Toch apart om te lezen dat bij bepaalde MM in het land er dingen wel weer nabesteld mogen worden.
Het lijkt er zo ongeveer op dat ik woensdag de minst chagrijnige MM verkoper in Groningen moet opzoeken, misschien dat er weer wat te regelen is.
Gistermiddag ben ik even in Groningen gaan spotten. Dingen die me opvielen: Een Canon 10-22 usm objectief van 599 euro, toch weer 50 euro duurder dan de MM online prijs en een 16mm Nikon Af-d fisheye lens van 779 euro (ja, deze lens komt uit 90'er jaren volgens Ken Rockwell!), haastig op een d3100 geschroefd. (het is vast de beste combinatie!

)
Geen Af-s 85mm 1.8g op voorraad, geen groothoekzooms op voorraad behalve een stapel 18-200 VR2's en 18-105 dx zooms. Het enige interessante op voorraad voor mensen die een leuke telezoom zoeken is de nikon 70-200 vr f4.0, waar ik 1 demo model van kon vinden.
Wel voorradig voor "geïnteresseerden": Stapels kit pakketten met de Nikon D3100, een Canon 550d en een hoop Tamron 18-200 / 70-300 superzoom meuk.
Nee, ik kom hier deze week niet terug. Mijn vermoeden dat de BTW actie in Groningen als een lokkertje gebruikt wordt om winkeldochters te slijten lijkt helaas te kloppen. Ik ben benieuwd of MM online woensdag dezelfde strategie gaat gebruiken.
Toch goed bedacht zo'n actie, mensen die als vliegen op de stront straks alles dat los en vast zit gaan kopen omdat ze denken dat het goede deals zijn, achteraf blijkt dat dan ineens behoorlijk tegen te vallen.
De lijst van uitzonderingen wordt ook elk jaar groter.. Nee dit is totaal niet mijn actie.
Het is blijkbaar puur random bij welke MM welke regels er gelden en welke behandeling je ten aanzien van het retourbeleid krijgt. Het lijkt mij knap schadelijk voor de uitstraling die je als bedrijf naar de buitenwereld hebt. Ik kom er in elk geval niet graag meer behalve voor een paar lege cdtjes als ik ze uit nood echt nodig heb..
[
Voor 14% gewijzigd door
lordofthelints op 28-01-2014 07:41
]
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481