[Ervaringen] Hi

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ninasky11 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:45:
[...]

Net Hi gebeld met deze vraag. De dame aan de telefoon zei dat ik uit me nek lulde en dat de link niet bestaat.

Wat iemand al hierboven genoemd had, je verlengd met 6GB sim only van Hi en die wordt dan maand later overgezet naar KPN sim only met 1 of 2 GB kadeautje zou wel leuk zijn.

Maar weet niet of iemand dit al gedaan heeft en of dit uberhaupt mogelijk is.
Fijne medewerker dan... De link bestaat toch echt :+

Zelf kan ik nog niet verlengen, dus ik kan het helaas niet voor je nagaan. Ben benieuwd of misschien anderen het nog hebben geprobeerd en welke reactie zij daarop kregen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En wat kost jouw abonnement?
Ik ben zo'n €22,50 per maand kwijt voor min. babbelen, onbeperkt sms-en en 1.5 GB, sinds kort 2 GB.
50€
icm kpn compleet / totaal

[ Voor 16% gewijzigd door FreshMaker op 02-04-2015 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 22:54
"Bijna iedereen". Ik zit dus bij de kleine? groep die het cadeau pas krijgt bij het overzetten naar KPN als ik die tweets zo lees. Vreemd hoor zo'n verdeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
dieselb0y schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:50:
"Bijna iedereen". Ik zit dus bij de kleine? groep die het cadeau pas krijgt bij het overzetten naar KPN als ik die tweets zo lees. Vreemd hoor zo'n verdeling..
Je bent niet de enige. Bij mij staat nog steeds 1 juli op Hi.nl en het 'kado' heb ik ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hi.nl is bij mij ook niet aangepast, maar mijn tegoed in de Mijn Hi app wel. Wat staat daar?

[ Voor 10% gewijzigd door J0YR1D3R op 03-04-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Laatst online: 12-09 23:59
J0YR1D3R schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:05:
Hi.nl is bij mij ook niet aangepast, maar mijn tegoed in de Mijn Hi app wel. Wat staat daar?
Daar staat nog steeds 2000 mb ipv 5000 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
Gangster93 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:06:
[...]

Daar staat nog steeds 2000 mb ipv 5000 mb
Precies hetzelfde bij mij. Nu vind ik het niet erg ofzo maar eerder vreemd. Je plaatst zo'n positief bericht op twitter en dan geldt dit ineens niet voor iedereen, sterker nog de mensen waar dit niet voor geldt moeten hier nog 3 maanden op wachten. Vreemde zaak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Het zal gefaseerd ingevoerd worden, denk ik.
hier één abo al wel doorgezet, de andere nog niet.

komt vast wel een deze dagen, vergeet niet dat veel bedrijven de komende 3 dagen minimaal werken, secundaire zaken als dit heeft niet de prioriteit.
Beter laat doorvoeren, dan storingen in een 'duur' en lang weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagke aan jullie!

Mijn abbo loopt tot 31 augustus 2015, nu met het "cadeautje" heb ik 150 belminuten of smsjes, 5GB datategoed en Spotify Premium voor 23 euro per maand. Nu is mijn vraag, als mijn abbo verloopt op 31 augustus kan ik hem na die datum nog steeds gebruiken zonder het te verlengen of te annuleren? Vroeger was dit altijd mogelijk maar kan het tegenwoordig ook nog?

Want ik heb geen zin dat ze straks mij een dure abonnement aansmeren. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Ja hoor, je kan je abonnement gewoon door laten lopen, evt kortingen komen wel te vervallen in bepaalde gevallen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de verhoging binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb rond 16 maart 2015 mijn abonnement bij Hi besteld, dat gaat de 24 april pas in omdat ik net te laat was met opzeggen enzo. Tussendoor kwam de naamswijziging van Hi > KPN en de upgrades.
Weet iemand of ik daar nog net van mee kan profiteren? Ik heb nog niets gehoord namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Wat zegt Hi zelf? Waarschijnlijk ga je gewoon mee met de normale upgrades, je kunt namelijk nog steeds "oude" Hi abonnementen afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Is er een overzicht met welk kado wordt toegepast op de diverse abonnementen?
Ik overweeg om nog een HI abo af te sluiten en dan kan ik daar rekening mee houden ;)
Wordt er enkel extra data weggegeven of ook belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Marcel1891 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:19:
Is er een overzicht met welk kado wordt toegepast op de diverse abonnementen?
Ik overweeg om nog een HI abo af te sluiten en dan kan ik daar rekening mee houden ;)
Wordt er enkel extra data weggegeven of ook belminuten?
RobertowNL in "[Ervaringen] Hi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
Nou korting geven doen ze ook niet meer aan bij verlengen. Toen het nog Hi was kon je bellen, keken ze netjes mee naar websites waar het goedkoper was en zo kreeg ik 7,50 korting per maand op mn S4. Nu het KPN is willen ze nergens wat vanaf halen. Toen ik zei dat T-Mobile goedkoper was had volgens mevrouw alleen Vodafone 4G, en T-Mobile niet. Gelukkig heb ik net Lollipop op mn S4 en lijkt deze dus qua software op de S5 en S6.

Dan maar naar een goedkopere provider binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:05
Ik heb gisteren nog "snel" een sim-only bij hi afgesloten. Heel veel MB's verstook ik toch niet, maar het idee erachter dat de snelheid omlaag gaat ipv extra betalen bevalt me beter dan telkens bijbetalen. Dus heb de goedkoopste gedaan, 17,50 met 100 belminuten en 750MB.

Hi gaat op 26 april over naar KPN, en dan krijg ik er nog 250MB bij. Activeer ik vervolgens ook nog KPN Compleet (dat zijn wij), verdubbelt alles ook nog eens. Dus 200 belminuten en ik geloof 2GB, of anders 1750MB. Voor die prijs vind ik het wel prima zo. Vodafone en T-Mobile hoef ik niet. Dekking is waardeloos.

Wat me wel opvalt is dat ik 3G hier in Zwolle altijd vol bereik heb, dat is met 4G wel minder (qua streepjes dan). En de snelheid op beide netwerken is ongeveer hetzelfde, rond de 16Mbit down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:36
HvanderT schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:57:
Ik heb gisteren nog "snel" een sim-only bij hi afgesloten. Heel veel MB's verstook ik toch niet, maar het idee erachter dat de snelheid omlaag gaat ipv extra betalen bevalt me beter dan telkens bijbetalen. Dus heb de goedkoopste gedaan, 17,50 met 100 belminuten en 750MB.
Kan dat nog ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Via deze link lijkt dat wel te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Kan online, en ook nog in de Hi winkel. Ik heb de Hi winkel gekozen, was binnen een halfuurtje overgezet van KPN Prepaid naar Hi. Had geen zin om op de koerier te wachten, dit ging sneller.

Je hebt tot 26 april, daarna is alles KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:36
Dank! Op de Hi-site staat inderdaad nog een klein linkje. Dan kan dus ook nog een cashback meenemen bij het afsluiten. Straks dus maar even regelen. Met familiekorting dan toch voor €12,50 100 min & 1000 MB (750+250 bonus) op 4G.

[ Voor 6% gewijzigd door keko12 op 21-04-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb het nagevraagd, ik ga nog gewoon mee en krijg 1 GB erbij! Nice. Vind dit wel een leuke cadeau. Met 4GB kan ik dan toch af en toe nog aan de Spotify :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:16

tomk94

Developer

Ik heb vandaag een SMSje gekregen dat ik naar KPN ben overgezet. (Nadat ik gister een SMS had gehad dat het in de komende weken gaat gebeuren). Ze lijken dus gestart te zijn met de migratie.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tfPHS4um.png

Ik kan inmiddels ook inloggen bij KPN en alle gegevens zijn correct overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:48

swv

Klopt het overzetten vind plaats tussen 23 april en 1 juli. Ik heb twee Hi abonnementen. Ben benieuwd hoe dat dan gaat want volgens mij moet ik dan een nieuw account aanmaken.

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 23-04-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:49
Ik ben ook om heb nu 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
tomk94 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:16:
Ik kan inmiddels ook inloggen bij KPN en alle gegevens zijn correct overgezet.
Bij KPN inloggen kon ik al, mijn Hi en mijn SO abo van de oudste staan al sinds het begin gekoppeld in 'mijnkpn'
Wel heb ik de 2GB extra al gekregen, al geeft mijn telefoon nog steeds "HI" aan, in het display.

Mijn echtgenote heeft de upgrade nog niet gekregen, en sukkelt ;) nog altijd op H+ met haar telefoon ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Ik ben benieuwd of de SIM kaarten straks als providernaam nog steeds 'Hi' laten zien in plaats van NL KPN. Ik ben al voor deze actie overgestapt naar KPN maar mijn toestel geeft nog steeds 'Hi' aan.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat zit normaal gesproken ingebakken in de SIM, dan zul je een nieuwe (KPN) sim moeten aanvragen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
OK duidelijk. Ik stoor me er niet aa maar ik was benieuwd of dat OTA ook mogelijk was om te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 17:41
Jassy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:05:
OK duidelijk. Ik stoor me er niet aa maar ik was benieuwd of dat OTA ook mogelijk was om te updaten.
Op zich kan dat wel via OTA. Vroeger, heel vroeger (2004), had ik ook een Hi-abonnement op een KPN-simkaart. Eerst stond er op de display ook "NL KPN", maar ergens in 2005 is dat veranderd naar "Hi". Dus ik vermoed dat andersom veranderen ("Hi" -> "KPN") ook goed mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik zie nu KPN staan ipv Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Cool. Hier staat nog steeds Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ik zie hier ook KPN NL staan. Ook kreeg ik gisteren "Welkom bij KPN Voicemail" te horen toen ik een voicemail wilde beluisteren. Heb verder nog geen bericht gehad en ook de Hi app doet het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Na jaren prepay, ga ik binnenkort over naar Tele2 denk ik. Dekking was altijd goed en geen problemen met verbindingen. Maar nu het volledig KPN is, zie ik geen voor mij goed geprijste sim only.

PcDealer in "\[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 830"

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
Iemand hier een idee waar ik alsnog een Hi Prepay simkaart kan scoren?
De Hi-winkel heeft ze niet meer, net als de Kijkshop en Dixons.
Beltegoed.nl biedt het nog wel aan, maar ik vraag me af of ik dan geen KPN-sim thuisgestuurd krijg.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Gewoon proberen dan. Als het niet goed is dan stuur je het kaartje toch ongeopend terug? Wet kopen op afstand.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:53

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Inmiddels is het Juni en is m'n Hi abonnement nog steeds niet omgezet naar KPN. Als gevolg heb ik dus nog steeds geen 4G. Iemand die recent nog over is gezet en z'n 'cadeautje' heeft ontvangen?? Krijg het gevoel dat ik nog een maand moet wachten... ;(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 17:49

Quad

Doof

Je zou de klantenservice eens kunnen bellen. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Afgelopen week heb ik mijn aanbieding eindelijk! Had het eerder moeten doen! Batterijbesparing is fijn O+

en ja heb nu lekker 11GB aan data :9~

voor 25 euro in de maand :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dreameater je bent niet de enige, maar nog uiterlijk 2/3 weken.
Moet wel zeggen dat ik vergeleken met rest van de familie, het beste cadeau heb gekregen, dus snap ook wel dat ik als laatste aan de beurt kom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
Napsju schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:50:
Gewoon proberen dan. Als het niet goed is dan stuur je het kaartje toch ongeopend terug? Wet kopen op afstand.
Inderdaad gewoon geprobeerd, kreeg een KPN Mobile sim toegestuurd. Deze in mijn smartphone gestoken en nu heb ik alsnog onbeperkt 128Kbit-internet +gratis 500MB met 14Mbit. De Hi-onbeperkt bundel is dus gewoon overgegaan naar KPN en ook met nieuwe KPN prepaid simkaarten te activeren.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Het overzetten naar KPN zou deze maand toch op z'n laatst gebeuren? Ik zit iig nog bij Hi, dus het zal binnenkort wel overgezet worden. In januari loopt m'n sim-only abo af, kijken of KPN dan ook scherpe acties heeft. Hi was toch altijd wel een van de goedkopere vond ik. Ik heb nu met 4g en 500MB (daarna onbeperkt 64kbit/s), onbeperkt SMS, 0 belminuten voor €12. Een simyo of youfone biedt ook zoiets aan alleen dan geen 4g en je moet verplicht belminuten er bij nemen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 16:34
Waarom zou de dan overstappen? Gewoon je €12 KPN abbo houden.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja dat houd ik nu ook, tot dat het verloopt.
Als ik kijk om een nieuw abo samen te stellen bij KPN, moet ik verplicht 150 belminuten nemen. Het goedkoopste wordt dan €17.50 voor 500MB (4g) en 150 minuten/sms voor 2 jaar.
https://mobiel.hi.nl/sim-only/basis/2-jaar
Dat is alweer €6 duurder dan wat ik nu heb. Bellen doe ik nooit, maar dan echt nooit, dus dat is weg gegooid geld voor mij. Er is ook nog een budget abo, maar dat is zonder internet. Daar heb ik dus niet veel aan.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 17:49

Quad

Doof

Als het afgelopen is, is deze maandelijks opzegbaar, waarom zou je dan een ander pakket nemen?
Alhoewel je nu bij Simpel voor €12,50 2GB, onb. SMS en 100 minuten hebt. Maar slechts 3G.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 17-06-2015 14:40 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als m'n contract afloopt blijft het nog wel actief? Dus ik houd dan wat ik nu heb voor hetzelfde, alleen is het dan maandelijks opzegbaar?
Als dat zo is, dan houd ik het daarna ook nog wel even. 500MB is voor mij nu genoeg en 4G is toch wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

PM_Petrol schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:52:
Als m'n contract afloopt blijft het nog wel actief? Dus ik houd dan wat ik nu heb voor hetzelfde, alleen is het dan maandelijks opzegbaar?
Als dat zo is, dan houd ik het daarna ook nog wel even. 500MB is voor mij nu genoeg en 4G is toch wel lekker.
Jep, dit is bij elke provider zo.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
PM_Petrol schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:52:
Zit in dezelfde positie, mijn abonnement loopt ook af en verlenging voor 1 jaar met een nieuwe abonnement is duurder bij KPN/Hi. Het antwoord van Hi:

Als je geen opzegging of een verlenging doorgeeft, dan loopt jouw abo door onder dezelfde voorwaarden. Je kunt dan maandelijks opzeggen of natuurlijk verlengen.

Edit: en het antwoord van Hi op de vraga of de kortingen blijven:

Als jij jouw abo niet verlengt en deze gewoon door laat lopen, blijven de kosten inderdaad gelijk. Dit geldt ook voor de eventuele kortingen.

[ Voor 13% gewijzigd door J0YR1D3R op 17-06-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Mijn abonnement loopt ook op 15 juli af, en laat ik doorlopen. Een SO Messaging XL Spotify variant.
Echter, die korting die ik nu heb voor 5 euro per maand (in de vorm van een 'Hi voordeelbundel') staat niet bij de nieuwe prijs van KPN in het overzicht. Bij de oude overigens ook niet.
Die korting, die loopt ook gewoon door, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
Let op!

Wanneer je je abo laat doorlopen na de contractdatum, kan er nog wel iets wijzigen in sommige situaties:

Wanneer je een 2 jarig contract had en een aanbieding met x% korting voor 24 maanden, in dat geval gaat je korting wel vervallen omdat die 24 maanden om zijn. Dit melden ze niet altijd duidelijk bij de klantenservice als je erom vraagt.

Er is een heel duidelijk verschil in korting voor een bepaalde tijd en korting gedurende de gehele looptijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Gadgeteer schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:45:
Let op!

Wanneer je je abo laat doorlopen na de contractdatum, kan er nog wel iets wijzigen in sommige situaties:

Wanneer je een 2 jarig contract had en een aanbieding met x% korting voor 24 maanden, in dat geval gaat je korting wel vervallen omdat die 24 maanden om zijn. Dit melden ze niet altijd duidelijk bij de klantenservice als je erom vraagt.

Er is een heel duidelijk verschil in korting voor een bepaalde tijd en korting gedurende de gehele looptijd...
Oké, dank voor je toevoeging.
Ik had wel een 2 jarig contract (sim only) en heb de korting erbij bedongen bij het verlengen destijds. Dat ging over een studentenkorting in de vorm van een 'voordeelbundel'. Die bundel staat ook op 'aan' bij mijn abonnement. Ik kan nergens zien of hij na 2 jaar afloopt, hoewel de klantenservice 'gewoon' zegt dat ik bij kpn 22 euro blijf betalen. (27-5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Je kunt ook gewoon even bellen en om een nieuwe aanbieding vragen :) Er is veel mogelijk als je een beetje kunt onderhandelen ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 18-06-2015 16:33 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 13:48
Workaholic schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:33:
Je kunt ook gewoon even bellen en om een nieuwe aanbieding vragen :) Er is veel mogelijk als je een beetje kunt onderhandelen ;)

Members only:
Deze heb ik nu ook, alleen via de website verlengd, geen verschil dus met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Precies, zeker wanneer je geen KPN thuis hebt is er niets mogelijk. Dat heb ik al op diverse plekken gelezen, ook op het forum van Hi/KPN zelf. Ik moet nog even een telefoontje plegen naar ze om te kijken of ze een leuke 1-jarige deal kunnen samenstellen, maar ik vrees dat het weinig scheelt met bijvoorbeeld een aanbieding bij Coolblue of Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Zandpad schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:39:
[...]

Deze heb ik nu ook, alleen via de website verlengd, geen verschil dus met bellen.
Dat lijkt me sterk :D

Members only:
J0YR1D3R schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:49:
Precies, zeker wanneer je geen KPN thuis hebt is er niets mogelijk. Dat heb ik al op diverse plekken gelezen, ook op het forum van Hi/KPN zelf. Ik moet nog even een telefoontje plegen naar ze om te kijken of ze een leuke 1-jarige deal kunnen samenstellen, maar ik vrees dat het weinig scheelt met bijvoorbeeld een aanbieding bij Coolblue of Typhone.
Ben ik het niet met je eens :).

Members only:

[ Voor 87% gewijzigd door Workaholic op 18-06-2015 17:09 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
A kijk daar komen de voorwaarden alweer te voor schijn.
Mijn abo van Hi is inclusief kortingen €11.68. Maar er staat bij de kortingen niet bij voor hoelang ze gelden.
Eén van de kortingen wordt alleen op de rekening zelf vermeld (€8.xx), en de andere korting is €2.50 (voordeelbundel). Dus ik zie het volgend jaar wel, anders stap ik alsnog over. Voor meer als €15 ga ik geen sim-only nemen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Bovenstaand is 17 euro exclusief spotify :) Daar betaal je overal (inclusief via spotify.com) 10 euro per maand voor. Prima deal voor onbeperkt bellen/smsen en 10gb internet imho op basis van sim only :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Workaholic schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:54:
[...]

Dat lijkt me sterk :D

Members only:
Ik heb dat wat jij zei inclusief Spotify Premium voor 37,50 euro de maand waar vervolgens nog 10 euro KPN compleet afgaat. En die 250MB extra (op die 10GB :D )

[ Voor 17% gewijzigd door Zandpad op 19-06-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
dan zou je in jouw geval nog lager uitkomen als je ook gebeld had :) Safe korting staat los van kpn compleet. Je zou dan op 22,50 uitgekomen zijn.

Bottomline.. via bellen kun je 5 euro korting krijgen via een speciale afdeling per maand en dit staat los van alle extra beschikbare kortingen van de website of via kpn compleet :). Succes!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Workaholic schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:20:
dan zou je in jouw geval nog lager uitkomen als je ook gebeld had :) Safe korting staat los van kpn compleet. Je zou dan op 22,50 uitgekomen zijn.

Bottomline.. via bellen kun je 5 euro korting krijgen via een speciale afdeling per maand en dit staat los van alle extra beschikbare kortingen van de website of via kpn compleet :). Succes!
Morgen gelijk even proberen of dat nog lukt! Goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Workaholic schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:54:
[...]

Ben ik het niet met je eens :).
Viel mee inderdaad, uiteindelijk voor 1-jarig SO 5GB en onbeperkt bellen 32,50 in plaats van 37,50. Scheelt toch weer 5 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:53

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Vandaag een SMS ontvangen dat ik deze week (eindelijk) overga naar KPN. Dan activeren ze m'n 4G en krijg ik de extra data. Kan niet wachten :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Gisteren rond 11:00 uur een sms gehad dat ik deze week overgezet zou worden. Krijg net een sms binnen "Welkom bij KPN". Ook de MijnKPN app geïnstalleerd en die werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik kreeg gister ook de sms, en vandaag ben ik over. Toestel uit en aan gezet omdat ik geen internet had. Nu wel internet, maar geen 4G :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Ik had na de herstart ook 3G. Gelijk WiFi aangezet. Net nog even gecheckt en nu staat er wel 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Renfie
Dat heb ik ook gedaan, zelfs de batterij er even uit gehad en de instellingen opnieuw gedaan. Hielp niks, nog steeds geen 4G. En ik ben om half 10 al omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:03
Alternative schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:01:
@Renfie
Dat heb ik ook gedaan, zelfs de batterij er even uit gehad en de instellingen opnieuw gedaan. Hielp niks, nog steeds geen 4G. En ik ben om half 10 al omgezet.
Bij mij duurde het ongeveer een uurtje voordat ik 4G had, ook na twee reboots. Kun je wel al inloggen in de Mijn KPN app?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik moet zeggen dat de overstap naar KPN heel soepel verloopt. Je wordt goed geinformeerd, steeds op de hoogte gehouden van het proces. Heel netjes van Hi/KPN!
Inmiddels ben ik ook overgezet, maandag rond 11 uur een sms dat ik deze week zou verkassen, en vanmorgen ineens geen bereik, even restarten, en direct 4g. De korting is ook direct meegenomen. Hopelijk blijft dat zo nadat mijn abo afloopt op 15 juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
ChokingHazard schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Bij mij duurde het ongeveer een uurtje voordat ik 4G had, ook na twee reboots. Kun je wel al inloggen in de Mijn KPN app?
Ik gebruik geen KPN app. Maar na een sim wissel en terug...rond 14:00...heb ik ook 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:27

RobertowNL

For your gear!

Hier ook overgezet.
Overigens wel iets raars, het lijkt dat ik bij de overstap ineens 100 extra minuten heb gekregen (voor deze maand). Waar ik eerst (maar) 20 over had heb ik er nu weer 100 extra.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
RobertowNL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:19:
Hier ook overgezet.
Overigens wel iets raars, het lijkt dat ik bij de overstap ineens 100 extra minuten heb gekregen (voor deze maand). Waar ik eerst (maar) 20 over had heb ik er nu weer 100 extra.
Mijn minuten zijn ook verveelvoudigd; ik heb er nu 3684 in plaats van 150 voor één maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:00
Gisteren ook omgezet naar Hi, en vandaag is mijn databundel op. Nu had ik met Hi Spotify Eindeloos, welke ook echt eindeloos was, dus ook als de bundel op was, kon ik gewoon doorluisteren. Nu met KPN werkt dat niet meer, Spotify gaat nu ook via de trage 64 kbit lijn. En dan kun je natuurlijk niets meer luisteren.

Wellicht iets om op te letten als je ook Spotify Eindeloos hebt. Er was gecommuniceerd dat er niets zou veranderen aan Spotiy Eindeloos na omzetten, maar dat is dus niet waar.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

The_Fes schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:58:
Gisteren ook omgezet naar Hi, en vandaag is mijn databundel op. Nu had ik met Hi Spotify Eindeloos, welke ook echt eindeloos was, dus ook als de bundel op was, kon ik gewoon doorluisteren. Nu met KPN werkt dat niet meer, Spotify gaat nu ook via de trage 64 kbit lijn. En dan kun je natuurlijk niets meer luisteren.

Wellicht iets om op te letten als je ook Spotify Eindeloos hebt. Er was gecommuniceerd dat er niets zou veranderen aan Spotiy Eindeloos na omzetten, maar dat is dus niet waar.
Ik begreep juist dat dat ook zou blijven werken. Spotify valt buiten de bundel en heeft geen last van enige vertragingen. Dat is dan ook de reden dat ik nog een abonnement bij HI heb afgesloten.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
RobertowNL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Ik begreep juist dat dat ook zou blijven werken. Spotify valt buiten de bundel en heeft geen last van enige vertragingen. Dat is dan ook de reden dat ik nog een abonnement bij HI heb afgesloten.
Nouja, bij mij werkt het dus niet meer. Voor mij was het ook de hoofreden om voor Hi te kiezen destijds. Maar ik merkte het vanochtend al bij het browsen in de app, en daarna ging het afspelen dus ook per seconde, en dan weer een bufferen, en dan weer een seconde..

Heb het op twitter gemeld bij KPN Webcare, ze geven aan dat ze het gaan uitzoeken. Ik zal updates wel hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
The_Fes schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Nouja, bij mij werkt het dus niet meer. Voor mij was het ook de hoofreden om voor Hi te kiezen destijds. Maar ik merkte het vanochtend al bij het browsen in de app, en daarna ging het afspelen dus ook per seconde, en dan weer een bufferen, en dan weer een seconde..

Heb het op twitter gemeld bij KPN Webcare, ze geven aan dat ze het gaan uitzoeken. Ik zal updates wel hier posten.
Hmm, dat is wel heel matig. Hopelijk lossen ze dat snel op.

Ik ben sinds gisteren ook over op KPN. Bij mij hebben ze m'n belminuten weer op 0 gezet overigens (hadden ze beter met de MB's mogen doen :X ). Verder prima communicatie en geen problemen gehad. Ja, een SMS die een uur te laat aan kwam, maargoed.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
koelkast schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Mijn minuten zijn ook verveelvoudigd; ik heb er nu 3684 in plaats van 150 voor één maand :)
Ik had er ook zo overdreven veel, helaas is dit niet blijvend :+

Tot nu toe bevalt het me prima, echter kan ik mijn abonnement verlengen maar wat ben ik geschrokken van die prijzen! Nu ben ik op zich best een grootverbruiker en is het logisch dat ik veel moet betalen, maar dan nog. 59 euro per maand voor een abonnement (inclusief toestel, dat dan weer wel) is wel echt heel veel..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 16:34
ChokingHazard schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:35:
Tot nu toe bevalt het me prima, echter kan ik mijn abonnement verlengen maar wat ben ik geschrokken van die prijzen!
Waarom zou je het verlengen als je tevreden bent met wat je nu hebt? Of heb je kortingen die vervallen na afloop van je huidige abonnement?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:22
Richh schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:29:
[...]

Hmm, dat is wel heel matig. Hopelijk lossen ze dat snel op.

Ik ben sinds gisteren ook over op KPN. Bij mij hebben ze m'n belminuten weer op 0 gezet overigens (hadden ze beter met de MB's mogen doen :X ). Verder prima communicatie en geen problemen gehad. Ja, een SMS die een uur te laat aan kwam, maargoed.
Dat is bij mij ook gebeurt de belminuten terug op 0.
ook heb ik ineens een grotere databundel +500mb of +750mb?
heeft iemand daar meer informatie over?

EDIT: Gevonden

http://hi.nl/kpn

inloggen en dan op hier klikken:

"Wil je je persoonlijke overzicht van de wijziging van je abonnement naar KPN nog bekijken? Klik dan hier. "

ik heb nu 500mb extra

[ Voor 15% gewijzigd door ocwil op 25-06-2015 12:01 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
RichieB schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Waarom zou je het verlengen als je tevreden bent met wat je nu hebt? Of heb je kortingen die vervallen na afloop van je huidige abonnement?
Geen idee wat er gebeurd als de contractdatum verstreken is eigenlijk. Ik neem aan dat kortingen dan vervallen, ik heb dan in ieder geval geen Spotify meer.
Maar ik ben sowieso toe aan een nieuwe telefoon, daarnaast heb ik nog een leasetoestel dus die ben ik sowieso kwijt als mijn contract is afgelopen, of ik moet besluiten hem over te kopen. Die kans acht ik echter vrij klein.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
ChokingHazard schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Geen idee wat er gebeurd als de contractdatum verstreken is eigenlijk. Ik neem aan dat kortingen dan vervallen, ik heb dan in ieder geval geen Spotify meer.
Vreemd...mijn sim-only contract is officieel al 2 maanden verstreken, maar loopt gewoon stil zwijgend door. En ik heb al me kortingen en spotify nog. Ook geen enkele hapering met spotify.
Ga ook geen nieuw contract aan met ze,...krijg ik veel minder aan mb's en bel minuten (spotify vervalt dan ook), en mag er meer voor gaan betalen. Ben gekke henkie niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Alternative schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:32:
[...]

Vreemd...mijn sim-only contract is officieel al 2 maanden verstreken, maar loopt gewoon stil zwijgend door. En ik heb al me kortingen en spotify nog. Ook geen enkele hapering met spotify.
Ga ook geen nieuw contract aan met ze,...krijg ik veel minder aan mb's en bel minuten (spotify vervalt dan ook), en mag er meer voor gaan betalen. Ben gekke henkie niet 8)7
Misschien dat dan gewoon doorloopt. Maar ik zie het vanzelf wel, uiteindelijk is het 'maar' 4 euro per maand meer dan wat ik nu betaal, dus op zich valt het nog mee. En ik heb toch echt een nieuwe telefoon nodig :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Update over de trage spotify buiten de databundel. Dat lijkt opgelost te zijn. Ik wilde het gistermiddag testen, om precies door te geven aan de webcare wat er gebeurde, en je raadt het al, hij deed het weer als een zonnetje.

Tijdelijk glitch? Of op op basis van mijn tweet toch even een knopje om gezet? Wie zal het zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
The_Fes schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:17:
Update over de trage spotify buiten de databundel. Dat lijkt opgelost te zijn. Ik wilde het gistermiddag testen, om precies door te geven aan de webcare wat er gebeurde, en je raadt het al, hij deed het weer als een zonnetje.

Tijdelijk glitch? Of op op basis van mijn tweet toch even een knopje om gezet? Wie zal het zeggen :)
Wat ik me nog steeds afvraag, is het nu voor alle abonnement met spotify mogelijk om dit te gebruiken buiten je bundel om? Ik ben er namelijk niet zo zeker van en kan zo snel geen antwoord vinden daarover.. Heb zelf namelijk de "KPN Messaging Sim Only XL Spotify" en ik dacht dat het hiervoor niet geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
dieselb0y schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Wat ik me nog steeds afvraag, is het nu voor alle abonnement met spotify mogelijk om dit te gebruiken buiten je bundel om? Ik ben er namelijk niet zo zeker van en kan zo snel geen antwoord vinden daarover.. Heb zelf namelijk de "KPN Messaging Sim Only XL Spotify" en ik dacht dat het hiervoor niet geldt
Ik denk dat ze dat Eindeloos Spotify noemen. Die heb ik bij Hi nog moeten activeren. Ik kwam toen ook van Spotify XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

dieselb0y schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Alleen Hi heeft die bundel gehad. KPN heeft alleen de bundel met ''gratis'' extra data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:50
Ik ben ook over op KPN, maar in mijn telefoon staat nog steeds Hi. Wordt dit ook nog veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Laudor schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:47:
Ik ben ook over op KPN, maar in mijn telefoon staat nog steeds Hi. Wordt dit ook nog veranderd?
Nee, die naam is gekoppeld aan de fysieke simkaart. Het aanvragen van een nieuwe KPN simkaart lost dit op, al lijkt me dat onnodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:50
koelkast schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Nee, die naam is gekoppeld aan de fysieke simkaart. Het aanvragen van een nieuwe KPN simkaart lost dit op, al lijkt me dat onnodig...
Lijkt me ook. Ik vroeg het me gewoon af. Ik vind het trouwens wel vriendelijk om met Hi begroet te worden als ik mijn telefoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Zit niet gekoppeld aan de sim, veranderd vanzelf een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
koelkast schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Het stempeltje op de simkaart blijft Hi inderdaad, maar mijn provider-naam in het scherm geeft al sinds een week of twee KPN ipv Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Wat doen jullie eigenlijk met je Hi abbo als deze afloopt? Die van mij is nu zo gunstig geworden dat het niet loont om iets anders te kiezen eigenlijk.. Meer Tweakers dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 17:41
MuFFIN 007 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:36:
Wat doen jullie eigenlijk met je Hi abbo als deze afloopt? Die van mij is nu zo gunstig geworden dat het niet loont om iets anders te kiezen eigenlijk.. Meer Tweakers dit?
Je abonnement loopt door tegen je (oude) voorwaarden. Voor jou is het abonnement gunstig, voor KPN zijn jouw euro's gunstig. Win-win, dus daar verandert weinig aan.

Laatste wat KPN wil is dat je toch even verder gaat kijken, omdat KPN eenzijdig de voorwaarden van jouw abonnement wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Laudor schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:56:
[...]

Lijkt me ook. Ik vroeg het me gewoon af. Ik vind het trouwens wel vriendelijk om met Hi begroet te worden als ik mijn telefoon open.
Ik ben de 25 juni overgezet en vandaag is mijn Hi in KPN veranderd op mijn telefoon. Mijn vriendin is al minstens 8 weken geleden overgezet en daar staat nog steeds Hi, maar die heeft prepaid dus het kan daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
MuFFIN 007 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:36:
Yeps, mijn abo loopt de 15e af, ik heb 5gb/150min/spotify voor samen 22,50 en heb zelfs van KPN nog geen aantrekkelijker aanbod gezien. Laat hem dus mooi doorlopen, en daar geeft de KPN klantenservice mij groot gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:53

tozzke

aka tozzert

Vandaag viel me ineens op dat ik '(geen service)' had staan op de plek waar voorheen 'Hi' stond terwijl ik wel gewoon 4G had en kon bellen. Na een reboot staat er 'KPN' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Hier nog steeds Hi. Ik ben ook vlak voor dat bekend werd dat Hi KPN zou worden naar KPN over gestapt.. Eens zien wanneer ze dat gaan veranderen. Niet dat ik mij er aan stoor want op Android zie je de provider naam toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Bij mij staat sinds ik een nieuwe telefoon heb KPN op het scherm, dit met dezelfde sim-kaart waar op mijn oude toestel nog Hi werd getoond.

Ik ga ze wel missen hoor :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 19:51:
Hier nog steeds Hi. Ik ben ook vlak voor dat bekend werd dat Hi KPN zou worden naar KPN over gestapt.. Eens zien wanneer ze dat gaan veranderen. Niet dat ik mij er aan stoor want op Android zie je de provider naam toch niet.
Zelfde hier, ik ben rond 23 juni over gegaan naar een nieuw KPN abonnement en zou op 1 juli overgezet worden naar KPN. Ik heb wel gewoon een MijnKPN account aan kunnen maken en kan alle rekeningen etc. wel gewoon zien. Ook staat er bij mij (ook Android) gewoon nog Hi in beeld. Stoor mijzelf er persoonlijk niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:13
Sinds deze maand ook nog de extra KPN compleet korting, daar mijn vriendin al bij KPN zat. Nu nog maar 17,17euro totaal voor 5gb, 150min en spotify premium (studenten korting). Toen ik mijn gift ging ophalen bij KPN merkte de verkoper mooi op dat mijn abbo al maand verlopen was, maar hij probeerde niet eens iets te verkopen toen ik zei hoeveel ik betaal en ervoor krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Jaloers :P.

Ik betaal 17.50 met 2GB, 200min.

Normaliter was dat 1GB met 100min zonder KPN compleet.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste