Als je 'm door Google Translate haalt zie je dat F1Today de bron voor zover ik kan zien juist citeert:Destruction schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:59:
Ah. f1today.net, de site die in 2012 ook meldde dat Schumacher voor 2 jaar had bijgetekend.. Een week later werd bekend dat-ie (wederom) met pensioen ging![]()
Nah, dan wacht ik liever tot het op een site als bijvoorbeeld GPupdate of formule1.nl staat.. Imo is f1today de telegraaf/RTL boulevard onder de F1 sites.
http://www.ultimasnoticia...nuncia-ministro-alva.aspx
Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar deze website is, maar aangezien het om een website uit venezuela gaat die een interview heeft met een regeringsleider vermoed ik dat er best een kern van waarheid in kan zitten. Hoe slecht kranten als de Telegraaf ook kunnen zijn, een interview met Rutte zuigen ze toch nog net niet uit hun duim.
Zat er overigens al langer aan te komen, en ik vind het mooi nieuws. Naast Maldonado ook meteen een paar opkomende "talenten" die minder kans hebben zich de F1 in te kopen. Hopelijk meer kansen voor mannen als Frijns of vd Garde.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)