[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ShockWave schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:35:
[...]

[...]

Heb in de T-54 nu 2 toptier mediums vrijgespeeld en vindt het een hele leuke tier 9 medium, lekker snapshotten of drive by shootings, wendbaar etc.
Ben nu met een 3e crew begonnen en hij blijft in de garage.
WZ-120 heb ik pasgeleden gekocht en is nog stock maar rijdt nu al zeer lekkel, vraag me alleen af hoe hij het met topgun gaat doen, de 122 waarbij je per 12 sec. omgeveer 1 shell met massive damage doet of de tier IX met minder pen en dammage maar wel sneller schieten....
Bedankt, ik ben voor de T-54 gegaan. Het scheelt dat ik de T34-85 al unlocked heb en nog een crew met bijna twee volle skills heb. :)

Heeft er iemand tips voor deze lijn? Na 25 potjes sta ik op 32% winrate, 298XP gemiddeld en een average damage van 557. _O-

[ Voor 5% gewijzigd door rgras op 06-01-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
thijsco19 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:57:
[...]

Als ik de ts3 overlay aan zet en vervolgens WoT opstart dan crashed WoT zo snel mogelijk. (kom niet verder dan het eerste laadscherm)
Heb jij enig idee waaraan dat kan liggen?
Gebruik de laatste versie '3.0.13.1'.
Vroegah had ik er geen last van, begon een paar updates terug. Ene update deed ie het wel, andere weer niet.
Je kunt proberen ts3 in admin mode te draaien. Volgens mij verhielp dat bij mij het probleem (of WoT in admin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Did it even occur to you dat er misschien een gedeelte te maken heeft met het feit dat jezelf niet genoeg doet? Niet elke match is te winnen ( daarom heeft niemand 100% winrate ) maar zoals al zovaak gezegd is zit je boven de 50% winrate dan breng je vaker een positieve bijdrage aan het team dan een negatieve/average.

Geen rocket science maar moeilijk te begrijpen volgens mij^^
Mwah als ik zie hoeveel er in het weekend aangekloot wordt op niks af ,mensen rage quiten of elkaar teamkillen om niks heb je het echt niet altijd in de hand.

Ik had bijvoorbeeld van het weekend mijzelf naar de cap gevochten op Himmelsdorf 4 kills 4500 damage nog een beetje vanuit de cap lopen knallen.
Uiteindelijk is de teller bijna bij de 100 komt er een sjappie van F15 aan die uit het niets op mij gaat schieten in een poging mij te decappen ofzo.
Had kennelijk nog trek in die laatste is8 aan de andere kant van de map of wilde zelf meer cap punten. :F

Maakt niet uit wat je WR is met zulke team leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb zo'n baal van die nerf op de PzIV een paar patches terug... Is die schmallturm een beetje leuk ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Edmin schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:16:
Ik heb zo'n baal van die nerf op de PzIV een paar patches terug... Is die schmallturm een beetje leuk ding?
Dat was zo'n beetje mijn favoriet :( Jammer hoor! (WR 49.43%) Tegenover mijn beste tank, de PzKpfw 38 (t) met een winratio van 62.71% :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ircghost op 06-01-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
2 potjes geprobeerd: 28 hersenloze zombies, laat maar weer.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kom net met mijn A-20 (T4) in een T8 match terecht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Edmin schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:50:
De A-20 is net als de Pz. 38 nA en de M5 Stuart een scout en krijgt matchmaking van 4-8
http://wiki.worldoftanks.eu/A-20
Het wordt dan ook niet gezien als een van de fijnste tanks om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat verklaart... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:20
SehudeKoza schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:53:
[...]

De A-20 is net als de Pz. 38 nA en de M5 Stuart een scout en krijgt matchmaking van 4-8
http://wiki.worldoftanks.eu/A-20
Het wordt dan ook niet gezien als een van de fijnste tanks om te spelen.
Dat schiet inderdaad voor geen meter op. Zit je met je stock tank zonder camo skill tussen de tier 8 ;w Heb je daadwerkelijk een mooie plek bereikt waarvan je mooi kan spotten, kan je team geen bal raken. Gelukkig is je gun zo slecht dat alleen softtargets pijn kan doen.
De tank was geweldig voor die patch. Nu is vind ik het maar een beetje meh.
rgras schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:47:

Heeft er iemand tips voor deze lijn? Na 25 potjes sta ik op 32% winrate, 298XP gemiddeld en een average damage van 557. _O-
De behendigheid gebruiken van die tank. In closecombat ben je snel genoeg om gebruik te maken van het terrein en daar achter te schuilen. Ondanks het een prima tank is, vind ik het niet bepaald easy mode. Je hebt vermoedelijk gewoon pech gehad met teams. Zoek een paar gezellige mensen op en vorm een platoon. Scheelt vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:50:
Succes met die gruwel...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Pics zeggen meer dan woorden Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile_medal.gif

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/KV-5%20Acetanker%20%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/KV-5%20Acetanker%20%282%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/KV-5%20Acetanker%20%283%29.jpg

Replay

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Of zoals ze zeggen: 'Succes is een drie-traps raket'.
Graag gedaan dus. ;)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en heb er veel van geleerd :) Dank voor het spelen!
Toch nog een WN7 van 1953 weten te halen, dus jullie hebben niet alles alleen hoeven doen ;)
lol wat een pot, lekker veel gebounced. reversed sidescraping ftw :)

[ Voor 29% gewijzigd door Mr_Size op 06-01-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mr_Size schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:20:
[...]

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en heb er veel van geleerd :) Dank voor het spelen!
Toch nog een WN7 van 1953 weten te halen, dus jullie hebben niet alles alleen hoeven doen ;)
Vandaag ging zeker niet slecht :P en het was leuk om met je te platoonen.

Hier is trouwens mijn 8220 dmg potje in de IS-8 (alleen HE over op het einde).

http://www.twitch.tv/remmke/c/3506767 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12:31
SurfBoy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:52:
Iemand enig idee hoe de AMX AC 48 te spelen? Ik kan mijn draai er echt niet in vinden. Bij een lose maak ik altijd credit verlies.
Ik heb toen de top engine en radio overgezet van de 46. Gegrind naar de top gun. Die heeft een veel betere damage voor wat munitie kost. Namelijk 400 in plaats van 300 damage terwijl dat de munitie maar 30 credits meer is. Als laatste heb ik de tracks unlocked.

Ik gebruikte advance gun lane drive. Heavy tank gun rammer en vents. Skills on crew 6 sense. Rest camo.
Nu BIA.

Tacktiek als eerste voorkomen gezien te worden. Flanken en proberen tanks van zijkant te rippen. De voorkant zoveel mogelijk richt vijand te houden. Mocht je gezien worden en mensen beginnen te schieten. zig zag terug rijden. zorgt voor veel meer bounces op je tank en je weakspots zijn slecht te raken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Gisteren enorme balansdag gehad. Veel gespeeld met de Foch 155, maar is bleef continu in potten terechtkomen waarbij ik geen damage kon doen omdat ofwel ons team zo sterk was dat targets dood waren voor ik was geaimd, ofwel omdat ons team zo slecht was dat we zelf al dood waren voor er tijd was om damage te doen.

Winrate op die tank is 6% gezakt, average damage is met 250 ingezakt en average xp is ook met 100 gedaald.
Toppunt was 2 bounces achter elkaar op een WT E-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
BramSd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:43:
Gisteren enorme balansdag gehad.
qoute for truth :/

Ben bij mijn 9e battle gestopt met spelen. Alleen maar T95, T30 en E4 gebruikt, maar elke pot was waardeloos. tracks absorben dmg en mijn ammo rack word geraakt. Met de T95 alleen maps met heuvels en met 4 arties per team(!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik vind van wel, maar de manier van spelen moet je liggen.
Vooral snipen en support geven, is te traag voor flanken of snel relocaten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mULabGe.png

Resultaat van een avondje totaal crap spelen, die kut Steurer Emil te grinden en er zo gefrustreerd mee geraken dat niks meer lukt, grrrrrrr

Dan eeeeeeeindelijk de Borsig, 2 potjes van +3k damage maar beide verloren, kers op de taart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Gisteren enorme balansdag gehad.
Je weet dat dit technisch niet bestaat? Zie er veel meer mensen over praten maar in dit geval is het volgens mij niets minder dan self-fulfilling prophecy.

Juist door heel hard te proberen het beste te doen om te winnen, doe je vaak het verkeerde (bv: een flank proberen te houden terwijl het eigenlijk lost-cause is, of als aller eerste tank een schot vangen omdat je het gevoel hebt het team te moeten carry'en, etc.)

Ik moet de eerste dag nog tegen komen met gemiddeld 2k WN7 en minder dan 50% winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:21

thijsco19

KTM 990 SMT

pkregting schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:58:
[...]

Je kunt proberen ts3 in admin mode te draaien. Volgens mij verhielp dat bij mij het probleem (of WoT in admin)
Niet zeker of ik dat al geprobeerd had maar kan het inderdaad nog eens proberen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Winrate op die tank is 6% gezakt, average damage is met 250 ingezakt en average xp is ook met 100 gedaald.
Toppunt was 2 bounces achter elkaar op een WT E-100.
Mijn winrate is in een vrije val terecht gekomen. De voornaamste reden: grind van Tiger2 naar E-75. Mijn winrate is dramatisch op die machine. Zowel gistermiddag, gisteravond, als vanochtend was het bagger. Ik vraag me echt af wat ik fout doe. Ik doe bijna altijd in ieder geval genoeg damage om in ieder geval van nut te zijn, maar ik heb nog steeds niet helemaal scherp hoe ik deze tank moet spelen om ook echt doorslaggevend te zijn.

Op lagere tiers (4 t/m 7) is mijn winrate wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
dramborleg schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Je weet dat dit technisch niet bestaat? Zie er veel meer mensen over praten maar in dit geval is het volgens mij niets minder dan self-fulfilling prophecy.

Juist door heel hard te proberen het beste te doen om te winnen, doe je vaak het verkeerde (bv: een flank proberen te houden terwijl het eigenlijk lost-cause is, of als aller eerste tank een schot vangen omdat je het gevoel hebt het team te moeten carry'en, etc.)

Ik moet de eerste dag nog tegen komen met gemiddeld 2k WN7 en minder dan 50% winrate.
Volgens mij begrijpen de meeste wel dat dit niet iets echts is, maar het is fijn om even te kunnen uiten dat het gewoon niet mee zat. (en gewoon lekker de schuld ergens anders leggen is altijd fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
perpixel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Volgens mij begrijpen de meeste wel dat dit niet iets echts is, maar het is fijn om even te kunnen uiten dat het gewoon niet mee zat. (en gewoon lekker de schuld ergens anders leggen is altijd fijn)
Dat snap ik op zich wel, echter schiet je daar niets mee op. Dus speel ik maar even de klootzak en wijs de vinger terug naar jezelf. Elkaar helpen was de intentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Inrage schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:57:
[afbeelding]

Resultaat van een avondje totaal crap spelen, die kut Steurer Emil te grinden en er zo gefrustreerd mee geraken dat niks meer lukt, grrrrrrr

Dan eeeeeeeindelijk de Borsig, 2 potjes van +3k damage maar beide verloren, kers op de taart :D
Ach, je M41 ging toch goed ? ;)
dramborleg schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:13:
[...]
Dat snap ik op zich wel, echter schiet je daar niets mee op. Dus speel ik maar even de klootzak en wijs de vinger terug naar jezelf. Elkaar helpen was de intentie ;)
Statistisch gezien heb je gewoon af en toe een goede dag terwijl je slecht speelt en slechte dagen terwijl je goed speelt. Zoals iedereen weet heeft het eerste vooral met skill te maken ( ;) ), en noemen we het 2e een balansdag. Hoe je het ook noemt, het gebeurt en is af en toe erg irritant.

Zo had ik gisteren een potje met mijn ISU152 met 7 kills en ruim 7k damage die we toch nog verloren (in dit geval omdat er aan de andere kant iemand zat met 5 kills en 8.5k damage ;) ).

[ Voor 47% gewijzigd door redwing op 07-01-2014 10:36 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:03:
[...]

Mijn winrate is in een vrije val terecht gekomen. De voornaamste reden: grind van Tiger2 naar E-75. Mijn winrate is dramatisch op die machine.

Op lagere tiers (4 t/m 7) is mijn winrate wel ok.
Is de E-75 full ops?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik had gister een lekker dagje, zelfs met de T-28. Nou ja... Anderhalf uur of zo.

Anyway... Iets waar ik af en toe naar kijk: bomen bieden niet al te veel cover, maar je kunt ze omver duwen he... En dan worden het een soort instant struikjes toch? Is er zoiets als "de kunst van bomen precies in de juiste richting omgooien" op sommige plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Istrilyin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:26:
Ik had gister een lekker dagje, zelfs met de T-28. Nou ja... Anderhalf uur of zo.

Anyway... Iets waar ik af en toe naar kijk: bomen bieden niet al te veel cover, maar je kunt ze omver duwen he... En dan worden het een soort instant struikjes toch? Is er zoiets als "de kunst van bomen precies in de juiste richting omgooien" op sommige plekken?
Omvergereden trees geven cover maar veel minder dan bushes. De math er achter ken ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Bomen worden dan struikjes ja, maar pas op voor wakkere arty spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:14
Inrage schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:32:
[...]

Omvergereden trees geven cover maar veel minder dan bushes. De math er achter ken ik ook niet.
Hoe weet je dat? Ik zou daar graag de mechanics achter kennen. Ik speel exclusief de stug, dus ik wil graag alles weten over cover wat er te weten valt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah... nee, ik zit nog midden in de grond van Tiger2 naar E-75. Heb hem dus nog niet :P

Ik begrijp dat de E-75 alles goed gaat maken voor me, dus ik wacht geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
MRammeloo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:40:
[...]

Hoe weet je dat? Ik zou daar graag de mechanics achter kennen. Ik speel exclusief de stug, dus ik wil graag alles weten over cover wat er te weten valt :-)
De Battle Mechanics: Camouflage geeft uitleg over het camouflage systeem. Er staat in dat kopje ook een link naar de waardes die aan verschillende objecten is toegekend. Wat wel naar voren komt is dat je het beste 15m achter een object kan gaan staan, dit in verband met behouden van camo tijdens het schieten.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Edmin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:40:
[...]

Ah... nee, ik zit nog midden in de grond van Tiger2 naar E-75. Heb hem dus nog niet :P

Ik begrijp dat de E-75 alles goed gaat maken voor me, dus ik wacht geduldig af :)
Tiger2 wel full ops? Dan is hij namelijk zeer goed te spelen.
Anglen vooral gebruiken en je kan nog flink wat opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Frunz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:42:
[...]

De Battle Mechanics: Camouflage geeft uitleg over het camouflage systeem. Er staat in dat kopje ook een link naar de waardes die aan verschillende objecten is toegekend. Wat wel naar voren komt is dat je het beste 15m achter een object kan gaan staan, dit in verband met behouden van camo tijdens het schieten.
15m is toch wanneer het bosje terug ondoorzichtbaar wordt, juist?
Ik pas die regel toe maar wordt toch gespot als ik schiet. (niet met Hellcat ofzo maar wel met ISU of Heavies die ik speel...) ik dacht dat dat dan 100% cover gaf en bleef ook al had je geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
Frunz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Merci. Pagina kende ik al, ik had alleen nooit doorgeklikt naar de afonderlijke 'objects'. En inderdaad, bushes hebben een iets hogere factor dan bomen. Ik kan alleen niet herleiden of het scheelt of de boom wel of niet is omgeduwd. Gevoelsmatig denk ik van wel, en ik do het vaak (in de hoop dat de arty niet toevallig op de goede plek kijkt),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

solique schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:45:
[...]

Tiger2 wel full ops? Dan is hij namelijk zeer goed te spelen.
Anglen vooral gebruiken en je kan nog flink wat opvangen.
Ik heb nog 1 gun te gaan. Misschien dat dat soelas brengt. Het zal verder wel aan mijn speelstijl liggen. Vind het geen sniper als de Tiger1 en geen brawler als de IS-3. Hink toch teveel op 2 gedachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Nou ja het idee is natuurlijk: gooi een stel bomen om in de juiste richting, en ga dan een paar meter erachter staan. Als je niet gespot wordt, zou arty dan echt een bommetje achter de boompjes gooien ipv richting een zichtbare tank? Arty schiet een paar keer per minuut max, ik zou niet zo snel unspotted enemies targetten.

Ik googlede een beetje, het lijkt erop dat nestje-maken wel degelijk aantrekkelijk is. In WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
MRammeloo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:52:
[...]
Gevoelsmatig denk ik van wel, en ik do het vaak (in de hoop dat de arty niet toevallig op de goede plek kijkt),
Wat ik voornamelijk doe is het hele bos omrijden, dan weet arty ook niet meer waar je zou kunnen staan. En dan inderdaad ook dat bomen overlappen, wat denk ik wel toegevoegde waarde heeft.
Edmin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:54:
[...]
Ik heb nog 1 gun te gaan. Misschien dat dat soelas brengt. Het zal verder wel aan mijn speelstijl liggen. Vind het geen sniper als de Tiger1 en geen brawler als de IS-3. Hink toch teveel op 2 gedachten...
De lange 88 heeft op zich nog wel aardige stats, mist wat penetratie, maar is wel beter als de korte 10.5 (shell cost zijn te hoog). De topgun werkt echter wel gewoon goed, geen hoge ROF, maar de meeste targets zijn wel te raken.

Welke tactiek hangt een beetje van de game af, maar in T8 games kan je toch best wel brawlen als je goed angled.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
Istrilyin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:58:
Nou ja het idee is natuurlijk: gooi een stel bomen om in de juiste richting, en ga dan een paar meter erachter staan. Als je niet gespot wordt, zou arty dan echt een bommetje achter de boompjes gooien ipv richting een zichtbare tank? Arty schiet een paar keer per minuut max, ik zou niet zo snel unspotted enemies targetten.

Ik googlede een beetje, het lijkt erop dat nestje-maken wel degelijk aantrekkelijk is. In WoT.
De meeste kaarten hebben bekende opstelplaatsen voor o.a. TDs. Als je daar een boom ziet vallen geldt dat bijna als spot, met als bijkomend voordeel dat de 6th sense niet afgaat bij het doelwit. Als je als arty op dat moment niets beters hebt om op te schieten, lijkt een blind schot me toch wel opwegen tegen het risico dat je in de seconden daarna niet op een 'echt' doel kunt schieten.

Wellicht kan een arty-expert hier iets zinvollers over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

[...]

Topgun is wel stuk accurater, meer pen en stabielere damage.
Brawlen hangt van de toptiers en maps af.
Lower plate is vooral de grootste weakspot front, daarom anglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
[...]

Afhankelijk van het team kan je best goed vooruit met de Tiger II. Goed anglen en opletten met stilstaan. HEEL veel spelers weten tegenwoordig dat de commanders hatch "THE" place to aim is.

Ik moet zeggen de KT is echt een van mijn favo tankies. E75 is gewoon een KT op steroids imho. De 2e guns is al fijn, maar de topgun maakt deze tank toch echt af.

Zorg ervoor dat je bij andere team mates blijft, dan hoef je niet alle shells zelf proberen te koppen .Ik sidescrape ook zoveel mogelijk, En anglen is key. Gebruik je gun om doelen op afstand aan te vallen. Reken niet echt op je armor en let heel goed op je onderplaat.

Je gewicht kan je ook vaak goed gebruiken als je gedwongen wordt om te brawlen, wat heen en weer duwen levert je bij meds vaak toch nog 50 tot 100 damage op per duw als je de zijkant of achterkant kan raken. Ze denken je vaak te hebben, maar niet alle med players zijn even goed gelukkig.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRammeloo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:04:
[...]

De meeste kaarten hebben bekende opstelplaatsen voor o.a. TDs. Als je daar een boom ziet vallen geldt dat bijna als spot, met als bijkomend voordeel dat de 6th sense niet afgaat bij het doelwit. Als je als arty op dat moment niets beters hebt om op te schieten, lijkt een blind schot me toch wel opwegen tegen het risico dat je in de seconden daarna niet op een 'echt' doel kunt schieten.

Ik speel regelmatig arty. Of je dan een expert ben, laat ik aan anderen over.
Het hangt volgens mij van de arty af. Wanneer je met een arty speelt die snel laadt en aimt, dan is het te doen. Wel moet je dan wel in die richting kijken, anders zie je die boom niet vallen. Bij gevallen bomen is het risico aanwezig dat het target, alweer weg is. Je moet al een vermoeden hebben dat een TD of een ander target daar kan staan.
Bij langzamere artys (laad en aim tijd) zou ik het risico niet nemen. Je moet toch ondersteunen! Dan ben je het meest waardevol voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gisteren na een trage start een geweldige game gehad in mijn E-75. Zat in een platoon samen met een IS-8 en een Conquerer. Top tier op Fjords. De tegenstander was bezig met verschillende tanks door te breken naar onze basis. Gelukkig hadden we het gezien, ik de IS-8 en een JP2 waren op tijd terug. Onze drie laatste tanks slaan de aanval van acht tanks af en winnen de match. :)
Een van de tegenstanders zei dat hij niet had gedacht dat hij die match nog zou verliezen.

Retultaat bijna 8K damage; Topgun, Steelwal, Defender, Ace Tanker en mijn eerste Considerable Contribution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik speel veel arty en in het begin van de match, na een goede plaats te hebben gevonden, zoek ik meteen naar omvallende bomen,muurtjes die gevloerd worden, etc. Met een sneller lader als de Birch Gun schiet ik regelmatig "blind". Met de M41 zou ik dat niet zo snel doen. Maar ook dan doe ik het als ik een goed gevoel heb. Zeker als de vijand nog ver weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Ik wil je enthousiasme niet temperen, maar van de KT naar de E-75 is niet hetzelfde als bijvoorbeeld van de Sturer Emil naar de Borsig. De E75 is absoluut beter in elk opzicht, maar ook een tier hoger. Dat betekent dat je vaker top tier heavy bent en er van je verwacht wordt dat je speelt als een top tier heavy, dus vaak richting stad, sidescrapen, lijn defenden. De KT is dus zeker een goede voorbereiding op de E-75, maar zeker geen verlossing als je met de KT ook niet geweldig speelt. Voorbeeld: Ik heb de KT grind na 150 potjes afgerond met 57% en sta met de E-75 nu na 40 potjes op 48%, terwijl ik de KT 'normaal' gegrind heb en bij de E-75 de suspension en top gun met free XP geünlockd heb.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

No worries. Ik ben er gebrand op om die Tiger2 onder de knie te krijgen :P

En ondertussen heb ik de PzIV Schmallturm gekocht :)

* Edmin is GER fanboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Je kon beter de Panther/M10 kopen ,is geen slechte tank die Schmallturm maar toch een tiertje lager dus minder inkomsten.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Speedy-J schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:34:
Je kon beter de Panther/M10 kopen ,is geen slechte tank die Schmallturm maar toch een tiertje lager dus minder inkomsten.
Koop dan direct een goeie tier 8. Die gun is voor de Schmalturm al niet alles, laat staan dezelfde gun op een tier hoger en dan in tier 9 matches. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Nemean schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Koop dan direct een goeie tier 8. Die gun is voor de Schmalturm al niet alles, laat staan dezelfde gun op een tier hoger en dan in tier 9 matches. :/
Wat zijn tegenwoordig de goeie tier 8's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 08:31
Ryack schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:39:
[...]

De 112 is een beest als je hem onder de knie hebt, en al een redelijke goede Chinese heavy crew hebt, 2 crew skills is echt aan te raden om de tank optimaal te kunnen spelen. Je kunt onder andere een Object 704 met BL-10 trollen door hem te facehuggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ryack schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:39:
[...]

112, T34, T-34-3, Type59, IS-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Jammer genoeg is de Type 59 niet meer te krijgen. Vroeger nooit gekocht toen deze in de winkel was, eeuwig zonde. Maar ja was ook in een tijd dat ik niet veel speelde.

Hoe zit het met de gun depression van de 112? Is dat een beetje te doen of is het frustrerend?

Ik heb er over zitten denken om een IS-6 te kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen. Misschien toch maar een 112 of misschien een medium.

Het beste voor mij zou een tank zijn die mijn skill level compenseert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:36

DvE

ORA-00000

Ryack schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:00:

Ben erg blij met m'n T34.
Doordat ie wat traag is ben je ook niet in staat gelijk vooraan te sterven door een rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ThomasG schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:50:
[...]
De 112 is een beest als je hem onder de knie hebt, en al een redelijke goede Chinese heavy crew hebt, 2 crew skills is echt aan te raden om de tank optimaal te kunnen spelen. Je kunt onder andere een Object 704 met BL-10 trollen door hem te facehuggen. :+
Gister met de 112 nog 2x een HEAT shell van een ISU-152 met BL-10 kunnen bouncen op 50-70m.

Dit is de eerste tank waarbij ik voor full repair crew ben gegaan als 2e skill (nu 91%), de tracks gaan er echt vaak vanaf. Tevens is de aimtime ook enorm en zorgt vaak voor bounces als je te vroeg vuurt. Maar als je eenmaal een beetje goed staat is het een bounce festival :)
Hoe zit het met de gun depression van de 112? Is dat een beetje te doen of is het frustrerend?

Ik heb er over zitten denken om een IS-6 te kopen. Maar nu begin ik weer te twijfelen. Misschien toch maar een 112 of misschien een medium.

Gun depression van de 112 is nog mee te werken, de t-34-3 zullen de meeste gek van worden.

Als je ook Ryack in wot bent dan denk persoonlijk dat de IS-6 dan de betere keuze is, is net even wat dikker aan de zij en achterkant dan de 112. Daarbij zag ik wel russen maar geen chinesen in je profiel.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jammer genoeg is de Type 59 niet meer te krijgen. Vroeger nooit gekocht toen deze in de winkel was, eeuwig zonde. Maar ja was ook in een tijd dat ik niet veel speelde.

Die komt vast nog wel een keer terug in de store.

Wat bedoel je met je skill level? 112 is alleen leuk als je weet hoe de Chinese heavies spelen en je beetje weet om te gaan met de weakspots die deze tanks hebben. Naar mijn mening verschillen ze ook wel wat van de Russische heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DvE schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Ben erg blij met m'n T34.
Doordat ie wat traag is ben je ook niet in staat gelijk vooraan te sterven door een rush.
Heb zelf zowel de T34 als de Lowe, beide vind ik prima mee te spelen, echter met de Lowe is het zelfs als top tier lastig om te frontlinen vind ik, waar ik met de T34 prima de confrontatie durf aan te gaan :P

Bijna de IS3 unlocked nu, nog 17k te gaan >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
AcXeller schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:13:
Gun depression van de 112 is nog mee te werken, de t-34-3 zullen de meeste gek van worden.

Als je ook Ryack in wot bent dan denk persoonlijk dat de IS-6 dan de betere keuze is, is net even wat dikker aan de zij en achterkant dan de 112. Daarbij zag ik wel russen maar geen chinesen in je profiel.
Ja. De chinezen ben ik wel aan begonnen maar niet verder gekomen dan tier 4 of zo. Heb nu hetzelfde probleem met de japanners. Ik kan wat beter uit de voeten met tanks die iets vergevingsgezinder zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Nemean schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:17:
[...]
Die komt vast nog wel een keer terug in de store.
Mocht het zover komen dan koop ik em deze keer meteen.
Wat bedoel je met je skill level?
Niet iedereen kan even goed zijn. Van mijzelf weet ik dat ik af en toe goed kan spelen maar normaal gesproken speel ik gemiddeld. Een tank die wat beter is in die situaties heeft dan mijn voorkeur.
112 is alleen leuk als je weet hoe de Chinese heavies spelen en je beetje weet om te gaan met de weakspots die deze tanks hebben. Naar mijn mening verschillen ze ook wel wat van de Russische heavies.
Tot nu toe heb ik nog geen enkele Chinese heavy gespeeld. Ik heb dus geen idee hoe ze het doen. Heb wel wat filmpjes gekeken maar dat is niet hetzelfde als zelf spelen.
Ik denk dat de 112 gebasseerd is op de IS-3 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Enige frustrerende aan de IS-3 is voor mij het ontbreken van gundepression.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryack op 07-01-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ryack schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:24:
[...]

Niet iedereen kan even goed zijn. Van mijzelf weet ik dat ik af en toe goed kan spelen maar normaal gesproken speel ik gemiddeld. Een tank die wat beter is in die situaties heeft dan mijn voorkeur.
Ik bedoelde meer met mijn vraag, hoe beschrijf je je skilllevel zelf? Ben je 'situation dependent' etc. 112 kan in ieder geval redelijk wat klappen vangen en je kunt in je eentje best een flank tegen houden mits je goed angled, zoals je dat soms met de IS-7 kan doen.
Ryack schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:24:
[...]
Tot nu toe heb ik nog geen enkele Chinese heavy gespeeld. Ik heb dus geen idee hoe ze het doen. Heb wel wat filmpjes gekeken maar dat is niet hetzelfde als zelf spelen.
Ik denk dat de 112 gebasseerd is op de IS-3 en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Enige frustrerende aan de IS-3 is voor mij het ontbreken van gundepression.
Chinese tanks hebben bijna tot geen gundepression. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 07-01-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb gisteren weer eens een nieuwe soort van "balansdag" gehad( yey moar tinfoals pl0x )

De enemy teams waren zo onwijs slecht dat ik met mijn jagdtiger telkens te laat was of dat het gehele enemy team achter de arty stond te campen zodat ik niet aanvallend kon spelen. Avg damage op jagd -200 en WN7 -150. Winrate was dan wel weer een dikke 85-90%.......

Daarnaast was RNG me ook niet goed gezind met 60% van de rolls van tussen 450-530.
Het kan dus ook al op deze manier haha, was er na 20 potjes dus ook alweer snel klaar mee ^^

EDIT: Ik heb alleen T34 maar ik speel maar heel af en toe een prem tank. T34 blijft opzich een goede tank als je hulldown goed kan uitvoeren.

WIl je meer beuk tanks zou ik eerder voor de IS6/112 gaan. En wss is de IS6 het makkelijkst te spelen door het hoge gehalte "troll" armor en betere sides/rear. Daarnaast gebruiken ze haast dezelfde gun dus dat is het verschil niet. APCR 217 tov 250 HEAT including alle normalisation crap is ong. hetzelfde.

[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 07-01-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Is het vandaag Lemming Train Day of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Nemean schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:31:
[...]
Ik bedoelde meer met mijn vraag, hoe beschrijf je je skilllevel zelf? Ben je 'situation dependent' etc. 112 kan in ieder geval redelijk wat klappen vangen en je kunt in je eentje best een flank tegen houden mits je goed angled, zoals je dat soms met de IS-7 kan doen.
Ik zou zeggen gemiddeld met soms een uitschieter. :) Op het juiste moment in de juiste tank kan ik een flank dichthouden. Beetje hulp van de tegenstanders is wel gewenst. Een voor een achter elkaar aansluiten en geen samenspel is het beste. :)

Vorige week in mijn Lowe 35 treffers tegen gekregen. Dat had voor mij een geweldige steelwall geweest, behalve dat ik vlak voor het einde van de match werd afgeschoten toen de tegenstanders overschakelde op gold ammo. Wel de match gewonnen, ze waren zo druk met mij bezig dat ze niet doorhadden dat ze waren geflanked.
De Lowe ben ik trouwens weer gaan spelen sinds de laatste patch. Het is iets beter geworden sinde de laatste patch.
Chinese tanks hebben bijna tot geen gundepression. ;)
Dan zijn dat waarschijnlijk geen goede tanks voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:11
Voorlopig niet veel WoT hellaas voor mij, ik zal me aandacht nu maar even op school gaan vestigen na 2 weken veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Maar... Tier 8 premiums zijn met de huidige kortingen veel duurder dan tier 6 en zeker duurder dan lagere tier tanks... Is ook een beetje hoeveel euro's je uit wil geven lijkt me.

(oops zat niet op de laatste pagina te reageren)

[ Voor 12% gewijzigd door Istrilyin op 07-01-2014 17:03 . Reden: oops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Mijn eerste echte viewer replay: Een heerlijke pot met enige frustraties in de Type61 (Japanse tier9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
pkregting schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:21:
Mijn eerste echte viewer replay: Een heerlijke pot met enige frustraties in de Type61 (Japanse tier9)

[video]
2 zeer herkenbare momenten gelijk in het begin.
Blocking tanks |:( en helemaal omdat ie nog niet eens op iets lijkt te richten.
McGoldSpam T-54.... 8)7 Elke T-54 die ik de laatste tijd tegenkom spamt alleen maar gold en dat tegen de Japanse tier 7 Chi-Ri die al van papier is :N

Maar voor de rest een heerlijk potje _/-\o_
Kijk erg uit naar de Tier 8, 9 en 10 Japanse tanks.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Vandaag alsnog een nieuwe premium aanwinst: De E-25 _/-\o_ _/-\o_

Het is flink wennen aangezien het mijn eerste turretloze tank is maar dat ding is hel op wielen voor de vijand. Nu al een paar keer awesome potjes gehad. Ook flink wat *** potjes, maar dat zal nog verbeteren :P.

Net 3x achter elkaar dezelfde kant op Malinovka en 3x rushde de vijand mediums en scouts langs het water naar de basis en 3x alsnog gewonnen ondanks 10 tanks achterstand. Bosje gaan zitten en spotten maar :P De andere twee E-25 snipen wel :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Speedy-J schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:34:
Die komt misschien op nog wel. Ik had alleen het gevoel dat de m10 wat undergund was. Bovendien was de schmallturm goedkoper en en en.... Ik wilde hem gewoon hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Edmin schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:28:
[...]

Die komt misschien op nog wel. Ik had alleen het gevoel dat de m10 wat undergund was. Bovendien was de schmallturm goedkoper en en en.... Ik wilde hem gewoon hebben :P
German tanks rule! hahah zou ook wel een weer een goede oude pziv willen, maar heb de e25 gekocht en houd de hand even op de knip. WG voorlopig even genoeg gesponsort.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
We hadden het hier er laatst nog over dat je GoT spelers wel eens tegen kan komen...stuk of 5 vanavond in randoms op EU2.
Aantal bekende namen gezien waaronder ook oud medeclanspelers... :w
Gizzy schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:17:

German tanks rule! hahah zou ook wel een weer een goede oude pziv willen, maar heb de e25 gekocht en houd de hand even op de knip. WG voorlopig even genoeg gesponsort.
De PZ IVs is de "oude PZ IV" met de snipergun en bijbehorende turret, die combo heb ik een tijdje mee grondgereden op de PZ IV om te grinden.
Heerlijke gun, na een patch was die niet meer beschikbaar en toen premium ammo voor credits kwam werd de derp heel populair...voor die tijd derpte ik voor de fun al met goldrounds... _O-
ZTeeVeR schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:53:
blablabla...mar goed....ik heb een kv-2 gekocht en de 152mm er maar opgegooid....mama wat een apparaat....:)
Stronk snipert 543m, 1 shot, player was not amused d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/shot_020.jpg

En dit is nog voordat de guns een accuracybuff kregen...

[ Voor 82% gewijzigd door ShockWave op 07-01-2014 22:44 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
defiler1974 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Heb juist enorme lol gehad met die sturer emil. Je kan op de meest vreemde plekken gaan staan met die gun depression en ze zien alleen maar een reepje bovenkant van je. Daarnaast is de top gun een monster op die tier. bijna alle tanks zelfde of lagere tier zijn 2-shots.
Ik vind hem juist beter in tier 8 of hoger puur omdat er dan veelal minder snelle tanks zijn en de enemy health pool een stuk hoger ligt. Een tier 8 of 9 30% damage doen is erg leuk!
SurfBoy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:52:
Iemand enig idee hoe de AMX AC 48 te spelen? Ik kan mijn draai er echt niet in vinden. Bij een lose maak ik altijd credit verlies.
Zorgen voor een voldoende hoge damage output.
rgras schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:47:
[...]

Bedankt, ik ben voor de T-54 gegaan. Het scheelt dat ik de T34-85 al unlocked heb en nog een crew met bijna twee volle skills heb. :)

T-34-85 is geweldig! Gewoon zorgen dat je kunt flanken en niet frontaal alles pakt. Met die tank lekker veel potjes weten te dragen (en ook voor mijn doen veel solo gespeeld).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

ShockWave schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:32:
We hadden het hier er laatst nog over dat je GoT spelers wel eens tegen kan komen...stuk of 5 vanavond in randoms op EU2.

[...]

De PZ IVs is de "oude PZ IV" met de snipergun en bijbehorende turret, die combo heb ik een tijdje mee grondgereden op de PZ IV om te grinden.
Heerlijke gun, na een patch was die niet meer beschikbaar en toen premium ammo voor credits kwam werd de derp heel populair...voor die tijd derpte ik voor de fun al met goldrounds... _O-

[...]

Stronk snipert 543m, 1 shot, player was not amused d:)b

[afbeelding]

En dit is nog voordat de guns een accuracybuff kregen...
Oude PzIV met de l70 en turret was echt heerlijk, nog steeds jammer dat ze eraf gehaald zijn.
Daarom de PzIVs er na in de sale maar gehaald, blijft een heerlijke tank.

KV-2 derp kan soms echt heerlijk wezen. Dit weekend 4 kills boven de 300m gesniped.
Pot er voor zelfs een panther op bijna 600m, terwijl in dezelfde pot een afk tiger op 500m te lastig was. :+

[ Voor 7% gewijzigd door solique op 08-01-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kom in elk geval genoeg NL-ers tegen en NL clans. Gisteren nog een GoT-TOG platoon tegen een ander NL clan. Altijd leuk die opmerkingen in de chat :p

Wat we trouwens met GOT2 vaak hebben gedaan, is iedereen te gelijk laten Battlen en waarempel vaak genoeg in hetzelfde potje terechtkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik hoorde dolby er gisteren nog over klagen op TS ;) met als mooiste opmerking "YOLO?!, ik dacht dat hun in een goede clan zaten" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
perpixel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:39:
[...]
met als mooiste opmerking "YOLO?!, ik dacht dat hun in een goede clan zaten" ;)
Dat gaan we vanaf morgen zien hoe de nieuwe clan van Zella, Dakillzor en Kursk gaat presteren. Gezien bijna het hele primary battle team van EFE-X hun FC's is gevolgd naar deze nieuwe clan zijn de verwachtingen best hoog.

Voor diegene die het niet weten, de commander van EFE-X voelt zich groter en belangrijker dan de clan en de EFE community. Toen er kritiek geuit werd vanuit de 2 FC's en enkele members over zijn activiteit besloot de commander die FC's en members te kicken en vervolgens naar de rest van de members hele bullshit verhalen te verzinnen over wat er gaande was. Gevolg is dat ze EFE-V hebben moeten plunderen, en op non-actief gezet, om EFE-X weer aan te vullen nadat zoveel mensen besloten te leaven. Niet dat het bij EFE-V zo geweldig ging, daar had commander only_marcus in 3 maanden tijd zon 30K gold achterover gedrukt. Die clan was ook meer dood dan leven.

Alleen bij EFE zelf gaat het wel goed geloof ik. Alleen het management daar heeft geen controle over de rogue clan EFE-X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Dat gaan we vanaf morgen zien hoe de nieuwe clan van Zella, Dakillzor en Kursk gaat presteren. Gezien bijna het hele primary battle team van EFE-X hun FC's is gevolgd naar deze nieuwe clan zijn de verwachtingen best hoog.

Voor diegene die het niet weten, de commander van EFE-X voelt zich groter en belangrijker dan de clan en de EFE community. Toen er kritiek geuit werd vanuit de 2 FC's en enkele members over zijn activiteit besloot de commander die FC's en members te kicken en vervolgens naar de rest van de members hele bullshit verhalen te verzinnen over wat er gaande was. Gevolg is dat ze EFE-V hebben moeten plunderen, en op non-actief gezet, om EFE-X weer aan te vullen nadat zoveel mensen besloten te leaven. Niet dat het bij EFE-V zo geweldig ging, daar had commander only_marcus in 3 maanden tijd zon 30K gold achterover gedrukt. Die clan was ook meer dood dan leven.

Alleen bij EFE zelf gaat het wel goed geloof ik. Alleen het management daar heeft geen controle over de rogue clan EFE-X.
Klinkt beetje als HARD/HARDS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kaap schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Met één team ga je ook een eind komen :') GL met 52 mensen....

Ben wel blij dat iedereen zo blind op Dakillzor vertrouwd. Eerst geef je hem als clan zijnde 60k gold om zijn account te rebuilden en dan doet hij dit. Maar er zijn ook wel wat leuke chats verschenen over hoe zij dit hebben aangepakt ondanks dat mensen weg gingen en ze op de EFE ts mochten blijven. Neem bv om recruits van EFE-X aan te schrijven dat de clan aan het doodgaan is en ze moeten overstappen naar Yolo.

Maar het is allemaal Tekme zijn schuld natuurlijk. Dat het het jaar ervoor goed ging en pas een paar maanden nadat Dakillzor joinde mis ging zit natuurlijk niks achter.

En over het EFE-V plunderen. Als jij twee clans had en die zaten beide met (veel) minder mensen dan er nodig zijn ga jij ze niet mergen? Waarom twee halve clans als je daar één volle van kan maken. En er zijn weer FC's trouwens. Niet iedereen loopt als een hondje achter Dakillzor aan en we hebben er in EFE ook nog rondlopen. Jij maakt het wel heel erg overdreven. Loopt het niet in Yolo ofzo? Nog meer EFE spelers nodig?

Vind het ook wel leuk dat je dan hier belangrijk komt doen alsof hun drieeen verlossers zijn van de kwade EFE familie. Heeft dat zitten in de EFE-X news channel en in elke ruimte met een EFE-X leider toch nog nut gehad. Denk je dat EFE(X) niet erboven komt dat er 2 FC's zijn vertrokken? Ondertussen weet iedereen weer hoe een paar mensen werken en er zijn chat logs om dat te bewijzen.

Ik zou zeggen tegen alle spelers die vertrokken om een paar man te volgen: :w :w Don't let the door hit your ass on the way out :w :w. Tot over een paar maanden als Yolo dood is en er weer plek gezocht wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door wontcachme op 08-01-2014 11:08 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:39:
[...]
Ik hoorde dolby er gisteren nog over klagen op TS ;) met als mooiste opmerking "YOLO?!, ik dacht dat hun in een goede clan zaten" ;)
Och, als ik zag hoe het potje met jullie ging moet ik hem toch gelijk geven...... ;) Maar het blijft leuk om bekenden tegen te komen. Het valt me ook altijd weer op hoeveel goede spelers er eigenlijk in GoT hun start hebben gemaakt d:)b

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
even een heel simpele vraag haha. Maar teld premium bij elkaar op ? Dus stel je hebt nog voor 21 dagen premium en je koopt premium of een pakket waar premium inzit of je wint een challange waarbij je beloond wordt met premium.

En stel je koopt zo 30 dagen erbij. Heb je dan een totaal van 51 dagen of start die 30 ook per nu en heb je dan maar 9 dagen extra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mooiste pot tot nu toe gemaakt met de Hellcat op El Halluf.
2,6k damage en 10 kills. :)
Pools medal en Topgun, had ook Ace Tanker verwacht, maar helaas.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HjcXkhdK8iV7CRCdZUc47QWO/full.jpg

Iemand een idee wanneer de xvm stats weer worden geupdate? De laatste zijn van 17-12-13

[ Voor 16% gewijzigd door Harmen op 08-01-2014 11:43 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Skybullet schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:58:
even een heel simpele vraag haha. Maar teld premium bij elkaar op ?
Yup, het wordt gewoon allemaal bij elkaar opgeteld.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
redwing schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Yup, het wordt gewoon allemaal bij elkaar opgeteld.
thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Harmen schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:59:

[afbeelding]
1200 XP op een hellcat is toch niet zo veel? Die drempel ligt vast ergens rond de 1500 XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
wontcachme schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:41:
[...]
Maar het is allemaal Tekme zijn schuld natuurlijk. Dat het het jaar ervoor goed ging en pas een paar maanden nadat Dakillzor joinde mis ging zit natuurlijk niks achter.

Ik zou zeggen tegen alle spelers die vertrokken om een paar man te volgen: :w :w Don't let the door hit your ass on the way out :w :w. Tot over een paar maanden als Yolo dood is en er weer plek gezocht wordt.
Tekme was/is zwaar inactief. Op papier was hij commander maar deed verder geen moeite om ook maar betrokken te zijn bij de clan. We hadden zelfs enkele recruits die na 2 maanden dachten dat Tekme een dummy account was. Ik heb zelf ook een keer gezegd dat ik nou niet echt het idee had dat Tekme een commander is. Ik werd bijna de clan uitgetrapt dat ik kritiek durfde te uiten. Zo waren er wel meer. Vind jij dat normaal Cachme?

Weet je ook dat Hape, Next en Theyseeme getracht hebben om Tekme af te lossen? Blijkbaar waren ook zij overtuigd van zijn inactiviteit. Dat moet, gezien het jouw officers zijn, toch wel iets voor jou betekenen? Als je inactief bent vanwege RL etc, prima toch, maar accepteer dan wel dat het voor de clan misschien beter is als je het stokje overdraagt aan een ander. Botweg beweren dat het jouw clan is en dat je zo inactief bent als je zelf maar wilt kan voor een community clan gewoon echt niet.

Ik had het allerliefste gezien dat de problemen in EFE-X opgelost werden, ik wou niet weg in ieder geval. Maar Tekme wou niets oplossen. Als jij dan vind dat die redenen onzin zijn om te leaven en ik nu een klootzak ben in jouw ogen, so be it, ik denk dat dat dan meer over jou zegt.

Overigens vind ik jou, na 2.5 jaar, nog steeds een aardige vent, ik zal vanuit die relatie jou in ieder geval niet afbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

MRammeloo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Laatst nog een blind cap reset gedaan op Encounter/Mines en daarmee een 600+hp IS-4 afgeschoten in mijn T92.
Nu is dat in een T92 niet heel moeilijk, zeker met premium shells. Dan heb ik 25 meter splash damage.

Over het algemeen vind ik vijandige artillery counteren en blind shots doen verdoen van mijn tijd. Een beetje artillery speler verplaatst na elk schot. Als ik dan 2-3 minuten sta te gluren of ik ergens een tracer zie dan had ik beter een gespotte tank kunnen raken.
Blind shots een beetje hetzelfde verhaal, ik doe ze alleen als ik al een tank aan het tracken was die dan van de radar verdwijnt. Dan weet je zeker dat hij daar ergens rijd. Als een boom wordt omgereden weet je eigenlijk nooit welke tank dat doet, dus ook niet met welke snelheid.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren toch nog maar even over stag gegaan en 180 dagen premium in de discount gekocht, kan ik er het komende jaar (+ iets extra's) er tegenaan. Is de rest van de voorraad echt uitsluitend voor het gebruik bij Converten, Camo en Crew training. Hoop ik echter wel dat ik nog wat tijd vind om zo snel mogelijk de 113 vrij te spelen om wat discounts mee te kunnen pikken voor ze over zijn (-15% credits tier X, crew training en camo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
redwing schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Och, als ik zag hoe het potje met jullie ging moet ik hem toch gelijk geven...... ;) Maar het blijft leuk om bekenden tegen te komen. Het valt me ook altijd weer op hoeveel goede spelers er eigenlijk in GoT hun start hebben gemaakt d:)b
potje met ons? :o ik weet van niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
en ik maar denken dat Y0l0 de doorstart clan was van AN99 lol 8)7

In y0l0 zie ik een aantal spelers die mij zeer verbazen, maar dat zal wel aan mij liggen :p Maar volgens mij oko de nodige 2e accounts en spelers die niet eens door de recruitment eisen komen die op het WOT forum worden gehanteerd.

Ik ben benieuwd hoe de verdere opbouw gaat. Los van het aantal spelers is het voor mij nu al duidelijk dat ze een kwalitatieve slag moeten gaan maken als ze in de buurt willen komen van een F15/Zer0/Bones etc.

Maar veel succes in ieder geval. In neem aan dat ze geen onderdeel gaan uitmaken van de EFE alliantie? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

psychoclown schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:03:
Gisteren toch nog maar even over stag gegaan en 180 dagen premium in de discount gekocht, kan ik er het komende jaar (+ iets extra's) er tegenaan. Is de rest van de voorraad echt uitsluitend voor het gebruik bij Converten, Camo en Crew training. Hoop ik echter wel dat ik nog wat tijd vind om zo snel mogelijk de 113 vrij te spelen om wat discounts mee te kunnen pikken voor ze over zijn (-15% credits tier X, crew training en camo)!
Camo discounts zijn vandaag gestopt meen ik.
Kaap schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Tekme was/is zwaar inactief. Op papier was hij commander maar deed verder geen moeite om ook maar betrokken te zijn bij de clan. We hadden zelfs enkele recruits die na 2 maanden dachten dat Tekme een dummy account was. Ik heb zelf ook een keer gezegd dat ik nou niet echt het idee had dat Tekme een commander is. Ik werd bijna de clan uitgetrapt dat ik kritiek durfde te uiten. Zo waren er wel meer. Vind jij dat normaal Cachme?
Naar wat ik voor een uitleg heb gelezen over Tekme zie ik geen probleem. Dat kicken heb ik geen idee over maar daar zal ook wel wat overdrijving bij zitten. En jouw kennende kwam dat er ook uit als een botte bijl :P. Dat zullen meer mensen hier ook kennen.
Weet je ook dat Hape, Next en Theyseeme getracht hebben om Tekme af te lossen? Blijkbaar waren ook zij overtuigd van zijn inactiviteit. Dat moet, gezien het jouw officers zijn, toch wel iets voor jou betekenen? Als je inactief bent vanwege RL etc, prima toch, maar accepteer dan wel dat het voor de clan misschien beter is als je het stokje overdraagt aan een ander. Botweg beweren dat het jouw clan is en dat je zo inactief bent als je zelf maar wilt kan voor een community clan gewoon echt niet.
Weet ik ook. Ik weet ook dat ze dat uiteindelijk niet gedaan hebben omdat de deputy's dat niet wilden en taken overnamen. Ook wilde men Tekme wat rust gunnen omdat hij constant door mensen werd aangevallen in de clan.
Ik had het allerliefste gezien dat de problemen in EFE-X opgelost werden, ik wou niet weg in ieder geval. Maar Tekme wou niets oplossen. Als jij dan vind dat die redenen onzin zijn om te leaven en ik nu een klootzak ben in jouw ogen, so be it, ik denk dat dat dan meer over jou zegt.

Overigens vind ik jou, na 2.5 jaar, nog steeds een aardige vent, ik zal vanuit die relatie jou in ieder geval niet afbranden.
Als Tekme inactief was dan zijn daar toch deputy's voor? Dan wilden die allemaal ook niks veranderen? Maar waarom will dkz dan alles eraan doen om EFE-X te killen? En waarom heeft Yolo dan EFE-X recruits aangeschreven om over te stappen? Lijkt me dat er dan meer speelde dan een "problemen niet oplossen".

Het lijkt me simpelweg meer gewoon een oorlog tussen kamp dkz (die meer rechten wilde), Kursk en Zella vs rest van EFE(X) command. En gezien de algemene mening over dkz die ik lees denk ik dat het erg "gezellig" gaat worden in y0l0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wontcachme schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:34:
[...]

Camo discounts zijn vandaag gestopt meen ik.
Even opgezocht en inderdaad dat was tot vandaag, bummer!
Nouja dan ben ik blij dat ik gisteren in ieder geval die premium in de discount heb gehaald, scheelt toch wel weer 1k+ gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
En gezien de algemene mening over dkz die ik lees denk ik dat het erg "gezellig" gaat worden in y0l0.
Tja stemmingmakerij ook vooral. Zelfde kan ik zeggen over Goldknight, moest naar EFE-X omdat EFE hem niet terug wou. Die vent heeft ook een eigen agenda, waarom denk je dat hij zo graag Tekme wil behouden? Onder Next, Theyseeme of Hape had hij eruit gelegen.

Zoals ik zei, ik had het liefst in EFE-X gebleven, maar niet met een inactieve commander en een deputy die een eigen agenda heeft. Dat zijn mijn redenen geweest om te leaven. Uiteraard telde ook mee dat andere toffe mensen overstapten. Dat vervolgens enkele nieuwe Nederlandse recruits ook meegingen, tja...
Bean77 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:27:
In y0l0 zie ik een aantal spelers die mij zeer verbazen, maar dat zal wel aan mij liggen :p Maar volgens mij oko de nodige 2e accounts en spelers die niet eens door de recruitment eisen komen die op het WOT forum worden gehanteerd.

Ik ben benieuwd hoe de verdere opbouw gaat. Los van het aantal spelers is het voor mij nu al duidelijk dat ze een kwalitatieve slag moeten gaan maken als ze in de buurt willen komen van een F15/Zer0/Bones etc.
Chips Bean, chips. Naarmate je dichter bij die 100 komt, kun je kaf van koren gaan scheiden. Tot die tijd heb je ze nodig voor chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
hallo allen,

Ik vroeg mij af of ik de enigste ben waar van consumable-keys het soms niet werken wanneer ik op bijvoorbeeld spacebar druk voor fire ext krijg ik aan het begin van de battle (na de timer) geen oranje tekst te zien van 'Manual fire extinguiser cannot be used: no fire' en dan werken andere consumables of het selecteren van andere typen kogel ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Voor de geinteresseerden, ik ben weer eens een middagje aan het streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
[
Chips Bean, chips. Naarmate je dichter bij die 100 komt, kun je kaf van koren gaan scheiden. Tot die tijd heb je ze nodig voor chips.
ik wilde bijna popcorn pakken :+
maar nog een flinke weg te gaan met werven en doorselecteren. succes.
[Het lijkt me simpelweg meer gewoon een oorlog tussen kamp dkz (die meer rechten wilde), Kursk en Zella vs rest van EFE(X) command. En gezien de algemene mening over dkz die ik lees denk ik dat het erg "gezellig" gaat worden in y0l0.
ach in elke clan heb je gemekker vroeg of laat. goed of slecht.....ik zou me daar niet druk over maken zoals je dat nu doet/lijkt te doen. Gewoon lekker inloggen en platoonen met spelers uit je eigen clan of spelers uit andere clans. Van het weekend ook een platoon met zer0/omni/aos gewoon omdat het leuk is om met deze spelers te spelen. Veel betere focus dan negatief geneuzel. ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
perpixel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:13:
[...]
potje met ons? :o ik weet van niks?
Yup, gisteren ben ik zowel jullie als een platoon met o.a. panzerpunisher tegen gekomen. Aangezien ik zo'n beetje alles gisteren had verloren moet het dus ook bij jullie potje wel slecht gegaan zijn ;) Panzerpunisher had ik trouwens gelijk gezien, bij jullie zag ik het pas toen ik alweer in de garage stond.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
pkregting schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:00:
Voor de geinteresseerden, ik ben weer eens een middagje aan het streamen
klasse battle in je 140 op murovanka. win je toch eigenlijk in je eentje de battle. jammer dat ze de top gun 2x voor je weg schoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Harmen schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:59:

[afbeelding]

Iemand een idee wanneer de xvm stats weer worden geupdate? De laatste zijn van 17-12-13
Heb ook al fantastische potjes gehad met de Hellcat en gedacht dat ze Ace Tanker waardig waren... maar blijkbaar had ik de medal al... :D Kijk eens na voor de zekerheid ;)

Ik denk wel dat je met deze pot toch wel heel dicht in de buurt kwam, 10 kills blijft zowieso nice !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 13-09 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Inrage schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Heb ook al fantastische potjes gehad met de Hellcat en gedacht dat ze Ace Tanker waardig waren... maar blijkbaar had ik de medal al...
In Vlaanderen noemen ze zo iemand een kieken... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Joindry schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:02:
[...]

In Vlaanderen noemen ze zo iemand een kieken... .
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/markvoet/foto/vlaamsefeestdagsticker.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)