Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 16:22
Je moet natuurlijk niet de 5+ luiers vergelijken met de 3. Daar zit wel een aardig verschil tussen (hint, zie aantal per pak. ;))

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-07 15:02
Ok, I stand corrected :)
Momenteel in promotie bij Colruyt (ja, ik ben Belg :)), staan de AF 5+ aan 38 cent per stuk.
Ik herinner mij anders aanbiedingen van 17 cent per stuk, maar dat weren dan misschien andere maten :)

Vrees ook, maar zal eens moeten nakijken, dat ik als Belg niet bij Jumbo online ga kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou de maandbox van bol maar geannuleerd, blijkbaar is 3-5 werkdagen minimaal 6. :')

Dan toch lekker niet? 40% korting bij de AH waar ik toch moet zijn is dan mooi zat. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-07 11:00
Kwakkel schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:35:
Ok, I stand corrected :)
Momenteel in promotie bij Colruyt (ja, ik ben Belg :)), staan de AF 5+ aan 38 cent per stuk.
Ik herinner mij anders aanbiedingen van 17 cent per stuk, maar dat weren dan misschien andere maten :)

Vrees ook, maar zal eens moeten nakijken, dat ik als Belg niet bij Jumbo online ga kunnen bestellen.
Ik neem aan dat je wel in de buurt van de grens woont en naar een pick-uppoint wilt? In dat geval kun je toch gewoon een fictief adres invoeren. De bevestiging en afhaalbarcode gaat naar je e-mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-07 15:02
Moet ik eens bekijken dan. Naar een pick-uppoint gaan is inderdaad geen probleem: we wonen iets voorbij Antwerpen. Op een goede 40 minuten zijn we in Breda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
Kwakkel schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:10:
Als ik op Jumbo.com kijk (winkel Breda ingegeven), krijg ik nochtans, voor Active Fit maat 5+, een prijs van 27 cent per luier. Niet echt schitterend lijkt me :(
Als ik 2 pakken maat 5+ bestel en de kortingscode INLADENFLYER toevoeg kom ik op € 0,225 per luier :)
Kies er een product bij welke zorgt voor geen bestelkosten of kies de laagste bestelkosten a € 1,- en je hebt een topdeal te pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Morpheus2003 op 16-03-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 14:21
Ben momenteel op zoek naar Pampers maat 1 luiers en bij de Wehkamp krijg ik ze nu voor 9,99 voor 45 stuks. Vind ik persoonlijk wel een fijne aanbieding. Zit je op 0,222 euro per luier.
En dan ook nog geen verzendkosten. Maat 0 is net te klein en maat 2 is net te groot. Maat 1 zit perfect!

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:07

Nitai

Live the life you love.

lanoisseforP schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:28:
Ben momenteel op zoek naar Pampers maat 1 luiers en bij de Wehkamp krijg ik ze nu voor 9,99 voor 45 stuks. Vind ik persoonlijk wel een fijne aanbieding. Zit je op 0,222 euro per luier.
En dan ook nog geen verzendkosten. Maat 0 is net te klein en maat 2 is net te groot. Maat 1 zit perfect!
Die zou ik vooral niet te veel van kopen, ze zitten zo op maat 2!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 12:32
Bullk10daagse bij Bol

40% korting op de maandbox bij bol.com

Pampers Baby Dry - Maat 4 Maandbox 174 Luiers | Pampers
€ 56,49 nu € 33,89

[ Voor 5% gewijzigd door Frankisback op 29-03-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 20:01

Harrie

NederVlaming

Kwakkel schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:30:
Moet ik eens bekijken dan. Naar een pick-uppoint gaan is inderdaad geen probleem: we wonen iets voorbij Antwerpen. Op een goede 40 minuten zijn we in Breda :)
Wij wonen in de zuid-rand van Antwerpen, en gaan wel eens naar de Jumbo in Hulst. Dat is wellicht ook voor jou dichterbij. Maar als je het wilt combineren met andere zaken, is Breda waarschijnlijk intressanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Frankisback schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:11:
Bullk10daagse bij Bol

€ 56,49 nu € 33,89
Da's handig, dat hebben ze wel vaak :). Ik heb weer een doosje besteld voor onze spruit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Deze korting is anders wel even geleden en gaat lager dan Jumbo. Je zag in de regel 40-42 euro langskomen als aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:41

DonJunior

NO Moderator

Bullk10daagse bij Bol

€ 56,49 nu € 33,89
Super!
Meteen maar eens een doos (new baby maat 2 ) besteld. Voor de aankomende kleine ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:58
Señor Sjon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:29:
Deze korting is anders wel even geleden en gaat lager dan Jumbo. Je zag in de regel 40-42 euro langskomen als aanbieding.
Dit snap ik niet. Bij de Jumbo zijn de dozen 29,95 en bij twee dozen kun je nog een bon inleveren voor 10 euro extra korting. Hoezo gaat de Bol.com bulkdeal dan lager dan Jumbo 8)7 Of maak ik een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ah, ik was nog in de veronderstelling dat ze iets duurder waren... Helaas geen gratis pick-up point acties nu.

[ Voor 25% gewijzigd door Señor Sjon op 29-03-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Grm, natuurlijk weer geen New Baby 3. Of is het verschil met Baby Dry dan niet zo groot meer?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan net zo goed Baby Dry nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Bullk10daagse bij Bol

€ 56,49 nu € 33,89
Jumbo is veel goedkoper, zeker bij 2 dozen. Alleen ophalen bij Pickup point maar dat werkt erg goed en zijn er genoeg van.
Señor Sjon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:37:
Ah, ik was nog in de veronderstelling dat ze iets duurder waren... Helaas geen gratis pick-up point acties nu.
Bezorgkosten zijn € 1,- als je het juiste moment kiest.

Echt, wees geen dief van je eigen portemonnee en koop je Pampers bij de Jumbo. En nee ik heb geen aandelen :P

[ Voor 29% gewijzigd door Morpheus2003 op 29-03-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Juiste moment, trucjes met code, ophalen. Nee, dan betaal ik liever wat meer. ;)

@Sjon: is de absorptie het enige verschil?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:36:
Juiste moment, trucjes met code, ophalen. Nee, dan betaal ik liever wat meer. ;)

Huh? Trucjes? Je voert bijv. gewoon de code INLADENGMAIL in voor € 10,- korting, kiest een pick-up point ergens tussen 16.00 en 18.00 uur of 18.00 en 20.00 uur en die zijn over het algemeen altijd maar € 1,-.
En als je er één kiest die net open is betaal je de eerste 4 weken geen bezorgkosten. In Waddinxveen bijv.

Hierbij een overzicht van alle codes:

INLADENGMAIL
INLADENBANNER
INLADENMAGAZINE
INLADENFACEBOOK
INLADENSEA
GEMAK10

Als het goed is werken ze allemaal nog.

[ Voor 13% gewijzigd door Morpheus2003 op 29-03-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:36:

Het scheelt op 4 pakken 25 euro. Morgen dus even een karretje volladen met 4 dozen. Waren ze maar vast zindelijk... :S Bij bol de boel geannuleerd, behalve de zwitsaldoekjes. Niet het allergoedkoopste, maar soit.

New Baby heeft een indicatiestrip die Baby Dry niet heeft, maar tegen de tijd dat ze in 3 passen weet je snel genoeg dat ze een plasluier hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 29-03-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

€25 voor vier maanden bedoel je dan toch?

Doekjes kan je bij de Etos krijgen, in van die bewaardozen.

Die indicatie is niet echt nodig inderdaad, eigenlijk nooit nodig geweest want bij elke voeding gaat er gewoon een schone luier om. Alleen ik dacht dat het qua absorberend vermogen verschilde, maar dat lijkt ook niet zo te zijn. Alleen qua zachtheid en strip dan dus.

Zit er ook nog verschil in qua pasvorm?

[ Voor 60% gewijzigd door Gonadan op 29-03-2016 16:24 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Jumbo pampers: blijkbaar was mijn Bol.com betaling niet helemaal doorgekomen, dus heb ik maar ff een Jumbo accountje aangemaakt. Scheelt toch weer een tientje :).

We hebben laatst bij de Etos een karrevracht babydoekjes gehaald. Pampers sensitive waren toen in de aanbieding, maar de winkel zelf had een andere aanbieding die volgens hun gunstiger uitkwam. Op dat moment niet uitgerekend, maar volgens mij waren het twee dozen van 12x56 voor € 30. Zal thuis nog s kijken wat voor stapel er staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Qua Zwitsal doekjes was zo'n box 17 pakken (van 78 of zo?) voor 29,90.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Alleen die box is er sporadisch en je kan er niet op rekenen dat hij dus in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Hangt van het filiaal af dan denk ik, degene waar ik kom staan er eigenlijk altijd meerdere. Misschien kan je hem zelfs laten bestellen want het is niet eens een actie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
gwystyl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:27:
@Jumbo pampers: blijkbaar was mijn Bol.com betaling niet helemaal doorgekomen, dus heb ik maar ff een Jumbo accountje aangemaakt. Scheelt toch weer een tientje :).

We hebben laatst bij de Etos een karrevracht babydoekjes gehaald. Pampers sensitive waren toen in de aanbieding, maar de winkel zelf had een andere aanbieding die volgens hun gunstiger uitkwam. Op dat moment niet uitgerekend, maar volgens mij waren het twee dozen van 12x56 voor € 30. Zal thuis nog s kijken wat voor stapel er staat :)
Laatst waren de Etos doekjes 6 pakjes voor € 4,- :D Hopelijk komt die actie dit jaar nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:35:
Hangt van het filiaal af dan denk ik, degene waar ik kom staan er eigenlijk altijd meerdere. Misschien kan je hem zelfs laten bestellen want het is niet eens een actie.
Nope, al geprobeerd. Misschien heeft jullie lokale Etos ze nog over van de vorige actie. Die kisten zijn verrekte makkelijk voor de kleertjes als ze eruit gegroeid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Dan hebben ze de kisten best wel vaak over van de vorige actie. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gonadan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:42:
Qua Zwitsal doekjes was zo'n box 17 pakken (van 78 of zo?) voor 29,90.
Mijn stapel was blijkbaar 3 x (5x56) voor € 30, ofwel 3,57 cent per doekje. Ik word wel helemaal kriegel van al die verschillende verpakkingsgroottes. Zowel bij luiers als billendoekjes moet je er een complete excel sheet op na houden om er achter te komen wat een goede aanbieding is

Voorraad van vandaag

De huidige voorraad billendoekjes en luiers. De doos met maat 1 staat er nog onder, maar die past ècht niet meer 8) . Maat 2 hebben we nog een paar losse luiers van die we overdag proberen op te maken. Verder zit hij op maat 3 en komt er morgen nog zo'n doos maat 3 binnen van Bol.com omdat het annuleren van de bestelling blijkbaar toch niet goed gegaan was. Ik kijk nog ff of ik die houd of dat ik hem retour stuur.

Spruit is nu ongeveer 5,8 kg denk ik. Maat 3 kan tot 9 kilo. Hoe lang duurt dat ongeveer? Als dat nog ruim twee maanden duurt houd ik de Bol.com doos, anders stuur ik m terug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-07 11:00
Ik zou niet de max-gewichten aanhouden van de luiers. Eerder de minimum als criterium voor de volgende maat, iets meer is prima om je voorraad op te maken. Met nog geen zes kilo zit je waarschijnlijk nog niet aan het vaste eten of tanden. Pas vanaf dan worden de luiers een feest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

gwystyl schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:46:
[...]

Mijn stapel was blijkbaar 3 x (5x56) voor € 30, ofwel 3,57 cent per doekje. Ik word wel helemaal kriegel van al die verschillende verpakkingsgroottes. Zowel bij luiers als billendoekjes moet je er een complete excel sheet op na houden om er achter te komen wat een goede aanbieding is
Het was 72 per pak bij mij, dus 15x72 maakt 2,77 ct. per doekje. Maar dat zijn wel de standaard lotiondoekjes en niet iets extra zacht of glad of zo.
[afbeelding]

De huidige voorraad billendoekjes en luiers. De doos met maat 1 staat er nog onder, maar die past ècht niet meer 8) . Maat 2 hebben we nog een paar losse luiers van die we overdag proberen op te maken. Verder zit hij op maat 3 en komt er morgen nog zo'n doos maat 3 binnen van Bol.com omdat het annuleren van de bestelling blijkbaar toch niet goed gegaan was. Ik kijk nog ff of ik die houd of dat ik hem retour stuur.

Spruit is nu ongeveer 5,8 kg denk ik. Maat 3 kan tot 9 kilo. Hoe lang duurt dat ongeveer? Als dat nog ruim twee maanden duurt houd ik de Bol.com doos, anders stuur ik m terug......
Volgens de curve in m'n app duur het zo'n half jaar om van 6 naar 9 kilo te komen. Dus een doosje moet prima kunnen. :D

[ Voor 84% gewijzigd door Gonadan op 30-03-2016 21:53 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
[...]

[afbeelding]

Als je slim bent koop je nu nog een lading Maat 4(+) bij de Jumbo. Die heb je een hele lange tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

[afbeelding]

Lol. Kleine hoeveelheid maar. Ik heb meer Pampers in de betreffende maten dan de lokale Etos op voorraad. :P Zitten nu wel in maat 4+ en 6. Hoop van de zomer dat dochterlief van die luiers af wil, maar met de huidige kop erop gaat het lastig worden.

In ieder geval gisteren 3x6 en 1x5 bij de Jumbo gehaald. 27,50 per doos. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
Jij ook al :P

Ik had 6x maat 4 baby dry gekocht, 1x 4+ en 1x 6. Alleen foutje met de maat 6 want dat had dry pants moeten wezen. Ach, die hebben we alvast op voorraad dan maar :+

Wat heb je gedaan om op 27,50 uit te komen? Losse orders met voucher? Zover wilde ik niet gaan :+

Dit keer geen foto gemaakt, maar het was weer een imposante stapel :P En Amazon komt maat 6 pants nog even bezorgen met de billendoekjes. Dan heb ik met recht een mega voorraad luiers, doekjes en luieremmercassettes op voorraad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik denk dat hij juist geen losse bestellingen heeft gedaan. (4 x 30 - 10 / 4) = 27,50. Bij twee bestellingen van twee dozen zou je op € 25 per doos uitkomen.

Ik vind het al een aardige stapel, maar gelukkig staat het in de kinderkamer mooi in een hoekje gedrukt. Ik was niet van plan om een voorraad tot het plafond aan te leggen. Als ik aan de laatste doos toe ben ga ik wel weer kijken naar nieuwe aanbiedingen.

Ik zie dat de € 30 per doos sowieso het hele jaar geldt bij Jumbo, dus dat is al goedkoper dan de meeste aanbiedingen elders. Als er dan nog een kortingscode overheen kan is dat mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, ik heb geen losse bestellingen gedaan. Dat trekken de meisjes van het pick-up point niet. :+ Dan sta ik nog langer te wachten. Besides, je moet 70 euro halen om de euro van het pick-up point terug te verdienen.

In de 2-3 jaar dat je aan luiers vastzit, kan je wel uitrekenen hoeveel van die ellende je nodig hebt. Alleen de eerste paar maanden zijn lastig te voorspellen, maar ongeopende dozen slijt je ook wel weer op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-07 13:20
Wederom Bulk10daagse bij Bol

€ 56,49 nu € 33,89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nog steeds 4 euro/doos duurder dan Jumbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Señor Sjon schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:52:
Nog steeds 4 euro/doos duurder dan Jumbo.
Jumbo luiers of Pampers bij de Jumbo?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
redfoxert schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:58:
[...]

Jumbo luiers of Pampers bij de Jumbo?
Pampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
4 euro, en dan hoef ik niet naar de jumbo toe. prima!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:39
knuppelhout schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:44:
4 euro, en dan hoef ik niet naar de jumbo toe. prima!
Bij de Jumbo kun je een 10 Euro korting code gebruiken (effe zoeken op jumbo in deze thread), als je 2 maandboxen besteld.
Echter heb je bij de Jumbo wel ophaalkosten. Hoeveel dat is, is afhankelijk van dag/tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Señor Sjon schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:13:
In de 2-3 jaar dat je aan luiers vastzit, kan je wel uitrekenen hoeveel van die ellende je nodig hebt. Alleen de eerste paar maanden zijn lastig te voorspellen, maar ongeopende dozen slijt je ook wel weer op marktplaats.
Je hoeft my niet te overtuigen. Besteling 1:
Rukapul schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:03:
Met een beetje voorraad is niks mis:
Afbeeldingslocatie: http://kosteronline.net/pics/topics/wehkampluiers_got.jpg
Van deze had ik een paar pakken over die tegen kostprijs over zijn gegaan naar een collega.
Bestelling 2:
Bestelling 3: geen foto gemaakt, maar er staan nu 9 dozen op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wij iets van zes. Hoop dat de oudste van de zomer zindelijk wordt.
Wel nu een 24-pak Zwitsal doekjes bij Bol en mijn ouders 4 Etos-kratten met Zwitsaldoekjes laten scoren. Kunnen we er weer even tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Russel88 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:56:
[...]

Bij de Jumbo kun je een 10 Euro korting code gebruiken (effe zoeken op jumbo in deze thread), als je 2 maandboxen besteld.
Echter heb je bij de Jumbo wel ophaalkosten. Hoeveel dat is, is afhankelijk van dag/tijdstip.
Als je handig plant nooit meer dan 1 euro en bij nieuwe Pickup poiints de 1ste maand gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Vinden de Jumbo-fans het erg als er ook nog andere aanbiedingen genoemd mogen worden zonder dat er weer een shitstorm met 'JamaarJumbo' komt? :P

Niet iedereen gaat het bij de Jumbo halen dus dan kunnen andere aanbiedingen evengoed nog interessant zijn, ook al zijn ze wellicht enkele euro's duurder. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07 17:09
Gonadan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:17:
Vinden de Jumbo-fans het erg als er ook nog andere aanbiedingen genoemd mogen worden zonder dat er weer een shitstorm met 'JamaarJumbo' komt? :P

Niet iedereen gaat het bij de Jumbo halen dus dan kunnen andere aanbiedingen evengoed nog interessant zijn, ook al zijn ze wellicht enkele euro's duurder. O-)
Jamaaaaar, dan is het toch ook niet echt een (goede) aanbieding, als het duurder is? In Centraal aanbiedingen topic. V2.0 had je voor zoiets al lang een driedubbele ban van gambieter gehad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

barrymossel schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:15:
Jamaaaaar, dan is het toch ook niet echt een (goede) aanbieding, als het duurder is? In Centraal aanbiedingen topic. V2.0 had je voor zoiets al lang een driedubbele ban van gambieter gehad... ;)
Gelukkig komt die hier niet. ;)

Voor mij is verplicht meerdere dozen kopen met speciale code en omrijden ook geen goede aanbieding. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Señor Sjon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:34:
Alleen die box is er sporadisch en je kan er niet op rekenen dat hij dus in de winkel ligt.
Meerdere stapels zo hoog als ik lang ben. Voor €26 nu dus nog betere deal, meteen twee boxen mee genomen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Gonadan schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:29:
[...]

Meerdere stapels zo hoog als ik lang ben. Voor €26 nu dus nog betere deal, meteen twee boxen mee genomen.
Lees dan even verder. :p
Señor Sjon schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:37:
Wij iets van zes. Hoop dat de oudste van de zomer zindelijk wordt.
Wel nu een 24-pak Zwitsal doekjes bij Bol en mijn ouders 4 Etos-kratten met Zwitsaldoekjes laten scoren. Kunnen we er weer even tegenaan.

[ Voor 39% gewijzigd door Señor Sjon op 09-04-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

:F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Haal je één keer een pak maat 3 bij de jumbo, is het van 5 tot 9 kg in plaats van de normale 4 tot 9. Hoe kan dat nu weer?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Jumbo merk? Is toch logisch dat maten niet gestandaardiseerd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Oh stom van me, het ging in alle gevallen om Pampers new baby.

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 17-04-2016 20:46 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:49
Geen idee of het een topaanbieding is. Ik zit pas over 6 maanden in de luiers, maar dacht als dit nu echt een topdeal is.... dan sla ik vast in :)

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/35143-c80e891f587faf9b7e95e2616be25770.jpg

50% korting op alle pampers new born luiers BIJ ETOS :p
met het voorbeeld van de Midpack Mini 44 stuks voor 5 euro, kom je op 11,3 cent per luier.

Wat is niet teveel :+ Vriendin riep snel iets over: "de eerste 6 maanden" maar bij een geboortegewicht tussen de 7 en 9 pond lijkt me dat sterk :+

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 18-04-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Volgens mij is dat een scherpe prijs :)

Koop niet teveel maat 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Welke winkel is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:58
Met mini letters staat links bovenin Etos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:03
Morpheus2003 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:39:
[...]

Huh? Trucjes? Je voert bijv. gewoon de code INLADENGMAIL in voor € 10,- korting, kiest een pick-up point ergens tussen 16.00 en 18.00 uur of 18.00 en 20.00 uur en die zijn over het algemeen altijd maar € 1,-.
En als je er één kiest die net open is betaal je de eerste 4 weken geen bezorgkosten. In Waddinxveen bijv.

Hierbij een overzicht van alle codes:

INLADENGMAIL
INLADENBANNER
INLADENMAGAZINE
INLADENFACEBOOK
INLADENSEA
GEMAK10

Als het goed is werken ze allemaal nog.
Ik heb dit nu geprobeerd, de codes geven een groen vinkje maar er gaat geen 10 euro af. De prijs blijft 30,99 (incl. 1 euro). Wat doe ik verkeerd?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Waah schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:07:
Wat is niet teveel :+ Vriendin riep snel iets over: "de eerste 6 maanden" maar bij een geboortegewicht tussen de 7 en 9 pond lijkt me dat sterk :+
Hangt van het gewicht van je koter af, dat kan je tegen het einde redelijk uitrekenen. Die van ons zat bijna op het gemiddelde (3500) en heeft anderhalve maand met maat 1 gedaan. Nu is ze bijna vier maanden en we zitten tussen 2 en 3 in. Op dit moment draagt ze drie omdat twee op was, zit wat ruim maar kan wel.
Cobb schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:32:
Ik heb dit nu geprobeerd, de codes geven een groen vinkje maar er gaat geen 10 euro af. De prijs blijft 30,99 (incl. 1 euro). Wat doe ik verkeerd?
Is dat niet pas vanaf twee dozen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vElvis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-12-2024
Zo, ik post eigenlijk nooit op Tweakers, maar nu blijkt dat ik in oktober een heleboel luiers nodig heb! Bij Wehkamp zijn de Pampers in de aanbieding: New Baby mid pack 2 + 2 gratis voor 19,98. Dat zijn dus 176 stuks. Komt op dezelfde prijs per luier uit als bij de Etos 50% actie. Tijd om groots in te slaan hier! Maar ja, hoeveel ga ik er nodig hebben? Heeft iemand misschien een idee hoeveel luiers (maat 1 en 2?) sowieso op gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:45
de kleine van mij is nu 6 weken oud, ze past nog goed de nr 1, maar zou eventueel nr 2 ook kunnen dragen.
Als je kijkt naar een maandbox van nummer 1 en 2, zijn dat over de 200 stuks. De kleine van mij was 3kg bij geboorte. Hoop dat het een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-07 10:48
Gonadan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:46:
[...]

Hangt van het gewicht van je koter af, dat kan je tegen het einde redelijk uitrekenen. Die van ons zat bijna op het gemiddelde (3500) en heeft anderhalve maand met maat 1 gedaan. Nu is ze bijna vier maanden en we zitten tussen 2 en 3 in. Op dit moment draagt ze drie omdat twee op was, zit wat ruim maar kan wel.

[...]

Is dat niet pas vanaf twee dozen?
Kortingscodes van jumbo werken pas vanaf 50 euro bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Die Wehkamp is alleen voor maat 2 trouwens. 12 cent per luier is voor Pampers niet duur als ik de andere prijzen zo zie :) Misschien maar vast 4 pakken inslaan.... kan ik net geen maand mee...

Veel goedkoper zie ik ze in dit topic niet langskomen in de geschiedenis. Behalve de Etos-eigen merk versie. Maar die waren wel erg goedkoop met 75% korting.

[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 20-04-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-07 22:37
Ik weet niet of deze al genoemd was, maar ik kreeg een mailtje van Jumbo met daar een kortingscode in;
INLADENNIEUWSBRIEF

geeft 10,- vanaf 50 bestelwaarde.

En even mijn statistieken, onze zoon was 4200 bij geboorte een heeft maar 2 weken in maat 1 gezeten en vanaf +-9 weken zijn we overgestapt op maat 3. Dus het hangt nogal af van het verwachte geboorte gewicht, je moet ook maar weer zo denken, als je al een aantal luiers niet gebruikt gaat de prijs per daadwerkelijk gebruikte luier wel flink omhoog. Kun je wel een ontzettend goede deal scoren, maar als je vervolgens teveel hebt, kun je alsnog duurder uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Maat 1 ga ik niet "inslaan" nee. Maat 2 zitten ze toch vaak, zoals ik veel lees, wel 4 weken in/aan. Daarna zie ik wel weer ^_^

http://www.wehkamp.nl/bab...by_actie_pampersnewbaby16
is alleen maat 2 inderdaad die 2+2 is. Wel wat raar geformuleerd IMHO. Je krijgt 2 pakken per bestelling. Als je 2x2 besteld, krijg je "1+1 gratis". Dus eigenlijk betaal je 2, en krijg je daarna 2 gratis :+

Niet zo tactische beschrijving is 1+1 gratis dus :P maar goed het komt gewoon neer op 5 euro per pak (44 luiers).

[ Voor 65% gewijzigd door Waah op 20-04-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 14:31
Sjeeps schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:13:
Ik weet niet of deze al genoemd was, maar ik kreeg een mailtje van Jumbo met daar een kortingscode in;
INLADENNIEUWSBRIEF

geeft 10,- vanaf 50 bestelwaarde.

En even mijn statistieken, onze zoon was 4200 bij geboorte een heeft maar 2 weken in maat 1 gezeten en vanaf +-9 weken zijn we overgestapt op maat 3. Dus het hangt nogal af van het verwachte geboorte gewicht, je moet ook maar weer zo denken, als je al een aantal luiers niet gebruikt gaat de prijs per daadwerkelijk gebruikte luier wel flink omhoog. Kun je wel een ontzettend goede deal scoren, maar als je vervolgens teveel hebt, kun je alsnog duurder uit zijn.
Thanks!

Gaat lekker zo met die codes ;)

Even voor het gemak nog een keer het lijstje:
INLADENFACEBOOK
INLADENFLYER
INLADENGMAIL
INLADENBANNER
INLADENMAGAZINE
INLADENSEA
GEMAK10
INLADENNIEUWSBRIEF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Nou die jumbo jaaraanbieding is toch geen jaaraanbieding. Hij stopt morgen 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:12
SuperKneus schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:03:
Nou die jumbo jaaraanbieding is toch geen jaaraanbieding. Hij stopt morgen 😡
quote? linkje?

edit:

verhip het staat met zeer kleine letters op de pagina van de pampers:

[Geldig van 16-02 t/m 26-04]

[ Voor 21% gewijzigd door Joarie op 25-04-2016 20:21 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jaaraanbieding signing is ook opeens verdwenen. Wel lafjes dit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Beetje wel ja. Of Pampers kwam erachter dat de diversiteit aan afzetkanalen aan het opdrogen was en daarmee ook hun prijspositie :)

Enfin, toch maar op de valreep 2 dozen maat 4 gehaald voor de toekomst :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:54

Geckoo

Good news, everyone!

Niemand een screenshots van de Jumbo aanbieding daar deze een jaar loopt?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Geckoo schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:31:
Niemand een screenshots van de Jumbo aanbieding daar deze een jaar loopt?
Bij mijn weten stonden ze alleen bij Groot Voordeel Pakken en niet bij Jaaraanbiedingen. Wellicht dat ze daardoor makkelijker konden schuiven met de datum zonder juridisch in de knoop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 15:31

P-ter

...

Joarie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:11:
Beetje wel ja. Of Pampers kwam erachter dat de diversiteit aan afzetkanalen aan het opdrogen was en daarmee ook hun prijspositie :)

Enfin, toch maar op de valreep 2 dozen maat 4 gehaald voor de toekomst :+
Heb je deze nu besteld of eerder? Ik neem de gok ook (heb 2 dozen besteld voor afhalen op donderdag).

Mochten ze de prijs morgen omhoog gooien dan annuleer ik de order nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik heb ze gisteravond nog snel besteld en haal ze vandaag op. Met dank aan de warning van Senor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 07:21
ik heb ook nog even snel 3 dozen besteld.

[ Voor 12% gewijzigd door chimera2 op 26-04-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bij de Op=Op Voordeelshop (Sneek) hadden ze Zwitsal billendoekjes in de aanbieding. 24*72=1728 doekjes voor 29,95. Geen idee of andere vestigingen ze ook hebben....

Das dus 1,74 cent per doekje. Leek mij geen gekke aanbieding....
Wel een heel gesjouw trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
Bedankt voor het waarschuwen, heb gelijk ook maar wat gekocht. Volgende week ophalen. Verwacht wel dat de prijs geldt op moment van bestellen en niet op moment van ophalen ;)

Ik heb nog een screenshotje uit de mail weten te plukken, ze hebben alleen de einddatum naar voren gehaald zo te zien:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11700066/Jumbo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

dennisvalk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:51:
Bedankt voor het waarschuwen, heb gelijk ook maar wat gekocht. Volgende week ophalen. Verwacht wel dat de prijs geldt op moment van bestellen en niet op moment van ophalen ;)
Dat is nu juist voor mij de gok omdat ze op hun site dit verhaal hebben staan:
Waarom is de prijs nu anders dan toen ik de bestelling plaatste?

Dagelijks controleren we de prijzen van andere winkels en passen onze prijzen daarop aan. Prijzen kunnen hierdoor per dag verschillen. Het kan dus zijn dat prijzen zijn aangepast tussen jouw moment van bestellen en ophalen. Wij doen voor jou de boodschappen op de dag dat jij de bestelling komt ophalen. Op die dag reken je de bestelling af en betaal je de laagste prijs van dat moment in de vestigingsplaats van het Pick Up Point. Je betaalt bij het ophalen dus dezelfde prijs als een klant die op dezelfde dag 'gewoon' boodschappen doet.
Overigens, een eventueel prijsverschil zal minimaal zijn. Jumbo werkt immers met vaste lage prijzen en alleen heel af en toe met aanbiedingen.

bron: http://hallo.jumbo.com/kl...-afrekenen/#faq-vraag2822

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Tja dan zie je toch af van de aankoop als blijkt dat bij aankomst bij de Pickup Point dat de prijs (flink) gestegen is? Ik vermoed dat ze dat toch niet doen want dan zit Jumbo met de voorraden die ze niet kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Joarie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:34:
Tja dan zie je toch af van de aankoop als blijkt dat bij aankomst bij de Pickup Point dat de prijs (flink) gestegen is? Ik vermoed dat ze dat toch niet doen want dan zit Jumbo met de voorraden die ze niet kunnen verkopen.
Jahoor, je kunt je order nog weigeren voor de betaling. Dus ik zit er ook niet zo heel erg over in.
Mooi meegenomen als ik ze nog voor die prijs mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grrr, ik heb al eens besteld maar had er wel rekening mee gehouden dat deze het hele jaar geldig zou zijn. Anders had ik er wel meer gekocht. Via deze link staat er trouwens helemaal geen geldigsheidsdatum bij! Dus ik vraag me af of ze dan alsnog kunnen roepen dat het maar beperkt geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
JeroenE schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:07:
Grrr, ik heb al eens besteld maar had er wel rekening mee gehouden dat deze het hele jaar geldig zou zijn. Anders had ik er wel meer gekocht. Via deze link staat er trouwens helemaal geen geldigsheidsdatum bij! Dus ik vraag me af of ze dan alsnog kunnen roepen dat het maar beperkt geldig is.
Kijk nog maar eens goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Via die link staat gewoon braaf t/m 26-4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ik zie het nergens staan. En nee, ik heb het plaatje niet gemanipuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Harde refresh?
Zelfs in incognito-modus blijf ik die nieuwe vervaldata zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Joarie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:18:
Harde refresh?
Zelfs in incognito-modus blijf ik die nieuwe vervaldata zien
Nee, het blijft ook staan na Ctrl-F5.

Ik heb ontdekt dat ik de data wel zie als ik niet ben ingelogd, maar als ik ben ingelogd gaan ze weg. Maar alleen in mijn Firefox, als ik andere browsers probeer zie ik de data ook altijd. Is vaag probleem blijkbaar?

Mijn partner heeft gebeld met Jumbo. Het einde van de pampers maandbox actie schijnt een foutje op de website te zijn maar ze gaan uitzoeken hoe het nu precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Om te voorkomen dat ik achter het net vis heb ik toch nog twee maandboxen besteld met 10 euro korting en wat grootverpakkingen erbij :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Jumbo gaat de prijzen wel aanpassen. De huidige prijs is t/m 8 mei afhaal datum daarna gaat het 10 (baby-dry) tot 12 (active fit) euro omhoog.

De 10 euro korting codes zijn ook tot 8 mei geldig, meen ik. Je kan ze ook niet dubbel gebruiken, ze onthouden welke je al hebt gebruikt.

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenE op 26-04-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:54

Geckoo

Good news, everyone!

JeroenE schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:22:
Jumbo gaat de prijzen wel aanpassen. De huidige prijs is t/m 8 mei afhaal datum daarna gaat het 10 (baby-dry) tot 12 (active fit) euro omhoog.

De 10 euro korting codes zijn ook tot 8 mei geldig, meen ik. Je kan ze ook niet dubbel gebruiken, ze onthouden welke je al hebt gebruikt.
dus vanavond bestellen en ophalen voor 8 mei kan dus ook?

en hoe weet jij dit ?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Omdat ze dat vertelden toen ze terug belden van de Jumbo klantenservice. Maar ik zou ook zeker zelf even bellen, beter twee (of meer) mensen die het hebben gehoord dan 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 07:21
dennisvalk schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:44:
[...]

Thanks!

Gaat lekker zo met die codes ;)

Even voor het gemak nog een keer het lijstje:
INLADENFACEBOOK
INLADENFLYER
INLADENGMAIL
INLADENBANNER
INLADENMAGAZINE
INLADENSEA
GEMAK10
INLADENNIEUWSBRIEF
Kan je eigenlijk meerdere codes gebruiken?
Of maar 1 per keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

chimera2 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:37:
[...]

Of maar 1 per keer?
1 per bestelling (minimum bestelbedrag 50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
chimera2 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:37:
[...]

Of maar 1 per keer?
Per bestelling 2 dozen en allemaal op dezelfde tijd ophalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
dennisvalk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:05:
Per bestelling 2 dozen en allemaal op dezelfde tijd ophalen 8)
He, dat was mijn truukje al! :P

Als je zowel active fit als baby dry wil kan je het beste beide combineren in 1 bestelling, Dan krijg je een munt extra die je anders zou missen omdat je dan net een boven een grens van een extra tientje zit. 29,99 + 32,99 -10 = 52,98 per keer = 5 munten en anders zit je aan 49,98 en 55,98 en dat is 4 en 5 munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 19:48
Hoe lang blijven ze in maat 4? Heb al 1 doos liggen en wil er nog 3 bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
shenr schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:31:
Hoe lang blijven ze in maat 4? Heb al 1 doos liggen en wil er nog 3 bij bestellen.
Geen ervaring, de mijne gebruikt nu nog 3. Volgens de specs 7 tot 18 kilo, maar er zit in grotere maten enorm veel overlap. 4+ is 9 tot 20 kilo en 5 is 11 tot 25.

Mijn beta kant snapt dat niet, veel te veel maten zijn dat kwa gewicht. Maar het zal vast wel een goede reden hebben, alleen mijn alfa kant weet die nog niet. Ik heb een boel 4 besteld een een aantal 5. Dan kan ik er voorlopig tegen aan en desnoods koop ik nog wel een keer een doos 4+ er bij ofzo. En in het ergste geval verkoop ik de rest op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:06
Dank voor de tips in dit topic en de kortingscodes! Zojuist op de valreep twee dozen 6 besteld (ik denk de laatste voor onze dochter). Echt nog nooit maat 6 kunnen bestellen voor 20,9 cent per stuk (inclusief service kosten)!

Vreemd was wel dat de datum tot wanneer de aanbieding geldig was eerst op 26-04 stond maar daarna gewijzigd was in 07-05!

[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 26-04-2016 21:57 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.