Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga van 150min en 2GB op 3G naar 150min en 5GB op 4G. Spotify houd ik gewoon gratis, zonder dat dit nog extra data kost. Dus niets te klagen. Ik ben blij dat ik mijn abonnement nog niet verlengd had. Dit abonnement houdt ik de komende jaren nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
FreshMaker schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:41:
Naamswijzigingen zijn geen reden om op te zeggen.
Al helemaal niet omdat het sowieso altijd al een KPN dochter geweest is.
Alleen negatieve gevolgen zijn geldige redenen.

De verhoging van data, en het gelijk blijven van abo's zorgen ervoor dat er geen klanten ( direct ) weglopen.

- het Hi / KPN forum is een vergaarbak van klachten, meeleven en wishfll thinking, en gooi daar een zooitje freelance moderators op, en je hebt dagelijks plezier in het mee lezen ( not )
Dank voor de reactie. Had al wel een sterk vermoeden dat ik geen schijn van kans heb, haha. Dan maar wachten en doorbetalen tot eind augustus. ;)

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zat er toevallig wel over te denken om Spotify te nemen via Hi, ipv het normale Premium abbo dat ik nu heb. Kosten zijn hetzelfde, maar krijg er bij Hi wel 1500MB extra door en het Spotify verkeer telt niet mee in m'n bundel. Kan ik dat het beste nu nog doen of na de omzetting? Iemand een idee?

(en weet iemand of een Hi/KPN Spotify bundel ook te gebruiken is icm een Sonos? wordt het gezien als een normaal Premium abbo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:41
De bundel is een normaal Premium abbo en werkt met een Sonos en Gramofon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ga van 100min en 4GB naar 100min en 5GB. Beter kreeg ik 2,50 korting per maand ofzo, die extra GB ga ik niet eens bereiken.

Maar goed, netjes is het verder wel.

Edit: Ik krijg nu wel toegang tot de hotspots van KPN.

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 24-03-2015 12:47 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Was meteen een mooi excuus om mijn komende rekening even te checken; alle gesprekken in het huishouden staan op 0 Euro, zoals het hoort.

Ga trouwens van 300m/1.5GB naar 300m/2GB per januari 2016. En ik kom nu al amper aan de helft van mijn GB's verbruiken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
Is er bij iemand bekend of bij deze migratie prepaid van Hi ook toegang tot LTE krijgt?
KPN 3G heeft hier helaas nog dead spots in de buurt.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:27

RobertowNL

For your gear!

Studentmobiel geeft aan dat ze tot de 26 maart HI blijven verkopen, wellicht leuk om nog snel een abo af te sluiten en zo te de gratis extra data mee te pakken.

Ben dus wel benieuwd wat de bonus voor de 4GB bundel, heeft iemand een idee?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

4GB -> 5GB in mijn situatie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

8GB gaat naar 10GB trouwens.
Leuke extra, jaag er elke maand wel bijna die 8 doorheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:07
Ik krijg er 2GB bij, van 8 naar 10GB. Ikzelf wil gaan verlengen per 1 april en was al van plan om naar KPN te gaan dus voor mij geen problemen :P Al betaal ik nu een stuk minder voor die 8GB(10GB) dan dadelijk bij de verlenging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

Chiron

Moderator Discord
Ik ga van 6 naar 8GB, maar ik had het ook niet erg gevonden als ze mn abonnement wat goedkoper maakten :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04
16GB gaat naar 20GB, voor iedereen met een 8GB en KPN internet thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Laatst online: 15:35
Iemand ook al meer weten te halen uit de overstap?

Ik wil zo gaan proberen of ik mijn abbo ook een stukje kan wijzigen. Zit nu op 300min en 3 gb, ga naar 300min en 4gb, ik zou echter graag de onbeperkte min en spotify erbij willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Wat zijn de veranderingen van een SO 3gb van hi naar kpn? Iemand die zo'n abo heeft? Hoeveel gb krijg je erbij?

Edit:
Laat maar! Die boven me heeft het al gemeld :p

[ Voor 20% gewijzigd door Swift92 op 24-03-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:43
Iedereen kan zijn eigen aanbod inzien op de speciale site, ik ga van 1,5 g naar 2,0 g voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:43
Meulendijks89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:13:
Ik krijg er 2GB bij, van 8 naar 10GB. Ikzelf wil gaan verlengen per 1 april en was al van plan om naar KPN te gaan dus voor mij geen problemen :P Al betaal ik nu een stuk minder voor die 8GB(10GB) dan dadelijk bij de verlenging :(
Als je niet verlengd dan blijft je huidige abonnement intact, dus je kunt het ook zo laten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

stormfly schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:59:
[...]

Als je niet verlengd dan blijft je huidige abonnement intact, dus je kunt het ook zo laten ;-)
inderdaad. dan wordt het gewoon een abbo wat maandelijks opzegbaar wordt. maar alleen jij kan dat stoppen. KPN gaat je waarschijnlijk bellen met een aanbod maar of dat beter zal zijn?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Before:
5096 MB
3G (tot 14,4 Mbit/s)
150 minuten en onbeperkt sms
After:
11000 MB
4G (tot 150 Mbit/s)
150 minuten en onbeperkt sms
Mooi voorlopig hoef ik niets te verlengen. Sim-only all the way! Hier heb ik de komende jaren genoeg aan :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Soort aboHuidige dataBonus dataTotaal data
Hi start 500MB 500MBHiHi
Hi start 1GB 1GBHiHi
Hi medium 2GB2GB1GB3GB
Hi Large 4GB 4GB1GB5GB
Hi eindeloos 8GB 8GB2GB10GB
Hi SO 750MB750MB250MB1GB
Hi SO 1.5GB1.5GB500MB2GB
Hi SO 3GB3GB1GB4GB
Hi SO 6GB6GB2GB8GB

Dit is wat ik hier en uit de comments onder het artikel heb kunnen herleiden, nog een paar blanks wellicht weet iemand die nog, dan vul ik ze nog even in.

Dit is natuurlijk het overzicht zonder verdubbelaar ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 24-03-2015 16:30 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
RobertowNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:
Dit is wat ik hier en uit de comments onder het artikel heb kunnen herleiden, nog een paar blanks wellicht weet iemand die nog, dan vul ik ze nog even in.

Hi SO 750MB krijgt +250MB.

[ Voor 55% gewijzigd door xh3adshotx op 24-03-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ga van
150 min + 2 GB + 3g + Spotify
naar
150 min + 5 GB + 4g + Spotify.
Niet gek voor 23 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:55
RobertowNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:11:
Soort aboHuidige dataBonus dataTotaal data
Hi start 500MB 500MBHiHi
Hi start 1GB 1GBHiHi
Hi medium 2GB2GB1GB3GB
Hi Large 4GB 4GB1GB5GB
Hi eindeloos 8GB 8GB2GB10GB
Hi SO 750MB750MB250MB1GB
Hi SO 1.5GB1.5GB500MB2GB
Hi SO 3GB3GB1GB4GB
Hi SO 6GB6GBHiHi

Hi SO 6GB krijgt 2GB extra wordt dus 8GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

koelkast schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:24:
Ik ga van
150 min + 2 GB + 3g + Spotify
naar
150 min + 5 GB + 4g + Spotify.
Niet gek voor 23 euro :)
Denk dat ze die extra upgraden omdat die niet meer een lange levensduur hebben?

Aangezien ik ook al zo'n debiele stijging krijg.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
HI SO 1GB gaat naar 2.5GB
175min / 350sms gaat naar 175min / onbeperkt SMS
Tevens 60cent in de maand goedkoper.

Betreft wel een contract wat sinds december 2013 "afgelopen" is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Doe alleen even de abonnementen die je nu nog een paar dagen af kan sluiten. Wellicht is het voor een aantal mensen de upgrade wel waard.
xh3adshotx schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:14:
[...]

Hi SO 750MB krijgt +250MB.
nanoChip schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:25:
[...]

Hi SO 6GB krijgt 2GB extra wordt dus 8GB :)
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Ik ga met mijn SimOnly met 1.5GB, 100 min en onbeperkt SMS naar 2GB, voor 20 euro per maand.

Ik hoop zelf dat KPN wel een gedeelte van Hi overneemt, zoals het samenstellen van abonnementen, SimOnly en de prijzen bij Hi. Bij KPN zou ik met 1GB, 150 min of sms voor 20 euro duurder uit zijn (500MB minder data, 50 minuten meer en 2850 sms minder). Zelf ben ik een gebruiker die niet bereid is om meer dan 20 euro per maand te willen betalen voor een SimOnly.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:07
stormfly schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:59:
[...]

I Know maar wil een S6 dus niet veel keus dan haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icr500
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb vandaag via coolblue een Hi eindeloos 8gb, 200 minuten met spotify afgesloten niet wetende dat Hi in KPN overgaat. Is het zo dat ik dan ook een upgrade tot 10Gb krijg? Niet dat het wat uitmaakt aan die 8gb kom ik waarschijnlijk toch niet, maar extra data is altijd welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn belbundel verlaag, vervallen dan mijn kortingen? Heb nu 150min bij Messaging XL, maar zou eigenlijk aan 75 minuten genoeg hebben. De optie staatgewoon beschikbaar, ondanks Hi klantenservice claimt niet lager te kunnen dan instap-bundel. (bij data zijn de lagere bundels wel uitgeschakeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:05
Ik heb nu bij hi 6GB met 100 belminuten voor ~€33. Dat wordt dus 8GB bij KPN.
Ik mag al een paar maanden verlengen maar er zitten geen echt betere abonnementen bij.

Bij KPN heb je voor 4 euro extra 10GB, spotify en onbeperkt bellen. Die data maak ik wel op met streaming. Echter is het zinnig om al te gaan verlengen of zal ik wachten?

Of zal ik bellen met KPN en vragen om korting bij dat abonnement, aangezien nieuwe leden voor hetzelfde geld hetzelfde abo krijgen?
Ik ben zeker > 6 jaar al abo bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:40
Als je KPN belt zullen ze toch wel wat korting willen geven? Ze willen ten slotte niet dat je weggaat naar een andere provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:17:
Als ik mijn belbundel verlaag, vervallen dan mijn kortingen? Heb nu 150min bij Messaging XL, maar zou eigenlijk aan 75 minuten genoeg hebben. De optie staatgewoon beschikbaar, ondanks Hi klantenservice claimt niet lager te kunnen dan instap-bundel. (bij data zijn de lagere bundels wel uitgeschakeld)
Als je je abonnement vanaf maart 2012 hebt afgesloten dan geldt de beperking dat je niet lager kan alleen voor je data-abonnement. Je belbundel kun je wel lager zetten, desnoods uit.

De belbundel wordt bij de nieuwe abonnementen meer gezien als een losse optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 23:39
Ik heb het Hi 2012 SO Messaging XL Spotify abonnement van 23 euro per maand. Ik ontvang op dit abonnement dus ook enkele kortingen zoals studentenkorting. Weet iemand wat het abonnement gaat kosten als het contract is afgelopen/welke kortingen ik niet meer ontvang?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:44
Ik ga van

100 belminuten + onbeperkt sms + 750 MB + 4G (150mbit) + Hi eindeloos Spotify Premium

Naar

100 belminuten + onbeperkt sms + 1GB + 4g (150mbit) + KPN eindeloos Spotify Premium

voor 24,18 euro in de maand

Ik ben blij dat Spotify bij mij wel onbeperkt blijft

[ Voor 11% gewijzigd door matt1991 op 24-03-2015 19:59 ]

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Ook ik ben dik tevreden met mijn 'cadeau' van KPN.

Ga voor hetzelfde maandbedrag van 3 naar 6 GB, en dan ook nog op 4G (nu 3G 14.4 mbps).

Ik heb echter nog wel een aanverwante vraag. Mijn abonnement is hierdoor zo gunstig, dat ik er serieus over denk om dit na de einddatum door te laten lopen (met maandelijkse opzegbaarheid). Een nieuw afsluiten kost me namelijk of meer geld voor hetzelfde, of minder, maar dan krijg ik ook minder.

Ik heb echter toestellease. Niet dat ik het toestel zat ben, maar ik wil dat graag overnemen voor de marktwaarde of inleveren. Is het via overleg met Hi (legacy afdeling) mogelijk om je toestellease te stoppen bij einde contract en het 'gewone abonnement' normaal door te laten lopen? Dit omdat beide onderdelen apart op mijn rekening staan, en het abonnement dat ik heb destijds ook gewoon zonder toestellease voor exact dezelfde prijs af te sluiten was.

Ik snap dat Hi / KPN hier niet blij mee is (omdat het ongebruikelijk regelwerk is, en verlengen hen meer oplevert), maar denken jullie dat ik een kans heb? In het verleden heb ik met Vodafone ook wel eens buiten de normale wegen om korting bedongen toen ik al een aantal jaar klant was.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb precies dezelfde vraag eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Ik denk nog wel meer mensen, zeker met de huidige dataverdubbeling (vriend van mij gaat van 4 naar 10 GB!!) is door laten lopen ineens bijzonder interessant geworden :)

EDIT: zelfs als mijn kortingen na 24 maanden vervallen, wat volgens mij normaliter zo is, is het nog lucratief.

[ Voor 25% gewijzigd door MuFFIN 007 op 24-03-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:05

W84

1GB data extra + onbeperkt bellen gekregen hier! :)

[ Voor 13% gewijzigd door W84 op 24-03-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MuFFIN 007 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:14:
Ik denk nog wel meer mensen, zeker met de huidige dataverdubbeling (vriend van mij gaat van 4 naar 10 GB!!) is door laten lopen ineens bijzonder interessant geworden :)

EDIT: zelfs als mijn kortingen na 24 maanden vervallen, wat volgens mij normaliter zo is, is het nog lucratief.
Ik heb precies hetzelfde. Kijk hierboven maar naar wat mijn prijs straks gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
jaapieln schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:46:
Ik heb het Hi 2012 SO Messaging XL Spotify abonnement van 23 euro per maand. Ik ontvang op dit abonnement dus ook enkele kortingen zoals studentenkorting. Weet iemand wat het abonnement gaat kosten als het contract is afgelopen/welke kortingen ik niet meer ontvang?
Ik heb hetzelfde abo, ook met korting van 5 euro per maand. Volgens de FAQ op hi.nl zou je de kortingen ook moeten houden met doorlopen. Tenminste, daar ga ik dan vanuit.
Vorige week werd ik nog gebeld om te verlengen, en te upgraden naar 4g, maar dan zonder Spotify. Blij dat ik er niet op in ben gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier ook het cadeautje gekregen, van 1,5 GB naar 2GB. Wel een probleem: volgens mijn Hi loopt mijn abonnement op 2 januari 2017 af, terwijl ik 'm in juli 2014 heb verlengd met 2 jaar. Dat zou dus een einddatum van juli 2016 betekenen. Heb er maar gauw een mailtje tegen aan gegooid.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Mja, zie het! Ik had al een belachelijk gunstig abonnement, maar op deze manier wordt het enkel beter. Alleen de toestellease zou ik dus graag droppen, betalen voor een toestel van >24 maanden oud vind ik nu weer niet zo handig.

- Hi Messaging XL Spotify
- 2048 MB + 1000 extra (actie) op 14.4 mbps
- 0 minuten
- onbeperkt sms
- gratis spotify premium, gaat niet uit de bundel
- gratis hi naar hi bellen
- hotspots
- algemene korting + studentenkorting
- prijs 23 euro p/m (ik bedoel, als je spotify los moet betalen voor een tientje p/m, krijg je straks dus voor 13 p/m een enorm dik abonnement, met 6 gb data). Andere providers liggen hier mijlenver vandaan.

- toestellease cat. h (htc one) 13 p/m

[ Voor 20% gewijzigd door MuFFIN 007 op 24-03-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
ik ga van

175 minuten bellen / SMS
onbeperkt data 3G
voor 16,-

Naar

175 minuten bellen
onbeperkt sms
onbeperkt data 4G
voor 15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Ik ga van:
1,5GB 4G, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€29,77

Naar:
2,0GB 4G, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€29,77 ;)

Ik heb echter even een belletje met 1200 gedaan. Ik kan mijn abonnement nu nog aanpassen naar de 6GB bundel. Deze gaat dan vanaf juni om naar de 8GB bundel. Komt al met al op het volgende uit:

8,0GB, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€37,37

Zit ongelofelijk te twijfelen of ik dat ga doen of niet. Vind bijna 40 euro (vooruit, 30 zonder Spotify) gewoon erg veel aan vaste lasten per maand en in principe red ik het met 1,5GB ook wel. Maar aan de andere kant, na een toekomstige verlenging, raak ik mijn onbeperkte Spotify kwijt. Als ik dan meer data wil moet ik dus nu overgaan naar een grotere bundel.
p.d.akkerman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:24:
175 minuten bellen
onbeperkt sms
onbeperkt data 4G
voor 15,-
Indien je interesse hebt om dat abo te verkopen, ken ik wel iemand die zoiets heel graag wil overnemen :*)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet...

Stond op het punt mijn HI abon te verlengen...

Heb nu 150min en 1GB (3g). Krijg nu in de nieuwe KPN situatie 150min 1,5GB (4g) voor 20euro.

Had echter graag 200min gehad. Dus wilde verlengen met het HI abon 200min & 1,5gb... Maar bestaat nu dus niet meer.
Alleen 200min + 5GB, kosten: 30euro voor 1 jaar.

Terwijl dit bij oude HI abon 24 voor 1 jaar is (200min 1,5GB). Tot april is het echter mogelijk om toch nog te verlengen met de oude abo's van HI... Iemand enig idee hoe dit qua prijs/data er dan komt uit te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.hi.nl/tarievenoverzicht-2.htm
KPN tarieven staan erachter, voor alle (oude) abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
MuFFIN 007 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:08:

Ik heb echter toestellease. Niet dat ik het toestel zat ben, maar ik wil dat graag overnemen voor de marktwaarde of inleveren. Is het via overleg met Hi (legacy afdeling) mogelijk om je toestellease te stoppen bij einde contract en het 'gewone abonnement' normaal door te laten lopen? Dit omdat beide onderdelen apart op mijn rekening staan, en het abonnement dat ik heb destijds ook gewoon zonder toestellease voor exact dezelfde prijs af te sluiten was.

Ik snap dat Hi / KPN hier niet blij mee is (omdat het ongebruikelijk regelwerk is, en verlengen hen meer oplevert), maar denken jullie dat ik een kans heb? In het verleden heb ik met Vodafone ook wel eens buiten de normale wegen om korting bedongen toen ik al een aantal jaar klant was.. :)
Ja hoor, je kan gewoon het abonnement door laten lopen en het toestel inleveren danwel overnemen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:41
Richh schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:51:
Ik ga van:
1,5GB 4G, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€29,77

Naar:
2,0GB 4G, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€29,77 ;)

Ik heb echter even een belletje met 1200 gedaan. Ik kan mijn abonnement nu nog aanpassen naar de 6GB bundel. Deze gaat dan vanaf juni om naar de 8GB bundel. Komt al met al op het volgende uit:

8,0GB, Onbeperkt Spotify, 100 minuten
€37,37

Zit ongelofelijk te twijfelen of ik dat ga doen of niet. Vind bijna 40 euro (vooruit, 30 zonder Spotify) gewoon erg veel aan vaste lasten per maand en in principe red ik het met 1,5GB ook wel. Maar aan de andere kant, na een toekomstige verlenging, raak ik mijn onbeperkte Spotify kwijt. Als ik dan meer data wil moet ik dus nu overgaan naar een grotere bundel.

[...]

Indien je interesse hebt om dat abo te verkopen, ken ik wel iemand die zoiets heel graag wil overnemen :*)
Niet doen. Kan je beter voor dit abonnement gaan van kpn:
Zorgeloos Premium
sim only
10GB
Onbeperkt bellen en sms
inclusief spotify premium

Voor 37,50 per maand

Deze heb ik zelf ook, straks sluit er nog een gezinslid een abonnement af bij kpn en krijgen wij beide nog 5 euro korting op het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_O
  • Laatst online: 22-07-2022
Weten jullie misschien hoe dit zit?

Ik heb een aflopend leasecontract bij Hi, op dat nummer heb ik nog veel korting opgebouwd(werd me verteld bij het opzeggen/verlengen 2 jaar geleden). Mijn abbo loopt tot 29 augustus, echter mag ik nu al verlengen omdat het minder dan 6 maanden is.

Ik had ze laatst een keer gebeld om te vragen wat ik moest betalen om mijn huidige Xperia Z tablet(tablet inleveren kan sowieso niet meer) te behouden, dat was dan rond de 160euro. Ik vroeg toen wat het bedrag zou zijn in augustus als mijn abbo werkelijk verloopt, dit was dan een bedrag van tussen de 90 en 100 euro.

Als ik nu zou verlengen, moet ik dan het bedrag betalen dat nu geldt, of het bedrag dat geldt aan het einde van m'n huidige leasecontract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het bedrag wat NU geld.

Die 90/100 kan ook wisselen als de vraag hoog genoeg is.

[ Voor 56% gewijzigd door Touchdomex op 25-03-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:22:
Hier ook het cadeautje gekregen, van 1,5 GB naar 2GB. Wel een probleem: volgens mijn Hi loopt mijn abonnement op 2 januari 2017 af, terwijl ik 'm in juli 2014 heb verlengd met 2 jaar. Dat zou dus een einddatum van juli 2016 betekenen. Heb er maar gauw een mailtje tegen aan gegooid.
Zo werkt het alleen niet. Je mag zes maanden van te voren verlengen, maar je verlengt vanaf je huidige afloopdatum.

Voorbeeld: mijn contract loopt in september 2015 af, 6 maanden voor het aflopen verlengen is in maart 2015. Ik heb met een jaar verlengd, dus de nieuwe einddatum is september 2016, en niet verlengdatum + nieuwe looptijd (maart 2016).

Het kan dus zijn dat jij je contract zes maanden voor (juli 2014) het aflopen van je contract (januari 2015) hebt verlengd met twee jaar, dus januari 2015 + 2 jaar = januari 2017.

Ik heb trouwens maandag verlengd tegen Hi condities. Vergelijkbaar abonnement bij KPN is een paar euro duurder, voor mij voordelig dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ilhanko schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Zo werkt het alleen niet. Je mag zes maanden van te voren verlengen, maar je verlengt vanaf je huidige afloopdatum.
klopt, alleen heb ik 'm niet 6 maanden voor het verlopen van de einddatum verlengd, hooguit 2 weken van tevoren.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
The Wizard schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:34:
[...]

Ja hoor, je kan gewoon het abonnement door laten lopen en het toestel inleveren danwel overnemen.
Zou mooi zijn, heb je een bron waaruit blijkt dat dit zo is? Ik hoop dat je gelijk hebt, in die pagina in Mijn Hi waar met die pijl aangegeven staat wat nieuwe abonnement kost staat toestellease namelijk ook niet bij. Op het internetforum van Hi zegt zo'n mannetje echter dat het niet kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
MuFFIN 007 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Zou mooi zijn, heb je een bron waaruit blijkt dat dit zo is? Ik hoop dat je gelijk hebt, in die pagina in Mijn Hi waar met die pijl aangegeven staat wat nieuwe abonnement kost staat toestellease namelijk ook niet bij. Op het internetforum van Hi zegt zo'n mannetje echter dat het niet kan :/
Heb het even nagevraagd, ik heb je fout geïnformeerd, het is idd niet mogelijk, ik was in de war met een andere, niet meer bestaande, constructie. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Let op!!

De tweakers die bij HI een vakantiebundel hebben, gaan er m.i. flink op achteruit bij de overgang naar KPN.

Met de vakantiebundel kun je 120 minuten bellen, 120 minuten gebeld worden of sms'jes sturen voor 10 euro in de maand. Bij de overgang naar KPN vervalt deze bundel.

Als ik bij KPN 120 minuten in het buitenland bel, kost me dat 120 x 23 cent is ruim 27 euro. Een verschil van 17 euro t.o.v. de kosten van de HI vakantiebundel.

Ik heb inmiddels contact hierover gehad met de KPN klantenservice, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik ga echter wel inzetten op compensatie door extra korting of direct beëindigen van het abonnement zonder afkoopsom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik ben even benieuwd wat jullie hiervan denken:

Mijn 2 jarige Hi 2012 SO Messaging XL Spotify abo, dat mij 23 euro per maand kost, loopt tot 15 juli 2015. Ik word rond 1 juli overgezet naar KPN.
Daarnaast geniet ik nog een korting van 5 euro per maand, die ik destijds bij het abonnement heb bedongen, op mijn 'hi' staat daarover 'Hi korting 5,00'.

Nu ben ik van plan om het abonnement gewoon te laten doorlopen, omdat verlengen voor mij op dit moment niet voordelig is (spotify eraf of veel meer betalen). Daarbij ga ik ook nog eens naar 5 gb en krijg ik er 4g bij voor niets.

Mijn vraag is nu of die korting door blijft lopen. Ik heb destijds afgesproken dat ik 5 euro korting krijg 'zolang je abonnee bent'. Dat lijkt me dus ook door te lopen na die 2 jaar, dus na 15 juli a.s. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
TweakersOnly schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:35:
Let op!!

De tweakers die bij HI een vakantiebundel hebben, gaan er m.i. flink op achteruit bij de overgang naar KPN.

Met de vakantiebundel kun je 120 minuten bellen, 120 minuten gebeld worden of sms'jes sturen voor 10 euro in de maand. Bij de overgang naar KPN vervalt deze bundel.

Als ik bij KPN 120 minuten in het buitenland bel, kost me dat 120 x 23 cent is ruim 27 euro. Een verschil van 17 euro t.o.v. de kosten van de HI vakantiebundel.

Ik heb inmiddels contact hierover gehad met de KPN klantenservice, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik ga echter wel inzetten op compensatie door extra korting of direct beëindigen van het abonnement zonder afkoopsom.
Als je vaak in het (zelfde) buitenland bent, kun je m.i. beter een (prepaid) simkaart van dat land aanschaffen. Veel voordeliger, en ruimere limieten. Neem dan wel even een 2e (goedkope) telefoon om bereikbaar te zijn op je NL nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
Dat is het probleem juist. :)

Het HI abonnement wordt gebruikt door mijn vader, die als internationaal chauffeur door heel Europa rijdt. Ongeacht in welk EU land hij is, kan hij voor een tientje twee uur per maand naar Nederland bellen.

KPN heeft geen vakantiebundel, waardoor voor dezelfde 120 minuten bellen nu 27 euro betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
KPN heeft wel een "buren" bundel, daarmee kun je goedkoper bellen. Deze is alleen niet via internet af te sluiten, alleen via de helpdesk. Deze bundel is specifiek bedoeld voor mensen in het grensgebied, maar misschien is het ook wat voor je vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
The Wizard schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:50:
[...]

Heb het even nagevraagd, ik heb je fout geïnformeerd, het is idd niet mogelijk, ik was in de war met een andere, niet meer bestaande, constructie. Excuses.
Dat is fors balen :/

Nog meer mensen in deze situatie? Als ik het aan ga kaarten bij Hi (want dat ga ik zeker doen) staat het sterker als ik niet de enige ben :) Feit dat ik bijvoorbeeld dit zie in Mijn Hi account, vind ik toch wel wijzen op feit dat normale abonnement en toestellease los van elkaar staan.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2rho0vo.png

[ Voor 38% gewijzigd door MuFFIN 007 op 25-03-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
The Wizard schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:01:
KPN heeft wel een "buren" bundel, daarmee kun je goedkoper bellen. Deze is alleen niet via internet af te sluiten, alleen via de helpdesk. Deze bundel is specifiek bedoeld voor mensen in het grensgebied, maar misschien is het ook wat voor je vader.
Burenbundel lost het probleem inderdaad gedeeltelijk op, maar deze bundel is alleen geldig voor Belgie en Duitsland. Daarnaast betaal je met deze bundel nog steeds 12 cent per gebelde minuut.

Ik heb inmiddels een formele klacht ingediend bij KPN met verzoek tot compensatie of andere kostenloos annuleren van het abonnement. Ben benieuwd wat er eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blijkbaar waren ze toch nog niet helemaal gelukkig met de nieuwe tarieven bij Hi. Ik had gisteren even een screenshotje gemaakt om de nieuwe prijzen aan iemand anders te laten zien, zojuist wilde ik ze even vergelijken met die van Vodafone omdat mijn abonnement binnenkort (juni) afloopt. Tot mijn verbazing heeft Hi/KPN zijn tarieven vandaag alweer met 5 euro omhoog gegooid, over de gehele linie :F

24-3-2015:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14009460/24-3-2015.png
25-3-2015:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14009460/25-3-2015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Laatst online: 12-09 23:59
J0YR1D3R schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:41:
Blijkbaar waren ze toch nog niet helemaal gelukkig met de nieuwe tarieven bij Hi. Ik had gisteren even een screenshotje gemaakt om de nieuwe prijzen aan iemand anders te laten zien, zojuist wilde ik ze even vergelijken met die van Vodafone omdat mijn abonnement binnenkort (juni) afloopt. Tot mijn verbazing heeft Hi/KPN zijn tarieven vandaag alweer met 5 euro omhoog gegooid, over de gehele linie :F

24-3-2015:
[afbeelding]
25-3-2015:
[afbeelding]
Die prijzen kloppen gewoon, de bovenste zijn de prijzen voor 2 jaar. Bij een 1 jarig abonnement krijg je nooit kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Gangster93 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:43:
[...]

Die prijzen kloppen gewoon, de bovenste zijn de prijzen voor 2 jaar. Bij een 1 jarig abonnement krijg je nooit kortingen.
Helaas zijn ook de prijzen voor 2 jaar omhoog gegaan.

24-3-2015
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14009460/24-3-2015_2.png

25-3-2015:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14009460/25-3-2015_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:41
De prijzen zijn nu gelijk getrokken met kpn, waarschijnlijk hadden ze prijzen verkeerd ingevoerd.
Zelf had ik ook gekeken op de site van hi, toen hier op tweakers werd gezegd dat hi ermee stopte.
Op dat moment waren de prijzen het zelfde als jou 25-3 datum.
Dus wel raar dat die andere prijzen gisteren juist 5 euro goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ik zit onder andere bij Hi omdat ze geen achtelijke bedragen vragen voor een normaal abonnement.
Ik betaal nu €12 voor 500MB 4G en onbeperkt SMS. Als ze duurder worden dan stap ik over naar een Simyo of Youfone. Een verplichte belbundel vind ik al irritant, omdat ik dat niet nodig heb. Maar daar betaal je dan wel voor, verplicht. Ik heb nog tot januari een contract. Daarna zien we wel weer.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Het is tot 1 mei 2015 nog steeds mogelijk om de kiezen voor een Hi-bundel. Heb alleen geen idee of dit van toepassing is op klanten die willen verlengen.

https://www.hi.nl/abonnementen/simonly-hi.htm

De Hi abonnementen met de originele prijzen (geloof ik).

Denk dat het wel de moeite waard is om de klantenservice hiermee aan te vallen als iemand wil verlengen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_O
  • Laatst online: 22-07-2022
De 5 euro korting die je krijgt bij meer mobie(meerdere kpn op 1 adres), zie ik niet meer terug. Dit was een week geleden ook al zo, daarna werd het weer getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:45
dennisk. schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:09:
Het is tot 1 mei 2015 nog steeds mogelijk om de kiezen voor een Hi-bundel. Heb alleen geen idee of dit van toepassing is op klanten die willen verlengen.

Denk dat het wel de moeite waard is om de klantenservice hiermee aan te vallen als iemand wil verlengen.
Zojuist even met HI gebeld, er kan ook nog verlengd worden met HI abonnementen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
blackspeedy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:45:
De prijzen zijn nu gelijk getrokken met kpn, waarschijnlijk hadden ze prijzen verkeerd ingevoerd.
Zelf had ik ook gekeken op de site van hi, toen hier op tweakers werd gezegd dat hi ermee stopte.
Op dat moment waren de prijzen het zelfde als jou 25-3 datum.
Dus wel raar dat die andere prijzen gisteren juist 5 euro goedkoper zijn.
Ze zijn inderdaad verkeerd ingevoerd. De prijzen van 24 maart waren de prijzen waar de 5 euro KPN korting vanaf was. Helaas, want die heb ik niet en ik hoef geen KPN thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 18:22
Weet iemand of die €5 korting bij KPN sim only standaard is? Dus bijv. 500 MB + 150 min/sms voor €17,50 ipv €22,50. Of is die korting tijdelijk en gaat die er over een tijdje weer vanaf?

Ik ben hier met Hi een keer het schip in gegaan door te lang te wachten. Ik heb pas over 5 maanden een nieuw abbo nodig, en je kan maximaal 3 maanden vantevoren overstappen. Ik zou erg balen als het straks weer €5 duurder is.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bimbel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 20:12
Komen wel meer kortingsacties van KPN, wordt wel aantrekkelijker met deze prijzen en hun goede netwerk.

[ Voor 131% gewijzigd door Bimbel op 28-03-2015 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Laatst online: 18:22
Vooral het 2e abbo op een adres als je dus al KPN mobiel hebt is gewoon zeer scherp. Je krijgt dan beiden €5 korting, dus je kan effectief €10 van de nieuwe abbo prijs aftrekken. Heel slim, want op die manier stap je ook nooit meer over naar een andere aanbieder.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55
Heb sinds 23 maart een Hi abonnement.
100 minuten en 3gb data.
Nu bel ik weinig vandaar de 100 minuten maar deze week iets meer gebeld dan normaal.
29 minuten om precies te zijn, kijk ik in de Hi app zit ik al buiten de bundel (€1.86).
Toch raar Mb's krijg ik wel 3000 voor de rest van de maand maar de belminuten niet.
Toch maar eens over bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednasius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 23:07
Weet iemand of als je nu nog een hi simonly afsluit of je ook de extra MB's krijgt?
Op de site staat dat de abo's nog tot 26 april beschikbaar zijn.

Hi 100 min + onbep sms + 1500+500 MB voor EUR 20/mnd
KPN 150 min/sms + 1000 MB voor EUR 20/mnd
KPN 200 min/sms + 5000 MB voor EUR 25/mnd.

Bellen doe ik nauwelijks, maar 1000 MB is niet echt toekomstbestendig. Abo van Hi met 2GB zou dan nog wel erg gunstig uitvallen, zeker met de KPN compleet korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
ComTech schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:08:
Heb sinds 23 maart een Hi abonnement.
100 minuten en 3gb data.
Nu bel ik weinig vandaar de 100 minuten maar deze week iets meer gebeld dan normaal.
29 minuten om precies te zijn, kijk ik in de Hi app zit ik al buiten de bundel (€1.86).
Toch raar Mb's krijg ik wel 3000 voor de rest van de maand maar de belminuten niet.
Toch maar eens over bellen...
Je krijgt de gehele resterende maand naar rato, Hi rekent per 1/30 maand, dus 7/30 x 100 = 23 minuten. Hetzelfde geldt voor de MB's, maar dat wordt niet correct weergegeven op/in Mijn Hi.

Je betaald trouwens ook gewoon naar rato voor die periode.
Rednasius schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:58:
Weet iemand of als je nu nog een hi simonly afsluit of je ook de extra MB's krijgt?
Op de site staat dat de abo's nog tot 26 april beschikbaar zijn.

Hi 100 min + onbep sms + 1500+500 MB voor EUR 20/mnd
KPN 150 min/sms + 1000 MB voor EUR 20/mnd
KPN 200 min/sms + 5000 MB voor EUR 25/mnd.

Bellen doe ik nauwelijks, maar 1000 MB is niet echt toekomstbestendig. Abo van Hi met 2GB zou dan nog wel erg gunstig uitvallen, zeker met de KPN compleet korting.
Ja, die regeling blijft bestaan zolang je Hi abonnementen kan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe

Als je ingelogd ben en je mag verlengen, zoals ik, dan komt er (automatisch) te staan dat je op dat abonnement verlengd.

Maar ik denk dat ik nog om korting ga bellen, en dan maakt het me niet zoveel uit of ik hi of kpn verleng.
Nu dus ruim 33 euro voor 100 min en 6gb, als ik digitaal wil verlengen krijg ik nergens een scherper abo te zien. En dan heb ik eigenlijk aan 100/200 minuten wel genoeg, maar heb ik minimaal 4gb nodig per maand.

Btw, blijf je nog gratis bellen met andere hi/kpn klanten met den nieuwe abonnementen btw?

Contact gehad met Hi. Nu sim-only 2 jaar, 200 min, 6GB(wordt nog steeds 8GB) voor €27,50. :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Megupe op 31-03-2015 16:19 . Reden: verlengd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Goed nieuws, iedereen heeft al de nieuwe situatie gekregen:

https://twitter.com/Hi_Webcare/status/583204149686378496

Ik heb in de Mijn Hi app ook al 2000MB staan ipv 1500 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
J0YR1D3R schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:59:
Goed nieuws, iedereen heeft al de nieuwe situatie gekregen:

https://twitter.com/Hi_Webcare/status/583204149686378496

Ik heb in de Mijn Hi app ook al 2000MB staan ipv 1500 die ik hiervoor had.
jammer, ik heb nu idd 8GB staan, had gehoopt dat er sprake was van een foutje en alsnog verdere verhoging zou zijn na mijn verlenging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmm, bij mij nog geen extra databundel. Maar ik had 3GB, krijg nu 6GB en meer dan 1 à 1,5 heb ik eigenlijk toch niet nodig. :D

Mijn abo is nu 3G, zou dat dan nu ook al naar 4G omgezet worden of is dat pas in juni oid, op de overgangsdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
Ik heb ook niks gekregen. Zou van 2 gb naar 2,5 gb gaan. Nu heb ik genoeg aan die 2 gb, maar vooral het feit dat ik van 3G naar 4G ga maakt mij ongeduldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35

Net Hi gebeld met deze vraag. De dame aan de telefoon zei dat ik uit me nek lulde en dat de link niet bestaat.

Wat iemand al hierboven genoemd had, je verlengd met 6GB sim only van Hi en die wordt dan maand later overgezet naar KPN sim only met 1 of 2 GB kadeautje zou wel leuk zijn.

Maar weet niet of iemand dit al gedaan heeft en of dit uberhaupt mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik zag dat de verhoging al ingegaan was...
zoals elke maand krijgt mijn oudste 1GB data "zakgeld"
in de bevestiging sms zag ik zomaar staan 'uw nieuwe tegoed is nog 19000MB'

de andere 2 abo's nog niet btw

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 01-04-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12:04
FreshMaker schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:54:
Ik zag dat de verhoging al ingegaan was...
zoals elke maand krijgt mijn oudste 1GB data "zakgeld"
in de bevestiging sms zag ik zomaar staan 'uw nieuwe tegoed is nog 19000MB'

de andere 2 abo's nog niet btw
1900 neem ik aan :P
Ik ben van 1.5 GB naar 2 GB gegaan. Is ook deze maand al ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:55
Ik betaal nu 23,89 voor 8GB, 100 belminuten en onbeperkt sms'en. Dat vind ik best netjes, gebruik me iPhone namelijk vooral voor tethering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:00:
[...]

1900 neem ik aan :P
Ik ben van 1.5 GB naar 2 GB gegaan. Is ook deze maand al ingegaan.
Nope, 20000 - 1000 voor de oudste, maakt de volle 20GB

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/Tnet/Screenshot_2015-04-01-22-03-3901_zpse5zcfceo.png

[ Voor 19% gewijzigd door FreshMaker op 01-04-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 12:04
nanoChip schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:16:
Ik betaal nu 23,89 voor 8GB, 100 belminuten en onbeperkt sms'en. Dat vind ik best netjes, gebruik me iPhone namelijk vooral voor tethering ;)
Zo da's niet duur voor best veel GB's.
FreshMaker schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:02:
[...]

[afbeelding]
En wat kost jouw abonnement?
Ik ben zo'n €22,50 per maand kwijt voor min. babbelen, onbeperkt sms-en en 1.5 GB, sinds kort 2 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
FreshMaker schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:02:
[...]

[afbeelding]
ik heb ook sinds vandaag volgens mij 20 gb :D toch lekker.

Maar ja ik betaal dan ook 55 euro per maand

met 100 belminuten, maar bel voornamelijk voip nu dus ik vind het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ninasky11 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:45:
[...]

Net Hi gebeld met deze vraag. De dame aan de telefoon zei dat ik uit me nek lulde en dat de link niet bestaat.

Wat iemand al hierboven genoemd had, je verlengd met 6GB sim only van Hi en die wordt dan maand later overgezet naar KPN sim only met 1 of 2 GB kadeautje zou wel leuk zijn.

Maar weet niet of iemand dit al gedaan heeft en of dit uberhaupt mogelijk is.
Fijne medewerker dan... De link bestaat toch echt :+

Zelf kan ik nog niet verlengen, dus ik kan het helaas niet voor je nagaan. Ben benieuwd of misschien anderen het nog hebben geprobeerd en welke reactie zij daarop kregen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
En wat kost jouw abonnement?
Ik ben zo'n €22,50 per maand kwijt voor min. babbelen, onbeperkt sms-en en 1.5 GB, sinds kort 2 GB.
50€
icm kpn compleet / totaal

[ Voor 16% gewijzigd door FreshMaker op 02-04-2015 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 22:54
"Bijna iedereen". Ik zit dus bij de kleine? groep die het cadeau pas krijgt bij het overzetten naar KPN als ik die tweets zo lees. Vreemd hoor zo'n verdeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
dieselb0y schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:50:
"Bijna iedereen". Ik zit dus bij de kleine? groep die het cadeau pas krijgt bij het overzetten naar KPN als ik die tweets zo lees. Vreemd hoor zo'n verdeling..
Je bent niet de enige. Bij mij staat nog steeds 1 juli op Hi.nl en het 'kado' heb ik ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Hi.nl is bij mij ook niet aangepast, maar mijn tegoed in de Mijn Hi app wel. Wat staat daar?

[ Voor 10% gewijzigd door J0YR1D3R op 03-04-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
J0YR1D3R schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:05:
Hi.nl is bij mij ook niet aangepast, maar mijn tegoed in de Mijn Hi app wel. Wat staat daar?
Daar staat nog steeds 2000 mb ipv 5000 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 22:54
Gangster93 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:06:
[...]

Daar staat nog steeds 2000 mb ipv 5000 mb
Precies hetzelfde bij mij. Nu vind ik het niet erg ofzo maar eerder vreemd. Je plaatst zo'n positief bericht op twitter en dan geldt dit ineens niet voor iedereen, sterker nog de mensen waar dit niet voor geldt moeten hier nog 3 maanden op wachten. Vreemde zaak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Het zal gefaseerd ingevoerd worden, denk ik.
hier één abo al wel doorgezet, de andere nog niet.

komt vast wel een deze dagen, vergeet niet dat veel bedrijven de komende 3 dagen minimaal werken, secundaire zaken als dit heeft niet de prioriteit.
Beter laat doorvoeren, dan storingen in een 'duur' en lang weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagke aan jullie!

Mijn abbo loopt tot 31 augustus 2015, nu met het "cadeautje" heb ik 150 belminuten of smsjes, 5GB datategoed en Spotify Premium voor 23 euro per maand. Nu is mijn vraag, als mijn abbo verloopt op 31 augustus kan ik hem na die datum nog steeds gebruiken zonder het te verlengen of te annuleren? Vroeger was dit altijd mogelijk maar kan het tegenwoordig ook nog?

Want ik heb geen zin dat ze straks mij een dure abonnement aansmeren. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ja hoor, je kan je abonnement gewoon door laten lopen, evt kortingen komen wel te vervallen in bepaalde gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de verhoging binnen!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste