Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-04 11:13
Ook in Nederland kunnen ze niet tippen aan die amazon.co.uk prijzen ^__^

http://www.amazon.co.uk/P...-1&keywords=pampers+wipes nu euro 14,27 incl BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:38
Kan je op Amazon alleen met een CC betalen zeker? Ik heb geen cc, wel PayPal... Zijn er andere manieren dan cc om daar te betalen?

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440456

Paypal is owned by eBay. A competitor of Amazon Marketplace, and to some extent Amazon itself.

Bron: http://www.amazon.com/gp/...&cdThread=Tx2G42PXZH3FC22 or Click!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-05 21:42
Wasabi! schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:22:
Ook in Nederland kunnen ze niet tippen aan die amazon.co.uk prijzen ^__^

http://www.amazon.co.uk/P...-1&keywords=pampers+wipes nu euro 14,27 incl BTW
Wij gaan voor het aanstaande kind voor de doekjes van het Kruidvat huismerk nu in de aanbieding voor
12* 80 of 12* 72 stuks voor 11,99 mooie aanbieding, volgens mij. Nu maar hopen dat de toekomstige kleine ze ook fijn gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kan ook bij Amazon.co.uk de Huggies doekjes halen. Deze zijn 96 cent per pakje. Zitter er wel maar 64 in. De doekjes bij de Hema zijn standaard 1 euro per stuk, maar die moet je alleen kopen als je je kind haat. Net schuurpapier en totaal niet vochtig.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
die Huggies billendoekjes kosten 99 cent bij de Action, heb ze toen zelf 8x 9 pack dozen gehaald vorig jaar bij de Makro, 6 euro per doos. Die Johnson & Johson zijn ook goed, die heb ik toevallig vorig jaar in Hong Kong gebruikt voor de kleine..... http://www.amazon.co.uk/J...r=8-3&keywords=baby+wipes deze Huggies zijn... nog goedkoper http://www.amazon.co.uk/H...r=8-2&keywords=baby+wipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
wcduck schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:24:
Je kan ook bij Amazon.co.uk de Huggies doekjes halen. Deze zijn 96 cent per pakje. Zitter er wel maar 64 in. De doekjes bij de Hema zijn standaard 1 euro per stuk, maar die moet je alleen kopen als je je kind haat. Net schuurpapier en totaal niet vochtig.
Ik krijg er nog verzendkosten bovenop (zowel bij .de als .co.uk) waardoor ze ongeveer even duur zijn als pampers megapacks bij de Wehkamp; hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
Yo-L schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Ik krijg er nog verzendkosten bovenop (zowel bij .de als .co.uk) waardoor ze ongeveer even duur zijn als pampers megapacks bij de Wehkamp; hoe doen jullie dat?
Meer bestellen, zodat je Free Supersaver Shipping kan kiezen (minimaal 25 GBP) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:46
Yo-L schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Bij een .de is verzenden met een zgn Spar-abo toch gratis? .co.uk heeft waarschijnlijk wel een equivalent. Moet je er alleen aan denken dat je op tijd e automatische verzending stopzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Zwitsal-doekjes zijn hier de favoriet. Alleen die verkopen ze nauwelijks in het buitenland. Heb vorig jaar eens zo'n box gekocht met tig van die pakjes. Nu al een tijdje op de Pampers Sensitive die geregeld voor 18 euro per doos bij de drogisterijen liggen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
amazon.de gratis verzending vanaf 20 euro en bij amazon.co.uk moet je
FREE Super Saver Delivery (3-7 business days) kiezen, niet Standard (2-3 business days) EN vanaf 25 pond is het gratis. Trouwens ik blijf erbij, het is allemaal psygisch die billendoekjes (op een enkel merk na wat echt slecht is), zelfde als met TVs de een wil altijd Samsung de ander altijd Sony, ik heb mijn kinderen er ook nooit over horen klagen ^_^ Meeste mensen gaan er vanuit dat duurder altijd beter is. Het bekende emo effect... zelfde als met heel veel kleding kopen voor de baby, groeit ie in no time uit, zit je met je Burberry truitje van 100 euro maatje 52....

[ Voor 31% gewijzigd door Wasabi! op 27-01-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:05
Bij Lidl hebben ze ook goede doekjes, regelmatig in de aanbieding, box + 4-6 van die navulverpakkingen. Bevallen ook goed :) merk is Toujours

Hebben trouwens ook luiers voor leuke prijs (15 cent per luier): http://www.luiervergelijk...ours-luiers/#.UuYsOxNgXIU

Geen idee of het wat is :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:52:
Bij Lidl hebben ze ook goede doekjes, regelmatig in de aanbieding, box + 4-6 van die navulverpakkingen. Bevallen ook goed :) merk is Toujours

Hebben trouwens ook luiers voor leuke prijs (15 cent per luier): http://www.luiervergelijk...ours-luiers/#.UuYsOxNgXIU

Geen idee of het wat is :)
Lidl luiers hebben het nadeel dat wanneer ze verzadigd raken gel-korrels naar buiten komen. Wij zijn er daarom vanaf gestapt.

Wat betreft de verzendkosten bij Amazon.co.uk: volgens de help dien je minimaal voor 25 pond te bestellen om in aanmerking te komen voor de super-saver. Mijn ervaring is dat de magische grens al bij 20 pond ligt (afgelopen vrijdag nog gelukt).
Wasabi! schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:30:
die Huggies billendoekjes kosten 99 cent bij de Action, heb ze toen zelf 8x 9 pack dozen gehaald vorig jaar bij de Makro, 6 euro per doos. Die Johnson & Johson zijn ook goed, die heb ik toevallig vorig jaar in Hong Kong gebruikt voor de kleine..... http://www.amazon.co.uk/J...r=8-3&keywords=baby+wipes deze Huggies zijn... nog goedkoper http://www.amazon.co.uk/H...r=8-2&keywords=baby+wipes
Lol, letterlijk 1 post boven jouw bericht staat dezelfde aanbieding ;)

[ Voor 31% gewijzigd door wcduck op 27-01-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
20 pond was de oude grens. Misschien is dat nog niet overal doorgekomen of ontmoedigen ze gewoon de boel en zeggen 25 pond, maar doen ze 20 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:04
Jumpman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Ik heb even gekeken naar de Etos aanbiedingen geschiedenis, maar op de Pampers Baby Dry, zijn ze nooit goedkoper geweest, wel zelden erg dichtbij. Als ik daarbij optel dat de Pampers van www.amazon.co.uk gratis voor de deur worden afgeleverd is het volgens mij een 'no brainer'.
Wil even een keer kijken wat de luiers van Amazon zijn, maar hoe krijg je het voor elkaar om gratis voor de deur af te leven? Bij de checkout komt er bij mij toch een behoorlijk bedrag (ongeveer 10 euro) op met verzendkosten.

Wacht.. laat maar. Kennelijk had ik deze pagina nog gecached en zag ik de laatste paar reacties niet O-) O-)

[edit]

Ook boven de 25 euro/pond komt er bij mij gewoon nog verzendkosten op. Ook kan ik niet kiezen voor " super save".

[edit 2]

Aahh wacht.. kennelijk een bug in de website van amazon gevonden. Wanneer je bij de checkout het aantal verdubbelt krijg je de optie "super save" niet. Wanneer ik gelijk twee keer luiers in het winkelmandje stop krijg ik de optie "super save" wel en zijn de verzendkosten gratis.

[ Voor 29% gewijzigd door grote_oever op 27-01-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Vandaag en morgen alle newborn pampers voor 50% te koop bij de Etos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
  • Laatst online: 02-04 00:33
Amazon.co.uk heeft ze weer in de aanbieding

http://www.amazon.co.uk/g...ocId=1000429383&plgroup=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Is dat nou veel goedkoper?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
  • Laatst online: 02-04 00:33
Omgerekend 15ct per luier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
Ligt er natuurlijk aan welke maat je moet hebben hoeveel het per luier kost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Koop nu alleen bij amazon, monthly packs zijn erg goedkoop, met die prijzen p.st. komt het eigen merk van Kruidvat bijv. niet eens in de buurt. Zei gister toevallig tegen iemand dat je beter daar kan bestellen, zelfs bij de Makro is het duur terwijl het nu een winstpakker is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-05 11:24

Geckoo

Good news, everyone!

Tnx voor de hint. Wij hebben de new baby maat 1 besteld, die luier zakken en baby wipes

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:02

vhal

ಠ_ಠ

Wasabi! schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:21:
Koop nu alleen bij amazon, monthly packs zijn erg goedkoop, met die prijzen p.st. komt het eigen merk van Kruidvat bijv. niet eens in de buurt. Zei gister toevallig tegen iemand dat je beter daar kan bestellen, zelfs bij de Makro is het duur terwijl het nu een winstpakker is......
Hoe zit het dan met de verzendkosten van amazon.co.uk die vrij fors zijn? Of zie ik iets over het hoofd?

Nvm....boven de 25 GBP is het gratis. :+

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 07-02-2014 10:50 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Bestel gewoon 2 maanddozen (gaan toch snel op) ^__^ of anders een doos billendoekjes erbij als je 1 doos neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-05 15:13
Ik heb het wel eens vaker met amazon, maar meestal gaat het om een paar dubbeltjes.
Als ik wel afrekenen is de prijs opeens 52 ipv de eerder vermelde 43 pond. Dat scheelt nog al (en nee, dat komt niet door verzendkosten en ja ik heb super safer delivery aanstaan)

Edit: VAT/BTW komt er nog bij...

[ Voor 7% gewijzigd door keko12 op 07-02-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
keko12 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:46:
Ik heb het wel eens vaker met amazon, maar meestal gaat het om een paar dubbeltjes.
Als ik wel afrekenen is de prijs opeens 52 ipv de eerder vermelde 43 pond. Dat scheelt nog al (en nee, dat komt niet door verzendkosten en ja ik heb super safer delivery aanstaan)

Edit: VAT/BTW komt er nog bij...
Komt inderdaad door de BTW. Als je, als webwinkel, voor meer dan x bedrag per jaar naar een bepaald land stuurt, dan ben je als webwinkel verplicht om in dat land btw af te dragen. Aangezien de UK en Duitsland een lagere BTW hebben, worden producten altijd iets duurder als vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Blijft raar, amazon heeft diverse europese websites, behalve een Nederlandse..... diverse distributie centra hebben ze wel hier.... ach, we hebben bol.com...... (veel te duur)
Luiers weer in de aanbieding bij de Etos, eigenlijk niet eens het vermelden meer waard.... http://folder.etos.nl/week-06-07-2014/page/18-19 eventueel babyvoeding in de aanbieding.... ook Nestlé in de aanbieding bij Kruidvat.... billendoekjes, die prijzen bij Etos zelf in de aanbieding achterlijk hoog....

[ Voor 47% gewijzigd door Wasabi! op 07-02-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-05 15:09
Vraagje als jullie bij Amazon betalen, kiezen jullie er dan voor dat Amazon er euro's van maakt of is in ponden beter betalen via mn Rabo mastercard en dan de koerslijst van Rabo nakijken?

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Vuistregel: valutaconversie altijd via je eigen creditcard / bank doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-03 12:34

pezevenK-

#dont.hate

Ook zojuist een doos luiers via Amazon gekocht. Baby dry size 4, 174 stuks voor omgerekend €33,70.

Mijn vorige luiers maat 4 kwamen bij Bol vandaan, waren toen €36 voor 174 stuks.
Nu dus toch nog iets goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Hmm, interessant topic. Die smurf van ons moet nog geboren worden maar nu al ontdekken waar ik kan besparen is natuurlijk altijd handig :P 240 stuks voor 28 pond klinkt toch als een redelijke deal? http://www.amazon.co.uk/g...oref?ie=UTF8&psc=1&s=baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Wokschotel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
Hmm, interessant topic. Die smurf van ons moet nog geboren worden maar nu al ontdekken waar ik kan besparen is natuurlijk altijd handig :P 240 stuks voor 28 pond klinkt toch als een redelijke deal? http://www.amazon.co.uk/g...oref?ie=UTF8&psc=1&s=baby
Een redelijke deal ja, heb zelf bij de Etos anderhalve week geleden 6 pakken maat 2 gekocht voor 5 euro per 45 luiers.
Iets betere deal ;)
Een tijdje daarvoor waren ze bij kruidvat 1 dag ook voor 5,- per pak (maat 1 en 2).

Ook heb je vaak in de diverse babyboxen kortingsbonnen voor pampers (waardoor ook 5,- per pak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wokschotel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
Wacht wel even af welke maat billen eruit komt. :P

Bij ons groeide ze snel door een maat heen, waardoor je weer een hele stash luiers over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 12:54
Moet zeggen dat ik niet overtuigd ben van de Amazon acties. Natuurlijk zijn het 'Pampers' luiers, welke via Amazon altijd goedkoper zijn dan acties in NL.

Wij zijn echter zeer tevreden met de huismerk luiers van Etos en/of Kruidvat. Deze zijn reguleer al goedkoper dan Amazon deals, laat staan als ze in de aanbieding zijn. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt er maar net aan. Gaat erom dat ze goed zitten, niet lekken en geen uitslag geven. Dat lukt bij de pampers hier prima, dus geen reden om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Morgen bij de C1000, alle Baby Dry en Active Fit, 2 pakken a 23-48 stuks totaal 9,99 OP=OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 20:33
Bij Wehkamp alle pampers maandboxen voor 39,99 en gratis thuisbezorgd. Via shopkorting nog 4,5% cashback.

http://www.wehkamp.nl/mama-kind/luiers/NBP/C50_C57_NBP/



Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Bij Amazon.co.uk monthly pack bijv 4+ active fit £23.65*1,19*1,21=34,05 euro en ook gratis thuisbezorgd. Andere maten kan de prijs in ponden anders zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 19-02-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:02

vhal

ಠ_ಠ

Amazon was hier wel erg snel met de levering. Zaterdag 15/2 had een maanddoos Pampers size 3 (198 stuks) en een aantal emmerluiercartridges op amazon.co.uk besteld en deze werd dinsdag 18/2 al bezorgd. Snap sowieso niet waar het spul vandaan komt. De doos is van amazon.de, het adreslabel is weer uit Zwolle en de pakbon weer van amazon.co.uk.

Wel handige tip zo, de wehkamp maandboxen van de huidige actie zijn 5 euro duurder.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Zeker, en dan is het nog geeneens een echte aanbieding, laatst 2 maanddozen besteld 4+ voor 37 euro totaal ^__^ Had zelf van de maandag ook Swap Force Starter pakket PS3 besteld voor 33 euro bij amazon.co.uk, vandaag in huis ^__^, waarschijnlijk ook een centraal magazijn in Zwolle (ook sticker erop van Zwolle).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
Pampers Sensitive billendoekjes bij Amazon.co.uk voor 7 pond per doos.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004U9TL66

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Ik zie 17 pond staan? of is de prijs inmiddels aangepast...

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zie hier 9 pond. Wat een grap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

de giga refill (672wipes 12*56) kost 9 pound
De andere (504wipes 9*56) kost 17 pound

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:00

orejas

Omelette du Fromage

Ik had 'm nog voor 7. Het was dus heel eventjes mogelijk...

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
och ja Amazon heeft geen paypal. Hmm zal dan toch maar aan de CC moeten denk ik.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
Ik kreeg gisteren een mail van camelcamelcamel en heb ze vanmorgen snel besteld.
Prijs is dus nu weer aangepast naar 9 pond.
http://uk.camelcamelcamel...-Wipes/product/B004U9TL66

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wij vonden persoonlijk de pamperluiers drama en van slechte kwaliteit. Onze 2 zoons plaste 's nachts best veel en dat hielden de pamperluiers echt niet.

Daarna over gestapt naar Kruidvat eigenmerk luiers. Wat een verademing. Dit bleek ook uit de Kassa test in april 2011.

De kruidvat luiers zijn vaak ook nog eens een stuk goedkoper dan de Pamper luiers. Een vergelijking:

Pamper Maandbox (Maat 4) bij Wehkamp, in de aanbieding... voor 40 euro. Aantal luiers 174 stuks. 0,23 cent per luier

3x Kruidvat 4 Maxi Jumbopack bij Kruidvat, standaardprijs... voor 39 euro. Aantal luiers 252 stuks. 0,16 cent per luier.

Ik zou jullie eens aan willen aanraden om deze luiers te proberen en hierdoor goedkoper uit te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 26-02-2014 11:06 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of dus Amazon, waarbij je net 11-12 cent per luier betaald. ;)

Wij hebben 1 of 2x een lekkende pamper gehad, meestal is het dan tijd voor de volgende maat als ie de boel niet meer dicht kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Pampers Simply Dry, die zijn slecht, soort budget Pamper van Pampers.... Die andere zijn perfect, Kruidvat/Etos koop ik niet meer, die komen niet in de buurt qua prijs met hun eigen merk als ze bij Amazon in de aanbieding zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Wasabi! op 26-02-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Falcon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:56:
Wij vonden persoonlijk de pamperluiers drama en van slechte kwaliteit. Onze 2 zoons plaste 's nachts best veel en dat hielden de pamperluiers echt niet.

Daarna over gestapt naar Kruidvat eigenmerk luiers. Wat een verademing. Dit bleek ook uit de Kassa test in april 2011.

De kruidvat luiers zijn vaak ook nog eens een stuk goedkoper dan de Pamper luiers. Een vergelijking:

Pamper Maandbox (Maat 4) bij Wehkamp, in de aanbieding... voor 40 euro. Aantal luiers 174 stuks. 0,23 cent per luier

3x Kruidvat 4 Maxi Jumbopack bij Kruidvat, standaardprijs... voor 39 euro. Aantal luiers 252 stuks. 0,16 cent per luier.

Ik zou jullie eens aan willen aanraden om deze luiers te proberen en hierdoor goedkoper uit te zijn.
Pampers Active Fit 5+ gebruiken wij voor onze dochter van 2. Past perfect en zelfs een lange nacht houdt haar nog droog. En de luier is echt megazwaar als ik haar verschoon :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zo zie je maar weer dat de ervaringen per gezin anders kunnen zijn :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Huggies billendoekjes Etos 1+2 voor 2,49 http://folder.etos.nl/week-10-11-2014/page/18-19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Voor de duidelijkheid, als ik bij Amazon UK een pak maat 3 baby dry zie voor 19 po d dan komt er nog 21% btw bij en moet ik nog iets erbij kopen om aan gratis verzending te komen omdat t pas vanaf 25 pond gratis is? Ik heb gewoon een credit card dus betaling is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-05 19:12
Cartman! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:27:
Voor de duidelijkheid, als ik bij Amazon UK een pak maat 3 baby dry zie voor 19 po d dan komt er nog 21% btw bij en moet ik nog iets erbij kopen om aan gratis verzending te komen omdat t pas vanaf 25 pond gratis is? Ik heb gewoon een credit card dus betaling is geen probleem.
Amazon brengt alleen het verschil in BTW in rekening. Dus of je BTW betaald hangt af van onder welk tarief luiers in UK en NL vallen. In NL hebben luiers het hoogtarief (21%) dus je betaald er maximaal 21% BTW over als de VAT op luiers in de UK 0% is betaal je dus inderdaad 21%, en dit is ook het geval. Maar dat zie je vanzelf als je bij de check out komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Davidshadow13 op 06-03-2014 21:39 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 20:14
Amazon rekent inderdaad 21% procent op luiers, dat is cf de belastingdienst: http://www.belastingdiens...n/incontinentiematerialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-05 20:32

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ook fan van de amazon bezorgdienst voor luiers.

Geen abonnement gesloten omdat ik het lastig vind om te gokken hoeveel weken we maat x nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Cartman! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:27:
Officieel gaat het gratis verzenden pas in bij 25 pond, maar mijn ervaring is dat dit altijd mogelijk is vanaf 20 pond .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Aangezien de extra spar-abo/prime korting na de proefperiode bij Amazon.de eraf viel ook maar eens een bestelling bij Amazon.co.uk gedaan: pampers simply dry 5+ (70st), pampers sensitive (12x 56), sangenic cassette (9x).

De Amazon websites blijven volstrekte chaos voor me maar het gemak en prijs is het bijna een nobrainer zelfs al optimaliseer je het niet tot de laatste cent.

Die Sangenic cassette's heb ik nav dit topic gekocht ter vervanging van de Hema luieremmerzakken van ca 8 euro per stuk. De Sangenic luieremmer zelf komt (nieuw) van Marktplaats voor 5 euro :+

Bijna de hele verzorgingssupplychain komt zo onder controle. Opzetstukken voor Oral-B zijn ook flink goedkoper. En Deo voor 1 GBP is ook makkelijk meebesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Dan heb je in bij amazon.de de Garnier kinderverzorgingsproducten nog niet gezien, spotgoedkoop, kindershampoo 1,65 (plus product), kinderzonnecrème rond 7 euro (in NL rond de 16 euro!!!), zelfs de shampoo voor volwassenen is factor 3 goedkoper dan in NL..... ik koop weinig in NL, laatst zelfs A merk koffiebonen besteld voor een veel lagere prijs dan hier........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand amazon family membership al geprobeerd? Als je een abbo neemt op luiers bv dan krijg je nog eens 20% korting. Ik weet alleen niet hoeveel zo'n family membership kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:49
IUser schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:16:
Heeft iemand amazon family membership al geprobeerd? Als je een abbo neemt op luiers bv dan krijg je nog eens 20% korting. Ik weet alleen niet hoeveel zo'n family membership kost.
Amazon Family is a free membership programme created especially for parents and caregivers.
  • 20% off nappy subscriptions with Amazon Family and Subscribe & Save.
  • Free 3-month trial of Amazon Prime (including unlimited One-Day Delivery on millions of eligible purchases across Amazon.co.uk).
  • Up to GBP 50.00 worth of offers every month.
Note: Current Amazon Prime members can join the programme and receive all Amazon Family benefits on top of their Amazon Prime benefits. If you cancel your Prime membership, you'll no longer be eligible to receive the additional Amazon Family discount on nappies, though you'll continue to get other deals and discounts associated with the Amazon Family programme.
Oftewel om die korting van 20% te krijgen moet je ook een prime lidmaatschap hebben en die kost:
Prime is just £79/year. You can cancel your membership anytime.

[ Voor 26% gewijzigd door amauer op 09-03-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ze zijn een stuk duurder, 2 maanden geleden kon je een abo afsluiten voor 49 pond, waarschijnlijk komt dat door die "gratis" streaming video dienst..... Een prime abo bij amazon.de 49 euro, was eerst 29 euro, nu wel met "gratis" streaming. Streaming werkt niet in Nederland. Ik neem dus geen prime of family..... Die paar euro duurder op jaarbasis neem ik wel voor lief.... Nu bij Kruidvat alle midpakken luiers, broekjes, new born 2+1 gratis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

voor mensen die het niet fijn vinden om het online te bestellen maar liever fysiek halen, ik zag deze site op een stand staan op de 9 maanden beurs.
http://www.watkostenluiers.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die staat al enige tijd in de TS. ;)

Met wat geluk hebben we binnen een paar maanden geen luiers meer nodig. *O*

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Ongelukjes gebeuren ook af en toe nadat ze zindelijk zijn. Die Huggies DryNites Pyjama Pants zijn wel handig, of zo'n Huggies Bed Mat, nog beter eigenlijk....... Hier kan je een gratis sample aanvragen, heb zelf de matras beschermer aangevraagd. https://www.drynites.nl/secure/freesample.aspx

[ Voor 115% gewijzigd door Wasabi! op 10-03-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Zondag drie mega pakken pampers besteld en net al bezorgd. Echt super snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Iemand topcashback.co.uk al geprobeerd icm met amazone.co.uk. Je krijgt hiermee cashback en eventueel kan je uit laten betalen in amazone gift cards. Staat alleen wel dat het voor uk residents only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Huggies Bed Mat heef vanacht zijn dienst bewezen, 2 kinderen die allebei hebben overgeven in hun eigen bed.... matras nog mooi schoon... alleen de lakens en hoes vies... toch maar een waterdichte matrasbeschermer kopen bij de Hema of zo.... is op lange termijn goedkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
IUser schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:16:
Ja, 3 maanden proef bij .de. Je kunt/kon direct na het afsluiten van de drie maanden gratis proef voor prime al in je account aangeven dat je deze niet wilt verlengen. Na de 3 maanden dus geen 15% extra korting dus, maar slechts 5% van family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
Afgelopen zondag 198 stuks baby dry maat 3 besteld voor 19.08 pond en vandaag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 15:11
Ik heb dit topic doorgenomen maar lees nergens dat er ook verzendkosten berekend worden bij amazon.co.uk. Klopt dit of hebben jullie een methode om het gratis te laten bezorgen?
Update: bestellen boven de £25 dan geen verzendkosten.

Nog even de berekening.
Voor pampers baby dry maat 4 (174 stuks) vragen ze £20,23. Voor de verzending rekenen ze £8,50.
Het vreemde is dat bij het afrekenen er ineens £24,48 staat.
Wanneer ik het totaal dan uitreken kom ik op £0,20 (€0,24).
Update: £48,96 voor 348 stuks => £0.14 => €0,1688

[ Voor 12% gewijzigd door placemaster op 14-03-2014 22:03 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 13:31
Geen verzendkosten met Super Saver Delivery.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:22:
[...]

Wacht wel even af welke maat billen eruit komt. :P

Bij ons groeide ze snel door een maat heen, waardoor je weer een hele stash luiers over hebt.
placemaster schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:38:
Ik heb dit topic doorgenomen maar lees nergens dat er ook verzendkosten berekend worden bij amazon.co.uk. Klopt dit of hebben jullie een methode om het gratis te laten bezorgen?

Nog even de berekening.
Voor pampers baby dry maat 4 (174 stuks) vragen ze £20,23. Voor de verzending rekenen ze £8,50.
Het vreemde is dat bij het afrekenen er ineens £24,48 staat.
Wanneer ik het totaal dan uitreken kom ik op £0,20 (€0,24).
Boven 25 pond heb je gratis verzenden. Komt nog wel nederlandse btw bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gisteren bij de kruidvat geweest. Actie: alle kruidvat eigen merk luiers MID packs, new born of luier broekjes 1+1 gratis. Gelukkig zag ik deze actie net op tijd. Volgens mij ook vandaag nog geldig!

8 MID packs van maat 4 MAXI ( 38 stuks per pack ) gehaald voor €30. Dat zijn 304 luiers.
Kosten per luier: €0.09. :)

Ik zie net dat deze actie verlengt is t/m 23 maart.

[ Voor 16% gewijzigd door Sumuhtsop op 17-03-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, hier een elitaire bips, dus madam vaart het beste bij Pampers.

Gisteren 2x BabyDry4 174st. besteld voor ~49 pond incl. BTW. Pond staat weer iets lager, dus omgerekend voor 16,9 cent per luier. Niet zo goedkoop als kruidvat, maar wel een stuk voordeliger dan normale NL acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hier ook de kruidvat luiers gekocht, overdag kruidvat en 's nachts pampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:19:
Tsja, hier een elitaire bips, dus madam vaart het beste bij Pampers.

Gisteren 2x BabyDry4 174st. besteld voor ~49 pond incl. BTW. Pond staat weer iets lager, dus omgerekend voor 16,9 cent per luier. Niet zo goedkoop als kruidvat, maar wel een stuk voordeliger dan normale NL acties.
Ik bestelde normaal op Amazon.de, maar Amazon.co.uk lijkt toch wat goedkoper. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bol.com heeft nu een maandbox Pampers voor 35 euro. De Baby Dry (maat 3) lijkt goedkoper bij Amazon UK maar de Active Fit (maat 3) is ongeveer even duur dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 21-03-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:16

GaMbiNo

1337

Voor de mensen die maat 1 of 2 van Pampers New Baby gebruiken is de Wehkamp nog iets goedkoper. Je hebt dan voor 15 euro 2 midpacks. Als je er dat keer drie doet mag je de kortingscode "LENTE" gebruiken voor 10 euro korting. :)

Je hebt dan dus 300 maat 1, of 270 maat 2 voor 35,-. Het verzenden is gratis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bij Trekpleister is morgen 5 euro korting op Pampers New Baby 1 & 2 waardoor een pak maar 5 euro kost, nog goedkoper dan Wehkamp dus maar slechts 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 22:25
Correct me if I'm wrong, maar met verzendkosten kom je bij Amazon dan op 32,31 pond. Dat is omgerekend €38,63 en dus duurder dan bij Bol (€34,99 totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
DonkMatt schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar met verzendkosten kom je bij Amazon dan op 32,31 pond. Dat is omgerekend €38,63 en dus duurder dan bij Bol (€34,99 totaal).
Boven 25 pond is het gratis verzenden. Nog ff wat bijbestellen

[ Voor 3% gewijzigd door IUser op 26-03-2014 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb vorige week 2x 174 babydry 4 besteld bij Amazon voor 59,nogwat euro allin. Dat komt op € 30 per maandbox. Die maat heeft een ruim bereik, dus gewoon twee dozen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Dit zijn natuurlijk allemaal mooie verhalen, maar de echte korting is wanneer je bij bijvoorbeeld de Etos of de kruidvat 2 voor de prijs van 1 kan krijgen.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is meestal 3 voor 2 of 3 voor 30 euro bij Kruidvat/Etos. Dan zit je meestal rond de 120-130 luiers voor 30 euro. De maandboxen blijven dan goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:49
Wellicht een (intressante) aanvulling op de amazon producten:
Tommee Tippee Perfect Prep Machine

Zo nu en dan dropt de prijs heel eventjes: Camelcamelcamel

Iemand al iets soortgelijk in gebruik? Beter een luie dan een vermoeide tweaker? :+

[ Voor 4% gewijzigd door amauer op 28-03-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Pampers sensitive baby wipes via amazon binnen voor 9 pond. Goede doekjes. Lekker stevig en geurloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-04 14:27
http://www.amazon.co.uk/P...s=pampers+baby+dry+size+3

Ik doe deze X2, wordt dus 38.08, maar als ik uiteindelijk moet betalen staat er 48,08 Pond:S, doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 20:33
2x pampers 4 monthly pack besteld voor 43,98£. Eigenlijk 48,98£ maar had vorige week de 5£ kortingsbon geclaimd. Bon was tm vandaag geldig dus maar ff pampers op de groei gekocht :-)



Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Ikpakacties schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:21:
http://www.amazon.co.uk/P...s=pampers+baby+dry+size+3

Ik doe deze X2, wordt dus 38.08, maar als ik uiteindelijk moet betalen staat er 48,08 Pond:S, doe ik iets verkeerd?
zoals je in dit topic kan lezen, zit er in nederland btw op welke niet in engeland wordt berekend. hierdoor is de prijs hoger dan op de website staat.
Onderaan de streep is dit vaak wel nog goedkoper dan het kopen in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik kom op €57,89 incl. tax/free shipping bij Amazon voor 2 pakken size 3, bij Bol zou ik €70,00 kwijt zijn, lijkt dus een hele goede deal te zijn :)

Twijfel of ik afreken in GPB of in EUR trouwens, jullie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Cartman! schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:10:
Ik kom op €57,89 incl. tax/free shipping bij Amazon voor 2 pakken size 3, bij Bol zou ik €70,00 kwijt zijn, lijkt dus een hele goede deal te zijn :)

Twijfel of ik afreken in GPB of in EUR trouwens, jullie tip?
Gewoon in GPB afrekenen. Is volgens mij de goedkoopste optie vanwege conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ok, bedankt, dan gok ik daar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Heeft iemand deze cashback site (http://www.topcashback.co.uk/home ) al eens geprobeerd icm amazon.co.uk ? Er staat dat het alleen van toepassing is voor uk residents. Maar je kan het ook uit laten betalen in amazon gift cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Laatst online: 05:50
amauer schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:03:
Wellicht een (intressante) aanvulling op de amazon producten:
Tommee Tippee Perfect Prep Machine

Zo nu en dan dropt de prijs heel eventjes: Camelcamelcamel

Iemand al iets soortgelijk in gebruik? Beter een luie dan een vermoeide tweaker? :+
Onze kleine is nu ruim 5 maanden en heb dit soort dingen nooit nodig gevonden, imo zonde van het geld.

Vwb luiers, hou de bouwmarkten ook in de gaten ik heb onlangs 124st verpakkingen pampers maat 3 voor €10,- per pak gekocht bij de Gamma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is ook wel erg overdreven als je niet xx seconden magnetron + y schepjes kan doen.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.