[F1] Seizoen 2014 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste
Acties:
  • 300.633 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Laat Marca het alsjeblieft bij het rechte eind hebben dit keer..

<3 <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Die McLaren is gewoon erg mooi! Force India livery is bruut en de Lotus en Williams... mwah... en van Ferrari's word ik niet warm...

Hier het eerste beeld/geluid van de Mercedes W05:

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:35
V3g3ta schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:56:
Die McLaren is gewoon erg mooi! Force India livery is bruut en de Lotus en Williams... mwah... en van Ferrari's word ik niet warm...

Hier het eerste beeld/geluid van de Mercedes W05:

[video]
Tja... Daar wordt ik nu niet echt warm van, ben echt zeer benieuwd wat er volgende week echt voor geluid uit komt in Jerez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:18

Damian

Insane Obtrusion

Dit komt toch helaas wel erg in de buurt van het geluid van het animatie filmpje :(

we zien, erhm, horen het wel volgende week...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Heerlijk dat geluid van die turbo :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog te vroeg om te oordelen vind ik. Even Jerez afwachten.

Ik moet zeggen dat ik Silly Season tot nog toe niet zo boeiend vond, maar sinds de aankondiging van Dennis is het feest :P Grotendeels geruchten, maar toch :9
- Whitmarsh is sinds de aankondiging van Dennis niet meer op MTC geweest
- Michael is als stand-in gebruikt bij presentatie auto en interviews etc --> mogelijk nieuwe teambaas
- Bouiller heeft ontslag genomen vanwege uiteraard de financiële situatie, Lopez kondigt echter aan bij de shakedown van de auto nieuwe sponsors bekend te maken
- PDSVA heeft Lotus nog niet betaald
- BURN werd vorig jaar met veel bombarie aangekondigd als sponsor, maar heeft plaats gemaakt voor YotaPhone op de front wing endplate, en een kleine logootje prijkt nu op de sidepods (boven bargeboard) en bovenop het chassis (dichtbij de cockpit).
- Vader van Charles Pic neemt 25% belang in Lotus, en Pic wordt derde rijder......
- Total niet meer aanwezig op de auto, PDSVA heeft waarschijnlijk het meeste geboden. Total weg, Bouiller weg --> Grosjean wordt gewipt?

En dan nog dit:
http://www.gptoday.com/fu...edes_Renault_and_Ferrari/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Bedankt voor de uitgebreide reactie, nu snap ik er weer wat van :). Logisch op zich dat ze die beam wing dan verbieden; ze wilden de uitlaten verplaatsen naar een plaats waar ze geen coanda effect meer kunnen genereren maar de logische locatie waar ze nu zitten had dus betekend dat de teams met die beam wings gigantisch hadden kunnen gaan kloten om daar weer die warme lucht te kunnen gebruiken.

Ben zeer benieuwd hoe het racen er uit gaat zien nu ze minder grip hebben, kan er volgens mij alleen maar leuker op worden. Zeker ook omdat ze zoveel meer koppel hebben met die turbo er op.

Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Red Bull, een groot deel van hun efficiëntie kwam volgens mij van de extreme rake in combinatie met de gesealde diffuser. Nu dat sealen van die diffuser met behulp van uitlaatgassen niet meer kan, kunnen ze volgens mij ook niet meer met die extreme rake rijden. Hopelijk krijgen we daardoor weer echt een gevecht om het WK.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rake zal inderdaad iets minder zijn, maar het is wel de design filosofie van Newey dus hij zal zijn uiterste best doen om het te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat Boullier naar McLaren gaat lijkt me inmiddels wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
smvs schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:56:
Net als toen Kimi aankondigde te vertrekken geen echt nette reactie van Lotus imho...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Och, ik vind het wel grappig eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vriendelijk/subtiel zijn ze bij Lotus in ieder geval niet.
Net als bij Kimi's vertrek, een beetje vreemde reactie imo.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wtf, dat plaatje is door iemand gesoept van Fok geloof ik. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

smvs schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:56:
Niet echt typisch voor Engelsen, een Fransman leiding laten geven.. :D

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrSleeves schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Niet echt typisch voor Engelsen, een Fransman leiding laten geven.. :D
Mja, aandeelhouders zijn natuurlijk voornamelijk arabisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 12:06
Word de onthulling van de F14T toevallig gestreamed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Plaatjes staan online.

Hele lage neus zeg!
Vind hem niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Afbeeldingslocatie: http://f14t.ferrari.com/static/src/assets/photogallery/25ORE1430/studio/f14t-front34.jpg

Wat vinden we ervan?

De achterkant, vooral nu het overwegend zwart is, spreekt me wel aan. De neus dan weer totaal niet, maar dat was te verwachten. Wel weer een soort van vogelbekdier.

[ Voor 39% gewijzigd door Hompu op 25-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

TheBleeder schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:32:
[afbeelding]

Wat vinden we ervan?

De achterkant, vooral nu het overwegend zwart is, spreekt me wel aan. De neus dan weer totaal niet, maar dat was te verwachten. Wel weer een soort van vogelbekdier.
Jammer weer.. :/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:43
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Joepie, ik weet niet of ik er een stofzuiger of een drol vlak voordat die in de pot stort in moet zien. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TheBleeder schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:32:
[afbeelding]

Wat vinden we ervan?

My Eyes....
Afbeeldingslocatie: http://www.heerevelden.nl/upload/images/4689.jpg

Wat een lelijkheid bij de teams dit jaar, onvoorstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:32

KenVerburg

Race-fan

BernieTV moet dit jaar de F1 auto's maar alleen van de zijkant of achterkant filmen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ehhhhh die neus!

Laten we hopen dat ie snel is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Mjah, bij die Ferrari loopt de punt van de neus iig niet verder door dan de voorvleugel, zoals ik in mijn vorige post bedoelde.

Dus blijf ik me afvragen waarom dat bij de McLaren en de Lotus wel zo is/moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
En nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de regels voor het komende seizoen, maar het uitlaatsysteem valt mij enigszins op

En die onderste plaat: schermen ze daarmee de diffuser af of is dit ook vanwege de reglementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Die neus van Ferrari lijkt me niet echt aan de regels te voldoen? Waarom zie je anders bij alle andere teams zo'n smalle neus vooraan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Waarom zou de neus niet aan de regels voldoen, er is een minimum breedte en maximale hoogte.

Ferrari maakt de neus breder als dat ie minimaal moet zijn, en zolang hij dus laag genoeg is, is dat geen enkel probleem. Vreemde eraan is alleen dat geen enkel ander team kiest voor een bredere neus als nodig, en Ferrari hiermee de enige is tot nu toe. De meeste teams willen een smalle neus, om zo de lucht zo eenvoudig mogelijk onder de auto te geleiden naar de diffuser...

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:25

Arfman

Drome!

D'r zit ook een gat in de F14T neus, misschien leidt doe lucht naar de diffuser? Hij is wel weer gewoon lelijk, bah.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Arfman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:26:
D'r zit ook een gat in de F14T neus, misschien leidt doe lucht naar de diffuser? Hij is wel weer gewoon lelijk, bah.
Mijn eerste gevoel bij de ferrari:

"Hij heeft een bochel ter hoogte van de voorwielophanging" xD

Viel me trouwens ook op dat de voorkant van de neus van de Lotus niet gelijk is. Die heeft een gespleten punt naar voren maar de linker (vanuit de coureur gezien) is korter dan de rechter..

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tis.... wennen :X Afgelopen jaren was de Ferrari imho de mooiste auto van het veld, maar kans is groot dat dit jaar iemand anders met de eer gaat lopen :p

Ach ja, als ie maar hard gaat. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Tot nu toe vind ik de Ferrari er nog het beste uitzien qua neus van de nieuwe auto's.

Ben wel benieuwd wat Newey uit zijn hoge hoed tovert voor Red Bull.

[ Voor 43% gewijzigd door MegaTronics op 25-01-2014 15:49 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wel heel cool dat tot nu toe ieder team een radicaal andere neus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die ferrari neus ziet er recht van voren wel aardig uit...

Maar schuin van opzij is het niet veel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Sagaris schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:58:
Wel heel cool dat tot nu toe ieder team een radicaal andere neus heeft.
Dit valt me ook wel op ja.
Ieder team heeft een compleet andere aanpak van de nieuwe regels omtrent de neus.
Ik ben wel benieuwd wat nu de betere aanpak blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Phusebox schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:18:
Die neus van Ferrari lijkt me niet echt aan de regels te voldoen? Waarom zie je anders bij alle andere teams zo'n smalle neus vooraan?
In de regels staat een minimaal oppervlakte van de neus doorsnede, en geen minimum of maximum aan de hoogte en breedte. De neus voldoet gewoon aan de reglementen.
quote: Scarbs F1
Firstly the nose must meet a minimum tip height, this means the area 50mm behind the actual tip must be centred at 185mm above the cars reference plane (the bottom of the stepped floor), additionally this cross section must not be lower than 135mm (10mm above the front wing) or above 300mm. The cross section for the tip must be 9000mm2 which equates to a 97mm square or 107mm diameter circle. Albeit the actual shape is relatively free within these parameters.
Further more the nose must not be higher than a diagonal line passing from 300mm height at the nose tip and a 625mm at the front bulkhead. This prevents noses being arched upwards excessively to aid airflow under the car.
In terms of length the nose can not be shorter than front wing centre section and can extend forwards beyond the front wing.
TheBleeder schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:38:
En nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de regels voor het komende seizoen, maar het uitlaatsysteem valt mij enigszins op
Wat valt je op dan? Elke auto krijgt 1 uitlaat in het midden, dat is het nieuwe regelement.
En die onderste plaat: schermen ze daarmee de diffuser af of is dit ook vanwege de reglementen?
Jup afscherming, ze willen nu de concurrentie nog niet te veel laten zien. Je moet ook niet verbaasd opkijken als je volgende week tijdens de testen ook compleet andere vleugels ziet.

[ Voor 22% gewijzigd door SnowDude op 25-01-2014 19:02 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoogie2004 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:24:
Waarom zou de neus niet aan de regels voldoen, er is een minimum breedte en maximale hoogte.

Ferrari maakt de neus breder als dat ie minimaal moet zijn, en zolang hij dus laag genoeg is, is dat geen enkel probleem. Vreemde eraan is alleen dat geen enkel ander team kiest voor een bredere neus als nodig, en Ferrari hiermee de enige is tot nu toe. De meeste teams willen een smalle neus, om zo de lucht zo eenvoudig mogelijk onder de auto te geleiden naar de diffuser...
Ferrari heeft een pullrod ophanging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercedes teaser 1 (engine cover)

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-KQ7waKvzp7w/UuPuAUA4CsI/AAAAAAAAIfo/i2TalolkE7k/w958-h639-no/14.01.25.Teaser.Pic.1.jpg

Teaser 2 (vanaf linker voorwiel gekeken richting cockpit/sidepod, me thinks)

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-G404Z1hwh34/UuP2WxdbfzI/AAAAAAAAIgs/jlymBlyYZJQ/w958-h639-no/14.01.25.Teaser.Pic.2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Vind de Ferrari wel lekker smoelen zo hoor. Vind de tip van de neus al een stuk beter dan bij McLaren/Williams. Dat van Lotus is functie over vorm, dus ben wel benieuwd hoe die het gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die Mercedes-voorkant zou wel eens vrijwel hetzelfde kunnen zijn als de Ferrari, gezien de duikvlucht die de neus neemt. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
M a r c o schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Ieder team heeft een compleet andere aanpak van de nieuwe regels omtrent de neus.
Ik ben wel benieuwd wat nu de betere aanpak blijkt.
Dat vind ik dan weer wel 'echt' F1, nieuwe regels, maar toch verschillende aanpakken, waardoor je toch nog heel erg van elkaar afwijkende auto's (iig van voren) gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Die van Lotus vind ik dan nog het meest interessant; zoveel (if any) asymmetrische F1 auto's zijn er niet geweest. Alleen Alesi met zijn halve X-wing kan ik mij herinneren die zowaar harder ging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 10:56

Vuvuzela

My spire is forming

Shit ik ben toch wel teleurgesteld in Ferrari. Wat is die neus toch lelijk :'( doet me denken aan een beluga airbus). En de livery is ook behoorlijk inspiratieloos. Gelukkig wel 2 top coureurs.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

tering wat is die ferrari lelijk zeg! McLaren goeie 2e plek in dat klassement :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ze zijn allemaal lelijk wat de neus betreft. Ben er alleen nog niet echt over uit welke nou lelijker is dan de ander.
Ik vind de McLaren met dat pieletje ervoor echt niet mooi. Maar de Lotus met die slagtanden ook totaal niet. En ook de stofzuiger van Ferrari is gewoon regelrecht het tegenovergestelde van mooi.
Ze zijn alledrie op hun eigen manier lelijk. Maar wat nou de lelijkste is..

Ben zéér benieuwd naar de andere bolides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Roamor schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:12:
Die van Lotus vind ik dan nog het meest interessant; zoveel (if any) asymmetrische F1 auto's zijn er niet geweest.
De McLarens van 2012 waren behoorlijk a-symmetrisch, er zat erg verschil tussen linker en rechter side-pod, Als je erg goed kijkt zie je dat er bij de meeste auto's verschil zit tussen links en rechts.

[ Voor 12% gewijzigd door SnowDude op 26-01-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: http://www.seriouswheels.com/pics-2008/r-z-0-9/2008-Renault-F1-R28-Front-Wing-1280x960.jpg

Goede oude tijd :( Wat een gedrocht die ferarri :( Mclaren voorlopig het mooist.

Ik hoorde in het filmpje van Ferrari trouwens iets over Brake by wire. Gaat dat niet voor ABS-achtige praktijken zorgen of is de computer daarvoor ook voor iedereen hetzelfde?

[ Voor 31% gewijzigd door Damian op 26-01-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Wat the hell is dat?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Dat is een f-ing mooie voorvleugel!

Afbeeldingslocatie: http://www.seriouswheels.com/pics-2008/r-z-0-9/2008-Renault-F1-R28-Front-Wing-Top-1024x768.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renault R28(?). Ik vind al het gemekker over de neuzen een beetje overdreven, in die tijd waren de auto's ook niet altijd kunstwerken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauber ziet er op het eerste zicht niet verkeerd uit:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Be6PTKeCAAA6Y4b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nou, ik voorspel toch een McLaren-voorkant als je dit zo ziet. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hij lijkt naar de voorkant toe inderdaad wel aardig spits toe te lopen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:22:
Renault R28(?). Ik vind al het gemekker over de neuzen een beetje overdreven, in die tijd waren de auto's ook niet altijd kunstwerken.
Heb je dat niet meegekregen? Er worden nu ook punten gegeven voor de mooiste auto's. En in de bikinironde tellen de punten dubbel.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

Keida

dr.

Dadona schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:33:
[...]
Heb je dat niet meegekregen? Er worden nu ook punten gegeven voor de mooiste auto's. En in de bikinironde tellen de punten dubbel.
:X was al helemaal die dubbele punten regel in de laatste race vergeten... Is daar nog informatie/update over?

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Keida schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:49:
[...]

:X was al helemaal die dubbele punten regel in de laatste race vergeten... Is daar nog informatie/update over?
Teambazen zijn erover akkoord, dus het gaat gewoon door. Maakt niet uit wat wij vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:54
Bernie heeft met iets anders gedreigd waarschijnlijk. Die heeft van iedereen wel wat dirty info denk ik. Volgens de BBC wilden ze geen ruzie met Bernie krijgen over een onderwerp als dit.

Tsja, maar je ziet nu dat met ~90% van de fans tegen deze regel, dat men gewoon schijt heeft aan wat de fans willen, ook al roepen ze dat wel elke tweede zin als ze weer na 3 rondjes klaar zijn met een setje Pirellis.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Dat snap ik niet, Bernie heeft voor 100 jaar rechten betaald wat het per jaar zou moeten kosten. Het probleem met geld ligt puur bij hem, waarom wil iedereen hem dan zo te vriend houden?

Je zou haast zeggen, stap met zijn allen op en begin een nieuwe klasse. Zo wordt het alleen maar steeds erger.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bart-Willem schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:15:
Nou, ik voorspel toch een McLaren-voorkant als je dit zo ziet. :P
BM schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:17:
Hij lijkt naar de voorkant toe inderdaad wel aardig spits toe te lopen :)
Afbeeldingslocatie: http://f1.f-e-n.net/images/f1/2014/20140126/sauber_c33/sm_c33_press_front_side_2014_A4.jpg
Piemel neus.. de livery camoufleert het gelukkig een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Denk dat het ook geen toeval is dat Sauber enkel fotos uit deze (camouflerende) hoeken vrijgegeven heeft tot nu toe :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Ach, ik ben al blij dat ie in ieder geval een hoek heeft waarbij het best een mooie auto is. Dat was vorig jaar niet mogelijk :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
fynrd1 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:37:
[...]

Ferrari heeft een pullrod ophanging ;)
Is dat zo'n groot verschil dat ze daardoor geen hoge neus meer nodig hebben? Vorig jaar reden ze immers ook met pullrod ophanging; en kozen ze net als alle andere teams voor een hoge neus.

Als ik de blog van scarbsf1 goed doorlees schrijft die eigenlijk dat de keuze die Ferrari heeft gemaakt conservatief en de meest eenvoudige is terwijl de "piemelneuzen" met lange poten naar de vleugel complexer zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat me opvalt aan de Sauber is dat de sidepod intakes niet zo heel groot zijn, en dat dat bij de Ferrari ook het geval is.
Zou de Ferrari power unit minder koeling nodig hebben? Of hebben ze bij Sauber gewoon rechtstreeks de data van Ferrari gebruikt (en is het mogelijk dat die ernaast zitten)?

Vandaag weer een launch (STR), en dan morgen eindelijk actie op de baan. Ik ben wel erg benieuwd hoe het zal zijn met de betrouwbaarheid en wat de feedback is van de coureurs over de auto's.
Maar de tijden zullen ook veel minder zeggen dan vorige jaren, aangezien betrouwbaarheid wel echt prio nummer 1 zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe wordt inderdaad verondersteld dat de Ferrari motor minder koeling nodig te heeft. De Sauber had vorig jaar al kleine sidepods, dus in dat opzicht bij Sauber weinig verandering.

Edit:

Link naar Spaans gebrabbel: http://blogs.20minutos.es...ra-cambiar-el-reglamento/
--> Komt neer op het volgende: Ferrari spuit de achterkant van de wagen niet (bloot carbon dus) om 500 gram gewicht te besparen :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Zamorano schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:52:
Wat me opvalt aan de Sauber is dat de sidepod intakes niet zo heel groot zijn, en dat dat bij de Ferrari ook het geval is.
Zou de Ferrari power unit minder koeling nodig hebben? Of hebben ze bij Sauber gewoon rechtstreeks de data van Ferrari gebruikt (en is het mogelijk dat die ernaast zitten)?

Vandaag weer een launch (STR), en dan morgen eindelijk actie op de baan. Ik ben wel erg benieuwd hoe het zal zijn met de betrouwbaarheid en wat de feedback is van de coureurs over de auto's.
Maar de tijden zullen ook veel minder zeggen dan vorige jaren, aangezien betrouwbaarheid wel echt prio nummer 1 zal zijn.
Denk dat we idd pas naar tijden kunnen gaan kijken tijdens de laatste test in Bahrein.. Toch is het altijd verleidelijk om morgen ook al tijden te gaan vergelijken.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Mercedes en Red Bull. Als ik de teaser foto's van de Mercedes bekijk heb ik het idee dat ze dezelfde oplossing als Ferrari hebben gekozen, mijn gevoel zegt dat Red Bull ook voor die optie zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs in Bahrein vertrouw ik de tijden nog niet. Sommige teams zullen hun potentieel vast nog wel even verbergen. Maleisië wordt een goede maatstaf, Melbourne is toch een atypisch circuit en daarom moeilijk om daar de rangorde al vast te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Vorig jaar zaten de experts er volgens mij niet ver naast met hun voorspellingen op basis van Jerez. Schijnt dat de laatste sectie goed laat zien of een auto een goede basis heeft of niet.

Pff, als het klopt dat Ferrari een deel van de auto niet verft om gewicht te besparen dan geeft dat toch wel aan dat het allemaal zeer krap is qua gewicht. Was het ook niet Ferrari dat de kap van de turbo weg wilde laten? Renault/Mercedes zijn het daar niet mee eens en wilden bij de FIA aan gaan tonen hoe gevaarlijk het is om die beschermingskap weg te laten wanneer een turbo stuk gaat.

Vind het overigens wel mooi om weer wat meer zwart in de Ferrari te zien; de oude livery met zwart/rood vind ik nog altijd mooier dan het wit/rood van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:06:
Zelfs in Bahrein vertrouw ik de tijden nog niet. Sommige teams zullen hun potentieel vast nog wel even verbergen. Maleisië wordt een goede maatstaf, Melbourne is toch een atypisch circuit en daarom moeilijk om daar de rangorde al vast te stellen.
Ik denk dat we eigenlijk gedurende de eerste helft van het seizoen, en misschien wel langer, teams zullen zien die met een update ineens een grote stap kunnen zetten.
Het lijkt me idd ook niet ondenkbaar dat verschillende teams in de eerste race(s) iets performance inleveren voor extra betrouwbaarheid/brandstofbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
weet iemand of de test vanaf morgen nog ergens via een stream te volgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ik kom net een paar foto's tegen met oude livery gerenderd op de nieuwe McLaren:

Afbeeldingslocatie: http://thejudge13.files.wordpress.com/2014/01/0e554-1390604224863g0ppl.jpg?w=600&h=400
Afbeeldingslocatie: http://thejudge13.files.wordpress.com/2014/01/03161-proxy.jpg

Toch echt wel een beauty om te zien zo; beide liveries maskeren de rare neus. Vooral de rood/witte vind ik zeer mooi, hoewel ik me nauwelijks voor kan stellen dat McLaren dat echt zal gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat rood/witte zullen ze never nooit gebruiken aangezien dat uit de Marlboro tijd stamt.
Zo is het ook net een pakje Marlboro :P

Wel supermooie livery zo inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:54
Dat is tegenwoordig ook verboden. Over dat vlak op de zijkant van de Ferrari is vroeger ook al heibel geweest.

Maar met kleur een beetje van de bagger te verhullen, houdt je nog een nette auto over.

Kwam deze nog tegen:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1538907_605695589497312_1180329344_n.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Señor Sjon op 27-01-2014 13:47 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Senor Sjon schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:44:
Dat is tegenwoordig ook verboden. Over dat vlak op de zijkant van de Ferrari is vroeger ook al heibel geweest.
Aan de andere kant heeft er geen haan gekraaid naar de livery van Lotus, die ook een rechtstreekse verwijzing is naar JPS. Zo lang er geen geld voor wordt betaald is het volgens mij lastig te bewijzen dat je verwijst naar een sigarettenmerk en dat was volgens mij ook het probleem bij Ferrari... die kregen nog steeds ontzettend veel geld van Philip Morris.
AzzKickah schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:20:
Dat rood/witte zullen ze never nooit gebruiken aangezien dat uit de Marlboro tijd stamt.
Zo is het ook net een pakje Marlboro :P

Wel supermooie livery zo inderdaad :Y
Rood/wit zijn ook de kleuren van Honda dus ik zou er niet raar van staan te kijken als ze in 2015 met een variant op de Marlboro livery komen. Daarmee zouden ze terug pakken naar één van de meest herkenbare en legendarische liveries uit de Formule 1 geschiedenis, en is Honda ook meteen gelukkig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

En met Honda motoren waren ze destijds ook heel succesvol.... 1 + 1 = happy fans.

Overigens zou Withmarsh mogelijk richting Lotus gaan om Boullier op te volgen....Wat een grap is dat team toch ook geworden zeg.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Misschien wat met rood en wit dan, maar toch absoluut niet meer in die vorm van een Marlboro pakje.

Het Honda-logo is ook het mooist in het rood op een witte achtergrond ;)
Ik hoop dat McLaren-Honda erg succesvol gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:52
Nog wat vage beelden van de Mercedes.

http://www.lewishamilton.com/post/here-we-go/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Laatst online: 02-09 14:33
Het stukje van de neus die je kan zien in de video beloofd niet veel moois..

Afbeeldingslocatie: http://i1005.photobucket.com/albums/af179/Xclusion/merc_zpsce10a479.png

Dat lijkt wel bijna verticaal naar beneden te lopen

[ Voor 13% gewijzigd door Hakkow op 27-01-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

XyritZz schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:45:
[...]

Is dat zo'n groot verschil dat ze daardoor geen hoge neus meer nodig hebben? Vorig jaar reden ze immers ook met pullrod ophanging; en kozen ze net als alle andere teams voor een hoge neus.

Als ik de blog van scarbsf1 goed doorlees schrijft die eigenlijk dat de keuze die Ferrari heeft gemaakt conservatief en de meest eenvoudige is terwijl de "piemelneuzen" met lange poten naar de vleugel complexer zijn.
Het grote verschil is dat het volume aan lucht in deze regio met circa 80% is afgenomen, de Mclaren is wat duidelijker qua volume, het ontwerp is zeg maar straightforward en logisch. De Ferrari heeft een kleinere opening, maar convergeert onder de neus ook meer, wat een lager druk gebied oplevert dan bij zijn tegenstanders. De neus is zodanig gevormd, dat de lucht met een hogere druk aan de bovenkant, clean naar de onderkant kan stromen door de aanwezigheid van het enorme lage druk gebied aldaar. Zodoende krijg je een soort van compensatie, maar het werkelijke volume is op het oog niet in te schatten, dus daarvoor zal je hun data moeten hebben. De camera pods, worden in dit geval dan ook gebruikt als vortex generators om dit gebied te isoleren. Het voordeel van de pullrod, is dat het qua omvang voor minder obstructies zorgt en minder wake oplevert, waardoor de luchtstroming daar ietwat nuttiger gebuikt kan worden. Het gevaar van de piemelneus is trouwens dat deze onder bepaalde hoeken zal functioneren als een enorme vortex generator, iets wat je in deze regio niet wilt.

Maar al met al, om maar even terug te komen op deze 80% afname in volume, de significantie van de vloer is enorm afgenomen. Als we kijken naar 2 jaar terug waar Mclaren zo'n 0,5 seconde sneller was door het veranderen van de neus en sidepods, zal dit jaar zo'n verandering vrijwel niks meer opleveren. Ook al telt elke tiende en honderdste in deze sport, het is natuurlijk op basis van kosten baten-analyse niet echt meer interessant om zoveel resources in te zetten. Ik denk dat we dit jaar een hele andere kant van de techniek belicht gaan zien worden, waar het verschil in meer in de elektronica gaat zitten. RedBull heeft naar mijn idee een enorme voorsprong hier in.

Als we naar de aero uitdagingen van dit jaar kijken is het voornamelijk de voorvleugel en de wing-endplates, hoe de stroming rondom de wielen zo optimaal mogelijk maken, aangezien deze voor ongeveer 30% verantwoordelijk zijn voor de luchtweerstand. En hoe het wegvallen van de beamwing en gesealde diffuser op te vangen. Daarnaast zal het onder de motorkap een stuk warmer worden, waardoor de hoeveelheid zinloze energie binnen de gehele stroombuis van de wagen is toegenomen, maar waar het waarschijnlijk ook gaat zorgen dat er grotere intakes benodigd zijn. Ook dit zorgt voor meer weerstand.
Dan kijkend naar duurzaamheid, moeten de motoren het dit jaar doen met minder brandstof, dus moeten ze zorgen dat de totale weerstand binnen de optimale gemiddelde snelheid zo laag mogelijk is. Tjah.. zullen we het nu over mechanica hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
fynrd1 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Ik denk dat we dit jaar een hele andere kant van de techniek belicht gaan zien worden, waar het verschil in meer in de elektronica gaat zitten. RedBull heeft naar mijn idee een enorme voorsprong hier in.
Ben het voor 90% eens met je verhaal, maar ik denk dat Red Bull in het kader van bovenstaand juist flink in het nadeel zal zijn? Red Bull heeft al jaren moeite met de elektronica in en rond de auto, kers en ontsteking als voornaamste voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BfACTbsIUAApLyn.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BfABzIQIMAAfnBl.jpg

De piemel is geboren!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
HAHAHA! Hoe kun je als coureur met een serieus gezicht naast die auto staan tijdens de presentatie? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
The f*ck is this... hahahahahaha. Silly season krijgt nu opeens een andere betekenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Grimmie187 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:50:
[...]

HAHAHA! Hoe kun je als coureur met een serieus gezicht naast die auto staan tijdens de presentatie? :')
Inderdaad. Misschien had Gonzo van de Muppets hem beter kunnen voorstellen?

Afbeeldingslocatie: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20111110063843/muppet/images/8/8e/Gonzo-2011.png

Achja, alles went, denk ik dan. Maar dit zal toch even tijd vragen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Die Torro Rosso lijkt rechtsdragend te zijn :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grimmie187 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:48:
[...]

Ben het voor 90% eens met je verhaal, maar ik denk dat Red Bull in het kader van bovenstaand juist flink in het nadeel zal zijn? Red Bull heeft al jaren moeite met de elektronica in en rond de auto, kers en ontsteking als voornaamste voorbeelden.
Wel eens afgevraagd hoe Vettel het laatste half jaar gedomineerd heeft? De KERS problemen ontstonden op aero vlak, omdat cooling een scheldwoord is voor Adrian Newey. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ctrlaltdelbe schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:59:
[...]

Inderdaad. Misschien had Gonzo van de Muppets hem beter kunnen voorstellen?

[afbeelding]

Achja, alles went, denk ik dan. Maar dit zal toch even tijd vragen... :+
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mijn god.. de Torro Rosso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

L1nt schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:59:
Die Torro Rosso lijkt rechtsdragend te zijn :X
Idd, de anal-probe lijkt zich aan de rechter kant van de neus te bevinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
fynrd1 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Wel eens afgevraagd hoe Vettel het laatste half jaar gedomineerd heeft? De KERS problemen ontstonden op aero vlak, omdat cooling een scheldwoord is voor Adrian Newey. :P
Eens dat dit het afgelopen half jaar geen issue meer was, maar waar maak jij uit op dat ze voorlopen op het gebied van elektronica? Niet dat ik je niet geloof, ben meer benieuwd naar je redenatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Als je die anal probe wegdenkt vind ik het verder wel een erg strakke auto om de zien zo met die bijna vlakke neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

AzzKickah schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:19:
Als je die anal probe wegdenkt vind ik het verder wel een erg strakke auto om de zien zo met die bijna vlakke neus.
Doen me een beetje denken aan de oude F3 auto`s van rond 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan heeft Ferrari het toch iets netter opgelost.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Las net dat de nieuwe bakken 8 versnellingen hebben. Dat was nieuw voor mij.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Holy moly. Het lijkt alleen maar erger te worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oh wow... als dat zo doorgaat is de Ferrari alsnog de mooiste van het veld :X :D

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vanaf dit jaar de wereldkampioen geen wereldkampioen meer zal heten, maar zwaffelkoning. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Grimmie187 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Eens dat dit het afgelopen half jaar geen issue meer was, maar waar maak jij uit op dat ze voorlopen op het gebied van elektronica? Niet dat ik je niet geloof, ben meer benieuwd naar je redenatie.
Ik kan het niet 100% hard voor je maken, maar voor mij als kijker heb ik toch raceweekenden gezien waarvan ik zeg dat kan niet, niet alleen van RedBull, maar ook Ferrari, Benetton, Renault en Brawn heb ik dingen zien doen waarvan ik denk dat kan niet. Als we puur naar afgelopen jaar kijken, zien we eigenlijk dat de wagens volledig uit geëvolueerd zijn. De kleinere teams komen dichterbij, maar ook de topteams komen dichter bij elkaar waar het dus gaat om een paar tienden onderling en een halve seconden naar het middenveld. Als je het halverwege het seizoen voor mekaar krijgt, om zonder optisch rigoureuze veranderingen, met één coureur een gat van 7 tiende tot een seconde kan trekken in de kwalificatie, of in 10 ronden een gat kan slaan van 15 seconden dan klopt er iets niet. Op gebied van aerodynamica is er niks drastisch veranderd, op gebied van mechanica ook niet echt omdat je hier de basis van de wagen aanpast wat ook weer zijn uiting zou moeten hebben in het aeropakket. Als het wel op dit vlak is en niet optisch, dan gaan we het hebben over materialen die zich kunnen vervormen naar bepaalde vormen bij bepaalde temperaturen, wat tijdens een test van de FIA nooit ontdekt kan worden. Maar er kan ook gekeken worden naar de aandrijving, waar je in langzame sectoren door een vorm van actieve ophanging en traction control ontzettend veel kan winnen. Er ging het afgelopen jaar veel rond betreft dit onderwerp in en rondom de paddock, maar ook analisten en journalisten gingen hiermee aan de haal. Zolang er geen bewijs is kan niemand het hard maken, dus ik al helemaal niet, maar mochten zij op dit vlak echt gebruik hebben gemaakt van dit soort systemen, dan zullen ze volgend jaar dus door het verminderen van de significantie van aero een flinke voorsprong hebben. Daarnaast dit jaar ook brake-by-wire.. dus het wordt boeiend dit jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Brake by wire.... In hoeverre heb je dan nog feedback in je pedaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MetaFrame schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:57:
Brake by wire.... In hoeverre heb je dan nog feedback in je pedaal?
Niet nodig, vol indrukken en de nulletjes en eentjes doen de rest O-). Ja ik vraag me echt af hoe ze dit gaan reguleren.

Pagina: 1 ... 5 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.