Ook in Nederland kunnen ze niet tippen aan die amazon.co.uk prijzen ^__^
http://www.amazon.co.uk/P...-1&keywords=pampers+wipes nu euro 14,27 incl BTW
toettoett
Anoniem: 440456
Wij gaan voor het aanstaande kind voor de doekjes van het Kruidvat huismerk nu in de aanbieding voorWasabi! schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:22:
Ook in Nederland kunnen ze niet tippen aan die amazon.co.uk prijzen ^__^
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ik krijg er nog verzendkosten bovenop (zowel bij .de als .co.uk) waardoor ze ongeveer even duur zijn als pampers megapacks bij de Wehkamp; hoe doen jullie dat?wcduck schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:24:
Je kan ook bij Amazon.co.uk de Huggies doekjes halen. Deze zijn 96 cent per pakje. Zitter er wel maar 64 in. De doekjes bij de Hema zijn standaard 1 euro per stuk, maar die moet je alleen kopen als je je kind haat. Net schuurpapier en totaal niet vochtig.
Meer bestellen, zodat je Free Supersaver Shipping kan kiezen (minimaal 25 GBP)Yo-L schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:57:
[...]
Ik krijg er nog verzendkosten bovenop (zowel bij .de als .co.uk) waardoor ze ongeveer even duur zijn als pampers megapacks bij de Wehkamp; hoe doen jullie dat?
Bij een .de is verzenden met een zgn Spar-abo toch gratis? .co.uk heeft waarschijnlijk wel een equivalent. Moet je er alleen aan denken dat je op tijd e automatische verzending stopzet.Yo-L schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:57:
[...]
Ik krijg er nog verzendkosten bovenop (zowel bij .de als .co.uk) waardoor ze ongeveer even duur zijn als pampers megapacks bij de Wehkamp; hoe doen jullie dat?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 31% gewijzigd door Wasabi! op 27-01-2014 10:40 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lidl luiers hebben het nadeel dat wanneer ze verzadigd raken gel-korrels naar buiten komen. Wij zijn er daarom vanaf gestapt.martinusz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:52:
Bij Lidl hebben ze ook goede doekjes, regelmatig in de aanbieding, box + 4-6 van die navulverpakkingen. Bevallen ook goedmerk is Toujours
Hebben trouwens ook luiers voor leuke prijs (15 cent per luier): http://www.luiervergelijk...ours-luiers/#.UuYsOxNgXIU
Geen idee of het wat is
Lol, letterlijk 1 post boven jouw bericht staat dezelfde aanbiedingWasabi! schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:30:
die Huggies billendoekjes kosten 99 cent bij de Action, heb ze toen zelf 8x 9 pack dozen gehaald vorig jaar bij de Makro, 6 euro per doos. Die Johnson & Johson zijn ook goed, die heb ik toevallig vorig jaar in Hong Kong gebruikt voor de kleine..... http://www.amazon.co.uk/J...r=8-3&keywords=baby+wipes deze Huggies zijn... nog goedkoper http://www.amazon.co.uk/H...r=8-2&keywords=baby+wipes
[ Voor 31% gewijzigd door wcduck op 27-01-2014 12:18 ]
Wil even een keer kijken wat de luiers van Amazon zijn, maar hoe krijg je het voor elkaar om gratis voor de deur af te leven? Bij de checkout komt er bij mij toch een behoorlijk bedrag (ongeveer 10 euro) op met verzendkosten.Jumpman schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:03:
[...]
Ik heb even gekeken naar de Etos aanbiedingen geschiedenis, maar op de Pampers Baby Dry, zijn ze nooit goedkoper geweest, wel zelden erg dichtbij. Als ik daarbij optel dat de Pampers van www.amazon.co.uk gratis voor de deur worden afgeleverd is het volgens mij een 'no brainer'.
[ Voor 29% gewijzigd door grote_oever op 27-01-2014 19:07 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Omgerekend 15ct per luierkevinl schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:18:
Is dat nou veel goedkoper?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hoe zit het dan met de verzendkosten van amazon.co.uk die vrij fors zijn? Of zie ik iets over het hoofd?Wasabi! schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:21:
Koop nu alleen bij amazon, monthly packs zijn erg goedkoop, met die prijzen p.st. komt het eigen merk van Kruidvat bijv. niet eens in de buurt. Zei gister toevallig tegen iemand dat je beter daar kan bestellen, zelfs bij de Makro is het duur terwijl het nu een winstpakker is......
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 07-02-2014 10:50 ]
[ Voor 7% gewijzigd door keko12 op 07-02-2014 11:48 ]
Komt inderdaad door de BTW. Als je, als webwinkel, voor meer dan x bedrag per jaar naar een bepaald land stuurt, dan ben je als webwinkel verplicht om in dat land btw af te dragen. Aangezien de UK en Duitsland een lagere BTW hebben, worden producten altijd iets duurder als vermeld.keko12 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:46:
Ik heb het wel eens vaker met amazon, maar meestal gaat het om een paar dubbeltjes.
Als ik wel afrekenen is de prijs opeens 52 ipv de eerder vermelde 43 pond. Dat scheelt nog al (en nee, dat komt niet door verzendkosten en ja ik heb super safer delivery aanstaan)
Edit: VAT/BTW komt er nog bij...
[ Voor 47% gewijzigd door Wasabi! op 07-02-2014 12:32 ]
Pizza!
Een redelijke deal ja, heb zelf bij de Etos anderhalve week geleden 6 pakken maat 2 gekocht voor 5 euro per 45 luiers.Wokschotel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
Hmm, interessant topic. Die smurf van ons moet nog geboren worden maar nu al ontdekken waar ik kan besparen is natuurlijk altijd handig240 stuks voor 28 pond klinkt toch als een redelijke deal? http://www.amazon.co.uk/g...oref?ie=UTF8&psc=1&s=baby
Wacht wel even af welke maat billen eruit komt.Wokschotel schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:
Hmm, interessant topic. Die smurf van ons moet nog geboren worden maar nu al ontdekken waar ik kan besparen is natuurlijk altijd handig240 stuks voor 28 pond klinkt toch als een redelijke deal? http://www.amazon.co.uk/g...oref?ie=UTF8&psc=1&s=baby

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 19-02-2014 11:26 ]
Pizza!
toettoett
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Stam + t
toettoett
Pizza!
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 26-02-2014 11:06 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
[ Voor 10% gewijzigd door Wasabi! op 26-02-2014 11:14 ]
Pampers Active Fit 5+ gebruiken wij voor onze dochter van 2. Past perfect en zelfs een lange nacht houdt haar nog droog. En de luier is echt megazwaar als ik haar verschoonFalcon schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:56:
Wij vonden persoonlijk de pamperluiers drama en van slechte kwaliteit. Onze 2 zoons plaste 's nachts best veel en dat hielden de pamperluiers echt niet.
Daarna over gestapt naar Kruidvat eigenmerk luiers. Wat een verademing. Dit bleek ook uit de Kassa test in april 2011.
De kruidvat luiers zijn vaak ook nog eens een stuk goedkoper dan de Pamper luiers. Een vergelijking:
Pamper Maandbox (Maat 4) bij Wehkamp, in de aanbieding... voor 40 euro. Aantal luiers 174 stuks. 0,23 cent per luier
3x Kruidvat 4 Maxi Jumbopack bij Kruidvat, standaardprijs... voor 39 euro. Aantal luiers 252 stuks. 0,16 cent per luier.
Ik zou jullie eens aan willen aanraden om deze luiers te proberen en hierdoor goedkoper uit te zijn.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Amazon brengt alleen het verschil in BTW in rekening. Dus of je BTW betaald hangt af van onder welk tarief luiers in UK en NL vallen. In NL hebben luiers het hoogtarief (21%) dus je betaald er maximaal 21% BTW over als de VAT op luiers in de UK 0% is betaal je dus inderdaad 21%, en dit is ook het geval. Maar dat zie je vanzelf als je bij de check out komt.Cartman! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:27:
Voor de duidelijkheid, als ik bij Amazon UK een pak maat 3 baby dry zie voor 19 po d dan komt er nog 21% btw bij en moet ik nog iets erbij kopen om aan gratis verzending te komen omdat t pas vanaf 25 pond gratis is? Ik heb gewoon een credit card dus betaling is geen probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door Davidshadow13 op 06-03-2014 21:39 ]
HD4Life @ Full-HD
Officieel gaat het gratis verzenden pas in bij 25 pond, maar mijn ervaring is dat dit altijd mogelijk is vanaf 20 pond .Cartman! schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:27:
Voor de duidelijkheid, als ik bij Amazon UK een pak maat 3 baby dry zie voor 19 po d dan komt er nog 21% btw bij en moet ik nog iets erbij kopen om aan gratis verzending te komen omdat t pas vanaf 25 pond gratis is? Ik heb gewoon een credit card dus betaling is geen probleem.
IUser schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:16:
Heeft iemand amazon family membership al geprobeerd? Als je een abbo neemt op luiers bv dan krijg je nog eens 20% korting. Ik weet alleen niet hoeveel zo'n family membership kost.
Oftewel om die korting van 20% te krijgen moet je ook een prime lidmaatschap hebben en die kost:Amazon Family is a free membership programme created especially for parents and caregivers.Note: Current Amazon Prime members can join the programme and receive all Amazon Family benefits on top of their Amazon Prime benefits. If you cancel your Prime membership, you'll no longer be eligible to receive the additional Amazon Family discount on nappies, though you'll continue to get other deals and discounts associated with the Amazon Family programme.
- 20% off nappy subscriptions with Amazon Family and Subscribe & Save.
- Free 3-month trial of Amazon Prime (including unlimited One-Day Delivery on millions of eligible purchases across Amazon.co.uk).
- Up to GBP 50.00 worth of offers every month.
Prime is just £79/year. You can cancel your membership anytime.
[ Voor 26% gewijzigd door amauer op 09-03-2014 23:41 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
[ Voor 115% gewijzigd door Wasabi! op 10-03-2014 13:43 ]
Ja, 3 maanden proef bij .de. Je kunt/kon direct na het afsluiten van de drie maanden gratis proef voor prime al in je account aangeven dat je deze niet wilt verlengen. Na de 3 maanden dus geen 15% extra korting dus, maar slechts 5% van family.IUser schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:16:
Heeft iemand amazon family membership al geprobeerd? Als je een abbo neemt op luiers bv dan krijg je nog eens 20% korting. Ik weet alleen niet hoeveel zo'n family membership kost.
[ Voor 12% gewijzigd door placemaster op 14-03-2014 22:03 . Reden: Update ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Senor Sjon schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:22:
[...]
Wacht wel even af welke maat billen eruit komt.
Bij ons groeide ze snel door een maat heen, waardoor je weer een hele stash luiers over hebt.
Boven 25 pond heb je gratis verzenden. Komt nog wel nederlandse btw bij.placemaster schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:38:
Ik heb dit topic doorgenomen maar lees nergens dat er ook verzendkosten berekend worden bij amazon.co.uk. Klopt dit of hebben jullie een methode om het gratis te laten bezorgen?
Nog even de berekening.
Voor pampers baby dry maat 4 (174 stuks) vragen ze £20,23. Voor de verzending rekenen ze £8,50.
Het vreemde is dat bij het afrekenen er ineens £24,48 staat.
Wanneer ik het totaal dan uitreken kom ik op £0,20 (€0,24).
[ Voor 16% gewijzigd door Sumuhtsop op 17-03-2014 12:06 ]
Ik bestelde normaal op Amazon.de, maar Amazon.co.uk lijkt toch wat goedkoper.Senor Sjon schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:19:
Tsja, hier een elitaire bips, dus madam vaart het beste bij Pampers.
Gisteren 2x BabyDry4 174st. besteld voor ~49 pond incl. BTW. Pond staat weer iets lager, dus omgerekend voor 16,9 cent per luier. Niet zo goedkoop als kruidvat, maar wel een stuk voordeliger dan normale NL acties.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 21-03-2014 18:29 ]
Correct me if I'm wrong, maar met verzendkosten kom je bij Amazon dan op 32,31 pond. Dat is omgerekend €38,63 en dus duurder dan bij Bol (€34,99 totaal).SuperKneus schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:59:
[...]
De babydry is bij amazon toch wel goedkoper
http://www.amazon.co.uk/P...s=pampers+baby+dry+size+3
Boven 25 pond is het gratis verzenden. Nog ff wat bijbestellenDonkMatt schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:15:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar met verzendkosten kom je bij Amazon dan op 32,31 pond. Dat is omgerekend €38,63 en dus duurder dan bij Bol (€34,99 totaal).
[ Voor 3% gewijzigd door IUser op 26-03-2014 01:12 ]
...en waarom?
[ Voor 4% gewijzigd door amauer op 28-03-2014 13:04 ]

zoals je in dit topic kan lezen, zit er in nederland btw op welke niet in engeland wordt berekend. hierdoor is de prijs hoger dan op de website staat.Ikpakacties schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:21:
http://www.amazon.co.uk/P...s=pampers+baby+dry+size+3
Ik doe deze X2, wordt dus 38.08, maar als ik uiteindelijk moet betalen staat er 48,08 Pond:S, doe ik iets verkeerd?
Gewoon in GPB afrekenen. Is volgens mij de goedkoopste optie vanwege conversie.Cartman! schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:10:
Ik kom op €57,89 incl. tax/free shipping bij Amazon voor 2 pakken size 3, bij Bol zou ik €70,00 kwijt zijn, lijkt dus een hele goede deal te zijn
Twijfel of ik afreken in GPB of in EUR trouwens, jullie tip?
Onze kleine is nu ruim 5 maanden en heb dit soort dingen nooit nodig gevonden, imo zonde van het geld.amauer schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:03:
Wellicht een (intressante) aanvulling op de amazon producten:
Tommee Tippee Perfect Prep Machine
Zo nu en dan dropt de prijs heel eventjes: Camelcamelcamel
Iemand al iets soortgelijk in gebruik? Beter een luie dan een vermoeide tweaker?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq