Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
amazon.co.uk niet meer interessant. Per vandaag geen Super Saver Delivery meer naar Europa......
Bijv. Pampers Baby Dry Size 4 Maxi Monthly Pack--174 Nappies 2 dozen
Amazon.co.uk Order Summary
Items: £40.46
Postage & Packing: £9.44
Total before VAT: £49.90
VAT: £10.48
Order Total: £60.38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
De SIDN van Amazon.nl is al sinds 1998 geregistreed bij Amazon. Laat ze eens opschieten. Maar dat verzenden is wel balen.

[ Voor 15% gewijzigd door Señor Sjon op 03-04-2014 14:28 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 17:54

Nitai

Live the life you love.

Inderdaad:
From 3 April, 2014, FREE Super Saver Delivery is no longer available for deliveries to Belgium, Denmark, Finland, Gibraltar, Iceland, Luxembourg, Netherlands, Poland, Portugal and Sweden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Wasabi! schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:17:
amazon.co.uk niet meer interessant. Per vandaag geen Super Saver Delivery meer naar Europa......
Minder :'(

Het lijkt er trouwens wel op dat via amazon.de ze nog wel gratis verzonden worden. Ik heb even snel een pak aangeklikt en uiteindelijk kwam ik op een totaal bedrag zonder verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Wasabi! schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:17:
Bijv. Pampers Baby Dry Size 4 Maxi Monthly Pack--174 Nappies 2 dozen
Amazon.co.uk Order Summary
Items: £40.46
Postage & Packing: £9.44
Total before VAT: £49.90
VAT: £10.48
Order Total: £60.38
Wel gloeiende! Ik bestel mijn halve huisraad bij Amazon. Dat is even mooi balen, zeg. Ik zag de mogelijke komst van amazon.nl - en daarmee het verloren gaan van de gratis verzending bij UK en DE - al met lede ogen aan, omdat die waarschijnlijk op de thuismarkt zouden concurreren en dus hogere prijzen zouden hanteren, maar nu is er noch een amazon.nl, noch gratis verzending vanuit de UK.

Wel goed voor de levensvatbaarheid van dit topic, nu amazon.co.uk niet meer altijd hoe dan ook de goedkoopste is. :9

[ Voor 6% gewijzigd door orejas op 03-04-2014 14:50 ]

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Dit is slecht nieuws, we moeten opzoek naar een alternatief.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Zag dat Chi Wai Man (in dit topic?) geklaagd had over Pampers. Trouwens ben je familie van Shirley en Ryan?
Ik bestel de luiers dan maar via Wehkamp/Bol als ze weer 35 euro zijn... of amazon.co.uk moet weer eens free delivery days aanbieden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Net ook ff een klaagmail gestuurd via de amazon app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mazzel dan, ik heb vandaag m'n 2 pakken Pampers van Amazon UK nog binnen gekregen...

nieuws: Britse tak Amazon stopt met gratis verzenden naar Nederland

[ Voor 52% gewijzigd door Cartman! op 03-04-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Svp ook helpen klagen. Zie onderstaande info: 22.23pm 03/04/14 - THREAD MEMBERS - WE HAVE A RESPONSE FROM AMAZON - please ALSO direct your complaints to the address below - hopefully with enough protest and reason we can persuade them to reverse their policy decision:

Head Office
Amazon.co.uk,
Customer Services,
Patriot Court,
1-9 The Grove,
Slough,
Berkshire,
SL1 1QP,
United Kingdom.

Please make sure to include your e-mail address in your letter and be aware that it may take 10-14 days to reply to queries sent by traditional post.

Alternatively, you could send your letter, as an attachment to an e-mail, to the e-mail address customer-attachment-requests@amazon.co.uk.

Please note that all letters received to this address will be passed to Customer Service for resolution (according to Amazon).

There are a few comments from Amazon today which give the impression that this might not be a lost cause e.g. " Our appropriate department will do there to best to see if this offer can be availed again in future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 16:21
Heb een vraag om niet het hele topic af te struinen.

Reken jullie ook terug naar luier per stuk aangezien pampers verschillende hoeveelheden kennen.
Heb laatst voor 3 maanden luiers gekocht newborn 1 en 2 waren ipv 12 euro/ nu 6 euro per. Stuk

Klopt het als je rond 0.20 cent per stuk hebt een giede deal hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door Offens1490 op 04-04-2014 06:39 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Offens1490 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 06:37:
Heb een vraag om niet het hele topic af te struinen.

Reken jullie ook terug naar luier per stuk aangezien pampers verschillende hoeveelheden kennen.
Heb laatst voor 3 maanden luiers gekocht newborn 1 en 2 waren ipv 12 euro/ nu 6 euro per. Stuk

Klopt het als je rond 0.20 cent per stuk hebt een giede deal hebt?
Ik hoop dat je niet teveel newborn 1 besteld hebt. Die luiers ben je echt heel snel doorheen qua groei. Newborn 2 ook nog best snel.

20 ct per luier vind ik nog best aan de hoge kant. Met een goede deal kom je meer richting de 15ct.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 14-09 16:21
@ redfoxert
Valt mee heb meer newborn 2 dan 1 gelukkig.
Wat ik zo lees is dat iedereen hier via amazone besteld.

Weet iemand hoe hoe het bij Duitse Dm (drogist) is?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-06 23:45
Jammer, net ff mijn account bij Amazon UK opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Balen, gelukkig heb ik hier nog een maanddoos mt 3 liggen. Ik baal wel dat ik niet meer Sangenic luieremmercartridges heb besteld. De Wehkamp maanddoos was ook al ruim 5€ duurder.

Nou ja, het is niet het einde vd wereld maar heb wel even een mail verstuurd

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 04-04-2014 08:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Laatst online: 21:57
Offens1490 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:45:

Nog niet we verwachten onze baby ieder moment. Maar aangezien we 5km van Duitsland af wonen halen we bijna alle verzorgingsproducten bij de DM. Als ik de volgende keer mee ga met mijn vrouw dan zal ik eens kijken hoe de prijzen er daar bij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14
Als dan toch zo dicht bij de grens van Duitsland woont, dan kan ik het eigen merk Aldi erg aanraden (geen idee eigenlijk of die anders zijn dan in NL?). 50 stuks voor 6,99 en alle soorten van 1-5+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

zo juist in de mail.
Martijn,

As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.

More information about international delivery rates and times can be found here.

We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.

Regards,

Customer Service Department

Amazon.co.uk

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Die heb ik ook gehad. Beetje mosterd > maaltijd verhaal.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
Hopen dat we iets bereiken.
Masaal opzeggen! Kijk hoe snel ze het terugdraaien.
Hello xXx,

I am sorry to hear that you would like to close your account as FREE super saver delivery option is removed.

Please know that all our customers, international and at home, are very important to us and I have passed your suggestion along to the appropriate department.

However, if you still wish to close your account, please visit the following link to submit your request, using the e-mail address associated with the account you would like to close:

http://www.amazon.co.uk/g...us/general-questions.html

Please include the name on the account to be closed, together with some information about your last order (one or two titles that you purchased or rented would suffice), so that we can verify that it is your account.

I hope that you will give us another opportunity to prove the quality of our service to you in the future.

Warmest regards,
XxX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
vhal schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:11:
Balen, gelukkig heb ik hier nog een maanddoos mt 3 liggen. Ik baal wel dat ik niet meer Sangenic luieremmercartridges heb besteld. De Wehkamp maanddoos was ook al ruim 5€ duurder.

Nou ja, het is niet het einde vd wereld maar heb wel even een mail verstuurd
Die luieremmerdingen zijn vaak bij Kruidvat in de aanbieding :) de luiers zelf ook trouwens.
Laatst bij Gamma die maandbox meegenomen destijds, maar die hebben dat maar 1x per jaar ofzo.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content//banners/2014/2014-14/ZaterdagZenzatiez/NB_KVNL_ZaterdagZenzatiez_Pampers_001_01.jpg

Edit: Aanbieding is bij Kruidvat

[ Voor 10% gewijzigd door Xerius op 04-04-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Vanmorgen mijn account opgezegd bij Amazon.co.uk. Zojuist een e-mail dat de kwestie bekeken was, en dat in mijn geval ik in de toekomst bij bestellingen boven de £25,00 toch mijn verzendkosten kan terugvragen mits Amazon.co.uk de verkoopende partij is. Ik kocht dan ook enorm veel artikelen bij Amazon.co.uk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 14:08
Strak gedaan! Ik had na een klacht alleen maar een mail dat als ik nu een bestelling zou plaatsen, ik voor de laatste keer geen verzendkosten zou hoeven te betalen.. Ik bestel ook idioot veel bij Amazon dus misschien moet ik ook maar met mijn account gaan dreigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit is bij Kruidvat blijkbaar, uit de url gehaald omdat t er niet bij gezet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerius
Cartman! schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:44:
[...]

Dit is bij Kruidvat blijkbaar, uit de url gehaald omdat t er niet bij gezet is ;)
Bedankt tekst aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Jumpman schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:22:
Vanmorgen mijn account opgezegd bij Amazon.co.uk. Zojuist een e-mail dat de kwestie bekeken was, en dat in mijn geval ik in de toekomst bij bestellingen boven de £25,00 toch mijn verzendkosten kan terugvragen mits Amazon.co.uk de verkoopende partij is. Ik kocht dan ook enorm veel artikelen bij Amazon.co.uk.
umiel schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:30:
Strak gedaan! Ik had na een klacht alleen maar een mail dat als ik nu een bestelling zou plaatsen, ik voor de laatste keer geen verzendkosten zou hoeven te betalen.. Ik bestel ook idioot veel bij Amazon dus misschien moet ik ook maar met mijn account gaan dreigen..
wat is veul? >€500 ofzo?

[ Voor 29% gewijzigd door Geckoo op 04-04-2014 17:52 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
umiel schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:30:
Wat heb je in de mail gezet? Ik heb ook geklaagd maar kreeg geen eenmalig gratis delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
vhal schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:11:
Balen, gelukkig heb ik hier nog een maanddoos mt 3 liggen. Ik baal wel dat ik niet meer Sangenic luieremmercartridges heb besteld.
Ik heb dus een paar weken geleden 9x Sangenic gekocht. Niet meer omdat het toch makkelijk bijbesteld kon worden.

Maar ben met de eerste bezig en nu is hij ineens bijna zindelijk. Heb dus 8x cartridge die in waarde toenemen :+

Wel jammer want ik was ook flink om. Er werden hier dan ook wel enorme dozen afgeleverd met luiers, doekjes, cartridges, etc. Maar eens opnieuw gaan rekenen.

Zojuist even naar Prime gekeken, maar daar kon ik op de co.uk site niet direct vinden dat dat alleen voor UK zou gelden. (Amazon heeft voorwaarden per vestiging ondanks dat je account bij alle werkt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
IUser schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:18:
[...]
Wat heb je in de mail gezet? Ik heb ook geklaagd maar kreeg geen eenmalig gratis delivery.
Dat ik het a) belachelijk vond dat ze klanten pas berichten nadat het is afgeschaft, en b) op die manier niks meer ga bestellen
Geckoo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:51:
[...]

[...]
wat is veul? >€500 ofzo?
Toevallig vorige maand 350eur (verjaardagscadeautjes kopen..) uitgegeven, maar meestal zit dat zo rond de 50pm denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Offens1490 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:45:
@ redfoxert
Valt mee heb meer newborn 2 dan 1 gelukkig.
Wat ik zo lees is dat iedereen hier via amazone besteld.

We halen hier altijd de luiers (babylove) bij de DM, goede luiers zowel de luiers als de luier broekjes. (zelfde pasvorm als pampers en veel goedkoper 13,66ct de luier maat 4)
In de babylove vochtige doekjes zit ook geen troep.

[ Voor 7% gewijzigd door fast-server op 05-04-2014 09:04 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Laatst online: 31-08 19:49
Amazon.co.uk is gelijk waardeloos op deze manier. Petitie getekend en customer support gemaild om mijn beklag te doen.

Kruidvat aanbieding van vandaag was niet heel interessant voor ons, maar het personeel gaf aan dat vanaf maandag de Baby-dry in de actie komt. Even afwachten dus.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:50
Als je een klacht indient bieden ze aan dat de verzendkosten eenmaal niet betaald hoeft te worden. Oftewel, klagen en flink inslaan... (en natuurlijk hopen dat super saver weer terugkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
amauer schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:15:
Als je een klacht indient bieden ze aan dat de verzendkosten eenmaal niet betaald hoeft te worden. Oftewel, klagen en flink inslaan... (en natuurlijk hopen dat super saver weer terugkomt).
Heb twee keer geklaagd maar tot nu toe boden ze geen gratis verzendkosten aan. Alleen weer zo'n standaard mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:50
IUser schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:47:
[...]

Heb twee keer geklaagd maar tot nu toe boden ze geen gratis verzendkosten aan. Alleen weer zo'n standaard mail.
Via de chat al eens geprobeerd? Wellicht melden dat je net van plan was om een bestelling te plaatsen en dat je zonder vooraankondiging je bestelling nu niet kan doorzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Op de facebook pagina regent het klachten over het schrappen van de verzendkosten. Maar een officieel statement plaatsen ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zojuist een klacht ingediend. Ben benieuwd waarom ze ermee gestopt zijn, zal het te populair geworden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik heb ook gewoon de chat gedaan en er letterlijk om gevraagd (nog 1x gratis verzenden) en ze gaf gelijk aan dat dit nog kon als eenmalige uitzondering. Bestelling gedaan en zij heeft vervolgens de verzendkosten uit de order gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:25
enzoronald schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 08:11:
Ik heb ook gewoon de chat gedaan en er letterlijk om gevraagd (nog 1x gratis verzenden) en ze gaf gelijk aan dat dit nog kon als eenmalige uitzondering. Bestelling gedaan en zij heeft vervolgens de verzendkosten uit de order gehaald.
Ha, dat zal ze leren!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
amauer schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:56:
[...]

Via de chat al eens geprobeerd? Wellicht melden dat je net van plan was om een bestelling te plaatsen en dat je zonder vooraankondiging je bestelling nu niet kan doorzetten?
Net via de chat gedaan alsof mijn neus bloede en aangegven dat ik de optie super saver delivery niet kon kiezen. Uiteindelijk de optie gekregen om nog 1 keer zonder verzendkosten te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Klopt, ook gedaan zonder verzendkosten, ligt er mij ook aan met wie je chat.... de 1 is bereid om te helpen, de ander niet, zoals ook hier in Nederland gebeurd... als ze moeilijk doen, zeg ik, stel, jij bent de klant en ik de customer service medewerker, accepteer je dan ook zo'n antwoord?

Morgen weer in de aanbieding bij de Makro http://catalogues.metro-g...olders:verzorging-10-2014

[ Voor 23% gewijzigd door Wasabi! op 08-04-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Misschien kunnen jullie jullie Amazon strijd in een apart topic verder gaan?
Ik wil graag de luieracties hier weer lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Bij Makro vanaf 9 april Pampers in de aanbieding, 2 megadozen kopen + 1 megadoos gratis

http://www.makro.nl/publi...pampers:20140409:folder10

◾De folderaanbiedingen zijn geldig t/m dinsdag 22 april 2014
◾Tijdelijk gratis bezorging. Het minimale orderbedrag is € 25,-
◾Veilig betalen met iDEAL, Mastercard of Visa
◾Op werkdagen voor 16:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis.

[ Voor 39% gewijzigd door reller op 10-04-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Wasabi! schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:30:
Klopt, ook gedaan zonder verzendkosten, ligt er mij ook aan met wie je chat.... de 1 is bereid om te helpen, de ander niet, zoals ook hier in Nederland gebeurd... als ze moeilijk doen, zeg ik, stel, jij bent de klant en ik de customer service medewerker, accepteer je dan ook zo'n antwoord?

Morgen weer in de aanbieding bij de Makro http://catalogues.metro-g...olders:verzorging-10-2014
Dank, voor het eerst gebruik van gemaakt (online pampers bestellen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hmm, even ergens een makro pasnummer scoren... Blijft een raar systeem met dat pasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Laatst online: 21:57
Is die Makro aanbieding een goeie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is superhandig: http://www.besteluieraanbiedingen.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Accountant schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:42:
Is die Makro aanbieding een goeie deal?
2 pakken van 76 stuks Active fit 4+ (dus totaal 152 stuks)
en 1 pak baby dry 4+ (96 stuks)

Totaal over te maken: € 60,48 (incl. BTW)

voor de baby dry: € 0,21 per stuk
voor de active fit: € 0,265 per stuk
even kort door de bocht per luier: € 0,243

[ Voor 28% gewijzigd door reller op 11-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 15:38
Als je maar lang genoeg doorzeurt bij de CS dan krijg je nog 1 keer gratis verzending. :)F
Ik heb 2 CS medewerkers gesproken via de chat en deze konden (mochten) niets doen. Daarna de supervisor gevraagd en deze regelde het gelijk.
Direct een grote order geplaatst terwijl wij aan het chatten waren. Zij heeft online de verzendkosten verwijderd.
Even je ordernummer doorgeven en klaar.

Dus de aanhouder wint. oOo

Tip: zorg dat je de producten die je wilt bestellen alvast in je mandje hebt zitten dan is het zo geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door placemaster op 11-04-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
placemaster schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:44:
Als je maar lang genoeg doorzeurt bij de CS dan krijg je nog 1 keer gratis verzending
Nog even een update: gister nog even een flinke lading luiers besteld en via de chat de verzendkosten (bijna 18£) er af kunnen krijgen. Was wel de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat ze dit voor mij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
derdappie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:26:
[...]

Nog even een update: gister nog even een flinke lading luiers besteld en via de chat de verzendkosten (bijna 18£) er af kunnen krijgen. Was wel de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat ze dit voor mij doen
Thanks voor de update. Tussen welk tijdstip kan ik het beste CS benaderen via de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• placemaster
  • Laatst online: 23-07 15:38
IUser schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:09:
[...]

Thanks voor de update. Tussen welk tijdstip kan ik het beste CS benaderen via de chat?
Tijdstip maakt niets uit. Wel doorvragen naar de supervisor of teamleader.
Anders krijg je nul op het rekest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Iemand nog actuele aanbiedingen?
Bol.com heeft maandbox 144 stuks voor 49,99. = 0,34 cent per stuk.
(pampers baby dry maat 5)

kruidvat 16,49 voor 50 stuks = 0,33 cent per stuk

[ Voor 27% gewijzigd door Martinusz op 25-04-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsr
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-05-2024
vandaag nog bij etos 40% korting op pampers new baby, easy up en active fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
martinusz schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:20:
Iemand nog actuele aanbiedingen?
Bol.com heeft maandbox 144 stuks voor 49,99. = 0,34 cent per stuk.
(pampers baby dry maat 5)

kruidvat 16,49 voor 50 stuks = 0,33 cent per stuk
Zelfs nu Amazon.co.uk verzendkosten rekent zijn ze nog altijd goedkoper dan dat. Maandbox Baby Dry maatje 5 144 stuks komt op een goeie 39 euro. Wellicht 37 euro en wat centen als je gewoon met je creditcard in Engelse Ponden betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Bij Wehkamp zijn de Pampers Baby Dry maandboxen €49,99 (voor 174 stuks = €0,29 per stuk). Met de kortingscode "nieuw" (voor nieuwe klanten) gaat er een tientje af en zijn de luiers €0,23 per stuk. Lijkt me een goede deal. Zie:

http://www.wehkamp.nl/mam...7500&F=1,2,5,17&PI=1&SM=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:59
Zelf werk ik supermarkt, daar zijn de pampers nu ook in de aanbieding: 4 pakken naar keuze (baby dry, newborn, active fit, easy up) voor 25€. Bij 4 pakken van 36 stuks komt dit uit op 17 cent per luier.

offtopic:
heb zelf geen kinderen ofzo maar zag dit topic toevallig langskomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:11
Als Hoogvliet te ver is, volgende week bij AH met 33% jackpotbonus ongeveer dezelfde prijs.
( ik heb alleen maat 5 vergeleken(Hoogvliet 4x27 = 24,99, ah 1*111=25,66).

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:55
Geen luiers, wel babyproducten. Drogisterij.net (dat is een andere winkel dan drogisterij.nl) heeft nu op bijna alle natusan-producten de actie 2 halen 1 betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door keko12 op 15-05-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Bij bol.com alle maandboxen Pampers met flinke korting (weet niet of dit altijd is daar?) Net 3 maandboxen maat 4 besteld, voor 0,20 per stuk.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

0,20 per stuk is relatief veel... bij 3 maandboxen is het misschien goedkoper (ondanks verzendkosten) om dit bij amazon.co.uk te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Geckoo schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:42:
0,20 per stuk is relatief veel... bij 3 maandboxen is het misschien goedkoper (ondanks verzendkosten) om dit bij amazon.co.uk te halen...
Ja dat weten we nu wel, er zijn ook gewoon mensen die het hier in NL willen halen en het bijvoorbeeld morgen of overmorgen al willen hebben.

Net maandbox maat 5 baby dry bij bol.com besteld, 35 euro voor 144 stuks, 0,24 per luier, prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:39

KrazyJay

Net maatje 4 Baby Dry gekocht bij Bol.com, 174 stuks voor 30 Euro (0,17 cent/stuk), wegens een 5 Euro korting bij het aanmaken van een nieuw account met de code: BE-WELKOM85LP (zat bij maaltijdcheques, alleen voor nieuwe klanten) met gratis levering in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

martinusz schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Ja dat weten we nu wel, er zijn ook gewoon mensen die het hier in NL willen halen en het bijvoorbeeld morgen of overmorgen al willen hebben.

Net maandbox maat 5 baby dry bij bol.com besteld, 35 euro voor 144 stuks, 0,24 per luier, prima deal.
Zelfs via amazon co.uk heb je die luiers binnen twee dgn wel in huis. ;)

De Tommy Tippee cartridges waren in ieder geval binnen twee dgn hier. Snap echt niet waarom die dingen hier 8 euro p/st moeten kosten. Zelfs met verzending zijn ze alsnog goedkoper, had er 9 voor 30€ incl.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe zit het tegenwoordig met de verzendkosten bij amazon.co.uk?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maandboxen bij BOL voor € 35,-

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

ZeRoC00L schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:44:
Maandboxen bij BOL voor € 35,-
martinusz schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Beetje dubbel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

pven schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:31:
Hoe zit het tegenwoordig met de verzendkosten bij amazon.co.uk?
Via de chat heb ik het nog gratis gekregen (maand geleden)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
jeka schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Via de chat heb ik het nog gratis gekregen (maand geleden)
Bij mij wilden ze er gister niet in meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Aangezien bestellen via Amazon het niet meer waard is ben ik vorige week langs de Kruitvat gereden en moet zeggen dat het eigen merk erg goed bevalt. Bij de Pamper maat 4 was soms z'n romper nog nat, maar met de Kruitvatluiers maat 4 hebben we dat niet meer gehad.

Met Kruitvatluiers zit je standaard al onder de 20 cent per luier ;)

Maar nog voordeliger zou zijn als hij al zindelijk zou zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:15:
[...]

De Tommy Tippee cartridges waren in ieder geval binnen twee dgn hier. Snap echt niet waarom die dingen hier 8 euro p/st moeten kosten. Zelfs met verzending zijn ze alsnog goedkoper, had er 9 voor 30€ incl.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik kom bij het afrekenen uit op 44,26 euro voor 9 cassettes... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umiel
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik kom bij het afrekenen uit op 44,26 euro voor 9 cassettes... :'(
Misschien even een Camel waarschuwing instellen?
http://uk.camelcamelcamel...B00CU95158?context=browse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Precies :) De prijzen variëren nogal op amazon.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nu in de aanbieding/blitzangebot amazon.de http://www.amazon.de/dp/B...=872398&pf_rd_p=493988867
Blitzangebot-Preis: EUR 31,80 Sangenic 25056 0030 22 Windeltwister MK4 inklusiv 4 Nachfüllkassetten Universal

[ Voor 12% gewijzigd door Wasabi! op 23-05-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
AH XL (iig in Utrecht): maandbox Pampers voor 30 euro
Etos: 2 dozen billendoekjes (etos huismerk) halen 1 betalen

[ Voor 7% gewijzigd door keko12 op 23-05-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
AH XL, dat zijn de gigapacks ^__^, geen maandbox Afbeeldingslocatie: http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//001105200/000/001105262_001_Pampers.jpg

Maandboxen 35 euro bij bol.com, 2,50 extra korting met
CRM-250-INP-WDW94HU

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 23-05-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Wasabi! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:28:
AH XL, dat zijn de gigapacks ^__^, geen maandbox [afbeelding]

Maandboxen 35 euro bij bol.com, 2,50 extra korting met
CRM-250-INP-WDW94HU
Besteld! Dankjewel :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
.

[ Voor 184% gewijzigd door keko12 op 28-05-2014 22:13 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Boxen zijn nu weer bij de Wehkamp in de aanbieding a 35€

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:18
Pampers maat 1, 74 stuks €12.99. Gratis bezorging vanaf €25.
http://www.drogistplein.n...t-1/G2_H65_C1713_P959619/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Laatst online: 29-08 20:59
psssst, mocht iemand nog luiers willen kopen in draadje
http://gathering.tweakers...message/42358393#42358393

Net even groot ingekocht.... :)
(Als je minimaal 70 euro besteld --> 37,50 korting :) )

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb net 96 stuks EasyUp 4 gekocht voor 25,40 euro bij Amazon.de. Zij blijven daar toch relatief erg goedkoop mee.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
wehkamp.nl

8 min. ·
.

Elke maand verbruikt je kind ongeveer 150 luiers. Maak daarom nu gebruik van onze actie: 30% korting op Pampers Maandboxen! Wacht niet te lang, de actie loopt t/m 16 juni 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Wasabi! schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:11:
wehkamp.nl

8 min. ·
.

Elke maand verbruikt je kind ongeveer 150 luiers. Maak daarom nu gebruik van onze actie: 30% korting op Pampers Maandboxen! Wacht niet te lang, de actie loopt t/m 16 juni 2014.
Thanks! Net ff twee pakkem van size 4 gekocht. 20 cent per stuk. Moet nog wel shopkorting eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
wehkamp.nl

8 min. ·
.

Shit net te laat, iemand nog ergens anders aanbieding gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
wehkamp.nl

8 min. ·
.

Da's jammer: Belgen kunnen er blijkbaar niet bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
martinusz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 08:37:
[...]

Shit net te laat, iemand nog ergens anders aanbieding gezien?
er staat toch heel groot "laatste dag".....dus je zou nog moeten kunnen bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
weertenaar schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:50:
[...]

er staat toch heel groot "laatste dag".....dus je zou nog moeten kunnen bestellen...
... actie loopt t/m 16 juni 2014., reactie was geschreven op 17-6
MAAAAAAR... staat nog steeds in de aabieding op de website http://www.wehkamp.nl/mam...C57_I79/?dhox=merkpampers

[ Voor 19% gewijzigd door Wasabi! op 17-06-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wasabi! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:52:
[...]

... actie loopt t/m 16 juni 2014., reactie was geschreven op 17-6
MAAAAAAR... staat nog steeds in de aabieding op de website http://www.wehkamp.nl/mam...C57_I79/?dhox=merkpampers
Net anders gewoon besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ja toch nog besteld :D 2 maandboxen maat 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Iemand die gebruik maakt van wasbare luiers/pampers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
walterworld schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:19:
Nee, moet je veel wassen, iedere dag heet wassen in de wasmachine, etc. Kost ook extra. En het gemak, stel je bent op visite, moet je die stront eruit halen en de vieze luier weer meenemen in je auto, etc. Trouwens, luiers zijn zowieso niet goed, kind blijft ook langer plassen/poepen in zo'n ding, dus kan lang duren voordat ze zindelijk zijn. Statistisch duurt het in Westerse landen ook veeeeeel langer zindelijk zijn, dan in andere delen van de wereld.... zal wel om het verdienmodel gaan...... nieuw en verbeterde pasvorm is meestal duurder en minder inhoud....

Luiers zijn geen goedkope producten, dus het zou fijn zijn als je daarop kan besparen. Maar zou je je pasgeboren kind helemaal geen luiers meer omdoen en ze gewoon hun behoefte laten doen wanneer nodig? Een nieuwe hippiemethode uit Amerika probeert kinderen zonder luier zo snel mogelijk zindelijk te maken.

Ouders proberen 'te lezen' wanneer hun kinderennaar de wc moeten en gaan dan op zoek naar een toilet, potje of zelfs een bosje zodat hun kind naar de 'wc' kan. De methode is in Amerika al vrij populair, meldt de Dailymail. Ouders besparen op luiers, maar de kinderen blijven zo ook vrij van luieruitslag.

Overal plassen
Niet iedereen die fan is van deze methode, bant de luiers voor de volle 100 procent. Veel ouders die de deur uit moeten, gebruiken stoffendoeken om het kliederen toch een beetje te beperken. Een moeder die helemaal thuis is in de methode vertelt: “Je kunt je kind bijna overal bovenhangen, mensen hebben toch geen idee wat je aan het doen bent.”

[ Voor 3% gewijzigd door Wasabi! op 17-06-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

walterworld schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:19:
Yep.

We hebben hamacs en die bevallen prima.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Wasabi! schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:32:
[...]

Ouders proberen 'te lezen' wanneer hun kinderennaar de wc moeten en gaan dan op zoek naar een toilet, potje of zelfs een bosje zodat hun kind naar de 'wc' kan. De methode is in Amerika al vrij populair, meldt de Dailymail. Ouders besparen op luiers, maar de kinderen blijven zo ook vrij van luieruitslag.
Probeer ze dat op het KDV maar wijs te maken. Die verklaren je voor gek. Sowieso moet je dan al continu je kind in de gaten (kunnen) houden. Ik zie het mezelf niet doen met een baby van 4 maanden en een kleuter van 2 jaar en een paar maanden. Die oudste kan ik nog wel redelijk voorspellen en ze is nu ook aan het trainen op het potje maar echt "lezen" is echt onbegonnen werk.

Dan maar wat geld uitgeven voor wat luiers. Als je je dat niet kunt veroorloven moet je ook niet aan kinderen beginnen. Die kosten later nog veel meer dan die paar luiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
redfoxert schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:22:
[...]

Probeer ze dat op het KDV maar wijs te maken. Die verklaren je voor gek. Sowieso moet je dan al continu je kind in de gaten (kunnen) houden. Ik zie het mezelf niet doen met een baby van 4 maanden en een kleuter van 2 jaar en een paar maanden. Die oudste kan ik nog wel redelijk voorspellen en ze is nu ook aan het trainen op het potje maar echt "lezen" is echt onbegonnen werk.

Dan maar wat geld uitgeven voor wat luiers. Als je je dat niet kunt veroorloven moet je ook niet aan kinderen beginnen. Die kosten later nog veel meer dan die paar luiers!
Daarom, de een vindt dit, de ander dat, doe gewoon wat je goed lijkt. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) kost één kind gemiddeld 17 procent van het besteedbaar inkomen (inclusief vakantiegeld, toeslagen en de kinderbijslag) van de ouders. Daarom is er ook dit topic voor de dealtjes ^_^ En een vrouw/vriendin hebben kost ook geld..... Dus als je vrijgezel bent, kan je een heleboel kopen wat je leuk vindt ^__^ Tenzij, je weer gescheiden bent met kinderen...

Morgen in de aanbieding om 14:00 Aktuelle Blitzangebote de verschoonmatjes bij amazon.de http://www.amazon.de/gp/p...=872398&pf_rd_p=500398107

[ Voor 16% gewijzigd door Wasabi! op 17-06-2014 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:01
Oww,leuk om te weten. Wij hebben dat percentage aardig in kaart weten te brengen. Bij ons is het ergens tussen de 15 en 16 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Laatst online: 14-09 13:42
Ben toch nieuwsgierig. Wat koste de pampers maat 5 bij Amazon.co.uk?

If it does not kill u, it makes u stronger

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.