[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 66.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Mr_Size schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:59:
Het is jammer dat de Emil gegrind moet worden, want voor de rest een topmiddag gehad. Wat is die Emil bagger zeg om solo te spelen :( Zelfs 6 kills en 2,5K dmg was nog niet genoeg om er 1 pot mee te winnen. Maar goed, uiteindelijk weer een WN7 van 2200 gehaald, dus verder weinig reden tot klagen.
Hij is solo voor alles goed behalve winratio en average exp. Damage en kills haal je wel (vrij makkelijk) met die tank :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:20
Nog even aanhakend op waarom een JP2 zo geweldige tank is. Gisteren vanwege de x3 de tank nog weer eens uit de stalling gehaald om wat free-xp te grinden en kom zodoende in een ideale set-up: T8 battle op Arctic Region, spawn in het zuiden. Uiteindelijk wordt het nog behoorlijk spannend omdat beide flanken er niet in slagen door te breken, maar met de snelheid en armor van de JP2 kan je dan gelukkig ook nog wat forceren.

Resultaat was 8289 xp (x3), verbetering van m'n base xp met zo'n 70 punten naar 2763, eerste Pool's medal en eerste Fadin's.
replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Riegah schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:09:
Nog even aanhakend op waarom een JP2 zo geweldige tank is. Gisteren vanwege de x3 de tank nog weer eens uit de stalling gehaald om wat free-xp te grinden en kom zodoende in een ideale set-up: T8 battle op Arctic Region, spawn in het zuiden. Uiteindelijk wordt het nog behoorlijk spannend omdat beide flanken er niet in slagen door te breken, maar met de snelheid en armor van de JP2 kan je dan gelukkig ook nog wat forceren.

Resultaat was 8289 xp (x3), verbetering van m'n base xp met zo'n 70 punten naar 2763, eerste Pool's medal en eerste Fadin's.
replay
Je base xp was 1842. De 2763 is met premium erbij.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05 19:46

Fordox

00101010

mijn beste game blijft 2000+ base xp (non prem).

maar shit he, dit zijn zeer mooie en spannende games :) ik had met mijn game alleen belachelijk veel damage en spotting damage gedaan op tanks van 1 tier hoger. verder een beetje een standaard game eigenlijk.
jullie verdienen het meer dan ik ;)

desbetreffende game: http://wotreplays.com/site/545570#mountain_pass-fordox-t49
een game die ik wat mooier vond maar qua base xp het niet meet met de game hierboven: http://wotreplays.com/site/533297#redshire-fordox-s-35_ca
en deze:
http://wotreplays.com/site/568120#tundra-fordox-m4_sherman

/schaamteloze zelftrots :P

[ Voor 35% gewijzigd door Fordox op 10-02-2014 08:32 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren had ik eindelijk weer een beetje tijd (uurtje) en kom ik letterlijk alleen maar halve zolen tegen. De ene na de andere die suicide, waaronder top tiers, waarna onze kansen al snel terug kelderden tot onder de 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 08:16

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:20:
De tering, wat had ik net een spannend potje samen met p0st :)

Victory!
Pearl River 9-2-2014 16:42:57
Tiger II
2.557 79.764
Top Gun, Steel Wall, Radley-Walters's Medal

[afbeelding]
[afbeelding]

Laatste 2 tanks moeten afmaken zonder gunner :o Was 1705 base XP, hoogtse ooit met de Tiger II en op 1 potje na mijn hoogste score overall. En dat terwijl het begin zo ruk was. Eerste 6,7 schoten mis of gebounced..

Toen ik die laatste tank killde produceerde ik een soort oerkreet waar mijn vrouw niet zo blij mee was :+

uiteraard een replay
Dat was inderdaad een zenuwslopend potje :P.. Eerst leek het erop dat we kansloos verloren waren, totdat Size begon te presteren en alle tanks op de heavy route afmaakte. Vervolgens met was bounces en de hulp van een T25/2 de base gecleard, en dan ook nog de laatste tonks bij de enemy base afgemaakt. Vooral het einde waarbij het bijna nog een loss werd door een KV-1 die met HE aan het blaffen was, was echt bizar!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Voor het weekend had ik nimmer een Ace of Top Gun resultaat. Dan zaterdag, achter elkaar:

Redshire KV-1 alles wat beweegt knallen: 6 kills.
Karelia aanvallen met de Hummel. Centraal opstellen, 6 kills. Oh by the way, nadat ik weer terug ging naar de stock gun. Even de "upgrade" geprobeerd maar man man je hebt nooit een aiming circle maar een aiming oval.

Vervolgens zondag, Secret Valley zuid in een Mardar 38t. 6 kills, "M" maar helaas geen topgun omdat een tegenstander 7 kills had. En een gescheld van de tegenstander: "38t NOOB!!!". Vervolgens vertelden ze dat hun laatste DW2 op G7 AFK stond bij een stand van 14-12... Ik dacht whatever ik ga cappen. De laatste DW2 stond natuurlijk gewoon bij hun basis, maar besloot richting G7 te gaan rijden. Vier schoten van onder terwijl z'n turret heen en weer draaide (moet een echte beginner zijn geweest) en jippie eerste Ace.

Scheenshots heb ik thuis mocht iemand geinteresseerd zijn (schat in van niet, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-05 16:28
Ik begin bij mezelf te zien dat de lijn van presteren heel nauw komt. Op het moment dat ik gewoon ontspannen ben en lekker in het spel zit kan ik met regelmaat tegen de 3000 wn8 spelen, maar ik zie nu dat de laatste paar potjes van de dag of de potjes "tussendoor" mij echt de das om doen.

Op het moment dat ik een beetje moe wordt, iets gedronken heb of gewoon iets anders doe tussendoor dan blijft er niks over van mijn "skills" en draai ik nog maar 4 of 500 wn8. Ik denk dat als ik wat stabieler weet te worden of op tijd weet te stoppen ik naar het punt toe kan werken om ook echt dagelijks 2900+ wn8 te gaan draaien.

Gisteren de t-54 ge-unlocked en denk dat ik die tank wel leuk ga vinden :) mis nu nog de turret+de guns die daarna komen, maar hij valt nu al niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 23:12
psychoclown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:33:
Gisteren had ik eindelijk weer een beetje tijd (uurtje) en kom ik letterlijk alleen maar halve zolen tegen. De ene na de andere die suicide, waaronder top tiers, waarna onze kansen al snel terug kelderden tot onder de 50%.
Tot onder de 50% is nog zachtjes uitgedrukt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dacht dat we inderdaad wel een superkans maakten Superbabs en Kyozu maar als je toptiers zich doodrushen dan beginnen we weinig...
Had zelf geloof ik maar 1 public gewonnen gister en dat was met julie, de rest van de victory's waren CW... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 10-02-2014 10:38 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 18:27
Tsja, hier niet anders. Gisteren aardig wat gespeeld. In de ochten/middag ging het nog wel. Omdat er geen paniek/suicide/lemming teams waren heb ik het in elke match redelijk lang uit weten te houden en ik speelde dus ruim boven mijn reguliere niveau. Gisteravond ook nog even gespeeld, wat een drama werd dat zeg. Als binnen 3 minuten 70% van je team weg is dan kun je zelf ook niet veel meer toevoegen.

Heb trouwens gisteren een T21 aangeschaft. Is mijn eerste light tank en ik geloof ook meteen niet een van de makkelijkste om te spelen. Maar goed, ik hou wel van een uitdaging. Met mijn M7 kan ik ook redelijk goed uit de voeten, dus we gaan het zien.

Iemand nog tips voor de T21? Ik heb er nu een 75% crew met een commander met mentor, binocs, camo net en gun rammer op zitten.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
majic schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:03:
...

Ergo : Hellcat is OP in de handen van ervaren spelers. De KV1-s is OP in de handen van 95% van de rest van de spelers. En daarom moet imho de KV1s een nerf krijgen (had wat mij betreft ook gemogen door hem gewoon vaker met zwaardere tiers te laten mee spelen ipv top tank te laten zijn...maar oké)
Statistieken van noobmeter b.v. laten zien dat de KV-1s voor spelers van alle skill levels OP is. De gun heeft niet alleen absurde alpha en pen, maar is ook nog eens "voldoende accuraat". Dat maakt dat ook nog op zeg 200m goede prestaties geleverd worden. Ik begrijp dat er een paar updates terug een buff was voor accuracy. Dat betekent 390 damage eten en geen kans om de afstand te overbruggen voor het volgende schot komt. Met minder accuracy zou de tank meer in balans zijn: minder damage op middellange afstand. Het hele concept van "tijdens het laden achter een rots of huis gaan staan"... dat snappen mensen heel snel, effect is dat de DPM van de ander een factor 3 of zo omlaag gaat tegen dit ding.

Natuurlijk is de Hellcat ook te goed... Maar dat is anders. Je hebt meer het gevoel dat het de tegenstander is die met goed manouvreren het verdiende. Het gevoel om met je Stug te aimen op een KV-1S, 100 damage te doen en daarna ge-1-shot worden is meer frustrerend: je moet je hele speelstijl aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
ZTeeVeR schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:48:

Heb trouwens gisteren een T21 aangeschaft. Is mijn eerste light tank en ik geloof ook meteen niet een van de makkelijkste om te spelen. Maar goed, ik hou wel van een uitdaging. Met mijn M7 kan ik ook redelijk goed uit de voeten, dus we gaan het zien.

Iemand nog tips voor de T21? Ik heb er nu een 75% crew met een commander met mentor, binocs, camo net en gun rammer op zitten.
hull down spotten is het devies, gebruik maken van je snelheid en gundepression ga vooral geen head on gevechten aan.

Speel een beetje als een coward zoek een plekje op en ga spotten of vanuit flanken wat prikjes uitdelen.
Wordt het te heet onder je voeten rijdt weg en zoek een andere iets rustigere flank op en ga daar wat trollen..
Ga niet de held uithangen door frontline te gaan vechten zoals je zo vaak ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 13:44
ZTeeVeR schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:48:

Ja, gelijk doorgrinden naar de T71. :P
T21 is best een aardige tank, maar die T71 is de ultieme trolltank.
Voor mij persoonlijk by far de leukste light. Vooral het makkelijk circlen van hoge trage tiers is echt schitterend om te doen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

T21 was een liefde haat tank. het is situationeel om het goed te beschrijven.

mijn advies: zoek in het begin een leuk bosje op om of: te campen, of om te passive scouten.

later in de game alles flanken met je snelheid en lekker damage gooien met je gun.

de t71 is geweldig :) aller eerste game was gelijk een ace tanker

[ Voor 11% gewijzigd door Fordox op 10-02-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Als het goed is heb ik vanavond weer eens tijd om op TS te komen. :)
Zag ik het nou goed dat je tegenwoordig in tank companys ook XP krijgt?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
hexta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:11:
Zag ik het nou goed dat je tegenwoordig in tank companys ook XP krijgt?
Je krijgt sowieso xp in platoons, maar er zijn nu missies voor bonus xp en credits. Best goeie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:16:
[...]

Je krijgt sowieso xp in platoons, maar er zijn nu missies voor bonus xp en credits. Best goeie ook :)
Ja, dat weet ik. Maar in tank companies (dus 10 man uit de clan ofzo bij elkaar) werd naar mijn weten nog niet beloond, dat kostte alleen maar geld aan kogels die je verspilde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
hexta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:18:
[...]

Ja, dat weet ik. Maar in tank companies (dus 10 man uit de clan ofzo bij elkaar) werd naar mijn weten nog niet beloond, dat kostte alleen maar geld aan kogels die je verspilde. :P
Dat heeft altijd al exp en credits opgeleverd. Enkel tournaments / cups en trainings rooms leveren niks op (en kosten je dus alleen maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo dit gaat al beter..13 van de 15 kills met ons platoon

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/13%20kills%20%281%29.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/13%20kills%20%282%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
psychoclown schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:32:
[...]

Dat heeft altijd al exp en credits opgeleverd. Enkel tournaments / cups en trainings rooms leveren niks op (en kosten je dus alleen maar).

[video]
Dan heb ik niet op zitten letten. 8)7 excuses. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10-05 21:44
Zo, ik zit weer bij GoT. Tijd om even tot rust te komen van al het gezeik in ZER0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:35
User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:18:
Zo, ik zit weer bij GoT. Tijd om even tot rust te komen van al het gezeik in ZER0.
Welkom terug!
Inmiddels al de nodige ex spelers weer terug op het nest.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Kom je niet naar Y0L0? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
hexta schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:11:
Tijd om even tot rust te komen van al het gezeik
Ik moest lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
bijna mijn eerste T10 medium in de garage staan. Moet nog iets van 8k xp verzamelen met de patton m46 en dan kan ik de medium kopen. Ben benieuwd of het een verbetering is. Schijnt dat die tank nogal tegenvalt als medium zijnde, onder andere omdat ook deze tank een tumor heeft op de turret..

Daarnaast verloopt mijn traject naar de E3 stabiel. Helaas nog 90k te gaan voor dit monster! Ik kijk er naar uit om met deze tank veel pijn te doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik ben daar niks verloren, dus nee. :)
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-05 15:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is er zo'n shit storm bij ZER0 geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Corrupte bullshit met het voortrekken van andere spelers (vanwege bepaalde assetten) wat ik ervan gehoort heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:55:
[...]

Is er zo'n shit storm bij ZER0 geweest dan?
Redelijk.

Van alle core member zijn er nog maar een paar echt actief. Stuk of wat zijn AFK en de rest is geleaved/gekicked.

Paar weken terug de huidige commander (toen nog deputy):
User, je recent WN8 is niet goed genoeg (was op dat moment ~2100, minimum is 2350) en ik hoor dat je faalt in CW. Fix je stats en je moet de recruitment test overnieuw doen. Zo niet of faal je, dan wordt je gekicked.

Ja, zo behandeld die gast core members, ik heb beide campaigns met ze gespeeld.

Sgoed kerel, ik fix mijn stats wel. Dus ik regel een WN8 van ~3400 over een maand tijd en hoor niks meer over die testen.

Ongeveer een week terug, hoor ik dat iemand met een recent WN8 van nog geen 1800 is uitgenodigd om bij ZER0 te komen... Persoon heeft verder een overall WN8 van een whopping 1300.

Waarom is die persoon uitgenodigd?
Het is een zij.

Dus, ik leg dit voor aan de commander. Geen reactie...
Een paar dagen en wat rants van clangenoten later is dit zijn reactie.

En afaik de reden voor mijn kick:
Deputy:
Hi Usertmp, I'm do not remember seeing your on ZERO TS some time ago. Are you planing to join CW and TS?
Mijn reactie:
Then you haven't taken a look at the 'Busy - Poke when needed' channel. Whenever I'm online and playing, I'm in there. Basically, I've been there every evening of this week.

If there are people needed for CW, I can be poked. The channel has that name for a reason.
5 minuten later was ik gekicked.

Edit voordat ik het vergeet:
De oprichter van de clan is ook gekicked omdat hij het oneens was met dead3yez.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 10-02-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja ik plan ook om weg te gaan bij zer0.. Zo zijn er nog wat mensen die er zo over denken. Alleen ben ik op zoek naar een clan waar ik meer met ESL 7v7 en 3v3 bezig kan zijn en WG tournaments. Voor CW niet meer zoveel tijd als het later op de avond is...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:09:
[...]
Redelijk.

Van alle core member zijn er nog maar een paar echt actief. Stuk of wat zijn AFK en de rest is geleaved/gekicked.

User, je recent WN8 is niet goed genoeg (was op dat moment ~2100, minimum is 2350) en ik hoor dat je faalt in CW. Fix je stats en je moet de recruitment test overnieuw doen. Zo niet of faal je, dan wordt je gekicked.

Sgoed kerel, ik fix mijn stats wel. Dus ik regel een WN8 van ~3400 over een maand tijd en hoor niks meer over die testen.

Ongeveer een week terug, hoor ik dat iemand met een recent WN8 van nog geen 1800 is uitgenodigd om bij ZER0 te komen... Persoon heeft verder een overall WN8 van een whopping 1300.

Het is een zij.

Deputy:

[...]

Mijn reactie:

[...]

Kom naar DUAL zou ik zeggen! Van harte welkom O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
wsLy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:24:
Ja ik plan ook om weg te gaan bij zer0.. Zo zijn er nog wat mensen die er zo over denken. Alleen ben ik op zoek naar een clan waar ik meer met ESL 7v7 en 3v3 bezig kan zijn en WG tournaments. Voor CW niet meer zoveel tijd als het later op de avond is...
Leuke NL clan: DUAL! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Razorbite schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:26:
[...]

Kom naar DUAL zou ik zeggen! Van harte welkom O-)
Average Win Rate: 47.81%
Average WN8 Rating: 808
Average Efficiency: 917
Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
wsLy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:24:
volgens mij heb je bij GOT alle tijd om daar mee bezig te zijn ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bean77 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:44:
[...]

volgens mij heb je bij GOT alle tijd om daar mee bezig te zijn ;)
klopt :)
zombiegirl_nl en ik zoeken vaak nog naar de derde speler voor de 3v3. 7 uur is een lastige tijd en niemand kan wat beloven bij ons, dus je bent van harte welkom :)

wij zijn niet de beste, maar de drijfveer is er wel. ook om te leren. we hadden de 3 gay knights wel vaker in een benarde situatie gezet.

[ Voor 16% gewijzigd door Fordox op 10-02-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]
Redelijk.

Het is een zij.

Deputy:

[...]

Mijn reactie:

[...]

Dang.. niet verwacht daarom..
Waxx is zeker AFK gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:54:
[...]

Dang.. niet verwacht daarom..
Waxx is zeker AFK gegaan?
Waxx zit in Amerika op 1 of andere Army School en is maar 1 avond online op 1 of andere antieke computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:58:
[...]
Waxx zit in Amerika op 1 of andere Army School en is maar 1 avond online op 1 of andere antieke computer.
:D

Jammer voor ZER0 het ging best goed met ze voor zo ver ik kon zien. Laatste tijd zie je echt vreselijk veel no-name clans verschijnen zeg, die voor hooguit 3 maanden bestaan en weer als sneeuw voor de zon verdwijnen door interne ruzies/gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Jammer voor ZER0 het ging best goed met ze voor zo ver ik kon zien. Laatste tijd zie je echt vreselijk veel no-name clans verschijnen zeg, die voor hooguit 3 maanden bestaan en weer als sneeuw voor de zon verdwijnen door interne ruzies/gezeik.
fate of the nerds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:01:
[...]

voor mij valt ZER0 daar eerlijk gezegd ook onder, net als 1337. Lijkt wel een ren je rot spel geworden qua clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Terug in je hok, pubbie.
Bean77 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:35:
[...]

voor mij valt ZER0 daar eerlijk gezegd ook onder, net als 1337. Lijkt wel een ren je rot spel geworden qua clans.
Hmmm, ZER0 bestaat toch al ruim 250 dagen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GoT bestaat binnenkort 3 jaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:00
Dat is iets wat je vaak bij vrijwel elke clan ziet, voor welk spel dan ook. Zodra het uitgroeit van een 'vriendengroep' naar een serieuzer iets, en en competitiewijs dichter bij de top raken. Dan is het vaak een kwestie van tijd totdat je gedonder krijgt, en de clan uit elkaar valt. Je hebt dan mensen met goede leiderschapsvaardigheden (of je een goede speler bent maar daarvoor geen reed uit) nodig om de boel bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
Mijn beste game met de T69

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ok1nEDh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0OQqij6.jpg

ik hou van deze tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Skyclone schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:51:
Mijn beste game met de T69

[afbeelding]
[afbeelding]

ik hou van deze tank
Die T69.. wat een baas..
Vind het zelf ook 1 van de leukere tanks van het spel. (stronk 71% winrate)
Het enige nadeel is, om een beetje fatsoenlijk te kunnen pennen heb je toch echt wel HEAT nodig.
*Inbe4 ''Nee, dat is echt niet zo!!!!!11!!one!!1''*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]
Redelijk.

Het is een zij.

Deputy:

[...]

Mijn reactie:

[...]

Voor jou heel lullig natuurlijk maar als ik eerlijk ben vind ik zulke soaps heerlijk om te lezen! :P

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ChojinZ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:14:
[...]

Voor jou heel lullig natuurlijk maar als ik eerlijk ben vind ik zulke soaps heerlijk om te lezen! :P
Meh, ik had al een poosje geen zin meer in CW maar ik wil nog wel campaigns spelen. Ik probeerde een beetje op de grens van wel/niet actief te gaan zitten.

Met wat drama dat laatst omhoog kwam over een bepaalde FC had ik al helemaal geen zin in CW en zat er ik over te denken om zelf weg te gaan.

Ik kan de drama dus nog groter maken, maar ik weet er het zijne ook niet echt van omdat ik de laatst een paar weken afk was ivm stage.

[ Voor 11% gewijzigd door User op 10-02-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ksssttt..! Terug naar XBOX live waar dit soort reacties grappig zijn.
Bean77 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:35:
[...]
ZER0 bestaat al een langere tijd, dit soort problemen zie je vaker voor komen bij clans die opgericht worden door clanhoppers.
ThomasG schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:46:
Dat is iets wat je vaak bij vrijwel elke clan ziet, voor welk spel dan ook. Zodra het uitgroeit van een 'vriendengroep' naar een serieuzer iets, en en competitiewijs dichter bij de top raken. Dan is het vaak een kwestie van tijd totdat je gedonder krijgt, en de clan uit elkaar valt. Je hebt dan mensen met goede leiderschapsvaardigheden (of je een goede speler bent maar daarvoor geen reed uit) nodig om de boel bij elkaar te houden.
Nah, dit soort problemen zie je vaak verschijnen bij opkomende clans die niet de juiste management heeft. Een clan managen heeft gewoon veel voeten in de aarde en wil je het goed doen heb je de juiste mensen nodig. Als ik mijn oude org er bij pak bestond ons management team uit 5 mensen, elk bestaande uit individuele taken. Elk team wat bij ons binnen kwam had hun eigen leider. Zo hield je je clan draaiende.

Veel clans die nu opstarten, worden gestart door mensen uit tig clans die heel snel al bailen als iets fout gaat. En dan stoort het geheel in, dat is bij ZER0 niet gebeurd.

Daarnaast wat is de definitie van een goede speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
Dat soort clan/guild dingen zul je ook steeds vaker gaan zien naar mate een game ouder wordt. WOT is alweer 3 jaar oud, de competitieve spelers worden alleen maar kritischer met een steeds korter geduld. In games zoals WoW is het bijna onmogelijk om nog een competitieve guild op te richten.

Clans/guilds die geen competitieve doelen voor ogen stellen hebben hier zelden tot geen last van en blijven bestaan, neem als voorbeeld GOT zoals Quantor al aangeeft. Maar goed, iedereen heeft een eigen ding wat hij/zij met een game wil bereiken, , pietje wil bij de beste horen en klaas wil gezellig schieten, en dat moet maar weer net aansluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-02-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:18:
[...]
Meh, ik had al een poosje geen zin meer in CW maar ik wil nog wel campaigns spelen. Ik probeerde een beetje op de grens van wel/niet actief te gaan zitten.

Met wat drama dat laatst omhoog kwam over een bepaalde FC had ik al helemaal geen zin in CW en zat er ik over te denken om zelf weg te gaan.

Ik kan de drama dus nog groter maken, maar ik weet er het zijne ook niet echt van omdat ik de laatst een paar weken afk was ivm stage.
Maar toch... ik zou zo'n reactie echt niet leuk vinden. Ook al heb ik me voorgenomen om bij een clan weg te gaan. Je hebt toch een bijdrage geleverd en dan komt zo'n opmerking wel erg ondankbaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:52:
[...]
Ik ben daar niks verloren, dus nee. :)

[...]
:D :D
http://worldoftanks.eu/en/news/cw/clan-creation-discount/

Ideeetje voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
http://worldoftanks.eu/en/news/46/version-811-release/

En morgen is 8.11!
Please note that due to patch implementation, all game servers will be unavailable on Tuesday 11th February from 05:00 until 12:00 CET (GMT +1).

[ Voor 51% gewijzigd door Rik027 op 10-02-2014 16:25 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:26:
[...]

Ksssttt..! Terug naar XBOX live waar dit soort reacties grappig zijn.

[...]
Nr 2 die op z'n teentjes getrapt is. Jochie, ik ben denk ik (weet ik inmiddels zeker) wat ouder dan jij bent en hebt dit soort dingen al bij veel online games meegemaakt. Alle nerds krijgen een vreugdep...l van zichzelf omdat ze eindelijk wat betekenen in hun eigen wereldje. Daardoor krijg je dit soort 'problemen' in clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:25
Moet je eigenlijk bepaalde stats hebben voor GOT of GOT2?
Zit nu in D-A-L, maar in deze clan is het nou niet echt heel actief.
Heb op dit moment 4 tier 8, bijna allemaal full geupgraded.
En is er een bepaalde leeftijd aan verbonden? Ben 14. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Razorbite schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:24:
Nr 2 die op z'n teentjes getrapt is. Jochie, ik ben denk ik (weet ik inmiddels zeker) wat ouder dan jij bent en hebt dit soort dingen al bij veel online games meegemaakt. Alle nerds krijgen een vreugdep...l van zichzelf omdat ze eindelijk wat betekenen in hun eigen wereldje. Daardoor krijg je dit soort 'problemen' in clans.
wombo combo

Jij combineert gewoon "ik heb gelijk want leeftijd" met "alles slechter dan ik is een mongool en alles beter een no-lifer". Twee klassiekers in één, well played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Dat wordt weer lekker knutselen aan mijn modpackje morgenmiddag/avond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
SurfBoy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:31:
Moet je eigenlijk bepaalde stats hebben voor GOT of GOT2?
Zit nu in D-A-L, maar in deze clan is het nou niet echt heel actief.
Heb op dit moment 4 tier 8, bijna allemaal full geupgraded.
En is er een bepaalde leeftijd aan verbonden? Ben 14. :)
De eisen voor GoT
-Minstens één tier 10.
-Minstens één tier 8 tank company waardige tank*
-60 dagen wn8 van 1150+ -OF- 60 dagen wn7 van 1000+
-Teamspeak (Luisteren verplicht, microfoon is niet verplicht maar wel gewenst)

De eisen voor GoT2
-Minstens één tier 6
-wn7 van hoger dan 600

*Bij voorkeur een company waardige tier 8, bijvoorbeeld:
-IS-3, 110, t32, 13 90, 50 100 en sommige uitzonderingen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Een aantal berichten getrashed, een beetje offtopic hier en daar is prima maar die berichten gingen echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
p0st schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:36:
[...]

Dat wordt weer lekker knutselen aan mijn modpackje morgenmiddag/avond :9
Veel succes!
Ik gebruik je modpack heel graag!
Alleen soms sinds de laatste update wilt ie als ik ingame zit de 2 balken aan de zijkant niet laden waar de players namen en stats staan. Dit kan ik wel verhelpen met CTRL + TAB te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Tip:

Gebruik nooit je leeftijd als argument om een discussie te winnen. Doe je dat wel, dan verlies je al by default en neemt niemand je meer serieus.

Neem dat maar aan van iemand die ouder is dan jij! (ow, wait... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:38:
[...]

Veel succes!
Ik gebruik je modpack heel graag!
Alleen soms sinds de laatste update wilt ie als ik ingame zit de 2 balken aan de zijkant niet laden waar de players namen en stats staan. Dit kan ik wel verhelpen met CTRL + TAB te doen.
Dat is een fout van XVM zelf, valt vrij weinig aan te doen. Hoewel... bij mij laat ie alleen de tanknamen niet zien.

[ Voor 6% gewijzigd door User op 10-02-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Heeft DOS, Windows 3.1, 80386 en 80486 in zijn Tweakers profiel benoemd en loopt anderen op een computer gerelateerd forum voor nerds uit te maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
wsLy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:37:
[...]

De eisen voor GoT
-Minstens één tier 10.
-Minstens één tier 8 tank company waardige tank*
-60 dagen wn8 van 1150+ -OF- 60 dagen wn7 van 1000+
-Teamspeak (Luisteren verplicht, microfoon is niet verplicht maar wel gewenst)

De eisen voor GoT2
-Minstens één tier 6
-wn7 van hoger dan 600

*Bij voorkeur een company waardige tier 8, bijvoorbeeld:
-IS-3, 110, t32, 13 90, 50 100 en sommige uitzonderingen.
Aha, heb een WN7 van 885, maar heb nu altijd een WN7 van rond de 1400 per dag, dus schiet wel omhoog. (hoop ik)
Heb de IS-3, AMX 50 100, AMX 13 90 en de AMX AC 48. Ik weet het, zit een beetje in het Franse gebied qua tanks. Maar ik wil binnenkort ook aan de Amerikaanse heavy line beginnen. Maar ik heb al headset met microfoon en TS3. Dus zal erover nadenken om misschien naar GOT2 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Gefeliciteerd, krijgen we nu ook nog mijn papa is sterker dan jouw papa discussie? Grow up.
ChojinZ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:39:
[...]

Tip:

Gebruik nooit je leeftijd als argument om een discussie te winnen. Doe je dat wel, dan verlies je al by default en neemt niemand je meer serieus.

Dit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
The 'plot' thickens...

Blijkt dat 1 van de andere deputies ook een gigantische zak is. Dit is wat een andere core member me net stuurde.
Afbeeldingslocatie: http://sadpanda.us/images/1884877-6VMAIQD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Net 1700 damage gedaan in een M5 Stuart (gelukkig slechts een Tier VI potje met veel IV en V), wat me 1.299 XP en een Ace Tanker badge opleverde. Mijn dag is weer goed, en weer een stukje dichter bij de Chaffee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Kaap schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:41:
[...]

Heeft DOS, Windows 3.1, 80386 en 80486 in zijn Tweakers profiel benoemd en loopt anderen op een computer gerelateerd forum voor nerds uit te maken :')
ChojinZ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:39:
[...]

Tip:

Hardop gelachen. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Volgens mij is het punt nu wel gemaakt? (met z'n allen op 1 iemand) ook niet bepaalt netjes.

OT: Damn normaal schiet mijn WN7 met 10 punten per dag omhoog maar vanaf zondag middag krijg ik echt totale faalpotjes waar je niks mee kunt en blijf nu rond de 720 hangen. Wel net een pot gehad die mijn recent WN7 op 840 zet maar keek vannochtend en hij stond op 430 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dit soort drama is waarom ik totaal geen interesse heb in een clan joinen, laat staan competitief te gaan spelen. Niet dat ik nou denk dat ik goed genoeg ben voor WoT competatief maar ik ben ook niet meer verschrikkelijk. :P
Oh en net even mijn laatste twee dagen bekeken. Hoezo is de KV-1S niet super easymode? :+
http://www.noobmeter.com/..._00003155_20140210_163530

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

Teveel focus op stats, te weinig op lol, plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 54248 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:42:
Mwah.... ik kan het mezelf ook niet voorstellen maar sommige halen het plezier juist uit het opkrikken van de stats. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Want keer op keer als een kansloze kneus afgeschoten worden is natuurlijk bijzonder leuk en plezierig :') Wake up call: sommige mensen spelen spelletjes omdat ze willen winnen, beter willen worden en de beste zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-02-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb plezier in beter worden in een game en winnen. Alleen ga ik niet tot het uiterste om echt de beste te zijn. Dat is vaak frustrerender dan gewoon goed zijn. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54248

Kaap schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:58:
[...]

Want keer op keer als een kansloze kneus afgeschoten worden is natuurlijk bijzonder leuk en plezierig :') Wake up call: sommige mensen spelen spelletjes omdat ze willen winnen, beter willen worden en de beste zijn.
Scheelt ik ben geen kansloze kneus met wot, ik ben niet tegen stats of zo maar man oh man wat ligt de focus er zwaar op bij wot.

Ik haal meer plezier uit als ik mooi 1 op 1 gevecht heb. Of door tactisch goed handelen de overhand krijg. etc

Niet doordat mijn WN8 stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 54248 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:10:
[...]
Ik haal meer plezier uit als ik mooi 1 op 1 gevecht heb. Of door tactisch goed handelen de overhand krijg. etc

Niet doordat mijn WN8 stijgt
Iedereen haalt plezier uit wat jij beschrijft. Er is echter een groep die hun progressie willen meten, en dat doen ze met stats. Stats is geen doel, maar een graadmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Kaap schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:12:
[...]

Iedereen haalt plezier uit wat jij beschrijft. Er is echter een groep die hun progressie willen meten, en dat doen ze met stats. Stats is geen doel, maar een graadmeter.
Mee eens, hoewel het voor sommige mensen wèl een doel lijkt te zijn in plaats van een middel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Er zijn nou eenmaal mensen die games spelen omdat ze perse willen winnen, en een groep die puur voor de lol spelen. Net zoals dat je IRL mensen hebt die alles voor hun carrière willen doen, ik meen dat Delert zo is correct me if Im wrong, en mensen die hun 9-5 modaal baan met extreem goede secundaire arbeidsomstandigheden heilig vinden, ik ben zo iemand.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-02-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:32:
Er zijn nou eenmaal mensen die games spelen omdat ze perse willen winnen, en een groep die puur voor de lol spelen.
Dat gaat ook over het algemeen best goed totdat deze groepen hun manier van spelen aan elkaar gaan opleggen. Dat werkt gewoon niet.

Zo heb ik wel begrip voor de rage (tot op zekere hoogte) van goede spelers als ze de fouten van sommige spelers zien, kan flink frustrerend zijn zeker icm een loss-streak ofzo. Aan de andere kant moet ik ook wel vaak lachen als ik iemand ontzettend zie ragen tegen wat misschien wel een klein kind is, iemand die puur speelt voor wat ontspanning en altijd hetzelfde zal blijven doen of zelfs ragen tegen een bot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Kaap schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:32:
Er zijn nou eenmaal mensen die games spelen omdat ze perse willen winnen, en een groep die puur voor de lol spelen. Net zoals dat je IRL mensen hebt die alles voor hun carrière willen doen, ik meen dat Delert zo is correct me if Im wrong, en mensen die hun 9-5 modaal baan met extreem goede secundaire arbeidsomstandigheden heilig vinden, ik ben zo iemand.
Wat likebananas geloof ik bedoelt is de groep die het echt puur voor de stats doet en niet perse voor het winnen van potjes ( ook al is dat aan elkaar gerelateerd). Personen die voor de E-peen gaan.
En dat is de enige groep die ik echt niet snap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:47:
The 'plot' thickens...

Blijkt dat 1 van de andere deputies ook een gigantische zak is. Dit is wat een andere core member me net stuurde.
[afbeelding]
Onkel?
ChojinZ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Wat likebananas geloof ik bedoelt is de groep die het echt puur voor de stats doet en niet perse voor het winnen van potjes ( ook al is dat aan elkaar gerelateerd). Personen die voor de E-peen gaan.
En dat is de enige groep die ik echt niet snap...
Je bedoelt mensen die in 322 en de andere 300 clans van hun (ex-)leden?

Toen Battlefield 2 dood ging in ESL/CB etc, heb ik zo'n tientallen nieuwe accounts aangemaakt om betere stats te krijgen. Hoe beter mijn stats werden hoe leuker het spelletje werd, laat het een E-Penis omgeving geweest zijn, maar iedereen weet zijn plezier in een spelletje te vinden.

Voor mij is de plezier in World of Tanks al ver weg, heb het al een tijdje niet meer aangeraakt.. Naar mijn mening is het niveau sinds 1 jaar geleden zo drastisch hard gedaald dat er gewoon geen plezier meer te behalen valt in dit spel. Af en toe zal ik het nog is opstarten maar daar blijft het ook bij. Geen cent gaat meer naar WarGaming toe in ieder geval, heb daar een leuker doel voor gevonden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Researched:Rhm.-Borsig Waffenträger researched.
Undistributed experience spent: 46.685 
Free Experience spent: 24.315

Mezelf maar ff verwend en de rest van de grind naar de Borsig met free XP in 1 ruk afgemaakt. Had toch nog 82K free XP staan, dus dat kon best al vond ik zelf :+

Meteen de Borsig gekocht, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Nemean schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:57:
Geen cent gaat meer naar WarGaming toe in ieder geval, heb daar een leuker doel voor gevonden ;).
Russian mail order brides?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:13

wontcachme

You catch me? No you wont

En ik ben gekickt uit EFE :P. In elk geval tot overmorgen clan loos en daarna heb ik 3 opties die ik overweeg
--> EFE-V
--> HAPE
--> Eigen clan om in te zitten (hoewel dit zeker komt puur om die naam te hebben)

Overmorgen toch pas weer spelen. Op de patch dag zelf mods bijwerken, game bijwerken en in de avond niet spelen omdat de servers vaak flink laggen. De 2e dag gaat het meestal beter :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:09
Gaat lekker hier met het wisselen van de clans :P Waarom ben je gekickt wontcachme?

Wegens mijn verhuizing speel ik nog maar maar enkele potjes per week en vanavond had ik even tijd, maar naar 4 potjes hield ik het voor gezien. 3 daarvan kreeg ik lekker wat team damage te verduren. Vervolgens de enorme faalhazen die er altijd wel bij zijn. Heb zin om weer clanwars te spelen en lekker op niveau mee te doen. Helaas daar geen tijd voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 14:31
hmm, game begint, lag, game disconnect, vervolgens de status Server Busy, sta al 6 min in de wacht........zucht.

Jullie ook zo'n last daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:09
pickboy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:46:
hmm, game begint, lag, game disconnect, vervolgens de status Server Busy, sta al 6 min in de wacht........zucht.

Wel last van de lagspikes, maar geen disconnects of server busy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
pickboy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:46:

Ja, eu2 is vol. Kon wel op eu1 inloggen.

Edit:
Speel trouwens de T-34 om aan de laatste russische medium lijn te beginnen en vond deze tank echt niet leuk meer om te spelen. Nu heb ik echter het 57mm kanon er weer opgezet en gaat het een stuk beter.

[ Voor 26% gewijzigd door Knowuse op 10-02-2014 20:59 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

oosterhofjf schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:41:
Gaat lekker hier met het wisselen van de clans :P Waarom ben je gekickt wontcachme?
Had er om gevraagd ruim een maand geleden. Ik ben voor dit moment klaar met CW en dan heb je weinig meer in een CW clan te zoeken. Nu ben ik gewoon blijven zitten omdat er chips nodig waren en zodra er mensen uit moesten voor nieuwe spelers mochten ze mij kicken.

De laatste campaign heeft het beetje motivatie voor CW compleet gekilled.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
oosterhofjf schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:47:
[...]

Wel last van de lagspikes, maar geen disconnects of server busy.
hier net uit EU1 gekicked, sta nu alweer 2 minuten in de wacht voor een match op EU2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
http://www.twitch.tv/embryonicjourney

Embryonicjourney heeft gewoon sofi weten te scoren. Blijkbaar kun je dus toch vrouwen versieren met WOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 19:56
Link al up naar 8.11 patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

sofi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Yup vrouwelijke streamer. speelde slecht, maar ziet er leuk uit dus best wel wat views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Woensdag toch pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:44

thijsco19

KTM 990 SMT

Morgen komt ie, dus misschien is er al ergens een linkje.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ssssstt!
perpixel schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:46:
http://www.twitch.tv/embryonicjourney

Embryonicjourney heeft gewoon sofi weten te scoren. Blijkbaar kun je dus toch vrouwen versieren met WOT
Das toch die kerel die geen shirt kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 15:56
perpixel schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:46:

Psst, hé meisje, wil jij mijn T92 met 240mm Howitzer M1 zien 8) ?
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)