Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:31
Ik heb maar een tweet gestuurd, geen idee of het iets uithaalt maar vindt het wel jammer eigenlijk, lijkt alsof je beboet wordt dat je er eerder bij was.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
Zal het niet zo zijn dat de overige klanten ook alsnog overgezet worden maar dat ze dit gefasseerd doen en daarom nu deze datumgrens hebben genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ik heb sinds gister 4G. Heb een speedtest gedaan en krijg bijna de volledige snelheid.
23.57Mbit down en 10.77Mbit up met een ping van 36ms. Helemaal toppie :)
In januari zat ik nog op de 2Mbit haha.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
Nou ze reageren bij Hi niet eens op mijn tweets. Ondanks meerdere keren vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Je kunt het beste even bellen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Dat is zo, maar het is natuurlijk een beetje vreemd om te bellen naar opties voor 4G omdat je toevallig slecht bereik hebt in huis tot juni op 3G en je abonnement ouder dan september is. Je hebt in principe geen poot om op te staan natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Das waar, maar KPN en Hi zijn de laatste tijd wel meer bezig om met de klanten een oplossing te zoeken als ze een probleem hebben. Dat heb ik begrepen van een KPN medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
The Wizard schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:39:
Das waar, maar KPN en Hi zijn de laatste tijd wel meer bezig om met de klanten een oplossing te zoeken als ze een probleem hebben. Dat heb ik begrepen van een KPN medewerker.
Ik heb gebeld. Aangezien het probleem tot eind juni duurt wordt op de volgende factuur 40 euro minder in rekening gebracht en krijg ik 4G. De maanden erna betaal ik natuurlijk 10 euro meer voor 4G. Eind juni kan ik 4G dan weer opzeggen, als de mast in mijn buurt op 3G weer goed werkt. Effectief betaal ik dus niks extra's voor 4 maanden 4G. Ik ben benieuwd of ik daarna nog terug wil naar 3G als ik de snelheid gewend ben :'(

Heel goed hoe dat gaat bij Hi. Ik ben tevreden :)

[ Voor 10% gewijzigd door -Edwin- op 06-03-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Kijk, in overleg is alles mogelijk :). Goed om te horen dat het op deze manier kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Deze week krijg je ook extra korting op 1 jarige Sim Only's van Hi.

1500MB, 100 minuten en onbeperkt SMS moet 21 euro kosten, en met 200 minuten 23,50. Korting loopt zolang je abo loopt. Hier kan Simyo op dit moment ook niet aan tippen, vooral omdat je na 1500MB ook niet extra voor je data gaat betalen en de buitenlandvoorwaarden redelijk goed te noemen zijn.

Ik moet zeggen dat ik dit wel verleidelijk vind. Ik heb nu het Vodafone pretpakket met 10GB maar 4G dekking kan ik voorlopig wel vergeten. Ik mag mijn handjes dicht knijpen als ik eind 2015 ontvangst heb. KPN 4G werkt écht overal, daar waar Vodafone maximaal GPRS aan bied... Hmmmm

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Damn, en daar betaal ik nu ~24 euro voor en dat is nog incl studentenkorting ook. Ik kan volgende maand pas verlengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Door fouten op de site HTC One besteld voor 29 p/m, dit bleek bij afronden ineens €34,00 te zijn. Vandaag gebeld, ik kan het zo laten, abonnement annuleren of voor €35 per maand 3gb nemen. Ook staat er nu nog steeds een fout. €32.50 per maand ipv €35, dit kan ik dus ook niet afsluiten zei de KPN medewerker aan de telefoon, want dit is ook een fout. Nu scheelt het ongeveer €140 totaal met andere abonnementen.

Wat zal ik doen, nog een keer bellen en het nog een keer proberen, of is deze kans erg klein? ik heb wel voor €29,00 per maand afgesloten, dus erg rechtvaardig vind ik de reactie van hi/kpn niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb nog een oud abonnement met ~4 euro Onbeperkt Online en daarnaast ~25 euro belbundel. Weet iemand of het mogelijk is om die belbundel te verlagen zonder dat dit impact heeft op de Onbeperkt Online bundel? Kan Hi helaas niet bellen want bagger bereik op kantoor :')

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:49

Quad

Doof

Volgens mij niet, je zal een ander abonnement moeten nemen.
Huidige abo is ook wel onbeperkt, alleen na xxMB wordt je afgeknepen.

Ik mag vanaf 11 april verlengen, de HTC One X die ik heb in de lease blijf ik houden (is stiekem al in gebruik bij een familielid). En de huidige abonnementen zijn wel aantrekkelijk voor mij.

Gemiddeld betaal ik nu incl. lease €43,50 per maand blijkt dus, ik zit nooit over mijn minuten heen (75) en ook niet over mijn data, zit zo'n beetje rond de 500MB maximaal per maand dus ik zou kunnen doen met 750MB per maand.

Ik wil naar SimOnly, en mag vanaf 11 april dus verlengen, de verwachte overneemprijs voor mijn HTC One X is dan €130,- en als ik naar 750MB 100min over ga betaal ik (op dit moment) €15 euro per maand. Tot en met 11 oktober kost het mij dan maar totaal €90 + 130 = €210,-

Wil ik overstappen naar andere provider en met behoud van nummer en naar sim only dan is de verwachte prijs HTC One X op 11 oktober €80,- + (43,50 x 6) = €341,- en dan zit je met aansluitkosten (€30,-?) en onbekende abonnementsprijs opgescheept. Dus ik blijf nog wel 2 jaar bij Hi, als de prijzen zo nog gelden. :Y)

Tenzij iemand vindt dat ik een fout maak in mijn berekening heb ik het wel goed uitgerekend dacht ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja onbeperkt... als je wordt afgeknepen kan je vrijwel niks meer doen. Als je 10 seconden moet wachten tot een website geladen is spreek je niet meer over onbeperkt...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoeveel heb je nu in de maand dat je kwijt bent aan data?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
First of al: Schandalig dat Hi me na 7 jaar klant zijn nog steeds een persoonlijk aanbod doet dat duurder is dan die op hun eigen website. Hoe lame is dat?!

Twee: "Als je kiest voor een Hi Eindeloos 4G Abonnement krijg je gratis Eindeloos Spotify Streamen". Leuk en aardig, maar ik zie die optie niet bij sim-only. Weet iemand of de 4Gb versie van sim-only gelijk is aan Hi Eindeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben benieuwd straks wat voor aanbod ze me straks geven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Quad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:13:
Hoeveel heb je nu in de maand dat je kwijt bent aan data?
Oeps late reactie van mijn kant. Ik ben nu 4 euro per maand kwijt voor data en 25 euro voor m'n belbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mja en wat verbruik je daarvoor?
Tegenwoordig is het andersom, €25 voor data en €4,- voor belminuten. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Opzich begrijpelijk, ik bel nog geen 10 minuten per maand maar verbruik wel ruim 2GB per maand. Met 4G mogelijkheden zal dit nog veel meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben wel blij met mijn huidige voorwaarden :+

Betaal nu 26 euro per maand nog niet eens :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

SimOnly met 4GB, 100 minuten en onbeperkt SMS betaal je bij Hi 26,50 voor, is minder dan nu. :P

Maar T-Mobile bijvoorbeeld is goedkoper, maar weet niet of die bij jou dekking bieden.

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 02-04-2014 21:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

T-Mobile doet alleen niet aan 4G, dat is wat jammer. Met die simonly betaal ik 3 euro minder maar zit ik er wel weer langere tijd aan vast, dat is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

T-mobile heeft een eigen 4G netwerk hoor.
Maar in verhouding met kpn/Hi veel minder bereik.

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 02-04-2014 21:33 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

In een paar steden, dat is nu niet echt een netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daarom vroeg ik ook of ze bij jou geen dekking aanbieden. :+

Ik heb mijn keuze iig wel gemaakt, het wordt de 1.5GB met 100 minuten, zo heb ik het bij einde contract het er al uit en maak ik alleen maar winst. Een telefoon haal ik straks toch weer uit China zodra deze 4G ondersteunen. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik heb nu ook anderhalve week sim only met 1,5 GB en 100 belminuten. Bevalt me stukken beter dan mijn Vodafone sim only die ik hiervoor had. Internet was daar maar 7Mb op mijn abo die ik al bijna anderhalf jaar had laten doorlopen na de einddatum aangezien alle aanbiedingen van Vodafone 2 keer zoveel kosten dan ik betaalde en dan had ik nog minder ook.

Mijn hele level al bij Libertel/Vodafone en ik was altijd best tevreden maar binnenshuis slecht bereik en nooit mobiel internet op meerdere locaties hier in Doetinchem. Toen ik een tijdje terug toevallig op de Hi site terecht kwam zag ik dat de prijzen ook anders kunnen. Eerst toch maar vergeleken met andere aanbieders zoals Simyo, Tele2 etc maar vond de Hi toch het meest interessant dus die genomen. Kan niet anders zeggen dan dat ik (tot nu toe) heel erg tevreden ben. 4G voelt zelfs sneller dan Wi-fi en het bereik van het telefoonsignaal is een stuk beter, ook binnenshuis. Ik ben de afgelopen week in meer dan 10 steden/plaatsen in Brabant, Gelderland en Overijssel geweest en overal had ik gewoon 4G, sinds ik dit abonnement heb heb ik alleen nog 3G gezien toen ik mijn oude telefoon zonder 4G mee had. ;) En de Hi app waar ik mijn verbruik vrijwel realtime kan checken in plaats van de 24+ uur die er bij Vodafone tussen zat is ook een stuk beter. Gewoon super tevreden en dan ook nog €1,50 per maand minder betalen dan mijn oude Vodafone abo. :)

[ Voor 5% gewijzigd door 1shot1kill op 03-04-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zit nu te kijken op derde partijen sites voor het verlengen.
Het is ook wel aantrekkelijk om een Sony Xperia Z2 of een HTC One M8 aan te schaffen met 3GB data, 100 minuten en onbepert SMS voor €37,50 pm en eenmalig +- €130,- bij betalen.

Twijfels twijfels. :Y)

Inmiddels even een excelsheet gemaakt met prijzen e.d. Blijft lastig om te kiezen waar ik voor moet gaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GeQzmsi.png

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 08-04-2014 10:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Voor de tweakers die een 25/5 mbit abonnement hebben, wat halen jullie nu precies bij het uploaden? Is dat echt gecapped op 5mbit upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb zelf 25/10 en het max ligt rond 11 Mbit/s. Bij de eerste testen vorig jaar juni zat ik wel hoger, rond 30/15

http://www.speedtest.net/my-result/a/790438288

Speedtest is met 2/5 streepjes, rond de -105 dBm.

[ Voor 30% gewijzigd door The Wizard op 08-04-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dat is een mooie snelheid. Maar die nieuwe abonnementen hebben 25/5 en vroeg me af of je dan alsnog 10 haalt of dat er strak wordt gecapped op 5 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik neem aan dat het rond de 6 zal liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 09-04-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:48

swv

Ik ben er ook benieuwd naar. Voor mij is 5 Mbit zat voor die ene keer dat ik een foto upload of ga beeldbellen ofzo. Hoger is uiteraard altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:01
http://www.speedtest.net/my-result/i/817044413

Terwijl ik 25/5mbps zou moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Thx voor het delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nette waarden ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Ik ben aan het overwegen om over te stappen naar Hi. Na 3 jaar klant bij Ben (t-mobile) krijg ik de laatste tijd meer problemen met de dekking, onverwachts kosten buiten mijn bundel en er worden gebelde nummers op factuur weergegeven die niet kloppen.

Nu is mijn huidige abonnement 300 minuten en 500mb voor +- €15 euro (meestal 16). (bij 2j vast 13 euro)
Bij Hi kan ik iets gelijks vinden 200 minuten en 750mb voor +- €17,50 per maand (bij 2 j vast)

Vergeleken met Ben zal ik dus iets meer betalen, maar daarvoor krijg ik wel meer data en 4G. (4G ondersteund mijn telefoon ook)
Daarnaast biedt Hi het aan om na de 750mb nog online te kunnen blijven met een geringe snelheid 64kps. Dit moet naar mijn idee voldoende zijn voor Whatsapp berichten. Dat is voor mij prima!.

Nu heb ik nog een aantal vragen, waar ik zo snel niet op de site van Hi iets over kan vinden, daarnaast is het altijd fijn om advies te krijgen van mensen zonder financiële/verkoop invloeden.

- Kan ik als ik een 2-jarig abonnement afsluit in die 2 jaar nog steeds mijn abonnement wijzigen, ik voorzie namelijk dat ik over een jaar misschien niet voldoende meer hebt aan de 200 belminuten. Is dit mogelijk en zijn hier hoge kosten aan verbonden?
- Hoe bevalt bij jullie het bereik van het KPN netwerk? T-Mobile viel me tegen en ik wil daarom er wel op vooruit gaan.
- Zijn er eventueel andere providers die onder het KPN netwerk leuke sim-only's aanbieden die ook nog redelijk voordelig zijn? KPN zelf vond ik erg prijzig. Simyo is duurder als Hi en vraagt voor 4G bijbetaling. Youfone is iets goedkoper als Hi, maar ik lees daar veel slechte recensies over.
- Zijn er mogelijkheden om het sim-only abonnement aan te passen voor het buitenland?

Het verbaast me wel dat Hi voor belminuten buiten het bundel 30ct rekent. Dit vind ik wel veel, maar als het abonnement flexibel is kan ik dat voorkomen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

user_tweakers schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:54:
- Kan ik als ik een 2-jarig abonnement afsluit in die 2 jaar nog steeds mijn abonnement wijzigen, ik voorzie namelijk dat ik over een jaar misschien niet voldoende meer hebt aan de 200 belminuten. Is dit mogelijk en zijn hier hoge kosten aan verbonden?
Nee, je kan je contract tussentijds niet aanpassen voor zover ik weet. Anders kan je dat beter naar @hi_webcare tweeten.
- Hoe bevalt bij jullie het bereik van het KPN netwerk? T-Mobile viel me tegen en ik wil daarom er wel op vooruit gaan.
Altijd goed en eigenlijk nooit last gehad van storingen, heel erg tevreden over en daarom durf ik het ook niet aan om over te stappen straks naar een ander omdat dit zo ontzettend stabiel is.
- Zijn er eventueel andere providers die onder het KPN netwerk leuke sim-only's aanbieden die ook nog redelijk voordelig zijn? KPN zelf vond ik erg prijzig. Simyo is duurder als Hi en vraagt voor 4G bijbetaling. Youfone is iets goedkoper als Hi, maar ik lees daar veel slechte recensies over.
Je hebt MTVmobile maar vind ik persoonlijk duurder.
- Zijn er mogelijkheden om het sim-only abonnement aan te passen voor het buitenland?
Ja, je kan apart wanneer het nodig is buitenlandbundel erbij nemen, bijvoorbeeld 10€ voor 100MB (was 2 jaar geleden zo voor mij)
Het verbaast me wel dat Hi voor belminuten buiten het bundel 30ct rekent. Dit vind ik wel veel, maar als het abonnement flexibel is kan ik dat voorkomen.

Bij voorbaat dank!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MTVMobile is nu van T-Mobile! Niet van KPN/Hi!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ow, dat is spijtig, maar terecht want rekenden woekerprijzen.

Voor providers op KPN netwerk: http://www.schorelweb.nl/mobiele-providers.html
Mooi handig overzichtje.

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 09-04-2014 22:06 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
user_tweakers schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:54:
Bij Hi kan je altijd ( 1 x per maand ) aanpassen, omhoog, of omlaag ( maar nooit onder je eerste bundel )

Ik heb de 100 belminuten genomen, en pas die ook aan, mocht ik meer nodig gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Bedankt voor je reacties hierboven.

@FreshMaker, dit had ik ook al vernomen van Hi via de twitter, nu mijn volgende vraag.
Mocht ik in mei niet genoeg hebben aan 200 minuten en ik verhoog dit naar 300 minuten is het bedrag dan acceptabel wat ik extra betaald voor die 100 minuten? En als de maand juni begint, heb ik dan 200 minuten of 300? 200 lijkt mij logisch, want dat is je gekozen bundel.

Ik ben ervan overtuigd dat Hi mij het meeste te bieden heeft t.o.v. andere providers. Grofweg is Hi 20 tot 30% duurder als de goedkoopste providers (t-mobile en vodafone). Die laatste paar euro's betaal ik graag als ik weet dat ik 4G krijg, landelijke goede dekking en kan door internetten met 64kbps als ik er doorheen bent. (dus altijd whatsappen :))

Ik ga overstappen.

Gekozen abonnement: 750mb, 200 minuten, 2 jaar lang voor 17,50 per maand.
Mocht iemand nog een beter advies hebben of een stuntaanbieding gezien, laat het me graag weten. Eind van de week ga ik alles regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
user_tweakers schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:05:
Mocht ik in mei niet genoeg hebben aan 200 minuten en ik verhoog dit naar 300 minuten is het bedrag dan acceptabel wat ik extra betaald voor die 100 minuten? En als de maand juni begint, heb ik dan 200 minuten of 300? 200 lijkt mij logisch, want dat is je gekozen bundel.
Het bedrag is procentueel gezien even hoog, 200min = 6€ 300 = 8€ ( aka 2€ per 100min )
Ik denk dat als jij in mei zegt, ik ga naar 300 bundel, je die maand op 1 juni 300 minuten hebt, en als je dan op 20 juni zegt "terug"
Dat je op 1 juli weer op 200min. zit

( vandaar dat ik ook zei, neem de laagste, en verhoog naar gelang de noodzaak, ik begin met die 100min. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Werkt deze data verdubbelaar ook met nieuwe abonnementen? Iemand die daar ook gebruik van maakt? Ik kan hier geen voorwaarden van vinden. Wel dat oude abonnementen uit 2011 een data verdubbelaar hadden. Ik denk dat dat dan ook het antwoord is maar het zou leuk zijn als het werkt bij mijn nieuwe Sim Only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, ik heb het tenminste nog nooit gezien bij de nieuwere abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zijn er mensen die ervaring hebben bij verlengen bij Hi via Belsimpel of andere verkoper en van een toestellease afkomen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Even mijn Speedtest resultaten delen, ik heb een 25/5 Mbps 4G abonnement:

Vanochtend in het centrum van Doetinchem:
DL: 27,77 Mbps
UL: 10,46 Mbps

Vanavond aan de zuidelijke grens van Doetinchem:
DL: 27,51 Mbps
UL: 10,69 Mbps

Kan alleen maar erg tevreden zijn, vooral over de upload die gewoon meer dan 2 keer zo hoog is als in mijn contract staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat heb ik ook, ik ben ook zeer zeer tevreden over 4G.
Bereik is voor mijn idee veel beter als 3G, op veel locaties waar 3G nauwelijks mogelijk is en het terugschakeld naar 2G/Edge normaal heb ik nu 4G. :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi dat gratis 4G. Alleen ondersteund mij toestel dat niet. Dat is minder mooi ;(

Andere ding. Mag verlengen. Wij zitten bij de ziggo. Dus dat is heel aantrekkelijk.
1Gb en 300 min/sms voor 15 euro vs 750 mb en 100 min en gratis sms voor 15 euro. Ik weet het wel. wordt ziggo voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:09:
Mooi dat gratis 4G. Alleen ondersteund mij toestel dat niet. Dat is minder mooi ;(

Andere ding. Mag verlengen. Wij zitten bij de ziggo. Dus dat is heel aantrekkelijk.
1Gb en 300 min/sms voor 15 euro vs 750 mb en 100 min en gratis sms voor 15 euro. Ik weet het wel. wordt ziggo voor mij.
Vergeet niet dat Ziggo capaciteit inkoopt bij Vodafone, ofwel als hun capaciteit per mast vol zit heb je pech qua data en bellen. Dat zelfde geldt voor Hollandse Nieuwe, Tele2, Ben en al die andere MVO's.
Als dat je niks uit maakt hoeft het geen probleem te zijn, ik betaal liever alleen wat meer zodat ik geen gedoe krijg met een klantenservice over zaken waar ze toch niks aan kunnen en of willen doen

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 01-05-2014 13:10 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Techisch gezien is Hi ook maar een MVO, alleen (gelukkig) een met een hogere hiërarchie in de 'boom' bij KPN, dat ze bijna 90% capaciteit 'krijgen'
Het moet heel druk zijn , wil een Hi toestel geen verbinding kunnen maken, bij festivals merkte ik het wel, dat vrienden met een zakelijk KPN abo, t.o de Hi abo's nog wel internet hadden, waar de anderen gewoon 0 signaal kregen.
De Hi toestellen maakten op trage GPRS snelheid nog wel verbinding op dat moment.

Helaas is VF de laatste jaren niet echt vooruit gegaan in het bijwerken van hun masten, mijn toestel was dan ook op die event regelmatig gewoon offline, ik ben bang dat een ziggo-klant hier ook last van zal hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:18:
Techisch gezien is Hi ook maar een MVO, alleen (gelukkig) een met een hogere hiërarchie in de 'boom' bij KPN, dat ze bijna 90% capaciteit 'krijgen'
Het moet heel druk zijn , wil een Hi toestel geen verbinding kunnen maken, bij festivals merkte ik het wel, dat vrienden met een zakelijk KPN abo, t.o de Hi abo's nog wel internet hadden, waar de anderen gewoon 0 signaal kregen.
De Hi toestellen maakten op trage GPRS snelheid nog wel verbinding op dat moment.

Helaas is VF de laatste jaren niet echt vooruit gegaan in het bijwerken van hun masten, mijn toestel was dan ook op die event regelmatig gewoon offline, ik ben bang dat een ziggo-klant hier ook last van zal hebben dan.
Vodafone is echt heel vreemd bezig, vroeger ten tijde van GSM hadden ze een uitstekend netwerk, 3G hier in de regio is nooit echt overtuigend geweest van Vodafone, en 4G is al helemaal een vreemde eend bij Vodafone. Zolang ze die zaken niet op orde hebben zal ik niet snel overstappen naar Vodafone (of een MVO die daar onder hangt).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziggo is ook maandelijks opzegbaar. Dus mocht het echt slecht zijn dat kan ik overstappen. Daarbij woon ik ook in de grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnygo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:50
Ik heb een vraagje over familievoordeel. Ik wil een Hi en een KPN abonnement afsluiten voor mij en mijn vriendin. KPN geeft 10 euro familievoordeel, en Hi geeft 5 euro (op sim only).
Kan ik nu het Hi nummer het hoofdnummer maken zodat ik 10 euro korting krijg? Of moet dat het KPN nummer zijn waardoor ik maar 5 euro korting krijg?
Ik heb deze vraag al 2 keer via email aan de Hi helpdesk gesteld, maar ze hebben het steeds over het KPN nummer als hoofdnummer. De vraag of Hi ook het hoofdnummer kan zijn wordt steeds niet beantwoord.

Weet iemand hier hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Johnnygo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:42:
Ik heb een vraagje over familievoordeel. Ik wil een Hi en een KPN abonnement afsluiten voor mij en mijn vriendin. KPN geeft 10 euro familievoordeel, en Hi geeft 5 euro (op sim only).
Kan ik nu het Hi nummer het hoofdnummer maken zodat ik 10 euro korting krijg? Of moet dat het KPN nummer zijn waardoor ik maar 5 euro korting krijg?
Ik heb deze vraag al 2 keer via email aan de Hi helpdesk gesteld, maar ze hebben het steeds over het KPN nummer als hoofdnummer. De vraag of Hi ook het hoofdnummer kan zijn wordt steeds niet beantwoord.

Weet iemand hier hoe dat zit?
Ik ben het een tijd geleden ook wezen vragen. Als ik het goed begrepen heb moet het hoofdnummer een KPN nummer zijn, wanneer bijvoorbeeld kinderen Hi hebben, krijgen zij 5 euro korting. Wanneer het 2e abo een KPN nummer is, krijg je 10 euro. Communicatie is wat vreemd, zelfs in de Hi-winkel waren ze niet overtuigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Family is op het moment alleen voor KPN abo's af te sluiten.
Compleet is voor beiden.

Als je family wilt, moet je minimaal één KPNabo hebben, als hoofdnummer.
Daarna kan je tot 4 KPN / Hi nummers toevoegen, die korting krijgen ( naar gelang 5 of 10€ )
Ik heb hiervoor een simonly genomen á 15€, om de 2 Hi nummers van korting te voorzien ( 2x 10€ )
( de oudste 'moest' toch een nummer hebben, en of ik nu 15€ abo betaal, of 20€ beltegoed en duur internet, is lood om oud ijzer )
voordeel dat men onderling gratis belt, en dat de data doorloopt ( langzamer ), dat is voor mij een rustigere gedachte dan een abo waar zo'n knul doorheen jaagt en meerkosten krijgt

Zelfs op het KPNforum schreeuwen ze door elkaar, en als een post niet bevalt, of te moeilijk is, wordt het verwijderd ..

[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 05-05-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnygo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:50
Bedankt voor de antwoorden. Dat betekend dus dat ik maar 5 euro korting kan krijgen.
Ach, is beter dan niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi heeft nieuwe buitenland bundels. Hier te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Heb al sinds zaterdagmiddag last van storing!
Kan niet internetten - volgens de klantenservice is er inderdaad een storing bekend.
Maandagnacht wordt het probleem pas verholpen meldt een andere klant van Hi die ook contact heeft gehad met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:38
Meemzeh schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:30:
Heb al sinds zaterdagmiddag last van storing!
Kan niet internetten - volgens de klantenservice is er inderdaad een storing bekend.
Maandagnacht wordt het probleem pas verholpen meldt een andere klant van Hi die ook contact heeft gehad met de klantenservice.
Klopt Meemzeh. Ik heb hetzelfde probleem, treft een klein deel van de klanten. Heel frustrerend te noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:44
Hier ook hetzelfde probleem.. Sinds vrijdagmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb geen probleem hier iig.
Misschien handig om te vermelden, regio en of abonnement specificatie. Betreft het 4G of 3G?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Hier (Apeldoorn) ook geen problemen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Problemen met gebruik van internet
10 mei 2014 13.30 uur: het kan zijn dat je op dit moment problemen hebt met het gebruik van internet op je telefoon. De problemen zijn bekend en we werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Dacht dat mijn internet er weer mee kapte... maar blijkbaar is het dus een storing! Hoop dat ze het snel fixen want niet overal is namelijk wi-fi..

(regio Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij brengt de vernieuwde mijn hi app uit. Lees hier meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
FreshMaker schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:18:
Dit is informatie waar ik naar op zoek ben. Heb je hier een officiële bron van?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 12:50

Sorcerer8472

Mens sana?

Technisch gezien is Hi gewoon KPN en is er geen verschil; in het verleden stond er ook altijd gewoon NL KPN op je display als je Hi had. KPN biedt binnenkort pas speciale abonnementen voor overheden aan waarmee ze bij calamiteiten voorrang krijgen op het netwerk. Nu is dat er zover ik weet nog niet.

Alle verhalen die iets anders vertellen zijn volgens mij gewoon broodje aap...

Vodafone biedt op datagebied nu ook al speciale snellere abonnementen, maar als het netwerk echt plat ligt dan biedt dat ook weinig soelaas...

Wil je echt heel graag mobiel internetten op festivals, regel dan een 4G-toestel!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of je geniet gewoon van de muziek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik lees op het KPN forum;

http://forum.kpn.com/t5/M...e-datanetwerk/td-p/190729

"Er wordt op ons netwerk geen onderscheid gemaakt tussen klanten. We willen al onze klanten, zowel zakelijke als particuliere en ook van de verschillende merken zo goed mogelijk bedienen."

Dus iemand met 'Hi' heeft dezelfde netwerk ervaring als iemand met 'KPN' of bijvoorbeeld 'Telfort'. Geen verschil in capaciteit.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedkoper bellen,sms'en en internetten in de EU. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Tja het is al eerder besproken dat er in de hele EU maar 1 databundel komt en geen roaming meer. Maar met roaming verdienen de telecomaanbieders juist lekker veel. Vodafone is wereldwijd actief, net zoals dat T-mobile in veel landen actief is. Dus voor hun is lekker verdienen als wij internet in het buitenland nemen.
Dit is voor ons alleen maar beter, het wordt goedkoper of je krijgt meer voor hetzelfde geld.

Ik denk dat roaming uiteindelijk toch gaat verdwijnen binnen de EU. Alles uit 1 bundel, ook dit zou mooi zijn voor ons als consument.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Er komt niet één databundel, de prijzen zijn gelijk getrokken met lokale tarieven ( in NL )
Als je in het buitenland je mobiel data gebruikt, word het OP je rekening gestapeld.
0.25€ per MB, waarschijnlijk zullen ze die 60€ limiet aanhouden in eerste instantie....
Maar het gaat niet UIT de bundels iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:41:
Technisch gezien is Hi gewoon KPN en is er geen verschil; in het verleden stond er ook altijd gewoon NL KPN op je display als je Hi had. KPN biedt binnenkort pas speciale abonnementen voor overheden aan waarmee ze bij calamiteiten voorrang krijgen op het netwerk. Nu is dat er zover ik weet nog niet.

Alle verhalen die iets anders vertellen zijn volgens mij gewoon broodje aap...

Vodafone biedt op datagebied nu ook al speciale snellere abonnementen, maar als het netwerk echt plat ligt dan biedt dat ook weinig soelaas...

Wil je echt heel graag mobiel internetten op festivals, regel dan een 4G-toestel!
Ik heb een iPhone 5 met Hi, maar ik heb echt heel vaak dat ik amper of geen verbinding heb in drukke omgevingen terwijl mensen die naast me staan en bij Vodafone of een andere provider zitten wel gewoon een goede verbinding hebben. Of dat dan aan de combi iPhone 5 met Hi ligt of iets anders weet ik niet, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb soms zelfs niet eens een telefoon verbinding meer, er staat dan gewoon 'geen service' in beeld, terwijl ik naast me dan mensen complete filmpjes naar Facebook zie uploaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
[...]

Ik heb een iPhone 5 met Hi, maar ik heb echt heel vaak dat ik amper of geen verbinding heb in drukke omgevingen terwijl mensen die naast me staan en bij Vodafone of een andere provider zitten wel gewoon een goede verbinding hebben. Of dat dan aan de combi iPhone 5 met Hi ligt of iets anders weet ik niet, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik heb soms zelfs niet eens een telefoon verbinding meer, er staat dan gewoon 'geen service' in beeld, terwijl ik naast me dan mensen complete filmpjes naar Facebook zie uploaden :(
Precies het omgekeerde bij mij. Weet ook niet waar jij zit maar denk dat zoiets ook kan schelen. Vodafone is hier juist in het buitengebied erg slecht hier vreemd genoeg.

Kan vrij goed dat het verschil ook zit in 4G. Die band is nog relatief rustig en vooral op drukkere momenten kun je daar enorm veel baat bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[...]

Misschien je antenne ruk, kan van alles zijn.

Afgelopen weekend een feestje in een buitengebied, mijn vriendin met 3G geen bereik op Tele2, en ik vrolijk de volle 4G snelheid. O-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Het maakt eigenlijk niet uit waar ik ben, zelf woon ik in Doetinchem en in de wijk waar ik woon haal ik vaak amper E qua data verbinding. Maar laatst was ik in Amsterdam op een festival en daar was mijn ontvangst ook gewoon slecht in vergelijking met sommige anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
Het maakt eigenlijk niet uit waar ik ben, zelf woon ik in Doetinchem en in de wijk waar ik woon haal ik vaak amper E qua data verbinding. Maar laatst was ik in Amsterdam op een festival en daar was mijn ontvangst ook gewoon slecht in vergelijking met sommige anderen.
Kan het ook niet aan je iPhone liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
[...]

Ook ik gok dat het aan het toestel kan liggen. Ik merk thuis het nodige verschil tussen mijn oude iPhone 4 en mijn huidige 5S. Waar ik met de 4 regelmatig problemen had met de ontvangt doet de 5S het als een speer. Kan je een keer een ander toestel proberen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hopplakee.

Net een Hi 1 jarig 4g abbo afgesloten.
€21 voor 100 minuutjes en 1500mb voor 1 jaar.

--edit...ik krijg op moment van schrijven het bericht dat ik compleet krijg en alles wordt verdubbeld--
Dat is helemaal mooi !

Als alles volgens plan verloopt gaat m'n Z1c dan eindelijk een deugdelijk 4G signaal ontvangen.
Ben nu 12 jaar klant geweest bij T-Mobile...waarbij de GPRS-> 3G stap al dramatisch verliep en nu de 3G -> 4G overstap weer. Ben ik toch blij daar weg te zijn. Het is gewoon om te huilen om te zien hoe traag Überhaupt het 3g netwerk van T-Mobile is en, hoe slechts men de 4G vernieuwing doorvoert. ( Veenendaal en Ede vallen kennelijk net buiten hun belang)

Ik kan niet wachten tot de nieuwe sim kaart binnenkomt...als die al komt want, ik heb nummerbehoud ???
Hopen dat T-Mobile die laatste maand snel automatisch afkoopt voor me zodat het HI abbo een maandje eerder in kan gaan.

Goed, we gaan het meemaken.
Zowel zakelijk als particulier heeft KPN mij de afgelopen 8 jaar behoorlijk kunnen bekoren.
Ik hoop dat dat zo blijft.

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo-Puppy op 28-05-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hi heeft de 3GB voor de prijs van 1GB (of 1.5GB) actie hè. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 27-05-2014 23:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat is op internet voor zover mij bekend alleen bij toestel abbo's .
Het toestel had ik al een keer gekocht begin dit jaar.
Bij Sim-only was dit het meeste bang for buck.

( of ik moet iets over het hoofd gezien hebben ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Klopt, helaas bij sim-only geen 3GB actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah, inderdaad. Mijn fout!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nu nog een vraag.

Het abbo van mijn vrouw is ook al geruime tijd afgelopen.
Stel dat ik haar abbo. ook bij hi afneem...is het dan zo dat ondanks het eerste abonnement (die ik nu dus heb afgesloten) een HI variant is, dat ik dan ook die family voordeel ontvangt op haar abonnement ?

dus...

bovenstaande abonnement is onze 1ste op dit adres en is van HI
het tweede abonnement wordt ook HI.
Men spreekt alleen over een KPN mobiel abonnement in de voorwaarden.

pff...lastig en verwarrend uitleggen hoor...hoop dat iemand het begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je moet geloof ik een kpn abonnement als basis abonnement hebben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Klopt, je moet een KPN abonnement hebben om met Hi abonnementen korting te krijgen. Als je een KPN glas/ADSL verbinding hebt, wordt alles verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Rupie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Ook ik gok dat het aan het toestel kan liggen. Ik merk thuis het nodige verschil tussen mijn oude iPhone 4 en mijn huidige 5S. Waar ik met de 4 regelmatig problemen had met de ontvangt doet de 5S het als een speer. Kan je een keer een ander toestel proberen?
Een collega van mij heeft ook een iPhone 5, met KPN, en heeft vergelijkbare ervaringen, dus ik betwijfel ten zeerste of het aan mijn telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Jongens, hoe zit het met de 8 dagen zichttermijn?

Heb dit ding 1 dag gebruikt en er zit een 'miniscuul krasje' op de zijkant, maar wordt bij nadere inspectie wel gezien.

Kan ik dit toestel nog omwisselen?

Voor de duidelijkheid, toestel is in winkel aangeschaft met verlenging. Dus geen koop op afstand.

[ Voor 19% gewijzigd door Jamievanm op 08-06-2014 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jamievanm schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:58:
Jongens, hoe zit het met de 8 dagen zichttermijn?

Heb dit ding 1 dag gebruikt en er zit een 'miniscuul krasje' op de zijkant, maar wordt bij nadere inspectie wel gezien.

Kan ik dit toestel nog omwisselen?

Voor de duidelijkheid, toestel is in winkel aangeschaft met verlenging. Dus geen koop op afstand.
Ga naar de winkel en probeer het uit. Wil je een ander merk? Of wil je je huidige toestel ruilen voor hetzelfde toestel?
Als je een ander merk wil zou ik gewoon naar de winkel gaan en dat aangeven, als ze niet goed naar je huidige toestel kijken zien ze het krasje waarschijnlijk niet eens. Gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nieuwe snelheden aangekondigd voor 4G abonnementen!! Ook worden de meeste data limieten verdubbeld.
In het artikel op de frontpage staan de preciese snelheden en data limieten beschreven. Ook wordt er geschreven dat er binnenkort nieuwe abonnementen worden aangekondigd.
Ook voor de sim-onlys worden de snelheden en data limieten verhoogt.

Vanaf 1 juli gaat KPN beginnen met de uitrol van 4G LTE Advanced. Hierdoor kunnen er snelheden tot 200Mbits worden gehaald.

nieuws: KPN verruimt datalimieten en verhoogt snelheid voor huidige 4g-klanten -update
nieuws: KPN begint vanaf 1 juli met sneller 4g lte-advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Bij Hi Sim Only wordt er anders niks aangepast. Ik heb 2 weken terug een abo met 1,5GB afgesloten, het zou toch wel fijn zijn als dat 3GB zou worden voor hetzelfde geld.

Maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Even afwachten wat Hi doet hier in, het staat wel op de FP, maar liever duidelijkheid bij invoeren.
Het is al eerder gebeurt dat het onder voorwaarden was
( 4G toegang 'alle' klanten .... mijn vrouw kreeg wel de sms hierover, maar blijft op de "oude" abbo zitten )

Zou het doorgevoerd worden, heb ik 16GB data bij mijn eindeloos .... dan hoef ik helemaal geen wifi meer te gebruiken :+

edit :

Zojuist de mail ook gekregen, +2GB inderdaad ...
Nu met Spotify buiten mijn bundel kom ik er al niet meer aan, moet ik nog meer mijn best gaan doen
( met mijn androidAP voor mijn nexus7 kom ik er wel in de buurt )

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 17-06-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hi,

Omdat we jou de allerbeste 4G ervaring willen bieden en we onze klanten graag iets extra’s geven, krijg je vanaf 1 juli elke maand gratis 1GB extra en verdubbelen we gratis de maximum snelheid van je mobiele 4G internet!

Je krijgt vanaf dan elke maand in totaal 4GB internet in plaats van je huidige 3GB. Zolang je abonnement loopt. Én de maximum snelheid van je mobiel wordt 50 Mbit/s. In plaats van de huidige 25 Mbit/s. In de praktijk gaat je snelheid daardoor gemiddeld van 10 naar 20 Mbit/s.

Wat merk jij van deze gratis extra’s?
In het dagelijks gebruik van je internet merk je dat je nóg meer én sneller kunt internetten op het supersnelle 4G netwerk van KPN. Dus meer én sneller video’s op YouTube bekijken, meer én sneller downloaden en meer én sneller foto’s op Facebook uploaden.

Je hoeft zelf niets te doen
Deze gratis verhoging van je snelheid en databundel gebeurt automatisch op 1 juli. Je hoeft hier niets voor te doen. Je ontvangt op de dag dat je nieuwe snelheid en je dataverhoging ingaat een SMS van ons.

Groeten van Hi
*O*

En dat voor maar €32,50 pm :-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Waardeer eerst je oude abo's eens op naar 4G :( Ik krijg niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Zou fijn zijn als iemand uitsluitsel over SIM Only kan geven. Waar heeft Tweakers de info op de FP vandaan?

Edit:

Dit staat er in het persbericht:
Meer snelheid en grotere databundels

Onderzoek onder 4G-klanten van KPN en Hi geeft aan dat klanten zeer tevreden zijn met 4G en dat ze 2,5 tot 4x meer data gebruiken dan voorheen op 3G. Vanaf 1 juli krijgen daarom alle 4G klanten van KPN en Hi toegang tot een hogere downloadsnelheid van maximaal 50Mbps en binnen een aantal abonnementen zullen de databundels worden verhoogd. Deze aanpassingen gelden voor de meeste SIM-only abonnementen en een aantal handset abonnementen. Erik Vercouteren, KPN Vice President Consumer Products: “Met standaard een ruime databundel en hoge snelheid kunnen onze klanten maximaal gebruik maken van de voordelen van 4G bij KPN en Hi: landelijke dekking, snelheid en stabiliteit.”
Als ik op de FP kijk is het omgekeerd.

[ Voor 79% gewijzigd door Jassy op 17-06-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 18:32
ik kijk even rond bij HI omdat mijn Vodafone prepaid nu erg duur gaat worden.
Ik zie dat de abonnementen wel hoge maandelijkse abokosten hebben, is er nog zoiets als een studentenkorting ofzo? Zo ja, hoe moet je aantonen dat je student bent?

Ik zal ook dat er een compleetkorting is, maar dat gaat niet op bij ons. We hebben alleen nog een ander mobiel abonnement van KPN, geen internet tv of vaste telefonie van ze...

Ook zag ik dat ze een onbeperkt bundel hebben, is daar nog een beetje mee te werken? Voor onbeperkt internet heb ik nu *Bliep, wat 370Kbit is. Met deze snelheid kan ik alsnog een radiostream aan hebben. Kan dat daarmee ook?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste