Topic voor ervaringen met telecomprovider Hi.
Welkom in het ervaringentopic over Hi. Hier kan je ervaringen delen over de provider Hi.In deze topicstart staat ook wat informatie over Hi.
Informatie over Hi.
Hi is een dochteronderneming van KPN. Hi gericht zich vooral op jongeren. Volgens Hi gebruiken jongeren vooral veel data en bieden ze daarom abonnementen met veel data aan.Dekking
Hi maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dus je hebt een goede dekking bij Hi. Om te zien hoe de dekking bij jou in de buurt is kan je hier kijken.FAQ
Hierin worden verschillende vragen alvast voor je beantwoord.Biedt Hi 4g aan?
Ja, Hi biedt zelf gratis 4G aan bij alle abonnementen en sim-only die na 2 september 2013 zijn afgesloten.Waar kan ik kijken of er storingen zijn?
Je kan hier kijken of er storingen zijn.krijg ik een sms'je als ik mij datalimiet heb bereikt?
Ja, krijg een sms'je als je 50%, 75% en 100% van je datalimiet hebt bereikt.Over deze topicstart.
Deze topicstart is samengesteld met informatie op de website van Hi.Deze informatie kan onjuist of verouderd zijn. De topicstarter geeft geen enkel garantie en is niet aansprakelijk voor eigen schade die door de informatie uit het topicstart kan ontstaan.
Ideeën voor deze topicstart.
Als je ideeën hebt voor deze topicstart kan je mij DM sturen.[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 13:22 ]