Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Mede-auteurs:
  • Lev
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

theHoff

De Tweakers met kindjes weten het: luiers kosten veel geld. :)

In het algemeen zijn de onderstaande shops interessant als je pampers nodig hebt:
Amazon DE
Amazon UK
Wehkamp (alleen als ze aanbiedingen hebben)
Bol.com (alleen als ze aanbiedingen hebben)
Makro (alleen als ze aanbiedingen hebben)
http://www.watkostenluiers.nl
Voordeelmuis om te zien waar ze in de aanbieding zijn
Luierinfo, compleet volledig en up to date
LuierSite, uitgebreide prijsvergelijker van 20+ webshops waaronder Bol, Wehkamp, Amazon.de en AH.nl.

Vergeet niet als je bij de Nederlandse shops bestelt om te kijken of je bv bij spaarwinkelen.nl of shopkorting.nl nog wat cashback kunt krijgen.

pven wijzigde deze reactie 18-01-2019 10:39 (43%)
Reden: DM van pven eruit gesloopt

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

quote:
pven schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:19:
De Pampers-maandboxen zijn t/m 13 januari in de aanbieding bij Wehkamp, en als je besteld via een cashback-site krijg je nog wat extra korting. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• theHoff
  • Niet online
Op dit moment bij de Makro in de aanbieding. €0,21 per Baby Dry 5+ is een prima prijsje. Krijg je ze nog thuisbezorgd ook. Wel bij afname van 4 dozen overigens, maar dat vind ik geen probleem.

• theHoff
  • Niet online
quote:
yep, incl btw excl verzendkosten. maar dat is geloof ik iets van 5 euro, dus dat maakt per luier bijna niks uit.
Bij de Kruidvaten in mijn regio zijn de Pampers tijdens dat soort acties altijd zo-goed-als uitverkocht. :/

Die staat al enige tijd in de TS. ;)

Met wat geluk hebben we binnen een paar maanden geen luiers meer nodig. *O*

quote:
Senor Sjon schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:19:
Tsja, hier een elitaire bips, dus madam vaart het beste bij Pampers.

Gisteren 2x BabyDry4 174st. besteld voor ~49 pond incl. BTW. Pond staat weer iets lager, dus omgerekend voor 16,9 cent per luier. Niet zo goedkoop als kruidvat, maar wel een stuk voordeliger dan normale NL acties.
Ik bestelde normaal op Amazon.de, maar Amazon.co.uk lijkt toch wat goedkoper. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hoe zit het tegenwoordig met de verzendkosten bij amazon.co.uk?

Ik heb net 96 stuks EasyUp 4 gekocht voor 25,40 euro bij Amazon.de. Zij blijven daar toch relatief erg goedkoop mee.

Bij http://bol.com

Ik ben niet meer into de luiers, maar deze is misschien interessant:

pven wijzigde deze reactie 16-07-2015 10:25 (7%)

quote:
ncornelisse schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:37:
[...]

alleen niet voor maat 1, maar toch bedankt.
Als ik het goed heb onthouden mogen ze voor maat 1 geen reclames doen omdat dat om baby's gaat. Kunstvoeding voor baby's is bv ook nooit in de aanbieding.

• Lev

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
*knip* Spam

Yorinn wijzigde deze reactie 14-04-2017 17:38 (96%)

• Lev

Lev

Oldskool Tweaker

Topicstarter
*knip* spam

Yorinn wijzigde deze reactie 14-06-2017 19:17 (93%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True