Zaterdag in Kruidvat België: 4 midpakken pampers voor 28 euro. Komt op ongeveer dezelfde prijs per pamper als de huidige wehkamp-actie. Voor maat 3 dan toch, de rest heb ik niet bekeken
Ik heb hier nu wel 298x New Baby maat 2 op overschot, iets te enthousiast gekocht
Maat 1 heb je toch bijna niet nodig (uitgaande van een gemiddeld geboortegewicht). Bij mini-me nummer 2 kocht ik zelfs maar 1 pak voor de zekerheid, verder meteen overgestapt naar maat 2.Gonadan schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:21:
Maat 1 lijkt wel bijna nooit mee te tellen. Alleen de bonus van vorige week was gunstig.
De zwitsal doekjes zijn ook niet vaak in de aanbieding trouwens? Althans niet voor een verschil waar je moeite voor gaat doen.
Als je Zwitsal-doekjes fijn vindt, kijk dan eens bij de Kruidvat (Fysieke winkel) of prenataal. Heel vaak 2 pakken halen boor de prijs van 1.
Onze dochter van 3265gr geboortegewicht heeft toch zeker 9 weken maat 1 gehad.keko12 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 07:42:
[...]
Maat 1 heb je toch bijna niet nodig (uitgaande van een gemiddeld geboortegewicht). Bij mini-me nummer 2 kocht ik zelfs maar 1 pak voor de zekerheid, verder meteen overgestapt naar maat 2.
Als je Zwitsal-doekjes fijn vindt, kijk dan eens bij de Kruidvat (Fysieke winkel) of prenataal. Heel vaak 2 pakken halen boor de prijs van 1.
Etos doekjes zijn ook fijn. Volgens mij nu ook in de aanbieding.
Het gemiddelde gewicht ligt op zo'n 3500 gram, maat 1 is geschikt voor 2-5 kilo. De perfecte maat dus. Volgens de groeicurve duurt het zo'n twee maanden voordat maat 2 nodig is. Vanwege de overlap zal je dus ergens tussen maand 1 en 2 overstappen omdat maat 2 prettiger wordt.keko12 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 07:42:
Maat 1 heb je toch bijna niet nodig (uitgaande van een gemiddeld geboortegewicht). Bij mini-me nummer 2 kocht ik zelfs maar 1 pak voor de zekerheid, verder meteen overgestapt naar maat 2.
Dus bijna niet gebruiken? Voor een gemiddeld kind juist wel.
Qua doekjes zal ik het in de gaten houden, bedankt. Overigens zit ik niet vast aan dit merk, ik ben er ooit mee begonnen en het bevalt goed, dus zie niet echt een reden om over te stappen.
[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 14-01-2016 09:55 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prematuren hebben maat 1 meestal wel een tijd nodig.keko12 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 07:42:
[...]
Aangezien ze meestal kleiner zijn als de rest en in maat 2 verdrinken
PSN: McMillan0984
Je ziet ze langzaam duurder worden. Eerst 17 euro voor 12 en nu is het ongeveer 19,50/12 bij Kruidvat. Laatst iets van 30 euro voor 17 pakjes inclusief bewaarbox bij Etos. Daar heb ik er al een stuk of vijf van versleten in loop der tijd, handig om de kleertjes per maat later in te doen. Zitten ze in ieder geval goed opgeborgen.Gonadan schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:21:
Maat 1 lijkt wel bijna nooit mee te tellen. Alleen de bonus van vorige week was gunstig.
De zwitsal doekjes zijn ook niet vaak in de aanbieding trouwens? Althans niet voor een verschil waar je moeite voor gaat doen.
Snoetenpoetsers gaan hier ook nog steeds als een malle erdoorheen. Soms 2e gratis bij AH en dan neem ik de halve stelling mee. Kruidvat 5 voor 4,50.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Snoetenpoetsers worden hier steeds minder gebruikt. Thuis eigenlijk helemaal niet en alles met een nat washandje of nat spuugdoekje.
Werkt vaak nog beter ook, en stukje goedkoper.
Billendoekjes van de etos, vaak genoeg 2 dozen voor de prijs van 1.
Werkt vaak nog beter ook, en stukje goedkoper.
Billendoekjes van de etos, vaak genoeg 2 dozen voor de prijs van 1.
Voor prematuren heb je ook nog maat 0.Clavat schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:56:
Prematuren hebben maat 1 meestal wel een tijd nodig.
Aangezien ze meestal kleiner zijn als de rest en in maat 2 verdrinken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wij gebruiken de billendoekjes van de kruidvat en die bevallen goed, 12 pak voor € 12,-
Nog beter, je hebt nog prematurenluiers. Die heeft ons mannetje maar even gehad omdat hij goed plaste vanaf het begin en er van alles langs kwam. Hij is dus vrij snel overgestapt op maat 0 (kwam tot zijn oksels), en zit inmiddels op maat 1. Daar heb ik laatst van de Makro een hele zwik van gekocht, dus ik hoop dat ze lang genoeg passen voor we overmoeten op maat 2 of 3....
Billendoekjes, wat een kapitaal kost dat hier.
Interessant bij amazon.de
Pampers Feuchttücher Sensitive 2-Monatspack, 672 Tücher (12 x 56 Stück)
http://www.amazon.de/Pamp...pampers+feuchtt%C3%BCcher
Pampers Feuchttücher Fresh Clean Vorteilspack, 5 Packungen + 1 Gratis, 2er Pack (2 x 384 Tücher)
Ik heb zelf deze gekocht van Hipp, zie je ook steeds meer hier in Nederland, voeding, etc.
http://www.amazon.de/HiPP...ds=hipp+feuchtt%C3%BCcher
Interessant bij amazon.de
Pampers Feuchttücher Sensitive 2-Monatspack, 672 Tücher (12 x 56 Stück)
Pampers Feuchttücher Fresh Clean Vorteilspack, 5 Packungen + 1 Gratis, 2er Pack (2 x 384 Tücher)
Ik heb zelf deze gekocht van Hipp, zie je ook steeds meer hier in Nederland, voeding, etc.
http://www.amazon.de/HiPP...ds=hipp+feuchtt%C3%BCcher
Pampers doekjes zijn zeiknat, die verdrink je de billetjes in.
Het zal wel aan mijn kinderen liggen dan, maar no way dat ze met 4+ kilo in een luier konden van 3-5 kilo. Wellicht als je elk half uur een luier verwisselt, maar anders niet is mijn ervaring, laat staan voor de nachtluier.Gonadan schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:53:
[...]
Het gemiddelde gewicht ligt op zo'n 3500 gram, maat 1 is geschikt voor 2-5 kilo. De perfecte maat dus. Volgens de groeicurve duurt het zo'n twee maanden voordat maat 2 nodig is. Vanwege de overlap zal je dus ergens tussen maand 1 en 2 overstappen omdat maat 2 prettiger wordt.
Dus bijna niet gebruiken? Voor een gemiddeld kind juist wel.
Qua doekjes zal ik het in de gaten houden, bedankt. Overigens zit ik niet vast aan dit merk, ik ben er ooit mee begonnen en het bevalt goed, dus zie niet echt een reden om over te stappen.
Overigens zijn die zwitsaldoekjes (per doos) nu bij de etos 2 halen 1 betalen (zag ik toen ik net langs de etos liep).
Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar AH-huismerkdoekjes, niet te klein, en niet te nat (ik vind zwitsal bijv heel nat) of te droog iit andere doekjes (en vaak in de bonus).
Een doekje moet nat zijn, daar ga ik niet de hoofdprijs voor betalen. Dus gewoon het goedkoopste van de super. Toen we nog luiers nodig hadden, altijd van Kruidvat.
Doekjes kun je ook gewoon bij de Lidl halen 
Wij rekenen alle "aanbiedingen" terug naar per pampers. Zou kun je goed zien of een aanbieding ook echt een aanbieding is ten opzichte van elkaar(aanbiedingen)
Snappen we het nog
Wij rekenen alle "aanbiedingen" terug naar per pampers. Zou kun je goed zien of een aanbieding ook echt een aanbieding is ten opzichte van elkaar(aanbiedingen)
Snappen we het nog
Ik doe niets met Pampers. 1: te duur. 2: niet fijn.
WIj gebruiken de luiers van de kruitvat (maatje 5). Bijna altijd goedkoper dan welke aanbieding van pampers ook en kwalitatief vergelijkbaar.
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
Ik krijg altijd een gevoel van cognitieve dissonantie bij dit soort redeneringen. Je vindt ze te duur, dus zijn ze ook niet fijn.PcDealer schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:36:
Ik doe niets met Pampers. 1: te duur. 2: niet fijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pampers wordt na gebruik sappig bij het aanraken. Kruidvat blijft stevig in vorm. Zijn bovendien ook als beste getest geweest. En zijn aantoonbaar goedkoper.Gonadan schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:04:
[...]
Je vindt ze te duur, dus zijn ze ook niet fijn.
[ Voor 63% gewijzigd door PcDealer op 14-01-2016 14:17 ]
Babydoekjes in het algemeen zijn ook ideaal om verfspatten weg te poetsen of je handen mee schoon te maken, of je dashboard, toetsenbord, schoenen glimmend te maken, etc., ik spreek uit ervaringSeñor Sjon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:00:
Pampers doekjes zijn zeiknat, die verdrink je de billetjes in.
[ Voor 4% gewijzigd door Wasabi! op 14-01-2016 14:20 ]
Daar moet je juist de W5 doekjes van de Lidl voor nemen, maar daar kun je beter geen rode billetjes of smoeltjes mee poetsen
Die zag ik nu toevallig staan inderdaad, staat nu thuis, mooie prijs. Ik twijfel of ik niet snel nog wat van die boxen mee neem.Señor Sjon schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:29:
Laatst iets van 30 euro voor 17 pakjes inclusief bewaarbox bij Etos. Daar heb ik er al een stuk of vijf van versleten in loop der tijd, handig om de kleertjes per maat later in te doen. Zitten ze in ieder geval goed opgeborgen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoogvliet: alle pampers (ook de dry nights) 2+2 gratis.
Nu bij de plus supermarkt. 4 pakken pampers voor 24.99
Geld van zo 24-1 tot aankomende zaterdag 30-1
[This space is for rent]
Thnx! Gelijk een wagen volgeladen.keko12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:39:
Klopt inderdaad, ze worden wat zacht waardoor je goed kunt voelen of er wat in zit. Het is geen lekken en geeft juist meer informatie dan een luier die gewoon stug is.PcDealer schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:16:
Pampers wordt na gebruik sappig bij het aanraken. Kruidvat blijft stevig in vorm. Zijn bovendien ook als beste getest geweest. En zijn aantoonbaar goedkoper.
Prijs is geen onderdeel van een kwaliteitsbeoordeling, het is slechts een aspect wat je mee neemt om te bepalen welke je kiest en wat je ervoor over hebt.
Ken je de term cognitieve dissonantie? Wat je vaak ziet is dat als iemand het geld niet over heeft voor de dure dat kwalitatieve beoordeling dusdanig geformuleerd wordt dat het in het straatje past, in plaats van simpelweg te stellen dat die klotepampers gewoon veel te duur zijn.
Overigens werkt het ook andersom, dat mensen de duurste kopen en dan met alle kwaliteitseisen zo redeneren dat ze ook het beste moeten zijn. Terwijl het duurste echt niet altijd het beste is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik merk bij Pampers en Kruitvat maat 2:
Pampers is veel ruimer, kruitvat zit te strak om de beentjes. (Maar 3 van kruitvat is weer te groot).
En met pampers heb ik veel minder poep ongelukken: langs de luier poepen.
Pampers is veel ruimer, kruitvat zit te strak om de beentjes. (Maar 3 van kruitvat is weer te groot).
En met pampers heb ik veel minder poep ongelukken: langs de luier poepen.
[This space is for rent]
Je mag denken wat je wilt en je schreef het al eerder, maar ik heb nooit problemen gehad met Kruidvat. Nu ook niet met mijn 14 maanden oude neefje.Gonadan schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Ken je de term cognitieve dissonantie? Wat je vaak ziet is dat als iemand het geld niet over heeft voor de dure dat kwalitatieve beoordeling dusdanig geformuleerd wordt dat het in het straatje past, in plaats van simpelweg te stellen dat die klotepampers gewoon veel te duur zijn.
Overigens werkt het ook andersom, dat mensen de duurste kopen en dan met alle kwaliteitseisen zo redeneren dat ze ook het beste moeten zijn. Terwijl het duurste echt niet altijd het beste is.
Klopt, je negeerde de opmerking dan ook volledig. 
Overigens beweer ik dus niet dat er maar één juiste keuze is, ieder heeft zijn eigen argumentatie en dus ook gewoon een eigen keuze. Het is puur de verwoording waar ik dat gevoel bij krijg.
Ontopic:
Plus heeft de pampers vol gas in de aanbieding.
Overigens beweer ik dus niet dat er maar één juiste keuze is, ieder heeft zijn eigen argumentatie en dus ook gewoon een eigen keuze. Het is puur de verwoording waar ik dat gevoel bij krijg.
Ontopic:
Plus heeft de pampers vol gas in de aanbieding.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier ook Kruidvatluiers. Helaas ben ik bang dat Len toch naar de grotere maten gaat. Toon is nooit boven 4+ uitgekomen, Len heeft nu al 's nachts maat 5 nodig om doorlekken te voorkomen.PcDealer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:25:
[...]
Je mag denken wat je wilt en je schreef het al eerder, maar ik heb nooit problemen gehad met Kruidvat. Nu ook niet met mijn 14 maanden oude neefje.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ja, ik kan het welGonadan schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:34:
Klopt, je negeerde de opmerking dan ook volledig.
Hier ook een fan van de Kruidvat luiers. Ook een pak geprobeerd van het Duitse DM nav de tip hier. Te weinig verschil om er voor om te rijden imho.
Overdag Kruidvat en s'nachts een Pamper voor de zekerheid. Prima combo voorlopig,
Overigens zijn de Kruidvat luiers ietsje extra in de aanbieding: 3 midi pakken v 25,-. Mt 3 - 204 luiers =12,2 c per stuk
Overdag Kruidvat en s'nachts een Pamper voor de zekerheid. Prima combo voorlopig,
Overigens zijn de Kruidvat luiers ietsje extra in de aanbieding: 3 midi pakken v 25,-. Mt 3 - 204 luiers =12,2 c per stuk
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Makro heeft weer 40% korting op Pampers, je krijgt dus een Jumbo Pack voor een schappelijke prijs. Geldig tm 9 feb a.s.
Clique ici
Clique ici
Niet zo heel informatief zonder prijzen, aantallen of stuksprijs.keko12 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:39:
Idem. Het aantal per verpakkingseenheid is verre van standaard.PoweRoy schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:09:
Nu bij de plus supermarkt. 4 pakken pampers voor 24.99
Dat is een aanbieding die er mag zijn. Ver onder de Amazon.de prijs (stuksprijs 0.19 vs 0.29 voor active fit 3 bv)Ibidem schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:11:
Makro heeft weer 40% korting op Pampers, je krijgt dus een Jumbo Pack voor een schappelijke prijs. Geldig tm 9 feb a.s.
Clique ici
Ben persoonlijk een behoorlijke Pamper fan en mbv die Makro aanbieding betaal je nu 0.17 ct per luier (Pampers New Baby Midi (Maat 3, 3-9 kg))
Echter is mijn vrouw ook tevreden over huismerk Kruidvat luiers welke nu slechts 0.12 ct per luier kosten (3 x Kruidvat 3 Midi Luiers Jumbopack 68st a 25 EUR).
Nu is het verschil behoorlijk, wie kan mij helpen met mijn keuze?
Echter is mijn vrouw ook tevreden over huismerk Kruidvat luiers welke nu slechts 0.12 ct per luier kosten (3 x Kruidvat 3 Midi Luiers Jumbopack 68st a 25 EUR).
Nu is het verschil behoorlijk, wie kan mij helpen met mijn keuze?
Onze ervaring met kruitvat luiers was in het begin goed, maar we hadden toch vaker een rode kont en doorlekkers dan met de pampers.
Hoe doen jullie dat trouwens bij de Macro? Zonder eigen bedrijf?
Sorry, maar je zeurt echt. Natuurlijk is de ene supermarkt duurder dan de ander, maar als het om een 50%-kortingsactie gaat, boeit het niet zo veel of een pak 20 cent duurder of goedkoper is. Zoals gezegd ging het om alle soorten. Als jij liever baby dry nights gebruikt of New born of actieve fit, ze waren allemaal te krijgen voor de helft van de prijs als je vier pakken kocht. In zo'n geval ga ik niet de prijzen van alle mogelijkheden opschrijven. Als je dat te lastig vindt, dan negeer je mijn tip maar...
Als je in België woont, dan kunnen particulieren ook een pas aanvragenRob-T6 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:25:
Onze ervaring met kruitvat luiers was in het begin goed, maar we hadden toch vaker een rode kont en doorlekkers dan met de pampers.
https://makrocard.be/nl-BE
Tevens bij amazon.de de Pampers billendoekjes erg goedkoop (12 pack of 1x 6 pack + 1 6 pack gratis), in Nederland veel te duur..... ook met korting.
http://www.amazon.de/s/re...=pampers+feuc%2Caps%2C293
Logan heeft overdag voldoende aan maat 4, maar in de nacht 4+ nodig want meneer wil nog wel eens doorlekken. Hier ook kruidvatluiers. In het begin een sh*tload aan echt pampers gehad en die hebben we vooral voor de nachten gebruikt, maar ze zijn nu op en ik vind prijs verschil soms erg groot (zelfs met sommige aanbiedingen)Freee!! schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:36:
[...]
Hier ook Kruidvatluiers. Helaas ben ik bang dat Len toch naar de grotere maten gaat. Toon is nooit boven 4+ uitgekomen, Len heeft nu al 's nachts maat 5 nodig om doorlekken te voorkomen.
Als ze alleen minipakken van een tientje hebben, dan is de aanbieding niet zo super. Pampers heeft erg veel verschillende verpakkingsmaten en een maanddoos is ongeveer de rekeneenheid van aanbiedingen. Jammer dat ze niet meer voor 35 euro verkocht worden.keko12 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 23:46:
[...]
Sorry, maar je zeurt echt. Natuurlijk is de ene supermarkt duurder dan de ander, maar als het om een 50%-kortingsactie gaat, boeit het niet zo veel of een pak 20 cent duurder of goedkoper is. Zoals gezegd ging het om alle soorten. Als jij liever baby dry nights gebruikt of New born of actieve fit, ze waren allemaal te krijgen voor de helft van de prijs als je vier pakken kocht. In zo'n geval ga ik niet de prijzen van alle mogelijkheden opschrijven. Als je dat te lastig vindt, dan negeer je mijn tip maar...
Dat soort constructies ben ik dan weer veel te lui voor.Dzine schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:37:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aankomende weekend 50% korting op alle pampers:
http://folder.etos.nl/wee...7.kortingknaller&ah_fee=0
M.u.v. Baby Dry natuurlijk.
Om mijzelf nog maar eens te quoten. Makro's "actie" is nu 3+1 gratis. Wanneer ik b.v. 4 pakken maat 3 koop (68 stuks, 14.24 EUR p/pak) dan kosten de luiers 0.16ct per stuk. Geen mega Pampers actie maar in ieder geval goedkoper dan de Etos aanbieding zoals hierboven genoemd.Ibidem schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:11:
Clique ici
Misleiding bij de Makro? Want bij 3 pakken zie ik geen 4de gratis in mijn winkelwagen verschijnen. Ook veranderd de prijs niet, ongeacht het aantal wat je in de winkelwagen stopt?
[ Voor 12% gewijzigd door Ibidem op 18-02-2016 14:17 ]
Net bij Amazon.co.uk Pampers maandboxen besteld (maat 5) voor ongeveer €33 per box. Als je gebruik maakt van de subscription service krijg je korting (je kunt ook gratis maand Prime gebruiken, hoewel dat geen korting oplevert geloof ik); waardoor je op dit bedrag uitkomt (zelfs na de 10 pond bezorgkosten).
Moet je niet vergeten de subscription weer uit te zetten (zet 'm zelf voor veiligheid op 6 maanden)
Moet je niet vergeten de subscription weer uit te zetten (zet 'm zelf voor veiligheid op 6 maanden)
[ Voor 11% gewijzigd door Yo-L op 18-02-2016 15:02 ]
Pampers in de aanbieding online bij Jumbo Supermarkt tot 31-12. BIjvoorbeeld: PAMPERS BABY-DRY LUIERS MAAT 4 (MAXI) 7-18 KG MAANDBOX 174 LUIERS voor 29,99.
Volgens mij een goede actie!
http://www.jumbo.com/pampers-baby-dry-luiers-maat-4-(maxi)-7-18-kg-maandbox-174-luiers/146028ZK/
edit, ik zie net dat je wel kosten betaald bij het afhalen in de winkel, tussen de 1,- en 3,50 afhankelijk van het tijdstip
http://www.jumbo.com/pampers-baby-dry-luiers-maat-4-(maxi)-7-18-kg-maandbox-174-luiers/146028ZK/
edit, ik zie net dat je wel kosten betaald bij het afhalen in de winkel, tussen de 1,- en 3,50 afhankelijk van het tijdstip
[ Voor 13% gewijzigd door terribleweak op 18-02-2016 20:01 ]
Ik bestel sowieso m'n boodschappen online bij Jumbo dus ik klik nog even een maandbox Baby Dry 4+ aan à 29,99
Bij besteding vanaf € 50 (dus bij 2 maandboxen) € 10 korting met de code INLADENFACEBOOK, incl. servicekosten 2 maandboxen voor € 53,50! Kan trouwens nog goedkoper, als je voor 'minder populaire' afhaaluren kiest, dan zijn de servicekosten 2 euro goedkoper (€ 1).
[ Voor 52% gewijzigd door nietmachine48 op 18-02-2016 23:31 ]
die loopt trouwens tot 31-12 zie ik en andere maten ook http://www.jumbo.com/prod...'s/groot-voordeel-pakken/terribleweak schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:58:
Pampers in de aanbieding online bij Jumbo Supermarkt tot 31-12. BIjvoorbeeld: PAMPERS BABY-DRY LUIERS MAAT 4 (MAXI) 7-18 KG MAANDBOX 174 LUIERS voor 29,99.
[edit] raar dat je trouwens niet in alle winkels kan afhalen...
[ Voor 4% gewijzigd door Geckoo op 19-02-2016 08:39 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Mooie aanbieding bij de Jumbo inderdaad. Ik laat het in Utrecht komende dinsdag "gratis" thuis bezorgen i.c.m. 3 pijpjes vers Heineken bier. Zit er ook nog wat voor papa bij
Besteld! Top actie icm met Facebook code INLADENFACEBOOK .terribleweak schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:58:
348 luiers / 14ct per stuk.
Gekkehuis bij de ETOS zoals ik begreep van mijn vrouw. Maar nu 234 Active fit luiers mt.5 voor 20,9 cent per stuk. Actie hierboven van Facebook was ik niet van op de hoogte maar dan was ik voor 272 luiers 20,5 cent kwijt geweest. Schade valt meeharydoo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:33:
Aankomende weekend 50% korting op alle pampers:
[ Voor 39% gewijzigd door Flamingo BB op 19-02-2016 16:07 ]
Bedankt, met inladenfacebook ook besteld:
1 Pampers Baby-Dry Luiers Maat 5 (Junior) 11-25 kg ...
€29,99/144 stuks
29,99
1 Cadeautje van Jumbo
€0,01/1 stuks
0,00
€29,99/144 stuks
29,99
Besteloverzicht
Subtotaal producten €59,98
10 euro korting − €10,00
Servicecode INLADENFACEBOOK
Cadeautje van Jumbo
Bestelkosten €2,50
Statiegeld €0,00
0 Jumbo krat(ten)** €0,00
Totaal* (incl. BTW) €52,48
€29,99/144 stuks
29,99
1 Cadeautje van Jumbo
€0,01/1 stuks
0,00
€29,99/144 stuks
29,99
Besteloverzicht
Subtotaal producten €59,98
10 euro korting − €10,00
Servicecode INLADENFACEBOOK
Cadeautje van Jumbo
Bestelkosten €2,50
Statiegeld €0,00
0 Jumbo krat(ten)** €0,00
Totaal* (incl. BTW) €52,48
Pizza!
Wat is daar raar aan dan? Je kunt toch ook niet al je boodschappen in elke AH ophalen. Daarom heet het pick up points![edit] raar dat je trouwens niet in alle winkels kan afhalen...
Maar on topic: tot 31/12? Dan hoeven we niet meer moeilijk te gaan doen de rest van het jaar voor acties bij bol.com of wehkamp
[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 19-02-2016 15:31 ]
Staat nergens dat deze actie het hele jaar isbvbal79 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:28:
[...]
Wat is daar raar aan dan? Je kunt toch ook niet al je boodschappen in elke AH ophalen. Daarom heet het pick up points!
Maar on topic: tot 31/12? Dan hoeven we niet meer moeilijk te gaan doen de rest van het jaar voor acties bij bol.com of wehkamp
heb je de aanbieding wel geopend dan? Staat er letterlijk bij geldig van 16-02 t/m 31-12ErwinJ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:47:
[...]
Staat nergens dat deze actie het hele jaar is
Tuurlijk wel, maar dan moet je het zelf pakken.bvbal79 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:28:
Wat is daar raar aan dan? Je kunt toch ook niet al je boodschappen in elke AH ophalen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is wel echt extreem goedkoop, onder kostprijs denk ikFlamingo BB schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:53:
[...]
Gekkehuis bij de ETOS zoals ik begreep van mijn vrouw. Maar nu 234 Active fit luiers mt.5 voor 0,209 cent per stuk. Actie hierboven van Facebook was ik niet van op de hoogte maar dan was ik voor 272 luiers 0,205 cent kwijt geweest. Schade valt mee
Hier misschien ook nog gebruik maken van de Jumbo actie...best een goede deal.
[ Voor 8% gewijzigd door Cartman! op 19-02-2016 16:05 ]
Excuus aangepastCartman! schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:58:
[...]
Dat is wel echt extreem goedkoop, onder kostprijs denk ik
Hier misschien ook nog gebruik maken van de Jumbo actie...best een goede deal.

Ik kom op 2x178=348 maat 4 luiers voor €52,44 (2 pakken luiers + 2 pakken zuivel voor gratis verzending - korting) = 15ct per luier...hoe kom jij op 14ct per luier uit?Frankisback schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:21:
[...]
Besteld! Top actie icm met Facebook code INLADENFACEBOOK .
348 luiers / 14ct per stuk.
Laten bezorgen op een woensdag zijn de kosten €1,-.
2x174=348 luiers / 50,89 = 14ct
2x174=348 luiers / 50,89 = 14ct
14,6ct rond ik toch eerder af naar 15ct dan 14ct dus dan klopt t verder wel met wat ik dacht. Toch dank voor je reactie.
Komend weekend bij de Kruidvat ook tot 50% korting
http://folder.kruidvat.nl...-t-m-28-februari/page/6-7
http://folder.kruidvat.nl...-t-m-28-februari/page/6-7
Bij de Plus supermarkt: 50 % korting
Geldig van zo. 21 feb. t/m za. 27 feb.
Pampers Luiers
Active fit, New baby of Easy up alle pakken à 21-45 stuks
Per pak
Bijvoorbeeld Pampers New baby newborn, pak 45 stuks van 9.75 voor 4.87.
Geldig van zo. 21 feb. t/m za. 27 feb.
Pampers Luiers
Active fit, New baby of Easy up alle pakken à 21-45 stuks
Per pak
Bijvoorbeeld Pampers New baby newborn, pak 45 stuks van 9.75 voor 4.87.
Kopen jullie nooit luiers via Amazon?
http://www.amazon.co.uk/g...oh_aui_detailpage_o00_s01
Baby Dry 3 198 pampers voor 25 excl verz en 31 pond (=39 euro) inclusief verzending.
Dat is 0.197 per pamper en als je er meer koopt op dezelfde moment dan is die verzending minder per pak.
Baby Dry 3 198 pampers voor 25 excl verz en 31 pond (=39 euro) inclusief verzending.
Dat is 0.197 per pamper en als je er meer koopt op dezelfde moment dan is die verzending minder per pak.
tegenwoordig is door de toevoeging van de hoge verzendkosten het niet echt rendable meer.Stvw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:34:
Kopen jullie nooit luiers via Amazon?
"vroeger" was het gratis verzenden en dan was het leuk...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Jumbo heeft die aanbieding weer (gisteren was o.a. Baby Dry 4+ niet meer te bestellen). 20 cent per luier en er zijn nog servicecodes voor nog tien euro eraf. Dan bestel ik dus echt niet bij Amazon
Inmiddels weer wel. Het lijkt er bovendien op dat deze prijs het hele jaar zal gelden. Ik vermoed dat Jumbo de nieuwe luiermonopolist van Nederland wil worden. Dit is namelijk echt een uitstekende aanbieding! Baby-dry maat 4 voor minder dan 15 cent per luier (wanneer je gebruik maakt van de code INLADENFACEBOOK en twee dozen bestelt).Reinier schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:15:
Jumbo heeft die aanbieding weer (gisteren was o.a. Baby Dry 4+ niet meer te bestellen). 20 cent per luier en er zijn nog servicecodes voor nog tien euro eraf. Dan bestel ik dus echt niet bij Amazon
[ Voor 6% gewijzigd door orejas op 26-02-2016 10:50 ]
Stam + t
Psies, dat bedoelde ik. En inderdaad geldg tot einde van het jaar. Heb twee dozen 4+ in de auto liggen. Prima prijs!
Geen luier aanbieding maar wel baby gerelateerd. Bij Amazon Duitsland betaal je nu voor 9 casettes Tommee Tippee navullingen € 36,99. In NL betaal je voor 6 casettes al meer.
Klik!
Klik!
Hmmm ik heb nog 3 cassettes liggen. Ik had ze gehaald, maar bij thuiskomst bleek dat die niet in onze luieremmer te passen. Bon hadden we niet meegenomen dus ruilen was ook geen optie. Geïnteresseerden (omg Apeldoorn of Utrecht) kunnen per DM contact met me opnemen.Morpheus2003 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:59:
Geen luier aanbieding maar wel baby gerelateerd. Bij Amazon Duitsland betaal je nu voor 9 casettes Tommee Tippee navullingen € 36,99. In NL betaal je voor 6 casettes al meer.
Klik!
Geen luiers maar wel een top baby aanbieding:
Cybex Gold Juno 2-fix autostoeltjes voor €101,67 (50% kassakorting) @ Amazon.de. Je ziet de prijs pas als je in de laatste stap voor betalen zit.
http://www.amazon.de/gp/product/B015AFV904
Cybex Gold Juno 2-fix autostoeltjes voor €101,67 (50% kassakorting) @ Amazon.de. Je ziet de prijs pas als je in de laatste stap voor betalen zit.
http://www.amazon.de/gp/product/B015AFV904
Dank je! Besteld voor volgend jaar, lijkt me een prima stoeltje om naast de Maxi-Cosi Priori te zetten. Voorlopig hebben we geen Isofix nodig, maar de stoel kan ook in de gordel.laredo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:16:
De goedkoopste kleur wordt niet geleverd door Amazon zelf, en krijgt dus geen kassakorting.
Met Amazon Family 1 maand gratis proefabonnement (op m'n beste Duits: tijdig opzeggen!) nog 10 euro korting maakt 91,67 euro. Een paar euro duurder dan de Priori was.
Die Berechnung Ihrer Bestellung wurde von uns auf der Website irrtümlich falsch dargestellt.
[ Voor 7% gewijzigd door RemcoDelft op 07-03-2016 17:40 ]
Thx! We waren net vandaag aan onze laatste cassette begonnenMorpheus2003 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:59:
Klik!
Toch wel vreemd dat de 6-pack duurder is dan de 9-pack

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dat is balen. Hier wel verzendbevestiging binnen:RemcoDelft schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:16:
[...]
Die Berechnung Ihrer Bestellung wurde von uns auf der Website irrtümlich falsch dargestellt.
Ihre Amazon.de Bestellung von "CYBEX GOLD Juno 2-fix..." wurde versandt!
Guten Tag,wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.
Vrouwlief kwam net met deze site: http://www.pamperbox.be/abonnementen
Heeft iemand hier ervaringen mee of een idee of dit goedkoop is of vooral makkelijk?
Ik heb nog niet uitgerekend of die goede aanbiedingen zijn, maar ik houd niet zo van het idee dat ik een jaar aan een bepaald abonnement vast zit waarvan ik niet weet of ik het nodig heb.Je betaalt eenmalig 350 euro.
En aan het begin van elke maand ontvangt u telkens u maandbox pampers en dit 12 maanden lang.
U kan kiezen uit active fit / baby dry / new baby.
De hoeveelheid pampers hangt af van de maat.
Maat 2 krijgt u 240 pampers --> € 0,122 per luier
Maat 3 krijgt u 198 pampers--> € 0,147 per luier
Maat 4 krijgt u 174 pampers --> € 0,168 per luier
Maat 4+ krijgt u 152 pampers--> € 0,192 per luier
Maat 5 krijgt u 144 pampers --> € 0,203 per luier
Maat 5+ krijgt u 132 pampers--> € 0,221 per luier
Maat 6 krijgt u 124 pampers --> € 0,235 per luier
(De hoeveelheid pampers kan verschillen van het type pampers)
New baby is enkel beschikbaar in maat 2
Heeft iemand hier ervaringen mee of een idee of dit goedkoop is of vooral makkelijk?
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 10-03-2016 11:56 . Reden: prijzen per luier uitgerekend uitgaande van € 350 / 12 = € 29,17 per maand ]
De pamper maandboxen waren al in de aanbieding, maar dit weekend gaan we echt stunten! Van donderdag 10 maart t/m zondag 13 maart maar liefst 40% korting op alle Pampers Active Fit en New Baby. Tijd om groots in te slaan!
https://partnerblog.bol.c...agne/pampers-weekenddeal/
dan is Jumbo nog steeds iets goedkoper volgens mijhenkjobse schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:09:
De pamper maandboxen waren al in de aanbieding, maar dit weekend gaan we echt stunten! Van donderdag 10 maart t/m zondag 13 maart maar liefst 40% korting op alle Pampers Active Fit en New Baby. Tijd om groots in te slaan!
33,89 tegen 29,99 voor een maandbox baby-dry 4+
Bij bol.com zijn de baby-dry luiers niet in de aanbieding. Dat is dus Jonagold en Elstar vergelijken.jackaubrey schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:21:
[...]
dan is Jumbo nog steeds iets goedkoper volgens mij
33,89 tegen 29,99 voor een maandbox baby-dry 4+
Stam + t
Nog steeds is de Jumbo goedkoper. Per stuk 32.99 euro bij de jumbo voor Active fit luiers. Daarnaast als je 2 dozen neemt krijg je nog 10 euro korting. Dus 2 boxen voor 56 euro.orejas schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:36:
[...]
Bij bol.com zijn de baby-dry luiers niet in de aanbieding. Dat is dus Jonagold en Elstar vergelijken.
Buiten dat, wie zegt dat zo'n box precies genoeg is voor de maand en dat je exact op het begin van de maand wil overstappen naar een andere maat? In mijn optiek gaat het gebrek aan flexibiliteit je alsnog geld kosten waardoor de deal onder de streep minder interessant is.gwystyl schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:47:
Ik heb nog niet uitgerekend of die goede aanbiedingen zijn, maar ik houd niet zo van het idee dat ik een jaar aan een bepaald abonnement vast zit waarvan ik niet weet of ik het nodig heb.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja dat idee heb ik ook, ik haal wel gewoon nieuwe pakken waar ze in de aanbieding zijn net voor de oude op zijn. Lijkt me beter dan zo'n abonnement
Ik heb juist bij Amazon.de een hele lading luiers via een abonnement besteld. Gewoon aangegeven dat ik N aantal wil hebben, levering elke 6 maanden, en als het er is, zeg ik het abonnement op. Beste prijs voor Pampers die ik ooit gezien heb, zelfs beter dan de huismerken van Kruidvat en DM.
Ik verwacht een overbeladen postbode dit weekend
De beste prijs voor Pampers is, volgens mij, momenteel bij de Jumbo.
Voor bijv. 2 pakken Pampers Baby Dry maat 3 betaal je met kortingscode INLADENFLYER en € 1,- bestelkosten maar € 53,98. Dat is € 0,136 per luier!
Kies voor de bestelkosten een gunstige tijd zodat het € 1,- betaald of bestel één van de producten mee waardoor je geen bestelkosten betaald.
Voor bijv. 2 pakken Pampers Baby Dry maat 3 betaal je met kortingscode INLADENFLYER en € 1,- bestelkosten maar € 53,98. Dat is € 0,136 per luier!
Kies voor de bestelkosten een gunstige tijd zodat het € 1,- betaald of bestel één van de producten mee waardoor je geen bestelkosten betaald.
Zijn er ook nog gunstige opties waarbij je het niet zelf hoeft te halen? Jumbo kom ik zelden en sowieso lopend.
AH had newborn 2 niet in het assortiment en het laatste pak is net aangebroken.
Edit:
Heej, bol.com heeft maandboxen. €0,14 per luier.

Edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Gonadan op 13-03-2016 17:35 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In elke buurt is toch wel een Jumbo te vinden? Anders met de bus? Iemand anders op laten halen?Gonadan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:31:
Zijn er ook nog gunstige opties waarbij je het niet zelf hoeft te halen? Jumbo kom ik zelden en sowieso lopend.
Edit:
Bij de Jumbo kost de maat 2 pampers bij 2 maandboxen € 0,106 cent per luier
Bij 2 maandboxen (480 luiers) scheelt dat ruim 15 euro t.o.v. Bol.com
[ Voor 6% gewijzigd door Morpheus2003 op 13-03-2016 21:21 ]
Te vinden wel, maar moeite 'kost' ook geld. Als ik er veel extra voor moet gaan doen is het mij die paar centen niet waard. Ik doe zelden boodschappen bij de jumbo, ook al is het de dichtstbijzijnde supermarkt. Overigens is twee maandboxen in zo'n kleine maand wel een gok.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben benieuwd voor welk merk/maat dit was want bij camelcamelcamel zie ik voor enkele die voor mij interessant zijn geen hevige schommelingen.RemcoDelft schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:25:
Ik heb juist bij Amazon.de een hele lading luiers via een abonnement besteld. Gewoon aangegeven dat ik N aantal wil hebben, levering elke 6 maanden, en als het er is, zeg ik het abonnement op. Beste prijs voor Pampers die ik ooit gezien heb, zelfs beter dan de huismerken van Kruidvat en DM.
3 en 4 voor 11,11 en 13,52 cent per stuk.Rukapul schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:42:
[...]
Ik ben benieuwd voor welk merk/maat dit was want bij camelcamelcamel zie ik voor enkele die voor mij interessant zijn geen hevige schommelingen.
Edit: Kruidvat huismerk komt op 12,75 of 14,53 cent.
[ Voor 4% gewijzigd door RemcoDelft op 13-03-2016 21:57 ]
Ah. De baas zegt dat ik Baby Dry moet hebben 
Die extra 15% korting met Prime heb ik ook wel eens gedaan (en daarna opgezegd), maar zelfs zonder dat kom ik vaak bij Amazon uit met de normale Family (5%). Sowieso lijkt het alsof je vaak weer opnieuw Prime mag testen
Net even de groeicurve erbij gepakt en ik denk dat ik voor 14 maanden (12 maandboxen) maat 4 ga kopen
edit:
naja, terwijl ik m'n winkelwagen aan het vullen bent komt er ineens een beperking tevoorschijn van max 2 maanddozen per type. De stapel enkele dozen die ik al in de winkelwagen had zitten bleven nog wel ok. 8 dozen totaal besteld.
Die extra 15% korting met Prime heb ik ook wel eens gedaan (en daarna opgezegd), maar zelfs zonder dat kom ik vaak bij Amazon uit met de normale Family (5%). Sowieso lijkt het alsof je vaak weer opnieuw Prime mag testen
Voor zover ik na kan gaan is dit een superaanbieding. Ben m'n archief aan het nalopen, maar heb nog nooit voor die prijs baby dry maat 4 of 5 gekocht.Morpheus2003 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:26:
De beste prijs voor Pampers is, volgens mij, momenteel bij de Jumbo.
Net even de groeicurve erbij gepakt en ik denk dat ik voor 14 maanden (12 maandboxen) maat 4 ga kopen
edit:
naja, terwijl ik m'n winkelwagen aan het vullen bent komt er ineens een beperking tevoorschijn van max 2 maanddozen per type. De stapel enkele dozen die ik al in de winkelwagen had zitten bleven nog wel ok. 8 dozen totaal besteld.
[ Voor 22% gewijzigd door Rukapul op 13-03-2016 22:40 ]
offtopic:
Haha, herkenbaar. Ik zie dat er iemand gepost heeft in dit topic. Ik roep naar de vrouw. Vrouw roept Baby Dry en een willekeurige maat...
Haha, herkenbaar. Ik zie dat er iemand gepost heeft in dit topic. Ik roep naar de vrouw. Vrouw roept Baby Dry en een willekeurige maat...
Bij de AH en de Plus zijn de luiers nu in de aanbieding
AH 40% korting (http://www.ah.nl/zoeken?rq=pampers)
Plus 2 voor 17,50 (https://www.plus.nl/aanbiedingen/2399-195)
Plus 2 voor 17,50 (https://www.plus.nl/aanbiedingen/2399-195)
Je kunt alleen niet bij elke Jumbo terecht. Zo moet ik vanuit Leiden naar Oegstgeest of naar Voorschoten voor een afhaal Jumbo.Morpheus2003 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:19:
[...]
In elke buurt is toch wel een Jumbo te vinden? Anders met de bus? Iemand anders op laten halen?
Even vergeleken met eurocent/luier voor Pampers Baby Dry maat 4:chimera2 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:29:
Bij de AH en de Plus zijn de luiers nu in de aanbieding
ca 19.3ct/luier (ca 10% duurder dan Jumbo)
ca 29.2ct/luierPlus 2 voor 17,50 (https://www.plus.nl/aanbiedingen/2399-195)

Dat laatste is natuurlijk gewoon om te huilen zo duur
Klopt maar ik rij 45km tussen werk en thuis. Dan is er altijd wel een Jumbo in de buurtcelshof schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:59:
[...]
Je kunt alleen niet bij elke Jumbo terecht. Zo moet ik vanuit Leiden naar Oegstgeest of naar Voorschoten voor een afhaal Jumbo.
Als ik op Jumbo.com kijk (winkel Breda ingegeven), krijg ik nochtans, voor Active Fit maat 5+, een prijs van 27 cent per luier. Niet echt schitterend lijkt me
Afgaande op wat snelle bronnen is het voor die soort luier wel goedkoop.
Is het niet zo dat "Active Fit" een dure luier is? Baby Dry is al goedkoper. En Simply Dry nog goedkoper. En dan heb je nog van die 'broekjes' die nog weer duurder zijn dan al deze.
Vraag me echter niet hoe de product placement van Pampers in elkaar steekt
Is het niet zo dat "Active Fit" een dure luier is? Baby Dry is al goedkoper. En Simply Dry nog goedkoper. En dan heb je nog van die 'broekjes' die nog weer duurder zijn dan al deze.
Vraag me echter niet hoe de product placement van Pampers in elkaar steekt
Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.