[Serie] The Blacklist

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:11
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

LA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Het is een leuke serie, maar heeft voor mij wel wat van z'n charme verloren. Ik kijk het wel, maar kijk er niet meer reikhalzend naar uit. Het is eigenlijk teveel van hetzelfde. Ik denk dat er daarom ook geen discussies meer zijn.
Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passen :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:10
Notna schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:07:
[...]

Morgen gaat Redemption van start. Ben benieuwd of die wat nieuw leven in de brouwerij kan brengen met Tom in de hoofdrol. Moet nog even kijken of ik het wel in het grotere verhaal vind passen :Y
De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 20:45:
Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden. :+ Ze kijkt ook vaak zo ehm.. dood. }:| Red/James Spader speelt nog steeds uitstekend, dat wel. _O_

Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
spoiler: The Blacklist - S04E15
Ik had eigenlijk verwacht dat Kate achter de aanvallen op zijn organisatie zat.. En dit had ik nooit van Dembe verwacht. :o

Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..

Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier. :D Mooie serie, maar ik weet niet echt hoe het nu verder moet.

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 26-02-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

CCJJVV schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:21:
[...]

De eerste aflevering was 23-2 al live in Amerika hoor?
Ah, dan had Sickbeard het fout. Heb ik morgen mooi wat te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:10
S_Chief schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:59:
[...]

Idd. De rek is er een beetje uit. Liz begint nu weer irritant te worden. :+ Ze kijkt ook vaak zo ehm.. dood. }:| Red/James Spader speelt nog steeds uitstekend, dat wel. _O_

Laatste aflevering was wel een kleine verrassing voor mij:
Ik had eigenlijk verwacht dat Kate achter de aanvallen op zijn organisatie zat.. En dit had ik nooit van Dembe verwacht. :o

Voor de rest zijn we eigenlijk geen steek verder gekomen..

Ik ben zelf vrij laat begonnen met The Blacklist. De eerste drie seizoenen op Netflix gingen er hard doorheen hier. :D Mooie serie, maar ik weet niet echt hoe het nu verder moet.
De vraag blijft alleen nog waarom heeft Dembé Redd dan wel naar die doktor gebracht? Hij had hem simpelweg ook aan zijn lot over kunnen laten dan was niemand er achter gekomen. Nu gaf Dembe Redd nog de kans om te overleven dus ik verwacht dat er meer achter zit ;)

Ik vond Redemption opzich best lekker weg kijken. Echt een typische "The blacklist" aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14
Blijkbaar heeft niemand nog de laatste 3 afleveringen gezien?
Ik vond ze erg sterk, veel uit het verleden van Lizzy en Red..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.

Overigens over Redemption; daar ben ik mee gestopt. Vind het dus compleet de plank misslaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheFes schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:58:
Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar was :p

Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:14
Marzman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:26:
[...]

Wat een belachelijk uitzendschema weer, ik dacht dat het klaar was :p

Ik wacht nog twee afleveringen denk ik dan kan ik alles afkijken. Ben net met Fargo, Better call Saul en de nieuwe Prison Break begonnen.
Toevallig, dat kijk ik ook allemaal :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05 09:15
Heeft Rtl5 uberhaupt de laatste 3 afleveringen uitgezonden of niet? Dacht eens regulier te gaan kijken ipv downloaden, krijg je dit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Viccers schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:19:
Heeft Rtl5 uberhaupt de laatste 3 afleveringen uitgezonden of niet? Dacht eens regulier te gaan kijken ipv downloaden, krijg je dit weer...
Nope, die zijn begonnen met Redemption en lopen dus de laatste 3 afleveringen achter. Geen idee wanneer ze het weer gaan oppakken; wellicht nadat Redemption klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Notna schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:15:
[...]

Ow jawel hoor. Het was nou niet echt een plotwending waar ik stijl van achterover sloeg, maar het is wel fijn dat een aantal dingen nu duidelijker zijn. Met name de geschiedenis rondom Kaplan/Lizzy/Red is leuk om te zien.
Ik vind dit een plotwending om te dienen als einde van de serie. Of dat daadwerkelijk ook zo zal zijn, weet ik niet, maar voor mij is de laatste aflevering van dit seizoen ook mijn laatste Blacklist. De rek is er qua verhaallijn helemaal uit.

[/edit] Seizoen 5 is bevestigd.

[ Voor 9% gewijzigd door Ome Ernst op 14-05-2017 18:42 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. The Blacklist is heel sterk teruggekomen imho. Weer goed van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

S_Chief schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 01:07:
Zojuist de laatste aflevering van seizoen 5 gezien. The Blacklist is heel sterk teruggekomen imho. Weer goed van genoten.
Ik ook; wat een wending :o

Het komt Red uiteraard wel 'goed uit', maar ik neem aan dat ook hij niet had gewenst voor Liz uiteindelijk. Ben benieuwd wat er in die 10 maanden gebeurd is. Ongetwijfeld zullen we dat wel zien in S06, in de eerste paar afleveringen.

Ergens hoop ik wel dat Red ook eindelijk full disclosure naar Liz doet. Aan de andere kant zorgt het wel voor de nodige spanning in het verhaal ;)

Edit: Ik zie nu dat dit de mid season finale is en dat 3 januari we weer verder gaan. Er is dus nog geen sprake van een S06

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Aha. Dan wachten we rustig op het vervolg van S05.

Spader speelt het nog steeds prachtig. Geweldige manier van praten heeft hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-05 14:19
Is t de mid season finale of season finale?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hebben jullie het over uitzendingen op RTL of is de serie nog bezig? (ik dacht dat het verder ging met de spin off?)

[ Voor 62% gewijzigd door Marzman op 17-11-2017 18:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Musta schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:18:
Is t de mid season finale of season finale?
Mid season finale. 3 jan gaat het weer verder

https://next-episode.net/the-blacklist/season-5
Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:50:
Ik dacht dat het al klaar was met de serie (daarom was er toch die spin off?)
Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.

http://tvline.com/2017/05...ancelled-nbc-no-season-2/

En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 17-11-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Notna schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:53:
[...]

Nee de spin off was tussen s04 en s05 en is keihard geflopt.

En we hebben het over de US uitzendingen. RTL is nog niet begonnen met S05 afaik
Ok dan heb ik weer wat in te halen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Marzman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:54:
[...]

Ok dan heb ik weer wat in te halen :)
Inmiddels is RTL 5 wél begonnen met S05 en is de US weer van start met Episode 9 (Ruin)

Weer wat te kijken vandaag :Y

Edit: Aflevering gekeken. Lekkere rauwe kant van Liz, 'leuk' dat ze Famke Jansen vanuit Redemption er ook nog even bij betrekken om die belabberde spin-off full circle te maken. Ben benieuwd of de rest van het seizoen nu zich gaat richten op wraak tov Tom's zijn moordenaars of dat The Taskforce er ook nog in komt.

Wellicht eerst het één en volgend seizoen het ander weer.

Ik ben er nog best wel geboeid door :Y

[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 05-01-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online

The Blacklist loopt weer lekker. 8) En Red blijft genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zeg :') Daarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.

Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen :')

Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:31:
Dus, S05 is nu tot zijn einde gekomen. Eindelijk weten we van wie de botten waren in de tas. Maar wat een complete nonsens anti-climax gebeuren zeg :') Daarnaast van A tot Z voorspelbaar omdat ze dezelfde truukjes nu al meerdere keren in verschillende seizoenen hebben uitgehaald.

Mag hopen dat S06 de laatste is in de reeks en dat het gewoon eindigt. Eerst heb je het vermoeden dat Red haar vader is, dan wordt dat bevestigd, dan wordt het weer ontkracht (in zekere mate; Raymond Reddington is haar vader, maar de persoon die zich voordoet als Red is niet de echte Red) en gaan ze daar weer een mysterie omheen bouwen :')

Ik heb nu teveel gekeken om het gewoon te stoppen, maar anders :F
Mee eens.... m.i. klopt het gevoelsmatig niet dat Red niet de echte Red is.... waarom heeft hij dan in godsnaam zoveel over voor Liz? Ik krijg heel erg het gevoel dat de schrijvers een paar seizoenen geleden een mysterieuze tas met botten bedacht hebben en later er pas een verhaal omheen bedacht hebben.
Als ze hadden gezegd, in de tas zaten de botten van haar echte vader zonder Red een na-maker te noemen, maar Red van de moord op Liz' vader te beschuldigen had ik het al iets logischer gevonden. Maar wellicht zie ik wat dingen over het hoofd. Gevoelsmatig vind ik het in ieder geval een rare "wending".

Eigenlijk was ik dit seizoen dat hele gezeik over die duffel-bag wel zat. De meest onlogische dingen gebeurden om Liz maar naar de tas te kunnen laten zoeken. Ben het met je eens dat S06 het laatste seizoen mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
P.O. Box schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:09:
[...]

Mee eens.... m.i. klopt het gevoelsmatig niet dat Red niet de echte Red is.... waarom heeft hij dan in godsnaam zoveel over voor Liz?
Wat natuurlijk kan is dat Red niet de echte Red is maar wel de echte vader van Liz. Ik verwacht ook wel zo'n ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:31:
Hoe bedoel je dat? Voor mij was het juist wel verrassend dat Raymond niet echt Raymond is. Ik had dat niet zien aankomen eigenlijk en vond het totaal geen anti-climax of voorspelbaar iets.

Heb ik hints gemist door het seizoen heen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:24:
[...]

Hoe bedoel je dat? Voor mij was het juist wel verrassend dat Raymond niet echt Raymond is. Ik had dat niet zien aankomen eigenlijk en vond het totaal geen anti-climax of voorspelbaar iets.

Heb ik hints gemist door het seizoen heen?
Anti climax in de zin van: we hebben de cliffhanger dat Ray wel/niet/wel de vader van Liz is al gehad. 2 keer zelfs. Ik vind dat makkelijk en een enorme anti-climax. Ik had op zijn minst gehoopt dat het een origineel probleem was. Maar helaas.

Raymond is wel de vader van Liz, maar alles wijst errop dat deze persoon, Raymond niet is en in extensie dus niet de vader van Liz. Dat is gewoon een variatie op bovengenoemde en imo goedkoop en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:43:
[...]

Anti climax in de zin van: we hebben de cliffhanger dat Ray wel/niet/wel de vader van Liz is al gehad. 2 keer zelfs. Ik vind dat makkelijk en een enorme anti-climax. Ik had op zijn minst gehoopt dat het een origineel probleem was. Maar helaas.

Raymond is wel de vader van Liz, maar alles wijst errop dat deze persoon, Raymond niet is en in extensie dus niet de vader van Liz. Dat is gewoon een variatie op bovengenoemde en imo goedkoop en saai.
Altijd mooi om te zien dat verschillende mensen er anders naar kijken.

Voor mij is de cliffhanger juist “Is Raymond nu wel of niet Raymond”. Dat hij dan wel of niet de vader van Liz is kwam pas in mij op toen ik dat hier las 8)7, ik ben het er dan ook niet mee eens dat de clifhanger daar echt over gaat.

Nu vind ik dat ook totaal niet interessant verder trouwens, dat zal er dus ook wel aan bij dragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-05-2018 17:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17
Er is nu geen onzekerheid dat de nep-Red haar vader is, gezien de DNA test eerder. Vandaar dat hij alles voor haar over heeft.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, dus misschien heb ik nog wat triviaals gemist. Maar als ik dit zo lees, lijkt seizoen 6 dus te gaan over of Red een bedrieger is ja of nee. Ik denk dan: wat maakt het uit? Hij heeft het imperium werkend gehouden en zelfs weer van de grond af opgebouwd, daarnaast heeft hij kennis van al die voorheen onbekende "criminelen". Als hij niet het origineel is, is hij iig een goede vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 19:54
Zo, paar weken geleden aan deze serie begonnen.
Ben écht positief verrast en heb spijt dat ik niet eerder begonnen ben met kijken.
Nu aan einde van seizoen 1 een dikke pluim voor deze serie!

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
hmm na het wat tegenvallende seizoen 5 (mijn mening) toch wel weer vermaakt met de eerste 2 afleveringen van S6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:37
Kunnen jullie dit nog kijken?

Ik vond het ook een zeer goede serie, in het begin.
Daarna, in seizoen 2, ben ik afgehaakt.
Elke aflevering heeft in feite hetzelfde verloop. Ze trekken weer een blik Bad Guy open en Red doet zijn truukje weer. Om maar te zwijgen van bepaalde acteerkunsten, ahum.

[ Voor 32% gewijzigd door NeutraleTeun op 05-01-2019 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Seizoen 2 al? Er gebeurt een hoop naast het vangen van de volgende op de blacklist, en dat is de moeite wel waard.

S06E01 was niet slecht (blijf Spader erg goed vinden), morgen maar eens E02 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yup, S06 is prima te pruimen. Maar toch hoop ik dat ze er een eind aan gaan knopen met dit seizoen. De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Notna schreef op zondag 6 januari 2019 @ 06:39:
Yup, S06 is prima te pruimen. Maar toch hoop ik dat ze er een eind aan gaan knopen met dit seizoen. De kwaliteit is niet meer wat het geweest is.
ik was bijna afgehaakt vorig seizoen maar idd het verdiend wel een beetje een einde want dit kunnen ze niet 10 seizoenen gaan volhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
Leuke laatste aflevering ... met een subtiele sneer naar Trump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Serie is sterk teruggekomen. Net S06E11 gezien. Zat toch wel op het puntje van m'n stoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 08:52
Meer mensen die via Videoland kijken? Volgens mij hebben ze de hele volgorde opgefucked vanaf aflevering 11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

Pinobigbird

doesn't share food!

Zojuist S06E19 Rassvet gekeken. Eindelijk weten we wie Reddington is :o
Of... Was het maar een verzonnen verhaal van haar opa?
In ieder geval genoten van het acteerwerk van James Spader, zeker in S06E18 weer steengoed!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:27
Pinobigbird schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:39:
Zojuist S06E19 Rassvet gekeken. Eindelijk weten we wie Reddington is :o
Of... Was het maar een verzonnen verhaal van haar opa?
In ieder geval genoten van het acteerwerk van James Spader, zeker in S06E18 weer steengoed!
Ik twijfel nog steeds hoor. Dus de echte Reddington is Keen's vader en niet de Reddington die voorheen Katarina's partner was?

Er volgen nog drie afleveringen dit seizoen en 7 is ook al bevestigd voor het najaar. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 21:30
Mm, dit zag ik een paar afleveringen geleden nog niet helemaal aankomen, maar Katarina leeft dus nog. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:26:
Mm, dit zag ik een paar afleveringen geleden nog niet helemaal aankomen, maar Katarina leeft dus nog. :D
Die man die haar opgespoord had, hebben we die al eens eerder in de serie gezien of is die nieuw?
ik kreeg bijna de indruk dat die man de man is die Reddington was geworden. En dan daarna die kus van Katarina deed me bijna vermoeden dat we *zucht* weer een twist in het 'ik-ben-wel-je-vader-niet-je-vader"-spelletje gaan krijgen. Ik hoop dat ik het gewoon verkeerd geinterpreteerd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
winwiz schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:17:
Er is nu geen onzekerheid dat de nep-Red haar vader is, gezien de DNA test eerder. Vandaar dat hij alles voor haar over heeft.
Ik ben nu bij aflevering 1 van seizoen 6. Ik volg hem niet meer.....

Elizabeth had een Dna test laten doen op Reddington. Daaruit kwam naar voren dat er een match was dat die persoon echt haar vader is.
Na het geheim van de botten bleek dat die persoon echter niet de echte reddington is.
En nu gaan ze er over door dat de echte reddington de vader is van elizabeth. Maar die dna test geeft toch aan dat de man die de blacklist levert toch haar echte vader is. Los van wie het echt is....

Ps ik heb zoveel mogelijk niet gelezen in sit topic ivm spoilers voor mij dus mea culpa als het al voorbij is gekomen

EDIT: Ok heb net aflevering 19 van seizoen 6 gekeken. Daarin wordt uitgelegd dus dat de echte Raymond Reddington dood is. Dat de echte Raymond Reddington de vader is van Masha/Elizabeth.
En de nep Reddington (ik weet ff niet wat hij nu is van/met Katarina) die dus de huidige Reddington is geworden aan Katarina heeft beloofd dat hij Elizabeth zal beschermen als er wat gebeurd met Katarina.

Maar dat kan helemaal niet.... Cooper heeft toch een DNA test laden doen van de nep Reddington en daaruit kwam dat die persoon de vader is van Elizabeth.

Dus wat er dan wellicht echt is gebeurd is dat Katarina wel zwanger was maar niet van de echte Reddington maar van de nep Reddington maar wel dacht dat de echte Reddington de vader was?
Ik zal wel wat missen....
In meerdere afleveringen daarna wordt gesuggereerd dat de vader van Katarina het hele verhaal met Reddington ook weer heeft gelogen enzo... zucht

[ Voor 35% gewijzigd door thewizard2006 op 26-04-2020 10:30 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Wat the F heb ik net zitten kijken. Ze hadden de finale aflevering (S7 E19) van mij best mogen uitstellen ivm corona. deze oplossing vond ik echt prut.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:41
P.O. Box schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:53:
Wat the F heb ik net zitten kijken. Ze hadden de finale aflevering (S7 E19) van mij best mogen uitstellen ivm corona. deze oplossing vond ik echt prut.
Mja, eens, de ontbrekende scenes vervangen door animatie vond ik origineel, leuk bedacht, maar uiteindelijk gewoon prut en de sfeer flink om zeep helpend.

Maar, ik ben de rode draad in de serie wel een beetje zat. Liz die partij kiest voor Reddington, dan weer voor haar moeder, zonder dat het concreet ergens heen gaat. Losse afleveringen zijn nog steeds wel leuk, maar het overkoepelende drama is nu wel mooi geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
vanaalten schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 08:03:
[...]

Maar, ik ben de rode draad in de serie wel een beetje zat. Liz die partij kiest voor Reddington, dan weer voor haar moeder, zonder dat het concreet ergens heen gaat. Losse afleveringen zijn nog steeds wel leuk, maar het overkoepelende drama is nu wel mooi geweest.
Inderdaad. Ik krijg heel erg het gevoel dat de schrijvers zelf ook geen idee meer hebben wat nou de "werkelijke situatie" is en daar hun mysterie omheen schrijven, maar gewoon mysterie creëren om maar mysterie te creëren en geen einddoel voor ogen hebben van een acceptabel verhaal waarom Reddington doet zoals hij doet en waarom Maddy/Katarina doet zoals ze doet.
Ik vermaak me ook met de losse afleveringen, maar heb dezelfde irritatie als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik krijg qua grote verhaallijn een heel erg 'Lost' gevoel, dat de schrijvers het idd echt niet meer weten. Maar goed, de vreemde figuren op de lijst zijn over het algemeen vermakelijk genoeg om een individuele aflevering behapbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:07
Vind de serie niet zo interessant meer, er mag nu wel een eind aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ben momenteel bij Seizoen 7 E17, hoop dat seizoen 8 echt het einde gaat worden.
ik vond seizoen 6 echt ontzettend saai en lang duren met die hele rechtszaak.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben opnieuw begonnen, maar kom er ook niet doorheen. Ik heb drie seizoenen gezien, maar het zijn echt lange seizoenen en steeds komen er andere films, series uit die ik dan weer eerst wil zien :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 11:04
Pffft, ik ben niet meer mee met dat hele gedoe mbt Reddington, fake Reddington, wie nu echte vader is van Keen...

Iemand die wel nog mee is en even kan delen hoe het nu juist allemaal zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 7.
Direct ook de allerslechtste. Door de corona hebben ze het voor 50% animatie gemaakt.
Niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

soccerroos schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 17:55:
Nu bezig met de laatste aflevering van seizoen 7.
Direct ook de allerslechtste. Door de corona hebben ze het voor 50% animatie gemaakt.
Niet om aan te zien.
Wat slecht, dan hadden ze dat beter uit kunnen stellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Heb Seizoen 7 blijkbaar uit gekeken zonder dat ik doorhad dat de aflevering een finale was.
Wou vanmorgen aflevering 20 kijken maar die bestaat helemaal niet :P.
Nu wachten op seizoen 8

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Is er al een release datum bekend van seizoen 8?
Kan het namelijk nergens vinden en wil graag verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Toch jammer, ik heb me kostelijk vermaakt met de eerdere seizoenen. Op den duur moeten de schrijvers gewoon zeggen "Nee, het verhaal is klaar nu, het mysterie is niet verder op te rekken" En dan toch maar door blijven gaan werkt niet. Werk gewoon je lijstje criminelen af, laat Red weer ondergronds gaan of omkomen en brei er een eind aan.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik hoop dat seizoen 8 snel uitkomt en ook direct het einde word, ze moeten niet te lang doorgaan op het succes :). Ben namelijk zelf heel benieuwd hoe alles eindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Schopje. Seizoen 8 wordt vanaf 13 november uitgezonden op NBC. Of en vanaf wanneer je via Videoland kan kijken heb ik nog nergens terug kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Leuke aflevering, ik wist helemaal niet dat er nog een nieuw seizoen zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Om de een of andere reden kan ik het nog niet opbrengen om aan de nieuwe aflevering te beginnen. Ik vond het in de loop van de seizoenen telkens weer waziger worden hoe alles nu samenhangt, complottheorie na complottheorie, is-Red-nou-wel-of-niet-de-vader, is die moeder nou wel of niet OK...

Zoals vaker met series wordt het oorspronkelijke idee van de serie opgevuld met meer en meer drama en dat lijkt hier ook te gebeuren. Dus ik blijf hier voorlopig even lurken, kijken of de reacties positiever worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik hoopte dat seizoen 8 een stuk beter zou worden dan de vorige seizoenen, maar jemig die 2 eerste arleveringen van dit seizoen zijn prachtig en verassend goed.. wow!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 20:16
G_Dragon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:54:
Ik hoopte dat seizoen 8 een stuk beter zou worden dan de vorige seizoenen, maar jemig die 2 eerste arleveringen van dit seizoen zijn prachtig en verassend goed.. wow!
Is dit sarcastisch?
Vraag is serieus omdat ik seizoen 7 niet heb gekeken omdat ik seizoen 6 zo slecht vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Arjantje72 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:33:
[...]

Is dit sarcastisch?
Vraag is serieus omdat ik seizoen 7 niet heb gekeken omdat ik seizoen 6 zo slecht vond.
Nee ik ben serieus, ik vind de eerste 2 afleveringen behoorlijk goed en heftig vooral! Gebeuren mega veel grote dingen.... :D

Kijk seizoen 7 en ga dan ook seizoen 8 kijken

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

@Arjantje72
Ben je al weer verder gaan kijken?
Ik vind Seizoen 8 echt een achtbaan met veel verrassingen, net aflevering 6 gekeken maar pff... dit zag ik niet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 20:16
G_Dragon schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 14:10:
@Arjantje72
Ben je al weer verder gaan kijken?
Ik vind Seizoen 8 echt een achtbaan met veel verrassingen, net aflevering 6 gekeken maar pff... dit zag ik niet aankomen
Nee nog niet, ik ben momenteel met TheExpanse bezig .
Maar hij staat zeker op mijn kijklijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nou bijzondere season 8 finale. Iemand deze ook al gezien? Kijk zelf altijd met VPN via NBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Toch niet helemaal verwacht. Maar nu moet Reddington dus toch door om Agnes dan maar groot te brengen 8)7 Nog ff een experimentele behandeling en hij is klaar voor S9. Vond het wel een mooie season finale deze laatste 2 eps.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
The Legend schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 21:49:
Toch niet helemaal verwacht. Maar nu moet Reddington dus toch door om Agnes dan maar groot te brengen 8)7 Nog ff een experimentele behandeling en hij is klaar voor S9. Vond het wel een mooie season finale deze laatste 2 eps.
Ik vind het einde tegenvallen? Ben je van het kamp reddington is katarina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik ben van het kamp geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik ben momenteel nog bezig met Seizoen 8, Episode 15 The Russian Knot.
Zag helaas dat er geen spoilertags zijn gebruikt waardoor ik hopelijk nu niet iets groots heb gelezen over de komende afleveringen?

Vind dit seizoen tot nu toe erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ik ben eigenlijk na seizoen 7 afgehaakt bij deze serie en geen zin/tijd om S8 te kijken. Maar ben wel een beetje benieuwd: is er iemand die een samenvatting van S8 kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Teknix1982 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 00:14:
[...]

Ik vind het einde tegenvallen? Ben je van het kamp reddington is katarina?
Ik zat hier nog ff aan te denken, maar Red kan toch niet Katarina zijn. In een van de eerdere seizoenen heeft Liz een DNA test laten doen van Red, en daaruit bleek dat hij (of zij) niet haar vader (of moeder) was. Los van het feit dat het niet heel waarschijnlijk is dat ze in de jaren ‘80 een operatie konden uitvoeren om van een tengere vrouw een fors gebouwde man te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
The Legend schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Ik zat hier nog ff aan te denken, maar Red kan toch niet Katarina zijn. In een van de eerdere seizoenen heeft Liz een DNA test laten doen van Red, en daaruit bleek dat hij (of zij) niet haar vader (of moeder) was. Los van het feit dat het niet heel waarschijnlijk is dat ze in de jaren ‘80 een operatie konden uitvoeren om van een tengere vrouw een fors gebouwde man te maken 8)7
spoiler:
Maar in mijn beleving hinten de laatste twee afleveringen wel heel sterk op deze theorie. Laten we voorop stellen dat er wel meer dingen in zitten die soms niet helemaal kloppen of far fetched zijn. Maar die DNA test is te vervalsen of hij is genomen van de echte raymond reddington en niet de james spader versie. Maar vlak voor Liz dood ging, zag je dat ze zo wazig de shifts van katarina en reddington maakten met focus op de ogen en de ogen waren hetzelfde. En hij gaf altijd heel duidelijk antwoord op haar vraag, ben je mijn vader en hij zei altijd eerlijk nee. Dit verklaard ook waarom Kate heel lang meeging in de leugens maar altijd er voor Liz was. Ik krijg het wel rond in mijn hoofd om maar zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 20:24
Wat een heftige twee afleveringen. Ontzettend mooi gedaan, ik zat er helemaal in waardoor ik het niet echt zag aankomen. Benieuwd wat seizoen 9 gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vraag mij af hoe deze show nog door kan gaan. Wat mij betreft had het hier mogen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Ja dat heb ik ook. Ik kreeg sterk het gevoel dat er wat voorgevallen is en dat dit niet het originele plan was, deze finale.
spoiler:
Ook nu Jon Bokenkamp ook vertrekt.

[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2021 16:34 . Reden: Spoiler tag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 21:30
Gisteravond ook de laatste afleveringen gezien. Beetje jammer einde.
spoiler:
Begreep dat Liz ook niet meer terugkeert in seizoen 9, dus ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik dacht dat Reddington uiteindelijk haar moeder was, maar nu weet ik het niet zeker meer.

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 24-07-2021 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerebobo
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online
Zaterdag de laatste aflevering van seizoen 8 op Videoland geloof ik. En dan lees je dit soort dingen. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Rerebobo op 18-07-2021 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Seizoen 8 aflevering 21:
spoiler:
Wat appart gedaan met dat de tijd stil gaat staan en ze dan het verhaal vertellen waar we de hele serie al op zaten te wachten, de waarheid! :)

Wat een eind eindelijk Neville Townsend dood, tenminste dat laten ze ons geloven. Vind het wel jammer dat na alle waarheden, dat we nog niet weten wie Raymond Reddington is. Dat beginnen ze langzaam wel te lang uit te rekken..

Nu weer wachten tot volgende week Zaterdag :)

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 24-07-2021 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Rerebobo schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:15:
Zaterdag de laatste aflevering van seizoen 8 op Videoland geloof ik. En dan lees je dit soort dingen. |:(
Mensen vergeten de spoiler tags inderdaad, ben bang dat ik ook al teveel heb gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wat was aflevering 22 van seizoen 8 een zware pff..
Ik neem aan dat dit de grote finale is of krijgen we nog een seizoen?

spoiler:
Ik had nooit verwacht dat Elizabeth het zou doen, maar ze neemt toch het besluit om Raymond te vermoorden. Wat uiteindelijk een heel ander eind veroorzaakt, omg wat een clifhanger!

Je gaat toch serieus niet menen dat we Elizabeth kwijt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
G_Dragon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 16:48:
Wat was aflevering 22 van seizoen 8 een zware pff..
Ik neem aan dat dit de grote finale is of krijgen we nog een seizoen?

spoiler:
Ik had nooit verwacht dat Elizabeth het zou doen, maar ze neemt toch het besluit om Raymond te vermoorden. Wat uiteindelijk een heel ander eind veroorzaakt, omg wat een clifhanger!

Je gaat toch serieus niet menen dat we Elizabeth kwijt zijn?
Megan Boone heeft aangegeven te stoppen met de serie / dat dit haar laatste seizoen zou zijn, en hetzelfde voor Jon Bokenkamp, ook voor hem was dit het laatste seizoen als creator van de serie.

Overigens vernam ik dat Megan Boone ermee ging stoppen terwijl ik ook net aan de laatste afleveringen begon. Dus dat einde had ik wel enigszins zien aankomen.

V.w.b. gebruik van spoiler tags. Bij mijn weten is in al deze topics de regel altijd geweest: als het is uitgezonden (ook al is dat de originele uitzending in Amerika bv), dan hoeven geen spoiler tags. Immers kijkt ook iedereen op zijn eigen tempo en is het dus in zoverre ieders eigen verantwoordelijkheid om niet "gespoild" te worden. Toen ik zelf nog actiever topics volgde over series deed ik dan ook gewoon niet verder bijlezen dan de uitzenddatum van de eerstvolgende aflevering die ik nog moest zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

RobertMe schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:30:
[...]

Megan Boone heeft aangegeven te stoppen met de serie / dat dit haar laatste seizoen zou zijn, en hetzelfde voor Jon Bokenkamp, ook voor hem was dit het laatste seizoen als creator van de serie.

Overigens vernam ik dat Megan Boone ermee ging stoppen terwijl ik ook net aan de laatste afleveringen begon. Dus dat einde had ik wel enigszins zien aankomen.

V.w.b. gebruik van spoiler tags. Bij mijn weten is in al deze topics de regel altijd geweest: als het is uitgezonden (ook al is dat de originele uitzending in Amerika bv), dan hoeven geen spoiler tags. Immers kijkt ook iedereen op zijn eigen tempo en is het dus in zoverre ieders eigen verantwoordelijkheid om niet "gespoild" te worden. Toen ik zelf nog actiever topics volgde over series deed ik dan ook gewoon niet verder bijlezen dan de uitzenddatum van de eerstvolgende aflevering die ik nog moest zien.
Ah dat is dan wel een bummer! Ik hoopte dat ze het zou overleven, ben dan ook ontzettend benieuwd wat het volgende seizoen gaat zijn. Want er komt hopelijk wel vrij snel een grote finale seizoen want als ze maar doorgaan is ook niet mooi..

Over de spoilertags, er is een groep die kijkt via Videoland en niet beseffen dat ze daarop achterlopen met waar de rest kijkt. Vandaar ik het persoonlijk dan eerlijker vind om de datum van Videoland aan te houden, zodat wanneer iedereen de kans heeft gehad om de episode te zien geen spoiler hoeft te verwachten in dit topic. Maar dat is puur mijn mening :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Zojuist de eerste twee van seizoen 9 gezien, ik had nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden na toch wel een teleurstellend einde van seizoen 8 maar dit begint goed. Je moet even door 1 heen maar 2 brengt weer het goede gevoel voor mij naar boven in deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Seizoen 9 van The Blacklist is begonnen oOo
Aflevering 1 staat Op Videoland *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
We zitten al bij aflevering 6 hoor. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-05 19:51
S_Chief schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:56:
We zitten al bij aflevering 6 hoor. :P
Maar staan nog niet allemaal op videoland >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Wie kijkt nou via Videoland... :N. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wat is die scene met die leeuw in 9.18 nep gegaan zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 08:52
Hij was ook niet echt ..

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Dat was seizoen 9 van The Blacklist met wat verrassende onthullingen en een leuk seizoen, helaas komt er nog een seizoen 10 als ik het eind zo zie. Had gehoopt dat ze er een keer een eind aan zouden maken,

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ik zie nu pas je bericht, ondanks die niet echt was konden ze dit wel veel beter maken lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:52:
Dat was seizoen 9 van The Blacklist met wat verrassende onthullingen en een leuk seizoen, helaas komt er nog een seizoen 10 als ik het eind zo zie. Had gehoopt dat ze er een keer een eind aan zouden maken,
Je hoeft niet te blijven kijken ;) Ik ben afgehaakt toen ze aankondigden te stoppen (wat ze niet deden).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Marzman schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:33:
[...]

Je hoeft niet te blijven kijken ;) Ik ben afgehaakt toen ze aankondigden te stoppen (wat ze niet deden).
Haha klopt het hoeft niet, maar het kijkt nog wel lekker weg ondanks ze wel heel lang doorgaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Ondanks het een mooie serie is, ben ik blij met dit nieuws!

The Blacklist stopt na tien seizoenen

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2023 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:02:
Ondanks het een mooie serie is, ben ik blij met dit nieuws!

The Blacklist stopt na tien seizoenen
Ik ook, hopelijk krijgen we ook wat antwoorden over hem/haar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Teknix1982 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:39:
[...]

Ik ook, hopelijk krijgen we ook wat antwoorden over hem/haar :p
Nee dus. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Niet 100% maar er is wel een kleine aanwijzing volgens veel fans. Wanneer Agnes zegt dat hij “sounds like a mom”.

Maar idd, kut einde vond ik het…

[ Voor 1% gewijzigd door Teknix1982 op 09-08-2023 08:58 . Reden: Foutje in naam ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:29
Ik vond het een onwijs goede serie, maar zoals Teknix1982 hierboven ook al zegt wat een kut einde aan zo'n leuke serie.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste