Aan wat voor kortingen moet ik dan denken? Kun je vertellen wat jij hebt?Workaholic schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:49:
Jazeker wel! Elk jaar heb ik extra korting op mijn abboLaat je niet zomaar afschepen en probeer iemand aan de lijn te krijgen bij opzeggingen en niet een student oid.
Ze kunnen bij verlengen aan de telefoon een jaar geleden tot 7.50 per maand korting geven ofzo. In de winkel is dat maar 2.50.Workaholic schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:49:
Jazeker wel! Elk jaar heb ik extra korting op mijn abboLaat je niet zomaar afschepen en probeer iemand aan de lijn te krijgen bij opzeggingen en niet een student oid.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Klinkt goed, zal wel eens proberen te bellen. Ben al vier jaar klant waar ik toch een best hoog bedrag betaal voor mijn sim-only. Voor een aanbetaling van een paar honderd ben ik maar 10e extra per maand meer dan mijn sim-only kwijt voor een nieuw abo met telefoon erbij. Als daar nog iets van af kan zou dat natuurlijk heel fijn zijn.
Dat zal dan niet gelden voor sim only gok ik?Touchdomex schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:07:
[...]
Ze kunnen bij verlengen aan de telefoon een jaar geleden tot 7.50 per maand korting geven ofzo. In de winkel is dat maar 2.50.
Ook wel op simonly.
Heb zelf hi messaging SO 1Gb, 300 minuten en onbeperkt sms voor € 12,10
Is alleen geen 4G zover ik weet.
Heb zelf hi messaging SO 1Gb, 300 minuten en onbeperkt sms voor € 12,10
Is alleen geen 4G zover ik weet.
Dat vind ik ook tegen vallen ja. Nu hebben concullega's van Hi daar wat voor gevonden door te werken met een toestelbundelHoiz schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:55:
Vervelend dat ze op de websites tegenwoordig een toestelbundel in de maandprijs verrekenen. Ik betaal liever een deel aan, dan dat ik met zo'n hoge maandlast zit..

Probeer het.MensionXL schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:47:
[...]
Dat zal dan niet gelden voor sim only gok ik?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zoals gezegd kun je wel degelijk korting regelenMensionXL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:58:
[...]
Aan wat voor kortingen moet ik dan denken? Kun je vertellen wat jij hebt?

Is exclusief btw
en ik ben geen student..
Datalimiet kan inmiddels wat omhoog denk ik als ik aan het einde van dit jaar weer een nieuw abbo afsluit.
[ Voor 33% gewijzigd door Workaholic op 18-09-2014 12:09 ]
Allemaal telefonisch? Die studentenkorting die hadden ze al een jaar geleden afgeschaft, zeiden ze toen ik ze laatst belde..
Yes.. allemaal telefonisch, laat je niet zomaar afschepen, maar gewoon druk opvoeren en probeer bij afdeling opzeggingen terecht te komen. De studenten op eerste lijns gaan je geen korting geven. Ik doe het al meer dan 5 jaar zo (abbo's met tel en zonder)
[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 18-09-2014 17:15 ]
Weet iemand of hi binnenkort abonnementen gaat aanbieden met internet binnen de eu in de bundel? Twijfel nu tussen hi (4g in nl, kpn netwerk maar roaming buiten de bundel) en choozze (geen 4g, matig tmobile netwerk, maar onbeperkt bellen en Internet binnen de bundel)
Prijs is ongeveer het zelfde dus geen criterium.
Bedankt voor het meedenken
Prijs is ongeveer het zelfde dus geen criterium.
Bedankt voor het meedenken
Vanaf eind 2015 bestaat roaming zeg maar niet meer. In de EU gaat dan alles uit je standaard bundel, dus geen extra buitenlandbundels meer nodig. Netneutraliteit noemen ze dit weer
.
https://www.google.nl/sea...ing+2015&revid=2109933774
HEUL veel berichten erover. http://www.nu.nl/tech/374...indigt-roamingkosten.html
EDIT: Ze gaan dan wel nog kosten berekenen voor internet/bellen/sms in het buitenland, maar dan als kosten buiten de bundel in eigen land. Helaas niet uit je standaard bundel.l.
HEUL veel berichten erover. http://www.nu.nl/tech/374...indigt-roamingkosten.html
EDIT: Ze gaan dan wel nog kosten berekenen voor internet/bellen/sms in het buitenland, maar dan als kosten buiten de bundel in eigen land. Helaas niet uit je standaard bundel.l.
[ Voor 14% gewijzigd door OneTimer op 21-09-2014 23:14 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Dat is bekend inderdaad, maar duurt nog ruim een jaar, vandaar dat ik me afvraag of iemand weet of er al eerder dergelijke abbos komen
Dat wordt leuk als een belminuut buiten de bundel €0,30 kostPM_Petrol schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:11:
Vanaf eind 2015 bestaat roaming zeg maar niet meer. In de EU gaat dan alles uit je standaard bundel, dus geen extra buitenlandbundels meer nodig. Netneutraliteit noemen ze dit weer.
Ik weet niet ook niet hoe ze het gaan doen. Dat zien we dan wel weer.
Veel goedkoper wordt het iig niet als de buiten de bundel prijzen zo blijven.
Veel goedkoper wordt het iig niet als de buiten de bundel prijzen zo blijven.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat de abonnementen in de betreffende landen omhoog gaan en je als Nederlander geen abonnement kunt afsluiten in het buitenland i.v.m. woonadres etc.
Ieder voordeel dat wettelijk voor consumenten wordt vastgelegd, is direct ook een nadeel doormiddel van prijsverhogingen. Kijk maar eens naar de afgelopen keren dat er een wet werd aangenomen in het belang van de consument.
Ieder voordeel dat wettelijk voor consumenten wordt vastgelegd, is direct ook een nadeel doormiddel van prijsverhogingen. Kijk maar eens naar de afgelopen keren dat er een wet werd aangenomen in het belang van de consument.
Verwijderd
Dat betwijfel ik nog. Ik verwacht dat armere landen zoals Polen gaan profiteren hiervan en juist goedkope (sim only) abonnementen beschikbaar gaan maken. Waarschijnlijk duurt het dan nog eens 2 jaar voordat de Nederlandse providers erachter komen waarom klanten weglopen.
Had via opzeggingen 2,50 korting gekregen, volgens die persoon aan de telefoon konden ze niet meer geven.
Volgens Hi op 75% van mijn bundel, maar volgens mijn telefoon heb ik pas 550mb van de 1gb verbruikt.. Ik word hier toch ook moe van. Het zal wel komen omdat ze zeiden dat m'n Spotify bundel geactiveerd was, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Als je de klantenservice probeert te bereiken sta je ook tien minuten in de wacht.
-
[ Voor 106% gewijzigd door Isane op 21-10-2014 21:27 ]
Heeft iemand ervaring met het verlengen van een SIM-Only naar een abonnement inclusief telefoon? Ik moet nog 12 maanden bij Hi, maar zou graag een ander toestel willen hebben.
Bij T-Mobile mag je 1 keer per contract periode iets dergelijks doen (uit coulance, bijvoorbeeld bij diefstal of verlies van telefoon). Bij Hi kan ik niets hierover vinden.
De klantenservice van Hi bel ik wel als hier ervaringen zijn geplaatst. Dan sta ik wellicht iets sterker ;-)
Bij T-Mobile mag je 1 keer per contract periode iets dergelijks doen (uit coulance, bijvoorbeeld bij diefstal of verlies van telefoon). Bij Hi kan ik niets hierover vinden.
De klantenservice van Hi bel ik wel als hier ervaringen zijn geplaatst. Dan sta ik wellicht iets sterker ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door pvtonger op 28-10-2014 10:05 ]
Ik sta op het punt om mijn sim only abonnement weer te verlengen, maar ik vraag me af hoe het zit als ik tijdens de looptijd mijn bundel wil vergroten.
Op dit moment (altijd natuurlijk) kan je een abonnement afsluiten tegen een actieprijs, welke loopt gedurende de gehele looptijd (2 jaar bijvoorbeeld). Ik kan dan dus een 1.5GB + 200 belminuten abonnement afsluiten voor 21,50 per maand. Stel dat ik nu over een half jaar toch 3 GB wil, ga ik dan slechts de meerprijs betalen die nu ook als actietarief wordt aangegeven (5 euro) of ga je een normaal tarief betalen bij wijzigen van je bundel?
Ik vermoed dat de korting in stand blijft en dat je er slim aan doet om direct na het verlopen van je abonnement een nieuw abonnement af te sluiten omdat dan je korting vervalt, maar ik wil niet voor een verassing staan.
Extra korting regelen over de telefoon ga ik ook nog proberen, ben immers alweer 8 jaar klant dus enige vaste klantenkorting zou wel op zijn plek zijn
.
Op dit moment (altijd natuurlijk) kan je een abonnement afsluiten tegen een actieprijs, welke loopt gedurende de gehele looptijd (2 jaar bijvoorbeeld). Ik kan dan dus een 1.5GB + 200 belminuten abonnement afsluiten voor 21,50 per maand. Stel dat ik nu over een half jaar toch 3 GB wil, ga ik dan slechts de meerprijs betalen die nu ook als actietarief wordt aangegeven (5 euro) of ga je een normaal tarief betalen bij wijzigen van je bundel?
Ik vermoed dat de korting in stand blijft en dat je er slim aan doet om direct na het verlopen van je abonnement een nieuw abonnement af te sluiten omdat dan je korting vervalt, maar ik wil niet voor een verassing staan.
Extra korting regelen over de telefoon ga ik ook nog proberen, ben immers alweer 8 jaar klant dus enige vaste klantenkorting zou wel op zijn plek zijn
Als je inlogt bij Mijn Hi zie je direct in het overzicht of je al mag verlengen. Staat bij mij zowel een venster direct onder het kopje 'Mijn Hi' en een aanduiding in een blauwe balk in het venster 'Mijn abonnement'. Volgens mij kan dit zo'n 6 maanden voor het einde van je 2 jarige contract, maar telefonisch kan je altijd meer regelen natuurlijk.pvtonger schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:04:
Heeft iemand ervaring met het verlengen van een SIM-Only naar een abonnement inclusief telefoon? Ik moet nog 12 maanden bij Hi, maar zou graag een ander toestel willen hebben.
Ik vraag me af hoe dit precies zit. Het is natuurlijk verplicht voor de Nederlandse telecom providers om hun netwerk open te stellen voor buitenlandse telecomproviders, maar het is de vraag bij welke telecomprovider je dan terecht komt natuurlijk (KPN, Vodafone of T-Mobile). Daarnaast geeft de provider eigen klanten misschien wel een hogere prioriteit dan buitenlandse klanten?Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:47:
Dat betwijfel ik nog. Ik verwacht dat armere landen zoals Polen gaan profiteren hiervan en juist goedkope (sim only) abonnementen beschikbaar gaan maken. Waarschijnlijk duurt het dan nog eens 2 jaar voordat de Nederlandse providers erachter komen waarom klanten weglopen.
En daarnaast is roaming wellicht afgelopen voor klanten, maar zullen telecom providers mogelijk nog wel een fee moeten betalen onderling. Daarnaast denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen, omdat een Poolse provider geen nummers kan leveren op landcode +31.
Ik mag nog niet verlengen omdat ik nog 12 maanden moet gaan. Maar ik hoopte dat ze ook een regeling hebben net als bij T-Mobile.frennek schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:07:
Als je inlogt bij Mijn Hi zie je direct in het overzicht of je al mag verlengen. Staat bij mij zowel een venster direct onder het kopje 'Mijn Hi' en een aanduiding in een blauwe balk in het venster 'Mijn abonnement'. Volgens mij kan dit zo'n 6 maanden voor het einde van je 2 jarige contract, maar telefonisch kan je altijd meer regelen natuurlijk.
Meer Mobiel is ook voor de Hi klanten.
https://campagne.kpn.com/...deelname-KPN-Compleet.pdf
Vooral de MB's delen trekt mij wel, met mijn Hi Eindeloos heb nu 16GB totaal, daar kan makkelijk elke maand een 2GB naar de kids toe
Voordelig zakgeld geven op die manier
https://campagne.kpn.com/...deelname-KPN-Compleet.pdf
Vooral de MB's delen trekt mij wel, met mijn Hi Eindeloos heb nu 16GB totaal, daar kan makkelijk elke maand een 2GB naar de kids toe
Voordelig zakgeld geven op die manier
Heeft iemand enig idee tot wanneer de huidige actieprijzen voor Sim Only abonnementen lopen?
Kan nergens iets vinden...
Kan nergens iets vinden...
Volgens mij is dat gewoon een marketing truc, want ik kan me niet meer herinneren dat ik bij het verlengen van een abonnement bij Hi geen korting heb gekregen. 2 jaar geleden kreeg je korting gedurende de eerste 12 maanden, nu is het uitgesmeerd over de gehele looptijd.
Het zou ook vreemd zijn als ze het huidige kortingen schrappen, want dan zijn de concurrenten opeens een stuk voordeliger.
Het zou ook vreemd zijn als ze het huidige kortingen schrappen, want dan zijn de concurrenten opeens een stuk voordeliger.
Dit is volgens mij inderdaad een blijvende actie. Soms geven ze wel eens extra korting en/of rekenen ze geen aansluitkosten. Ik heb toen een Sim only gepakt van Hi zonder aansluitkosten en 5 euro extra korting.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
In combinatie met een meer mobiel actie, kost de 1.5GB simonly zonder belminuten nog maar 12€
Inderdaad geen gekke prijs, voor 3GB data ( zonder belminuten )
Ja maar je betaalt de rest via je andere lijnFreshMaker schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:00:
In combinatie met een meer mobiel actie, kost de 1.5GB simonly zonder belminuten nog maar 12€
is wel vanwege dit nog steeds op mijn abo ingeschreven bij mijn ouders
welke rest ?
Ik heb een KPN compleet, en de KPN Family.
momenteel krijg ik op 2 van de 3 toestellen 10€ korting, daar verandert niets aan per 3 dec.
Wel komt er 5€ korting op een huidige mobiel sim only, EN kan ik onderling data verdelen.
Naast de diverse kortingen ( interactief TV en spotify / dubbel MB's ) zijn er geen meerkosten gekomen.
Momenteel nog geen nieuwe nodig, maar zou het halverwege '15 nog zoiets zijn, kies ik gewoon weer voor Hi, vanwege het huidige totaal plaatje
Ik heb een KPN compleet, en de KPN Family.
momenteel krijg ik op 2 van de 3 toestellen 10€ korting, daar verandert niets aan per 3 dec.
Wel komt er 5€ korting op een huidige mobiel sim only, EN kan ik onderling data verdelen.
Naast de diverse kortingen ( interactief TV en spotify / dubbel MB's ) zijn er geen meerkosten gekomen.
Momenteel nog geen nieuwe nodig, maar zou het halverwege '15 nog zoiets zijn, kies ik gewoon weer voor Hi, vanwege het huidige totaal plaatje
Hmmm voor Hi gekozen vanwege het hele 4G gebeuren maar had er in huis niet zo naar gekeken omdat ik meestal toch op wifi (5ghz) zit en met een leuke glasvezel verbinding er achter kan 4G daar meestal toch niet tegen op.
Maar afgelopen week ivm onderhoud even geen internet, no worries ik heb 4GB 4G! en die bundel moet tegen het einde van de maand toch op.
Maar.... geen 4G bereik in huis? toen maar eens lopen zoeken en blijkt dat de hele buurt hier geen 4G bereik heeft binnen in huis, terwijl de buurt vol staat met 800mhz LTE masten. (5 stuks in een straal van 3km)
Dichts bij zijnde LTE mast staat +/- 1km van m'n huis af maar daar loopt wel vrolijk een 150Kv hoogspannings verbinding tussen door. Zou dat het signaal kunnen verpesten?
Maar afgelopen week ivm onderhoud even geen internet, no worries ik heb 4GB 4G! en die bundel moet tegen het einde van de maand toch op.
Maar.... geen 4G bereik in huis? toen maar eens lopen zoeken en blijkt dat de hele buurt hier geen 4G bereik heeft binnen in huis, terwijl de buurt vol staat met 800mhz LTE masten. (5 stuks in een straal van 3km)
Dichts bij zijnde LTE mast staat +/- 1km van m'n huis af maar daar loopt wel vrolijk een 150Kv hoogspannings verbinding tussen door. Zou dat het signaal kunnen verpesten?
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Het kan ook zijn dat de masten te laag zitten, dan krijg je al een behoorlijk verzwakt signaal binnen. Is het toevallig een redelijk nieuw huis? De isolatie dempt behoorlijk. Hoe is het ontvangst buiten?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Hoe ziet het plaatje er op http://ltemasten.nl/ uit bij jou thuis?sHELL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 04:37:
Hmmm voor Hi gekozen vanwege het hele 4G gebeuren maar had er in huis niet zo naar gekeken omdat ik meestal toch op wifi (5ghz) zit en met een leuke glasvezel verbinding er achter kan 4G daar meestal toch niet tegen op.
Mijn ouders wonen in een bosgebied met erg traag internet van 8mbit wat natuurlijk om te huilen is.
Ik heb ook daarom 4G genomen bij mijn abo zodra die beschikbaar was .
Alleen de laatste tijd zie ik dat ik bij mijn ouders heel weinig op 4G kom en alleen maar op 3G zoals vanouds.
Kan het zo zijn dat KPN alleen in het begin even 4G beschikbaar heeft gesteld en nu gewoon 4G op de mast heeft uitgeschakeld of wellicht het bereik van 4G heet verminderd ?
Ik heb ook daarom 4G genomen bij mijn abo zodra die beschikbaar was .
Alleen de laatste tijd zie ik dat ik bij mijn ouders heel weinig op 4G kom en alleen maar op 3G zoals vanouds.
Kan het zo zijn dat KPN alleen in het begin even 4G beschikbaar heeft gesteld en nu gewoon 4G op de mast heeft uitgeschakeld of wellicht het bereik van 4G heet verminderd ?
Ik denk eerder dat ze op die mast 3G900 hebben geactiveerd en dat je toestel nu liever dat signaal pakt ipv het LTE signaal.
Ik zie hier hetzelfde. Zodra ik op de rand van het LTE gebied ben dan switcht hij nu sneller naar 3G900. Het probleem is alleen dat ik op 3G900 amper snelheid heb.. Het halve buitengebied zal hier wel op zitten.
Ik zie hier hetzelfde. Zodra ik op de rand van het LTE gebied ben dan switcht hij nu sneller naar 3G900. Het probleem is alleen dat ik op 3G900 amper snelheid heb.. Het halve buitengebied zal hier wel op zitten.
Dat denk ik ookJassy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:43:
Ik denk eerder dat ze op die mast 3G900 hebben geactiveerd en dat je toestel nu liever dat signaal pakt ipv het LTE signaal.
Ugh... ik zie het, bijna alle LTE masten hangen 2 meter lager dan de umts masten (op 3g haal ik gemiddeld 2-3 streepjes in huis)MensionXL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:14:
[...]
Hoe ziet het plaatje er op http://ltemasten.nl/ uit bij jou thuis?
Volgend jaar slopen ze de hoogspanning masten en komen er volgens de planning ergens in de buurt een LTE mast bij. Ik gebruik gelukkig binnen geen 4G/LTE maar dit is wel een beetje jammer als je het echt nodig hebt.
En ja... de woningen hier zijn zwaar geïsoleerd.
Heb nog even wat tests gedaan, balkon 3 streepjes, woonkamer haal 1 tot 2 streepjes (bij het raam), slaapkamer (ingekapseld in gewapend beton) geen bereik of 1 streepje als ik geluk heb. Maar hij springt meestal over op hspa/3g.
En dan heb ik mazzel, ik woon op de bovenste verdieping. Wil niet weten wat voor een bagger bereik de mensen beneden mij hebben.
Op veel plekken hangen de 3G antennes hoger dan de 2G, komt voornamelijk doordat 3G een stuk kleiner bereik heeft. Hoe hoger, des te groter het bereik. Vooral KPN doet het zo. De andere providers hangen in veel gevallen de antennes naast elkaar.
Is je 3G op de 900 of 2100 MHz band?
Is je 3G op de 900 of 2100 MHz band?
Ik heb geen idee hoe ik dat kan zien. Heb wel even gecontroleerd, de mast hier zend op beide bands uit.
Ligt aan de telefoon, met een iPhone of een Samsung was/is het relatief gemakkelijk te zien.
Had je vorig jaar hetzelfde 3G bereik? Dan zal het in principe gewoon 2100 zijn.
Had je vorig jaar hetzelfde 3G bereik? Dan zal het in principe gewoon 2100 zijn.
Geen idee, ik woon hier net een half jaar en de telefoon is nieuw. Ik vind het alleen vreemd dat ik in huis beter 3g bereik heb (900/2100mhz) dan op 4g (800mhz)... je zou verwachten dat 4g ten alle tijden een beter resultaat zou moeten geven. Masten staan op de zelfde plek... enigste verschil is dat de 2100 mhz mast dus 2 meter hoger staat.
Vandaag de optie MB's delen gebruikt,
Werkt prima, mijn 1000MB naar een simonly van de oudste ( KPN-Mobiel ) binnen een minuut omgezet.
Direct op de beide apps zichtbaar ( mijn max nu 15000, en de zijne 2500 )
Werkt prima, mijn 1000MB naar een simonly van de oudste ( KPN-Mobiel ) binnen een minuut omgezet.
Direct op de beide apps zichtbaar ( mijn max nu 15000, en de zijne 2500 )
Verwijderd
Ik ben al jaren hi/kpn klant. Nadat we verhuisd zijn naar Nietap blijkt de netwerkdekking slecht te zijn. Telefonisch regelmatig onbereikbaar. Daarnaast is slechts een 2g mobiel netwerk bruikbaar. De dekkingskaart van 4g zag er prima uit. Daarom het abonnement overgezet naar een 4g abonnement. Helaas is er slechts een 4g signaal op te pakken als ik de telefoon boven uit het raam steek.
Kortom de beloofde dekking bestaat helemaal niet. volgens de helpdesk medewerker is niet aan te geven of en wanneer er iets aan gedaan gaat worden.
Kortom de beloofde dekking bestaat helemaal niet. volgens de helpdesk medewerker is niet aan te geven of en wanneer er iets aan gedaan gaat worden.
Op welke postcode heb je dit?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:06:
Ik ben al jaren hi/kpn klant. Nadat we verhuisd zijn naar Nietap blijkt de netwerkdekking slecht te zijn. Telefonisch regelmatig onbereikbaar. Daarnaast is slechts een 2g mobiel netwerk bruikbaar. De dekkingskaart van 4g zag er prima uit. Daarom het abonnement overgezet naar een 4g abonnement. Helaas is er slechts een 4g signaal op te pakken als ik de telefoon boven uit het raam steek.
Ik ben er achter wat er aan de hand is, een flatgebouw staat precies tussen mijn huis de zendpaal. Er zullen nieuwe zendpalen komen maar dat gaat nog wel even duren

Kunnen we binnenkort nog nieuwe abonnementen van Hi verwachten nu KPN laatst de abonnementen heeft aangepast? Ze zijn op bepaalde punten nu wel echt flink duurder dan Simyo. Zou graag mijn vriendin willen laten overstappen naar Hi om zo allebei 5 euro korting per maand te pakken, maar als haar abonnement bij Simyo 13,- euro per maand is ipv 23,- euro per maand bij Hi schiet het nog niet erg op natuurlijk...
edit:
Ik vermoed van wel. Als ik diverse nieuwe abonnementen vergelijk met Hi zie ik dat KPN in een aantal gevallen zelfs goedkoper is.
Ik vermoed van wel. Als ik diverse nieuwe abonnementen vergelijk met Hi zie ik dat KPN in een aantal gevallen zelfs goedkoper is.
[ Voor 15% gewijzigd door frennek op 23-01-2015 23:05 ]
Voor ons was naa hi toe juist voordeliger met KPN compleet. Als je bij simyo 4g neemt is hi goedkoper.
Zeker als je voor een abo met 4G 4GB gaat, wat je bij simyo niet eens kunt krijgenstormfly schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 23:04:
Voor ons was naa hi toe juist voordeliger met KPN compleet. Als je bij simyo 4g neemt is hi goedkoper.

Dat is alweer een tijdje wel mogelijk hoor. Maximale bundel is toen vergroot van 2.5gb naar 4gb.sHELL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:24:
[...]
Zeker als je voor een abo met 4G 4GB gaat, wat je bij simyo niet eens kunt krijgen
Ik ben benieuwd wanneer HI zijn tarieven aanpast aan die van KPN
somewhere there was silence
Inderdaad bizar dat KPN nu flink goedkoper is dan Hi

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
KPN bizar goedkoper dan Hi? Ik ga even vergelijken. Ik wil graag veel data en het liefst zo weinig mogelijk belminuten.
Ik heb nu een Hi Sim Only 1 jaar met 100 belminuten, onbeperkt SMS en 1500MB (KPN Compleet verdubbeld dit). Kosten, €21,-.
Als ik dan KPN Vooral internet instap neem heb ik 150min óf SMS (Nu heb ik onbeperkt SMS) en 1GB data voor €25,-. Dat is dus niet bizar goedkoper maar bizar duurder omdat ik minder krijg voor meer geld.
Ik hoop niet dat ik mijn Hi Sim-Only moet gaan koesteren want ik vind het knap veel geld voor 1500MB. De dekking is dan wel meer dan uitstekend, en dat heeft natuurlijk ook zijn prijs, maar volgens mij is een en ander niet in verhouding met elkaar en zeker niet als ik naar het buitenland kijk.
Ik ben benieuwd waar Hi mee gaat komen.
Edit: Ik kreeg net wel een onwaarschijnlijk mooie verlengdeal voor mijn neus:
KPN vooral internet standaard met 200 belminuten/SMS en 5250MB voor 20 euro. KPN Compleet gaat dit nog verdubbelen waardoor ik 10500MB en 400 minuten/SMS heb! Is wel 2 jaar maar dat overleef ik wel!
. Ik heb altijd gedacht dat ik nooit meer zo'n goede deal als met dat Vodafone F&F abo met 11GB, maar dit is wel heel erg mooi.
Ik heb nu een Hi Sim Only 1 jaar met 100 belminuten, onbeperkt SMS en 1500MB (KPN Compleet verdubbeld dit). Kosten, €21,-.
Als ik dan KPN Vooral internet instap neem heb ik 150min óf SMS (Nu heb ik onbeperkt SMS) en 1GB data voor €25,-. Dat is dus niet bizar goedkoper maar bizar duurder omdat ik minder krijg voor meer geld.
Ik hoop niet dat ik mijn Hi Sim-Only moet gaan koesteren want ik vind het knap veel geld voor 1500MB. De dekking is dan wel meer dan uitstekend, en dat heeft natuurlijk ook zijn prijs, maar volgens mij is een en ander niet in verhouding met elkaar en zeker niet als ik naar het buitenland kijk.
Ik ben benieuwd waar Hi mee gaat komen.
Edit: Ik kreeg net wel een onwaarschijnlijk mooie verlengdeal voor mijn neus:
KPN vooral internet standaard met 200 belminuten/SMS en 5250MB voor 20 euro. KPN Compleet gaat dit nog verdubbelen waardoor ik 10500MB en 400 minuten/SMS heb! Is wel 2 jaar maar dat overleef ik wel!
[ Voor 20% gewijzigd door Jassy op 06-02-2015 09:13 ]
Als je bij de iets grotere bundels kijkt heeft KPN met 200min/5GB voor 25,- wel een heel concurrerend aanbod.
Je zou verwachten dat Hi met een vergelijkbare bundel voor een lagere prijs komt.
Je zou verwachten dat Hi met een vergelijkbare bundel voor een lagere prijs komt.
Inderdaad bij Hi krijg je maar 3gb voor 25 euro.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Is het nu zo dat als ik een Hi abonnement neem en mijn vrouw ook we allebei €5 korting per maand krijgen?
Kan dat nergens terugvinden (of ik zoek niet goed
)
Kan dat nergens terugvinden (of ik zoek niet goed
Ja, klopt. Valt onder KPN Compleet. Het adres moet wel exact hetzelfde zijn, daar zit de controle op.
Nee, één persoon krijgt de korting.ComTech schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:52:
Is het nu zo dat als ik een Hi abonnement neem en mijn vrouw ook we allebei €5 korting per maand krijgen?
Kan dat nergens terugvinden (of ik zoek niet goed)
Je mag/kan zelf kiezen wie de korting krijg maar één persoon blijft altijd de volle prijs betalen. Komt er iemand bij dan heeft hij/zij ook recht op de korting maar de eerste persoon krijgt geen korting.
[small]of dit moet sinds eind vorig jaar aangepast zijn maar lijkt mij sterk[/small]
Neem een extra mobiel abonnement van KPN of Hi en ontvang op ieder abonnement maandelijks €5,- korting en deel onderling je MB's.
[ Voor 19% gewijzigd door Famous op 08-02-2015 15:43 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Het is bij KPN compleet inderdaad dat je voor elk abonement 5 euro korting krijgt.Famous schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Nee, één persoon krijgt de korting.
Je mag/kan zelf kiezen wie de korting krijg maar één persoon blijft altijd de volle prijs betalen. Komt er iemand bij dan heeft hij/zij ook recht op de korting maar de eerste persoon krijgt geen korting.
of dit moet sinds eind vorig jaar aangepast zijn maar lijkt mij sterk
Dat was volgens mij bij familie voordeel niet het geval.
Op de KPN compleet site staat dit heel specifiek.
5 euro korting
Heb je meerdere mobiele abonnementen op één adres? dan krijg je € 5,- korting per maand voor elk KPN of Hi abonnement op dat adres.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Ze hebben het inderdaad aangepast aangezien ik ook €10,- korting krijg per maand.mrfatmen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Het is bij KPN compleet inderdaad dat je voor elk abonement 5 euro korting krijgt.
Dat was volgens mij bij familie voordeel niet het geval.
Op de KPN compleet site staat dit heel specifiek.
[...]
Neem een extra mobiel abonnement van KPN of Hi en ontvang op ieder abonnement maandelijks €5,- korting en deel onderling je MB's.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sinds de laatste aanpassing ( naar meer mobiel ) is het 5€ geworden idd.
Maar gebruikers die vóór de aanpassing de 10€ korting kregen blijven die behouden.
Tot je je abo aanpast ( verlenging )
Daar is een mail over geweest.
Maar gebruikers die vóór de aanpassing de 10€ korting kregen blijven die behouden.
Tot je je abo aanpast ( verlenging )
Daar is een mail over geweest.
Ik en mijn vrouw wonen op hetzelfde adresThe Wizard schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:25:
Ja, klopt. Valt onder KPN Compleet. Het adres moet wel exact hetzelfde zijn, daar zit de controle op.
Dat ik goed nieuws ieuwsdan kan ik een mooie deal maken aangezien we allebei over kunnen.
6gb + 100 minuten voor €27.50 per maand en mijn vrouw 750mb/100 minuten voor €12.50 per maand.
Dat lukt bij Vodafone niet die zijn echt duur...
Ik kan m'n Hi abon verlengen. Heb nu nog een sim only abon zonder 3G.
Had gebeld met de klantenservice, maar ze konden me geen leuke aanbieding doen. Behalve de sim only prijzen zoals ze nu ook op inet staan.
Is dit truccage van HI of...?
Had gebeld met de klantenservice, maar ze konden me geen leuke aanbieding doen. Behalve de sim only prijzen zoals ze nu ook op inet staan.
Waarschijnlijk op basis van jouw historisch gebruik.Exterminator schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:48:
Ik kan m'n Hi abon verlengen. Heb nu nog een sim only abon zonder 3G.
Zeker als je nu een simonly hebt, zonder datagebruik, ben je geen "prospect" waar ze veel aan verdienen.
Zou je maandelijks buitenbundel kosten hebben, en als voorbeeld elke maand dubbel jouw originele bedrag zitten, wil er nog wel eens gesproken worden over kortingen.
In de huidige markt is er geen grote competitie, men is relatief voordelig in hun standaard pakketten.
( dat de klant er anders over denkt, is een ander verhaal )
Ik kan stellen dat ik het niet te duur vindt, voor wat ik krijg.
Ik heb vorig jaar met bloed, zweet en tranen €2,50 maandelijkse korting kunnen krijgen met verlenging van 1 jaar.
Wees maar blij zou je zeggen toch? Nee ik ben niet blij zeker nadat ze alles verkloot hadden met mijn bestelling en 7,50 korting beloofd hadden als compensatie. Maar uiteindelijk gewoon broodje aap verhaal gebleken zodat ik toch maar diezelfde bestelling zou plaatsen.
Ik ben sinds 2006 klant bij Hi maar zulke kortingen zijn echt crisis. Ik weet nog dat ze vroeger de meest gekste kortingen bedachten om mij als klant vast te houden.
Nou tegenwoordig is het meer: je wilt korting als bestaande klant? Ga maar lekker bij andere providers kijken. 0,0 interactie of interesse voor bestaande klanten. ( Ja aansluitkosten zijn voor jou dan niet meer van toepassing, maar ja die heb ik niet echt nodig als bestaande klant, wel dan?)
Wees maar blij zou je zeggen toch? Nee ik ben niet blij zeker nadat ze alles verkloot hadden met mijn bestelling en 7,50 korting beloofd hadden als compensatie. Maar uiteindelijk gewoon broodje aap verhaal gebleken zodat ik toch maar diezelfde bestelling zou plaatsen.
Ik ben sinds 2006 klant bij Hi maar zulke kortingen zijn echt crisis. Ik weet nog dat ze vroeger de meest gekste kortingen bedachten om mij als klant vast te houden.
Nou tegenwoordig is het meer: je wilt korting als bestaande klant? Ga maar lekker bij andere providers kijken. 0,0 interactie of interesse voor bestaande klanten. ( Ja aansluitkosten zijn voor jou dan niet meer van toepassing, maar ja die heb ik niet echt nodig als bestaande klant, wel dan?)
[ Voor 8% gewijzigd door ninasky11 op 15-03-2015 15:08 ]
Die korting was in de winkel of telefonisch?

Alles heb ik toen via telefoon gedaan. Heb je toevallig zoiets meegemaakt dan?
Ondanks dat het een telecomprovider is, kan je dat soort dingen gewoon beter in de winkel regelen.
En dan niet bij een reseller, maar in een KPNwinkel, of de Businessstore's
Als je dan wat huiswerk gedaan hebt, en wat recente screenprintjes meeneemt van andere aanbiedingen, gaan ze best mee.
Als jij geen tegen-bewijs kan overleggen dat het elders voordeliger kan, zullen ze natuurlijk niet toehappen, want je gaat toch niet weg.
Ik had berekeningen van andere abo's gemaakt, en kwam tot de conclusie dat ze gewoon voordeliger waren op dat moment, en in mijn situatie
En dan niet bij een reseller, maar in een KPNwinkel, of de Businessstore's
Als je dan wat huiswerk gedaan hebt, en wat recente screenprintjes meeneemt van andere aanbiedingen, gaan ze best mee.
Als jij geen tegen-bewijs kan overleggen dat het elders voordeliger kan, zullen ze natuurlijk niet toehappen, want je gaat toch niet weg.
Ik had berekeningen van andere abo's gemaakt, en kwam tot de conclusie dat ze gewoon voordeliger waren op dat moment, en in mijn situatie
Nee ik mag straks verlengen en wil goed voorbereid zijnninasky11 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:06:
[...]
Alles heb ik toen via telefoon gedaan. Heb je toevallig zoiets meegemaakt dan?
Winkel konden ze de vorige keer minder korting geven dan telefonisch. Wil dus weten hoeveel het op dit moment is. Ik zei toen zoveel korting geeft de winkel mij. Toen was het van ohw ja ik kan je meer korting geven omdat je belt.
Anders houd ik mijn huidige abo met alles erop en eraan en kijk over een half jaar nog wel verder. In dit geval heb ik en een goede telefoon en een gunstig geprijsd abo.
Oh en ik kan ook verlengen via KPN en dan krijg ik dus voor 32,50 een toestel(LG G3) + 5GB en blijf op KPN. Hmm
[ Voor 8% gewijzigd door Touchdomex op 15-03-2015 16:26 ]
Verwijderd
Heb zelf besloten om niet te verlengen, zou in alle gevallen duurder of nadeliger worden.
Nu: Sim-Only met 150 min, onbp. sms, 2GB (3g) en gratis spotify (zonder dat dit data kost). Voor 17.50.
Dus betaal in principe 7.50 voor 150 min, onbp. sms en 2GB internet, aangezien ik voor Spotify sowieso 10 euro kwijt zou zijn.
Blijf dan wel op 3G, maar heb ook geen behoefte aan 4G aangezien het 3G-bereik hier overal prima is en de snelheid snel genoeg is voor wat je op een telefoon doet.
Nu: Sim-Only met 150 min, onbp. sms, 2GB (3g) en gratis spotify (zonder dat dit data kost). Voor 17.50.
Dus betaal in principe 7.50 voor 150 min, onbp. sms en 2GB internet, aangezien ik voor Spotify sowieso 10 euro kwijt zou zijn.
Blijf dan wel op 3G, maar heb ook geen behoefte aan 4G aangezien het 3G-bereik hier overal prima is en de snelheid snel genoeg is voor wat je op een telefoon doet.
Wanneer zouden ze nieuwe abonnementen gaan aanbieden? Om ze gelijk te trekken met KPN? Omdat op dit moment KPN echt veel bied voor de prijs en als je bij Hi zit kun je ook gewoon verlengen bij KPN
Zoveel verschil is er niet hoor, KPN is 10€ duurder op het vergelijkbare 'eindeloos' van Hi, hier krijg je 2GB meer data voor, en onbeperkt bellen.Touchdomex schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:37:
Wanneer zouden ze nieuwe abonnementen gaan aanbieden? Om ze gelijk te trekken met KPN? Omdat op dit moment KPN echt veel bied voor de prijs en als je bij Hi zit kun je ook gewoon verlengen bij KPN
Persoonlijk 'bel' ik niet voor 10€ in de maand, dus onbeperkt zou een papieren korting zijn, die toch ongebruikt blijft
Zoals mijn korting bij verlengen lijkt betaal ik straks met een LG G3 bij Hi 40 euro per maand.voor een Large abo. met dus 4GB. met gratis toestel.FreshMaker schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:07:
[...]
Zoveel verschil is er niet hoor, KPN is 10€ duurder op het vergelijkbare 'eindeloos' van Hi, hier krijg je 2GB meer data voor, en onbeperkt bellen.
Persoonlijk 'bel' ik niet voor 10€ in de maand, dus onbeperkt zou een papieren korting zijn, die toch ongebruikt blijft
Verleng ik bij KPN krijg ik meer korting en betaal 32,50 per maand dan met hetzelfde toestel en 5GB aan data. Enige wat ik niet heb bij KPN is onbeperkte SMS
Tel daarbij de vermoedelijke korting voor dat hier in huis meerdere KPN-abo's zijn en de korting loopt dan alsmaar op. Het verschil is er niet maar de prijs per maand in verhouding tot de concurrentie is wel gunstiger in het voordeel van KPN.
Zo gebeld vandaag om te verlengen maar de prijzen vallen voor mij vies tegen. Ik hou in ieder geval totdat mijn kortingen vervallen mijn huidige abo. Daarna wordt het goed rekenen.
Die 32,50 per maand van KPN is het uiteindelijke tarief waar dus die combinatiedeals al vanaf zijn (wat niet duidelijk op de website staat)
Oftewel betekent dat ik per maand 7,50 meer ga betalen en geen spotify meer bij mijn abo krijg (heb een losse via Hi lopen naast die van KPN) wel een nieuw toestel krijg welke eigenlijk niet nodig is en ik krijg wel weer 4G.
Prima dan is het voor mij duidelijk ik wacht wel totdat mijn huidige abo volledig af is gelopen en kijk wat dan de mogelijkheden zijn
Ik snap wel dat mensen overstappen naar sim-only als een standaard abonnement je 42,50 per maand kost
Die 32,50 per maand van KPN is het uiteindelijke tarief waar dus die combinatiedeals al vanaf zijn (wat niet duidelijk op de website staat)
Oftewel betekent dat ik per maand 7,50 meer ga betalen en geen spotify meer bij mijn abo krijg (heb een losse via Hi lopen naast die van KPN) wel een nieuw toestel krijg welke eigenlijk niet nodig is en ik krijg wel weer 4G.
Prima dan is het voor mij duidelijk ik wacht wel totdat mijn huidige abo volledig af is gelopen en kijk wat dan de mogelijkheden zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 22-03-2015 11:53 ]
Wat staat er voor jou qua interessante prijzen op shops als Belsimpel en Studentmobiel oa? Ik heb ipv via Hi zelf bij Belsimpel verlengt, scheelde toch weer een paar euro per maand dan Hi kon aanbieden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niks leuks. Dat is zeker.Quad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:30:
Wat staat er voor jou qua interessante prijzen op shops als Belsimpel en Studentmobiel oa? Ik heb ipv via Hi zelf bij Belsimpel verlengt, scheelde toch weer een paar euro per maand dan Hi kon aanbieden.
Ik blijf gewoon lekker zitten waar ik zit
Weet niet of het geldt, maar bij Belsimpel of studentmobiel kon of kan je een S5 krijgen met een aantrekkelijk abonnement bij T-Mobile. Moet even zoeken of die nog geldt.
⏩ PVOutput☀️
Ik wil alleen absoluut geen Samsung en wil eigenlijk niet weg bij KPN/HiQuad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:27:
Weet niet of het geldt, maar bij Belsimpel of studentmobiel kon of kan je een S5 krijgen met een aantrekkelijk abonnement bij T-Mobile. Moet even zoeken of die nog geldt.
Zoals ik zei ik ga gewoon wachten en het in de gaten houden. Verlengen krijg ik in ieder geval nu geen mooie aanbieding
Is een prima optie.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou eerder voor een samsung gaan dan voor het t-mobile netwerk. Zeker als je nu kpn gewend bent kan ik je het absoluut niet aanraden, mocht je dan ook nog veel in het buitenland zitten is het helemaal geen optie (als je bereikbaar moet zijn)Touchdomex schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:41:
[...]
Ik wil alleen absoluut geen Samsung en wil eigenlijk niet weg bij KPN/Hi![]()
Zoals ik zei ik ga gewoon wachten en het in de gaten houden. Verlengen krijg ik in ieder geval nu geen mooie aanbieding
Yup en ik woon ook nog eens in het Noorden. Ga alleen nauwelijks naar het buitenland. Tot nu toe geen slecht woord over KPN maar de huidige aanbiedingen zijn gewoon niet zo gunstig. Dus ga ik lekker niet verlengenPractics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:05:
[...]
Ik zou eerder voor een samsung gaan dan voor het t-mobile netwerk. Zeker als je nu kpn gewend bent kan ik je het absoluut niet aanraden, mocht je dan ook nog veel in het buitenland zitten is het helemaal geen optie (als je bereikbaar moet zijn)
Heeft Simyo (op het KPN netwerk) geen goedkopere SIM Only optie?
[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 22-03-2015 14:27 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Betaal ik nog steeds 30 euroMegaTronics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:26:
Heeft Simyo (op het KPN netwerk) geen goedkopere SIM Only optie?
Okay voordeel van simyo is dat je er maximaal een jaar aan vast zit. Alleen bij KPN krijg ik in mijn geval weer nog eens 5 euro korting omdat meer mensen in huis KPN hebben. Wat betekent in het geval van een sim-only ik zelf 20 euro kwijt ben voor 5GB aan data
Ander voordeel van Simyo is, dat je elke maand je abo kunt bijstellen voor als je ineens minder gaat bellen o.i.d.
Ik heb dat al redelijk in beeld. Ik bel nauwelijks en SMS ook nauwelijks. Dus dat kan bij mij gewoon op de goedkoopste variant.MegaTronics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:45:
Ander voordeel van Simyo is, dat je elke maand je abo kunt bijstellen voor als je ineens minder gaat bellen o.i.d.
MB's verbruik ik gewoon lekker veel met van alles meer ook gewoon gevalletje geen zorgen maken.
Enige manier om goedkoper te zijn is om minder te gaan verbruiken en daar een abo bij uit te zoeken
Willen we meer of minder verbruiken?
Minder, minder, minder.
* MegaTronics heeft ruim voldoende aan zijn 100 belminuiten/SMS en 500 MB dankzij WiFi thuis en op het werk.
Minder, minder, minder.
* MegaTronics heeft ruim voldoende aan zijn 100 belminuiten/SMS en 500 MB dankzij WiFi thuis en op het werk.
Ik wil onderweg geen wifi gebruikenMegaTronics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:13:
Willen we meer of minder verbruiken?
Minder, minder, minder.
Afgelopen week was er een aanbieding voor levenslang VPN Unlimited (5 apparaten) voor eenmalig 38 euro, dus WiFi onderweg is geen probleem meer. 
Kan ik thuis ook weer gewoon de BBC I-Player gebruiken.
[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 22-03-2015 15:54 ]
bij wie ?MegaTronics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:53:
Afgelopen week was er een aanbieding voor levenslang VPN Unlimited (5 apparaten) voor eenmalig 38 euro, dus WiFi onderweg is geen probleem meer.
Ik ben ook zoekende, moet straks verlengen of wat overstappen bij mijn huidige VPN aanbieder
Laat maar,
VPN unlimited,
logging EN controle op downloadverkeer ... nee dank U
Ik heb nu Privatinternetacces, en die is goed en voordelig ( 35€/j voor 25 servers ) en wil overstappen naar cyberghost, iets duurder ( 50€/j ) maar 250 servers.
[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 23-03-2015 15:56 ]
Graag ontopic blijven
Toegegeven, ik zag hem niet aankomen als redelijk nieuwe Hi klant. Vrouw en ik hebben sinds een paar maanden een abbo van Hi. Hopelijk komen we straks in aanmerking voor KPN Familievoordeel, dat scheelt weer een paar euro per maand. En heb een GB extra per maand "gekregen", nu 3GB ip 2GB, daar spuug ik ook niet op zeg maar.
Ik wilde vandaag een Hi prepaid sim halen voor de 7,50-onbeperkt internetbundel.
Nu lees ik dat ze overgaan naar KPN en KPN heeft geen onbeperkt bundel.
Wat kan ik nu het beste doen? Vandaag die sim kopen en gauw die bundel aanzetten of kan ik erop rekenen dat die bundel onder KPN ook hetzelfde(en beschikbaar/aansluitbaar) blijft en simkaart later kopen?
Wat kan ik nu het beste doen? Vandaag die sim kopen en gauw die bundel aanzetten of kan ik erop rekenen dat die bundel onder KPN ook hetzelfde(en beschikbaar/aansluitbaar) blijft en simkaart later kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door timmie1 op 24-03-2015 09:13 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Relaxed, ik ga van 8GB naar 10GB, betaal je bij KPN nu 54 euro voor, ik betaal 45.
Bij KPN heb je dan wel onbeperkt bellen en SMS'en, maar ik ging bij Hi toch nooit over mijn 100 minuten heen zie ik niet zo gauw veranderen.
Vraag me af of de Hi Voicemail app zal blijven werken.
Bij KPN heb je dan wel onbeperkt bellen en SMS'en, maar ik ging bij Hi toch nooit over mijn 100 minuten heen zie ik niet zo gauw veranderen.
Vraag me af of de Hi Voicemail app zal blijven werken.
Ik zou een Hi simkaart halen en dan de bundel activeren, ik neem aan dat dat gewoon nog kan. Daarna zal je naar KPN worden over gezet en kan je als het goed is die bundel gewoon houden.timmie1 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:12:
Ik wilde vandaag een Hi prepaid sim halen voor de 7,50-onbeperkt internetbundel.
Ik heb nog een Hi abonnement tot en met 27 augustus 2015 waar ik al een tijd geen gebruik meer van maak. Ik werk zelf bij een andere telecomprovider en heb daar dus ook een abonnement. Ik zeg daarom natuurlijk het Hi abonnement tzt op. Heeft iemand ervaring met een situatie die zich nu voordoet? Heb ik het recht het abonnement eerder te laten stoppen naar aanleiding van de verandering Hi > KPN?
De prijs van mijn abonnement blijft gelijk, dus op basis daarvan kan ik in ieder geval niet opzeggen. Maar met het vervallen van Hi, valt mijn abonnement straks onder de voorwaarden van KPN. Kan ik daar wellicht iets mee? Ik ben benieuwd!
Edit: Ik lees nu dat de voorwaarden gelijk blijven. Op het Hi forum lees ik (wat de geloofbaarheid daarvan is de vraag natuurlijk) dat een naamsverandering ook voldoende zou zijn.
De prijs van mijn abonnement blijft gelijk, dus op basis daarvan kan ik in ieder geval niet opzeggen. Maar met het vervallen van Hi, valt mijn abonnement straks onder de voorwaarden van KPN. Kan ik daar wellicht iets mee? Ik ben benieuwd!
Edit: Ik lees nu dat de voorwaarden gelijk blijven. Op het Hi forum lees ik (wat de geloofbaarheid daarvan is de vraag natuurlijk) dat een naamsverandering ook voldoende zou zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Graizie op 24-03-2015 10:31 ]
Groningen
Naamswijzigingen zijn geen reden om op te zeggen.
Al helemaal niet omdat het sowieso altijd al een KPN dochter geweest is.
Alleen negatieve gevolgen zijn geldige redenen.
De verhoging van data, en het gelijk blijven van abo's zorgen ervoor dat er geen klanten ( direct ) weglopen.
- het Hi / KPN forum is een vergaarbak van klachten, meeleven en wishfll thinking, en gooi daar een zooitje freelance moderators op, en je hebt dagelijks plezier in het mee lezen ( not )
Al helemaal niet omdat het sowieso altijd al een KPN dochter geweest is.
Alleen negatieve gevolgen zijn geldige redenen.
De verhoging van data, en het gelijk blijven van abo's zorgen ervoor dat er geen klanten ( direct ) weglopen.
- het Hi / KPN forum is een vergaarbak van klachten, meeleven en wishfll thinking, en gooi daar een zooitje freelance moderators op, en je hebt dagelijks plezier in het mee lezen ( not )
Twijfel twijfel, abonnement loopt eind mei af. Ik denk dat het beter is om eerst te profiteren van de naamsverandering en dan kijken wat een verlenging mij oplevert.