Mmmmm vaag, datum is idd aangepast naar 07-05
De ene luier is simpelweg net iets groter. Afhankelijk van het kind en hoe vaak je de luier vervangt kan je dus gewoon kiezen.JeroenE schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:13:
Geen ervaring, de mijne gebruikt nu nog 3. Volgens de specs 7 tot 18 kilo, maar er zit in grotere maten enorm veel overlap. 4+ is 9 tot 20 kilo en 5 is 11 tot 25.
Mijn beta kant snapt dat niet, veel te veel maten zijn dat kwa gewicht. Maar het zal vast wel een goede reden hebben
Hier is #3 al regelmatig te klein voor wat er uit komt, maar de baby past echt nog niet in een #4.
Ja, de plasluiers zijn geen probleem. Maar af en toe is de hoeveelheid ontlasting wel een probleempje. De maat groter past ze inderdaad (nog) niet, maar qua kilo's klopt dat ook wel.RemcoDelft schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:30:
De ene luier is simpelweg net iets groter. Afhankelijk van het kind en hoe vaak je de luier vervangt kan je dus gewoon kiezen.
Hier is #3 al regelmatig te klein voor wat er uit komt, maar de baby past echt nog niet in een #4.
Als ze meerdere keren per dag ontlasting heeft gaat het prima. Maar soms lijkt het wel alsof ze aan het sparen is en alles in 1 keer er uit perst

Je kan simpelweg een nieuw account aanmaken(andere email) met hetzelfde adres.(niet dat adres wat uitmaakt, omdat je het toch ophaalt)JeroenE schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:22:
Jumbo gaat de prijzen wel aanpassen. De huidige prijs is t/m 8 mei afhaal datum daarna gaat het 10 (baby-dry) tot 12 (active fit) euro omhoog.
De 10 euro korting codes zijn ook tot 8 mei geldig, meen ik. Je kan ze ook niet dubbel gebruiken, ze onthouden welke je al hebt gebruikt.
Shit daar had ik nog niet aan gedachtdennisvalk schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:05:
[...]
Per bestelling 2 dozen en allemaal op dezelfde tijd ophalen
Aha, dat had ik nog niet geprobeerd (en anders geef ik wel een ander adres op). Vandaag eerst maar eens alle dozen halen. Dan maar eens bekijken of ik nog meer ruimte wil reserveren om luiers op te slaan.Dabbel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 03:40:
Je kan simpelweg een nieuw account aanmaken(andere email) met hetzelfde adres.(niet dat adres wat uitmaakt, omdat je het toch ophaalt)
We hebben hier een luierkamerJeroenE schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:49:
[...]
Aha, dat had ik nog niet geprobeerd (en anders geef ik wel een ander adres op). Vandaag eerst maar eens alle dozen halen. Dan maar eens bekijken of ik nog meer ruimte wil reserveren om luiers op te slaan.
Momenteel enkel nog 4 pakken maat 2 en 1720 billendoekjes.... maar de kleine komt ook pas in oktober
Goede tip! 2 dozen besteld.
Wat ik alleen niet snap is dat ik als Bredanaar zijnde, niet kan kiezen voor het ophalen van de luiers in hun flagship store bij Stada...
Maar goed! Top!
Wat ik alleen niet snap is dat ik als Bredanaar zijnde, niet kan kiezen voor het ophalen van de luiers in hun flagship store bij Stada...
Maar goed! Top!
Op een gegeven moment is alles vol natuurlijk. Wij hebben ook al stapels kleding liggen(gekregen van mijn zus), speelgoed en al van dat soort zaken.Waah schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:11:
We hebben hier een luierkamermijn oude PC kamer, die nu geen nut meer heeft.
Je hebt 4 maandozen maat 2? Die maat hebben wij geen 4 maanden gebruikt in ieder geval.Momenteel enkel nog 4 pakken maat 2 en 1720 billendoekjes.... maar de kleine komt ook pas in oktober
Die billendoekjes komen heus wel op
Oh die kamer hoop ik niet vol te krijgen... is een kleine kinderkamer, waar niets in staat verderJeroenE schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:45:
[...]
Op een gegeven moment is alles vol natuurlijk. Wij hebben ook al stapels kleding liggen(gekregen van mijn zus), speelgoed en al van dat soort zaken.
[...]
Je hebt 4 maandozen maat 2? Die maat hebben wij geen 4 maanden gebruikt in ieder geval.
Die billendoekjes komen heus wel op
Al denk ik als je gaat kopen voor de hele levensduur je hem vast vol kan krijgen.
En nee, niet 4 maanddozen
Onze kleine is nu bijna 4 maand en wij zitten net in maat 2, bijna 3 maand in maat 1 gezeten en maat 2 gaat ook nog wel even duren. Dus het verschilt echt per kind.

Nogal! Onze dochter is bijna 3 maanden oud en zit in Pampers maat 3bacardicoconut schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:52:
Onze kleine is nu bijna 4 maand en wij zitten net in maat 2, bijna 3 maand in maat 1 gezeten en maat 2 gaat ook nog wel even duren. Dus het verschilt echt per kind.
Ze is wel pas na 41 weken en 5 dagen geboren.
Niet alleen per kind, ook worden er vaak fouten gemaakt door te grote luiers te nemen met het idee dat daar meer in gaat. Zeker in kleine maten (1 - 3+) is het verschil van absorptie nihil en kan je beter de kleinst passende maat aanhouden want dan zit de luier goed "strak" aangesloten en is de kans op doorlekken het kleinste.bacardicoconut schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:52:
Dit advies van Pampers zelf meegekregen bij een demonstratie en de keren dat er rommel was in bijna anderhalf jaar nu kan je nog steeds op 1 hand tellen
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Bij mijn Lidl hebben ze nu ook (tijdelijk) zwem luiers. Stond niet in de folder volgens mij, maar zijn er dus wel. Waarschijnlijk is dit per regio anders en heeft mijn filiaal (per ongelujk?) alvast wat dozen gekregen. Wij zitten redelijk op de grens van een regio namelijk.
Ze kosten 4 euro per pak van 11 stuks voor 7-13 kilo en 10 stuks voor 12-20 kilo.
Volgens mij redelijk nette prijs, hiervoor had ik Huggies gekocht (die in 3 maten zijn te krijgen) en die kosten 7 euro per pak voor 12 of 11 luiers.
Ze kosten 4 euro per pak van 11 stuks voor 7-13 kilo en 10 stuks voor 12-20 kilo.
Volgens mij redelijk nette prijs, hiervoor had ik Huggies gekocht (die in 3 maten zijn te krijgen) en die kosten 7 euro per pak voor 12 of 11 luiers.
Morgen is de laatste dag dat je goedkope Pampers kunt ophalen bij de Jumbo. Bestelkosten zijn volgens mij overal € 2,95 en niet alle maten zijn er nog. De grote 4/5 in ieder geval wel.
Dus mocht je nog iets willen halen dan moet je vandaag online bestellen en morgen ophalen. Ik zeg doen want de Pampers zijn nergens goedkoper. Vergeet uiteraard de 10 euro kortingcodes niet die in dit topic staan.
Minimale bestelwaarde voor de korting is € 50,-
Dus mocht je nog iets willen halen dan moet je vandaag online bestellen en morgen ophalen. Ik zeg doen want de Pampers zijn nergens goedkoper. Vergeet uiteraard de 10 euro kortingcodes niet die in dit topic staan.
[ Voor 15% gewijzigd door Morpheus2003 op 06-05-2016 15:35 ]
Hmmm, bij ieder pick up point dat ik kies doet het kalendertje van deze week het niet. En als ik kies voor ophalen komende week, dan schiet de prijs van de Pampers omhoog.Morpheus2003 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:33:
Morgen is de laatste dag dat je goedkope Pampers kunt ophalen bij de Jumbo. Bestelkosten zijn volgens mij overal € 2,95 en niet alle maten zijn er nog. De grote 4/5 in ieder geval wel.
Dat hadden wij ook, wij hebben jumbo dus maar een dikke vinger gegeven en wachten/zoeken wel een andere aanbieding.barrymossel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:09:
[...]
Hmmm, bij ieder pick up point dat ik kies doet het kalendertje van deze week het niet. En als ik kies voor ophalen komende week, dan schiet de prijs van de Pampers omhoog.
Vandaag nog even gekeken en de maandboxen zijn er nog wel maar nu voor 40 euro per maandbox......
Vanwaar die stoere praat met die dikke vinger? Jumbo is gewoon wekenlang de goedkoopste geweest, en nu niet meer. Afhalen is behoorlijk populair geworden dus de pick up points zitten regelmatig vol. Jammer dan, had je een weekje eerder moeten bestellen
Nou, het leek erop dat de datumkiezer niet helemaal goed werkte. Maar inderdaad jammer dan. Maar goed ook, aangezien m'n vrouw op hetzelfde moment (te duur) luiers had besteld bij Wehkamp.Reinier schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:19:
Vanwaar die stoere praat met die dikke vinger? Jumbo is gewoon wekenlang de goedkoopste geweest, en nu niet meer. Afhalen is behoorlijk populair geworden dus de pick up points zitten regelmatig vol. Jammer dan, had je een weekje eerder moeten bestellen
Volgens mij kan je nooit kiezen voor "vandaag" nog leveren, het is altijd "morgen" (of later). En dan is de prijs dus niet meer hetzelfde omdat die maar t/m afgelopen week was. Je had dus echt vrijdag moeten bestellen voor zaterdag leveren.barrymossel schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:09:
Hmmm, bij ieder pick up point dat ik kies doet het kalendertje van deze week het niet. En als ik kies voor ophalen komende week, dan schiet de prijs van de Pampers omhoog.
Wij hebben uiteindelijk ook niet meer dozen besteld. We kijken wel hoe ver we komen en zien tzt wel wie de goedkoopste is.
En die paar euro extra betalen een keer is ook niet erg. Krijgt dochterlief gewoon een week lang geen toetje
Tja ben gewoon nog een beetje pissed dat ze dit grapje uithalen. Eerst het heel mooi een jaaraanbieding noemen en dan opeens er een eind datum aan hangen en daarna de prijs omhoog gooien.Reinier schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:19:
Technisch gezien noemden ze het geen jaaraanbieding. Maar ook op Twitter hield de helpdesk wijselijk haar mond.
Ach, 2 dozen met 10 euro kortingscode geeft 35/doos. Nog steeds niet slecht. Hoop alleen de dame zindelijk te krijgen en met de backlog de jongeheer te kunnen voorzien. Scheelt weer 80+/maand aan luiers en billendoekjes.
Ach, 2 dozen met 10 euro kortingscode geeft 35/doos. Nog steeds niet slecht. Hoop alleen de dame zindelijk te krijgen en met de backlog de jongeheer te kunnen voorzien. Scheelt weer 80+/maand aan luiers en billendoekjes.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik kom er gister achter dat ik 2 maandboxen Baby Dry maat 6 heb besteld (en vorige week opgehaald), in plaats van de gewenste Active Fit. Onze kleine man wordt te klein voor de 5+ maat, 6 is nog eigenlijk net te groot.
Zindelijk is hij nog lang niet, al kijkt hij zijn grote zus wel goed af met veel dingen
Zindelijk is hij nog lang niet, al kijkt hij zijn grote zus wel goed af met veel dingen
Kruidvat: 4 reuzenpakken voor € 31,98
http://folder.kruidvat.nl...-m-22-mei-2016/page/10-11
http://folder.kruidvat.nl...-m-22-mei-2016/page/10-11
Wat het niet gewoon meer een actie om die afhaalpunten van Jumbo te promoten?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De kortingscode die nog wel werkt en recht geeft op 10 Euro korting bij min. 50 euro is 10EUROJUMBOKERSTSeñor Sjon schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:28:
Technisch gezien noemden ze het geen jaaraanbieding. Maar ook op Twitter hield de helpdesk wijselijk haar mond.
GEMAK10 heb ik vandaag nog gebruikt en het is 11 meiJeroenE schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:22:
De 10 euro korting codes zijn ook tot 8 mei geldig, meen ik. Je kan ze ook niet dubbel gebruiken, ze onthouden welke je al hebt gebruikt.
Prima deal weer.
Iemand nog babydoekjes voorbij zien komen?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Toevallig gisteren bij de kruidvat gezienGeckoo schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:36:
Prima deal weer.
https://www.kruidvat.nl/z...n-billendoekjes/p/1781424
Ik heb alleen geen idee of het een goede deal is of niet
Niet echtSuperKneus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:10:
[...]
Toevallig gisteren bij de kruidvat gezien
https://www.kruidvat.nl/z...n-billendoekjes/p/1781424
Ik heb alleen geen idee of het een goede deal is of niet
Maaarrrrr dan komt het punt tijd nog wel ff erbij kijken. Langs de kruidvat gaan is voor mij een stuk makkelijker dan de auto pakken en naar duitsland racen (ik woon in Utrecht)destroyer6670 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Niet echtIn duitsland, bij de DM (drogist) kun je voor onder de euro per pak pampers sensitive halen. Dat is dus wel de moeite waard. ALs je daarbij optelt dat benzine 20 tot 30 cent goedkoper is dan kan een voorraadje halen wel uit. En andere dingen ook natuurlijk.
Dat snap ik. Als je er een keer bent loont het wel om het te halen, is daar namelijk standaard voor die prijs. Hier kost het 2x zoveel. Zelfde met freixenette, dat is daar ook vaak rond de 4 a 5 euro in de aanbieding, maar dat is een ander forumSuperKneus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:21:
[...]
Maaarrrrr dan komt het punt tijd nog wel ff erbij kijken. Langs de kruidvat gaan is voor mij een stuk makkelijker dan de auto pakken en naar duitsland racen (ik woon in Utrecht)
En als je daar dan toch bent, kan je net zo goed Baby Love Sensitive doekjes kopen voor 3,65 per 4 pakken van 80+.destroyer6670 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:18:
Niet echtIn duitsland, bij de DM (drogist) kun je voor onder de euro per pak pampers sensitive halen. Dat is dus wel de moeite waard. ALs je daarbij optelt dat benzine 20 tot 30 cent goedkoper is dan kan een voorraadje halen wel uit. En andere dingen ook natuurlijk.
Na vrijwel alles geprobeerd te hebben is dit nu onze vaste keus. Neem je meteen wat WC-papier, zakdoekjes en Baby Love luiers mee en je hebt een halve kuub in de kofferbak liggen.
De luiers zijn soms iets goedkoper in de aanbieding, de billendoekjes heb ik nooit lager gezien. Wel kan je Punkte sparen, 1 cent per euro, en regelmatig 5x of soms 15x meer Punkte. Dat geeft de volgende keer weer korting.
[ Voor 14% gewijzigd door RemcoDelft op 20-05-2016 10:44 ]
Geckoo schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:36:
Prima deal weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Morpheus2003 op 20-05-2016 11:41 ]
Babylove doekjes gebruiken wij ook. Zeer fijne doekjes en goedkoop. Verder is Listerine mondwater en Kneipp badschuim iets wat ik altijd meeneem. Beide standaard 50% goedkoper dan in Nederland, bizar.RemcoDelft schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:43:
[...]
En als je daar dan toch bent, kan je net zo goed Baby Love Sensitive doekjes kopen voor 3,65 per 4 pakken van 80+.
Na vrijwel alles geprobeerd te hebben is dit nu onze vaste keus. Neem je meteen wat WC-papier, zakdoekjes en Baby Love luiers mee en je hebt een halve kuub in de kofferbak liggen.
De luiers zijn soms iets goedkoper in de aanbieding, de billendoekjes heb ik nooit lager gezien. Wel kan je Punkte sparen, 1 cent per euro, en regelmatig 5x of soms 15x meer Punkte. Dat geeft de volgende keer weer korting.
Dat is 34 euro voor 240. (maat 1-2)
De kruidvat biedt 104 stuks voor 10 euro
14 ct voor pampers en 10.4 ct voor kruidvatluiers en ik ben wel zeer positief over de kruidvatluiers
Sterker nog, een jumbopak a 80 stuks kost 9,99 als je er daar twee van neemt en je gebruikt de 10% kortingscode kom je op 160 stuks voor €17,98. Aardig voordelig lijkt me.Hann1BaL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:15:
[...]
Dat is 34 euro voor 240. (maat 1-2)
De kruidvat biedt 104 stuks voor 10 euro
14 ct voor pampers en 10.4 ct voor kruidvatluiers en ik ben wel zeer positief over de kruidvatluiers
Maar het is geen Pampers. Als je op zoek bent naar Pampers doet de prijs van andere merken er niet toe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
wat is een beetje een goede aanbiedingsprijs per luier voor baby dry maat 5?
Ik ga nu van maat 4 naar 5 en weet niet echt wat scherpe prijzen zijn voor maat 5.
Zag ze nu bij de Etos in de aanbieding met 33% korting voor 24 cent per luier.
Ik ga nu van maat 4 naar 5 en weet niet echt wat scherpe prijzen zijn voor maat 5.
Zag ze nu bij de Etos in de aanbieding met 33% korting voor 24 cent per luier.
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik kocht ze bij jumbo voor 27,50/doos maat 5. Geen idee hoeveel erin zitten, dat heb ik een beetje opgegeven met die 10 verschillende soorten verpakkingen die Pampers heeft. Bol/Wehkamp heeft ze weleens voor 35 en de 'basisprijs' is zo rond de 42 euro.
24 cent per luier is wel de max om ervoor te betalen (maatje 5 baby dry). Dat is in de tijd dat de maandboxen (144st) 35 euro per stuk zijn.
Bij Jumbo waren ze echter 17,7 cent per luier (combinatie met kortingscode en pickup point 2 maandboxen ophalen).
Momenteel bij de Jumbo betaal je 39,99 per maandbox. Met een kortingscode kom je voor 2 maandboxen op 71 euro uit. Zit je om en nabij de 35 euro per box.
Bij Jumbo waren ze echter 17,7 cent per luier (combinatie met kortingscode en pickup point 2 maandboxen ophalen).
Momenteel bij de Jumbo betaal je 39,99 per maandbox. Met een kortingscode kom je voor 2 maandboxen op 71 euro uit. Zit je om en nabij de 35 euro per box.
Anoniem: 331023
Vanaf 25-5 (morgen dus) t/m 31-5 zijn de standaardpakken in de aanbieding bij de Jumbo: 4 pakken voor 25 euro. In ieder geval voor de grotere maten is dat per luier goedkoper dan de maandbox.
Voor mijn dochter: 4x 24 luiers Baby Dry 5+ voor 25 euro = 25,00 / 96 = 26 ct. per luier (nog zonder kortingscode!). De maandbox Baby Dry 5+ zit zonder kortingscode op 30 ct. per luier (39,99 / 132).
Als ik 8 pakken bestel en een kortingscode kan gebruiken, betaal ik dus 50 + 1 (bestelkosten) - 10 = 41 euro. 41 / 192 = 21,35 ct. per luier Baby Dry 5+.
Voor de kleinere maten is het misschien minder voordelig, omdat er dan relatief meer luiers in de maandbox zitten, maar dat zou je dan zelf even moeten uitrekenen.
Voor mijn dochter: 4x 24 luiers Baby Dry 5+ voor 25 euro = 25,00 / 96 = 26 ct. per luier (nog zonder kortingscode!). De maandbox Baby Dry 5+ zit zonder kortingscode op 30 ct. per luier (39,99 / 132).
Als ik 8 pakken bestel en een kortingscode kan gebruiken, betaal ik dus 50 + 1 (bestelkosten) - 10 = 41 euro. 41 / 192 = 21,35 ct. per luier Baby Dry 5+.
Voor de kleinere maten is het misschien minder voordelig, omdat er dan relatief meer luiers in de maandbox zitten, maar dat zou je dan zelf even moeten uitrekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 331023 op 24-05-2016 20:18 ]
Een prijs plakken per luier is moeilijk. Pakken met kleinere maten bevatten meer pampers.
Omdat onze kleine meid zo snel groot wordt en nu al kruipend alles wil verkennen, zijn we overdag overgeschakeld naar Active Fit. Die zijn wat dunner en soepeler maar wel terug iets duurder.
Momenteel wel 30% korting bij bol.com:
Maat 4 Active Fit -> 40,99 / 168 = 24,4 cent / luier
Maat 4 Baby Dry -> 37,99 / 174 = 21,8 cent / luier
Omdat onze kleine meid zo snel groot wordt en nu al kruipend alles wil verkennen, zijn we overdag overgeschakeld naar Active Fit. Die zijn wat dunner en soepeler maar wel terug iets duurder.
Is de actie terug voorbij? Want ik zie niks.
Momenteel wel 30% korting bij bol.com:
Maat 4 Active Fit -> 40,99 / 168 = 24,4 cent / luier
Maat 4 Baby Dry -> 37,99 / 174 = 21,8 cent / luier
[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 24-05-2016 21:37 ]
thanks voor de tip spock.
Heb ze daar vandaag ook besteld, baby dry 5.
8 pakken en komt met 1.95 (bestelkosten) uiteindelijk op 20.16 per luier.
Heb ze daar vandaag ook besteld, baby dry 5.
8 pakken en komt met 1.95 (bestelkosten) uiteindelijk op 20.16 per luier.
Stop chasing the dream, you're already living it
In november zijn wij ook aan de beurt, en we zaten te kijken naar http://www.pamperbox.be/abonnementen
Tot nu toe lijkt het de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt naar de Active Fit.
Iemand ervaring met dit abonnement? Of kan het nog goedkoper?
Tot nu toe lijkt het de goedkoopste oplossing, zeker als je kijkt naar de Active Fit.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Dat is zeker een mooie aanbieding, alleen gebruiken wij baby dry en active fit, iets lastiger te voorspellen hoe lang ze ermee doen._Brake_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:54:
In november zijn wij ook aan de beurt, en we zaten te kijken naar http://www.pamperbox.be/abonnementen
Overigens helemaal geen ervaring met de site, dus ik weet niet of ze betrouwbaar zijn....
Of je gaat naar wasbare luiers. Leuke instapkortingen bijvoorbeeld via http://www.fill-your-pants.com/
Wij zijn er na 1-2 weken knoeien met wegwerp op overgestapt en nog altijd zeer tevreden. Veel meegroei-luiers, dus eenmalige investering. En wasbaar is prima door te verkopen, dus een deel van je 'inleg' kun je nog weer terug krijgen. Mocht er interesse zijn PM maar voor meer informatie of voor- nadelen lijstjes.
Wij zijn er na 1-2 weken knoeien met wegwerp op overgestapt en nog altijd zeer tevreden. Veel meegroei-luiers, dus eenmalige investering. En wasbaar is prima door te verkopen, dus een deel van je 'inleg' kun je nog weer terug krijgen. Mocht er interesse zijn PM maar voor meer informatie of voor- nadelen lijstjes.
wild mutant space hamsters
Klopt helemaal, maar ons bevallen de Jumbo luiers veel beter dan verwacht.Gonadan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:14:
Maar het is geen Pampers. Als je op zoek bent naar Pampers doet de prijs van andere merken er niet toe.
De Diaper Champ luier emmer is in de aanbieding bij Amazon.co.uk voor ongeveer 34,50 inclusief verzenden:
https://www.amazon.co.uk/...py-Regular/dp/B000OKMOOG/
Kost in NL minstens 59 euro.
https://www.amazon.co.uk/...py-Regular/dp/B000OKMOOG/
Kost in NL minstens 59 euro.
PSN/XBL: DarkTaufu
Bol.com heeft 50% korting op een aantal pampers-artikelen, waaronder de maat 1/2 maandboxen voor ~25€ voor 200+ luiers.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Voor wie lui is:Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:03:
Bol.com heeft 50% korting op een aantal pampers-artikelen, waaronder de maat 1/2 maandboxen voor ~25€ voor 200+ luiers.
Jumbo box maat 1, 216 luiers voor 23,50€ (~10,9 cent per luier)
Maandbox maat 2, 240 luiers voor 28,25€ (~11,8 cent per luier)
[ Voor 42% gewijzigd door Waah op 09-06-2016 11:11 ]
thnx, 2 dozen maat 3 besteld. Deze waren ook in de aanbieding.Chakotay schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:03:
Pampers Baby-Dry Luiers Maat 5 (Junior) 11-25 kg €39,99/144 stuks bij de Jumbo
Met kortingscode BEDANKT2016 € 10,- korting.
Kom je uit op €69,98 / 288 = € 0,243 per luier.. Voor mij vooral handig omdat hij vlak naast mijn werk zit.
Met kortingscode BEDANKT2016 € 10,- korting.
Kom je uit op €69,98 / 288 = € 0,243 per luier.. Voor mij vooral handig omdat hij vlak naast mijn werk zit.
Try not to become a man of success but a man of value.
33% korting op Pampers maandboxen en 50% korting op Pampers babydoekjes bij Wehkamp. Deze actie is geldig t/m 04-07-2016
Geen idee of dit echt een goede aanbieding is, zit zelf niet in de pampers.
https://www.groupon.nl/de...ds-global-gmb-h-333424-21
https://www.groupon.nl/de...ds-global-gmb-h-333424-20
https://www.groupon.nl/de...ds-global-gmb-h-333424-19
Als je een nieuw account maakt en code "WELKOM" gebruikt krijg je 10 euro korting op je bestelling boven de 25 euro.
Als je een nieuw account maakt en code "WELKOM" gebruikt krijg je 10 euro korting op je bestelling boven de 25 euro.
Al tijdje uit de luiers hoewel we binnenkort weer moeten gaan inslaan.
Destijds rekende ik in ieder geval met een max van 20 cent per luier.
De groupon "aanbieding" is niet echt interessant. Wehkamp leek wel aardig met 19 cent per luier (voor baby dry 3).
Toen amazon.co.uk nog gratis verzending had kocht ik ze daar.
Destijds rekende ik in ieder geval met een max van 20 cent per luier.
De groupon "aanbieding" is niet echt interessant. Wehkamp leek wel aardig met 19 cent per luier (voor baby dry 3).
Toen amazon.co.uk nog gratis verzending had kocht ik ze daar.
Calesta schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:39:
Geen idee of dit echt een goede aanbieding is, zit zelf niet in de pampers.
Alleen op 8,9 en 10 juli zijn de pampers tegen 40% korting te verkrijgen bij de Etos.
http://folder.etos.nl/wee...1626.actiefolder&ah_fee=0
http://folder.etos.nl/wee...1626.actiefolder&ah_fee=0
Bij de plus 50% korting. Is volgens mij op dit moment de beste aanbieding. Staat gewoon in de online folder.
5 pakken size1 voor 11,4ish cent de luier. Thanks!
Iemand nog tips voor luiers?
Bij de AH is maat 4 niet in de aanbieding en de codes
INLADENFACEBOOK
INLADENFLYER
INLADENNIEUWSBRIEF
BEDANKT2016
werken niet meer bij de Jumbo
Bij de AH is maat 4 niet in de aanbieding en de codes
INLADENFACEBOOK
INLADENFLYER
INLADENNIEUWSBRIEF
BEDANKT2016
werken niet meer bij de Jumbo
Bij de Nettorama (in ieder geval die in Utrecht - want staat niet in de landelijke folder) zijn 120 Baby Dry luiers maat 4 € 17,50.
Stam + t
Naar aanleiding van jouw post geprobeerd en vorige week het eerste pakket ontvangen. Ik dacht dat dit in het begin van de maand zou zijn maar het duurt wel even, ongeveer de 15de ontvangen dacht ik._Brake_ schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:54:
Hmm, dan moeten wij het abo wellicht ook vervroegen.D-Three schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:10:
[...]
Naar aanleiding van jouw post geprobeerd en vorige week het eerste pakket ontvangen. Ik dacht dat dit in het begin van de maand zou zijn maar het duurt wel even, ongeveer de 15de ontvangen dacht ik.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
De Pampers Luiders (zoals mijn dochter ze noemt) zijn bij de trekpleister in de aanbieding (21-24 jul) staat in hun folder, het gaat om de broekjes varianten, alleen in de folder staat 40% korting en gister in de winkel was ik en het is 50% korting.
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1859813
De Baby dry pants maat 5 kost dus 9,99 per 2 (19,2 cent per stuk)
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1859813
De Baby dry pants maat 5 kost dus 9,99 per 2 (19,2 cent per stuk)
[ Voor 9% gewijzigd door thalantis op 22-07-2016 10:01 ]
Als je de gewone luiers wil hebben kan je beter naar de Appie zo te zien. Daar zijn ze 50% goedkoper.
Wehkamp heeft ook weer een aantal boxen met korting. Leuk is dat ze vanwege de zomervakantie €7,50 korting extra geven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vakantie code is helaas verlopen. Nu zijn AH XL en EmTé het goedkoopst volgens luierinfo.nl
Wat is er trouwens met de maten gebeurd? Mijn 4 is groter dan wat in de winkel ligt een 3+ is nergens meer te krijgen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen idee het is sowieso puzzelen. Onze kleine is 10 kg maar past al lastig in maat 4. Nu dus op zoek naar maat 5, want maat 4+ klinkt als een vage tussenmaat...
Voor zover ik weet neemt 4+ net iets meer op. Ze zijn ook een paar procent zwaarder, dus veel zal het niet schelen. Ik gebruik ze voor in de auto.gwystyl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:05:
Geen idee het is sowieso puzzelen. Onze kleine is 10 kg maar past al lastig in maat 4. Nu dus op zoek naar maat 5, want maat 4+ klinkt als een vage tussenmaat...
4+ is qua maat een overlap tussen vier en vijf. Omdat de stap naar vijf soms te groot is maar vier te krap wordt. Net zoals 3+ tussen 3 en 4 zat.
Maar nu lijkt vier kleiner geworden qua aanduiding en is 3+ verdwenen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De '+' bij een maat is geen aanduiding voor een grotere maat, maar dat er meer absorptievermogen in de luier zit.Gonadan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:34:
4+ is qua maat een overlap tussen vier en vijf. Omdat de stap naar vijf soms te groot is maar vier te krap wordt. Net zoals 3+ tussen 3 en 4 zat.
Eh, nee dus.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Damn nog geen maand terug een maandbox bij de wehkamp besteld, nu net weer.. Gaan hard die dingen.. Overigens wel frappant, 1 maand terug zo een 37 euries bestaald.. Nu voor dezelfde box/inhoud voor 26 eurie!
Nja klopt toch? dat je ongeveer na een maand weer een nieuwe maandbox moet bestellen?beyazz06 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:39:
Damn nog geen maand terug een maandbox bij de wehkamp besteld, nu net weer.. Gaan hard die dingen.. Overigens wel frappant, 1 maand terug zo een 37 euries bestaald.. Nu voor dezelfde box/inhoud voor 26 eurie!
[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 10-08-2016 16:23 ]
Ik blijf me hier verbazen hoe snel men al op grotere luiers overstapt. Onze kleine man is een prachtig voorbeeld van Europese welvaart (Nee niet te dik, gewoon lekker fors en binnen de marges) en die zit toch echt nog in maat 4 zonder problemen met zijn 12,5 kilo, wat dus ook volgens Pampers zelf makkelijk moet kunnen. Een luier hoort strak te zitten! maar dan wel zo dat je kleine niet blauw aanloopt of de striemen in zijn lichaam heeft staan haha.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
[...]detulp050 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:50:
De '+' bij een maat is geen aanduiding voor een grotere maat, maar dat er meer absorptievermogen in de luier zit.
Ik had dit een tijdje geleden nagevraagd, omdat wij eigenlijk hetzelfde ervaren.. 4 is te klein en 5 is te groot, hebben we 4+ gekocht. Maar blijkbaar zijn de maten niet groter...
Bedankt voor uw e-mail, waarin u ons vraagt wat de verschillen zijn tussen de standaard maten en de plusmaten.
Graag laten wij u weten dat deze minimaal van grootte verschillen. De Plusmaten hebben een grote absorptiekracht daar deze meer absorptiekorrels hebben. Ze zijn hoofdzakelijk gemaakt voor kindjes die nog steeds goed passen in de basismaat (bijvoorbeeld maat 4), maar toch meer absorptiekracht nodig hebben. In dat geval kunnen zij naar de plusmaat (in dat geval maat 4+).
[ Voor 7% gewijzigd door DutX op 10-08-2016 22:32 ]
Toch staat dat wel op de verpakking. Het verschil is een paar kilogram, niet veel inderdaad, maar het kan net voor die gewenste overlap zorgen.
Het absorptie argument is óók waar overigens.
Het absorptie argument is óók waar overigens.
[ Voor 68% gewijzigd door Gonadan op 10-08-2016 23:02 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
33% op Pampers maandboxen
http://www.wehkamp.nl/bab...s-maandboxen/C50_PMO_UHS/
Weet iemand nog ergens waar maat 1 leverbaar is?
http://www.wehkamp.nl/bab...s-maandboxen/C50_PMO_UHS/
Weet iemand nog ergens waar maat 1 leverbaar is?
[ Voor 8% gewijzigd door S0epkip op 23-08-2016 12:10 ]
Maat 1 is er dacht ik niet in maandbox, omdat je vrij snel naar 2 gaat.
Pamperbox.be heeft nu ook maat 1.
Mensen die beschikking hebben over de Makropas kunnen ook bij de Makro terecht voor een 1+1 gratis actie.
http://folders.makro.nl/f...-selector:folders:2016-34
Gisteren 4x96 luiers (maxipack maat 4) gehaald voor 65,08 = 0,17€/luier. Het kan goedkoper met ander maten. Met maat 3 bijvoorbeeld zit je op 0,145€/luier.
http://folders.makro.nl/f...-selector:folders:2016-34
Gisteren 4x96 luiers (maxipack maat 4) gehaald voor 65,08 = 0,17€/luier. Het kan goedkoper met ander maten. Met maat 3 bijvoorbeeld zit je op 0,145€/luier.
Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC
Ik ben juist aan het zoeken naar slechtere luiers zodat ze zindelijk wordt.
Doe je toch geen luiers, en laat je ze in de stank en irritatie rondlopen
Dit weer is daar uiterst geschikt voor , de twee oudsten zijn zindelijk geworden door ze tijdens het mooi weer gewoon zonder iets te laten lopen en een potje neerzetten. om de 20-30 minuten even op de pot te zetten en na een paar uur deden ze het vanzelf. Het gaat daarna natuurlijk wel nog 30 keer fout totdat ze echt zindelijk zijn maar het hielp welSeñor Sjon schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 12:08:
Ik ben juist aan het zoeken naar slechtere luiers zodat ze zindelijk wordt.
Alle varianten Pampers (New Baby, Active Fit, Baby Dry)
Voor €5,00 bij Emte
http://folder.emte.nl/2016-36/page/9
Dat wordt weer inslaan
Voor €5,00 bij Emte
http://folder.emte.nl/2016-36/page/9
Dat wordt weer inslaan
PSN/XBL: DarkTaufu
Bij de AH online zijn de pampers maandboxen nu 2+1 gratis. Bij 3 dozen maat 4+ is zijn ze dan 0.23ct per luier. Maar als je bijv maat 3 nodig hebt dan betaal je nog maar 0.18ct per luier. Volgens mij wel een mooie deal.
Mee eens, die plakkers moeten over elkaar anders lekken ze aan alle kanten door. Heb kinderdagverblijf ook al paar keer gezegd dat ze strakker moeten. Zou toch verwachten dat die het wel weten, hoe je zo'n ding om moet doen. Staat ook een 'range' op de verpakking, maat 4 kan tot 18 kilo ofzo maar ligt heel erg aan de bouw uiteraard.OmeJoyo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:49:
Ik blijf me hier verbazen hoe snel men al op grotere luiers overstapt. Onze kleine man is een prachtig voorbeeld van Europese welvaart (Nee niet te dik, gewoon lekker fors en binnen de marges) en die zit toch echt nog in maat 4 zonder problemen met zijn 12,5 kilo, wat dus ook volgens Pampers zelf makkelijk moet kunnen. Een luier hoort strak te zitten! maar dan wel zo dat je kleine niet blauw aanloopt of de striemen in zijn lichaam heeft staan haha.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Kleine update.SuperKneus schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:21:
Bij de AH online zijn de pampers maandboxen nu 2+1 gratis. Bij 3 dozen maat 4+ is zijn ze dan 0.23ct per luier. Maar als je bijv maat 3 nodig hebt dan betaal je nog maar 0.18ct per luier. Volgens mij wel een mooie deal.
Het bestellen via de AH site is een ramp. Veel moeite om een bezorgdag of pickup point te vinden en er komen naast kosten voor het bezorgen/ophalen en service kosten bij. Verder lijkt de 2+1 gratis actie opeens niet meer te werken.
Ik heb ze nu via amazon Duitsland besteld, ze worden gratis bezorgd en voor 3 maandboxen was ik nu iets meer kwijt dan voor 3 via AH.
Plakkers over elkaar zegt niets, je moet er nog een vinger tussen kunnen krijgen. Voordeel van een grotere luier is wel weer dat er meer in kan.NeoMe schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:26:
Mee eens, die plakkers moeten over elkaar anders lekken ze aan alle kanten door. Heb kinderdagverblijf ook al paar keer gezegd dat ze strakker moeten. Zou toch verwachten dat die het wel weten, hoe je zo'n ding om moet doen. Staat ook een 'range' op de verpakking, maat 4 kan tot 18 kilo ofzo maar ligt heel erg aan de bouw uiteraard.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gaat niet alleen om de maat, maar ook om de capaciteit. Als kinderen in één keer een grote plas doen, dan kan een 4tje weleens te weinig opnemen.NeoMe schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:26:
[...]
Mee eens, die plakkers moeten over elkaar anders lekken ze aan alle kanten door. Heb kinderdagverblijf ook al paar keer gezegd dat ze strakker moeten. Zou toch verwachten dat die het wel weten, hoe je zo'n ding om moet doen. Staat ook een 'range' op de verpakking, maat 4 kan tot 18 kilo ofzo maar ligt heel erg aan de bouw uiteraard.
Die van mij is 1,5 maar maak dat gelukkig nooit mee, staat alleen helemaal bol als die in de ochtend uit bed komt. Rest van de dag gaat altijd goed, bij grote boodschap krijgt die wel meteen een nieuwe.Señor Sjon schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:45:
[...]
Gaat niet alleen om de maat, maar ook om de capaciteit. Als kinderen in één keer een grote plas doen, dan kan een 4tje weleens te weinig opnemen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Is er eigenlijk geen Groeimelk aankoop topic? Na de eerste x maanden, stappen de meeste mensen toch over op groeimelk (Nestle, Nutrilon,...) zou ik denken? Dat hebben wij alleszins gedaan, eens de vriezer met borstvoedingsmelk leeg was
Wettelijk mag er volgens mijn geen korting worden gegeven op flesvoeding (tot 1 jaar)
Let op:
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.
Geen statusupdates of vragen om aanbiedingen. Zorg ervoor dat posts inhoudelijke bijdragen zijn, geen oneliners met wat je besteld hebt of binnen hebt gekregen.