Tsjah, een vorm van ABS is dan snel toegepast
Brake-by-wire is alleen voor achter. De voorremmen blijven klassiek onbekrachtigd
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dat de heren bij Red Bull vorig jaar iets gigantisch gevonden hebben buiten de aero om is absoluut waar, zoals je aangeeft zijn er ook veel theorieën over wat dit dan precies is. Het staat me alleen niet bij dat een van die theorieën met de elektronica te maken heeft, het zou natuurlijk heel goed kunnen.
Persoonlijk vind ik onderstaande 'verklaring' wel een interessante:
http://somersf1.blogspot....d-bulls-splitterstay.html

Vanuit deze hoek is hij niet echt lelijk, best mooi eigenlijk.
I am the great Cornholio!
KERS problemen waren niet verwonderlijk als je het gebruikt bij acceleratie.fynrd1 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:04:
[...]
Wel eens afgevraagd hoe Vettel het laatste half jaar gedomineerd heeft? De KERS problemen ontstonden op aero vlak, omdat cooling een scheldwoord is voor Adrian Newey.
Het ziet er wel echt uit alsof het er aangezet is om aan de regels te voldoen.MetaFrame schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:34:
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door MrSleeves op 27-01-2014 19:41 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Als je die rare spike voorop even wegdenkt, inderdaad.MetaFrame schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:34:
[afbeelding]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Zo moeten alle wagens in japan rondrijden...
Hoe zit dat eigenlijk met Lotus in Rusland... 2 piemels... en daar zijn ze zo anti-homo
Dat zijn geen 2 piemels hoor. Dat zijn 2 benen. Waartussen "The magic happens"
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
erge is nog, als dat nog blijkt te werken ook, rijdt iedereen over enkele maanden met zo'n neus rond.
Hoe hebben ze het toch voor elkaar gekregen F1 wagens zo lelijk te krijgen. Begon al met de debiele verhouding tussen (smalle) achtervleugel en enorm brede voorvleugel. Daarna die vogelbekdierneuzen en nu neuzen met een penisvormig aanhangsel (wat eigenlijk doorloopt door de hele neus)...
En gegroefde banden natuurlijk, dat was ook geen porem. En eigenlijk die vleugels met een verdieping erin ook niet (zoals de eerder genoemde Renault)
[ Voor 16% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 27-01-2014 21:26 ]
RedBull heeft een teaser van de auto op snapchat / twitter gezet.
Bron: http://www.redbull.com/us.../red-bull-racing-snapchat
Bron: http://www.redbull.com/us.../red-bull-racing-snapchat
[ Voor 50% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-01-2014 21:42 ]
Klopt, de bronlink bevat 2 images, weet niet of de ander dan wel de nieuwe bolide moet voorstellen. Krijg de link niet goed erin, beide plaatjes verwijzen naar de 2008 versie....Grimmie187 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:36:
Foto is de Red Bull uit 2008
http://upload.wikimedia.o...Coulthard_2008_Canada.jpg
Hmm, de tweede foto lijkt op een actiefoto van Vettel in de RB9. Moeilijk te zeggen.
Wat denken jullie wat de rondetijden gaan doen ?
Vorig jaar was F Massa de snelste met 01:17.879, gok op een 1:21 ( zal in de loop van het seizoen nog wel verbeteren hoop ik)
Vorig jaar was F Massa de snelste met 01:17.879, gok op een 1:21 ( zal in de loop van het seizoen nog wel verbeteren hoop ik)
Ik zet in op 5 seconden langzamer.
Dus 1:22.8.
[ Voor 17% gewijzigd door Bart-Willem op 27-01-2014 22:42 ]
Misschien dat er een machtspelletje gaande is, en op deze manier (met deze regels, denk ook aan de banden vorig jaar) Bernie wil laten zien dat elk team toch naar zijn pijpen danst.KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:25:
Hoe hebben ze het toch voor elkaar gekregen F1 wagens zo lelijk te krijgen. Begon al met de debiele verhouding tussen (smalle) achtervleugel en enorm brede voorvleugel. Daarna die vogelbekdierneuzen en nu neuzen met een penisvormig aanhangsel (wat eigenlijk doorloopt door de hele neus)...
En gegroefde banden natuurlijk, dat was ook geen porem. En eigenlijk die vleugels met een verdieping erin ook niet (zoals de eerder genoemde Renault)
(gewoon een ouwe lul (ja Bernie is nog steeds de grootste) die het allemaal niet zo veel meer kan schelen die laat merken dat iedereen kan klagen over zijn manier van dingen regelen tot ze een ons wegen, ze doen toch wat hij wil)
How do you save a random generator ?
Als je nou iemand gelijk bij de start swaffelt, dan ben je door de crashstructure van die piemel af en heb je gewoon weer een hoge neus. Ben benieuwd hoeveel meatballs we gaan zien dit jaar. Durex zou nu in moeten stappen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En als'ie wint, komt'ie omhoog..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Heb een hekel aan Vettel, maar dit is stiekem best grappig
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Live verslagje:
http://www1.skysports.com...8/jerez-test-day-one-live
Caterham:
+ Nieuwe Mercedes (tot nu toe de mooiste imho)
http://www1.skysports.com...8/jerez-test-day-one-live
Caterham:
+ Marussia gaat de eerste test iig gedeeltelijk missen. Ze hebben een fout gevonden en proberen de vrijdag nog mee te pikken....Caterham F1 Team
@CaterhamF1
Right, quick update. Unfortunately we're going to delay our 0845 launch as we're having some last minute issues bolting it all together....
+ Nieuwe Mercedes (tot nu toe de mooiste imho)

[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 08:24 ]
Mercedes dus idd met ongeveer dezelfde neus als Ferrari! Zie skysports linkjes van Hoogie.
https://twitter.com/SkyGa...28066234001661953/photo/1
https://twitter.com/SkyGa...28066234001661953/photo/1
[ Voor 27% gewijzigd door Grimmie187 op 28-01-2014 08:26 ]
Of refreshGrimmie187 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:24:
Mercedes dus idd met ongeveer dezelfde neus als Ferrari! Zie skysports linkjes van Hoogie.
Imho de mooiste tot nu toe.
[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 08:25 ]
Anderson van BBC had toch sterk het idee dat het wel voornamelijk aero was bij Red Bull waardoor ze dominant werden.fynrd1 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:50:
[...]
Ik kan het niet 100% hard voor je maken, maar voor mij als kijker heb ik toch raceweekenden gezien waarvan ik zeg dat kan niet, niet alleen van RedBull, maar ook Ferrari, Benetton, Renault en Brawn heb ik dingen zien doen waarvan ik denk dat kan niet. Als we puur naar afgelopen jaar kijken, zien we eigenlijk dat de wagens volledig uit geëvolueerd zijn. De kleinere teams komen dichterbij, maar ook de topteams komen dichter bij elkaar waar het dus gaat om een paar tienden onderling en een halve seconden naar het middenveld. Als je het halverwege het seizoen voor mekaar krijgt, om zonder optisch rigoureuze veranderingen, met één coureur een gat van 7 tiende tot een seconde kan trekken in de kwalificatie, of in 10 ronden een gat kan slaan van 15 seconden dan klopt er iets niet. Op gebied van aerodynamica is er niks drastisch veranderd, op gebied van mechanica ook niet echt omdat je hier de basis van de wagen aanpast wat ook weer zijn uiting zou moeten hebben in het aeropakket. Als het wel op dit vlak is en niet optisch, dan gaan we het hebben over materialen die zich kunnen vervormen naar bepaalde vormen bij bepaalde temperaturen, wat tijdens een test van de FIA nooit ontdekt kan worden. Maar er kan ook gekeken worden naar de aandrijving, waar je in langzame sectoren door een vorm van actieve ophanging en traction control ontzettend veel kan winnen. Er ging het afgelopen jaar veel rond betreft dit onderwerp in en rondom de paddock, maar ook analisten en journalisten gingen hiermee aan de haal. Zolang er geen bewijs is kan niemand het hard maken, dus ik al helemaal niet, maar mochten zij op dit vlak echt gebruik hebben gemaakt van dit soort systemen, dan zullen ze volgend jaar dus door het verminderen van de significantie van aero een flinke voorsprong hebben. Daarnaast dit jaar ook brake-by-wire.. dus het wordt boeiend dit jaar.
Had iets te maken met de rake/sealen van de diffuser wat niet meer lekker werkte door de nieuwe Pirelli banden omdat deze minder vervormden. De teruggang naar de oude banden fixte dit probleem, de auto werd ongeveer een millimeter verder opgetild op snelheid door het vervormen van de banden en daardoor vielen alle puzzelstukjes weer in elkaar en zat de hele auto weer in een optimaal operating window.
Klonk voor mij allemaal een beetje hocus pocus, maar opvallend was het in ieder geval wel dat ze met de teruggang naar de oude banden ineens een sprong maakten in performance.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
In vergelijking met de rest ziet deze er super goed uitChuckBartowski schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:31:
http://www.mercedesf1.com...f1-w05-launched-at-jerez/
Ziet er zeker niet slecht uit!
De 'brievenbus' onderaan de neus lijkt bij de Mercedes wat groter te zijn dan bij Ferrari trouwens.
Vettel rijdt dus met de 1 dit jaar? Niet z'n eigen nummertje gekozen?
Beetje de middenweg tussen de piemelneus en de Ferrari/Mercedes variant.
Volgens mij is dat aanhangsel langer als ie lijkt vanaf die hoek. De foto vanaf de voorkant geeft aan dat het toch een behoorlijk aanhangsel is, alleen de kleurstelling verbergt hem schuin van voren...
Mja, als we een foto hebben vanaf de zijkant, zien we het beter. Hij lijkt wel bijna te hoog.
Mja, als we een foto hebben vanaf de zijkant, zien we het beter. Hij lijkt wel bijna te hoog.
[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 08:46 ]
de red bull heeft eerder een slappe volgens mij.
Het uitsteeksel lijkt op die foto recht naar beneden te hangen vanaf de neus.
Hier iets beter te zien:M a r c o schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:48:
de red bull heeft eerder een slappe volgens mij.![]()
https://pbs.twimg.com/media/BfDPAnbIQAErXLm.jpg
Zo te zien is het zwarte aanhangsel ook een splitter die luchtstroom links en rechts verdeeld onder de auto.
Hier nog beter te zien:
http://image3.redbull.com/rbx00498/0001/2/600/445/image1.jpg
[ Voor 23% gewijzigd door Grimmie187 op 28-01-2014 08:56 ]
grappig dat we dan toch eigenlijk drie verschillende concepten hebben gezien;
De stofzuigerneus van Ferrari en Mercedes
De boegneus van Red Bull
De piemelneus van de rest
Ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren voordat dat weer een beetje is rechtgetrokken omdat één concept toch beter blijkt te zijn.
De stofzuigerneus van Ferrari en Mercedes
De boegneus van Red Bull
De piemelneus van de rest
Ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren voordat dat weer een beetje is rechtgetrokken omdat één concept toch beter blijkt te zijn.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ahahaha, die Force India!! Dat is wel met afstand de lelijkste tot nu toe..
Hier is het beter te zien, de neus is hoog, met een verticaal stuk om aan de regels te voldoen.

En Hamilton als eerste de baan op

En Hamilton als eerste de baan op
[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 09:01 ]
FI heeft gewoon een dildo gekocht en tegen de oude neus aan geschroefd. Jongens, wat een lelijkheid. Ik ben benieuwd wanneer de eerste tip eraf gaat bij een pitstop door er per ongeluk een band tegen aan te rollen.
Lolz
Maybe Force India wants to win on the finishing line thanks to this loooooooong nose !
Die FI is echt behoorlijk lelijk. 
Ik vind de oplossing van Mercedes en Ferrari toch het mooist (of minst lelijk
).
Van de "piemelneuzen" is de RB de minst afzichtelijke, vooral door goed gebruik van de livery.
Wat betreft lucht doorlaten aan de onderkant, lijkt de FI me wel erg effectief, maar ik hoop niet dat iedereen dan die maar gaat kopiëren.
Ik vind de oplossing van Mercedes en Ferrari toch het mooist (of minst lelijk
Van de "piemelneuzen" is de RB de minst afzichtelijke, vooral door goed gebruik van de livery.
Wat betreft lucht doorlaten aan de onderkant, lijkt de FI me wel erg effectief, maar ik hoop niet dat iedereen dan die maar gaat kopiëren.
Als de neus van die Force India tijdens de race moet worden vervangen zullen ze de pitstop wel censureren op tv zeker?
Typerend dat Force India de grootste dildo heeft... en die is zwart xD. Wel makkelijk voor de pit crew bij vervangen, je hebt een stevig handvat
All-Round nerd | iRacing Profiel
Net wanneer je dacht het niet gekker/lelijker kon

Ik vind wel dat Perez een beetje moeilijk kijkt op die foto 
Zo van moet ik in deze auto gaan rijden...
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Lotus is de enige die er best redelijk uit ziet. Sabeltand!
Dit is echt om te janken!
Zullen we massaal overstappen naar de Formula E ofzo?
De legaliteit van die neus wordt al in twijfel getrokken:Peekster schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:35:
Lotus is de enige die er best redelijk uit ziet. Sabeltand!
http://www.f1today.net/nl...ens-bij-neusontwerp-lotus
Interessant. Maar uit hetzelfde artikel:
Ik had het overigens nog niet gezien dat ie iets korter was aan 1 kant maar van boven is het niet te missen.Echter, door de ene zijde van de neus langer te maken dan de andere hoopt het team uit Enstone een maas in de wet gevonden te hebben. De iets kortere zijde is simpelweg een foefje om aan de precieze formulering van de reglementen te voldoen.
Je weet niet hoe de neus in de fabriek getest is...Lonestander schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:32:
Ik vind wel dat Perez een beetje moeilijk kijkt op die foto
En nog een live-feed naast die van Sky:
http://www.f1today.net/nl/live-update
Met tijdenlijst. Schijnbaar is bij de eerste run van Mercedes overigens de motor afgeslagen bij het vertrekken in de pits
Men verwacht dat Redbull nauwelijks rijdt in de ochtend, aangezien ze persconferenties hebben gepland van 10 - 12....
#Edit:
En de Ferrari is buiten
-> En hij staat op een truck, en wordt teruggebracht naar de pits
(althans, precautionary stop by the engineers, car on it's way back to the pits)
http://www.f1today.net/nl/live-update
Met tijdenlijst. Schijnbaar is bij de eerste run van Mercedes overigens de motor afgeslagen bij het vertrekken in de pits
Men verwacht dat Redbull nauwelijks rijdt in de ochtend, aangezien ze persconferenties hebben gepland van 10 - 12....
#Edit:
En de Ferrari is buiten
[ Voor 44% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 09:54 ]
Kimi moest ook nog even plassen zo te zien..
Scuderia Ferrari
@InsideFerrari
#F14T out but not in. Precautionary stop by engineers, now checking. Car on its way back to the pits...
Scuderia Ferrari
@InsideFerrari
#F14T out but not in. Precautionary stop by engineers, now checking. Car on its way back to the pits...
Die auto's... Je zou bijna denken dat de teams dit expres doen.
Ik vind de RedBull eigenlijk nog het minst lelijk als ik ze zo zie, Mercedes tweede plek en Ferrari derde.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En we hebben de eerste video. Laat dat nu net de Mercedes faal zijn
Wat een stofzuiger.. Die turbo doet iig erg zn best
[ Voor 18% gewijzigd door Hakkow op 28-01-2014 10:14 ]
Actiefoto van de mooiste van allemaal:
https://pbs.twimg.com/media/BfDfcZ0IIAAgMu5.jpg:large
En nee, ik ben niet objectief
https://pbs.twimg.com/media/BfDfcZ0IIAAgMu5.jpg:large
En nee, ik ben niet objectief
Mooiste? Het blijft een pieleke met teveel voorhuid.

Hier nog een stukje pit exit van de Mercedes:Hakkow schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:11:
En we hebben de eerste video. Laat dat nu net de Mercedes faal zijn
[video]
YouTube: F1 2014 - Lewis Hamilton's First Run In Mercedes W05! (With Engine Sound)
Hmm.. Hmm..
Geluid... matig.. Weet niet goed. Gedeelte zal wennen zijn.
Ben erg benieuwd naar een volledig on-board rondje vol gas.
Een heel rondje vol gas?AzzKickah schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
Hmm.. Hmm..
Zonder gekheid: Ik kan er ook nog weinig van zeggen. In de basis vind ik het geluid minder, de turbo maakt echter een hoop goed.
Dit was duidelijk nog half gas en zonder zonder turbo drukAzzKickah schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
Hmm.. Hmm..
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hier een video van de Fin die de pit uit rijdt. Heel ander geluid
http://web.stagram.com/p/643246085212736977_9849354
http://web.stagram.com/p/643246085212736977_9849354
Nou, het vlot nog niet echt als ik F1Today mag geloven. Alleen Hamilton en Raikkonen op de baan geweest, maar allebei motorproblemen. Is dat altijd zo erg op de eerste testdag?
Holy.... die Force India is wel serieus lelijk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan is F1Today niet up-to-date. Er zijn al meer coureurs op de baan geweest. Maar alleen Hamilton heeft nog een tijd gezet.mat.hi.as schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:24:
Nou, het vlot nog niet echt als ik F1Today mag geloven. Alleen Hamilton en Raikkonen op de baan geweest, maar allebei motorproblemen. Is dat altijd zo erg op de eerste testdag?
hier is de bbc live commentaar stream: http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25897264
Ja, of deze van gpupdate: http://www.gpupdate.net/n...frontera-28-januari-2014/
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Vorig jaar is er een rondje of 600 gereden op de eerste testdag. Dus nee, het is niet normaal.mat.hi.as schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:24:
Belangrijk verschil is dat dit jaar alles nieuw is. Versnellingsbak, motor, ERS.... het kost simpelweg tijd om dat allemaal goed te krijgen, kinderziektes er uit te halen, software settings op een goede baseline te krijgen etc.
Daar komt nog bij dat het voor sommige teams vandaag de eerste keer is dat de motor daadwerkelijk in het chassis wordt gehangen, ook daar komt nog wel wat bij kijken.
GPupdate is volgens mij het meest up to date.
Don't trust an atom, they make up everything.
De RedBull staat nog stil vanwege wat Newey een "Silly problem overnight" noemt.
Ik vind het commentaar van autosport.com altijd wel fijn, en die zijn ook erg up-to-date
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
De Mercedes heeft de mooiste neus en de Force India de lelijkste. Die van Red Bull is op zich ook aardig weggewerkt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
ja die hebben inderdaad wat meer infou_nix_we_all schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:53:
Ik vind het commentaar van autosport.com altijd wel fijn, en die zijn ook erg up-to-date
Hamilton staat schijnbaar in de muur in bocht 1. Schijnbaar liggen er delen bodywork op de baan, misschien iets verloren en daardoor de wagen de banden in?
Met een 1:26 lijkt het me niet dat hij al in de buurt van de max zit, dus technisch mankement lijkt meest waarschijnlijk.
Met een 1:26 lijkt het me niet dat hij al in de buurt van de max zit, dus technisch mankement lijkt meest waarschijnlijk.
[ Voor 70% gewijzigd door Hoogie2004 op 28-01-2014 12:50 ]
"11:49 Looks like a fair bit of damage on the W05. The course car and marshals are cleaning the circuit well before Turn 1 too."
Zal er iets afgebroken zijn?
Zal er iets afgebroken zijn?
12:49 Hamilton is van de baan geschoten in Jerez. Gelijk het einde van de dag voor hem en Mercedes?
12:48 Is er iets van de auto gevallen, of is dat het gevolg van de uitglijder?
12:48 En er zouden delen van het bodywork op de baan liggen.
12:48 Hamilton is in de banden gegaan. Dat is opmerkelijk.
12:48 Is er iets van de auto gevallen, of is dat het gevolg van de uitglijder?
12:48 En er zouden delen van het bodywork op de baan liggen.
12:48 Hamilton is in de banden gegaan. Dat is opmerkelijk.
De voorvleugel kon wel eens afgebroken zijn als je dat ziet. Die is ook nergens te bekennen.
Vind overigens opvallend dat de vleugel op maar een heel smal stukje vastzit aan de neus bij Mercedes...
Vind overigens opvallend dat de vleugel op maar een heel smal stukje vastzit aan de neus bij Mercedes...
Net als windtunnel tests weet je het pas zeker als je het op de baan kan reproducerenDanielson schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Ze doen die crashtesten toch normaal al ruim voor de test op Jerez?
Hamilton ging er vorig jaar ook redelijk hard af tijdens de eerste testdag, toen waren zijn remmen het probleem.
Spotters van Autosport.com geven aan, voorvleugel brak af
Crash.Net
Looks like Hamilton had a front wing failure as the wing is in the middle of the track
Looks like Hamilton had a front wing failure as the wing is in the middle of the track
lol!Danielson schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Ze doen die crashtesten toch normaal al ruim voor de test op Jerez?
Interessante lampjes op de auto's dit jaar? Iemand die hier meer over weet?

(onder de camera, boven de luchtinlaat)

(onder de camera, boven de luchtinlaat)
[ Voor 11% gewijzigd door Hakkow op 28-01-2014 13:21 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wAqsrI9f3-Y]
Ik vind het toch wel een leuk vooruitzicht. Het zijn echt geen gewone auto's meer met al die gadgets en technologie erin.
Ben heel benieuwd wat het gaat worden op Race Day
Ik vind het toch wel een leuk vooruitzicht. Het zijn echt geen gewone auto's meer met al die gadgets en technologie erin.
Ben heel benieuwd wat het gaat worden op Race Day
[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 28-01-2014 13:26 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Front wing van Lewis:

All-Round nerd | iRacing Profiel
Is het toch te hopen voor Mercedes dat dit niet een vrij serieuze ontwerpfout is en dat bij elke x op hoge snelheid rijden die vleugel eraf klapt.
Want dan wordt het een kort weekje voor ze. Op de baan dan.
Want dan wordt het een kort weekje voor ze. Op de baan dan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.