"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Het moet maar droog blijven ... zo is het veel spannender, mercedes is nu nergens! vs 2 secs in nat!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Veel teveel aggressie met inhalen en veel te weinig wijsheid.
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 24-08-2014 14:40 ]
How do you save a random generator ?
[ Voor 58% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 14:41 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
tot zover zelfs beter dan Alonso!!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hamilton's race is naar de knoppen in elk geval, die kan nu net zo goed de auto in de pitbox parkeren. p17... Bedankt Rosberg, fijne teamgenoot ben je

[ Voor 11% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 14:45 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Jawel, je kan als "normale" rijder beschouwen dat je met je teammate weg rijdt van de rest en dus niet meteen de 2de ronde zo scherp gaat aanvallen.JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:40:
Komop mensen, dit kan je toch niet zo plannen. Dit is gewoon een raceincident.
Eerst trek je een gat met je teammate van 10-20 seconden, lukt dat niet kan je alsnog een paar ronden later proberen.
Nadat je dat gat hebt getrokken kan je eerst nog kijken of je er met DRS langskan en ook dmv een pitstop of 2.
Dan heb je in de laatste 5-10 ronden nog een excuus als al de normale middelen gefaald hebben om een respectloze/onnodige/bad-teamspirit actie op te zetten.
Hamilton kan natuurlijk ook gewoon ruimte geven he? Dat het maar eens afgelopen is met het idee dat je je concurrenten gewoon van de baan mag drukken op de exit, slaat nergens op. Wil niet zeggen dat het handig is wat Rosberg deed maar Hamilton heeft er net zoveel schuld aan.Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:43:
Hamilton's race is naar de knoppen in elk geval, die kan nu net zo goed de auto in de pitbox parkeren. p17... Bedankt Rosberg, fijne teamgenoot ben jeJe kegelt je WK-concurrent en teammaat uit de wedstrijd, en doet zelf ook niet heel goede zaken WK technisch..
[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 14:48 ]
Daar kan je dan weer niet op mikken. Hamilton kan de vleugel van Rosberg niet in zijn spiegel zien.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:46:
[...]
Hamilton kan natuurlijk ook gewoon ruimte geven he? Dat het maar eens afgelopen is met het idee dat je je concurrenten gewoon van de baan mag drukken op de exit, slaat nergens op. Wil niet zeggen dat het handig is wat Rosberg deed maar Hamilton heeft er net zoveel schuld aan.
Het lijkt meer op: ik mik er niet op, maar boeit me niet als ik 'm raak...
Wie heeft het over mikken? Ga je nu zeggen dat Hamilton niet wist dat Rosberg op de apex half naast hem zat? Hij stuurt toch gewoon zelf terug naar links op de exit van de rechter / apex van de linker terwijl hij weet dat Rosberg daar zit. Als je dat niet in je spiegel ziet dan is je spiegel stuk. Hij gaat er gewoon van uit dat Rosberg ruimte maakt of van de baan rijdt zoals iedereen dat in de F1 doet, vooral op de exit van bochten (geowon naar de curb toe rijden en de ander van de baan dwingen). Dit keer ging het mis, eigen schuld.MrSleeves schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:48:
[...]
Daar kan je dan weer niet op mikken. Hamilton kan de vleugel van Rosberg niet in zijn spiegel zien.
Het lijkt meer op: ik mik er niet op, maar boeit me niet als ik 'm raak...
Nogmaals, Rosberg is ook niet slim om dit zo vroeg te doen, maar het is een race incident waar beiden net zoveel schuld aan hebben.
Que? Rosberg zat er nooit verder naast dan de sidepods, hij heeft er nooit naast gezeten. Waarom moet je dan ruimte geven? Rosberg moet dan gewoon remmen, of zoals Vettel deed, de nooduitgang nemen en dan posities verliezen.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:46:
Hamilton kan natuurlijk ook gewoon ruimte geven he? Dat het maar eens afgelopen is met het idee dat je je concurrenten gewoon van de baan mag drukken op de exit, slaat nergens op. Wil niet zeggen dat het handig is wat Rosberg deed maar Hamilton heeft er net zoveel schuld aan.
Zodat je achterband niet aan gort gereden wordt.
Waarom is er in de F1 altijd het idee dat je maar gewoon de hele baan mag pakken zolang de ander niet voorbij een denkbeeldig punt is? Welk punt is dat dan? Wanneer is hij wel er langs? Voorbanden? Voorvleugel? 38.4 centimeter voor je linkeroor?
Je kan ook gewoon net genoeg ruimte geven en alsnog de positie houden, het is niet zwart/wit "of ruimte geven en positie verliezen, of de ander van de baan rijden".
Natuurlijk wilde Rosberg z'n actie afblazen, natuurlijk remde hij wel, maar omdat Hamilton hem compleet negeert en gewoon naar de apex stuurt kon hij er niet op tijd tussenuit.
Zoals altijd in het verkeer: de achterliggende moet dat ontwijken. Als die dat niet doet, dan is die schuldig.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:54:
Ik krijg het idee dat je een roze wolkje over Rosbergs motieven legt. Hij heeft namelijk remmen en een stuur, welke hij niet gebruikte om de botsing te ontwijken. Vettel deed dat wel, en die zat er verder naast dan Rosberg ooit gezeten heeft.Natuurlijk wilde Rosberg z'n actie afblazen, natuurlijk remde hij wel, maar omdat Hamilton hem compleet negeert en gewoon naar de apex stuurt kon hij er niet op tijd tussenuit.
Het is jammer dat de schade voor de voorliggende rijder vaak groter is door de kans op lekke band, welke erger is dan de sideplates verliezen van de voorvleugel. Daarmee kan de achterliggende veel meer risico nemen.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 24-08-2014 15:00 ]
er zaten hele grote gaten tussen de auto's, 10 secs o.a. en hij rijdt met 1:55 gewoon niet snel genoeg,, de anderen rijden hoge 1:54'sctrlaltdelbe schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:56:
Hamilton eindelijk aan het inhalen geslagen?
Je hebt wel gelijk dat Lewis een halve meter naar rechts had gekund om de auto bij de volgende bocht er weer voor te zetten.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:54:
[...]
Waarom is er in de F1 altijd het idee dat je maar gewoon de hele baan mag pakken zolang de ander niet voorbij een denkbeeldig punt is? Welk punt is dat dan? Wanneer is hij wel er langs? Voorbanden? Voorvleugel? 38.4 centimeter voor je linkeroor?
Je kan ook gewoon net genoeg ruimte geven en alsnog de positie houden, het is niet zwart/wit "of ruimte geven en positie verliezen, of de ander van de baan rijden".
Natuurlijk wilde Rosberg z'n actie afblazen, natuurlijk remde hij wel, maar omdat Hamilton hem compleet negeert en gewoon naar de apex stuurt kon hij er niet op tijd tussenuit.
Maar je mag toch wel gewoon verdedigen?enchion schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
Je hebt wel gelijk dat Lewis een halve meter naar rechts had gekund om de auto bij de volgende bocht er weer voor te zetten.
Ik krijg het idee dat jij een donker wolkje op zijn motieven legt. Het is gewoon een raceincident. Het eerste wat je roept is dat rosberg bestraft moet worden. Nou weet ik niet wat je opinie was over dat alles maar afstraffen zoals het eerst was, maar mijn mening is : laat lekker racen en laat lekker knokken.gambieter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:57:
Ik krijg het idee dat je een roze wolkje over Rosbergs motieven legt.
In dit geval was het niet slim gegaan, rosberg net iets erger dan Hammilton. Maar geen straf waardig, geen opmerkingen over onterechte kampioenschappen en weet ik wat. Het was niet slim, thats all.
Ik vind dit 100 keer mooier dan dat klinische gedoe.
Precies, hij kan makkelijk ruimte geven en alsnog de positie behouden. Dat hij dat niet doet is begrijpelijk want het is gewoon stom van Rosberg om dit in lap 2 zo te proberen, maar ik weet zeker dat hij achteraf gezien er mee eens zal zijn dat hij beter ruimte had kunnen geven.enchion schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:01:
[...]
Je hebt wel gelijk dat Lewis een halve meter naar rechts had gekund om de auto bij de volgende bocht er weer voor te zetten.
Je kunt ook verdedigen zonder 100% van de baan in beslag te nemen.
Verdedigen natuurlijk. Maar dit is wel een gevalletje ga je voor je gelijk of voor je geluk. Als Hamilton een beetje rekening had gehouden met het feit dat dit had kunnen gebeuren (anticiperen op de situatie) dan had hij nu niet achteraan gereden. Rosberg blijft de persoon die het niet haalde en remde. Wellicht had hij nog iets meer naar links kunnen gaan maar dat is niet gebeurd. Als Hamilton wat meer naar rechts was gegaan had hij nog steeds voor Rosberg geweest...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De race is zelfs met dit soort incidenten een saaie draak.
Maar hey dat ben ik hè dus voel je vrij om mij weer af te zeiken want jullie kijken allemaal vast een fantastische wedstrijd.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geheel met je eens.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:05:
Ach ja Rosberg wordt weer zo'n kleurloze kampioen die wel goed kan sturen maar gewoon met dikke mazzel en de beste auto de wereldtitel binnen haalt.
De race is zelfs met dit soort incidenten een saaie draak.
Maar hey dat ben ik hè dus voel je vrij om mij weer af te zeiken want jullie kijken allemaal vast en fantastische wedstrijd.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is natuurlijk veel leuker als iemand met super veel pech en een slechte auto wint. Maar hoe groot is die kans?Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:05:
Ach ja Rosberg wordt weer zo'n kleurloze kampioen die wel goed kan sturen maar gewoon met dikke mazzel en de beste auto de wereldtitel binnen haalt.
Misschien moet ik maar overwegen om het kijken van Formule1 op te schorten tot maart volgend jaar, ik ben toch wel nieuwsgierig hoe Max het volgend jaar doet, maar van dit jaar word ik niet al te vrolijk..
Daar zat ik me ook al over te verbazen.soulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
Vettel kreeg tig ronde geleden een waarschuwing voor track limits in bocht 15 maar ik zie hem (en andere) er telkens overheen gaan. Wordt niks meer tegen gedaan dus?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het zou leuk zijn als zo iemand er nog enige moeite voor moest doen.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:08:
[...]
Het is natuurlijk veel leuker als iemand met super veel pech en een slechte auto wint. Maar hoe groot is die kans?
Blablabla... De jongens doen namelijk totaal geen moeite...Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Het zou leuk zijn als zo iemand er nog enige moeite voor moest doen.

/nevermind
[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:12 ]
Helemaal mee eens. Rosberg krijgt hem dit jaar cadeau. Zijn enige concurrent is zijn teamgenoot, en die krijgt alle pech. Auto van Hamilton is kennelijk te zwaar beschadigd om echt nog mee te knokken, dus Rosberg loopt nu ver uit in het WK.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:09:
[...]
Het zou leuk zijn als zo iemand er nog enige moeite voor moest doen.
Zijn concurrent heeft anders veel meer pech dan Hamilton.Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Blablabla... De jongens doen namelijk totaal geen moeite...
F1 is gewoon Te Duits geworden.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:05:
Als Mercedes (of alleen Rosberg) de rest van het seizoen geband wordt en er een Aussie dit jaar gaat winnen is alles ineens weer goed.
Rosberg krijgt ze toch echt in zijn schoot geworpen. Maar ja moeite moet je dan relatief zien.Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Blablabla... De jongens doen namelijk totaal geen moeite...
Ja, en vorig jaar was dat Webber... Die dingen gebeuren. Dat is onderdeel van de F1...MrSleeves schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:11:
[...]
Zijn concurrent heeft anders veel meer pech dan Hamilton.
Ja met nieuwe banden, licht auto en nu pas in snelste modus gezet uiteraard ivm veiligheid. Wat een kunde zeg.JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:12:
Hoppa Rosberg snoert iedereen de mond.
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:15 ]
Ik heb er een probleem mee als de veroorzaker er een voordeel aan overhoud, de schade is onevenredig (Rosberg alleen een endplate verliezen, Hamilton lekke band). En dat maakt dat het risico bij de voorligger ligt. Dat zie je nu heel goed: Rosberg wordt 1e of 2e, Hamilton haalt geen punten.JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:02:
Het eerste wat je roept is dat rosberg bestraft moet worden. Nou weet ik niet wat je opinie was over dat alles maar afstraffen zoals het eerst was, maar mijn mening is : laat lekker racen en laat lekker knokken.
En Rosberg weet heel goed, dat als ze er beiden afgaan, hij nog steeds voorligt in het kampioenschap.
Het ziet er zoooo langzaam uit allemaal, zit geen pit in.
Ja en volgens sommigen hier is het allemaal mazzel en kan hij niets.ing._Buttje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
WTF .. Rosberg 1:50 !!!! vs 1:53:2 van de rest
En slimme/oplettende Alonso. Geen frontwing damage nl.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
Achterlijke Magnussen.
gast wat een zure reactie.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:13:
[...]
Ja met nieuwe banden, licht auto en nu pas in snelste modus gezet uiteraard ivm veiligheid. Wat een kunde zeg.
Volgens mij zijn de andere ook leeg en kunnen die hun auto ook op snel zetten...
Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit van Nico te maken.Gé Brander schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:15:
[...]
Ja en volgens sommigen hier is het allemaal mazzel en kan hij niets.
HAM houden ze gewoon buiten om echt zeker te zijn dat ROS kampioen wordt want dit kost Lewis straks ook nog een motor en dus 10 startplekken ergens dit jaar.
Zwartgallerij wat je allemaal zegt. Stel dat het waar is... Dan doen ze het erg goed. Het was altijd nog Hamilton zijn eigen keuze om bij Mercedes te rijden en hij wist dat Rosberg er ook reed en hij wist ook dat Rosberg een duitser is... Point?Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit vsn Nico te maken.
HAM houden ze gewoon buiten om echt zeker te zijn dat ROS kampioen wordt want dit kost Lewis straks ook nog een motor en dus 10 startplekken ergens dit jaar.
Andere teams houden geen 2 seconde in reserve om de auto te sparen gedurende de race.JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
gast wat een zure reactie.
Volgens mij zijn de andere ook leeg en kunnen die hun auto ook op snel zetten...
Ja opzettelijk niet op zn snelst gaan en nu misschien winnen tegen gegarandeerd winnen.Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:17:
[...]
Ze doen het elke race. Sandbaggen en op het laatste de kraan pas opendraaien. Heeft niks met kwaliteit vsn Nico te maken.
En voor wat betreft je verhaal met Hammilton, wat een idee...

Hammilton is een slappe zak deze race. En daarnaast wordt ie nog binnen gehaald wordt ook.
Verwijderd
Dan heb je vaak een probleem, het is racen en dit kan dus gebeuren, beter dan dat je stopt met formule 1 kijkengambieter schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Ik heb er een probleem mee als de veroorzaker er een voordeel aan overhoud, de schade is onevenredig (Rosberg alleen een endplate verliezen, Hamilton lekke band). En dat maakt dat het risico bij de voorligger ligt. Dat zie je nu heel goed: Rosberg wordt 1e of 2e, Hamilton haalt geen punten.
En Rosberg weet heel goed, dat als ze er beiden afgaan, hij nog steeds voorligt in het kampioenschap.
En de mensen die het Rosberg en de Duitsers niet gunnen laat het niet zo blijken, of zeg gewoon dat je een Hamilton fan bent en een hekel aan Duitsers hebt i.p.v die domme opmerkingen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 15:22 ]
Needless to say: Ricciardo, trappen met die bak! Haal die overwinning binnen! En kijk uit voor Rosberg, die is nogal goed met anderen de banden lek rijden....
[ Voor 26% gewijzigd door Destruction op 24-08-2014 15:23 ]
Omdat dit helemaal geen probleem zou moeten zijn (je zou gewoon een seizoen met de spullen moeten kunne doen) en je misschien wel punten haalt. Je bent een winner en geeft nooit op of je doet dit... Dit is echt slappe shit.Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:21:
@JvS: Waarom zou je, als je Hamilton heet, door blijven rijden met een beschadigde auto waarmee je voor WK punten totaal kansloos rond rijdt? Ik zie het nut ook niet namelijk. Motor en bak slijten wel gewoon door namelijk.
Grappig dat alles wat rosberg doet wordt afgezeken en dat deze extreem slappe actie wordt goed gepraat

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 15:23 ]
Hij moet niet zo zeiken en gewoon doorrijden. Als iedereen retired als die geen kans meer maakt op punten dan wordt het wel erg saai. Wat een klote team is Mercedes geworden.Destruction schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:21:
@JvS: Waarom zou je, als je Hamilton heet, door blijven rijden met een beschadigde auto waarmee je voor WK punten totaal kansloos rond rijdt? Ik zie het nut ook niet namelijk. Motor en bak slijten wel gewoon door namelijk.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Rosberg begint vanaf 1 en krijgt het weer niet voormekaar te winnen net als vorige race.
Maar hamilton is een lamzak en rosberg heeft niet alle geluk van de wereld....
Komop hoor merc3des wil een duitse kampioen dit was al lang duidelijk.
Rosberg heeft super veel geluk icm snelste auto en degelijk driving skills.
Tuurlijk nu aan einde met optimale auto is rosberg snel maar ik weet zeker had hij hamilton niet genaaid had hij ver achter zn teammaat gelegen.
Ik heb niemand hier zien zeggen dat Rosberg zijn actie netjes was. Overdrijven is ook een vak!charops schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:25:
4 man breed door de bocht en 0 gesneuvelde onderdelen, en dan nog beweren dat Rosberg het netjes deed
Fixed that for you.NickThissen schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:26:
Kijk, zo kun je dus ruimte geven en alsnog je positie houden. Waarom kan het niet altijd zo Rosberg dat niet?
Gaan ze naar kijken zo te zienPhusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:26:
Magnussen zwabbert echt over de hele baan. Dit is echt bullshit
helemaal gemist dat dat gebeurde, zie het nu wel, goed geziensoulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:28:
Alonso stuk van zijn vleugel af, tegen Vettel gereden
Verwijderd
v8power67 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:25:
Tuurlijk nu aan einde met optimale auto is rosberg snel maar ik weet zeker had hij hamilton niet genaaid had hij ver achter zn teammaat gelegen.

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 24-08-2014 15:30 ]
Mag duwde hem het gras in na eau rouge, anders was hij er wellicht voorbijPhusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:29:
Zo zie je dat een crappy raceleiding Alonso nu 4 plaatsen kost.
Gooi dan alle regels overboord als ze er zo inconsequent mee omgaan.
Stelletje Duitser haters hier
Leuk dat ricciardo heeft gewonnen trouwens.
[ Voor 49% gewijzigd door JvS op 24-08-2014 15:34 ]
Dat zie je verkeerd, dit was duidelijk Vettel zijn foutJvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:32:
Oh je Alonso net zo erg als rosberg. Laat de verklaringen maar komen.
Fout van Alonso, maar heeft er alleen zichzelf mee. Snap de vergelijking nietJvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:32:
Oh je Alonso net zo erg als rosberg. Laat de verklaringen maar komen.
Verwijderd
Jij kan beter stoppen met posten, het is racen, jouw favoriete rijder kan niet altijd winnen, shit happens en doe niet zo zuur.ing._Buttje schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:33:
Rosberg is gewoon een matennaaier ..
Wat in vredesnaam maakt dat nou uit voor een actie?Phusebox schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:33:
Wist niet dat Alonso en Vettel teamgenoten waren.
Hahahahaha.JvS schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:35:
[...]
Wat in vredesnaam maakt dat nou uit voor een actie?
Sorry. Nee niks joh.
Hij rijdt net zo hard tegen een achterwiel aan. Remt laat. Toevallig pakt dit zo uit. De 'intentie' is hetzelfde.soulcrusher schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Fout van Alonso, maar heeft er alleen zichzelf mee. Snap de vergelijking niet
Doe eens even leuk .. tis toch zo??? Rosberg heeft al vaker Hamilton te schijten gezetVerwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:34:
[...]
Jij kan beter stoppen met posten, het is racen, jouw favoriete rijder kan niet altijd winnen, shit happens en doe niet zo zuur.
Vettel dook helemaal naar binnen en Alonso kon geen kant meer op .. Rosberg vs Hamilton was een raceincident btw .. had mijn mening daarover nog niet gegeven.
.. maar daarom is Rosberg nog steeds wel een matennaaier
ghehe .. publiek is het met me eens
[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 24-08-2014 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.