[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 66.881 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

God ik haat die tier V japanse tank. Ik speel er niet graag mee en voor het eerst in een poos speel ik zonder premium, jeezes het gaat niet vooruit. Ding is nergens goed in, complete vanillatank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:47:
God ik haat die tier V japanse tank. Ik speel er niet graag mee en voor het eerst in een poos speel ik zonder premium, jeezes het gaat niet vooruit. Ding is nergens goed in, complete vanillatank.
Ik vraag me ook al een poosje af wat de toegevoegde waarde van de Japanse tanks is, waar zijn ze nou echt goed in? Mobiliteit is redelijk, armor is verschrikkelijk, DPM is redelijk, Accuracy is redelijk/goed -O-

En oh wat houd ik van de Löwe O+ ! De gun is echt geweldig accuraat, met hoge pen, en je kunt er heerlijk mee sidescrapen en zelfs hulldown in T8/9 battles! Dat, en gratis geld :Y)

Edit: Oh my... Net een van mijn slechtste potjes ooit :P... E75 op Serene Coast: 3 bouces op een T-54, een friendly shot op een IS-2 die natuurlijk wel pen'de. Valt me mee dat ik überhaupt nog XP kreeg :'(

[ Voor 12% gewijzigd door p0st op 04-01-2014 16:02 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ze hebben goeie gundepression en dat is het. Accuracy is ok, maar de shell flighttime is gewoon is gewoon belachelijk. Er zijn zoveel andere tanks die een 7.5 hebben, allemaal gaan ze sneller. Probleem is tier 6 en tier 7 zijn eigenlijk same shit, different tier. Die tier 7 autoloader is eigenlijk ook maar een onzin autoloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
wontcachme schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:37:
Ik geef het na 3 potjes op vandaag. Wat zijn er weer een stel idioten online. En dan krijg ik die allemaal in mijn team natuurlijk. Net een potje waar ik in mijn Type59 meer dmg heb gedaan dan de andere 14 van mijn team samen en nog ruim verloren...
Ik sta op 2 uit 7 momenteel, teams zijn gewoon dramatisch. Daarnet waren we aan het winnen en ineens gaan 9 van mijn teamgenoten dood omdat ze niet weten hoe ze een Foch 155 en een T30 moeten killen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 13:13

CoronelHimself

Division Brabant

Joindry schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:47:
Ja, de gundepression is goed, helaas hebben ze geen turretarmor en een lange aimtime. Dus je bent niet "bijna" onkwetsbaar als de amerikanen in een hull-down posititie. Deze punten lijken tot nu toe voor alle japanse medium tanks te gelden. Ik heb nu de tier VI en ik kon uiteindelijk wel goed met de tier V omgaan. Maar de Tier VI is een stuk logger geworden. Ik hoop dat de tier 8 tot met 10 het waard zijn.

Want in de tier VII zie ik niet echt een verbetering. Maar misschien dat iemand die hem al gespeeld heeft kan zeggen hoe goed die tier VI autoloader tegen tier 8 en 9 is. |:(

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
rgras schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:50:
Welke lijn heeft een hogere fun factor: T-54 of WZ-120?
Heb in de T-54 nu 2 toptier mediums vrijgespeeld en vindt het een hele leuke tier 9 medium, lekker snapshotten of drive by shootings, wendbaar etc.
Ben nu met een 3e crew begonnen en hij blijft in de garage.
WZ-120 heb ik pasgeleden gekocht en is nog stock maar rijdt nu al zeer lekkel, vraag me alleen af hoe hij het met topgun gaat doen, de 122 waarbij je per 12 sec. omgeveer 1 shell met massive damage doet of de tier IX met minder pen en dammage maar wel sneller schieten....
atticus182 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:52:
Edit: Oh my... Net een van mijn slechtste potjes ooit :P... E75 op Serene Coast: 3 bouces op een T-54, een friendly shot op een IS-2 die natuurlijk wel pen'de. Valt me mee dat ik überhaupt nog XP kreeg :'(
Uiteraard pen je een friendly ook altijd met de hoogst haalbare damage welke maar mogelijk is met die shell, het zal nooit eens een critical hit zonder damage zijn zoals zovaak gebeurd bij een enemy.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Joindry schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:55:
Ze hebben goeie gundepression en dat is het. Accuracy is ok, maar de shell flighttime is gewoon is gewoon belachelijk. Er zijn zoveel andere tanks die een 7.5 hebben, allemaal gaan ze sneller. Probleem is tier 6 en tier 7 zijn eigenlijk same shit, different tier. Die tier 7 autoloader is eigenlijk ook maar een onzin autoloader.
En toch maakt juist de autoloader de tier 7 nog enigzins speelbaar. Alleen moeten ze de penetratie van die gun verhogen, echt te weinig tegen tier 8/9.
Tegen tier 7 is de Chi-Ri dikke fun, tier 8 gaat ook nog maar tegen tier 9 moet je echt hopen op easy targets die je voor je gun krijgt.

Fun begint bij de Japanners pas bij de tier 8.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Victory!
Map: Murovanka 4-1-2014 16:37:38
Vehicle: E 100
Exp: 4.272 (x2) Credits: 114.091
Battle Achievements: Top Gun, Sniper, Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pCB49RoFa1EaPYVogNlIbQI0/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dpz9EyKLHOgfzO3joRUWWsKf/thumb.jpg

replay

Dit was mijn 15e potje in de E 100, dus ik heb nog de E 75 gun erop. Maar ik vind de E 100 zo ook al heerlijk spelen zit op ong. 65% WR nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:18
Vraagje:
Ik schiet op een vijand, medespeler rijdt door mijn vuurlinie en krijgt een geweldige 9 punten schade. Begint gelijk te mekkeren dat ik gerapporteerd moet worden, maar 2 tellen daarna verdwijnt alle info van mijn scherm. Is dit vanwege een complaint of een ander toeval?

Vraagje 2:
Wanneer gaan jullie naar een hogere tier?
Heb nu een beetje het idee om eerst mijn crew 1 skill te leren en dan pas naar een tier 2 tank te gaan, hoe doen jullie dat?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

databeestje

Von PrutsHausen

bregweb schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:17:
Vraagje:
Ik schiet op een vijand, medespeler rijdt door mijn vuurlinie en krijgt een geweldige 9 punten schade. Begint gelijk te mekkeren dat ik gerapporteerd moet worden, maar 2 tellen daarna verdwijnt alle info van mijn scherm. Is dit vanwege een complaint of een ander toeval?

Vraagje 2:
Heb nu een beetje het idee om eerst mijn crew 1 skill te leren en dan pas naar een tier 2 tank te gaan, hoe doen jullie dat?
Tot tier 4 of 5 eigenlijk nooit met 100% crew gespeeld, daarom zijn mijn stats ook zo slecht. Aan de andere kant zijn veel lagere tier tanks maar zo-zo.

Ik denk dat er wel een paar mensen een lage tier tank aan kunnen raden, een Pz 1c oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

ShockWave schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:35:
[...]

Uiteraard pen je een friendly ook altijd met de hoogst haalbare damage welke maar mogelijk is met die shell, het zal nooit eens een critical hit zonder damage zijn zoals zovaak gebeurd bij een enemy.
Onzin. Je hebt gewoon domme pech. Ik heb weleens een teammate geraakt zonder schade of penalty. Zelfs ook een keer gedetracked zonder consequentie.
Zertaxka schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:57:
[...]

Fun begint bij de Japanners pas bij de tier 8.
Aha, vandaar dat ik de Japs maar zo zo vind.
bregweb schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:17:
Vraagje:
Toeval. Pas bij meerdere complaints wordt er iets gedaan.

Vraagje 2:
1: moet onderstaande ->
databeestje schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:21:
[...]

Tot tier 4 of 5 eigenlijk nooit met 100% crew gespeeld, daarom zijn mijn stats ook zo slecht. Aan de andere kant zijn veel lagere tier tanks maar zo-zo.
2: tegenwoordig ga ik pas naar de volgede tier als ik alle opties heb unlocked met xp. Crew is dan ook meteen een stuk beter. Ik wilde bij tier 1 tot en met 3 zo snel mogelijk naar een opvolger in de hoop een betere bij mij passende tank te vinden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

databeestje schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:21:
[...]
Ik denk dat er wel een paar mensen een lage tier tank aan kunnen raden, een Pz 1c oid.
@bregweb
Het idee is om zo snel mogelijk voorbij Tier 4 te komen, pas vanaf Tier 5 worden de tanks écht leuk. Er is onnoemelijk veel informatie te vinden, als als tip zou ik zeggen lees de eerste post deels door, en volg het reddit kanaal van WoT: http://www.reddit.com/r/WorldofTanks/

Voor wat betreft tanks op de lagere tiers: Probeer eerst uit te vogelen wat voor soort tanks je liggen, dus ga je voor lights, mediums, heavies, tank destroyers of artillerie (SPG). Een combinatie kan natuurlijk ook, zo speel ik veel TD, maar ook aardig wat Heavy en in mindere mate Medium en Light.

Aan te bevelen tanks op de lagere tiers:
• Tier 1: Zo snel mogelijk skippen, maar Loltraktor, T1 Cunningham en MS-1 zijn erg vermakelijk
• Tier 2: T18, H35
• Tier 3: Pz1c (mijn favoriet), Marder II
• Tier 4: Hetzer, SU-85b, Matilda, Marder 38T, T40
• Tier 5: KV-1, ELC AMX, Stug III, AT2, T49, T1 Heavy

Natuurlijk heb je nog veel meer opties, en ik raad je ook zeker aan om verschillende tanks te proberen, maar bovenstaande zijn echt de leukere tanks van de lage tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:38
Welke van de Duitse heavys/mediums (en de grinds) tot T8 zijn het meest vermakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SehudeKoza schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:50:
Welke van de Duitse heavys/mediums (en de grinds) tot T8 zijn het meest vermakelijk?
Ik heb veel plezier beleefd aan de Tiger II lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Ik vraag me ook al een poosje af wat de toegevoegde waarde van de Japanse tanks is, waar zijn ze nou echt goed in? Mobiliteit is redelijk, armor is verschrikkelijk, DPM is redelijk, Accuracy is redelijk/goed -O-
Schietschijf zijn, duh. :P
En oh wat houd ik van de Löwe O+ ! De gun is echt geweldig accuraat, met hoge pen, en je kunt er heerlijk mee sidescrapen en zelfs hulldown in T8/9 battles! Dat, en gratis geld :Y)
Ik ben ook echt verliefd op dat kanon. <3
Het beste is nog wel een IS-3 gewoon door zijn koepel heen te schieten. Mik op het kanon en met een beetje geluk bam. :D
Oke, de hull is veel betrouwbaarder maar het gevoel dat dit kan. oOo
SehudeKoza schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:50:
Tiger lijn. VK 3006 H is behoorlijk nice en Tiger II is ook zeker niet slecht. De Tiger I is een teleurstelling.
Ik heb zelf de DW 2 en de VH 3001 H nooit gespeeld maar ik zou wel die lijn nemen. De Pz IV is ook een schaduw van wat het zou moeten zijn en de Pz 30t nA is een scout. Vermijden tenzij je weet wat je doet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wontcachme schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:37:
Ik geef het na 3 potjes op vandaag. Wat zijn er weer een stel idioten online. En dan krijg ik die allemaal in mijn team natuurlijk. Net een potje waar ik in mijn Type59 meer dmg heb gedaan dan de andere 14 van mijn team samen en nog ruim verloren...
Dit. Drama vandaag. Net 10 potten lang in mijn tiger2 niet kunnen winnen. Het maakte echt geen fuck uit wat ik deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

Volgens mij is de Tiger nu ook niet slecht meer, korte reload voor een gun die niet slecht is op zijn tier.
Front armor is wel slecht, onder elke hoek kom ik er zo ongerveer door heen met tier 7. (dat stuk met die track erop)
Het is wel jammer dat er heel veel met gold schieten, vroegah kon je met de Tiger II lekker wat bouncen als je ge-angled stond. Nu pakken ze gewoon goud en knallen door de LFP heen.

Maarja gebruik zelf ook steeds vaker gold shells, gewoon makkelijk. Uiteraard wel pas als ik moeite krijg.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Jagdpanzer E 100 researched. Undistributed experience spent: 209.616. Free Experience spent: 384.

Moet nog ff wat credits grinden, maar binnenkort dus 3 T10's in de garage :D Denk dat ik deze echter niet heel veel zal spelen, de JT trolled me regelmatig en dat zal met deze tank alleen maar erger worden vrees ik.

De E100 en de E4 bevallen me tot nu toe prima, wel jammer dat ik de E4 vandaag ondanks 3 pogingen niet heb weten te dubbelen. Die pot van hierboven met de E100 vergoed echter veel, zo niet alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

thijsco19 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:11:
Volgens mij is de Tiger nu ook niet slecht meer, korte reload voor een gun die niet slecht is op zijn tier.
Front armor is wel slecht, onder elke hoek kom ik er zo ongerveer door heen met tier 7. (dat stuk met die track erop)
Het is wel jammer dat er heel veel met gold schieten, vroegah kon je met de Tiger II lekker wat bouncen als je ge-angled stond. Nu pakken ze gewoon goud en knallen door de LFP heen.

Maarja gebruik zelf ook steeds vaker gold shells, gewoon makkelijk. Uiteraard wel pas als ik moeite krijg.
Tiger I is leuk zolang als je team niet hersendood is en begrijpt dat je geen aanval gaat leiden maar gaat snipen. Als je team jou helpt dan help je ze terug met dodelijk snipervuur. Meestal dus een ramptank. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:03:
[...]
Het beste is nog wel een IS-3 gewoon door zijn koepel heen te schieten. Mik op het kanon en met een beetje geluk bam. :D
Dat bijna horizontale stuk meteen boven zijn gun is bijna altijd raak, maar dan moet je wel een hoge tank hebben.
Tiger lijn. VK 3006 H is behoorlijk nice en Tiger II is ook zeker niet slecht. De Tiger I is een teleurstelling.
Ik heb zelf de DW 2 en de VH 3001 H nooit gespeeld maar ik zou wel die lijn nemen. De Pz IV is ook een schaduw van wat het zou moeten zijn en de Pz 30t nA is een scout. Vermijden tenzij je weet wat je doet. ;)
Het is een lastige keuze:
- 35t - 38t - 38nA zijn rottanks, maar deze komt wel uit bij de PzIV die nog steeds erg fijn is.
- de PzII en PzIIIa zijn erg leuke tanks, maar daarna kom je wel de DW2 en 3001H tegen die erg matig zijn.
Het voordeel van de laatste lijn is dat je wat meer met zware/trage tanks leert te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn winbare met de tiger 1 is veel hoger dan met de2. De gun van de 1 kun je nog inzetten tegen een t9, maar matchmaking gooit de 2 voortdurend kansloos in t10 battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:22:
[...]

Mijn winbare met de tiger 1 is veel hoger dan met de2. De gun van de 1 kun je nog inzetten tegen een t9, maar matchmaking gooit de 2 voortdurend kansloos in t10 battles.
Ik wil niet eens naar mijn winrate van Tiger II kijken terwijl Tiger I mijn meest gespeelde tank is.
Neemt niet weg dat Tiger II een betere T8 is dan Tiger I als T7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Mijn WR op Tiger II is ook niet goed (42 ofzo) maar dat komt omdat dat mijn eerste heavy is en toen nog moest leren spelen ermee.

Trouwens een probleempje met 1 van de mods (geloof deze). Als ik ingezoomt bent dan beweegt de lijn waar je heen kijkt niet mee, als ik vervolgens uitzoom naar normale 3rd modus dan springt de lijn weer goed en beweegt gewoon mee.
Iemand een idee hoe dit komt?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik ben ook echt verliefd op dat kanon. <3
Oke, de hull is veel betrouwbaarder maar het gevoel dat dit kan. oOo
[...]

Hehe idd dat stukje boven de IS3 gun, of als hij ge-angled staat gewoon op zijn hull, bijna altijd pen :P

En dat van de Tiger I ben ik niet met je eens, als je er mee leert spelen is het echt een bazige tank met de lange 88 (<6 sec reload met rammer en vents sinds een van de laatste updates). Verder bounced de gun mantlet vrij betrouwbaar, maar over de hull armor zullen we het idd maar niet hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
thijsco19 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:33:

Trouwens een probleempje met 1 van de mods (geloof deze). Als ik ingezoomt bent dan beweegt de lijn waar je heen kijkt niet mee, als ik vervolgens uitzoom naar normale 3rd modus dan springt de lijn weer goed en beweegt gewoon mee.
Iemand een idee hoe dit komt?
Had hier sinds patch 8.9 al last van, is xvm, weet niet of deze met de nieuwste versie is opgelost of omdat ik nog steeds een oude configfile van coldzero gebruik hierdoor komt

[ Voor 58% gewijzigd door ShockWave op 04-01-2014 18:42 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

tiger 1, even sterke zijkanten als voorkant, a;tijd onder een hoek van 45 graden zetten. vooral op afstand geregeld steel wall gehaald

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:39:
[...]

Hehe idd dat stukje boven de IS3 gun, of als hij ge-angled staat gewoon op zijn hull, bijna altijd pen :P

En dat van de Tiger I ben ik niet met je eens, als je er mee leert spelen is het echt een bazige tank met de lange 88 (<6 sec reload met rammer en vents sinds een van de laatste updates). Verder bounced de gun mantlet vrij betrouwbaar, maar over de hull armor zullen we het idd maar niet hebben :+
Wederom mijn meest gespeelde tank. ;)
Ik kom ook altijd alleen maar idioten tegen die mij ook nooit eens helpen. Als ik met een andere heavy kan samenspelen die verstandig genoeg is om de hits te nemen die hij kan nemen dan is het een feest. Nee, Tiger moet alle hits nemen want hij is een Tiger. Vervolgens gaat het team in chat ragen dat het team achterlijk is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Laatst online: 12-09 22:18
Ook ik maak *O* dankbaar *O* gebruik van mroizo2005's modpack, allen de laatste keer met sounds. heb niet zoveel verstand van 'echte' tanks, maar sommige van mijn tankjes klonken als een Puch en weer een andere als een helicopter.

Wat is de reden van de soundpack?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

Vandaag weer hetzelfde verhaal met de Panther als eerder deze week 7 potjes niks uit kunnen richten gevolgd door een monstergame met base 1400xp, plek 2 was 850 :), ik had niet eens een kill gemaakt.

Als je maar genoeg hits maakt wel een fijn ding, als je kan overleven. Een soort van KV-13. Die L100 ziet er wel bonkers uit, maar die 200mm pen is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De Panther is met afstand de meest onbegrijpelijke tank in WoT voor mij. Aan de ene kant is het een nachtmerrie in veel games omdat je gewoon niet de pen hebt voor long range sniping tegen T8 heavies en je 0.32 accuracy meer op lucht dan ingame statistiek is gebaseerd. Aan de andere kant heb ik wel een 62% win ratio met de Panther en kan ik ook brawlen met die tank. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
WR gisteren op 28% geëindigd. 30 day average is nu 46%. Ik kijk het nog een paar dagen aan, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje

databeestje

Von PrutsHausen

MSalters schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:35:
WR gisteren op 28% geëindigd. 30 day average is nu 46%. Ik kijk het nog een paar dagen aan, maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in.
hier naar 51% gezakt, duidelijk minder, als ik beter op gang was gekomen vandaag was het vast hoger. Off-day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik geef het op. Vandaag is het echt onspeelbaar. :X
Het hoogtepunt was deze game. Dit hebben we namelijk gewonnen omdat ze allemaal als een stelletje lemmings naar de cap reden. Ik zat in het midden te snipen omdat er een paar suicide scouts bezig waren. Dan was er nog een arme T34 die de heavy kant alleen verdedigde tegen het halve vijandelijk team. Daar kreeg ik ook nog mee te maken maar toen was het capped. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tEod56hMexRW3s9kO2flpX8S/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Dat is dan ook de juiste tactiek voor die map.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MSalters schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:48:
Dat is dan ook de juiste tactiek voor die map.
Dat is dan ook de reden dat ik Encounter battles uitgezet heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
filipy23 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat dat best wel meevalt Kyozu. Er twee got-clans, in het totaal 200 spelers. Stel dat daarvan elke avond 20% online is (40 spelers dus). Dat betekent dat 1 op de 2.500 spelers een GOT-er is. Stel jij speelt 10 battles op een avond. In die 10 battles kom je 290 verschillende spelers tegen. De kans dat daarvan een een GOT-er is is dus ongeveer 1 op 9. In andere woorden, je komt eens elke 9 dagen een GOT-ter tegen. Speel je meer battles per dag (50 bijvoorbeeld), dan ga je nog vaker GOT-ers tegenkomen (om de dag dus bij 50 battles).

Babs out!
Ja maar dan neem je niet de tiers erin mee. Er zit wel wat overlap maar iemand die max 7 heeft zal niet gezien worden door iemand die een avondje tier 10's rammen is :)
rgras schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:50:
Welke lijn heeft een hogere fun factor: T-54 of WZ-120?
T-54 sowieso :)
Joindry schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:55:
Die Tier 7 met autoloader vond ik op de test server anders wel dikke fun :P
Ja het stelt niet zoveel voor als autoloader maar als je een beetje kunt flanken dan schiet het alsnog mooi op!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
[quote]MrOizo2005 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:46:

Oizopower's Mod Pack 0.8.3

[quote]

Tnx, werkt lekker.
Tenminste wat betere geluiden dan van wot zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Live voor de geïnteresseerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Net met Lucky__7 en Sirac78 in hidden village
Afbeeldingslocatie: http://home.brantje.com/wot/519167.jpg
replay
Het mooiste is dat ik die hellcat met een jump verpletterd heb in me E25 xD.

[ Voor 12% gewijzigd door Brantje op 04-01-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Brantje schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:24:
Net met Lucky__7 en Sirac78 in hidden village
replay
Het mooiste is dat ik die hellcat met een jump verpletterd heb in me E25 xD.
Nette match! Flink wat critical damage hits op modules gedaan ook :o

Ik weet niet wat het is, maar ik heb zowaar 8 van de 8 matches gewonnen vanavond, dus tot nu toe lijkt het of de RNGods mij gunstig gezind zijn qua teams :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Was een lekker avondje. 26 potjes gedaan. 16 gewonnen.
Nou vind ik mezelf maar een gemiddelde speler. Maar ongelofelijk hoeveel spelers er nog slechter zijn dan mij. Kom in elk potje maar 2-5 spelers tegen die gelijk of beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Voor mij ook een van de beste WoT avonden in lange tijd. Met uitzondering van 1 match redelijke tot vrij goede teams, wat uiteindelijk mijn winrate weer wat opschroeft naar 54,45%, bijna weer de hobbel over richting de 55%! Nu ga ik maar slapen en niet verder tanken, voordat ik weer in enkel faalteams terecht kom :9

Wins/Battles: 13 (14) (92.9%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verschrikkelijke dag hier weer. Ik kom van twee heldentanks (waffentrager tier 8 en 9) terecht op tier 5 en 6 van die japanners. Djeezes wat een onzintanks, de tier 6 is trager, groter, logger en minder gearmored dan eender welke andere tier 6 medium. Accuracy en shellflight zijn een drama. Enige pro's zijn dpm en gundepression. Vooral het feit dat ze geen turretarmor frontaal hebben gekregen is een ramp. Ik kan er totaal niet mee uit de voeten in die noobpool genaamd lower tiers.
Dit gaat volharding vereisen... en drank, sterke drank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Joindry schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:43:
Verschrikkelijke dag hier weer. Ik kom van twee heldentanks (waffentrager tier 8 en 9) terecht op tier 5 en 6 van die japanners. Djeezes wat een onzintanks, de tier 6 is trager, groter, logger en minder gearmored dan eender welke andere tier 6 medium. Accuracy en shellflight zijn een drama. Enige pro's zijn dpm en gundepression. Vooral het feit dat ze geen turretarmor frontaal hebben gekregen is een ramp. Ik kan er totaal niet mee uit de voeten in die noobpool genaamd lower tiers.
Dit gaat volharding vereisen... en drank, sterke drank.
Nah de accuracy is nog wel goed.
Maar goed als deze tank je al tegenvalt dan staat je met de tier 7 nog wat te wachten. :P
Al vindt ik hem persoonlijk met de autoloader juist wel grappig. Sniper is bijna gegarandeerd dus je avg xp op de tier 7 kan vrij hoog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Voor de mensen die nieuw zijn in de world of tanks scene en niet weten hoe je mod packs moet installeren:

Het kan ook met andere modpacks. Dit is de algemene manier om mods te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zertaxka schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:52:
[...]

Nah de accuracy is nog wel goed.
Maar goed als deze tank je al tegenvalt dan staat je met de tier 7 nog wat te wachten. :P
Al vindt ik hem persoonlijk met de autoloader juist wel grappig. Sniper is bijna gegarandeerd dus je avg xp op de tier 7 kan vrij hoog komen.
Ik kom van de duitse tier X mediums en waffentrager td's. Voor mij is de accuracy dus een ramp ivm die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
atticus182 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:34:
Voor mij ook een van de beste WoT avonden in lange tijd. Met uitzondering van 1 match redelijke tot vrij goede teams, wat uiteindelijk mijn winrate weer wat opschroeft naar 54,45%, bijna weer de hobbel over richting de 55%! Nu ga ik maar slapen en niet verder tanken, voordat ik weer in enkel faalteams terecht kom :9

Wins/Battles: 13 (14) (92.9%)
Ja eindelijk had ik ook weer wat wins! Helaas ging het soms alleen wel veel te snel maar beter winnen dan verliezen zoals afgelopen 2 weken.

Trouwens zoals gezegd, van de week had de Mastery Badge op mijn Pz Sfl V / Sturer Emil:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFKANGOO
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-08 11:08
Nice potje maarja wat wil je met een aimbot. :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Sst, dat zijn de PTS hackz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Pssst, (8> niet door vertellen maar die zit in mijn modcompilatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Waar zitten de emoties in je stem? Val bijna in slaap door die commentaar :'(
Wel mooi potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
dr34m3dd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:02:
Waar zitten de emoties in je stem? Val bijna in slaap door die commentaar :'(
Wel mooi potje!
Dat zijn een beetje de bijwerkingen van die pts hacks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n huidige clan is op sterven na dood, de commander vertrok en heeft mij toen commander gemaakt. Nu ben ik (Liposuction in WoT) samen met een goede vriend (Tostikabouter in WoT) op zoek naar een clan met goede spelers.

Met de clan willen we gewoon lol hebben, platoonen en team battles spelen (7/42). We spelen tiers 6 - 10. Als je denkt dat jouw clan wel iets is voor ons, of een andere clan weet, stuur me dan aub even een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Is de map Dragon Ridge er eigenlijk nog? Ik speel namelijk echt nooit meer op die map. Vroeger wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
SurfBoy schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:49:
Is de map Dragon Ridge er eigenlijk nog? Ik speel namelijk echt nooit meer op die map. Vroeger wel.
Nee, wel in de training room geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Voor de liefhebber 2 replays met Kyozu's als commentator! Dank je wel voor de upload Thijs! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nemean schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:27:
Voor de liefhebber 2 replays met Kyozu's als commentator! Dank je wel voor de upload Thijs! :Y
Ik heb die met de Leopard gekeken, riskant om gelijk door te steken naar de andere kant van de stad, maar hele nette pot! Vraagje: Zijn de Leopard Pt. A en de Leopard I leuk om te spelen, als in dagelijks? Ik twijfel om de Indien terug te kopen om verder te grinden, en ben daarnaast ook met de T43 op weg naar de T54, wat ik een leuke grind vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

atticus182 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Ik heb die met de Leopard gekeken, riskant om gelijk door te steken naar de andere kant van de stad, maar hele nette pot! Vraagje: Zijn de Leopard Pt. A en de Leopard I leuk om te spelen, als in dagelijks? Ik twijfel om de Indien terug te kopen om verder te grinden, en ben daarnaast ook met de T43 op weg naar de T54, wat ik een leuke grind vind.
De reden dat Bas en ik besloten te pushen was simpel weg het feit dat we geen zin in een camp match hadden. En direct dat wij die aanval deden zagen we meerdere mensen mee komen tot onze verbazing. En dat verwarde de tegenstanders nog al.

De Leopard PTA is een kut tank, geen gundepression en je hebt vaker een kapot ammorack dan dat hij heel is. Maar de grind naar de uit eindelijke tank is het meer dan waard. En als je de T-54 straks leuk vind is de WZ-120 ook een aanrader om te spelen. ;)

De WZ-120 gameplay is trouwens niet met de top gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik vond de leopard Pta een heerlijke tank. Ik speelde graag met die 12sec reload maar hoge pen gun. Na ieder schot kon je jezelf verplaatsen, recloacken en geen dpm verliezen. Direct ook de reden waarom die japanners me niet liggen. Of je verliest dpm of je krijgt schade.
En kapotte ammorack 20% van de hits (officiële stats) Zelfs safe stowage is een slag in het water. En o ja, dode crewmembers als je eens een sprongetje maakt over een hobbel, altijd leuk.
De Pta is heerlijk wanneer full ops, welke tier 9med niet natuurlijk. Enige minpunten zijn de absolute afwezigheid van armor en dus ook dat je een artymagneet bent en de lagere tiers mikken ook op jou. Want zelfs lights pennen je makkelijk frontaal. Ik heb er uiteindelijk een damageratio van 2 aan overgehouden. De leopard 1 heb ik ook staan maar die speel ik minder graag. Hij is beter in ieder opzicht, maar toch... ik vind de E50m gewoon beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 05-01-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
haha zat net een 2v2 met mn e 75 en een m103

Ik zat op 42hp en hun hadden een t34-2 en een ferdinand.
De m103 word gerushed door de ferdi en t-34-2 en gaat dood.

Ik probeer zo snel mogelijk naar onze basis te rijden. En wat krijgen we nou! Een dode gw panther. Ik sleepde die tank mooi naar een beter plek om daar te kunnen sidescrapen. Komt de t-34-2 en die bouncde kan ik hem afmaken. Daarna de Ferdinand nog, bouncde ook en poef ook dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Victory!
Map: Tundra 5-1-2014 17:37:40
Vehicle: Conqueror
Exp: 2.065 Credits: 75.910
Battle Achievements: Steel Wall, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XfUdbvtOWkt1XVXFGeogKXBl/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LejmdeGj8wcIQgahDkZKgXq7/thumb.jpg

replay

Gaat lekker met die Ace badges. Pot daarvoor ook al een 1st class op m'n T-54 binnen gehaald :)

@Joindry, kwam je nog tegen vanmiddag (je zat in mijn team), ik zei ook nog gedag, maar geen reactie :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 05-01-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hmm, sry. Geen idee welk potje het was, ik had je duidelijk niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Geen zin om dit soort replays op youtube te krijgen, maar ik heb wel weer een paar leuke verzameld:

Ace Tanker badge op de Foch (155) op Lakeville. Ik heb het midden gepakt en het is ze niet gelukt om mij daaraf te krijgen:
http://wotreplays.com/sit...le-bramsd-amx-50_foch_155

T110E4 op Cliff, waarbij het laat was en ik allang niet meer serieus speelde. Waarom hun artillery me niet afgemaakt heeft weet ik niet, maar ik had dit nooit zo mogen overleven. Wel een enorme stapel lucky bounces gehad:
http://wotreplays.com/site/521148#cliff-bramsd-t110e4

Nog een pot die ik niet had mogen overleven. De Type 59, weer op Cliff. Ditmaal met Nbekie in het platoon. Zonder mijn platoonmaten zou dit een bijzonder treurige loss geworden zijn:
http://wotreplays.com/site/521151#cliff-bramsd-type_59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Oh man als de Borsig de gun depression van de Sturer Emil / Dicker Max zou hebben dan zou hij zo verschrikkelijk OP zijn :P.. Ik blijf het echt een geweldig apparaat vinden: goede camo waardes, 12,8cm gun is echt briljant (mede door turret), redelijk goede mobiliteit. Je moet alleen geen HE shells koppen, daar kannie slecht tegen :P.. Deze tank (destroyer) houdt een plekje in mijn garage nadat ik de grind naar de T9 klaar heb!

Edit: vandaag afgesloten met: 11 (17) (64.7%), de teams vielen weer reuze mee :)

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 05-01-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net een paar mooie potjes gespeeld, eerder op de avond ging het ruk. Iemand een idee waarom de xvm stats achter lopen, had iets gelezen over 2.0 api van WG. Vandaar dat de stats achter liepen, echter zijn mijn laatste stats van 17-12-13.

Kan wel merken dat ik steeds beter ga spelen, kom op de grens van 1 kd ratio. Er zit vooruitgang in.

[ Voor 17% gewijzigd door Harmen op 05-01-2014 21:41 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
zo, even tussendoor....wat een klote dag zeg, games gingen slecht en de MM hielp ook niet echt...mar goed....ik heb een kv-2 gekocht en de 152mm er maar opgegooid....mama wat een apparaat....:)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Sinds vrijdag de T95 en ondertussen een stuk of 50 battles gedaan met een winrate van net geen 70%. Ik moet zeggen dat veel meer tanks mij weten te penetraten dan ik had verwacht. Die kleine koepels zijn een gewild doelwit. Buiten dat de tank zo traag is vind ik het wel een geniaal apparaat. Goede aim, degelijke herlaadtijd, super armor. Daardoor heb ik gisteren de ace badge kunnen halen. Al had ik niet zoveel dmg gedaan/gekregen, ik had wel patrol duty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Joindry schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:58:
Ik vond de leopard Pta een heerlijke tank. Ik speelde graag met die 12sec reload maar hoge pen gun. Na ieder schot kon je jezelf verplaatsen, recloacken en geen dpm verliezen. Direct ook de reden waarom die japanners me niet liggen. Of je verliest dpm of je krijgt schade.
En kapotte ammorack 20% van de hits (officiële stats) Zelfs safe stowage is een slag in het water. En o ja, dode crewmembers als je eens een sprongetje maakt over een hobbel, altijd leuk.
De Pta is heerlijk wanneer full ops, welke tier 9med niet natuurlijk. Enige minpunten zijn de absolute afwezigheid van armor en dus ook dat je een artymagneet bent en de lagere tiers mikken ook op jou. Want zelfs lights pennen je makkelijk frontaal. Ik heb er uiteindelijk een damageratio van 2 aan overgehouden. De leopard 1 heb ik ook staan maar die speel ik minder graag. Hij is beter in ieder opzicht, maar toch... ik vind de E50m gewoon beter.
Die PTA is altijd oneshot voer voor mijn T92. Heb het al zo vaak gehad. Ding komt aanrijden, binnen een minuut na de battle gestart is raak ik hem. Oneshot en klaar. Heb dat trouwens ook al een paar keer met die WZ 111 1-4 gehad.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat ligt eerder aan de belabberde scoutkwaliteiten van de bestuurder dan wat anders, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Klopt het dat er nog geen informatie is over wat er gebeurt nadat de clanwars map un-frozen wordt? Of heb ik ergens de gele knipperende neon signs gemist?

Edit: nvm, blijkbaar was het al bekend voor de freeze. Zie: http://worldoftanks.eu/en/news/cw/CW-freeze-holidays/

[ Voor 27% gewijzigd door dramborleg op 06-01-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Laatst online: 11-09 16:38
gisterenavond voor het eerst sinds maanden ook eens een potje in mijn t92 gedaan. Niets is zo leuk om paarse batchat spelers aan gort te schieten. Okay je hebt wat geluk nodig, maar hun frustratie was priceless :P

ondertussen de japanse t7 tank in bezit en eigenlijk vind ik deze lijn weinig plezierig. Ik denk dat ik gewoon eens lekker mijn mijn huidige tanks ga spelen, dan dat ik op een nieuwe t10 focus.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
Bean77 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:51:
ondertussen de japanse t7 tank in bezit en eigenlijk vind ik deze lijn weinig plezierig. Ik denk dat ik gewoon eens lekker mijn mijn huidige tanks ga spelen, dan dat ik op een nieuwe t10 focus.
Tier 8 speelt best lekker hoor!

De tank zelf is een beetje zoals de Hellcat, totaal geen armour, maar de mantlet bounced vies veel. En de gun is best lekker, ding doet niet al te veel damage, maar hij schiet wel elke ~6.5 seconden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
Mocht je niet weten hoe je ts3 moet gebruiken icm wot en overlay pluging: http://youtu.be/mjj0e8vuiS8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:
[...]

De tank zelf is een beetje zoals de Hellcat, totaal geen armour, maar de mantlet bounced vies veel. En de gun is best lekker, ding doet niet al te veel damage, maar hij schiet wel elke ~6.5 seconden. :)
Moet je daar wel eerst geraken, ik verveel me dood met die tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
Joindry schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Free XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Ik had beter mijn Free XP gespaard voor die draak van een tank genaamd Steurer Emil... grrr
Nog 20k te gaan in deze pijnlijke grind. Nog geen enkele minuut plezier gehad aan deze tank.

Maar goed, nog even doorzetten en den Borsing zal hopelijk veel goedmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:51:
Tier 7 is in het begin even wennen ja maar als ie eenmaal full ops is dan is ie wel aardig te doen. Die autoloader maakt echt het verschil. Alleen tier 9 battles zijn niet altijd fijn, gun mist gewoon penetratie. Nu met de 3x crew experience gaat het hard met de skills, 2e skill al op 69% en daar begin ik nu toch wel de voordelen van te merken. Camo/6th sense maakt een hoop verschil.
User schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:55:

Van wat ik op de testserver heb gezien begint de pret pas bij tier 8 ja.
Zonder skills vond ik de tier 8 al lekker spelen, met 6th sense, camo etc zal het alleen maar beter worden.
En toch zijn er mensen die er super mee om kunnen gaan.
Heb op zowel de tier 6 en 7 iets van 1800xp als maximum staan en dat is voor de tier 6 net aan genoeg voor 1st class badge en voor de tier 7 haal je daar niet eens 1st class mee 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Inrage schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Ik had beter mijn Free XP gespaard voor die draak van een tank genaamd Steurer Emil... grrr
Nog 20k te gaan in deze pijnlijke grind. Nog geen enkele minuut plezier gehad aan deze tank.

Maar goed, nog even doorzetten en den Borsing zal hopelijk veel goedmaken :D
Heb juist enorme lol gehad met die sturer emil. Je kan op de meest vreemde plekken gaan staan met die gun depression en ze zien alleen maar een reepje bovenkant van je. Daarnaast is de top gun een monster op die tier. bijna alle tanks zelfde of lagere tier zijn 2-shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
defiler1974 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Heb juist enrome lol gehad met die sturer emil. Je kan op de meest vreemde plekken gaan staan met die gun depression en ze zijn alleen maar een reepje bovenkant van je. Daarnaast de top gun is een monster op die tier. bijna alle tanks zijn 2-shots.
Mja dat is ook wat ik iedereen hoor zeggen maar mijn antwoord is dan:

ALS je op die plekken geraakt met die trage slak... (zo veel HP voor relatief weinig gewicht en toch mega traag)
ALS je shells gaan waar je ze wilt, gun is niet super accuraat en bounces veel op T8 en T7 heavies. Best ook niet te veel missen want dan zit je in een lange game snel zonder ammo.
ALS je niet geflanked wordt, en dat is best makkelijk want met je lange reload en gebrek aan snelheid ben je al snel de pineut tegen iedere snelle tank. Snel van kant wisselen zit er ook niet in, al helemaal niet als je ook nog een heuvel tegen komt.
ALS je niet in brand staat na 1 treffer... mijn engine is bijna altijd kapot.
ALS je er mee kan leven dat je primary arty target bent :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Inrage schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:23:
[...]

Mja dat is ook wat ik iedereen hoor zeggen maar mijn antwoord is dan:

ALS je op die plekken geraakt met die trage slak... (zo veel HP voor relatief weinig gewicht en toch mega traag)
ALS je shells gaan waar je ze wilt, gun is niet super accuraat en bounces veel op T8 en T7 heavies. Best ook niet te veel missen want dan zit je in een lange game snel zonder ammo.
ALS je niet geflanked wordt, en dat is best makkelijk want met je lange reload en gebrek aan snelheid ben je al snel de pineut tegen iedere snelle tank. Snel van kant wisselen zit er ook niet in, al helemaal niet als je ook nog een heuvel tegen komt.
ALS je niet in brand staat na 1 treffer... mijn engine is bijna altijd kapot.
ALS je er mee kan leven dat je primary arty target bent :-)
Ieder zn meug, maar zoveel ALS, dat roept om:

Als mijn tante wieltjes had... (was het een handkar geweest)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

HyperMan schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Ieder zn meug, maar zoveel ALS, dat roept om:

Als mijn tante wieltjes had... (was het een handkar geweest)
Die kende ik nog niet! Een Google'tje levert op:

Betekenis: Gezegd als iemand gezochte bezwaren oppert.
Verklaring: Reeds bij Winschooten en Tuinman: 'Als de hemel valt, krygt de aarde een buik. Dit zegt men schertzende van nuttelooze bekommernissen die nooit staan te geschieden.

Maar effe serieus over de Sturer Emil: Ik heb er prima lol mee beleefd door de bizarre gun depression en hele zware gun (vergelijkbaar met de Dicker Max), maar het was ook niet helemaal mijn tank door de lange aimtime, niet super accuracy en smalle gun traverse. Maar geloof me, elke pijnlijke match met de Emil is het waard naar de Borsig, man man man wat speel ik graag met dat beest (want dat is het) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
pkregting schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:43:
Mocht je niet weten hoe je ts3 moet gebruiken icm wot en overlay pluging: http://youtu.be/mjj0e8vuiS8
Thx! Ik merk dat hij de overlay weg is bij mij, dus die ga ik even kijken, zodra ik weer wot ga spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
[...]

Had ook 50K xp nodig voordat deze tank een beetje voor mij ging werken, de laatste 50K was wel ok. Aan het begin een beetje snipen en later in de battle een beetje flanken. Gisteren de 100K erop gehaald en gelijk verkocht. Ga de tier 7 nog wel spelen, maar ben een beetje bang dat de rest van de lijn een beetje als de Patton speelt en die lag me ook niet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 10-09 12:12
Sinds een week eindelijk een pc die WoT behoorlijk kan afspelen, wat hopelijk een verband heeft met een van m'n beste weken WoT tot nu toe (in ieder geval de beste die ik weet te herinneren).

Battles / WR / WN7 / WN8
175 / 68.57% / 2155 / 3112

Groot contrast met de twee weken daarvoor, waar framedrops naar 5 FPS mij tot grote mate van frustratie hielpen en ja, zelfs ragequits ;). Ik verlies nu nog lachend, maar een zondag zou geen zondag zijn als de teams dat niet wisten te verpesten.

Nu door naar de unicum stats en 60% WR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Omg, dit moet wel een walletwarrior zijn"

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/6203/khwz.png

*kijkt op noobmeter*

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:57:
"Omg, dit moet wel een walletwarrior zijn"
Da's ook een mooie decal voor op je tank
"WalletWarrior"
Gratis bij elke Tier8 tank en minder dan 1K battles op je naam :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
atticus182 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:51:
Maar effe serieus over de Sturer Emil: Ik heb er prima lol mee beleefd door de bizarre gun depression en hele zware gun (vergelijkbaar met de Dicker Max), maar het was ook niet helemaal mijn tank door de lange aimtime, niet super accuracy en smalle gun traverse. Maar geloof me, elke pijnlijke match met de Emil is het waard naar de Borsig, man man man wat speel ik graag met dat beest (want dat is het) :*)
Ik speel momenteel ook de Sturer Emil (nog met stock gun) en heb er wisselende ervaringen mee. De zieke gundepression is absoluut een pre, maar kan je helaas niet elke battle uitbuiten. De traagheid, kleine guntraverse en zure mm (veel T9 potjes) zijn ook geen feest. Het zal met de topgun wel wat beter worden, maar dan heb je weer zo'n lange reload.
Ik vond de Nashorn echt stukken beter, vooral omdat ik daar meteen de topgun op kon zettten. Maar die tank is net ff wat sneller en wendbaarder, heeft een zeer goede gun en goede rof wat hem gewoon veel leuker maakt.

Maar ik speel de Sturer ook echt met de Borsig in het achterhoofd, kan niet wachten met dat monster aan de slag te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Maar heeft wel een positieve winrate op zijn pz4s. ;)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Laatst online: 15-08 23:09
Deze is nog te redden. :+ De vele E100's met 20k battle 400 WN7 40% zijn het probleem.
Deze is pas 800 batlles bezig en heeft geen enkele clue waar hij mee bezig is.

Als we toch aan over andere bezig zijn.
Valt het jullie ook op dat het de hoeveel gold shells dat er geschoten wordt enorm toeneemt?

[ Voor 20% gewijzigd door SimpelenLeuk op 06-01-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
SimpelenLeuk schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:37:
Valt het jullie ook op dat het de hoeveel gold shells dat er geschoten wordt enorm toeneemt?
Niet meer dan de laatste maanden toch? Ik heb er geen last van in ieder geval. Schiet zelf ook bijna elk potje wel een paar premium shells af, soms is het gewoon nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
SimpelenLeuk schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:37:
[...]

Deze is nog te redden. :+ De vele E100's met 20k battle 400 WN7 40% zijn het probleem.
Deze is pas 800 batlles bezig en heeft geen enkele clue waar hij mee bezig is.

Als we toch aan over andere bezig zijn.
Het lijkt er gezien zijn recente battles op dat hij al aan het leren is :)

Geen idee of er meer premium geschoten wordt, maar er zijn natuurlijk eind vorig jaar wel een hoop acties geweest waarbij er sloten credits te verdienen waren, dus het zou kunnen. In dat geval zal het ook wel weer minder worden nu die acties er niet meer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanmiddag een paar potjes gedaan. Allen waren ruk, hele team faalde constant.

[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 06-01-2014 16:52 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
@ Harmen including jezelf dan, als het hele tijd faalde^^

On a more serious note. Ik vind het altijd wel mooi hoe iedereen hier altijd zegt dat de teams altijd zo keihard falen. En dan zetten ze er nog bij maarja zelf heb ik ook maar 46% winrate ofso.

Did it even occur to you dat er misschien een gedeelte te maken heeft met het feit dat jezelf niet genoeg doet? Niet elke match is te winnen ( daarom heeft niemand 100% winrate ) maar zoals al zovaak gezegd is zit je boven de 50% winrate dan breng je vaker een positieve bijdrage aan het team dan een negatieve/average.

Geen rocket science maar moeilijk te begrijpen volgens mij^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:57:

On a more serious note. Ik vind het altijd wel mooi hoe iedereen hier altijd zegt dat de teams altijd zo keihard falen. En dan zetten ze er nog bij maarja zelf heb ik ook maar 46% winrate ofso.

Did it even occur to you dat er misschien een gedeelte te maken heeft met het feit dat jezelf niet genoeg doet? Niet elke match is te winnen ( daarom heeft niemand 100% winrate ) maar zoals al zovaak gezegd is zit je boven de 50% winrate dan breng je vaker een positieve bijdrage aan het team dan een negatieve/average.

Tsja ik vind zelf dat ik een redelijke bijdrage kan leveren aan het team (momenteel 54,5% winrate met 99% solo games) maar zelfs dan kun je maar 'so much' doen. Een team dat volop een val in rusht of een lemmingtrain de andere kant op terwijl jij wanhopig 'de andere flank' probeert te redden doe je niets aan. Kun je nog zoveel om hulp vragen in chat maar daar ga je toch vrijwel nooit response op krijgen... Ik vind mezelf soort van average+, maar ook unicums zie je battles verliezen omdat hun team het écht niet snapt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

World of Tanks, leert je relativeren, en het leert je om zaken los te laten. Iemand die les al gevolgd?

Er zijn trouwens diverse spel modi, waarbij jeje eigen team kiest. Als je random kiest, gaat het ook random worden. En het gaat heel wat vergen om in het 60%+ vaar water te komen. Lijstje met mensen die tot die groep behoren is vrij klein.

Platoons, met goede spelers 1200wn7+ met communicatie, maken het trouwens erg goed mogelijk om 6 van de 10 potten te winnen. Maar ja disipline he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

pkregting schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:43:
Als ik de ts3 overlay aan zet en vervolgens WoT opstart dan crashed WoT zo snel mogelijk. (kom niet verder dan het eerste laadscherm)
Heb jij enig idee waaraan dat kan liggen?
Gebruik de laatste versie '3.0.13.1'.
Vroegah had ik er geen last van, begon een paar updates terug. Ene update deed ie het wel, andere weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

BTU_Natas schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:19:
Platoons, met goede spelers 1200wn7+ met communicatie, maken het trouwens erg goed mogelijk om 6 van de 10 potten te winnen. Maar ja disipline he... :+
Eens, maar dan wordt het inderdaad disciplinair en routinematig, en daar zit ik dan weer net niet op te wachten :9

Edit: Wauw, zowaar neemt een teammate het voor me op! Ik was in mijn Löwe op Serene Coast vanuit het zuiden het schiereiland aan het verdedigen samen met een E100 (dus Tier X potje). Zo'n irritante IS7 was aan het pushen dus na 2 pen's met AP en daarna 3 bounces was ik het zat, en maakte ik hem af met een APCR shell. Begint 'ie volop te 'nooben' in de chat, waarop de E100 en een WTF E100 zeggen: Gast relax, hij speelt in een Tier XIII tank in een Tier X match, tuurlijk gebruik je dan af en toe een goldshell. Fijn om ook eens wat redelijkheid tegen te komen in randoms :)

[ Voor 43% gewijzigd door p0st op 06-01-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Live - www.twitch.tv/remmke

Iemand die wil platoonen laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Iemand enig idee hoe de AMX AC 48 te spelen? Ik kan mijn draai er echt niet in vinden. Bij een lose maak ik altijd credit verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

atticus182 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:09:
[...]

Eens, maar dan wordt het inderdaad disciplinair en routinematig, en daar zit ik dan weer net niet op te wachten :9

Edit: Wauw, zowaar neemt een teammate het voor me op! Ik was in mijn Löwe op Serene Coast vanuit het zuiden het schiereiland aan het verdedigen samen met een E100 (dus Tier X potje). Zo'n irritante IS7 was aan het pushen dus na 2 pen's met AP en daarna 3 bounces was ik het zat, en maakte ik hem af met een APCR shell. Begint 'ie volop te 'nooben' in de chat, waarop de E100 en een WTF E100 zeggen: Gast relax, hij speelt in een Tier XIII tank in een Tier X match, tuurlijk gebruik je dan af en toe een goldshell. Fijn om ook eens wat redelijkheid tegen te komen in randoms :)
Redelijkheid in WoT?
I call BS. :Y)
jantje 2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:57:

Ben ik het mee eens. Ik klaag zelf ook en ik ben echt geen god in WoT ofzo en ik maak ook nog wel eens fouten waarvan ik weet dat die de game gaan kosten. Als ik mensen zie faalen en echt de meest achterlijke dingen zie doen die ik zelf op mijn meest hersendode dag niet zou durven dromen dan ben ik er wel snel klaar mee. Oh en winrate is 52.67% nu. ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)