Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mede-auteurs:
  • Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

theHoff

De Tweakers met kindjes weten het: luiers kosten veel geld. :)

In het algemeen zijn de onderstaande shops interessant als je pampers nodig hebt:
Amazon DE
Amazon UK
Wehkamp (alleen als ze aanbiedingen hebben)
Bol.com (alleen als ze aanbiedingen hebben)
Makro (alleen als ze aanbiedingen hebben)
http://www.watkostenluiers.nl
Voordeelmuis om te zien waar ze in de aanbieding zijn
Luierinfo, compleet volledig en up to date
LuierSite, uitgebreide prijsvergelijker van 20+ webshops waaronder Bol, Wehkamp, Amazon.de en AH.nl.

Vergeet niet als je bij de Nederlandse shops bestelt om te kijken of je bv bij spaarwinkelen.nl of shopkorting.nl nog wat cashback kunt krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 18-01-2019 10:39 . Reden: DM van pven eruit gesloopt ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:19:
De Pampers-maandboxen zijn t/m 13 januari in de aanbieding bij Wehkamp, en als je besteld via een cashback-site krijg je nog wat extra korting. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:46
Vergeet de 3 voor 2 op alle soorten pakken niet bij Kruidvat (volgens mij loopt ie nog?).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Geckoo

Good news, everyone!

Is kruidvat en etos ook een goede toevoeging ?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Offtopic maar toch deels relevant: Philips Avent Comfort Enkele Elektrische Borstkolf (SCF332/01) voor 90 euro (met ING rentepunten).
Dit was met sprongen de goedkoopste die ik op mijn verlanglijstje had staan. Ik hoop hem ooit te kunnen bestellen...

[ Voor 16% gewijzigd door RemcoDelft op 06-01-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Op dit moment bij de Makro in de aanbieding. €0,21 per Baby Dry 5+ is een prima prijsje. Krijg je ze nog thuisbezorgd ook. Wel bij afname van 4 dozen overigens, maar dat vind ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is dat incl. BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03:15
De link in de op naar amazon.uk werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-04 22:44
Nog een tipje voor Amazon kopers: Zet een pricewatch aan op CamelCamelCamel, dan krijg je een waarschuwing wanneer de prijs genoeg is gezakt. Je kan hier ook de prijsgeschiedenis raadplegen om te kijken wanneer luiers goedkoop zijn (en dus voor welke prijs je de pricewatch aan moet zetten)

http://uk.camelcamelcamel.com/search?sq=pampers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
laredo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:56:
De link in de op naar amazon.uk werkt niet...
Fixed, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:10
72.55 voor 4 pakken :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:21
De wehkamp is weer onderweg!

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
yep, incl btw excl verzendkosten. maar dat is geloof ik iets van 5 euro, dus dat maakt per luier bijna niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:25

vhal

ಠ_ಠ

Bij de Etos zijn de Pampers ook in de aanbieding (3e gratis)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb van de week al de verkeerde maat meegenomen (4+ i.p.v. 3)... dus ik heb voorraad zat voorlopig. Never send a man for a womans job. :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:46
Bij Kruidvat regelmatig actie met Pampers 3e pak gratis, en dit zijn de grootverpakkingen! 3 pakken voor geloof ik 32 euro.

Vorige week volgens mij nog gehaald, weet niet zeker of het deze week nog geldt, maar komt regelmatig terug deze actie!

deze staat er nu op:
http://www.kruidvat.nl/do...t/s2/2010-31-pampers.aspx

Maar wij zitten al in maat 5 en daar zijn dus ook regelmatig acties mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinusz op 06-01-2014 15:32 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bij de Kruidvaten in mijn regio zijn de Pampers tijdens dat soort acties altijd zo-goed-als uitverkocht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
pven schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:31:
Bij de Kruidvaten in mijn regio zijn de Pampers tijdens dat soort acties altijd zo-goed-als uitverkocht. :/
Dat is het voordeel van een dorp 8) maar je moet er wel snel bij zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 13:38
En even een nieuw account aanmaken met de code "meervoorminder"; scheelt weer E 10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
RemcoDelft schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:25:
Offtopic maar toch deels relevant: Philips Avent Comfort Enkele Elektrische Borstkolf (SCF332/01) voor 90 euro (met ING rentepunten).
Dit was met sprongen de goedkoopste die ik op mijn verlanglijstje had staan. Ik hoop hem ooit te kunnen bestellen...
Ik heb de dubbele voor mijn vrouw gekocht bij de philips winkel voor ongeveer 125,- euro.
Deze gaan bij Philips er uit, dus nu goedkoop op te pikken ;)

Deze dus : http://www.kieskeurig.nl/.../bezorgen/1154058#prijzen :)

[ Voor 7% gewijzigd door paulus_01 op 06-01-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44
nietmachine48 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:15:
[...]

En even een nieuw account aanmaken met de code "meervoorminder"; scheelt weer E 10,-
bij wehkamp of makro?

edit: gevonden :p

[ Voor 5% gewijzigd door DutX op 06-01-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding. Meestal kijk ik als ze op zijn en koop bulk als er een aanbieding is. De aanbieding bij bol.com en Etos lijken soms goedkoop, maar de normale prijs scheelt soms 2-3 euro per pak (babydry maat 3) met de supermarkt (AH en Jumbo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50
www.voordeelmuis.nl gebruik ik vaak als ik wil weten of *iets* ergens in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:27
Ik koop altijd bij www.amazon.co.uk, met www.camelcamelcamel.co.uk kan je kijken of je ze op een goed moment koopt. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
Waarom is de prijs opeens in ponden stukken duurder, komt 5 pond erbij..... Pampers Baby Dry Size 4 + Maxi Plus Monthly Pack--152 Nappies by Pampers £21.69, wil ik afrekenen met free delivery, dan opeens £26.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wasabi:
vermenigvuldig met 1,21 voor de wisselkoers, en dan nogmaals met 1,21 voor de VAT (BTW). Hoe dan ook, het blijft bij Amazon.co.uk vaak goedkoper dan de 3 voor 2 acties in Nederland. Slechts sporadisch zie ik een betere aanbieding in Nederland, meestal bij dumpzaken.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
OK, thanks, ik had in December met de special deals 152 stuks voor £16,50 (19 euro), dat was echt een super deal, toen was de pond blijkbaar gunstiger, moest alleen een klein dingetje bijbestellen voor gratis leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
wcduck schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:25:
Wasabi:
vermenigvuldig met 1,21 voor de wisselkoers, en dan nogmaals met 1,21 voor de VAT (BTW). Hoe dan ook, het blijft bij Amazon.co.uk vaak goedkoper dan de 3 voor 2 acties in Nederland. Slechts sporadisch zie ik een betere aanbieding in Nederland, meestal bij dumpzaken.
BTW zit er al op. Ze rekenen alleen het tarief om als de VAT lager is. Zijn luiers niet 6%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Senor Sjon schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:11:
[...]

BTW zit er al op. Ze rekenen alleen het tarief om als de VAT lager is. Zijn luiers niet 6%?
21% dacht ik: http://www.amazon.co.uk/g...qid=1389461085&sr=8-1-acs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Het rare is, Johnson's Baby Wipes 12 x Pack of 56 Wipes (672 Wipes) £10.00, wil ik afrekenen bijv. 3 dozen, dan kost een doos incl. gratis verzending £10.08 per doos......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wasabi! schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:20:
Het rare is, Johnson's Baby Wipes 12 x Pack of 56 Wipes (672 Wipes) £10.00, wil ik afrekenen bijv. 3 dozen, dan kost een doos incl. gratis verzending £10.08 per doos......
Haha, £0.08 (x 3), wat is het probleem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ook geen probleem. Dat als je Pampers koopt er opeens 5 pond boven op komt.... 152 stuks 4+ maandpak, het BTW gebeuren.... £21.69, wil ik afrekenen met free delivery, dan opeens £26.24 (ik koop er dan ook wat bij om in aanmerking te komen voor free shipment, minimaal 25 pond, maar niet nodig omdat de Pampers ineens meer dan 25 pond kosten)

[ Voor 29% gewijzigd door Wasabi! op 12-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zijn luiers dan VAT-vrij in Engeland? Er is wel wat veranderd, want vroeger kon je ook in .de bestellen met 19% BTW, maar tegenwoordig rekent ie dat braaf om naar het NL tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Inderdaad 0%, heb ik gewoon mazzel gehad in December.... in NL wordt alles belast.... zelfs luxe parfum versturen ze niet naar NL vanuit Amazon Engeland/Duitsland (EU=toch vrij verkeer van handel en goederen, dus niet), stukken goedkoper, maar helaas, flinke accijns in NL.... wordt als alcohol beschouwd.....

Most items of baby wear are eligible for a VAT rate of 0%. In addition, UK VAT legislation also identifies the following less obvious baby items as eligible for a VAT rate of 0%:

•Bibs, including plastic bibs with a curved tray at the base
•Hooded rain covers for pushchairs, provided they're suitable for the baby to wear as a rain cape when out of the pushchair
•Nappies (and nappy liners), both disposable and re-usable
•Babies' shawls
•Padded sleeping garments, similar in construction to sleeping bags, but shaped at the neck and armholes or having sleeves and/or legs
•Towelling bathrobes designed with a hood or sleeves enabling the baby to be wrapped in them as a garment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Tip: bij de Etos zijn nu alle Pampers (muv Simply Dry) 3 voor de prijs van 2. Het unieke aan deze aanbieding is dat de New Baby collectie niet is uitgesloten. New Baby luiers zijn vrijwel nooit in de aanbieding, in tegenstelling tot alle andere Pampers. Hierdoor zijn de New Baby luiers goedkoper dan via Amazon.co.uk. Dit geldt niet voor de andere Pampers, zoals de Baby Dry. Deze blijven ondanks de aanbieding bij Etos nog steeds goedkoper bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Klopt, heb vanochtend ook al gehaald, AH ook 2+1, maar bij Etos krijg je nog airmiles + babyzegels ^__^
Baby dry maandpak 4+ is ook alweer 2 pond duurder op amazon.co.uk... dan is een kleinere verpakking goedkoper per luier bij Amazon... Ik was nu bij Etos goedkoper uit.

[ Voor 45% gewijzigd door Wasabi! op 15-01-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Als je een makro pas hebt: http://www.makro.nl/publi...pampers:20140113:folder_2

40% korting bij aanschaf van 4 verpakkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Omgerekend Etos - Makro per stuk teruggerekend maat 4 baby dry, verschil 0,007. Duracell batterijen plus power zijn daar nu wel heel goedkoop bij Makro 20 stuks 7,87 incl. voor al je baby speelgoed... valt mij vaak op, grootverpakkingen zijn niet altijd goedkoper dan kleinverpakkingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Wat inside info: vanaf 1 februari zijn zeer kortlopend de Pampers Newborn luiers bij de Etos in de aanbieding. 50% korting. Extreem goedkoop dus, zelfs goedkoper dan huismerk van Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Mijn vrouw kreeg vandaag een aanbieding per mail van kruidvat, ook betreffende newborn luiers van pampers voor 5,- per pak (van 45/50).

Je hebt wel een klantenkaart nodig en volgens mij was dit ook een zeer kortlopende aanbieding (zelfs maar tot vanavond geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:35
Als aankomende papa moet ik me hier natuurlijk ook in verdiepen. begrijp ik het goed dat Amazon UK en DE de beste aanbiedingen hebben? Wij wonen zelf in de grensstreek als het zover is zal ik eens richting DM in Duitsland rijden daar halen we nu ook 80% van de drogisterij producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je moet wel opletten op de BTW (VAT) die er bij .co.uk bijkomen. Hier zijn luiers blijkbaar geen eerste levensbehoefte voor een baby. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
In luiers gaat genoeg behoefte....... ach, in sommige landen krijg je ook nog premie voor je kind... Japan, Griekenland, Australië..... in Finland zelfs:

De dunbevolkte gemeente Lestijärvi in Finland betaalt 10.000 euro aan contant geld aan de ouders voor elke baby die daar wordt geboren.

Tot nu toe betaalde de gemeente eenmalig 500 euro per baby. Het nieuwe 20 keer zo hoge bedrag van 10.000 euro zal de gemeente in termijnen van 1.000 euro gedurende 10 jaar lang op de laatste dag van het jaar betalen aan de ouders van de geboren baby, zolang de spruit in de gemeente blijft wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47
Vandaag een folder van Etos in de bus:

Woensdag 22 januari 2 stuks Pampers MEGApakken voor 22 euro (max. 4 per klant) (http://folder.etos.nl/week-04-05-2014/page/1)
Vrijdag 31 januari en zaterdag 1 febuari 50% korting op alle varianten New Baby (max. 4 per klant) (http://folder.etos.nl/week-04-05-2014/page/18-19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:00

orejas

Omelette du Fromage

Even snel. De baby dry pampers size 4 en 4+ zijn nu echt heel, heel goedkoop op amazon.co.uk. £ 0,09 per luier.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Gelijk even 2 maanddozen besteld, superprijs! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
dank, ook gelijk besteld bij amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251679

En nu ook bij de GAMMA (https://www.gamma.nl/turn...KTck/pdf/pagina.00002.pdf). Bij 2 megadozen €19,81 per doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Dan had amazon.co.uk de beste deal, dat was een maandpak, 2 dozen voor 37 euro.
Nu nog bijv. Pampers Baby Dry Size 5 (Junior) Giga Pack 114 Nappies met BTW £13.96.
Bij Gamma is het mega-pack......90 stuks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
Voor de prijs van de Gamma had ik ze afgelopen maand bij Amazon.de.

Wat me nu echter opvalt bij de Spar-abo van Amazon.de is dat de prijzen continue wisselen en dat je dus feitelijk blind koopt als je niet continu er mee bezig wilt zijn 8)7

actuele prijs bij Amazon.de voor Baby Dry 5: EUR 0.26/stuk
(wel heel handig dat er gewoon elke maand een voorraad geleverd wordt)

[ Voor 10% gewijzigd door Rukapul op 21-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zo ff langs de Gamma :)

maatje 5 0,22 cent de luier is prima :) en volgens mij heb ik nog een 5 euro kortings bon :P

[ Voor 67% gewijzigd door Martinusz op 21-01-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Rukapal, dit is bij Amazon.co.uk ook zo. Dit geldt niet alleen voor de luiers, maar alle producten. Je moet voor de grap eens een aantal producten in je winkelwagentje stoppen, en af en toe op refresh drukken. Vrijwel elke keer krijg je dan een melding dat de prijs is aangepast (gisteren 3x gehad bij een tape-dispenser). Vaak scheelt het maar enkele centen. Bij Pampers echter scheelt het vaak vele ponden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Precies. Maar bij zo'n doorlopend Spar-abo wil ik toch wel graag weten wat nou het 'go'-moment is waarbij m'n order van die maand voor een bepaalde prijs daadwerkelijk geleverd zal gaan worden en of/hoe ik hem dan nog kan intrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ook maar alvast Baby Dry 5 Giga Pack 114 besteld, moet ze toch kopen. Gewoon kijken wat ze p.st. kosten. Scheelt toch ruim 6 cent p.st., niet veel denk je, maar je gebruikt er toch honderden per jaar en gooi je ze weg. Gemiddeld in NL in de aanbieding 20 cent p.st.

[ Voor 4% gewijzigd door Wasabi! op 21-01-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Rukapul schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:08:
Precies. Maar bij zo'n doorlopend Spar-abo wil ik toch wel graag weten wat nou het 'go'-moment is waarbij m'n order van die maand voor een bepaalde prijs daadwerkelijk geleverd zal gaan worden en of/hoe ik hem dan nog kan intrekken.
Blijft russische roulette, er is nooit een goed moment, zelfde als met vliegtickets, uurtje later kan de prijs alweer flink stijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
orejas schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:09:
Even snel. De baby dry pampers size 4 en 4+ zijn nu echt heel, heel goedkoop op amazon.co.uk. £ 0,09 per luier.
Thnx, top tip!

Twee keer twee besteld:

Baby Dry 4+: http://uk.camelcamelcamel...appies/product/B00ADKSM0C;
Baby Dry 5: http://uk.camelcamelcamel...appies/product/B00AFV8QKK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zojuist bij de gamma opgepikt 2x maatje 5, 5 euro kadokaart korting + nog een tegoedbon totaal 33 euro, oftewel 18 cent de luier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond kon ik maat 4 niet vinden op Amazon, maar vandaag dankzij jouw link wel Jumpman. Twee besteld, top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik snap niet dat mensen nog andere opties nemen als www.amazon.co.uk, goedkoper heb ik niet kunnen vinden afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:12:
Ik snap niet dat mensen nog andere opties nemen als www.amazon.co.uk, goedkoper heb ik niet kunnen vinden afgelopen jaar.
Dat klopt 90% van de tijd. De prijzen bij Amazon.co.uk fluctueren, waardoor het voordeel niet constant is. De aanbieding van Etos (New Born) volgende week is een voorbeeld dat Amazon niet de goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Vaak ben ik naar de Etos gegaan, maar doordat veel mensen 's ochtends voor de deur staan is meestal de voorraad 's middags al op of andere maten (op=op, beperkt aantal per vestiging)..... en ze krijgen niet iedere dag geleverd..... dan maar amazon.co.uk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Bij Amazon zie ik het eerst als pound 11,60 voor 1 pak maar bij het afrekenen komt het als 14,04 te staan.
hebben meer dit probleem?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
wcduck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:32:
[...]

Dat klopt 90% van de tijd. De prijzen bij Amazon.co.uk fluctueren, waardoor het voordeel niet constant is. De aanbieding van Etos (New Born) volgende week is een voorbeeld dat Amazon niet de goedkoopste is.
Ik heb even gekeken naar de Etos aanbiedingen geschiedenis, maar op de Pampers Baby Dry, zijn ze nooit goedkoper geweest, wel zelden erg dichtbij. Als ik daarbij optel dat de Pampers van www.amazon.co.uk gratis voor de deur worden afgeleverd is het volgens mij een 'no brainer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Geckoo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:49:
Bij Amazon zie ik het eerst als pound 11,60 voor 1 pak maar bij het afrekenen komt het als 14,04 te staan.
hebben meer dit probleem?
BTW komt erbij, stond eerder in dit topic vermeld, 11,60 * 1,21 = 14,04 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grodor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 18:12
Inderdaad goede aanbiedingen bij Amazon. Met de BTW kom je dan uit op 11 cent de luier (Maatje 4+). Blijkbaar hebben meer mensen deze aanbieding gevonden, want ze lijken uitverkocht :(

No coffee, no nothing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Wasabi! schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:11:
[...]

BTW komt erbij, stond eerder in dit topic vermeld, 11,60 * 1,21 = 14,04 pond
crap niet gelezen dan nog steeds een goede prijs.
maar nu wel gelukt en besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Ik heb even gekeken naar de Etos aanbiedingen geschiedenis, maar op de Pampers Baby Dry, zijn ze nooit goedkoper geweest, wel zelden erg dichtbij. Als ik daarbij optel dat de Pampers van www.amazon.co.uk gratis voor de deur worden afgeleverd is het volgens mij een 'no brainer'.
Dat was mijn conclusie ook al (zie begin van het topic). Dit is de eerste keer dat de Etos goedkoper is dan Amazon.co.uk in de afgelopen 2 jaar dat ik het bijhoud, en dit geldt dan ook nog eens alleen voor de New Born. Alleen dumpzaken zijn af en toe nog goedkoper (laatst New Born 3 voor 9 cent per stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Die 2 maanddozen 4+ die ik besteld heb, zijn klaar voor verzending ^__^ stond gepland voor volgende week...

Etos vandaag:Pampers MEGApakken
Bijvoorbeeld Active Fit Maxi
58 stuks, 2 pakken
22 euro

duur eigenlijk vergeleken met amazon.co.uk

[ Voor 39% gewijzigd door Wasabi! op 22-01-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Wasabi! schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:56:
Die 2 maanddozen 4+ die ik besteld heb, zijn klaar voor verzending ^__^ stond gepland voor volgende week...

Etos vandaag:Pampers MEGApakken
Bijvoorbeeld Active Fit Maxi
58 stuks, 2 pakken
22 euro

duur eigenlijk vergeleken met amazon.co.uk
idem, en daarnaast ook nog de makro dozen binnen gekregen :)
Denk dat ik een beetje ben door geschoten met kopen ;) daar oplevering begin juni is :X ach zet het wel op zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:13

The Executer

Lekker belangrijk!

Geckoo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:53:
[...]

idem, en daarnaast ook nog de makro dozen binnen gekregen :)
Denk dat ik een beetje ben door geschoten met kopen ;) daar oplevering begin juni is :X ach zet het wel op zolder
Och, doorschieten... Hoeveel heb je liggen op dit moment? Ik had zelf >2500 klaar liggen, van New Born tot maat 4 :$ :9 . Hebben momenteel 7 pakken nr. 4 liggen.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

The Executer schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:01:
[...]

Och, doorschieten... Hoeveel heb je liggen op dit moment? Ik had zelf >2500 klaar liggen, van New Born tot maat 4 :$ :9 . Hebben momenteel 7 pakken nr. 4 liggen.
4x new baby mini (mt 2) (80stk p/d)
4x active fit medium (mt 3) (111stk p/d)
6x active fit maxi + (mt 4+) (84stk p/d)

320+444+504=1268
op jouw helft dus ;)

blij dat ik niet de enige bent die dit doet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Geckoo op 22-01-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 15:34
Kom er net achter dat amazon goedkoper is als de aktie nu van de etos eigen merk luiers :)
Maar ff ingekocht dus. prijs begon alleen op 12cent ut stuk en uiteindelijk werd het 15cent.
Goed genoeg nog en word gratis afgeleverd ook nog es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
Geckoo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:14:
[...]

4x new baby mini (mt 2) (80stk p/d)
4x active fit medium (mt 3) (111stk p/d)
6x active fit maxi + (mt 4+) (84stk p/d)

320+444+504=1268
op jouw helft dus ;)

blij dat ik niet de enige bent die dit doet ;)
Hmmmz ik loop schijnbaar achter countdown is nog 2,5 maand en ik geloof dat wij alleen de gratis luiers uit de diverse babyboxen hebben.

Wat ik heb gelezen op de pamper site is dat ze door de kleinste maten heen vliegen en erna stabiliseren. Moet nog een hoop inlezen/inkopen ben ik achter gekomen. Klopt het dat je je op Amazon moet registreren wil je de VAT terug zien in je eindafrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik zou nooit te veel inkopen van de eerste maten!
Onze meid is nu 14 maanden en zit in maat 5 ;)
Het is sterk afhankelijk van de grootte van de baby en hoe snel deze groeit natuurlijk.
Maat 1 (volgens mij nauwelijks gebruikt) en 2 gaan ze vrij vlot doorheen...maar goed dan verschoon je ze ook nog vaker.

Dus in een jaar tijd door 4 maten heen gevlogen, deze maat 5 is tot 25kg dus hier zal ze wel heel lang inzitten, hier durf ik dan ook sneller een grotere voorraad voor aan te leggen.

Welke levertijden heeft men ervaren bij Amazon met de luiers?

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 22-01-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:13

The Executer

Lekker belangrijk!

Maat 1 hebben wij 3 weken gebruikt. Inmiddels zit de kleine man (9 maanden oud, 10kg) net in maat 4.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
Ok thanks, dus ik moet met name naar de maten 3 en 4 kijken. Volgens mij zei mijn vrouw ook dat we genoeg van de kleinste maat hadden (lang leve de gratis baby paketjes).

Wat is het gemiddeld aantal luiers dat een baby verbruikt per dag? Dan heb ik enig idee hoeveel ik van maatje 3 en 4 moet gaan inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-04 03:49
Reken op 5-10 luiers, zeker in de eerste maanden.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Als je teveel reguliere luiers koopt, kan tricky zijn als ze ouder zijn rond de 4, zindelijkheid kan snel gaan. Daarom ook luierbroekjes kopen... trainen/forceren lukt toch niet, gaat vanzelf..... wel handig om dan ook zo'n antiplas matras te kopen. En ook, de ene baby piest/poept meer dan een ander... soms stroomt het er uit.... billendoekjes zijn ook erg goedkoop bij amazon.co.uk. Hier normaal Pampers 2,50 per pakje, idiote prijzen. Gewoon bulk kopen, kan je ook aan je ouders een paar pakken geven. Ook handig om verf op terpentine basis van je handen te krijgen ^__^ kwam ik bij toeval achter.... Gebruik zelf Huggies doekjes, al die geurtjes is ook flauwe kul, of sensitive etc. Tis echt geen schuurpapier zoals ze je wel aanpraten, zoooo zacht voor de billetjes... minder in een verpakking ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
En qua billendoekjes hebben de heren daar ook nog een advies in?
Zag dat daar ook nog wel wat verschil in zit Pampers Sensitive Megapack babydoekjes (12-pack):
Wehkamp: 18,29
Amazon: 10 pond*1,22 wisselkoers*1,21 BTW= 14,76 (of zie ik iets over het hoofd)

Mijn vrouw gaat straks trots op mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:04
Ons babie is 4 maanden oud, en we gebruiken ~8 per dag.

Trouwens, ik kan je aandraden om de kleinste maat te gebruikt, omdat dat het kans van lekken vermindered.

Bij de eigenmerk luiers zijn de maten zo:

Maat 1 = t/m 4kg
Maat 2 = 4kg t/m 6kg
Maat 3 = 5kg t/m ~9kg

Wij zijn net van maat 2 naar maat 3 overgestapped.

Oh, en ik maak geen verschil tussen Pampers, Etos of AH merken.

Hoe oude is je babie? Ik vond de pampers met plasindicator super voor week 1 t/m 4. Daarna weet je hoe een volle luier voeld, en voelen is sneller dan kijken (zeker s'nachts!!)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
Billendoekjes: zwistal (?) maken de beste, maar ze zijn niet supervochtig. Ik vondt de Kruidvat eignmerk vochtiger, dus beter voor poep opruimen. En ze zijn goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Ik vind het maar riskant om heel veel luiers vantevoren te kopen. Je weet dan nog niet welke luier het beste bij je kind past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
Ik geef mijn geld liever uit aan voeding dat poepontvangers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Accountant schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:03:
En qua billendoekjes hebben de heren daar ook nog een advies in?
Zag dat daar ook nog wel wat verschil in zit Pampers Sensitive Megapack babydoekjes (12-pack):
Wehkamp: 18,29
Amazon: 10 pond*1,22 wisselkoers*1,21 BTW= 14,76 (of zie ik iets over het hoofd)

Mijn vrouw gaat straks trots op mij zijn.
Bij de kruidvat altijd van die dozen met 12 pakken voor €12,- Das 1 euro per pakje. Wij en onze dochter zijn er altijd tevreden mee! Eigen merk is dat dan natuurlijk.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grodor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 18:12
Grodor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:16:
Inderdaad goede aanbiedingen bij Amazon. Met de BTW kom je dan uit op 11 cent de luier (Maatje 4+). Blijkbaar hebben meer mensen deze aanbieding gevonden, want ze lijken uitverkocht :(
Voor de liefhebbers. Ze zijn er weer. Heb zojuist besteld. :)

No coffee, no nothing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ook die zogenaamde stinkvrije luierzakjessysteem (Sangenic Hygiëne+ Luieremmer) is onzin en zonde van je geld, patronen duur), gebruik zelf pedaalemmerzakken van de AH, als er een poepluier in gaat, gaat ie meteen de container in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Wasabi! schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:35:
Ook die zogenaamde stinkvrije luierzakjessysteem (Sangenic Hygiëne+ Luieremmer) is onzin en zonde van je geld, patronen duur), gebruik zelf pedaalemmerzakken van de AH, als er een poepluier in gaat, gaat ie meteen de container in.
Dus jij gaat snachts bij een poepluier naar buiten om de luier in de container te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 15:34
martinusz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Dus jij gaat snachts bij een poepluier naar buiten om de luier in de container te doen?
de aldi heeft ook losse geurzakjes ervoor. als ie gepoept heeft in zo'n zakje en dichtknopen en prullebak in. ruik je nix meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 08:41
Wat een onzin allemaal om aparte zakjes daarvoor te kopen; ik graai af en toe een rol groentezakjes van de supermarkt mee. Daarin per stuk ingooien en de volgende morgen meteen in het afvalvat buiten gooien.

Snap het principe niet zo van goedkoop de luiers ergens kopen en dan nog voor de korting anti-stinkzakjes te moeten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Even los van persoonlijke voorkeuren qua comfort is de echte vraag wie een goedkoop alternatief (vgl Hema) voor de luieremmer + bijbehorende zakken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-05 17:10
Rukapul schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:53:
Even los van persoonlijke voorkeuren qua comfort is de echte vraag wie een goedkoop alternatief (vgl Hema) voor de luieremmer + bijbehorende zakken heeft.
Deze hebben wij ook geprobeerd, maar dit werkt toch niet ideaal. Wij hebben nu voor overdag luiers van de lidl en voor 's nachts pampers (absorbeert toch beter). Voor de poepluiers hebben wij zakjes bij de etos gehaald. Mocht het 's avonds laat zijn gaat dat zakje gewoon richting de vloer en 's ochtends mee naar beneden om vervolgens in de kliko te dumpen.
Je kunt ook een prullenbak buiten om een hoekje zetten en daar de luiers in dumpen.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sygeanic en de patronen zijn prima te betalen op www.amazon.co.uk.

Wat ik altijd doe, één keer in de twee/drie maanden checken we de voorraad van Pampers, Billendoekjes en Sygeanic patronen. Vervolgens bestel ik dit allemaal op www.amazon.co.uk. Enkel als ik getrickerd wordt door camelcamelcamel.co.uk of door een topic als deze, pas ik me frequentue aan om goedkoop in te kopen.

Dit is prijs/kwaliteit/gemak voor ons de makkelijkste oplossing. Teveel bestellen is ook geen ramp, want je kan ze altijd wel weer kwijt voor dezelfde prijs, of je geeft ze aan familie of vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
martinusz schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Nope, die van mij is 3, poept alleen overdag, vast ritme. En mocht het 's nachts gebeuren, dan doe je het in zo'n klein zakje en dan in de emmer, hoef je ook niet naar buiten. Pas als een kind vast voedsel krijgt, gaat het pas meuren. Dus kan je het idd in een pedaalemmerzak doen als ie nog geen vast voedsel krijgt. Er wordt ook een hoop onzin producten verkocht in de winkel, allemaal van die emo-producten, stel je voor dat je het niet goed doet als ouder..... BTW je kan ook zo'n geurclip met lavendel, etc aan de emmer hangen.... die je normaal in je auto doet of zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 22-01-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Jumpman schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:07:
Sygeanic en de patronen zijn prima te betalen op www.amazon.co.uk.

Wat ik altijd doe, één keer in de twee/drie maanden checken we de voorraad van Pampers, Billendoekjes en Sygeanic patronen. Vervolgens bestel ik dit allemaal op www.amazon.co.uk. Enkel als ik getrickerd wordt door camelcamelcamel.co.uk of door een topic als deze, pas ik me frequentue aan om goedkoop in te kopen.

Dit is prijs/kwaliteit/gemak voor ons de makkelijkste oplossing. Teveel bestellen is ook geen ramp, want je kan ze altijd wel weer kwijt voor dezelfde prijs, of je geeft ze aan familie of vrienden.
Sygeanic geeft bij mij geen hits ;)

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar amazon.de. De .co.uk variant is m.i. minder transparant met veel 3rd party verkopers, wisselkoers, totaalprijzen die hoger uitpakken, etc. Afgezien van de hele lage prijs voor luiers afgelopen week is het prijsverschil meestal beperkt. De grootste winst t.o.v. het niet hoeven naspeuren van aanbiedingen in NL heb je dan allang binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Rukapul schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:31:
[...]

Sygeanic geeft bij mij geen hits ;)

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar amazon.de. De .co.uk variant is m.i. minder transparant met veel 3rd party verkopers, wisselkoers, totaalprijzen die hoger uitpakken, etc. Afgezien van de hele lage prijs voor luiers afgelopen week is het prijsverschil meestal beperkt. De grootste winst t.o.v. het niet hoeven naspeuren van aanbiedingen in NL heb je dan allang binnen.
Sangenic

Dit systeem hebben wij thuis, werkt prima op de babykamer, emmer zelf op de kop getikt met een actie en de patronen halen we nu volgens mij bij kruidvat in de actie, nu ik zie dat ze die ook op Amazon hebben, gaat dit wellicht veranderen :)

emmer + 2 stuks patronen 16 euro:
http://www.amazon.de/Sang...&sr=8-5&keywords=Sangenic

UK is trouwens wel VEEL goedkoper me die patronen dan de DE amazon.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 22-01-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Wasabi! schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:26:
Er wordt ook een hoop onzin producten verkocht in de winkel, allemaal van die emo-producten, stel je voor dat je het niet goed doet als ouder.....
precies. Emmer met deksel kost een paar euro, je kan vervolgens de groene ah vuilniszakjs erin doen, past precies. Kan je 3 jaar doen voor hetzelfde geld wat je nu per maand betaald.

Maarja, er zijn ook mensen die kant en klare bolletjes wasmiddel kopen zodat je genoeg hebt voor 1 wasbeurt, die mensen zullen ook wel die luieremmers kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 25-01-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Zelfs op de lijstjes van ETOS staan nutteloze artikelen op hun baby lijstje. Alles al ontvangen van amazon, super.... morgen weer luiers in de aanbieding bij de AH... hoef dit soort aanbiedingen eigenlijk niet te plaatsen, amazon was al 10 cent goedkoper per luier tov Pampers hier in de aanbieding.....

Pampers enkelpakken luiers*

Alle varianten, combineren mogelijk

Bijv. Baby-Dry 5
3 pakken à 27 stuks
Actieprijs per luier 0.25

*Met uitzondering van Simply Dry

Ook die Blije Doos, zogenaamd 100 euro, zit al 50 euro centerparksbon bij.... hoef ik niet, hoop troep, coupons, etc. een dom verkooppraatje, kan mijn tijd wel beter gebruiken, heb hem ook geweigerd...... Dan kan je beter bij de C1000/Plus een goede doos ophalen bij inlevering van een geboortekaartje.

[ Voor 9% gewijzigd door Wasabi! op 26-01-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:19:
[...]

precies. Emmer met deksel kost een paar euro, je kan vervolgens de groene ah vuilniszakjs erin doen, past precies. Kan je 3 jaar doen voor hetzelfde geld wat je nu per maand betaald.

Maarja, er zijn ook mensen die kant en klare bolletjes wasmiddel kopen zodat je genoeg hebt voor 1 wasbeurt, die mensen zullen ook wel die luieremmers kopen.
Hier is er een! Gemak dient de mensch! :) Superfijne emmer want je hoef 'm maar eens in de paar dagen te legen en hij stinkt niet (itt zo'n open emmer waarbij je elke keer over je nek gaat als ie open gaat). Maar inderdaad is ie wel duur in gebruik.
Wij hebben 'm van de Hema en nu een stapeltje patronen gekocht met 20% korting (online actie).

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 26-01-2014 13:12 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 02-05 18:59

FaceDown

Storende factor.

Wasabi! schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:03:
Als je teveel reguliere luiers koopt, kan tricky zijn als ze ouder zijn rond de 4, zindelijkheid kan snel gaan. Daarom ook luierbroekjes kopen... trainen/forceren lukt toch niet, gaat vanzelf..... wel handig om dan ook zo'n antiplas matras te kopen. En ook, de ene baby piest/poept meer dan een ander... soms stroomt het er uit.... billendoekjes zijn ook erg goedkoop bij amazon.co.uk. Hier normaal Pampers 2,50 per pakje, idiote prijzen. Gewoon bulk kopen, kan je ook aan je ouders een paar pakken geven. Ook handig om verf op terpentine basis van je handen te krijgen ^__^ kwam ik bij toeval achter.... Gebruik zelf Huggies doekjes, al die geurtjes is ook flauwe kul, of sensitive etc. Tis echt geen schuurpapier zoals ze je wel aanpraten, zoooo zacht voor de billetjes... minder in een verpakking ook.
Billendoekjes verkopen ze ook bij de Kruidvat (in de winkel ieg) per doos. Grote doos voor (gokje) iets van 18 euro.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.