[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:27
Mm arena gaat om 5u niet dicht maar de ingang wel. Dit houdt in dat mensen niet naar binnen kunnen maar wel naar buiten tot 6 uur. De prijskaarten zijn idd digitaal dus dat gebeurd met een druk op de knop.

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Supertip schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Lekker handig, dan is bij uitsluiting zeker geen genade.
Onderhandelingspositie 0
Distael schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:13:
[...]

[...]

Wat voor zin heeft dat dan? Als het is uitgesloten krijg je niet later alsnog korting?
Nee hoor de onderhandelings positie is juist beter. Voor een relatief dure aankoop zoals een 70D zeg je gewoon dat je hem anders retourneer en ergens anders gaat halen. De camera is overal zo'n beetje 999 euro met kitlens, ze geven je echt wel die 173 euro korting dan want ze hebben nog steeds winst op die camera. Overigens halen ze bij de Media Markt nog een apart grapje uit met de camera, deze wordt als aanbetaald op je bon gehad maar wel met kassabon en sticker. Op een of andere manier hebben ze een geschil met Canon dus sta je nog sterker.

Vorig jaar ook mijn L lens met korting mee gekregen vanaf de prijs die ik 1.5 week ervoor heb betaald en niet de "duurdere prijs" in de winkel. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Marc_87 op 27-01-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:27
JazzySOB schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Lenzen tot 1300 euro zouden mee doen...
Die 1300 staat bij Nikon. Canon L is nog steeds uitgesloten, duurder en goedkoper dan 1300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:29:
[...]
Ik ga dat gewoon proberen en anders dag later terugkomen en hopen dat er een dommer iemand achter de servicebalie staat :9
In 2011 heb ik een Mac Mini bij de MM gekocht met een btw-vrij actie en 's middags gebeld om er één apart te laten leggen, dus ik kom aan, die vent pakt dat ding, kan de bon niet meer vinden in de computer en vraagt aan mij of hij al betaald is :D Jaaaa…toen was de verleiding toch wel heel groot om "ja" te zeggen (hij dacht dat ik het per iDeal betaald had, zijn collega die al weg was had met mij overdag tel. contact gehad en vergeten mijn naam aan het artikel te koppelen) voor die €500,- :')

Maar toch gewoon eerlijk betaald, ik vond het gewoon te erg… :P

Maar v.w.b. die cashback actie van Samsung; ik zie op de MM-site alleen maar €50 euro max. retour via Samsung, geen €250 zoals iemand hier riep…hoe zit dat? Ik dacht even een leuke tablet erbij te scoren voor 20-30 euro met beide actie's gecombineerd… :7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Kep even de lijst bekeken:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

Jezus, er is dit jaar wel erg veel uitgesloten...wat kun je dan WEL nog kopen in deze actie?

Er staat:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen

Bedoelen ze dan alle "marks" ook? Dus 5D mark II, 5D mark III, 1DIV, 1D III e.d.?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:07:
[...]

Slaaylt nergens op. De winkel blijft gewoon open.
Enschede gaat ook om 5 uur "dicht".

Ik werk er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:04
Deathchant schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:00:

Jezus, er is dit jaar wel erg veel uitgesloten...wat kun je dan WEL nog kopen in deze actie?

Er staat:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen

Bedoelen ze dan alle "marks" ook? Dus 5D mark II, 5D mark III, 1DIV, 1D III e.d.?
Ja, die zijn uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Deathchant schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:00:

Er staat:

Alles... Maar je kan het altijd wagen en even over onderhandelen en eventueel even laten zien dat iemand hier ook met korting de 6D heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Enschede gaat ook om 5 uur "dicht".

Ik werk er ;)
Ja ik kreeg net ook een bevestiging^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Marc_87 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Alles... Maar je kan het altijd wagen en even over onderhandelen en eventueel even laten zien dat iemand hier ook met korting de 6D heeft gekocht.
Wie heeft dat dan gedaan en hoe kan dat uberhaupt, de korting begint toch pas a.s. woensdag?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Deathchant schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:14:
[...]

Wie heeft dat dan gedaan en hoe kan dat uberhaupt, de korting begint toch pas a.s. woensdag?
Kom op zeg, beetje terug lezen...

Hier in het topic is al meerdere malen voorbij gekomen dat diverse tweakers al korting op de producten hebben gekregen zodat ze niet extra terug hoefden te komen om het verschil (korting) terug te halen, dat vonden de verkopers makkelijker in dat geval. Hangt af van de verkoper en het filiaal, je moet maar net even geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
[...]

Wel geen 17.36% maar toch korting:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41650056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 10:32
Vanavond in MM Groningen geweest. Ze hebben daar nog bergen nexus 5 liggen, alleen wit. Dat was helaas niet de versie die ik zocht. Zoek je een witte, dan zit je goed in Grunn ;)

Na zorgvuldig navraag te hebben gedaan over het alvast halen kreeg ik dit antwoord: Koop nu, artikel in ongeopende verpakking, terugbrengen bij de servicebalie en direct weer kopen, dan krijg je de korting. Beetje omslachtig imho, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Ik dus.

1430€ is mijn 6D ipv 1599€, pak hem beet 11 echte procenten of 12,1 MM "procenten".

Altijd een gedoe met de verschillende manieren hoe ze het kunnen berekenen. Maar zoals ik al meerdere keren had verteld in dit topic, ik ben een week eerder gegaan en moet helaas nog het kortingsbedrag reclameren bij de servicedesk. Mijn prijsafspraak staat tenslotte op de bon. Gelukkig kan je gratis parkeren in Zoetermeer... :+

Gewoon even vragen aan de verkoper, was assertiviteit kan geen kwaad maar begin nu niet gelijk met IKWILKORTING11!!1 maar pak het gewoon rustig en redelijk aan. Wellicht ben je nu te laat nu de voorwaarden wel duidelijker zijn dan een week terug maar niet geschoten is altijd mis. Andere tip zou een 6D of een andere camera uit de stelling pakken, loop naar de verkoper, vraag met een stalen gezicht om een uitgeprinte bon conform BTW actie en hoop op t beste...

Ow, en de 5D mk3 was zowaar €2899 in Zoetermeer....check dus goed de prijzen ! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 27-01-2014 20:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenalex
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-03-2019
Nou, MM Utrecht is blijkbaar nu al klaar met mensen die voordelig een Apple product aan willen schaffen. Wilde zojuist een MacBook Air halen, vriendelijk gevraagd aan de verkoper of er wellicht al iets mogelijk was i.v.m. de BTW dagen. Verkoper gaf aan van niet, en gaf aan "nu u dit weet, moet ik dit op de bon vermelden".

Nu dus een MacBook Air rijker, met vermelding (letterlijk) op de factuur: "APPLE - Wij hebben u geinformeerd dat op deze aankoop de laagste prijsgarantie niet van toepassing is tijdens de BTW dagen". Ben benieuwd, ga donderdag terug om 'm te retourneren en dan direct weer te kopen als het moet, maar sympathiek is anders.. Vermelding stond overigens al voorgeprogrammeerd in de computer, verkoper hoefde hem alleen maar aan te vinken. Lijkt dus standaard praktijk.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13
jeroenalex schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:39:
Nou, MM Utrecht is blijkbaar nu al klaar met mensen die voordelig een Apple product aan willen schaffen. Wilde zojuist een MacBook Air halen, vriendelijk gevraagd aan de verkoper of er wellicht al iets mogelijk was i.v.m. de BTW dagen. Verkoper gaf aan van niet, en gaf aan "nu u dit weet, moet ik dit op de bon vermelden".

Nu dus een MacBook Air rijker, met vermelding (letterlijk) op de factuur: "APPLE - Wij hebben u geinformeerd dat op deze aankoop de laagste prijsgarantie niet van toepassing is tijdens de BTW dagen". Ben benieuwd, ga donderdag terug om 'm te retourneren en dan direct weer te kopen als het moet, maar sympathiek is anders.. Vermelding stond overigens al voorgeprogrammeerd in de computer, verkoper hoefde hem alleen maar aan te vinken. Lijkt dus standaard praktijk.

Tjonge, het wisselt nogal van vriendelijke medewerkers die je treft.
Vandaag een Nexus 5 gehaald in de MM Zwolle. De verkoper gaf aan dat ik rustig met het product terug kon komen om het verschil terug te krijgen. Daarnaast gaf de mevrouw bij de kassa hetzelfde antwoord. Vanaf Woensdag 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:55

Ergens terug in dit topic meen ik ook al een ervaring te hebben gelezen van chagrijnige MM medewerkers in Utrecht :P. Volgens mij kan je beter helemaal niks zeggen over de BTW-dagen, het spul kopen en eind deze week met de bon terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Lol wat een onzin. Als je niks over de btw actie zegt heb je gewoon recht op laagste prijsgarantie en als je er wel over begint opeens niet meer.

Rare praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
Vanmiddag een LG G2 gekocht in Alkmaar voor €440 ipv €474 (inmiddels €469) met de optie de komende week het "btw-bedrag" terug te vangen. (op de bon laten vermelden)

De verkoper berekende trouwens het btw bedrag door 21% van de verkoopprijs af te halen..niet helemaal correct dus. Was aan het twijfelen tussen een nexus 5 en de G2, maar de nexus is niet op voorraad en wanneer deze weer geleverd gaat worden is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MM neemt geen Irischecheques in.. Weet iemand of ze de nationale Entertainment kaart wel accepteren? Volgens hun eigen site niet, volgens die van de kaart wel...

@bszz hieronder: tx! toch maar is kijken of ze dat hier in Amsterdam dan ook doen.

[ Voor 21% gewijzigd door dog4life op 27-01-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVY
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:13

KVY

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:48:
MM Den Haag

Net een Samsung S4 mini meegekregen, met daarin al de 'BTW'-korting.

Had er wel voor de zekerheid bij gevraagd of ze de korting al zouden verrekenen. Antwoord was dus ja (men had mij al vorige week gezegd dat ze maandag 'wat zouden kunnen regelen'). Mooi geregeld aldaar dus!
Hier ook al een N5 met korting kunnen halen in DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenalex
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-03-2019
maasmaas schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:46:
[...]

Ergens terug in dit topic meen ik ook al een ervaring te hebben gelezen van chagrijnige MM medewerkers in Utrecht :P. Volgens mij kan je beter helemaal niks zeggen over de BTW-dagen, het spul kopen en eind deze week met de bon terugkomen.
Idd, zie het nu ook (was direct vanuit kantoor naar MM gereden, alternatief was A'dam ArenA maar da's toch een half uur rijden). Anyway, die MacBook gaat dus lekker terug naar MM Utrecht, haal ik 'm wel bij een andere MM. En ik wens de filiaalhouder nog fijne BTW dagen toe (not).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:35
Vanavond bij MM Rijswijk geweest en deze deden nog niet aan 'BTW weg er mee' dat doen ze pas vanaf woensdag 18:00 uur.

Vervolgens naar MM Den Haag geweest en hier werd wel al korting gegeven alleen ging dit van de prijzen die er nu gelden (en even om de korting vragen).

Om even wat huidige prijzen te geven van de foto camera's bij MM Den Haag:

Canon EOS 600d dzk €529,-
Canon EOS 600d + 18-55 mm lll €419,-
Canon EOS 700d body €549,- (Nog 4 op voorraad)
Canon EOS 700d + 18-55mm €599,-
Canon EOS 70d 18-135mm is €1269,-
Canon EOS 70d 18-55 €1079,-
Canon EOS 70d €939,-
Canon 60d €689,-
Canon EOS 60d dak €1512,-
Canon EOS 7d body €1149,-
Canon EOS 7d + 18-135 €1445,-
Canon EOS 6d body €1599,-
Canon EOS 15-85 €1803,-
Canon 5d Mark ||| €2699,-
Canon 5d Mark ||| kit €3449,-
Canon ef 50mm f/1.8 ll €98.99
Canon 100mm f/2.8 ums €478.99
Canon 10-22mm f/3.5-4.5 UMS €599,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:17:
[...]

Over welke MM hebben we het? :?
Dit ging om MM Rotterdam Centrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:27
dog4life schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:50:
MM neemt geen Irischecheques in.. Weet iemand of ze de nationale Entertainment kaart wel accepteren? Volgens hun eigen site niet, volgens die van de kaart wel...
Dat varieert per vestiging. Toevallig heb ik zaterdag nog betaald met Irischeques in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
ikbenheelmoe schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:49:
Vanavond in MM Groningen geweest. Ze hebben daar nog bergen nexus 5 liggen, alleen wit. Dat was helaas niet de versie die ik zocht. Zoek je een witte, dan zit je goed in Grunn ;)

Na zorgvuldig navraag te hebben gedaan over het alvast halen kreeg ik dit antwoord: Koop nu, artikel in ongeopende verpakking, terugbrengen bij de servicebalie en direct weer kopen, dan krijg je de korting. Beetje omslachtig imho, maar toch.
Dat heeft toch helemaal geen nut 8)7 Het komt er op neer dat je het dan net zo goed woensdag kan halen. En er waren hier al meerdere mensen naar MM Groningen geweest waarbij de verkopers hadden gezegd dat alleen de bon genoeg wasnom geld terug te krijgen en aan raadde nu te kopen. Sterker nog, ik heb een mail van MM Groningen waar dat zwart op wit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjalala, vanmiddag tv gehaald! Ben meteen begonnen over de btw actie en de medewerker vond het geen probleem. Al vertelde hij wel dat hij nu geen korting kon geven maar ik prima tijdens de actie dagen terug kan komen. Ik zei dat sommige filialen al wel korting gegeven hadden, hij zei dat dat geen gang van zaken was en niet hoorde, maar reageerde er niet heftig op. (als ik hier zo lees zijn sommige personeelsleden niet zo vriendelijk) Ik ben prima geholpen vind ik. :) Ik heb nog meerdere keren nagevraagd of ik de korting echt wel kreeg als het product uitverkocht zou zijn en dat was absoluut zo. Ook hoefde ik niks op de bon te laten zetten want de laagste prijsgarantie geldt altijd, onder welke omstandigheden volgens mijn verkoper. Aangezien ik hier net een ander verhaal voorbij zag komen over MM Enschede heb ik denk ik geluk met mijn verkoper? In ieder geval, ik hoef mij geen zorgen te maken en haal Woensdag of Donderdag mooi mijn centjes terug. :*) Bij het maken van de bon nog even extra gevraagd wat ik nodig had voor mijn geld terug en dat heeft hij ook netjes uitgelegd. Niks geen gedoe, gewoon eerlijk en duidelijk. :D

Morgen word mijn tv bezorgd :)

En trouwens, ik weet even niet meer wie mij vroeg of navraag te doen voor de SSD? Topic nog nagezocht maar ben blind denk ik.. Maar dat niet gevraagd aangezien vanmorgen de voorwaarden al bekend waren, dus leek mij een beetje overbodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:03:
Sjalala, vanmiddag tv gehaald! Ben meteen begonnen over de btw actie en de medewerker vond het geen probleem. Al vertelde hij wel dat hij nu geen korting kon geven maar ik prima tijdens de actie dagen terug kan komen. Ik zei dat sommige filialen al wel korting gegeven hadden, hij zei dat dat geen gang van zaken was en niet hoorde, maar reageerde er niet heftig op. (als ik hier zo lees zijn sommige personeelsleden niet zo vriendelijk) Ik ben prima geholpen vind ik. :) Ik heb nog meerdere keren nagevraagd of ik de korting echt wel kreeg als het product uitverkocht zou zijn en dat was absoluut zo. Ook hoefde ik niks op de bon te laten zetten want de laagste prijsgarantie geldt altijd, onder welke omstandigheden volgens mijn verkoper. Aangezien ik hier net een ander verhaal voorbij zag komen over MM Enschede heb ik denk ik geluk met mijn verkoper? In ieder geval, ik hoef mij geen zorgen te maken en haal Woensdag of Donderdag mooi mijn centjes terug. :*) Bij het maken van de bon nog even extra gevraagd wat ik nodig had voor mijn geld terug en dat heeft hij ook netjes uitgelegd. Niks geen gedoe, gewoon eerlijk en duidelijk. :D

Morgen word mijn tv bezorgd :)

En trouwens, ik weet even niet meer wie mij vroeg of navraag te doen voor de SSD? Topic nog nagezocht maar ben blind denk ik.. Maar dat niet gevraagd aangezien vanmorgen de voorwaarden al bekend waren, dus leek mij een beetje overbodig. :)
En hoe kort was het rokje dat je aan had? :) En was het ook een tv die niet of wel op de uitzonderingslijst staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah pig! Gaat om een Samsung 6000 serie, doet mee aan de actie. ;) Anders had ik wel heel goed verhaal moeten vertellen om een uitgezonderd product met korting te krijgen. Nee, deze verkoper heeft zich prima aan de regels gehouden. Had graag meteen korting gehad, maar op zich vrij logisch dat hij gewoon adviseert later terug te komen voor de laagste prijs garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47
Vandaag maar alvast wat filialen afgebeld mbt de verkrijgbaarheid van de D610 en of deze meedeed. Stuk of 6 filialen gebeld en bijna niemand had de D610 nog op voorraad en meedoen met de actie was er zowiezo niet bij. Er wordt blijkbaar strikter aan de lijst met uitsluitingen gehouden dan vorig jaar..

Nav de tip van xynix heb ik toch ook maar even MM Arena gebeld en zij hadden nog één D610 liggen en er werd mij verteld dat ook deze idd niet met de actie meedeed, maar ik wel een leuke korting kon krijgen. Ben er vanavond toch maar ff heengereden en heb de laatste D610 uit het magazijn voor € 1457 meegekregen! Niet helemaal de BTW-korting als ik had gehoopt, maar toch geen verkeerde deal, want nergens anders is de D610 voor zo'n bedrag te krijgen, als 'ie überhoupt al ergens op voorraad was...

Woensdagavond nog even een AF-S 28mm f1.8G scoren via de webshop en mocht ik daar naastgrijpen dan mag ik deze tijdens de actie bij Arena gewoon bestellen (maar wel vooruitbetalen) met de BTW-korting! dus ben ik redelijk verzekerd van dat lensje ;)

Ook kon ik een AF-S 14-24 f2.8G ED van € 1499 meekrijgen met 10% korting mocht ik dat willen, dus voor € 1362 wat toch nog meer dan € 100 lager dan de laagste PW prijs. Dit geldt tijdens de hele actieperiode en geldt ook voor de andere dure lenzen die boven de € 1300 zitten, dus doe hier je voordeel mee als je een dure Nikkor zoekt (wel naar de 10% korting vragen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mooi geregeld voor jezelf dus allemaal! Hoeveel korting heb nu uiteindelijk op de D610 gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
JazzySOB schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:16:

Woensdagavond nog even een AF-S 28mm f1.8G scoren via de webshop en mocht ik daar naastgrijpen dan mag ik deze tijdens de actie bij Arena gewoon bestellen (maar wel vooruitbetalen) met de BTW-korting! dus ben ik redelijk verzekerd van dat lensje ;)
dus als ik het goed begrijp, kan ik uitverkochte artikelen ook gewoon "reserveren" met de BTW-korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:27:
Oh mooi geregeld voor jezelf dus allemaal! Hoeveel korting heb nu uiteindelijk op de D610 gekregen dan?
Als ik 10% korting neem van € 1619 wat de body kost kom ik uit op € 1471, maar heb € 1457 betaald, dus ik schat iets meer dan 10% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Epkee schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:28:
[...]

dus als ik het goed begrijp, kan ik uitverkochte artikelen ook gewoon "reserveren" met de BTW-korting?
Nouja alle uitverkochte artikelen weet ik niet, maar van de (aardige) verkoper van de fotoafdeling mocht ik de lens tijdens de actie bestellen als ik misgreep op de webshop. Wel moest ik dan het hele bedrag meteen betalen (wat me logisch lijkt). Ook zei hij dat er een aantal lenzen al op bestelling stonden, dus misschien heeft het daarmee te maken?

[ Voor 10% gewijzigd door Tranquility op 27-01-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Terugbrengen. Kopen en niets zeggen. Dan terugkomen tijdens btw dagen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiWii
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:29
Weet iemand of de MM ook Dell monitoren verkoopt in de fysieke winkels?
Want op de webshop verkopen ze geen monitoren van Dell.

Want ik zou dan de Dell Ultrasharp U2713HM willen halen met de BTW-korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 14:05
ChiWii schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:35:
Weet iemand of de MM ook Dell monitoren verkoopt in de fysieke winkels?
Want op de webshop verkopen ze geen monitoren van Dell.

Want ik zou dan de Dell Ultrasharp U2713HM willen halen met de BTW-korting.
Volgens mij verkopen ze geen(of heel weinig) Dell monitoren, ik heb vanmiddag alleen maar Samsung en LG monitoren gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:42:
[...]

Nouja alle uitverkochte artikelen weet ik niet, maar van de (aardige) verkoper van de fotoafdeling mocht ik de lens tijdens de actie bestellen als ik misgreep op de webshop. Wel moest ik dan het hele bedrag meteen betalen (wat me logisch lijkt). Ook zei hij dat er een aantal lenzen al op bestelling stonden, dus misschien heeft het daarmee te maken?
Zover ik weet is dat met de uitverkochte artikelen zo. Het bedrag in een keer betalen is standaard alhoewel dat bij wet verboden is. Maximaal 50% aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:35
En nog wat uitzondering bij MM Den Haag betreffende het camera assortiment. (prijs is na aftrek korting!)!
Canon 5D Mark lll body €2499,-
Canon 5D Mark lll Kit €3193,51
Canon 70D body €869,44
Canon 70D 18-55 €999,07
Canon 70D 18-135mm €1200,-
Canon 6D kit €2082,40
Canon 7D kit 18-55 €1669,44
Canon 7D kit 18-135 €1337,96

Sony HX300 €332,31
Sony QX100 €397,22

Nikon D800 body €1980,55
Nikon D7100 body €813,88
Nikon D7100 Kit €975,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 21:49
*knip*, het is hier geen mail conversatie dus dergelijke opmaak mag je achterwegen laten. Wat je vraag betreft verwachten we ook wat eigen inzet, het is hier geen helpdesk.

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 28-01-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
gisteren zelf nog even langs de MM in Deventer geweest. Ook daar nog even gevraagd naar de BTW actie. Daar kun je inderdaad vanaf woensdag het verschil tergkrijgen, echter alleen in de vorm van een tegoedbon. Toch maar even wachten dus. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen denken dat ze cash terug gaan krijgen maar straks met een tegoedbon opgescheept zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Toch apart om te lezen dat bij bepaalde MM in het land er dingen wel weer nabesteld mogen worden.
Het lijkt er zo ongeveer op dat ik woensdag de minst chagrijnige MM verkoper in Groningen moet opzoeken, misschien dat er weer wat te regelen is.

Gistermiddag ben ik even in Groningen gaan spotten. Dingen die me opvielen: Een Canon 10-22 usm objectief van 599 euro, toch weer 50 euro duurder dan de MM online prijs en een 16mm Nikon Af-d fisheye lens van 779 euro (ja, deze lens komt uit 90'er jaren volgens Ken Rockwell!), haastig op een d3100 geschroefd. (het is vast de beste combinatie! ;) )

Geen Af-s 85mm 1.8g op voorraad, geen groothoekzooms op voorraad behalve een stapel 18-200 VR2's en 18-105 dx zooms. Het enige interessante op voorraad voor mensen die een leuke telezoom zoeken is de nikon 70-200 vr f4.0, waar ik 1 demo model van kon vinden.
Wel voorradig voor "geïnteresseerden": Stapels kit pakketten met de Nikon D3100, een Canon 550d en een hoop Tamron 18-200 / 70-300 superzoom meuk.

Nee, ik kom hier deze week niet terug. Mijn vermoeden dat de BTW actie in Groningen als een lokkertje gebruikt wordt om winkeldochters te slijten lijkt helaas te kloppen. Ik ben benieuwd of MM online woensdag dezelfde strategie gaat gebruiken.

Toch goed bedacht zo'n actie, mensen die als vliegen op de stront straks alles dat los en vast zit gaan kopen omdat ze denken dat het goede deals zijn, achteraf blijkt dat dan ineens behoorlijk tegen te vallen.
De lijst van uitzonderingen wordt ook elk jaar groter.. Nee dit is totaal niet mijn actie.

Het is blijkbaar puur random bij welke MM welke regels er gelden en welke behandeling je ten aanzien van het retourbeleid krijgt. Het lijkt mij knap schadelijk voor de uitstraling die je als bedrijf naar de buitenwereld hebt. Ik kom er in elk geval niet graag meer behalve voor een paar lege cdtjes als ik ze uit nood echt nodig heb..

[ Voor 14% gewijzigd door lordofthelints op 28-01-2014 07:41 ]

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

melvinp schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:08:
Goedemorgen,

Ik wil graag een nieuwe monitor kopen voor mijn pc, maar hij is niet leverbaar in een vestiging bij mij in de buurt. (Emmen, Zwolle, Assen)

Ik zie ze alleen op voorraad in Amsterdam.

Als ik de monitor online bestel, geldt de btw actie dan ook ?

Mvg
Topicstart?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiterlix schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:10:
gisteren zelf nog even langs de MM in Deventer geweest. Ook daar nog even gevraagd naar de BTW actie. Daar kun je inderdaad vanaf woensdag het verschil tergkrijgen, echter alleen in de vorm van een tegoedbon. Toch maar even wachten dus. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen denken dat ze cash terug gaan krijgen maar straks met een tegoedbon opgescheept zitten.
Velen gaan inderdaad uit van een mondelinge bevestiging van een medewerker, maar of dit nou zo betrouwbaar is, weet ik niet. Het zou toch wat zijn. Kom je toch van een koude kermis terug als dat je overkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbox
  • Niet online

mbox

In de fast lane

In de AV van Meidamarkt mbt "laagste prijs garantie" staat wel een vervelend zinnetje:
Uitgesloten zijn (opheffings)uitverkopen
Nou kan je de BTW actie wellicht niet beschouwen als een opheffingsuitverkoop, maar wel als een uitverkoop. Door de formulering met haakjes worden hier eigenlijk alle soorten uitverkopen mee aangeduid. Benieuwd wie z'n 17% terugkrijgt morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boukiej88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03 14:36
Gisteren bij de MM Rotterdam Alexander een Nikon D3200 met 18-105mm lens gehaald met de btw korting er al af. Ik begon tegen de verkoper over de korting en voordat ik mijn zin kon afmaken zei hij al dat ik hem nu ook al voor de kortingprijs mee kon nemen. Deze combi (D3200 18-105) is daar nu overigens niet meer beschikbaar, of je moet een exemplaar met geopende verpakking willen.

Van een verkoper bij de laptops kreeg ik hetzelfde te horen, dus het lijkt wel alsof ze alles al voor de 'btw-prijzen' weg mogen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Voor mij hetzelfde verhaal! Gisteren een nieuwe tv gehaald met de korting er al af in alphen aan den rijn!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog als toevoeging op mijn verhaal: mij is geld terug beloofd. Een hele knappe die mij een tegoedbon doet. :P
Ik ga morgen als eerste naar de servicebalie om het terug te halen en ga er vanuit dat dit zonder problemen zal gaan. Zo niet, haal ik de verkoper erbij die ik gisteren gesproken heb. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook lichtelijk nerveus ben totdat ik het geld daadwerkelijk in handen heb, maar zonder verlaat ik de MM echt niet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zat naar die Essent-overstap-actie te kijken (kadokaart vanrond de 170 euro), maar ik zie nu dat ze die kadokaart pas een week of vier na het zetten van de krabbel verstrekken. Daar heb ik dus niets aan ... -O-

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Nou vandaag zijn er dus een paar prijzen verhoogd. Ik noem een Marantz versterker die al weken 499,- kost en sinds vandaag 549,-. Was ook wel te verwachten, maar het blijft nep dit soort acties...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Boukiej88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:20:
Gisteren bij de MM Rotterdam Alexander een Nikon D3200 met 18-105mm lens gehaald met de btw korting er al af. Ik begon tegen de verkoper over de korting en voordat ik mijn zin kon afmaken zei hij al dat ik hem nu ook al voor de kortingprijs mee kon nemen. Deze combi (D3200 18-105) is daar nu overigens niet meer beschikbaar, of je moet een exemplaar met geopende verpakking willen.

Van een verkoper bij de laptops kreeg ik hetzelfde te horen, dus het lijkt wel alsof ze alles al voor de 'btw-prijzen' weg mogen geven.
Hadden ze daar wel de D5200 met 18-105 lens? Die is ook sporadisch op voorraad als ik de webshop moet geloven.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Die Bruine schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:02:
Nou vandaag zijn er dus een paar prijzen verhoogd. Ik noem een Marantz versterker die al weken 499,- kost en sinds vandaag 549,-. Was ook wel te verwachten, maar het blijft nep dit soort acties...
Klopt niet precies wat je zegt. De tv die ik wil kopen staat al maanden voor 529,- en nu nog steeds 529,-.

Als dit straks of morgen net voor de actie veranderd wordt dan eet ik mijn eigen schoenen op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
tottianovic schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:45:
[...]
Als dit straks of morgen net voor de actie veranderd wordt dan eet ik mijn eigen schoenen op!!!
beloofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Een vraag voor de mensen die al met korting gekocht hebben. Staat de BTW apart gespecificeerd op de bon? Dus bijvoorbeeld ik koop een product van 1210 euro. 1210/1,21 = 1000. Staat er dan op de bon dat over de €1000 nog €173 btw in zit. Ik wil het product namelijk declareren maar daarvoor heb ik een bon nodig waar de btw op gespecificeerd staat, de verkoper was er gisteren overtuigd van dat dit BTW bedrag NIET op de bon zou staan. Dit lijkt me echter sterk aangezien je volgensmij verplicht bent als bedrijf om je BTW bedrag op de bon te vermelden.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
[...]

Klopt niet precies wat je zegt. De tv die ik wil kopen staat al maanden voor 529,- en nu nog steeds 529,-.

Sony 42W655A? ;) Ik heb hem gisteren besteld in Rotterdam. Mij werd beloofd dat ik vanaf morgenavond het verschil cash kon krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ Teknoviking: uiteraard staat de BTW op de bon, op de site van MM staat precies uitgelegd hoe ze deze actie op je bon zetten.
De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld : Een LED-TV kost € 1.210 (inclusief BTW) 21% BTW WEG ERMEE! € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.voordeel (=17,36%).

[ Voor 69% gewijzigd door pven op 28-01-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
pven schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:56:
@ Teknoviking: uiteraard staat de BTW op de bon, op de site van MM staat precies uitgelegd hoe ze deze actie op je bon zetten.

[...]
Dit had ik inderdaad al gezien maar ik wilde het product gisteren kopen en de verkoper bood me de korting aan maar vertelde wel dat de btw dan niet gespecificeerd zou worden op de factuur. Dit zou zo zijn omdat ze officieel de actie nog niet toe mogen passen. Dit leek mij erg vreemd daarom vroeg ik me af of de mensen die al iets meegekregen hadden met korting dit konden controleren op hun factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:50:
Nog als toevoeging op mijn verhaal: mij is geld terug beloofd. Een hele knappe die mij een tegoedbon doet. :P
Ik ga morgen als eerste naar de servicebalie om het terug te halen en ga er vanuit dat dit zonder problemen zal gaan. Zo niet, haal ik de verkoper erbij die ik gisteren gesproken heb. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook lichtelijk nerveus ben totdat ik het geld daadwerkelijk in handen heb, maar zonder verlaat ik de MM echt niet. >:)
[...]

Nep acties? Ik zie veel mensen die met groot voordeel (nu al) gekocht hebben bij de Media Markt. Wat dat betreft _/-\o_ !! Er zullen ook vast prijzen omhoog gegaan zijn, net als prijzen die omlaag gegaan zijn. Is toch altijd zo?

off-t: Overigens... vrij humoristisch die opmerkingen: "Ik ga niet behalve" / "ik zal ze" / "ik eet mijn schoen op". In welke MM gaat dat gebeuren? Ik kom kijken! ;)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Teknoviking schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:03:
[...]

Dit had ik inderdaad al gezien maar ik wilde het product gisteren kopen en de verkoper bood me de korting aan maar vertelde wel dat de btw dan niet gespecificeerd zou worden op de factuur. Dit zou zo zijn omdat ze officieel de actie nog niet toe mogen passen. Dit leek mij erg vreemd daarom vroeg ik me af of de mensen die al iets meegekregen hadden met korting dit konden controleren op hun factuur.
Klinkt als fraude? 8)7 Je koopt iets, en daar krijg je een bon met BTW bij. Ze mogen daar niet mee sjoemelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 08:47

henwy

Meh

Erg jammer dat er zoveel is uitgesloten. Zat eigenlijk alleen te kijken naar pc componenten/toevoegingen en practisch niets doet mee. Zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Laatst online: 07-08 10:32
davidov2008 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:44:
[...]
Dat heeft toch helemaal geen nut 8)7 Het komt er op neer dat je het dan net zo goed woensdag kan halen. En er waren hier al meerdere mensen naar MM Groningen geweest waarbij de verkopers hadden gezegd dat alleen de bon genoeg wasnom geld terug te krijgen en aan raadde nu te kopen. Sterker nog, ik heb een mail van MM Groningen waar dat zwart op wit staat.
Klopt, dat vond ik ook erg omslachtig. De dame mocht ook niet meer dan dat vertellen. Het ging meer om het product inleveren en geld terug om hem vervolgens wéér te kopen. Het zal vast wel goedkomen, maar als ik lees dat je cadeaukaarten krijgt wordt ik niet echt vrolijk. Ik wacht mooi tot de woensdag, als het er is, mooi. Anders dikke pech. Krijg het idee dat de MM iedereen de kop gek wil maken en als iemand iets wil kopen, dan haalt hij vast wel wat ander of duurders.

Het viel me ook op dat er nog best wat motorola moto G's onderin de schappen lag. Voor de liefhebber (de camera is mij persoonlijk te brak, anders was het een mooi toestel geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Klinkt als fraude? 8)7 Je koopt iets, en daar krijg je een bon met BTW bij. Ze mogen daar niet mee sjoemelen.
Tuurlijk is het geen fraude, de korting wordt gewoon vermeld als een x% korting gegeven door die verkoper. De BTW staat altijd los nog op de bon over het netto bedrag na korting. Blijft me verbazen dat zelfs na een 10-tal van dit soort acties mensen nog steeds niet snappen dat de BTW nog steeds berekend wordt en dat dit puur een marketing-naampje-truukje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Boertje1991 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:55:
[...]

Sony 42W655A? ;) Ik heb hem gisteren besteld in Rotterdam. Mij werd beloofd dat ik vanaf morgenavond het verschil cash kon krijgen :)
Juist ja... die bedoel ik inderdaad.

Waarom gisteren bestellen en niet gelijk korting erop krijgen terwijl je ook een dagje kon wachten (morgen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Sander schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Tuurlijk is het geen fraude, de korting wordt gewoon vermeld als een x% korting gegeven door die verkoper. De BTW staat altijd los nog op de bon over het netto bedrag na korting. Blijft me verbazen dat zelfs na een 10-tal van dit soort acties mensen nog steeds niet snappen dat de BTW nog steeds berekend wordt en dat dit puur een marketing-naampje-truukje is.
Als je de post had gelezen kwam je erachter dat de verkoper dus beweerde dat dit NIET het geval was. Ik snap ook wel dat dit een marketing actie is maar dat was ook juist wat mij verbaasde. De verkoper was er overtuigd van dat de BTW niet meer gespecificeerd op de bon zou staan. Dus product X krijg ik mee voor 1000 euro maar dan zou er niet meer op de factuur staan dat er in die €1000 nog €173 BTW toegevoegd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
tottianovic schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Juist ja... die bedoel ik inderdaad.

Waarom gisteren bestellen en niet gelijk korting erop krijgen terwijl je ook een dagje kon wachten (morgen)?
Omdat hij nu elk moment bezorgd kan worden en ik niet het risico wilde lopen dat ze morgen spontaan uitverkocht waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Wat ik dus begrijp is dat MM de prijzen verhoogd naar de adviesprijzen met als voorbeeld bijv. de ASUS N76VB-T4038H die was hier in Eindhoven afgelopen week 893 nog iets. Dat ze deze dus boven de 1000 uit duwen om vervolgens weer BTW korting te geven of begrijp ik dit verkeerd? Want 899 met BTW korting is 743 euro dat is een leuk prijsje. Dus is het slimmer om hem bijv. vandaag al te halen ipv morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
PsYkOfOoL schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:
Wat ik dus begrijp is dat MM de prijzen verhoogd naar de adviesprijzen met als voorbeeld bijv. de ASUS N76VB-T4038H die was hier in Eindhoven afgelopen week 893 nog iets. Dat ze deze dus boven de 1000 uit duwen om vervolgens weer BTW korting te geven of begrijp ik dit verkeerd? Want 899 met BTW korting is 743 euro dat is een leuk prijsje. Dus is het slimmer om hem bijv. vandaag al te halen ipv morgen?
Nee, want je krijgt de laagste prijs garantie, dus dat is de prijs nu, of de prijs morgen - btw.
De goedkoopste daarvan is het minimum wat je krijgt.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen niet inzien dat dit niet echt een btw actie is, maar gewoon een kortingsactie, ook al wordt het anders verkocht.
Er zal evengoed BTW op je kassabon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
paulus_01 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:17:
[...]

Nee, want je krijgt de laagste prijs garantie, dus dat is de prijs nu, of de prijs morgen - btw.
De goedkoopste daarvan is het minimum wat je krijgt.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen niet inzien dat dit niet echt een btw actie is, maar gewoon een kortingsactie, ook al wordt het anders verkocht.
Er zal evengoed BTW op je kassabon staan.
Het gaat me ook niet om de BTW maar om de korting :) Dus ik kan ervan uitgaan dat ik hem voor rond de 750 euro kan ophalen morgen? Niet dat ze je een naaistreek leveren ofzo (just to be sure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn MM bonnetje staat trouwens helemaal nergens BTW :o Hoort er normaal altijd op te staan? Geen idee, let er nooit op eigenlijk.

Ik lig inmiddels zowat bij de voordeur, tv bezorging tussen 10 en 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
Op mijn MM bonnetje staat trouwens helemaal nergens BTW :o Hoort er normaal altijd op te staan? Geen idee, let er nooit op eigenlijk.

Normaal gesproken staat er geen BTW op je bon. Je kan altijd wel vragen om een speciale BTW-bon. Dit is handig voor als je een bedrijf hebt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, volgens mij is dit inderdaad geen standaard.
Maar maakt natuurlijk ook niet uit, ik heb geen bedrijf en weet wat ik terug hoor te krijgen straks. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:

Heb je de tv via de webshop van MM besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
tottianovic schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Heb je de tv via de webshop van MM besteld?
Nee, in de winkel. Ik ga alleen niet met een grote tv de metro en trein in :P Dan kom ik thuis zonder tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

4POX

Everybody is wired

Eswip schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:41:
[...]

Normaal gesproken staat er geen BTW op je bon. Je kan altijd wel vragen om een speciale BTW-bon. Dit is handig voor als je een bedrijf hebt bijvoorbeeld.
Bij bedragen boven de 100 euro moet ook je bedrijfsnaam en adres op de bon staan.

Helaas sla ik deze actie over. De laptop die ik op het oog heb is nergens op voorraad.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Boertje1991 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:12:
[...]

Omdat hij nu elk moment bezorgd kan worden en ik niet het risico wilde lopen dat ze morgen spontaan uitverkocht waren :)
Oke, slim. Heb je de tv gewoon afgehaald of laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
PsYkOfOoL schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:
Filiaal in Maastricht heeft ook de prijs verhoogd naar 999 euro. Afgelopen dagen is die uitverkocht geweest in de webshop, maar sinds gisteren staat de prijs daar op 900 euro. Is nog altijd een flinke korting, maar scheelt wel ruim 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:46
Eswip schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:41:
[...]

Normaal gesproken staat er op een kassabon altijd btw vermeld, dat is verplicht namelijk. Kijk maar eens goed ergens onderaan, staat gewoon vermeld wat je aan btw betaald hebt.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

4POX

Everybody is wired

ozzynator schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Normaal gesproken staat er op een kassabon altijd btw vermeld, dat is verplicht namelijk. Kijk maar eens goed ergens onderaan, staat gewoon vermeld wat je aan btw betaald hebt.
Daar ben ik op gaan letten sinds de start van mijn bedrijf. Dan merk je dat het heel vaak er niet op staat. Neem als voorbeeld de kassabon van de Aldi. Daar moet je er echt om vragen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zojuist goed nieuws vanuit de Mediamarkt Rotterdam Centrum. Een panasonic GX7 + 20mm lens voor 999,- euro (laagste prijs in de pricewatch). Hier mag woensdag de korting op worden geclaimd dus dat is een puike deal! :9~ Was dus eigenlijk uitgesloten volgens de voorwaarden, maar vanwege lokale actie deed hij toch weer mee. Mijn vriendin is hem nu op gaan halen zodat we hem in ieder geval hebben. Hopelijk kunnen we meteen de BTW prijs betalen, dat scheelt weer een keer teruggaan. Desondanks zeer blij met deze service.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
Net bij mediamarkt DenHaag geweest, Nikon D7000 18-105 gekocht, zei eerst dat ik morgen terug kwam.
Maar de verkoper zei dat ik gelijk korting kreeg, van 779 voor 635 :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Ik was in de running voor een Synology DS214+, helaas is die uitgesloten van de actie.

Nu zal ik vandaag dat de prijs van de Synology is gedaald: van 314 euro naar 307,99!
Toch weer 6 euro voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:52
Gisteren de asus memopad gezien op de media markt website voor 119 euro. Maken ze er vandaag doodleuk 139 van. Zelfs op de pricewatch staat nog steeds 119....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Wil deze aanschaffen: http://www.mediamarkt.nl/...23,972901.html?langId=-11

Staat er nu in voor 969. Kijken of dat morgen ook nog zo is

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Gisteravond bij MM-Rotterdam Alexandrium geweest. Was behoorlijk rustig.

De tv die ik wilde hebben was ineens van de website verdwenen, dus toch even langsgegaan en wat bleek: was nog op voorraad en ik mocht 'm meteen voor de actieprijs meenemen (kwam verkoper zelf al mee)

* dr.lowtune heeft nu een mooie tv voor een prikkie en heeft niet in de drukte gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
angelico66 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:48:
Net bij mediamarkt DenHaag geweest, Nikon D7000 18-105 gekocht, zei eerst dat ik morgen terug kwam.
Maar de verkoper zei dat ik gelijk korting kreeg, van 779 voor 635 :P .
Goed nieuws, ik heb die 17 januari gehaald met vermelding van laagste prijs garantie in week 5. Dus morgen even 164€ ophalen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:54
Teknoviking schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:10:
[...]

Als je de post had gelezen kwam je erachter dat de verkoper dus beweerde dat dit NIET het geval was. Ik snap ook wel dat dit een marketing actie is maar dat was ook juist wat mij verbaasde. De verkoper was er overtuigd van dat de BTW niet meer gespecificeerd op de bon zou staan. Dus product X krijg ik mee voor 1000 euro maar dan zou er niet meer op de factuur staan dat er in die €1000 nog €173 BTW toegevoegd was.
In de voorwaarden staat het volgende:
De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs.
Of wel de BTW staat wel op de kassabon / factuur.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
iMac ME086N/A 21,5 inch
21,5 inch LED • Intel Core i5 (2,7 GHz) • 8 GB • 1 TB HDD • Intel Iris Pro Graphics 5200
Prijs van €1.279.00 naar €1.057.00
Koop nu!
iMac ME087N/A 21,5 inch
21,5 inch LED • Intel Core i5 (2,9 GHz) • 8 GB • 1 TB HDD • NVIDIA GeForce GT 750M (1 GB)
Prijs van €1.529.00 naar €1.264.00
Koop nu!
iMac ME088N/A 27 inch
27 inch LED • Intel Core i5 (3,2 GHz) • 8 GB • 1 TB HDD • NVIDIA GeForce GT 755M (1 GB)
Prijs van €1.849.00 naar €1.528.00
Koop nu!
iMac ME089N/A 27 inch
27 inch LED • Intel Core i5 (3,4 GHz) • 8 GB • 1 TB HDD • NVIDIA GeForce GT 775M (2 GB)
Prijs van €1.989.00 naar €1.643.00
Koop nu!
Kun je toch moeilijk zeggen dat het geen geslaagde actie is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Ik heb getwitterd met Mediamarkt Almere over het prijsverschil.
@MediaMarktAlmer Ik heb via internet vernomen dat het prijsverschil d.m.v. een Mediamarkt tegoedbon wordt uitbetaald. Klopt dat?
MediaMarkt Almere ‏@MediaMarktAlmer 6 min.
U krijgt het verschil in geld uitgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
uiterlix schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 07:10:
Volgens Mediamarkt Almere krijg je het verschil in geld uitgekeerd, zie Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
NotSoSteady schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:37:
[...]

Kun je toch moeilijk zeggen dat het geen geslaagde actie is. >:)
Kortingen als deze zie je normaal gesproken nergens op Macs :) Dus mocht je een Mac willen kopen is dit hét moment als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat.. probeer al de hele morgen MM Ede te bellen... geen gehoor.

Ik hoop dat die MM SSD's toch voor de actieprijs wil verkopen.

Heeft er al iemand positief bericht gehad over SSD's bij andere MM filialen?

Ik zal het posten als MM Ede een uitzondering maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:15:
Nou lekker is dat.. probeer al de hele morgen MM Ede te bellen... geen gehoor.

Ik hoop dat die MM SSD's toch voor de actieprijs wil verkopen.

Heeft er al iemand positief bericht gehad over SSD's bij andere MM filialen?

Ik zal het posten als MM Ede een uitzondering maakt!
www.goedlezen.nl

•Alle accessoires (zoals weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzynator schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:34:
[...]

www.goedlezen.nl

•Alle accessoires (zoals weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
De meeste MM winkels maken uitzonderingen en eigen regels.. vandaar dat ik op zoek ben naar een uitzondering!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
ozzynator schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:34:
[...]

www.goedlezen.nl

Hij vraagt of er ook bekend is of er wel Mediamarkts zijn die een afwijking doen en wel de korting geven
op SSD schijven, dit omdat er ook uitzonderingen worden gemaakt voor TV en Lenzen (wat verschilt per filiaal...)

Kortom eerst even lezen voor je stoer doet met een urltje... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:36:
[...]
De meeste MM winkels maken uitzonderingen en eigen regels.. vandaar dat ik op zoek ben naar een uitzondering!!
Zoek eens in het topic van vorig jaar. ;)

Maar zal je wat besparen, voor zover ik weet is er met ssd's in het verleden nooit afgeweken van de regels. Terwijl tv's en lenzen ieder jaar toch op verschillende plekken te krijgen zijn met BTW korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatlinernl schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:42:
[...]

Zoek eens in het topic van vorig jaar. ;)

Maar zal je wat besparen, voor zover ik weet is er met ssd's in het verleden nooit afgeweken van de regels. Terwijl tv's en lenzen ieder jaar toch op verschillende plekken te krijgen zijn met BTW korting.
Nou als je kijkt naar de prijzen van SSD's vorig jaar en nu.. is het een wereld van verschil.
Dus wellicht is de nieuwigheid er een beetje vanaf.. en willen ze hem toch met korting doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net naar MM Leeuwarden geweest en die geven wel korting op Samsung en Sonos, hij wilde alleen niet vertellen hoeveel maar ik zou met een :*) weer vertrekken. Naja ben benieuwd of hij die :*) waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:02:
Net naar MM Leeuwarden geweest en die geven wel korting op Samsung en Sonos, hij wilde alleen niet vertellen hoeveel maar ik zou met een :*) weer vertrekken. Naja ben benieuwd of hij die :*) waar kan maken.
betreft een 40F7000 met playbar in mijn geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
Iemand een idee of er uitzonderingen zijn voor de Philips 42PFL7008?
Ik koop graag deze TV maar staat tussen de uitzonderingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
sjong schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:15:
Iemand een idee of er uitzonderingen zijn voor de Philips 42PFL7008?
Ik koop graag deze TV maar staat tussen de uitzonderingen :(
Handig; vraag + antwoord in 1 keer gegeven :) 8)7
Pagina: 1 ... 15 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.