Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gooischetamtam.nl/wp-content/uploads/Utopia-SBS-6.jpg

Is hier nog geen topic voor?

15 personen die een jaar lang op een afgesloten terrein gaan wonen.

http://www.utopiatv.nl/home

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 06-01-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
Riek de zwerver, wat een held!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
´Als mensen gaan drinken worden ze allemaal vervelend´ en daarom loop ik op mijn blote voeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
WTF die Billy en Paul die onder de douche hebben gekust blijkbaar.. Die Paul is dezelfde die net nog zo geemotioneerd doet dat hij z'n vrouw nog ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Haha ja die zat net nog te janken omdat hij zijn vrouw sprak. Ben benieuwd of dat nog uitgezonden wordt vandaag. Waren toch wel wat mooiere dames om te pakken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Huh een zwerver die bij z'n ouders wel wat spullen klaar heeft staan.. Heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:59

FreakNL

Well do ya punk?

Ga dit niet kijken. Heb ik weer wat om voor lul te staan bij het koffieapparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik kijk vooral voor de momenten dat de bewoners zich voor lul zetten op TV. Enerzijds door het maken van ruzie of seksuele uitspattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:26

St@m

@ Your Service

Net een stukje meegekeken met vrouwlief.. dus ik vroeg heel braaf.. is dit mijn nieuwe serie op maandagavond?

Nee.. iedere avond! Was het antwoord.. ik ga mezelf verhangen denk ik..
Maar goed, misschien wordt het wel leuk.. waarschijnlijk niet :P GTST is gelukkig belangrijker, dat staat niet op.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik vind het niks te maken hebben met "bij 0 beginnen". Ze hebben stromend water, elektra (iig bij de stal), gas binnenkort.

Daarnaast vnd ik het écht stom dat ze meteen de eerste nacht zoveel resources verbruiken en niet gewoon op tijd naar bed gaan om zoveel mogelijk van het daglicht te profiteren. Ook dat overleg over wie wat zou meenemen: totaal ongestructureerd en met verkeerde prioriteiten.

En heerlijk, het haantjes-gedrag zorgt nu al voor wrijving.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,ik zal het af en toe kijken daar er een bekende van me inzit.de rest zal ik wel via whatsapp van vrienden regelmatig doorkrijgen xD scheelt mij weer kijken :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het roept toch weer een beetje het Big Brother gevoel op en dat vind ik wel weer eens leuk. Een mooie verandering tegenover altijd maar TVOH, Idols en al die andere eindeloze herhalingen van talentenjachten. Vermoedelijk is een aantal mensen hier echt zichzelf en dat gaat gewoon mooie TV opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het concept is te zwak. Of je doet het goed, of niet; dus zelf je eten schieten in het bos, zorgen voor water en vuur en een stal bouw je zelf.

Dit komt een beetje over als een scouting kamp voor volwassenen die graag hun paar minutes of fame willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:01
Ardana schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:24:

Dat is natuurlijk de enige opzet in dit programma, het draait om alles BEHALVE een samenleving opbouwen. De hele selectie lijkt te hebben gedraaid op het samenstellen van mensen met zoveel mogelijk tegenstrijdige denkbeelden (duh).

Mag natuurlijk, ieder zn ding maar ik vind het :r

Om dit nou mooie tv te noemen...ipv een serieus doel gewoon een partij zeiken en gedoe met elkaar om het gezeik en gedoe (mijn kijk erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 13:07

YellowCube

Wait...what?

Mutatie schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:34:
[...]

Dat is natuurlijk de enige opzet in dit programma, het draait om alles BEHALVE een samenleving opbouwen. De hele selectie lijkt te hebben gedraaid op het samenstellen van mensen met zoveel mogelijk tegenstrijdige denkbeelden (duh).
wel begrijpelijk toch?
Je kunt 15 Barbies bij elkaar zetten, maar dan is de lol er snel af denk ik.

Ik had overigens graag meegedaan...
De eerste paar maanden heel enthousiast mee doen, daarna in enkele maanden steeds stiller en afweziger worden en eindigen dat je enkel in een hoekje zittend heen&weer wiegt terwijl je iets fluistert als: "Kapot moeten ze".
Dan wordt het volgens mij interessant voor de rest.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
YellowCube schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:38:
[...]
dat je enkel in een hoekje zittend heen&weer wiegt terwijl je iets fluistert als: "Kapot moeten ze".
Dan wordt het volgens mij interessant voor de rest.
Totdat ze jou als bedreiging zien en je met zijn 14en bovenop die koe binden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik voorzie weer een twee of zelfs drie kamp ontstaan met mensen die je beoordelen op sociale interactie in plaats van skills en kennis. Zal me niets verbazen of er ook weer weg stem rondes komen. En waarschijnlijk krijgen ze om een paar week een pallet Hornbach (sponsor) materiaal aangeleverd die weer door de verkeerde mensen verprutst gaan worden omdat er teveel domme mensen zijn die geen verstand hebben van logica maar omdat ze in de meerderheid zijn toch hun zin krijgen.

Rick Grimes: We saw what voting brought us. This will be a Democracy no more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hier ging de liefhebbende vader van 4 kinderen, die continu aan het huilen was omdat hij zijn gezin zo mist, al de fout in:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-rhEKKSmVvIw/UshaCglSVrI/AAAAAAAAAjg/VM8tgpTQ5DQ/s1600/4-1-201419-15-57_zps3711f0a9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Vind het tot nu toe wel lachen.... 'k Ben wel benieuwd hoe zo'n programma gaat lopen als de 'rotte appels' / outcasts er niet uitgestemd kunnen worden; dan zullen ze toch met z'n allen een manier moeten vinden om met elkaar door te gaan. :)

Wat ik trouwens echt niet kan begrijpen, is waarom sommigen zich voor dit programma hebben opgegeven.... Sommigen prima te begrijpen, maar anderen kan ik gewoon niet bij.....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Aghanim schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:40:
[...]

Totdat ze jou als bedreiging zien en je met zijn 14en bovenop die koe binden >:)
Toen ik die 2 koeien zag dacht ik meteen: 1 voor melk de 2e voor biefstuk! Fire up the grill boys meat is back on the table! (had ik ook gedaan met het geitje bij Expeditie Robinson trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:36
naitsoezn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:43:
Vind het tot nu toe wel lachen.... 'k Ben wel benieuwd hoe zo'n programma gaat lopen als de 'rotte appels' / outcasts er niet uitgestemd kunnen worden; dan zullen ze toch met z'n allen een manier moeten vinden om met elkaar door te gaan. :)
Ik hoorde anders vanochtend op Radio Decibel dat er wel degelijk iedere maand mensen afvallen en dan vervangen worden door nieuwen. Geen idee waarop dat dan gebaseerd was, dat werd er niet bij verteld.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 13:07

YellowCube

Wait...what?

Bulls schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:43:
[...]

Toen ik die 2 koeien zag dacht ik meteen: 1 voor melk de 2e voor biefstuk! Fire up the grill boys meat is back on the table! (had ik ook gedaan met het geitje bij Expeditie Robinson trouwens)
ik zou niet eens weten hoe ik een koe moet slachten of waar ik wat vandaan moet snijden om bijv. een balletje gehakt te maken.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ramon schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:49:
[...]
Ik hoorde anders vanochtend op Radio Decibel dat er wel degelijk iedere maand mensen afvallen en dan vervangen worden door nieuwen. Geen idee waarop dat dan gebaseerd was, dat werd er niet bij verteld.
O, dat zou ik jammer vinden.... Doet de slogan "een jaar lang zonder regels op hunzelf aangewezen" ook niet echt recht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
YellowCube schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:52:
[...]

ik zou niet eens weten hoe ik een koe moet slachten of waar ik wat vandaan moet snijden om bijv. een balletje gehakt te maken.
Gehaktbal is het laatste wat je doet met goed vlees :*) Bovenkant achterpoot of bil doet het bij elk beest goed 8) Maar in survival situatie (wat dit blijkbaar niet echt gaat worden) doet het echt niet ter zake of je echt slagers kwaliteit vlees delen weet te snijden. Dan is het gewoon kop eraf bloed eruit vel eraf en braden maar.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulls op 06-01-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ardana schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:24:
Ik vind het niks te maken hebben met "bij 0 beginnen". Ze hebben stromend water, elektra (iig bij de stal), gas binnenkort.

Daarnaast vnd ik het écht stom dat ze meteen de eerste nacht zoveel resources verbruiken en niet gewoon op tijd naar bed gaan om zoveel mogelijk van het daglicht te profiteren. Ook dat overleg over wie wat zou meenemen: totaal ongestructureerd en met verkeerde prioriteiten.

Dat dus!!

Een afgesloten terrein wat niet afgesloten is van de NUTS voorzieningen is gewoon NIET afgesloten. Dit is meer een nieuwe "Big Brother" variant met andere deelnemers.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 06-01-2014 21:00 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

wimmel_1 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:58:
[...]

Dat dus!!

Een afgesloten terrein wat niet afgesloten is van de NUTS voorzieningen is gewoon NIET afgesloten.
Nou ja, er zit een hek omheen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 21:42

Hu9o

Schokkend

Nou net de 1e aflevering gezien. En denk dat dit wel weer eens een leuk stukje TV kan gaan worden.

Zal mij benieuwen...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchITMaster
  • Laatst online: 16-09 17:41

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

ik hoopte dat het meer weg zou hebben van the colony die een tijd te zien was op discovery. Dan had ik het zeker gaan volgen. Ik heb van iemand gehoord weet niet of het klopt hoor, maar dat ze zelfs rondleidingen mochten geven tegen betaling.

Nee ik had er wel wat meer van verwacht

Netwerk Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:34:
Het concept is te zwak. Of je doet het goed, of niet; dus zelf je eten schieten in het bos, zorgen voor water en vuur en een stal bouw je zelf.

Dit komt een beetje over als een scouting kamp voor volwassenen die graag hun paar minutes of fame willen hebben.
Oké, dus jouw concept zou zijn:
''Er is niets, maar dan ook helemaal niets'' (Zoals de slogan/promo dus luidde).

En dan? Gaan ze dus binnen drie dagen dood, omdat ze nergen drinkwater kunnen vinden? Of moeten ze drinken uit de modderpoel in het stuk gras naast... het andere stuk gras?

Als er echt hélemaal niets is, dan wordt het echt geen leuke show. Je moet er toch een jaar zitten...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 18:43
@royeboi,

kijk eens naar The Colony.. geweldige show jammer genoeg maar 2 seizoenen van zou zo weer een willen zien!

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Royeboi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:35:
[...]

''Er is niets, maar dan ook helemaal niets'' (Zoals de slogan/promo dus luidde).

En dan? Gaan ze dus binnen drie dagen dood, omdat ze nergen drinkwater kunnen vinden? Of moeten ze drinken uit de modderpoel in het stuk gras naast... het andere stuk gras?

Als er echt hélemaal niets is, dan wordt het echt geen leuke show. Je moet er toch een jaar zitten...
Juist dán wordt 't een leuke show (en mensen gaan écht niet zomaar dood in een omgeving waar 't zelfs in de winter nog gewoon regent). Mensen gaan dan misschien eens inzien wat de waarde is van de huidige maatschappij, en dan heb ik 't niet over de deelnemers.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Lopen nu de reguliere uitzendingen zo ver achter op online? Een dag gaat wel, maar lijkt nu eerder op een week.
Zal vast een spoiler galore worden op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Royeboi schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:35:
[...]

Da's wel waar, maar eerlijk gezegd had ik van "helemaal niets" ook iets anders verwacht dan een mooie gasaansluiting. Dat water heb je idd nodig, en een (kale) schuur is in Nld ook geen luxe, maar een gasaansluiting is dan m.i. niet echt nodig. Aan de voorbereidingen van sommige kandidaten te horen dachten sommigen daar ook zo over trouwens :P.....

Ik dacht trouwens op te vangen dat ze zelfs electriciteit enzo konden aanvragen, maar dat dit enige tijd zou duren (volgens één van die kandidaten). Iemand enig idee hoe ze dan in contact komen met de buitenwereld? Is er blijkbaar ook iets van internet beschikbaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18
Ze hebben een prepaid telefoon, waarmee ze met (een beetje beltegoed) met de buitenwereld kunnen communiceren.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchITMaster
  • Laatst online: 16-09 17:41

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

Ze hadden toch een verlaten dorpje kunnen gebruiken denk hierbij aan Doel en in Duitsland zijn er ook nog wel enkele van dat soort dorpjes, waar ook een beekje of water en gras en beschutting te vinden was.

gooi er een paar sloopautos ed neer ( denk aan wat er is als er echt eens iets gebeurt ) en laat de mensen het uitvinden met de kennis die ze hebben.

Veel mooier om te volgens , zelf je kansen creeeren door vallen en opstaan . creatief zijn met de kennis die je hebt . Ik zou er zo voor tekenen. Dat vind ik dan echt overleven in een situatie die zou kunnen onstaan.

Netwerk Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:24
Zelfs naar lowlands neem ik geen luchtpomp mee :'). Ik vind het wat te nep uitzien, over een paar weken nog is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Siekman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:53:
Ze hadden toch een verlaten dorpje kunnen gebruiken denk hierbij aan Doel en in Duitsland zijn er ook nog wel enkele van dat soort dorpjes, waar ook een beekje of water en gras en beschutting te vinden was.

gooi er een paar sloopautos ed neer ( denk aan wat er is als er echt eens iets gebeurt ) en laat de mensen het uitvinden met de kennis die ze hebben.

Veel mooier om te volgens , zelf je kansen creeeren door vallen en opstaan . creatief zijn met de kennis die je hebt . Ik zou er zo voor tekenen. Dat vind ik dan echt overleven in een situatie die zou kunnen onstaan.
Ja ik dacht ook een beetje zombie apocalyps of life after people idee, maar het is gewoon Expeditie Klaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:08

Midas.e

Is handig met dinges

Ergste is nog wel dat ze in mn achtertuin schijten. -1 voor dit programma.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
tuinïnen schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:43:
Lopen nu de reguliere uitzendingen zo ver achter op online? Een dag gaat wel, maar lijkt nu eerder op een week.
Zal vast een spoiler galore worden op die manier.
d'r zit 4 dagen tussen hoor ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:08

Vuvuzela

My spire is forming

ijzere-rinus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:12:
[...]
Wanneer vier jij oud n nieuw? :P

Toch wel jammer dat ze meteen een droge "warme" loods (vol camera's en microfoons dus wel logisch) hebben. En binnen een uur al stromend water -O- .. had liever een waterput op 100meter afstand gezien etc.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 21:41
ijzere-rinus schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:12:
[...]

6 dagen. Maar misschien wel beter want dan kunnen ze alleen de leuke dingen alvast eruit knippen en krijg je dus in principe alleen de leuke televisie voorgeschoteld. Zou d'r zelf geen problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Bulls schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:57:
[...]

Gehaktbal is het laatste wat je doet met goed vlees :*) Bovenkant achterpoot of bil doet het bij elk beest goed 8) Maar in survival situatie (wat dit blijkbaar niet echt gaat worden) doet het echt niet ter zake of je echt slagers kwaliteit vlees delen weet te snijden. Dan is het gewoon kop eraf bloed eruit vel eraf en braden maar.
hoe ga je de rest van de (dode) koe bewaren ? )

of staat er ook een vriezer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Het cliché om als groep te zeggen 'We gaan het dit keer anders doen' maar vooral te verzanden in gekakel en een 'goed gevoel' laat al zien dat juist door deze houding, ze in hun 'anders doen' precies hetzelfde doen als iedere groepsvorming die naïef denkt dat ze het dit keer anders gaan doen. Vanuit sociologisch oogpunt is het vooralsnog interessant om Utopia even te volgen, al hoop ik dat ze met samenvattingen van de samenvattingen komen. Ik ga niet elke dag kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Vuvuzela schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 03:30:
[...]

Wanneer vier jij oud n nieuw? :P

Toch wel jammer dat ze meteen een droge "warme" loods (vol camera's en microfoons dus wel logisch) hebben. En binnen een uur al stromend water -O- .. had liever een waterput op 100meter afstand gezien etc.
"Aannemer <what's his name> zou geen aannemer zijn als hij niet PRECIES het goede kraantje had meegenomen", aldus de voice-over.. uhuh... uhuh.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 13:55

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Had eigenlijk niet verwacht en nou gehoopt dat TWEAKERS bespaard bleef van deze troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:36
Mr. Detonator schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:19:
[...]

hoe ga je de rest van de (dode) koe bewaren ? )
Pekelen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik vind alleen de naam een beetje verkeerd gekozen, heb tot nu toe alleen maar trailers gezien. Zo maar eens de eerste aflevering kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 12:43
Ik zou hem samen met die zwerver meteen peren, TABÉA! hij heeft als enige survival skills en dan de rest laten creperen. Zij zullen vanzelf verzanden in het Nederlandse ik-wil-ook-mijn-mening-geven-en-zal-dat-doen-ook mentaliteit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Siekman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:53:
Scheelt nogal in produktiekosten als je het programma vlakbij Hilversum kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Al die vaders die hun kinderen achterlaten voor een jaar :X
En dat ze praten of ze een soort Columbus zijn :D

[ Voor 32% gewijzigd door Brilsmurfffje op 07-01-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
John de Mol was afgelopen zondag bij Jinek. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1387998

Het is gewoon beetje big brother in op een stukje land. Ze mogen niet eens een kip slachten. En ze zouden dat helemaal al niet uitzenden. Komop menschen. Overleven? Seks en intriges zou je bedoelen.

En ze hebben dus ook al gas. Programma kan van Utopia naar -> Hotel Utopia?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4cxv5PK.png

[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 07-01-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Ik vind het ook vaag. Waarom zou je in godsnaam je kinderen zo lang achterlaten tenzij je een hekel aan hun hebt?

Bij de eerste beelden dachten wij thuis trouwens de vliegbasis Soesterberg te herkennen. Klopt dat?

De loods staat in Crailo, gebied van het voormalige Asielzoekerscentrum, dat weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58

Pierre

Van nature lui!

Wat een crap programma zeg, na 5 min uit gezet ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En hun matrassen zijn nog dikker dan waar ik zelf op slaap 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tsMQ2sv.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VbrpbwB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat een slecht programma en ze dachten even dat dat de zender weer uit het slop ging halen :') Not...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat een kul programma, hopelijk komen er snel conflicten, ruzies en schandalen :+

Voor de echte overlevers moet je op discovery channel zijn:
http://dsc.discovery.com/tv-shows/naked-and-afraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VreYseN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 23:38
Wel grappig dat John de Mol zegt dat er geen acteurs in zitten.

Heb er toch een aantal eerder gezien:

NSFW!!!!!!
Andrea
Linken naar websites met pornografisch materiaal is niet toegestaan

Billy
http://www.kijk.nl/video/eaApv4xu5arQ

Maar er zal ook wel behoorlijk wat gescript worden anders kijkt er niemand.

[ Voor 22% gewijzigd door Standeman op 09-01-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gisteren even meegekeken met mijn vrouw. Zelf ook iets nieuwsgierig na een interview met John de Mol op Radio 1.

Beetje spuit 11 reactie van mijn kant gezien de eerdere posts: Het is inderdaad net Big Brother of 1 van de afgeleiden daarvan. Het feit dat er allerlei nuts voorzieningen zijn en de "schuur" (wat het eerst nog was), keurig mooie afgesloten grote ruimtes zijn, was al een tegenvaller. Dat ze daarna ook nog eventjes 15 kisten met een gezamenlijke grote van een flinke bestelbus mogen vullen met luxe en tools, tsja.

Big Brother all-over. Leuk voor de mensen die van dat soort programma's houden, maar een hardcore survival ding is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Denk dat ze die matrassen hebben gekocht van de 10000 euro start kapitaal. Ben alleen benieuwd hoe ze die kopen bestellen of halen etc als je het terrein niet af kan. en hoe wil je later geld verdienen als je er niet af mag? Of mag je een baan gaan zoeken en gewoon gaan werken buiten.

Vind het ook een beetje een teleurstelling dat ze alle voorzieningen al hebben, op zn minst koken of open vuur was nog wel het minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Bulls schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:19:
Denk dat ze die matrassen hebben gekocht van de 10000 euro start kapitaal. Ben alleen benieuwd hoe ze die kopen bestellen of halen etc als je het terrein niet af kan. en hoe wil je later geld verdienen als je er niet af mag? Of mag je een baan gaan zoeken en gewoon gaan werken buiten.

Vind het ook een beetje een teleurstelling dat ze alle voorzieningen al hebben, op zn minst koken of open vuur was nog wel het minste.
Gewoon alles laten bezorgen he.

En mbt tot geld verdienen zijn er ook wel wat mogelijkheden. Zo geven ze betaalde rondleidingen en zal het programma waarschijnlijk ook als promotiemiddel worden ingezet voor bepaalde producten / campagnes.

Gas en stroom vind ik wel jammer, lijkt me redelijk overbodig en had het net wat meer charme gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
tuinïnen schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:34:
[...]

Gas en stroom vind ik wel jammer, lijkt me redelijk overbodig en had het net wat meer charme gegeven.
De producers kunnen die natuurlijk zo afsluiten om het weer wat spannender te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 13:21

Luukwa

o/

Ze zitten toch achter de koffietijd vila?

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen idee waar koffietijd zit, maar hier is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

PWM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:20:
Geen idee waar koffietijd zit, maar hier is het.
Ze zitten dus bijna aan de grote weg 0_o

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomassie91
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11-2024

Tomassie91

wut?!

brilsmurfffje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:13:
Wat een kul programma, hopelijk komen er snel conflicten, ruzies en schandalen :+

Voor de echte overlevers moet je op discovery channel zijn:
http://dsc.discovery.com/tv-shows/naked-and-afraid
Best een aardig programma, naked & afraid. Alleen vind ik het nogal dom dat er geen geslachtsdelen in beeld mogen. Typisch amerikaans natuurlijk, maar waarom geef je ze dan geen lindedoek in het begin. Bovendien wordt er ook erg veel in het programma geknipt. Een van de afleveringen die ik gezien heb is met een reiziger en een ex-militair, waarin ze ineens in een perfect industrieel lindedoekje over een strand lopen, terwijl ze daarvoor nog in volledig adamskostuum liepen.

Terug naar 'Utopia':
Het is inderdaad raar dat de deelnemers zoveel voorzieningen hebben. Ik heb nog niet gekeken, maar gezien de kwaliteit van voorgaande series in dit genre van SBS & co, heb ik er niet veel vertrouwen in. De schil van 'survivalen' lijkt wel heel erg dun te zijn. Zelfs als je een programma maakt wat voor een groot deel over sociale interactie tussen de deelnemers gaat, kan een tekort van goederen zorgen voor veel meer intrigerende situaties. Nu lijkt het er om te gaan welke vader als eerst vreemd gaat op zijn vrouw.

if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat ze nu die voorzieningen + geld al hebben maakt het idd een stuk minder interessant om te kijken.
Of ze nu in een loods of een echt huis slapen maakt voor de kijker niet zoveel uit. Dat kan zo'n grauw filter niet camoufleren. Verder is er veel gescript, je kunt je zelfs afvragen of dat gejank om diegene die overleden was wel echt was, als je zelf zoiets in je familie overkomt blijf je toch niet in dat programma zitten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Tomassie91 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:30:
[...]
Nu lijkt het er om te gaan welke vader als eerst vreemd gaat op zijn vrouw op een mede-utopiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
tweaker2010 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:04:
Dat ze nu die voorzieningen + geld al hebben maakt het idd een stuk minder interessant om te kijken.
Of ze nu in een loods of een echt huis slapen maakt voor de kijker niet zoveel uit. Dat kan zo'n grauw filter niet camoufleren. Verder is er veel gescript, je kunt je zelfs afvragen of dat gejank om diegene die overleden was wel echt was, als je zelf zoiets in je familie overkomt blijf je toch niet in dat programma zitten? 8)7
Precies.

En elke deelnemer heeft een borg som betaald om mee te mogen doen. Variërend van 2k tot 25k. Dit op basis van inkomen/vermogen. Als iemand er uit zijn eigen uitstapt ben je het geld kwijt en gaat het naar een goed doel. Maar als er iemand overlijd dan wed maar dat ik hem daar uit peer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-06 22:43
Ga niet kijken. Dit soort dingen zijn altijd populariteitswedstrijden zonder inhoud. Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

The Colony is ook heel tof trouwens, voor mensen die dit 'leuk' vinden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Lees dit net op ad.nl:
Maar ze mogen ook evenementen organiseren waarvoor ze entree kunnen heffen.
Het is dus eigenlijk gewoon een soort big brother, meets festival, meet campinglife.. Wat een waardeloze pulp. Dump dan een groep mensen ergens op de taiga van Rusland.

John de Mol noemt het een "expiriment", waarschijnlijk toen hij dit bedacht had hij net The Expiriment gezien, een film gebaseerd op: Wikipedia: Stanford-gevangenisexperiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dit is meer Big Brother Nederland dan iets nieuws inderdaad.
Het is ook niet voor niks dat Big Brother in de VS, Australië, Engeland, Brazilië, Italië, Duitsland en Spanje al meer dan 10 jaar loopt en hier in Nederland sinds 2006 niet meer te zien is omdat Mr. de Mol wel goed is in concepten bedenken maar het uitvoeren er van meestal een ramp is.
Idee lekker verkopen en door andere landen tot een succes laten maken a.u.b., SBS6 is niet te redden van de middelmaat met ondermaatse programma's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomassie91
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11-2024

Tomassie91

wut?!

Luukwa schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:23:
The Colony is ook heel tof trouwens, voor mensen die dit 'leuk' vinden.
The colony is inderdaad een beter voorbeeld over overleven. Als ik het me goed herinner is er in Amerika nog redelijk wat controverse geweest om de serie, aangezien deze zo realistisch was voor de deelnemers dat bij het verlies(zoekgeraakt in een ziekenhuis, gescript obviously) van een van de kampgenoten, er een 'echte' rouwperiode van het kamp was.

Zeker een aanrader!

Ik heb net een aflevering gekeken, maar het is inderdaad vreselijk gescript. Als je gescripte survival-realityseries wilt zien, zijn er veel betere series, zoals Kid Nation.

if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
naitsoezn schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:44:
[...]

Da's wel waar, maar eerlijk gezegd had ik van "helemaal niets" ook iets anders verwacht dan een mooie gasaansluiting. Dat water heb je idd nodig, en een (kale) schuur is in Nld ook geen luxe, maar een gasaansluiting is dan m.i. niet echt nodig. Aan de voorbereidingen van sommige kandidaten te horen dachten sommigen daar ook zo over trouwens :P.....

Ik dacht trouwens op te vangen dat ze zelfs electriciteit enzo konden aanvragen, maar dat dit enige tijd zou duren (volgens één van die kandidaten). Iemand enig idee hoe ze dan in contact komen met de buitenwereld? Is er blijkbaar ook iets van internet beschikbaar ofzo?
Ik had het ook wel leuker gevonden als ze de (overbodige luxe) telefoon met prepaid achterwege hadden gelaten. Schoon drinkwater had dan het enige moeten zijn.

Maarja, het gaat er ook om dat er toch wat gekibbeld gaat worden, dat trekt nou eenmaal mensen aan. Ik bedoel; waarschijnlijk weet iedereen hier nog wel die dikke aso van de Gouden Kooi. En dat herinner je je niet omdat het zo'n lieve man was die af en toe gezellig met een huisgenoot aan het kletsen was. Nee, je herinnert je hem omdat het een aso was die constant ruzie liep te maken, ging vechten, en nog wel meer smerige dingen deed.

Begrijp me niet verkeerd - ik ben absoluut geen voorstander van dergelijke televisie, maar het maakt het wel een show waar uiteindelijk mensen uit nieuwsgierigheid naar blijven kijken. Het zien van mensen die op een stuk grond niks te doen hebben de hele dag, omdat ze helemaal niks mee mochten nemen en dus ook niks zelf kunnen opzetten, trekt veel minder de aandacht (bij het grote publiek, de SBS kijker dus de campingbezoekers over het algemeen ;)).

Ik heb The Colony op Discovery niet gekeken en ben niet bekend met het concept maar het idee van John de Mol is niet om dat te gaan na-apen. Het wordt (helaas of niet helaas) een ander soort show met een andere insteek. Als John een echte survival-show wilde maken, had je er uiteraard niet voor gekozen om een telefoon + iedereen een eigen kist mee te geven voordat überhaupt het spel is begonnen.

Oh, en als je als kandidaat een luchtpompje mee van plan bent te nemen, vraag ik me sowieso wel af wat je daar denkt te gaan doen? 8)7

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
VreYseN schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:37:
Wel grappig dat John de Mol zegt dat er geen acteurs in zitten.

Heb er toch een aantal eerder gezien:
Andrea
Linken naar websites met pornografisch materiaal is niet toegestaan

Billy
http://www.kijk.nl/video/eaApv4xu5arQ

Maar er zal ook wel behoorlijk wat gescript worden anders kijkt er niemand.
Als je dit soort links posts is een NSFW tag misschien een idee?..

|:( :(

[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 09-01-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ook echt dat ze 'onder ombarmelijke omstandigheden' gedropt zouden worden op Groenland (of ergens anders in de wildernis) , maar ze zitten gewoon bijna in de achtertuin van John de Mol, met een hele hoop voorzieningen en allerlei spullen die 'toevallig' rondzwerven.

Robinson is nog meer survival dan dit !

Ik ben al geen fan van dit soort semi-reality TV van de Mol en dergelijken ... maar dit is wel echt een anticlimax op en top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 11:55
*Zucht...

ik dacht ook, die worden ergens ver weg gedropt....
Ik zat al te glunderen bij een soort real-life hunger games op tv en dan krijg je dit...

Heb het dan ook na 10 minuten uitgezet :P

*edit 10 ipv 110 minuten |:(

[ Voor 11% gewijzigd door NielsNdz op 07-01-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
:( +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsNdz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:09:
*Zucht...

ik dacht ook, die worden ergens ver weg gedropt....
Ik zat al te glunderen bij een soort real-life hunger games op tv en dan krijg je dit...

Heb het dan ook na 110 minuten uitgezet :P
110 ?! ... ik ben maar achter de laptop gaan zitten tijdens de eerste reclame-break toen ik doorkreeg dat mijn vriendin niet verder ging zappen ... om me vervolgens verder te ergeren aan het oeverloos gezever van die zwerver / kraker / whatever en natuurlijk die gebruikelijke Gristen-fundi die overal geloof bij moet betrekken.
Utopia zou voor mij toch eerder betekenen dat godsdienst er voor de verandering NIET bij betrokken gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:54

silverball

De wagen voor moderne mensen

Die kaarsen geven wel heel erg veel licht, er hangt ook een bordje met rondleidingen erop op het eind van de 1e aflevering. Daarnaast lopen er ook vaak mensen naar binnen terwijl ze toch met z'n allen aan het overleggen zijn |:(

[ Voor 143% gewijzigd door silverball op 07-01-2014 20:52 ]

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Tis gewoon allemaal wat aan de slappe kant ... ergens te verwachten natuurlijk, het is SBS.

Ik had toch meer een combinatie van Robinson en Battle Royale gemaakt .. ik denk dat ik dan toch wel was gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
"Ja, die heb ik in m'n kist..." zei Rienk

Maar...de kisten moesten toen nog gevuld worden...
En van Utopia naar Hilversum en terug met een kwartiertje in een restaurantje graaien duurt langer dan naar Groningen rijden... Ze kwamen nog overdag in Groningen aan, en die griet kwam in het donker terug uit Hilversum... :P

De slappe kant is vooral de Mol vrees ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 10:42
Mogen de bewoners van Utopia reclame maken? Neem aan dat je dan binnen een week een luxer huis hebt als dat de bewoners thuis hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
mercapto schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:40:
"Ja, die heb ik in m'n kist..." zei Rienk

Maar...de kisten moesten toen nog gevuld worden...
En van Utopia naar Hilversum en terug met een kwartiertje in een restaurantje graaien duurt langer dan naar Groningen rijden... Ze kwamen nog overdag in Groningen aan, en die griet kwam in het donker terug uit Hilversum... :P

De slappe kant is vooral de Mol vrees ik :/
Kijk dit ffe. Daar hoor je John de Mol zeggen dat de locatie gewoon aan een straat ligt. In gewoon bevolkt gebied. Waarschijnlijk kan je met een beetje geluk de grote M van macdonnalds zien die langs de snelweg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
silverball schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:20:
Die kaarsen geven wel heel erg veel licht, er hangt ook een bordje met rondleidingen erop op het eind van de 1e aflevering.... 8)7
Heeft ook veel nut een rondleiding geven op een gebied die je zelf nog niet eens kent 8)7

En hier komt de wc dacht ik en daar maken wel later de moestuin bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moshje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Denk dat ik pas weer zoiets ga kijken als ze de eerste mensen maar Mars schieten (http://www.mars-one.com) dat duurt nog zo'n 9 jaar en die mensen komen nooit meer terug. Die zullen sterven op een andere planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin moet het zo nodig kijken, maar mijn hemel wat een stelletje simpele zielen in een gescript stukje "reality" tv.

Brrrr...Nog 15 minuten en ik mag weer iets fatsoenlijks opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn vrouw kijkt altijd dit soort verschrikkelijke rommel. Zelfs de Gouden Kooi werd door haar bekeken.

Gisteren heeft ze Utopia nog opgezet, maar nu net na 10 minuten zei ze: "Wat een rommel", en deed hem uit *O*

Nu eens aanhoren wat Ludo allemaal weer aan het doen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Moshje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:18:
Denk dat ik pas weer zoiets ga kijken als ze de eerste mensen maar Mars schieten (http://www.mars-one.com) dat duurt nog zo'n 9 jaar en die mensen komen nooit meer terug. Die zullen sterven op een andere planeet.
Zal wel leuk zijn zeg een reality soap op mars. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:01:
Mijn vrouw kijkt altijd dit soort verschrikkelijke rommel. Zelfs de Gouden Kooi werd door haar bekeken.

Gisteren heeft ze Utopia nog opgezet, maar nu net na 10 minuten zei ze: "Wat een rommel", en deed hem uit *O*

Nu eens aanhoren wat Ludo allemaal weer aan het doen is :+
Ludo is tenminste een baas 8) Klinkt trouwens als een erg leuke avond zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:15:
[...]

Ludo is tenminste een baas 8) Klinkt trouwens als een erg leuke avond zo ;)
Tussen 19.30 en 20.30 is het vrouwenuurtje :+ Ideaal, dan kan ik nog wat zitten werken ;) Maar waar GTST nog een beetje lachwekkend is door het slechte/matige verhaal en acteertalent, is Utopia meer ergerlijk, die mensen zijn "echt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

PWM schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:20:
[...]

Tussen 19.30 en 20.30 is het vrouwenuurtje :+ Ideaal, dan kan ik nog wat zitten werken ;) Maar waar GTST nog een beetje lachwekkend is door het slechte/matige verhaal en acteertalent, is Utopia meer ergerlijk, die mensen zijn "echt".
Utopia is gewoon een budget big brother, dr is geen geld meer voor een vila. Dus nu is het een verlaten loods en 10 mile voor de groep om ruzie over te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utopia is een stuk duurder dan BB zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08

InFamous

excommunicado

Toen ik het concept hoorde dacht ik ja! Maar na de eerste aflevering al afgehaakt, ze hebben bepaalde dingen zoals een gas aansluiting, ze krijgen geld om verschillende dingen mee te doen en het voelt allemaal nogal "nep"
Ik had gehoopt op een soort survival programma, dat ze in het bos voor hout moesten zorgen etc. Maar dat zit er helaas niet in.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:33:
Toen ik het concept hoorde dacht ik ja! Maar na de eerste aflevering al afgehaakt, ze hebben bepaalde dingen zoals een gas aansluiting, ze krijgen geld om verschillende dingen mee te doen en het voelt allemaal nogal "nep"
Ik had gehoopt op een soort survival programma, dat ze in het bos voor hout moesten zorgen etc. Maar dat zit er helaas niet in.
Natuurlijk zit dat er niet in. Regelgeving in Nederland is met bepaalde zaken gewoonweg lastig om kandidaten bepaalde dingen te laten doen. Daarnaast is het gewoon een leuke opvolger van BB en ik denk dat het een regelrechte hit aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Stukje hier van gezien en ik ben eruit; tv is kut :r

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-09 17:47
He, ik zie dat jullie het hebben over online kijken.
Waar kan dit dan?
Op de site zelf moet je een soort abonnement kopen op de afleveringen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt je moet ervoor betalen (2,50 per maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:35:
[...]

Natuurlijk zit dat er niet in. Regelgeving in Nederland is met bepaalde zaken gewoonweg lastig om kandidaten bepaalde dingen te laten doen. Daarnaast is het gewoon een leuke opvolger van BB en ik denk dat het een regelrechte hit aan het worden is.
Dan doe je het in het buitenland?

Expeditie robinson is precies het tegenovergestelde: ze hebben niets en ze kunnen niets.
Mix tussen robinson en utopia en je bent er.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Je kan eerst een tijdje gratis kijken dacht ik, daarna wordt het stilzwijgend verlengd en zit je eraan vast ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste