Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wcppj5.png

Topic voor ervaringen met telecomprovider Hi.

Welkom in het ervaringentopic over Hi. Hier kan je ervaringen delen over de provider Hi.
In deze topicstart staat ook wat informatie over Hi.
Informatie over Hi.
Hi is een dochteronderneming van KPN. Hi gericht zich vooral op jongeren. Volgens Hi gebruiken jongeren vooral veel data en bieden ze daarom abonnementen met veel data aan.
Dekking
Hi maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dus je hebt een goede dekking bij Hi. Om te zien hoe de dekking bij jou in de buurt is kan je hier kijken.
FAQ
Hierin worden verschillende vragen alvast voor je beantwoord.
Biedt Hi 4g aan?
Ja, Hi biedt zelf gratis 4G aan bij alle abonnementen en sim-only die na 2 september 2013 zijn afgesloten.

Waar kan ik kijken of er storingen zijn?
Je kan hier kijken of er storingen zijn.

krijg ik een sms'je als ik mij datalimiet heb bereikt?
Ja, krijg een sms'je als je 50%, 75% en 100% van je datalimiet hebt bereikt.

Over deze topicstart.
Deze topicstart is samengesteld met informatie op de website van Hi.

Deze informatie kan onjuist of verouderd zijn. De topicstarter geeft geen enkel garantie en is niet aansprakelijk voor eigen schade die door de informatie uit het topicstart kan ontstaan.
Ideeën voor deze topicstart.
Als je ideeën hebt voor deze topicstart kan je mij DM sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex028
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03-2021
Ik ben inmiddels al een jaar of 5 klant bij Hi. Mijn ervaringen op een rijtje:

Voordelen
- Het netwerk is naar mijn ervaring zeer goed, nooit problemen met bereik of een langzame internetverbinding.
- Ze zijn relatief goedkoop
- Klantenservice reageert relatief snel (via telefoon heb je ze vaak binnen 10 minuten te pakken, via facebook kan het twee dagen duren. )

Nadelen
- Voor garantie of service hoef je weinig van ze te verwachten. Mijn blackberry bold had na 15 maanden een barst in het scherm na een ritje in de metro. Dit schijnt vaker te gebeuren in met dit model telefoon. Hi heeft hem opgestuurd naar een 'onafhankelijk' reparatiecentrum, conclusie: vochtschade. Ik kreeg geen bewijs, geen garantie, reparatiekosten: 220,- euro. Ik vertrouw deze gang van zaken niet. Als mijn telefoon stuk is wil ik dat blackberry deze telefoon bekijkt voor garantie, geen servicecentrum die er beter van wordt als ze zo min mogelijk garantie verlenen.
- Toen bovenstaand abbo afgelopen was hebben ze me een leaseabonnement verkocht 'want er veranderd praktisch toch niets'. Nu een blackberry 9790, die na 14 maanden 3 maal op een dag uitvalt. Bekend probleem, volgend de crackberry forums wordt dit door blackberry onder garantie verholpen. Mijn telefoon wordt binnen een paar dagen opgestuurd naar het hi reparatiecentrum, ik ben benieuwd.
- Verkopers (die ik heb meegemaakt) zijn niet bezig met wat het beste voor de klant is maar met wat het beste is voor de bankrekening van Hi. Toen ik er na 15/24 maanden in de winkel stond met een defecte telefoon probeerden ze me uit alle macht een nieuw abonnement te verkopen zodat ik weer een telefoon had. Dat ik dan een 9 maanden twee abonnementen had lopen maakte niet uit want 'ik had de eerste 12 maanden 50% korting'. Schandalig.

Conclusie
Dit is de laatste keer dat ik een abonnement met telefoon afsluit bij Hi. Ik voel me opgelicht door hun eigen reparatievoorwaarden en leasevoorwaarden. Als ik nog iets afsluit bij hi is het een sim-only abonnement. Ik kan iedereen afraden in de winkel te luisteren naar de 'adviseurs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Welke vestiging is dit?

Elke vestiging is weer anders in mijn ogen. Ik heb namelijk wel genoeg ervaring met winkels en daar zijn ze altijd wel weer behulpzaam.

Overigens alle garantiekwesties met lease om de winkel heen geregeld :+ Dat is juist het hele idee ervan. Vandaar dat ik het niet met elkaar kan vergelijken. Vooral de winkels niet.

Er is trouwens wel een reden dat die leasecontracten er nu niet meer zijn :+ Al zit ik er denk ik nu nog anderhalf jaar aan vast... Om de simpele reden het was by far goedkoper dan een los toestel kopen en een sim-only :+ Zelfs met afkopen van de boete na 2 jaar :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex028
  • Laatst online: 21-03-2021
@Touchdomex, het was de winkel in de oosterhof, Rotterdam. Maar ik kan natuurlijk altijd de verkeerde verkoper getroffen hebben, je hebt gelijk.

De garantiekwestie die ik beschrijf was trouwens niet bij een lease-contract, maar bij mijn vorige contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:17

TMC

alex028 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:54:
Ik ben inmiddels al een jaar of 5 klant bij Hi. Mijn ervaringen op een rijtje:

Voordelen
- Het netwerk is naar mijn ervaring zeer goed, nooit problemen met bereik of een langzame internetverbinding.
- Ze zijn relatief goedkoop
- Klantenservice reageert relatief snel (via telefoon heb je ze vaak binnen 10 minuten te pakken, via facebook kan het twee dagen duren. )

Nadelen
- Voor garantie of service hoef je weinig van ze te verwachten. Mijn blackberry bold had na 15 maanden een barst in het scherm na een ritje in de metro. Dit schijnt vaker te gebeuren in met dit model telefoon. Hi heeft hem opgestuurd naar een 'onafhankelijk' reparatiecentrum, conclusie: vochtschade. Ik kreeg geen bewijs, geen garantie, reparatiekosten: 220,- euro. Ik vertrouw deze gang van zaken niet. Als mijn telefoon stuk is wil ik dat blackberry deze telefoon bekijkt voor garantie, geen servicecentrum die er beter van wordt als ze zo min mogelijk garantie verlenen.
- Toen bovenstaand abbo afgelopen was hebben ze me een leaseabonnement verkocht 'want er veranderd praktisch toch niets'. Nu een blackberry 9790, die na 14 maanden 3 maal op een dag uitvalt. Bekend probleem, volgend de crackberry forums wordt dit door blackberry onder garantie verholpen. Mijn telefoon wordt binnen een paar dagen opgestuurd naar het hi reparatiecentrum, ik ben benieuwd.
- Verkopers (die ik heb meegemaakt) zijn niet bezig met wat het beste voor de klant is maar met wat het beste is voor de bankrekening van Hi. Toen ik er na 15/24 maanden in de winkel stond met een defecte telefoon probeerden ze me uit alle macht een nieuw abonnement te verkopen zodat ik weer een telefoon had. Dat ik dan een 9 maanden twee abonnementen had lopen maakte niet uit want 'ik had de eerste 12 maanden 50% korting'. Schandalig.

Conclusie
Dit is de laatste keer dat ik een abonnement met telefoon afsluit bij Hi. Ik voel me opgelicht door hun eigen reparatievoorwaarden en leasevoorwaarden. Als ik nog iets afsluit bij hi is het een sim-only abonnement. Ik kan iedereen afraden in de winkel te luisteren naar de 'adviseurs'.
*Elke* telefoon gaat naar een reparatiecentrum en nooit naar de fabrikant, bij welke winkel dan ook. Of je nou een Samsung bij de MediaMarkt koopt of een BlackBerry bij Hi, dat maakt niet uit, ze gaan altijd naar reparatiecentra die door de fabrikant aangewezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:25

3DDude

I void warranty's

Naja als ze m naar Dynafix sturen, weet je zeker dat het terug komt met de melding waterschade, dat het je geld gaat kosten en of het probleem dan ook nog daadwerkelijk verholpen wordt is dan nog maar de vraag..

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Hi.
Ben nu zo'n 3,5 jaar klant en het heb eigenlijk nog nooit last gehad van slechte dekking of uitval van het netwerk.

Ik mag als het goed is morgen m'n abo verlengen, en ik neem dan een Sim-Only inplaats van Abo met toestel. Dit is veel goedkoper dan een abonnement met toestel. Ik zit alleen nog te twijfelen tussen 3G en 4G.

De 3G snelheid wordt verhoogt naar 14,4Mbps voor iedereen. Ik zit nu op 2Mbps en dat vind ik eingelijk al snel, Facebook of Youtube filmpjes laden redelijk snel moet ik zeggen.
Hi is ook het voordeligst voor mij (student). Er is al een 4G 1,5GB Sim Only vanaf 16€/maand (geen belminuten, wel onbeperkt sms'en) en een 3G 750MB Sim Only vanaf 11€/maand (geen belminuten, wel onbeperkt sms'en)
Dit vind ik erg voordelig als je het vergelijkt met KPN, T-Mobile of Vodafone. Zelfs de Virtuele Providers halen dit niet. Ook is de dekking uiterst goed. Ik zit eigenlijk altijd op 3G, of het nu binnen of buiten is maakt niet uit.

Met de klantenservice heb ik ook wat contact gehad. Altijd via de email. Redelijk snel antwoord (1-2 werkdagen). Het enige minpunt is dat ze niet alles via de email mogen beantwoorden of regelen. Hiervoor moet je dan bellen. Het is ook mogelijk om via Twitter of het Hi forum contact te verkrijgen.

Ik ben uiterst tevreden over Hi en kan nog een laatste keer gebruik maken van de studentenkorting 8) .

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:05
Zit al jaren op het KPN netwerk met hiervoor KPN Mobiel, maar sinds enkele maanden bij Hi. Wel gewoon prepaid. Reden is omdat het KPN netwerk toch wel het beste bereik heeft en stabiel is. Ik heb altijd wel goed 3G bereik. En door de uitrol van 4G zijn er op veel plekken ook EDGE te ontvangen, mocht ik even geen 3G hebben, dan is edge ook nog wel te doen.

Hi biedt voor 7,50 onbeperkt internet op 128/64 kbps. En de meeste dingen werken er goed op. Zelfs Spotify. Maar het is niet erg snel, dat klopt.

Pas als de databundels ruimer worden neem ik misschien een sim-only. Aangezien mijn verbruik nu rond de 1,5GB zit, en dat is voor 7,50 niet verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04
http://www.hi.nl/klantens...t-1/inflatiecorrectie.htm

Is tegenwoordig ook een trend en ben daarom dan ook weggegaan bij Telfort, over deflatie hoor je ze niet.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het precies zit met de Eindeloos Spotify bundels i.c.m. een Hi XL abonnement waarbij Spotify Premium gratis zat inbegrepen?

Want als ik naar bundels ga kan ik hier uit kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2hx56gx.jpg
Ik kan de gratis versie dus activeren, maar ernaast staat een premium versie van dezelfde bundel.
Volgens de FAQ op Hi zetten de eindeloos bundels, automatisch je huidige spotify bundel uit.
Dus als ik de gratis bundel activeer, raak ik mijn premium bundel kwijt, met als gevolg dat ik alleen nog Spotify Radio kan luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:19
Ik heb ook dit XL-abonnement en moest dit een paar maanden geleden activeren door een sms te versturen naar Hi met Spotify AAN. Toen werd de gratis bundel gewoon geactiveerd.

Bij mij staat deze bundel via de website ook uit, dus er gaat daar iets mis.

Ook van mijn rekening online klopt geen ene snars. Er staat daar dat ik 32,50 per maand betaal, terwijl dit in werkelijkheid slechts 22 euro is.

[ Voor 22% gewijzigd door Joost1991 op 07-01-2014 13:19 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Spotify Premium heb ik al aan staan idd.
Maar dit betreft de nieuwe spotify bundels zonder dat de data uit je bundel gaat.
Die wat wij hebben is nog zonder het onbeperkt streamen (denk ik?).
Edit: Van die rekening heb ik idd ook 32,49.
Maar wordt tot nu toe iedere maand wel gewoon 22 afgeschreven.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Dat spotify premium gebeuren van hun heb ik ook nooit begrepen. Ik had het ooit op de site geactiveerd waarbij ik een half jaar lang voor rond de halve prijs moest betalen van de originele 10 euro. Uiteindelijk duurde dat langer dan een jaar voordat er belletjes gingen rinkelen dat ik geen korting meer behoorde te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Hi gebeld, spotify eindeloos is ook gratis bij een ouder XL abonnement waarbij al gratis spotify premium zat.
Spotify Premium + onbeperkt streamen + 2000mb + 150 min + onbp sms + gratis kpn hotspots + gratis hi naar hi bellen voor 22 pm. Best redelijk voor Nederlandse begrippen :P En netjes dat het eindeloos streamen ook voor oudere abonnementen gratis is toegevoegd, iets wat ze niet hadden hoeven doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2014 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:22:
Met Hi gebeld, spotify eindeloos is ook gratis bij een ouder XL abonnement waarbij al gratis spotify premium zat.
Spotify Premium + onbeperkt streamen + 2000mb + 150 min + onbp sms + gratis kpn hotspots + gratis hi naar hi bellen voor 22 pm. Best redelijk voor Nederlandse begrippen :P En netjes dat het eindeloos streamen ook voor oudere abonnementen gratis is toegevoegd, iets wat ze niet hadden hoeven doen.
Dat is zeker een goede prijs. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen toen?
Ik heb nu 750MB op 3G, met onbeperkt sms'en en Hotspots (volgens mij) voor 11,5€/maand.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:17:
[...]

Dat is zeker een goede prijs. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen toen?
Ik heb nu 750MB op 3G, met onbeperkt sms'en en Hotspots (volgens mij) voor 11,5€/maand.
Afgelopen zomer besteld tijdens de 'korting zolang je abonnement loopt' actie.
Kreeg toen 7.50 korting op mijn internetbundel (Van 27.50 naar 20)
En 3 euro korting op mijn belbundel. (Van 10 naar 7)
Samen met studentenkorting, die toen nog 5 euro was.

Zonder kortingen zou het 37.50 gekost hebben, dat zou ik er nooit voor betaald hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:04:
[...]

Afgelopen zomer besteld tijdens de 'korting zolang je abonnement loopt' actie.
Kreeg toen 7.50 korting op mijn internetbundel (Van 27.50 naar 20)
En 3 euro korting op mijn belbundel. (Van 10 naar 7)
Samen met studentenkorting, die toen nog 5 euro was.

Zonder kortingen zou het 37.50 gekost hebben, dat zou ik er nooit voor betaald hebben. :P
Ja dat is mooi meegenomen.
Ik heb nu ook 50% korting zolang abo loopt. Anders zou ik het ook niet hebben gedaan.
En heb 2.5€ studentenkorting.

Maar veel voordeel krijg je niet als je al 3 jaar klant bent. Helemaal niks nu en op belminuten zou ik 1€ krijgen ofzo.
Geef dan iets extras erbij ofzo iets, maar niet van dit soort dingen. Vind ik een beetje jammer van ze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

Je hebt tegenwoordig ook familievoordeel, als iemand op je adres ook een Hi abbonement heeft (niet zakelijk) dan krijg je 10,- per maand korting op je abbonement (abbo+telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bluebe schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:29:
Je hebt tegenwoordig ook familievoordeel, als iemand op je adres ook een Hi abbonement heeft (niet zakelijk) dan krijg je 10,- per maand korting op je abbonement (abbo+telefoon)
Dat kun je per maand aanvragen maar kun je dan ook beide korting krijgen? Dus niet alleen die nieuwe maar ook de oude? Omdat het om los aanvragen gaat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Ja mijn broer heeft vorige week een abbonement besteld voor mijn ouders van een tientje ofzo en zijn abbonement verlengt. ik heb gisteravond een nieuw abbonement afgesloten ook op zijn adres en nu krijgen mijn broer en ik korting, mijn ouders niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Bluebe op 09-01-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bluebe schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:33:
Ja mijn broer heeft vorige week een abbonement besteld voor mijn ouders van een tientje ofzo en zijn abbonement verlengt. ik heb gisteravond een nieuw abbonement afgesloten ook op zijn adres en nu krijgen mijn broer en ik korting, mijn ouders niet.
Blast :'( Dat werkt dus niet voor mij omdat ik de hoofdbezitter ben dan van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Ja wij hebben ervoor gezorgd dat het goedkope sim only abbonement van mijn ouders de hoofdgebruiker is. Nu hebben wij er met 3 andere profijt van, scheelt ons allemaal 10,- per maand. 35,- per maand voor een Iphone 5s met 1gb 4g dataverkeer, 100 min en onbeperkt sms vind ik niet heel erg verkeerd. wel eenmalig 69,- voor de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 00:22:
Als je die bundel (/dat soort bundels in mijn hi) aanzet heeft dat verder geen invloed op de duur van je abonnement toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 11:18
Mijn ervaring met Hi. Ik ben al paar jaar trouwe klant. Na enige tijd werden de rekeningen steeds duurder. Ze haalden allerlei grappen met mijn factuur uit. Ik heen gebeld, het werd gecorrigeerd. Na een jaar weer het zelfde riedeltje, en mijn abonnement liep af. Dus ik wilde over naar Ben voor een goedkoper alternatief, simonly. Ik gebeld, verhaal doen van opzeggen, ik werd doorgestuurd naar de juiste afdeling en werd gevraagd of waarom ik weg ging, 'Ik wil een goedkoop sim-only abbo, goedkoper dan Ben, anders ben ik weg:P. Nou, die man kijken in het systeem, hij zegt; ben je nog student? Ik: Ja ben ik.
Mooi dan mag ik u een aanbieding doen voor de komende 2 jaar. Het eerste betaald u dan 1,25 per maand. Het tweede jaar 12.50 per maand. Nu betaal ik feitelijk dus minder dan 7 euro voor 500MB en 60 Belminuten/SMS. Volgens mij niet gek. Hetzelfde heb ik geregeld voor mijn broertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brbr4thepc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 11:18
Ook, leuk trouwens, als je een telefoon van Hi hebt, gewoon heenbellen en zeggen dat je telefoon laad adapter kapot is. Krijg je 25 euro gecrediteerd:)

[ Voor 12% gewijzigd door brbr4thepc op 10-01-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

brbr4thepc schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:23:
Ook, leuk trouwens, als je een telefoon van Hi hebt, gewoon heenbellen en zeggen dat je telefoon laad adapter kapot is. Krijg je 25 euro gecrediteerd:)
Dit is volgens mij gewoon oplichting.... Lijkt me niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Mag mijn abonnement weer verlengen bij hi ( na 6 maanden) geweldig dat 6 maanden van tevoren verlengen.

En altijd heb ik een een prima korting gekregen van hun. Mijn laatste verlenging ging over een sim only omdat ik geen lease wou hebben, en toen had ik dit gekregen:

Hi 2012 SO Messaging XL Spotify, Actie 6m e7,50 krt, Contractverlenging 1 jaar € 20,00 € 27,50 € 0,00
Nieuw Hi 2013 Wifi Hotspots (gratis)
Nieuw Hi Eindeloos Sms (gratis)
Nieuw Hi Messaging 2000MB
Nieuw Hi Spotify Premium (gratis)
Nieuw Hi naar Hi bellen 2012 (gratis)

Bundels Hi2012 Sim Only 300 min/sms, Actie 1jr = 6m e4,50 krt, Nieuw € 10,50 € 15,00
Nieuw Hi 2012-2 XL Student -5,00 € -5,00 € -5,00
Wijziging Save Hi e10,00 voordeelbundel € -10,00 € -10,00

Totaal eenmalig bij aflevering: € 0,00
Totaal per maand: € 15,50* € 27,50
Totaal eenmalig via factuur: € 0,00

Maar nu wil ik weer een abonnement met toestel ( Iphone 5s) en daar geeft Hi mij magere korting over van:

inplaats van 63.50 p.m naar 56.50 p.m en dan nog 55 euro bijbetalen incl heffing.

Dit gaat dan wel om een 2 jarig abonnement waar ik ook mee zit omdat ik altijd een 1 jarig heb genomen.
Meneer vertelde mij dat ze nu echt niet meer korting konden geven dan dit maar ik geloof er vrij weinig van.
Dus vroeg ik me ook af wat ander mensen voor abonnement hebben bij hi qua kortingen enzo.

Want bij mijn sim only kreeg ik dus nog netjes die 10 euro Save korting en kreeg ik nog studentenkorting terwijl ik geen student meer ben. maar ik heb begrepen dat de studentenkorting niet meer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bel ze eens en kijk wat je daar voor korting kan krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Zou je dit ook als nieuwe, potentiele, klant kunnen proberen? Ik vind de Sim-Only webdeal voor 18,50 wel interessant, maar ik vind 2 jaar veel te lang en wil liever 1 jaar.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Touchdomex schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:34:
Bel ze eens en kijk wat je daar voor korting kan krijgen ;)
heb ze al gebeld vandaag, valt echt geen korting meer uit te krijgen...

Heb uiteindelijk een 1 jarig abonnement genomen voor 62.50 p.m en 320 euro bijbetalen, fors dus.

wel weer in december verlengen, hoop dan beter. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Jassy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:03:
Zou je dit ook als nieuwe, potentiele, klant kunnen proberen? Ik vind de Sim-Only webdeal voor 18,50 wel interessant, maar ik vind 2 jaar veel te lang en wil liever 1 jaar.
Ik heb op zich ook wel interesse in die deal. Inclusief 300 minuten komt die op 24 euro per maand. Alleen twijfel ik nog of ik mijn Vodafone Sim Only met onbeperkt 3G en 400 minuten van slechts 15,20 euro per maand wel op moet zeggen om 4G van KPN te nemen. Wie overtuigt me?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Napsju schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:49:
[...]

Ik heb op zich ook wel interesse in die deal. Inclusief 300 minuten komt die op 24 euro per maand. Alleen twijfel ik nog of ik mijn Vodafone Sim Only met onbeperkt 3G en 400 minuten van slechts 15,20 euro per maand wel op moet zeggen om 4G van KPN te nemen. Wie overtuigt me?
Ik heb exact hetzelfde "probleem". Zit met een F&F pretpakket (incl 4G BloX) en dus onbeperkt internet en 125 minuten bellen. Wat ik her en der zo lees is ook in het gebied wat wel door 4G gedekt is het bereik heel erg mager en is ook de snelheid niet om naar huis te schrijven. Ik weet niet of ik daar nog wel op wil wachten, want ik vermoed dat ik niet eerder dan halverwege 2015 van 4G gebruik kan gaan maken.

Het enige wat mij nu nog tegenhoud is de 11GB internet (Verbruik nu ongeveer 6GB per maand, WiFi gebruik ik consequent niet!) en de goede buitenlandcondities van Vodafone. Ook heb ik thuis en op plekken waar ik vaak kom nog gewoon goed 3G bereik en dat werkt ook gewoon snel. 4G komt vanzelf wel, maar omdat ik nu een 4G toestel heb zou ik er ook graag direct gebruik van willen maken.

Dilemma's....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat je ook onbeperkt Spotify kunt streamen als je bijv. al een Spotify Premium abonnement via je XS4ALL abonnement hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag sms ontvangen dat snelheid is verhoogd. Heb jullie ook al een sms ontvangen en zo ja merken jullie al wat. Laat het ons weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:01
Ik heb onlangs ook een sms ontvangen. Mijn ervaringen met betrekking tot de snelheidsverhoging zijn verschillend. Op mijn werk en thuis haal ik ca. 7 Mbps. Wel netjes constant. In Rotterdam heb ik de hoogste 3G-snelheid gehaald: 13,5 Mbps. Voor mijn dagelijks gebruik is 7 Mbps voldoende, dus ervaar het niet echt als storend dat ik niet vaak de maximale snelheid bereik. Ik vind het belangrijker dat de verbinding stabiel is, en dat is het. Dat was bij zowel Vodafone als T-Mobile wel anders...

[ Voor 3% gewijzigd door Naafkap op 14-01-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Steven bedankt voor het idee :).
Misschien kunnen meerdere leden hun snelheid delen.

Wat voor 3G/4G snelheden halen jullie? Wat is de ontvangst tijdens het testen (decibelen)? En bij wat voor soort abonnement is dat?
Ik heb met speedtest al een paar keer getest en kwam niet hoger dan 5Mbits. Ik weet even niet meer wat m'n ontvangst precies was maar ik had in ieder geval alle streepjes.
  • Ik heb een 3G abo met max. 14,4Mbits.
  • Behaalde resultaat: max 5Mbits
  • Ontvangst in dB niet bekend
  • Toestel: Nexus 5

[ Voor 8% gewijzigd door OneTimer op 14-01-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 3G met nu max 14,4 Mb/s.
Wat ik haalde is: max 3,23 download.
Had een H met 2 streepjes van de 4.
Toestel was een Samsung galaxy s3 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:49
Had altijd 1mbit download,

nu 13mbit max gehaald bij h+
Max abo 14,4 3g
Note3

Ben helemaal blij

[ Voor 37% gewijzigd door p.d.akkerman op 14-01-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:01:
Weet iemand of dat je ook onbeperkt Spotify kunt streamen als je bijv. al een Spotify Premium abonnement via je XS4ALL abonnement hebt?
Nee. Alleen als je via Hi Spotify koopt dan kun je streamen zonder dat dit MB's kost. Zie hier. Alleen als je de voordeelbundel bij Hi hebt geactiveerd (en dus niet als je via een andere manier aan Spotify Premium bent gekomen) kost het streamen geen MB's meer.

[ Voor 6% gewijzigd door rclahsen op 14-01-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Napsju schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:49:
[...]

Goed dat ik nog even gewacht heb. Nu ook geen aansluitkosten en 25 euro cashback via http://www.shopkorting.nl . Ben benieuwd!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Al jaren klant bij Hi, maar vandaag toch wel een paar gekke dingen tegen gekomen. Als je een (sim only) abo afsluit via de website met nummerbehoud gaan er de nodige dingen verkeerd. Mijn vriendin had dat gedaan gister, vanochtend een mail dat nummerbehoud niet mogelijk was. Blijkbaar moet je dus bij nummerbehoud ook je huidige provider en je simkaart nummer opgeven, maar die kan je niet invullen op de site 8)7
Dus even gebeld om de gegevens alsnog door te geven, was inmiddels bekend dat er gegevens benodigd waren die niet op de site gevraagd werden. Uurtje later een mail: nummerbehoud mislukt. Weer bellen. Blijkt dat ze de ingangsdatum op volgende maand hadden gezet ipv in maart. Maar hoe komt dan? Als je een abo aanvraagt met nummerbehoud kan je dus ook niet op de site aangeven per wanneer het abo in zou moeten gaan 8)7 Met name een ingangsdatum lijkt mij toch een vrij essentieel gegeven als je een abo af gaat sluiten.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online
Welke aanbieder komt het te porteren nummer vandaan? Ik heb nu Vodafone. Als dat maar goed gaat...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
t-mobile... maar als je besteld zou je dat dus op moeten geven alleen er is dus helemaal geen invulvakje voor aanwezig op de site van hi. Als je de mail krijgt dat het mislukt is even bellen met de klantenservice.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:42
Zijn er hier meer mensen die de laatste tijd "last" hebben van te hoge 3G snelheden? :Y) Zou het iets te maken kunnen hebben met KPN's uitrol van 4G?
Met een 2GB Spotify Sim-only (2012) en een iPhone 5:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/750177159.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/749711266.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/747973822.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/747971569.png
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wel jammer dat de upload rond de 1,3Mbps blijft steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Vanaf januari:

Hi wil dat je in het nieuwe jaar net zo hard gaat en dus krijgen alle Hi klanten met een internetbundel het snelste 3G internet van Nederland helemaal gratis (uitzondering: Hi Messaging light & PrePay.) De maximum downloadsnelheid van je abonnement is nu: Mbit/s. We verhogen deze maximum snelheid naar 14,4 Mbit/s download en 2,0 Mbit/s upload. In de praktijk is de download snelheid gemiddeld 8 Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:17

TMC

theblindman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:43:
Zijn er hier meer mensen die de laatste tijd "last" hebben van te hoge 3G snelheden? :Y) Zou het iets te maken kunnen hebben met KPN's uitrol van 4G?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dit is toch al sinds vorig jaar zo?

nieuws: KPN schroeft snelheid 3g op met dual carrier-hsdpa+

Mogelijk dat ze bij jou in de buurt dc-hadspa+ recentelijk pas hebben ingevoerd, maar in principe is het niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
Ok, bedankt voor jullie reacties :)
Ik had alleen nooit verwacht boven de snelheid van m'n abonnement (wat altijd al 14,4Mbps is geweest) uit te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
theblindman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:43:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik zie net dat Enschede 4G heeft.
14.83 Mbps down, 3,45 Mbps up, 41ms ping (naar Doetinchem) :D

Edit:
Na meerdere testjes gedraaid te hebben haal ik ook 20+ mbps, maar dan buiten.
Moet zeggen dat het bereik geweldig is, normaal gesproken haal ik alleen G of geen internet (binnen op het werk). Nu trek ik met 4G makkelijk 10+mbps.

Edit2:
Aaaaand its gone. Was waarschijnlijk een test ofzo :P.

[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 27-01-2014 15:08 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
HesRuud schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Ik zie net dat Enschede 4G heeft.
14.83 Mbps down, 3,45 Mbps up, 41ms ping (naar Doetinchem) :D

Edit:
Na meerdere testjes gedraaid te hebben haal ik ook 20+ mbps, maar dan buiten.
Moet zeggen dat het bereik geweldig is, normaal gesproken haal ik alleen G of geen internet (binnen op het werk). Nu trek ik met 4G makkelijk 10+mbps.

Edit2:
Aaaaand its gone. Was waarschijnlijk een test ofzo :P.
We staan voor februari op de planning, dus waarschijnlijk was het een voorproefje :)
Ik blijf het bijzonder vinden dat ik bijvoorbeeld op de campus van de UT en Hengelo Centraal opeens over 3G 15,5Mbps haal (met een 14Mbps abonnement)
Dat zal dan wel, zoals hierboven aangegeven, komen door de invoer van dual-carrier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
Ik haal in Groningen (9737) 10-12 Mb/sec in huis op 4G met slechts 1 streepje bereik ;)
Op het werk in Assen (nog) geen 4G maar haal op H+ ongeveer 12mB/sec, ook binnen.

Buiten testen moet ik nog doen maar ik ben erg tevreden nu ik op mijn meest bezochte plaatsen een rappe verbinding heb.

Gebruik:
Note3 met HI Large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gadgeteer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:10:
Ik haal in Groningen (9737) 10-12 Mb/sec in huis op 4G met slechts 1 streepje bereik ;)
Op het werk in Assen (nog) geen 4G maar haal op H+ ongeveer 12mB/sec, ook binnen.

Buiten testen moet ik nog doen maar ik ben erg tevreden nu ik op mijn meest bezochte plaatsen een rappe verbinding heb.

Gebruik:
Note3 met HI Large.
Ik heb nog helemaal niets :'(

Heb wel gratis upgrades gekregen schijnt omdat wij KPN totaal hebben thuis. Dus we gaan het meemaken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Met mijn oude telefoon (Note 1) zag ik laatst toevallig thuis dat ik opeens Edge had. De mast was dus aangepast en dat was voor mij de reden een Note 3 te nemen met een 4G abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
theblindman schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:19:
[...]

We staan voor februari op de planning, dus waarschijnlijk was het een voorproefje :)
Ik blijf het bijzonder vinden dat ik bijvoorbeeld op de campus van de UT en Hengelo Centraal opeens over 3G 15,5Mbps haal (met een 14Mbps abonnement)
Dat zal dan wel, zoals hierboven aangegeven, komen door de invoer van dual-carrier :)
Nogsteeds 4G, het was maandag wel een aantal keer weg gevallen maar het is super stabiel nu. trek nu 19 / 10 op men werkplek achter mijn bureau (was eerst ~12/8 ofzo).

Het lijkt erop dat ze nog verbeteringen aan het doorvoeren zijn, maar tot nu toe echt SUPER tevreden.

Plus dat je mobiel een STUK zuiniger is met 4G verbaas ik me nogsteeds over ;D

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
HesRuud schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:58:
[...]

Nogsteeds 4G, het was maandag wel een aantal keer weg gevallen maar het is super stabiel nu. trek nu 19 / 10 op men werkplek achter mijn bureau (was eerst ~12/8 ofzo).

Het lijkt erop dat ze nog verbeteringen aan het doorvoeren zijn, maar tot nu toe echt SUPER tevreden.

Plus dat je mobiel een STUK zuiniger is met 4G verbaas ik me nogsteeds over ;D
Telefoon zuiniger door 4G?
Oh had ik nooit meegekregen. Verklaart wel waarom mijn accuverbruik mij reuze meevalt.
Tot nu toe alleen nog maar voordelen gemerkt.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Laatst online: 09:54
Gadgeteer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:49:
[...]

Telefoon zuiniger door 4G?
Oh had ik nooit meegekregen. Verklaard wel waarom mijn accuverbruik mij reuze meevalt.
Tot nu toe alleen nog maar voordelen gemerkt.
Mijn telefoon kan ik tegenwoordig de hele dag door blijven gebruiken door de 4G, maar kan ook de nieuwigheid zijn.. (SGS4 mini)

Over de dekking en de snelheid gesproken, momenteel reis ik met enige regelmaat tussen Tilburg en Amsterdam heen en weer en heb ik zeker 90% van de tijd gewoon 4G dekking, en dan blijft het stabiel ook. Alleen valt de ontvangst weg in alle tunnels, en schakelt het ding om naar 3G. Niks mis mee, maar je merkt wel meteen dat het minder snel reageert, ook al is de dekking goed.
Trouwens, Hi Spotify Eindeloos met streamkwaliteit op Extreem _/-\o_ Dik 2 gb erdoorheen gejast zonder dat dit op mijn rekening staat >:)

Onderstaande snelheid haal ik over een kleine 2 kilometer afstand vermoed ik, vanaf mijn zolder in Tilburg. Afbeeldingslocatie: http://j5t.nl/Screenshot_2014-01-01-13-23-13.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Justin013 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:41:
[...]

Mijn telefoon kan ik tegenwoordig de hele dag door blijven gebruiken door de 4G, maar kan ook de nieuwigheid zijn.. (SGS4 mini)

Over de dekking en de snelheid gesproken, momenteel reis ik met enige regelmaat tussen Tilburg en Amsterdam heen en weer en heb ik zeker 90% van de tijd gewoon 4G dekking, en dan blijft het stabiel ook. Alleen valt de ontvangst weg in alle tunnels, en schakelt het ding om naar 3G. Niks mis mee, maar je merkt wel meteen dat het minder snel reageert, ook al is de dekking goed.
Trouwens, Hi Spotify Eindeloos met streamkwaliteit op Extreem _/-\o_ Dik 2 gb erdoorheen gejast zonder dat dit op mijn rekening staat >:)

Onderstaande snelheid haal ik over een kleine 2 kilometer afstand vermoed ik, vanaf mijn zolder in Tilburg. [afbeelding]
Dat zijn toch best leuke snelheden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Justin013 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:41:
[...]

Onderstaande snelheid haal ik over een kleine 2 kilometer afstand vermoed ik, vanaf mijn zolder in Tilburg. [afbeelding]
Mooi altijd mooi toch. 2 gb erdoorheen jagen zonder een vette rekening .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:28:
[...]

Mooi altijd mooi toch. 2 gb erdoorheen jagen zonder een vette rekening .
Dat kan beter >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1898857/hi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Zat er bij jullie nog tijd tussen het aanvragen van Spotify Eindeloos en het inwerking treden daarvan?

Ik heb afgelopen dinsdag Spotify Premium, die bij m'n Messaging XL abonnement gratis inbegrepen zit, omgezet naar Spotify Eindeloos. Dat afmelden en aanmelden ging vlekkeloos, stond wel in de sms na het aanmelden dat ik nog een code zou krijgen. Die heb ik niet gekregen, heb daarvoor gebeld en de dame aan de lijn wist mij te vertellen dat het allemaal moest werken en ik die code niet kreeg omdat ik al aangemeld was bij Spotify.

Vanochtend toen ik in de bus zat te streamen kreeg ik wel ineens een sms dat ik 75% van m'n data tegoed heb verbruikt. Zou het kunnen zijn dat Spotify Eindeloos pas omgezet wordt bij de volgende periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Renfie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:15:
Zat er bij jullie nog tijd tussen het aanvragen van Spotify Eindeloos en het inwerking treden daarvan?

Ik heb afgelopen dinsdag Spotify Premium, die bij m'n Messaging XL abonnement gratis inbegrepen zit, omgezet naar Spotify Eindeloos. Dat afmelden en aanmelden ging vlekkeloos, stond wel in de sms na het aanmelden dat ik nog een code zou krijgen. Die heb ik niet gekregen, heb daarvoor gebeld en de dame aan de lijn wist mij te vertellen dat het allemaal moest werken en ik die code niet kreeg omdat ik al aangemeld was bij Spotify.

Vanochtend toen ik in de bus zat te streamen kreeg ik wel ineens een sms dat ik 75% van m'n data tegoed heb verbruikt. Zou het kunnen zijn dat Spotify Eindeloos pas omgezet wordt bij de volgende periode?
Ik heb op 7 januari de gratis variant van Spotify Premium omgezet naar de (eveneens gratis) variant Eindeloos Spotify. Sindsdien is er ook geen streaming data meer in rekening gebracht bij mij. Ik heb overigens geen code gekregen (logisch: want ik had al Spotify Premium met een XL-abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
Renfie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:15:

Wat ik kreeg toen ik mijn oude Spotifyaccount opgaf voor Hi, is de vermelding dat het pas omgezet zou worden als het huidige premiumabonnement afliep. Zo lang kan den Tweakert natuurlijk niet wachten, dus alle ouwe playlists opgeslagen en geplakt in een nieuwe account, dat wel meteen overvloeide in de administratieve mallemolen van Hi. Het ingaan van dat abonnement nam zo zes uur in beslag, het grootste deel daarvan was de tijd die verstreek bij het wachten op de SMS code. 8)
Je hebt goed je best gedaan :9

Nu weer door met de ervaringen en discussie, waarvoor dit topic bedoeld is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
rclahsen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Ik heb op 7 januari de gratis variant van Spotify Premium omgezet naar de (eveneens gratis) variant Eindeloos Spotify. Sindsdien is er ook geen streaming data meer in rekening gebracht bij mij. Ik heb overigens geen code gekregen (logisch: want ik had al Spotify Premium met een XL-abonnement)
Ja dat Premium account wat ik had was ook al via Hi, vandaar dat ik ook geen code heb gekregen.
Heb gisteren nog wel even uitgelogd en weer ingelogd, zal het de komende dagen even in de gaten houden of het nog van de bundel afgaat.
Justin013 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Wat ik kreeg toen ik mijn oude Spotifyaccount opgaf voor Hi, is de vermelding dat het pas omgezet zou worden als het huidige premiumabonnement afliep. Zo lang kan den Tweakert natuurlijk niet wachten, dus alle ouwe playlists opgeslagen en geplakt in een nieuwe account, dat wel meteen overvloeide in de administratieve mallemolen van Hi. Het ingaan van dat abonnement nam zo zes uur in beslag, het grootste deel daarvan was de tijd die verstreek bij het wachten op de SMS code. 8)
Maar dat was dan een Spotify account die je zelf al had afgesloten en niet via Hi, in eerste instantie? Ik ben bij Spotify begonnen via het premium account wat bij het Hi abonnement zat inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
Renfie schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 17:54:
[...]

Ja dat Premium account wat ik had was ook al via Hi, vandaar dat ik ook geen code heb gekregen.
Heb gisteren nog wel even uitgelogd en weer ingelogd, zal het de komende dagen even in de gaten houden of het nog van de bundel afgaat.

[...]

Maar dat was dan een Spotify account die je zelf al had afgesloten en niet via Hi, in eerste instantie? Ik ben bij Spotify begonnen via het premium account wat bij het Hi abonnement zat inbegrepen.
In de eerste instantie had ik een account dat rechtstreeks bij Spotify liep, al een jaar of drie volgens mij.

Maar toen ik las dat Spotify en Hi een mooie deal hadden zoals deze, heb ik via Hi een nieuw Spotifyaccount gemaakt omdat ik anders een hele maand moest wachten tot het account van de eerste instantie verliep. Het kost mij niet meer of minder per maand, maar ik hoef nu niet meer op het dataverbruik te letten als ik via Spotify luister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Inmiddels 16-17Mb/sec in huis gehaald.
Vergeet nu zelfs af en toe mijn wifi aan te zetten omdat het allemaal soepel werkt ;) (op die momenten dat ik het om een of andere reden uit heb gezet.... meestal staat deze gewoon de hele dag aan)

[ Voor 30% gewijzigd door Gadgeteer op 03-02-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Handig, plotseling een enorme rekening uit het buitenland gekregen omdat mijn maandbundel EU overschreden bleek te zijn. Heb nooit SMS-jes ontvangen of iets. Het gekke er van is dat Hi geen tweede maandbundel is aangegaan (zoals op de site staat) maar ik per MB afgerekend werd.. Gelukkig mijn geld teruggekregen bij navraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jahoor gratis upgrade naar 4G !!!!
Blij dat ik geen 4G abo heb genomen in januari
Uiterlijk 4 maart vindt de wijziging plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Hoe kom je aan die wijsheid? Op hi.nl/twitter/tweakers is hier niks over te vinden.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Lijkt me inderdaad wel iets waar ze mee in het nieuws willen komen. Ben benieuwd of jij inside info hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb een sms gehad. En heb de tweakers redactie een tip gestuurd.
En op de hi site staat het ook, alleen niet in de spotlights.

http://www.hi.nl/abonnementen/4g-1.htm
onder "4G ook voor jou"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Oh, fijn! Kan ik weer terug naar mijn goedkopere 750mb abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jullie geen sms gehad dan?
In "Mijn Hi" staat nu ook 750MB (4G) inplaats van 3G.
4G werkt alleen nog niet bij mij. Maar uiterlijk 4 maart ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb al een 4G abonnement. Mijn vrouw (zonder 4G) heeft (nog) geen sms gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:01
Interessant. Weet iemand of dit ook geldt voor Simonly 2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Steven.w schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:14:
Interessant. Weet iemand of dit ook geldt voor Simonly 2012?
Voor alle bestaande en nieuwe Hi Start en Hi Sim Only klanten.
Jij bent een Sim Only klant, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Dit klinkt goed, sim only abonnement hier. Heb nog geen sms gehad. Ik hou het de komende dagen even in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Hi heeft nu toch wel interessante abonnementen :) Ik ben juist vorig jaar overgestapt naar Simyo (na jarenlang bij Hi te hebben gezeten) omdat ik de prijs/kwaliteit-verhouding bij Hi ver te zoeken vond. Nu betaal ik bij Simyo €10 per maand voor 100 min/200MB 3G, terwijl ik bij Hi voor €21/maand 100 min, onbeperkt SMS en 1.5GB 4G kan krijgen. Als ik een 2-jarig abonnement zou nemen is het zelfs 19,50/maand.

Als ik ditzelfde bij Simyo zou nemen zou het €25,50 per maand kosten. Dacht dat dat een budgetprovider was :P

[ Voor 18% gewijzigd door NNF op 01-03-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
PM_Petrol schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:26:
[...]

Voor alle bestaande en nieuwe Hi Start en Hi Sim Only klanten.
Jij bent een Sim Only klant, dus ja.
Ehmm, nou....
Alle nieuwe en huidige klanten van Hi die een Hi Start of een Hi Sim-only abonnement hebben afgesloten na 2 september 2013 krijgen uiterlijk 4 maart ook toegang tot het 4G netwerk! En dat helemaal gratis. Zo kun je nog sneller filmpjes en muziek streamen of downloaden, foto's en filmpjes delen via social en beeldbellen met bijvoorbeeld Skype of FaceTime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat stond er eerst niet, die sep 2013 opmerking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TS even aangepast vanwege 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mooi ik val dus buiten de boot met 2 maanden. Zit je dan met je 4G toestel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:28:
Mooi ik val dus buiten de boot met 2 maanden. Zit je dan met je 4G toestel :'(
Dat is altijd rot. Ik heb zelf ook niks aan 4G want ik heb geen 4G toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:29:
[...]

Dat is altijd rot. Ik heb zelf ook niks aan 4G want ik heb geen 4G toestel.
Ik ga ze eens bellen en kijken wat er mogelijk is. Wie weet krijg ik ergens wel weer een wazige korting voor 4G :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Dan val ik ook buiten de boot. Heb volgens mij dit Sim Only abonnement sinds begin 2013. Toch wel balen eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Dat stond er op het moment van typen niet bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 11:13
Touchdomex schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Ik ga ze eens bellen en kijken wat er mogelijk is. Wie weet krijg ik ergens wel weer een wazige korting voor 4G :+
Kan je laten weten wat hieruit voort is gekomen? Bij succes wil ik het denk ik ook wel eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnement na 12 september 2013 ingegaan, maar val buiten de aanbieding omdat ik mijn abonnement voor 2 september had aangevraagd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik denk dat een telefoontje/tweet veel wonderen kan doen. Over het algemeen hebben ze vriendelijke mensen werken bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 23:39
Sinds een tijdje kan ik geen apps meer downloaden uit de play store via mobiel internet. Het balkje met de voortgang blijft op 0% staan. Als ik wifi gebruik, dan werkt het prima. Heeft iemand toevallig een verklaring/oplossing?

Ik gebruik een LG G2 en ik heb een Hi 2012 SO Messaging XL Spotify abonnement met Spotify eindeloos.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik heb alleen vaak dat als ik de store app open dat hij aangeeft dat de verbinding verloren is gegaan, als ik dan niet op 'opnieuw' druk maar naar mijn apps ga, dan doet hij het niet. Maar of dat is wat je bedoelt... ik heb wel de zelfde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 23:39
Mijn probleem is anders.De Play Store zelf werkt wel gewoon, maar als ik een app wil downloaden dan werkt dat niet. Na een tijdje geeft hij dan dat het niet gedownload kan worden en geeft hij de foutcode 495. Ik heb de app data en de cache van de play store ook al verwijderd.

[ Voor 7% gewijzigd door jaapieln op 02-03-2014 22:57 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:53

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:01:
Abonnement na 12 september 2013 ingegaan, maar val buiten de aanbieding omdat ik mijn abonnement voor 2 september had aangevraagd. :')
Ik heb ook zo'n geval.. je kunt bij Hi 6 maand van tevoren verlengen.. dus mijn aanvraag van een Sim Only verlenging was ook voor 2 september.. echter was de eind datum van mijn contract pas in december.
Ik ga een belletje doen naar de klantenservice, als ik het eerst opgezegt had en vervolgens een nieuw contract had afgesloten had ik wél 4G gehad.. hopen dat ze er iets mee doen :X

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat eens weten of het je gelukt is.
Ga zelf morgen ook eens bellen, mocht het niet lukken dan ga ik langs bij een hi-winkel, kijken of zij gevoeliger zijn.

Zijn er meer mensen waarbij het 3G bereik verslechterd is na invoering van een 4G netwerk in de buurt? Ben van 4 streepjes naar 1 gegaan binnenshuis, toevallig tegelijk met de invoering van 4G. Vraag me dan ook af of hier een verband tussen kan zijn. Zodra ik netwerk op GSM zet, behaal ik wel weer de volle 4 streepjes zoals eerst ook met 3G het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:53:
Laat eens weten of het je gelukt is.
Ga zelf morgen ook eens bellen, mocht het niet lukken dan ga ik langs bij een hi-winkel, kijken of zij gevoeliger zijn.

Zijn er meer mensen waarbij het 3G bereik verslechterd is na invoering van een 4G netwerk in de buurt? Ben van 4 streepjes naar 1 gegaan binnenshuis, toevallig tegelijk met de invoering van 4G. Vraag me dan ook af of hier een verband tussen kan zijn. Zodra ik netwerk op GSM zet, behaal ik wel weer de volle 4 streepjes zoals eerst ook met 3G het geval was.
Bij mij is dit sinds twee weken ook zo! Echter is 4G hier al maanden beschikbaar (Almere). Ik zou dus niet weten waar het mee te maken heeft. Ik had eerst altijd vol bereik met 3G in huis. Nu heb ik ook maar 1 streepje steeds, merk dat hierdoor de batterij ook een stuk sneller leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
In Almere is een mast buiten gebruik gezet doordat de vergunning afliep. Misschien dat je daar ook last van hebt. Op het kpn forum is daar meer over te lezen in de 4G community. http://forum.kpn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
The Wizard schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:13:
In Almere is een mast buiten gebruik gezet doordat de vergunning afliep. Misschien dat je daar ook last van hebt. Op het kpn forum is daar meer over te lezen in de 4G community. http://forum.kpn.com
Kijk eens, dat is echt in de wijk waar ik woon ook. Gaat tot wel eind juni duren volgens KPN, tenzij je 4G hebt. Ja dat heb ik dus niet omdat ik net voor september heb verlengd. En bedankt KPN! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Soms kan de provider hier niks aan doen, meestal worden vergunningen gewoon verlengd, maar soms door politieke beslissingen of veranderde bestemmingsplannen mag de mast daar niet meer staan. Voordat een nieuwe plek gevonden is wat aan alle voorwaarden moet voldoen ben je wel even bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
The Wizard schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:30:
Soms kan de provider hier niks aan doen, meestal worden vergunningen gewoon verlengd, maar soms door politieke beslissingen of veranderde bestemmingsplannen mag de mast daar niet meer staan. Voordat een nieuwe plek gevonden is wat aan alle voorwaarden moet voldoen ben je wel even bezig...
Ah oke dan. Buiten dat mijn batterij er sneller door leeg gaat heb ik er trouwens geen last van, heb toch Wi-Fi binnen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

-Edwin- schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:36:
[...]

Kijk eens, dat is echt in de wijk waar ik woon ook. Gaat tot wel eind juni duren volgens KPN, tenzij je 4G hebt. Ja dat heb ik dus niet omdat ik net voor september heb verlengd. En bedankt KPN! :(
Je kunt altijd proberen met een tweet oid, omdat jij net in een probleemgebied valt. Wie weet willen ze het toch voor je activeren :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste