[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.734 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17

Osxy

Holy crap on a cracker

AzzKickah schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Bij Raikkonen en de Saubers ook. En alleen als ze gas geven, let maar eens op.
Heeft met de resonantie frequentie van de ferari motoren te maken.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Vettel's achterband de komende inhaalpoging van Rosberg overleven? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, ik hoop dat RIC hem weer wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bottas :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Zo, karma voor Rosberg..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Whahahaha .. Bottas trekt een lange neus naar Rosberg !!! :+ :+

Het moet maar droog blijven ... zo is het veel spannender, mercedes is nu nergens! vs 2 secs in nat!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:16

Destruction

(ex-)Automonteur

RIC, Raikkonen of Bottas desnoods.. Geen Rosberg dit keer hopelijk. Ik ben die man een beetje zat. Ik ga niet beweren dat hij erop gemikt heeft, maar het is mij te toevallig dat Hamilton altijd genaaid word door Rosberg en Rosberg zelf er altijd mee weg komt zonder enig nadeel te ondervinden.. :/

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Rosberg mikt er niet op, hij vind het gewoon niet erg als hij mist waar hij wel op mikt lijkt het.

Veel teveel aggressie met inhalen en veel te weinig wijsheid.

[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 24-08-2014 14:40 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Komop mensen, dit kan je toch niet zo plannen. Dit is gewoon een raceincident. Het is uiteraard meer rosberg dan Hammilton zijn schuld, want hij is de aanvaller, maar Hammilton had ook iets minder wijd kunnen weg rijden uit die bocht. Hij smeet gewoon de deur dicht. Dat is ook een risico nemen.

[ Voor 58% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 14:41 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Raikonen doet het verdraaid goed btw !! d:)b

tot zover zelfs beter dan Alonso!!

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Rosberg heeft 2 acties in deze race gedaan, met beide acties heeft ie zijn eigen race moeilijker gemaakt/verpest en met 1 van die acties heeft hij HAM's race verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Van mij mag Raikkonen de overwinning binnen halen. Zolang Rosberg en/of Vettel hem maar niet pakt, vind ik alles best. Knaldonado ligt er al uit, dus daar hebben we geen gevaar meer van.

Hamilton's race is naar de knoppen in elk geval, die kan nu net zo goed de auto in de pitbox parkeren. p17... Bedankt Rosberg, fijne teamgenoot ben je :/ Je kegelt je WK-concurrent en teammaat uit de wedstrijd, en doet zelf ook niet heel goede zaken WK technisch.. Als Hamilton aan het eind van het seizoen Senna-style Rosberg de baan af kegelt zou ik hem nog gelijk geven ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 14:45 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:40:
Komop mensen, dit kan je toch niet zo plannen. Dit is gewoon een raceincident.
Jawel, je kan als "normale" rijder beschouwen dat je met je teammate weg rijdt van de rest en dus niet meteen de 2de ronde zo scherp gaat aanvallen.

Eerst trek je een gat met je teammate van 10-20 seconden, lukt dat niet kan je alsnog een paar ronden later proberen.

Nadat je dat gat hebt getrokken kan je eerst nog kijken of je er met DRS langskan en ook dmv een pitstop of 2.

Dan heb je in de laatste 5-10 ronden nog een excuus als al de normale middelen gefaald hebben om een respectloze/onnodige/bad-teamspirit actie op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:43:
Hamilton's race is naar de knoppen in elk geval, die kan nu net zo goed de auto in de pitbox parkeren. p17... Bedankt Rosberg, fijne teamgenoot ben je :/ Je kegelt je WK-concurrent en teammaat uit de wedstrijd, en doet zelf ook niet heel goede zaken WK technisch..
Hamilton kan natuurlijk ook gewoon ruimte geven he? Dat het maar eens afgelopen is met het idee dat je je concurrenten gewoon van de baan mag drukken op de exit, slaat nergens op. Wil niet zeggen dat het handig is wat Rosberg deed maar Hamilton heeft er net zoveel schuld aan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
gave beelden zo van alonso

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat enchion zegt. Rosberg zou in mijn ogen dus ook een onverdiend kampioen zijn. Smerige spelletjes op momenten waar dat totaal onnodig is. Die Mercedes is snel zat, het is niet alsof Rosberg die ene kans greep die hij had..

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:46:
[...]

Hamilton kan natuurlijk ook gewoon ruimte geven he? Dat het maar eens afgelopen is met het idee dat je je concurrenten gewoon van de baan mag drukken op de exit, slaat nergens op. Wil niet zeggen dat het handig is wat Rosberg deed maar Hamilton heeft er net zoveel schuld aan.
Daar kan je dan weer niet op mikken. Hamilton kan de vleugel van Rosberg niet in zijn spiegel zien.
Het lijkt meer op: ik mik er niet op, maar boeit me niet als ik 'm raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alonso had beter naar binnen gekomen .. die banden lijken niet erg fris meer en met een 1:57 levert hij zo 3 seconden in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Mooie Ferrari sandwich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MrSleeves schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:48:
[...]

Daar kan je dan weer niet op mikken. Hamilton kan de vleugel van Rosberg niet in zijn spiegel zien.
Het lijkt meer op: ik mik er niet op, maar boeit me niet als ik 'm raak...
Wie heeft het over mikken? Ga je nu zeggen dat Hamilton niet wist dat Rosberg op de apex half naast hem zat? Hij stuurt toch gewoon zelf terug naar links op de exit van de rechter / apex van de linker terwijl hij weet dat Rosberg daar zit. Als je dat niet in je spiegel ziet dan is je spiegel stuk. Hij gaat er gewoon van uit dat Rosberg ruimte maakt of van de baan rijdt zoals iedereen dat in de F1 doet, vooral op de exit van bochten (geowon naar de curb toe rijden en de ander van de baan dwingen). Dit keer ging het mis, eigen schuld.

Nogmaals, Rosberg is ook niet slim om dit zo vroeg te doen, maar het is een race incident waar beiden net zoveel schuld aan hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:46:
Que? Rosberg zat er nooit verder naast dan de sidepods, hij heeft er nooit naast gezeten. Waarom moet je dan ruimte geven? Rosberg moet dan gewoon remmen, of zoals Vettel deed, de nooduitgang nemen en dan posities verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wow ... mooie actie van Vettel!! Wat een snelheid ineens .. volgens mij hebben sommige teams nog teveel downforce staan met het oog op regen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
gambieter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:51:
[...]

Waarom moet je dan ruimte geven?
Zodat je achterband niet aan gort gereden wordt.

Waarom is er in de F1 altijd het idee dat je maar gewoon de hele baan mag pakken zolang de ander niet voorbij een denkbeeldig punt is? Welk punt is dat dan? Wanneer is hij wel er langs? Voorbanden? Voorvleugel? 38.4 centimeter voor je linkeroor?

Je kan ook gewoon net genoeg ruimte geven en alsnog de positie houden, het is niet zwart/wit "of ruimte geven en positie verliezen, of de ander van de baan rijden".

Natuurlijk wilde Rosberg z'n actie afblazen, natuurlijk remde hij wel, maar omdat Hamilton hem compleet negeert en gewoon naar de apex stuurt kon hij er niet op tijd tussenuit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:46
Hamilton eindelijk aan het inhalen geslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:54:
Zoals altijd in het verkeer: de achterliggende moet dat ontwijken. Als die dat niet doet, dan is die schuldig.
Natuurlijk wilde Rosberg z'n actie afblazen, natuurlijk remde hij wel, maar omdat Hamilton hem compleet negeert en gewoon naar de apex stuurt kon hij er niet op tijd tussenuit.
Ik krijg het idee dat je een roze wolkje over Rosbergs motieven legt. Hij heeft namelijk remmen en een stuur, welke hij niet gebruikte om de botsing te ontwijken. Vettel deed dat wel, en die zat er verder naast dan Rosberg ooit gezeten heeft.

Het is jammer dat de schade voor de voorliggende rijder vaak groter is door de kans op lekke band, welke erger is dan de sideplates verliezen van de voorvleugel. Daarmee kan de achterliggende veel meer risico nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 24-08-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ctrlaltdelbe schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:56:
Hamilton eindelijk aan het inhalen geslagen?
er zaten hele grote gaten tussen de auto's, 10 secs o.a. en hij rijdt met 1:55 gewoon niet snel genoeg,, de anderen rijden hoge 1:54's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee hoor, ik heb al 2 keer gezegd dat het niet handig was van Rosberg en dat hij net zoveel schuld heeft. Mijn enige punt is dat Hamilton niet onschuldig is en net zoveel had kunnen doen om het te ontwijken. Soms is het niet handig om hardnekkig je gelijk te halen "hij zat er niet naast dus het was mijn bocht". Heb je niet veel aan als je 17e ligt he?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:54:
[...]

Waarom is er in de F1 altijd het idee dat je maar gewoon de hele baan mag pakken zolang de ander niet voorbij een denkbeeldig punt is? Welk punt is dat dan? Wanneer is hij wel er langs? Voorbanden? Voorvleugel? 38.4 centimeter voor je linkeroor?

Je kan ook gewoon net genoeg ruimte geven en alsnog de positie houden, het is niet zwart/wit "of ruimte geven en positie verliezen, of de ander van de baan rijden".

Je hebt wel gelijk dat Lewis een halve meter naar rechts had gekund om de auto bij de volgende bocht er weer voor te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
enchion schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:01:
[...]

Je hebt wel gelijk dat Lewis een halve meter naar rechts had gekund om de auto bij de volgende bocht er weer voor te zetten.
Maar je mag toch wel gewoon verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

gambieter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:57:
Ik krijg het idee dat je een roze wolkje over Rosbergs motieven legt.
Ik krijg het idee dat jij een donker wolkje op zijn motieven legt. Het is gewoon een raceincident. Het eerste wat je roept is dat rosberg bestraft moet worden. Nou weet ik niet wat je opinie was over dat alles maar afstraffen zoals het eerst was, maar mijn mening is : laat lekker racen en laat lekker knokken.

In dit geval was het niet slim gegaan, rosberg net iets erger dan Hammilton. Maar geen straf waardig, geen opmerkingen over onterechte kampioenschappen en weet ik wat. Het was niet slim, thats all.

Ik vind dit 100 keer mooier dan dat klinische gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
enchion schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:01:
[...]

Precies, hij kan makkelijk ruimte geven en alsnog de positie behouden. Dat hij dat niet doet is begrijpelijk want het is gewoon stom van Rosberg om dit in lap 2 zo te proberen, maar ik weet zeker dat hij achteraf gezien er mee eens zal zijn dat hij beter ruimte had kunnen geven.
Maks schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:02:
[...]

Je kunt ook verdedigen zonder 100% van de baan in beslag te nemen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Maks schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:02:
[...]

Verdedigen natuurlijk. Maar dit is wel een gevalletje ga je voor je gelijk of voor je geluk. Als Hamilton een beetje rekening had gehouden met het feit dat dit had kunnen gebeuren (anticiperen op de situatie) dan had hij nu niet achteraan gereden. Rosberg blijft de persoon die het niet haalde en remde. Wellicht had hij nog iets meer naar links kunnen gaan maar dat is niet gebeurd. Als Hamilton wat meer naar rechts was gegaan had hij nog steeds voor Rosberg geweest...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Ach ja Rosberg wordt weer zo'n kleurloze kampioen die wel goed kan sturen maar gewoon met dikke mazzel en de beste auto de wereldtitel binnen haalt.

De race is zelfs met dit soort incidenten een saaie draak.

Maar hey dat ben ik hè dus voel je vrij om mij weer af te zeiken want jullie kijken allemaal vast een fantastische wedstrijd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:05:
Ach ja Rosberg wordt weer zo'n kleurloze kampioen die wel goed kan sturen maar gewoon met dikke mazzel en de beste auto de wereldtitel binnen haalt.

De race is zelfs met dit soort incidenten een saaie draak.

Maar hey dat ben ik hè dus voel je vrij om mij weer af te zeiken want jullie kijken allemaal vast en fantastische wedstrijd.
Geheel met je eens.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het is natuurlijk veel leuker als iemand met super veel pech en een slechte auto wint. Maar hoe groot is die kans?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@Phusebox: Ik ben het volledig eens met je eerste zin. Of het meteen een saaie race is durf ik niet te beweren, ik zag net van Bottas een hele mooie actie op Vettel bijvoorbeeld.

Misschien moet ik maar overwegen om het kijken van Formule1 op te schorten tot maart volgend jaar, ik ben toch wel nieuwsgierig hoe Max het volgend jaar doet, maar van dit jaar word ik niet al te vrolijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:42
Vettel kreeg tig ronde geleden een waarschuwing voor track limits in bocht 15 maar ik zie hem (en andere) er telkens overheen gaan. Wordt niks meer tegen gedaan dus?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

soulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
Vettel kreeg tig ronde geleden een waarschuwing voor track limits in bocht 15 maar ik zie hem (en andere) er telkens overheen gaan. Wordt niks meer tegen gedaan dus?
Daar zat ik me ook al over te verbazen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Het is natuurlijk veel leuker als iemand met super veel pech en een slechte auto wint. Maar hoe groot is die kans?
Het zou leuk zijn als zo iemand er nog enige moeite voor moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Blablabla... De jongens doen namelijk totaal geen moeite... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bottas wederom dikke vinger naar Rosberg :+

/nevermind ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Helemaal mee eens. Rosberg krijgt hem dit jaar cadeau. Zijn enige concurrent is zijn teamgenoot, en die krijgt alle pech. Auto van Hamilton is kennelijk te zwaar beschadigd om echt nog mee te knokken, dus Rosberg loopt nu ver uit in het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Zijn concurrent heeft anders veel meer pech dan Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
F1 is gewoon Te Duits geworden.

Als Mercedes (of alleen Rosberg) de rest van het seizoen geband wordt en er een Aussie dit jaar gaat winnen is alles ineens weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:10:
[...]

Rosberg krijgt ze toch echt in zijn schoot geworpen. Maar ja moeite moet je dan relatief zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoppa Rosberg snoert iedereen de mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

MrSleeves schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Zijn concurrent heeft anders veel meer pech dan Hamilton.
Ja, en vorig jaar was dat Webber... Die dingen gebeuren. Dat is onderdeel van de F1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:12:
Hoppa Rosberg snoert iedereen de mond.
Ja met nieuwe banden, licht auto en nu pas in snelste modus gezet uiteraard ivm veiligheid. Wat een kunde zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

En toch, als ik Hamilton was, al is het maar om een theorie te ontkrachten, ik had minimaal 1 weekend met de auto van Rosberg geëist. Kijken hoe de verhoudingen dan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

WTF .. Rosberg 1:50:511 !!!! vs 1:53:4 van de rest

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:02:
Het eerste wat je roept is dat rosberg bestraft moet worden. Nou weet ik niet wat je opinie was over dat alles maar afstraffen zoals het eerst was, maar mijn mening is : laat lekker racen en laat lekker knokken.
Ik heb er een probleem mee als de veroorzaker er een voordeel aan overhoud, de schade is onevenredig (Rosberg alleen een endplate verliezen, Hamilton lekke band). En dat maakt dat het risico bij de voorligger ligt. Dat zie je nu heel goed: Rosberg wordt 1e of 2e, Hamilton haalt geen punten.

En Rosberg weet heel goed, dat als ze er beiden afgaan, hij nog steeds voorligt in het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Wat zijn die Ferrari's traag!
Het ziet er zoooo langzaam uit allemaal, zit geen pit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

ing._Buttje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
WTF .. Rosberg 1:50 !!!! vs 1:53:2 van de rest
Ja en volgens sommigen hier is het allemaal mazzel en kan hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Achterlijke Magnussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hamilton die net over de boordradio roept "Haal me binnen om te stoppen, spaar de motor!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
En slimme/oplettende Alonso. Geen frontwing damage nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Ja met nieuwe banden, licht auto en nu pas in snelste modus gezet uiteraard ivm veiligheid. Wat een kunde zeg.
gast wat een zure reactie.

Volgens mij zijn de andere ook leeg en kunnen die hun auto ook op snel zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
[...]

Ja en volgens sommigen hier is het allemaal mazzel en kan hij niets.
Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit van Nico te maken.

HAM houden ze gewoon buiten om echt zeker te zijn dat ROS kampioen wordt want dit kost Lewis straks ook nog een motor en dus 10 startplekken ergens dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Einde voor HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hamilton gaat stoppen eind van deze ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Hamilton problemen met aero? Juist ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit vsn Nico te maken.

HAM houden ze gewoon buiten om echt zeker te zijn dat ROS kampioen wordt want dit kost Lewis straks ook nog een motor en dus 10 startplekken ergens dit jaar.
Zwartgallerij wat je allemaal zegt. Stel dat het waar is... Dan doen ze het erg goed. Het was altijd nog Hamilton zijn eigen keuze om bij Mercedes te rijden en hij wist dat Rosberg er ook reed en hij wist ook dat Rosberg een duitser is... Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
gast wat een zure reactie.

Volgens mij zijn de andere ook leeg en kunnen die hun auto ook op snel zetten...
Andere teams houden geen 2 seconde in reserve om de auto te sparen gedurende de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]

Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit vsn Nico te maken.

Ja opzettelijk niet op zn snelst gaan en nu misschien winnen tegen gegarandeerd winnen.

En voor wat betreft je verhaal met Hammilton, wat een idee... 8)7.

Hammilton is een slappe zak deze race. En daarnaast wordt ie nog binnen gehaald wordt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Ik heb er een probleem mee als de veroorzaker er een voordeel aan overhoud, de schade is onevenredig (Rosberg alleen een endplate verliezen, Hamilton lekke band). En dat maakt dat het risico bij de voorligger ligt. Dat zie je nu heel goed: Rosberg wordt 1e of 2e, Hamilton haalt geen punten.

En Rosberg weet heel goed, dat als ze er beiden afgaan, hij nog steeds voorligt in het kampioenschap.
Dan heb je vaak een probleem, het is racen en dit kan dus gebeuren, beter dan dat je stopt met formule 1 kijken :P

En de mensen die het Rosberg en de Duitsers niet gunnen laat het niet zo blijken, of zeg gewoon dat je een Hamilton fan bent en een hekel aan Duitsers hebt i.p.v die domme opmerkingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@JvS: Waarom zou je, als je Hamilton heet, door blijven rijden met een beschadigde auto waarmee je voor WK punten totaal kansloos rond rijdt? Ik zie het nut ook niet namelijk. Motor en bak slijten wel gewoon door namelijk.

Needless to say: Ricciardo, trappen met die bak! Haal die overwinning binnen! En kijk uit voor Rosberg, die is nogal goed met anderen de banden lek rijden....

[ Voor 26% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:21:
@JvS: Waarom zou je, als je Hamilton heet, door blijven rijden met een beschadigde auto waarmee je voor WK punten totaal kansloos rond rijdt? Ik zie het nut ook niet namelijk. Motor en bak slijten wel gewoon door namelijk.
Omdat dit helemaal geen probleem zou moeten zijn (je zou gewoon een seizoen met de spullen moeten kunne doen) en je misschien wel punten haalt. Je bent een winner en geeft nooit op of je doet dit... Dit is echt slappe shit.

Grappig dat alles wat rosberg doet wordt afgezeken en dat deze extreem slappe actie wordt goed gepraat 8)7.

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Je ziet het verkeerd. Hamilton is een slappe zak omdat ie niet wint met een auto die door zijn fijne teamgenoot naar de klote is geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:21:
Hij moet niet zo zeiken en gewoon doorrijden. Als iedereen retired als die geen kans meer maakt op punten dan wordt het wel erg saai. Wat een klote team is Mercedes geworden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*knip* Magnussen. Dit moet toch een straf worden.

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 24-08-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hamilton wilde stoppen, vooral om de reden dat het aantal motoren nou eenmaal bevroren is en hij gezien de situatie liever de motor en bak spaart. En hij heeft gelijk. Dit alles zoals Phusebox al aangeeft met dank aan Rosberg, Hamilton's fijne teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
4 man breed door de bocht en 0 gesneuvelde onderdelen, en dan nog beweren dat Rosberg het netjes deed ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Denk dat hamilton beetje klaar is constant een inhaal race te moeten doen.
Rosberg begint vanaf 1 en krijgt het weer niet voormekaar te winnen net als vorige race.
Maar hamilton is een lamzak en rosberg heeft niet alle geluk van de wereld....
Komop hoor merc3des wil een duitse kampioen dit was al lang duidelijk.
Rosberg heeft super veel geluk icm snelste auto en degelijk driving skills.

Tuurlijk nu aan einde met optimale auto is rosberg snel maar ik weet zeker had hij hamilton niet genaaid had hij ver achter zn teammaat gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Manmanman, jammer dat het niet vooraan is, maar wat een gevecht is dit

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

charops schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:25:
4 man breed door de bocht en 0 gesneuvelde onderdelen, en dan nog beweren dat Rosberg het netjes deed ;)
Ik heb niemand hier zien zeggen dat Rosberg zijn actie netjes was. Overdrijven is ook een vak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kijk, zo kun je dus ruimte geven en alsnog je positie houden. Waarom kan het niet altijd zo?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Magnussen zwabbert echt over de hele baan. Dit is echt bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:26:
Kijk, zo kun je dus ruimte geven en alsnog je positie houden. Waarom kan het niet altijd zo Rosberg dat niet?
Fixed that for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
After the race ja en dat kost Alonso nu een plek. Fucking Imbecils Association

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:26:
Magnussen zwabbert echt over de hele baan. Dit is echt bullshit
Gaan ze naar kijken zo te zien

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Alonso stuk van zijn vleugel af, tegen Vettel gereden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
soulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:28:
Alonso stuk van zijn vleugel af, tegen Vettel gereden
helemaal gemist dat dat gebeurde, zie het nu wel, goed gezien

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zo zie je dat een crappy raceleiding Alonso nu 4 plaatsen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:25:

Tuurlijk nu aan einde met optimale auto is rosberg snel maar ik weet zeker had hij hamilton niet genaaid had hij ver achter zn teammaat gelegen.
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ricciardo, nu al de beste rijder allertijden. *O*

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 24-08-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:29:
Zo zie je dat een crappy raceleiding Alonso nu 4 plaatsen kost.
Mag duwde hem het gras in na eau rouge, anders was hij er wellicht voorbij :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.... en toen kwam Hamilton aangerend en geeft Rosberg een rechtse hoek op ze kaak !!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mooi voor ricciardo!! Gun het hem 100% jammer van rosberg op 2.... maar weer leuk voor bottas op 3. Liever iemand anders op 2 gezien maja zo gaat dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Magnussen was al 20 rondjes fout bezig. Telkens in de remzone van zijn lijn afwijken.

Gooi dan alle regels overboord als ze er zo inconsequent mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Oh je Alonso net zo erg als rosberg. Laat de verklaringen maar komen :P.

Stelletje Duitser haters hier :). Vooral begrip voor slappe Hammilton is gewoon stuitend...

Leuk dat ricciardo heeft gewonnen trouwens.

[ Voor 49% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rosberg is gewoon een matennaaier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:32:
Dat zie je verkeerd, dit was duidelijk Vettel zijn fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wist niet dat Alonso en Vettel teamgenoten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:39
Mooi racen aan het einde, agressief en mooi om te zien. Lekker wat actie. Ik had hier inderdaad wel een hoop kritiek verwacht, ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:32:
Fout van Alonso, maar heeft er alleen zichzelf mee. Snap de vergelijking niet :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:33:
Rosberg is gewoon een matennaaier ..
Jij kan beter stoppen met posten, het is racen, jouw favoriete rijder kan niet altijd winnen, shit happens en doe niet zo zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:33:
Wist niet dat Alonso en Vettel teamgenoten waren.
Wat in vredesnaam maakt dat nou uit voor een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:35:
[...]

Wat in vredesnaam maakt dat nou uit voor een actie?
Hahahahaha.

Sorry. Nee niks joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

soulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:34:
[...]

Fout van Alonso, maar heeft er alleen zichzelf mee. Snap de vergelijking niet :?
Hij rijdt net zo hard tegen een achterwiel aan. Remt laat. Toevallig pakt dit zo uit. De 'intentie' is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:34:
[...]

Jij kan beter stoppen met posten, het is racen, jouw favoriete rijder kan niet altijd winnen, shit happens en doe niet zo zuur.
Doe eens even leuk .. tis toch zo??? Rosberg heeft al vaker Hamilton te schijten gezet

Vettel dook helemaal naar binnen en Alonso kon geen kant meer op .. Rosberg vs Hamilton was een raceincident btw .. had mijn mening daarover nog niet gegeven.

.. maar daarom is Rosberg nog steeds wel een matennaaier :P

ghehe .. publiek is het met me eens :+

[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:39 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.