[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:10
dfrenner schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Mijn ervaring vorig jaar (geen garantie voor dit jaar), Canon 7D gekocht voor de actie en bij inleveren bon werd er niet naar de voorraad gekeken. Klakkeloos geld terugbetaald...

MM Zoetermeer... Maar dit was vorig jaar...
Nou ik hoop echt wel dat Mediamarkt hier coulant in omgaat .
De verkoper van Heerlen heeft mij ook verteld dat terugbetaling geen probleem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulshaker schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:32:
[...]

Nou ik hoop echt wel dat Mediamarkt hier coulant in omgaat .
De verkoper van Heerlen heeft mij ook verteld dat terugbetaling geen probleem zou zijn.
dat hangt af per filiaal. net bij mm rotterdam centraal geweest ik mocht de macbook niet meenemen voor btw actie korting tarief maar zei hij: sterker nog je mag hem nu al meenemen en kan je het geld tijdens de btw dagen terug komen halen. honderd procent garantie zei hij. dus ik ben ook niet gek, ik ga gwn woensdag my stuff halen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:58:
Ik weet niet wat je nog meer wilt, maar beide standaardmodellen met 8 GB (13" en 15") zijn er gewoon. Zoveel heeft Apple er ook niet. ;)
Nou iets met 512GB SSD is bijvoorbeeld niet te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:34:
[...]

dat hangt af per filiaal. net bij mm rotterdam centraal geweest ik mocht de macbook niet meenemen voor btw actie korting tarief maar zei hij: sterker nog je mag hem nu al meenemen en kan je het geld tijdens de btw dagen terug komen halen. honderd procent garantie zei hij. dus ik ben ook niet gek, ik ga gwn woensdag my stuff halen
Precies, dat is ook wat mij verteld werd en ik heb het op de bon laten zetten. Je hoeft dan ook niet naar de servicebalie, maar kan een verkoper op de afdeling aanschieten en dan bij de informatiebalie je geld terughalen (tenzij het via creditcard is, dan wordt het gecrediteerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:06
Frozen-Bullet schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:13:
Net bij de MM in Utrecht geweest. 3 medewerkers gevraagd, alle drie hetzelfde antwoord: kom woensdag maar terug. Nadat ik bij 1 medewerker doorvroeg (of ik het product nu al mee kon nemen voor de normale prijs en later terug kon komen voor de korting) werd gezegd dat als mensen nu iets zouden kopen, op de bon werd geschreven dat ze niet terug konden komen voor de korting.. (nadat de mensen op de actie waren gewezen)

Het lijkt me overigens sterk dat ze dat bij alle aankoopbonnen gaan doen. Die verkoper kwam ook wat geïrriteerd over ;) (ik was de zoveelste die het vroeg waarschijnlijk)
Dat is vreemd want ik heb afgelopen vrijdag een MBPr gehaald bij de MM Utrecht en meteen de korting gekregen. Hoef dus NIET terug van de week. Overigens doordat ik dat regelde, kreeg iemand anders hetzelfde aanbod!
WarriorSan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:48:
Voor iedereen die van te voren iets gekocht heeft en tijdens de BTW actie dagen geld wil terug claimen. Let erop dat het desbetreffende product dan nog op voorraad is, zo niet dan krijg je geen geld terug. Dit is mij 2 keer verteld.
Dit maakte bij MM Utrecht niets uit, volgens 2 verkopers (onafhankelijk van elkaar.)
catchingfire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:37:
[...]

daarom heb ik ook degene met 256. Die waren er vrijdag al niet meer en stonds ook NIETS van in bestelling in het systeem. Met eigen ogen gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneThee schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Dat is vreemd want ik heb afgelopen vrijdag een MBPr gehaald bij de MM Utrecht en meteen de korting gekregen. Hoef dus NIET terug van de week. Overigens doordat ik dat regelde, kreeg iemand anders hetzelfde aanbod!

[...]

Dit maakte bij MM Utrecht niets uit, volgens 2 verkopers (onafhankelijk van elkaar.)

[...]

daarom heb ik ook degene met 256. Die waren er vrijdag al niet meer en stonds ook NIETS van in bestelling in het systeem. Met eigen ogen gezien ;(
dat laatste over de versie met grote flashopslag, ik denk dat ze dat ook wel express doen want anders krijg je zo een 400 euro korting. denk dat apple dat zelf ook niet wilt. vraag me af wat the big deal is met de ipad , waarom ze die niet met korting willen verkopen. als een laptop met zoveel korting weg kan gaan kan een ipad een hondertje korting ook wel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
catchingfire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:37:
[...]

Zaterdag nog eentje gehaald bij de MediaMarkt :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:06
Zou handig (en wel zo aardig) zijn als je meteen vermeld bij welke MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Tot hoe lang terug kan je nog van je aankoop proberen te eisen om BTW terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:22
GroeneThee schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Ik gok dat het personeel (zou misschien niet voor alle filialen zo zijn) inmiddels 'instructies' heeft gekregen over de actie, mede ook omdat de reclame nu ook op TV is te zien en meer mensen er vanaf weten..

Ik had het overigens gevraagd aan drie medewerkers, alle drie van een andere afdeling..

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen-Bullet op 27-01-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
PSP123 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:55:
Tot hoe lang terug kan je nog van je aankoop proberen te eisen om BTW terug te krijgen?
Staat gewoon in het topic... :O, maar ook op de MediaMarkt site! 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
PSP123 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:55:
Valt eigenlijk onder het kopje: zelf even zoeken. Maar dit valt onder de laagste prijs garantie, oftewel: 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Net terug uit Mediamarkt Heerlen voor een Galaxy Note 10.1 2014. Conclusie, ze wisten de voorwaarden niet en deze kunnen ieder moment nog veranderen, dus doen tablets mee?..... Advies, kom woensdag, maar dan is het wel druk....

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Staat gewoon in de voorwaarden: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:04
Je mag er hoop ik toch wel vanuit gaan de voorwaarden nu wel redelijk definitief zijn.
Kom op zeg MM!

[ Voor 3% gewijzigd door Cranberry op 27-01-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Je zou zeggen dat deze met 512 gewoon op voorraad zou moeten zijn, in dit geval in MM Utrecht...

http://www.mediamarkt.nl/...3,1006867.html?langId=-11

:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:05:
Je zou zeggen dat deze met 512 gewoon op voorraad zou moeten zijn, in dit geval in MM Utrecht...

En waarom? Arena waren ze uitverkocht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cranberry schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:04:
Je mag er hoop ik toch wel vanuit gaan de voorwaarden nu wel redelijk definitief zijn.
Kom op zeg MM!
mag er ook van uitgaan dat mensen de actievoorwaarden van de btw actie kunnen googlen lol. lijkt net stenen tijdperk soms, nog nooit gehoord van internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:06:
[...]

En waarom? Arena waren ze uitverkocht overigens.
Omdat op de site staat "op voorraad, direct afhaalbaar" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep ff gekeken voor je op internet, hij is wel in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:07:
[...]

geef het dan aan ze door, dat ze beter moeten kijken, want op internet staat aangegeven op voorraad, dus ik weet nie wat jullie aan doen zijn maar jullie moeten hem hebbe :P dan zeg je zoiets. misschien hebben ze er maar een paar van die, vandaar dat ze er een beetje gierig over doen zou ik denken althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSD's tellen niet mee met de actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:10:
SSD's tellen niet mee met de actie..
En? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mensen het hier hebben over 512Gb SSD's toch?

Of heb ik het mis :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:12:
[...]

512gb ssd in de Macbooks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 20:08
[...]

Gaat over de macbooks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
[...]

Gaat om MacBook met 512 SSD, niet om losse SSD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire

Ik was vergeten om erbij te vertellen dat ik het mij ging om een 13" model, de 15" is me veeeels te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
catchingfire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:13:
[...]

Ik was vergeten om erbij te vertellen dat ik het mij ging om een 13" model, de 15" is me veeeels te duur.
Aha... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:07:
[...]

De webshop staat volledig los van de winkel. Dat is dus lang niet 1:1 te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, weten jullie eigenlijks of de Motorola Moto G ook mee doet?

Moet dienen als een ''update van de Samsung galaxy s3'' af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:15:
Ahh, weten jullie eigenlijks of de Motorola Moto G ook mee doet?

Moet dienen als een ''update van de Samsung galaxy s3'' af 8)7
Ik zou zeggen: lees eens in de actievoorwarden welke smartphones uitgesloten zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:16:
[...]

Ik zou zeggen: lees eens in de actievoorwarden welke smartphones uitgesloten zijn... ;)
Ik zag geen Motorola Moto G staan, wel iets over Iphone's en Samsung telefoon's vanaf 1-1-2014 tot 2-2-2014

Maar ben meerendeels gewoon benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Daar heb je dus je antwoord: de Moto G doet gewoon mee. Wel las ik dat er verschillende prijzen zijn (op dit moment), ik zag 212 en 229 voorbij komen een paar pagina's terug. Dat zijn uiteraard nog de normale prijzen.

[ Voor 10% gewijzigd door MooDyBLueS op 27-01-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 22:20
Razzy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Moet wel een andere winkel zijn volgens mij.
Dat kan dus ook een andere Mediamarkt zijn. En laten die nu ineens veel goedkoper zijn. _/-\o_
Elders is niks anders dan 'ergens anders' of 'op een andere plaats'.

Behoudens de 15 km limiet natuurlijk, dom dom dom. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door twooggy op 27-01-2014 15:22 . Reden: Niet alle voorwaarden in het snotje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:19:
[...]

Ik zag geen Motorola Moto G staan, wel iets over Iphone's en Samsung telefoon's vanaf 1-1-2014 tot 2-2-2014

Maar ben meerendeels gewoon benieuwd :p
Dan heb je bijna helemaal zelf je antwoord gevonden. :)

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Hmm welke Samsung telefoons zijn dan gereleased van 1-1 tot 2-2 ? 8)7

Dat zijn misschien een paar low budget dingen en daar geven e dan geen korting op lol 8)7

Heb vorig jaar een schets gemaakt van de winkel in heerlen wat wel meedoet en wat niet, toen deed meer dan 60% van de winkel niet mee met de actie, dit jaar is dit nog meer 8)7

Kunnen dit beter een Apple actie van maken en witgoed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 20:54
Frozen-Bullet schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:13:
Net bij de MM in Utrecht geweest. 3 medewerkers gevraagd, alle drie hetzelfde antwoord: kom woensdag maar terug. Nadat ik bij 1 medewerker doorvroeg (of ik het product nu al mee kon nemen voor de normale prijs en later terug kon komen voor de korting) werd gezegd dat als mensen nu iets zouden kopen, op de bon werd geschreven dat ze niet terug konden komen voor de korting.. (nadat de mensen op de actie waren gewezen)

Het lijkt me overigens sterk dat ze dat bij alle aankoopbonnen gaan doen. Die verkoper kwam ook wat geïrriteerd over ;) (ik was de zoveelste die het vroeg waarschijnlijk)
Apart, ik heb daar vrijdag een AV-receiver gekocht en die medewerker spoorde me juist aan om vanaf woensdagavond even terug te komen met de bon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Waterski schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:45:
[...]

Apart, ik heb daar vrijdag een AV-receiver gekocht en die medewerker spoorde me juist aan om vanaf woensdagavond even terug te komen met de bon. :)
Het is dus echt te gek voor woorden dat hier binnen een en dezelfde MM anders mee om wordt gegaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Het is dus echt te gek voor woorden dat hier binnen een en dezelfde MM anders mee om wordt gegaan.....
Vergeet niet alle winkels ook een eigen eigenaar hebben, ze hebben ook per vestiging eigen aanbiedingen... Dus dat personeel verschillende instructies krijgen is niet zo vreemd. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ben benieuwd of andere MM filialen de Moto G 16Gb voor andere prijs verkopen. Heb net gehoord dat bij MM Zoetermeer goedkoper was dan bij MM Alphen. Gezien dat het niet in de webwinkel te koop. Bij Alphen kostte hij 229.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
4Reload schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:50:
[...]

Vergeet niet alle winkels ook een eigen eigenaar hebben, ze hebben ook per vestiging eigen aanbiedingen... Dus dat personeel verschillende instructies krijgen is niet zo vreemd. }:O
Tussen MM in verschillende plaatsen á la, maar binnen 1 vestiging: belachelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:28
MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:14:
[...]

De webshop staat volledig los van de winkel. Dat is dus lang niet 1:1 te vergelijken.
Dat klopt niet helemaal, als je een vestiging selecteert om af te halen krijg je een indicatie over de voorraad!

Bijvoorbeeld de Macbook met 512GB:

Selecteer Arena:
Afhalen in 1-2 dagen -->Product is niet op voorraad in de winkel en zal van de webwinkel naar de fysieke winkel gestuurd worden als je daar wilt ophalen

Selecteer Alkmaar:
Op voorraad, direct afhaalbaar-->Product is op voorraad in de winkel en dus direct af te halen!

Als ik zo kijk is de 512GB in een heleboel vestigingen gewoon op voorraad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
nooberke schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:57:
Dat klopt niet helemaal, als je een vestiging selecteert om af te halen krijg je een indicatie over de voorraad!

Bijvoorbeeld de Macbook met 512GB:

Als ik zo kijk is de 512GB in een heleboel vestigingen gewoon op voorraad :9
Zoals gezegd ging het me om de 13" versie, het kunstje hierboven lijkt hier niet te werken?:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1006859.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
catchingfire schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:15:
[...]

Zoals gezegd ging het me om de 13" versie, het kunstje hierboven lijkt hier niet te werken?:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1006859.html?langId=-11
Aanmelden en een "mijn mediamarkt" kiezen, dan werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:17:
Aanmelden en een "mijn mediamarkt" kiezen, dan werkt het wel...
Het enige wat ik te zien krijg na inloggen is: "Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Net bij MM geweest, kon als ik wou die 15'' retina macbook meekrijgen met de korting al verrekend zodat ik woensdag niet terug hoefde te komen.

goede service, niet gedaan tho :@ vond het toch wel een flinke investering om even zo te maken terwijl ik liever een game laptoppie wou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iaxe393 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:35:
Net bij MM geweest, kon als ik wou die 15'' retina macbook meekrijgen met de korting al verrekend zodat ik woensdag niet terug hoefde te komen.

goede service, niet gedaan tho :@ vond het toch wel een flinke investering om even zo te maken terwijl ik liever een game laptoppie wou
welke mm was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Radjesh schreef op maandag 27 januari 2014 @ 00:05:
Ik ben van plan een soundbar te gaan kopen bij de MM. Het gaat om het volgende product:

LG NB4530A

Deze kost momenteel 299 euro bij de MM.Bij de BCC kost hetzelfde apparaat 279.

Als ik naar de Mediamarkt ga, kan ik dan vragen of zij hem ook voor 279 als basisprijs verkopen (als in laagste prijsgarantie) en dan nog de BTW korting eraf? Of zal de Mediamarkt 299 hanteren en dan de BTW eraf als laagste prijs?
Ik denk dat de MM meeleest :P

Deze soundbar is vandaag ook bij de MM gedaald naar 279 :)

http://www.mediamarkt.nl/...99,714058.html?langId=-11

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Ik word niet snel pissig, maar dit gaat echt nergens over. Ik kijk vanmiddag voor de Lumix TZ40, wil die aan mijn dochter laten zien. Op de webshop dus.

Kijken we nu weer, mogelijk bestellen, plots totaal niet verkrijgbaar. 2 uur terug nog in verschillende kleuren.
Je maakt mij echt niet wijs dat het uitverkocht is.

*knip* doe maar niet

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:55
maartend schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:47:
Ik word niet snel pissig, maar dit gaat echt nergens over. Ik kijk vanmiddag voor de Lumix TZ40, wil die aan mijn dochter laten zien. Op de webshop dus.

Kijken we nu weer, mogelijk bestellen, plots totaal niet verkrijgbaar. 2 uur terug nog in verschillende kleuren.

*knip*
Hahaha is dat ff toevallig same here! Dan maar op naar de vestiging. *knip*Snap ook wel dat ze zaken met een goede marge/hardlopers proberen te drukken tijdens deze actie.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Accountant schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Hahaha is dat ff toevallig same here! Dan maar op naar de vestiging. *knip*. Snap ook wel dat ze zaken met een goede marge/hardlopers proberen te drukken tijdens deze actie.
Ik heb geen vestiging in de buurt. Vandaar dat de webshop voor mij belangrijk is. Als ik naar een vestiging moet rijden ben ik minimaal 25 euro rijkosten kwijt. En 2 uur op en neer.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Dat is jouw probleem, niet die van Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
wibblemoo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:55:
Dat is jouw probleem, niet die van Media Markt.
Ik heb anders nergens gelezen "we gaan een zooi spul van de webshop afhalen, want we willen niet dat die verkocht worden".
Of woorden van dergelijke strekking.

En sorry voor mijn bewoording.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 27-01-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:55
Dat het geen toeval is ben ik geheel met je eens. Mochten ze hem niet bij de Mediamarkt op voorraad hebben kan ik nog een poging doen bij de BCC of ze hem daar willen verkopen voor de BTW actie prijs van de Mediamarkt (liegen dat ik hem liever bij de BCC koop dan de Mediamarkt, geen idee of BCC kan zien of iets op voorraad is bij de MM). En anders zal ik hem ook tegen de duurdere prijs moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
maartend schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:47:

[mbr]*knip* doe maar niet[/]
Kijk eens op de lijst met uitsluitingen:

Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS

Oftewel, artikelen die niet meedoen worden blijkbaar van de webshop gehaald. De SD-kaartjes, kabeltjes e.d. zullen er wel op blijven als cashcow.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Senor Sjon schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:00:
[...]

Kijk eens op de lijst met uitsluitingen:

Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Hee, deze is nieuw. Had nl. op de uitsluitingslijst gekeken. Nu staan er ook veel meer bij dan de lijst die ik deze ochtend zag.

Afijn, we gaan weer verder kijken

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 27-01-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:55
maartend schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Ik heb anders nergens gelezen "we gaan een zooi spul van de webshop afhalen, want we willen niet dat die verkocht worden".
Of woorden van dergelijke strekking.
Een alternatief is om hetzelfde product bij BCC te halen, mits deze ook opgenomen is in hun assortiment. Zij gaan gewoon mee in de prijzen van mediamarkt (ik had eerder een droger daar gehaald voor dezelfde btw af prijs als mediamarkt)

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* svp eigen inzet tonen, zeker als het in de openingspost staat

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal8
  • Laatst online: 06-02-2014
Kom net van Mediamarkt Breda vandaan. Ze (de tv-afdeling) hebben mij plechtig beloofd dat zij zich niet houden aan de voorwaarden en dat zij wel de btw korting zullen geven op alle tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
bamibal8 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:01:
Kom net van Mediamarkt Breda vandaan. Ze (de tv-afdeling) hebben mij plechtig beloofd dat zij zich niet houden aan de voorwaarden en dat zij wel de btw korting zullen geven op alle tv's.
Oh dat is gunstig. Misschien dan toch maar even kijken woensdagavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat ze de regels ook gaan breken bij de smartphones, ik wou eigenlijk een Xperia Z1 gaan halen(Ook bij Mediamarkt breda).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:13
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:01:
Hallo,

Ik heb een vraag de 21%btw korting actie hoe word die berekent op de bon. Dit vanwegen het terug krijgen van de btw, bedrijfs kosten

Voorbeeld zoals ik denk hoe het gaat.

Pc 1000 euro/ 21% korting = 790 euro

Hoe word het dan berekent op de bon.

790 euro incl btw?? Dus op de bon zou dan staan 167,90 btw over die 790 euro...

Ik hoor graag duidelijkheid hier over
Staat in de openingspost. Ik hoop trouwens echt dat je geen eigen bedrijf hebt of over BTW gaat want je berekening is de meest gemaakte fout ooit met BTW.

Edit: omdat je waarschijnlijk lui bent, check hieronder

[ Voor 4% gewijzigd door mccAin op 27-01-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo,

Ik heb een vraag de 21%btw korting actie hoe word die berekent op de bon. Dit vanwegen het terug krijgen van de btw, bedrijfs kosten

Jij betaalt 1000/1,21= 826,45 en van die 826,45 is 21% btw dus 173,55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Hallo,

Media Markt geeft jou 21% korting, dus over het totaalbedrag betaal je alsnog BTW. Jouw product zal dus 1000 / 1.21 = €826.45 kosten. Want * 0.79 is niet de juiste formule. Over die €826.45 kan je vervolgens via het bedrijf nog je BTW terugkrijgen.

Edit: Blijkbaar niet de enige met dit antwoord :9

[ Voor 3% gewijzigd door MyUtd4Life op 27-01-2014 17:06 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Antwoord is eerder al gegeven

Staat nog steeds btw op de bon. Dit over het nieuwe lage bedrag.

Je berekening klopt niet. 21% btw gaat eraf en niet 21% korting.

Edit: inmiddels al meerdere keren gewezen op je rekenfout. Tip voor volgende keer..... Lees eerst een onderwerp voor de vraag te stellen. De uitleg staat heel duidelijk gegeven.
Hallo,

[ Voor 11% gewijzigd door MNTN op 27-01-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23
Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
Is dat nú ook al, of enkel pas vanaf de 29e.

Heb wel interesse in een Lumia 1020.
Staat nu bij MM in de webshop voor €569,-

Maar staat bij 5 andere zaken in de PW ook al voor €560,- (wat een vrij standaard prijs is momenteel).

[ Voor 6% gewijzigd door NeutraleTeun op 27-01-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je geld bij de service of bij de informatiebalie moet gaan halen woensdag? Scheelt weer uren in verkeerde rij staan... Op mijn bon staat niet dat ik terug zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee supper het is me duidelijk! Nee haha dat gelukkig niet, dat laat ik aan iemand anders over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
iaxe393 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:35:

Bij mij wouden ze dat absoluut niet doen, niet eens even op de bon zetten. Was namelijk absoluut niet mogelijk. Achja woensdag terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
HitDyl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:14:
[...]

Bij mij wouden ze dat absoluut niet doen, niet eens even op de bon zetten. Was namelijk absoluut niet mogelijk. Achja woensdag terug
Over welke MM hebben we het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bij bcc staat nu ook op de website een banner met de bewering dat ze de actieprijzen van de concurrenten volgen (btw-actie specifiek genoemd) dus als ik gok dat ze die prijzen gewoon gelijk online ook aanpassen, zit ik aardig in de richting, of bleek dat vorige keren anders te zijn?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

BCC doet gewoon net zoals altijd mee!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 16:59
Grrrr....de Canon 70D is ook uitgesloten....Elke keer dat ik met deze actie wat wil kopen staat het op het lijstje met uitsluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Distael schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:29:
Grrrr....de Canon 70D is ook uitgesloten....Elke keer dat ik met deze actie wat wil kopen staat het op het lijstje met uitsluitingen.
Daarom koop ik dat soort dingen net zoals een L lens eerder en ga ik daarna terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Den Haag

Net een Samsung S4 mini meegekregen, met daarin al de 'BTW'-korting.

Had er wel voor de zekerheid bij gevraagd of ze de korting al zouden verrekenen. Antwoord was dus ja (men had mij al vorige week gezegd dat ze maandag 'wat zouden kunnen regelen'). Mooi geregeld aldaar dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik zit de folder nog eens goed te bekijken, het valt me op dat er bij woensdag staat 18 tot 22 uur staat. Ik had woensdag op mijn vrije dag overdag wilen gaan. Dat heeft dus geen zin, het BTW feest begint pas 's avonds. Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 14:47
xynix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:22:
Zoals ik vrijdag al melde, Arena had er nog een paar op voorraad en je krijgt hem voor €1450.00
[...]
Ben daar van de week vast nog wel in de buurt en ga er dan wel ff langs.
De D610 die lange tijd op de webshop stond is vanmiddag inmiddels verdwenen. Er wordt gezegd dat zaken die niet meedoen van de webshop worden gehaald, maar twee dure (boven de € 1300 grens) lenzen, de AF-S 70-200 f2.8G ED VR II en de AF-S 14-24mm f2.8G ED staan er gewoon nog op..

In iedergeval van de week Arena proberen of ik de D610 mee kan krijgen met korting, anders wordt het filialen afbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55
ginkgo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:53:
Ik zit de folder nog eens goed te bekijken, het valt me op dat er bij woensdag staat 18 tot 22 uur staat. Ik had woensdag op mijn vrije dag overdag wilen gaan. Dat heeft dus geen zin, het BTW feest begint pas 's avonds. Of zie ik het verkeerd?
Er staat vanaf 18 uur, dat lijkt me maar op 1 manier interpreteerbaar ;). Maar hoe strikt een vestiging zich hier aan houdt is natuurlijk maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
maasmaas schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:58:
[...]

Er staat vanaf 18 uur, dat lijkt me maar op 1 manier interpreteerbaar ;). Maar hoe strikt een vestiging zich hier aan houdt is natuurlijk maar de vraag.
's Morgens al naar binnen rennen en je product vasthouden tot 18:00 ;)

Heeft iemand ervaring met hoe de BCC de prijzen bij de mediamarkt controleert? Ik heb namelijk enkele dagen terug een laptop gekocht bij de BCC en deze laptop doet ook gewoon bij de MM mee met de actie. Kijken ze in de webshop? En als hij niet meer 'leverbaar' is vanuit de webshop maar wel in de winkel, hoe bepaald de BCC dan hoe en hoeveel ik terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Timoth schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Heeft iemand ervaring met hoe de BCC de prijzen bij de mediamarkt controleert? Ik heb namelijk enkele dagen terug een laptop gekocht bij de BCC en deze laptop doet ook gewoon bij de MM mee met de actie. Kijken ze in de webshop? En als hij niet meer 'leverbaar' is vanuit de webshop maar wel in de winkel, hoe bepaald de BCC dan hoe en hoeveel ik terug kan krijgen?
Grote kans dat dit per BCC verschillend wordt gedaan. Bij mijn persoonlijke ervaring tijdens de actie van vorig jaar werd er niet gecontroleerd (of hadden ze dat al eerder gedaan). Maar dit kan mogelijk per werknemer/filiaal verschillen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Timoth schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Bij mij deze ze niet zo moeilijk. Ik hoefde alleen een foto te laten zien van het prijskaartje in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:22
ginkgo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:53:
In MM Utrecht werd mij gezegd dat ze om 17.00u een uurtje dicht gaan en dat ze vervolgens weer om 18.00u open gaan. Dit om de prijzen aan te passen in de winkel.

Iemand ervaring hoe dat precies gaat? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen-Bullet op 27-01-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jammer, vanmiddag langs de MM in Zwolle geweest voor de Nexus 5. Hebben ze alleen nog maar witte. ;( De verkoper dacht geen zwarte meer te krijgen tijdens de actie.
Dus toen kon ik wel weg (persoon voor wie de N5 is wil geen witte).

Andere MM's zijn te ver weg eigenlijk dus enige hoop is nog de webshop (maar daar verwacht ik het ook niet van)

Voordat ik dat wist nog wel even gevraagd hoe zij doen met de actie; maar met spaarzame woorden werd duidelijk dat je tijdens actie gewoon verschil bij servicebalie mag terugvragen.

Dus in MM Zwolle is Nexus 5 zwart niet meer leverbaar, alleen wit.

Oh, en de Motorolo Moto G kost daar €199 + €3-ish thuiskopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Frozen-Bullet schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:16:
[...]

In MM Utrecht werd mij gezegd dat ze om 17.00u een uurtje dicht gaan en dat ze vervolgens weer om 18.00u open gaan. Dit om de prijzen aan te passen in de winkel.

Zo ver is wel duidelijk: we worden genaaid! :9~

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:01
MorgothG schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:29:
even gek he... btw vrij? Als ik iets koop als ondernemer, kan ik dan ook van dat gekorte bedrag de btw terug claimen?
Effectief krijg je 17,36% korting (delen door 1.21). Er wordt inderdaad gewoon BTW gerekend, deze kan je terugkrijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Uchiha1911 op 27-01-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:19:
Oh, en de Motorolo Moto G kost daar €199 + €3-ish thuiskopie.
8gb of 16gbversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Crap, dat heb ik over het hoofd gezien (zag 'm toevallig liggen in een bak). Wat ik vreemd genoeg wél herinner is dat er duidelijk bij stond dat er GEEN oplader bij zat. (maar misschien is dat wel standaard)?
Gezien webshop prijs gok ik dat het de 8GB was.

Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Sorry. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13
8GB.

De 16gb kost €229.- excl. thuiskopieheffing of € 239. excl. thuiskopieheffing als ik het me nog goed herinner uit de winkel.

Vanmiddag zelf wel een Nexus 5 opgehaald in Zwolle. Zoals Piet91 al zei zijn er alleen nog witte beschikbaar.
Woensdag nog even terug voor de korting.

[ Voor 18% gewijzigd door PCSO op 27-01-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen-Bullet schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:16:
[...]

Slaaylt nergens op. De winkel blijft gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:54
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:07:
Weet iemand of je je geld bij de service of bij de informatiebalie moet gaan halen woensdag? Scheelt weer uren in verkeerde rij staan... Op mijn bon staat niet dat ik terug zou komen.
Naar de informatiebalie.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 16:59
Distael schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:29:
Marc_87 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:47:
[...]Daarom koop ik dat soort dingen net zoals een L lens eerder en ga ik daarna terug.
Wat voor zin heeft dat dan? Als het is uitgesloten krijg je niet later alsnog korting?

[ Voor 26% gewijzigd door Distael op 27-01-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:56:
[...]

Crap, dat heb ik over het hoofd gezien (zag 'm toevallig liggen in een bak). Wat ik vreemd genoeg wél herinner is dat er duidelijk bij stond dat er GEEN oplader bij zat. (maar misschien is dat wel standaard)?
Gezien webshop prijs gok ik dat het de 8GB was.

Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Sorry. }:O
Geen oplader is standaard. We hebben genoeg er van thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Er gaat heus geen mediamarkt voor een uur dicht om prijzen aan te passen, wat een onzin ;w Leuke grap :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nikeo op 27-01-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Marc_87 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:47:
[...]

Daarom koop ik dat soort dingen net zoals een L lens eerder en ga ik daarna terug.
Lekker handig, dan is bij uitsluiting zeker geen genade.
Onderhandelingspositie 0

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Distael schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:13:
[...]

Wat voor zin heeft dat dan? Als het is uitgesloten krijg je niet later alsnog korting?
Lenzen tot 1300 euro zouden mee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Lenzen tot 1300 euro zouden mee doen...
Volgens wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:56
Wou de W805 van Sony kopen. Balen dat deze is uitgesloten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Nikeo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:17:
Er gaat heus geen mediamarkt voor een uur dicht om prijzen aan te passen, wat een onzin ;w Leuke grap :)
De MM Hoorn heeft in iedergeval prijskaartjes van hetzelfde e-ink materiaal als e-readers en daar zit een soort infrarood "oogje" op. Volgens mij kunnen prijzen op de "kaartjes" real time aangepast worden. Dus winkel sluiten lijkt me overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Hmm dat klinkt wel interessant zeg.

BlaBlaBla

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.