20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
* Arfman is confused
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
YouTube: NASCAR Peak Antifreeze Series - Round 17 Homestead Speedway
specifiek dit moment dus?
[ Voor 10% gewijzigd door Red Baron op 08-10-2014 21:58 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
haha, is dit alles?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Denk ineens wat hoor ik toch, is er ergens een popup geopend o.i.d.
Het duurde ff voor ik doorhad dat het toch echt van die broadcast kwam
Cube Nuroad Race (2022)
Ik heb de grafische instellingen al zo laag mogelijk, Het is een 690, mogelijk draait het toch in SLI. Toch weer eens naar kijken.glnk schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 02:05:
[...]
De auto kan inderdaad anders aan gaan voelen als de performance van de pc slechter is door bijvoorbeeld veel auto's om je heen. Ik raad je aan de frames te locken op een waarde waar jouw pc altijd aan kan komen. Om tearing te minimaliseren lock ik mijn frames op 145 fps voor mijn 144 hz monitor. Alle schaduwen uit, spiegels uit (alleen virtuele aan) dat zijn echte performance killers.
Logitech G25 is nog steeds een van de betere sturen qua feedback performance en snelheid. Ik prefereer de G25 boven een belt drive stuur zoals de Fanatec CSWv1, CSWv2 of T500RS. Welke settings gebruik jij precies?
Mijn G25 instellingen zijn:
Profiler: 100% effects, 0% damper en spring. 900 graden.
iRacing: 890 graden, min force 7, force 10. non linear.
Ik vrees echter dat de tandwielen versleten zijn. In de Lotus 49 springt het stuur zelfs op en neer op het rechte stuk. Alsof de tandwielen steeds doorslaan.
Ik moet nog veel leren over hoe ik moet omgaan met de tragere klasse. Vooral Deni was hier 2 keer het slachtoffer van, sorry daarvoor.
Ik probeer geduldig te zijn tijdens de bocht en achter de tragere auto te blijven om dan bij het uitkomen van de bocht sneller uit te accelereren aan de binnenkant. Ik heb meer moeilijkheden om de juiste kant te kiezen als ik bij een mustang kom op een recht stuk, zeker als er aan beide zijdes plaats is. Tips zijn altijd welkom.
Athans. Zelf verwacht ik dat de snellere rijders dat doen bij mij in de wscs als er keuze is.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Aan beide kanten ruimte? Dat is vreemd. Normaal als de Mustang op zijn ideale lijn rijdt zal er maar één kant beschikbaar zijn. De binnenkant is dan uiteraard de beste kant om in te halen.ThiJor schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:27:
Ik heb meer moeilijkheden om de juiste kant te kiezen als ik bij een mustang kom op een recht stuk, zeker als er aan beide zijdes plaats is. Tips zijn altijd welkom.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ook bij het uitkomen van de Rea richting de Ickx heb ik dat probleem soms, hoewel minder vaak.
Verwijderd
Het is ook een samenspel hè. Als ik bij het uitkomen van die rechter richting de 1e chicane een DP aan zie komen, kan het zijn dat ik wat langer links blijf als die DP al snel duidelijk maakt dat hij rechts gaat.ThiJor schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:23:
Dat probleem was er meestal tussen het uitkomen van de Bianchi en de eerste chicane. Je steekt daar inderdaad het circuit over. Als DP zijnde kom je echter zo snel bij de Mustang voor je dat die Mustang weinig tijd heeft om zijn lijn te kiezen.
Ook bij het uitkomen van de Rea richting de Ickx heb ik dat probleem soms, hoewel minder vaak.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat ligt meestal aan Deni hoor.ThiJor schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:27:
Ik moet nog veel leren over hoe ik moet omgaan met de tragere klasse. Vooral Deni was hier 2 keer het slachtoffer van, sorry daarvoor.
ThiJor schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:27:
Gisterenavond heb ik een goede oefensessie op Zolder gehad. Bedankt aan de organisatie!
Ik probeer geduldig te zijn tijdens de bocht en achter de tragere auto te blijven om dan bij het uitkomen van de bocht sneller uit te accelereren aan de binnenkant. Ik heb meer moeilijkheden om de juiste kant te kiezen als ik bij een mustang kom op een recht stuk, zeker als er aan beide zijdes plaats is. Tips zijn altijd welkom.
Haha ik heb geen last van je gehad hoor maar elke keer als ik op me relative keek kwam jij eraan
Ik was ingeschreven, maar er was iets tussengekomen. Spijtig, want ik weet van mezelf dat close racing op dit moment één van mijn zwakke punten is.-PassY- schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:46:
Hadden jullie maar moeten meedoen met de Close iRacing School
Het zal verder oefenen worden en zelf eens in de Mustang springen zoals Ruudje aangaf.
thxRed Baron schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:06:
Derek Speare heeft maar 1 soort pedalen?
http://www.derekspearedesigns.com/pedals.html
denk dat ik voor deze ga incl. de Diamond Plate, maar nog ffies otttopic!
wat zijn eigelijk de verschillen full upright t.o.v lean back en de eventuele voordelen/nadelen
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Heb je al eens gekeken naar de pedalen van Niels Heusinkveld: http://www.h-engineering.net/shop/sim-pedals-pro/Bruzski schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
thx,
wat zijn eigelijk de verschillen full upright t.o.v lean back en de eventuele voordelen/nadelen
Voordeel is dat het spul in Nederland gemaakt wordt,dus als er een keer wat mee is, is de garantie wat makkelijker. Ook denk ik (maar dat is persoonlijk) dat de pedalen van Niels wat meer "bullit proof" zijn. Ik weet niet waar je woont, zij zitten in Groningen, en ik denk dat als je contact met ze opneemt, en vraagt of je ze een keer bij hun mag proberen dat dat geen issue is. Barry Rowland (simgarage) heeft een uitgebreide review gedaan van zowel de Pro als de Ultimate pedals: YouTube: Heusinkveld Pro Pedals Review Part 1
Waar je wel op moet letten is dat er op dit moment (komt binnenkort wel) nog geen baseplate bij zit, en dat je daar dus zelf iets voor moet verzinnen wat stevig genoeg is. Pro pedals kunnen tot max 55Kg op de rem, en de Ultimates tot iets van 135Kg ofzo
Cube Nuroad Race (2022)
Zoals de naam zegt staan die lean back pedalen dus ietsje achterover (±10 graden).Bruzski schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
thx,
De reden dat ik voor de lean back ben gegaan is dat ik op dit moment gewoon aan een bureau zit, dus de zit positie is hoger dan je hebt bij een cockpit waar je meer op de grond zit.
Dus lijkt het me handiger als de pedalen iets gekanteld staan.
Echter voor die full upright versie is er ook een conversie kit beschikbaar ($50) dus je kan het later alsnog ombouwen mocht je dat willen.
Of dat ook andersom kan weet ik niet, hij bied daar geen kit voor aan in ieder geval.
Heusinkveld Pro Pedals zijn de pedalen waar ik op dit moment voor zou gaan. Ik heb deze kort kunnen testen op de SimExpo. Ze zijn stevig gebouwd. Ook met schoenen aan kun je trappen wat je wil en krijg je niet meteen het gevoel dat je de schoenen uit moet doen omdat je anders geen gevoel/controle hebt. De Ultimate pedalen zijn voor een simracer echt niet nodig (de loadcell daarvan zal bijna niemand 100% gebruiken, waarschijnlijk niet eens 30% waardoor je resolutie/precisie inlevert). Hoogst waarschijnlijk zul je als simracer al niet eens in de buurt komen van het maximum pedaaldruk van de Pro pedalen. Voor 55 kg pedaaldruk moet je echt behoorlijk trappen, zeker als je op sokken rijdt. Ik heb zelf een custom CST F1 set met de 60kg loadcell upgrade. Als ik 60% van de loadcell gebruik, dan is het veel. Het verschilt een beetje per auto hoeveel pedaaldruk ik wil hebben. Een auto die gevoelig is voor het blokkeren van de wielen, waar je bijna nooit 100% mee remt (bijvoorbeeld de Corvette C6R, zonder ABS) stel ik een stuk zwaarder af dan bijvoorbeeld een Mazda MX-5 Cup waar lock-ups bijna niet voorkomen. Als simracer wil je eigenlijk niet te hard hoeven trappen omdat je een goede controle over de rem wil hebben. Dus de mogelijkheid hebben om rustig, gedoseerd weer van de rem af komen wanneer je richting een apex gaat. Trail braking is namelijk erg belangrijk en vooral iRacing is daar erg gevoelig voor:derx666 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Heb je al eens gekeken naar de pedalen van Niels Heusinkveld: http://www.h-engineering.net/shop/sim-pedals-pro/
...
[ Voor 7% gewijzigd door glnk op 09-10-2014 19:16 ]
Sinds ik ze heb merk ik dat ik later durf te remmen, en dan ook niet bang te zijn om te hard op de rem te trappen. De mijne staan rond the 35kg druk 100% brake afgesteld en dat geeft perfecte controle.
Je zal er niet sneller van worden, maar het gevoel is toch weer net weer ff wat beter.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Als simracen een lange termijn hobby is dan zou ik zeker investeren in ene goede pedalenset. Blijf dan ook ver weg van Fanatec rommel. Dat komt gewoon niet in de buurt qua kwaliteit, precisie of betrouwbaarheid. Ik weet dat sommige mensen het niet willen horen, maar ik zeg het toch maar even.
[ Voor 30% gewijzigd door glnk op 09-10-2014 19:36 ]
Eens, maar de prijsverschillen zijn dusdanig dat het enige nuancering benodigd. De pedalensets van Fanatec halen het echt niet bij de kwaliteit van Heusinkveld en DSD (en anderen), maar ze zijn dan ook 3-5x zo duur.glnk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:28:
Dat je er niet meteen sneller van wordt ligt aan het feit dat je gewend bent om te remmen met crap pedalen. Een set goede pedalen helpt zeker met consistentie en dat brengt weer snelheid met zich mee. Doordat je consistenter kan remmen kun je grenzen gaan verleggen. Uiteindelijk zul je later remmen en minder fouten maken dan voorheen.
Als simracen een lange termijn hobby is dan zou ik zeker investeren in ene goede pedalenset. Blijf dan ook ver weg van Fanatec rommel. Dat komt gewoon niet in de buurt qua kwaliteit, precisie of betrouwbaarheid. Ik weet dat sommige mensen het niet willen horen, maar ik zeg het toch maar even.
Fanatec rommel noemen gaat me als tevreden gebruiker te ver. Dat Fanatec vaak kleine fouten maakt bij nieuwe producten is 100% zeker en dat je vooral niet hard moet trappen op je rem is ook een feit.
Nu ik weet dat ik een lange termijn simracer ben ga ik zeker voor een Heusinkveld set op termijn (als er geld voor is). Is er geen geld dan zal ik mijn CSW pedalen (als ze ooit de geest geven) toch laten opvolgen door weer een set van Fanatec.
Specracer ?glnk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:22:
Ieder zijn mening. Porsche is ook troep hoor. Falende olie/lucht separators, IMS lagers zelfs de dure oem velgen van 1,5k per stuk blijven niet heel bij een trackday. Dat wil je allemaal niet als je een beperkt budget hebt. Dat soort auto's kun je maar beter goed in de garantie hebben. Ferrari is nog erger. De meest betrouwbare auto's zijn die met eenvoudige techniek
How do you save a random generator ?
Gister en vandaag lekker gestrompeld
....
ik moet vaker mijn iets op mijn rechtervoet laten vallen
Donkervoortglnk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:22:
Ieder zijn mening. Porsche is ook troep hoor. Falende olie/lucht separators, IMS lagers zelfs de dure oem velgen van 1,5k per stuk blijven niet heel bij een trackday. Dat wil je allemaal niet als je een beperkt budget hebt. Dat soort auto's kun je maar beter goed in de garantie hebben. Ferrari is nog erger. De meest betrouwbare auto's zijn die met eenvoudige techniek
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Dat is een hele mooie manier om met de motorfiets op je bek te gaanTrail braking is namelijk erg belangrijk en vooral iRacing is daar erg gevoelig voor:
[afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-10-2014 07:43 ]
Verwijderd
Daar heb ik laatst een filmpje van gezien op Monza. Ik geloof dat het halve veld op z'n dak ging bij het insturen van T1-PassY- schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:41:
Waarom 4 wielen? Waarom niet gewoon de Riliant Robbin licentie opkopen en aan iRacing aanbieden?
Deze?Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:13:
[...]
Daar heb ik laatst een filmpje van gezien op Monza. Ik geloof dat het halve veld op z'n dak ging bij het insturen van T1
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Nog meer mensen?
Wil wel vanavond nog wat rondjes gaan oefenen in de Mustang voor de 2 uurs zolder race.
Nog meer gegadigden? anders host ik wel een sessie
Offline it is
[ Voor 9% gewijzigd door ramsho op 10-10-2014 20:25 ]
Moet er blij mee zijn eigenlijk
Zo dichtbij
Succes Paul
Wat een start....Red Baron schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:05:
Laatste race van het seizoen in 5 minuten:
[video]
[ Voor 61% gewijzigd door Zouaaf op 11-10-2014 17:54 ]
Ik ga vanavond waarschijnlijk wel mee doen.
Mjah... ik had nog even de hoop dat ik er misschien doorheen zou laggen o.i.d., maar helaas wel voorvleugel kaduuk.NickThissen schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:16:
Man man man wat een pech Paul, en dan die Aleksi gast wat je ook nog aantikt nadat hij gewoon wegrijdt na een spin
Met Aleksi in T1 had ik ook geen schade geloof ik.
En dan gedurende race had je ineens ook een handvol lui met een Pro license die de laatste race maar eens uitkiezen om voor het eerst mee te doen.
Lekkere mobile chicanes waren het soms wel iig.
Toch nog een kampioenschap gewonnen dit jaar
50 stuks deze race
[ Voor 14% gewijzigd door Red Baron op 11-10-2014 18:19 ]
Heb je een leuke setup Niel? Had er gisteren een aantal geprobeerd maar het wilde niet echt lukken...Niellie41 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:55:
Ik ben net wat gaan oefenen. PB op het moment is een 2:11.6xx.
Ik ga vanavond waarschijnlijk wel mee doen.
Lol Paul, serieus 50 incs in die race? Is er geen inc limiet dus?
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 11-10-2014 18:20 ]
Ik gebruik deze. Origineel is die van de OSR serie of zo. Best wel een safe setup.NickThissen schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:19:
[...]
Heb je een leuke setup Niel? Had er gisteren een aantal geprobeerd maar het wilde niet echt lukken...
Zo heb ik er al veel gewonnenRed Baron schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 19:56:
Ik wilde gewoon ergens mee bovenaan staan in de standings, en dat is gelukt als je sorteert op inc's
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Elk moment moet je op je hoede zijn. Je kan nooit verslappen want anders lig je in de muur.
Bij de start deed ik rustig aan. Op een gegeven moment reed ik de berg naar beneden. Degene voor me begon te spinnen, ik remde en toen knalde er iemand achterop. Gelukkig niet veel schade.
Een paar ronden later werd ik op gejaagd de berg omhoog. Ik liet me iets te veel mee slepen en schampte net de muur (0x), maar dat was genoeg voor schade aan de ophanging. Meteen maar de pits in gereden en gelukkig had ik 1,5 minuut repairs. Alles laten maken en weer de baan op gegaan. Puur door op de baan te blijven ben ik uiteindelijk 11e gefinisht. Na mijn eerste pitstop heb ik de rest van de race in een groot gat gereden. Gelukkig is er geen saai moment met deze auto.
Het is ook een heel lekker gevoel dat ik na een lange tijd weer eens een langere race heb uitgereden, grotendeels foutloos. Zeker met het oog op NES!
Resultaten
Zo zag de auto er uit na 100 minuten:

Het moment dat ik over de finish kwam, dat was een hele opluchting.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Verwijderd
Ja. Tijdens de run heb de ARB achter een klikje lager gezet. Daar werd de auto toch iets rustiger van in de bochten.Fragbeestje schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:44:
En Niel, heb je de ARB gebruikt tijdens de runs? (en ja, ik zit nog steeds op het werk)

Op maandag 20 oktober as. organiseren we in plaats van ons Monday Tournament ons week 13 event in afwachting van de nieuwe build.
Het wordt deze keer weer een bizarre avond met drie gedurfde combinaties.
We verrijden drie mad races waarbij de uitkomst van de voorgaande race het startveld in omgekeerde volgorde van de volgende race bepaald. De starttijden van Race 2 en 3 zijn 'ongeveer', aangezien er een nieuwe server gestart moet worden.
Wil je pas in race 2 of 3 instappen dan kan dat. Je zal dan wel achter moeten starten.
| GoT Monday Madness - R1 | 20-10-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| 26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
| GoT Monday Madness - R2 | 20-10-14 |
|
| ||||||||||||||||||||
| Weather |
| GoT Monday Madness - R3 | 20-10-14 |
|
| ||||||||||||||||||||
| Weather |
| Wat doen we op de andere dagen van de week? |
Woensdag- en zaterdagavond is er een vrije training voor de GoT 2 hours of Zolder.
Monday Madness / Week 13 is te vinden in onze TS via het hoofdmenu, via de agenda of rechtstreeks.

Kan denk ik nu wel zeggen dat ik P3 ga halen in de TT en divisie 2 ga winnen met de TT
Nu wat meer zelfvertrouwen in verkeer, en volgend seizoen proberen de SoF races te gaan overleven die om 20:45 gaan
Thanks voor de link. Heb de start er eerste SC gemist, maar wat een leuke raceenchion schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:31:
Realworld SRF race begint nu.
http://scca.growsites.net/
Btw op het realworld racing forum van iRacing staan de rest van de links, en op youtube staan nog wat andere oudere races.-PassY- schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:50:
[...]
Thanks voor de link. Heb de start er eerste SC gemist, maar wat een leuke race
De race wordt trouwens individueel opgeslagen dus kan je later de start nog eens terug kijken.
How do you save a random generator ?
Bedankt voor de link. Leuk om eens naar te kijkenenchion schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:31:
Realworld SRF race begint nu.
http://scca.growsites.net/
Nou ja, wordt meteen ingehaald door meneer wheeldamage (Mark Hewitt) die van de laatste plek kom, OK tot zo ver rustig starten. Dacht ik kom er wel voorbij want hij was 3 s langzamer... Maar het hij had gewoon nul downforce en liep bij me weg op de rechte stukken, terwijl ik stapvoets moest rijden in de bochten, kwam er niet langs. Halve race zo gereden, enorm frustrerend maar ook heel leuk gevochten, erg fair. Toen maakte ik een foutje en spin in de binnenbocht waardoor ik 10s achter val. Dat gat binnen 3-4 rondjes weer dicht gereden toen ik eenmaal door verkeer heen was dus met rode waas de jacht geopend, ik dacht nu ga ik er langs kostte wat kost... En toen disconnect hij
Wel balen dat er precies een split was waardoor 8 Rileys weer opgedeeld werden.... Tijd dat ze dat eens fixen..
Ja dat splitten van zo weinig man is vervelend. Ik ben uit eindelijk niet gejoined voor die race omdat ik geen zin had met een paar man in de top split te zitten.NickThissen schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:50:
Wel balen dat er precies een split was waardoor 8 Rileys weer opgedeeld werden.... Tijd dat ze dat eens fixen..
Ja ik ga hoogst waarschijnlijk. Onder voorbehoud. Mijn vrouw is hoogzwanger. Als er nog niets aan de hand is, ga ik die kant op.Niellie41 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:05:
Komend weekend is de Blancpain Sprint Series op Zolder. Zijn er meer mensen van plan om te gaan?
heb de eerste ronde gemist, maar daarna wel meegekeken
Was best leuk om te kijken. Al zat ik gister in een zelfde situatie. Gelukkig kon ik de ander in een fout dwingen (CiS in praktijk gebracht
Had me al best verheugd op de laatste paar ronde, je was een klap sneller, en volgens mij was Mark de eerste keer al 1x bijna bezweken onder de druk
/edit: besef net dat Daytona vanaf morgen is ... CSpec gaat bijna 300 daar
[ Voor 21% gewijzigd door -PassY- op 13-10-2014 11:51 ]
De beslissing voor het kampioenschap gaat dan ook in deze race beslist worden!
| GoT Monday Tournament S3-W12 | 13-10-14 |
|
| ||||||||||||||||||||
| Weather |
| 32° C | 70% | 0% | 28 Km/u | SW | Mostly |
| One stop! |
Heb al een tijdje 4 kaartjes liggen thuis. Ik kom met 2 kids van 18 en16, en mijn zwager. WE hebben een "MannenDag":PNiellie41 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:05:
Komend weekend is de Blancpain Sprint Series op Zolder. Zijn er meer mensen van plan om te gaan?
BTW: Iracing= frustrerend!
Hele week geoeffend voor een race van zondag in een league... quali als 7e, (3 zijn echt te snel voor woorden, dus 4e vind ik zelf en was erg happy).
Lap 4, gast spint voor me in een hairpin, ik spin om hem te ontwijken (lukte btw) en sta daar dus met voet op de rem om het veld langs te laten gaan, 3e auto ramt me recht op mijn achterwiel..... 7min repairs.
Lap 8: gast spint in corkscrew (was op laguna seca), ik ga er rechts langs op het zand om hem ruimte te geven, en hij ramt mijn auto gewoon alsnog vol in de flank... Geen verplichte repairs maar echt snel was de auto niet meer.
lap 12: Ik wordt voorbijgelaten voor de hairpin, diezelfde gast mist vervolgens zijn rempunt en wederom VOL in de flank geraakt... 8 min repairs....
En dat in een race van 45 minuten... zucht.
[ Voor 55% gewijzigd door themac1983 op 13-10-2014 12:02 ]
Slappe zak krijg je daarvan inderdaad. En dat terwijl de oplossing al seizoenen lang op het forum staat (dacht dat Butel daar al lang mee bezig is, net als jij). Heel frustrerend, want met 4 DP's heb ik geen leuke race. Ik ben meestal niet snel genoeg voor de top split omdat ik de laatste maanden nauwelijks heb kunnen rijden, dus een wat groter veld zou leuk zijn.NickThissen schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:50:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik denk dat ik deze ga skippen.JoepW schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:50:
Vanavond de laatste race in Seizoen 3-2014 van ons Monday Tournament. De einduitslag van het tournament is nog onbeslist. Het podium kan nog flink veranderen door deze wedstrijd.
De beslissing voor het kampioenschap gaat dan ook in deze race beslist worden!
Ja ik verveelde me een beetje
Skip op Daytona oval is super humor, draften tot je er bij neer valt.
Maar ja, miljoen mensen, miljoen meningen.
Lotus 49 op daytona oval!Linc schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:27:
En ik vind de spec racer een super leuke auto, dus graag alle 3 de sessies graag met de spec racer!
Verwijderd
Yup, ik ben er samen met mijn vader.Niellie41 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:05:
Figure8 - FW31 (Ga ik voor weinig, of voor veel downforce?)
Skip op een volgas oval (wie blaast als laatste zijn motor op en wie durft wie te duwen?)
DoneJoepW schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:41:
Ik zou zeggen tegen alle posters met goede ideeën. De Monday Madness van week 7 (lees 13) van seizoen 4-2014 is nog niet ingevuld. Doe maar een uitgewerkt voorstel aan ons en we zullen het regelen
Allemaal prima, maar doe dat ff via een DM. Dit is pas over 9 weken!-PassY- schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:32:
Sprint car op Lime Rock (They making a right ttttturn)
Figure8 - FW31 (Ga ik voor weinig, of voor veel downforce?)
Skip op een volgas oval (wie blaast als laatste zijn motor op en wie durft wie te duwen?)
Verwijderd
JoepW schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:51:
[...]
Allemaal prima, maar doe dat ff via een DM. Dit is pas over 9 weken!
Dit topic is gesloten.
![]()