JaRazorbite schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:46:
http://feldzug.net/eu/Quickfingers
Is dit die gast van Quickybaby TV?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ja.Razorbite schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:46:
http://feldzug.net/eu/Quickfingers
Is dit die gast van Quickybaby TV?
Vind hem een beetje te commercieel worden dus k kijk zijn streams nooit
http://forum.worldoftanks...ic/353476-0810-botdetect/
Jep die heb ik gisteravond gelijk in mijn modpack geplakt (nog niet in de laatste update, update komt met 8.11), heb vanochtend een potje gespeeld maar daar zat blijkbaar geen bot in, dus heb het nog niet 'live' zien werken. Echt een top mod trouwens, worden die nare bot's gelijk een stuk meer gereport!Frentik schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:56:
Deze mod ga ik eens proberen om te kijken hoeveel bots er nu in je team zitten
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hmm ik platoon eigenlijk nooit, misschien wordt het toch wel tijd met deze specials. Waarschijnlijk gaat me WN daardoor ook omhoogYou need to fight the battle in a platoon
Ik gebruik je pack nog steeds met plezier! Alleen die witte dooie tanks vind ik helemaal niets. Wat is het nut ervan?p0st schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Jep die heb ik gisteravond gelijk in mijn modpack geplakt (nog niet in de laatste update, update komt met 8.11), heb vanochtend een potje gespeeld maar daar zat blijkbaar geen bot in, dus heb het nog niet 'live' zien werken. Echt een top mod trouwens, worden die nare bot's gelijk een stuk meer gereport!
Kan je makkelijk(er) zien of iemand zich achter een dooie tank verstopt en waar je dus net wel/niet moet schieten..Razorbite schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:05:
Ik gebruik je pack nog steeds met plezier! Alleen die witte dooie tanks vind ik helemaal niets. Wat is het nut ervan?
Dat is een puntje!Frentik schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:08:
[...]
Kan je makkelijk(er) zien of iemand zich achter een dooie tank verstopt en waar je dus net wel/niet moet schieten..
Heb deze mod ook gehad. Vond het echt afgrijselijk.. wat een lelijk gezicht al die witte wrakken op het slagveld.
Voor vanavond alleen hele andere plannen. Vanavond is het tijd voor de (misschien ondertussen wel beruchte) EPPPPIC music en bier tankcompany.
Voor degene die er nog niet mee bekend zijn.
Wat wordt er van je verwacht?
Slechte muzieksmaak.
milde tot zware vorm van intoxicatie.
Slap ouwehoeren wordt aangeraden.
presteren wordt afgeraden.
Ik zorg voor de muziekbot, nummer kunnen aangevraagd worden. Bier of andere middelen moet je zelf voor zorgen.
Rond half 11 op de GOT Teamspeak.
Sure... bankhangenperpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:45:
Zo gisteren niet gespeeld. vriendin over de vloer, avondje bankhangen. Best lekker eigenlijk
Ik presteer af en toe beter als ik licht aangeschoten ben.Presteren wordt afgeraden.
How to deal with that? Word je dan zonder pardon gekicked uit tc omdat je te doen preseert?
Yup heel braaf bankhangen zelfs. Ik had namelijk beloofd de sims te installeren zonder daar van tevoren over na te denken en blijkbaar is dat dus echt een avond programmaPromaxhunter schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:53:
[...]
Sure... bankhangen![]()
[...]
Ik presteer af en toe beter als ik licht aangeschoten ben.
How to deal with that? Word je dan zonder pardon gekicked uit tc omdat je te doen preseert?
en over het presteren
Klinkt als een goed idee voor een company, weet alleen niet of ik vanavond nog in de mogelijkheid ben om mijn pc te vinden.perpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:45:toon volledige bericht
Zo gisteren niet gespeeld. vriendin over de vloer, avondje bankhangen. Best lekker eigenlijk![]()
Voor vanavond alleen hele andere plannen. Vanavond is het tijd voor de (misschien ondertussen wel beruchte) EPPPPIC music en bier tankcompany.
Slechte muzieksmaak.
Ik zorg voor de muziekbot, nummer kunnen aangevraagd worden. Bier of andere middelen moet je zelf voor zorgen.

shit mn vriendin is thuisperpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:45:toon volledige bericht
Zo gisteren niet gespeeld. vriendin over de vloer, avondje bankhangen. Best lekker eigenlijk![]()
Slechte muzieksmaak.
ik heb zwaar genoten 2 weken geleden though
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Jammer genoeg hebben we geen bier in huis maar slap ouwehoeren kan ik altijd wel:p.perpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:45:toon volledige bericht
Slechte muzieksmaak.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dan heb je toch wel iets anders?thijsco19 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:29:
[...]
Jammer genoeg hebben we geen bier in huis maar slap ouwehoeren kan ik altijd wel:p.
Sterke drank wil ook nog wel eens helpen. Beetje wodka erin en Siema all the way
-trollplatoon in tier 10 battle. -> ik schiet de MS1 neer -> KT (zijn vriendje) blijft op me schieten -> ik schiet KT neer. -> tiger begint op me te schieten. En ik ben gebanned.
Ben dat echt zat
Tevens maar een post op het forum over gemaakt
http://forum.worldoftanks...-friend-bannable/#topmost
[ Voor 30% gewijzigd door hexta op 07-02-2014 14:32 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 07-02-2014 15:00 ]
Omdat ze anders vrolijk doorgaan.Mr_Size schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:00:
Tja, ik teamkill nooit. Ik rij gewoon door en denk: dan maar nog meer dmg dealen om de pot te winnen. Waarom shells wasten aan dat soort debielen? Hoe minder aandacht ze krijgen des te minder leuk het wordt. Gewoon laten gaan en na de battle reporten. Teamkillen is niet de oplossing, zoals anderen ook opmerken op het WOT forum.
Mijn idee was om die kleine te slopen en normaal verder te spelen, dan moet hij 15 min wachten tot zijn vriendje dood is. Maar als ik dan shells op me af krijg van zijn platoongenoot tjah..
Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit forum.Mr_Size schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:00:
Tja, ik teamkill nooit. Ik rij gewoon door en denk: dan maar nog meer dmg dealen om de pot te winnen. Waarom shells wasten aan dat soort debielen? Hoe minder aandacht ze krijgen des te minder leuk het wordt. Gewoon laten gaan en na de battle reporten. Teamkillen is niet de oplossing, zoals anderen ook opmerken op het WOT forum.
Als ik in een tier10 zit en iemand neemt een tier1 mee.. Dan ram ik die altijd 'per ongeluk'
Soms hebben ze pech en komen ze "vast te zitten" na een aanrijding waar ze niet meer uit komen. Soms is het een halve kilometer verder, maarja, je merkt het ook niet als er een loltraktor aan de bumper kleeft in een E75Promaxhunter schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:07:
[...]
Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit forum.
Als ik in een tier10 zit en iemand neemt een tier1 mee.. Dan ram ik die altijd 'per ongeluk'
Note: Ik heb geen E75
[ Voor 3% gewijzigd door databeestje op 07-02-2014 15:10 ]
Ach, kennelijk krijg je in ieder geval je zin: http://ftr.wot-news.com/2...are-going-to-be-punished/hexta schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:32:
Bah, heb nu een ban van een dag.
-trollplatoon in tier 10 battle. -> ik schiet de MS1 neer -> KT (zijn vriendje) blijft op me schieten -> ik schiet KT neer. -> tiger begint op me te schieten. En ik ben gebanned.
Ben dat echt zat
Tevens maar een post op het forum over gemaakt
http://forum.worldoftanks...-friend-bannable/#topmost
Frentik schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:56:
Deze mod ga ik eens proberen om te kijken hoeveel bots er nu in je team zitten
Heeft 1 van julie het bestand, topic is offline gehaald namelijk, wg vindt het waarschijnlijk niet zo leuk die mod.p0st schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Jep die heb ik gisteravond gelijk in mijn modpack geplakt (nog niet in de laatste update, update komt met 8.11), heb vanochtend een potje gespeeld maar daar zat blijkbaar geen bot in, dus heb het nog niet 'live' zien werken. Echt een top mod trouwens, worden die nare bot's gelijk een stuk meer gereport!
http://ftr.wot-news.com/2...-want-to-be-a-bot-hunter/ShockWave schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:29:
[...]
[...]
Heeft 1 van julie het bestand, topic is offline gehaald namelijk, wg vindt het waarschijnlijk niet zo leuk die mod.
Daar staan 2 mirrors geloof ik
Anoniem: 405017
Edit: bij deze een algemene waarschuwing: het is een X3 weekend!!!!
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 405017 op 07-02-2014 15:50 ]
Want trolls geven veel om geld en xp ja.AcXeller schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:25:
[...]
Ach, kennelijk krijg je in ieder geval je zin: http://ftr.wot-news.com/2...are-going-to-be-punished/

Tnx, het werkt wel via een vooropgestelde lijst zie ik en niet echt als bothuntproggie.perpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:31:
[...]
http://ftr.wot-news.com/2...-want-to-be-a-bot-hunter/
Daar staan 2 mirrors geloof ik
Zie je een bot dan moet je de replay sturen waarna hij in de databsae wordt gezet..
Wel lekker hoor...
Pijnlijke waarheden zijn dat.Anoniem: 405017 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:41:
Ik wou dat ik meer bots in mijn team zou hebben. Het gemiddelde niveau van mijn teams zou dan stijgen.
Edit: bij deze een algemene waarschuwing: het is een X3 weekend!!!!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En ook eindelijk mijn globale winrate op 63.51%

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dus als complete noob in dit spel hier eerst maar eens wat tips vragen. En inderdaad ik heb niet heel dit topic doorgelezen(wel Openings post) en ook niet de andere 39 delen.
Dus iemand beginner tips. Welke tank en welke upgrades/opties eerst te ontwikkelen/kopen?
Tenzij je al heel snel weet of je een bepaalde lijn wilt spelen.
Daar hebben we wel iets van maar probleem is, dat is allemaal van me pa.Promaxhunter schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:40:
[...]
Dan heb je toch wel iets anders?
Sterke drank wil ook nog wel eens helpen. Beetje wodka erin en Siema all the way
En met 17 mag je tegenwoordig niks meer kopen dus effe wat halen is ook geen optie.
Maar zoals ik zei, kan van me zelf al genoeg stom ouwehoeren (zeker op vrijdag wil dat wel eens goed lukken).
[ Voor 62% gewijzigd door thijsco19 op 07-02-2014 18:32 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Moet je wel voor 17 januari geregistreerd zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door rgras op 07-02-2014 18:31 ]
Als je een headsetje hebt zou ik eens naar de got teamspeak komen. Daar is genoeg ervaring te vinden en dan worden al je vragen ook snel beantwoord_A3 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:17:
Dit ook maar eens proberen voor de afwisseling.
Dus als complete noob in dit spel hier eerst maar eens wat tips vragen. En inderdaad ik heb niet heel dit topic doorgelezen(wel Openings post) en ook niet de andere 39 delen.
Dus iemand beginner tips. Welke tank en welke upgrades/opties eerst te ontwikkelen/kopen?
Helaas vandaag pas geregistreerd.rgras schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:30:
Op de testserver wat lijnen en hogere tiers uitproberen: http://worldoftanks.eu/en...st-public-test-update811/
Moet je wel voor 17 januari geregistreerd zijn.
Ik heb een headset. Maar las in de Topic start dat die TS alleen voor clanleden waren.perpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:41:
[...]
Als je een headsetje hebt zou ik eens naar de got teamspeak komen. Daar is genoeg ervaring te vinden en dan worden al je vragen ook snel beantwoord
En op dit moment heb ik niet de intentie om het in clan verband te gaan spelen.
De verschillende tanks wel eerst upgraden of gewoon standaard laten?thijsco19 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:27:
Tot tier 4 of 5 gewoon lekker wat doen en zoveel mogelijk verschillende tanks uitproberen.
Tenzij je al heel snel weet of je een bepaalde lijn wilt spelen.
En GoT TS is zeker niet voor alleen leden
Je kan ook het gathering of tanks kanaal ingame joinen.
Ik kan tot t6 :x.
Nog een vraagje tussendoor
De 430 v2 heeft natuurlijk het voordeel van onbekendheid wat je vaak dingen laat doen die je anders niet kunt doen omdat je gelijk weggefocused wordt.
[ Voor 67% gewijzigd door perpixel op 07-02-2014 21:28 ]
In de 430 zal je ook worden weg gefocused, alleen al omdat ie zo zeldzaam is dat mensen hem willen weg strepen van hun kill lijstje.perpixel schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 21:11:
geen id. dat is ooit begonnen als een junior tc, maar dat is maar net hopen dat er genoeg juniors aan de gang zijn
Nog een vraagje tussendoorde 416 bevalt mij ontzettend goed. Nu kan ik hierna kiezen voor de t-54 wat eigenlijk door iedereen gezien wordt als de tier 9 medium, maar dit brengt ook het nadeel van bekendheid met zich mee. Zijn er hier al mensen die en de t-54 en de 430 v2 hebben gespeeld? en hoe verhouden deze zich tot elkaar.
De 430 v2 heeft natuurlijk het voordeel van onbekendheid wat je vaak dingen laat doen die je anders niet kunt doen omdat je gelijk weggefocused wordt.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Gast zit mensen links en rechts weg te werken. Oa de oprichter van de clan.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 07-02-2014 22:50 ]
Zo gaat dat altijd met dit soort clans. Egotrippende nerds..User schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:50:
De huidige clanleader van ZER0 is weer lekker bezig hoor.
Gast zit mensen links en rechts weg te werken. Oa de oprichter van de clan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vandaag maar eens opnieuw proberen.
Victory!
Arctic Region 8-2-2014 13:17:58
M103
5.895 ( x3) 84.688
replay
Geen bijzondere medailles verder, maar 6,3K dmg is toch best wel wat in deze tank
Motto van de dag (als je in het vijandelijke team zit en mij zit): LOAD THE SKILL
degoutant gewoon. Dat het eens voorkomt, ok, maar vandaag is het een goede dag voor WG (want er wordt ENKEL gold ammo op mij geschoten).
/Rant off
Edit: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 405017 op 08-02-2014 14:46 ]
Hoe kom je erachter of mensen gold ammo op je schieten?Anoniem: 405017 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:22:
Gisteren was het niveau erg, vandaag is het verrassend genoeg NOG erger.
Motto van de dag (als je in het vijandelijke team zit en mij zit): LOAD THE SKILL
degoutant gewoon. Dat het eens voorkomt, ok, maar vandaag is het een goede dag voor WG (want er wordt ENKEL gold ammo op mij geschoten).![]()
/Rant off
Edit: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
http://forum.worldoftanks...amage-announcer-v18-0810/poderosoo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Hoe kom je erachter of mensen gold ammo op je schieten?
Zijn mods voor.poderosoo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Hoe kom je erachter of mensen gold ammo op je schieten?
Verder haat WoT mij ook weer. Maar 10 schoten met de 10.5cm van de Ferdinand nodig gehad om een keer een tank te raken, op 350m afstand.
En de vele modpacks zoals die van p0st.
Wellicht, maar die doen niks anders dan die mod toevoegen aan hun pakketje.PcDealer schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:51:
[...]
En de vele modpacks zoals die van p0st.
Gaat lekker
Ik heb de genoemde mod niet, maar weet wel wie mij raakt en met wat. Kern van het verhaal: er zijn meerdere mods die je laten weten wie wat op je schiet.ThomasG schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:56:
[...]
Wellicht, maar die doen niks anders dan die mod toevoegen aan hun pakketje.

Ik was er een paar dagen geleden echt klaar mee dus dit ding gekocht en nu heb ik HET kanon.
Oh en dan nog even een uitzonderlijk mooi stukje bewijs van Russisch = BS OP.
http://wotreplays.com/sit...man_s_bay-danielww2-kv-1s
Dit is niet eens een speciale game ofzo. Net iets boven gemiddeld met de 122mm derp. Het is gewoon ronduit BS dat ik zonder te mikken zo tanks kan snipen met een derp...
Met een Duitse tank zou ik nog de helft missen als ik wel mikte.

Whatever.

Wel leuk dat ik het een keertje mag doen i.p.v het enemy team die het mij aandoet.
Nope, ik heb een damage/hitlog ingebouwd die ook het soort shell registreert. Geen irritante message tussen de chats door dus, maar gewoon netjes in de hitlog. Normale shells herken je aan witte tekst, premium shells aan rode tekst (APCR kan bijvoorbeeld ook 'normaal' zijn bij sommige tanks zoals de T71)ThomasG schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:56:
[...]
Wellicht, maar die doen niks anders dan die mod toevoegen aan hun pakketje.

Zouden jullie overigens voor de ferdinand of de Jpanther II gaan?
Persoonlijk heb ik veel lol gehad met mijn Ferdinand.poderosoo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:51:
Zouden jullie overigens voor de ferdinand of de Jpanther II gaan?
Ferdinand tegenover de Jagdpanther II:
1200HP vs 1150 HP
30km/h vs 50km/h
Front: 200 mm vs 100 mm
Side: 80 mm vs 60mm
Rear: 80 mm vs 40mm
Traverse speed: 18 vs 34
Viewrange: 370 vs 380
Als je wat meer agressief wilt spelen is denk ik de Jagdpanther gezien zijn mobiliteit een aanrader, als je wat meer defensief wilt spelen, de Ferdinand.
Met de Ferdinand zit je gelijk met 2 loaders die je ook nodig zal hebben op de JagdTiger en JgdPz E-100, wel zo handig met skills om rekening mee te houden.Plato1989 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:08:
Als je wat meer agressief wilt spelen is denk ik de Jagdpanther gezien zijn mobiliteit een aanrader, als je wat meer defensief wilt spelen, de Ferdinand.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Om eerlijk te zijn geven deze cijfers echt een slecht beeld. Die 100mm front armour op de JP2 is namelijk zeer hard geangeled, waardoor je met die 100mm BL-10's kan bouncen.Plato1989 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:08:
[...]
Ferdinand tegenover de Jagdpanther II:
1200HP vs 1150 HP
30km/h vs 50km/h
Front: 200 mm vs 100 mm
Side: 80 mm vs 60mm
Rear: 80 mm vs 40mm
Traverse speed: 18 vs 34
Viewrange: 370 vs 380
Omdat ik lui ben, en deze vergelijking al veel te vaak heb gemaakt op reddit, gewoon even een copy paste:
+ (toch niet onbelangrijk voor een TD) de JP2 heeft een hogere RoF.You should go for the JP2 on T8, not the Ferdinand. I ragesold the ferdi, bought the JP2 and never regretted it. The JP2 is better in almost every way.
The Ferdinand has only 2 advantages: the wider gun-arc and better gun depression. You may say it's better armoured, but in fact is isn't.
*JPII is a lot more mobile
*They have the same gun
*JPII has a tougher upper structure, that can bounce BL-10's. Yes, the JPII is more difficult to play (you need a lot more map awareness, knowing where you can go hulldown etc.), but in reward, it's a lot better.
I am a heavy tank player myself (and don't really like medium tanks), but because of the lack of arty nowadays, and the shitloads of TD's, I started playing TD's myself. Despite me liking heavy tanks, the JP2 is just so much better imo.
It turned out the JP2 was my best performing tank, WN7 wise.
Zou gewoon de JPII pakken. De Ferdinand is zo belachelijk traag en vaak bounce je een eerste schot en dan schieten ze gewoon gold op je...
Twijfel beetje eerlijk gezegd.
Paar dagen geleden in de E-25. Ik met twee anderen (met E25) in platoon op Highway. Wij waren met onze arty als laatste over tegen 8 tegenstanders. Wij hun één voor één uitgedund tot 4 missende tanks ondanks "aanmoedigingen" van dode spelers. Die 4 bleken rond hun spawn te staan. De een na laatste van die tanks knalt mijn ammo rack kapot en ik kon niet meer repairen. Ik had 5 kills, platoon genoot 5 kills en de andere had 1 kill en was dood. Wij dus de laatste tank te pakken nemen, schiet de arty na de hele match niks te hebben geraakt één seconde voor mijn reload de target dood. Dag Crucial Contribution, dag top gunpoderosoo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:51:
Net zo'n hatelijk moment en ik gok dat jullie het vast ook wel eens gehad hebben. Had er net 5 neergehaald en was aan het herladen om de laatste arty te one-shotten en echt een paar ms ervoor schiet mijn eigen arty hem dood. Doei topgun...

En daarna gooit de tomaat (wn7 van 300 na 5k battles) eruit: "FU kill stealing noobs"
Ik had 3500dmg, platoongenoten hadden 3200dmg en 2200dmg.......
Hij had 44dmg na 15 schoten.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Geen.Boudewijn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:11:
Wat is de leukste SPG lijn? Ik kan een tier4 rus of duitser kopen en een tier3 brit.
Dat zijn van die momenten dat je echt even gaat twijfelen aan de toekomst van de mensheid.wontcachme schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:16:
En daarna gooit de tomaat (wn7 van 300 na 5k battles) eruit: "FU kill stealing noobs"
Ik had 3500dmg, platoongenoten hadden 3200dmg en 2200dmg.......
Hij had 44dmg na 15 schoten.....

Ik laat mensen nog wel eens een top gun pakken als ze goed speelden en op vijf kills zaten. Als ze zaten te killstealen en ik had het door dan lekker niet.
De britten zijn wel leuk heb ik gehoordBoudewijn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:11:
Wat is de leukste SPG lijn? Ik kan een tier4 rus of duitser kopen en een tier3 brit.

Mijn eerste Radley, het werd tijd.
http://wotreplays.com/sit...ed_valley-danielww2-kv-1s
Speel nu regelmatig met mn T-44, echter kost het veel xp om alles top te hebben, dus veel damage wordt er niet gedaan.
Whatever.
Ik prefereer belachelijk overpowered.Harmen schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:39:
Goed bezig, heb hem helaas verkocht. Speel nu nog regelmatig met de T34-85, blijft een fijne tank en een goede gun. Heb vanmiddag nog een conquer kapot geschoten.
Speel nu regelmatig met mn T-44, echter kost het veel xp om alles top te hebben, dus veel damage wordt er niet gedaan.
Echt dit is een monster. Een slechte game is 1500 damage, een goede is 3000+ damage. Dat is gewoon belachelijk voor een T6 tank. Dan net mijn 1st mastery gehaald. Nu kijken of ace ook nog gaat lukken. Dat zal wel richting de 4000 damage zijn. Challenge accepted.
Nah dat zou waarschijnlijk richting 1800 base XP gaan afhankelijk van de matchmaking, verwacht niet dat de ace zo hoog ligt. Expected damage ligt maar net boven de 1000 dpb.DanielWW2 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:43:
Nu kijken of ace ook nog gaat lukken. Dat zal wel richting de 4000 damage zijn.
Ik kreeg mijn 1st met 3200 damage en bijna 1200xp. Daarom verwacht ik dus nog wat voordat ik de KV-1S ace heb. Maar echt wat een OP noobtank is dit. Het is zo makkelijk om groepen tanks dood te knuppelen omdat ze geen idee hebben wat ze moeten doen.djengizz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:57:
[...]
Nah dat zou waarschijnlijk richting 1800 base XP gaan afhankelijk van de matchmaking, verwacht niet dat de ace zo hoog ligt. Expected damage ligt maar net boven de 1000 dpb.
Nee joh, gewoon ook wat spotting damage doen en dan is het niet eens zo belachelijk moeilijk om de M op de KV-1S te halen! Ik haalde 'em in een Tier 8 match waarbij ik rond de 3k damage had, maar ook iets van 2k spotting damage (+/- 1400 base XP). En wat je al zegt, heerlijke tank als je in gedachten houdt dat je reload 13 sec is en snipen niet altijd werktDanielWW2 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:43:
[...]
Ik prefereer belachelijk overpowered.![]()
Echt dit is een monster. Een slechte game is 1500 damage, een goede is 3000+ damage. Dat is gewoon belachelijk voor een T6 tank. Dan net mijn 1st mastery gehaald. Nu kijken of ace ook nog gaat lukken. Dat zal wel richting de 4000 damage zijn. Challenge accepted.
Fixed that for you.DanielWW2 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:04:
Maar echt wat een OP tank vs noobs is dit.
Ik snipe gewoon met dit ding.p0st schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:04:
[...]
Nee joh, gewoon ook wat spotting damage doen en dan is het niet eens zo belachelijk moeilijk om de M op de KV-1S te halen! Ik haalde 'em in een Tier 8 match waarbij ik rond de 3k damage had, maar ook iets van 2k spotting damage (+/- 1400 base XP). En wat je al zegt, heerlijke tank als je in gedachten houdt dat je reload 13 sec is en snipen niet altijd werkt
Oke als het moet maar meestal is het gewoon de hoek omrijden, je doel kiezen en kaboem terwijl je doel waarschijnlijk iets in de trant van kut, kut, KUT denkt.
Gelukkig is zo ongeveer iedereen die WoT tanks speelt een noob.djengizz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:06:
Fixed that for you.

Helaas ligt mastery dus wel vrij hoog nu voor deze tank
Meh, ik overdrijf misschien een beetje en het is een sterke tank maar imo ook zwaar overgewaardeerd. Met zowat de laagste DPM in zijn tier en blind als een vleermuis kan hij al eigenlijk al bijna niet OP zijn. Zelfde ervaring had ik in de afgelopen campaigns in de tier 6 stage: kv-1s is voor georganiseerde teams vaak niet eens de beste keus terwijl hij alleen zijn eigen tier gaat zien.DanielWW2 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:11:
Gelukkig is zo ongeveer iedereen die WoT tanks speelt een noob.
Buiten de hoge alpha/pen en voor een heavy redelijke mobiliteit heeft hij eigenljk maar heel weinig pluspunten die het verschil maken in deze game die vooral gedomineerd wordt door mobiliteit, viewrange / camo en DPM.
Klopt... En dan heb je het dus over de hellcat... Die is pas echt OP. Alleen niet zo noob vriendelijk.djengizz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:23:
[...]
Meh, ik overdrijf misschien een beetje en het is een sterke tank maar imo ook zwaar overgewaardeerd. Met zowat de laagste DPM in zijn tier en blind als een vleermuis kan hij al eigenlijk al bijna niet OP zijn. Zelfde ervaring had ik in de afgelopen campaigns in de tier 6 stage: kv-1s is voor georganiseerde teams vaak niet eens de beste keus terwijl hij alleen zijn eigen tier gaat zien.
Buiten de hoge alpha/pen en voor een heavy redelijke mobiliteit heeft hij eigenljk maar heel weinig pluspunten die het verschil maken in deze game die vooral gedomineerd wordt door mobiliteit, viewrange / camo en DPM.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Er zijn een paar punten waar de KV-1S gewoon uitblinkt en het is niet alleen het kanon. De koepel is belachelijke trollarmour en moet je echt niet onderschatten. Wat nog belangrijker is is dat je de enige echte frontale zwakte namelijk de glacisplaat makkelijk kan afdekken door achter een opgeblazen tank te gaan staan of een rots. Dan krijgt menig tank het nog lastig.djengizz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:23:
[...]
Meh, ik overdrijf misschien een beetje en het is een sterke tank maar imo ook zwaar overgewaardeerd. Met zowat de laagste DPM in zijn tier en blind als een vleermuis kan hij al eigenlijk al bijna niet OP zijn. Zelfde ervaring had ik in de afgelopen campaigns in de tier 6 stage: kv-1s is voor georganiseerde teams vaak niet eens de beste keus terwijl hij alleen zijn eigen tier gaat zien.
Wat nog veel belangrijker is is de reactie op de tank. Niemand gaat als eerste de hoek om als er een KV-1S staat. Niemand heeft namelijk zin in de 390 average damage in zijn gezicht. Als je met een paar tanks om je heen staat dan kan je vrij onbestraft de hoek om gaan, iets afslachten en weer terug. Wat hierin het belangrijkst is is niet de DPM maar de daadwerkelijke schade die je uitdeelt. Een tank die snel herlaad gaat gewoon nooit zijn DPM halen. Tanks verdwijnen, worden afgeschoten, je mist wel eens, ketst wel eens wat af. Dat heb je gewoon niet met de KV-1S. Je hele speeltijd is dichtbij en elk schot telt. Je ramt er 3 schoten per minuut uit en die tellen meestal. Dat is 3x390 = 1170 average damage per minuut. Er zijn niet veel tanks die daadwerkelijk dat halen, zeker niet in T6 games. Dit samen met de snelheid waardoor je kan verplaatsen maakt de tank wel degelijk OP. Misschien niet voor clan wars maar zeker voor normale games.
Turret ring (weakpoint op de hele IS lijn), cupola, vlak naast de gun mantel (of licht in angle op de wangen naast mantel) en verder overal niet frontaal.DanielWW2 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:44:
De koepel is belachelijke trollarmour en moet je echt niet onderschatten.
Ja, ik ken het alpha verhaal en zoals gezegd het is geen slechte tank zeker niet in zijn rol als close range peek-a-boo-er. DPM is zeker wel een issue als je gewoon weet wat je doet en healthpool trades aangaat, niet jou je reload geeft zoals de noobs doen en jou gewoon weg dpm-ed.Wat nog veel belangrijker is is de reactie op de tank. Niemand gaat als eerste de hoek om als er een KV-1S staat. Niemand heeft namelijk zin in de 390 average damage in zijn gezicht. Als je met een paar tanks om je heen staat dan kan je vrij onbestraft de hoek om gaan, iets afslachten en weer terug. Wat hierin het belangrijkst is is niet de DPM maar de daadwerkelijke schade.
Verder moet je natuurlijk nooit een tank bevechten in een situatie waarin hij beter is uitgerust dan jou. Let's say een hellcat die gaat lopen peek-a-boo-en met een kv1-s verdient te verliezen en heeft altijd andere opties.
Dat zijn nou ook niet de meest betrouwbare plekken om te schieten. Verder is er zoiets als RNG wat niet helpt.djengizz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:53:
[...]
Turret ring (weakpoint op de hele IS lijn), cupola, vlak naast de gun mantel (of licht in angle op de wangen naast mantel) en verder overal niet frontaal.
Het probleem met healtpooltrade is dat niemand het begrijpt. Als ik een KV-1S heb zien schieten dan ga ik er achteraan om met een hoge DPM tank er twee schoten in te gooien en dan weg voor de reload. Dit doet dus bijna niemand tenzij ze het iemand anders zien doen. Het probleem is dat ik dit alleen maar kan en wil doen als de KV-1S alleen of redelijk alleen is. Een redelijke KV-1S bestuurder zorgt er gewoon voor dat hij een paar tanks in de buurt heeft. Ga dan je DPM maar eens loslaten. Dan sloop je de KV-1S misschien maar dan ben je zelf ook dood.[...]
Ja, ik ken het alpha verhaal en zoals gezegd het is geen slechte tank zeker niet in zijn rol als close range peek-a-boo-er. DPM is zeker wel een issue als je gewoon weet wat je doet en healthpool trades aangaat, niet jou je reload geeft zoals de noobs doen en jou gewoon weg dpm-ed.
Verder moet je natuurlijk nooit een tank bevechten in een situatie waarin hij beter is uitgerust dan jou. Let's say een hellcat die gaat lopen peek-a-boo-en met een kv1-s verdient te verliezen en heeft altijd andere opties.

Het probleem met dit is dat je niet altijd het gevecht kan dicteren. Dit gaat alleen een stuk makkelijker met een KV-1S dan met een hellcat. Een hellcat op een citymap of een die beslopen word is redelijk kansloos. Een KV-1S die op lange afstand moet spelen is zeker in het nadeel maar kan dit nog overbruggen als iemand spot of als je een goed pad kiest.
Huh, op close range is cupola easy en de turret ring / nek is een shell trap. Grappig detail: autoaim richt ongeveer op turret ring op range.DanielWW2 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:05:
Dat zijn nou ook niet de meest betrouwbare plekken om te schieten. Verder is er zoiets als RNG wat niet helpt.
Zoals gezegd, goede tanks vs noobsHet probleem met healtpooltrade is dat niemand het begrijpt. Als ik een KV-1S heb zien schieten dan ga ik er achteraan om met een hoge DPM tank er twee schoten in te gooien en dan weg voor de reload. Dit doet dus bijna niemand tenzij ze het iemand anders zien doen. Het probleem is dat ik dit alleen maar kan en wil doen als de KV-1S alleen of redelijk alleen is. Een redelijke KV-1S bestuurder zorgt er gewoon voor dat hij een paar tanks in de buurt heeft. Ga dan je DPM maar eens loslaten. Dan sloop je de KV-1S misschien maar dan ben je zelf ook dood.
Verder is support situationeel en werkt beide kanten op, niet echt een argument voor een tank zijn OP factor.
Nee idd, een kv-1s kan zelden het gevecht echt dicteren, een hellcat kan dit veel beter. Stel je bv maar eens voor dat er maar twee tanks over zijn en zeg dan dat je nog het liefts in een kv-1s zitHet probleem met dit is dat je niet altijd het gevecht kan dicteren. Dit gaat alleen een stuk makkelijker met een KV-1S dan met een hellcat. Een hellcat op een citymap of een die beslopen word is redelijk kansloos. Een KV-1S die op lange afstand moet spelen is zeker in het nadeel maar kan dit nog overbruggen als iemand spot of als je een goed pad kiest.
En pure citymaps zijn erg zeldzaam in WoT, veel meer mappen waar een heavy in het nadeel is dan pure city maps en op mixed maps heb je altijd andere opties.
Dan voor mijn definitie van OP. Ik vind iets OP als het:
a) Een vervanger van skill is.
b) Als iets skill buitenproportioneel versterkt.
De KV-1S kan de grootste noob goed laten lijken puur door de enorme damage die je kan uitdelen waardoor je een behoorlijke impact bent in een game. De Hellcat is gewoon totaal onzichtbaar als de bestuurder weet wat hij doet. Met een 100% crew met camotraining, camo net en een binoculars is het gewoon prijsschieten voor hem. Je kan er meestal niks aan doen. Dit is net zo goed OP als een tank die over alles heenwalst waarbij je nauwelijks tot niet hoeft te mikken en menig tank met een schot opblaast of zodanig beschadigd dat ze feitelijk al dood zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 09-02-2014 01:10 ]
KV1-S is op omdat hij met name op city maps en medium-close range met z'n alpha damage en goede turret toch veel gevechten weet te winnen.
Peek-a-booen is nou eenmaal iets waar het spelletje voor 80% uit bestaat. Ouderwetse brawls waar je elkaar aan het omcirckelen bent zie je zelden op Tier6. Komt nog bij dat de helft van de tanks waar een KV1-s tegen vecht 1-shots zijn (300-400hp)..wat natuurlijk beetje sad is hehe.
Een Hellcat is met name in de handen van een ervaren persoon heel erg goed. De average noob wordt toch vaak gespot en dan gewoon afgemaakt omdat het ding van papier is (Behalve de mantlet in hull-down, maar dat weten ze dus dan ook niet). Komt nog bij dat door de trage turret je vaak in brawls (waar hij in theorie de DPS heeft) makkelijk kunt winnen van een onervaren hellcat rijder...ze raken je gewoonweg niet. En als laatste..als je een hellcat tov je heb ga je gewoon peek-a-booen en dan maakt z'n DPS opeens niks meer uit.
Ergo : Hellcat is OP in de handen van ervaren spelers. De KV1-s is OP in de handen van 95% van de rest van de spelers. En daarom moet imho de KV1s een nerf krijgen (had wat mij betreft ook gemogen door hem gewoon vaker met zwaardere tiers te laten mee spelen ipv top tank te laten zijn...maar oké)
Map: Ruinberg 9-2-2014 15:40:47
Vehicle: M4A3E8 Sherman
Exp: 2.050 Credits: 51.279
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
tier 8 game
2.8k damage
6k potentional damage.
[ Voor 15% gewijzigd door dr34m3dd op 09-02-2014 15:51 ]
Victory!
Pearl River 9-2-2014 16:42:57
Tiger II
2.557 79.764
Top Gun, Steel Wall, Radley-Walters's Medal

Laatste 2 tanks moeten afmaken zonder gunner
Toen ik die laatste tank killde produceerde ik een soort oerkreet waar mijn vrouw niet zo blij mee was
uiteraard een replay
[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 09-02-2014 17:20 ]
Ik zat net je replay te kijken, wel ziek einde. Wel had ik een vraag, ik zie dat je best veel auto-aim gebruikt. Of lijkt dat maar zo? En als het auto-aim is wat is het idee erachter?Mr_Size schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:20:toon volledige bericht
De tering, wat had ik net een spannend potje samen met p0st
Victory!
Pearl River 9-2-2014 16:42:57
Tiger II
2.557 79.764
Top Gun, Steel Wall, Radley-Walters's Medal
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste 2 tanks moeten afmaken zonder gunnerWas 1705 base XP, hoogtse ooit met de Tiger II en op 1 potje na mijn hoogste score overall. En dat terwijl het begin zo ruk was. Eerste 6,7 schoten mis of gebounced..
Toen ik die laatste tank killde produceerde ik een soort oerkreet waar mijn vrouw niet zo blij mee was
uiteraard een replay
Nee, dat lijkt zo in de replay blijkbaarpoderosoo schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:01:
Ik zat net je replay te kijken, wel ziek einde. Wel had ik een vraag, ik zie dat je best veel auto-aim gebruikt. Of lijkt dat maar zo? En als het auto-aim is wat is het idee erachter?
Dit topic is gesloten.
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)