[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.758 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Requiem19 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:49:
Alonso heeft de ambitie om WC te worden op korte termijn. Ferrari heeft volgens het Autosport.com artikel intern aangegeven dat ze tenminste 2 jaar (misschien wel meer) nodig hebben om de infrastructuur zo te krijgen dat ze structureel mee kunnen doen aan de top.

Kortom, Alonso wil Ferrari verlaten omdat het hem te lang duurt. McLaren heeft echter hetzelfde euvel. De infrastructuur van het team is niet modern genoeg (manier waarop afdelingen onderling samenwerken etc). Als Alonso naar Mclaren gaat, zou dat een lange termijn investering zijn.

Die lange termijn investering wil hij niet meer doen op zijn leeftijd. Dus dan is de meest logische keuze om volgend jaar bij RB te gaan rijden voor Alonso.
Begrijpelijke beslissing. Ferrari weet de laatste jaren amper podiumplekken te pakken en dat zal voorlopig niet gaan veranderen. Ik snap eerlijk gezegd niet dat het nog zolang moet duren voordat het opgelost wordt.
Alonso wist altijd het beste uit een auto te halen, bij een ander team zal het alleen maar beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Erapaz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Alonso heeft wel de pech / presteert het om steeds bij het verkeerde team te zitten. Volgens velen is hij de coureur van deze generatie. Na vroeg 2x WDC geworden te zijn volgende echter het McLaren debacle en daarna weer een paar verspilde jaren bij Renault en Ferrari.
Vorig jaar heb ik de Senna biografie van Tom Rubython gelezen (The life of Senna, aanrader!) en daaruit blijkt dat Senna ook vaak op de verkeerde plek zat qua team, o.a. debut bij Toleman i.p.v. Brabham of Lotus en te laat naar Williams begin jaren 90.
Dan kan je beter Alesi onder dat rijtje zetten. Die koos voor Ferrari i.p.v. Williams. Misschien had hij dan wel 3 titels gehad.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Dan kan je beter Alesi onder dat rijtje zetten. Die koos voor Ferrari i.p.v. Williams. Misschien had hij dan wel 3 titels gehad.
The story of Formula1, alle aan wal staande stuurlui zouden makkelijk 1x of meerx kampioen geweest zijn als ze maar in de juiste auto hadden gezeten.

Silly season is in die optiek eigenlijk de belangrijkste fase van het kampioenschap.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:49
Eerst maar eens kijken hoe goed Alonso écht is.

Massa blijkt ook bij Williams een subtopper te zijn (Bottas is comfortabel sneller) en Raikkonen werd bij Lotus in de kwalificatie ook regelmatig door Grosjean verslagen.

De enige echte wereldklasse teamgenoot die Alonso gehad heeft was Hamilton en die heeft hij niet kunnen verslaan.

Alonso is extreem goed natuurlijk, maar het blijft moeilijk meetbaar in F1 hoe goed iemand echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Requiem19 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:34:
Eerst maar eens kijken hoe goed Alonso écht is.

Massa blijkt ook bij Williams een subtopper te zijn (Bottas is comfortabel sneller) en Raikkonen werd bij Lotus in de kwalificatie ook regelmatig door Grosjean verslagen.

De enige echte wereldklasse teamgenoot die Alonso gehad heeft was Hamilton en die heeft hij niet kunnen verslaan.

Alonso is extreem goed natuurlijk, maar het blijft moeilijk meetbaar in F1 hoe goed iemand echt is.
Grapjas, de enige echte was Hamilton, en die heeft ie wegens een dubieuze straf en pech niet verslagen en kwam 1 punt tekort....

Maar daarnaast wast ie Raikkonen ook de oren. Nee Alonso, wat een subtopper zeg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Slechts 10 a 12 km/h liften in de 130R, nice _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:14
He bah, zou het dan echt waar zijn?

Met pijn in mijn hart zie ik hem vertrekken, voor mij al een tijdje de beste coureur op de grid. Maargoed, begrijpelijke beslissing vanuit Alonso zijn perspectief.

Verder is er natuurlijk niemand groter dan de scuderia en de volgende titel winnen we ook zonder Alonso.. :)

*edit* Bedenk me net dat ik wellicht voor Vettel moet gaan juichen volgend jaar, dat wordt ff wennen.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Grimmie187 op 03-10-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serews
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-03-2024
Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Grapjas, de enige echte was Hamilton, en die heeft ie wegens een dubieuze straf en pech niet verslagen en kwam 1 punt tekort....

Maar daarnaast wast ie Raikkonen ook de oren. Nee Alonso, wat een subtopper zeg.
Ze zijn in punten gelijk geëindigd. Hij heeft bij renault nog een aantal races Villeneuve kwijt gereden, alleen is de vraag hoe goed villeneuve hier was. Daarbij kan je Raikonnen ook geen kleine jongen noemen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:44:
[...] Nee Alonso, wat een subtopper zeg.
8)7 daar ging de koffie _O-

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Erapaz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:25:
McLaren heeft volgend jaar met de nieuwe Honda motor wel een kans om een grote stap te maken. Bij Ferrari zitten ze vast aan het huidige ontwerp.
Zelf had ik liever meteen volgend jaar Vettel in de Ferrari gezien.
Grote stap? Er zijn een paar redenen waarom dat in ieder geval niet volgend seizoen is:
  1. Geen hoofdsponsor
  2. Prodromou is pas recent in dienst getreden, de wagen van volgend jaar zal dan nog voor 90% van de huidige bezetting afkomen.
  3. Honda die er zo even een blok uitrolt die rondjes loopt om het huidige Mercedes blok?
  4. In het huidige seizoen is gebleken hoe technisch beperkt de huidige ingenieurs daar zijn, lijkt me sterk dat die volgend jaar ineens grote stappen gaan maken
Het is cruciaal voor Mclaren om een hoofdsponsor te vinden, anders gaan we die de komende tijd niet meer terug zien, zoals Williams is overkomen. Echter vermoed ik dat, Mclaren Alonso heel graag wilt hebben door Santander. Maar het kan ook zijn dat Santander zich terugtrekt uit de sport, gezien wijlen Emilio Botin achter de F1 sponsoring zat. Maar goed, om één of andere reden is Mclaren niet meer interessant voor de sponsoren, en raken ze die langzaam aan kwijt. Ik vraag me echt af wat daar achter zit. :?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:55

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik gok een McLaren onwaardig presteren.. Niet dat we McLaren stijf vooraan gewend waren, maar de laatste jaren gaat het nou niet bepaald lekker daar..

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:38

Player1S

Probably out in the dark

Honda steekt miljoenen in McLaren. Staat bijna gelijk aan een hoofdsponsor.

Voor de rest kun je het bijna 1 op 1 overnemen op Ferrari. Of het een goede gok is kan niemand zeggen maar na al die jaren Ferrari kan ik Alonso wel begrijpen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Grimmie187 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:00:
*edit* Bedenk me net dat ik wellicht voor Vettel moet gaan juichen volgend jaar, dat wordt ff wennen.. :P
No way, dat ik ga juichen als hij wint. O-)
fynrd1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:52:
[...]
Honda die er zo even een blok uitrolt die rondjes loopt om het huidige Mercedes blok?
Tja waarom niet, Mercedes kwam ook vanuit het niets met een sterke motor. En Honda heeft natuurlijk het een en ander af kunnen kijken bij Mercedes.

Niet dat ik daar in geloof hoor, als de geruchten kloppen dan zijn die Honda blokken te traag momenteel.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 20:56
De ontwikkelingen van het Honda blok lopen 3 maanden achter op schema. Het ding verbruikt te veel en levert te weinig. De vraag is dus hoe goed het blok is tov de yardstick, zijnde Mercedes. De tweede vraagis hoe goed het ontwerp is, en daarbij is de yardstick de Red Bull.

Dus om McLaren aan de top te krijgen moet het Honda blok ongeveer net zo goed zijn als Mercedes en het chassis even goed als RB. Alonso is wel gewaagd aan Vettel en Hamilton.

Wat is kan zien is dat het revolutionaire ontwerp van de gedeelde turbo blijft voorbehouden aan Mercedes, dus het Honda blok zit ergens tussen Ferrari en Renault in. Het chassis van McLaren is dit jaar een beetje om te huilen.

Het netto resultaat van McLaren bij een gelijkwaardig chassis is dat ze zonder Mercedes power nog slechter zullen zijn.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grimmie187 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:00:
Kom kom, als je voor Schumi hebt kunnen juichen moet dit toch ook wel kunnen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

L1nt schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:00:
Honda steekt miljoenen in McLaren. Staat bijna gelijk aan een hoofdsponsor.

Voor de rest kun je het bijna 1 op 1 overnemen op Ferrari. Of het een goede gok is kan niemand zeggen maar na al die jaren Ferrari kan ik Alonso wel begrijpen.
Niet echt, bij Ferrari is het te besteden budget vooralsnog stabiel, en één van de hoogste al dan niet de hoogste. Ok, het is mede zo hoog omdat ze bijna alles in house ontwerpen en produceren. Buiten dat om, staat de wagen van volgend jaar onder verantwoording van James Allison, wie dus gaat breken met filosofie van Pat Fry en Tombaszis. Betreft dat, staan ze dus een jaar voor, als je de situatie tegenover Mclaren zet met Prodromou (Die een hele goede is). Ze zijn al een halfjaar bezig om de boel grondig te reorganiseren en zwakke posities te elimineren. Ze hebben vorig seizoen al stappen gezet betreft de aero-afdeling, door deze te upgraden, qua dat hebben ze flink wat stappen gezet, ik schat in dat ze vrij close op de performance van Redbull zitten op dat gebied, maar het wordt redelijk goed gecamoufleerd door het matig presterende motorblok. Ook voor Ferrari kunnen de verwachtingen voor het volgende seizoen niet hoog zijn, ondanks ze zich aan het versterken zijn in hun fundamenten, hebben zeker volgend seizoen nodig om naar iets toe te kunnen werken. Hoe kan een Mclaren daar dan volgend jaar ineens wel staan? Mclaren is momenteel afgezakt tot onder het niveau van Force India.. Ze komen er heus wel weer hoor, maar volgend jaar? Nee, dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou... ;) Ik juich wel voor Schumacher, maar hell no voor Vettel.

Die verhalen over het Honda blok kwamen voornamelijk uit Italië, wellicht om Alonso te houden. En niet om het een of ander, Mercedes blokken waren altijd al sterk (betrouwbaar is een ander verhaal). De V8 periode is daarvoor dan weer niet representatief, maar in de V10 era waren het ware plofkippen toen exotische, radioactieve materialen verboden werden.

[ Voor 29% gewijzigd door Señor Sjon op 03-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
asing schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:14:
De ontwikkelingen van het Honda blok lopen 3 maanden achter op schema. Het ding verbruikt te veel en levert te weinig. De vraag is dus hoe goed het blok is tov de yardstick, zijnde Mercedes. De tweede vraagis hoe goed het ontwerp is, en daarbij is de yardstick de Red Bull.
Volgens mij zijn dit alleen geruchten die in de Italiaanse pers op doken en is dat nooit bervestigd
Dus om McLaren aan de top te krijgen moet het Honda blok ongeveer net zo goed zijn als Mercedes en het chassis even goed als RB. Alonso is wel gewaagd aan Vettel en Hamilton.

Wat is kan zien is dat het revolutionaire ontwerp van de gedeelde turbo blijft voorbehouden aan Mercedes, dus het Honda blok zit ergens tussen Ferrari en Renault in. Het chassis van McLaren is dit jaar een beetje om te huilen.
In de render zie je inderdaad geen split turbo, maar dat wil niet zeggen dat ze die niet hebben.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Niet echt, bij Ferrari is het te besteden budget vooralsnog stabiel, en één van de hoogste al dan niet de hoogste. Ok, het is mede zo hoog omdat ze bijna alles in house ontwerpen en produceren. Buiten dat om, staat de wagen van volgend jaar onder verantwoording van James Allison, wie dus gaat breken met filosofie van Pat Fry en Tombaszis. Betreft dat, staan ze dus een jaar voor, als je de situatie tegenover Mclaren zet met Prodromou (Die een hele goede is). Ze zijn al een halfjaar bezig om de boel grondig te reorganiseren en zwakke posities te elimineren. Ze hebben vorig seizoen al stappen gezet betreft de aero-afdeling, door deze te upgraden, qua dat hebben ze flink wat stappen gezet, ik schat in dat ze vrij close op de performance van Redbull zitten op dat gebied, maar het wordt redelijk goed gecamoufleerd door het matig presterende motorblok. Ook voor Ferrari kunnen de verwachtingen voor het volgende seizoen niet hoog zijn, ondanks ze zich aan het versterken zijn in hun fundamenten, hebben zeker volgend seizoen nodig om naar iets toe te kunnen werken. Hoe kan een Mclaren daar dan volgend jaar ineens wel staan? Mclaren is momenteel afgezakt tot onder het niveau van Force India.. Ze komen er heus wel weer hoor, maar volgend jaar? Nee, dat geloof ik niet.
Het is eigenlijk grappig, bij Ferrari is het grootste probleem de krachtbron, en daar mogen/kunnen ze weinig aan veranderen. Bij McLaren is de krachtbron waarschijnlijk het enige goede wat ze hebben nu, en die gaan ze juist veranderen.

Lastig voor Alonso ook, want er is geen duidelijke goede optie.

Ik hoop eigenlijk dat hij en Vettel van stoeltje ruilen.
Mercedes zou voor Alonso pas een goede optie zijn als Rosberg bijvoorbeeld kampioen wordt en Hamilton dan vertrekt. Maar dat zal pas aan het eind van het seizoen gebeuren, en dat is te laat.

Anders toch maar in Maranello blijven. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Señor Sjon schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:22:
Nou... ;) Ik juich wel voor Schumacher, maar hell no voor Vettel.

Die verhalen over het Honda blok kwamen voornamelijk uit Italië, wellicht om Alonso te houden. En niet om het een of ander, Mercedes blokken waren altijd al sterk (betrouwbaar is een ander verhaal). De V8 periode is daarvoor dan weer niet representatief, maar in de V10 era waren het ware plofkippen toen exotische, radioactieve materialen verboden werden.
Het sentiment in Italië is betreft Alonso al een jaar tegen hem gekeerd, buiten dat om was de Italiaanse media ook één van de eersten die riepen dat het Ferrari blok te langzaam was, en de Mercedes xxx pk meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Kan zondag nog een leuke race worden: http://www.bild.de/sport/...erlegt-37997430.bild.html

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
gambieter schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Kom kom, als je voor Schumi hebt kunnen juichen moet dit toch ook wel kunnen ;)
Ik heb in principe ook niets tegen Vettel, vind dat hij zich dit seizoen juist erg volwassen opstelt. Verder zul je mij niet meer horen als hij dezelfde prestaties als Der Michael laat zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Ferrari roept al paar jaar dat het volgend jaar beter zal gaan. En telkens maken ze het niet waar.
Het gaat er niet zozeer om of de kansen van Ferrari op papier beter lijken maar het gaat er bij Alonso waarschijnlijk meer om dat ze na de zoveelste keer hun belofte niet kunnen nakomen.
Het vertrouwen lijkt op te zijn.

Daarbij heb ik het al een keer gezegd, heel zwart wit gezien hebben ze bij Ferrari de man met wie ze de successen hebben behaald eruit gedaan terwijl ze bij McLaren juist die man terug hebben gehaald ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Interessant:
Het veld hoeft maar twee ronden achter de safety car af te leggen en dan is de uitslag al geldig. In dat geval keren ze wel halve punten uit. Voor volledige punten dient driekwart van de raceafstand volbracht te zijn. De start van de race staat nu nog gepland voor 15.00 uur lokale tijd en 08.00 uur Nederlandse tijd, maar dat tijdstip staat dus nog niet vast.
Dus als ze starten achter de SC, 2 rondjes doen en finishen, worden halve punten uitgedeeld. Rij dan maar niet.....

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Ferrari moet gewoon de kinderen van Ross Brown laten kidnappen door de 'ndrageta en hem de boel laten fixen in Maranello :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 13:01
Zamorano schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Het is eigenlijk grappig, bij Ferrari is het grootste probleem de krachtbron, en daar mogen/kunnen ze weinig aan veranderen. Bij McLaren is de krachtbron waarschijnlijk het enige goede wat ze hebben nu, en die gaan ze juist veranderen.
In de winter kunnen ze die motor juist wel veranderen. De mannen van Renault hebben al aangegeven dat de restricties op doorontwikkeling van de motor nog vrij losjes zijn waardoor ze bijna de complete motor om kunnen gooien. Verwacht dus maar dat zowel Ferrari als Renault met een flink vernieuwd blok uit de winter zullen komen. Natuurlijk zit Mercedes ook niet stil, maar ik denk wel dat het gat tussen Mercedes en de rest volgend jaar kleiner gaat zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

L1nt schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Ferrari roept al paar jaar dat het volgend jaar beter zal gaan. En telkens maken ze het niet waar.
Het gaat er niet zozeer om of de kansen van Ferrari op papier beter lijken maar het gaat er bij Alonso waarschijnlijk meer om dat ze na de zoveelste keer hun belofte niet kunnen nakomen.
Het vertrouwen lijkt op te zijn.

Daarbij heb ik het al een keer gezegd, heel zwart wit gezien hebben ze bij Ferrari de man met wie ze de successen hebben behaald eruit gedaan terwijl ze bij McLaren juist die man terug hebben gehaald ;)
Alonso gaat niet weg om het uitblijven van de successen, maar puur om het feit dat hij en de rest niet meer als één team kunnen functioneren. Wil je graag WDC worden, dan is er momenteel maar één team waar je moet wezen, en dat is Mercedes. Als Alonso naar Mclaren gaat, is dat niet voor de successen die zullen volgen maar voor het geld, naast de waarschijnlijkheid dat de werksituatie bij Ferrari richting onmogelijk aan het gaan is. Want het traject waar Mclaren in zit is vrijwel hetzelfde maar dan met een flinke achterstand in jaren, en als toevoeging daarop hebben ze niet het budget, om rigoureuze veranderingen door te voeren die van belang zijn om binnen een afzienbare tijd weer mee te doen om het kampioenschap.

Momenteel zitten we in een tijdperk waar Mercedes GP dominant gaat blijven, over twee a drie jaar zien we wel wie de uitdaging aan kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:19
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is maar hier een mooi onboard filmpje van Max:

http://www.dumpert.nl/med...d_bij_max_verstappen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kan het getal nergens anders vinden, maar F1Today spreekt van een jaarsalaris van 50 miljoen euro voor Alonso. Tel daar de 30 miljoen euro afkoopsom nog maar bij op.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die bedragen gaan eerder in dollars en die raken nog weleens lost in translation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:09
Hoogie2004 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:55:
Interessant:

[...]

Dus als ze starten achter de SC, 2 rondjes doen en finishen, worden halve punten uitgedeeld. Rij dan maar niet.....
Nee toch? Ze moeten toch minstens 50% van de afstand hebben afgelegd? Althans, dat kan ik me nog herinneren van Maleisie 2009 (waar ik trouwens bij was :D :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ik zag net dit filmpje ook van dumpert: http://www.dumpert.nl/med...erstappens_f1_debuut.html

Zonder geluid gezien maar wat me op viel is dat ie de wagen tegenhoud met zijn voet als hij uitgestapt is met de ploffende motor. Laat toch ziend dat hij ook daar over nadenkt.

En heeft STR nu een nieuw stuurtje? Dacht dat zij ook het oude display nog gebruikten.

//Edit, niet dus want in melbourne reden ze er ook al mee: http://youtu.be/CiSI_sI5ngM

[ Voor 9% gewijzigd door WoKo op 03-10-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:48

AzzKickah

06-CENSORED

josje94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:45:
Ik weet niet of dit filmpje al gepost is maar hier een mooi onboard filmpje van Max:

http://www.dumpert.nl/med...d_bij_max_verstappen.html
Echt geweldig he. Die save ook op iets na 3:30 _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:19
AzzKickah schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Echt geweldig he. Die save ook op iets na 3:30 _o_
Echt super om te zien :) En die save doet hij ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 09:51
Ik ben erg benieuwd wat de wedstrijdleiding met de voorspelde regen gaat doen. 11,4mm is de laatste voorspellen tussen 08:00 en 11:00 (onze tijd). Ik kan mij niet voorstellen dat ze de auto's met dat weer naar buiten sturen, als je kijkt naar de afgelopen regen / rode vlag situaties

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BzB3Wz5IEAAik2R.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 20:56
Dat ziet er helemaal niet goed uit! Als ze slim zijn doen ze het op zaterdagmiddag en trekken ze de quali wat naar voren.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat ik gelezen heb ziet de FIA geen mogelijkheid om de race op zaterdagmiddag verreden te laten worden. In plaats daarvan hebben ze liever een race van 2 ronden, achter de SC..

My god.. |:(

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:44

Osxy

Holy crap on a cracker

Destruction schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:45:
Wat ik gelezen heb ziet de FIA geen mogelijkheid om de race op zaterdagmiddag verreden te laten worden. In plaats daarvan hebben ze liever een race van 2 ronden, achter de SC..

My god.. |:(
Kan dat reglementair? Bij 2 rondes worden er geloof ik geen punten uitgedeeld toch?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Halve punten wellicht. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:02:
beste kerel die max, veel potentie en klasse, maar blijf het ongelofelijk bijzonder vinden dat zoń broekie in de konings-klasse van de autosport kan en mag rijden.

Dat neemt, voor mij, de geloofwaardigheid van deze beetje weg. Je moet een baas zijn, tich ervaring en een athleet om zoń bak te kunnen gesturen (daar waar het eenvoudig overkomt). Het moet iets speciaals zijn, een kers op de taart.
Lol, meen je dit nou? Je kunt er met die belangen en bedragen prima vanuit gaan dat die jongen momenteel de kers op de taart is, of in ieder geval alle aanleg en voldoende capaciteiten heeft. Die gozer is op het fysieke vlak en dat van autosport meer mans dan jij of veel andere mensen ooit zullen zijn - en waarschijnlijk een veelvoud daarvan ook.

*knip*

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 03-10-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 18:18
Daar was toch minstens 50% race completed voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg inmiddels wel het idee dat ze toch wel erg aan het knutselen zijn met die punten om zo een gewenst resultaat te manipuleren. Dat haalt de spanning er wel een beetje uit, want zo wordt het steeds minder een echte wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:08:
[...]

Lol, meen je dit nou? Je kunt er met die belangen en bedragen prima vanuit gaan dat die jongen momenteel de kers op de taart is, of in ieder geval alle aanleg. Die gozer is op het fysieke vlak en dat van autosport meer mans dan jij of veel andere mensen ooit zullen zijn - en waarschijnlijk een veelvoud daarvan ook.

*knip*
Beetje vreemd om direct op de man te spelen maar ok.

Het lijkt me duidelijk dat er mensen zijn die legitieme zorgen hebben of dit debut van Max niet gewoon te vroeg komt. Tijd zal het leren maar feit is dat er nog nooit iemand op deze leeftijd heeft gedebuteerd. Persoonlijk hoop ik idd dat hij het waar kan maken maar ik snap heel goed dat sommige buitenstanders de geloofwaardigheid van de F1 in twijfel trekken als er 17 jarige ventjes met nauwelijks 1 jaar ervaring in kunnen stappen.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 03-10-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hebben ze bij Toro Rosso deze vrijdag maar even weer wat Ferrari pk's ingezet?

Uitgegeven door xxxx xxx • 3 oktober 2014 19:41

SUZUKA – De vrijdag eindigde voor Jean-Eric Vergne tot tweemaal toe in mineur. In de tweede vrije training startte de Fransman met een verse motor, nadat Max Verstappen in de steek werd gelaten door de Ferrari krachtbron in de eerste vrije training en deze werd vervangen. Uiteindelijk zorgde de Italiaanse krachtbron ervoor dat Vergne vroegtijdig de tweede vrije training kon stoppen.

http://www.scuderiatororosso.com/car/str9#make

Edit: ze halen het nieuws voor die website blijkbaar uit dit topic hier, het artikel is inmiddels gecorrigeerd :)

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 04-10-2014 19:24 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:34:
Beetje vreemd om direct op de man te spelen maar ok.
Je kunt het nauwelijks op de man spelen noemen als we het over iedereen op de wereld hebben minus hooguit 100 of 200 man. Normale stervelingen kunnen niet tippen aan de stuurwielgoden van de F1, ook niet als die toevallig 17 jaar oud zijn en ook niet als die stervelingen toevallig ook best heel goed zijn.
Het lijkt me duidelijk dat er mensen zijn die legitieme zorgen hebben of dit debut van Max niet gewoon te vroeg komt. Tijd zal het leren maar feit is dat er nog nooit iemand op deze leeftijd heeft gedebuteerd.
Dat is een totaal ander verhaal. Dat kunnen inderdaad legitieme zorgen zijn, met te vroeg pieken en dat soort werk, maar ik meen dat dergelijke verhalen ook de ronde gingen toen Hamilton debuteerde. Dat is dan gelijk ook het fijne aan Red Bull, want die kunnen een rijder de plek geven die op dat moment het beste voor hem is.

Sommige mensen denken dat Jos beter uit de verf was gekomen als hij meer tijd had gehad zich bij een simpeler team te ontwikkelen, maar inmiddels zijn we alweer een goed aantal jaren verder en zijn de opleidingstrajecten ook niet te vergelijken. We gaan het zien - mensen met meer verstand van zaken dan wij allemaal bij elkaar lijken te denken dat dit het moment is.
Persoonlijk hoop ik idd dat hij het waar kan maken maar ik snap heel goed dat sommige buitenstanders de geloofwaardigheid van de F1 in twijfel trekken als er 17 jarige ventjes met nauwelijks 1 jaar ervaring in kunnen stappen.
Dat slaat dan weer nergens op - hij heeft blijkbaar gewoon de kwaliteiten. Dat mensen zich daar weinig bij voor kunnen stellen omdat ze zelf niet zo heldhaftig waren op die prille leeftijd is dan ook vooral een gebrek aan fantasie. Die jongen kan gewoon ontzettend goed sturen en zijn fysieke conditie lijkt zelfs nog beter dan verwacht. Wat zijn leeftijd er dan verder mee te maken heeft is een raadsel. Sommige mensen zullen nooit veel voor elkaar krijgen in het leven, anderen doen dat al vrij vroeg. Max behoort blijkbaar en hopelijk tot die laatste categorie,.

Het moet juist over kwaliteit gaan en niet over randzaken, dat laatste zou er inderdaad voor zorgen dat de sport nauwelijks serieus te nemen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:45:
Max behoort blijkbaar en hopelijk tot die laatste categorie,.
Dat is het hele punt. Blijkbaar en hopelijk horen wat mij betreft niet in dezelfde zin thuis. Ik hoop het ook maar er zijn genoeg voorbeelden van jonge talenten die het niet hebben gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 03-10-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:56:
Dat is het hele punt. Blijkbaar en hopelijk horen wat mij betreft niet in dezelfde zin thuis. Ik hoop het ook maar er zijn genoeg voorbeelden van jonge talenten die het niet halen.
Zekerheden heb je buiten de dood en de belastingdienst niet in het leven, dus behalve wanneer Max bij de blauwbebriefde vrienden uit Groningen gaat werken zullen we het maar moeten gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Of het vroeg is of niet, Marko is geen domme jongen, en als het echt een onverstandig moment was had Jos in ieder geval het race-zitje nog af gehouden, daar ben ik zeker van. Ik denk dat Jos dan eerst had geopteerd voor een testzitje met hier en daar een FP1.

Ik denk ook niet dat dit de geloofwaardigheid van de Formule1 onderuit haalt. Blijkbaar hebben we/heeft Red Bull met Max Verstappen toch iets heel bijzonders in huis. Hopelijk kan hij de verwachtingen allemaal waar maken, maar zijn sessie van vandaag vind ik er veelbelovend uit zien. Hij mag dan 17 zijn, maar hij is 99% zeker een stuk rustiger en volwassener dan wij allemaal op die leeftijd waren.

Ik heb zijn kart jaren nooit gevolgd, ik vond het niet zo intressant om eerlijk te zijn, maar Max kan een flink potje sturen en 4 tienden van een seconde toegeven op je teammate terwijl je het rustig aan doet en een 12'e tijd neerzet, is in mijn ogen heel netjes. Of je dan 17, 19, 22 of 25 bent.. Soms is leeftijd gewoon echt maar een getal, en kun je er geen verdere conclusies aan verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destruction schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:04:
Ik heb zijn kart jaren nooit gevolgd, ik vond het niet zo intressant om eerlijk te zijn, maar Max kan een flink potje sturen en 4 tienden van een seconde toegeven op je teammate terwijl je het rustig aan doet en een 12'e tijd neerzet, is in mijn ogen heel netjes. Of je dan 17, 19, 22 of 25 bent.. Soms is leeftijd gewoon echt maar een getal, en kun je er geen verdere conclusies aan verbinden.
Het is simpelweg belachelijk om kwaliteit en of je iemand serieus kan nemen te koppelen aan iets als leeftijd. Die bewering zegt wat mij betreft dan ook meer over degene die hem maakt dan over de situatie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:57:
[...]

Zekerheden heb je buiten de dood en de belastingdienst niet in het leven, dus behalve wanneer Max bij de blauwbebriefde vrienden uit Groningen gaat werken zullen we het maar moeten gaan zien :P
Haha +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destruction schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:04:
Ik denk ook niet dat dit de geloofwaardigheid van de Formule1 onderuit haalt. Blijkbaar hebben we/heeft Red Bull met Max Verstappen toch iets heel bijzonders in huis.
Roamor schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:16:
Sterker nog; dat was de doorslag voor Marko. Dit was die race:
[video]
Als je ziet hoe hij vanaf 40 minuten een gat slaat, dan weet je dat dat wel goed zit. ;) 2 a 3 seconden per ronde op zo'n korte baan is erg indrukwekkend.
Je kunt heel gemakkelijk zelf bekijken of Max terecht of onterecht wordt bejubbeld. Ik heb de clip van Roamor bekeken en alle races daarna en ik ben toch wel onder de indruk van Max' kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:10:
Je kunt heel gemakkelijk zelf bekijken of Max terecht of onterecht wordt bejubbeld. Ik heb de clip van Roamor bekeken en alle races daarna en ik ben toch wel onder de indruk van Max' kwaliteiten.
The proof is in the pudding, maar leeftijd heeft daar natuurlijk weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF zit je te wachten op FP3 word opeens bekend gemaakt dat Vettel weggaat bij RBR en dat Kvyat doorschuift. WTF

Zal die dan toch naar Ferrari gaan of gaat hij naar McLaren samen met Alonso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 07:47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:25:
WTF zit je te wachten op FP3 word opeens bekend gemaakt dat Vettel weggaat bij RBR en dat Kvyat doorschuift. WTF

Zal die dan toch naar Ferrari gaan of gaat hij naar McLaren samen met Alonso?
Er is toch nog niks officieel bevestigd? Of kom ik nu onder een grote steen vandaan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
AtlAntA schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:39:
[...]

Er is toch nog niks officieel bevestigd? Of kom ik nu onder een grote steen vandaan?
"Sebastian Vettel verlaat Red Bull aan het eind van dit seizoen. Dat heeft het Formule 1-team bekendgemaakt."
http://nos.nl/artikel/706...tel-verlaat-red-bull.html

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
LamSchaap schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:42:
[...]

"Sebastian Vettel verlaat Red Bull aan het eind van dit seizoen. Dat heeft het Formule 1-team bekendgemaakt."
http://nos.nl/artikel/706...tel-verlaat-red-bull.html
Ah Ok dus toch. En laat me raden, hij gaat naar Ferrari om Alonso te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:49:
[...]

Ah Ok dus toch. En laat me raden, hij gaat naar Ferrari om Alonso te vervangen?
Helaas heeft Horner dat al min of meer bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze weten het dus pas sinds gisteren. Heeft dit nog gevolgen voor Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Kvyat wordt als eerste doorgeschoven naar Red Bull waarschijnlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door nAffie op 04-10-2014 04:04 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvyat is bevestigd. Horner vertelde het net op Sky.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel foutjes en gerommel met techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dit word net getwitterd door Honda:

https://twitter.com/Honda...17793430844358657/photo/1

Nou hier is dus de bevestiging namens Honda.... Daar kan je wel van uitgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamilton ER VOL AF in bocht 1. Oeps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een hoop schade zo te zien. Ik ben benieuwd wat dat voor zo meteen betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Damn Hamilton.... Jammer!

Vettel naar Ferrari. Alonso naar McLaren. Kvyat naar RB vind ik niet zo geweldig. En TR, Verstappen en Sainz? Vergne lijkt me toch wel klaar. Ik hoop wel dat Button bij McLaren blijft. En daarnaast twijfel ik nog of Hamilton bij Mercedes blijft, die zou ook naar McLaren kunnen. En mocht dat gebeuren, wie vervangt hem bij Mercedes?

En dan nog mogelijke 3 wagens bij enkele top teams wellicht.

[ Voor 8% gewijzigd door V3g3ta op 04-10-2014 05:10 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 05:07:
Damn Hamilton.... Jammer!

Vettel naar Ferrari. Alonso naar McLaren. Kvyat naar RB vind ik niet zo geweldig. En TR, Verstappen en Sainz? Vergne lijkt me toch wel klaar. Ik hoop wel dat Button bij McLaren blijft. En daarnaast twijfel ik nog of Hamilton bij Mercedes blijft, die zou ook naar McLaren kunnen. En mocht dat gebeuren, wie vervangt hem bij Mercedes?
Als Hamilton vertrekt bij Merc dan neemt Alonso zijn plek in, die gaat echt niet nog een keer naast Alonso rijden. En Alonso niet naast hem. Daar ben ik van overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 05:11:
[...]

Als Hamilton vertrekt bij Merc dan neemt Alonso zijn plek in, die gaat echt niet nog een keer naast Alonso rijden. En Alonso niet naast hem. Daar ben ik van overtuigd
Mee eens. Dat was toen geen succes voor Alonso, en ik denk ook niet dat hij die situatie weer wil.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het digitale signaal is hier inmiddels zo weinig kwalitatief dat het niet meer fatsoenlijk te kijken valt. Misschien geen kwalificatie zien zo :(

Edit: stream gevonden :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens BBC5 start de race zondag gewoon om 1500LT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettel heeft een Webber moment bij Red Bull. Karma is a bitch.

Vorig seizoen kreeg Vettel de zegen bij Red Bull en was Webber in alles de 2e (keus). Nu is Ricciardo de man bij Red Bull en krijgt Vettel niet de zelfde behandeling als die hij eerder kreeg bij Red Bull. Ja, dat zal wel frustrerend werken.

Gaat Mercedes het redden om de auto van Hamilton in orde te krijgen? Ik zag dat ze hard aan het werk waren aan zijn auto. Het zou toch zonde zijn als Hamilton geen tijd kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 06:36:
Vettel heeft een Webber moment bij Red Bull. Karma is a bitch.

Vorig seizoen kreeg Vettel de zegen bij Red Bull en was Webber in alles de 2e (keus). Nu is Ricciardo de man bij Red Bull en krijgt Vettel niet de zelfde behandeling als die hij eerder kreeg bij Red Bull. Ja, dat zal wel frustrerend werken.
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat hij weg wil, is binnen het team ws al langer bekend.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alonso staat nu niet bekend om zijn goede beslissingen. Hij ging weg bij McLaren en daarna werden ze kampioen. Hij ging weg bij Renault en de auto werd weer competitief.

Ik vrees dat het bij Ferrari nu eindelijk ook weer eens de goede kant op gaat. Hij had zoveel meer verdiend maar ik vrees dat zijn f1 carriere als een nachtkaars uitgaat.

Ik snap trouwens werkelijk waar niet dat Raikkonen in de F1 blijft. Voor het geld hoeft ie het niet te doen lijkt me.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 04-10-2014 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik zal iets gemist hebben, maar waarom rijden sommige met de vleugel open over start/finish en andere niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:19:
Ik zal iets gemist hebben, maar waarom rijden sommige met de vleugel open over start/finish en andere niet ?
DRS he. Als ze een cooldown lap in gaan zullen ze de flap niet open doen, Als ze een fastlap doen dan natuurlijk wel open
Phusebox schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:12:
Alonso staat nu niet bekend om zijn goede beslissingen. Hij ging weg bij McLaren en daarna werden ze kampioen. Hij ging weg bij Renault en de auto werd weer competitief.

Ik vrees dat het bij Ferrari nu eindelijk ook weer eens de goede kant op gaat. Hij had zoveel meer verdiend maar ik vrees dat zijn f1 carriere als een nachtkaars uitgaat.

Ik snap trouwens werkelijk waar niet dat Raikkonen in de F1 blijft. Voor het geld hoeft ie het niet te doen lijkt me.
Raikkonen vind het gewoon leuk. Daarbij doet hij het gewoon niet slecht. Hij heeft sinds Singapore pas een oplossing gevonden voor zijn gebrek aan vertrouwen. Als de auto niet doet wat je wilt kan je ook niets

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Ik denk dat Carlos Saints Jr. dan op de plek naast Max Verstappen komt.

Die stond al op de lijst om als 'eerstvolgende' door te stromen naar TR, maar toen kwam Max tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:21:
DRS he. Als ze een cooldown lap in gaan zullen ze de flap niet open doen, Als ze een fastlap doen dan natuurlijk wel open
Hmmm, ik kan wel een kopje koffie gebruiken want ik dacht dat Kimi daarnet een timed lap reed met zn vleugel dicht. :z
Phusebox schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:12:
David Coulthard zei net iets over dat het gerucht ging dat Kimi het niet erg zou vinden om weer door ferrari afgekocht te worden, al geloofde hij er niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zou wat zijn als uiteindelijk Raikkonen weg gaat en niet Alonso.

McLaren is volgens mij echt de foute keuze en bij Mercedes zie ik niet zo snel een plekje vrij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vettel en Ricciardo gokken volgens mij op een echte regen race en rijden met veel downforce.

Als er überhaupt een race gereden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 07:35:
Vettel en Ricciardo gokken volgens mij op een echte regen race en rijden met veel downforce.

Als er überhaupt een race gereden gaat worden.
Net soort van bevestigd door Horner bij Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
Vettel weg bij RB.
OK oud nieuws :)

[ Voor 33% gewijzigd door tlpeter op 04-10-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
tlpeter schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:11:
Vettel weg bij RB.
OK oud nieuws :)
Ik wilde net zeggen, ook goedemorgen! Koffie? ;) :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettel zegt nog net niet dat hij naar Ferrari gaat, maar eigenlijk wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 08:15:
Vettel zegt nog net niet dat hij naar Ferrari gaat, maar eigenlijk wel :P
Mattiachi word het net gevraagd. 1 GROTE SMILE :P en geen antwoord. Dus Vettel zit volgend jaar naast Kimi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alonso doet wel weer erg vaag :P

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alonso nu bij Sky

Word gevraagd of hij mogelijk een jaar er tussenuit gaat, Wat hij niet ontkend. Zou het kunnen zijn dat Alonso tekent bij Mercedes voor 2016?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als STR nu Sainz Jr naast Verstappen zet is Verstappen de meest ervaren rijder in dat team :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Waarom niet ineens Verstappen, als ze toch met stunten bezig zijn? Ik denk dat Kyvat qua snelheid onderdoet voor Verstappen. De beslissing lijkt mij redelijk voorbarig geweest te zijn, had dan iig de trainingen van de rest van het jaar afgewacht.

Ricciardo gaat dan voor de titel, Verstappen kan een jaartje leren. Is wel het nut van TR weg, wellicht dat men het daarom zo doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat zal Vergne zich dubbel genaaid voelen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Laat Verstappen eerst nog een jaartje groeien bij TR. De druk is nu al enorm, laat staan bij RBR.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wow, wat een nieuws vandaag!

Benvenuto Sebastian!

Ik ben zeeeeer benieuwd wat Vettel gaat laten zien voor de scuderia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

AzzKickah schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:03:
Wat zal Vergne zich dubbel genaaid voelen zeg :X
Tja, hij kwam binnen waar Algersuari en Buemi zich genaaid voelden, want is Vergne nu zoveel beter dan die twee?

RBR/TR is in ieder geval consequent met het jonge coureurs een kans geven ipv grote jongens binnen te halen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MrSleeves schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:03:
Laat Verstappen eerst nog een jaartje groeien bij TR. De druk is nu al enorm, laat staan bij RBR.
Kvyat en Ricardio krijgen het heel zwaar volgend jaar. Ricardio moet het nog maar even waarmaken als leider van het team en Kvyat moet hem nog maar zien bij te benen.

Als Verstappen het uitstekend doet en 1 van de 2 heren in de Red Bull is beduidend langzamer dan de ander dan zie ik Max in 2016 wel in een RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dus volgend jaar 2 Nederlanders in de f1? Verstappen en frijns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

AtlAntA schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:04:
Is Frijns ergens officieel bevestigd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
AtlAntA schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:04:
Ik denk eerder Giedo (Sauber) & dan Max (TR).
Frijns heeft geen kans meer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Clush

Do as I say...

Een beetje een anticlimax zo, de stoelendans lijkt voorbij voordat ie echt begonnen is. Iedereen wachtte op Alonso, maar nu Vettel naar Ferrari gaat en Red Bull de openingen binnenshuis opvult lijkt de storm alweer voorbij. En dan is Alonso nog niet eens officieel weg.

Blijven nog wel wat interessante dingen liggen:

Grosjean zit vast aan Lotus, omdat er elders simpelweg geen ruimte is. Kan goed uitpakken voor hem, maar op dit moment is hij er vast niet heel gelukkig mee.

Vergne lijkt buiten de boot te vallen. Ikzelf zou dat erg jammer vinden. Het is niet de meest in het oog springende coureur, maar (kijk naar Maleisie dit jaar) het zou toch wel een verlies voor de sport zijn. Vind het wel jammer dat er nu voor Sainz (en Kvyat) gekozen wordt ipv Vergne.

Maar mischien komen er nog een paar grote verrassingen. Hoe zit het eigenlijk met het teams-van-drie gebeuren? Lijkt me voor 2015 wat kort dag... niet realistisch?

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Clush schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:11:
Een beetje een anticlimax zo, de stoelendans lijkt voorbij voordat ie echt begonnen is. Iedereen wachtte op Alonso, maar nu Vettel naar Ferrari gaat en Red Bull de openingen binnenshuis opvult lijkt de storm alweer voorbij. En dan is Alonso nog niet eens officieel weg.
Beetje wel, maar dan is het maar gebeurd.

Nog een long shot: Hamilton terug naar McLaren (vanwege Rosberg) en Alonso naar Mercedes.

Als Alonso naar McLaren gaat, mag hij de Tooned doen.. :+

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Massa gokt op Marussia of Caterham voor Alonso :+

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 89 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.