[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Marc_87 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:43:
Ah de Canon 70D doet niet mee, dan maar retourneren, of zeggen dat ik de camera retourneer wanneer ik de btw niet terug krijg. Vorig jaar ook de 70-200mm f4/L mee gehad dus dat moet wel goedkomen.
Ja balen man. Heb ook een 70D gehaald. Ik ga het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:29
Raar dat de Xperia Z1 is uitgezonderd en dat toevallig de prijs weer teruggegaan is van 509 euro naar 549 euro. In de pricewatch staat hij nog voor 509 net zoals ook bij de Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ditbenikecht schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:11:
Raar dat de Xperia Z1 is uitgezonderd en dat toevallig de prijs weer teruggegaan is van 509 euro naar 549 euro. In de pricewatch staat hij nog voor 509 net zoals ook bij de Saturn.
Dat de Xperia Z1 uitgezonderd is kan ook een beslissing van Sony zijn. Dat geldt in ieder geval voor merken zoals Sonos en Samsung (de high-end producten), die kiezen er zelf bewust voor om niet te willen stunten met die producten.

En daarnaast werkt de Pricewatch niet real-time, maar wordt eens in de zoveel tijd geparsed (ik weet niet hoe vaak). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

IUser schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:10:
[...]

Ja balen man. Heb ook een 70D gehaald. Ik ga het in ieder geval proberen.
Onder het mom van 'de 6D doet niet mee maar we willen toch wat voor je betekenen" kreeg ik alsnog een aanzienlijke korting. Gewoon even proberen dus...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
vhal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Onder het mom van 'de 6D doet niet mee maar we willen toch wat voor je betekenen" kreeg ik alsnog een aanzienlijke korting. Gewoon even proberen dus...
Echt waar? welk filiaal was dat? En wanneer kreeg je dat te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

davidov2008 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:42:
[...]

Volgens mij staat er vrij dik boven gedrukt UITZONDERINGEN ;)
-EvoLution- schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:44:

Ikzie het nu staan, stond er net nog niet boven.. :)
Dit was vorig jaar exact hetzelfde. Eerst kwamen de voorwaarden online zonder het woord "uitzonderingen" en een uurtje later stond het er wel bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij zou benieuwen of iemand al geprobeerd heeft om de korting te claimen voor een product dat is gekocht voorafgaande de officiële bekendmaking (max. 14 dagen natuurlijk).
Ikzelf heb vorige week namelijk iets gekocht, maar het nog niet uitgepakt. Wil eigenlijk niet nog tot woensdag wachten...ongeduldig standje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
De actie begint woensdag, dus twee dagen eerder claimen is een beetje zinloos. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:26:
Mij zou benieuwen of iemand al geprobeerd heeft om de korting te claimen voor een product dat is gekocht voorafgaande de officiële bekendmaking (max. 14 dagen natuurlijk).
Ikzelf heb vorige week namelijk iets gekocht, maar het nog niet uitgepakt. Wil eigenlijk niet nog tot woensdag wachten...ongeduldig standje :p
Je kan het gewoon uitpakken hoor. Heb het aan 2 medewerkers gevraagd over die 14 dagen. Mag gewoon dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dat niet, maar ik ga wel zo in mijn pauze kijken of ik alvast iets meekrijg voor de prijs van de actie. Onder het mom van: anders moet ik van de week terugkomen en krijg ik alsnog het geld terug, dus waarom nu niet? Dan ben ik in ieder geval zeker van het product (mits die nu op voorraad ligt). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:17
Als het product mee doet aan de actie kun je het gewoon uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Remy89 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Je kan het gewoon uitpakken hoor. Heb het aan 2 medewerkers gevraagd over die 14 dagen. Mag gewoon dus. ;)
Same, ik heb 2 filialen gebeld of ik de doos open kon maken, zij gaven aan dat dit geen probleem was. Mijn macbook is dus al uit de doos gehaald :D

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:27:
De actie begint woensdag, dus twee dagen eerder claimen is een beetje zinloos. :+
Zinloos vind ik wat ver gaan als ik dit topic doorlees. Immers hebben verschillende Tweakers de korting zelfs al voor bekendmaking ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Zinloos vind ik wat ver gaan als ik dit topic doorlees. Immers hebben verschillende Tweakers de korting zelfs al voor bekendmaking ontvangen.
True, maar als je nu teruggaat heb je nog steeds kans dat je niet je geld terugkrijgt. Als je even 2,5 dag wacht, krijg je het gegarandeerd. Ik zou alleen eerder gaan als je zeker wilt zijn van het product (voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brm-G schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Als het product mee doet aan de actie kun je het gewoon uitpakken :)
Zeker? Maar wat nou als ik bijvoorbeeld vrijdag naar de MM ga en het product (rMBP) is uitverkocht. Hij moet toch 'direct uit voorraad leverbaar' zijn, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
*knip* Dit topic (of forum) zijn niet bedoeld voor aankoopadvies (noch geven noch vragen). Je zult dit zelf uit moeten zoeken, of het in de aankoopadvies forums moeten vragen. Maar ook daar is eigen inzet een vereiste.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 11:34 ]

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Enschede krijgen klanten alleen een tegoedbon terug en niet contant. Weet niet hoe dit in andere vestigingen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:38
Als je de laagste prijsgarantie letterlijk leest krijg je NIETS terug als je het product nu koopt en over een paar dagen terug gaat naar DEZELFDE Media Markt. Er staat: Als het product ELDERS goedkoper is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 21:54
coinman63 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:34:
Als je de laagste prijsgarantie letterlijk leest krijg je NIETS terug als je het product nu koopt en over een paar dagen terug gaat naar DEZELFDE Media Markt. Er staat: Als het product ELDERS goedkoper is....
Welke Mediamarkt heeft er geen BCC binnen een straal van 15 km dan? >:)

Overigens heb ik destijds met mijn MBP Retina gewoon (contant) geld teruggekregen toen er een week later een Apple actie was.

[ Voor 13% gewijzigd door PatrickH89 op 27-01-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:38
BCC gaat juist mee met de BTW-actie, maar adverteert met de reguliere prijzen. In veel gevallen gaat Media Markt hier soepel mee om, maar als je strikt de regels leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:33:
Hier in Enschede krijgen klanten alleen een tegoedbon terug en niet contant. Weet niet hoe dit in andere vestigingen is.
Wettelijk mag dat gewoon:
http://www.consuwijzer.nl...-een-tegoedbon-accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutusl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:37
PatrickH89 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:35:
[...]

Groningen, Assen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:57:
Er zijn toch wel een aantal koopjes.
De Motorola G 16 GB kost nu 212 euro en zonder btw 175 euro
Galaxy note 10.1 2014 32 GB 549 euro zonder btw 453 en nog eens 50 euro retour totaal 403 euro.
Ik heb de 16Gb Moto G bij MM Alphen voor 229 gekocht. Waar heb je hem voor 212 gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niemand een idee of de Galaxy Tab 3 8.0 mee doet met de actie of uitgezonderd is?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:44:
Niemand een idee of de Galaxy Tab 3 8.0 mee doet met de actie of uitgezonderd is?
lijst van uitzonderingen kun je zo erbij pakken.. waarom kijk je er niet naar. er is meerdere malen herhaald dat dit geen topic is voor luilakken die op een kant-en-klare antwoord zitten te wachten. scrol omhoog en je kunt de link vinden naar de uitzonderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:46:
[...]

lijst van uitzonderingen kun je zo erbij pakken.. waarom kijk je er niet naar. er is meerdere malen herhaald dat dit geen topic is voor luilakken die op een kant-en-klare antwoord zitten te wachten. scrol omhoog en je kunt de link vinden naar de uitzonderingen
Ik ben het deels wel met je eens, maar gewoon de lijst linken naar de uitzonderingen en het hem daar laten uitzoeken komt vriendelijker over dan hem uitmaken voor luilak.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
THE_BASE schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:44:
Of tik boven in de zoekbalk in "Samsung" oid. En dan zoeken op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:36
Uitzonderingen van TV's bij Mediamarkt Rotterdam Centrum zullen naar mijn weten een stuk minder zijn. F8000 is uitgesloten staat op de website, maar we hebben van de week een palletstraat volgezet met van die dingen. Tevens is aan mij geïnformeerd dat de W905 van Sony ook gewoon mee zou doen, dus lijkt mij dat heel veel TV's die op de website uitgezonderd zijn, toch mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Banix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Ik ben het deels wel met je eens, maar gewoon de lijst linken naar de uitzonderingen en het hem daar laten uitzoeken komt vriendelijker over dan hem uitmaken voor luilak.
Niet me je eens, er staat niet voor niks in rood voordat je een reactie plaatst het volgende:
Lees de FAQ in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.

Heel belangrijk: ga eerst zelf op zoek en lees het topic, de eis van eigen inzet tonen gaat ook hier op. Bij herhaald lui gedrag zullen sancties volgen.

Let wel, dit topic is door Tweakers gemaakt op basis van geruchten en ervaringen uit het verleden. Je kan geen rechten ontlenen aan de informatie in dit topic.
Daar komt bij dat die link waar jij het over hebt gewoon de topicstart en/of de MediaMarkt website is...

[ Voor 6% gewijzigd door MooDyBLueS op 27-01-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

IUser schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Echt waar? welk filiaal was dat? En wanneer kreeg je dat te horen?
Zoetermeer, vorige week woensdag. Normaal is de 6D overal €1599, ik mocht hem meenemen voor €1430 (staat in het systeem en op de bon). Wél moet ik even mijn korting ophalen gedurende de actieperiode. Kon niet anders ofzo...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ik nou goed dat je niet je geld terug krijgt woensdag maar een bon als je bijv zoals ik gister al je Mac hebt gehaald? Of verschilt dat ook per filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Niet me je eens, er staat niet voor niks in rood voordat je een reactie plaatst het volgende:

[...]
Er staat dat er acties zullen volgen. Volgens mij is dat aan een moderator en niet aan iedereen die hier reageert. Maar goed, ook dit vervuilt het topic.Ik zou het alleen prettiger vinden als we bepaalde omgangsvormen wat netter hielden.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Zeker? Maar wat nou als ik bijvoorbeeld vrijdag naar de MM ga en het product (rMBP) is uitverkocht. Hij moet toch 'direct uit voorraad leverbaar' zijn, of vergis ik me?
Life is all about taking risks. >:)

Je kan de webshop op woensdag proberen, anders de gok wagen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:42
Overigens vreemd bij de uitzonderingen, daar staat alleen: "Humax: 5100, 5200". Dus de 5300 en 5400 doen blijkbaar wel mee, hoewel dat juist de nieuwe modellen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Zoetermeer, vorige week woensdag. Normaal is de 6D overal €1599, ik mocht hem meenemen voor €1430 (staat in het systeem en op de bon). Wél moet ik even mijn korting ophalen gedurende de actieperiode. Kon niet anders ofzo...
ok hm, dus je moet het geld komen ophalen. Nou ik zit het op het werk en ga in de pauze naar mm, ik ga de medewerker lief aankijken met puppy oogjes en kijken of ik het product mee kan krijgen. ben anders bang dat de macbook uitverkocht zal zijn op woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Banix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Er staat dat er acties zullen volgen. Volgens mij is dat aan een moderator en niet aan iedereen die hier reageert. Maar goed, ook dit vervuilt het topic.Ik zou het alleen prettiger vinden als we bepaalde omgangsvormen wat netter hielden.
Dat is door een moderator geplaatst, niet door mij of rufus.

Natuurlijk moeten we de omgangsvormen netjes houden, maar dit was wel de meest luie vraag die je kan stellen en toont 0,0 inzet. Dan mag in mijn ogen een iets botter antwoord ook wel. ;)
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:53:
[...]

ok hm, dus je moet het geld komen ophalen. Nou ik zit het op het werk en ga in de pauze naar mm, ik ga de medewerker lief aankijken met puppy oogjes en kijken of ik het product mee kan krijgen. ben anders bang dat de macbook uitverkocht zal zijn op woensdag
Als het gelukt is, wil ik wel even weten welke MediaMarkt je bent geweest. Voor mij geldt exact hetzelfde namelijk, ik laat het ook over een uurtje weten. :)

[ Voor 30% gewijzigd door MooDyBLueS op 27-01-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banix schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:51:
[...]

weetje wat het is. soortgelijke vragen worden 80x gesteld. dat is ook een beetje moet van te worden. Terwijl het absoluut niet zo moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:54:
[...]

weetje wat het is. soortgelijke vragen worden 80x gesteld. dat is ook een beetje moet van te worden. Terwijl het absoluut niet zo moeilijk is.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het is ook vermoeiend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:53:
[...]

Dat is door een moderator geplaatst, niet door mij of rufus.

Natuurlijk moeten we de omgangsvormen netjes houden, maar dit was wel de meest luie vraag die je kan stellen en toont 0,0 inzet. Dan mag in mijn ogen een iets botter antwoord ook wel. ;)

[...]

Als het gelukt is, wil ik wel even weten welke MediaMarkt je bent geweest. Voor mij geldt exact hetzelfde namelijk, ik laat het ook over een uurtje weten. :)
Rotterdam centrum zal het zijn. dan hoef je in ieder geval niet te wachten op dat antwoord. ik ben vorige week ook bij rotterdam centrum geweest. die ene was bereid om een bon voor aanbetaling uit te draaien en toen ik begon over btw vrije dagen hebben ze gezegd dat ze me nie kunnen helpen, maar goed. ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn, eerst aanbetaling en anders alles in 1 keer betalen maar uiteraard met korting de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
Weet iemand een manier om er achter te komen in welk filiaal er het meeste voorraad is van bepaalde artikelen. Ik wil mijn kans om een MBP binnen te halen zo groot mogelijk maken dus vandaar. Of wordt dat met de desbetreffende filialen bellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Ik heb me rot gezocht op Google en op die site. Het spijt me dat ik er niet op dit forum naar heb gezocht.

Bedankt.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:57:
Weet iemand een manier om er achter te komen in welk filiaal er het meetse voorraad is van bepaalde artikelen. Ik wil mijn kans om een MBP binnen te halen zo groot mogelijk maken dus vandaar. Of wordt dat met de desbetreffende filialen bellen? :?
De enige manier is alle filialen nabellen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NYfan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:57:
Weet iemand een manier om er achter te komen in welk filiaal er het meetse voorraad is van bepaalde artikelen. Ik wil mijn kans om een MBP binnen te halen zo groot mogelijk maken dus vandaar. Of wordt dat met de desbetreffende filialen bellen? :?
ahahha ben bang dat dat een vraag is die alleen medewerkers kunnen beantwoorden of sterker nog de managers. nou weet ik dat rotterdam centrum veel macbooks heeft besteld (heb k gehoord van een vriend). denk tog wel dat de grotere steden wat meer voorraad heeft maar die garantie kan ik je nie geven. belle is misschien is optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door tobitronics op 27-01-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
tobitronics schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:03:
Weet iemand of Samsung evo ssd's ook meetellen voor de actie? Zo ja is het dan alleen in de filialen of ook in de webshop?
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
Valt onder computer accessoire, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
Als ik zo de lijst met uitzonderingen zie is deze wel erg lang, is er uberhaupt iets de moeite waard om te halen? (De meeste tv's doen niet mee, computer onderdelen doen niet mee, consoles doen niet mee....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
laptops? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:11
Zoek je antwoord in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

tobitronics schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:14:
Als ik zo de lijst met uitzonderingen zie is deze wel erg lang, is er uberhaupt iets de moeite waard om te halen? (De meeste tv's doen niet mee, computer onderdelen doen niet mee, consoles doen niet mee....)
Dat valt best wel mee... ik denk dat de lijst langer was geweest als alles werd opgenoemd wat wel meedeed. :)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/30kr41k.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 27-01-2014 12:33 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik bedoel dat laptop wel ok value bieden, niet of laptops meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:58
Nou,,,das lekker dan, Synology DS414 doet niet mee ;w

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Voor de mensen die echt heel graag een Nexus 5 willen halen, de Media Markt in Enschede heeft er nog zeker een stuk of 15 (zwart en wit) op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

is het zeker dat de prijs van bijvoorbeeld de nexus 5 niet omhoog gegooid gaat worden? anders wil ik er denk ik wel eentje zien te regelen voordat ze op zijn.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:11
superwashandje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:34:
is het zeker dat de prijs van bijvoorbeeld de nexus 5 niet omhoog gegooid gaat worden? anders wil ik er denk ik wel eentje zien te regelen voordat ze op zijn.
€ 399,- is de adviesprijs, dus ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Die lijst met accessoires is wel erg lang.. Alle NAS-en dus ook geen korting.

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 27-01-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

superwashandje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:34:
Dat heb ik afgelopen zondag gedaan met een Sony Handycam.. woensdag even terug met de bon om het verschil terug te krijgen. :) Bij de vorige btw-actie was een compactcamera die ik graag wou ineens met twee tientjes omhoog gegaan (waardoor je in totaal maar liefst €4,- goedkoper uit was dan vóór de actie) :/

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:10
tobitronics schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:14:
Voor Apple producten (macs en ipods) is het nu een dikke kans , zo een hoge korting kom je enkel met deze actie tegen , of de gelijksoortige actie van Saturn
Daarnaast doen de meeste smartphones en tablets gewoon mee met de btw actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:45
lekkere lijst inderdaad, vooral moderne TV's doen weinig mee...
had interesse in de W805 serie van Sony, OF de 8000 serie van Philips... Doen ze gewoon ALLEBEI niet mee.... AARRGGGHHH 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door superericje op 27-01-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

GS88 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Dat heb ik afgelopen zondag gedaan met een Sony Handycam.. woensdag even terug met de bon om het verschil terug te krijgen. :) Bij de vorige btw-actie was een compactcamera die ik graag wou ineens met twee tientjes omhoog gegaan (waardoor je in totaal maar liefst €4,- goedkoper uit was dan vóór de actie) :/
dat wil ik dus liever voorkomen omdat ik er dan geen zin in heb, dan haal ik wel een 2e handse nexus 5 :P

Maar ik las eerder in dit topic dat je soms alleen een tegoedbon terugkrijgt ipv cash als je je product eerder hebt gehaald. is dat gewoon een manier om onoplettende klanten toch terug te krijgen en zijn ze wel "verplicht" om het cash terug te geven of is dat gewoon toegestaan?
Een tegoedbon heb ik namelijk niets aan: de enige keer dat ik in de mediamarkt wat gekocht heb tot nu toe is toen de orange box van valve uitkwam 8)

[ Voor 0% gewijzigd door superwashandje op 27-01-2014 12:46 . Reden: leesbaarheid ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:43:
[...]
dat wil ik dus liever voorkomen omdat ik er dan geen zin in heb, dan haal ik wel een 2e handse nexus 5 :P
Maar ik las eerder in dit topic dat je soms alleen een tegoedbon terugkrijgt ipv cash als je je product eerder hebt gehaald. is dat gewoon een manier om onoplettende klanten toch terug te krijgen en zijn ze wel "verplicht" om het cash terug te geven of is dat gewoon toegestaan? een tegoedbon heb ik namelijk niets aan: de enige keer dat ik in de mediamarkt wat gekocht heb tot nu toe is toen de orange box van valve uitkwam 8)
als je geld betaald hoor je geld terug te krijgen, niks waardebon, dat is idd een idee om mensen weer terug aan de balie te krijgen. dus let daar op. in het geval je met tegoedbonnen betaald krijg je wel waardebonnen terug. volgens mij stond dat ook ergens op de algemene voorwaarden, heb het in ieder geval ergens voor bij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 10:52
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:46:
[...]

als je geld betaald hoor je geld terug te krijgen, niks waardebon, dat is idd een idee om mensen weer terug aan de balie te krijgen. dus let daar op. in het geval je met tegoedbonnen betaald krijg je wel waardebonnen terug. volgens mij stond dat ook ergens op de algemene voorwaarden, heb het in ieder geval ergens voor bij zien komen
Helaas klopt dit niet! Ondanks dat iedereen het wel anders zou willen.

Herhaling van de link die eerder gepost is:

http://www.consuwijzer.nl...-een-tegoedbon-accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:46:
[...]

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:

a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.

b. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.

c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.

d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.

e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.

f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

contant = cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 10:52
Soulshaker schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:50:
[...]

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen,....
Moet wel een andere winkel zijn volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Razzy op 27-01-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

vandaar dus dat het mij nog niet helemaal duidelijk is :)
ik probeer het anders gewoon tijdens de betreffende dagen wel. als het niet lukt is het maar jammer: mijn galaxy nexus doet het ook nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Misschien nuttig hier te vermelden:
Ik heb vorige week donderdag 'spaarpunten' die ik met een spits-mijden-project heb verdiend, verzilverd door het aanschaffen van cadeaubonnen van de Mediamarkt. Nu duurt het gemiddeld zo'n 10 werkdagen voordat deze geleverd worden. Ik loop dus het risico de bonnen pas te krijgen als de BTW-actie voorbij is.
Ivm hiermee heb ik gebeld met MM (Ede). Men gaf aan dat ik het artikel gewoon kan kopen en betalen deze week en dan later als ik de bonnen binnenkrijg, alsnog kan gebruiken door het artikel 'opnieuw' te betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Cranberry op 27-01-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Nou, ik ben zojuist bij de MediaMarkt Arena geweest, daar hadden ze de MacBook Pro retina 15" (basismodel) op voorraad voor € 1.999. Ik kon hem niet nu al meekrijgen voor de btw-prijs, maar ik heb hem wel voor de normale prijs meegenomen met de opmerking "Klant komt terug voor btw-korting" op de factuur. Kost me enkel donderdag of vrijdag nog een keer mijn lunchpauze om geld terug te vorderen.

De verkoper zei ook dat ik hem gewoon mocht gebruiken en alleen de factuur mee hoef te nemen.

Overigens hadden ze het topmodel niet op voorraad, mochten er mensen daar naar op zoek zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:14:
Nou, ik ben zojuist bij de MediaMarkt Arena geweest, daar hadden ze de MacBook Pro retina 15" (basismodel) op voorraad voor € 1.999. Ik kon hem niet nu al meekrijgen voor de btw-prijs, maar ik heb hem wel voor de normale prijs meegenomen met de opmerking "Klant komt terug voor btw-korting" op de factuur. Kost me enkel donderdag of vrijdag nog een keer mijn lunchpauze om geld terug te vorderen.

De verkoper zei ook dat ik hem gewoon mocht gebruiken en alleen de factuur mee hoef te nemen.

Overigens hadden ze het topmodel niet op voorraad, mochten er mensen daar naar op zoek zijn. ;)
pfff ik ga in een kwartier proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Het maakt toch niet uit als iets niet op voorraad is, ik neem aan dat je het dan voor hetzelfde bedrag kunt bestellen? Of is op=op?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Strider schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:17:
Het maakt toch niet uit als iets niet op voorraad is, ik neem aan dat je het dan voor hetzelfde bedrag kunt bestellen? Of is op=op?
Zie voorwaarden: Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:17:
nee. dat is niet zo. korting wordt gegeven als het product op voorraad is of wordt geleverd gedurende de actietermijn. komt het product erna dan betaal je het normale bedrag en bestellen via de webshop kan niet als het niet op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:16:
[...]

pfff ik ga in een kwartier proberen
Bij MM Alphen hadden ze er vorige week nog 4. (15" retina met alles erop en eraan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
He, de Lumia 520 wordt zo wel aantrekkelijk zeg.
Kost in de webshop op dit moment 139 euro, geen idee hoeveel in de winkel...
MAAR Nokia levert ook nog eens 20 euro cashback!

Korting op korting tikt aan :)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

De prijsverhogingen beginnen nu al! :(
Nikon 16-35 VR lens, vanmorgen €909,- nu: €929,-!!

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Overigens vertelde deze verkoper mij nog dat ze een enorme drukte verwachten voor alles wat een Apple logo heeft, omdat er nooit zulke kortingen zijn op Apple producten. Daar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk in, al blijft het een verkoper die gewoon liever vandaag dan morgen zijn product verkoopt.

Off-topic: die kerel reed gewoon op een Segway naar het magazijn heen en terug. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:18
PatrickH89 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:35:
[...]

Overigens heb ik destijds met mijn MBP Retina gewoon (contant) geld teruggekregen toen er een week later een Apple actie was.
Foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
lordofthelints schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:24:
De prijsverhogingen beginnen nu al! :(
Nikon 16-35 VR lens, vanmorgen €909,- nu: €929,-!!
Shocking, dan wordt hij maar liefst € 768, dat is slechts € 122 goedkoper dan de goedkoopste in de Pricewatch, hoe durven ze! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Laatst online: 10-06 12:42
dfrenner schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:23:
He, de Lumia 520 wordt zo wel aantrekkelijk zeg.
Kost in de webshop op dit moment 139 euro, geen idee hoeveel in de winkel...
MAAR Nokia levert ook nog eens 20 euro cashback!

Korting op korting tikt aan :)
145 vorige week (Ede).

Hield hem ook in de gaten... .voor erbij. 145 /1,21 = 119. - 20 = 100 euro. (heb zelf nog wat saturn bonnen ;))

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
Vorig weekend de 13" retina aangeschaft , de 8GB RAM/256GB SSD uitvoering.
In Heerlen, dat was de voorlaatste van die uitvoering.

iMac's en Macbook airs genoeg op voorraad en ik zag er nog 4 gewone macbook pro's liggen (de non retina versie)
In Maastricht was er al helemaal geen Macbook retina te bespeuren.
Alleen maar Macbook airs en iMacs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde een Synology DS214+ kopen maar tot mijn grote spijt zijn NAS apparaten uitgesloten van de actie -_- als ik zo de voorwaarden zie blijft er vrij weinig over van heel die 21% korting actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 10:25
Mooooooiii! Iedereen die afgelopen dagen een (i)Mac(book) of een monitor hebben aangeschaft kunnen een diepe zucht laten! *O* Ik denk dat de laagste prijs garantie nu al geclaimd kan worden bij de servicebalie?
Nieuw voor mij zijn 'appcessoires'. Heb er ff op gegoogled. Heb kennelijk onder een steen geleefd... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
BellySM schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:29:
Mooooooiii! Iedereen die afgelopen dagen een (i)Mac(book) of een monitor hebben aangeschaft kunnen een diepe zucht laten! *O* Ik denk dat de laagste prijs garantie nu al geclaimd kan worden bij de servicebalie?
Nieuw voor mij zijn 'appcessoires'. Heb er ff op gegoogled. Heb kennelijk onder een steen geleefd... 8)
Nog een zucht dan maar: zucht! Nee, je kan nu niet al claimen. Lees mijn post (een paar terug) maar eens door. Anders had ik hem nu ook al voor de btw-kortingsprijs kunnen meekrijgen, maar dat is niet zo, ik moet woensdag 18:00 uur of daarna terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarriorSan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 18:20
Voor iedereen die van te voren iets gekocht heeft en tijdens de BTW actie dagen geld wil terug claimen. Let erop dat het desbetreffende product dan nog op voorraad is, zo niet dan krijg je geen geld terug. Dit is mij 2 keer verteld. MM Zwolle geeft wel contant het verschil terug ipv tegoedbonnen. Daarnaast bij Zwolle filiaal doet Sonos spul wel mee. Apple werkt met een maximale kortingslimit per filiaal dus de kans is groot als je pas vrijdag of zaterdag komt je geen korting op Apple spul meer krijgt ook al is het nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Daarnaast bij Zwolle filiaal doet Sonos spul wel mee. Apple werkt met een maximale kortingslimit per filiaal dus de kans is groot als je pas vrijdag of zaterdag komt je geen korting op Apple spul meer krijgt ook al is het nog op voorraad.
heerlijk dat sommige fillialen weer hun eigen spelregels gaan opstellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
Iemand ook bekend of Zwolle toevallig mee doet Synology ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:32
WarriorSan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:48:
Voor iedereen die van te voren iets gekocht heeft en tijdens de BTW actie dagen geld wil terug claimen. Let erop dat het desbetreffende product dan nog op voorraad is, zo niet dan krijg je geen geld terug. Dit is mij 2 keer verteld. MM Zwolle geeft wel contant het verschil terug ipv tegoedbonnen. Daarnaast bij Zwolle filiaal doet Sonos spul wel mee. Apple werkt met een maximale kortingslimit per filiaal dus de kans is groot als je pas vrijdag of zaterdag komt je geen korting op Apple spul meer krijgt ook al is het nog op voorraad.
Als bijvoorbeeld Dixons idd meegaat met de actieprijzen dan kun je je toch beroepen op de laagste prijs garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
WarriorSan schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:48:
Ik wil eigenlijk over 5 minuten gaan kijken voor de Nexus 5 maar dit houdt me eigenlijk wel tegen.
Ik zet er namelijk €100 op in dat de N5 tijdens de actie uit voorraad komt/is en dan is je €70 voordeel ook weg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints

lordofthelints

Carfanatic schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:50:
[...]

heerlijk dat sommige fillialen weer hun eigen spelregels gaan opstellen |:(
Ja, in Groningen bijvoorbeeld alleen korting over dingen die op voorraad liggen hoorde ik net voor de telefoon:
Nikon 16-35 niet op voorraad, dus jammer dan, Nikon 18-35 niet op voorraad, jammer dan.. zo kunnen ze mooi hun winkeldochters slijten met nog geen 21% korting. Bah, ik walg echt van deze winkel! :(

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
lordofthelints schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Ja, in Groningen bijvoorbeeld alleen korting over dingen die op voorraad liggen hoorde ik net voor de telefoon:
Nikon 16-35 niet op voorraad, dus jammer dan, Nikon 18-35 niet op voorraad, jammer dan.. zo kunnen ze mooi hun winkeldochters slijten met nog geen 21% korting. Bah, ik walg echt van deze winkel! :(
Dit snap ik dus nooit. De MediaMarkt is zeker niet de beste winkel en ik koop er ook alleen als ze scherp geprijsd zijn, maar ze zijn toch niks verplicht? Hoe kun je nou walgen van deze winkel, puur omdat iets niet op voorraad is?

Daarnaast: ik weet niet meer of het om de 16-35mm of 18-35mm ging, maar ik heb eerder gelezen dat iemand er twee maanden (!!) mee bezig was puur om een van deze te bemachtigen (niet bij MM alleen), dus zonder btw-actie. Kan je nagaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints

lordofthelints

MooDyBLueS schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Dit snap ik dus nooit. De MediaMarkt is zeker niet de beste winkel en ik koop er ook alleen als ze scherp geprijsd zijn, maar ze zijn toch niks verplicht? Hoe kun je nou walgen van deze winkel, puur omdat iets niet op voorraad is?

Daarnaast: ik weet niet meer of het om de 16-35mm of 18-35mm ging, maar ik heb eerder gelezen dat iemand er twee maanden (!!) mee bezig was puur om een van deze te bemachtigen (niet bij MM alleen), dus zonder btw-actie. Kan je nagaan...
Beide lenzen zijn ruim op voorraad bij Nikon Nederland en diverse andere grote zaken.. Ik ben ook niet gek hoor! ;)

En het bestellen was eerder nooit een probleem, zolang hetgeen je wou hebben maar in hun gangbare assortiment zat en je het op de dag zelf netjes aan de kassa betaalde.

[ Voor 10% gewijzigd door lordofthelints op 27-01-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
Piet91 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Ik wil eigenlijk over 5 minuten gaan kijken voor de Nexus 5 maar dit houdt me eigenlijk wel tegen.
Ik zet er namelijk €100 op in dat de N5 tijdens de actie uit voorraad komt/is en dan is je €70 voordeel ook weg. :/
Ik heb juist de Nexus 5 afgelopen weekend al gekocht en bedenk me nu inderdaad of die voorraad niet weg zal zijn op moment van de actie. Hopen dat andere winkels prijs zullen volgen zodat ik/wij alsnog gebruik kunnen maken van laagste prijs garantie.

Edit: Op moment dat Nexus 5 uitverkocht is denk ik dat ze niet blij zullen zijn als ik de Nexus 5 inruil om em direct weer te kopen, want neem aan dat ze mij dit product dan niet mee zullen geven.

[ Voor 16% gewijzigd door MyUtd4Life op 27-01-2014 14:03 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Ik heb juist de Nexus 5 afgelopen weekend al gekocht en bedenk me nu inderdaad of die voorraad niet weg zal zijn op moment van de actie. Hopen dat andere winkels prijs zullen volgen zodat ik/wij alsnog gebruik kunnen maken van laagste prijs garantie.

Edit: Op moment dat Nexus 5 uitverkocht is denk ik dat ze niet blij zullen zijn als ik de Nexus 5 inruil om em direct weer te kopen, want neem aan dat ze mij dit product dan niet mee zullen geven.
Ze hoeven hem niet in te nemen want smartphones kun je niet ruilen / terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Laatst online: 12-09 20:22
Net bij de MM in Utrecht geweest. 3 medewerkers gevraagd, alle drie hetzelfde antwoord: kom woensdag maar terug. Nadat ik bij 1 medewerker doorvroeg (of ik het product nu al mee kon nemen voor de normale prijs en later terug kon komen voor de korting) werd gezegd dat als mensen nu iets zouden kopen, op de bon werd geschreven dat ze niet terug konden komen voor de korting.. (nadat de mensen op de actie waren gewezen)

Het lijkt me overigens sterk dat ze dat bij alle aankoopbonnen gaan doen. Die verkoper kwam ook wat geïrriteerd over ;) (ik was de zoveelste die het vroeg waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:32
lordofthelints schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:53:
[...]

En door twee medewerkers in Groningen in de winkel verteld:

-Nu kopen = geld terug tijdens BTW actie. Dat lijkt mij ook conform de laagste prijs garantie als andere winkels meegaan met de actieprijzen.
-Niet op voorraad tijdens BTW actie? Dan wordt niet gereserveerd voor actieprijs. Dat is dus anders dan vorig jaar maar kan ik mij voorstellen.

Nogal tegenstrijdige berichten dus.... Aangezien punt 1 voor mij van toepassing gaat zijn hoop ik dat die in ieder geval klopt. Zo niet, dan krijgen ze mijn aankoop retour...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Frozen-Bullet schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:13:
Net bij de MM in Utrecht geweest. 3 medewerkers gevraagd, alle drie hetzelfde antwoord: kom woensdag maar terug. Nadat ik bij 1 medewerker doorvroeg (of ik het product nu al mee kon nemen voor de normale prijs en later terug kon komen voor de korting) werd gezegd dat als mensen nu iets zouden kopen, op de bon werd geschreven dat ze niet terug konden komen voor de korting.. (nadat de mensen op de actie waren gewezen)
Ook weer raar. Net bij MM Eindhoven een Macbook Pro gehaald. Hij vertelde me het tegenovergestelde; dat het inderdaad slim was om hem nu te halen i.v.m. laagste prijsgarantie. Er waren al meer mensen geweest die het zo hebben gespeeld. Hij vertelde dat ze coulant waren in het terugbetalen ook als het product niet op voorraad is. Kun je wel het beste woensdag terug gaan. Ik kan donderdagmiddag op zijn vroegst, dus zal het wel zien. Heb via e-mail van filiaal Eindhoven een bevestiging dat ik het verschil sowieso kan terugkrijgen dus ben benieuwd hoe moeilijk ze gaan doen.

Macbook voorraad kon ik in de winkel niet zien. iMac's stonden er ruim voldoende. Heb ook een Nexus 5 gehaald voor mijn moeder. Zwart niet op voorraad, witte wel. Weet niet hoeveel. Volgens mij niet veel aangezien deze Nexus uit een afgesloten soort rolcontainer kwam met allerlei soorten telefoons erin. Daar zat niet heel veel de Nexus 5 bij.

Hij zei trouwens dat het waarschijnlijk het laatste jaar is dat de Macbooks meedoen. Al weet ik niet waar hij die wijsheid vandaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Ze hoeven hem niet in te nemen want smartphones kun je niet ruilen / terugbrengen.
Wel als deze nog ongebruikt in een afgesloten verpakking zit.
Maar dat beantwoord mijn vraag nog niet wat ze zouden doen op moment dat de Nexus 5 overal is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het al een paar keer genoemd, maar het zijn boeven. Was van plan om tijdens de BTW actie een Lenovo IdeaPad Yoga 13 te halen. Stond gisteravond op de site voor € 1299,- (en nu nog in de tweakers pricewatch) en nu is de prijs in de webshop veranderd naar € 1499,- :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
MyUtd4Life schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:24:
Wel als deze nog ongebruikt in een afgesloten verpakking zit.
Maar dat beantwoord mijn vraag nog niet wat ze zouden doen op moment dat de Nexus 5 overal is uitverkocht.
Mijn ervaring vorig jaar (geen garantie voor dit jaar), Canon 7D gekocht voor de actie en bij inleveren bon werd er niet naar de voorraad gekeken. Klakkeloos geld terugbetaald...

MM Zoetermeer... Maar dit was vorig jaar...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
dfrenner schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Mijn ervaring vorig jaar (geen garantie voor dit jaar), Canon 7D gekocht voor de actie en bij inleveren bon werd er niet naar de voorraad gekeken. Klakkeloos geld terugbetaald...

MM Zoetermeer... Maar dit was vorig jaar...
Ik ga dat gewoon proberen en anders dag later terugkomen en hopen dat er een dommer iemand achter de servicebalie staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Laatst online: 12-09 20:22
voor mij is het niet zo'n probleem, maar als mensen nog van plan zijn om van tevoren naar Utrecht te gaan, hou het even in je achterhoofd ;)

De medewerkers zaten redelijk op één lijn wat deze actie betreft..
Pagina: 1 ... 13 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.