing Profile

• NickThissen
Vond de vorige veel beter, stond tenminste af en toe nog iets nuttigs op. Nu niet eens een info schermpje? Nu staat er een heel verhaal terwijl je volgens mij veel duidelijker overkomt als er gewoon staat "down for maintenance, back up at 20:00", punt...

En nu moet ik mijn forum app weer gaan aanpassen want hij crasht nu tijdens maintenance :( Had nog zo'n mooie pagina gemaakt dat je zelfs die status kon lezen in de app :p

EDIT
Nu ik in de source kijk lijkt het verhaal wat er nu staat toch 'dynamisch' te zijn, dus ze zullen daar wel wat nuttigere informatie in gooien dan dit.

Ook dit stukje :)
code:
1
2
3
4
5
6
            <div id="main-content" class="main-section add-shadow clearfix">
                <h2>iRacing Test Mode</h2>
                <hr />
                <p>iRacing is in an offline mode at the moment. In the meantime, you may still launch test sessions using the content on your computer.</p>
                <a class="ctaButton" href="">Go testing now &raquo;</a>
            </div>

[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 22-04-2014 16:23 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil downloaden!
IK WIL DOWNLOADEN!

• themac1983
lol, toch handig hoor zo'n test account.

Hier mijn nieuwe lotus btw. Ben nu lekker aant testen.

Lotus 79

Leuk dat de paint voor Team Holland toevallig erg Rood Wit en Blauw is trouwens :P

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hebben jullie dit scherm dan niet?
Klik hier voor off-line testen! Nieuwe functionaliteit. Sssssst!
Klik op het plaatje voor de juiste link!

• themac1983
Dacht dat ik dat had omdat ik beta tester ben... Heeft iedereen die dan?

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze is wel grappig!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/funny_1.png
Die kreeg ik net toen ik de d/l page benaderde!

Verwijderd

ik ben al offline aan het testen ... wel vet die BMW :p
fyi ben nu stiekem het isr filmpje aan het bekijken voor de correcte lijnen te rijden :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:58:
ik ben al offline aan het testen ... wel vet die BMW :p
fyi ben nu stiekem het isr filmpje aan het bekijken voor de correcte lijnen te rijden :+
Kan je beter deze kijken

of deze
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3Gu9vg3toH8]

Verwijderd

ik was iig niet naar die Darin Gangin aan het kijken :) ... maar naar eene Kurt busch en een V8

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 17:06 ]

• themac1983
"eene Kurt Bush" ook gewoon ...-_- |:( |:( |:( 8)7

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jajaja!!!!
Stap 1
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/stap%201.png
.
.
.
.
Hmmmmpfffffff :(
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/stap%202.png

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:11:
Jajaja!!!!
Stap 1
[afbeelding]
.
.