xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn punt is dat je het verschil tussen gewoon regen en keihard plenzen even door moet hebben.AzzKickah schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:17:
[...]
Jawel. En je punt is..? Dat we de full wets wel kunnen afschaffen?
Makkelijk praten vanaf de zijlijn.
Teveel water is het grote probleem, de coureurs willen wel.
Als je pakweg 5-10 jaar geleden keek had je nog legendarische regenraces, waar pas als er 5 man in één bocht afgingen we gingen stoppen (Nurburgring anybody).
HD4Life @ Full-HD
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Mwah volgens mij was het meer een kwestie van dat ie het niet meer kon redden qua aanremmen. Hij was niet aan het proberen Alonso in te halen volgens mij.Phusebox schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:24:
Kvyat wordt toch zeker gestraft. Hij dat nooit gehaald. Off line in de regen
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ja alsof die Ferrari zo bijzonder (snel) is.Hans1990 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:28:
Wat is het weer irritant om monteurs zo zenuwachtig te zien bij die reparatie & een camera, om vervolgens er alles aan te doen om het beeld te blokkeren..
Vele coureurs hebben op die manier al vast gestaan.
Ik vermoed dus gewoon om de coureurs een ritme te laten opbouwen.
Edit: ja dus..
Hmm Button wisselt juist net andersom. Intressant!
[ Voor 24% gewijzigd door Harrie op 29-03-2014 10:50 ]
Dat vermoedde ik al eerder maar nu weet ik het zeker.
[ Voor 32% gewijzigd door AzzKickah op 29-03-2014 10:56 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Op droog moet ik dat nog zien, Mercedes heeft dan veel meer voordeel van de betere motor. En dan is er ook nog de vraag hoe betrouwbaar de Renault motor is.aerofreak schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:03:
RedBull is toch weer aardig terug op koers denk ik zo...
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
(vorige race reden/qualificeerden ze ook "onterecht" vooraan)
Ik denk dat ze veel baat hebben bij de verkoelende regen mbt motor temperatuur.
Verder denk ik dat dat ook hun enige probleem zou zijn aangezien de rest van de auto er gewoon uitziet alsof het allemaal goed werkt wat handling/grip betreft.
How do you save a random generator ?
Hopelijk dalijk dus geen delays en hoop ik ook dat ik wakker kan blijven. In andere woorden, als het niet spannend is zal ik wel weer met nekpijn en vette vingers op me bril wakker worden
Owja, ik heb dat geweldige UPC. Nou heb ik een keer op 'Neem alle afleveringen van F1 2014 (ofzo) op' gedrukt. Dat doet ie ook, behalve FP2 en 3. Volgens mij doet ie die niet opnemen omdat ze het zelfde heten als FP1, en dus denkt de box waarschijnlijk; hey die heb ik al opgenomen!
[ Voor 35% gewijzigd door Streskip op 30-03-2014 06:38 ]
Dat komt niet door UPC maar door Sport 1, die leveren de verkeerde programma informatie aan.Streskip schreef op zondag 30 maart 2014 @ 06:36:
Owja, ik heb dat geweldige UPC. Nou heb ik een keer op 'Neem alle afleveringen van F1 2014 (ofzo) op' gedrukt. Dat doet ie ook, behalve FP2 en 3. Volgens mij doet ie die niet opnemen omdat ze het zelfde heten als FP1, en dus denkt de box waarschijnlijk; hey die heb ik al opgenomen!Weet iemand hier een foefje voor? Vind het nogal irritant, voornamelijk omdat FP1 saai is en FP2/3 een stuk interessanter zijn....
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Klopt vandaag is de laatste dag. De gehele maand Maart was het zender van de maand bij UPC/Ziggo.Ypho schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:16:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ik zap net bij toeval langs Sport 1 Select (kanaal 402 Ziggo), en zie daar de F1. Gratis? Of zender v/d maand oid? In ieder geval geen Duits commentaar deze keer voor mij
Op de BBC is de race ook live
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 30-03-2014 09:23 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Verwachten geen regen dus wordt easy peasy voor Mercedes?
Ook op RTL Plus is het al jaren live te zienPierre61 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:18:
[...]
Klopt vandaag is de laatste dag. De gehele maand Maart was het zender van de maand bij UPC/Ziggo.
Op de BBC is de race ook live
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Hoezo? Drs en je gaat er gewoon voorbij...Phusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:10:
Team orders bij Red Bull.
Ging zelfs voor DRS te makkelijk. Ric deed helemaal niks.
Ik heb het niet goed onthouden, maar tegen DRS kan (en mag) je niks doen. Anders knalt die andere achterop jePhusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:14:
[...]
Ging zelfs voor DRS te makkelijk. Ric deed helemaal niks.
En Felipe baby, Bottas is faster than you.
Don't feed the troll, maar: waarom kijk je eigenlijk nog f1? Zelfkastijding?Phusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:16:
Hahaha wat een grap. Die 5 sec penalty mag je combineren met pitstop?
En Felipe baby, Bottas is faster than you.
Deze keer was het wel Bianchi, maar ja, karma is a bitch zullen we maar zeggenPhusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:18:
Ben wel blij dat die Maldonado in een auto zit die maar een paar rondjes ellende kan veroorzaken. Minder belachelijke acties dit jaar dus hopelijk.
Haha me tooPhusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:18:
Ben wel blij dat die Maldonado in een auto zit die maar een paar rondjes ellende kan veroorzaken. Minder belachelijke acties dit jaar dus hopelijk.
Wat zal die balen dat Williams zo goed gaat
Heb daar de beelden niet van gezien eigenlijk?AzzKickah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:22:
Doe ff normaal.. 5 sec. stop/go omdat ie Raikkonen heeft geraakt? Come on...
Alonso valt nu hard terug.
I.c.m. een pitstop is ook maar 5 sec op de baan.. milder dan drive through.AzzKickah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:22:
Doe ff normaal.. 5 sec. stop/go omdat ie Raikkonen heeft geraakt? Come on...
Aantal pitstops is ook niet meer te zien in live timing. Toch de source van f1lt downloaden.
[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 30-03-2014 10:25 ]
Weet ik niet maar leek mij gewoon een race-incidentje..? Ja soms loop je een lekke band op, jammer dan.Dj-sannieboy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:23:
Ligt het aan mij of was het eerder Raikkonen z'n eigen schuld?
In de herhaling zag ik Magnussen aan de rechterkant, binnenkant van bocht rijden, en kwam Raikkonen van links naar rechts er reed hij tegen de voorvleugel aan.AzzKickah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:24:
[...]
Weet ik niet maar leek mij gewoon een race-incidentje..? Ja soms loop je een lekke band op, jammer dan.
Dat is die beruchte sensor in de tank waar die discussie over is met RB.Senor Sjon schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:32:
Ik hoor DC praten dat ze gewoon van iedereen de realtime fuelstats via de FIA krijgen. Dat hebben de teams dan dus ook van elkaar. Hoe suf is dat?
Ik zat me bij die cijfertjes al af te vragen of ze wel dezelfde offset gebruikten
Die onboard beelden zien er elke keer uit alsof ze (juist met de wat aggressievere motor vanwege de turbo) nog smoother/cruisender rijden dan vorig jaar en ook zelfs meer dan Michael Schumachers superdominante jaar bij Ferrari.
Echt elke auto wordt bestuurd vanuit de pitlane.
Ik heb net de live timing site geopend op formula1 com.AzzKickah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:31:
En we krijgen dit jaar dus gewoon 0,0 informatie wat betreft toerental, DRS-gebruik, ERS-gebruik, etc.? OK, duidelijk. Fijn.
Geen sector tijden meer, enkel lap lijstje met ronde tijden en welke sector ze rijden. Really?
Vroeger kon je ook baan informatie zien, speed traps, het weer, lucht druk, en de ontvouwingen van courier posities over de race. Allemaal weg
[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 30-03-2014 10:35 ]
Ja dat wist ik al inderdaad. Zwaar belachelijk. Maar ik had het nu over op TV. Je krijgt niks meer te zienHans1990 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb net de live timing site geopend op formula1 com.
Geen sector tijden meer, enkel lap lijstje met ronde tijden en welke sector ze rijden. Really?![]()
Vroeger kon je ook baan informatie zien, speed traps, het weer, lucht druk, en de ontvouwingen van courier posities over de race. Allemaal weg
Maar LT is het Java lek niet meer waard.
Op BBC: "These new engines are faster in a straight line right now.."
Ja tuurlijk, als de aerodynamische downforce nog meer wordt ingeperkt, verlies je bochtensnelheid maar ook drag. Dan gaat een auto natuurlijk harder, maar niet sneller.
Wel interessante graphic net op lap 19, met fuel used. Mercedes lag beide op 31%, RB over 32% (waar de meeste zitten).
Ofwel, ze rijden gewoon weg van RBR zonder het achterste van hun tong te laten zien..
En pitstop teller?u_nix_we_all schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:40:
Ik draai nu een development versie van F1LT, met sectortijden afgerond op hele seconden. Wel driver tracker, posities vergelijken, save en playback van sessies. Maar die is nog niet helemaal stabiel.
Ja ook !
Toeval....Horner laat weten dat de Fuel Flow Meter van Ricciardo stuk is. De sensor die in Melbourne nog voor zijn diskwalificatie zorgde
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Precies mijn gevoel over dit.Damian schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:46:
Het is gvd niet te geloven. Hamilton op de radio wat ie kan doen om de motor te besparen. Waar is de f1 heen gegaan
De "rijder" is dit jaar eindelijk definitief maar een component van de auto geworden.
(is imho ook het bewijs dat grote veranderingen aan de auto geen soelaas bieden aan wat de kijker wil zien, want des te groter de struktuurverandering aan de auto, destemeer er gereden wordt vanuit de pitlane)
Die gast die het maakt, is echt goed..
Hoe werkt die sh*t?u_nix_we_all schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:40:
Ik draai nu een development versie van F1LT, met sectortijden afgerond op hele seconden. Wel driver tracker, posities vergelijken, save en playback van sessies. Maar die is nog niet helemaal stabiel.
QT dev. kit, dan kun je de code compilerem (op linux of windows).
Ja duh, hij ligt 1Damian schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:46:
Het is gvd niet te geloven. Hamilton op de radio wat ie kan doen om de motor te besparen. Waar is de f1 heen gegaan
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En hulkenberg heeft nog meer brandstofPhusebox schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:55:
Hulkenberg gaat Alonso makkelijk pakken over de hele race aangezien de Ferrari in tegenstelling tot voorgaande jaren niet zuinig op zijn banden is.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Waarschijnlijk pas na de race..Goron schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:57:
"Rain in the area"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Edit... lol geel
[ Voor 9% gewijzigd door u_nix_we_all op 30-03-2014 11:05 ]
@ hierboven jinxed it
[ Voor 28% gewijzigd door Goron op 30-03-2014 11:07 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dit topic is gesloten.
![]()
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.