Ik heb maar een tweet gestuurd, geen idee of het iets uithaalt maar vindt het wel jammer eigenlijk, lijkt alsof je beboet wordt dat je er eerder bij was..

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dat is zo, maar het is natuurlijk een beetje vreemd om te bellen naar opties voor 4G omdat je toevallig slecht bereik hebt in huis tot juni op 3G en je abonnement ouder dan september is. Je hebt in principe geen poot om op te staan natuurlijkThe Wizard schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:15:
Je kunt het beste even bellen.
Ik heb gebeld. Aangezien het probleem tot eind juni duurt wordt op de volgende factuur 40 euro minder in rekening gebracht en krijg ik 4G. De maanden erna betaal ik natuurlijk 10 euro meer voor 4G. Eind juni kan ik 4G dan weer opzeggen, als de mast in mijn buurt op 3G weer goed werkt. Effectief betaal ik dus niks extra's voor 4 maanden 4G. Ik ben benieuwd of ik daarna nog terug wil naar 3G als ik de snelheid gewend benThe Wizard schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:39:
Das waar, maar KPN en Hi zijn de laatste tijd wel meer bezig om met de klanten een oplossing te zoeken als ze een probleem hebben. Dat heb ik begrepen van een KPN medewerker.
[ Voor 10% gewijzigd door -Edwin- op 06-03-2014 17:33 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Oeps late reactie van mijn kant. Ik ben nu 4 euro per maand kwijt voor data en 25 euro voor m'n belbundel.Quad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:13:
Hoeveel heb je nu in de maand dat je kwijt bent aan data?
⏩ PVOutput☀️
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door 1shot1kill op 03-04-2014 20:07 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 08-04-2014 10:03 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 30% gewijzigd door The Wizard op 08-04-2014 21:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 09-04-2014 08:24 ]
Dat is zeker netjes!Steven.w schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:38:
http://www.speedtest.net/my-result/i/817044413
Terwijl ik 25/5mbps zou moeten hebben!
Nee, je kan je contract tussentijds niet aanpassen voor zover ik weet. Anders kan je dat beter naar @hi_webcare tweeten.user_tweakers schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:54:
- Kan ik als ik een 2-jarig abonnement afsluit in die 2 jaar nog steeds mijn abonnement wijzigen, ik voorzie namelijk dat ik over een jaar misschien niet voldoende meer hebt aan de 200 belminuten. Is dit mogelijk en zijn hier hoge kosten aan verbonden?
Altijd goed en eigenlijk nooit last gehad van storingen, heel erg tevreden over en daarom durf ik het ook niet aan om over te stappen straks naar een ander omdat dit zo ontzettend stabiel is.- Hoe bevalt bij jullie het bereik van het KPN netwerk? T-Mobile viel me tegen en ik wil daarom er wel op vooruit gaan.
Je hebt MTVmobile maar vind ik persoonlijk duurder.- Zijn er eventueel andere providers die onder het KPN netwerk leuke sim-only's aanbieden die ook nog redelijk voordelig zijn? KPN zelf vond ik erg prijzig. Simyo is duurder als Hi en vraagt voor 4G bijbetaling. Youfone is iets goedkoper als Hi, maar ik lees daar veel slechte recensies over.
Ja, je kan apart wanneer het nodig is buitenlandbundel erbij nemen, bijvoorbeeld 10€ voor 100MB (was 2 jaar geleden zo voor mij)- Zijn er mogelijkheden om het sim-only abonnement aan te passen voor het buitenland?
Het verbaast me wel dat Hi voor belminuten buiten het bundel 30ct rekent. Dit vind ik wel veel, maar als het abonnement flexibel is kan ik dat voorkomen.
Bij voorbaat dank!
⏩ PVOutput☀️
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 09-04-2014 22:06 ]
⏩ PVOutput☀️
Bij Hi kan je altijd ( 1 x per maand ) aanpassen, omhoog, of omlaag ( maar nooit onder je eerste bundel )user_tweakers schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:54:
- Kan ik als ik een 2-jarig abonnement afsluit in die 2 jaar nog steeds mijn abonnement wijzigen, ik voorzie namelijk dat ik over een jaar misschien niet voldoende meer hebt aan de 200 belminuten. Is dit mogelijk en zijn hier hoge kosten aan verbonden?
Het bedrag is procentueel gezien even hoog, 200min = 6€ 300 = 8€ ( aka 2€ per 100min )user_tweakers schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:05:
Mocht ik in mei niet genoeg hebben aan 200 minuten en ik verhoog dit naar 300 minuten is het bedrag dan acceptabel wat ik extra betaald voor die 100 minuten? En als de maand juni begint, heb ik dan 200 minuten of 300? 200 lijkt mij logisch, want dat is je gekozen bundel.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Vergeet niet dat Ziggo capaciteit inkoopt bij Vodafone, ofwel als hun capaciteit per mast vol zit heb je pech qua data en bellen. Dat zelfde geldt voor Hollandse Nieuwe, Tele2, Ben en al die andere MVO's.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:09:
Mooi dat gratis 4G. Alleen ondersteund mij toestel dat niet. Dat is minder mooi![]()
Andere ding. Mag verlengen. Wij zitten bij de ziggo. Dus dat is heel aantrekkelijk.
1Gb en 300 min/sms voor 15 euro vs 750 mb en 100 min en gratis sms voor 15 euro. Ik weet het wel. wordt ziggo voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 01-05-2014 13:10 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Vodafone is echt heel vreemd bezig, vroeger ten tijde van GSM hadden ze een uitstekend netwerk, 3G hier in de regio is nooit echt overtuigend geweest van Vodafone, en 4G is al helemaal een vreemde eend bij Vodafone. Zolang ze die zaken niet op orde hebben zal ik niet snel overstappen naar Vodafone (of een MVO die daar onder hangt).FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:18:
Techisch gezien is Hi ook maar een MVO, alleen (gelukkig) een met een hogere hiërarchie in de 'boom' bij KPN, dat ze bijna 90% capaciteit 'krijgen'
Het moet heel druk zijn , wil een Hi toestel geen verbinding kunnen maken, bij festivals merkte ik het wel, dat vrienden met een zakelijk KPN abo, t.o de Hi abo's nog wel internet hadden, waar de anderen gewoon 0 signaal kregen.
De Hi toestellen maakten op trage GPRS snelheid nog wel verbinding op dat moment.
Helaas is VF de laatste jaren niet echt vooruit gegaan in het bijwerken van hun masten, mijn toestel was dan ook op die event regelmatig gewoon offline, ik ben bang dat een ziggo-klant hier ook last van zal hebben dan.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik ben het een tijd geleden ook wezen vragen. Als ik het goed begrepen heb moet het hoofdnummer een KPN nummer zijn, wanneer bijvoorbeeld kinderen Hi hebben, krijgen zij 5 euro korting. Wanneer het 2e abo een KPN nummer is, krijg je 10 euro. Communicatie is wat vreemd, zelfs in de Hi-winkel waren ze niet overtuigd...Johnnygo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:42:
Ik heb een vraagje over familievoordeel. Ik wil een Hi en een KPN abonnement afsluiten voor mij en mijn vriendin. KPN geeft 10 euro familievoordeel, en Hi geeft 5 euro (op sim only).
Kan ik nu het Hi nummer het hoofdnummer maken zodat ik 10 euro korting krijg? Of moet dat het KPN nummer zijn waardoor ik maar 5 euro korting krijg?
Ik heb deze vraag al 2 keer via email aan de Hi helpdesk gesteld, maar ze hebben het steeds over het KPN nummer als hoofdnummer. De vraag of Hi ook het hoofdnummer kan zijn wordt steeds niet beantwoord.
Weet iemand hier hoe dat zit?
[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 05-05-2014 16:01 ]
Klopt Meemzeh. Ik heb hetzelfde probleem, treft een klein deel van de klanten. Heel frustrerend te noemen!Meemzeh schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:30:
Heb al sinds zaterdagmiddag last van storing!
Kan niet internetten - volgens de klantenservice is er inderdaad een storing bekend.
Maandagnacht wordt het probleem pas verholpen meldt een andere klant van Hi die ook contact heeft gehad met de klantenservice.
⏩ PVOutput☀️
Dit is informatie waar ik naar op zoek ben. Heb je hier een officiële bron van?FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:18:
Techisch gezien is Hi ook maar een MVO, alleen (gelukkig) een met een hogere hiërarchie in de 'boom' bij KPN, dat ze bijna 90% capaciteit 'krijgen'
Het moet heel druk zijn , wil een Hi toestel geen verbinding kunnen maken, bij festivals merkte ik het wel, dat vrienden met een zakelijk KPN abo, t.o de Hi abo's nog wel internet hadden, waar de anderen gewoon 0 signaal kregen.
De Hi toestellen maakten op trage GPRS snelheid nog wel verbinding op dat moment.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik heb een iPhone 5 met Hi, maar ik heb echt heel vaak dat ik amper of geen verbinding heb in drukke omgevingen terwijl mensen die naast me staan en bij Vodafone of een andere provider zitten wel gewoon een goede verbinding hebben. Of dat dan aan de combi iPhone 5 met Hi ligt of iets anders weet ik niet, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb soms zelfs niet eens een telefoon verbinding meer, er staat dan gewoon 'geen service' in beeld, terwijl ik naast me dan mensen complete filmpjes naar Facebook zie uploadenSorcerer8472 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:41:
Technisch gezien is Hi gewoon KPN en is er geen verschil; in het verleden stond er ook altijd gewoon NL KPN op je display als je Hi had. KPN biedt binnenkort pas speciale abonnementen voor overheden aan waarmee ze bij calamiteiten voorrang krijgen op het netwerk. Nu is dat er zover ik weet nog niet.
Alle verhalen die iets anders vertellen zijn volgens mij gewoon broodje aap...
Vodafone biedt op datagebied nu ook al speciale snellere abonnementen, maar als het netwerk echt plat ligt dan biedt dat ook weinig soelaas...
Wil je echt heel graag mobiel internetten op festivals, regel dan een 4G-toestel!
Precies het omgekeerde bij mij. Weet ook niet waar jij zit maar denk dat zoiets ook kan schelen. Vodafone is hier juist in het buitengebied erg slecht hier vreemd genoeg.jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
[...]
Ik heb een iPhone 5 met Hi, maar ik heb echt heel vaak dat ik amper of geen verbinding heb in drukke omgevingen terwijl mensen die naast me staan en bij Vodafone of een andere provider zitten wel gewoon een goede verbinding hebben. Of dat dan aan de combi iPhone 5 met Hi ligt of iets anders weet ik niet, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb soms zelfs niet eens een telefoon verbinding meer, er staat dan gewoon 'geen service' in beeld, terwijl ik naast me dan mensen complete filmpjes naar Facebook zie uploaden
Misschien je antenne ruk, kan van alles zijn.jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
[...]
Ik heb een iPhone 5 met Hi, maar ik heb echt heel vaak dat ik amper of geen verbinding heb in drukke omgevingen terwijl mensen die naast me staan en bij Vodafone of een andere provider zitten wel gewoon een goede verbinding hebben. Of dat dan aan de combi iPhone 5 met Hi ligt of iets anders weet ik niet, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb soms zelfs niet eens een telefoon verbinding meer, er staat dan gewoon 'geen service' in beeld, terwijl ik naast me dan mensen complete filmpjes naar Facebook zie uploaden
⏩ PVOutput☀️
Kan het ook niet aan je iPhone liggen?jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
Het maakt eigenlijk niet uit waar ik ben, zelf woon ik in Doetinchem en in de wijk waar ik woon haal ik vaak amper E qua data verbinding. Maar laatst was ik in Amsterdam op een festival en daar was mijn ontvangst ook gewoon slecht in vergelijking met sommige anderen.
Ook ik gok dat het aan het toestel kan liggen. Ik merk thuis het nodige verschil tussen mijn oude iPhone 4 en mijn huidige 5S. Waar ik met de 4 regelmatig problemen had met de ontvangt doet de 5S het als een speer. Kan je een keer een ander toestel proberen?jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 28-05-2014 00:29 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Een collega van mij heeft ook een iPhone 5, met KPN, en heeft vergelijkbare ervaringen, dus ik betwijfel ten zeerste of het aan mijn telefoon ligt.Rupie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:32:
[...]
Ook ik gok dat het aan het toestel kan liggen. Ik merk thuis het nodige verschil tussen mijn oude iPhone 4 en mijn huidige 5S. Waar ik met de 4 regelmatig problemen had met de ontvangt doet de 5S het als een speer. Kan je een keer een ander toestel proberen?
[ Voor 19% gewijzigd door Jamievanm op 08-06-2014 03:19 ]
Ga naar de winkel en probeer het uit. Wil je een ander merk? Of wil je je huidige toestel ruilen voor hetzelfde toestel?Jamievanm schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:58:
Jongens, hoe zit het met de 8 dagen zichttermijn?
Heb dit ding 1 dag gebruikt en er zit een 'miniscuul krasje' op de zijkant, maar wordt bij nadere inspectie wel gezien.
Kan ik dit toestel nog omwisselen?
Voor de duidelijkheid, toestel is in winkel aangeschaft met verlenging. Dus geen koop op afstand.
[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 17-06-2014 17:52 ]
Hi,
Omdat we jou de allerbeste 4G ervaring willen bieden en we onze klanten graag iets extra’s geven, krijg je vanaf 1 juli elke maand gratis 1GB extra en verdubbelen we gratis de maximum snelheid van je mobiele 4G internet!
Je krijgt vanaf dan elke maand in totaal 4GB internet in plaats van je huidige 3GB. Zolang je abonnement loopt. Én de maximum snelheid van je mobiel wordt 50 Mbit/s. In plaats van de huidige 25 Mbit/s. In de praktijk gaat je snelheid daardoor gemiddeld van 10 naar 20 Mbit/s.
Wat merk jij van deze gratis extra’s?
In het dagelijks gebruik van je internet merk je dat je nóg meer én sneller kunt internetten op het supersnelle 4G netwerk van KPN. Dus meer én sneller video’s op YouTube bekijken, meer én sneller downloaden en meer én sneller foto’s op Facebook uploaden.
Je hoeft zelf niets te doen
Deze gratis verhoging van je snelheid en databundel gebeurt automatisch op 1 juli. Je hoeft hier niets voor te doen. Je ontvangt op de dag dat je nieuwe snelheid en je dataverhoging ingaat een SMS van ons.
Groeten van Hi
⏩ PVOutput☀️
Als ik op de FP kijk is het omgekeerd.Meer snelheid en grotere databundels
Onderzoek onder 4G-klanten van KPN en Hi geeft aan dat klanten zeer tevreden zijn met 4G en dat ze 2,5 tot 4x meer data gebruiken dan voorheen op 3G. Vanaf 1 juli krijgen daarom alle 4G klanten van KPN en Hi toegang tot een hogere downloadsnelheid van maximaal 50Mbps en binnen een aantal abonnementen zullen de databundels worden verhoogd. Deze aanpassingen gelden voor de meeste SIM-only abonnementen en een aantal handset abonnementen. Erik Vercouteren, KPN Vice President Consumer Products: “Met standaard een ruime databundel en hoge snelheid kunnen onze klanten maximaal gebruik maken van de voordelen van 4G bij KPN en Hi: landelijke dekking, snelheid en stabiliteit.”
[ Voor 79% gewijzigd door Jassy op 17-06-2014 17:51 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq