Nope en dat bevalt me ook niets. helemaal niet ivm de gezichten bij Marrusia. Maar het is de BBC ook NIET opgevallen dat Bianchi eraf isMcBoom schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:59:
Ik heb voor de rest nog niets van Bianchi voorbij horen komen...
Uitblijven herhalingen zegt toch al genoeg, het is goed mis
Race afgelopen.
Hopen dat het goed gaat met het slachtoffer wie het ook mag zijn.
Hopen dat het goed gaat met het slachtoffer wie het ook mag zijn.
[ Voor 69% gewijzigd door tlpeter op 05-10-2014 10:00 ]
Of ze zijn gewoon voorzichtig, niet met assumed bullshit te komen.Keida schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 09:58:
Hmm bbc is niet echt aan het opletten...
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Ik vond het raar dat de naam van Bianchi bij de takelwagen stond, maar dacht dat het een foutje was.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 10:01 ]
Maar ze maken er geeneens melding van...enchion schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:00:
[...]
Of ze zijn gewoon voorzichtig, niet met assumed bullshit te komen.
The ramblings of an idiot
Twitter meldt dat Bianchi de vorkheftruck zou hebben geraakt
Wel heel apart over Bianchi, dat klinkt niet goed.

Op NBC zeggen ze nu dat Bianchi crashte toen Sutil weg gesleept werd. Die zal dus daar iets/iemand geraakt hebben.
van BIA op de bbc totaal niets meegekregen ... vaag .. en geen beelden

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Chaos bij het medical centre volgens sky, marussia heeft moeite om binnen te komen
Verwijderd
Misschien omdat er niets is.McBoom schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:00:
Maar ze maken er geeneens melding van...
kwartje begint te vallen bij Coulthard
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ook een reden om daar melding van te maken..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
En wij dachten ook allemaal dat die medical car voor sutil was.
Verwijderd
Wat, dat er niets aan de hand is?MrSleeves schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:02:
Ook een reden om daar melding van te maken..
Dan zal ik ook even melden dat alles hier goed is. En nu ook. En nog steeds
Er wordt ook maar ingetogen gejuigd. Apart, denk dat er toch meer aan de hand is.
De medical car die de tweede safety car wasHarrie schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:02:
En wij dachten ook allemaal dat die medical car voor sutil was.
Fuck zou hij echt tegen de tractor aangereden zijn? Daar is zon neus niet op gebouwd
Ik heb de naam Bianchi nog niet horen vallen 
@Camacha: over de Bianchi gecrashed is.
@Camacha: over de Bianchi gecrashed is.
Niets aan de hand hier. Aub delen....Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:02:
[...]
Wat, dat er niets aan de hand is?
Verwijderd
Kan ook om de regen en red flag zijn, niemand wil zo winnen.Bart-Willem schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:03:
Er wordt ook maar ingetogen gejuigd. Apart, denk dat er toch meer aan de hand is.
Staat er bij jou een medical car voor de deur dan?Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:02:
[...]
Wat, dat er niets aan de hand is?
Vettel krijgt plek drie terug. Was ook een onzinnige pitstop.
[ Voor 10% gewijzigd door MrSleeves op 05-10-2014 10:05 ]
Ik dacht ook Sutil te hebben zien lopen toen je de medici bezig zag..dus die lijkt het me niet te zijn
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Ik vind het (als dat het geval is) ook weer dat als er marshals/tractors op de baan zijn = SC, bij elke situatie ookal is het een langzame bocht enzzz.
Bij Hockenheim op de pitstraight vond ik het ook al zo`n ongeloofelijke hachelijke situatie.
Bij Hockenheim op de pitstraight vond ik het ook al zo`n ongeloofelijke hachelijke situatie.
How do you save a random generator ?
Wel opmerkelijk dat ze niets laten zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo'n vorkhef truck is nou niet echt gebouwd om tegen aan te rijden dus ik denk dat het niet best is als hij die verkeerd geraakt heeft.
Lijkt me logisch als er ellende is dan doen ze dat niet.Rivanov schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:05:
Wel opmerkelijk dat ze niets laten zien.
Marussia kreeg geen reactie van Bianchi na zijn crash. Kan goed mis zijn dus
Een globaal shot van de situatie daar.. Hoef geen close-ups.Damian schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:05:
[...]
Lijkt me logisch als er ellende is dan doen ze dat niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gezien de race denk ik niet dat de coureurs daar moeite mee hebben, er zijn genoeg inhaalacties geweest. De race is niet in kwalificatievolgorde afgevlagd, er is geracet, dus no problem!Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
Kan ook om de regen en red flag zijn, niemand wil zo winnen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Ook als er niets of weinig is, dat is dus totale speculatie.Damian schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:05:
Lijkt me logisch als er ellende is dan doen ze dat niet.
Ook geen herhaling van beelden van wat er gebeurd is....
Klinkt misschien blunt, maar als HAM en ROS elkaar zelfs rustig een handje geven, moet er wel bijna iets aan de hand zijn

Ja zo'n tractor schuift zo'n auto natuurlijk gewoon onder als hij rechtuit gaat. Ook nog geen beelden op twitter? Vanut het publiek wellicht?
[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 05-10-2014 10:07 ]
Verwijderd
Mwoah, het is toch een beetje een anticlimax. Als coureur wil je vooral de laatste ronde als winnaar over de streep rijden.Arjan90 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:06:
Gezien de race denk ik niet dat de coureurs daar moeite mee hebben, er zijn genoeg inhaalacties geweest. De race is niet in kwalificatievolgorde afgevlagd, er is geracet, dus no problem!
Worden ze nu teruggestuurd naar de wachtruimte?
Mess with the best, die like the rest
Hoop dat het allemaal meevalt met wat daar is gebeurd net Bianchi.
Overigens kan ik me niet veel races herinneren waarbij Ferrari zo weinig in beeld is geweest. Alonso alleen toen hij stil viel en Raikkonen totaal niet noemenswaardig aanwezig geweest.
Overigens kan ik me niet veel races herinneren waarbij Ferrari zo weinig in beeld is geweest. Alonso alleen toen hij stil viel en Raikkonen totaal niet noemenswaardig aanwezig geweest.
Bbc meldt ook dat de bedrukte stemming komt door de onzekerheid de er nu is.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 05-10-2014 10:08 ]
Gast er is een groot ongeluk gebeurd...Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:07:
[...]
Mwoah, het is toch een beetje een anticlimax. Als coureur wil je vooral de laatste ronde als winnaar over de streep rijden.
McBoom schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:06:
Ook geen herhaling van beelden van wat er gebeurd is....

Ai witte doeken
Verwijderd
Gast, het is totaal onduidelijk. Niemand weet het.Goron schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:08:
Gast er is een groot ongeluk gebeurd...
Ik zie een wit doek. Foute boel dus
Als Bianchi achter de vorkheftruck gecrasht is, kan er makkelijk een marshal geraakt zijn.
ze doen er goed hun best voorZamorano schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:08:
minder ..

toch ceremonie nu
[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-10-2014 10:10 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
"Sutil just told us bianchi hit the truck sideways. Didn't look good. Adrian was shocked."
Medische helicopter verlaat het medisch center (volgens de commentator van La Une die ter plaatste is).
Performance is a residue of good design.
Lijkt dan op de De Silvestro crash, vooral met zaken op helmhoogte.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Damn.. Dat ziet er dus echt niet goed uit..
Maria De Villota bedoel jeSeñor Sjon schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:10:
Lijkt dan op de De Silvestro crash, vooral met zaken op helmhoogte.
Hamilton ga toch naar de kapper.. Die bos schaamhaar op z'n kop..
Wat een onzin het is duidelijk dat het ernstig is.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Gast, het is totaal onduidelijk. Niemand weet het.
4 foto's van podium: https://twitter.com/tatsumin39/status/518672688949129216
Ziet er niet goed uit zo
Ziet er niet goed uit zo
[ Voor 15% gewijzigd door Bron op 05-10-2014 10:12 ]
Verwijderd
Helikopters zijn op zich goed nieuws in het geval van slecht nieuws, voor doden vliegen helikopters niet.
Gelukkig weet jij als enige wel wat er aan de hand is. We weten het niet. Er is reden tot zorg. Dat is alles.Goron schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:11:
Wat een onzin het is duidelijk dat het ernstig is.
Damn, zelfs op het podium staan ze er erg kalm en bedrukt bij...
meh.
Bij Senna was er ook een heli.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
Helicopters zijn op zich goed nieuws als er slecht nieuws is, voor doden vliegen helikopters niet.
[...]
Gelukkig weet jij als enige wel wat er aan de hand is. We weten het niet. Er is reden tot zorg. Dat is alles.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Die ja, dat was toch ook Marussia?
omg nee toch...Bron schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
4 foto's van podium: https://twitter.com/tatsumin39/status/518672688949129216
Ziet er niet goed uit zo

Verwijderd
Fair point.Zorro schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
Bij Senna was er ook een heli.
Zegt niks, Senna werd ook per helicopter naar het ziekenhuis vervoerdVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:12:
Helikopters zijn op zich goed nieuws in het geval van slecht nieuws, voor doden vliegen helikopters niet.
[...]
Gelukkig weet jij als enige wel wat er aan de hand is. We weten het niet. Er is reden tot zorg. Dat is alles.
Boe roepen als Vettel zijn trofee krijgt?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Op de foto zijn duidelijk nog 2 extra wielen te zien die niet afkomstig zijn van Sutil's wagen. Ik vrees dat Bianchi's wagen daar staat.AzzKickah schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:13:
[...]
omg nee toch...Is nou die hele bovenkant van die Marussia af...?
Performance is a residue of good design.

Niemand sterft op de baan, maar ik zag een medical bewegingen maken die op reanimatie leken. Dus ik vrees wel het ergste. Laatste keer was het Simoncelli die ik zag, mar bij motorrijders zie je veel sneller of het mis is.
Ham zegt bianchi
Hier nog een foto:
https://mobile.twitter.co...=1&tid=518672688949129216
Die auto heeft inderdaad de achterkant van die shovel geraakt.
https://mobile.twitter.co...=1&tid=518672688949129216
Die auto heeft inderdaad de achterkant van die shovel geraakt.
[ Voor 23% gewijzigd door Harrie op 05-10-2014 10:18 ]
Verwijderd
Dat achterwiel van die takel staat er wat raar bij, maar ik kan niet zien of dat door het perspectief komt. Zou een secundair ongeluk dan de reden zijn dat Sutils auto niet in de takels hing?
Bij de Beeb goed in de war: Suzuki i.p.v. Suzuka.
Verwijderd
Sutil zijn wagen lag in de takels....Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:16:
Dat achterwiel van die takel staat er wat raar bij, maar ik kan niet zien of dat door het perspectief komt. Zou een secundair ongeluk dan de reden zijn dat Sutils auto niet in de takels hing?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 10:18 ]
Hij kan ook in een kuil staan. Het is de kan die niet naar de baan gericht is.
Verwijderd
Bianchi in helikopter, niet bij bewustzijn volgens de Duitse RTL.
Dat dacht ik ook, dat is niet goed te zien.McBoom schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:18:
Hij kan ook in een kuil staan. Het is de kan die niet naar de baan gericht is.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 10:18 ]
Zie topicwarning.
[ Voor 103% gewijzigd door Señor Sjon op 05-10-2014 10:20 ]
Verwijderd
Geen kopter vervoer per ambu. Niet bij bewustzijn volgens FIAVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:18:
Bianchi in helikopter, niet bij bewustzijn volgens de Duitse RTL.
Bianchi heeft de achterkant van de shovel/kraan geraakt.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:16:
Volgens FIA twitter
Weer is niet goed genoeg voor een helicopter, nu per ambulance, bianchi bewusteloos
Verwijderd
Ik geef alleen door wat er gezegd wordt, ik kan niet garant staan voor de juistheid van de informatie.Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:19:
Geen kopter vervoer per ambu. Niet bij bewustzijn volgens FIA
Verwijderd
Ik geef ook door wat toen net op Sky werd gezegt door FIA. Het zag er zeer slecht uitVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
Ik geef alleen door wat er gezegd wordt, ik kan niet garant staan voor de correctheid van de informatie.
Dank.
Op die beelden van net zie je inderdaad achter de kraan de auto staan en de marshals druk gebaren.
Ik vind het ook raar dat er nog totaal geen beeld van langs is geweest..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kan vanwege het weer niet. De enige officieel berichtgeving nu is onderweg in ambulance.tlpeter schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:20:
Waarom zijn er dan beelden van een helikopter die opstijgt?
Dat is echt de snelste manier.
Verwijderd
Kom maar met die beelden en exif data.tlpeter schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:20:
Waarom zijn er dan beelden van een helikopter die opstijgt?
Dat is echt de snelste manier.
FIA zegt net dat hij per AMBU naar ziekenhuis is vervoert ivm weer. Dus lieg jij of liegt de FIA?
Als het niet kan vanwege weer dan was de race al eerder stil gelegd omdat dit een heel belangrijk punt is.
Natuurlijk erg voor Bianchi, maar vanaf nu zal er waarschijnlijk nog minder in de regen gereden worden, als dat nog gaat gebeuren...
Foto van heli staat hierboven in Twitter link
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Ik zag net ook beelden van een heli die opsteeg (bij RTL+), maar je weet nooit of dat live is.
[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 05-10-2014 10:24 ]
Massa zegt nu ook de Bianchi de truck geraakt zou hebben
Verwijderd
Dat is alleen als er niet van te voren bekend is dat het mogelijk zo kan zijn dat er geen heli kan komen. Dan word een speciaal roadteam ingezet. Net als in Nederlandtlpeter schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:22:
Als het niet kan vanwege weer dan was de race al eerder stil gelegd omdat dit een heel belangrijk punt is.
Als het weer te slecht is voor een heli wordt er niet geraced.. Zie regelementen
Verder staan bij die twitter link idd beelden van de opstijgende heli.
Verder staan bij die twitter link idd beelden van de opstijgende heli.
[ Voor 31% gewijzigd door Grimmie187 op 05-10-2014 10:25 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.